Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "„Ez egy biankó felhatalmazás, az OBT maga sem ismeri a részleteket, hogy mit tartalmaznak a kormá... (2024.11.21. 18:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.02.15. 08:00 Fabius

Pánikszoba

Címkék: fidesz orbán viktor médiatörvény pánikszoba

A pánikszoba olyan lakáson belüli bunker, ahová elvonulhatunk kivárni, amíg odakint elül a vihar. Olyan hely, ami ellenáll a fizikai behatásoknak, ahová nem szűrődik be a hang, ahová bezárkózva biztosak lehetünk: nem érhet el minket senki, és kinyitni is kizárólag belülről lehet. Ha háznak veszem az országot, akkor Orbán Viktor pánikszobája  kétséget kizáróan a parlament. Ő oda vonul vissza mikor megtámadják, ott érzi magát a legteljesebb biztonságban kétharmados többségének kevlár pajzsa mögött kucorogva. Mögülük cincogja riadt egérke hangon megerősítésre várva: erős vagyok, ugye, ugyehogy kurva erős?
Bennem legalábbis ezt a képzetet keltette Kedves Vezetőnk tegnapi beszéde. Bezárkózott jól a falak közé, magára zárta az ajtót, és alternatív fejbenkirályságot álmodott magának ami olyan meleg és kényelmes, akár egy kitérdelt mackó alsó. Kár, hogy köszönő viszonyban sincs a valósággal.

Ismét előkerült a "nép én vagyok szindróma", az ország megtámadtatása pernahajderek által, amit sikeresen visszavertünk. Érveiket nevetségessé tettük, mer'bizony a mostani kormánnyal nem fogják feltörölni a padlót. Istenbizony. Nemnem. Detélleg. Egyetlen országtól sem fogadunk el kioktatást, egyetlen országközösséget sem fogadunk el felénk rendelt ellenőrnek vagy felügyelőnek.

Az a rossz hírem van, Viktor, hogy aki itt nevetségessé vált, az nem a médiatörvényt támadó kritikus sereg, hanem te magad, és kormányod. Szerencse, hogy a parlamenti tudósítók harsány röhögése nem hallatszott be az ülésterembe, mert házelnök úr a pincébe száműzte volna őket a kiegyensúlyozott tájékoztatás nevében. Velünk viszont ilyen szerencséd nincs, minket bizony érdekelne, hogy miért nem volt bátorságotok az Európai Bizottságnak küldött, médiatörvény módosításokat tartalmazó levelet nyilvánosságra hozni? Miért kell annak tartalmát a Frankfurter Algemeine Zeitungnak kideríteni, és miért onnan tudjuk meg mi is?
 

Nem vagytok beszélő viszonyban az emberekkel?
Esetleg azért, mert a nagy nevetségessé tevésben és kritika elleni tiltakozásban mégis átírjátok az összes kritizált pontot a kirendelt pedellus felügyelete mellett?

- eltörlitek a külföldi médiák büntethetőségét,

- a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem fog vonatkozni a lekérhető tartalmakra és blogokra,

- a személyek, nemzetek, kisebbségek diszkriminációja továbbra is tilos, de kivettétek a szövegből a rájuk vonatkozó sértések tilalmát.

Nem tudom ez a pánikszobából minek látszik, de innen kintről eléggé padlófelmosás gyanús. Konkrétabban olyan felmosásnak látszik ahol az országközösség, amit nem fogadunk el fölénk rendelt ellenőrnek játssza a takarító szerepét, te magad pedig a felmosórongy szerepében domborítasz emlékezeteset.
Az alakításért mindenképpen kijár egy Kossuth díj minimum, esetleg egy Schmitt Pál Érdemérme Facsarókosárral És Tartalék MOP Fejjel kitüntetéssel kiegészítve. Egyetlen apró hajszál mégis került valahogy a takonypüré tetejére: a pánikszobában is szemmel tartanak a kritikusok. Egyrészt nehogy valami bajod essen, másrészt nehogy kárt tegyél bennünk. Igen, ezzel pont azt akarom mondani, hogy nagyjából a világ röhög egyrészt a velünk szembeni beszariságodon, másrészt ezen az alternatív valóságérzékelésen. Olyat még ők sem nagyon láttak, hogy valaki a pánikszobába zárkózva igyekszik legeslegbátrabb mesehősnek látszani.

Ha így folytatod nem kudarcba, hanem röhögésbe fullad az EU elnökség. Sebaj, legalább nem fognak csalódni Operettország Bonviván miniszterelnökében. Sej.

294 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr392662036

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pánikszoba 2011.02.15. 18:38:43

A pánikszoba olyan lakáson belüli bunker, ahová elvonulhatunk kivárni, amíg odakint elül a vihar.

Trackback: Valóság nagybátyánk elutazott 2011.02.15. 13:58:47

A hazai és nemzetközi sajtó kitüntetett figyelme közepette tartotta meg parlamenti beszédét tegnap Orbán Viktor. Az országgyűlés tavaszi ülésszakának nyitó ülésén elhangzott húszperces napirend előtti felszólalástól végre konkrétumokat vártunk. Nem kap...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Vén Csataló: Ugye Te se gondolod komolyan, hogy ok komolyan gondoljak? Ugye nem... Ezt mifelenk parasztvakitasnak hivjak.
SEMMI szukseg nem lenne uj Alkotmanyra, ha a regit ezek a jo fiuk nem b*sszak szet...tudod, a vastorvenyt, Viktor szerint.
Ezert allitom, hogy hazug es gerinctelen ember - tobbre becsulnem, ha kiallna, es azt mondana: 8 ev utan mi jovunk, nektek meg coki! Es tobbet nem hagyjuk, hogy a helyunkre alljatok, ahogy ti se leptetek le 2006-ban, amikor mi jottunk vlna a tuzhoz kozelebb. Felrugtatok a jatekszabalyokat, felrugjuk mi is.
Mert ez tortenik, semmi mas. Nincs itt tortenelmi kenyszer, se magyargyalazas...hulyites folyik it minden csatornan. Boszmesites. Akkor hol itt a kulonbseg?
@NewWay: " rossz hír, hogy még maradt az SZDSZ-ből egy pár tucatnyi ember.

A jó hír, hogy szinte mind itt vannak, az Indexre behúzott, balliberális bloggerek és kommentelők között."

A rossz hír hogy primitív emberek megoszthatók és irányítható a gyűlöletük mindenki felé aki nem az ő zászlójuk alatt áll.

A jó hír, hogy vannak emberek akik nem annyira primitívek, hogy elfelejtsék a tényt miszerint ez egy ország és egy nemzet. Mindegy ki van hatalmon, nem hagyják szó nélkül ha világraszóló istentelen baromságokat csinál a kormány és aki vezeti.

Ha te úgy gondolod, hogy a Fidesz jó munkát végzett az elmúlt 10 hónapban, javaslom a CDS felárak és a forintárfolyam tanulmányozását.

Ínyencek esetleg azon is elmorfondírozhatnak, miért nincs semmiféle értékelhető gazdasági program 10 hónap után. A hanyatló nyugat országaiban egy párt vagy pártszövetség a hatalom közelébe nem jut program és részletes végrehajtási terv nélkül.

Kérlek oszd meg velem nemfideszes tudatlannal mi az a magasztos cél, ami miatt annyit kell halasztani határidőről határidőre a kihirdetését kockáztatva a gagyiba minősítést?

Előre is köszi!
@Sir Galahad:

Egy pillanatra vegyük komolyan amit a kommentelő ír, és emlékezzünk: Kroes csak a digitális ügyekért felelős, vagyis a sugárzott és letölthető médiatartalmak tartoznak alá. A print és online médiákat érintő kérdéseket a luxemburgi biztos fogja vizsgálni, majd ha Kroes végzett. Ő pedig többször hangoztatta: a három fő kifogás után jöhet még elég.

Vagyis ami most történik nem a vég, hanem a kezdet. Ettől függetlenül azt gondolom, Orbánnak felesleges arcvesztés ez a hazudozás itthon. Az egyetlen értelmes dolog az lenne, ha nem emlegetné fel a dolgot folyton.
@bebe tv:
Ha már viccelődünk, nekem a médiatörvényről jutott egy az eszembe:

Egyszerű lakos megy a fiával, biciklit tolva, azon egy nagy zsák.
Megállítja a rendőr:
- te cigány, mit viszel a zsákban?
- Homokot, kérem alásan.
- Borítsd ki, hadd nézzem!

Mit ad ég, tényleg homokkal volt tele a zsák.
Rendőr el, egyszerű ember a fiához:
- Jól figyeltél? Mert így kell biciklit lopni!
@Vén Csataló: Na a te istenkéid sem fognak belerokkanni a munkába, mert ha igaz a hír a Kövér ősztől már megint 3 hetente akar csak parlamenti üléseket tartatni.
Szegény Láz ár pedig mit sem tudta, hogy a Schröder kancellár járt ekkora Audival, mint ő.
Hát mi tagadás van ő olyan fontos ember, mint a német kancellár volt. Ráadásul azt hitte a felszerelt ketyerékről, hogy lopásgátló nem?
Jobb ha kussolsz, mert ha egy gazdasági miniszternek 10 hónap alatt csak a manyup pénzek lenyúlása és a saját pénzük megnövelése a 16% adókulccsal jut az eszébe, az jobban tenné ha stemplizni járna a munkaügyi hivatalba, havi 60.000-ért.
@tomwar: " Ugye Te se gondolod komolyan, hogy ok komolyan gondoljak? Ugye nem... Ezt mifelenk parasztvakitasnak hivjak.
SEMMI szukseg nem lenne uj Alkotmanyra, ha a regit ezek a jo fiuk nem b*sszak szet...tudod, a vastorvenyt, Viktor szerint.
Ezert allitom, hogy hazug es gerinctelen ember - tobbre becsulnem, ha kiallna, es azt mondana: 8 ev utan mi jovunk, nektek meg coki! Es tobbet nem hagyjuk, hogy a helyunkre alljatok, ahogy ti se leptetek le 2006-ban, amikor mi jottunk vlna a tuzhoz kozelebb. Felrugtatok a jatekszabalyokat, felrugjuk mi is.
Mert ez tortenik, semmi mas. Nincs itt tortenelmi kenyszer, se magyargyalazas...hulyites folyik it minden csatornan. Boszmesites. Akkor hol itt a kulonbseg?"

Hirtelen belegondoltam mi lett volna ha 2006-ban mennek a szocik és jön a Fidesz. Elképzelem ahogy Matolcsy mellbe kapja a válságot és nekiáll a válságmenedzsmentnek, megvan a kép? Nincs az a pénz amiért azt megélném, de azért van bennem kíváncsiság mi történt volna.
@Melee: kellemetlen kérdés nincs!
Tedd fel mégegyszer.
Jó a délutáni piknik!
@öcsi55: Felteszem én Öcsike :-)

Szóval muti azt a passzust, ami szerint Orbánék NEM módosították a médiatörvényt, és igazzá teszi a vezér tegnapi mondandóját.

Van ilyen, vagy nincs? Hazudott, vagy sem?
@Véleményterrorista: Cseszd meg ez még jobb.
Egyébként nem letagadható, hogy vannak genetikai kódolási hasonlóságok.
Engem meg az erdekel, hogy lehet Alkotmanyba foglalni az AVH mesterkedeseit...vagy Matolcsy Gyuri revidealta az allaspontjat?
@bebe tv:
Kösz.
Kivételesen nem a genetikára utaltam, inkább a módszerre!
@néma bárány: szerintem nem módosították,meg nem is fogják.Jobb nem is lehetne.
@néma bárány:
Azt tudjuk, hogy visszamenőlegesen nem érdemes és teljesen felesleges kigyűjteni hazugságait.
De most pár nap elteltével sem számít már, mit mondott akár órákkal előtte!
@bebe tv: Hapsikám, ez az ország egy iszonyú jó hely lenne, ha annyi lenne a probléma, hogy Lázár S8-assal mászkál.

Ehelyett sajnos van egy ~20000 milliárdos államadósság, amiből 12000 milliárdot az komcsi eftársak, meg a libsi csatlósok hoztak össze az elmúlt 8 évben - nem mellesleg anélkül, hogy bármi pozitív látszata lenne az ország állapotán, még azt a nyomorult metrót se bírták befejezni ebből a lóvéból.
Szóval a házi feladatod holnapig, hogy kiszámolhatod, hány S8-ast lehet Lázár pajtásnak venni, hogy pariban legyen a 12000 milliárdos kártételetekkel.
@butus: A fiúk 8 évig a 2/3-ra vártak, és úsgyi vissza az 1 párt rendszerbe. 1989 előtt ezek nagyobb komcsik voltak, mint maga a Kádár. Kellett is, mert a 3-as érettségivel csakis a
kádergyerekeket vették fel grátisz +100 ponttal kiegészítve. Ha nem lett volna a galeri kádergyerek, akkor most a 80%-a munkanélküli traktoros lenne a falujában.
@Vén Csataló:
Ven csatalo, hany teli szalamit lehetne venni egy S8 arabol!?!?
Miert mentseg mas bune, mond mar meg nekem? MIERT? A lopas az lopas.
Lazarus Janus S8-asa azert verlazito, mert pont o agalt a luxusautok ellen...ezert arcpirito, legalabb akkora BOSZMESEG, mint az elodoke. Ha erre nincs mentseg, arra se legyen, es forditva. em?
@öcsi55: Tessék még egyszer.
Nagyon érdekel, hogy miért gondolod azt, hogy aki a Fidesz-t és a jelen kormányt kritizálja az MSZP szavazó? Én a magam részéről nem szavaztam rájuk, és biztos vagyok benne, hogy 2014-ben se fogok.

Emlékeztetőül a válaszod az első körben: "megnyugtatlak,a te szavazatodra a Fidesznek nem lesz szüksége. "

Ha nincs kellemetlen kérdés, akkor felteszek még egyet: miért gondolod, hogy nem a Fideszre szavaztam, és most nyomtatom a "Fideszre szavaztam - bocsánatot kérek" feliratú pólót?
Lehet huhogni liberó testvéreim.

Mindenesetre nekem tetszik, hogy világos érthető beszédű a miniszterelnök.
Nem tolong, hogy kezet csókoljon Brüsszelnek ész nélkül.
Tetszik, hogy végetvetettek a manyupos marhaságnak. Végre többet keresek és abból fizetek önkéntest, vagy amit akarok.
Tetszik, hogy bevonták a bankokat és a multikat a teherviselésbe.
Tetszik, hogy a boltokat ingyen ellátónak tekintő üzemszerű tolvajokat megbüntetik rendesen.(lsd Bakács:)
Tetszik, hogy elindult a GDP növekedése.
Tetszik, hogy a buzi-nácik nem vonulnak BP közepén.
Tetszik, hogy megregulázzák a mindenki fölött álló vendéglátósokat, taxisokat, parkolócégeket Pesten.
Tetszik, hogy tömött sorokban mennek a tetű szoci tolvajok a sittre.
És mégegyszer a lényeg, végre nem én vagyok a világon a legjobban megnyomorítva az adóval és több lett a fizu. Erre nem is tudom mikor volt utoljára példa....

Szóval bármennyire igyekeznék együttérezni veletek és aggódni a közelgő armageddon miatt, nem megy.
Nekem tetszik:)
Jó dühöngést.
Egy klinikai pszichológus kielemezhetné a tegnapi 'beszédet'.
Megtámadtak, megsértettek, visszavertük, nem hagyjuk...
Orbán mint egy hadvezér, akinek persze a háború csak az elborult agyában létezik csak.
Engem baromira nem sértett meg senki Orbán elvtárs, velem nem törölték fel a padlót.
Igaz az inkriminált törvények és intézkedések nem is az enyéimek...
Így hát az én magyarságomon nem esett csorba, a külföldi munkatársak nem néznek rám másként.
A felmosórongy a magyar miniszterelnök szerepköre, engem ne keverjen bele az önmaga által felállított puskaporos agyrémbe.
Megjegyzem, ha mi akik valóban dolgozunk - és nem csak látszat munkát végzünk hangzatos lózungokat tologatva magunk előtt, mint egy ganajtúró, - a munkánkat ilyen semmit mondóan végeznénk ahogyan ön Orbán elvtárs, akkor bizony felkopna al állunk.
Olybá tünik Ön nem tudja - de hát honnan is tudhatná egy egykori oxfordi kédér kedvenc aki a való élet egy miligrammjét sem tapasztalta meg -, hogy mi is a valódi munka.
Az értéktermeléshez, a valódi termékhez, szolgáltatáshoz amit az emberek használnak, ahoz nem elég a napi lózunk unalomig ismételt mantrázása, ahhoz tenni is kell.
Ne önmagát győzködje hogy jó politikus, hanem tegye a dolgát hamár ilyen léhűtő szakméra adta a fejét.
A tegnapi nem munka volt, csak az eddigi röpdölgozatok visszaböfögése, egy a vizsgán meggyőzően hablatyoló, de egyébiránt semmit sem tudó és mondó diák jól hangzó szövege.
Semmi több.
Fog Orbán Viktor valaha dolgozni vagy megmarad egy lózung gyáros alanyi költőnek akin a jövő történelme jóizűeket tud majd röhögni?
@bebe tv: "akkor most a 80%-a munkanélküli traktoros lenne a falujában. "

Ezt nem mondod komolyan!

Ezek meg a munka?
Különben is a sertésgondozáshoz nem feltétlenül kell traktoros jogsi...!
@Kalmár: KI mondta, hogy Neked nem jo? ELJEN!
Bar a tomott sorokat nem nagyon latom, meg a nagy fellendulest es az 1M munkahelyet, de tudod en is elvezem, hogy tobb a lovem...a szaros kis beosztottaim meg hadd kinlodjanak! Nem igaz, rohadt kis parizerfalok, majd rafanyalodnak a kiflicsucsokre! :-)
Nyaron elmegyek Gorogbe, telen meg Ausztriaba a plusz lovebol.
Buszken.

Istenem, ha a butasag szorgalommal parosul, az az igazi.
@Rob67: Orban Viktor epp most tekozolja el Magyarorszag tortenelmi eselyeit. Ehhez paran meg tapsolnak...nagy kar.
"Esetleg azért, mert a nagy nevetségessé tevésben és kritika elleni tiltakozásban mégis átírjátok az összes kritizált pontot a kirendelt pedellus felügyelete mellett?

- eltörlitek a külföldi médiák büntethetőségét,

- a kiegyensúlyozott tájékoztatás nem fog vonatkozni a lekérhető tartalmakra és blogokra,

- a személyek, nemzetek, kisebbségek diszkriminációja továbbra is tilos, de kivettétek a szövegből a rájuk vonatkozó sértések tilalmát.

Nem tudom ez a pánikszobából minek látszik, de innen kintről eléggé padlófelmosás gyanús. "

Ezek? Te hülye vagy bazdmeg....

Az igazság az, hogy a nagy médiahtörvény hisztiből 3 csóringer mellékszabályt talált EU ellenesnek az európai bizottság, a legtermészetesebb, hogy ezeket a kormány átirja. (Még akkor is, ha bizonyos pontokat -például a hármast- éppen vitathatná is).

A törvény érdemi (és a ballibberek által kritizált része) jottányit sem változott amiatt, hogy ezekben enged a kormány.

Azaz maradnak a parlament által delegált NMHH tagok (tudod, a pártkatonák), és ők fogják felügyelni a TELJES magyar médiát, a zinternettől kezdve a kereskedelmi tévékig.

Maradnak a magas bírságok a médierövényt megsértő orgánumokra, marad a forrásfeltárásra vonatkozó szabályok.

Ezek a változtatások lófaszt nem fognak változtatni a vélelmezett öncenzúra veszélyén, azaz az éppen olyan marad, mint amilyen eddig volt: nyilvánvalóan semmilyen.

Aki a médiatrövény ügyben kurvára beégett, az bizony nem a kormány, hanem a kritikusok.
Ugyanis a megfogalmazott kritikák közül SEMMIT nem fogadott el az EB, ezek a pontok az általam olvasott EGYETLEN KRITIKÁBAN SEM jelentek meg tételesen.

De te egészen nyugodtan hidd azt, hogy ebben a harcban ti győztetek, ha másra nem, önigazolásnak jó lesz.
Én pedig csak röhögök rajtad.
@Squid: Liberális barátom, tanulj meg először helyesen írni. Okés?
@lucc.gizi: Tegnap nyilatkozott egy grafológus, hogy francia grafológusok megállapították a Napóleon kézírásának bizonyos jeleiből, hogy Bonaparte mániákus depresszióban szenvedett.
Az kézírás erre utaló jellegzetességeit követve ő is megvizsgálta OV keze írását, és hasonló következtetésekre jutott.
Tetszik a stílusod.
@Véleményterrorista: A ganajt valahogy azért el kellett az ólak mellől szállítani. Na erre volt a TSz-ben a traktoros meg arra, hogy odafuvarozta az ólakhoz a barmoknak az abrakot.
@Kalmár: Én is nagyon örülök, ezek szerint ez mind igaz? Jaj várj! Szerintem téged beszopattak.. ó neee... de kár, már kezdtem örülni.
@bebe tv: az nem "mániákus" hanem mániás, ha egy grafológus ilyet mond, az azért ciki. Amúgy nem Orbánt védem, az kapja be.
Ennyit még nem röhögtem mint ezen a cikken. Köszönöm neked posztoló, és minden szavaddal egyetértek. :DD
Ha az író ezt komolyan gondolja, akkor feltételezem, ezek után már semmi gondja nincs is a médiatörvénnyel.
@bebe tv: esetleg talicska?
Olcsóbb, és ahhoz értenek is!
Újabb fikaposzt. Ez a szép az indexen: hogy címlapra kerülhet az összes frusztrált, szövegértési nehézségekkel küzdő idióta. Régen a kocsma és a diszkó, ma a blog vezeti le a kamaszos arcoskodást.
@Melee: számomra szórakoztató vagy!
@Kalmár:
Kedves Kalmár!

Egyre kérlek, csak olvassad el. Kérlek felkészültségednél fogva bíráld és javítsad ki közlésemet. Vedd úgy, hogy ez Gyurcsány ötlete. Nagyon bízom benned, vajon te milyen retorikai fogást találnál még. Nemzeti együttműködésünket bizonyíthatnád most, és kérlek rá! Ezt a levelezést Gyurcsány kezdeményezte ez a kiindulás. Csalódnék, ha nem működnél együtt velem.

1,3 milliárd?

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
@Rob67:
Elolvasgattalak. Alanyi vagy, költő nem. Gyáros? Nem tudom, de lózungod annyi, mint égen a csillag. Ettől persze ne hidd csillagásznak magad. Míg Orbán miniszterelnök, mehetsz számlálónak a Lózung Művekhez. Golyós számológép vitele ajánlott.
@tomwar: Bakker, ha ilyen jól megy vegyél már egy rendes billentyűzetet.
Sajnálom, hogy ilyen ostobán viszonyulsz azokhoz akik érted is dolgoznak.
Az én beosztottaim többet keresnek, nekik is tetszik. Bár a kifli végét ők is megszik. (ti csak a közepét ettétek eddig?) :))
Kedves, hogy buta, szorgos embernek tartasz.
Cserébe neked is jó éjt ostoba, lusta, disznó.
@öcsi55: A kérdésre most se válaszoltál, de egy magadfajtától érdemben ez nem is várható. Mikor azon sopánkodsz, hogy hova is tart az ország, csapd ezt a hozzáállást is az okokhoz.
@Várúr: Kedves Várúr!

Tudod nem sértegettelek, szeretném kérni véleményedet? Kalmárnak is elküldtem! Kiváncsi vagyok, vajon tényleg nem számit 1,3 milliárd kidobása, avagy számít?

Egyre kérlek, csak olvassad el. Kérlek felkészültségednél fogva bíráld és javítsad ki közlésemet. Vedd úgy, hogy ez Gyurcsány ötlete. Nagyon bízom benned, vajon te milyen retorikai fogást találnál még. Nemzeti együttműködésünket bizonyíthatnád most, és kérlek rá! Ezt a levelezést Gyurcsány kezdeményezte ez a kiindulás. Csalódnék, ha nem működnél együtt velem.

1,3 milliárd?

Már most szükséges lenne feljelenteni hűtlen kezelés vádjával az újabb levelek kiagyalóját. Nem tudom hány levelet küldenek ki, gondolom 8 000 000 levelet, jó nagy pénzért mi meg adjuk postára szépen.

Egy levél feldolgozása remélem 2 percnél nem tart tovább. (Mi történik akkor, ha 3 perc?)

16 000 000 perc = 266 666 óra = 33 333 munkanap, ha csak Viktor olvassa, ha teremtenek hírtelen 2000 új munkahelyet a levelek feldolgozására, akkor 16 nap alatt feldolgozható és az ötletek értékelhetőek (Hány nap alatt azt nem tudom)

2000 új számítógép beszerzése, dolgozók betanítása nem kis összeg. 2000 Lap Top x 100 000Ft = 200 000 000Ft + postaköltség 800 000 000Ft. Kerek 1 milliárdot dobnak ki a bitangok az ablakon, amihez persze hozzájön a dolgozók fizetés 2000 alkalmazott x 150 000Ft = 300 000 000Ft.

Augusztus végéig sem teljesen végrehajtható, de a gond, hogy az új Alkotmányt már áprilisban akarják a tesók.
@Vén Csataló: Idefigyelj te kehes gebe.
1.Ha házi feladatot akarsz valakinek adni, annak ott van a nejed, ha már az ilyeneknek mint te van-e egyáltalán.
2.A + adósság amit összehoztak, az elment a 13. havi bérekre és nyugdíjakra amit a végén visszavontak.
Elment a pedagógusok és egészségügyi dolgozók bérének 50%-a történt megemelésére.
És ne feledd, hogy 2008-tól jött egy nagy gazd.világválság ami tovább csökkentette az adóbevételeket.
Igaz, ha ezt nem lépték volna meg, a nevezett ápolónők és a pedagógusok nagy része még mindig 55-60 ezret vinne haza még ma is.
Olyan sötétek vagytok és félelmesek, mint az univerzumban nagy fekete lyuk, ami mindent magába kebelez ami útjába kerül. Ilyen volt a manyup is.
2005-ben még azt is elhitette veletek az a nagy gazdasági zseni polgári párt hogy 300 ezer lesz náluk a minimál bér.Erre már nem emlékszel? Gyártja még a Richter a Cavintont. Javallat: Menj a patikába és vegyél magadnak.
@Takony_fősámán: Lehet, hogy nem a grafológus mondta így, hanem én írtam le rosszul.
@Kalmár: @Várúr:

Az a borzasztó, hogy tudom mekkora az üzleti jutalék az üzletszerőknek, nyomda és Posta területén, írtózatos pénzt kaszál valaki! Ez nem annyira fáj, mint az átverés! Ti semmit nem kaptok ebből.
@Véleményterrorista: Tudom, hogy nem arra utaltál, de mivel nekem sajnos vannak tapasztalataim a bangladesi génhordozókkal,én viszont igen.
@Véleményterrorista: Láttál te már trágyahordó talicskát lézerblokkolóval felszerelve?
@Véleményterrorista: A módszereket a legtöbb esetben vissza lehet vezetni a hovatartozásra.
Hogy is mondjam finoman,ez az elmult néhány évtized pont elég volt nekünk a szocikbol meg a liberálisokbol...Meg kéne már érteni...
@bebe tv: Nem kell bántani a Vén Csataló polgár, ember, nép, magyarok-at. Így írom mert Viktor így hívta a Csata Ló polgártársunkat. Csataló szolgálta és cipelte Viktort, Viktor mára már 60 kilóról felküzdötte magát 100 kilóra. A becsülendő Csataló érzi is súlyát. Szerintem legalább Ő őszinte! Csataló, aki ma már zabot nem kap, de hűséges. Így látja fogadjuk el, legalább nem áruló. Gondolom nem is tesz kárt.
@Nati Walter: hát most kaptál egy kommunistát, nem is akármilyet.
@Nati Walter: Szerintem is van benne igazság, de ezek a mostaniak, nem jók. Buták!
@Takony_fősámán: mániás tünetcsoportot a hangulati szint kóros emelkedése jellemzi, amely a gondolkodás, a késztetések, és a cselekvések intenzitásának fokozódását eredményezi. Az érzelmi életre a kirobbanó jókedvtől a szélsőséges elragadtatottságig terjedő felhangoltság jellemző, ennek köszönhetően a betegségbelátás hiányzik, a mániás önszántából ritkán fordul orvoshoz. Szélsőséges állapotokban a hangulati szint emelkedettsége ingerlékenységben, feszültségben, agresszivitásban nyilvánul meg, főleg abban esetben, ha a beteg korlátozva érzi magát nagyra törő terveiben. Optimizmusa és magabiztossága túláradó, ítélő-és tervezőképessége kritikán aluli. Önmagát rendszerint túlértékeli, súlyos nagyzásos téveszmék kerítik hatalmába saját képességeit és hatalmát illetően.

A kritikai készsége ezzel párhuzamosan csökken: viselkedése és öltözködése feltűnő, beszéde harsány, trágár, szokatlan kapcsolatokat kezdeményez. Viselkedése gyakran kihívó, erotikus. A határtalan öröm nincs arányban a beteg életkörülményeivel, ennek ellenére gyakori, hogy hatalmas pénzösszegeket költ - a hozzátartozók általában ekkor fordulnak orvoshoz. A mániás beteg szándéka, késztetése könnyen tettbe fordul, ezért esetenként nemcsak erkölcsi, hanem etikai vagy jogi normákat is sért.
Lényeg a Fidesz kifizette számláit a Posta felé!
@öcsi55: Szelektív a látásod?

index.hu/belfold/2011/02/14/a_faz_megszerezte_a_mediatorveny_modositasait/

Félig vakon minek beszélsz a világ dolgairól?
Felolvassam a szöveget, hogy el tudd dönteni Orbán hazudott-e tegnap?
@Várúr: Újabb fikakomment. Régebben legalább erőlködtél egy kicsit, egészen rendkívüli esetben a témát is érintetted. Mostanában viszont ennyi telik.

Mi van Fater, öregszel?
@néma bárány: báránykám!szerinted az index az Isten. na ne!
@egerészölyv: nem mini, teljesen duce, Benito pont ugyanilyen eszmeváltogatós, mások arcába fingásért dézsányi fost bevállaló, bátornak álcázott gyávaféreg, semmire sem való tahóbéla volt, amíg fel nem kötötték alássan. a különbség annyi, hogy Mussolini legalább a modern építészetet pártolta Siklós 'Borzadály' Maris néni helyett, míg Vittorio utóbbira veri a fitymás faszt.
@tomwar: szerencse, hogy te okos vagy és mindent értesz - nyilván ájropéer értelmiség. A káromkodásokat esetleg írd csupa nagybetűvel, úgy még jöbb. Te kis sötét...
@thinker_: Viktor!! Cimi a szádba, nyomás az ágyba!
@Kalmár: "Újabb fikaposzt."

Miért olvasod? Hülye vagy? Ha okos lennél, nem olvasnál ilyeneket, sőt nem fűznél hozzá véleményt sem. Én nem olvasok Orbán-imádó nemzeti bolsevik írásokat, erre nincs időm.

"Mindenesetre nekem tetszik, hogy világos érthető beszédű a miniszterelnök."

Tehetsz nekem egy szívességet, bolsi.
Uramisten, mennyi hülye ember van...
(József Attila után szabadon)
Húsz évre végre lettem én
Fülkék ura, kemény legény!
Egér - vezér.

Reszkessen mind a macskanép
Uralmuk volt itt épp elég:
Böszme - eszme.

Aki velem egyet nem ért,
Fizetni fog majd mindenért,
Ebül - repűl.

Helyükre űl majd sok komám,
Osztozik gazdag lakomán,
Éhes - méhes.

Nem jut a népnek több falat?
Ezért kell minden köz falat
NENYI- teni.

Nem ad a bank több maszlagot?
Rájuk csapok, oszt jónapot,
Blamázs-bagázs.

"Legyen itt minden nemzeti!"
Ki ellenáll, felökleli.
Magyar-agyar.

"Narancs szin menden éjjeli!"
Ki tudná mind átfesteni!
Viktor-piktor.

Ha örül Horn és Antall úr,
Hogy győzőnk semmit sem tanúl.
Sekély e kéj.

Én egész népemet fogom
Megszerzett kétharmados jogon,
Hülyi-teni.
@Jack Torrance: "Uramisten, mennyi hülye ember van..."

Óriási szerencsénk van, hogy te okos vagy. Lehet, hogy így nem hal ki az emberiség.
@sixx a bolsevik: ki mondta, hogy kivétel lennék?
Nagyon jó!! :))

A fent említettek csak a kezdet Viktorunk már csak a függöny elé tolt színész.
Navracsics már takarékon van. A hatalom új várományosai: Lázár, Rogán és az örök titkár Szíjjártó.

Viktor most már fél. Még utoljára megpróbálja régi retorikai trükköket, de már nagyon vérszegényen hangzik.
Orbán soha nem fog meglépni semmit, főleg, ha Matolcsy van mellette. Egy helyben már álldogáltunk, kérdés, hogy az országban kinek, mennyi türelme van ehhez.
"Ha így folytatod nem kudarcba, hanem röhögésbe fullad az EU elnökség. "

Hát Németországban már most baromira sajnálnak minket. Miatta. Már röhögni sincs kedvük rajtunk, mert mint nettó befizetők ők fogják ezt az ámokot kifizetni.

Persze elhajthatjuk őket a faszba, és mi az, hogy Merkel brekeg nekünk a szabadságról és független piacról.

Ha sikerülne elhajtanunk a németeket, az kb. 200 ezer munkahely. Minuszba.
@bebe tv: Ha hiszed, ha nem, én élvezem a vonyításod. Egyedül a szagod zavar, idáig érzem ahogy erőlködsz, hogy valahogy megsérts. Ha tudnád, mennyire nem számítasz, tán nem erőlködnél ennyire.
@Kalmár: Minek? Attol barki megertene a lenyeget?

Minek? Attól bárki megértené a lényeget?

Latod, ha nagyon akarnek, tudnek ezen is ekezetekkel irni...de mint feljebb emlitettem, a mondanivalom ertheto igy is...es meg sem.
Az a baj, hogy nem olvastad ki az ironiat es az elkeseredettseget....s ez nem ekezetek hianyan, vagy megleten mulik. Azt hiszed, ekem jolesett latni - es nem, nem most, mar jo elore - hogy kevesebb lesz jopar boritekban? Azt hiszed, en egy sotet diszno vagyok? Hat nem...s tudod ha jol hallom, epp mostanaban varhato, hogy felhivjon Rogan Antal, es szepen megkerjen, hogy -helyettuk - de tegyek mar bele egy kis pluszt a zsebembol a fizetesi boritekokba, mert ez a rohadt matematika nem vette eszre, hogy forradalom van, es csak kevesebb lett az a penzecske..
Amugy erdekelne, mibol vontad le azt a kovetkeztetest, hogy lusta volnek? Lustasag az, hogy ezreszer is tenyeket allitok szembe a hazugsaggal, a becsapassal, es az 1001. ostoba (ha nem inged, ne vedd fel) sem kepes megerteni?
@BékaRóka:
"szerencse, hogy te okos vagy és mindent értesz - nyilván ájropéer értelmiség. A káromkodásokat esetleg írd csupa nagybetűvel, úgy még jöbb. Te kis sötét..."

Nem, nem mindent...peldaul azt sem, hogy ervek helyett miert becsmerelsz? Europai vagyok, kulturalis szempontbol annak tartom magam, es hat foldrajzilag is...itt szulette, itt elek. Antropologiai szempontbol a meghatarozasom:kaukazusi.
Az osei nemet szarmazasu bevandorlok az 1700-as evek elejen erkeztek. Vannak rokonaim Magyarorszagon, Nemetorszagban, es a tengeren tulon: Ausztraliaban es Kanadaban. Ahogy barataim es ismeroseim is.
Talan mindezek okozzak azt, hogy nem vagyok hajlando butasagokat es hazugsagokat tenykent elfogadni, es az erkolcsi normaim nem teszik lehetove, hogy masokat becsapjak, degradalo jelzokkel illessek. Muvelt es szeles latokuro embernek tartom magam, es altalaban az ismeroseim is ezt gondoljak rolam. A szavaidbol az derul ki, nem ismersz. De talan ismeretlenul is megkerhetlek arra, hogy erveket, es ne jelzoket sorolj!
Dijaznam, hogy ha valaki ugy vedeni meg a vitatott allaspontot, hogy nem irja le a kovetkezo szavakat: Gyurcsany (es formai), Sukoro, libsi, komcsi, stb. Szamoknak nagyon orulnek, kiveve 2/3.

Jelzem, Orban Viktor egy mondataval nagyon is egyetertek: tortenelmi valtozas kuszobehez ertunk. (nem ezekkel a szavakkal, de ezt mondta) Csak szerintem o es nem is olyan kicsiny csapata keves ehhez...es ezt az elmult honapokban tobbszor bizonyitottak. Nekem tul sokszor.
@tomwar:
Szerintem ezt ők nem fogják megérteni.
Túl sokat írtál és bonyolult számukra ennyi mindent értelmezni. Túlcsordul a puffer...
Fentebb is olvashattad, hogy az a jó, ha világosan és értelmezhetően beszél a miniszterelnök (LOL).
Érdekes, nekem eddig sem voltak szövegértési problémáim egyik miniszterelnökünknél sem. Igaz olyan már volt (most másodszorra), amelyiknek a hallgatása közben a folyamatos hányinger kerülget(ett).
@mohaa: Probalom lemosni magamro a "lusta diszno" titulust...ezek szerint Neked feltunt a szorgalmam. Mar megerte...:-))
@Squid:

"Ha te úgy gondolod, hogy a Fidesz jó munkát végzett az elmúlt 10 hónapban, javaslom a CDS felárak és a forintárfolyam tanulmányozását. "

HA te úgy gondolod, hogy értesz a gazdasághoz, akkor javaslom az EURUSD, meg a CHFEUR grafikon tanulmányozását az elmúlt egy évben.
Persze azokról is biztosan a fidesz tehet.
@mohaa:
"Igaz olyan már volt (most másodszorra), amelyiknek a hallgatása közben a folyamatos hányinger kerülget(ett)."

Menj el dokihoz, ha nem szervi baj, akkor kizárólag pszichoszomatikus lehet.

Sajnos ez nem akadályoz meg abban, hogy faszságokat irogass.
@néma bárány:
Fikablogra fikakomment. Elég az ide. Még sok is. Korom miatt ne aggódj. Maradj a nyájban, ott nem érhet bántódás.
@igényes:
Vannak, akik azért nyivákolnak, hogy a "népet" alkotmány-ügyben nem kérdezik, mások az ellenkezője miatt. Postaköltség, stb. Hát hiába: a demokrácia drága játék. Az elmúlt nyolc év még drágább volt.
@igényes:
Udvariasan erre is felelek. Másfél évig dolgoznak az új alkotmányon. '89-ben egy senki által fel nem hatalmazott társulat pár hét alatt dobta össze. Akkor kutya se kérdezte a választópolgárokat, mit szólnak hozzá? Most széles körű konzultációt folytatnak, beleértve a kérdőívek kiküldését is. Az eleve ideiglenesnek deklarált alkotmány véglegessé tétele valóban nem kényszer, hanem lehetőség. Pénzbe és sok munkába kerül. Aki az összevissza alkotmányértelemezgetésben érdekelt, nem akarja, mások világos alaptörvényt szeretnének. Én is.
@Várúr:
"emútnyócév emútnyócév emútnyócév..."
Nem unalmas már ez a mantra?
Veled szemben érdekes módon senki nem 12 évezik, pedig volna miért. Ezüsthajó kft., Happy End kft., Kaya Ibrahim, Josip Tot, ÉS dokumentumok, orbán bányák, orbán szőlők, csak hogy a legfontosabbakat említsem.
Miért van az, hogy az összes fideszdroidnak szelektív memóriája van?
@Várúr:
Az a 12 kérdés "Pénzbe és sok munkába kerül" ? Tényleg? Az a 12 kérdés, ahogy meg van fogalmazva, egy érettségizett diák 5 perc alatt megfogalmazza egy kitépett kockás papíron. Az már más kérdés, hogy ez a diák legalább úgy írná le, hogy az egyszeri állampolgár is értse.
Mert ha azt mondod, hogy ezeket a kérdéseket egy bolti dolgozó, vagy a 70 Mari néni megérti, akkor megeszem a kalapomat. És ezzel nem őket minősítem, hanem azokat, akiknek ez "Pénzbe és sok munkába kerül".
LOL.
@Várúr:
Mellesleg nem tudom feltűnt-e, de nem azért szidja már lassan mindenki orbánt, mert ez a divat. Hanem mert fikarcnyival sem jobb mint az amit gyurcsányék csináltak. Nagy államférfi lehetett volna belőle, de elkúrta, ő is. Next.
@Várúr:
Varur, az a 12 kerdes egy vicc. Te is tudod, en is. A butabbak elhiszik, hogy szamit barmit is, es ennyi ido alatt meg lehet csinalni 8 millio peldanyban, feldolgozva. Ki csinalja? Mikor? Ki ertekeli a szoveges valaszokat? Ez - mint leirtam mar - csak porhintes...
Ha ilyen kerdoivet irok anno a foiskolan, kivagnak nyomban.
12 pont a nepszavazas elkerulesere. Ennyi.
@Vén Csataló: Idesüss. Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy sajna te nem csata hanem bányaló vagy. A bányalovak húzták régen ki a csilléket a bányából, és mert idejük legnagyobb részét lenn a bánya mélyén sötétségben töltötték el, hát lekötött szemmel vezették őket, hogy a kinti fénytől ne vakuljanak meg.
A bánya mélyének sötétsége és a bekötött szem
úgy látszik stimmel mert észre sem veszed, hogy olyan ideológiát sztárolsz ami kommunistább a volt kommunistákénál. Nálad nem igen kellett agymosást végezni, mert vevő voltál és leszel is mindig az 50-es évek demagógiájára -államosítás, magánszférába történő beavatkozás, kommandó stb-.
Rólad az a megérzésem, hogy neked nem kell féltened a magántulajdonod mert nincs, nem félted a szabadságod mert nincs rá igényed.
Akkor érzed magad jól, ha pórázon vezetve odadobnak egy kis csontot, hogy csócsálhass rajta.
@Bergeroth:
Az a "szinte mindenki", aki szidja Orbánt, pár száz vagy ezer kommentelő néhány blogon, akik soknak hiszik magukat. Netán a te környezeted, mely szintén nem tömeg... vagy a médiatünti 5-6 ezer vegyes csápolója. Az összes közvéleménykutatás szerint ha ma tartanák a választásokat, a fidesz ismét kétharmaddal győzne. Ezzel az arcoskodással: "nagy államférfi lehetett volna..." nem tudok mit kezdeni. Dehát ez a szép a neten: itt mindenki tud, sőt jobban tud.
@tomwar:
Neked vicc, sokaknak nem az. Könnyű megérteni, a kedvedért mégis elismétlem: a '89-ben
megváltoztgatott alkotmányt arra fel nem hatalmazottak pár hét alatt dobták össze. A kutyát se kérdezték utána, hanem megszavaztatták a régi állampárti parlamenttel. Most meg "kevés a kérdés, kevés az idő, túl drága" stb. Buta demagógia, egyesek mégis bekapják, mint gyerek a nyalókát.
@Bergeroth:
Ejnyebejnye... a ballibek meg a 200 oldalas alkotmányt akarják megszavaztatni a Mari nénikkel... Amúgy megnézném, mit dobsz össze öt perc alatt egy kockás papíron. Esetleg a bevásárlási listát.
@Bergeroth:
Kispajtás. Az az elmúlt 8 év többek közt 21.000 millárdos államadósság. Temérdek felderítetlen korrupció, lopás. stb. Amiket meg felsoroltál, azokról bíróság mondta ki, hogy szó nem igaz belőlük.
Na, tovább ne fárassz.
Ballib propagandistákkal egy idő után unok vitázni.
@Várúr:
Akkor már nem is lényeg, hogy nagyjából 15%-ot esett a mai napig a fidesz népszerűsége.
@Várúr:
Az csak 1 dolog, hogy az a 12 pont úgy van összerakva, hogy konkrétan semmit nem lehet érteni belőle, de az, hogy szerinted ez így van jól...hááát, ez csak téged minősít.
@Várúr:
"21.000 millárdos államadósság"
forrás?

"Temérdek felderítetlen korrupció, lopás. stb."
forrás?

"Amiket meg felsoroltál, azokról bíróság mondta ki, hogy szó nem igaz belőlük."
forrás?

"Ballib propagandistákkal egy idő után unok vitázni."
Én meg a fekete-fehér szemüveget viselőkkel unok vitázni.
Majd ha eloszlott a narancsköd a fejedben, akkor talán vitázhatunk érdemi dolgokról is.
izé, 5%-ot akartam írni.
@Várúr:
Pont annyi szuksegunk van egy uj Alkotmanyra, mint az elmult 222 evben. Felolem egyebkent lehet, de nem igy. Az, hogy ezen ezrek dolgoznak masfel eve, nem igaz.
Egy Alkotmany, amit most megalkotnak, lehet, hogy 20 ev mulva idejet mult lesz... Az alapturvenynek a tarsadalommal egyutt, folyamatosan fejlodnie kell. Ez nem toldozas-foldozast jelent...hanem konszenzuson alapulo modositasokat.
Nem ereztem a hianyat az elmult evekben se a Szent Koronanak, se a keresztenyseg kifejezesenek allami szinten. Miert is kellenenek most? Mit keresne korona egy koztarsasag Alkotmanyaban? (pont mint egy kiraly nelkuli apostoli kiralysag...)
A toldozas-foldozast es lejaratast epp a FIDESZ-KDNP vegezte az Alkotmanyon, az o ad-hoc alkotmanymodositasaik degradaltak a mai alaptorvenyt le.
Hiaba irnak ujat, ha ennyire tisztelik...
A 12 pontrol pedig ujra leirom: vicc a atrtalmuk, a valaszok feldolgozasa erdemben pedig eselytelen. Hulye kerdesekre nem lehet egyertelmu valaszokat adni....es ennyi ido nem eleg ra. Meg meg se kaptam, de apr. 15.-en szavazzanak rola...
Tudom, itt kevesen olvasnak egy ilyet vegig, de pl. ilyesmi gondjaim vannak az uj uttorok/forradalmarok stb. 12 pontjaval:
index.hu/belfold/2011/02/17/12_pont_az_uj_alkotmanyrol/
@tomwar:
Udvariasan, de már kissé türeletlenül válaszolok. Még nem is ismered azt a 12 kérdést, de már "viccnek" tartod. Többi érved ugyanilyen magvas. Neked nem hiányzik az alkotmányból a Szent Korona, másoknak - a történelmi előzmények tisztelőinek - nagyon is. Tízmillió embörnek megfelelő alkotmányt nem lehet írni. A többségnek megfelelőt lehet írni. Erről szól a lassan egyéves konzultáció és a kiküldendő kérdőiv. Végül épp a te állításod logikátlan: "húsz év múlva idejétmúlt lesz". Minden bizonnyal, ahogy idejétmúlt a jelenlegi is. Még egyszer, utoljára: a mostani alkotmányt pár ember pár hét alatt farigcsálta, majd a pártállami parlament hagyta jóvá. Szó nem volt egyeztetésről. Most széleskörű egyeztetés folyik, erre némelyek épp azt kifogásolják. Tegyék, csak hát a választás volt a kívánságműsor, négy párt be is jutott a parlamentbe. Reklamálni három év múlva lehet. A közvéleménykutatások szerint a szavazásra hajlamosak óriási többsége nem reklamál, sőt a nem szavazók sem.
Üdv.
@Várúr:

"nem is ismered azt a 12 kérdést"

A kérdések elég régen ismertek:

fidesz.hu/index.php?Cikk=158845

A probléma nem a széleskörű egyeztetés ténye, hanem az egyeztetés tárgya: másodrangúak a kérdések, pont azokat kerülték el, amikben a legnagyobb társadalmi viták vannak.
Szerintem vegyük komolyan, hogy Járai Zsigmond, Csák János, Pálinkás József, Szili Katalin és Szájer József nemzeti konzultációt fognak folytatni Boross Péterrel, Pozsgay Imrével, Schöpflin Györggyel, Stumpf Istvánnal, Pálinkás Józseffel, Szájer Józseffel, akik az új koncepciót kidolgozták, és a nép által beküldött észrevételeket is hozzá fogják igazítani az elkészült tervezethez.
@Fabius:
Hagyd, felesleges, úgysem fogja megérteni soha.
süti beállítások módosítása