Pártunk és kormányunk tegnap elfogadta a semmisségi törvényt. Ezzel amellett, hogy felpofozták a szart két kézzel, egyben odavágtak egy újabbat a jogállamiságnak is. Beleavatkozni a független magyar igazságszolgáltatásba visszamenőleg, az minden határon túlmegy. Arról nem beszélve, hogy célja a látszattal ellentétben nem az esetleg jogsérelmet elszenvedők rehabilitálása, hanem a támasztott társadalmi igény kielégítése. Márpedig a hír hallatán erektálók magömlésének a jogállam kárára történő kielégítése túl nagy ár.
Az szerintem sem vitás, hogy nagyon ideje volna pontot tenni a 2006-os események végére. De szerintem legelső sorban a felelősök felderítése volna az a cél, ami elérendő volna. Elköltöttünk egy vagyont bizottságosdira, de a felelős az egy sincs. Helyettük van állított bűnbak, mert a semmisségi törvényből egyértelműen ( mondjuk ki, ne köntörfalazzunk) következik: minden rendőr hazudik és hamisan tanúzik, az is, aki nem követett el semmi törvénysértőt. Vesszen a kutyák becsülete, ne válogassuk ki a kéztörő, fejre lövő állatokat, kollektíven bűnös mind. Az összes vizsgáló, ügyész szarul végezte a munkáját, a 2006-2010 között a Legfőbb Ügyészség Büntetőbírósági Ügyek Főosztályát vezető Polt Pétert is ideértve. Minden meghatározott ügyben ítéletet hozó bíró hülye, mert elhitte ezeknek amit a vádiratban és tanúként állítottak.
Hadd kérdezzem meg tőletek drága narobotok, ott benn a Nagy Büdösben: a számtalan lehetőség közül kötelező volt a legrosszabbat választani?
Mert a közkegyelemtől az egyéni kegyelmi eljárásokig, a perújrafelvételekig lett volna számtalan módja a vitás ügyek elrendezésének. Ezek helyett választottátok a jogállamba, jogbiztonságba, független bíróságba vetett hit lenullázását. Innentől ez lesz a tendencia? Mert, ha igen, akkor volna még néhány testhezálló ötletem, milyen ítéleteket lehetne hazavágni, természetesen visszamenőleg:
1: Itt van ugye az a kiegyezés izé 1867-ből. Már a szó maga - kiegyezés - is idegen, hisz a magyar ember forradalmár és nem holmi egyezkedő, kompromisszum kereső fajta. Javaslom tehát semmissé nyilvánítani az 1867 évi XII, XIV, XV, XVI törvénycikkeket. I. Ferenc József visszamenőleg mondjon le a koronáról, alkotmányos monarchia nincs, Sissy nem királynénk, az operett kottáját tépjék azonnal szét, Habsburg György érezze felpofozva magát. Deák Ferenc szelleme monnyonle, és távozzon az országból! Még hogy Haza Bölcse, piha, az már nem ő, ha nem tudná. 2: Mátyás az igazságos - mondják - pedig, ha megnézzük a törvényeit találunk benne jócskán radír alá valót. Az 1464 évi XIX. törvénycikk kimondja:
"Aki az ország rendes bíráit megveri, az hűtlenség vétkének büntetésével lakol. Akik az ítélőmestert, alnádort, bánt, albánt, ispánt vagy alispánt vagy az országnak más rendes bíráit a törvényszék tartásának idején vagy különben is ok nélkül megverik, meggyilkolják vagy elfogják, azok ennek törvényes bebizonyítása után örök hűtlenség vétkén s ennek büntetésén maradjanak."
Eleve micsoda hülyeség, hogy nem lehet szabadon bírót verni? Arról nem beszélve, hogy szerencsétlen nem tudhatta, hogy Móra Ferenc fantáziáját meglódítja az igazságosságáról szóló mendemonda, és mesét ír a lator gyevi bíróról. Annak szelleme meg egyértelműen szembe megy ezzel a törvénnyel, úgyhogy a sok gyerek csalódását megelőzendő töröljük, amíg nem késő.
3: I. (Nagy) Lajos királyunk is hibázott, talán Mátyástól is nagyobbat. Az 1351 évi I. törvénycikk kimondja:
"a per függőben léte alatt az egyházi férfiak a nemesek ellen egyházi fenyítékkel nem élhetnek."
Ugye világos, hogy Lajos nem számolt azzal, hogy egyszer majd lesz egy pártnak mondott törpe minoritás, akik bizony örömmel élnének az egyházi fenyíték fegyverével még a kétharmados fülkeforradalomban is. Az meg nem lehet, hogy Semjén Zsolt páter és előszobatitkár nem átkozódhat kedvére, nem aposztrofálhatja magát a katolikus egyház lándzsájának hegyeként szabadon egy ilyen ősi, buta, konzervatív törvény miatt! Törölni, de nyomban!
4: Bizony mondom Feleim, legnagyobbat hibázni mind közül mégis legnagyobb királyunknak, Szent Istvánnak sikerült. Hiába, az államalapítás körül lehetett elég ramazuri, és talán ezzel magyarázható, hogy becsúszott egy anti-paráznasági passzus Szent István Király Derkétomainak Második Könyvének 26. fejezetében:
"Hogy a szabadok az ő szabadságok szeplőtelen tisztaságát megőrizzék, óvni akarjuk őket a mások szolgálóleányaival való paráználkodástól.
1§: Valaki tehát ezen törvényt meggondolatlanul általhágván, másnak szolgálóleányával paráználkodnék, tudja meg, hogy bűnbe esett, mely bűnéért első ízben vérig vesszőzik és megkopasztják. Ha pedig második ízben paráználkodik azzal, ismét vesszőzzék vérig és kopasszák meg. Ha harmad ízben, legyen szolgatársa a szolgálóleánynak vagy váltsa meg magát.
2§: Ha pedig a leány fogadna tőle méhében és nem tudna szülni, hanem a szülésbe halna, más szolgálóleányt adjon érte.
3§: Hasonlóképpen ha valaki szolgája paráználkodik másnak a szolgálóleányával, azt vesszőzzék vérig és kopasszák meg., és ha a leány fogadna tőle méhében és a szülésbe halna, adják el a szolgát és árának fele legyen a leány uráé, a fele pedig maradjon a mindenkor a szolga urának."
Ezzel a kör bezárult, megérkeztünk a kiindulási erekcióhoz. Szerintem István sem gondolta, hogy egyszer visszaüt a paráznaság szabályozása. Mert alig telik el ezer év, és utódai a nyugdíjtörvényen marják egymást azon aggódva, hogy a demográfiai adatok alapján nem lesz aki eltartsa őket.
Ezért kijelenthetjük, hogy a törvény rossz, és a megsemmisítő bizottság előtt a helye.
Poénkodhatunk a végtelenségig, idézhetek királyaink jogalkotásából furábbnál furább paragrafusokat, a lényeg azonban marad: kormányunk lassan nem méltó elődeihez. Az alkotmányosság megnyirbálása, a jogállamiság koszlott biliként újra és újra felrúgása, az ortodox hívők kielégítéséért a bírók lehetetlenné tétele, az ügyészek, rendőrök felé kollektív bűnösség hirdetése olyan szégyen, amit csak Morvai Krisztinának és Gaudi Nagy Tamásnak nem sikerül megértenie.
Akkor pláne, ha lett volna más ésszerű megoldás.
2011.03.08. 06:00
Hazavágott bíróságok
Címkék: fidesz jogállam semmisségi törvény
104 komment · 3 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr672720535
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Pénzügyi Terroristák 2011.03.09. 15:12:18
Tévedsz, nem a bankárokról van szó.Egy 2009-ben a Pentagon megbízásából készült, a Wahington Times oldalán a napokban nyilvánosságra hozott jelentés szerint, a 2008-ban kezdődött, és jelenleg is tomboló gazdasági válságot nem a kapzsi, gátlástalan bank...
Trackback: Vége van a jogállamnak? 2011.03.09. 14:10:02
Szerző:
Ténytár
Mostanában elég sokat hallhatunk, olvashatunk arról, hogy a friss törvényi változások nyomán már a jogálla
Trackback: Döntöttem, képviselő leszek! 2011.03.08. 18:41:07
Sajnos az idő engem sem kímél! Maholnap elszáll az 53. tavasz is felettem és egyre feledékenyebb leszek. Már évek óta cetlizek, hogy el ne felejtsem a fontos tennivalóim, de lassan már a cédulát is elfelejtem megnézni. Visz...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
@kaqkkfioka: ...itt a fülkeforradalmi igazság! Ezek a politikus semmittevők elvileg jogászok. Bár az amatőr, sosem dolgozott csak a papírt megszerző rétegből.
A félreértések elkerülése végett,Magyarországon nincs igazságszolgáltatás.JOGszolgáltatás van!A kettő nem összetévesztendő. Amúgy, sokáig kellene keresgélni hogy találjunk még egy országot,amelyik ennyire lejáratja a rendőrségét.Anno azt mondták, a zsaruk szeretik a keresztaput, mert közülük való.Úgy tűnik,az érzés nem kölcsönös. Jó reggelt Magyarország!
@kormányzó:
Jól veszem észre, hogy ebben az országban a lejáratás (az erőszakolt) bizonyos esetekben szimpátiát válthat ki?
Jól veszem észre, hogy ebben az országban a lejáratás (az erőszakolt) bizonyos esetekben szimpátiát válthat ki?
@kaqkkfioka: Munkám miatt,minden rendőr ellenségem.DE!Szerintem,nincs a világon olyan rendszer,amelyik megengedheti magának hogy a rendfenntartói veszítsenek.Kétségtelen,némelyik zsaruval elszaladt a paci,azonban lássunk világosan,a tömegoszlatás nem az angol kisasszonyok teadélutánja.Ezt mindenki -aki már járt a pofonok völgyében- tudja,ezen nincs mit rugózni./Most ne menjünk a ki, mit szervezett polémiába./Az is nyilván való,a zsaruk csak egymásra számíthatnak. Semmi meglepő nincs abban hogy védik a bajtársaikat./Az lenne furcsa ha nem tennék./Ismét csak szerintem,ha a politika/maffia nem használná focilabdának a gestapot,talán több energia jutna a szakmaiságra,korrektségre.Igaz,ebben az esetben előfordulhatna hogy a maffiózók/politikusok,nagyobb számban pihiznének a méltó helyükön.
Szerintem normális ember nem gondolná, hogy jogvégzett emberek erre képesek, vagyis szakmai minimumok be nem tartására. A kérdés adódik, ha vki saját szakmájában egy mekkmester, kontár vajon mire jut az országgal?
A rendőrök, bírók, ügyészek helyében sztrájkolnék.
Azt még értem, hogy az általuk szervezett székházi büfét kifosztó forradalmárokat meg kell jutalmazni. De ez már megtörtént.
Az egész rendőrséget, ügyészséget és a bíróságokat is így elintézni ezért kár volt.
Azt még értem, hogy az általuk szervezett székházi büfét kifosztó forradalmárokat meg kell jutalmazni. De ez már megtörtént.
Az egész rendőrséget, ügyészséget és a bíróságokat is így elintézni ezért kár volt.
Nem tudom, hogy civilizáltabb vidéken a tömegoszlatás mennyivel szalonképesebb mint ahogy nálunk 2006-ban történt.
Ezek rendkivüli intézkedésnek számitanak külön jogszabály rendelkezik az előfeltételeiről és a felelősségről. A rendőr egyéni felelőssége amikor kockakövekkel dobálják - részben önvédelemről szól.
Ezek rendkivüli intézkedésnek számitanak külön jogszabály rendelkezik az előfeltételeiről és a felelősségről. A rendőr egyéni felelőssége amikor kockakövekkel dobálják - részben önvédelemről szól.
@maybach: Ügyészség? Polt P? Nem tudom, min csodálkozunk, amikor idióta politikusok játszótérnek tekintik az erőszakszervezeteket! Csodálkozni tetszenek, hogy nincs tekintélye a rendőrségnek? Hogyan lenne, amikor az általuk felbujtott, simlis kis faszokat majd a politikusok kimossák? Persze, a stiklis rendőrt meg kell büntetni, de aki szembeszáll a rendőrrel, azt kultúrállamokban egyszerűen lelövik, mint a kutyát!
Most üt vissza az elnézett kordonbontás és majd jönnek a jogászok és jó napot.
A rendőrséget még ellenzék korában is nyomás alatt tartó fidesz ( ehhez szükség volt a beszari mszp-re is) mára egy parancsra váró önállótlan rendőrségtől várja a köznyugalom biztos<tását.
A rendőrséget még ellenzék korában is nyomás alatt tartó fidesz ( ehhez szükség volt a beszari mszp-re is) mára egy parancsra váró önállótlan rendőrségtől várja a köznyugalom biztos<tását.
Ez az ítélet csak szimbolikus. Láthatóan nem tudnak mit tenni a 2006-os cuccokkal: olyan fenenagy-sok visszaélés, túlkapás nem történt, és ami történt, már kiviszgálva lett. Gondolom, pultpeti is szólt, hogy nem kéne rugózni, mert vele basznak ki. Feladták tehát, mint ahogy az elszámoltatást is lassan.
Van azonban a kemény mag: annak adni kellett valamit, hogy el ne párologjon a jobbikhoz. Most ezzel lehet, hogy megtartottak párszázezer szavazót. És a poén: nem vesztettek egyet sem! Az emberek nagyon picike százalékát érdekli ennek a döntésnek a voltaképpeni kártétele: a jogrendszer, a köztársasásg újabb sárba tiprása. Azok meg már régen nem rájuk szavaznak.
Tudnak ezek.
Van azonban a kemény mag: annak adni kellett valamit, hogy el ne párologjon a jobbikhoz. Most ezzel lehet, hogy megtartottak párszázezer szavazót. És a poén: nem vesztettek egyet sem! Az emberek nagyon picike százalékát érdekli ennek a döntésnek a voltaképpeni kártétele: a jogrendszer, a köztársasásg újabb sárba tiprása. Azok meg már régen nem rájuk szavaznak.
Tudnak ezek.
Csak tesztelik, hogy meddig mehetnek el, és végülis megigérték..
Én az unokáimat lebeszélem arról, hogy itt reméljenek élhető életet. Egyetlen rokonom sem él külföldön, ezért csak a saját jól felfogott érdekükben hagyják itt ezt az összeszart országot.
Én az unokáimat lebeszélem arról, hogy itt reméljenek élhető életet. Egyetlen rokonom sem él külföldön, ezért csak a saját jól felfogott érdekükben hagyják itt ezt az összeszart országot.
@Pikk: Én is mondtam a leánynak, tanulja azt a rohadt angolt és németet, mert amint lehetősége van, messze húzzon el az országból Legalább is az osztrák határ túloldaláról nézzen haza, minthogy egy ilyen mocskos, korrupt és szemérmetlenül lopós politikusok által vezetett országban akarjon élni, ahol ezek a politikus férgek mérgezik a levegőt és a közhangulatot. 30 év múlva sem hiszem, hogy itt jobb lesz, mindig csak duma és lopás van az elvtársaktól!
@Boli: Én is mennék így csupán a magyar nyelvismeretemmel valahová ahol létezik magyar kolónia, csupán egy kis plusz egészségre lenne szűkségem.
@Pikk: Állítólag a Marson... Merthogy onnan jöttünk mi, magyarok. De legalábbis egy bizonyos kört én is szívesen kilőnék oda, azokat, akik a Kupolás Indítócsarnokban szoktak melegedni és hülyeségeket beszélni! :)
@Humperdickk:
Azért az furcsa, hogy Balsai 200-400 esetről beszél, amíg az érintetteket védő Gyurta Tibor egyetlen esetre emlékszik, ahol kizárólag rendőri vallomások alapján született elmarasztaló ítélet.
Ha Gyurtának van igaza, akkor egy esetre alapozott a semmisségi törvény.
Azért az furcsa, hogy Balsai 200-400 esetről beszél, amíg az érintetteket védő Gyurta Tibor egyetlen esetre emlékszik, ahol kizárólag rendőri vallomások alapján született elmarasztaló ítélet.
Ha Gyurtának van igaza, akkor egy esetre alapozott a semmisségi törvény.
@Fabius: Valószinüleg Balsai az összes esetet hozta fel, (hazudott - jó politikus módjára) de ahol forradalom van ott kicsire nem adnak - hulljék a férgese :(
"Mert alig telik el kétezer év, és utódai a nyugdíjtörvényen marják egymást azon aggódva..."
Nem akarok szőrszálat hasogatni, de István uralkodása óta még csak 1000 év telt el, nem 2000.
Nem akarok szőrszálat hasogatni, de István uralkodása óta még csak 1000 év telt el, nem 2000.
@Pikk:
De mennyi az az összes eset? Kétszáz, vagy négyszáz? Vagy esetleg fogalmunk sincs a pontos számról, de a gesztusosztás közben mindegy is?
Ennyi erővel lehet pont egy, ahogy a jogvédő emlékszik.
De mennyi az az összes eset? Kétszáz, vagy négyszáz? Vagy esetleg fogalmunk sincs a pontos számról, de a gesztusosztás közben mindegy is?
Ennyi erővel lehet pont egy, ahogy a jogvédő emlékszik.
@Fabius:Biztos, hogy a jogvédő száma közelebb jár az igazsághoz, sőt merem feltételezni, hogy neki van igaza.
Balsai pedig abból él, hogy Antall József egykori ügyvédjeként múlhatatlan érdemeket szerzett.
Balsai pedig abból él, hogy Antall József egykori ügyvédjeként múlhatatlan érdemeket szerzett.
Megkérdezném a jelenlévőket, hogy szerintük vajon mit jelent pontosan Balsai Baka András OIT elnök kritikájára adott válaszában megfogalmazott "a jelenleg még funkcionáló Országos Igazságszolgáltatási Tanács" kitétele?
index.hu/belfold/2011/03/08/balsai_visszavag_bakanak/
...és a ködön át feldereng a Költségvetési Tanács emléke...
index.hu/belfold/2011/03/08/balsai_visszavag_bakanak/
...és a ködön át feldereng a Költségvetési Tanács emléke...
Pontosan azt jelenti, hogy eddig léteztek.
Balsai szerint szerencsétlen dolog a jogalkalmazóknak véleményezni a jogalkotást.
Lehet.
Amit viszont ők csinálnak az minimum szánalmas.
Balsai szerint szerencsétlen dolog a jogalkalmazóknak véleményezni a jogalkotást.
Lehet.
Amit viszont ők csinálnak az minimum szánalmas.
@Fabius: Igen, ez azt jelenti amit a kormánypárti anti-kritikizmus általában szokott: az OIT napjai meg vannak számlálva. Balsai úgy egyébként meg takarodjon a duzzadt herébe. Hogy mer az ilyen elvtelen gyökér bármilyen kritikát megfogalmazni azután, hogy a tyúkszaros lábukat megint a jogállamba törölgették? Amúgy csak nekem furcsa, hogy az index nem közöl erről a hivatalos hirigen kívül semmilyen véleményt? Ez nem vall rájuk.
@maybach: Emlékeim szerint a jogalkalmazók mély kussban voltak egész addig, amíg a jogalkotók a visszamenőleges szarjaikkal le nem hülyézték őket mind. Azt meg hadd ne kelljen eltűrnie senkinek egy jogállamban.
Egy szóval sem utaltam arra, hogy Balsai akár csak a közelében járna az igazságnak.
Csak jelezni kívántam milyen komikus mikor a gyökér emlegeti a jólneveltséget.
Csak jelezni kívántam milyen komikus mikor a gyökér emlegeti a jólneveltséget.
Én úgy tudom,hogy aki "sünként" a "randalírozókat" emelte ki, az egyszerre nem lehetett a sorfal tagja és a fogdában is hogy leadja a tetteseket.Márpedig itt úgy tudom ezzel merítették ki a hamis tanúzás/okirathasmisitás vétségét. Ezen gondolkozzatok el.
Kicsit OFF, de érdemes ezt elolvasni:
"Adóváltozások: ekkora pusztítást a válság sem okozott"
adozona.hu/aktualis/20110307_adovaltozasok_beremeles_2011.aspx
"Adóváltozások: ekkora pusztítást a válság sem okozott"
adozona.hu/aktualis/20110307_adovaltozasok_beremeles_2011.aspx
@pityipalkó: senki sem állított olyat, hogy nem hamis tanúzott pár rendőr. sőt, volt olyan ítélet is, ahol maga a bíró mondta ki, csak nem volt módja kideríteni, hogy melyik rendőr hazudott.
de erre nem ez a megoldás. adhattak volna amnesztiát is, pali bácsi úgyis örömmel aláír bármit.
ez a szokásos mindent eltörölni, visszamenőleg, erőből, ez totális csőd.
ráadásul drágább, kevésbé hatékony és kontraproduktív.
de erre nem ez a megoldás. adhattak volna amnesztiát is, pali bácsi úgyis örömmel aláír bármit.
ez a szokásos mindent eltörölni, visszamenőleg, erőből, ez totális csőd.
ráadásul drágább, kevésbé hatékony és kontraproduktív.
Szuper ország! Irány bűnözni! ... a legjobb rögtön a Teve utcába betörni. Ott csak rendőr látja, ergo tuti a felmentés. :P
Még több törvényt. Még több visszamenőlegest. Nem tartom elég gyorsnak a tempót. Holnap legyen új alkotmány. Holnapután legyen új uralkodó. Nevezzék át a zországot. Írják át az összes törvényt. Szüntessék meg a zemberek állásait.
Csak minél gyorsabban, mert annál gyorsabban végük lesz...
Csak minél gyorsabban, mert annál gyorsabban végük lesz...
Azért érdemes hozzátenni, hogy a magyar rendőrség mindent elkövetett, a vezetéstől az utcai rendőrig, hogy a hazudozó banda képe alakuljon ki róluk.
Pintér mikor mond le?
Csak mert kicsit fura egy olyan társaságot főnökölni, amelynek a szavahihetőségét törvény nyilvánítja nemlétezőnek.
Csak mert kicsit fura egy olyan társaságot főnökölni, amelynek a szavahihetőségét törvény nyilvánítja nemlétezőnek.
Állami szinten megy a rendőrség lejáratása,züllesztése.
Már hadseregünk sincs és rendőrségünk sincs.Már jöhetnek nyugodtan az új honfoglalók!Aki teheti és akinek eszevan az elhúz innen.Hetente gyilkolásznak le magyarokat más magyartörzs tagjai!Pár év és polgárháború!
Már hadseregünk sincs és rendőrségünk sincs.Már jöhetnek nyugodtan az új honfoglalók!Aki teheti és akinek eszevan az elhúz innen.Hetente gyilkolásznak le magyarokat más magyartörzs tagjai!Pár év és polgárháború!
Az Isten legyen irgalmas Orbánékhoz, ha egyszer felkel a nép, s nem kér, de vesz, ragad....mondjuk utcakövet, s betöri a hodálynyi Nándorfehérvár terem ablakait....s a rendőrök majd saját jól felfogott érdekükben nyugton maradnak. Minek a kis problémából nagyot csinálni? Akár így, akár úgy, ők húzzák a rövidebbet. Igaz, a rendőrnek munkaköri kötelessége az életét kockáztatni, de érdekel ez valakit? Ütni-vágni kell, hogy meghunyászkodjon. És úgy is lesz.
@Grigorij Pantyelejevics:
"Szuper ország! Irány bűnözni! ... a legjobb rögtön a Teve utcába betörni. Ott csak rendőr látja, ergo tuti a felmentés. :P "
Na, ne is mondd!
A hűdeokos rendőségünk rájött már végre, hogy évekkel ezelőtt ki lőtt bele géppuskával a rendőrpalotába?
Nem?
Ennyit nem tudnak kinyomozni???
"Szuper ország! Irány bűnözni! ... a legjobb rögtön a Teve utcába betörni. Ott csak rendőr látja, ergo tuti a felmentés. :P "
Na, ne is mondd!
A hűdeokos rendőségünk rájött már végre, hogy évekkel ezelőtt ki lőtt bele géppuskával a rendőrpalotába?
Nem?
Ennyit nem tudnak kinyomozni???
@gitáros:
Pintérnek megvan a maga rendörsége!
Ezek nemtartoznak hozzá!Egy besározódott alvilági kapcsolatokkal gyanubahozható egyén!
Orbán titkok tudója,eltusolója,Polt Petikével védőhálót von a fidesznyikek fölé!Söprögetők!
Pintérnek megvan a maga rendörsége!
Ezek nemtartoznak hozzá!Egy besározódott alvilági kapcsolatokkal gyanubahozható egyén!
Orbán titkok tudója,eltusolója,Polt Petikével védőhálót von a fidesznyikek fölé!Söprögetők!
@Muad\\\'Dib: Lehet, de ettől függetlenül a fenti törvény nem megoldás, és nagyon rossz az üzenete, mindamellett, hogy nagyon nem segít a rendőrség megítélésének javításában. Meg persze hozzteszem nem csak a rendőrség tett meg mindent, hogy hazudozó banda képe alakuljon ki róluk.
@leone007:
Teljesen egyetértek, sőt azzal is, hogy lett volna lehetőség kivizsgálni a dolgokat egyenként. Viszont az is biztos, hogy a rendőrségi hamis tanúzásokkal valamit kezdeni kell. Az, hogy a rendőrök bármikor rádverhetnek, szinte bármit, alig hiszem, hogy árkinek is új ebben az országban. Érdemes visszaemlékezni arra a bizonyos esetre, amikor egy videó volt az isteni szerencse az ügyben, mert a rendőrségi feljelentésben az állt, hogy a rendőrhöz hozzávágta a palackot. Ha nem lett volna a videó biztos lehetsz benne, hogy az illetőt elítélik. Márpedig, ha ez az erkölcsi morál a rendőrségnél, és valami téves betyárbecsület alapján még védik is az ilyen alakokat, akkor gond van.
www.youtube.com/watch?v=uPqUnK1nHDU
1:30-tól érdemes nézni a konkrét esetet.
Teljesen egyetértek, sőt azzal is, hogy lett volna lehetőség kivizsgálni a dolgokat egyenként. Viszont az is biztos, hogy a rendőrségi hamis tanúzásokkal valamit kezdeni kell. Az, hogy a rendőrök bármikor rádverhetnek, szinte bármit, alig hiszem, hogy árkinek is új ebben az országban. Érdemes visszaemlékezni arra a bizonyos esetre, amikor egy videó volt az isteni szerencse az ügyben, mert a rendőrségi feljelentésben az állt, hogy a rendőrhöz hozzávágta a palackot. Ha nem lett volna a videó biztos lehetsz benne, hogy az illetőt elítélik. Márpedig, ha ez az erkölcsi morál a rendőrségnél, és valami téves betyárbecsület alapján még védik is az ilyen alakokat, akkor gond van.
www.youtube.com/watch?v=uPqUnK1nHDU
1:30-tól érdemes nézni a konkrét esetet.
jogállamiság vs. tartós fizikai károsodás? buta párhuzam. azt elvárni, hogy majd jól lerántják a leplet a főkolomposokról legalább annyira demagóg mint amit ők csinálnak
@maybach: ha megnézzük, köztörvényes ügyekben miylen ítéletek születnek, ill. hogy a rendőrség miylen színvonalon végzi el a munkáját, az állomány legalább felét nyugodt szívvel ki lehetne rúgnia a fenébe.
2006 őszén a rendőrség és az igazságszolgáltatás egy része maga ment házhoz a mostani pofonért. Hiányolom a vonatkozó ügyben eljáró bírók és rendőrök felelősségre vonását.
2006 őszén a rendőrség és az igazságszolgáltatás egy része maga ment házhoz a mostani pofonért. Hiányolom a vonatkozó ügyben eljáró bírók és rendőrök felelősségre vonását.
@lütty: ez valami sokkal csúnyább, mint egy szimpla diktatúra. Csak azt nem tudom, meddig tűri még ez a birka nép, hogy fidesz államot csináljanak az egykori Magyar Köztársaságból... :(
Visszamenőleges adóztatás, visszamenőleges törvényhozás, nyugdíjkasszák kirablása, médiatörvény diktatórikus részletei, hogy csak a legfrissebb húzásaikat említsem.
És akkor még jön erre a határon túliak választójoga ("mert megtehetem" alapon), az alkotmány eltörlése és hasonló "apróságok".
Visszamenőleges adóztatás, visszamenőleges törvényhozás, nyugdíjkasszák kirablása, médiatörvény diktatórikus részletei, hogy csak a legfrissebb húzásaikat említsem.
És akkor még jön erre a határon túliak választójoga ("mert megtehetem" alapon), az alkotmány eltörlése és hasonló "apróságok".
..engem az 50db RS Octavia érdekelne, márhogy azok mire kellenek. Azok fasza sportautók.
Mert.. mérni mindenhol brutálisan mérnek (arra nem kell RS), mennek a csekkek szépen sorban kifelé.
Mit akarnak üldöni? Vadászrepülőket? :-D
Mert.. mérni mindenhol brutálisan mérnek (arra nem kell RS), mennek a csekkek szépen sorban kifelé.
Mit akarnak üldöni? Vadászrepülőket? :-D
Ismerősöm, egy nagyon kedves , szimpatikus fiatalember- bíró.Naponta távolsági busszal jár a munkahelyére, ahol előfordul az is, hogy "ügyfeleivel" találkozik, akik inzultálják.Bérlete 80%-át fizetik, ezért utazik tömegközlekedve, mert bár lenne pénze olcsó kisautóra, de a 9 km-es kilométerátalány egy vicc. Pénze a mai viszonyok között, meg azért a munkáért egy vicc.Lényegében gazdátlan, árva, akit a lelkesedése hajt, hogy segítsen...
@Muad\\\'Dib: "Viszont az is biztos, hogy a rendőrségi hamis tanúzásokkal valamit kezdeni kell. " Pontosan, felderíteni, elítélni, visszaadni a rendőr becsületét. Ez rendkívül fontos lenne ma. Ebbe szarik bele most épp a kormány.
Lejaratjak a rendorseget es a birosagot. De az nem az o rendorseguk es birosaguk volt. Ez pedig most az ovek lesz. Allitolag. Ket orszag vagyunk. Allitolag az emberek is igy latjak.
Magyarország nem jogállam, hanem jogászállam...
Mifelénk nagy hagyománya van annak, hogy a jogászok a problémákat nem megoldják, hanem mégnagyobb problémát csinálnak belőle - hiszen ebből élnek (nem is rosszul) és igazából ehhez értenek.
Az egésznek a gyökeréről talán Mikszáth Kálmán írt a legszebben - mint a XIX.századi, középosztályból lecsúszott dzsentri-világ egyetlen menekülési útvonaláról.
Ha már elapadt a családi örökség, legalább az utódokat kitanítatták a jogra, de vigyázva, hogy mindig legyen elég akta és ügy, amit sokáig tologatva, szépen csurranjon-cseppenjen a családi kasszába. És ez a gyökér sajnos mélyebb, mint az európaigáunk.
Mifelénk nagy hagyománya van annak, hogy a jogászok a problémákat nem megoldják, hanem mégnagyobb problémát csinálnak belőle - hiszen ebből élnek (nem is rosszul) és igazából ehhez értenek.
Az egésznek a gyökeréről talán Mikszáth Kálmán írt a legszebben - mint a XIX.századi, középosztályból lecsúszott dzsentri-világ egyetlen menekülési útvonaláról.
Ha már elapadt a családi örökség, legalább az utódokat kitanítatták a jogra, de vigyázva, hogy mindig legyen elég akta és ügy, amit sokáig tologatva, szépen csurranjon-cseppenjen a családi kasszába. És ez a gyökér sajnos mélyebb, mint az európaigáunk.
@Atomot az indexre!:
"nem tudom, meddig tűri még ez a birka nép"
Nyugi. Meg nagyon-nagyon sokaig. En nem is vagyom a Nagy Kitoresre. A baj, hogy nem latok alternativat.
Mindenki csak a masikat szapulja, feljelentgeti,...mert a magyarok ebben nagyon jok. Igazi megoldast senki nem tud a bajainkra,...talan nincs is. Nem rajtunk mulik a jovonk, nem tudom. De ugy erzem, mintha Magyarorszag lenne az EU-ban az a szereplo, mint Csehov "Harom novere"-ben a gyezsurnaja, aki behozza a szinpadra a szamovart.
Orulnek, ha nem lenne igazam. A pesszimizmusom persze nem azt jelenti, hogy semmit nem tehetunk magunkert,...de a kormany kitoresi megnyilvanulasait legfeljebb csak megtapsolom, mint a szamovaros not,...de komolyan venni nem tudom.
"nem tudom, meddig tűri még ez a birka nép"
Nyugi. Meg nagyon-nagyon sokaig. En nem is vagyom a Nagy Kitoresre. A baj, hogy nem latok alternativat.
Mindenki csak a masikat szapulja, feljelentgeti,...mert a magyarok ebben nagyon jok. Igazi megoldast senki nem tud a bajainkra,...talan nincs is. Nem rajtunk mulik a jovonk, nem tudom. De ugy erzem, mintha Magyarorszag lenne az EU-ban az a szereplo, mint Csehov "Harom novere"-ben a gyezsurnaja, aki behozza a szinpadra a szamovart.
Orulnek, ha nem lenne igazam. A pesszimizmusom persze nem azt jelenti, hogy semmit nem tehetunk magunkert,...de a kormany kitoresi megnyilvanulasait legfeljebb csak megtapsolom, mint a szamovaros not,...de komolyan venni nem tudom.
Kósa-Szíjjártó duett shortja
kézivezérelt Közt. Elnök
visszamenőleges hatályú tv-ek.
AB jogkör korlátozás
Nyugdíjvagyon államosítás
Médiatörvény
Bíróság és rendőrség semmibe vétele
Gyűlik a lista, és hol van még 2014.
kézivezérelt Közt. Elnök
visszamenőleges hatályú tv-ek.
AB jogkör korlátozás
Nyugdíjvagyon államosítás
Médiatörvény
Bíróság és rendőrség semmibe vétele
Gyűlik a lista, és hol van még 2014.
@Attilajukkaja: hát én sem... de ilyenkor látszik, hogy pl. a huggyosok nem valódi elégedetlenkedők voltak, hanem a fidesz csőcselékének felheccelt tagjai. És ilyenkor még elkeserítőbbnek látom ennek a "kurvaországnak" a jövőjét. Hogy ennyi mindent megtehet egy párt és alig van, aki felemelje a szavát a disznóságaik, a demokrácia eltiprása ellen...
Vajon miért nincsenek tüntetések? Birka a nép? Félnek? Netán fidesz szavazók tényleg ekkora többségben lennének és még mindig nem nyílt ki a szemük? (fidesz pajti kilopta, azért nem tudott kinyílni? :D)
Nem akarok tévészékházakat, buszokat, kukákat gyújtogató csürhét az utcán, de a békés tüntetőket nagyon hiányolom.
Normális helyen, ennyi gazemberség talán elég lenne, hogy új választásokat írjanak ki és eltakarítsák a személyi kultuszt építőket a kormányból...
Vajon miért nincsenek tüntetések? Birka a nép? Félnek? Netán fidesz szavazók tényleg ekkora többségben lennének és még mindig nem nyílt ki a szemük? (fidesz pajti kilopta, azért nem tudott kinyílni? :D)
Nem akarok tévészékházakat, buszokat, kukákat gyújtogató csürhét az utcán, de a békés tüntetőket nagyon hiányolom.
Normális helyen, ennyi gazemberség talán elég lenne, hogy új választásokat írjanak ki és eltakarítsák a személyi kultuszt építőket a kormányból...
@kissiú:
... 2014. - no az pl. kérdéses, hogy mi lesz akkor: normális parlamenti választás, vagy olyan, mint a gengszterváltás előtti időkben?
... 2014. - no az pl. kérdéses, hogy mi lesz akkor: normális parlamenti választás, vagy olyan, mint a gengszterváltás előtti időkben?
Ilyen ország a világon nincsen...Tudtam, lesznek meglepetések, mikor megszavazták ezeket a léhűtőket...Sejtetem, hogy nem fog minden tetszeni..
Most elértük a kabaré színvonalát..Holnaptól ezek is szabadlábon. Már ezt is lehet, gratulálok Viktor! Elképesztő hozzá nem értésed egyik eredménye, szinte azonnal:
"2011. március 5-én a kora délutáni órákban három rendőr látott el közterületi szolgálatot Érd városában.
Szolgálatuk során a Budai úton vontak intézkedés alá egy olyan személygépkocsit, melyet már korábban is igazoltattak és a jármű vezetője nem rendelkezett érvényes vezetői engedéllyel. Az intézkedés során az is kiderült, hogy az autó ki van vonva a forgalomból.
A fentiek miatt a rendőrök szabálysértési feljelentést készítettek és a forgalmi rendszámot a helyszínen elvették. A szabálysértést a jármű vezetője elismerte.
A járőrök az intézkedést követően a rendőrkapitányságra indultak, ahol látták, hogy egy helyi család több tagja - 8-9 fő - a parkolóban várakozik. Amikor a rendőrök az autóból kiszálltak, a várakozók számon kérték rajtuk - és később a kapitányság ügyeletes tisztjén is - a fent említett intézkedést.
Elmondásuk szerint az autó tulajdonosa a család egyik tagja, G. Róbert és tudomása szerint a jármű nincs kivonva a forgalomból. G. Ferenc és fia, G. Róbert a rendőrökkel minősíthetetlen hangnemben beszélt, folyamatosan fenyegetőztek, miközben a folyosón lévő rácsot rugdosták.
Amikor a kapitányság munkatársa a két személyt megpróbálta cselekménye miatt előállítani, G. Ferenc az intézkedő rendőr fogásából kitépte magát, majd ököllel mellkason ütötte, kezét kicsavarta, miközben folyamatosan trágár szavakat ordibált.
Amikor egy kolléga a megtámadott rendőr segítségére próbált lenni, a család több tagja oly módon akadályozta őt, hogy hárman lefogták a kezeit, majd G. Zoltán a rendőrt több alkalommal ököllel arcon ütötte, közben a rendőr gumibotját elvették és eldobták, majd megpróbálták elvenni szolgálati lőfegyverét is.
Az épületben tartózkodó több kolléga kényszerítő eszközök alkalmazásával vetett véget a családtagok támadó fellépésének, akiket előállítottak az Érdi Rendőrkapitányságra.
A megtámadott rendőrök a bántalmazások során nyolc napon belül gyógyuló sérülést szenvedtek.
A rendőr sérelmére csoportosan elkövetett hivatalos személy elleni erőszak bűntette miatt a mai napon a Budakörnyéki Bíróság a támadókat - G. Ferenc (49 é), G. Róbert (23 é), G-né B. Erzsébet (41 é), G. Zoltán (17é), Sz. Ferenc (26 é) érdi lakosokat - előzetes letartóztatásba helyezte.
A gyanúsítottak ellen a további eljárást a Pestvidéki Nyomozó Ügyészség folytatja le.
Most elértük a kabaré színvonalát..Holnaptól ezek is szabadlábon. Már ezt is lehet, gratulálok Viktor! Elképesztő hozzá nem értésed egyik eredménye, szinte azonnal:
"2011. március 5-én a kora délutáni órákban három rendőr látott el közterületi szolgálatot Érd városában.
Szolgálatuk során a Budai úton vontak intézkedés alá egy olyan személygépkocsit, melyet már korábban is igazoltattak és a jármű vezetője nem rendelkezett érvényes vezetői engedéllyel. Az intézkedés során az is kiderült, hogy az autó ki van vonva a forgalomból.
A fentiek miatt a rendőrök szabálysértési feljelentést készítettek és a forgalmi rendszámot a helyszínen elvették. A szabálysértést a jármű vezetője elismerte.
A járőrök az intézkedést követően a rendőrkapitányságra indultak, ahol látták, hogy egy helyi család több tagja - 8-9 fő - a parkolóban várakozik. Amikor a rendőrök az autóból kiszálltak, a várakozók számon kérték rajtuk - és később a kapitányság ügyeletes tisztjén is - a fent említett intézkedést.
Elmondásuk szerint az autó tulajdonosa a család egyik tagja, G. Róbert és tudomása szerint a jármű nincs kivonva a forgalomból. G. Ferenc és fia, G. Róbert a rendőrökkel minősíthetetlen hangnemben beszélt, folyamatosan fenyegetőztek, miközben a folyosón lévő rácsot rugdosták.
Amikor a kapitányság munkatársa a két személyt megpróbálta cselekménye miatt előállítani, G. Ferenc az intézkedő rendőr fogásából kitépte magát, majd ököllel mellkason ütötte, kezét kicsavarta, miközben folyamatosan trágár szavakat ordibált.
Amikor egy kolléga a megtámadott rendőr segítségére próbált lenni, a család több tagja oly módon akadályozta őt, hogy hárman lefogták a kezeit, majd G. Zoltán a rendőrt több alkalommal ököllel arcon ütötte, közben a rendőr gumibotját elvették és eldobták, majd megpróbálták elvenni szolgálati lőfegyverét is.
Az épületben tartózkodó több kolléga kényszerítő eszközök alkalmazásával vetett véget a családtagok támadó fellépésének, akiket előállítottak az Érdi Rendőrkapitányságra.
A megtámadott rendőrök a bántalmazások során nyolc napon belül gyógyuló sérülést szenvedtek.
A rendőr sérelmére csoportosan elkövetett hivatalos személy elleni erőszak bűntette miatt a mai napon a Budakörnyéki Bíróság a támadókat - G. Ferenc (49 é), G. Róbert (23 é), G-né B. Erzsébet (41 é), G. Zoltán (17é), Sz. Ferenc (26 é) érdi lakosokat - előzetes letartóztatásba helyezte.
A gyanúsítottak ellen a további eljárást a Pestvidéki Nyomozó Ügyészség folytatja le.
Szerintem az ment minden határon túl, ami 2006. október-novemberében ment. Ha amnesztiát adtak volna, azzal törvényesítették volna, hogy bűnösök a "rendőrök" áldozatai, perújrafelvétel meg csak akkor lenne lehetséges, ha bizonyítani lehetne, hogy a "rendőrök" hazudtak. Márpedig ez tény. És azzal is messzemenőkig egyetértek, hogy az akkor gátlástalanul hazudozó "rendőrök"-et és a nyilvánvalóan hamis tanúságok alapján büntetést kiszabó bírókat megalázzák. Ettől még a többi munkájukat végezhették jól, de 2006-ban nagyon súlyos bűnöket követtek el, amiért ez a törvény még nagyon is enyhe!
@Atomot az indexre!:
"...Normális helyen, ennyi gazemberség talán elég lenne, hogy új választásokat írjanak ki és eltakarítsák a személyi kultuszt építőket a kormányból..."
Na ne marháskodj! Mint pl. Tony Blair, aki simán kitöltötte a mandátumát, sőt pártja nyerte a következő választást, még azután is, hogy bebizonyosodott mindenféle megalapozott információ nélkül kergette bele országát egy háborúba? Vagy Berlusconi? Pont ugyanilyen a többi ország is. Itt pedig még speciálisabb a helyzet, az ország többsége, aki nem a védett lakóparkokban tengeti életét, rendet akar. Ha ezt Orbán elintézi nekik, nagyon is sok mindent fognak eltűrni, és a saját szempontjukból igazuk is lesz.
"...Normális helyen, ennyi gazemberség talán elég lenne, hogy új választásokat írjanak ki és eltakarítsák a személyi kultuszt építőket a kormányból..."
Na ne marháskodj! Mint pl. Tony Blair, aki simán kitöltötte a mandátumát, sőt pártja nyerte a következő választást, még azután is, hogy bebizonyosodott mindenféle megalapozott információ nélkül kergette bele országát egy háborúba? Vagy Berlusconi? Pont ugyanilyen a többi ország is. Itt pedig még speciálisabb a helyzet, az ország többsége, aki nem a védett lakóparkokban tengeti életét, rendet akar. Ha ezt Orbán elintézi nekik, nagyon is sok mindent fognak eltűrni, és a saját szempontjukból igazuk is lesz.
a törvény szerint semmisségi ok egyes bűncselekmények esetén ha "méltányolható felindulásban" cselekedtek a tettesek. méltányolható felindulásból miként lehet rendőőrt dobálni vagy ismeretlen emberek kocsijait szétkúrni, nem értem hogy lehet, de álljon itt 1 db példa:
1919-ben a tanácsközt. során agyonlőtték gr tisza istvát saját villájában. 1920-ban (22-ben?) vádat emeltek pár elkövető ellen.
az egyik gyilkos védekezése a következő volt:
"a cselekmény elkövetését elismerem, de bűnösségemet nem ismerem be, mert FORRADALMI IDŐKBEN tettem amit tettem"
szal a forradalmi idők, az kimentés....
(a bíróság az illetőt később halálra idélte, forradalmi idők ide v oda)
1919-ben a tanácsközt. során agyonlőtték gr tisza istvát saját villájában. 1920-ban (22-ben?) vádat emeltek pár elkövető ellen.
az egyik gyilkos védekezése a következő volt:
"a cselekmény elkövetését elismerem, de bűnösségemet nem ismerem be, mert FORRADALMI IDŐKBEN tettem amit tettem"
szal a forradalmi idők, az kimentés....
(a bíróság az illetőt később halálra idélte, forradalmi idők ide v oda)
@Atomot az indexre!:
Nagyon megertem az indulataidat. Bennem is sokszor forrong a duh,...megsem megyek ki tuntetni. Csak pofazok, ahogyan a legtobben teszik. Na jo, munkaidoben mast nem is tehetnenk :o)
Es igen, a nep birka. Amig van mit ennie, addig birka.
"ennyi gazemberség talán elég lenne, hogy új választásokat írjanak ki "
Ez a nep sokkal nagyobb gazembersegekhez szokott. Szerintem, az istenadta mar belefasult az elmult par evtized, szazad viszontagsagaiba. Nagyon vagyik mar a bekere. Nem ertem, a Fidesz ezt miert nem latja be? Nyilvan, nem a nep erdekli oket (sem)! Engem meglepett a Fidesz kicsinyessege es bosszuvagya. Pedig sokan, sokat vartak toluk. Innen a 2/3-d.
Nagyon megertem az indulataidat. Bennem is sokszor forrong a duh,...megsem megyek ki tuntetni. Csak pofazok, ahogyan a legtobben teszik. Na jo, munkaidoben mast nem is tehetnenk :o)
Es igen, a nep birka. Amig van mit ennie, addig birka.
"ennyi gazemberség talán elég lenne, hogy új választásokat írjanak ki "
Ez a nep sokkal nagyobb gazembersegekhez szokott. Szerintem, az istenadta mar belefasult az elmult par evtized, szazad viszontagsagaiba. Nagyon vagyik mar a bekere. Nem ertem, a Fidesz ezt miert nem latja be? Nyilvan, nem a nep erdekli oket (sem)! Engem meglepett a Fidesz kicsinyessege es bosszuvagya. Pedig sokan, sokat vartak toluk. Innen a 2/3-d.
@Iustizmord:
"a forradalmi idők, az kimentés"
A fulkeforradalom is felment majd sok bun alol egyeseket :o)
"a forradalmi idők, az kimentés"
A fulkeforradalom is felment majd sok bun alol egyeseket :o)
@Muad\\\'Dib: _normális_ helyről beszéltem. Angolok, meg digók? Ugyan kérem... ;-)
@Attilajukkaja: szerencsére a Rákosi érát csak a történelem könyvekből ismerem, de Kádárék nem követtek el ennyi, nyilvánvaló és pofátlan disznóságot, pedig nekik 100%-uk volt a "parlamentben".
(visszamenőleges törvények, állam által elkövetett rablás stb.)
@Attilajukkaja: szerencsére a Rákosi érát csak a történelem könyvekből ismerem, de Kádárék nem követtek el ennyi, nyilvánvaló és pofátlan disznóságot, pedig nekik 100%-uk volt a "parlamentben".
(visszamenőleges törvények, állam által elkövetett rablás stb.)
@Mikrobi: " Márpedig ez tény." Nem látom, hogy sorolnád a bizonyítékokat, tételesen.
@Attilajukkaja: egyébként nem ért különösebb meglepetésként a dolgok egy része. De azt, hogy visszamenőleg tegyenek bármit... Ilyenkor hol a dicső EU, aminek állítólag a soros elnöke ez a kommunista banda?? Azért amikor a jogállamot számolják fel, az annyira nem belügy egy EU tagállam esetében.
@Muad\\\'Dib:
És az volna maga a rend, hogy egy mozdulattal elintézzük a rendfenntartók, ügyészek, bírók, vagyis a teljes jogalkalmazás renoméját?
Ki fog ezentúl jogot alkalmazni? A kormány? Vagy Viktor személyesen eldönti visszamenőleg, hogy mi volt szájíz szerint jogszerű?
És az volna maga a rend, hogy egy mozdulattal elintézzük a rendfenntartók, ügyészek, bírók, vagyis a teljes jogalkalmazás renoméját?
Ki fog ezentúl jogot alkalmazni? A kormány? Vagy Viktor személyesen eldönti visszamenőleg, hogy mi volt szájíz szerint jogszerű?
@Mikrobi: ott inkább az "áldozat" az idézőjeles, de mindegy.
@Atomot az indexre!:
"Kádárék nem követtek el ennyi, nyilvánvaló és pofátlan disznóságot"
Erre ne vegyel be merget!!!!! Kadarek ennel gyalazatosabb dolgokat is elkovettek. Muszajbol,....talan. A mostaniak onszantukbol es orommel masiroznak oda, amirol nekik sincs fogalmuk.
"Kádárék nem követtek el ennyi, nyilvánvaló és pofátlan disznóságot"
Erre ne vegyel be merget!!!!! Kadarek ennel gyalazatosabb dolgokat is elkovettek. Muszajbol,....talan. A mostaniak onszantukbol es orommel masiroznak oda, amirol nekik sincs fogalmuk.
@Attilajukkaja: lehet. Számomra nem volt nyilvánvaló. De ha gondolod, ezt beszéljük meg privátban, nem akarom elvinni a témát egy másik irányba.
@néma bárány:
Nyitott kapukat döngetsz, ugyanis ezt írtam:
"Teljesen egyetértek, sőt azzal is, hogy lett volna lehetőség kivizsgálni a dolgokat egyenként..."
Csak megjegyeztem, hogy a remek bíróság és rendőrség mindent elkövetett azért, hogy hazug, politikai megrendelésre dolgozó brancsnak tartsák őket...
Nyitott kapukat döngetsz, ugyanis ezt írtam:
"Teljesen egyetértek, sőt azzal is, hogy lett volna lehetőség kivizsgálni a dolgokat egyenként..."
Csak megjegyeztem, hogy a remek bíróság és rendőrség mindent elkövetett azért, hogy hazug, politikai megrendelésre dolgozó brancsnak tartsák őket...
@Atomot az indexre!:
"amikor a jogállamot számolják fel, az annyira nem belügy egy EU tagállam esetében"
Majd ha Matolcsyek sem hozzak a beigert koltsegvetesi szamokat, akkor rajuk szall az EU. Addig meg orulnek, ha nem kell egy ujabb allamot (Gorog-, Irorszag) kihuzniuk anyagilag a szarbol. Addig minden EU tevekenyseg csak kozmetika, nem bantjak Orbant. Szinte minden megtortenthet, ha a kormany hozza a beigert 3%-ot!!!!
"amikor a jogállamot számolják fel, az annyira nem belügy egy EU tagállam esetében"
Majd ha Matolcsyek sem hozzak a beigert koltsegvetesi szamokat, akkor rajuk szall az EU. Addig meg orulnek, ha nem kell egy ujabb allamot (Gorog-, Irorszag) kihuzniuk anyagilag a szarbol. Addig minden EU tevekenyseg csak kozmetika, nem bantjak Orbant. Szinte minden megtortenthet, ha a kormany hozza a beigert 3%-ot!!!!
@Mikrobi:
"Szerintem az ment minden határon túl, ami 2006. október-novemberében ment."
Itt ugye a gyújtogatásra, rongálásra is gondolsz?
Mellesleg a Nemzeti Jogvédő Alapítvány ügyvédje, Gyurta Tibor is egyetlen olyan ügyre emlékszik, amire ráhúzható a semmisségi törvény indoklása. Ez alapján tényleg meg kell alázni mindenkit. Igazad van.
"Szerintem az ment minden határon túl, ami 2006. október-novemberében ment."
Itt ugye a gyújtogatásra, rongálásra is gondolsz?
Mellesleg a Nemzeti Jogvédő Alapítvány ügyvédje, Gyurta Tibor is egyetlen olyan ügyre emlékszik, amire ráhúzható a semmisségi törvény indoklása. Ez alapján tényleg meg kell alázni mindenkit. Igazad van.
@Atomot az indexre!:
"Számomra nem volt nyilvánvaló. "
Mi nem volt nyilvanvalo? A Kadar korszak bunei? Ezt nem kell megbeszelned senkivel, mert kozkincs. Vagy valami masra gondoltal?
"Számomra nem volt nyilvánvaló. "
Mi nem volt nyilvanvalo? A Kadar korszak bunei? Ezt nem kell megbeszelned senkivel, mert kozkincs. Vagy valami masra gondoltal?
Odavágtak már a jogállamiságnak 2006-ban is amikor koncepciós eljárások tucatjai indultak el politikai megrendelésre,hogy maradjunk tárgyszerűek!Tekintélyrombolásról meg annyit,hogy az igazságszolgáltatás saját maga tekintélyét rombolja folyamatosan és kitartóan!
@Muad\\\'Dib:
Bocs, ott még nem tartottam.
De azért megkérdem: ha egy ügyre emlékszik az ügyvéd-jogvédő, akkor mire fel tartja a közvélemény politikai megrendelésre dolgozó brancsnak a komplett jogalkalmazást?
Tudom, ezt sulykolta a Fidesz négy évig, de azért legalább azokat a tényeket nem kéne átugrani, amit a túlkapásokat elszenvedő oldal is állít.
Bocs, ott még nem tartottam.
De azért megkérdem: ha egy ügyre emlékszik az ügyvéd-jogvédő, akkor mire fel tartja a közvélemény politikai megrendelésre dolgozó brancsnak a komplett jogalkalmazást?
Tudom, ezt sulykolta a Fidesz négy évig, de azért legalább azokat a tényeket nem kéne átugrani, amit a túlkapásokat elszenvedő oldal is állít.
Úgy látom nem mindenki tájékozott ez ügyben!Nem arról van szó hogy a bírók vagy a rendőrök rosszul ítélkeztek vagy vallottak.
Egyik este valamelyik Tv adón egy nyugalmazott büntető bíró magyarázta el hogy miről is van szó. Arról sincs szó hogy az efektíve randalírozók fel lesznek mentve! Azt mondta, először is tisztában kell lenni hogy is áll fel a rendőrségi sorfal oszlatáskor.Első vonal az oszlató ék.Utánuk a begyűjtők akiknek hátraadják a gyanúsítottat.És itt a probléma ugyanis a szállítóknak már az ő általuk kitöltött kísérő papírral vagy jegyzőkönyvvel viszik el a pácienst. Mivel nem ők tartóztatták le ott nincs arra idő hogy a hátra adottról az elől menő ék kimerítő tájékoztatást tudna adni .Tehát valamit írni kell és ez így hamis tanúzásnak minősül mivel nem az elfogó rendőr írta le hogy miért tartóztatták le.Ugyanis mint utóbb kiderült sok olyan embert vittek be akik csak bámészkodók voltak?? Tehát ezért kell újra vizsgálni a történetet, nem azért hogy a rendőröknek nem hisznek ,de ők sem tudták pontosan a hátraadott személyről többet mint maga a letartóztatott. Nem tudom sikerült e valamennyire a bírót idéznem, de nagyvonalakban talán.
Vagyis úgy néz ki hogy nem minden intézkedés sikerült megfelelően végig vinni. Abban viszont egyet kell érteni hogy mindenkinek joga van arra hogy megfelelő eljárásban derüljön ki mi is történt az Ő esetében. Én is azt mondom aki randalírozott viselje a következményeit.A másik azért még hogy rendőr valaki, nem biztos hogy tévedhetetlen.Sőt! Azért nagyon sok példa van arra hogy ártatlan embereket ítéltek el vagy sajnos végeztek is ki. Tehát gondoljunk arra is mi lenne ha velünk történne meg ilyesmi!
Egyik este valamelyik Tv adón egy nyugalmazott büntető bíró magyarázta el hogy miről is van szó. Arról sincs szó hogy az efektíve randalírozók fel lesznek mentve! Azt mondta, először is tisztában kell lenni hogy is áll fel a rendőrségi sorfal oszlatáskor.Első vonal az oszlató ék.Utánuk a begyűjtők akiknek hátraadják a gyanúsítottat.És itt a probléma ugyanis a szállítóknak már az ő általuk kitöltött kísérő papírral vagy jegyzőkönyvvel viszik el a pácienst. Mivel nem ők tartóztatták le ott nincs arra idő hogy a hátra adottról az elől menő ék kimerítő tájékoztatást tudna adni .Tehát valamit írni kell és ez így hamis tanúzásnak minősül mivel nem az elfogó rendőr írta le hogy miért tartóztatták le.Ugyanis mint utóbb kiderült sok olyan embert vittek be akik csak bámészkodók voltak?? Tehát ezért kell újra vizsgálni a történetet, nem azért hogy a rendőröknek nem hisznek ,de ők sem tudták pontosan a hátraadott személyről többet mint maga a letartóztatott. Nem tudom sikerült e valamennyire a bírót idéznem, de nagyvonalakban talán.
Vagyis úgy néz ki hogy nem minden intézkedés sikerült megfelelően végig vinni. Abban viszont egyet kell érteni hogy mindenkinek joga van arra hogy megfelelő eljárásban derüljön ki mi is történt az Ő esetében. Én is azt mondom aki randalírozott viselje a következményeit.A másik azért még hogy rendőr valaki, nem biztos hogy tévedhetetlen.Sőt! Azért nagyon sok példa van arra hogy ártatlan embereket ítéltek el vagy sajnos végeztek is ki. Tehát gondoljunk arra is mi lenne ha velünk történne meg ilyesmi!
@néma bárány:
Szerintem Mikrobi tuloz a "minden határon túl" kifejezessel, de en is ugy gondolom, hogy voltak tulkapasok a rendorok reszerol. Hogy ezeket nem buntettek meg, az egy durva hiba volt. Most ennek koszonhetjuk a semmissegi torvenyt, ami nyilvanvaloan a lo tulso oldala es a Fidesz bosszuhadjaratanak egy resze.
Keseruen mondom ki, de megerdemeltu(e)k!!!!
Szerintem Mikrobi tuloz a "minden határon túl" kifejezessel, de en is ugy gondolom, hogy voltak tulkapasok a rendorok reszerol. Hogy ezeket nem buntettek meg, az egy durva hiba volt. Most ennek koszonhetjuk a semmissegi torvenyt, ami nyilvanvaloan a lo tulso oldala es a Fidesz bosszuhadjaratanak egy resze.
Keseruen mondom ki, de megerdemeltu(e)k!!!!
@torró:
Ez nagyon jol hangzik.
Ugyanakkor nem elegiti ki a kozvelemenyt, amelyet, velemenyem szerint, most nem jo iranyba hangolnak.
Ismetlem, szerintem az akkori tulkapasokat kellene tisztazni es buntetni, nem pedig politikai eszkozt krealni a szerencsetlensegekbol.
Az esemenyek tisztazasa kozben pedig nem egy rendor hazudott vagy nem vallott a tarsa ellen, mert jogilag megtehette. Ezeket az ugyeket en is felulvizsgalnam!
Ez nagyon jol hangzik.
Ugyanakkor nem elegiti ki a kozvelemenyt, amelyet, velemenyem szerint, most nem jo iranyba hangolnak.
Ismetlem, szerintem az akkori tulkapasokat kellene tisztazni es buntetni, nem pedig politikai eszkozt krealni a szerencsetlensegekbol.
Az esemenyek tisztazasa kozben pedig nem egy rendor hazudott vagy nem vallott a tarsa ellen, mert jogilag megtehette. Ezeket az ugyeket en is felulvizsgalnam!
@torró:
Azt senki nem mondja, hogy az ártatlanok vagy hamis vád alapján retorziót elszenvedők bűnhődjenek.
De ugyanez érvényes legyen a rendőr-ügyész-bíró hármasra is.
Ugyanazért szar a semmisségi törvény, mint amiért az ártatlanokat is meghurcolták 2006 után: kollektív bűnösnek van kikiáltva mindenki.
Egyéni perújrafelvétel, közkegyelemben részesítés, és számtalan más megoldás is lett volna az ügy rendezésére.
Azt senki nem mondja, hogy az ártatlanok vagy hamis vád alapján retorziót elszenvedők bűnhődjenek.
De ugyanez érvényes legyen a rendőr-ügyész-bíró hármasra is.
Ugyanazért szar a semmisségi törvény, mint amiért az ártatlanokat is meghurcolták 2006 után: kollektív bűnösnek van kikiáltva mindenki.
Egyéni perújrafelvétel, közkegyelemben részesítés, és számtalan más megoldás is lett volna az ügy rendezésére.
@néma bárány:
"Ugyanazért szar a semmisségi törvény, mint amiért az ártatlanokat is meghurcolták 2006 után: kollektív bűnösnek van kikiáltva mindenki. "
Nagyon jol osszefoglaltad a lenyeget,....szerintem :o)
"Ugyanazért szar a semmisségi törvény, mint amiért az ártatlanokat is meghurcolták 2006 után: kollektív bűnösnek van kikiáltva mindenki. "
Nagyon jol osszefoglaltad a lenyeget,....szerintem :o)
@Attilajukkaja:
A túlkapás nem kérdés, az sem, hogy retorzió jár érte. De nem ilyen.
Azonosító nélkül is meg lehetett volna oldani: az tudható volt, melyik egység hol vett részt az oszlatásban. Elővenni az egység tagjait, ha nem vallanak egymásra ennek az egységnek belengetni lefokozást, kedvezmények-pótlékok, kedvezményes nyugdíj lehetőségének megvonását, az egység nem ujjtördelő tagjai beszéltek volna, mint a kisangyal. Anno Bodoky vitt a tévébe is mesterlövészt, aki utcán volt akkor. Mire mentek vele? Semmire. Pedig ez már a Fidesz éra alatt volt.
A túlkapás nem kérdés, az sem, hogy retorzió jár érte. De nem ilyen.
Azonosító nélkül is meg lehetett volna oldani: az tudható volt, melyik egység hol vett részt az oszlatásban. Elővenni az egység tagjait, ha nem vallanak egymásra ennek az egységnek belengetni lefokozást, kedvezmények-pótlékok, kedvezményes nyugdíj lehetőségének megvonását, az egység nem ujjtördelő tagjai beszéltek volna, mint a kisangyal. Anno Bodoky vitt a tévébe is mesterlövészt, aki utcán volt akkor. Mire mentek vele? Semmire. Pedig ez már a Fidesz éra alatt volt.
@Attilajukkaja: hogy egy szinten lennének azzal, amit ez a viktoriánus kormány művel...
@Attilajukkaja: egy hiba elkövetése soha nem igazolhat egy másik hibát.
@néma bárány:
Egyrol beszelunk.
Nem tul sok olyat fogadok el a Fidesztol, amit az "elmultnyoncev" nyakaba varr, de ebben tenyleg hibazott az akkori Belugy (Gergenyi?).
A rendorok olyat is tettek, amit nem lett volna szabad. Lehet, hogy ezt tenyleg nem a rendorallomany tagjaira kellenne kenni, mert oket is varatlanul erhette az egesz. Nem tudom, de valakinek TENYLEG el kellene vinnie a balhet. Attol felek, hogy ez tul komplikalt lenne, mert mindenki tovabb tudna muatogatnia a masikra. Ez egy egesz RENDSZER hibaja volt.
Kompenzalni kellene a karosultakat es nem firtatni tovabb az ugyet. Vannak most ennel fontosabb problemaink is.
Egyrol beszelunk.
Nem tul sok olyat fogadok el a Fidesztol, amit az "elmultnyoncev" nyakaba varr, de ebben tenyleg hibazott az akkori Belugy (Gergenyi?).
A rendorok olyat is tettek, amit nem lett volna szabad. Lehet, hogy ezt tenyleg nem a rendorallomany tagjaira kellenne kenni, mert oket is varatlanul erhette az egesz. Nem tudom, de valakinek TENYLEG el kellene vinnie a balhet. Attol felek, hogy ez tul komplikalt lenne, mert mindenki tovabb tudna muatogatnia a masikra. Ez egy egesz RENDSZER hibaja volt.
Kompenzalni kellene a karosultakat es nem firtatni tovabb az ugyet. Vannak most ennel fontosabb problemaink is.
@néma bárány: így van, minden rohadt zsernyákot, aki azokban a napokban az egyenruhájára szégyent hozva kegyetlenkedett, majd azt hazudta a jelentéseiben és eskü alatt a bíróságon is, hogy az áldozatai törtek-zúztak és őt megtámadták.
@Atomot az indexre!:
"hogy egy szinten lennének azzal, amit ez a viktoriánus kormány művel... "
Ez SENKINEK sem volt nyilvanvalo. Aki a Fideszre szavazott, azoknak a 2/3-anak sem :o)
Tovabb megyek,...a Fidesz maga sem tudta, hogy ezt fogja muvelni. Hiaba mondtak, hogy ok regen keszek a kormanyzasra,.... ahhhhh, a cselekedeteik nem ezt mutatjak.
Nem szurkolok ennek a partnak, de szoritok, hogy jol jojjunk ki abbol, ami nekem most amokfutasnak tunik :o)
Isten legyen velunk :o)
"hogy egy szinten lennének azzal, amit ez a viktoriánus kormány művel... "
Ez SENKINEK sem volt nyilvanvalo. Aki a Fideszre szavazott, azoknak a 2/3-anak sem :o)
Tovabb megyek,...a Fidesz maga sem tudta, hogy ezt fogja muvelni. Hiaba mondtak, hogy ok regen keszek a kormanyzasra,.... ahhhhh, a cselekedeteik nem ezt mutatjak.
Nem szurkolok ennek a partnak, de szoritok, hogy jol jojjunk ki abbol, ami nekem most amokfutasnak tunik :o)
Isten legyen velunk :o)
@leone007:
"egy hiba elkövetése soha nem igazolhat egy másik hibát. "
Nagyon igaz!!! Akkor most mi a javaslatod?
"egy hiba elkövetése soha nem igazolhat egy másik hibát. "
Nagyon igaz!!! Akkor most mi a javaslatod?
A legérdekesebb része ennek, hogy a törvény összemossa a tv-székháznál történt eseteket a FIDESZ nagygyűléssel kapcsolatos esetekkel. Ez nyilván erősíti a csürhe és a FIDESZ kapcsolatára hangsúlyt helyező összeesküvés elméleteket.
Egyébként világos volt, hogy a bíróság is, amelyik eddig kimaradt a FIDESZ offenzívából, kap majd egy dózist. Nem meglepő, hogy erről az oldalról jöttek, mert Révész Máriusz már korábban felvetette az ügyekben eljáró rendőrök, ügyészek és bírók felelősségét. Most meg Balsai sejtelmes szavai.
Az 1.000.000,-Ft-os kérdés az, hogy vajon Gergényi, akit Demszky kitüntetett az események után, majd Pintér Sanya cégtársa lett később, vajon kit hívott fel, hogy mit csináljon? Biztos, hosszasan válogatott a névjegyzékben.
Egyébként világos volt, hogy a bíróság is, amelyik eddig kimaradt a FIDESZ offenzívából, kap majd egy dózist. Nem meglepő, hogy erről az oldalról jöttek, mert Révész Máriusz már korábban felvetette az ügyekben eljáró rendőrök, ügyészek és bírók felelősségét. Most meg Balsai sejtelmes szavai.
Az 1.000.000,-Ft-os kérdés az, hogy vajon Gergényi, akit Demszky kitüntetett az események után, majd Pintér Sanya cégtársa lett később, vajon kit hívott fel, hogy mit csináljon? Biztos, hosszasan válogatott a névjegyzékben.
@Attilajukkaja: nem tudom, engem nem ezért fizetnek, nem ezt tanultam, és nem választott meg senki sem, hogy ilyen javaslatokat tegyek. De amit jelenleg a kormány csinál az nyilvánvalóan hiba.
Nem tudom mi lenne a jó. Ha bármilyen szinten is hozzápiszkál a kormányzat a múltban hozott ítéletekhez, az par semmiképp sem jó, rossz az üzenete. Kérdés, hogy van-e szükség bármilyen hozzápiszkálásra, ha maguk a jogvédők is egyetlen esetet tudnak említeni. Senki nem mondta, hogy a bíróság tökéletes, és nem is az, de erre kellene törekedni, és nem a jogalkalmazó intézmények eredményeinek kormányzati szintű megkérdőjelezésével, vagy azok utólagos felülbírálatával.
De valóban. Nem tudok helyes megoldást. Talán hagyni kéne a francba az egészet és nem ezen pörögni 2011ben. A kár már megtörtént, a bíróságok és a rendőrség becsületén csorba esett, noha azt gondolom sokszor indokolatlanul, mert mi jut el az emberekhez? hogy hamistanúzott minden rendőr, és korrupt, összekacsintós minden bíró, ami nyilváncalóan nem igaz. Ezen károkat kellene szerintem enyhíteni, ha a demokratikus jogrendszert akarjuk megvédeni. A rendőrségnek és a bíróságnak visszaadni a becsületét.
Nem tudom mi lenne a jó. Ha bármilyen szinten is hozzápiszkál a kormányzat a múltban hozott ítéletekhez, az par semmiképp sem jó, rossz az üzenete. Kérdés, hogy van-e szükség bármilyen hozzápiszkálásra, ha maguk a jogvédők is egyetlen esetet tudnak említeni. Senki nem mondta, hogy a bíróság tökéletes, és nem is az, de erre kellene törekedni, és nem a jogalkalmazó intézmények eredményeinek kormányzati szintű megkérdőjelezésével, vagy azok utólagos felülbírálatával.
De valóban. Nem tudok helyes megoldást. Talán hagyni kéne a francba az egészet és nem ezen pörögni 2011ben. A kár már megtörtént, a bíróságok és a rendőrség becsületén csorba esett, noha azt gondolom sokszor indokolatlanul, mert mi jut el az emberekhez? hogy hamistanúzott minden rendőr, és korrupt, összekacsintós minden bíró, ami nyilváncalóan nem igaz. Ezen károkat kellene szerintem enyhíteni, ha a demokratikus jogrendszert akarjuk megvédeni. A rendőrségnek és a bíróságnak visszaadni a becsületét.
@leone007: Phöjj a zember egy ideig nem néz be ide, minjár elkanészodik a zsellérje! A zsellér szája nem azért van, hogy a kormányzást véleményezze, meg javaslatokat tegyen, hanem hogy rajta keresztül bevigye a kalóriát, ami a holnapi robothoz kell. Világos voltam? Dologra, zsellérek!
@Talon:
A beirasod alapjan, te egy hozzaerto ember lehetsz. En nem vagyok az.
"vajon Gergényi, akit Demszky kitüntetett az események után, majd Pintér Sanya cégtársa lett később, vajon kit hívott fel,"
A paraszti eszemmel ugy gondolom, hogy Gergenyinek nem volt sok valasztasa, amikor a mobilja gombjait furkeszte. Ugyanakkor visszakerdeznek: milyen helyzetjelentest adott Gergenyi Gyurcsanynak, es Gyurcsany helyeben mas mit mondott volna? Sok gondolkodasra nem volt ido.
Nem vedeni akarom Gyurcsanyt, csak szeretnem vegre latni, hogy a sok mis-mas kozepette hol is jon elo az O gonoszsaga. A gonoszsag faktor pedig fontosnak tunik. Nem nekem.
A beirasod alapjan, te egy hozzaerto ember lehetsz. En nem vagyok az.
"vajon Gergényi, akit Demszky kitüntetett az események után, majd Pintér Sanya cégtársa lett később, vajon kit hívott fel,"
A paraszti eszemmel ugy gondolom, hogy Gergenyinek nem volt sok valasztasa, amikor a mobilja gombjait furkeszte. Ugyanakkor visszakerdeznek: milyen helyzetjelentest adott Gergenyi Gyurcsanynak, es Gyurcsany helyeben mas mit mondott volna? Sok gondolkodasra nem volt ido.
Nem vedeni akarom Gyurcsanyt, csak szeretnem vegre latni, hogy a sok mis-mas kozepette hol is jon elo az O gonoszsaga. A gonoszsag faktor pedig fontosnak tunik. Nem nekem.
Az a kérdés, hogy helyes-e a nemzeti zászlót vivő embert leteperni és megverni, elítélni. Hogy van okos filozófus, aki szerint nem lőttek meg senki és nem guggoltattak, meg falhoz sem állítottak senkit fél éjszakára(nem kínoztak senkit). Kényszeres tévképzetek és ez az xx év szocializmus terhe, bűne. Láttunk csuklyás embereket rendőrbuszból kirajzani, ők is romboltak, a feszültség nem volt véletlen. Most mi a kérdés? Jogállamiság? Akkor mi volt? Talán helyre kerülnek a dolgok. El kéne hinni, hogy a lopás, a közösség megkárosítása, az erőszak elmúlt és emberi, magyar állam lesz, ahol élni kéne tudni, de ez mindenkin múlik, mennyire becsüli meg magát és a többieket.
@leone007:
Kedves Leone007
Meg veletlenul sem szerettelek volna megbantani a kommentemmel. Csak hangosan gondolozom :o)
Szerintem azokat az ugyeket kellene ujratargyalni, amelyekben az alperes hajlando uj eljarast kerni. Ez komoly kiadasokkal jar,...ha az ugyfel veszit. Ha nyer, akkor viszont erkolcsileg es anyagilag is nagyot szakit. Nem automatikus igen-nemet szeretnek, hanem ujratargyalast.
"A rendőrségnek és a bíróságnak visszaadni a becsületét."
En is utalom a rendorseget es a birosagot, mint minden normalis ember,....amig valami kar nem er. De akkor felertekelodik a szerepuk!
Utalom, hogy rendorallamban kell elnem,...de belatom a szuksegszeruseget.
Ha az eddigi birakban, rendorokben nem bizunk, akkor valtoztassunk a rendszeren.
Javaslatok?
Kedves Leone007
Meg veletlenul sem szerettelek volna megbantani a kommentemmel. Csak hangosan gondolozom :o)
Szerintem azokat az ugyeket kellene ujratargyalni, amelyekben az alperes hajlando uj eljarast kerni. Ez komoly kiadasokkal jar,...ha az ugyfel veszit. Ha nyer, akkor viszont erkolcsileg es anyagilag is nagyot szakit. Nem automatikus igen-nemet szeretnek, hanem ujratargyalast.
"A rendőrségnek és a bíróságnak visszaadni a becsületét."
En is utalom a rendorseget es a birosagot, mint minden normalis ember,....amig valami kar nem er. De akkor felertekelodik a szerepuk!
Utalom, hogy rendorallamban kell elnem,...de belatom a szuksegszeruseget.
Ha az eddigi birakban, rendorokben nem bizunk, akkor valtoztassunk a rendszeren.
Javaslatok?
Szégyen gyalázat, hogy sem védelmet nem lehet remélni, sem bírósági igazságot.Védelemre nincs erő és rendőr, meg eszköz. A bíróságon pedig nem kizárt, hogy a másodfok homlokegyenest másképp ítél. Tisztelem a rendőrt, ha lehet tisztelni és a jogászembert is, ha lehet miért, nem vonom (alapesetben!) kérdőre a becsületességet. De az hiányzik, hogy mindenki előtt tiszta legyen: ez becsületes dolog, ez meg nem. Ezt nem szabad(ott volna), ezt meg szabad tenni, csinálni. Ez a záróvonaltól a megélhetési(? persze mi lenne, mindenki így akarna megélni?) lopásig mindenre igaz, aki pedig megszegi, legyen biztos benne, hogy 1. elkapják, 2. elítélik, 3. megbélyegzik.
@kasu:
"Az a kérdés, hogy helyes-e a nemzeti zászlót vivő embert leteperni és megverni, elítélni."
Attól függ... ha az illető épp egy gyújtogató csürhe tagja, akkor a zászlóért külön verést érdemel. (ha érted a finom célzást)
"Az a kérdés, hogy helyes-e a nemzeti zászlót vivő embert leteperni és megverni, elítélni."
Attól függ... ha az illető épp egy gyújtogató csürhe tagja, akkor a zászlóért külön verést érdemel. (ha érted a finom célzást)
@kasu:
"helyes-e a nemzeti zászlót vivő embert leteperni és megverni, elítélni"
Ha mast nem tett, akkor nyilvan nem.
"van okos filozófus, aki szerint nem lőttek meg senki"
Heller Agnes csak azt mondta, hogy senkit sem lottek le.
"a feszültség nem volt véletlen. Most mi a kérdés?"
A feszultseg tenyleg nem volt veletlen. A kerdes pedig az, hogy egyeni bunost keresunk-e vagy mindezt betudjuk a sajat kollektiv baromsagunknak.
Az indulatainkra sincs szerintem igazan megnyugtato valasz.
A lopas, hazugsag, a kozosseg megkarositasa pedig nem a kormany jellemzoje, ...a kormany tagjai is kozulunk kerultek ki. MI vagyunk loposak, hazugok es ketszinuek. Csak nem szeretjuk ezt bevallani. Olyan kormanyt kaptunk, amilyet megerdemeltunk.
"Talán helyre kerülnek a dolgok"
Hja. Majd akkor, amikor nalad/nalam is helyere kerulnek.
"helyes-e a nemzeti zászlót vivő embert leteperni és megverni, elítélni"
Ha mast nem tett, akkor nyilvan nem.
"van okos filozófus, aki szerint nem lőttek meg senki"
Heller Agnes csak azt mondta, hogy senkit sem lottek le.
"a feszültség nem volt véletlen. Most mi a kérdés?"
A feszultseg tenyleg nem volt veletlen. A kerdes pedig az, hogy egyeni bunost keresunk-e vagy mindezt betudjuk a sajat kollektiv baromsagunknak.
Az indulatainkra sincs szerintem igazan megnyugtato valasz.
A lopas, hazugsag, a kozosseg megkarositasa pedig nem a kormany jellemzoje, ...a kormany tagjai is kozulunk kerultek ki. MI vagyunk loposak, hazugok es ketszinuek. Csak nem szeretjuk ezt bevallani. Olyan kormanyt kaptunk, amilyet megerdemeltunk.
"Talán helyre kerülnek a dolgok"
Hja. Majd akkor, amikor nalad/nalam is helyere kerulnek.
Hogy a milyenállamiságnak vertek oda ? Jogállamiságnak ? Itt ? Abban az országban ahol felső utasításra azonosítót levetett rendőrök vertek ártatlan civileket, és emiatt senki nem került 20 évre börtönbe az egészet kitervelő kékávós vezetők közül ? Ne vicceljünk elvtársak!
Ez a baj velünk magyarokkal,semmit nem tudnak a vezetőink tisztességesen lebonyolítani.Mindig melléfognak.És az a bosszantó hogy midig ők vannak megsértődve ha kiderül a hülyeségük.Csak mi már nem vagyunk olyan harcosok mint az arabok. Mondjuk hozzá kell tenni, ők azért jobban megtehetik, mert ha elzavarnak valakit, azért ott nem áll meg az élet mert ott az olaj.
@midnight coder: szeretjük a csürhetagság meséit... olyan nevetségesek vagytok tőle. :DDDD
A közkegyelem nem lehet megoldás mert az azt jelentené, hogy az alaptalanul elítélt személy bűnös, csak mentesítve van a büntetett előélettel járó következmények alól. Az a bíró(k) aki kijelentette, hogy a rendőrök hazudnak, csak nem tudja bizonyítani, az abban az ügyben mit ítélt vajon?
Merthogy ugyebár ha valamilyen tény nem bizonyítható egyértelműen akkor azt a vádlott javára kell értékelni!
Azt meg több rendőrismerősömtől tudom, hogy ha egy rendőr netalán valamelyik "bajtársára" vall bármilyen ügyben az egyszer és mindenkorra elmeszelte magát, és jobb ha önként hagyja el a testületet, mert úgyis kicsinálják.
Mivel a munkám miatt gyakran van részem benne azt kell mondanom, hogy a rendőrök úgy tudnak hazudni szemrebbenés nélkül, hogy aki hallgatja az köpni nyelni nem tud!
Lehet, hogy ez a semmisségi törvény nem "jogállami" de ez legyen a legkisebb bajunk.
A jogállamról meg csak annyit, hogy az egyik ismerősömet aki gondnokolt fél éven belül kétszer csukták be és ítélték el anélkül, hogy a rendőrség egyszer is értesítette volna róla a gondnokát , akinek jelenléte nélkül meg sem hallgathatták volna.
Közlekedési szabálysértésen kívül (az se volt sok) más ügyem nem volt , de hihetetlen mennyi rossz tapasztalatom van az ún. igazságszolgáltatás működésével kapcsolatban. Ha tucatjával sorolnám a konkrét eseteket, vajon akkor is azt lehetne mondani, hogy ezek egyedi esetek?
Ami Magyarországon igazságszolgáltatás címen van az még jogszolgáltatásnak sem mondható mert annak is csak rossz vicc!!!
Merthogy ugyebár ha valamilyen tény nem bizonyítható egyértelműen akkor azt a vádlott javára kell értékelni!
Azt meg több rendőrismerősömtől tudom, hogy ha egy rendőr netalán valamelyik "bajtársára" vall bármilyen ügyben az egyszer és mindenkorra elmeszelte magát, és jobb ha önként hagyja el a testületet, mert úgyis kicsinálják.
Mivel a munkám miatt gyakran van részem benne azt kell mondanom, hogy a rendőrök úgy tudnak hazudni szemrebbenés nélkül, hogy aki hallgatja az köpni nyelni nem tud!
Lehet, hogy ez a semmisségi törvény nem "jogállami" de ez legyen a legkisebb bajunk.
A jogállamról meg csak annyit, hogy az egyik ismerősömet aki gondnokolt fél éven belül kétszer csukták be és ítélték el anélkül, hogy a rendőrség egyszer is értesítette volna róla a gondnokát , akinek jelenléte nélkül meg sem hallgathatták volna.
Közlekedési szabálysértésen kívül (az se volt sok) más ügyem nem volt , de hihetetlen mennyi rossz tapasztalatom van az ún. igazságszolgáltatás működésével kapcsolatban. Ha tucatjával sorolnám a konkrét eseteket, vajon akkor is azt lehetne mondani, hogy ezek egyedi esetek?
Ami Magyarországon igazságszolgáltatás címen van az még jogszolgáltatásnak sem mondható mert annak is csak rossz vicc!!!
@Pilotax:
Tulbonyolitottuk a kerdest. Senki nem akarja a semmissegi torvenyt.
Azt szeretnenk, ha megbuntetnek az igazi bunosoket, ha vannak ilyenek. Nilvan vannak, csak nehez oket megszemelyisiteni. Ha ez nem lehetseges (pedig lehetseges lenne), akkor meg lepjunk tul az egeszen!
Engedjuk el a bunosoket,....hacsak nem jelentkeznek egyeni feljelentok.
Ha jelentkeznek, onnantol kezdve ujra mas az eljaras. Nem igaz?
Tulbonyolitottuk a kerdest. Senki nem akarja a semmissegi torvenyt.
Azt szeretnenk, ha megbuntetnek az igazi bunosoket, ha vannak ilyenek. Nilvan vannak, csak nehez oket megszemelyisiteni. Ha ez nem lehetseges (pedig lehetseges lenne), akkor meg lepjunk tul az egeszen!
Engedjuk el a bunosoket,....hacsak nem jelentkeznek egyeni feljelentok.
Ha jelentkeznek, onnantol kezdve ujra mas az eljaras. Nem igaz?
@midnight coder: Ezek szerint az,hogy mások elkövettek egy hibát, feljogosít arra, hogy te is elkövess egyet, úgymond követelsz magadnak egy lehetőséget?
Upgrade!
emiksz.blog.hu/2011/03/10/semmisegg
"Nem ítélhető el garázdaságért Újpest szurkoló, ha zászlórúddal történő 8 napon túl gyógyuló sérülés okozásával vádolja őt ferencvárosi szurkoló"
emiksz.blog.hu/2011/03/10/semmisegg
"Nem ítélhető el garázdaságért Újpest szurkoló, ha zászlórúddal történő 8 napon túl gyógyuló sérülés okozásával vádolja őt ferencvárosi szurkoló"