Kell néhány hét "Együtt-lét" éjjel nappal. - ez akár a Kossuth tériek jelmondata is lehetett volna őszödi beszéd idején, letehették volna vele az azóta népszokássá nemesült tüntetések alapkövét. Visszaköszön a múlt, felidéződnek emlékek, és bizony felröhög az egyszeri ember, mert a bár szereplők váltják egymást a kordonok két oldalán, de valahogy a nekünk jutó lófasz az állandó.
Elég csak felidézni ki mindenki jelentett be tüntetést mindenféle okkal indokkal csak a következő hetekben...
- szakszervezetek ápr.9.
- melegek ápr.15.
- Charta ápr.16.
- LMP ápr.17
- MSZP ápr. 18 után utcán védené a demokráciát,
- a sajtószabadságosok is visszatérést ígértek,
...hogy elmondhassuk, a hardcore tüntetőknek lesz elég dzsembori, aki nagyon ráér annak haza sem kell mennie. Pártunk és kormányunk vakarózhatott némiképp az emberek és szervezetek tömegrendezvények iránti szorgalmát látva. Nemzeti Trubadúr Péternek is ráhűlt a mosoly a fejére, mikor Orbán Viktort narrálva arcunkba tolta a hivatalos állásfoglalást: tulajdonképpen a szakszervezetek a kormány mellett tüntetnek, mert utálják az új adórendszert, elítélik a nyugdíjrendszer átalakítását és a táppénz csökkentését.
Ezek után nem csodálom, ha felmerült az igény a Kossuth tér kormányzati kisajátítására néhány hétre. Addig jó, amíg a civilek, ellenzéki pártok és szakszervezetek elaprózva nyomják a magukét városszerte, és nem meleg váltásban skandálják az orbántakaroggyot a Nándorfehérvári terem - oppardon, dolgozószoba - ablaka alatt. Legyinthettek volna nagyvonalúan, hogy majd megunják és hazamennek, ám mégis egyéni módját választották a kordon nélküliek az alternatív kordonozásnak: odaadták a Kossuth teret egy fotókiállításnak augusztus elsejéig. Nagyjából addig, amíg az alkotmányozás elleni bekalkulált vihar el nem ül, nem mehet harsogni a jelképnek számító térre senki emberfia.
Jegyezzük a fel a dátumot: ez az első alkalom mikor a záróizom nyilvánosan ledadogott ánusz tájon, és a nagyszerűek féknyomot faroltak a fecske alsóba.Fényképek jótékony takarása mögül kilesve mégis más lesz ez az alkotmányozás. Odabent a kormány legitimációt gajdolva együttműködik a gazdatestét szipojozó csökevénnyel, idekint meg nemzeti együttműködést ír magának mindenki más.
Költőien gyurcsányi ez, srácok.
2011.04.01. 06:02
Orbán az elgyurcsányosodás útján
Címkék: fidesz kossuth tér tüntetések
283 komment · 10 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr282790213
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Névvel, fényképpel, címmel, telefonszámmal vádol a tetügeci hódmezővásárhelyi Fidesz 2011.04.02. 21:27:05
Egész oldalas hirdetésben jelentették meg egy fingeregetõ hódmezővásárhelyi újságban egy önkormányzati képviselő, a szarrábaszott helyi rádió tulajdonosa és egyik műsorvezetője lakcímét és telefonszámait. A hirdetés szerint ők hozták nyilvános...
Trackback: A kellő tisztelettel 2011.04.02. 21:04:09
Vajon csak az én fülemet bántotta, ahogy a közszolgálati tévé sportriporterei a keddi meccs szünetében a távollétében is Miniszterelnök Urazták a miniszterelnök urat? Mintha félelemmel és áhítattal vegyes tisztelet csengett volna a hangjukban, ahogyan ...
Trackback: A kellő tisztelettel 2011.04.02. 21:03:40
Vajon csak az én fülemet bántotta, ahogy a közszolgálati tévé sportriporterei a keddi meccs szünetében a távollétében is Miniszterelnök Urazták a miniszterelnök urat? Mintha félelemmel és áhítattal vegyes tisztelet csengett volna a hangjukban, ahogyan ...
Trackback: Luxusatókkal a bűnözés ellen 2011.04.02. 16:09:02
A bűnözés ellen a világon sokféleképpen harcolnak. A rendőrség erősítésévek, térfigyeléssel a leszakadó rétegek segítésével. A Fidesz azonban újított. A rendőrségtől 25 milliárdot elvonnak, az önkormányzatoktól 45 milliárdot vonnak el, így térfigyelésr...
Trackback: Önkormányzati reform szükségessége 2011.04.02. 15:06:09
Manapság valamennyi demokratikus állam elismeri a helyi közösségek önkormányzáshoz való jogát. Annak a lehetőségét, hogy az egyes települések lakói az őket érintő kérdésekben szabadon, a központi hatalomtól függetlenül hozhassanak döntéseket. Az Európa...
Trackback: Két gondolat bánt engemet 2011.04.02. 12:36:26
Az első az, hogy Gyurcsány Ferenc hosszú interjút adott az ATV-nek, és állítólag többen nézték, mint ugyanezen a napon, a későbbiek folyamán Orbánt az Estében. Mondhatni siker: még mindig
Trackback: A Gonosz Arca 2011.04.02. 12:25:24
"Azt mondják egy kép többet mond ezer szónál. Az emberi arc még árulkodóbb, különösen a szemek.Politikusok, és egyéb közéleti szereplők, ha láttál valaha egyet közvetlen közelről, viasz merev arcukon ragyognak a hamis, memorizált kifej...
Trackback: Előrehozott választás – és ezt így hogy? 2011.04.02. 11:31:31
Az MSZP parlamenti képviselői nem tesznek esküt az új alkotmányra – jelentette ki Mesterházy Attila, aki ezzel valójában a parlament feloszlatását és új választások kiírását vetíti előre. A szocialisták elnöke a Népszava szombati számában megjele...
Trackback: XXI. századi népi krónikás jegyzése 2011.04.02. 03:27:59
- Ha ez itten értékel, nekem is jár a mikrofon! - kiáltott föl az egyszeri népfi, midőn a másik mesebeli fiúcska kettős szózatának visszhangjait nyelvén az útmutató szavakat szomjúhozó honpolgárok már kezdének keseredni a nagyívű elképzelések meg...
Trackback: Országos politikai operettbál 2011.04.02. 03:27:13
A Fidesz ugyan élvezheti kétharmada áldásait, de lassan szocialista mértékű karanténba zárja magát. Nem maradt iránta semleges párt a porondon. Mára a szélsőséges, magát radikálisnak nevező párt a legkevésbé ellenséges, de az is alig vállalja az együtt...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
@igényes: Salamon nem zsidó, de nem is ez alapján kell megítélni őket. Köztük is vannak magyar érzelmű emberek (csak sajnos kevesen).
@popocatepetl: Minden erős nemzeti eszmét tápláló (szélsőjobb) kormány, ideológia, diktátor megbukott, úgy ahogy a legtöbb kommunista is. Szerintem egyeket sem kellene éltetni mert mind a kettő bebizonyította, hogy alkalmatlan egy ország irányítására.
EGY ELKESEITETT FELHÁBORODOTT TÖMEG NEM EGY SZABADTÁRI FOTÓ KIÁLLITÁST DE A PARLAMENTET IS LEROMBONTJA PILLANATOK ALATT.VIKTORRAK EGYÜT.
Na ezt is jól megmondták (ezek se lesznek már hülyébbek)
index.hu/belfold/2011/04/02/hiller_a_feudalizmus_buze_terjed_magyarorszagon/
index.hu/belfold/2011/04/02/hiller_a_feudalizmus_buze_terjed_magyarorszagon/
@popocatepetl: nem tudom mit képviselnék, mert nem vagyok abban a helyzetben, de nem fejtetted ki mi is a nemzetárulás ebben? ne legyél sekélyes troll
A Fidesznek azt lenne célszerű belátnia, hogy nem az MSZP meg az LMP "lázítása" miatt esik a támogatottságuk szabadesésben bele a Rám-szakadékba. Ha így lenne, akkor nyilván ezekhez mennének az egykori Fidesz szimpatizánsok, de nem mennek. A Fidesz népszerűsége azért esik, mert rosszul kormányoznak. Pofátlanabbul lopnak mint az elmúlt 8 év kormányai, arrogánsak, és az összes féket kiiktatták, ami azonkívül hogy kényelmetlen nekik esetleg segíthetett volna, hogy ne utólag derüljön ki hogy az új adórendszerrel a felső 100.000-en kívül senki nem jár jól..
"- szakszervezetek ápr.9.
- melegek ápr.15.
- Charta ápr.16.
- LMP ápr.17
- MSZP ápr. 18 után utcán védené a demokráciát,
- a sajtószabadságosok is visszatérést ígértek,"
Azaz kb. ugyanaz a 10-20 ezer ember fog különböző címkékkel tüntetni, hogy elhitessék magukkal, hogy számít a véleményük.
- melegek ápr.15.
- Charta ápr.16.
- LMP ápr.17
- MSZP ápr. 18 után utcán védené a demokráciát,
- a sajtószabadságosok is visszatérést ígértek,"
Azaz kb. ugyanaz a 10-20 ezer ember fog különböző címkékkel tüntetni, hogy elhitessék magukkal, hogy számít a véleményük.
@Pistie: Sokkal egyszerűbb a FIDESZ-nek kommunistázni meg liberálisozni, és könnyebb az MSZP-nek kommunistázni meg fasisztázni, mint kitalálni valamit és azt megcsinálni (kreativitás, szakértelem 0).
@Pistie:
"esik a támogatottságuk szabadesésben bele a Rám-szakadékba."
Hasonlítsd össze az összes eddigi kormány népszerűségét egy évvel a választások után.
"Pofátlanabbul lopnak mint az elmúlt 8 év kormányai"
Konkrétumok és bizonyítékok nélkül ez nettó mocskolódás.
"esik a támogatottságuk szabadesésben bele a Rám-szakadékba."
Hasonlítsd össze az összes eddigi kormány népszerűségét egy évvel a választások után.
"Pofátlanabbul lopnak mint az elmúlt 8 év kormányai"
Konkrétumok és bizonyítékok nélkül ez nettó mocskolódás.
@ben2: 10-20 ezer ember véleménye számít, ahogy 1 emberé is, csak itt mindenki szereti elhinni, hogy csak annak van joga megszólalni aki mögött legalább 5 millióan vannak addig nem sok reményt látok a dolgok javulására.
Ha támogatod a politikai elit azon törekvéseit, hogy az emberek véleménye nem számít nem teszel jobbat ennek az országnak.
Ha támogatod a politikai elit azon törekvéseit, hogy az emberek véleménye nem számít nem teszel jobbat ennek az országnak.
@ben2: Lehet, hogy csak néhány százan lesznek, pláne ha elromlik az idő akkorra. Csak tüntessenek, ha ráérnek, úgysem érnek el semmit.
@ben2: AZ MNYP lenyúlása, kizsarolása (nyugdíjunk megmentése(?) címen) szerintem elég pofátlan.
@Álamfő álomás következik: Teljesen egyetértek. Gyurcsányt Orbán hívta életre, mint egy ellenpólust a maszop berkein belül. Ha megnézed, még mindig rettegnek tőle a fityiszesek, mert még mindig gyurcsányoznak. És lám a Budai hadtest még mindig nem talált semmi kézzel foghatót. Pedig a vezér nyilvánosan felszólította. GyF ott cseszte el, hogy nem tudta a holdudvart kitenni a párt környékéről. Ezek a hagyó-félék diktáltak, és szerintem most be vannak gubózva, várják a csodát. Most a fityisz holdudvar dagadozik mint a kisgömböc. Mindent felfalnak ami az útjukba kerül.
@ben2: Konkrétumok:
-A forint shortolása a választás utáni "államcsőd" szöveggel. Közel sem volt államcsőd, a shortolással akik tudtak róla biztosan jól járhattak.
-Manyupok pénzének ellopása, és ezt folyó kiadásra fordítása (bkv meg máv költségeit fedezni.. olyan ez mint az ablakon kidobott pénz, mert szerkezeti reform egyikben sincs, ezentúl is ugyanilyen szarok lesznek)
-Dupla költségtérítést vett/vesz fel nem egy képviselő
-az állami számvevőszék elnöke 4 éven át vett fel utazási támogatást, közben helyben lakott, csak volt vidéken egy háza.
-az elszámoltatási kormánybiztos sunyiságait nem számoltatják el (a vádlók még a médiában sem jelenhetnek meg, csak több hónapnyi könyörgés után, persze megfelelő kontextusban)
-Debrecennek stadiontámogatás, mert Fideszes város (a focicsapatuk meg bundázik..), miközben a Puskás stadionba 20.000 néző fér csak el, mert a többi 30.000 hely életveszélyes
-Az adórendszer olyanná átalakítása, hogy a legfelső réteg kivételével mindenkitől elvesz
-Az iszapkatasztrófát szenvedett emberek megsegítésére küldött pénz nem lett kiosztva (valaki jól járt vele, pláne hogy még az EU-tól is kapunk 22 millió eúrót a költségekre).
-A KE és a ME védelmére szánt milliárdok(!), közbeszerzés nélküli kiosztása, kitudjamire.
Ezek mik, ha nem lopások és sunyiságok? Miben más ez a szar, mint az elmúltnyócév szara?
-A forint shortolása a választás utáni "államcsőd" szöveggel. Közel sem volt államcsőd, a shortolással akik tudtak róla biztosan jól járhattak.
-Manyupok pénzének ellopása, és ezt folyó kiadásra fordítása (bkv meg máv költségeit fedezni.. olyan ez mint az ablakon kidobott pénz, mert szerkezeti reform egyikben sincs, ezentúl is ugyanilyen szarok lesznek)
-Dupla költségtérítést vett/vesz fel nem egy képviselő
-az állami számvevőszék elnöke 4 éven át vett fel utazási támogatást, közben helyben lakott, csak volt vidéken egy háza.
-az elszámoltatási kormánybiztos sunyiságait nem számoltatják el (a vádlók még a médiában sem jelenhetnek meg, csak több hónapnyi könyörgés után, persze megfelelő kontextusban)
-Debrecennek stadiontámogatás, mert Fideszes város (a focicsapatuk meg bundázik..), miközben a Puskás stadionba 20.000 néző fér csak el, mert a többi 30.000 hely életveszélyes
-Az adórendszer olyanná átalakítása, hogy a legfelső réteg kivételével mindenkitől elvesz
-Az iszapkatasztrófát szenvedett emberek megsegítésére küldött pénz nem lett kiosztva (valaki jól járt vele, pláne hogy még az EU-tól is kapunk 22 millió eúrót a költségekre).
-A KE és a ME védelmére szánt milliárdok(!), közbeszerzés nélküli kiosztása, kitudjamire.
Ezek mik, ha nem lopások és sunyiságok? Miben más ez a szar, mint az elmúltnyócév szara?
@Pistie: Én debreceniként a 2-es villamosra is már nagyon kíváncsi lennék, hogy mikor készül el. Pár éve ígérgetik.
@arton88: Az "erős nemzeti eszmét ápoló" és a "szélsőjobb" nem szinonimák, csak ezt próbálják elhitetni a liberálbuzernyákok.
@agyamputáltak: Egy olyan akinek a nemzet nem létezik, nem fogja megérteni, hogyan lehet elárulni.
Alkotmányozás miatt hisztizőknek:
"Gyurcsányék is új alkotmányt terveztek"
www.napi.hu/magyar_gazdasag/gyurcsanyek_is_uj_alkotmanyt_terveztek.478639.html
"Gyurcsányék is új alkotmányt terveztek"
www.napi.hu/magyar_gazdasag/gyurcsanyek_is_uj_alkotmanyt_terveztek.478639.html
@pneumónia: Hogyne, barátom. Tehát a hazafias, hős kormány az ország érdekében eltitkolja a hiány valódi mértékét. Gyurcsány Fletó és Veres János szaga terjeng a fityiszes miniszterek irányából, te pedig, aki pár évvel ezelőtt ugyanezért őrjöngtél, most tapsolsz nekik.
@popocatepetl: annyiban igazad van, hogy erős nemzeti eszmét ápoló személy nem feltétlenül jelent szélsőjobbost, max annak a határán van, de ez ritka.
Viszont ha engem ilyen miatt támadsz akkor te ne kövest el azt a hibát, hogy mindenki aki szerint a erős nemzeti eszme=szélsőjobb(nehezen tudnám jobb közép ként elképzelni, baloldalinak meg főleg) az "liberálbuzernyák", és hogy minden liberális buzernyák (buzi, köcsög?).
Viszont ha engem ilyen miatt támadsz akkor te ne kövest el azt a hibát, hogy mindenki aki szerint a erős nemzeti eszme=szélsőjobb(nehezen tudnám jobb közép ként elképzelni, baloldalinak meg főleg) az "liberálbuzernyák", és hogy minden liberális buzernyák (buzi, köcsög?).
@pneumónia:
mivel ezt az mno hozta le, kevés esély van rá, hogy igaz legyen. az mszp-ben nem is tudnak róla:
www.fn.hu/belfold/20110402/mszp_nem_volt_titkos_alkotmany/
de ha igaz is volna, mi ennek a jelentősége?
és ettől kevésbé szar a mosatni tervezet?
mivel ezt az mno hozta le, kevés esély van rá, hogy igaz legyen. az mszp-ben nem is tudnak róla:
www.fn.hu/belfold/20110402/mszp_nem_volt_titkos_alkotmany/
de ha igaz is volna, mi ennek a jelentősége?
és ettől kevésbé szar a mosatni tervezet?
@popocatepetl: Ha a liberálisok buzernyákok, akkor én vigyáznék a nicknévvel!!!
Kicsit sok benned a felgyülemlett agresszió.
Észérvet ugyan nem sokat hallunk tőled, de buzizni, komcsizni, már hallottunk.
Segítek, hogy megértsd: Európa története Róma óta arról szól, hogy a kisebb egysége egyre nagyobbakká állnak össze: feudális / érted a szót?/ birtokok, tartományok nemzetté forrnak össze, majd a nemzet is elmúlik, és még nagyobb egységgé lesz /Pl. EU/. Ez a realitás. A vége pedig /kicsit később/, hogy ezek a nagyobb egységek is megszűnnek majd: vö. emberiség.
A nemzetnek mint történelmi jelenségnek leáldozott, és ezen kár merengeni, rágódni. Ezért van most már japán autód, amerikai baseball sapkád, kínai pólód, német Adidasod, és finn telefonod.
Ha még mindig nem érted, hogy a nemzet betöltötte feladatát és most már ideje továbblépni, akkor menthetetlen vagy, és úgy éled le a maradék életedet, hogy fingod nem lesz arról, hogy mi történik körülötted.
Libsizel, multizol, komcsizol, ahogy eddig.
Idézek Kossuthot: aki korát meghaladja, halála után él. Aki viszont korától elmarad, élve is halott.
Ő azért elég nemzeti neked?
Kicsit sok benned a felgyülemlett agresszió.
Észérvet ugyan nem sokat hallunk tőled, de buzizni, komcsizni, már hallottunk.
Segítek, hogy megértsd: Európa története Róma óta arról szól, hogy a kisebb egysége egyre nagyobbakká állnak össze: feudális / érted a szót?/ birtokok, tartományok nemzetté forrnak össze, majd a nemzet is elmúlik, és még nagyobb egységgé lesz /Pl. EU/. Ez a realitás. A vége pedig /kicsit később/, hogy ezek a nagyobb egységek is megszűnnek majd: vö. emberiség.
A nemzetnek mint történelmi jelenségnek leáldozott, és ezen kár merengeni, rágódni. Ezért van most már japán autód, amerikai baseball sapkád, kínai pólód, német Adidasod, és finn telefonod.
Ha még mindig nem érted, hogy a nemzet betöltötte feladatát és most már ideje továbblépni, akkor menthetetlen vagy, és úgy éled le a maradék életedet, hogy fingod nem lesz arról, hogy mi történik körülötted.
Libsizel, multizol, komcsizol, ahogy eddig.
Idézek Kossuthot: aki korát meghaladja, halála után él. Aki viszont korától elmarad, élve is halott.
Ő azért elég nemzeti neked?
@popocatepetl:
ez így egy szép mondat :)
"Az "erős nemzeti eszmét ápoló" és a "szélsőjobb" nem szinonimák, csak ezt próbálják elhitetni a liberálbuzernyákok. "
erősen nemzetei =/= szélsőjobb, de liberális = buzi. aha :D
véletlenül nem pont a sötét barom nácik hiszik szentül, hogy a liberálisok buzik? :) meg egyáltalán, hogy számít, említésre méltó bárkinek is a szexuális irányultsága?
de eccerű vagy te is...
ez így egy szép mondat :)
"Az "erős nemzeti eszmét ápoló" és a "szélsőjobb" nem szinonimák, csak ezt próbálják elhitetni a liberálbuzernyákok. "
erősen nemzetei =/= szélsőjobb, de liberális = buzi. aha :D
véletlenül nem pont a sötét barom nácik hiszik szentül, hogy a liberálisok buzik? :) meg egyáltalán, hogy számít, említésre méltó bárkinek is a szexuális irányultsága?
de eccerű vagy te is...
@sárkányfő: Nem tudom, hogy igaz-e vagy sem, ha az MSZP nem tud róla attól még ugyanúgy lehet igaz, láttunk már ilyet.
@billy reed: A szélsőjobb eszmék mindig könyen hódítanak maguknak teret, mert könnyebb gyűlölködni és csak magamért (nemzetért) dolgozni mint összefogva egy közös célért (pl.: EU) dolgozni. Azt mindig elfelejtik, hogy ez az ország is az utóbbi miatt jött létre, ahogy a többi is.
Abban hinni, hogy a világ (emberiség) valaha is együtt fog dolgozni a közös célért szimpla naivitás, mindig lesz legalább 2 nemzet amelyik egymás ellen munkálkodik.
Abban hinni, hogy a világ (emberiség) valaha is együtt fog dolgozni a közös célért szimpla naivitás, mindig lesz legalább 2 nemzet amelyik egymás ellen munkálkodik.
arton88:inkább tanulj nemsoká kezdődik a vizsgaidőszak, és ne felejtsd el anyunak és apunak megköszönni hogy fizetik az életed, és hogy ilyen okos lehetsz :)
Értem, tehát én vagyok a hülye hogy próbálok valamibe hinni hogy talán jobb lesz, mert ha végig olvasom amit írtatok ez a 2 dolog jön le. 1. Amit most csinálnak az katasztrófa, sok kommentelő szerint, rendben de mivel még nincs lejátszva semmi elvileg még csak 10 hónap ment le. (szerintem)
2. MSZP-SZDSZ a jobb. 8 évük volt x2, illetve 3 eséllyel nem sikerült semmi jót kihozni. Ami nem megy azt kell e erőltetni?
Mondjuk 2-3 év múlva el tudom dönteni hogy mi a helyzet...
Értem, tehát én vagyok a hülye hogy próbálok valamibe hinni hogy talán jobb lesz, mert ha végig olvasom amit írtatok ez a 2 dolog jön le. 1. Amit most csinálnak az katasztrófa, sok kommentelő szerint, rendben de mivel még nincs lejátszva semmi elvileg még csak 10 hónap ment le. (szerintem)
2. MSZP-SZDSZ a jobb. 8 évük volt x2, illetve 3 eséllyel nem sikerült semmi jót kihozni. Ami nem megy azt kell e erőltetni?
Mondjuk 2-3 év múlva el tudom dönteni hogy mi a helyzet...
@Lev Menachem: majd mi is kimegyünk titeket kardlappal , vízágyúval , gumilövedékekkel szétverni, mert az meg feri szerint lehet.
Mert gondolod, hogy ez meglepne valakit?
Mert gondolod, hogy ez meglepne valakit?
Drágáim, vannak a szemellenzősök, lásd Ráró,
vagy ló, na midegy. Az ilyen Viktoriánusoknak
a tények nem jelentenek semmit, csak amit a
Nagyvezir ki jelent. No pá, megyek és megiszom
egy pohár bort. Az épeszüek egészségére.
vagy ló, na midegy. Az ilyen Viktoriánusoknak
a tények nem jelentenek semmit, csak amit a
Nagyvezir ki jelent. No pá, megyek és megiszom
egy pohár bort. Az épeszüek egészségére.
@pneumónia:
1 Már egy előtted lévő kommentező leírta ugyan ezt, amiről nem tudsz semmit arról ne okoskodj, magadat égeted.
2 Semmi baj nincs a nemzeti érzelmekkel ahogy a szociális, liberális eszmékkel sem, de ha túlzásba viszed azzal ártasz nem csak magadnak de a környezetednek és az országnak is. Nyilaskeresztes Párt, MSZMP, SZDSZ szerintem egyik sem tett jót az országnak.
3 Az MSZP-SZDSZ igazad van már bebizonyította, hogy alkalmatlan az ország kormányzására, ahogy a FIDESZ, MDF, MIÉP, FKGP, KDMP is.
1 Már egy előtted lévő kommentező leírta ugyan ezt, amiről nem tudsz semmit arról ne okoskodj, magadat égeted.
2 Semmi baj nincs a nemzeti érzelmekkel ahogy a szociális, liberális eszmékkel sem, de ha túlzásba viszed azzal ártasz nem csak magadnak de a környezetednek és az országnak is. Nyilaskeresztes Párt, MSZMP, SZDSZ szerintem egyik sem tett jót az országnak.
3 Az MSZP-SZDSZ igazad van már bebizonyította, hogy alkalmatlan az ország kormányzására, ahogy a FIDESZ, MDF, MIÉP, FKGP, KDMP is.
@OrangeOrder: "Nincs alternatíva, csak a fikázás. Azzal meg még választást se mindig lehet nyerni..."
a fidesznek program nélkül is sikerült...:)
a fidesznek program nélkül is sikerült...:)
@Kotkodus: Ez kell a parasztnak fikázás meg ígérgetés hegy, ha ez megvan minek program utána meg kormányzás?
@Lev Menachem: " majd mi is kimegyünk titeket kardlappal , vízágyúval , gumilövedékekkel szétverni"
Senkit nem lepne meg, mert mostanra sajnos nyilvánvalóvá vált, hogy a 2006-os gumilövedékes rendőrattak miatt érzett felháborodás a jobboldal java részén szimpla hazugság volt. Titeket nem a válogatás nélküli gumilövedékezés meg könnygázazás igazságtalansága háborított fel, hanem az, hogy nem ti gumilövedékezitek meg könnygázazzátok éppen a ballereket. Én biztos vagyok benne, hogy mire leáldozik a csillaga, Orbán minden, de minden ocsmányságot el fog követni, amit előtte a kommunisták elkövettek.
Senkit nem lepne meg, mert mostanra sajnos nyilvánvalóvá vált, hogy a 2006-os gumilövedékes rendőrattak miatt érzett felháborodás a jobboldal java részén szimpla hazugság volt. Titeket nem a válogatás nélküli gumilövedékezés meg könnygázazás igazságtalansága háborított fel, hanem az, hogy nem ti gumilövedékezitek meg könnygázazzátok éppen a ballereket. Én biztos vagyok benne, hogy mire leáldozik a csillaga, Orbán minden, de minden ocsmányságot el fog követni, amit előtte a kommunisták elkövettek.
@popocatepetl: magyarázd már el nekem, mit jelent az, hogy "nemzeti érzelmű"?
szeretem a hazámat
szeretem a magyar történelmet
szeretem a magyar irodalmat
szerintem a fidesz és ovi hazaáruló
akkor én most nemzeti érzelmű vagyok vagy sem?
szeretem a hazámat
szeretem a magyar történelmet
szeretem a magyar irodalmat
szerintem a fidesz és ovi hazaáruló
akkor én most nemzeti érzelmű vagyok vagy sem?
@ben2:
A helyi Fidesz ( Papcsákék ) éppen a napokban akarták bizonygatni egy szórólap miatt, hogy ők nem költöttek 80 milliót tanácsadásra október óta, és nem fizettek ki másfél milliót egy helyi liblingnek. A Fővárosi Bíróság ítélete szerint ez nem sikerült.
www.dev.birosag.webgrafika.hu/sites/default/files/sajto/valasztasok/onkorm_kissebb/110401_10_Kpk_45361_2011_4.pdf
Szerintem ez elég konkrét.
A helyi Fidesz ( Papcsákék ) éppen a napokban akarták bizonygatni egy szórólap miatt, hogy ők nem költöttek 80 milliót tanácsadásra október óta, és nem fizettek ki másfél milliót egy helyi liblingnek. A Fővárosi Bíróság ítélete szerint ez nem sikerült.
www.dev.birosag.webgrafika.hu/sites/default/files/sajto/valasztasok/onkorm_kissebb/110401_10_Kpk_45361_2011_4.pdf
Szerintem ez elég konkrét.
@popocatepetl: te hülye vagy bazmeg, leírtam eleve a hozzászólásomban is a nemzet dolgot :D
Gyöngyöspatán láthattuk, hogy még mindig a szélsőliberális posztkomcsik (köztük az elempé) szarnak be legjobban az önálló civil kezdeményezésektől.
@pneumónia: leszarom ki mit tervezett, te gyurcsánnyal álmodsz? arról beszélünk MOST ki mit akar alkotmányozás ürügyén
@imperial: Mind a 4 párt fél a civilektől. A jobbik jelenleg nagy haverja a MG-nak, de hatalomhoz jutnának akkor a gárdisták hirtelen eltünnének láttunk már ilyet (SA)
@Kotkodus: Na majd meglátjuk. Alaptörvény (alkotmány), államfőváltás S.P.- O.V. O.V. hátradől.Akkor ez is megvan. És messziről nézi, hogyan esnek egymásnak a fiúk. A jelöltek és önjelöltek. Amortizáció. O.V. 5-7-9 év múlva nyugdíjba megy. Megcsinálja a leltárt. voltam én itt minden. Gutgemacht!
Tudom, máshol már volt, mégsem árt ismételni:
Gazsi cigány be szeretne lépni a FIDESZbe.
Jelentkezik is szabályosan, ahogy kell. Tudja ezt az egész telep az alvégen. Nagyon szurkolnak neki. Nem sokáig. Gazsi szomorúan jön haza a felvételi meghallgatásról.
- Mér lóg az órrod Gazsi? - kérdezték.
- Jaj, hát nem vettek fel...
- Há mé nem?
- Azt mondták, hogy sok évig a komenistáknak hegedáltam...
- Jaj, te tökfej! Há mér nem tagadtad le?
- Hogyan tagadhattam vóna.... hiszen mindenik ott vót!
Íme:
Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag,
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront,
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Gazsi cigány be szeretne lépni a FIDESZbe.
Jelentkezik is szabályosan, ahogy kell. Tudja ezt az egész telep az alvégen. Nagyon szurkolnak neki. Nem sokáig. Gazsi szomorúan jön haza a felvételi meghallgatásról.
- Mér lóg az órrod Gazsi? - kérdezték.
- Jaj, hát nem vettek fel...
- Há mé nem?
- Azt mondták, hogy sok évig a komenistáknak hegedáltam...
- Jaj, te tökfej! Há mér nem tagadtad le?
- Hogyan tagadhattam vóna.... hiszen mindenik ott vót!
Íme:
Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag,
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront,
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
@Dracon: Szerintem nem lesz ilyen párt. A fidesz itt marad egy ideig, pont azért mert az utolsó ami még nem esett szét. A benne maradt politikusok vigyázni fognak a fizetésükre.
Aztán majd csak lesz itt is egy Líbia.
Aztán majd csak lesz itt is egy Líbia.
@billy reed: Szándékosan összemosol dolgokat. A német autó használata nem jelenti azt, hogy ne hinnék a nemzeti eszmében. A nemzetek számos szálon kötődhetnek egymáshoz, de attól még nem kell összemosódniuk.
@sárkányfő: Okostojás, ha valakit "autóbuzinak" nevezel, akkor úgy érted, hogy autót vezet és buzi is? A liberálbuzernyák alatt azt értem, hogy meg van őrülve minden szarért ami ún. liberális.
@gattamorte: Az első háromtól még lehetsz az, a negyedik pedig nem zárja ki.
Ezekből a blogos cikkekből is csak az derül ki, az újságírók nem tartják annyira fontosnak, a saját szakmájukat, hogy az alapvető szabályokat betartsák, vagy pedig nagyon alulképzettek, és nem tudják, hogy cikket írni, csak úgy szabad, ha pártatlan tud maradni, szemléltetni tudják a tézist és antitézist is...
Így az olvasók nagy részét elveszítik...
Így az olvasók nagy részét elveszítik...
@Con Storm:
Ebből a kommentből az derül ki, hogy halvány lila fingod nincs az újságírás és a blogolás közti különbségről.
Blogot bárki nyithat, neked is három kattintásból megvan. Aztán láss csodát, éppen azt írhatsz le amit akarsz. Nem vagy kénytelen a kommentre korlátozva észt osztani, nyugodtan írhatsz tézist és antitézist pártatanul kielemző blogposztot is.
A rossz hír az, ettől újságíró nem leszel.
Ebből a kommentből az derül ki, hogy halvány lila fingod nincs az újságírás és a blogolás közti különbségről.
Blogot bárki nyithat, neked is három kattintásból megvan. Aztán láss csodát, éppen azt írhatsz le amit akarsz. Nem vagy kénytelen a kommentre korlátozva észt osztani, nyugodtan írhatsz tézist és antitézist pártatanul kielemző blogposztot is.
A rossz hír az, ettől újságíró nem leszel.
@igényes: Pali bá úgy kapott diplomát, hogy megkérdezték: "egy asszót sem vívó kiskomám, hány lába van a lónak ??? Három !!! Átment!!"
Igy lehetett a nyelv-vizsgával is !!!
Igy lehetett a nyelv-vizsgával is !!!
@T-101: Ezért is tény: a gyurcsány/bajnai jobboldali gazdaság és politikát vitt, ez a kormány meg abszolut populista baloldali demagóg politikát csinál. Vegyétek már észre nagy "komcsizók"!
@bgp:
Lesz itt olyan párt hidd el.
Jövőre nem lesz manyup ami kihúzza a komcsikat a szarból. Kénytelen lesz adót emelni, vagy elszalad a hiány. Lassan vissza fogja venni mindazt amivel ma a csápoló hiveit lekenyerezi.
Kénytelen lesz 2 év késéssel folytatni ott ahol Bajnai abbahagyta. És akkor be következik az amitől már most is fél mikor lezárja a Kossuth teret.
Lesz itt olyan párt hidd el.
Jövőre nem lesz manyup ami kihúzza a komcsikat a szarból. Kénytelen lesz adót emelni, vagy elszalad a hiány. Lassan vissza fogja venni mindazt amivel ma a csápoló hiveit lekenyerezi.
Kénytelen lesz 2 év késéssel folytatni ott ahol Bajnai abbahagyta. És akkor be következik az amitől már most is fél mikor lezárja a Kossuth teret.
Az esztergomiak gyalogos vonulása ( www.facebook.com/profile.php?id=100002218546450&sk=info ) még kimaradt a listából, igaz, ők nem a kormány, csak a fidesz(es önkormányzati képviselök) ellen tüntetnek.
@Hülye aki elolvassa!: Abszolút igazad van. Senki nem mondta, hogy fideszesek. Mindegyik "komcsi" volt (az).Ahogy a szükség hozta.....
az a bajuk ezeknek, hogy kun béla apjuk óta mindenki útálja őket , mint a szart.....lukács györgy, nyomorék kis geci,még rá hivatkoztok??ki a geci az??)))amugy húsvét lesz, nem pészach!!dugjátok fel ana franknak a menórát!!)))))
@durcás: továbbá a MOB is kommunista szervezet volt? Nem tudtam. Vagy csak azért azért szerepel, hogy Schmittről is mondjuk már valam rosszat?
Ezek közül ketten vállaltak komoly szerepet a diktatúrában: Szűrös és Pozsgay. Ha van értelme a reformkommunista szónak (kérdéses), akkor ők azok voltak.
Az MSZMP tagok nagy része félelemből, volt tag, ami egy diktatúrában előfordul.
A III/x tagok megbélyegzést előtt a tartótiszteket kellene először pellengérre állítani.
Ezek közül ketten vállaltak komoly szerepet a diktatúrában: Szűrös és Pozsgay. Ha van értelme a reformkommunista szónak (kérdéses), akkor ők azok voltak.
Az MSZMP tagok nagy része félelemből, volt tag, ami egy diktatúrában előfordul.
A III/x tagok megbélyegzést előtt a tartótiszteket kellene először pellengérre állítani.
@Hülye aki elolvassa!: Már tizedjére olvasom át a 24-es listát, de nem találok tizenkettőt, akinek ne lenne. Egyébként a listát nem én készítettem, azért semmilyen felelősséget nem vállalok. A vicc akkor is jó. (És sajnos van alapja...)
@durcás: továbbá a MOB is kommunista szervezet volt? Nem tudtam. Vagy csak azért azért szerepel, hogy Schmittről is mondjuk már valam rosszat?
Ezek közül ketten vállaltak komoly szerepet a diktatúrában: Szűrös és Pozsgay. Ha van értelme a reformkommunista szónak (kérdéses), akkor ők azok voltak.
Az MSZMP tagok nagy része félelemből, volt tag, ami egy diktatúrában előfordul.
A III/x tagok megbélyegzést előtt a tartótiszteket kellene először pellengérre állítani.
Ezek közül ketten vállaltak komoly szerepet a diktatúrában: Szűrös és Pozsgay. Ha van értelme a reformkommunista szónak (kérdéses), akkor ők azok voltak.
Az MSZMP tagok nagy része félelemből, volt tag, ami egy diktatúrában előfordul.
A III/x tagok megbélyegzést előtt a tartótiszteket kellene először pellengérre állítani.
@oscar dirlewanger: Nekem spec. egy ismert "ellenségem" sincs. Veled sincs semmi bajom, csak homlokegyenest ellentétes a világnézetünk. Téged viszont - látom - a nagy keresztényi szeretet vezérel. Tudod sosem fogom megérteni a jobboldalon a nagy nemzetieskedést, magyarkodást, ha így tudjátok gyűlölni saját honfitársaitok kb. felét...
@durcás: nem a faszt...előbb jöttem meg a kocsmából, ne várjátok meg, pesti libsik, ha a magyar paraszt elindul a kaszával pestre..mert el fog indulni....persze akkor a csuticigány is mehet a karóra!!!)))))
@Hülye aki elolvassa!: Ma kaptam mélben. Ha valaki ismeri kérem erősítsen meg, mert a jobboldal nem hisz nekem!
@T-101: én nem vagyok nagy magyar...inkább fajvédő vagyok....
@Hülye aki elolvassa!: Schmittről nem kell rosszat mondani! Csak az igazat! Az elég lesz. A MOB-ot egyszer érdemes lenne "szétszedni", de -gondolom- ma nem ez a legfontosabb. Szerintem a legtöbbje nem félelemből volt tag. A pellengéren már nincs hely. A mával telt a ház...:))
@oscar dirlewanger: Van még paraszt kaszával?Nem mondod!! Pár évvel ezelött JohnDeer-ekkel(?) jöttek. És jól is érezték magukat. Piknik volt a javából..Inkább igyál még egyet és honoljon béke a szivedben. :))
@durcás: oks, iszok kadhafi elnök úr egészségére!!!!!!mocskos nato, mocskos jenkik!, mocskos eu!!!!heil putyin, heil zsirinovszkij!!!!!!
@T-101: hitler egy zseni volt...lehet persze gyűlölni, de ez a tényen nem változtat.nem sok olyen embert hordott még hátán az öreg föld anyánk, mint , mint ő volt!!!!!
@oscar dirlewanger: Ne haragudj, veled többé nem kívánok beszélni.
Utoljára még csak annyit: abban bízok csak, hogy mi vagyunk többen, akik nem úgy gondoljuk, ahogy te. Mert akkor kár volt lejönni a fáról és emberré válni.
Mielőtt felmerülne benned: egyik kategóriába sem tartozom, akit Hitler üldözött. Sem fajra, sem vallásra, sem politikai beállítottságra.
Én csak EMBER igyekszem lenni.
Utoljára még csak annyit: abban bízok csak, hogy mi vagyunk többen, akik nem úgy gondoljuk, ahogy te. Mert akkor kár volt lejönni a fáról és emberré válni.
Mielőtt felmerülne benned: egyik kategóriába sem tartozom, akit Hitler üldözött. Sem fajra, sem vallásra, sem politikai beállítottságra.
Én csak EMBER igyekszem lenni.
Hitlert fogadták mindenhol a vh. előtt, tisztelt vendég volt a Fehér házban, Moszkvában, Angliában, akárhol. Mindössze a háborús propaganda miatt olyan az imidzse, amilyen. Olyan gazdasági fellendülés nem sok volt a világon, amilyet csinált. Tette amit kell, rendet rakott. A 'demokráciában' ez lehetetlen, mert a média tulajdonosai irányítják a nyájat. És a mai média tulajdonosai nem szívlelik a leleplezőjüket.
@oscar dirlewanger: Az biztos! A "stábja" meg egyenesen zseniális volt! Csak épp a világnak lett a töke tele a zsenivel. Szerintem a Sztálin "jobb" volt. Egyébként is ő volt az "ötletgazda", a festő csak utánozta. Őrizd emlékedben továbbra is! Az Eva Braunról se feledkezz meg. meg a jó öreg Kruppról se! Ha már a menórát emlegeted..
@fedkvas: ez a skótszoknyás dolog jó sztori, csak nem igaz, 16 sz. végén már hordták (a plédes verziót)
@oscar dirlewanger:
"én nem vagyok nagy magyar...inkább fajvédő vagyok...."
A magyar az nem faj, hanem egy nep. Az emberek, legyen az fekete, feher, sarga, voros az mind egy fajba tartozik. Ugyanolyanok vagyunk biologialag marginalis elteressel. Eletkepes egyedeket tudonk letrehozni.
Te maximum a magad fajtajat tudod vedeni, de az nem egyenlo a magyarral, mert peldaul engem te ne vedjel meg senkitol, legfeljebb a magadfajta ujnacitol. Az ujnacikat vedheted, de a magyarok 95%-kat hagyjad beken, akik egyutt akarnak elni a romakkal, melegekkel, zsidokkal, muzulmanokkal bekesen es egymast tisztelve.
Csak a magadfajta embertol vedjel meg minket, de azonnal!
Ezt a videot neked kuldom:
www.youtube.com/watch?v=LV2_MeIQabY&feature=fvst
"én nem vagyok nagy magyar...inkább fajvédő vagyok...."
A magyar az nem faj, hanem egy nep. Az emberek, legyen az fekete, feher, sarga, voros az mind egy fajba tartozik. Ugyanolyanok vagyunk biologialag marginalis elteressel. Eletkepes egyedeket tudonk letrehozni.
Te maximum a magad fajtajat tudod vedeni, de az nem egyenlo a magyarral, mert peldaul engem te ne vedjel meg senkitol, legfeljebb a magadfajta ujnacitol. Az ujnacikat vedheted, de a magyarok 95%-kat hagyjad beken, akik egyutt akarnak elni a romakkal, melegekkel, zsidokkal, muzulmanokkal bekesen es egymast tisztelve.
Csak a magadfajta embertol vedjel meg minket, de azonnal!
Ezt a videot neked kuldom:
www.youtube.com/watch?v=LV2_MeIQabY&feature=fvst
egyutt akarnak elni a romakkal, melegekkel, zsidokkal, muzulmanokkal bekesen es egymast tisztelve-én nem akarok, és nem úgy tünik, hogy a romák bárkit tisztelnek.
@Bathory:
Na ugy latom egymasra talaltatok oscar dirlewangerrel:. :)
"Mindössze a háborús propaganda miatt olyan az imidzse, amilyen."
Total dead:
World War II fatality statistics vary greatly. Estimates of total dead range from 50 million to over 70 million.[1] The sources cited on this page document an estimated death toll in World War II of 62 to 78 million, making it the deadliest war ever. When scholarly sources differ on the number of deaths in a country, a range of war losses is given, in order to inform readers that the death toll is disputed. Civilians killed totaled from 40 to 52 million, including 13 to 20 million from war-related disease and famine. Total military dead: from 22 to 25 million, including deaths in captivity of about 5 million prisoners of war.
en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties
Ha masbol nem ertesz legalabb a magyar halottak (fajtad) szamabol rajohetnel mit is koszonehetunk Hitlernek?
Hungary[24] 200,000 Jew 580,000 Hungarian Total casualties
Na ugy latom egymasra talaltatok oscar dirlewangerrel:. :)
"Mindössze a háborús propaganda miatt olyan az imidzse, amilyen."
Total dead:
World War II fatality statistics vary greatly. Estimates of total dead range from 50 million to over 70 million.[1] The sources cited on this page document an estimated death toll in World War II of 62 to 78 million, making it the deadliest war ever. When scholarly sources differ on the number of deaths in a country, a range of war losses is given, in order to inform readers that the death toll is disputed. Civilians killed totaled from 40 to 52 million, including 13 to 20 million from war-related disease and famine. Total military dead: from 22 to 25 million, including deaths in captivity of about 5 million prisoners of war.
en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties
Ha masbol nem ertesz legalabb a magyar halottak (fajtad) szamabol rajohetnel mit is koszonehetunk Hitlernek?
Hungary[24] 200,000 Jew 580,000 Hungarian Total casualties
@Lacdelo: www.youtube.com/watch?v=lYFWyQggIa0
ez jobb, mint a dagi csajszid, bár megküldeném a gigáját))))))
free bretone!!!!!
ez jobb, mint a dagi csajszid, bár megküldeném a gigáját))))))
free bretone!!!!!
@Bathory:
Szerinted mi adunk ra okot hogy tiszteljenek minket?
Munkat nem adunk nekik, es lepten nyomon szegregaljuk oket, sokan szidjak, tragarkodnak veluk. Skinhead-ek tamadjak meg oket, vagy etnikai alapon le is lovik oket (roma gyilkossagok).
Semmifele kozponti, koherens roma felzarkoztatast megcelzo program nincs, ami segitene oket a tarsadalomba valo beilleszkedesbe.
Ez alapjan ha en magyar roma volnek en se rajonganek a magyarokert. Egy csomo problema van veluk, amit nem artana kezelni normalis modon szakertok bevonasaval. A Jobbik es a Fidesz meg csak tovabb szitja a problemat.
Szerinted mi adunk ra okot hogy tiszteljenek minket?
Munkat nem adunk nekik, es lepten nyomon szegregaljuk oket, sokan szidjak, tragarkodnak veluk. Skinhead-ek tamadjak meg oket, vagy etnikai alapon le is lovik oket (roma gyilkossagok).
Semmifele kozponti, koherens roma felzarkoztatast megcelzo program nincs, ami segitene oket a tarsadalomba valo beilleszkedesbe.
Ez alapjan ha en magyar roma volnek en se rajonganek a magyarokert. Egy csomo problema van veluk, amit nem artana kezelni normalis modon szakertok bevonasaval. A Jobbik es a Fidesz meg csak tovabb szitja a problemat.
@durcás: hoppá, stalin csak beült a hatalomba, amit lenin , meg trockij megcsinált, a adolf alapról kezde az építkezést!!!!!
@Lacdelo: tavaly a szigeten dumáltam egy breton nacionalistával.....))))nem csak libsik jönnek ám ide!!)))))
hej, most jut eszembe, az asztalon táncolva ugy hajnaL 3- 4 körül az ira-t, meg az eta-t éltettük!!!!)))))meg még pára részeg kelta fiatal))fuck angol gecik!!!!
@popocatepetl:
"Az "erős nemzeti eszmét ápoló" és a "szélsőjobb" nem szinonimák, csak ezt próbálják elhitetni a liberálbuzernyákok."
Mindenesetre érdekes egy erősen kereszténynemzeti pedofiltól a liberálbuzernyákolás. Ha már olyan erős a rendszeretet a nemzetinek mondott oldalon, talán a saját ház előtt kellene söprögetni először.
"Az "erős nemzeti eszmét ápoló" és a "szélsőjobb" nem szinonimák, csak ezt próbálják elhitetni a liberálbuzernyákok."
Mindenesetre érdekes egy erősen kereszténynemzeti pedofiltól a liberálbuzernyákolás. Ha már olyan erős a rendszeretet a nemzetinek mondott oldalon, talán a saját ház előtt kellene söprögetni először.
Az ETA az szelso balodlai marxista, nacionalista szervezet. Orulok, hogy a szelsojobb es bal egy sor mellett ennyire kozel kerul egymashoz:)
Ideology: Basque nationalism, Marxism-Leninism
en.wikipedia.org/wiki/ETA
Ehhez kepest GyF es OV egymas nyakaba borulasa semmi lenne.
Ideology: Basque nationalism, Marxism-Leninism
en.wikipedia.org/wiki/ETA
Ehhez kepest GyF es OV egymas nyakaba borulasa semmi lenne.
@oscar dirlewanger:
A baszkok nagyon jo emberek, ez teny. Nagyon baloldali beallitottsaguak ez meg egy masik teny. Voltam mar 5-szor San Sebastian-ban es Bilbaoban. De ott annyira nem csipik a jobboldaliakat, ha te be mennel egy igazi baszk kocsmaba es Hitlert vagy Francot jo fejnek hivnad, elve nem jonnel. Azt ajanlom ne probald ki.
A baszkok nagyon jo emberek, ez teny. Nagyon baloldali beallitottsaguak ez meg egy masik teny. Voltam mar 5-szor San Sebastian-ban es Bilbaoban. De ott annyira nem csipik a jobboldaliakat, ha te be mennel egy igazi baszk kocsmaba es Hitlert vagy Francot jo fejnek hivnad, elve nem jonnel. Azt ajanlom ne probald ki.
@oscar dirlewanger:
ETA tarsdalmi tamogatottsaga a Baszkfoldon 1%.
"asking about the views of ETA within the Basque population, has obtained these results in May 2009:[38] 64% rejected ETA totally, 13% identified themselves as former ETA sympathisers (mainly during the Franco dictatorship) who no longer support the group. Another 10% agreed with ETA's ends, but not their means. 3% said that their attitude towards ETA was mainly one of fear, 3% expressed indifference and 3% were undecided or did not answer. About 3% gave ETA "justified, with criticism" support (supporting the group but criticising some of their actions) and only 1% gave ETA total support. Even within Batasuna voters, at least 48% rejected ETA's violence.2
en.wikipedia.org/wiki/ETA
ETA tarsdalmi tamogatottsaga a Baszkfoldon 1%.
"asking about the views of ETA within the Basque population, has obtained these results in May 2009:[38] 64% rejected ETA totally, 13% identified themselves as former ETA sympathisers (mainly during the Franco dictatorship) who no longer support the group. Another 10% agreed with ETA's ends, but not their means. 3% said that their attitude towards ETA was mainly one of fear, 3% expressed indifference and 3% were undecided or did not answer. About 3% gave ETA "justified, with criticism" support (supporting the group but criticising some of their actions) and only 1% gave ETA total support. Even within Batasuna voters, at least 48% rejected ETA's violence.2
en.wikipedia.org/wiki/ETA
@oscar dirlewanger:
Elve nem jonnel ki a legtobb nyugat-europai kocsmabol sem legyen az angol, ir, spanyol ha Hitlert jo fejnek tartanad.
Ezt maximum Mo-on meg egy par kelet-europai orszagban teheted meg buntetlenul.
Elve nem jonnel ki a legtobb nyugat-europai kocsmabol sem legyen az angol, ir, spanyol ha Hitlert jo fejnek tartanad.
Ezt maximum Mo-on meg egy par kelet-europai orszagban teheted meg buntetlenul.
@Lacdelo: nekem a nyugat-europai agymosott "prolik" nem mérvadóak.....az bezzeg nem tetszik nekik, ha valami nigger, vagy szaracén szopatja a hugukat.....amugy igazad van, a normális fehér erő utolsó menedéke kelet-európa...errefele még néha szétrugják a niggát, arabust, ha fehér nővel probál kezdeni....
@Bathory:
Bocs, az alábbiakra még reagálnék tőled, aztán megyek aludni.
"Hitlert fogadták mindenhol a vh. előtt, tisztelt vendég volt a Fehér házban, Moszkvában, Angliában, akárhol."
Mint írod, a vh. ELŐTT. Hogy utána hogy fogadták volna, azt azért megnézném... De hát, ugye bedilizett, és szétdurrantotta az agyát, mielőtt egy kis társalgásra meghívhatta volna keves kollégája, Sztálin elvtárs. (Egyébként a neonácik azon véleménye, - hogy valahol dél-amerikában bújdokolva halt meg sokkal később - sem nagyobb dicsőség.)
"Mindössze a háborús propaganda miatt olyan az imidzse, amilyen."
Szerintem nem. Hanem a HÁBORÚ miatt, amit kirobbantott. Meg a sokmillió halott, nyomorék, meg földönfutóvá tett ember miatt, akiket ő és csapata tett tönkre.
"Olyan gazdasági fellendülés nem sok volt a világon, amilyet csinált."
Ha a gyakorlatilag tarlóvá bombázott Berlinre, Drezdára, stb. városaira gondolok: kösz, ilyen "fellendülés"-ből inkább nem kérnék. Nekem így szebb Budapest.
Egyébként (szinte) az egész, háborút megelőző gazdasági fellendülés a HADIIPAR és az azt kiszolgáló egyéb ágazatok fejlesztésének volt köszönhető. Vagyis, hogy készült egy totális háborúra. Nos, így sem szeretnék fellendülni.
Olyan jó volt a béke, amióta élek. Olyan szerencsés vagyok, hogy ide születtem, ahol nem volt háború, mióta élek. Te azt szeretnél? Háborút? Netán gázkamrákat is? Ne feledd: a nagy Hitler rendszerében bárki gyorsan ott végezhette, nem kellett hozzá még csak zsidónak sem lenni. Elég volt, ha egy kedves, nálad szavahihetőbbnek tartott szomszédod megvádolt egy kis rendszerellenességgel a Gestapónál.
A német népet tartom annyira, hogy szerintem ott sem volt mindenki náci, aki harcolt ezért a szörnyetegért. Csak olyan idők voltak, ahol mindenki rettegett mindenkitől és be kellett állni a sorba, ha túl akartad élni.
Kibaszott jól nézett ki a fekete SS egyenruha, a német rohamsisak, a bakancs. "Férfiasan tökéletes", igaz? Meg a Tigris, meg a Messerschmitt. Ha csak egy képregényben szerepeltek volna, nem is bánnám. De ezekben kiirtották a fél világot.
Ahogy a sakk nagymester mondta: léptem, most gondolkodj el ezen! Jó éjt!
Bocs, az alábbiakra még reagálnék tőled, aztán megyek aludni.
"Hitlert fogadták mindenhol a vh. előtt, tisztelt vendég volt a Fehér házban, Moszkvában, Angliában, akárhol."
Mint írod, a vh. ELŐTT. Hogy utána hogy fogadták volna, azt azért megnézném... De hát, ugye bedilizett, és szétdurrantotta az agyát, mielőtt egy kis társalgásra meghívhatta volna keves kollégája, Sztálin elvtárs. (Egyébként a neonácik azon véleménye, - hogy valahol dél-amerikában bújdokolva halt meg sokkal később - sem nagyobb dicsőség.)
"Mindössze a háborús propaganda miatt olyan az imidzse, amilyen."
Szerintem nem. Hanem a HÁBORÚ miatt, amit kirobbantott. Meg a sokmillió halott, nyomorék, meg földönfutóvá tett ember miatt, akiket ő és csapata tett tönkre.
"Olyan gazdasági fellendülés nem sok volt a világon, amilyet csinált."
Ha a gyakorlatilag tarlóvá bombázott Berlinre, Drezdára, stb. városaira gondolok: kösz, ilyen "fellendülés"-ből inkább nem kérnék. Nekem így szebb Budapest.
Egyébként (szinte) az egész, háborút megelőző gazdasági fellendülés a HADIIPAR és az azt kiszolgáló egyéb ágazatok fejlesztésének volt köszönhető. Vagyis, hogy készült egy totális háborúra. Nos, így sem szeretnék fellendülni.
Olyan jó volt a béke, amióta élek. Olyan szerencsés vagyok, hogy ide születtem, ahol nem volt háború, mióta élek. Te azt szeretnél? Háborút? Netán gázkamrákat is? Ne feledd: a nagy Hitler rendszerében bárki gyorsan ott végezhette, nem kellett hozzá még csak zsidónak sem lenni. Elég volt, ha egy kedves, nálad szavahihetőbbnek tartott szomszédod megvádolt egy kis rendszerellenességgel a Gestapónál.
A német népet tartom annyira, hogy szerintem ott sem volt mindenki náci, aki harcolt ezért a szörnyetegért. Csak olyan idők voltak, ahol mindenki rettegett mindenkitől és be kellett állni a sorba, ha túl akartad élni.
Kibaszott jól nézett ki a fekete SS egyenruha, a német rohamsisak, a bakancs. "Férfiasan tökéletes", igaz? Meg a Tigris, meg a Messerschmitt. Ha csak egy képregényben szerepeltek volna, nem is bánnám. De ezekben kiirtották a fél világot.
Ahogy a sakk nagymester mondta: léptem, most gondolkodj el ezen! Jó éjt!
@Bathory:
Hitler életében nem járt sem Amerikában, sem Oroszországban, sem Angliában.
Hitler életében nem járt sem Amerikában, sem Oroszországban, sem Angliában.
@Bathory: Mármint, hogy Dolfi bátyád "tisztelt vendég volt a Fehér házban, Moszkvában, Angliában, akárhol" - szerinted. Húúúú, te aztán tudsz! Kb. ilyen szinted van a történelmi ismereted és ekkora bődületes marhaságokat tudsz beszélni... Mi is a foglalkozásod? Csak nem történelmet tanítasz valahol, akárhol? 1-es alá, leülhet fiam!
Az utolsó 100 komment: