Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: @taga20: én szeretem a békességet. Próbálkozom békét teremteni, neked elmondani, hogy olyan ő is, ... (2024.11.26. 21:28) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.05.03. 06:06 Fabius

Feri, segíteni kell, kussolj!

Címkék: mszp gyurcsány ferenc majális sukoró

Gyurcsány Ferenc második fénykorát éli. A saját pártjában dúló teszetosza pozícióharc és a Fidesz jóvoltából a fecsegése is úgy telik meg tartalommal, mint majálisozó kisnyugdíjas gumicsizmája esővízzel. Szerintem ő maga sem hitte elsőre, hogy Orbán megteszi neki a szívességet, hogy megvádoltatja a Sukoró ügyben. De a szopóág kényelmetlen, és bizony, ha a népszerűség a támogatással, felhatalmazással együtt szabadesésben zuhan a gödör alja felé, akkor jó ötletnek tűnik a gyurcsányahibás címke lejárati idejének átírása. Legalábbis elsőre.

Ha ezzel az Orbán kormány kifejezte szándékát, hogy a ciklus hátralévő részét is a visszamutogatás és gyurcsányahibásozás égisze alatt kívánja tölteni, akkor nekifutásból rúgta herén saját magát. Az eltelt egy év meddő próbálkozásai után mára nagyjából mindenkinek világos, hogy Gyurcsányt elítélni Sukoróért aligha lehet. Így marad a mutogatás és időhúzás: Fletó megvádolt bűnöző, minden ami rossz neki köszönhető, vak az aki nem látja. Ennek a stratégiának egy nyertese van, Gyurcsány Ferenc. Ő innentől kényelmesen ellubickolhat a politika mártírja szerepben, és röhöghet Orbánékon: na, mivanmivan köcsögök, annyira hülyék vagytok, hogy egy vádemelést sem tudtok összehozni? Ő lesz a baloldal Houdinija, a hős, aki idővel megszabadul a rá vizionált rabláncoktól.
No pasarán Ferenc elmúlt napokban elkövetett szájmenéseit figyelve aligha járok messze az igazságtól. A majálison előadott dühös beszédében elhangzott "nektek a kormányban még soha nem kellett havi ötvenezerből megélnetek! Nektek a kormányban sosem égett a szemetek hajnali kettőkor a fonógép mellett!" - szövegén ugyan vinnyogva röhögtem, ( miért Feri, neked kellett valaha bármelyiket milliárdosként? ) de ettől még megmutatta mennyire élte bele magát a szerepbe azonnal. Ez tegnap a parlamentben folytatódott, ahol már az ártatlanul megvádolt újságírók bebörtönzését is elképzelhetőnek tartotta.

Az akut Fletóitiszben szenvedő, hitelességi és vezérdeficites MSZP-ben persze rögtön ébresztették a sarokban szunyókáló gyorsreagálású hadtestet, ugyan legyenek már kedvesek a túlmozgásos Ferikét ők maguk láncra verni. Feri, segíteni kell, jobb ha most ( és mindörökké ) kussolsz! - ez az irány. Az mégse járja, hogy Chartától majálisig, Levédiától görög Bizáncig te vagy az egyetlen, aki képes megszólítani és akár utcára vinni tömegeket.A szoci vezérkar Orbánnál is jobban tudja, hogy "áááh, a magyar ezt sosem választaná többet, tuti, ezer százalék" kiszólás mekkora marhaság. Ők emlékeznek még a rendszerváltás utáni elégedetlen tömegre, ami kétharmados koalícióhoz segítette Horn Gyulát, négy évvel a Nagy Változás után, vagy emlékeznek ugye a Patásra magára is. Ezért Ferenc bár kétségtelenül küzd a rajtaragadt bélyeggel, de ha ő lesz képes egyedül megszólítani az Orbánékkal elégedetlen tömeget, akkor bizony minden esélye meglehet a vezető szerepre.

Érdekes ahogy a szocik viszonyulnak ehhez az egészhez. Balogh András, legutóbbi államfő jelöltjük mondta: "A látszatát is el kell kerülnünk annak, hogy átvilágítandó, gyanús tisztességű emberek vagyunk". Ezzel tökéletesen egyetértek, de azért megkérdezem: amíg morálisan ingoványos Veres Jánosok ülnek megyei, Tóth Csabák helyi vezetői székekben, a széthagyott fővárosi Hagyó árvákról nem is beszélve, addig ti hogy gondoljátok ezt elérni? Például hogy akartatok leülni Zuglóban Papcsák elleni szövetkezésről beszélni, mikor az az ember lett volna részetekről a tárgyaló partner, aki maga is tevékenyen kivette a részét az elmúlt ciklus stiklijeiből?

A felelősség kérdése egyáltalán nem ilyen egyszerű, hogy majd Ferikén elveritek a port, oszt'jónapot. A hitelességi deficit nagyobbik része ugyanis nem hozzá köthető, hanem a Hagyókhoz, Hunvaldokhoz, Zuschlagokhoz, Tóth Csabákhoz és társaikhoz, akik vagy a sitt frakciót erősítik, vagy változatlanul ott ülnek az irányító posztokon. És bizony amíg ez így van, addig hiába nyafogtok, hogy kussolj Feri.

126 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr402873457

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány Ferenc Orbán-kóros lett 2011.05.03. 16:38:52

  Legalábbis a tünetei nagyon arra mutatnak. Olvasom, hogy Gyurcsány elvtárs hat kérdésből álló listát állított össze a párthíveknek, amire válaszolniuk kellene. Ez eddig, ha jól tudom nem volt divat a szociknál, de most az Őszödi lovag bevezeti. ...

Trackback: Schmitt ott folytatja, ahol abba sem hagyta 2011.05.03. 13:44:58

A Nemzet Gojostola ezúttal is igazolta, hogy nem érdemtelenül lett Orbán Viktor álamfője....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Pikk: Azért veti meg őt egy ország...
@Steppenwolf: Ennek csak az a baja, hogy most állnak pofonénért sorba az aktuális megvetendők :)
Azt azért ne felejtsük el, hogy Gyurcsány nagyon szerény körülmények között élt fiatal korában. Ő már dolgozott a versenyszférában, ott gyűjtött vagyont (lehet, hogy vitatható módszerekkel). Viktornak viszont mindig a haverok adtak eddig fizetést, olyan teljesítményre, amivel a versenyszférában a hideg vízre valót sem kereste volna meg.
Ha mar itt tartunk, vajon mirol is beszelgethetett a patas a sukoroi beruhazokkal tavaly februar korul, amikor meg semmi sem draga alapon ugatott hulyesegeket a parlament mellett? (mert bent nem sokat volt...)
az a No parasán véletlen nem pasarán?
@Pikk: Aki csokilopással próbálkozik, az ne csodálkozzon, ha miután kiderül, kap egy tockost.
@Zámolyi: Azt a versenyszférát úgy kell elképzelni,hogy még a startpisztoly el sem dördült,te el se indultál,ő már a céltól ballagott vissza.Emlékezz!"Jókor voltam jó helyen."Ezt nevezed te versenynek???
@Zámolyi: Pontosítsunk, Fletó soha nem dolgozott, már ha nem nevezzük munkának az egyetemi KISZ-vezérkedést és besúgást.
Beházasodott az Apró-klánba, majd anyós közbenjárására, vissza nem térítendő állami támogatásokból vásárolhatott fillérekért privatizált állami cégeket, ingatlanokat.
A szakmájában (amit itt Pécsett kettesekkel végzett el a KTK-n) soha nem dolgozott.
Minek ennyit írni? Csak annyi jön le belőle, hogy utálod Gyurcsányt. Vagy van rajta sapka, vagy nincs. Vagyishogy nekem érvek hiányoznak, mert az érzelmek nyilvánvalóak. Nem elég gúnyolódni, ironizálni, vicces jelzős szerkezetekkel csúfolni idős embereket, akiknek nem sok reményük meradt. Meg kéne moondani, hogy a gyurcsányi populizmus (nyilván az, azért ez tényleg látható) miért veszélyesebb, károsabb, részvétlenebb, vagy cinikusabb, mint a jelenlegi pökhendi, fékeket és ellensúlyokat lebontogató, évtizedekre mindenféle alternatív kormányzást ellehetetlenítő uralom? Miért az ellenzékben pózoló, jelenleg semi erőt nem mutató gyengébb alakon köszörülöd a nyelved? Ennek nincs sportértéke. Ez így izléstelen, hát nem nyilvánvaló? Tessék a hatlamat, az erőt, a kétharmadot ekézni! Nekimenni a főnönek is, ha azt ondolod, nincs igaza.
Ja, persze, hülye vagyok: neki mindig igaza van. És nem hazudik.
Szerintem meg kedves Varánusz, ez így a seggnyalás minősített esete. Bocsánat. Nyilván ilyen emberekre is szükség van.
@Steppenwolf: Azzal senki nem vádolta meg, hogy dolgozott, csupán azzal, hogy tudja milyen szegénynek lenni.
@Pikk:
Ha más milliárdosok lopnak, akkor már gyurcsány lopása megbocsátható? Ugye nem mondod azt hogy igen?

@Zámolyi: A közvagyon többszázmilliós - többmilliárdos megkárosítását sok mindennek lehet nevezni de "vitathatónak" aligha... :D
Az egyik ügyében az ügyészség nem bizonyíték hiányában, hanem elévülés miatt zárta az ügyet...
@Rwindx: Senkinek a lopása sem megbocsátható, talán csak a Stadler az egyetlen becsületes magyar vállalkozó, a többiek Demjántól-Csányiig professzionális bűnözők.
@szakállasbácsi:

Ahha. Szerinted nem ekézem eleget Viktor és a Pártot? Ezért a kijelentésért az itt kommentelő jobberek is körbe röhögnek, ha nem vigyázol :-)

Lapozgass, van mit.

varanus.blog.hu/search?searchterm=orb%C3%A1n+viktor&searchmode=OR&submit=Keres%C3%A9s

Mert ez így, kedves szakállas bácsi, a hülyeség minősített esete. Bocsánat, nyilván ilyen emberekre is szükség van.

Zárójelben megjegyzem, az ellenzékbe kényszerülés nem jár automatikus emlékezettörléssel ezúttal sem, ahogy az első Orbán kormányzás után sem járt.
@Rwindx: A fidesz 1998-ban a postabank buliban milliárdokat kapott magához (Rogán "banktitok, kereskedemi titok - kommentjeivel) Azután a 2 éves költségvetést követően Torgyánt is eltakarította. Csak a grippen ügyben megvett közreműködők fejenként több min 1 millió dollárt kaptak (lásd Szlovák-képviselők)
ez tényleg jó poszt lett.

sosem értettem, h miért Gyurcsányra fújnak sokan, egy politika iránt minimálisan érdeklődő embernek teljesen világos, h az MSZP Gyurcsány előtt is korhadt párt volt.
sőt, Gyurcsány nem utolsósorban azért bukott meg, mert semmi befolyása nem volt az MSZP-s kiskirályokra.

a kiskirályok klasszikus példája Szekeres Imre, már 20 ÉVE OTT VAN AZ ELSŐ VONALBAN, de még most is ő osztja az észt a Népszabadságban a "megújulásról", a HM-botránysorozat után is.
@Pikk: "Néhány ezer embert foglalkoztat..."
a többi néhány ezret meg kirúgta,amikor tulajdonos lett,és egy fillér végkielégítést se adott nekik ! Az indoka az volt,hogy akkor a
megmaradtaknak nem tudna bért emelni.
@Fabius: Én arra reagáltam, amit ebben ebben a blogban írtál. Nem gondolom, hogy egy blogban írt válaszban mindenre egyszerre kéne reagálni, évekre visszamenőleg értelmezni és elemezni gondolataid cizellált szecessziós kanyarulatait. És nem gondolom azt sem, hogy a személyiséged mélységeit meg kéne ismernem. Amit itt most Gyurcsányról írsz, az szerintem ízléstelen és méltánytalan. Ennyit írtam. Nyegléskedni persze könnyű.
@Diocles: Valamennyi pártra ráférne a megújulás, de az mszp-re különösen. A Puch-féle péntárnoki
vezérlés talpnyalói társulatot nevel ki, és ezt az mszp már nem vállalhatja fel a jövőben. Ha mégis, akkor a használatóbbak elhagyják a pártot.
@szakállasbácsi: A blogoban a pikírtkedés kifizetődő módszer a rugdalózás lehet akár kétirányba is, de csak rugdalózás marad.
@Dillinger: Te már csak tudod nyomika" Köszönöm, ez valóban a poszt lényegét érintő, érdemi hozzászólás volt.
@Diocles: mert gyurcsány egy idegbeteg és nem maszop miatt fujnak rá hanem mert egy aberrált barom. az hogy rohadt a párt szekerestől anélkül... ez tény.
@Steppenwolf: Az ugyeszseg szigoruan hierechikus szervezet, elen Polt Peter all, aki fideszes kepviselojelolt volt, tehat semmikepp sem tekintheto fuggetlennek. Ettol kezdve barki, aki ellen az ugyeszseg eljar, teljes joggal mondhatja, hogy ot a fidesz uldozi.
Érdekesek ezek a balliberálisok egyszer az a duma törvény előtti egyenlőség stb. blabla most meg, ha egy baloldali elme feljelent v.kit megvannak sértődve, hogy eljárást indítanak ellene, és mindjárt Orbánoznak :D
Fabius!

Megtetted a magadét! Feladtad a magas labdát, máris sorban állnak a "ferivédő" liga tagjai, hogy lecsaphassák, mint 2006-ban a rendnek őrei a FIDESZ szimpatizánsokat. Véleményem egyébként - bár tuti, hogy feri született bűnöző - és még sem őt ítélném el. Mert azok, akik kiállnak egy ilyen senkiházi, köztörvényes bűnöző ember mellett (mögött), azok jelentik az igazi veszélyt ennek az országnak! Nem ferike fog harcolni az utcán, ha belesodorja az országot egy polgárháborúba, hanem ti, ti Isten barmai! Ha nektek ez kell...
@jobbcsapott: Arra a részegre emlékeztetsz, aki rémülten tapogat egy hrdetőoszlopot és sétál körülötte, miközben kiabál: segítség, befalaztak!

Idegbeteg: milyen alapon? Megvizsgáltad, értesz hozzá? vagy ez csak azt jelenti: nem tetszik nekem. Akkor miért nem írod ezt? Nem lenne leegánsabb és civilizáltabb?
Aberrált? Miért, mikor, hogyan? Mi ez a feneketlen esztelen gyűlölet?
Jó tudom, hogy nem gondolatokkal kűzdök, de mindig szeretnék rávilágítani, hogy egyszerűen az indulat semmire sem elég... Nem az lesz sikeres, aki jobban tud gyűlölni!
Ébersztő magyarok! A világ nagyobbik fele már tényleg elfordul, ha meglát egy magyart, miért akarjuk, hogy még köpjenek is utánunk az ostoba hüllőagyunkból kivezetett nyers indulataink, gyermekes dacunk és vénasszonyos siránkozásunk miatt?
Egyébként nagy különbség leledzik Orbán visszatérése meg Feri próbálkozásai között ez pedig a célcsoportok korösszetétele.

Orbán fiatalokra épített elsősorban elég megnézni a fideszes rendezvényeket. A nyugdíjasok jórészt megvehetők.

Gyurcsány Ferenc műsorain az átlag korosztály meg a a nyugdíj, és a halál közt leledzik jórészt ... effektíve szépen elfogy, mint a munkáspárt tábora.
@Viktus: Viszont a kipróbált öreg mszmp-sek ott tipródnak Orbán lábánál :)
@Pikk:

Mondtam a nyugdíjasok nagyrészét meglehet venni :P az elvhű öreg szocik maradtak az MSZP mellett kb. az a törzsbázis jórésze.
Az itt megszólalók többsége nem vádolható meg azzal, hogy mszp szimpatizáns, de egyesek valami méltányosságot feltéteznek fel attól aki mindent vitt. Ez hiú remény.
Fabius nem az indexes videókon szereplő gógyis táblás szoci arc ? :P
@Viktus: A nyugdíjasok csupán a nyudíjuk értékállóságával vehetők meg, mert egyéként emlékeznek az igéretekre. Ha tőlük próbál elvenni a fidesz és ha lesznek még választások akkor számít a szavazatuk.
@Dillinger: szevasz orbánimádó rühes kutya, ezeket meg imádott elmebeteg törpéd javára írd:
"Végezetül, a teljesség igénye nélkül, soroljunk fel néhány olyan ügyet és jelenséget, amelyek a bűncselekmény alapos gyanúját vethették volna fel, sokkal inkább, mint a Gyurcsány elleni koholt vádak Sukoró ügyében. A Fico Kft. ügyeit kellene előkeresni a kilencvenes évek elejéről, a MAHÍR ügyeleteit, a sok százmilliós MHB hitelekkel együtt, amelyeket soha senki nem fizetett vissza. Hasonlóképpen listázni kellene a Postabanktól felvett pénzeket, amelyeket aztán a dolgozó magyar nép fizetett meg a bank adósságainak állami pénzből való rendezése során. Nem kellene elfeledkezni az A-Reklám, B-Reklám és egyéb kft.-kről, amelyek százmilliós köztartozással fejezték be dicstelen pályafutásukat. Az állam által nyújtott székház eladásából származó bevétel kacskaringós útjának célállomásául annak idején magáncégek és bizonyos bányatulajdonok jelentek meg a korabeli sajtóban. Magam is írtam egy kétrészes, egész oldalas cikket a Millenáris Parknál pofán vert pénzekről, amelyek értéke dokumentáltan a kétmilliárdhoz közelített. Ki ne felejtsük a Fidesz és Orbán Viktor barátainak múltjából a derék Kaya Ibrahimot és Joszip Totot, akik voltak olyan szerencsések, hogy egy nap alatt több mint egy tucat Fidesz-közeli céghez jutottak hozzá potom áron, és még a cégek százmilliós köztartozásaiért sem kellett felelniük, mert soha nem látták a Fidesz-közeli eladókat. Így ezeket az összegeket is a derék magyar nép fizette meg a Fidesz-közeli fiúk helyett. Érdemes lenne feleleveníteni azt, hogy az ominózus Fidesz-közeli cégek hogyan váltogatták egymás közt a tisztségviselőket, ugyanígy a székhelyeiket, az APEH területi ellenőrei elől bujdosva, mindig újabb területi igazgatósághoz helyezve az illetékességet, míg mindegyik kikötött egyetlen területi igazgatóság alá tartozó címen. Itt egy Fideszhez közelálló vezető révén végre nyugalmat találtak – nem kellett fizetni. Felsorolhatatlanok a vélhetően bűncselekmény kategóriájába sorolható esetek a révfülöpi nyaralótól az autós és nyomdai cégekig. Elég sok cikket volt szerencsém írni a fiúk viselt dolgairól. A magyar nép elfelejtette, hogy az Orbán által az “átmenet” évtizedeinek nevezett időszakban ez a párt a korrupciós botrányok állandó szereplője volt. Természetesen egyetlen esetben sem történt felelősségre vonás. Ha már a miniszterelnöki felelősség is büntetőjogi kategória, említsük meg szerényen az ország 12 legjobb állami gazdaságát, amelyeket az előző Orbán-kormány egy határozatával (amelyhez köze volt az akkori miniszterelnöknek is) kijelölt tulajdonosoknak juttatott, ahelyett, hogy privatizációs pályázaton értékesítette volna ezeket. Nem lenne érdektelen megvizsgálni az akkor kijelölt tulajdonosokat, hol helyezkednek el a mai fideszes maffiahálóban."

A szarzabáló malac haverod ilyenkor a vezéretek seggét tisztítja ?
@Viktus: Jó lehet a szüleidnek. Klassz csávó lehetsz a szöveged alapján. Ne mintha vallásos lennék, de had' emlékeztesselek a 4. parancsolatra. Vágod?
Ne bántsátok már ezt a magyar munkásembert... :)
@Pikk:

Anno 2002-ben 19500 ft volt az árfolyam ... tavaly meg a tizensokadik havit várták volna vissza :P
@Viktus: A fajtádnál kötelező hogy kevesebb legyen az IQ-tok mint 40 ugye ?
Ne felejtsük el, hogy Schiffer jelentette fel Gyurcsányt.
@szakállasbácsi:

Nem vagyok vallásos, de amúgy sem kompetens a 21. században egy sivatag szélén hozott törvény :P
@Steppenwolf: nem arról van szó, hogy koncepciós per lesz eleve. hanem mivel a fideszpolt nem talál rajt fogást, illetve olyan akták lapulnak feltehetően feri széfjében (mitől lenne egyébként ennyire magabiztos), amik magukkal rántanának aktuálisan regnáló nobilitásokat, melyek miatt a fogásokból kicsúszik polt keze, így tehát végső soron feri a végletekig tudja interpretálni, hogy "koncepciós per áldozata vagyok", ha pedig a fidesz erre úgy reagál, hogy "ha már úgyis ezzel vádol, hát megkapja" és lecsukatja polttal, akkor zárul a csapda, mert az isten se mossa le róluk, hogy gyurcsányrajkot ártatlanul, koncepciós per áldozataként vetették tömlöcbe.
ennyi a probléma az egésszel, poltpetike nem tudom miért nem dobta vissza inkább a francba a dolgot, ahogy szokta, ha a haverjai nevét olvassa a vádiratban, miszerint "nincs itt bűneset".
@fedkvas: tehát vagy nincs fogás, vagy van fogás, de feri sikamlós és kicsúszkál (irat a széfben), azonban elengedése ártatlanságának beismerése, lecsukatása a koncepciós per elismerése a fidesz irányítótta ügyészség részéről. tehát az egész ügy egy végeláthatatlan öngól, maróti béla is megirigyelné. kicsit zagyva lett az előző, azért írom újfent.
Nem ideillő, de Viktor szerint érdemes konzultálnunk. Szerintem sör, meg suna, szerintetek? Íme a konzultációs lehetőség :) www.facebook.com/pages/Vannak-akik-szerint/112504615502347
@fedkvas:

Szerintem, ha hétvégén felkötnék Ferit igazából az ország 90%-át az sem izgatná ... így meg egyenesen öngól volt, hogy Schiffer jelentette fel.
Egyébként Orbánnak esze ágában sincsen Ferit lecsukni hasznos idióta a számukra addig az mszp-ben nagy változások nem lesznek míg az ő hülyeségein pörögnek. Egy Bajnai féle figurára építhetnének a szocik a következő választásokra , de Ferivel max. a 10% környéke lehet meg ... a Fidesz népszerűsége pedig hiába csökken sokan szarnak majd a választásokra, és a Fidesz törzsbázis meg újra elsöprő többséggel belöki őket.
@Viktus: :D:D elég megnézni a fideszes rendezvényeket. ez aztán reprezentatív volt, fiacskám. ugyan a szoci törzsbázis tényleg elég nyugger, a fideszes és az mszp átlagbázisa korban alig tér el. gyurcsány is épített fiatalokra, csak azoknak betelt vele. orbánnal is befog telni (mondjuk nekem már betelt 2002-ben, Matolcsy pofája akkor is zárlatosra vágta a biztosítékot), aztán maradnak a csókos mamikák, mint ferinél. oda látsz tendenciát, ahol nincs. a fidesz sem nyúl a nyuggerekhez, meg a maszop sem. hazafias népfront meg az mszmp.
@orbánmentesítő:

Kár volt két oldalt pazarolnod olyanra, amit - ahogy keller testvéred sem -, te sem tudsz bizonyítani. Ezt csináltátok 98-tól kezdve napjainkig. Elvtárs, talán még Teller levélben is közreműködtél?))))))
"Orbán megteszi neki a szívességet, hogy megvádoltatja a Sukoró ügyben"

link alatt ezt talaltam:

"Az LMP 2009 októberében jelentette fel a volt kormányfőt hivatali visszaélés miatt."

en nem is ertem ezt igy hogy tudtad osszehozni!
Nem lehet egy ország annyira hülye,hogy ezek az erkölcsi hullák/Gyurcsány,Lampert Moncsi,Botox Ildi,Kovács-bugyiszaggató Laca,Botox Ildi,stb/még egyszer bármilyen székbe bele ülhessenek,az elektromos széken kívül.
@Viktus: Ferivel simán lehet 20%-ot is elérni, elég populista, demagóg szar ahhoz, hogy ködösítse saját tetteit, relativizáljon és feszültséget keltsen. Okosabb, mint Viktor, szinte hasonló retorikai képességekkel, ne becsüld alá.
Bajnai nem fog beállni az MSZP elé megint, szerintem a háta közepére nem hiányzik, hogy Kiss Péterrel kelljen egyeztetnie, ha egy lépést elhatároz.
Bajnaihoz hasonló figurát szerintem nem találnak. Max. olajfa döntheti meg a Fideszt szerintem, vagy önmaga (mint 2002-ben), és akkor meg BÁRKI, még Feri is, vagy egy random szarjancsi, vagy bohóc.
@orbánmentesítő: Tökéletesen egyetértek veled, köszönöm a világos fogalmazást!
@fedkvas:

Jah Budapesten lehet 20% csak az ország nem Budapestland. A nép meg biza elérte azt a szintet, hogy elege van mindkét bandából, és inkább nem megy el, ha ez a választék ... nem véletlenül nincs nagy elmozdulás a közvéleményeseknél.
@Viktus: 2011 van, Viktus. A nép meg biza nehezen tanul és gyorsan felejt.
@fedkvas:

Ég, és föld Orbán meg Gyurcsány esete. Orbán ellen sosem volt olyan közutálat, mint Feri ellen. Gyurcsány gyakorlatilag 2006 óta folyamatosan a legutáltabb ember Magyarországon.
Orbán elég ügyes volt mindig dobott koncot a népnek anno Torgyánt, majd 2006-os buktát elvitte Dávid Ibi meg elhelyezték messzire Deutsch Tompikát ...
@mandro: Faszfej ti orbánimádó gyökerek mind egy lombikban lettetek tenyészve?
Közös jellemzőtök a krónikus agymentesség ...
@Dillinger: "minden reggel mikor szarok, megpróbálom megformázni az arcát, általában sikerül is."

Csak el ne felejtsd utána megmosni a kezed :)
@Viktus: Ma voltam a munkaügyi központban Békéscsabán, az orbán nevű degenerált diktátor elég masszív közutálatnak örvend :)
Főleg a fiatalok és a magasabb iskolai végzettséggel rendelkezők szidták mint a bokrot.
Na meg ne felejtsük el a szocik még lopni sem tudtak ésszel nemhogy felhasználni a zsiványok lebuktatását esetleg lásd. Megyes Tomcsi semmivel sem tisztább figura, mint Hunvald, de még kormányzásuk idején is csak az ő hülyéik buktak le.
@orbánmentesítő:

Ezt így ebben a formában a 2010 előtti viszonyokra igen necces kijelenteni :P
@Viktus: Mi is volt polt petya az ügyészségen 2010 előtt ?? ;)
Az összes ügyészségi vezető polt petya kinevezettje volt :P
@fedkvas:

Ja még egy fontos nagy különbség az a pénz. Az MSZP fenntartási költsége igen nagy a bevétel meg viszonylag semmi az eddigiekhez képest ráadásul olyan jól kiépített háttérországuk sincsen, mint a Fidesznek volt amit gyakorlatilag pár város finanszírozott az ínséges időkben.
Gyakorlatilag az MSZP vidéken eltűnt legalábbis felénk pedig vörös Heves megye még öszödi felhajtás után is kitartott. Mára pedig a Fidesz meg a Jobbik létezik gyakorlatilag a megyében. Az a pár szoci helyi képviselő aki maradt nem jelenik meg sehol a helyi politikában maga a párt sem jelenik meg semmilyen formában az pedig kevés a feltámadásukhoz, hogy Gyurcsány bohóckodik Pesten meg egymást ölik a pártbeli pozíciókért. Nagy csodát nem várnék a helyedben tőlük a továbbiakban sem.
@orbánmentesítő:

Semmiségi törvény nem kellett volna, ha Fideszes bíróságok ügyködtek volna :P az ügyészi-bírói kar egy részétől sem nyugdíjazás formában kellene megszabadulniuk. Logika?
A feljelentés és a vádemelés GYF ellen teljesen jogos, sőt egy csomó más ügyben is bíróság előtt kellene állnia.

Az viszont valóban koncepciós jellegre utal, hogy az ügyészség 2 évet ült a feljelentésen, és pont akkor emelt vádat, amikor a Fidesz - a kormányzással gondjai adódván - előhúzta a pakliból a gyurcsány-kártyát.

Amiben biztos vagyok, hogy a történetben minden szereplő minden lépését vastagon áthatja a politikai motiváció. Független igazságszolgáltatás?? Ha-ha.
@lianlian: nem felejtjuk. ahogy azt sem felejtjuk, hogy masfel evig fektettek az aktat. a vad pedig hivatali visszaeles valamely kormenyules jegyzokonyvere alapozva (nem hutlen kezeles az ertekkulonbozetre!), amelyik mar 2009-ben is rendelkezesre allt. ez a masfel ev mutat pontosan arra, hogy itt idozitett forgatokonyv mukodik, aminek 2014 tavasza a kifutasi ideje ugyeszsegi es birosagi szakkal (szigoruan csak az elso fok).
@szeszkópé:

Nem utal koncepciós jellegre, ha ismernéd a jó magyar viszonyokat. Én pl. 2009 szeptemberében indítottam pert egy cég ellen még a bírósági szakaszig sem jutott el így 2011 májusában ...

homar.blog.hu/2011/05/03/28_ev_utan_valaszolt_a_honvedelmi_miniszterium na meg itt egy mai bejegyzés :D:D:D
Kinek jó az, ha Gyurcsány a baloldal megkerülhetetlen figurája marad?
Bezony Orbán Viktornak.
Anno Horn Gyulának is ajándék volt Torgyán minden nyilvános szereplése, Gyurcsány most ugyanazt a szerepet tölti be a baloldalon.
@orbánmentesítő:

Ó te szerencsétlen, záptojásból kikelő, köztörvényes bűncselekményekben bűnrészességet vállaló, sebhelyes agyú, kommunista torz-szülemény! Ennyire telik csak? Mi a szarért pazaroltad annak idején is a tintát? Most már biztos vagyok abban, hogy részt vettél a Teller levél hamisításában is. Persze, nem mint fogalmazó, az egyszer biztos!))))))))))))))))
Láttam a híradóban a riportot a szotyi május 1-ről és akkor ragadtam baseball ütőt, amikor a Fletó e.t. habzó szájjal hirdette az igét és ezen igyekezete közepette halálos komolysággal ordította, hogy "...MI MUNKÁSOK..."
"A jó geci qrva anyádat, Gyúrcsány! Hány milliárdos munkás ember él még rajtad kívül az országban, te mocsok? Dögöltél volna meg még anyádban!" - gondoltam csendesen magamban és csendben átkapcsoltam a TV másik csatornára...
@orbánmentesítő:

Na, te gyurcsánytartalék:

Az MSZP-re költötték a gyilkosság előtt elsikkasztott pénzt (+videó)
Látod, annyi ideje járkálsz a szarban, hogy már nem is érzed.)))))))))))))))))
@is: A feleségemnek a két és fél évvel ez előtti ügye, éppen most jutott el a bíróságra. Ez nem időzített forgatókönyv, szimplán így működik az ország.
Ferenc testvér hitelességéhez nem férhet kétség. Már a kétség is elévült...
@becike4: ez az 5let felvillanyoz..:dd
Pitiáner bosszuálló kisebbrendüségi érzéssel megvert sértett bugris kormányunk van.
Lehet Fletót utálni, de azt senki nem tudja megcáfolni, hogy ő legalább igazi demokrata gondolkodású politikus. A mai napig jóbarátként beszélnek vele az EU államfői, még a konzervatív beállítottságúak is. Bezzeg a törpefhűrerrel még egy helyiségben is szégyen tartózkodni.

A jobboldali Széles Gáborok és egyébb milliárdosok által támogatott gyűlöletmédia szépen idomította a zombikat Gyurcsánygyűlöletre. Máig csodálom, milyen jól lehet tömegeket irányítani.

A baloldalnak csak gyurcsánnyal van esélye viszaállítani a demokráciát és lebontani a Fhürerstadt mocskát. Ha egyáltalán marad valami ebből az országból a fhürer után. Eddig csak negatív rekordok dőltek meg.

Az ügyészség egyszemélyes irányítója ismét orbán. (Polt Péter: "...így akarják a fiúk...") --> tiszta szöveg, minden magyar ember érti.
Gyurcsány vállalkozóként bebukhatott és sikeres is lehetett. Lézer és Orbán a közpénzen kivül nem kapott máshonnan pénzt, csak a mi adónkból lettek dúsgazdagok a politikából. Mennyivel jobb?
Orbánnak birósági végzése van h hazudott -megfigyelés ügy - és garázda volt - kordonbontás-. Az ügyvédek majd kimosnak osz jónapot., Ne mi nyerjük a legtöbbet.
@mandro: Te rühes anyabaszó orbán faszán nevelkedett szargalacsin, Mi a retkes kurva anyádról beszélsz elmebeteg kis fasz?
Te tintával írsz a monitorodra???
A rühes orbánimádó kutyák mind szellemi fogyatékosok is ugye te génhulladék ?
@mandro: Miről ugatsz pöcegödör lakó? Apád megint rád mászott részegen miután hazajött a volt munkásőr tömeggyilkos haverjaitól ?
@légycsapó:

A szitu az szarba sem vették Ferkót Európában a nyugatiakat nem a fúdenagy demokrataság érdekli, hanem a gazdasági stabilitás lásd. Fico esete ...
@orbánmentesítő:

veled egészen jól el lehet beszélgetni, te egérszaros leheletű. Fogadok, már arra sem emlékszel, hogy miért nyáladzik belőled e sok csúnya szó felém! Végezetül, jó tanács: este, vacsora után a szaros pelenkádat ne felejtsd az étkező asztalon!)))))))))))))

Aztán aludj jól!
@fonó: Ez még csak a jellembeli fogyatékosság. Viszont a gazdaságpolitikájuk még a jellemüknél is szarabb. Dilettáns pöcsök, bunkó focista vezetéssel.A dedósoknak nem csinálnak ilyen szarságot, mint a most kiküldött kérdőív buziságuk.
@mandro: Nálatok ez a szokás igaz rühes orbanista féreg, oda szartok ahol zabáltok, mondjuk érthet a véglényektől.

Legalább húzz apád farkára kotont, nehogy bekapd a legyet :)))

Pontosan emlékszem miért kell a fajtáddal így beszélni, azért mert magyargyűlölő utolsó szarházi gecik vagytok.
@Viktus: Akkor a focistához miért nem közelednek, ja hogy csupa szart csinál? Pedig Ficoval felér politikában, csak a gazdasághoz nem ért annyira.
@is: Ezt a véleményedet már olvastam, de nincs igazad. Akár elítélik, akár nem, mindenképpen az Mszp nyer. Vagy megszabadulnak tőle, vagy mártír lesz belőle, és miatta győzni fognak.
Nagy az isten állatkertje: kicsi a kerítés, ott van kétmillió, idióta, buta ember, aki nem látja mi történik most. DE ha egyszer megérti: KÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ leszzzzzzz!!!
Az eddigi választásokon a Magyar Szocialista Párt mindig megverte az MSZP-t.

Jelenleg Gyurcsánynak két ellenlábasa van: Az egyik az MSZP tagságának-vezetésének azon része, akiknek/akikhez Öszöd szólt, a másik a csend.

orbán ott követi el a hibát, hogy támadja Gyurcsányt, aki így megszólal. Akkor, amikor a királyi tévén elmondják, hogy bűnös, vádoljuk, akkor önkéntelenül az emberek fele kiváncsi lesz arra, hogy ő (Fletó) mit szól ehhez, és előbb-utóbb elkapcsol, ahol hallja Gyurcsányt beszélni. Vagy visszakapcsol, vagy felébred.

Innentől, hogy meggyanusították, már nem hallgathatnak el, mert ha most hirtelen csend lesz, akkor Gyurcsánynak 4/3-a lesz. Ha nem sikerül elítélniük, akkor is Gyurcsány felmossa viktorral a padlót (Nem kell neki Brüsszelig menni). Ha elítélik is, Táncsics is raboskodott.

Még az izzadós kiszóláshoz: Igen milliárdos, de tud dolgozni is. Ezt, hogy tudja mi a munka, nem tudnám 385 másik ember közül mindegyikről elmondani.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: :) Evégre Táncsics Alapítvány... Már arra edz!
Azért kíváncsi lennék, majd Viktorka megint mit talál ki, hogy csak ki ne kelljen állnia Fecóval szembe. Ennyire fél ez az ember Ferkótól? Valahol szánalmas. Mert azért nem egy akkora ász, de az tény, Viktort alázza, így-vagy úgy. (Bakker, mit írtam volna, ha még kedvelném is Fecót!)
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: No igen, azóta is retteg tőle a csávó! Ez már FÓBIA Viki! :) Gyurcsányi rémálma van szegínygyereknek!
Hát, ez egy hülye poszt. Így sikerült. Ennek megfelelően hülyék a kommentek is.
Én is csak hülységeket tudnék írni, ezért nem is írok inkább semmit, de az is hülyeség.
Hallottátok az elmebeteg matolcsi nevű állatot ?
Nem kellene már ezt a lényt neutralizálni?

Fabius írhatnál erről a kártékony véglényről pár sort :)
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Álmodj királylány :D , mert amit írsz az @Boli: álmodozás :D Gyurcsányt, ha az első villanykaróra felkötnék az is max. a klubrádió törzshallgatóságát érdekelné meg Vágót max. :P

Orbánnak ehhez most sok köze nincsen ... Schiffer akciója volt. Orbánnak az a legjobb, ha Feri szabadon ámokfut hozzá képest még a kisebbik szar ...
@Viktus: "Orbánnak ehhez most sok köze nincsen ... Schiffer akciója volt. Orbánnak az a legjobb, ha Feri szabadon ámokfut hozzá képest még a kisebbik szar .."

Akkor most Shiffer vagy Orbán aki most, - ugratja az ügyészséget ?
Jó Shiffer, és Orbán miért hagyja ?
@légycsapó: "Lehet Fletót utálni, de azt senki nem tudja megcáfolni, hogy ő legalább igazi demokrata gondolkodású politikus."

Hú apám, hát ezt bizony tényleg nem nagyon lehet cáfolni! Olyan szépeket mondasz Ferencről, hogy könny szökik a szemembe. Mintha csak Orosz Józsit hallanám...
süti beállítások módosítása