Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.02.15. 08:00 Fabius

Pánikszoba

Címkék: fidesz orbán viktor médiatörvény pánikszoba

A pánikszoba olyan lakáson belüli bunker, ahová elvonulhatunk kivárni, amíg odakint elül a vihar. Olyan hely, ami ellenáll a fizikai behatásoknak, ahová nem szűrődik be a hang, ahová bezárkózva biztosak lehetünk: nem érhet el minket senki, és kinyitni is kizárólag belülről lehet. Ha háznak veszem az országot, akkor Orbán Viktor pánikszobája  kétséget kizáróan a parlament. Ő oda vonul vissza mikor megtámadják, ott érzi magát a legteljesebb biztonságban kétharmados többségének kevlár pajzsa mögött kucorogva. Mögülük cincogja riadt egérke hangon megerősítésre várva: erős vagyok, ugye, ugyehogy kurva erős?
Bennem legalábbis ezt a képzetet keltette Kedves Vezetőnk tegnapi beszéde. Bezárkózott jól a falak közé, magára zárta az ajtót, és alternatív fejbenkirályságot álmodott magának ami olyan meleg és kényelmes, akár egy kitérdelt mackó alsó. Kár, hogy köszönő viszonyban sincs a valósággal.

Ismét előkerült a "nép én vagyok szindróma", az ország megtámadtatása pernahajderek által, amit sikeresen visszavertünk. Érveiket nevetségessé tettük, mer'bizony a mostani kormánnyal nem fogják feltörölni a padlót. Istenbizony. Nemnem. Detélleg. Egyetlen országtól sem fogadunk el kioktatást, egyetlen országközösséget sem fogadunk el felénk rendelt ellenőrnek vagy felügyelőnek.

Az a rossz hírem van, Viktor, hogy aki itt nevetségessé vált, az nem a médiatörvényt támadó kritikus sereg, hanem te magad, és kormányod. Szerencse, hogy a parlamenti tudósítók harsány röhögése nem hallatszott be az ülésterembe, mert házelnök úr a pincébe száműzte volna őket a kiegyensúlyozott tájékoztatás nevében. Velünk viszont ilyen szerencséd nincs, minket bizony érdekelne, hogy miért nem volt bátorságotok az Európai Bizottságnak küldött, médiatörvény módosításokat tartalmazó levelet nyilvánosságra hozni? Miért kell annak tartalmát a Frankfurter Algemeine Zeitungnak kideríteni, és miért onnan tudjuk meg mi is?
 

Nem vagytok beszélő viszonyban az emberekkel?
Esetleg azért, mert a nagy nevetségessé tevésben és kritika elleni tiltakozásban mégis átírjátok az összes kritizált pontot a kirendelt pedellus felügyelete mellett?

- eltörlitek a külföldi médiák büntethetőségét,

- a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem fog vonatkozni a lekérhető tartalmakra és blogokra,

- a személyek, nemzetek, kisebbségek diszkriminációja továbbra is tilos, de kivettétek a szövegből a rájuk vonatkozó sértések tilalmát.

Nem tudom ez a pánikszobából minek látszik, de innen kintről eléggé padlófelmosás gyanús. Konkrétabban olyan felmosásnak látszik ahol az országközösség, amit nem fogadunk el fölénk rendelt ellenőrnek játssza a takarító szerepét, te magad pedig a felmosórongy szerepében domborítasz emlékezeteset.
Az alakításért mindenképpen kijár egy Kossuth díj minimum, esetleg egy Schmitt Pál Érdemérme Facsarókosárral És Tartalék MOP Fejjel kitüntetéssel kiegészítve. Egyetlen apró hajszál mégis került valahogy a takonypüré tetejére: a pánikszobában is szemmel tartanak a kritikusok. Egyrészt nehogy valami bajod essen, másrészt nehogy kárt tegyél bennünk. Igen, ezzel pont azt akarom mondani, hogy nagyjából a világ röhög egyrészt a velünk szembeni beszariságodon, másrészt ezen az alternatív valóságérzékelésen. Olyat még ők sem nagyon láttak, hogy valaki a pánikszobába zárkózva igyekszik legeslegbátrabb mesehősnek látszani.

Ha így folytatod nem kudarcba, hanem röhögésbe fullad az EU elnökség. Sebaj, legalább nem fognak csalódni Operettország Bonviván miniszterelnökében. Sej.

294 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr22662036

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pánikszoba 2011.02.15. 18:38:43

A pánikszoba olyan lakáson belüli bunker, ahová elvonulhatunk kivárni, amíg odakint elül a vihar.

Trackback: Valóság nagybátyánk elutazott 2011.02.15. 13:58:47

A hazai és nemzetközi sajtó kitüntetett figyelme közepette tartotta meg parlamenti beszédét tegnap Orbán Viktor. Az országgyűlés tavaszi ülésszakának nyitó ülésén elhangzott húszperces napirend előtti felszólalástól végre konkrétumokat vártunk. Nem kap...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szar lehet állandóan kompenzálni. Valaki szólhatna a vezérnek, hogy elfogadhatná végre magát olyannak, amilyen.
@maybach: Vagy kapcsoljon át a BBC-re.
Érthetetlen, hogy ez a szerencsétlen, minden lépésnél gereblyébe lép. :)
Hát igen, 2011ben hála a netnek nem nehéz magából hülyét csinálnia, úgy látszik erre minden alkalmat meg is ragad.
Én hiányoltam a világszabadalom átütő reformsorozat részletezését is, így kitehetjük az "újjászervezés késik" táblát...
Béna ez a faszi nagyon. Még diktátornak is béna. Szerencsére.
Orbán minden eddigi kudarca abból fakadt, hogy a szükségesnél mindíg tovább ment. A túlzásai buktatták el eddig is és most sem lesz másként, csupán az ára a "szétvert ország" túl nagy áldozat e balsors-áldotta népnek.
Révész Máriusz ma reggel a HírTV-ben, a tervezett, gyermekek után járó plusz szavazati jogról szólván (mondjuk ez is megérne egy misét...):

"Nyilvánvaló, ha a termékenységi mutatókra nézünk, ami jelenleg 1,3, hogy a nyugdíjrendszer néhány éven belül összeomolhat."

NEM ARRÓL VOLT, SZÓ, HOGY AZÉRT KELLETT ELLOPNI A MANYUP PÉNZEMET, MERT ÍGY MEGMENTETTÉTEK A NYUGDÍJRENDSZERT, A TETVES, RETKES, MÓKUS, ROMÁN, ZSIRÁF, CIGÁNY, KURVA ANYÁTOKAT???

AZT.
@gyilkos fűegér:
Azt. De ezt Ők is vágták, meg mi is. Ez a 4 év meg majd elszalad, huss.
egyre szánalmasabb ez a libsi hőbörgés. persze olvasom, mert jókat nevetek magamban ezeken a szerencsétlen barmokon, akik írják és akik egyet is értenek vele.
@Fabius

Előre borítékolható volt, hogy ez fog történni ahog ylejár a MNYP nyilatkozattételi határidő!

Az egész médatörvény baszakodás azárt volt, hogy mindenki azon tipródjon míg szép csöndben behúzták a MNYP vagyont. Ha nem lett volna médiacirkusz az összes újságíró azzal foglalkozott volna és nem tudták volna elvenni a 3000Milliárdot.

Ahogy fenntebb írták, már publikusan feszegetik a sztorit, hogy a nyugdíjrendszer összeomlik. (ld. Révész úr mareggel) Zseniális azért, hogy "megvédik" a nyugdíjakat az államosítással, aztán amikor el kellene számolni az elköltött pénzzel, majd előveszik a korfát és elmagyarázzák miért fogják csökkenteni a nyugdíjakat.
Ám valójában az vált nevetségessé, aki nemzetrontó módon mószerolta hazánkat saját politikai érdekei szerint, aki hazugságáradattal látta el megrendelére dolgozó sajtókurvákat...
orbán diktátor, és minden diktátor beteg.
és minden diktátor elbukik, a kérdés csak az, mikor.
ezt kellene nagyon felgyorsítani. ez rajtunk múlik.
töröm a fejem.

olyan, meg nincs hogy fidesz, csak orbán pártja.
Vezíírünk „népellenesnek” titulálta azokat, akik maradtak a MANYUP-ban. A többinek „lehet”, hogy nem volt más választása, mert „olyan” a munkahelye, munkaköre? Igaz? A „nagytöbbségkissebbségnek” pedig mindegy, mert ők csak felveszik a lóvét. Nos, akinek a munkabéréből, ismétlem a munkabéréből lett külön a MANYUP, miért is a nép ellensége? Szerintem pedig az a nép ellensége, aki sanyargatja.
Thinker: Ha magadban jókat nevetgélsz, az a gáz, és szánalmas.
@thinker_: Szerintem mentsd el ezt a két sorodat, később bárhova bemásolhatod, így még ennyit sem kell majd gondolkoznod.
Valaki egy betelefonálós rádió műsorban mondta:
"Az a baj Orbánnal hogy ő egy olyan politikus mint amilyen focista volt, nem volt jó játékos de akart játszani". Én a játékát nem láttam de a politikáját át kell élnem, és a játék a félidő felé közeledve nem jó. A lehetőségek nincsenek pozitív irányban kihasználva, nem mozdulunk ki a "félpályáról", a csapat nem játszik együtt. Lassúak vagyunk, és félő hogy elmegy az idő, és az energia. Ez most egy nemzetközi színvonalú rangadó, nem egy hétvégi grund foci! Vagy én látom rosszul?
@Na, Ja: Nem azért a nép ellenségei mert máshova utalják a nyugdíjjárulékuk 10%-os részét; hanem azért ellenségek mert ellent mertek mondani tudodkinek....
Van egy rossz hírem, posztoló: te váltál nevetségessé az ezredik hisztérikus gyűlöletrohamoddal.
@Behajtó70: Így van, a maszoposok az itthoni sajtókurvákat nem tudták igába hajtani, viszont annyira ügyesek, hogy Grönlandtól Francia Guyanaig ez sikerült nekik.
"alternatív fejbenkirályság"

Nagyon jó kifejezés, ezentúl én is használni fogom, ha nem gond. :-)

Teljesen nyilvánvaló, hogy a Kedves Vezír nem a Parlamentben jelen lévőkhöz szólt, hanem a droidjaihoz... ööö, szóval, a saját választóihoz. A Parlamentben tudják az ellenzékiek, a kormánypártiak, a sajtósok, de még a büfés és a takarítónő és a koronaőrök is, hogy a kutya nem támadta meg Magyarosrszágot, hanem a Kedves Vezért és az ő dicső kormányát, továbbá a Kedves Vezír nem Magyarországot védte meg, hanem saját magát próbálta, de az sem nagyon jött össze neki.
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: itt tévedsz, fäszi: négy-öt újságot szponzoráltak, kétségkívül igen ügyesen. Hogy Vörös Dani elé milyen pulyákat terelgettek, nem tudom, de az is mestermű volt.
@thinker_: Sosem tudom hogy szimplán hülyék vagy rosszindulatúak, esetleg mindkettő, valamint hogy maguktól ilyen sötétek vagy fizetnek nekik érte?
@thinker_: ez öt-hat ember szárharminc nicken.
@lütty: és, gondolom én, ezen kívül minidúcse is. Javíts ki, ha tévednék.
@egerészölyv: Hogyne, melyik volt ez a 4-5?
A kb. 200-ból, meg a több tucat TV-ből.
GIGALOL
@Bollockbuster: észre sem veszik, hogy bugyog belőlük a színvonaltalan gyűlölet.
@thinker_: hé Te gyerök, ne sértegesd a józan magyar parasztokat, mer' nyakonváglak a gereblyével, azt lesz ne mulass! Fölnőtt erdei trolloktól se tűrhessük ezt, nem hogy takonypóctól e! Na azér...
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: járj utána, kis kíváncsi. Több tucat TV? Te most azokra gondolsz, akik hírként lehozták Vörös Dani idegbeteg bömbölését? Attól azok már a ti tévéitek? ROFLOL!
És persze a jobbos Merkelnek és Sarkonek is a maszopos komancsok utalnak, hogy baszogassák Orbánt...
@waszabi: igazi szocialista érvelés, hadd gratuláljak...
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: kettőt tudsz mondani, dani? Az előbb több tucatnál tartottál...
Ne égesd már magad, mert megsajnállak.
Jajj, gyerekök, hét hónnapra kigyün a törvíny, hogy mán csak orbányos lehetel, különben kiebrudalnak innet. Csak azt nem tom, ki fog dógozni, mer hogy ezek nem, az 7szentség. Tán a trollok...ja, nem, az csak a Gyűrűkúrában vót, abba a mesébe.
@egerészölyv: Te hoztad ide te idióta.
Vagy tényeket írj vagy másnak irogass.
Tipikus fidesznyik vircsaft, semmi konkrétum.
Droid.
@zisz2: orbán focizik, ahogy focizik, de a csapatának többi tagja meg egyenesen katasztrófa.
@zisz2: messze van az a félidő (menj le addig nyugodtan a sarki krimóba - úgy jó húsz évre elegendő Kossuthtal a zsebedben).
viktor,veletek nem felmosnak,hanem kiröhögnek benneteket.egyik sem túl örömteli,de legalább vidám a takarítás.
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: én "hoztam" a több tucat tévét, szánalmas pici trollom? :D
Rossz hírem van gyík: te vag a nevetséges. Sőt, nem is nevetséges, hanem egyenesen röhejes!
Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása rmélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: hát te, te, mitismondjak, ez mán olyan jó, mint ha Mészáros Tamás büffentette volna... :,-)
Szoc-libek!
Lenne okotok a szerénységre,az elmúlt nyolc év kormányzása után! Ahogy olvasom nálatok,
dühroham van nem szerénység,de ezt már megszoktuk.
@Bollockbuster: szerintem tuti pénz lehet a dologban. a lóvé eltüntetéséhez értenek a bal oldalon a legjobban :))
@egerészölyv: nem, a 4-5 ujságot.
De megnevezned nem sikerült őket.
@egerészölyv: Idegbeteg reagálása bolond orbánnak volt, ahogy lila fejjel, kappanhangon rikácsolt. Épp csak a pulpitus tetejét nem verte a cipője sarkával, mint Hruscsov a hatvanas években az ENSZ-ben. Miniszterelnökünk bizony egy szánni való bohóc. Te is tudod, ő is tudja.
@borovi:
hát igen,az eredményjelzőn már minimum
0 : 6 látszik,de sok az agyi sérült,s a kapitány is fáradni látszik,de nagyon lelkes,
mert hiszi,hogy jó csapata van.
a lelátón ülő emberei meg nem mernek szólni,hogy csapnivaló a játék.
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: "És persze a jobbos Merkelnek és Sarkonek is a maszopos komancsok utalnak, hogy baszogassák Orbánt..."

Már látom is hogy Gyurcsány a Piros Telefonon felhívja Angela Merkelt és megbeszéli mit kell mondania pár milla huf-ért.

Tökreális!
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: képzeld csak, sikerült. Szeretek fekvőtámaszokat végezni, kivéve kommancsok parancsára. Mi az, képtelen vgy megnevezni azt a 4-5 újságot? Ekkora tapír nem lehetsz már...
@egerészölyv: Fel kellene még vennetek pár trollt a központba és akkor kevesebb helyre kellene figyelned, nagyban elősegítené az értő olvasást.
@öcsi55:
attól,hogy az elmúlt 8 év ilyen,vagy olyan volt,a mostani is lehet rettenet.az is.
@egerészölyv: ha mondassz 4-5-öt én hozzáteszek neked még 10-15-öt...
sok köztük a konzervatív médium is...

ilyen nehéz beismerni, hogy ez egy szar törvény és hogy még viktor is tévedhetett egyet?
@samba pa ti: logikailag lehetne, persze. Csak ennek megítélésében nem az elmúlt 8 év nem kicsi elqrtátorai lennének az illetékesek - ugyi.
@Behajtó70: Aki ezt elkezdte, azt Szájer Józsefnek hívják. A gyengébbeknek Fideszes EP képviselő, már sok éve. Kezdetben pártfeladatként "mószerolta" Magyarországot, ezzel remélve, hogy sikerül bántani Gyurcsányt. Sajnos, csak hazánknak tudott ártani.
De a nép tanulékony, ha a fidesznyiknek lehetett, akkor ma, az ő ellenzékük is eljátsza ezt az ovis cirkuszt. Sajnos, megint a HAZA bánja.
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: pajtás, veled már felmostam a padlót. Küldjetek valaki mást, ez már megalázó.
@Kotkodus: ez az egerészölyv nem figyel a parlamenti beszédekre.
@Kotkodus: komám, neked külön is mondom: még nem született libernyák, aki házi feladatot adhatott volna nekem.
@egerészölyv: anyukád a te pajtásod maximum, te személyiség zavaros elmebeteg.
@egerészölyv: Te nem mostad fel senkivel a padlót, csupán tét nélkül fikáztál egy hozzászólót.
@egerészölyv: Nem én vesztettem, hanem az összes egészséges magyar ember!

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása rmélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: kibuk a sarló és a kalapács egy szoci pofazacskójából... :D
"Az a rossz hírem van, Viktor, hogy aki itt nevetségessé vált, az nem a médiatörvényt támadó kritikus sereg, hanem te magad, és kormányod."

Miért is?

A cikkíró szerint ezért:

"- eltörlitek a külföldi médiák büntethetőségét,

- a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem fog vonatkozni a lekérhető tartalmakra és blogokra,

- a személyek, nemzetek, kisebbségek diszkriminációja továbbra is tilos, de kivettétek a szövegből a rájuk vonatkozó sértések tilalmát."

Ezek szerint ezek voltak azok a problémás elemek, amelyek miatt egyesek kivörösödött fejjel fehérorosz diktátorokhoz hasonlították Orbánt?

Ki akkor itt a nevetséges?

Akárhogy is nézem, itt bizony a magyar ballib médialobbisták által megvezetett nyugati zümmögőkórus vált nevetségessé, ha ekkora hirig után ez minden, amit a médiatörvényen módosítani kell.

Az meg különösen vicces, hogy ugye a "kiegyensúlyozott tájékoztatás kötelezővé tétele a letölthető tartalmakra" egyesek szerint a demokrácia elleni legsúlyosabb csapás, miközben a szlovák rasszista nyelvtörvény vagy tüntetők közé lövetni, esetleg pofánhazudni az EU-t meg nem az.

De ami a nevetségesség toplistán még sokáig megingadhatatlanul az élen marad, az az, amikor a magyar mikroblogszféra a néhányezer olvasójával azt hiszi, hogy a leplezetlenül manipulatív, pártpolitikailag motívált, nívótlan írásaival érdemileg befolyásolhatja a közvéleményt.
@Pikk: tévedsz, olvass vissza. Szövegértési problémák esetén sietek segítségedre.
Orbán Viktor: Nem tűrünk el kioktatást.
EU: Átvettük a médiatörvény módosításait, elemezzük őket, hamarosan jelezzük a továbbiakat.

Oly gyönyörű ez a két hír egymás mellett. OV még mindig nem jött rá, hogy ha két irányba kétfélét mond, akkor csak a saját lehetőségeit szűkíti.
A módosításokról a magyar média lemaradt, miként az áram árának emeléséről és a tavalyi gázáremelésről is (az év második felében duplájára nőtt az alapdíj). De ezt más lassan megszokhattuk, hogy szinte csak az elektronikus sajtóban lehet az országról konkrétumokat megtudni.
Egyszerűen nem tudom, hogy mikor fog végre a többségnek nyilvánvalóvá válni, hogy egy komoly pszichiátriai esetről van szó. Nyilvánvaló az epromkiégetett fityiszdroidok esetében ez még a bontó küszöbén sem fog felismerést nyerni, de bízom benne, hogy a többségnél csak átmeneti - de javítható -, üzemzavarról van szó:)
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka: @Kotkodus:

Egerésző írta:
"komám, neked külön is mondom: még nem született libernyák, aki házi feladatot adhatott volna nekem."

Egerészőnek feladatot adni nem is lehet, sikertelen próbálkozás lenne. Képesség és szorgalom kell egy feladat sikeres végrehajtásához.
Ezt a sok rohadék Magyar ellenes libcsit! Ha visszasírjátok a nyolc éveteket, ahhoz gratulálok. Egy darabig most POFA BE!!!
@öcsi55: Nagyon érdekel, hogy miért gondolod azt, hogy aki a Fidesz-t és a jelen kormányt kritizálja az MSZP szavazó? Én a magam részéről nem szavaztam rájuk, és biztos vagyok benne, hogy 2014-ben se fogok.
@Parajpuding: aha, tehát a politikai ellenfél idióta. Újszerű!
@Melee: Szerintem elfelejti Orbán, hogy miket mond. Tényleg zavarosnak tartom. Bohockodik az Országgyűlésben és várja a tapsot. Nevetséges!
@egerészölyv: Úgy tudom Gyurcsány nem indult a választáson, vagy igen?
@egerészölyv: nem tudok róla, hogy valahol lehetett rá szavazni.
Erősen fóbiás vagy.
Meguntalak.
@borovi: felmosta vörös danival a padlót.
@Melee: megnyugtatlak,a te szavazatodra a Fidesznek nem lesz szüksége.
@egerészölyv: Itt ülök melletted! Nem ismersz meg?
@igényes: amekkora lúzer, már indulni sem mert.
Vannak, akik nem úgy gondolják, mint a posztíró.

Ember! Érted?
@egerészölyv: :)

az ilyen okos büszke kurucokra van nagy szüksége az országnak!

a történelem is bizonyítja, hogy ezzel a büszke hozzáállással csak jól járhatunk...

hajrá magyarország, hajrá aki benyalja ezt a béna marketing-szöveget!
@igényes: ha most hazudtál és miattad törlöm képen a másfél éves srácomat itt az etetőszékben, akkor nagy baj lesz.
@egerészölyv: Nem én vesztettem, hanem az összes egészséges magyar ember!

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása rmélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.
@igényes: Hála a jó égnek! Mondjuk értelme sem lett volna!
@a semmitmondás mélynövésű világbajnoka:

Az MSZP lista 4. helyezettje volt, azaz mindenki, aki az MSZP-re szavazott, az egyben Gyurcsányra is leadta a voksát.
@egerészölyv:
Ezt írtad: "ha most hazudtál és miattad törlöm képen a másfél éves srácomat itt az etetőszékben, akkor nagy baj lesz."

Nem hinném, hogy miattam, agresszív vagy, nem dolgozol, ittas is vagy?
@igényes:

Látom még mindig szoci közbeszerzési áron számolod az állami kiadásokat. A megszokás nagy úr. :)
@öcsi55: Kösz, most tényleg fellélegeztem. A kérdésre nem válaszoltál, de ezt már megszoktam azoktól, akik szerint csak narancs és szoclibsi van az országban.
Olcsóbb levelezni és talán értelmesebb is, mint kirabolni az országot, igaz komcsik! Igazatok van, fóbiám van. szörnyű lenne egy újabb Gyugyi Ferkó kormány!
@egerészölyv: Ne haragudj, tőleg csak rövid foscsíkokat látok, ami olvasásra érdemtelen.
@egerészölyv: csak egy kérdés (nem kell rá válaszolnod...):

szerinted nálunk miért nem került ismertetésre a médiatörvény változtatásának legújabb ajánlata?
@ben2: Mik nem derülnek ki. Az egerészölyv ezek szerint Gyurcsányra szavazott.
@ben2: Járok postára, most emelték az árakat.
@egerészölyv: "Szövegértési problémák esetén sietek segítségedre."

Köszönöm, és élnék vele. Kérlek értelmezd nekem az alábbi Selmeczi mondatot (kiemelések tőlem).
Előre is köszönöm.

"„Annak idején, amikor a magánpénztári rendszer felállt, az ÁLLAMI PÉNZEKET csak kezelésbe kapták a magánnyugdíjpénztárak, ezek a milliárdok nem a magánnyugdíjpénztárak menedzsmentjének tulajdonát, vagyonát képezik, hanem a PÉNZTÁRTAGOK TULAJDONÁT ÉS VAGYONÁT - mondta -, kötelességünk tehát minden forintnak, fillérnek a megvizsgálása.”
Hát ezen kurva jót röhögtem volna, ha nem a mi bőrünkre menne ki.....
Annyira szánalmas, ugyanakkor kétségbe ejtő. :(
Mikorra lesz ez az egész elkúrt ország rendbetéve?
@öcsi55: @egerészölyv: @thinker_: Ez igen. A skizofrenia egy uj szintjet latjuk. Harom neven jelentkezik be valaki, es egymassal beszelget.... Gratula. Ajanlhatok orvost?
@egerészölyv: Lehet hogy nagyon is közel, mert ha az alkotmányozással is játszunk egy keveset akkor, már itt a nyár, ne adja a sors de egy árvíz is sanszos lehet, nyáron szabi meg uborka szezon ősszel iskolai nehézségek országosan, a téli hónapok pedig mindig rövidek. Jó tudom lehet éjszaka is focizni villanyfénynél, de éjjel 1/2 2 kor nézzen mindenki "focit"! Talán korhatáros?
Amíg ilyen képpel, mint a posztban van (1.bp.blogspot.com/-Zkfb3UNu3XQ/TVm5I9hS8FI/AAAAAAAADhU/A7JIAJmgPzs/s1600/orb%25C3%25A1n%2Bp%25C3%25A1nikszoba.jpg) illusztráljátok, sosem lesztek valamelyest is komolyan vehető blog.

Síró libbantak blogjának persze kiváló, elég rátok nézni, hogy bármit, hangsúlyom, bármit bírjon egyszer borzalmasat elkövetni a Fidesz, meggyőzd magadat: még mindig inkább a Fidesz, mint hogy ti jöjjetek vissza az örökös nácizással és a táncos-komikus, tömegbelövető bohóccal.
@fercsibercsi: Elég lett volna egy levél, add tovább felirattal! Eremény teljesen azonos lett volna, csak 1 milliárdot a devizahitelesekre, vagy az oktatásra fordíthattunk volna. Egyébként ez a fajta hülye levelezés oktatás tárgya lesz. Közpénz hűtlen kezelése.
Amikor a libsi Index kiteszi címoldalra a libsi varánuszt és a két-horm libsi kommentelő 120-130 nicken beleröfög a kommentbox-ba ...
Úgy látom, ezek a libsi netes felületrablók csak egyféle stílusban tudnak írni: pina,fasz és szopás a címsorban, hadd "botránkozzék" a citoyen, letegezik a miniszterelnököt, miközben a buszon összeszarják a kantáros nadrágjukat az ellenőr láttán.
Uncsik vagytok, remélem szoptok még (hogy a stílusnál maradjak) vagy 8-12 évet. Muhaha!
@igényes: A beküldött leveleket nem dolgozzák fel (legfeljebb elszámolják maguknak) csak bejelentik, hogy megtörtént a dolog, és azt írnak utána amit addig a vezér kitalál számukra.
@mojoking77: az élet számodra nem egy győzelmi menet.
@Laetus: Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása rmélem 2 percnél nem tart tovább.

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon.
Nekem úgy tűnik, a fideszdroidoknak ellenségkép-hiányuk van.
Egyrészt a letűnt idők ellenségeit (Gyurcsány) veszik elő
Másrészt mindenki ellenség, aki nem követi az ő seggnyalási tempójukat. Tanuló pszihológusoknak kiváló terep negatív viselkedésformák tanulmányozására!
Felesleges vitatkozni, én tegnap sírtam és röhögtem is a beszéden, de inkább keserédes röhögés volt. Aztán k.anyáztam is, mikor magát az országgal meg a néppel azonosította Orbán. Hogy merészeli? Hogy merészeli kijelenti, hogy aki nem velük az hazaáruló? Ráadásul hogy meri ezt elhitetni a szavazóival? Hogy mer a pofámba hazudni, hogy mindenki ezt akarja amit csinál? Jól látszik a fideszes kommentelőkön, hogy ezt vakon benyelik (bő nyállal). Próbáld meg egy szekta tagnak elmagyarázni, hogy nem biztos, hogy jó társaságban van. Majd ha esetleg kikerül belőle rájön, de addig...Mikor fogják már föl, hogy az emberek jelentős része nem rájuk szavazott, hanem a szocik ellen? Súlyos hiba ezt nem észrevenni.
@öcsi55: Mellenyultal baratom.. Mind a harman.
Hala a jo egnek, rendesen mellenyultal.. :)
@igényes: Ilyen célokra általában 1 Millió forintos laptopokat szokot venni BÁRMELYIK kormány
Na, én csak azért nem csulázom őket telibe, hogy ne szennyezzem be velük a nyálamat.
@borovi: A seregben mindig ezt mondták: "Amilyen a parancsnok olyan a beosztott"
Orbán szeret harcias kifejezéseket használni.
Pld.: magyarországra támadtak, visszavertük stb.
@zisz: Vannak jó intézkedései Orbánnak! Schmittnek kiadta, hogy a baráti körből havonta 1-2 főt alkalmazzon, de azonnal legyen mellettük magyar tanár is.
Orbán nem normális. Az sem az, aki védi! Az meg főleg nem az, aki azzal védi, hogy vesszen Fecó! Amúgy vesszen, de legalább annyira Viktor is. Feri is elbaszarintotta a dolgokat, de legalább közben nem vált nevetségessé....
@ostvan: Orbán csak egy 300 000-es lap topot kapott magától. Elöször szegény nem tudta, hogy ki lehet nyítni.
Ma reggel a rádióra ébredtem... valaki nagyon ugatott: no, mondom - valamelyik standup komédiás reklámoz valamit! *o* - de neeeem! Ez bizony Viktorunk mai hangja vala :) - mondom mindig, hogy hang nélkül látni, és látás nélkül hallani ...! Hát nagy élmény, ha a valódi énjét kutatja valaki. Jól mondod - pánik ez, de már nem is egyszemélyes az a szoba... kezdenek ráérezni a kudarcra mások is.
@igényes:
Miről beszélsz?
Milyen feldolgozás?
Az már megtörtént...
:)
@mojoking77: sajnos téves a diagnózis :)
@Laetus: nem baj, hogy nem erről van szó a blogban? Te kis ábrándos bajtárs - egyem a zúzád, gondolkodtál te már valaha?
"Amikor a libsi Index kiteszi címoldalra a libsi varánuszt és a két-horm libsi kommentelő 120-130 nicken beleröfög a kommentbox-ba ...
Úgy látom, ezek a libsi netes felületrablók csak egyféle stílusban tudnak írni: pina,fasz és szopás a címsorban, hadd "botránkozzék" a citoyen, letegezik a miniszterelnököt, miközben a buszon összeszarják a kantáros nadrágjukat az ellenőr láttán.
Uncsik vagytok, remélem szoptok még (hogy a stílusnál maradjak) vagy 8-12 évet. Muhaha! " - figyu! annyira régi ez a lemez... nem is illik ide, nem is kértük... ne pánikol te is!
Ezt a szánalmas, izzadtságszagú posztot! De sebaly, pont jó lesz a disznóól (no meg az Index) tetejére. :D
@gitáros: Tudom, hogy megtörtént, de a 2000 Lap Top megvásárlásra kerül.
Tehát akkor szögezzük le, a médiatörvény körüli háborúban a balliberálisok hatalmas győzelmet arattak. Nézzük meg milyen vívmányokat értek el:
- külföldi médiát nem lehet büntetni, csak magyart
-lekérhető tartalmakban szabad egyoldalúan, manipulatívan tájékoztatni
-személyeket, csoportokat, kisebbségeket lehet sértegetni
Ez igen ! Csak így tovább, harcra fel a további nemes célokért !
@Vén Csataló: Ne rinyálj! Írj egy szívhez szóló levelet a górénak, hátha veszi egyszer a fáradságot és elmegy hozzád kitakarítani az ólat. Elvégre ő maga állította, hogy komoly gyakorlata van benne. Nagyjából egyébként főállásban is ezzel kéne foglalkoznia.
@Vén Csataló: 1,3 milliárd így hidegen hagyja Imperiált?

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
@Vén Csataló: A kolontári károsultaknak két hónapig gyűjtöttünk többet egy kicsivel, de pont eltüntette a Vezér azt is. Van neki dögivel pénze, csak, hát ez a miénk lenne.
@öcsi55: Tökorrú! Lenne okotok a szerénységre Orbán hazudozása után! Vagy esetleg mutassál rá okosan hol van az a tétel, ami szerint NEM írták át a médiatörvényt, és nem térdeltek le Kroesnak ahogy Orbán apu mekegte tegnap.
"A miniszterelnök az új alkotmány szükségességéről elmondta: helyre akarják állítani az 1956-os forradalom igazságát"

Na ez azért érdekes, mert saját jobbkeze, Matolcsy szerint az 1956-os forradalom igazsága így néz ki: "valószínűleg az Államvédelmi Hatóság készítette elő, szervezte és próbálta érdekei szerint felhasználni "

És ha már ekkora az összhang Orbán és Matolcsy között, megbízta az "az ország újjászervezésének átfogó programjának" kidolgozásával. Nem tudom hová sietnek vele, még csak 9 hónapja vannak kormányon, szerintem ráérnek a programok kidolgozásával, hogy a megvalósításukat ne is említsem.
"Csapataink harcban allnak!"

Ezt hianyoltam....melto mondat lenne egy ujratemeto szajabol....
"A politikának meg kell újulnia, tudomásul kell lenni, hogy nem lehet az emberek feje fölött vezetni az országot"

Mondja ezt az ember, aki nem hajlandó népszavazásra bocsátani az Alkotmányt, és többségének hatalmával visszaélve azt is megakadályozta, hogy a nyugdíj-államosításról népszavazást kezdeményezhessen az ellenzék vagy bárki.
Egy egereszolyv kotkodacsol? Nincs itt egy jo ornitologus? Pedig egy csoda!:-))
már ne is haragudjatok, de az operettek bonvivánjai érzékenyek, álmodozók, ugyanakkor bátrak, beismerik a hibáikat, de a végére legalábbis mindig megjavulnak. ja, és nagyon szépen énekelnek. ne hasonlítsátok hozzájuk a viktort, semmi köze egymáshoz...
@egerészölyv: Idegbeteg bömbölés? Fogalmad sincs, mit mondott, ugye? :)
Hát, nem tudom, amikor bedobnak valami bődületes baromságot (média-ügy, gyerek után járó szavazat) mindig az az érzésem, h. bedobnak 1-1 témát, hogy azon gumicsontozzunk, és ennek az árnyékában valami még csúnyábbat tesznek. Lásd médiacirkusz idején párhuzamosan a manyup pénz ellopása, gyerek utáni szavazás - ??????)

Orbán kezd erősen skrizofénnek tűnni, ebből megint grazi kezelés lészen!
@ben2:

Ezek szerint pofánhazudni az EU-t az orbáni privilégium? Mert tegnap ez történt egészen konkrétan.
@Uebermensch: Te szegéány. Hát ennyire odavagy? :)))
@igényes: Ha lenne akár csak egy icurkapicurka műveltséged is, akkor tudnád, hogy Imperiál nem csataló volt. Sajnos nincs egy icurkapicurka műveltséged. De nem baj, te is jó leszel a disznóól tetejére. :)))
@igényes: Persze-persze. Sőt azt a 12000 milliárdot is a Zorbán tüntette el, amit a ballibsi eftársak felvettek a nyolc évük alatt. Tuggyuk!
Jajj, libik/szocik, mennyi butaságot és hazugságot összehordtok dühötökben. Pihenjetek már kicsit. Vagy vándoroljatok ki, ha itt ilyen rossz. tudjátok, mondta a főnökötök: el lehet innen menni.
@BékaRóka:
Nem korlatolt vagy. Betonfal van az agyad korul. Orban Viktor nyilvanosan hazudott, es ostobasagokat beszel. Ettol meg Fleto nem lesz szent. Hogy nem lehet ezt erteni, b***meg!?!?!
Húha, a szokásosnál sűrűbbek az általánosságokkal dobálódzó ellenvéleményt hangoztatók.

Ahhoz nem kell életfogytiglani MSZP szavazónak lenni, hogy felmérjük a külpolitikai erőviszonyokat, de hát ti tudjátok.

Csak józan ész, ugyanúgy mint a MANYUP tagság melletti döntéshez is, volt akiknek megérte maradni hátralévő szolgálati időt és felhalmozott összeget nézve, nem mindenki liberálkommenista kedves honfitársak.
@Khayness: Latom Te is megprobalsz szellel szemben...hajra mi!:-)))
@Vén Csataló: Az én műveltségemben miért lenne hiba. Mondjuk én nem irtam, hogy az Imperiál csata ló lett volna. Neked tiszteletből írtam, hogy Imperiál. Nem mindenki születik csatalónak sem, te pedig, ha már állatnak tartod magad, akkor sem kötelező nekem téged megalázni. Vén faszt ís írhattál volna, de akkor én pedig udvariasságból lankadt faroknak neveztelek volna.

De azt tudod, hogy aki ekkora fasz az már lófasz!

1, 3 milliárd az nem pénz Viktornak, a kolontáriakon már mindenki röhög a Fidesz-ben, a KDNP sírva röhög.

A kolontáriak sírnak, nem röhögnek. Viktor sem megy arra mert vörös lett a szüreti csízmája. Mennyit is tett a bankjába Viktor a károsultak pénzéből? Megmondom a Csányi őrzi a mi általunk adományozott pénzt.

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
Felkészültetek a tévészékház békés ostromára?
@Vén Csataló: Nagyon jól látod! Igen Orbán akadályozta a normális törvénykezést, felforgatta az országot. Nem volt képes a mai napig felkészülni az ország vezetésére. Tegnap a Lézer János beszélt a hátának és elmondta Orbánnak, hogy kellene tenni valamit. Az 1998-2002-es időszakot nem feledte a nép, nem engedte a Fideszt, most megbánta már minden igaz magyar, hogy nem ellene szavazott.
Eddig még minden pártot útáltam, a hazudozásaik, és a pénz éhségük miatt. Egyik 19, a másik egy híján 20. Ahogy az itteni hózzászólásokat olvasgatom, meg kell hogy állapítsam, a Fidesz pártolói még rosszabbak, mint a Fidesz. Annyira elvakultak, hogy azt már tanítani lehetne. Szerintük aki nem ért egyet Orbánnal, az nem lehet más, mint libsi-bolsi. Ez volt a Kádár korszakban is. Aki nem értett velük egyet, az már ellenség volt! 21 év, és visszajutottunk oda, ahonnan indultunk! Avagy mindig is ott voltunk, csak a jelszavakat, és a jelzőket cserélgettük?
Vagy inkább a köztársasági elnököt mondatnátok le?
@egerészölyv: ne haragudj már meg ölyvem, de sokkal többre mennél, ha el is mondanád a véleményedet, hogy hol, miben és mit lát rosszul a posztoló. de amíg csak egy minden óvodai homokozóból kikopott kb "aki mondja másra, az mondja magára" szintű replikára futja tőled, addig sajnos nem lehet többre értékelni a hozzászólásodat egy homokba dugott fejű narancsdroid butuska visszavicsorgásánál.

először ki kellene húzni a fejedet a homokból, majd ismételten rá kellene szokni annak használatára. már ha érdekel egyáltalán pontosan mi is folyik körülötted...
@Vén Csataló: Én? Azért, mert esetleg egyszer kipucolja az óladat? Dehogy vagyok oda. Legalább egyszer az életben dolgozna is valami értelmeset és hasznosat. Elvégre a munka nem szégyen, és hát miért is ne vezessük - ha nem is vissza -, de legalább be a munka világába. Ha már az elmúlt 21 évben nem sikerült neki magától.
@igényes: Hogyne eftárs. És a gyógyszered se gurult el (mert te gurultál el a gyógyszeredtől) :D Szóval lécci vigyázz a cukrodra ebbe a bazi nagy méltatlankodásba. Szörnyű nagy kár lenne a hazának, ha vmi baja esne a magadfajtának. :D
@egerészölyv: na ja. Munkásököl vasököl, odacsap ahova köll:)
Egy pillanatra vegyük komolyan, amit a posztoló ír. Emlékezzünk vissza, miről szólt a médiatörvény elleni nemzetközi támadássorozat? Hogy ez a sajtószabadság korlátozása, az újságírók megfélemlítése, hogy nem európai és ezért az egészet úgy, ahogy van, vissza kell vonni. Ehhez képest a 175 oldalas dokumentum 3 pontját - mondjuk, összesen tizenvalahány sor - módosítani fogják. Ennyi kérdéses részt nagyjából bármelyik másik törvényben lehetne találni. Nem tudom, de nekem ez nem úgy tűnik, mint ha Orbánnal felmosták volna a padlót.
@Uebermensch: Persze-persze. Merő egy unalomból rínyáljátok térdig tocsogósra a blogszférát. :D
A munka az meg nagyon fontos. Százezer példa igazolja, hogy a munkát milyen nagyra becsüli a ballib. Zuschlagtól Hagyóig, Kókától Hunvaldig, Bajától Veresig és sorolhatná az ember napestig. Az egész csapat a munkaügyi példamutatás csimborasszója! Akkor is, ha ez a csimborasszó (tudod mi az?), bizonyos fényviszonyok mellett (mondjuk napvilágnál) leginkább szemétdombnak látszik.
@Vén Csataló: Nem vagyok elvtárs! Neked is minden jót, de kérlek csak azt fogadd el, amit tapasztalsz. Látod te is, hogy ez a levelezgetés egy nagy baromság, hiszen ez már a XXI. század. Minden háztartásban van rádió televizió, Internet. Nem költségtakarékosabb lenne, ha bemondták volna a rádióban televizióban, hogy aki szeretne az új alkotmányhoz szólni keresse meg az alkotmányt előkészítő bizottságot. Képzeled, hoyg 200 embert felvesznek egy hónapra, majd munkájuk eredményét beszerkesztik az alkotmányba. Az Alkotmánybíróság talán a legképzetebb bírákból áll, de nem tudják megállapítani egy beadványból 3 hónap alatt sem, hogy kinek a tulajdona a 3000 milliárd. Gondolod, hogy a kis pályakezdő gyerekek, meg a kajálásban elfáradt Solomon képes rá? Nem Fideszt írtam, hanem helyzetet.
@egerészölyv: TE gondolom egy sudár deli 2 méteres atléta vagy!!!
@Sir Galahad: Es ugy tunik, mint egy csata, harc, kozdelem!?
jópofa dolog látni, hogy sokak szerint kétféle ember van,
aki nem szereti látni azt ami most van, tehát büszke az elmúlt kilenc év első 8 évével,
ill. aki utálta azt a bizonyos 8 évet, tehát most mindennel megvan elégedve.
@Sir Galahad: Ércsed már meg, hogy de, a Zorbánnal fel van mosva a padló. Mért? Mert csak. Mert lelki igénye van rá ennek a rakás szerencsétlennek. A Zorbánnal akkor is fel lenne mosva a padló, ha személyesen Barack Obamát tologatná a Fehér Ház padlóján egy Vileda partvissal. Bármi is történik, a Zorbánnal fel van mosva a padló. Ez egy axióma, megkérdőjelezhetetlen, egyetemes igazság. (Ha Victor Hugo élne, tuti ezekről a szerencsétlenekről írná meg a Nyomorultakat.)
Olvasom a "hazaffyakat" és húzom a szám: egy szellemes trompfot nem bírtok kihozni magatokból. Volna pedig, de nem akarnék segíteni.

A beszéd ugyanis rémes volt a visszaigazolásért esedező grimaszokkal együtt és ez sajnos elfedte azt is, ami megfontolandó. De, mint mondom, nem segítek, mert nem vagytok őszinték.
egy diktátor sem volt normális,miért a viktor lenne kivétel?
Ven csatalo, ezert kar volt kiemeli a fejed az abrakos tarisznyabol...s csatab a vagtatni, hisz olik a magyart...vagy megsem?
Hónapok óta hozzászólhatsz az alkotmányhoz pl. itt: alkotmany.postr.hu/
A link nyilvános, többször közölték a médiában.
Úgyhogy miről beszélsz?
A Pufajkas OV-hez kepest egy uriember volt. Szar belatni, de igy van.
@Vén Csataló: Ez a hozzaszolas kb. annyit er, mint ez a blog, vagy az idiota level 12 pontja. Meg odaig se jutottak el, hogy akinek van elektronikus elerhetosege - hivatalos ekormanyzati - oda kuldjek, es ne pazaroljanak papirt...
@tomwar: Hahaha! Hogy te milyen haláli vicces vagy, ettől még Sas József eftárs is megnyalná az ítélete szélét! Hiába no, a humor az télleg ellenzéki műfaj! Megyek fel is teszem a Facebookra, meg a szánalmas.hu-ra is. :D
@fercsibercsi: Na te vagy aztan az igazi narancs troll, aki nem veletek az ellenetek es tuti libsi bolsi??? fujj de sekelyes gondolkodas, mint amilyen a vezetoitek.....
Kezembe jutott egy érdekes kérdőív!

1. Zavarja-e Önt, ha ajánlott gépjárművünk motorja meghaladja a 600ccm-et?
2. Elfogadja-e, ha gépjárműve nem metál rózsaszínű?
3. Probléma-e önnek, ha a motor elöl van?
4. Szeretné ön, ha több ülés lenne a várható autójában?
5. Nem gond ön számára, amennyiben elöl és hátúl is kettő kettő kerék kerül felfüggesztésre.
6. Tiltakozik Ön az ellen, hogy az ablakok lehúzhatóak?
7. Szeretne-e visszapilantót autója külső részén, bal oldalon és jobb oldalon?
8. Szeretne-e belső visszapillantó tükröt?
9. Elvállalná-e, hogy feltüntessük az autó motorszámát a blokkon?
10. Gond lenne, ha 40 liter üzemanyaggal feltöltve gurulhat ki telephelyünkről?
11. Szeretné-e, ha lenne kézifék az autóján.
12. Egyetért azzal, hogy vállalunk garanciát?

Nagyon érdekes kérdések!

Két ember kitöltötte az ívet.

Egyik kapott egy 30 milliós Audi S8-at
Másik kapott egy Daciát
@tomwar: Hogy neked milyen igazad van! Ezek a korlátolt fidesznyikek még mindig nem fogták föl, hog haladó!progresszív/européer módra a zember nem kérdezi meg a békákat, ha csapolja a mocsarat. Ezek a tökkelütöttek meg itt levelezgetnek jobbra-balra. Eszemmegáll!
@Vén Csataló: "Hahaha! Hogy te milyen haláli vicces vagy, ettől még Sas József eftárs is megnyalná az ítélete szélét! Hiába no, a humor az télleg ellenzéki műfaj! Megyek fel is teszem a Facebookra, meg a szánalmas.hu-ra is. :D"

Ha már ott vagy dobd föl kérlek az új Audi katalógust is, meg az Osztrák Mentálhigéniai Intézmények prospektusait ha kérhetem.

Köszi!
Ne viccnek szantam, sajnos.
@Squid: Bocsika, összetévesztettél az MSZP-s bögrekommandóval.
@néma bárány: látom neked is düh-rohamod van,minek a jele is ez? HÁT A TEHETETLENSÉG!
@Hypofx: Türelem te pöcs, úgyis beolvadtok a Fideszbe és úgy ugráltok, ahogy fütyülnek! Nektek már csak múltotok van, az is olyan sötét, amilyenek vagytok!
Hölgyeim és Uraim, a magyar választópolgárok
2659974 szavazattal. Vityenkáéknak kétharmados
többséget hoztak össze a magyar parlamentben.
Hála a hülye választási rendszerünknek. Most azt
csinálnak, amit akarnak.
Motiváció.
Módszerek.
Várható eredmények.
Tényleges eredmények.
Lehetséges jövőbeli események.
Mindenesetre érdekességként:
aristotle.5mp.eu/web.php?a=aristotle&o=Zklf6SNpIF
A rossz hír, hogy még maradt az SZDSZ-ből egy pár tucatnyi ember.

A jó hír, hogy szinte mind itt vannak, az Indexre behúzott, balliberális bloggerek és kommentelők között.
@öcsi55: Muhaha :-))) Ez a mellébeszélés minek a jele? Tán annak, hogy Orbi főni mégis telehazudta tegnap a házat, ti meg úgy véditek ahogy szocik az őszödi böszmét? :-D

Fasza, abba ne hagyjátok! :-)
Mi van gyerekek?

Csak ilyen halvány utánzatokat tudtok kiállítani, mint a sas utánzatot és a hajdani dicsőségekről elmélkedő Vén lovat?

Gyenge eresztés!

Fabius: mivel húztad ki a gyufát, hogy a másodvonal jutott ma neked?
@öcsi55: Roppant érdekes megállapítás egy olyan embertől, aki nem válaszol a számára feltett kellemetlen kérdésre. A kérdések szelektív megválaszolása tehát szerinted nem tartozik a tehetetlenség jelei közé. Érdekes narancs-jellemvonás.
@NewWay:
1, 3 milliárd az nem pénz Viktornak, a kolontáriakon már mindenki röhög a Fidesz-ben, a KDNP sírva röhög.

A kolontáriak sírnak, nem röhögnek. Viktor sem megy arra mert vörös lett a szüreti csízmája.

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
@Vén Csataló: Te hogy állsz ezzel?

Amitől undorodom az a mocskos áruló fajtája. Teljesen pártsemlegesen, de érzelmekkel mondom! Én Szili Katalinnal egy Fidesz-KDNP tag, vagy vezető helyében nem mutatkoznék.

Furcsa módon az árulókat, kémeket megvetik mindenhol a világon. Antall, Gálszécsy, Boross ís így tett. Aki árulásra hajlamos az már magában gazemberség, de a befogadó is az. Érdemes tanulmányozni a történelmet, miként bántak az árulókkal.

Sértödött szar embernél rosszabb nincs!
@Sir Galahad: Az nem jutott véletlenül eszedbe, hogy csak ennyit vallanak be? Erről a viselkedésükről egy régi vicc jut az eszembe.

A cigány a hátán egy zsákban cipeli a lopott tyúkokat.
Meglátja a rendőr és megkérdezi:
-Na mutasd mit viszel a zsákban cigány?
-Varjakat.
-Cigány ezek tyúkok.
-Tyúkok? Akkor már nem is kellenek.
@Vén Csataló: Ugye Te se gondolod komolyan, hogy ok komolyan gondoljak? Ugye nem... Ezt mifelenk parasztvakitasnak hivjak.
SEMMI szukseg nem lenne uj Alkotmanyra, ha a regit ezek a jo fiuk nem b*sszak szet...tudod, a vastorvenyt, Viktor szerint.
Ezert allitom, hogy hazug es gerinctelen ember - tobbre becsulnem, ha kiallna, es azt mondana: 8 ev utan mi jovunk, nektek meg coki! Es tobbet nem hagyjuk, hogy a helyunkre alljatok, ahogy ti se leptetek le 2006-ban, amikor mi jottunk vlna a tuzhoz kozelebb. Felrugtatok a jatekszabalyokat, felrugjuk mi is.
Mert ez tortenik, semmi mas. Nincs itt tortenelmi kenyszer, se magyargyalazas...hulyites folyik it minden csatornan. Boszmesites. Akkor hol itt a kulonbseg?
@NewWay: " rossz hír, hogy még maradt az SZDSZ-ből egy pár tucatnyi ember.

A jó hír, hogy szinte mind itt vannak, az Indexre behúzott, balliberális bloggerek és kommentelők között."

A rossz hír hogy primitív emberek megoszthatók és irányítható a gyűlöletük mindenki felé aki nem az ő zászlójuk alatt áll.

A jó hír, hogy vannak emberek akik nem annyira primitívek, hogy elfelejtsék a tényt miszerint ez egy ország és egy nemzet. Mindegy ki van hatalmon, nem hagyják szó nélkül ha világraszóló istentelen baromságokat csinál a kormány és aki vezeti.

Ha te úgy gondolod, hogy a Fidesz jó munkát végzett az elmúlt 10 hónapban, javaslom a CDS felárak és a forintárfolyam tanulmányozását.

Ínyencek esetleg azon is elmorfondírozhatnak, miért nincs semmiféle értékelhető gazdasági program 10 hónap után. A hanyatló nyugat országaiban egy párt vagy pártszövetség a hatalom közelébe nem jut program és részletes végrehajtási terv nélkül.

Kérlek oszd meg velem nemfideszes tudatlannal mi az a magasztos cél, ami miatt annyit kell halasztani határidőről határidőre a kihirdetését kockáztatva a gagyiba minősítést?

Előre is köszi!
@Sir Galahad:

Egy pillanatra vegyük komolyan amit a kommentelő ír, és emlékezzünk: Kroes csak a digitális ügyekért felelős, vagyis a sugárzott és letölthető médiatartalmak tartoznak alá. A print és online médiákat érintő kérdéseket a luxemburgi biztos fogja vizsgálni, majd ha Kroes végzett. Ő pedig többször hangoztatta: a három fő kifogás után jöhet még elég.

Vagyis ami most történik nem a vég, hanem a kezdet. Ettől függetlenül azt gondolom, Orbánnak felesleges arcvesztés ez a hazudozás itthon. Az egyetlen értelmes dolog az lenne, ha nem emlegetné fel a dolgot folyton.
@bebe tv:
Ha már viccelődünk, nekem a médiatörvényről jutott egy az eszembe:

Egyszerű lakos megy a fiával, biciklit tolva, azon egy nagy zsák.
Megállítja a rendőr:
- te cigány, mit viszel a zsákban?
- Homokot, kérem alásan.
- Borítsd ki, hadd nézzem!

Mit ad ég, tényleg homokkal volt tele a zsák.
Rendőr el, egyszerű ember a fiához:
- Jól figyeltél? Mert így kell biciklit lopni!
@Vén Csataló: Na a te istenkéid sem fognak belerokkanni a munkába, mert ha igaz a hír a Kövér ősztől már megint 3 hetente akar csak parlamenti üléseket tartatni.
Szegény Láz ár pedig mit sem tudta, hogy a Schröder kancellár járt ekkora Audival, mint ő.
Hát mi tagadás van ő olyan fontos ember, mint a német kancellár volt. Ráadásul azt hitte a felszerelt ketyerékről, hogy lopásgátló nem?
Jobb ha kussolsz, mert ha egy gazdasági miniszternek 10 hónap alatt csak a manyup pénzek lenyúlása és a saját pénzük megnövelése a 16% adókulccsal jut az eszébe, az jobban tenné ha stemplizni járna a munkaügyi hivatalba, havi 60.000-ért.
@tomwar: " Ugye Te se gondolod komolyan, hogy ok komolyan gondoljak? Ugye nem... Ezt mifelenk parasztvakitasnak hivjak.
SEMMI szukseg nem lenne uj Alkotmanyra, ha a regit ezek a jo fiuk nem b*sszak szet...tudod, a vastorvenyt, Viktor szerint.
Ezert allitom, hogy hazug es gerinctelen ember - tobbre becsulnem, ha kiallna, es azt mondana: 8 ev utan mi jovunk, nektek meg coki! Es tobbet nem hagyjuk, hogy a helyunkre alljatok, ahogy ti se leptetek le 2006-ban, amikor mi jottunk vlna a tuzhoz kozelebb. Felrugtatok a jatekszabalyokat, felrugjuk mi is.
Mert ez tortenik, semmi mas. Nincs itt tortenelmi kenyszer, se magyargyalazas...hulyites folyik it minden csatornan. Boszmesites. Akkor hol itt a kulonbseg?"

Hirtelen belegondoltam mi lett volna ha 2006-ban mennek a szocik és jön a Fidesz. Elképzelem ahogy Matolcsy mellbe kapja a válságot és nekiáll a válságmenedzsmentnek, megvan a kép? Nincs az a pénz amiért azt megélném, de azért van bennem kíváncsiság mi történt volna.
@Melee: kellemetlen kérdés nincs!
Tedd fel mégegyszer.
Jó a délutáni piknik!
@öcsi55: Felteszem én Öcsike :-)

Szóval muti azt a passzust, ami szerint Orbánék NEM módosították a médiatörvényt, és igazzá teszi a vezér tegnapi mondandóját.

Van ilyen, vagy nincs? Hazudott, vagy sem?
@Véleményterrorista: Cseszd meg ez még jobb.
Egyébként nem letagadható, hogy vannak genetikai kódolási hasonlóságok.
Engem meg az erdekel, hogy lehet Alkotmanyba foglalni az AVH mesterkedeseit...vagy Matolcsy Gyuri revidealta az allaspontjat?
@bebe tv:
Kösz.
Kivételesen nem a genetikára utaltam, inkább a módszerre!
@néma bárány: szerintem nem módosították,meg nem is fogják.Jobb nem is lehetne.
@néma bárány:
Azt tudjuk, hogy visszamenőlegesen nem érdemes és teljesen felesleges kigyűjteni hazugságait.
De most pár nap elteltével sem számít már, mit mondott akár órákkal előtte!
@bebe tv: Hapsikám, ez az ország egy iszonyú jó hely lenne, ha annyi lenne a probléma, hogy Lázár S8-assal mászkál.

Ehelyett sajnos van egy ~20000 milliárdos államadósság, amiből 12000 milliárdot az komcsi eftársak, meg a libsi csatlósok hoztak össze az elmúlt 8 évben - nem mellesleg anélkül, hogy bármi pozitív látszata lenne az ország állapotán, még azt a nyomorult metrót se bírták befejezni ebből a lóvéból.
Szóval a házi feladatod holnapig, hogy kiszámolhatod, hány S8-ast lehet Lázár pajtásnak venni, hogy pariban legyen a 12000 milliárdos kártételetekkel.
@butus: A fiúk 8 évig a 2/3-ra vártak, és úsgyi vissza az 1 párt rendszerbe. 1989 előtt ezek nagyobb komcsik voltak, mint maga a Kádár. Kellett is, mert a 3-as érettségivel csakis a
kádergyerekeket vették fel grátisz +100 ponttal kiegészítve. Ha nem lett volna a galeri kádergyerek, akkor most a 80%-a munkanélküli traktoros lenne a falujában.
@Vén Csataló:
Ven csatalo, hany teli szalamit lehetne venni egy S8 arabol!?!?
Miert mentseg mas bune, mond mar meg nekem? MIERT? A lopas az lopas.
Lazarus Janus S8-asa azert verlazito, mert pont o agalt a luxusautok ellen...ezert arcpirito, legalabb akkora BOSZMESEG, mint az elodoke. Ha erre nincs mentseg, arra se legyen, es forditva. em?
@öcsi55: Tessék még egyszer.
Nagyon érdekel, hogy miért gondolod azt, hogy aki a Fidesz-t és a jelen kormányt kritizálja az MSZP szavazó? Én a magam részéről nem szavaztam rájuk, és biztos vagyok benne, hogy 2014-ben se fogok.

Emlékeztetőül a válaszod az első körben: "megnyugtatlak,a te szavazatodra a Fidesznek nem lesz szüksége. "

Ha nincs kellemetlen kérdés, akkor felteszek még egyet: miért gondolod, hogy nem a Fideszre szavaztam, és most nyomtatom a "Fideszre szavaztam - bocsánatot kérek" feliratú pólót?
Lehet huhogni liberó testvéreim.

Mindenesetre nekem tetszik, hogy világos érthető beszédű a miniszterelnök.
Nem tolong, hogy kezet csókoljon Brüsszelnek ész nélkül.
Tetszik, hogy végetvetettek a manyupos marhaságnak. Végre többet keresek és abból fizetek önkéntest, vagy amit akarok.
Tetszik, hogy bevonták a bankokat és a multikat a teherviselésbe.
Tetszik, hogy a boltokat ingyen ellátónak tekintő üzemszerű tolvajokat megbüntetik rendesen.(lsd Bakács:)
Tetszik, hogy elindult a GDP növekedése.
Tetszik, hogy a buzi-nácik nem vonulnak BP közepén.
Tetszik, hogy megregulázzák a mindenki fölött álló vendéglátósokat, taxisokat, parkolócégeket Pesten.
Tetszik, hogy tömött sorokban mennek a tetű szoci tolvajok a sittre.
És mégegyszer a lényeg, végre nem én vagyok a világon a legjobban megnyomorítva az adóval és több lett a fizu. Erre nem is tudom mikor volt utoljára példa....

Szóval bármennyire igyekeznék együttérezni veletek és aggódni a közelgő armageddon miatt, nem megy.
Nekem tetszik:)
Jó dühöngést.
Egy klinikai pszichológus kielemezhetné a tegnapi 'beszédet'.
Megtámadtak, megsértettek, visszavertük, nem hagyjuk...
Orbán mint egy hadvezér, akinek persze a háború csak az elborult agyában létezik csak.
Engem baromira nem sértett meg senki Orbán elvtárs, velem nem törölték fel a padlót.
Igaz az inkriminált törvények és intézkedések nem is az enyéimek...
Így hát az én magyarságomon nem esett csorba, a külföldi munkatársak nem néznek rám másként.
A felmosórongy a magyar miniszterelnök szerepköre, engem ne keverjen bele az önmaga által felállított puskaporos agyrémbe.
Megjegyzem, ha mi akik valóban dolgozunk - és nem csak látszat munkát végzünk hangzatos lózungokat tologatva magunk előtt, mint egy ganajtúró, - a munkánkat ilyen semmit mondóan végeznénk ahogyan ön Orbán elvtárs, akkor bizony felkopna al állunk.
Olybá tünik Ön nem tudja - de hát honnan is tudhatná egy egykori oxfordi kédér kedvenc aki a való élet egy miligrammjét sem tapasztalta meg -, hogy mi is a valódi munka.
Az értéktermeléshez, a valódi termékhez, szolgáltatáshoz amit az emberek használnak, ahoz nem elég a napi lózunk unalomig ismételt mantrázása, ahhoz tenni is kell.
Ne önmagát győzködje hogy jó politikus, hanem tegye a dolgát hamár ilyen léhűtő szakméra adta a fejét.
A tegnapi nem munka volt, csak az eddigi röpdölgozatok visszaböfögése, egy a vizsgán meggyőzően hablatyoló, de egyébiránt semmit sem tudó és mondó diák jól hangzó szövege.
Semmi több.
Fog Orbán Viktor valaha dolgozni vagy megmarad egy lózung gyáros alanyi költőnek akin a jövő történelme jóizűeket tud majd röhögni?
@bebe tv: "akkor most a 80%-a munkanélküli traktoros lenne a falujában. "

Ezt nem mondod komolyan!

Ezek meg a munka?
Különben is a sertésgondozáshoz nem feltétlenül kell traktoros jogsi...!
@Kalmár: KI mondta, hogy Neked nem jo? ELJEN!
Bar a tomott sorokat nem nagyon latom, meg a nagy fellendulest es az 1M munkahelyet, de tudod en is elvezem, hogy tobb a lovem...a szaros kis beosztottaim meg hadd kinlodjanak! Nem igaz, rohadt kis parizerfalok, majd rafanyalodnak a kiflicsucsokre! :-)
Nyaron elmegyek Gorogbe, telen meg Ausztriaba a plusz lovebol.
Buszken.

Istenem, ha a butasag szorgalommal parosul, az az igazi.
@Rob67: Orban Viktor epp most tekozolja el Magyarorszag tortenelmi eselyeit. Ehhez paran meg tapsolnak...nagy kar.
"Esetleg azért, mert a nagy nevetségessé tevésben és kritika elleni tiltakozásban mégis átírjátok az összes kritizált pontot a kirendelt pedellus felügyelete mellett?

- eltörlitek a külföldi médiák büntethetőségét,

- a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem fog vonatkozni a lekérhető tartalmakra és blogokra,

- a személyek, nemzetek, kisebbségek diszkriminációja továbbra is tilos, de kivettétek a szövegből a rájuk vonatkozó sértések tilalmát.

Nem tudom ez a pánikszobából minek látszik, de innen kintről eléggé padlófelmosás gyanús. "

Ezek? Te hülye vagy bazdmeg....

Az igazság az, hogy a nagy médiahtörvény hisztiből 3 csóringer mellékszabályt talált EU ellenesnek az európai bizottság, a legtermészetesebb, hogy ezeket a kormány átirja. (Még akkor is, ha bizonyos pontokat -például a hármast- éppen vitathatná is).

A törvény érdemi (és a ballibberek által kritizált része) jottányit sem változott amiatt, hogy ezekben enged a kormány.

Azaz maradnak a parlament által delegált NMHH tagok (tudod, a pártkatonák), és ők fogják felügyelni a TELJES magyar médiát, a zinternettől kezdve a kereskedelmi tévékig.

Maradnak a magas bírságok a médierövényt megsértő orgánumokra, marad a forrásfeltárásra vonatkozó szabályok.

Ezek a változtatások lófaszt nem fognak változtatni a vélelmezett öncenzúra veszélyén, azaz az éppen olyan marad, mint amilyen eddig volt: nyilvánvalóan semmilyen.

Aki a médiatrövény ügyben kurvára beégett, az bizony nem a kormány, hanem a kritikusok.
Ugyanis a megfogalmazott kritikák közül SEMMIT nem fogadott el az EB, ezek a pontok az általam olvasott EGYETLEN KRITIKÁBAN SEM jelentek meg tételesen.

De te egészen nyugodtan hidd azt, hogy ebben a harcban ti győztetek, ha másra nem, önigazolásnak jó lesz.
Én pedig csak röhögök rajtad.
@Squid: Liberális barátom, tanulj meg először helyesen írni. Okés?
@lucc.gizi: Tegnap nyilatkozott egy grafológus, hogy francia grafológusok megállapították a Napóleon kézírásának bizonyos jeleiből, hogy Bonaparte mániákus depresszióban szenvedett.
Az kézírás erre utaló jellegzetességeit követve ő is megvizsgálta OV keze írását, és hasonló következtetésekre jutott.
Tetszik a stílusod.
@Véleményterrorista: A ganajt valahogy azért el kellett az ólak mellől szállítani. Na erre volt a TSz-ben a traktoros meg arra, hogy odafuvarozta az ólakhoz a barmoknak az abrakot.
@Kalmár: Én is nagyon örülök, ezek szerint ez mind igaz? Jaj várj! Szerintem téged beszopattak.. ó neee... de kár, már kezdtem örülni.
@bebe tv: az nem "mániákus" hanem mániás, ha egy grafológus ilyet mond, az azért ciki. Amúgy nem Orbánt védem, az kapja be.
Ennyit még nem röhögtem mint ezen a cikken. Köszönöm neked posztoló, és minden szavaddal egyetértek. :DD
Ha az író ezt komolyan gondolja, akkor feltételezem, ezek után már semmi gondja nincs is a médiatörvénnyel.
@bebe tv: esetleg talicska?
Olcsóbb, és ahhoz értenek is!
Újabb fikaposzt. Ez a szép az indexen: hogy címlapra kerülhet az összes frusztrált, szövegértési nehézségekkel küzdő idióta. Régen a kocsma és a diszkó, ma a blog vezeti le a kamaszos arcoskodást.
@Melee: számomra szórakoztató vagy!
@Kalmár:
Kedves Kalmár!

Egyre kérlek, csak olvassad el. Kérlek felkészültségednél fogva bíráld és javítsad ki közlésemet. Vedd úgy, hogy ez Gyurcsány ötlete. Nagyon bízom benned, vajon te milyen retorikai fogást találnál még. Nemzeti együttműködésünket bizonyíthatnád most, és kérlek rá! Ezt a levelezést Gyurcsány kezdeményezte ez a kiindulás. Csalódnék, ha nem működnél együtt velem.

1,3 milliárd?

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
@Rob67:
Elolvasgattalak. Alanyi vagy, költő nem. Gyáros? Nem tudom, de lózungod annyi, mint égen a csillag. Ettől persze ne hidd csillagásznak magad. Míg Orbán miniszterelnök, mehetsz számlálónak a Lózung Művekhez. Golyós számológép vitele ajánlott.
@tomwar: Bakker, ha ilyen jól megy vegyél már egy rendes billentyűzetet.
Sajnálom, hogy ilyen ostobán viszonyulsz azokhoz akik érted is dolgoznak.
Az én beosztottaim többet keresnek, nekik is tetszik. Bár a kifli végét ők is megszik. (ti csak a közepét ettétek eddig?) :))
Kedves, hogy buta, szorgos embernek tartasz.
Cserébe neked is jó éjt ostoba, lusta, disznó.
@öcsi55: A kérdésre most se válaszoltál, de egy magadfajtától érdemben ez nem is várható. Mikor azon sopánkodsz, hogy hova is tart az ország, csapd ezt a hozzáállást is az okokhoz.
@Várúr: Kedves Várúr!

Tudod nem sértegettelek, szeretném kérni véleményedet? Kalmárnak is elküldtem! Kiváncsi vagyok, vajon tényleg nem számit 1,3 milliárd kidobása, avagy számít?

Egyre kérlek, csak olvassad el. Kérlek felkészültségednél fogva bíráld és javítsad ki közlésemet. Vedd úgy, hogy ez Gyurcsány ötlete. Nagyon bízom benned, vajon te milyen retorikai fogást találnál még. Nemzeti együttműködésünket bizonyíthatnád most, és kérlek rá! Ezt a levelezést Gyurcsány kezdeményezte ez a kiindulás. Csalódnék, ha nem működnél együtt velem.

1,3 milliárd?

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
@Vén Csataló: Idefigyelj te kehes gebe.
1.Ha házi feladatot akarsz valakinek adni, annak ott van a nejed, ha már az ilyeneknek mint te van-e egyáltalán.
2.A + adósság amit összehoztak, az elment a 13. havi bérekre és nyugdíjakra amit a végén visszavontak.
Elment a pedagógusok és egészségügyi dolgozók bérének 50%-a történt megemelésére.
És ne feledd, hogy 2008-tól jött egy nagy gazd.világválság ami tovább csökkentette az adóbevételeket.
Igaz, ha ezt nem lépték volna meg, a nevezett ápolónők és a pedagógusok nagy része még mindig 55-60 ezret vinne haza még ma is.
Olyan sötétek vagytok és félelmesek, mint az univerzumban nagy fekete lyuk, ami mindent magába kebelez ami útjába kerül. Ilyen volt a manyup is.
2005-ben még azt is elhitette veletek az a nagy gazdasági zseni polgári párt hogy 300 ezer lesz náluk a minimál bér.Erre már nem emlékszel? Gyártja még a Richter a Cavintont. Javallat: Menj a patikába és vegyél magadnak.
@Takony_fősámán: Lehet, hogy nem a grafológus mondta így, hanem én írtam le rosszul.
@Kalmár: @Várúr:

Az a borzasztó, hogy tudom mekkora az üzleti jutalék az üzletszerőknek, nyomda és Posta területén, írtózatos pénzt kaszál valaki! Ez nem annyira fáj, mint az átverés! Ti semmit nem kaptok ebből.
@Véleményterrorista: Tudom, hogy nem arra utaltál, de mivel nekem sajnos vannak tapasztalataim a bangladesi génhordozókkal,én viszont igen.
@Véleményterrorista: Láttál te már trágyahordó talicskát lézerblokkolóval felszerelve?
@Véleményterrorista: A módszereket a legtöbb esetben vissza lehet vezetni a hovatartozásra.
Hogy is mondjam finoman,ez az elmult néhány évtized pont elég volt nekünk a szocikbol meg a liberálisokbol...Meg kéne már érteni...
@bebe tv: Nem kell bántani a Vén Csataló polgár, ember, nép, magyarok-at. Így írom mert Viktor így hívta a Csata Ló polgártársunkat. Csataló szolgálta és cipelte Viktort, Viktor mára már 60 kilóról felküzdötte magát 100 kilóra. A becsülendő Csataló érzi is súlyát. Szerintem legalább Ő őszinte! Csataló, aki ma már zabot nem kap, de hűséges. Így látja fogadjuk el, legalább nem áruló. Gondolom nem is tesz kárt.
@Nati Walter: hát most kaptál egy kommunistát, nem is akármilyet.
@Nati Walter: Szerintem is van benne igazság, de ezek a mostaniak, nem jók. Buták!
@Takony_fősámán: mániás tünetcsoportot a hangulati szint kóros emelkedése jellemzi, amely a gondolkodás, a késztetések, és a cselekvések intenzitásának fokozódását eredményezi. Az érzelmi életre a kirobbanó jókedvtől a szélsőséges elragadtatottságig terjedő felhangoltság jellemző, ennek köszönhetően a betegségbelátás hiányzik, a mániás önszántából ritkán fordul orvoshoz. Szélsőséges állapotokban a hangulati szint emelkedettsége ingerlékenységben, feszültségben, agresszivitásban nyilvánul meg, főleg abban esetben, ha a beteg korlátozva érzi magát nagyra törő terveiben. Optimizmusa és magabiztossága túláradó, ítélő-és tervezőképessége kritikán aluli. Önmagát rendszerint túlértékeli, súlyos nagyzásos téveszmék kerítik hatalmába saját képességeit és hatalmát illetően.

A kritikai készsége ezzel párhuzamosan csökken: viselkedése és öltözködése feltűnő, beszéde harsány, trágár, szokatlan kapcsolatokat kezdeményez. Viselkedése gyakran kihívó, erotikus. A határtalan öröm nincs arányban a beteg életkörülményeivel, ennek ellenére gyakori, hogy hatalmas pénzösszegeket költ - a hozzátartozók általában ekkor fordulnak orvoshoz. A mániás beteg szándéka, késztetése könnyen tettbe fordul, ezért esetenként nemcsak erkölcsi, hanem etikai vagy jogi normákat is sért.
Lényeg a Fidesz kifizette számláit a Posta felé!
@öcsi55: Szelektív a látásod?

index.hu/belfold/2011/02/14/a_faz_megszerezte_a_mediatorveny_modositasait/

Félig vakon minek beszélsz a világ dolgairól?
Felolvassam a szöveget, hogy el tudd dönteni Orbán hazudott-e tegnap?
@Várúr: Újabb fikakomment. Régebben legalább erőlködtél egy kicsit, egészen rendkívüli esetben a témát is érintetted. Mostanában viszont ennyi telik.

Mi van Fater, öregszel?
@néma bárány: báránykám!szerinted az index az Isten. na ne!
@egerészölyv: nem mini, teljesen duce, Benito pont ugyanilyen eszmeváltogatós, mások arcába fingásért dézsányi fost bevállaló, bátornak álcázott gyávaféreg, semmire sem való tahóbéla volt, amíg fel nem kötötték alássan. a különbség annyi, hogy Mussolini legalább a modern építészetet pártolta Siklós 'Borzadály' Maris néni helyett, míg Vittorio utóbbira veri a fitymás faszt.
@tomwar: szerencse, hogy te okos vagy és mindent értesz - nyilván ájropéer értelmiség. A káromkodásokat esetleg írd csupa nagybetűvel, úgy még jöbb. Te kis sötét...
@thinker_: Viktor!! Cimi a szádba, nyomás az ágyba!
@Kalmár: "Újabb fikaposzt."

Miért olvasod? Hülye vagy? Ha okos lennél, nem olvasnál ilyeneket, sőt nem fűznél hozzá véleményt sem. Én nem olvasok Orbán-imádó nemzeti bolsevik írásokat, erre nincs időm.

"Mindenesetre nekem tetszik, hogy világos érthető beszédű a miniszterelnök."

Tehetsz nekem egy szívességet, bolsi.
Uramisten, mennyi hülye ember van...
(József Attila után szabadon)
Húsz évre végre lettem én
Fülkék ura, kemény legény!
Egér - vezér.

Reszkessen mind a macskanép
Uralmuk volt itt épp elég:
Böszme - eszme.

Aki velem egyet nem ért,
Fizetni fog majd mindenért,
Ebül - repűl.

Helyükre űl majd sok komám,
Osztozik gazdag lakomán,
Éhes - méhes.

Nem jut a népnek több falat?
Ezért kell minden köz falat
NENYI- teni.

Nem ad a bank több maszlagot?
Rájuk csapok, oszt jónapot,
Blamázs-bagázs.

"Legyen itt minden nemzeti!"
Ki ellenáll, felökleli.
Magyar-agyar.

"Narancs szin menden éjjeli!"
Ki tudná mind átfesteni!
Viktor-piktor.

Ha örül Horn és Antall úr,
Hogy győzőnk semmit sem tanúl.
Sekély e kéj.

Én egész népemet fogom
Megszerzett kétharmados jogon,
Hülyi-teni.
@Jack Torrance: "Uramisten, mennyi hülye ember van..."

Óriási szerencsénk van, hogy te okos vagy. Lehet, hogy így nem hal ki az emberiség.
@sixx a bolsevik: ki mondta, hogy kivétel lennék?
Nagyon jó!! :))

A fent említettek csak a kezdet Viktorunk már csak a függöny elé tolt színész.
Navracsics már takarékon van. A hatalom új várományosai: Lázár, Rogán és az örök titkár Szíjjártó.

Viktor most már fél. Még utoljára megpróbálja régi retorikai trükköket, de már nagyon vérszegényen hangzik.
Orbán soha nem fog meglépni semmit, főleg, ha Matolcsy van mellette. Egy helyben már álldogáltunk, kérdés, hogy az országban kinek, mennyi türelme van ehhez.
"Ha így folytatod nem kudarcba, hanem röhögésbe fullad az EU elnökség. "

Hát Németországban már most baromira sajnálnak minket. Miatta. Már röhögni sincs kedvük rajtunk, mert mint nettó befizetők ők fogják ezt az ámokot kifizetni.

Persze elhajthatjuk őket a faszba, és mi az, hogy Merkel brekeg nekünk a szabadságról és független piacról.

Ha sikerülne elhajtanunk a németeket, az kb. 200 ezer munkahely. Minuszba.
@bebe tv: Ha hiszed, ha nem, én élvezem a vonyításod. Egyedül a szagod zavar, idáig érzem ahogy erőlködsz, hogy valahogy megsérts. Ha tudnád, mennyire nem számítasz, tán nem erőlködnél ennyire.
@Kalmár: Minek? Attol barki megertene a lenyeget?

Minek? Attól bárki megértené a lényeget?

Latod, ha nagyon akarnek, tudnek ezen is ekezetekkel irni...de mint feljebb emlitettem, a mondanivalom ertheto igy is...es meg sem.
Az a baj, hogy nem olvastad ki az ironiat es az elkeseredettseget....s ez nem ekezetek hianyan, vagy megleten mulik. Azt hiszed, ekem jolesett latni - es nem, nem most, mar jo elore - hogy kevesebb lesz jopar boritekban? Azt hiszed, en egy sotet diszno vagyok? Hat nem...s tudod ha jol hallom, epp mostanaban varhato, hogy felhivjon Rogan Antal, es szepen megkerjen, hogy -helyettuk - de tegyek mar bele egy kis pluszt a zsebembol a fizetesi boritekokba, mert ez a rohadt matematika nem vette eszre, hogy forradalom van, es csak kevesebb lett az a penzecske..
Amugy erdekelne, mibol vontad le azt a kovetkeztetest, hogy lusta volnek? Lustasag az, hogy ezreszer is tenyeket allitok szembe a hazugsaggal, a becsapassal, es az 1001. ostoba (ha nem inged, ne vedd fel) sem kepes megerteni?
@BékaRóka:
"szerencse, hogy te okos vagy és mindent értesz - nyilván ájropéer értelmiség. A káromkodásokat esetleg írd csupa nagybetűvel, úgy még jöbb. Te kis sötét..."

Nem, nem mindent...peldaul azt sem, hogy ervek helyett miert becsmerelsz? Europai vagyok, kulturalis szempontbol annak tartom magam, es hat foldrajzilag is...itt szulette, itt elek. Antropologiai szempontbol a meghatarozasom:kaukazusi.
Az osei nemet szarmazasu bevandorlok az 1700-as evek elejen erkeztek. Vannak rokonaim Magyarorszagon, Nemetorszagban, es a tengeren tulon: Ausztraliaban es Kanadaban. Ahogy barataim es ismeroseim is.
Talan mindezek okozzak azt, hogy nem vagyok hajlando butasagokat es hazugsagokat tenykent elfogadni, es az erkolcsi normaim nem teszik lehetove, hogy masokat becsapjak, degradalo jelzokkel illessek. Muvelt es szeles latokuro embernek tartom magam, es altalaban az ismeroseim is ezt gondoljak rolam. A szavaidbol az derul ki, nem ismersz. De talan ismeretlenul is megkerhetlek arra, hogy erveket, es ne jelzoket sorolj!
Dijaznam, hogy ha valaki ugy vedeni meg a vitatott allaspontot, hogy nem irja le a kovetkezo szavakat: Gyurcsany (es formai), Sukoro, libsi, komcsi, stb. Szamoknak nagyon orulnek, kiveve 2/3.

Jelzem, Orban Viktor egy mondataval nagyon is egyetertek: tortenelmi valtozas kuszobehez ertunk. (nem ezekkel a szavakkal, de ezt mondta) Csak szerintem o es nem is olyan kicsiny csapata keves ehhez...es ezt az elmult honapokban tobbszor bizonyitottak. Nekem tul sokszor.
@tomwar:
Szerintem ezt ők nem fogják megérteni.
Túl sokat írtál és bonyolult számukra ennyi mindent értelmezni. Túlcsordul a puffer...
Fentebb is olvashattad, hogy az a jó, ha világosan és értelmezhetően beszél a miniszterelnök (LOL).
Érdekes, nekem eddig sem voltak szövegértési problémáim egyik miniszterelnökünknél sem. Igaz olyan már volt (most másodszorra), amelyiknek a hallgatása közben a folyamatos hányinger kerülget(ett).
@mohaa: Probalom lemosni magamro a "lusta diszno" titulust...ezek szerint Neked feltunt a szorgalmam. Mar megerte...:-))
@Squid:

"Ha te úgy gondolod, hogy a Fidesz jó munkát végzett az elmúlt 10 hónapban, javaslom a CDS felárak és a forintárfolyam tanulmányozását. "

HA te úgy gondolod, hogy értesz a gazdasághoz, akkor javaslom az EURUSD, meg a CHFEUR grafikon tanulmányozását az elmúlt egy évben.
Persze azokról is biztosan a fidesz tehet.
@mohaa:
"Igaz olyan már volt (most másodszorra), amelyiknek a hallgatása közben a folyamatos hányinger kerülget(ett)."

Menj el dokihoz, ha nem szervi baj, akkor kizárólag pszichoszomatikus lehet.

Sajnos ez nem akadályoz meg abban, hogy faszságokat irogass.
@néma bárány:
Fikablogra fikakomment. Elég az ide. Még sok is. Korom miatt ne aggódj. Maradj a nyájban, ott nem érhet bántódás.
@igényes:
Vannak, akik azért nyivákolnak, hogy a "népet" alkotmány-ügyben nem kérdezik, mások az ellenkezője miatt. Postaköltség, stb. Hát hiába: a demokrácia drága játék. Az elmúlt nyolc év még drágább volt.
@igényes:
Udvariasan erre is felelek. Másfél évig dolgoznak az új alkotmányon. '89-ben egy senki által fel nem hatalmazott társulat pár hét alatt dobta össze. Akkor kutya se kérdezte a választópolgárokat, mit szólnak hozzá? Most széles körű konzultációt folytatnak, beleértve a kérdőívek kiküldését is. Az eleve ideiglenesnek deklarált alkotmány véglegessé tétele valóban nem kényszer, hanem lehetőség. Pénzbe és sok munkába kerül. Aki az összevissza alkotmányértelemezgetésben érdekelt, nem akarja, mások világos alaptörvényt szeretnének. Én is.
@Várúr:
"emútnyócév emútnyócév emútnyócév..."
Nem unalmas már ez a mantra?
Veled szemben érdekes módon senki nem 12 évezik, pedig volna miért. Ezüsthajó kft., Happy End kft., Kaya Ibrahim, Josip Tot, ÉS dokumentumok, orbán bányák, orbán szőlők, csak hogy a legfontosabbakat említsem.
Miért van az, hogy az összes fideszdroidnak szelektív memóriája van?
@Várúr:
Az a 12 kérdés "Pénzbe és sok munkába kerül" ? Tényleg? Az a 12 kérdés, ahogy meg van fogalmazva, egy érettségizett diák 5 perc alatt megfogalmazza egy kitépett kockás papíron. Az már más kérdés, hogy ez a diák legalább úgy írná le, hogy az egyszeri állampolgár is értse.
Mert ha azt mondod, hogy ezeket a kérdéseket egy bolti dolgozó, vagy a 70 Mari néni megérti, akkor megeszem a kalapomat. És ezzel nem őket minősítem, hanem azokat, akiknek ez "Pénzbe és sok munkába kerül".
LOL.
@Várúr:
Mellesleg nem tudom feltűnt-e, de nem azért szidja már lassan mindenki orbánt, mert ez a divat. Hanem mert fikarcnyival sem jobb mint az amit gyurcsányék csináltak. Nagy államférfi lehetett volna belőle, de elkúrta, ő is. Next.
@Várúr:
Varur, az a 12 kerdes egy vicc. Te is tudod, en is. A butabbak elhiszik, hogy szamit barmit is, es ennyi ido alatt meg lehet csinalni 8 millio peldanyban, feldolgozva. Ki csinalja? Mikor? Ki ertekeli a szoveges valaszokat? Ez - mint leirtam mar - csak porhintes...
Ha ilyen kerdoivet irok anno a foiskolan, kivagnak nyomban.
12 pont a nepszavazas elkerulesere. Ennyi.
@Vén Csataló: Idesüss. Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy sajna te nem csata hanem bányaló vagy. A bányalovak húzták régen ki a csilléket a bányából, és mert idejük legnagyobb részét lenn a bánya mélyén sötétségben töltötték el, hát lekötött szemmel vezették őket, hogy a kinti fénytől ne vakuljanak meg.
A bánya mélyének sötétsége és a bekötött szem
úgy látszik stimmel mert észre sem veszed, hogy olyan ideológiát sztárolsz ami kommunistább a volt kommunistákénál. Nálad nem igen kellett agymosást végezni, mert vevő voltál és leszel is mindig az 50-es évek demagógiájára -államosítás, magánszférába történő beavatkozás, kommandó stb-.
Rólad az a megérzésem, hogy neked nem kell féltened a magántulajdonod mert nincs, nem félted a szabadságod mert nincs rá igényed.
Akkor érzed magad jól, ha pórázon vezetve odadobnak egy kis csontot, hogy csócsálhass rajta.
@Bergeroth:
Az a "szinte mindenki", aki szidja Orbánt, pár száz vagy ezer kommentelő néhány blogon, akik soknak hiszik magukat. Netán a te környezeted, mely szintén nem tömeg... vagy a médiatünti 5-6 ezer vegyes csápolója. Az összes közvéleménykutatás szerint ha ma tartanák a választásokat, a fidesz ismét kétharmaddal győzne. Ezzel az arcoskodással: "nagy államférfi lehetett volna..." nem tudok mit kezdeni. Dehát ez a szép a neten: itt mindenki tud, sőt jobban tud.
@tomwar:
Neked vicc, sokaknak nem az. Könnyű megérteni, a kedvedért mégis elismétlem: a '89-ben
megváltoztgatott alkotmányt arra fel nem hatalmazottak pár hét alatt dobták össze. A kutyát se kérdezték utána, hanem megszavaztatták a régi állampárti parlamenttel. Most meg "kevés a kérdés, kevés az idő, túl drága" stb. Buta demagógia, egyesek mégis bekapják, mint gyerek a nyalókát.
@Bergeroth:
Ejnyebejnye... a ballibek meg a 200 oldalas alkotmányt akarják megszavaztatni a Mari nénikkel... Amúgy megnézném, mit dobsz össze öt perc alatt egy kockás papíron. Esetleg a bevásárlási listát.
@Bergeroth:
Kispajtás. Az az elmúlt 8 év többek közt 21.000 millárdos államadósság. Temérdek felderítetlen korrupció, lopás. stb. Amiket meg felsoroltál, azokról bíróság mondta ki, hogy szó nem igaz belőlük.
Na, tovább ne fárassz.
Ballib propagandistákkal egy idő után unok vitázni.
@Várúr:
Akkor már nem is lényeg, hogy nagyjából 15%-ot esett a mai napig a fidesz népszerűsége.
@Várúr:
Az csak 1 dolog, hogy az a 12 pont úgy van összerakva, hogy konkrétan semmit nem lehet érteni belőle, de az, hogy szerinted ez így van jól...hááát, ez csak téged minősít.
@Várúr:
"21.000 millárdos államadósság"
forrás?

"Temérdek felderítetlen korrupció, lopás. stb."
forrás?

"Amiket meg felsoroltál, azokról bíróság mondta ki, hogy szó nem igaz belőlük."
forrás?

"Ballib propagandistákkal egy idő után unok vitázni."
Én meg a fekete-fehér szemüveget viselőkkel unok vitázni.
Majd ha eloszlott a narancsköd a fejedben, akkor talán vitázhatunk érdemi dolgokról is.
izé, 5%-ot akartam írni.
@Várúr:
Pont annyi szuksegunk van egy uj Alkotmanyra, mint az elmult 222 evben. Felolem egyebkent lehet, de nem igy. Az, hogy ezen ezrek dolgoznak masfel eve, nem igaz.
Egy Alkotmany, amit most megalkotnak, lehet, hogy 20 ev mulva idejet mult lesz... Az alapturvenynek a tarsadalommal egyutt, folyamatosan fejlodnie kell. Ez nem toldozas-foldozast jelent...hanem konszenzuson alapulo modositasokat.
Nem ereztem a hianyat az elmult evekben se a Szent Koronanak, se a keresztenyseg kifejezesenek allami szinten. Miert is kellenenek most? Mit keresne korona egy koztarsasag Alkotmanyaban? (pont mint egy kiraly nelkuli apostoli kiralysag...)
A toldozas-foldozast es lejaratast epp a FIDESZ-KDNP vegezte az Alkotmanyon, az o ad-hoc alkotmanymodositasaik degradaltak a mai alaptorvenyt le.
Hiaba irnak ujat, ha ennyire tisztelik...
A 12 pontrol pedig ujra leirom: vicc a atrtalmuk, a valaszok feldolgozasa erdemben pedig eselytelen. Hulye kerdesekre nem lehet egyertelmu valaszokat adni....es ennyi ido nem eleg ra. Meg meg se kaptam, de apr. 15.-en szavazzanak rola...
Tudom, itt kevesen olvasnak egy ilyet vegig, de pl. ilyesmi gondjaim vannak az uj uttorok/forradalmarok stb. 12 pontjaval:
index.hu/belfold/2011/02/17/12_pont_az_uj_alkotmanyrol/
@tomwar:
Udvariasan, de már kissé türeletlenül válaszolok. Még nem is ismered azt a 12 kérdést, de már "viccnek" tartod. Többi érved ugyanilyen magvas. Neked nem hiányzik az alkotmányból a Szent Korona, másoknak - a történelmi előzmények tisztelőinek - nagyon is. Tízmillió embörnek megfelelő alkotmányt nem lehet írni. A többségnek megfelelőt lehet írni. Erről szól a lassan egyéves konzultáció és a kiküldendő kérdőiv. Végül épp a te állításod logikátlan: "húsz év múlva idejétmúlt lesz". Minden bizonnyal, ahogy idejétmúlt a jelenlegi is. Még egyszer, utoljára: a mostani alkotmányt pár ember pár hét alatt farigcsálta, majd a pártállami parlament hagyta jóvá. Szó nem volt egyeztetésről. Most széleskörű egyeztetés folyik, erre némelyek épp azt kifogásolják. Tegyék, csak hát a választás volt a kívánságműsor, négy párt be is jutott a parlamentbe. Reklamálni három év múlva lehet. A közvéleménykutatások szerint a szavazásra hajlamosak óriási többsége nem reklamál, sőt a nem szavazók sem.
Üdv.
@Várúr:

"nem is ismered azt a 12 kérdést"

A kérdések elég régen ismertek:

fidesz.hu/index.php?Cikk=158845

A probléma nem a széleskörű egyeztetés ténye, hanem az egyeztetés tárgya: másodrangúak a kérdések, pont azokat kerülték el, amikben a legnagyobb társadalmi viták vannak.
Szerintem vegyük komolyan, hogy Járai Zsigmond, Csák János, Pálinkás József, Szili Katalin és Szájer József nemzeti konzultációt fognak folytatni Boross Péterrel, Pozsgay Imrével, Schöpflin Györggyel, Stumpf Istvánnal, Pálinkás Józseffel, Szájer Józseffel, akik az új koncepciót kidolgozták, és a nép által beküldött észrevételeket is hozzá fogják igazítani az elkészült tervezethez.
@Fabius:
Hagyd, felesleges, úgysem fogja megérteni soha.
süti beállítások módosítása