Ahogy a Fidesz népszerűségi mutatója szabad szemmel láthatóan zuhan a semmi közepe felé, úgy élednek az önjelölt ellenzéki kormányváltók. Az igaz, hogy Orbán messziről még királynak látszik, de ha közelről szemléljük akkor világos, hogy béka nőtt a homlokára, és annak széttárt lábai keltik a koronás fő illúzióját. De nem kéne itt és most megtorpanni egy pillanatra?
Mert innen nézve úgy tűnik, drága kormányváltó aspiránsok, hogy erősen kalandba veritek magatokat. A legkisebb rosszra bazírozás korszaka Orbánnal és a Fidesszel együtt elmúlik. Nem véletlen, hogy a népszerűségi kutakodások legnagyobb tábora a bizonytalanoké. Azoké, akiknek a töke tele van Orbánnal, de nem feledték még el azt sem, hogy a kétharmados tejhatalmat nagyrészt nektek, a kormányzásotoknak, a teszetoszaságotoknak, a nullával felérő gazdaságpolitikátoknak köszönhetjük. Ezért jó lenne, ha nem csereberélnétek föl a sorrendet: előbb csináljatok életképes, választható alternatívát, és majd aztán kunyeráljatok szimpátiát tőlünk, és álmodozzatok kormányváltásról.
Nem hittem, hogy ma Magyarországon épeszű ember olyan politikai formációt szeretne feléleszteni, mint az SZDSZ. Egy pártnak sem sikerült annyira lenulláznia magát minden téren, mint nekik. Ma a közgyűlésük elfér garzon főzőfülkéjében, de a látomások máris óriásiak:
"A liberálisok célja a következő parlamenti választáson a mostani kormányzat leváltása lesz."
Ennyi erővel és ilyen alapon én is kijelenthetem, hogy a célom ugyanez. Igaz, nincs szavazóbázisom, nincsenek támogatóim, nem gyártottam semmilyen koncepciót, általánosságokon kívül nem képviselek semmit, egy előnyöm mégis van: velem szemben nem tud elmúltnyócévezni senki. Legfeljebb gründolok itt a blogon egy nyilatkozatot, amiben leírom ezredszer, hogy az alkotmányosság - nem a csicsa új - és jogállamiság mindenek előtt, tisztelem a magántulajdont, az alapvető emberi jogokat és a legszélesebb körű szólásszabadságot. Ha nem baj, egy leheletnyit kreatívabb lennék, mint a szadisok, és nem lopnám el a Fidesztől az "együttműködés nyilatkozata" kifejezést, hanem elnevezném mondjuk Varánusz Alapvetések Kódexének, hogy azért kellően triviális legyen.
Bevallom, első olvasásra azt hittem, hogy ez egy vicc. De szembesülve a ténnyel, hogy a szadi jelöltet állít itt nálunk az időközin, be kellett látnom, hogy komolyan gondolják. Kíváncsi leszek, hogy az elmúlt ciklus Weinek kultusza után mekkora támogatás jön össze nekik.
De nem ők az egyetlenek, akik álmatlan hánykolódást okoznának Orbánnak a ciklusból hátralévő időre.Mesterházy Attila is kormányzásra készülést emleget hétvégi dolgozatában:
"A kormányzásra való felkészülés mellett a közösség iránti lojalitásra, saját szabályaink betartására és fair viselkedésre van szükség."
Ez eddig fasza, csak egyet nem értek: ha tudjátok, miért nem csináljátok? Kezdhetnétek mindjárt azzal, hogy betartjátok a saját szabályaitokat, és bemutatjátok milyen a fair viselkedés. A sajtószabadságért nyüszít a zokogókórus, pártszakadás még sehol, de Gréczy-t máris kitoloncoltatjátok? Nem kedvelem amit ír, és ahogy írja, de ti jártok élen a cenzúrában? Milyen gyakorlati példa ez a médiatörvény fölötti könny cunami után? Hallasd a hangod! - mondjátok, de Gréczy csak kussoljon, az a biztos.
"A választópolgár nem fog gyorsan visszatérni hozzánk, akkor sem, ha elégedetlen a kormánnyal."
Ez bizony így van. Pláne, ha ezt a következetességet látja. A szátokkal kiálltok valamiért, de a gyakorlattal lenullázzátok, hiteltelenítitek azt a kicsit is, amit - esetleg - támogatásra érdemesnek tarthatna az ember. Nehéz úgy Orbán rémálmának lenni, hogy a fél országgal együtt rajtatok röhög.
2011.05.16. 06:08
Én váltom le a kormányt!
Címkék: mszp szdsz kormányváltás gréczy zsolt mesterházy attila
57 komment · 2 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr872907175
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Tanácsrendszer 2.0 - Az önkormányzati autonómia vége 2011.05.16. 12:45:03
A kormány az önkormányzati rendszer gyökeres átalakítására tesz javaslatot. A koncepció intézkedéseinek túlnyomó többsége gyökeresen eltér a Fidesz és a kormány egyes minisztereinek eddig elfoglalt álláspontjától. A tervezett intézkedések zöme a helyi ...
Trackback: Jól kicseszett Orbán Wolf Katival! 2011.05.16. 12:13:44
Habár nem volt nemzeti katasztrófa, azért némi töprengésre késztet az idei Eurovíziós Dalfesztivál. A további szószaporítás helyett: Wolf Katinak mindössze két ellensége volt Düsseldorfban. Európa és Orbán Viktor.Európának a töke tele van Magyarországg...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ezektől még a Jobbik is jobb lenne!
Az egyik ismerősöm mondta a vejének: Fiam ha más egyéb nincs az udvaron legalább rend legyen!
Erre gondoltam mikor ezt a kis szösszenetet leírtam.
Az egyik ismerősöm mondta a vejének: Fiam ha más egyéb nincs az udvaron legalább rend legyen!
Erre gondoltam mikor ezt a kis szösszenetet leírtam.
A fidesz terve részben máris sikerült, amikor a "bizonytalanok" magas száma olvasható. Ezek a bizonytalanok a Kubatov listákra való tekintettel, lehet, hogy csak a szavazófülkékben terítik ki lapjaikat.
minden ellenfelet kinyírtak/nak... ebben profik... mindenki meghal... az egész ország "lógni" fog
1011 éves (retrokommunista) feudalizmus
nagyon buli. HUNGARIKUM !!!!
le kell védeni. tökéletes rencer a bibós fiu, a józan paraszti eszével kitanálta... (a simicska oligarchával + lehet kis külföldi tőke segítséggel is)
hogy b@sszon át /vezessen orránál fogva 10 millió birkát... nagyon jóóóó
szóval ennek "sima", "demokratikusnak mondott" választással nem lesz vége...
tessék ezen meditálni... ez összefügg a folytatással...
1011 éves (retrokommunista) feudalizmus
nagyon buli. HUNGARIKUM !!!!
le kell védeni. tökéletes rencer a bibós fiu, a józan paraszti eszével kitanálta... (a simicska oligarchával + lehet kis külföldi tőke segítséggel is)
hogy b@sszon át /vezessen orránál fogva 10 millió birkát... nagyon jóóóó
szóval ennek "sima", "demokratikusnak mondott" választással nem lesz vége...
tessék ezen meditálni... ez összefügg a folytatással...
Volt egy dal "Álmodj királylány" ilyen ez a poszt is ... sajnos.
youtu.be/CWeezlBRwqY Bandi lesérül, és elpusztítják ilyen az élet ebben az országban ...
youtu.be/CWeezlBRwqY Bandi lesérül, és elpusztítják ilyen az élet ebben az országban ...
@A Svábhegyi Rém O..O: Az ilyen "magyar" pártoktól hányok most már mindenre, ami magyar.
"Ennyi erővel és ilyen alapon én is kijelenthetem, hogy a célom ugyanez."
Meg is van a megoldás! VCK - Varánusz Civil Kezdemény ... innen kellene indítani ...
Rend a kihalt udvaron ... ez tényleg alternatíva?
Meg is van a megoldás! VCK - Varánusz Civil Kezdemény ... innen kellene indítani ...
Rend a kihalt udvaron ... ez tényleg alternatíva?
@A Svábhegyi Rém O..O:
A jobbik miben is magyarabb vagy jobb? kalap sz*r a komplett felhozatal - sajnos ... igény lenne már v.mi normális pártra csak az nincs.
A jobbik miben is magyarabb vagy jobb? kalap sz*r a komplett felhozatal - sajnos ... igény lenne már v.mi normális pártra csak az nincs.
Talán ha tájékozódnátok minden irányból és nem csak ugyanabból a csatornából szopnátok az észt,lenne rá esély,hogy nyitott szemmel nézzetek a világba.De addig nincs miről beszélnem.
@bolemann: Erre talán tényleg a "szánalmas" a legszebb szavunk. :)
@bolemann: Erre talán tényleg a "szánalmas" a legszebb szavunk. :)
www.origo.hu/itthon/20110515-osszefoglalo-az-orszaggyules-egyeves-tevekenysegerol.html jaj, de jó a kkv szektor meg haldoklik a munkalehetőségek fogynak ... szuper
pont letelt egy év...
MINDENKI számára (a vakhitű narancsvakságúakat leszámítva) kiderült, hogy ALKALMATLAN a kormányzásra a fides...
mellékhatásként a jogállamot tönkreverték (államosítás, kormányhatározat a felelősről, visszamenőleges jogalkotás stb)
csak saját egyéni/oligarcha/párt érdekek alapján megy és üresen+látványosan kommunikál (lásd S8, Q7, stb)
kész, mehetnek... game over. nincs több dobásuk...
MINDENKI számára (a vakhitű narancsvakságúakat leszámítva) kiderült, hogy ALKALMATLAN a kormányzásra a fides...
mellékhatásként a jogállamot tönkreverték (államosítás, kormányhatározat a felelősről, visszamenőleges jogalkotás stb)
csak saját egyéni/oligarcha/párt érdekek alapján megy és üresen+látványosan kommunikál (lásd S8, Q7, stb)
kész, mehetnek... game over. nincs több dobásuk...
@A Svábhegyi Rém O..O: Még nem létezik, de ha valaki ügyesebb lesz, és a birkakolompot ellopja a jobbik orra elől, akkor azonnal lesz.
Nem ismered a birka effektust? Arra megy a bírka, amerre a kolompot rázzák!
Nem ismered a birka effektust? Arra megy a bírka, amerre a kolompot rázzák!
"Nehéz úgy Orbán rémálmának lenni, hogy a fél országgal együtt rajtatok röhög. "
- Ez nagyon jó volt! :-)) Igy igaz!
- Ez nagyon jó volt! :-)) Igy igaz!
@a-kis-herceg: Te milyen hülye vagy :) Nem a Fidesz nyírta ki a többi pártot, a többi párt nyírta ki saját magát. Had' ne magyarázzam...
@a-kis-herceg: kinyirtak? bazzeg a nép küldte el a picsába az mszpt mert egy szar. és még mindig nem kér belőle mert szarabb mint a fidesz. ennyi.
@kicsijuti: Na, azt még kutatják a tudósok, hogy a fidesznél szarabb-e, de nagy szar, az tény.
Állítólag a szocik az alkotmányt (hibáival együtt) azért tisztelték, ha pedig az AB azt mondta, hogy na, ezt nem kéne, akkor nem csinálták.
A másik, hogy OV népszavazásra való dolognak tartotta pl. a 300Ft-os vizitdíjat, de a manyup pénzek államosítása, meg az alkotmány módosítása nem tartozik a hasonlóan fontos dolgok közé. Ráadásul nem kicsit nyirbálták meg a népszavazható kérdések körét már eleve is. Nép, kuss a neved! Ez a jelszavuk.
Sorolhatnám a hasonlókat, de szerintem nem is akarod megérteni, jobb neked ott benn tartani a fejedet, ott legalább meleg van. Szarszag van, de legalább a Vezéré, legalább meleg, igaz? :D
Állítólag a szocik az alkotmányt (hibáival együtt) azért tisztelték, ha pedig az AB azt mondta, hogy na, ezt nem kéne, akkor nem csinálták.
A másik, hogy OV népszavazásra való dolognak tartotta pl. a 300Ft-os vizitdíjat, de a manyup pénzek államosítása, meg az alkotmány módosítása nem tartozik a hasonlóan fontos dolgok közé. Ráadásul nem kicsit nyirbálták meg a népszavazható kérdések körét már eleve is. Nép, kuss a neved! Ez a jelszavuk.
Sorolhatnám a hasonlókat, de szerintem nem is akarod megérteni, jobb neked ott benn tartani a fejedet, ott legalább meleg van. Szarszag van, de legalább a Vezéré, legalább meleg, igaz? :D
A szekerünk olyan,mintha befogtak volna egy lovat,egy marhát meg egy szamarat.
A ló szegény előre húz,a hülye marha meg csak hátra tolna.A szamár hangoskodik,az meg menne oldalra.
Ti mit tennétek?
A ló szegény előre húz,a hülye marha meg csak hátra tolna.A szamár hangoskodik,az meg menne oldalra.
Ti mit tennétek?
@Spikk: Ja azt el is felejtettem, hogy aztán amikor a nép meg megszavazta, hogy ne legyen kettős állampolgárság akkor meg mindenkit lehazaárulóztak és lám, népszavazás ellenére be is vezetik. Meg mintha a tandíjat is leszavazta a nép, most pedig mi lesz?
Hát nem tudom hogyan és miképpen tudna a fentebb emlegetett Jobbik összeszedni egy olyan szakértői kormányt ami ennek az országnak most kell.
Szerintem pont sehogy, mert skinheadvezérekből és Morvai Krisztinákból csak a magyar politika "B-közép"-e futotta. Merészebbeknek ajánlom a fantáziálást egy jobbik kormányról, egy olyan országban amit effektíve multik tartanak el.
Ami itt és most kell az valami olyasmi mint amilyen Bajnai/Oszkó volt. Nincs más lehetőség, vagy lekapaszkodunk Albániához.
Szerintem pont sehogy, mert skinheadvezérekből és Morvai Krisztinákból csak a magyar politika "B-közép"-e futotta. Merészebbeknek ajánlom a fantáziálást egy jobbik kormányról, egy olyan országban amit effektíve multik tartanak el.
Ami itt és most kell az valami olyasmi mint amilyen Bajnai/Oszkó volt. Nincs más lehetőség, vagy lekapaszkodunk Albániához.
@Squid: Néhány jelenlegi példaképünk: Líbia, Kína.
Albánia talán nem is olyan rossz hely... :)
Albánia talán nem is olyan rossz hely... :)
@Spikk: Ezt a nagy demokrata gyurcsány mondta: "Ha erről az Alkotmánybíróság elnöke másképp gondolkodik, akkor mi megpróbáljuk módosítani az Alkotmányt".
ezt meg a Draskovics "Az Alkotmánybíróság gyakorlata ellentétben áll
az Alkotmány szellemével ... csak egyet lehet tenni, megváltoztatni az alkotmányt". Nyilván ők akkor a nép nevében nyilatkoztak a mostaniakkal ellentétben.
ezt meg a Draskovics "Az Alkotmánybíróság gyakorlata ellentétben áll
az Alkotmány szellemével ... csak egyet lehet tenni, megváltoztatni az alkotmányt". Nyilván ők akkor a nép nevében nyilatkoztak a mostaniakkal ellentétben.
És ha bárki is leváltaná a fideszt 2014-ben, akkor mi van? Skiccpali és az új KT költségvetési vétójoga, az összes hivatal, hatóság, intézmény élén fideszes vezető a cikluson bőven átívelve, saját képre formázott önkormányzatok, stb. -- ki is fogja irányítani az országot függetlenül a választások eredményétől? És még az új választási törvény el sem készült...
Éljen a demokrácia!
Éljen a demokrácia!
Azért azt tegyük hozzá, hogy ennek az SZDSZ-nek a néven és jogfolytonosságon kívül sok köze nincs az eredetihez... Persze jobban tennének, ha valóban akarnak is valamit, ha legalább nevet váltanának, mint az MDF.
A szocik még tényleg hülyék, tényleg segget csinálnak a szájukból.
A szocik még tényleg hülyék, tényleg segget csinálnak a szájukból.
@kicsijuti: Ja, tegyük hozzá, hogy a jövőnket jelenleg nem a múltbéli vezetők igazgatják, hanem a mostaniak, így leginkább felesleges azokat ekézni, miközben jelenleg is folyik az alkotmány degradálása, a jogaink csorbítása. Én például 40% adót fizetek 16% helyett...
@Spikk: nyilván, de van különbség pl az akkori meg a mostani felsőoktatási tervezet között, akkor az államilag támogatott képzést akarták fizetősé tenni mindenkinek, most meg a költségtérítést akarják megemelni. Azért a jó tanulóknak ne kelljen már fizetni...
@Spikk: Ezt ,hogy csinálod? Igaz nincs is 16% mert az 21%.Vagy ha arra gondolsz amire én akkor az nem 40% hanem jó az majdnem 60% nak.
@pokesz70: Nagyon egyszerű! Minden vezetőt ki kell rúgni és szakmai alapon pályáztatni az állásokat. Ez sajnos elkerülhetetlen lesz OV eddigi és még folytatódó ámokfutása miatt. Utána kell nézni, hogy az adott funkció betöltéséhez fontos ismeretekkel kapcsolatban kiket lehet meghatározó tudásúnak tekinteni és őket felkérni arra, hogy bizottságilag elbeszélgessenek a jelöltekkel. Pl. egyetemi oktatókra gondolok. Néhány alapvető feltétel: Minden beszélgetés nyilvános, névvel pontozzák a jelölteket és névvel is szavaznak, az egészről pedig felvétel készül, ami az Interneten megtekinthető utólag is.
Én nem vagyok annak ellene, hogy valahol olyan ember üljön, aki ilyen vagy olyan irányba húz (kevés olyan van, aki semerre sem), de az erre húz, meg az innen irányítják között van azért egy kis eltérés, a szakmai kompetencia viszont elengedhetetlen...
Én nem vagyok annak ellene, hogy valahol olyan ember üljön, aki ilyen vagy olyan irányba húz (kevés olyan van, aki semerre sem), de az erre húz, meg az innen irányítják között van azért egy kis eltérés, a szakmai kompetencia viszont elengedhetetlen...
@Spikk:
"Nagyon egyszerű! Minden vezetőt ki kell rúgni és szakmai alapon pályáztatni az állásokat."
Nem lesz az olyan egyszerű, most hogy beleírták mindezt az alkotmányba, amit csak két egymás után megszerzett 2/3-dal lehet módosítani...
"Nagyon egyszerű! Minden vezetőt ki kell rúgni és szakmai alapon pályáztatni az állásokat."
Nem lesz az olyan egyszerű, most hogy beleírták mindezt az alkotmányba, amit csak két egymás után megszerzett 2/3-dal lehet módosítani...
@kicsijuti:
És mi a helyzet a vizitdíjjal? Vizitdíjat mindenki fizetett volna, a legnagyobb kiabálás pont azért ment, mert a munkavállalók egyszer már befizették a tb-járulékot, mégegyszer nem akartak fizetni. E helyett most mi van? Csak a táppénzek leszorítása révén sokkal több pénztől esik el a munkavállaló, mint az 300 ft. Viszont táppénzt csak a munkaválallók kapnak. Szóval nincs vizitdíj, ellenben ha megbetegszel, az állam révén lényegesen kevesebb pénzt kapsz, mint eddíg -- ja és ez csak a munkavállalókat érinti, akik tb-járulékot fizetnek... A hazugság egy újabb köre zárult be.
És mi a helyzet a vizitdíjjal? Vizitdíjat mindenki fizetett volna, a legnagyobb kiabálás pont azért ment, mert a munkavállalók egyszer már befizették a tb-járulékot, mégegyszer nem akartak fizetni. E helyett most mi van? Csak a táppénzek leszorítása révén sokkal több pénztől esik el a munkavállaló, mint az 300 ft. Viszont táppénzt csak a munkaválallók kapnak. Szóval nincs vizitdíj, ellenben ha megbetegszel, az állam révén lényegesen kevesebb pénzt kapsz, mint eddíg -- ja és ez csak a munkavállalókat érinti, akik tb-járulékot fizetnek... A hazugság egy újabb köre zárult be.
@gorcsev54: A 16% SZJA mellett arra a 24%-ra gondolok, amit azért a nyugdíjért vonnak, amire nem én leszek jogosult. (Tudom, hogy annak az alapja magasabb, lusta voltam kiszámolni.)
@pokesz70: Erre utaltam az ámokfutással. Szerintem az ilyen nyilvánvalóan erre való döntéseiket simán le lehet sz@rni... Ők nem kirúgtak mindenkit szemrebbenés nélkül? Ja, tényleg! Ha nem lehetett, akkor beültettek annyi pártkatonát, amennyi elég a többséghez...
@pokesz70: Erre utaltam az ámokfutással. Szerintem az ilyen nyilvánvalóan erre való döntéseiket simán le lehet sz@rni... Ők nem kirúgtak mindenkit szemrebbenés nélkül? Ja, tényleg! Ha nem lehetett, akkor beültettek annyi pártkatonát, amennyi elég a többséghez...
@Spikk:
Egy demokráciában nem lehet az alkotmányt csak úgy lesz@rni szerintem ... hogy Orbán mégis megtette (teszi), az csak őt minősíti
Egy demokráciában nem lehet az alkotmányt csak úgy lesz@rni szerintem ... hogy Orbán mégis megtette (teszi), az csak őt minősíti
@pokesz70: Persze, ezzel "békeidőben" én is egyet értek, de a mostani helyzetet én amolyan kivételnek tartom, mivel természeti csapás (betegség) rombolásának hatásait kell majd felszámolni.
Nyilván nem kell és nem is lehet válogatás nélkül mindent visszavonni, de egyes visszaéléseket érvényteleníteni kell, ha pedig van szakmailag megfelelő és a demokrácia szabályainak szerintem megfelelő mód, akkor megléphető. Leginkább azt mondanám, hogy a demokrácia elleni intézkedéseket szükséges megsemmisíteni, mégpedig épp a demokrácia visszaállításának érdekében.
Nyilván nem kell és nem is lehet válogatás nélkül mindent visszavonni, de egyes visszaéléseket érvényteleníteni kell, ha pedig van szakmailag megfelelő és a demokrácia szabályainak szerintem megfelelő mód, akkor megléphető. Leginkább azt mondanám, hogy a demokrácia elleni intézkedéseket szükséges megsemmisíteni, mégpedig épp a demokrácia visszaállításának érdekében.
@mákosnudli: "Lehet fikázni a kormányt orrvérzésig, de valaki csak megszavazta ezt a kétharmadot..."
igaz.
aztán most meg az a kétharmad bután néz ki a fejéből, hogy mostakkómivaaan??
igaz.
aztán most meg az a kétharmad bután néz ki a fejéből, hogy mostakkómivaaan??
@nandras01: Naja, csak szeretem helyén kezelni a számokat... A 2/3 az a parlamenti mandátumok száma, az 53% pedig a választáson elért szavazati arány. Azért tér el ennyire, mert a korábbi választási rendszert (a módszerváltás után) szándékosan olyanra alkották, hogy a nyertes jobban járjon, mint a szavazatai szerint indokolt lenne, mert féltek attól, hogy ellehetetlenedik a kormányzás.
Pedig ha sok kis párt van és kénytelenek a konszenzusra, meg arra, hogy minden szavazás előtt egyeztessenek, meghallgassák a másikat is, az csak használ a demokráciának.
Na ez az 53% most megszavazott egy olyan pártot és pártvezért (ez szerintem igazabb), akik most fognak csinálni egy olyan választási rendszert, ami még sokkal inkább kedvez a nyertesnek, azaz ami még távolabb áll a demokráciától.
Orbán Viktor célja az, hogy a hatalom forrását, azaz a népet kiszorítsa az ország vezetéséből, eszébe nincs bárkit is képviselni. Amíg valaki neki hasznos, részesülhet a kegyben, ennyi!
Pedig ha sok kis párt van és kénytelenek a konszenzusra, meg arra, hogy minden szavazás előtt egyeztessenek, meghallgassák a másikat is, az csak használ a demokráciának.
Na ez az 53% most megszavazott egy olyan pártot és pártvezért (ez szerintem igazabb), akik most fognak csinálni egy olyan választási rendszert, ami még sokkal inkább kedvez a nyertesnek, azaz ami még távolabb áll a demokráciától.
Orbán Viktor célja az, hogy a hatalom forrását, azaz a népet kiszorítsa az ország vezetéséből, eszébe nincs bárkit is képviselni. Amíg valaki neki hasznos, részesülhet a kegyben, ennyi!
Kdnp-s körökből szivárogtatták ki, hogy Orbánnak van szívsebész haverja is.
Valószínűleg a szervkereskedelmet egy ciprusi cégen keresztül bonyolítják majd, hasonlóan a Korda Filmstudióhoz.
Jaj, de furcsák a bejegyzési dátumok.
Korda Filmstúdió Üzemeltető, Filmgyártási és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
HU-1022 Budapest, Eszter utca 6/b.
Cégjegyzékszám:
A tagsági jogviszony kezdete: 2007/01/19
A változás időpontja: 2009/01/19
Bejegyezés kelte: 2009/02/25
Hatályos: 2009/01/19 ...
1/6. Zanova Investments Limited
CY-3105 Limassol, Arch. Makarios C Avenue Kanika Court 221. 3. em. 10.
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási szám: HE 152982
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási hatóság: Ministry of Commerce, Industry and Tourism Department of Registrar of companies and Official Receiver
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2004/12/21
A változás időpontja: 2010/12/01
Bejegyezés kelte: 2011/01/25
Hatályos: 2010/12/01 ...
2. Az üzletrészen alapított zálogjog adatai
2/1. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/2
A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...
2/2. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/4
A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...
Valószínűleg a szervkereskedelmet egy ciprusi cégen keresztül bonyolítják majd, hasonlóan a Korda Filmstudióhoz.
Jaj, de furcsák a bejegyzési dátumok.
Korda Filmstúdió Üzemeltető, Filmgyártási és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
HU-1022 Budapest, Eszter utca 6/b.
Cégjegyzékszám:
A tagsági jogviszony kezdete: 2007/01/19
A változás időpontja: 2009/01/19
Bejegyezés kelte: 2009/02/25
Hatályos: 2009/01/19 ...
1/6. Zanova Investments Limited
CY-3105 Limassol, Arch. Makarios C Avenue Kanika Court 221. 3. em. 10.
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási szám: HE 152982
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási hatóság: Ministry of Commerce, Industry and Tourism Department of Registrar of companies and Official Receiver
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2004/12/21
A változás időpontja: 2010/12/01
Bejegyezés kelte: 2011/01/25
Hatályos: 2010/12/01 ...
2. Az üzletrészen alapított zálogjog adatai
2/1. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/2
A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...
2/2. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/4
A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...
Bocsánat,a másik koncepciót kihagytam,bár még a jelenlegi szaporulat mellett sem valószínű,hogy a Radikális Magyarországi Cigánypárt megnyerné a 2014-es választásokat.De az azután következőn már jó esélyekkel indul majd a győzelemért.
Jóska - kiabálta a feleségem - levelet hozott a posta! A feladó,egyenesen a Miniszterelnök úr méltóságos szobainasa volt.Egy,csak egy kérdés volt a levélben miszerint: Vannak akik úgy vélik hogy a politikai elitnek önmérsékletet kellene tanúsítani anyagi és erkölcsi téren egyaránt.Indoklásuk szerint, a zország eladósodottsága ismertében a zemberektől "kért",további fokozott áldozatvállalásra tekintettel,nehezen tartható az az álláspont miszerint a politikai pályán labdázókat megilleti az átlagnál magasabb jövedelem.Vannak elvetemültek akik egyenesen arról gondolkodnak hogy a TISZTESSÉGES POLITIKUS, nem fogadja el az átlag feletti javadalmaztatást,amíg a zországa pénzügyei ilyen kritikus állapotban vannak és a VÁLASZTÓI a nyomor szélén lavíroznak.Egyesek odáig süllyedtek hogy a politikus ERKÖLCSI felelősséggel is tartozik választóinak,ezért vagy nem szavaz meg bizonyos alkotmány-módosításokat,vagy visszaadja mandátumát - lehetőleg- a szavazás előtt. Én - folytatódik a szobainas levele - természetesen sosem akartam elvenni senkitől a törvényesen szerzett nyugdíját,hiszen mint oly sokszor kijelentettem,NEM LESZNEK megszorítások,de a társadalmi nyomásnak és a pártból alulról érkező követeléseknek,tovább nem tudok gátat szabni.Felelős döntésem meghozatalához várom segítségét! Addig is biztosíthatom önt is,a nyugdíja NÁLUNK jó helyen van/lesz! Válaszok:
1. Szerintem a jogszerűen szerzett nyugdíjak elvétele egyszerű köztörvényes rablás ergo az elkövetőket gyurcsánnyal a sittre vágni!
2.Az elkövetőket gyurcsány nélkül is a sittre vágni!
3.Mindenki dögöljön meg,kivéve a Gyevi bírót!
1. Szerintem a jogszerűen szerzett nyugdíjak elvétele egyszerű köztörvényes rablás ergo az elkövetőket gyurcsánnyal a sittre vágni!
2.Az elkövetőket gyurcsány nélkül is a sittre vágni!
3.Mindenki dögöljön meg,kivéve a Gyevi bírót!
@kormányzó: akkor is kiabáltál amikor a fides ék
visszamenőleges törvénykeztek
vagy céget államosítottak
vagy felelőst neveztek meg bíróság helyett korm.határozatban
vagy a manyupot államosították...
???? miért pont most?
visszamenőleges törvénykeztek
vagy céget államosítottak
vagy felelőst neveztek meg bíróság helyett korm.határozatban
vagy a manyupot államosították...
???? miért pont most?
@apose: Csak lehet, hogy ha azok kerülnek hatalomra, akkor udvarod sem lesz, esetleg még életed sem, ha nem tetszel a fasisztáknak. Szóval, ezért nem szavaznék a fasisztákra.
@Spikk: Értem! Én csak közöltem , hogy a 16% szja az nem 16% ,hanem 21% .A többit meg azért említettem ,mert munkavállaló és munkáltató is vagyok ,szóval van szja ,van eü. alap van eü. bizt. nyugdíjjárulék(ez van mind a munkavállalónak, munkáltatónak van társasági adó,van nyereség adó van Ip. adó van környezetvédelmi stb, van áfa. A munkadíjon is nem csak az eladott árún n Szóval ,akkor ,hogy is néz ki ? 100 Ft árbevételből mennyi is marad? Tehát ,ha a munkavállaló (bruttó 100 Ft megtermel mennyit is kaphat meg belőle,ha leszámítjuk az adókat és az energia és a többi költséget? Mondjuk egy munkavállalónak hány százezer nettót kell megtermelnie ,hogy kapjon nettó 100 ezret(és ki legyen fizetve a munkáltató által is fizetett járulék,ne csak a tőle levont)ki legyen fizetve a rá eső társasági iparűzési adó valamint az üzemorvos ,könyvelés energia utazás stb.?Szóval mennyit is vesz el az állam 100Ft ból? Hány százalékot? És nem elég?!
A jelenlegi kormány munkáját(ha lehetne annak hívni) minősítésem szerint az eddigi összes szarnál is szarabb,a legteljesebb hozzáértés hiányát mutatja.( Az hittem a 8 év alatt ,hogy mélypont szarabb nem lehet)de tudnom kellett volna a jó magyar mondás szerint: olyan szar még nem volt,hogy szarabb ne lehessen, és felesleges mindent az állam adósságra kenni( főleg ,hogy nagyrészt az emberek abból csak az adósságot kapták kapják, azt se mondta senki, hogy Magyarországnak azonnal hatalmas adósságcsökkentést kell végrehajtania (ami csak százezrek megnyomorítása, tönkretételével és szegénységbe taszításával lehet)-nem éri meg.Egy fokozatos és biztos csökkentés az a célra vezető, mert a források ilyen mértékű csoportosítása(adósságra) az csak is a gazdaság még gyorsabb mélyrepüléséhez vezet.
A jelenlegi kormány munkáját(ha lehetne annak hívni) minősítésem szerint az eddigi összes szarnál is szarabb,a legteljesebb hozzáértés hiányát mutatja.( Az hittem a 8 év alatt ,hogy mélypont szarabb nem lehet)de tudnom kellett volna a jó magyar mondás szerint: olyan szar még nem volt,hogy szarabb ne lehessen, és felesleges mindent az állam adósságra kenni( főleg ,hogy nagyrészt az emberek abból csak az adósságot kapták kapják, azt se mondta senki, hogy Magyarországnak azonnal hatalmas adósságcsökkentést kell végrehajtania (ami csak százezrek megnyomorítása, tönkretételével és szegénységbe taszításával lehet)-nem éri meg.Egy fokozatos és biztos csökkentés az a célra vezető, mert a források ilyen mértékű csoportosítása(adósságra) az csak is a gazdaság még gyorsabb mélyrepüléséhez vezet.
@Peripetia: Fasisztákra hálistennek már nem is tudsz,hiszen kihullottak a parlamentből.Hacsak az utódpárt LMP-t oda nem soroljuk.Persze a náci izraelbarát lappangás a legtöbb pártban megtalálható,egyedül a Jobbikot kivéve.De sajnos a népirtók ügyesen vegyülnek és lappanganak minden szinten.