Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.12.18. 08:00 Fabius

A Szíjon túl

Címkék: média megasztár döntő kökény attila szíj melinda tolvai renáta

Tegnap este döntősorozatának utolsó állomásához érkezett a Megasztár 5. Az a sorozat, aminek először kellett szembenéznie a népszerűségi versenyben egy külföldről vett, és onnan minden elemében ki és lemásolt szériával, az X Faktorral.

Rá is fért a formátumra egy jókora saller, lássuk be. A Mega 4 minden kritikán aluli volt, nyomokban sem emlékeztetett az elődökre. Foglalkozni is annyit érdemes vele, hogy megjegyezzük: indulói és nyertesei nem a hazai zeneiparnak, hanem a bulvárgyárnak adtak újabb tölteléket. Egyetlen emlékünk a szériáról az lehet, hogy a kieső megalányok egymással versengve hányták le magukról a textilt széles halomba 15 perc hírnévért.Az RTL X Faktorával szemben ez a lazaság nem volt megengedhető. Valódi tehetségek kellettek, akik a hangjukkal és a személyiségükkel tudták az embereket a képernyő elé ültetni. Talán az előző széria sikertelensége, talán a nézettségi versenytől való félelem volt az oka a Megában végbement változásoknak, de az eredmény - szerintem - kielégítő lett. Ismét egyéniségek és friss hangok, és ami ettől is fontosabb, szerethető arcok jelentek meg a műsorban.

Szíj Melinda tündöklése és bukása sokáig meghatározó eleme lesz a hazai média világnak. De van élet a Szíjon túl, ezt igyekeztek bizonyítani tegnap este gőzerővel.

A Megasztár utolsó adásában mindent bevetettek, amije az X Faktornak nincs:

- dicső saját múltat az összes eddigi győztes és az érdekesebb döntősök tömegének szerepeltetésével,
- látványt forgó és liftező színpaddal, nagyszabású színpadképekkel,
- angolul rákkendrollt nyomó zsűritagot Mester Tamás személyében,
- a Mega "saját nevelésű médiasztárjait" Mr Bikicsunájtól Sugera Bugeráig.

A két döntőst lehet szeretni, vagy nem szeretni, egy dolgot nem lehet: a tehetségüket elvitatni. Kökény Attila és Tolvai Renáta tegnap túlzás nélkül mindent megtett a győzelemért, ami módjukban állt, tudásukat volt alkalmuk elég széles repertoár keretében bizonyítani. Szólóban és duettben, könnyű és komolyzenében egyaránt megmérettettek, és szórakoztató, értékelhető műsort produkáltak. Tolvai Renáta mennybe ment, Kökény Attilát pedig várja a jól megalapozott karrier lehetősége. Az egyetlen üröm az örömben ismét a tévékettő számlájára írható:

-Nekem ne akarja bemesélni senki, hogy a műsor vége előtt 10 perccel 50-50% a szavazatok megoszlási aránya. Mert ezt nem kajálom.

Persze minden bőrt le kell nyúzni a szavazni hajlandókról még az utolsó utáni pillanatban is, de ez a szemfényvesztés legfinomabban szólva is morálisan ingoványos. Amikor megjött az aktuális vágókép a telefonján lelkesen babráló Zsírtörpéné Őnagysága, Sarka Katáról, azért kiszalad egy keresetlen ómájfaszom a számon. Mert a népbutításnak is van (kéne legyen) határa.

Ezt leszámítva azonban a tévékettő mindent kihozott a Megasztár 5 utolsó adásából amit lehetett. Úgy látványban, mint zenében, showban, színpadképben, minden formában. Nekem bejött, szórakoztató és érdekes volt pont annyira, amennyire egy legendától elvárható.

Az X Faktornak fel van adva a lecke. Mert nem biztos, hogy a félnapos maraton kárpótolni tudja a nézőket a hiányosságok miatt, és az unalmukban Király L Norbi reszelős hangjával magukat tökönszúrók randán mutatnának a későesti híradóban.

114 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr402523215

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nagy Megafaktor szavazás 2010.12.20. 00:53:53

Érdekesen alakult ez a két döntő. Érdekesen egyformán. A recept: Harmadik helyről kiesik az, akit addig a közönség kedvenceként a többség végső befutónak várt, hogy aztán a döntőben az utolsó kettő közül az esélytelenebbnek tartott versenyző vigye el ...

Trackback: Nyitok egy jósdát :-) 2010.12.18. 15:06:25

Azt hiszem Paul, a (ma már csak megboldogult) polip sehol sincs hozzám képest. Augusztus végén ezt írtam a Megasztárról: Van ugyanis egy (elismerem, teljesen légből kapott) elméletem: 1. A páratlan számú Megasztár évadok jobbak voltak. 2. A páratlan...

Trackback: Minden jó, ha a vége jó? 2010.12.18. 14:47:30

Végigültem a Megasztár maratoni utolsó adását, amely a következő konklúzióval zárult számomra: 1. Az AC/DC Shook Me All Night Long-jában Rúzsa Magdi volt a legtökösebb, ami elég lohasztó a körülötte asszisztáló faszikra nézve. Egyedül Giorgio tudta hoz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.
Tény, ami tény - a műsor szórakoztatott.

Jó, persze, van aki ezt pejoratívuszként éli meg - mert mifelénk már nem tudunk mit kezdeni egy olyasvalamivel - ami az is, aminek látszani akar.

Ez nem stúdió-casting volt, nem könnyűzeneipari piackutatás (lásd: hol van piaca ennyi énekesnek, stb. beszólások) - mert hogy ez "csupán" egy szórakoztató műsorfolyam volt. ENNYIIIIII !!!!

De annak viszont jó volt.
Illetve nem volt semmivel sem rosszabb - mint bármi másnak a színvonala ebben az országban.

Hogy ez kevés? Nem hiszem.
.
Nem néztem egy adást sem. Lemaradtam valamiről?
Nem néztem egy adást sem. Lemaradtam valamiről?
Hát nyilván. Én az egész sorozatból csak az utsó egy órát láttam (azt is csak a csajomnak köszönhetően nem tudtam elkerülni), de érdekes volt. Várható volt az eredmény ide-oda billegése is, ahogy a sok 49-51 után az 50 is. Fasza sales trükk. A végén viszont érdekes módon nem volt konkrét eredmény. Se arány, se szavazatszám, pedig hát ha valakit érdekelt az esemény, akkor ez bizts izgalmas információ. Hányan szavaztak és hány szavazatot kaptak a versenyzők? Kivínácsi vagyok, hogy az utólagos bulvár-PR cikkekben lesz-e róla szó (szerintem nem).

De hát ez van, kintről nézni szórakoztató, aki meg szavaz, az hülye.
Látványos volt. Ebben tényleg jobb, mint az x faktor
@NIL7: Lemaradtál. De ha lövésed sincs, miről van szó, akkor mi a f...<censored>.
Sarka Kata térerőt keresett max, mert abban a csarnokban az nem nagyon van. Tapasztalat.
@huvosvadasz:

Konkrét szavazat-számot ne várjunk...mert az üzleti titok.
Elvégre a szavazatok száma a cég bevételét tükrözi - azt meg nem szokás nyilvánosságra hozni.
.
Az összes ilyen műsor/Megaszar,X faktor,VV26/semmi másról nem szól,csak durva pénzbeszedésről,szavazzatok birkák!Ha nem így lenne nem emelt díjas lenne az sms.Hányadék.
@Ronald: de, az x-faktor lényegesen rosszabb. amikor egy műsor reklámsnitjébe is hamisan éneklő gyíkokat vágnak be, az szar műsor. igaz h a megaszarban a 1 zsidó, 2 buzi, 1 gobi hilda tutu2 zsűri kissé túlreprezentált bizonyos néprétegeket, de tarlóskurvája ocsmányvénribancnál meg nagytahónál így is fényévek millós reciprokaival jobbak voltak.
meg ebben legalább jóval ritkábban énekeltek hamisan. konkrétan a fixtraktorban, amikor a háromszögfejűgyerek "énekelni" kezdett, a szúvak visítva rohantak ki a polc sötét bugyraiból. nem beszélve a baltaállú lányról. a szőke újzsidóvárosi wolfkati az egész zsear volt. mármint kinézetileg, egyébiránt kb. ő volt az egyetlen, akinek egy tehetségválogató műsor végjátékában egyáltalán szabadott volna amúgy is helyet kapnia.

ez a renike meg nem is rossz bige. úgy amúgy.
Gratulálok Tolvai Renátának!

Belőle lehet Megasztár, ha és amennyiben profi, és valóban az énekesnő karrierjét egyengető csapat áll majdan mögötte!

Példát lehet nyugaton találni, nem is egyet...
@becike4: Pedig az emelt díjas szavazatok bevétele elenyésző a reklámbevételeikhez képest... Én tegnap kapcsolgattam a TV2 meg az M2 között, ahol Rolling Stones koncertet adtak, de így is ingerelt a részeredmény folyamatos mutogatása, és az alakulása is...
@YZ: Nagyo elégedett lennék az "elenyésző"résszel.Az unokáimnak sem lenne semmi gondjuk.
@YZ: Nem véletlen nem nyilvános a szavazatok száma.
Na ez egész jó poszt. Örülök hogy a melindás képek után a mostani montázsok végre nem bántóak, hanem inkább viccesek. Az előző széria tényleg gyenge volt, pláne a mostanihoz képest, a levetkőző csajok nagyjából a helyére is tették.

Ez a mostai sokkal jobb volt. Emberanyagában, énektudásban egyaránt. De a tegnapi finálé valahogy nem "robbant". Ebben nyilván az is benne volt, hogy a két döntős azonos szinten volt, a győztes centikkel nyert, nem látványos testhosszakkal. Szerintem rossz volt a számok válogatása is. Klaudia ruhája bosszantóan és tolakadóan közönséges volt, na mondjuk ez szerintem bőven megért volna egy kurvás montázst, Klaudia régóta nyomja ezt a közönséges harsány stílust. De Renáta utolsó ruhája, amiben nyert, az is megér egy misét, valami rettenetes borzadályt adtak rá. Pedig pasi létemere nem szokásom külön figyelni a ruhákat, de most mégis feltűnt. Az egész finálé valahogy nem állt össze, sok korábbi adás sokkal jobb volt. A katarzis egyszerűen lemaradt.

A szavazást így vagy úgy, de nyilván manipulálták. Melindánál is, most is. Akár maga a tv2 is küldött szavazatokat, oszt kész. Az nyert, aki a tv2 számára a továbbiakban is a legjobban felhasználható.

Ezzel együtt sok sikert Renátának, Attilának, bár igazán nagy valódi sztár egyik sem lesz, Attila túl érett, Reni meg bájos, de nem nem túl okos, és egyéniséghiányos, spiritusz-hiányos. De hangja az van, hajt, küzd, tanul, ahogy kell.

Remélem profitálni tudnak a felhajtásból az érdekesebb, szimpatikusabb egyéniségek is, mint Melinda, Giorgo, Annácska. Volt egy Genya nevű faszi is, még a 24-ben, nekem ő is tetszett, emberileg is, hangra is, bár túl korán esett ki, neki nyilván nem sikerül a kitörés a targoncásságból.
Kis piac a a magyar, hogy ennyi énekest eltartson. Ráadásul nálunk mindenki tud énekelni meg focizni :)
Az x faktor és a megaszar is egy ocsmány, unalmas szar. Minek való világ forever.
mi az a anorexiás karikatúra tolvaj reniről? Ó duci de nagyon
de itt legalább nem több éve (10éve)páylán lévő előadóművész nyert.
Mert azért lássuk be ez mégiscsak tehetségkutató,és bizony Kökény C Attila már jó pár éve vendéglátózik meg szereoel itt ott.
Akinek van önkritikája az nem néz ilyeneket. Az állatkertben meg mutogatni kellene azokat akik SMS-t küldenek ilyen műsorba.
Sekélyes lehet az életetek, ha ilyen manipulatív sz@rokra napokat, estéket és esetleg még pénzt is áldoztok!
Jah , nagyon gáz ez az 50-50 % ... el sem hiszem, hogy a rendezők engedték hogy ilyet kiírjanak. Akkor írták volna 2 tizedesig... egy 49,95 és 50,05 % mennyivel hihetőbb mint 2x az 50-50...
szánalom
@Gyurma73: Éppen ezért érdemelte volna meg már az első helyett. Reni még javában babázott mikor ő már óceánjárókon szórakoztatta a népet. Szerencsére igy is ugyanaz fog vele törénni mintha első lett volna.
@ViG0: csak akko nem tehetségkutató bérted?
akkor aezek szerint elindulhatot volna KováCs Kati ,vagy Koncz Zsuzsa,Ákos,stb.
itt olyannak kell nyerni akinek van jövője és nem oedig múltja,akit jól meg lehet csinálni még.
@Leslieke: sekélyes lehet az életed, ha ilyen kommentekkel töltöd az idődet.
Bár tény. hogy kizárólag ettől vesznek észre...
"könnyű és komolyzenében egyaránt megmérettettek"

Akkor már miért nem megmérettettettetnek? Persze az emberek sem megszülettettetnek, hanem megszületnek.

Jelen időben megméretik, többes számban megméretnek, múlt időben megméretett, többes számban megmérettek. Sőt nem "könnyű és komolyzenében egyaránt", hanem "könnyű- és komolyzenében". A kötőjel nem véletlenül van ott.

Tudom, nyelvtannáci vagyok. De egy posztban jobban kellene ügyelni a nyelvhelyességre és a nyelvtanra, mint egy sima kommentben.

A témához annyit, hogy aki egy ilyen műsorban többet lát egyszerű médiacirkusznál és reklámhordozónál, annak úgy kell.
@Gyurma73: Nem pont a zenészeket kéne kizárni az ilyen műsorokból. Ráadásul akiket te írtál nyílvánvalóan nem fognak indulni sosem.
nekem az elején úgy tűnt, hogy az x-faktorosok jóval tehetségesebbek a megásoknál. aztán kiderült, hogy a tv2 stábja meg jóval felkészültebb, mint az rtl klub mentorai.

szerintem a csigatévé az első 4 helyezettből, az idősödő kökényből, szíjből, a végül nyertes duci csajból, meg az alibi barátjából is kihoztak valamit. vagy akár a giorgo nevű gyerekből. szerintem ők mind szerethető figurák lettek. azzal együtt, hogy egyikük sem vált személyes kedvencemmé.

a tv2 általában úgy szar ahogy van, de a megasztár - talán a 4. szériát kivéve - nézhető műsor volt. szerintem amúgy új formátumot kellene kitalálniuk. egyszerűbbet, letisztultabbat. kiadókat kellene megnyerniük, hogy megjelenjenek a műsorban, illetve dalszerzőket kellene megfizetniük, és egy új szériában újra versenybe szállhatnának a korábbi "sztárjaik".

szóval valaki akkor igazi csillag, ha legalább egy dalt, vagy dalokat hozzájuk lehet kötni. valaki szépen elénekel a 80-as, 90-es évek egy slágerét, azt elfelejtjük. de ha vannak új dalok, és nem csak előadók, hanem dalok is, és ezekre lehet szavazni, akkor szerintem az a jövőben is lehet izgalmas.
Bikicsunájnál meg kellett volna állni, és a műsorra szánt kerettel addig promózni a faszit külföldön, míg be nem fut mint egzotikus one hit wonder. Akkor most - Janicsák Mikdzsegger óta először - lenne egy Magyar Világsztárunk, és mit el ne lehetne adni vele.
De ez a vonat elment, meglátjuk Király B. Robit felteszik-e a következőre.

Hankitank Vumen, én mondom. EZ a Magyar Világsztár útja, nem a negyedprofi tinglitangli. Valaki vagy legyen full profi, vagy full amatőr, de a kettő közt egyszerűen nincs fizetőképes közönség. Egyébként az az utóbbira sincs. Sőt, fizetőképes az előbbire se nagyon.
@Ronald: egy cég bevételét nem hogy szokás, hanem egyenesen kötelező nyilvánosságra hozni. Ez az éves beszámoló szerepe, amelyet minden cégnek így a tv2-nek is el kell készíteni, majd nyilvánosságra hozni (persze ebből nem derül majd ki, hogy hány db szavazat érkezett)
Hurrá! Már nekünk is van Lady Gagánk ráadásul a trianonisták vágya is ki van elégítve. :)
Nem lehetett már az elejék azt kiirni, TR 30%, KA 70%, mert nem jött volna be a tervezett bevétel.
Vagy : A Mester T.zsűritagnak nem szabadott volna a Melinda ellen kampányolni a Kökény A. javára, mert a Melinda szavazói nem a KA -ra adták a szavazataikat- azért sem-pedig tényleg nagyon jól énekel az Attila.
Vagy : ennyi pénzből igazán lehetne második, harmadik díj is.
A Renike pedig nagy manipulátorként jól időzitette a szerelmi vallomást ami csak az utolsó adásban jutott eszébe.
Viszont a Mester Tamás nagyon jó volt,azt nem tudtam róla, hogy ilyen jól nyomja.
Az 50-50% már csak azért is nehezen hihető, mert pár perccel korábban még 54-46% volt, vagy valami ilyesmi. Ilyen kevesen szavaznak, hogy pár perc alatt ekkorát tud fordulni? Na persze...
Amúgy a részeredmények mutatása eleve manipulatív, mert nem egyformán befolyásolja a szavazási hajlandóságot. (Az hajlamosabb szavazni, akinek a kedvence éppen le van maradva, kieső helyen áll, stb.) De mondjuk itt sajnos nem a verseny tisztasága a lényeg...
Elolvastam ezt is, mrg sixx kritikáját is, ti biztos ugyanazt a műsort néztétek?
@pamut: "A szavazást így vagy úgy, de nyilván manipulálták. Melindánál is, most is. Akár maga a tv2 is küldött szavazatokat, oszt kész. Az nyert, aki a tv2 számára a továbbiakban is a legjobban felhasználható."

Milyen szavazást?? azt csak néphülyítés, előre írt forgatókönyv alapján készülnek az ilyen műsorok, a grafikusok előre gyártják a grafikonokat.

A való világról olvastam, miszerint egy valaki csak két számról kapott tömérdek szavazatot, ezért aztán beküldtek még valakit, ez csak egy gyenge (de működő) pr fogás volt, mert olyannyira alacsony a nézettség, és kellett a pr megjelenés, hisz reklámokkal sem tudtak figyelmet kelteni a pancser retek klubbosok.
A posztolóval abszolut nem értek egyet!

Kibaszott szar volt a mega, főként a lezáró műsor!

Vajon hányszor skandálták a fülünkbe "világsztár produkció", "mega előadás", "mega produkció" "mega sztár".Anynira gáz, hogy így promózzák saját magukat... Szerencsétlenek

Péntekre tenni egy döntőt. LOL Vesztesek!

A régi megasztárosokat bevonni pedig egyértelmű jele, hogy a mostani mezőny nagy nulla
Nem azért a két fillérért, de amikor Rúzsa Magdi belépett a hangjával, újra visszatért egy tehetség a színpadra!

Szerintem szégyen és gyalázat az egész!
Mester Tamás világszám produkciójából nem értettem a szöveget,ha nincs mögötte a LED fal, és nem írják rá a kulcs szavakat, fogalmam sem lett volna miről énekel - gyakorlolnia kellene az angolt és nem Andy étteremtulaj Vajnával lehet a baj, hiába hivatkoztak rá!

Apropó hivatkozás: Friderikusz Sándor tényleg szerelmes az X-Fucktorba:tegnap is velük foglalkozott! Ugyan, ha nem lesné irigykedve állandóan a konkurens műsorban a tehetségeket, honnan tudná, hogy ott már nincs női versenyző???

Ez volt az első Megaszar műsor, amit végig néztem. Mert tudtam, ezután VÉGE

Presser Gábor számomra hiteltelenné vált ebben a műsorban történő alakítása nyomán
A TV2 sütött egy ritka szép tortát /gratula/,csak az a kis kaki ne lenne a tetején...Ez pedig a gyanu, hogy manipulálták a szavazatokat /valószínűleg nem csak tegnap/. Sok minden erősíti ezt a gyanut a más posztokban is olvasható válasz-sms szövegektől kezdve az ebben a posztban is megfogalmazott bevétel-maximalizálást célzó, a képernyőre kiírt százalékokkal való játékig. Többen leírták már, hogy egy közjegyző nyilvános jelenléte sem segített volna, mert ő is csak a beérkező szavazatok számát tudta/tudja szavatolni. Sőt, ha ezeket a számokat az adásban is látni lehetett volna, az ugyanúgy nem bizonyít semmit, mert az sms-ek küldését akkor is manipulálni lehet. Ilyen hatalmas bevétel miatt a TV2-nek nem/meg az RTL-nek sem../ érdeke az, hogy átlátható és technikailag ellenőrizhető legyen az sms-ek forrása. Viszont ha ez nem várható el tőlük, akkor - ha lehetséges ennek múszaki ellenőrzése akár utólag is - az államnak kellene olyan ellenőrző eszközt kitalálnia és alkalmaznia amellyel megvédi az /sms/szavazókat attól, hogy átverjék őket. Nemcsak azért, mert ha feltételezzük, hogy az TV2 tisztán játszott, ez majd őket is mentesíti a gyanu alól, hanem azért is, mert éppen az ilyen nagy hatású médiafelületek esetleges hazugságai, csúsztatásai rombolták/rombolják a legnagyobb
mértékben azt a gyermeki hitet, hogy lehet tisztességesen is játszani.
@arconfosom: "... amikor Rúzsa Magdi belépett a hangjával, újra visszatért egy tehetség a színpadra!"

Ezzel egyetértek. Egyébként, amikor kijöttek a végén, még a győztes bejelentése előtt, már tudták, hogy ki nyert. Minden mozdulatuk elárulta, liptai nem is merte megkérdezni a srácot, hogy mit érez.

Sőt, vissza kell majd nézni, de nekem úgy rémlik, hogy már amikor ketten együtt énekeltek, akkor is tudhatták, mert a reakciók nagyon hasonlók voltak a végéhez. 50-50, ja, azon jót röhögtünk.
A posztóló TV2 buzi. A Megaszar V. csak abban volt előrelépés az előző szériákhoz, hogy még gennyesebbre vette a figurát a ripacs Eszenyivel, a bugris Friderikusszal, a magát 20 forintért eladó Presszerrel, már a kiválasztáskor kiverték a biztosítékot, amikor a magatehetetlen emberekből hülyét csináláltak ország-világ előtt. A döntőben zsírfej Hajdú bevillantása már igazán csak hab volt a tortán... Szerencsétlen Szíj esetét ne is boncolgassuk.. Csak azért került be harmadszori próbálkozásra, hogy egy antiszociális személyében végre valakit oda lehessen dobni koncnak a média vérszomjas pofájába...
@arconfosom: Minden szavaddal maximálisan egyetértek!!!
Reméljük, hogy többet nem indul egy csatornán sem másik TrágySztár müsor.

welcometoromania.blog.hu/
Nekem hiányzott Oláh Ibolya.
A régi Ki mit tud? még valóban a tehetségről szólt, ezek a vacakok, csak az üzletről. Nem a valódi tehetséget, hanem a bulvársajtónak nyújtott hírértéket nézik. Manipulatív, igénytelen műsorok, őszintén csodálkozom, hogy emberek képesek lemény 100 milliókért sms-ezni, hogy ki jusson tovább, annak ellenére, hogy többször felmerült a csalás gyanúja a műsorok szerkesztőivel szemben.

Hogy van pofájuk pl azt mondani a kiejteni szándékozott versenyzőnek, hogy nem dalt választott, amikor ők mondják meg nekik, mit énekeljenek?
Bocs, nem jó dalt választott...
annyit foglalkoznak ezzel az emelt dijas sms-el, meg mekkora bevetel
mrg szabad kerdezni, mennyi volt egy ilyen emelt dijas sms ara, es megis ugy kb van valakinek elkepzelese hanyan szavazhattak?
vagyt a nezettsegrol? mert abbol mar naGGYABabol lehetne kovetkeztetni
biztos nem lehet rossz penz, de hogy meghatarozo lenne,azt ugy ketlem
A szavazatok száma üzleti titok, azaz a nézők "befizetése" egy kertv-nek nem nyilvános. A hatalmat mindig irritálja az átláthatóság, és egyáltalán nem feszélyezi az ordító nyilvánvaló
sumákolás.
@arconfosom:
"Nem azért a két fillérért, de amikor Rúzsa Magdi belépett a hangjával, újra visszatért egy tehetség a színpadra!"

Ugyan csak alkalmanként néztem bele, de Magdit pont láttam:

Csak azt nem értettem, hogy miként tudott úgy AC-DC-t énekelni, hogy a szájától 30 centire volt a mikrofon. Illetve tudom, úgyhivjak playback
senki nem tudja hany Ft volt egy sms?
@hagyma:

amikor gyűjtötték a vörösiszap pénzt abból amúgy visszaosztással meg lehetett kapni a szavazatszámot, mindjárt előkeresem

"A megásoknál a vörösiszap adakozást összekötötték a szavazással, majd mondtak egy végösszeget. Abból én visszaszámoltam és kb az jött ki, hogy emberre ~6000-7000 szavazat érkezik adásonként, bár akkor még 8-10 ember volt versenyben."

amúgy a reklámokból sokkal több pénz jön be sztm...

nameg pl ott az American Idolban INGYENES a szavazás.. össze is jön adásonként 20-25 millió.. :D azért az úgy kicsit reprezentatívabb sztm.. :)
@nyubocs:
Vagy éneklés. Egyszer próbáld ki.

Tóth Vera például nem tanulta meg használni a mikrofont, a saját második szólamával le is üvöltötte Kökényt rendesen.
Láttam vagy 3 részt (ritkán érek rá esténként tv-zni), de a Kökény Szomorú vasárnapjától padlót fogtam (zenei diplomával a farzsebemben). Tegnap előtt már mondogattam, hogy - az egyébként szerény, színpadon kicsit visszafogott, de eminensen mindent megcsináló, szép és virtuóz hangú - Renáta fog nyerni, mert az előző nyertes férfi volt, és a fiatal lányhoz jobban illik egy karrier, terhelés, stb, mint a (fiatal) családapához.

Így akarták. De az is igaz, hogy mindkettő nyert, sőt, 1 év múlva fogjuk meglátni, hogy a 12 döntősből (vagy a sok elődöntősből) ki az, aki valóban nyert, mert pl az egyik széria nagyon elején kiesett énekesnője, Hajdu Klára már évek óta nem kisebb bandát erősít, mint a Balázs Elemér Groupot.
@7777777: 300.000 sms-t nem nagyon hiszem,, de hogy 10 perccel a vege elott azert mutatnanak 50-50-et, hogy jojjon meg 4,500 azt plane nem
@Goompah: anyádék mérettek meg a védőnővel, amikor kicsi voltál. Nem volt ezzel a világon semmi baj. Szenvedő ige, a cselekvés máshonnan indul ki és az alanyra hat. Ez nem nyeltannáciság, hanem fingreszelés..
én azon csodálkoztam, hgy egy ilyen erős versenyben, mint ami ebben a szezonban volt a két ker.tv zenés műsorai között, éppen a stylingon bukott el a TV2, ami a könnyebbik része a shownak: ez a Divaddiktátoros mellékszál hatalmas hiba volt.

először is: jelmezek készültek, nem fellépőruhák. a "versenyzők" nagyon amatőrök voltak, helyenként irritálóak. Nem értem azt sem, hogy a legbénább jelölt, az a kis szőrös majom hogy tudott a végéig eljutni.
Egy ilyen zászlóshajó műsorhoz való ruhakölcsönzésnél válogathattak volna a legmenőbb cuccok között, az RTL meg is tette, énekeseik a szezon európai szintű trendjét viselték, nagyjából személyre szabottan. A fércművek a TV2-n még iparművészetis lila ködnek sem voltak mondhatók, kifejezetten egy olyan "iskolát" képviseltek, ami amatőrök divattervezését próbálja fejleszteni, azokét, akiket nem vettek fel az egyetemre, és a kisebb magániskolákba sem.
A csatorna egy viszonylag népszerű külföldi formátumot, a "Topmodell leszek"-ből kinőtt "Divattervező leszek"-et akarta utánozni (ezek amúgy tipikusan nem országos tévékbe való sorozatok, általában kisebb nézettségű tematikus csatornákon találják meg közönségüket) azzal a csavarral, hogy összekapcsolja a tervezők versenyét és a fejőstehén tehetségkutatót - ami sajnos nem erre való, ott profi holmikkal kell megtámogatni az énekeseket, hiszen a zenekarok sem kezdő garázsbandák voltak mögöttük, a hang- és fénytechnikáról nem is beszélve.

Andó Ildikó, a Megaszar stylistja amúgy tehetséges, korábban az Elle divatszerkesztője volt, egyszerűen nem értem, hogy adhatta arcát-nevét ehhez a hulladékhoz...
@gitáros:
Lehet igazad van, csak nekem feltűnt, hogy mindenkinek az orra előtt van a mikrofon, neki meg 10 centivel az álla allatt.

Ami videót meg láttam még tőle élő műsoráról, ott bizony ő is az orra alá kapta a mikrofon rendesen.
@cpsf:

Kevered a műveltető és a szenvedő igealakot.

Beszólás helyett tanuld meg legalább az anyanyelved nyelvtanát rendesen.
Mester "playback" Tamás

Irritáló egy playback volt, amit többször rosszul is időzített.
Ezért tart itt ez az ország. Kereskedelmi szeméttel lebutított 3-4 millió fidesz kommunista szavazó. Nézzétek tovább ezt a szart, barmok. A franciák utcára mennek és gyújtogatnak egyetlen rossz törvény miatt is. Itt meg senki nem mozdul, pedig a Viktor kommunistái mindent ellopnak a dolgozóktól. Guvadjon ki a szemetek, míg nézitek ezt a szart, a k. anyátokat.
@answ: nem playback volt, csak te szeretnéd annak hinni. Pusztán jóindulatból.
@hazug fidesznyik: Az bizony! Bezzeg az ezt megelőző 8 évben csak igényes kultúrműsorok mentek a kertévékben. Hová süllyed ez a mai világ, ejh...
.
@tgyi:

A szavazatok száma hétpecsétes üzleti titok. Mert egy adott üzlet (pl. a mega) bevételéről szól. Senkinek semmi köze hozzá.

Az kötelező, éves, üzleti-beszámoló - az az egész év eredményeit tartalmazza - és semmiképp nem azt, hogy egy adott üzleten mennyit keresett vagy bukott egy cég.
.
ha mondjuk ketten szavaztak összesen, akkor simán lehetett 50-50 % :)
Nagy kamu az egész, fel nem tudom fogni, hogy marad kötelezően az elsők közt mindig cigány, román, vagy valami egzotikus bantu esetleg kínai. Érdekes, hogy a mostaniban is egy cigány és egy román közt dőlt el az első hely. Mintha nem találnának magyar énekest:(
Valaki ÚJ számokat kért
Tabáni Ments meg PLATINA lemezéről
egy lassúbb filozófikus:
www.youtube.com/watch?v=71kvGb5CTMY

Győnyörű szép című új, de már arany CD-jéről, egyik saját Pörgősebb szerzeménye:
www.youtube.com/watch?v=wqtX9dDS_t4

Na, neki bejött MINDEN, sőt több is ami egy év alatt, egyáltalán lehetséges /Saját koncertek Syma,300 fellépés, Tv-k, Aréna Queen show, Erdély, zenész barátok, pénz SIKER, gyönyörű, komoly barátnő, és ez még csak a kezdet. Szokták mondani, alamuszi nyuszi nagyot ugrik. Festményei kiállítását, a Munkácsi képek tulajdonosa Pákh I. szervezi
Ő valóban, a semmiből jött, nem énekesi karrierrel, díjakkal a háta mögött,apukától támogatva ,jelentkezett. Jóformán, még a mikrofonnak is be kellett mutatkoznia, lemez stúdiót sem látott,de 2010-ben DOLGOZOTT keményen, a Tehetsége mellett.
Koncz Zsuzsi és Gergely Ági milyen aranyosak voltak a "Gézengúz"zal.
Hacki Tamás szuper!
Kincses Veronika igazán csinos volt,a Generál meg trendi.A Kócbabákkal egyetemben.

;)
Megasztár.
Az elsőt nyerte egy magyar,a másodikat egy cigány, a harmadikat egy szerb,a negyediket a faxom se tudja,most pedig egy bocskoros.És ezekre szavazott sok barom.Gratulálok.
Engem egy mondat fogott meg a megastárban valamikor amikor a döntők elején. (bocsi nem tudom a figura nevét) ÉÉÉÉS Magyarország legnagyobb zenei tehetségkutatójában New York ot képviseli XXXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
@napfény72: de egyszerű ember vagy Te! Rúzsa Magdi szerb? Vazze, a körméig nem érsz fel.
Bár a Tolvai írásmód a Tolvaj helyett elég erős asszimilálódást mutat, de bocskorosnak nevezni egy erdélyi magyart?
Ja a Szomorú vasárnapot nagy hiba volt Póka Angéla után elénekelni, ráadásul cigányzenével és egy csomó felesleges manírral
@napfény72: Persze, szerb meg bocskoros. Te is csak köpködni tudsz az irigységtől, mert te még ennyire sem vitted.

@laphroaig: A Tolvai írásmódnak lehet oka az is, kissé fura lenne a Tolvaj szó családnévként. Gyerekkorában biztos így is sokat gúnyolták miatta.
@napfény72:

Aztán meg mi is a bajod a cigány győztessel? Ha a cigány lop, akkor az a baj. Ha tisztességesen próbál érvényesülni, akkor meg az?

(Más kérdés, hogy szerintem sem neki kellett volna megnyernie, de nem azért, mert cigány, hanem mert voltak nála jobbak is.)
Baromi unalmas műsor volt, közepes énekesekkel.
Nagyon jó a Megasztár!!!

Nézem minden részét az elejéről a végéig, és nagyon szurkolok Janicsár Fecónak!!!
@Goompah: Oszt mennyit fizet a kolompár orbán a lázításért, bolsevik???
A Megasztár 5-öt egyértelműen Mester Tamás nyerte.
@Pierr Kardán: Engem is megdöbbentett, hogy egy bocskoros román nyerte meg. Hogy hogy nem egy cigány? Ebből még baj lehet!
Én inkább olyan bulin voltam, ami engem épített, nem olyanon, ami mások pénztárcáját..
Fabius, egy dologban tévedsz.
A népbutításnak nincs határa.
ugye nem lesz tobb? egy adast keptelenseg vegignezni belole ezek meg 5 szeriat kiguritottak belole
Mester Tamas szama volt az abszolut csucs...
Es nem igazan az eloadasra ertem, hanem a zene. Tragadia volt a tobbi szam, tokom tele van a bena zenevel.
@7777777: Azért érdekes, hogy ezt a tv2 milyen ügyesen titkolta. Reni úgy volt beállítva, mint egy kezdő kis énekes fruska, aki a végére mekkorát fejlődött. Most meg utólag kiderült, hogy egy igenis profi előadóval van dolgunk, aki már jól hozzászokott a színpadhoz, a tévékamerákhoz és a fellépésekhez. Kökény Attilának korántsem voltak ilyen tapasztalatai, hiába vendéglátózott korábban. Az azért egészen más.
A TV2 még a látszatra sem figyel (ld. a szavazatok és a szavazatállások manipulálása). Szégyen, hogy az első három sikeres széria után két viccnek beillő következett. A mai napig nem értem, hogy Presser hogy adhatta a nevét az 5.-hez, miután a 4. oly gyengére sikerült a zsűri és az általuk választott versenyzők miatt. Ezen kívül, ahogyan valaki már említette, a mostaniban óriási öngól volt a Divatkreátor műsor összekapcsolása a Megával. Bohócokká változtatták a versenyzőket a színpadon.

Reninek érdekes hangja van, de csak egyszerű dalokat tud énekelni. Minden R'n'B számba, de még egyes popdalokba is beletört a bicskája: idegesítően hamisan énekelt.
Gershwint tud énekelni, meg Karádi számokat is, tehát színházban a helye. Még jó, hogy ez a dilettáns csapat erre rájött, és a döntőn csak neki való számokat kellett énekelnie. Így legalább a látszat megvolt, hogy a nyertes jól énekel. Az igazi nyertesek azonban az X-faktorosok között lesznek.
@Goompah: "Kevered a műveltető és a szenvedő igealakot.

Beszólás helyett tanuld meg legalább az anyanyelved nyelvtanát rendesen."

Na igen, próbáljuk meg megérteni Aktív-passzív párosokkal:
1. Jelen idő: Mér-mérődik
2. Múlt idő: Mért-mérődött
3. Jelen idő, műveltető: Méret-méretik
4. Múlt idő, műveltető: Méretett-méretett
Az azonos alakúság miatt (szerintem, de ebben nem vagyok biztos) lett bevezetve a passzívra a "mérettetett", hogy ne keverjük össze. Erre vannak példák, tessék guglizni!

A konkrét jelenlegi esetben: "Mérettettek"
Jelen idő: méretnek, megméretnek
Múlt idő: mérettek, megmérettek
Azaz itt nem kellett volna használni a hosszú, "magyarázó" formulát.
@tundrazuzmo:

Semmi nem lett "bevezetve", simán rossz nyelvhasználat. Egy marha elkezdte, aztán a többi ment utána. Mint a pasztőrözött és homogénezett tej: milyen anyag az a pasztőr meg a homogén?

"Erre vannak példák, tessék guglizni!"

Guglizz te a muszáj-muszály párosra meg hasonlókra, ha neked ez a mérvadó. :(

De felőlem OK, ezentúl nem azt mondjuk majd, hogy "megméretett és könnyűnek találtatott", hanem azt, hogy "megmérettetett és könnyűnek találtattatott". De a Bibliát is magyarul nem tudók barmok fordították, mert ilyeneket írtak, hogy:

"ez asszonyembernek neveztessék, mert emberből vétetett."

"aki megöléndi Kaint, hétszerte megbüntettetik"

"és megáldá őket és nevezé az ő nevöket Ádámnak, a mely napon teremtetének."

"És eltörle az Isten minden állatot, a mely a föld színén vala, az embertől a baromig, a csúszó-mászó állatig, és az égi madárig; mindenek eltöröltetének a földről"

"Ugyanazon napon metéltetett körűl Ábrahám és Ismáel az ő fia."

"engedj az ő szavának, mert Izsákról neveztetik a te magod."

A faszomat a sok magyarul nem tudó, de okoskodó idiótába. :(
@tundrazuzmo: Mellesleg egyező igealakok viszonylag gyakran előfordulnak, mégsem jut eszébe senkinek ezek miatt megerőszakolni a magyar nyelvet.

(Mielőtt valaki beleköt, a magyarul nem tudó bibliafordítókra tett megjegyzésem irónia volt.)
@szerjóska: Hatalmas nagy bunkó vagy!
Ezzel a bejegyzéseddel képes voltál megmutatni, milyen az amikor valaki durva, szellemes, és mélységesen sértő akar lenni.
Neked sikerült. Lehangoló !
@szerjóska: Hatalmas nagy bunkó vagy!
Ezzel a bejegyzéseddel képes voltál megmutatni, milyen az amikor valaki durva, szellemes, és mélységesen sértő akar lenni.
Neked sikerült. Lehangoló !
Ez a végig 49%-51%, 50%-50% szánalmas volt. Mint ahogy az is, hogy Renikének éppen a döntő napján jutott eszébe, vagy juttatták eszébe, hogy szerelmet kell vallania...
Román Reninek sok sok ondót kell nyelnie a szakmában---_)
@PokerKevin: e kettő mellé légyszi tedd oda az építőipart és a politikát így teljes a három a magyar igazság és egy ráadás.
De az sem kutya amikor Tilla szerint valamelyik versenyző "bitorolja" az x-edik helyet. Ez hülyeség, pejorativ értelme miatt is. Esetleg "birtokolja", de ez sem idevaló kifejezés.
@Goompah: "Semmi nem lett "bevezetve", simán rossz nyelvhasználat. Egy marha elkezdte, aztán a többi ment utána. Mint a pasztőrözött és homogénezett tej: milyen anyag az a pasztőr meg a homogén?"

Bocs, de a magyar ennél pöttyet bonyolultabb.

Talán ízlelgesd a 'vizezett bor' és a 'forralt bor' fogalmát és rögtön rájössz, hogy nem helytelen a pasztőrözött tej megnevezés sem, mert a pasztőrözésre, mint folyamatra utal a megnevezés.
Van ugyebár egyszer a színpad, ott van az előadó, meg van a nézőtér, ott van a közönség. A mai magyar "zenei világ" - nem véletlen az idézőjel, egy elképesztő dolog. 30 éves beidegződésekre épít ... sztár kontra rajongó. Ez már a múlt. Ez már nincs. A 90-es évek közepén ez véget ért. Ma már minden egy karnyújtásra van és semminek sincs értéke, csak percei. És marhára unom, hogy a "tehetség" szó semmi mást nem jelent, csak éneklést? annyi de annyi tehetséges ember van, aki nem énekel, meg bűvészkedik, meg táncol, hanem szakrajzokat készít vagy betonoz, vagy szépen polcokat tölt fel egy boltban. Én inkább ő előttük emelek kalapot!
Valaki mondja mar meg nekem, legyen olyan jo, hogy megis ki az az elmebeteg, aki kepes telefonalni ( sms-t kuldeni? ) egy ilyen musornak? Ha meg ezek nagy szamban vannak, akkor senki ne sirjon, hogy valsag van!
"A megasztár 5-t mester tamás nyerte"
Hihetetlen hogy senkit sem borította ki hogy Tompika nyom egy agyoneffektezett playbacket utána meg őt ajnározzák mekkora világszint...
:DDDDDDDD
@Pista Bácsi:

"Bocs, de a magyar ennél pöttyet bonyolultabb."

Így igaz. Ezért ne oszd az észt, inkább tájékozódj előtte. Az anyanyelvet megtanulni sem árt, nem csak beszélni.

"Talán ízlelgesd a 'vizezett bor' és a 'forralt bor' fogalmát és rögtön rájössz, hogy nem helytelen a pasztőrözött tej megnevezés sem, mert a pasztőrözésre, mint folyamatra utal a megnevezés."

(Hogy jön ide a forral ige? Azt igéből képezzük, nem is főnévből.)

Na akkor:
kategorizál és nem kategóriáz
szimbolizál és nem szimbóloz
stabilizál és nem stabiloz
civilizál és nem civilez
automatizál és nem automatáz
hipnotizál és nem hipnózol
ionizál és nem ionoz
lokalizál és nem lokáloz
terrorizál és nem terroroz
politizál és nem politikáz

Folytassam?

Persze pár ember idióta agymenése miatt van már liofilez a liofilizál helyett, meg galvánoz a galvanizál helyett, na de van ugye muszály meg -sük-sük is, mégsem ez a norma. Attól nem lesz maftarabb egy idegen eredetű szó, hogy az -izál képzőt lecseréljük egy magyar képzőre, ami nem is e célra használatos.
@Pista Bácsi: Szóval, Pista bá, menj csak vissza az istállóba tehenet fejni, ahhoz biztos jobban értesz. :)
süti beállítások módosítása