Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.02.23. 14:49 Fabius

A kerék, meg a kormány

Címkék: orbán viktor schmitt pál alkotmányozás

Schmitt Pál ezekben a pillanatokban fogadja Orbán Viktort a Sándor palotában, hogy az alkotmányozás folyamatáról egyeztessenek.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem megnyugtat a tudat, hogy SkiccPali a magyar hejje sírás védelme, munkatársai családtagjainak álláshoz juttatása mellett az alkotmányozás folyamatát is "megkülönböztetett figyelemmel kíséri".

A sírás follytogat a meghatottságtól. Köszönjük Pali!

57 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr652683641

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Új munkahelyek és költségcsökkentés 2011.02.24. 08:08:51

  Öles léptekkel haladunk az egymillió új munkahely megteremtése felé. 290 hely már biztosan megvan. Az engem egy cseppet sem zavar, hogy ez a 290 munkahely a kormányzatnál van. Na jó, volt ugyan olyan ígéret, hogy olcsóbb államot hoznak létr...

Trackback: Tanácsadósdi 2011.02.23. 21:39:52

 Döntöttem!  Tanácsadó leszek. Nincs annál jobb szakma kerek e világon. Egyetlen probléma van vele, hogy mindig az aktuális politikai hatalom dönti el ki és miért lehet jó tanácsadó. De majd erre is kitalálok valamit, van még nagyjából 3...

Trackback: A foci EB első öngólját a melegek rúgták 2011.02.23. 20:12:52

Elkerített szektort akar magának a 2012-es futball Eb-re egy szurkolói klub, így akarják megóvni magukat az atrocitásoktól. A magát Lengyelország első meleg drukkerklubjának valló Rainbow Stand 2012 nevű közösség már a szervezőknél is jelezte szándékát...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inkább arra törekednének, hogy a kupola alatt közeledjenek az álláspontok.
Vicc Pál, aki a Nemzeti Együttműködés Rendszerének falán nem rés, hanem erős motor, valósággal röpíti a Nemzet Hajóját a Népek Viharos Tengerén, azaz csak röpítené, de azt a Katolikus Egyház Lándzsájának Hegye (?)a KDNP, horgonyként (??) szilárdan rögzíti az örök keresztény értékek Talapzatához (???), úgyhogy Pali pörög, a hajó egy helyben rázkódik, a kormányosfülkében a Nagy Kormányos, a kapuban Grosics, előttem van Észak, hátam mögött Dél, balra a Nap nyugszik, jobbra pedig kél...

Lelkem sikoltva megriad.
Jól van. Felpörgött a blog "motorja".
Nem igaz, hogy nem veszik ők ezt komolyan! Most tolt le a picsába az Orbánzati konvoj Mogyoród magasságában. Szirénázva rohannak a Sándor palota felé. Palikám, főzheted a kávét!
lájkolom ezeket a képeket :D

a többit meg leszarom...
@néma bárány: Lefőtt a kávé! Hány cukorral kéred? Tej?:):):)
Ha má a pályán lenyomtak.:):):)
Köztársaságban bárkiből lehet elnök, semmiféle hozzáértés nem kell hozzá. Schmitt Pál egy "demokratikus vívmány".
@néma bárány:

Ha egy kicsit tökösebb vagy, végezhettél volna a Kedves Vezetővel, és még a Blikkk magazinba is bekerültél volna!

Posztumusz.
@gyilkos fűegér: Ezt most inkább el sem olvasom.:):):)
@gyilkos fűegér: szerinted Orbán megér egy 83-as 635 CSi-t? Na látod, szerintem sem :-)
Úristen! Most kapcsolok miről beszélgettek ITTEN.
@kaqkkfioka:

Fabius-t most padlóztatja meg Annamari, gondolom már nekem is a nyomomban vannak...
@gyilkos fűegér: És mindenkit a hányinger kerülget, vagy nem is kerülget...
@gyilkos fűegér: Az ITTEN után lemaradt a :):):).
"Fabius-t most padlóztatja meg Annamari"-> Ők kik is? (Bocs a tájékozatlanságomért.)
@kaqkkfioka:
Fabius: A poszt szerzője
Annamaria: a Szalay...
@kaqkkfioka: Arról, hogy én tudtatos szabálytisztelő állampolgár módjára előzékenyen eltakarodtam a belső sávból, utat engedve Szeretett Vezetőnknek aki a fent említett fontos dolgára sietett :-) Az oldalüvegen keresztül mosolyogtam és integettem, bizakodva tekintettem kifelé a fejemből. Mi a lófaszt tehettem volna még? :-))
@néma bárány: Egy "V" betű? Még ebédet is kaptál volna.:):):)
@Akszin: Zsír. Egy hónapja kaptam szemügét. Mehetek vissza.:)
@kaqkkfioka: Eh, biztos, hogy szemüge-probléma? ;-)
@kaqkkfioka: Megfontolom, mert 200 km utaztam ezért a Micsellin csillagért, de az éhhalál kerülget bakker :-D Gerendai kapja be, ti meg mondjatok egy jó hamburgerest ami közel van az M3 hoz :-)))
@kaqkkfioka: Bocs hazudtam, ahogy trendi! Ritkán, de alaposan.
@Akszin: most esik le...szabad ám annyit mondani kézcsókolom, minden rendben van, bejött a számítás? :-) Persze, majd elolvasom, de addig is...
@néma bárány: Van még jó hamburgeres? A mekket nem javasolnám mert egészségtelen.Tudod?:)
@kaqkkfioka:

Szalai Annamária, a Médiatanács kilenc évre kinevezett mindenható elnöke, Isten Ostora.
@gyilkos fűegér: Má annyi helyen vannak, hogy csak na. A franc se tudja ezt követni.
@néma bárány: "Az oldalüvegen keresztül mosolyogtam és integettem, bizakodva tekintettem kifelé a fejemből. Mi a lófaszt tehettem volna még? :-)) "

Az oldalüvegen keresztül mosolyogva, integetve, bizakodva tüzet nyitsz.

:-D
@gyilkos fűegér: Oszt majd gyönnek az ántitenoristák.
Én pedig még mindig sokkos állapotban vagyok attól, hogy reggel láttam egy NER-001 rendszámú személygépjárművet.
@Selli69:

Láttam az Örökmozgóban pár éve egy szovjet propagandafilmet, ott az egyik szereplő a szocializmus iránti olthatatlan lángolásában "Feszített Terv"-nek nevezte el frissen született csemetéjét. A film címe is ez volt. Természetesen Happy End lett a vége, a Burzsuj, a Külföldi Kém, és a Belső Ellenség alaposan megjárta!
@Selli69: Lehet, hogy @néma bárány: -nyal találkoztál????? :-)
Ha lenne ótóm, brahiból én is bevállalnám, jusztis...
@Akszin: nemtom, ki lehetett, ha némabari Pécsen járt, akár ő is. Olyan semmikülönös-ótó volt.
Én nem vállalnám be....viccnek is rossz...:-)
@néma bárány: Eh, gratula! Nem kell mindet, elég ezt: mellettunk.blog.hu/2011/02/22/bevandorlok_mellett_1#comments

(Esetleg lökni egy lájkot.-)

A többi már régóta megy, Fabius törzsolvasói nagyjából mindent tudnak. :-)
Igen, bejött! Eddig. Két hét múlva már le is jár az első két hónapom, és megyek haza.
Milyen mislen-csillag? Kicsit le vagyok maradva a korábbi posztok kommentjeivel...
:-)
@Akszin: Velem biztos nem :-D Ez a rendszám nem fér össze a világnézetemmel :-)
@Akszin: Ennek örülök! :-) A Costesben voltunk enni, mert a hétvégén nálam reklamált egy horpadt mellű, hogy miért nincs egy vidéki panzió konyháján szarvasgombába töltött flambírozott csigazúza, fonnyasztott rétipitypang pürével. Merbezzeg a Micsellin csillagosban meg van. Mentem tanulni :-)
@néma bárány: Lehet belőle gúnyt is űzni. Bár a NER-001 valszeg véresen komolyan gondolja
Éppen híradót nézünk, közvetítés a Bundestag-ból. Botrány van, a hadügyminiszter vélhetően plagizálta a doktoriját. De nbem mond le. Élvezet látni: ha nem németül beszélnénak, akkor azt hinném a magyar parlamentet látom... (igaz, az sokkal-sokkal szebb!!!!!!!)
Elnézést az off-ért, de már nagyon tele a hócipőm, és azt se értem miért csak engem zavar, de nagyon, hogy éppen újra bevezetik a kommunizmust hazánkban?

"Titkosszolgálati eszközökkel vizsgálódhatnak a köztisztviselők után. Ha nem járulnak hozzá, hogy megfigyeljék őket, akkor automatikusan elvesztik az állásukat. "

Ez legalizált keretek között jogfosztás, mint ahogy Orbán formálisan demokratikus keretek között csinál egyszemélyi hatalmat, autokráciát.
Ilyesmire nem kapott semmiféle felhatalmazást semmilyen párt, ez teljesen illegitim.

hirszerzo.hu/belfold/20110222_titkosszolgalati_eszkoz_adatgyujtes
@néma bárány: Ah, a Costes!!!!
Olvastad?
criticalmiss.blog.hu/2011/02/21/kinos_koppintas

Azt mondod, hogy nálatok nincs csőben sült homárfarok, lazacos gratenmártással se, fecskefészek-ágyon tálalva?????? Oda se megyek, az biztos!
Na,és amúgy milyen volt A sznobok fellegvára???
@Akszin:
Szia!
Örülök, hogy ismét itt vagy!
Érdekes a megfogalmazás, miszerint Vicc ez a Pali és Orbán Győzike az alkotmányozás folyamatáról egyeztetnek. Gondolom, Pali ellentmondást nem tűrően közli Győzikével, támogatja a királyság bevezetését, és ezt a preambulumban kéri rögzíteni. Győzike pedig ugyan kissé kéreti magát, de aztán belátva az elkerülhetetlent, enged a nép óhajának.:-))
Lenyomnak egy-két szexpartit is gondolom.

Bemelegít szájer, felkészül orbán.
@Tűzfal: HAli! :-)
Csak egy kicsit tudok beugrani. De Fabiust minden nap elolvasom! :-) Így képben vagyok az otthoni eseményekről, a zindexet szinte nem is kell.
Czombát meg csókoltatom a krokodillal!
Ez már a sírva vigadunk minősített esete :)
@Akszin:

:)

Lehetek vulgáris?

Az a "vicc" jutott eszembe, mikor a krokodil helyettesíti az aranyhalat.

Visszaérkezik az aranyhal és kérdezi:
na krokikam, volt kívánság, amit teljesítened kellett?

Volt itt egy ember és azt kérte, hogy a farka legyen akkora, hogy érjen a földig!

És? Teljesítetted?

Hát persze. Leharaptam mind a két lábát!
@gyilkos fűegér: gondolatbűn.

Jelzem a tisztelt hatóságnak, hogy el sem olvastam ezt a kommentet.
@Tűzfal: Nem ismertem, de jó! Legyen Czombának is kívánsága!
@Akszin: Mondjuk úgy, hogy más fogalmaink vannak a vendéglátásról :-)) Én azért szégyellném magam, ha egy vendég éhesen menne el tőlünk. Homár nincs, cserébe a Svejk csülöknek a legbátrabb belpoklosok nem látnak neki egyedül :-) Tényleg! Pali szerintetek megvendégelte Vityánkat? Kati néni készített valamit, vagy maradt a kirántott asztalfiók menü?
Nesze nektek köztársaság
@gyilkos fűegér: Vicc Pál, aki a Nemzeti Együttműködés Rendszerének falán nem rés, hanem erős motor, valósággal röpíti a Nemzet Hajóját a Népek Viharos Tengerén, azaz csak röpítené, de azt a Katolikus Egyház Lándzsájának Hegye (?)a KDNP, horgonyként (??) szilárdan rögzíti az örök keresztény értékek Talapzatához (???), úgyhogy Pali pörög, a hajó egy helyben rázkódik, a kormányosfülkében a Nagy Kormányos, a kapuban Grosics, előttem van Észak, hátam mögött Dél, balra a Nap nyugszik, jobbra pedig kél...

Lelkem sikoltva megriad.

Ez tényleg gyilkos volt.... :) :(
@Fufo: Ez már a sírva vigadunk minősített esete :)

Vajon előre megfontolt szándékkal vagy hirtelen felindulásból elkövetve?
Mert nagyon nem mindegy.....
:)
Namostazért jó lenne kevesebbet inni,mielőtt nyilvánossá tesszük irományunkat tisztelt firkászok!Mégisvajon komolyan mondja miszerint a BEOSZTOTT FOGADJA FŐNÖKÉT?Erős lett a tegnapi főzet?Ön szerint a málna mondja meg a medvének,mikor lesz a szüret? Ne vicceskedjünk!
Dejó ismét hallani Csinovnyik Pali bácsiról. Hogy lehet, hogy a Zorbánnak fel kell mennie? Igazán lemehetett volna a parlamentbe Pali bácsi.
Szerintem ez a hír is rendben van.
Megbeszélték az alkotmányozás folyamatát. Viktor lediktálta Palkó spontán mondatait.
Viktor ment a Sándor palotába. Ez is rendben. Ezt a faszit én se vinném haza, már csak a gyerekek miatt sem.
süti beállítások módosítása