Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.05.28. 06:09 Fabius

Kivert kutyák siratója

Címkék: kultúra fidesz színház eperjes károly

"Nyalnád kezét te, volna csak keze,
néznél szemébe, volna csak szeme!
S volna szava, lesnéd, megértenéd,
nem mint a szolga, nem mint a cseléd
de úgy, mint a lihegő szeretet,
ki hogy szeressen, azért született"

Nyolc év kitartás, szeretet és elpincsisedés után ez a hála? Ebül bánnak a hűségessel, leszavazzák a pályázatát, előtérbe tolják helyette azt a másikat? Mikor ő búsult együtt a gazdival két ízben, mikor ott örült ő is az elsők között a Fülkeforradalom Éjjelén? Cudar világ ez én mondom, ahol kisalföldi Don Quijote-k annak is örülhetnek, hogy nem dobták őket koncnak egy kínai konyhára pörköltalapnak.

Borkailand megyei jogú város közgyűlése második alkalommal nem bízta a véletlenre a dolgot, és ellenszavazat nélkül, 22-0 arányban Forgács Pétert nevezte ki színházának élére Eperjes Károllyal szemben. Meg tudom érteni őket, az első forduló utáni hangzavar nyilván nem hiányzott senkinek.

Mert egy IgaziPincsi méltósággal nem veszít. Olyan márpedig nincs, hogy Makoveczek, Gyulayk, Czenék megkapják ami jár, neki meg csak a felsülés marad a nemzeti összefogásban. A 7:1 arányban leszavazott pályázat eredményét addig kozmetikázta, míg nem lett belőle szerinte 6:3, a csatlósmédiában pedig azonnal megjelent az összeesküvés elmélet:

"A kormányzati kultúrpolitikában tapasztalható liberális befolyás jele lehet, hogy elbukott Eperjes Károly a Győri Nemzeti Színház igazgatói posztjára beadott pályázata a város szakbizottsága előtt."

Az igazi az lett volna, ha ezért is az elmúltnyócév és gyurcsányahibás. A Nemzet Szamócája sértettségében elmerészkedett egész a falig, ahol éktelen haragjában arra is kíváncsi volt, Szőcs Géza küldötte kire szavazott vajon? Mert igazhitű az igazhitűre, ugye, akkor meg mi ez a vereség basszátok meg? Közvetlenül ezután, már elmerülve az önsajnálatban így pityergett: "Netán baj, hogy igyekszem egyetemesen élni, mert ugye, két úrnak nem szabad szolgálni?" És, hogy teljes legyen a karakteröngyilkosság, a közlemény mint a kisalföldi Don Quijote írta alá.Eperjes esete jó példa arra, hogy nem a farka csóválja a kutyát, és nem a Jóisten imádkozik az igazhitűekhez. Engem mindig röhögésre késztetnek az olyan emberek, akik a főnök seggével ápolt közvetlen viszony után alanyi jogon várják a baksist, posztot, megszerezhető előnyt, és csalódniuk kell. Ilyenkor a főnök mögött pózoló selyempincsiből kibújik a pitbull egy pillanatra, pont addig, amíg a gazdi egy összetekert nenyivel fültövön nem legyinti miheztartás végett.

De lehet tévedek, és Szamócának tényleg csak röhögni nem kellett volna 7 évvel ezelőtt azon az ominózus malőrön.


 

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr352937967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eperjes el van szállva magától. Szar ügy, amikor valaki azt hiszi, hogy ő mindenhez ért, mert Viktor a haverja. Az ehhez hasonló korlátolt lelkek fel sem fogják, hogy létezhet esetleg olyan indok, érv, tény, ami őt alkalmatlannak minősíti egyáltalán valamire... A régi komcsi beidegződések alapján tudnak csak gondolkodni és vérig sértődni, ha valahol nem ezek a játékszabályok.
reméljük mikovec és a többi kedvenc sport toló fijjuk nem járnak ily csufos véget... és a vezír még a pszichiátriára is magával viszi ölebeit
Eperjes középszerű színesz és irritáló személyiség. Szerintem csak ismerik a haverek Győrben és tudják, a feldat nem neki való
@néma bárány: tévecc... nagy nyalonc... hossu nyelv-puhagerinc

szerintem a kisalföldi színház nem volt komoly próba...
igazából a nagy Alföldi nemzetit akarja... mexerzi sztem...
@a-kis-herceg: a Nemzeti Blaskóé lesz meglátod. Gyurcsány arcába Kossuth díjat Szamóca nem vágott...
Eperjessel mint színésszel, semmi bajom a politikai ambíció viszont árt bárminek amit mellette csinálnak.
tippeljünk a mai zuglói választási eredményre?

sztem 20-25% részvétel mellett 45-50%os fides nyerés:)
Ne legyünk igazságtalanok. Eperjes Károly legalább olyan sokoldalú színész, mint Segal.
A Vezér elismerése meg mindennél fontosabb.
Tegnap este a Barca se a BL trófeának örült, hanem, hogy a mi Vezérünk is gratulált nekik.
@maybach: elvileg így volt... de gyakorlatilag azt se tudták ki a lóf@sz az...

politikai ügyeket lexarják...
a magyar NB 8-at meg mi sem ismerjük...
@maybach: Amikor jöttek Guardiolák a kamera szemből mutatta őket, ahogy sorban kezelnek mindenkivel. Komolyan mondom, hogy feltűnt, hogy Platini előtt van egy kéz amit egy csomóan kihagynak, pedig úgy igyekszik pacsizni... Utána mutatták a Vezért. Persze nem tudom, hogy ő volt-e, de egy pillanatra elmosolyodtam. Orbán fóbiával kell mennem doktorhoz? Vagy úgyis eljönnek értem?

Szamóca egyszerűen megtébolyodott, amit ráadásul hirdet is, így gondolom nem akartak vele Győrben együtt dolgozni. Mondjuk, amikor kijelentette, hogy nem hajlandó eljátszani Széchenyi öngyilkosságát... Ha én lettem volna a rendező páros lábbal rúgtam volna ki, akármekkora színész legenda. (Aztán szerződtettem volna Bruce Willist, hogy legalább nyerjünk 48-ban, de ez már egy másik történet.)
@Nekünk Mohács kell: izgi kérdés... bár sztem elég lett volna kis diplomáciai érzék...

a honvédsereg 145 ezer, osztrák császári 165 ezer...

és a felmentő orosz... 200 ezer, nem sokat kockáztattak...

jöttek
19 ben is
45-ben is
56 ban is
@maybach:

Ez az ország abba fog beledögleni, hogy Vezérünk képtelen beletörődni, hogy egy senki.
@gyilkos fűegér: egyetértek... szar lesz rájönni

"Nincs nagyobb bűn, mint másokat vezetni, másoknak parancsolni, másokon uralkodni akarni - ahhoz való tulajdon és talentum nélkül." (Széchenyi István)

+nincs igény a demokráciára... a fides csak be/le-fejezi a kínlódást

sok paraszt + kiskirályok = feudalizmus....

nagyon buták az emberek... felesleges ezen rugózni. keveseket érdekel.

"A kormány az a testület, ami mindig megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja." (Karinthy Frigyes)

"A demokrácia feltétele, hogy az emberek többsége becsületes legyen." (Ruskin Bond)

"Minden lehetőség közül akkor választasz a legrosszabbul, ha megengeded, hogy nélküled döntsenek a te ügyedben." (Moldova György)

"Nem olyan tehetséges a világ, hogy néhány okos ember ne tudná becsapni." (Rejtő Jenő)
@a-kis-herceg:

Ahol az ambíció meg a képességek közt ekkora szakadék van, ott előbb-utóbb baj lesz.
@a-kis-herceg: "A demokrácia feltétele, hogy az emberek többsége becsületes legyen." (Ruskin Bond)

Bizonyára a "fejlett nyugati demokrácia" ettől működhet, szerintetek!

"Nem olyan tehetséges a világ, hogy néhány okos ember ne tudná becsapni." (Rejtő Jenő)

Szerintetek! A kettős mérce világában, a csaló az okos ember, a megcsalt a tehetségtelen. Én azt mondom, gondolkozz! A csalás bűn, nem okosság.

"Nincs nagyobb bűn, mint másokat vezetni, másoknak parancsolni, másokon uralkodni akarni - ahhoz való tulajdon és talentum nélkül." (Széchenyi István)

Gyurcsányodnak, Hornéknak is üzentél ilyesmit?

"sok paraszt + kiskirályok = feudalizmus....

nagyon buták az emberek... felesleges ezen rugózni. keveseket érdekel."

Parasztozol? Lenézed a népet? Megsemmisítettétek a magyar értelmiség színe javát. Az élet, újakat állított helyükre. Ezért tönkre tettétek a közoktatást, média terrorral nyomorítjátok a nemzetet. "Nagyon sok a buta ember"? Igen, de kik miatt van így?
Kik miatt retteg a becsületes, öregségében is munkaképes, szorgalmas (a saját életterében nem buta) ember e hazában?
Kik miatt terjedt el a mindent szabad amit nem tilt a törvény?

"Minden lehetőség közül akkor választasz a legrosszabbul, ha megengeded, hogy nélküled döntsenek a te ügyedben." (Moldova György)

Nocsak! Tökös ... gyerek! Nem engedném meg, hogy gyalázzák a hazámat, nem engedtem meg, mégis gyalázzátok. Gyucsányt, SzDSz-et, MSzP-ét ültettétek a nemzet nyakára. Én azt sem engedtem meg. Katyn tömegsírjaiba sem azok nyugszanak akik megengedték volna, hogy sorsukról nélkülük döntsenek!

Kis henceg! Gondolkozz többet, hogy megvilágosodhasson az elméd. Akkor megértheted majd, hogy mi a Haza és mi Becsület.
zugló megvolt. fides... 45%, 24% részvétel: nyertem:)

varanus.blog.hu/2011/05/28/kivert_kutyak_siratoja/fullcommentlist/1#c13609154

@noeszt: érdekes következtetés...

ha utálom a vik torkát akkor abból az következik hogy szeretem a fletóth?

nagy a szívem, hidd el mindkettőt tudom szívből utálni...

egyenlőség van és béke
@a-kis-herceg: "ha utálom a vik torkát akkor abból az következik hogy szeretem a fletóth?

nagy a szívem, hidd el mindkettőt tudom szívből utálni...

egyenlőség van és béke"

Régi nóta! Mindenki - kilóra megvehető -mocskos állat.
Még az idegenszívűektől fertőzött
történetírásunk sem igazolja ezt az ocsmnány állítást.
Fletót sem szereted? Egy rossz szót sem kapott a "fejlett nyugati demokrácia" csahosaitól, mégis mered nem szeretni?
A szemkilövések, a kordonok, a békés tömegre zúduló lovasroham, a Budapestre rontó azonosító nélküli egyenruás csőcselék dáridója is a nem szeretem kategóriája nálad? Ezeket sem kifogásolta a "fejlett nyugati demokrácia". Te, hogy látod ezeket?

Gondolom, nálad sem lehet azonos súLyú a nem szeretem és az utálom kategoriája!
Nagy a szíved? Gondolkodj többet, ne mocskold egy nemzet képviselőit együtt azokkal akik a Haza ellenségei, árulói!
@noeszt: na ez az... a fides vakság súlyos betegség

én semmilyen különbséget nem látok. sőt szerintem egy maffia csapat, csak neked játszanak színesben... és ahogy elnézem elég eredményesen...

1 különbség azért van. a zorbán az keményen felkészült a leggátlástalanabbul és leghatékonyabban rabolja le a zországot...

ki a haza ellensége? aki adózik és dolgozik? vagy aki...

áhh hagyjuk. reménytelen.
@noeszt: amiket a fletóról sorolsz az mind igaz és egyet értek...

csak az talány mire alapozod hogy most bezzeg... és most aztán...
@a-kis-herceg: Ellenségeink intrikája határtalannak látszik, de nem az.

Felfuvalkodottak, mindent mernek, de nem mindenhatóak.

Orbán Viktort nagyon szerettékm amíg a bábjuknak hihették. Lehet, hogy még mindíg az, de még így is jobb nekünk, mint azok akiket te sem "szeretsz" (ha igazat írtál).

1956 után sem volt mindegy, hogy münich vagy kádár lett a helytartó.

Nem tűrjük békével a hazudozást, a mindennapos fasisztázást, antiszemitázást, nemzetünk gyalázását.

Nagyon erős remény él bennünk, hiszen nem Orbán Viktor lenne az első, aki megvilágosodhatott, aki a becsületét többre tarhatja annál, hogy kilóra megvehesse Őt egy bűnöző kalmár-banda.
@noeszt: apropó kalmár... ő benne van a bandában... de nem hiszem hogy róla nevezték el. ő csak egy pitiáner hason élvező...

megnyugtatlak inkább túl nagy önállóságunk volt a probléma...
a kiegyezés után az osztrák bürokráciával ment a szekér...
jól jártunk hogy 1849-ben 200ezer orosz jött és nem maradt...

ez a nemzet önálló létezésre nem képes. öngyilkos nemzet...
aljas gerinctelen tisztességtelen rabló elit rabolja ilyenkor...
@noeszt: Nagyon erős remény él bennünk, hiszen nem Orbán Viktor lenne az első, aki megvilágosodhatott, aki a becsületét többre tarhatja annál, hogy kilóra megvehesse Őt egy bűnöző kalmár-banda.

Ne légy naiv! Már rég megvette!
Mit gondolsz, miből lehet finanszírozni egy választást? Apuci kőbányájának bevételeiből?

Mit gondolsz ,miből van Tokaj?
Az autópálya építés 70-30%-os megosztása?
A Kaja Ibrahim? A hosszú bitek éjszakájára emlékszel?
Persze hogy nem!
Azért mert bevezették a fülkébe a forradalmat és az internetet, még gondolkodni is kellene!

Csak egy utolsó kérdés: miért gondolod, hogy ha valaki nem szereti OV méltóságos urat, akkor Gyurcsányista?

Orbán megosztotta a társadalmat. Aki nincs velünk az ellenünk! Elvette a nép felétől a kokárdát.
Csak az a magyar, aki Fideszes!
NEM !Értelmes, gondolkodó ember kérdez.
Választ vár. Ezt nem szereti egyik hatalom se.
Tudom, neked nem lehet különvéleményed, csak az a jó, ami narancsos.
Hidd el, van amiben egyetértek a Vezírrel, van amit visszautasítok, de a gyurcsányiérától feláll a hátamon a szőr.
Ja, és szerintem akik kivándorolnak magyarországról, nem a gyurcsányista gyülevész had! Az intelligens, jól képzett, dolgozni akaró emberek.
Van egy álmom: minden nemfidesz rajongó kimegy az országból. Maradnak a hívek, meg a...
Akkor megmutathatja a Nagyvezír hogyan is kell kormányozni!
@a-kis-herceg: "na ez az... a fides vakság súlyos betegség

én semmilyen különbséget nem látok. sőt szerintem egy maffia csapat, csak neked játszanak színesben... és ahogy elnézem elég eredményesen...

1 különbség azért van. a zorbán az keményen felkészült a leggátlástalanabbul és leghatékonyabban rabolja le a zországot...

ki a haza ellensége? aki adózik és dolgozik? vagy aki...

áhh hagyjuk. reménytelen."

Szóval dolgozol, van munkád, adózol. A mai világban felbecsülhetetlen érték birtokosa vagy.
Állítod, hogy "a fides" mocskosabb bérence a ...-nak.

Emlékezem. 1994-ben, a látszólagos MDF-es hatalom idején, egy nap alatt kirúgták azt a leányzót egy zenekarból, aki nevét adta a horngyula miniszterelnök jelölése ellen szervezett tüntetéshez. Senki sem háborgott a médiában. Nagy volt a kuss! Amikor, egy (akkor még barátomként ismert) újságírót kértem, hogy ne hagyják szó nélkül elkushadni ezt a förtelmet. Azt a választ kaptam, hogy semmit sem tehetnek, annyira megfélemlítették a leányt.

Ennyit a gátlástalan hatalomról.
@noeszt: 1956 után sem volt mindegy, hogy münich vagy kádár lett a helytartó.

Annál is inkább, mert Moszkvában a keményvonalasok Rákosit akarták. Le akarták verni a forradalmat, hogy példát statuáljanak.

Kína-akkor még baráti- 3000 halottat követelt!

Na, az lett volna szép!
@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem gondolom, hogy aki Orbánt nem szereti az gyucsányista!

Azt viszonzt, gondolom, hogy mocskos dolog egy húron pendülni a bolsilibsi bandával.

Ha szereted ezt a Hazát, mérlegelj, légy egy kicsit türelmesebb! Ha " a fides" becsap minket, akkor a történelem szemétdombján végzi. A média-terror pribékei, úgymond a szemétkosárból szedték ki őket - emlékszel?

Azok a pribékek csalódtak bennük, és ez is több mint remény!
@noeszt: szóval aki nincs veletek az ellenetek...

büszke lehecc pozsgaira stb
@Könnyen elkaptuk, uram!: Akkor ki kapott el ki?

A lényeg, nem szeteettem, gyűlöltem mindegyiket, de láttam a különbséget közöttük.

Igaz, te is látsz különbséget a bolsilibsi és "a fides" között, de te utóbbit látod mocskosabbnak. Elpusztítanád, és ezzel teret adnál újra a bolsilibsi bandának. Mit kaptál el, uram?
@a-kis-herceg: "büszke lehecc pozsgaira stb"

Telitalálat! Nekem Ő is reményt adott az átkosban! Őt is tiszta embernek láttam a 80-as évek kezdetétől. Nagyon jó államelnök lehetett volna!
"a-kis-herceg válaszolt neked:

@noeszt: apropó kalmár... ő benne van a bandában... de nem hiszem hogy róla nevezték el. ő csak egy pitiáner hason élvező...

megnyugtatlak inkább túl nagy önállóságunk volt a probléma...
a kiegyezés után az osztrák bürokráciával ment a szekér...
jól jártunk hogy 1849-ben 200ezer orosz jött és nem maradt...

ez a nemzet önálló létezésre nem képes. öngyilkos nemzet...
aljas gerinctelen tisztességtelen rabló elit rabolja ilyenkor..."

Olvasom a levelet, de nem találom a bejegyzést! Tömény ökörség! Gyalázod a Nemzetet! A kis herceg, nagy butasága!
@noeszt: gaz, te is látsz különbséget a bolsilibsi és "a fides" között, de te utóbbit látod mocskosabbnak. Elpusztítanád, és ezzel teret adnál újra a bolsilibsi bandának. Mit kaptál el, uram?

Látod, ez a baj!
Csak két dimenzióban vagy képes gondolkodni.
Azt mondtam, hogy pártállástól függetlenül, ami tetszik, jónak tartok, elfogadható azt üdvözlöm, ami nem, azt ellenzem.
A demagógiát gyűlölöm.
Mikor megsegítem a frankhiteleseket úgy, hogy átütemeztetem a törlesztésüket, és később fognak mindent elveszteni, amikor megveszem a MOL-t hitelből, és nem kommunikálom, miért-mert az, hogy ezzel megszűnt az orosz befolyás, az nettó hülyeség-, hogy nem tudom kiszámolni a költségvetési hiányt, hogy lefasisztázom a MAI németeket, hogy Kínától várom a gazdasági megoldást, koncepció nélkül, hogy első uralkodásom alatt még diplomagyárakká változtatom az egyetemeket, most meg nem tudok mit kezdeni a sok diplomással, hogy egymillió munkahelyet hazudok a választások alatt, miközben tudom, hogy 900 ezer funkcionális analfabétával nem lehet mit kezdeni az DEMAGÓGIA!

Ne haragudj, de nekem nem szimpatikus az a gondolkodás, amit Te képviselsz, hogy ez a kisebbik rossz.
Mégis, mi a különbség? A szar mégiscsak keményebb, mint a fos?

Nekem úgy tűnik, minden a hatalomról szól. Annak megszerzése, beteges vágya.

Gyurcsány se százas, meg OV se.
Kíváncsi lennék egy bizonyos grazi szakintézmény egy bizonyos kórlapjára.

Tudod, a neurózist nem szokták ilyen sokáig kezelni.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Tovább mocskolódsz. Asuttogó prapaganda szöveget szajkózod, rendületlenül.

Talán lecsillapít ez a vers:

Illyés Gyula: A nagy kérdés
„Pusztul a nép - kezdtem. Hangom
elakadt. - A magyarság…
Mit? Magyarok? - hangzott. - Csönd, te
zsidógyülölõ!
- Pusztul a nép… Hallgass! Ne beszélj itt
másról! A kérdés
Egy volt és leszen is: antiszemita vagy-é?”

1939

(eddig két blogos vitám zárult ezzel a verssel. Vajon, miért? Nem tudom, de sejtem!)
@noeszt: A lényeg, nem szeteettem, gyűlöltem mindegyiket, de láttam a különbséget közöttük.

Igaz, te is látsz különbséget a bolsilibsi és "a fides" között, de te utóbbit látod mocskosabbnak. Elpusztítanád, és ezzel teret adnál újra a bolsilibsi bandának. Mit kaptál

Biztos, hogy megértettél?
Biztos hogy nekem akartál válaszolni?
@noeszt: Tovább mocskolódsz. Asuttogó prapaganda szöveget szajkózod, rendületlenül.

Melyiket? A gyurcsány ellenest, vagy az OV ellenest?

Nem értettél meg.
@noeszt: (eddig két blogos vitám zárult ezzel a verssel. Vajon, miért? Nem tudom, de sejtem!)

Én is . Ennyit ismersz!
@noeszt: Egy volt és leszen is: antiszemita vagy-é?”

Nem . Nem vagyok az. Nem azért szidom a politikusokat, mert antiszemita vagyok.
Sem azért, mert nem vagyok az.

Azért, mert ha nem értek egyet egy intézkedéssel, egy folyamattal, akkor azt részben vagy egészben elvetem, vagy kritizálom.
@noeszt: Tovább mocskolódsz. Asuttogó prapaganda szöveget szajkózod, rendületlenül.

Tagadod, hogy volt grazi szanatóriumi kezelés?
Tagadod, hogy OV nem járt be az országgyűlésbe?
@Könnyen elkaptuk, uram!: 1996 táján hallottam először - mértékadóan -jót a Fideszről. Nem hittem el, csak legyintettem, talán meg is bántottam ezzel hajdani, legjobb tanáromat.

Jó szívvel gondolok Teller Ede Nobel díjas fizikusra, aki állította, hogy a magyar nyelv volt az ő gondolkodásának iskolája. Csodaszépen beszélt magyarul, pedig élete java részében Amerikában élt. Haláláig kitartott Orbán Viktor mellett, hiába erőltette a liberális világ az ellenkezőjére.

Elfáradtam, a jó szándék vezérel, de érzem, hogy hiába minden szándék. Öreg vagyok már ehhez.
@noeszt:
Én meg azért fordultam el tőlük, mert jöttek a kirekesztő aki Magyar, velünk van szöveggel, meg a kokárdás sztorival. Erősen gondolkoztam akkor, hogy rájuk kéne szavazni. Ezzel eltántorított a Vezér.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Nagyon szomorú, hogy amint a magyar felemeli a fejét, ráförmedhetnek, hogy kirekesztő.
Nagyon sok, nem magyar ember vállalta a halált a magyar szabadságért! Nyilván, mert kirekesztők voltak.

Az Illyés vers - amit méltóztattál félre érteni - kirekesztésről szól, a magyarságot, több évszázada pusztító kirekesztésről.

Sinka István versei - például a Magyar hatodosok - szintén a kirekesztésről szólnak.

Gondolom, nem izgatnak az eféle dolgok. Szerinted a "kirekesztő" a "magyar" szó szinonimája.
Nagyon távol állunk egymástól, ezért, még inkább köszönöm a válaszaidat!
Az Oscar díjas Mefisztót nem látta a győri pályázó, pedig előbb-utóbb Ákosch és a hasonlóan a vezérnek 'elkötelezett' benyaló hátsófele lesz a Tanu - nem integetni kell az emberekenek a dísztribünről, hanem művészi alázattal szolgálni őket!
süti beállítások módosítása