Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: "ha valaki azt állítja, hogy neki nincs eltitkolt gyereke, az miért n... (2024.11.22. 19:03) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.11.23. 08:00 Fabius

Magyar Tutimegmondó Iroda

Címkék: mti fidesz hírszerkesztés médiatörvény közmédiumok

Tegnap Cser Palkó és Rogán, az ügyeletes polihisztor benyújtotta a parlament elé "A médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról" címet viselő törvényjavaslatot. A 174 oldalas, 228 pontot tartalmazó javaslat egyik legfontosabb eleme, hogy szabályozná a közszolgálati hírszerkesztés folyamatát. Is.

A kormány úgy érzi felesleges ennyi hírszerkesztő a közmédiumokba, pont elég volna egy központi szerkesztőség, ami legyártja a hírműsorokat minden közszolgálati médium részére. Vagyis az M1-M2, a Duna Tv és a közrádió is előre gyártott híradókat és egyéb hírműsorokat kapna. Ha végignézünk a frissen megválasztott elnökök során akkor nincs kétségünk: gondosan szűrve lesznek a fontos események. A hatályba lépés pillanatától a kormány, pontosabban az általa működtetett MTI fogja eldönteni mi fontos és hírértékű Magyarországon, és mi nem az.

Remek, én ennek örülök, tényleg. Egyrészt ugye a racionalizálás fontos dolog, másrészt meg az a sok eddigi kósza hír és összevisszaság csak a problémát okozta. De most rend lesz végre, előre gyártott és előre rágott hírpép, ami a szájába lesz köpve, csak le kell nyelnie rágás nélkül a kedves választópolgárnak. Ami butaságot és dezinformációt magára szed egész nap a munkahelyen/ utcán, azt minden este szerető kormányunk csodálatos hírműsorai szépen felülírják. A vacsora mellé jön a kormány Gyurcsók Józsefje, az ősz üstökű Szellő Pista imitátor Semjén Zsolt, és nyom egy törlést felebaráti szeretettel kedves népének:
Kedves népünkön pedig máris úrrá lesz az egyetértés, a keresztényi szeret és jámborság. Csont nélkül fogja benyalni, hogy SkiccPali csodálatos irományát a Vajdahunyad várában tett reggeli séta alkalmával találta, közvetlenül Anonymus szobra mellett.

A helyszínre siető szakértők megállapítják, hogy a KEH egy alkalmazottja sem járt a közelben, Kontrát Nóra pedig különösen messze járt a tett színhelyétől. Azonban Pintér Sándor éles szemű megfigyelői kiszúrják, hogy a szobor kezében írásra alkalmas eszközt tart, ezért az ártatlanság vélelmét az avarba dobva felelősségre vonják Anonymust a szabotázsért.

Végre nem csak az erőszak, a megölte, kirabolta és felnégyelte hatszoros anyagyilkos szomszédját hírek lesznek a fókuszban. Lesz végre közéleti beszámoló, amiben hetente bemutatják, amint Rogán Antal átadja a felújítás alatt álló belváros éppen elkészült aktuális méterszelvényét. Kulturális eseményekről is lesz élő tudósítás. Közvetítik például Alföldi Róbert vesszőfutását, ami alatt Petőfi sorait szavalja Eperjes Károly:

S merengésének eltünik világa,
Mert vesszejével őt ez főbe vágta.

Vessző s egy ily fickó parancsol néki,
Oh minden égnek minden istenségi!

Ilyen mélyen hajolt magas feje,
Ilyen gyalázatot kell tűrnie!

Remélem az időjósokat is összevonják. Április óta tudjuk, hogy a nap is másképp süt, ezért pont elég, ha a Tv2-től átcsábított Gaál Noémi apácának maszkírozva elmondja a legfontosabb tudnivalókat.

Már csak a sporthírek szerkesztésére kellene találni egy alkalmas személyt. Elsőre Cser Palkóra szavaztam, ha már ilyen fasza kis híradókat rittyentenek majd nekünk, vegye csak ki a részét a népszerűségben fürdésből. De aztán rá kellett jönnöm, hogy András nem az a fitness guru alkat, a lelki tusa meg - még - nem sportág.

Kellett valaki, aki nem törpül el a Pengék Királya és a Kárpátok Középpályása mellett. Valaki, akit hűsége és jelentős smúzfaktora ellenére kihagytak eddig mindenből annyira, hogy még MOB elnök sem lett belőle. Szegény dobhatta a kukába a Schmitt Palis edzéseket és a komplett felkészítést. Ideje kárpótolni legalább Nemzeti Sportszerkesztő címmel Kovács Kokó Istvánt. Igaz, a kölyökgólya hangjával nem az a kifejezett trubadúr alkat, de ennyi kompromisszumot igazán köthetünk az érdekében. 

Ha ezt így felépítik, akkor népszerű lesz és hasznos, úgy fogja ostromolni a nézettségi csúcsokat, mint Rogán Antika egykor a homokvár bástyáit. Az otthonokba a kormány véleményével beköltözik a béke, hisz egységes hírek és álláspontok mellett nem lesz min pofozkodni a legádázabbaknak sem. A munkahelyeken egyetértés lesz politizálás helyett, a boltokban újra lesz szafaládé és krinolin, és ha minden jól sikerül akkor nem a Magyar Tutimegmondó Irodának lesz szlogenje, hanem nekünk:

Szolgálunk és nézünk!

165 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr212467041

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hezitátorok 2010.11.24. 07:07:01

Az új undokok mintha új stílust hoztak volna. Még mindig mindent a népért, és már a nép által is: nemzeti együttműködés, kétharmados bátor alkotmánymódosítások, az emberek emberének kinevezése, a nép jussának visszavétele a közszolgáktól. Min...

Trackback: Iskola a határon? 2010.11.23. 11:26:14

társadalmi mese Atyafiak, egyszer volt, aztán megszüntették az én ifjúságom és gimnáziumi éveim nagyszerű vívmányát a Honvéd szakközépiskolákat. Annyi dörgedelmes mese után immáron valami jóról is mesélhetek: újra meg akarják nyitni a katonai közé...

Trackback: APEH, miért is ne lájkolnánk téged? part 2 2010.11.23. 09:21:22

Két erős infarktus után még dől rólam a víz, remegve nyomom a telefonon a gombokat, szerencsére van telefonszám és mellék is, valamint szerepel az ügyintéző neve is a dokumentumon. Hangja alapján kedves fiatal hölgy fogadja a hívást, elmondom neki, hog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy.....
Nembaj lesz egy új szervezetünk
a Központi hír előállító és elosztó központ.

ha nem lesz hír majd kreálnak...vagy ha lesz hát olyanná teszik amit gyenge magyar lelkünk feltud dolgozni.
Kényesen ügyelnek meg ne sérüljünk,és megfelelően buták maradjunk a bólogatáshoz----
De sebaj megszavaztuk, a fülkeforradalom margójára újabb jegyzet került....
Elérkezik az idő amikor majd az internet is szűrve lesz.
Szerintem ez tök jó, végre mindenki pártatlanul, manipulációmentesen értesülhet, hogy milyen jól halad a zország és milyen csodálatos benne a zembereknek!
Ez fontos!
Dolgos népünk győzni fog!
@belekotty: hát, ammég haggyán, de majd olyan is lesz hoty ki kő menni a fődekre öszeszedni tücsköt-bogarat
Magyarországon semmi értelme a közmédiumoknak. Tudom, az van a zászlajukra írva, hogy kultúrát közvetítenek, de őszintén, mit közvetít egy olyan csatorna, amelyiknek még a nézettsége is majdhogynem kimutathatatlan? Természetesen nem a kultúra közvetítésével van a baj, hanem azzal, hogy:

- 500 dolgozó (Duna TV)
- 1660 dolgozó (MTV)
- 330 dolgozó (MTI)
- 800 dolgozó (Magyar Rádió)

Ez 3290 dolgozó, tehát forintmilliárdok mennek el... mire is? Csak nem a pártmédiára? És igen, akkor is zavart ez amikor a szocik voltak hatalmon, és most is zavar. Egy tollvonással megszüntetném ezt az egész szart. Méghogy kultúrát közvetítenek... agymosott, kilúgozott pártbaromságokat. Csak kissé sokba kerül.
Nicsak!
Észak-Korea mintájára majd minden adón Kim Ir Viktor őszentsége fog papolni nekünk a nemzeti együttműködés jegyében!
Eljön még az idő mikor OV képe kötelezően ott kell legyen a NENYI mellett
@Valahol Máshol:

Nem hallgattam/néztem egyiket sem, ezután sem fogom. Az lenne a királyság, ha pl lehetne olyat kérni a kábeltv-szolgáltatóktól, hogy ezeket a csatornákat, számomra tiltsák le. Így statisztikai adatként sem tudnék szerepelni, az amúgyis manipulált statisztikáikban.
@Valahol Máshol:

A bajság az, hogy a létszám maradni fog, hiszen kellllllllenek ennyi népek oda. :)))))))))))))))
Nezi/hallgatja valaki ezeket az adokat egyaltalan?
Megeri ekkora nezettsegert nyiltan vallalni a despotizmust?
@Devil: Hát majd nézik, ha megint nem lesz más. :)
már csak azt nem tudom, Albániát, Észak Koreát, vagy Kambodzsát vesszük példaképnek ...
@Llee: Valahol olvastam hanyan dolgoznak az RTL Klubban vagy a TV2-n, hat sokkal-sokkal kevesebben.
Meg egyszer lattam kulfoldi kozszolgalati musort is, hat azt sem ugy kell elkepzelni hogy az elsodleges szempont a politikai korrektseg lett volna - na persze bujtatott modon, temavalasztasban, a szereplok megvalasztasaban etc.
Talan az Ablak volt valodi kozszolgalati musor utoljara - nem is tudom letezik-e meg valoszinuleg az M1 minosegi es erkolcsi amortizacioja ellehetetlenitette ezt is.
Kulturat szolgaltatnak - sajnos a tevezes az utobbi 30 evben erosen megvaltozott (joreggelt!), ma a tematikus adok mennek, olyan kulturara amit a TVben meg lehet nezni nagyon kicsi az igeny. Aki kivancsi ra elmegy szinhazba, kiallitasra, hangversenyre stb. de nem a TVben nezi meg az biztos.
Tehat erre semmi szukseg; de egy teljesen a kormanynak alarendelt MTI nagyon jol tud jonni - Kinaban is milyen jol bevalt!
Jó nagy marhaság ez. Ki fogja megakadályozni pld. az ATV-t, Indexet, hogy olyan híreket közvetítsen amilyeneket akar?

Eddig is azt tették.
@sTormy: Mindig lesz mas. Meg a szocializmusban is volt Szabad Europa.
@Anti Anyag: Ameddig EU tagok vagyunk, senki.
@Devil: Azóta fejlődött a technika. :)
@Anti Anyag: Ugyan az aki eddig a RémHír tv-t,Echo tv-t,Lánchíd rádiót!
Már nagyon várom a Két Perc Gyűlöletet, meg a Győzelem-gint is. :)
@belekotty: igen... az internet már csak ilyen kordában tartható valami. p2p, torrent, fileshareing 'alig' fektet(t)nek meg központosított iparágakat.
aztán egyszercsak mit olvas majd az ember a www.szabadeuropa.eu-n? Magyarországon éheznek, miközben a hivatalos hírközlés szerint Kovács Józsi bácsinak már kolbászból van a kerítése.
Kb. ennyire életszerű egy központisított hírszerkesztés. Nevetséges. Múlt századi emberek, múltszázadi gondolkodással kaparnak a nyugdíjukért.
ugyan úgy meg lesz mondva a tuti az újságokban a tévében, ahogy az átkosban volt, mert minden szép és jó és virágzik a cocilizmus és megmutatjuk azoknak a népelnyomó, rohadt imperialistáknak, hogy bezzeg a magyar népköztársaság......stb. azután jön a sorozatos, öt évenkénti kongresszus, az 5 éves tervvel, majd a fekete autó is jó néhány emberért, mivel mert gondolkodni és beszélni, vagy csak úgy, mert szerintük nem magyar, majd jön a "nyomor" amikor kitalálják a disznónak mennyit kell elleni, mert 14 a terv elvtársak...
ó drága Hofi......, vajon most mit mondanál?
eddig azt tudtuk meg az MTI-ből, amit a balosok akartak, most azt tudjuk meg, amit a jobbosok szeretnének
hogy ezen a balosok szomorkodnak, a jobbosok örülnek, nincs nagy meglepetés
Ha most bármelyikőtök azt mondja, hogy a Kossuth rádió krónikájából, a Duna tv Híradójából, vagy az MTV Híradóból tájékozódik, akkor megemelem a kalapom. (Magam előtt is megemelném, de ilyen szempontból nincs rá okom.)

@Valahol Máshol: nagyon egyetértek! Rég össze kellett volna vonni az egészet egy kisméretű intézménybe és kész.

Egyébként ebből a 3290-ből kb. 600 dolgozik a hírszerkesztőségekben, fejenként (beosztástól függően) 200-900 ezer Ft/hó bérért. Számoljatok, feleim!
Így legalább olcsóbbak lesznek.
amúgy a zemtéitől beemelt index cikkek 96 százalékában van hiba ... elütés, nyelvtani eltévelyedés, megnevezési, szemléleti hibák, duplzások ... valami baromi ellenőrizetlen és kapkodó a "munka" eddig is arrafelé ... lehet ezt szúrta ki a kormány, hogy ők a megfelelők a tevékenységük hű visszaadására (( nem teszteltem mostanában a vadfideszes barátaimat, ismerőseimet, örülnek-e, hogy végre viktor tartja be az igéreteit és végre nehazudnak a zembereknek -de lehet kicsit jobban belátnak már a felszín alá ))
Olvasom, hogy Kádár papot hívatott halála előtt.
Orbán meg Kádárt hívja a bukása előtt.

De komolyan, ki az aki a közszolgálati hírekből értesül? A keménymagnak ott a hírtv, echotv, minek még egy konkurencia?

Ja, tudom már! A komcsi beütésű nyugdíjasok nézik a közszolgálatit.
Ugyan mit vártok a "megmondóktól", amikor még általános iskolai szinten sem ismerik a magyar irodalmat. Pörzse össze keverte Petőfit Grimmel: János Vitéznek a kedvese NEM Juliska, hanem ILUSKA! Érdekes, ez senkinek nem tünt fel idáig?
a Fidesz legtöbb lépéséről nekem a kommunizmus jut eszembe... nem is tudom miért...
"Mintha csak ezt a megállapítást támasztaná alá, harsonaszó hangzott fel az éppen a fejük fölött lévő teleképen. Ezúttal azonban mégsem győzelmi hadijelentést olvastak be, hanem csak a Bőség-minisztérium egyik közleményét.

- Elvtársak! - kiáltotta egy lelkes, fiatal hang. - Figyelem, elvtársak! Nagyszerű híreink vannak számotokra! A termelés frontján megnyertük a csatát! A fogyasztási cikkek valamennyi kategóriájának termeléséről most összeállított jelentések azt mutatják, hogy az életszínvonal legalább húsz százalékkal emelkedett az elmúlt év folyamán. Ma reggel egész Óceániában hatalmas arányú spontán örömnyilvánításokra került sor, a dolgozók kivonultak a gyárakból és hivatalokból, és zászlódíszes felvonulásokkal fejezték ki hálájukat Nagy Testvér iránt az új, boldog életért, amelyet az ő bölcs vezetésének köszönhetünk. Íme néhány adat a jelentésekből! Élelmiszerek..."
És akkor az is úgy lesz, ahogy régen, hogy bizonyos fontos vagy lényeges hírek éjszaka mennek csak le a Kossuth rádióban?
geci unalmas ez a sok nyivákolás.
@belekotty:
"Elérkezik az idő amikor majd az internet is szűrve lesz"

hehe, ezt a hülyeséget! honnan gondolod...
...várj egy kicsit csöngettek.
nenenenaáááhááháh...
A MAGYAR MTV-T-DUNA TV-T ÉS A MAGYAR RÁDIÓT SENKI NE HALLGASSA MOSTANTÓL----!!!!Főleg a HÍREKET.. Kamu az egész! CSAK FIDESZ PROPAGANDA, MINT A RÁKOSI RENDSZERBEN.....AZ LESZ...
Híreket más Tv csatornán is megkapjuk és nem " Nemzeti SZAROS CENZURÁZÁSSAL"
Én már most nem nézem a Magyarkodó, Székelykedő, seggnyalásos Duna .s MTV-t és a "megmagyarázom a bizonyítványom" Rohadt Fideszeseket a TV-ben..Magyar Rádiót meg amúgysem hallgat a család....
Különben úgyis jön az igazi forradalom és jól seggbe lövik őket!!!!! Sokan ezt várják!
Lehet nemsokára kijön a magyar linux disztrib is, a kínai Red Flag mintájára, honosítva Orange Flag-re. Beépített spyware-ekkel, hogy a számlaszámaidat, jelszavaidat lelopja, ha netán (igen valószínűleg) veszélybe kerül a büdzsé, tudjanak honnan forrást találni hozzá! Tulajdonhoz való jogod nincs ugyebár :)
@Secnir:
"Elérkezik az idő amikor majd az internet is szűrve lesz"

hehe, ezt a hülyeséget! honnan gondolod...
...várj egy kicsit csöngettek.
nenenenaáááhááháh... "

- Vazze, ijeneket ne írjá! Leborultam a röhögéstől a székről... :-))
Szép világ lesz, de racionális. Csak azt nem értem, hogy a Rádiónak minek kép?:))))
Amúgy a legnagyobb érvágás a rádió, az legalább korrekt híreket adott, azt is az mti gyártja majd ezentúl?
@Devil: Most járt arra Viktor:) Egyben bevezetik a kínai vidéki miniálbért:)
Eddig is egy kalap szar volt az MTI, ami mindig az éppen kormányzóknak nyalt be.

Ha most kevesebb pénzért teszik mindezt, akkor HAJRÁ! A Fidesz kurva anyját! Így jó?
@Makuta: ennyit akartam én is írni:
1984
@Kedves Nard: Ez egyébként vicces, de ha utánanézel Argentínában amikor bedőlni látszottak a dolgok akkor a "hetvennyolcadik" válságadó után a bankbetéteket fagyasztották be. Szóval valahol a világban már megtörtént, hogy a Zemberek bankban tartott pénzére - szigorúan ideiglenesen - rátette a mancsát a kormány. Tehát óvatosan ezekkel a tréfákkal, mert ha a bankok, multik, megsarcolása, manyup, stb. nem elég, van még mit lenyúlni :)

A példa adott a pampák földjéről.
Ez eddig jóféle, minek menjen ki külön az m1, duna, kossuth riportere egyazon eseményre, tripla állami pénzből.
Sőtmitöbb, én is rég megszűntettem volna az egész állami kócerájt, régóta csak jukebox-ként működnek (önök kérték), ezt lehetne egy sima online videótékával is.

Egyedül a petőfiért volna kár, ott érvényesül kizárólag a közszolgálatiság, miszerint olyannak (olyan zenéknek) adnak teret, amik értékesek, de a piacon nem tudnak érvényesülni (mert a ker rádiók inkább lenyomják a awaka-waka-t 23253265. alkalommal is, minthogy kockáztassanak egy péterfyborival).

De!
Ha majd a szalaiancsi kötelezővé teszi, hogy a legalább 50%-os országos lefedettségű médiumok is csak a fenti módon központosított és cenzúrázott MTI híreit vehessék át, akkor lesz majd mosolygás lefagyása.
Akkor lehet majd várni, hogy bármilyen fidesz-botrány hírekbe kerüljön.
Lehet majd várni, hogy bármilyen ellenzéki párt, szervezet, aktivista hangját meghalljuk.
Na akkor jön majd el a putyini (rém)álom, egy nagy párt és néhány 1-5%-os verseng nemesen a választók kegyeiért. Hogy-hogy nem, sose tudjuk meg, a kicsik mit akarnak, vagy a nagy mit csinál rosszul.
@ivor: Csalta Ilust, Julissal, Pörzse ezt tudja. János vitéz a lepedő ördöge volt.
Tovább megyek,Julis és Ilus nem volt fieszes,tehát csak rohadt komcsi kurvák lehettek!
@faszoccse: A Rádiót és a Televiziót egybe kell tenni elférne egy villában. Elég lenne 50 fő a működéshez.
"...A hatályba lépés pillanatától a kormány, pontosabban az általa működtetett MTI fogja eldönteni mi fontos és hírértékű Magyarországon, és mi nem az."

Csendben megkérdezném: eddig nem így volt?
@ÁkiBáki: Hogyne...észrevettük a rémhír tv-nél,echo tv-nél.Lánchíd rádiónál!
@ÁkiBáki: - kicsit figyelj már, légyszi.
@mojszipupi: személyesen lógjon a falon....
@alibaszna de bamba: De ezek párt tv-k és rádió. Talán az MTI esetleg lehetne független, netán?
De nem volt az, amióta megalapították.
Sőt,Gyurcsány saját maga szerkesztette be magát a hír tv-be reggeltől estig róla volt szó!
A cigány Szaddam készül mindenre, már felállította az bolsevik agitprop osztályt.
Rákosi megnyalná a szája szélét, ha látná dicső utódját.
Kíváncsi vagyok arra, hogy milyen csasztuskákat tanítanak majd a népnemzeti bolseviki iskolákban.:)
Elképzelem, hogy már a nagy nehezen kikeresztelkedett Ráhel jánya esküvőjére készül, állítólag van az a pénz, amiért valaki berakná neki...:) Nehogy valamelyik hülye médium elszúrja az Álomesküvőt!
Ott lesz a haver, a Hercegprímás, meg a rokon, a Gazsi prímás. Elvernek 2 évi GDP-t, s jól lakik a násznép. A cigány Szaddam már elkezdett gyűjteni a nászajándékra. Különadók, nyugdíjjárulék-emelés, MANYUP-ok lenyúlása...:) Biztos tölt a nemes alkalomra kolbászt is, s reménykedik, hogy a leendő vő is tölt a jányába.:) Ahogy ezek szaporodnak a közpénzből, lassan minden tizedik gyerek Orbánc lesz... Most már értem az adóterveket is!:)
@☉ ☾: Bocs, lehet elnéztem valamit. Mire is?
Mekkora egy határ szar az a poszt ,kajak ezzel csináltok orbánistát meg fidesznyiket a zemberből...Ki mondta ,hogy az m1,m2 stb. nézzél híreket?:))

"az általa működtetett MTI fogja eldönteni mi fontos és hírértékű Magyarországon, és mi nem az"

Mert eddig mi volt??!! :)))
Szóval ezentúl nem héber, hanem Magyar Távirati Iroda lesz.
Bojzasztó. Vejmár.
Egy kis sajtószemle, online címlapok, 2010-11-23-10:45:

magyarnemzet: Matolcsy, Hunvald.
magyarhirlap: zseniális magyar találmány, gazdagyilkos multik, collegium hungaricum, közmédia új szabályozása
index: háborús helyzet Koreában, 300 halott Kambodzsában, új sorozási tervek.

Biztos érdekes, hogy ezzel a hunvalddal is most mi van, nem beszélve a csodálatos háromdés szemüvegről, csak közben egy atomhatalom diktatúra ágyúzott egy demokratikus országot.

Na, ezek a hírek várnak ránk. Egyébként ezekért a közmédiákért tényleg nem kár. A MTV1-et is kivégezték nér hónapokkal ezelőtt, ezen már semmi sem múlik.
@belekotty: csak röhögj... amíg teheted. Lehet, hogy - tekintettel a KE működésére és borospetya ötletrohamaira - hamarosan a röhögés is be lesz tiltva... Vagy legalábbis NER-szerűen lesz engedélyezve.
@Valahol Máshol:

Ideje külföldön tartani a pénzt. Bárhol az EU-ban, vagy Svájcban.
1984?
Ezerkilencszáznyolcvannégy?
Egyezer-kilencszáz-nyolcvan-négy?
'S nettó-e, vagy bruttó-e?
Kérem, kérem...
Van négy-egynehány "nemzeti" "közmédium", vagyis inkább állami cégek, amelyek sok állami lóvé ráfordításával állítanak elő olyasmit, amire más, előrehaladottabban demokratikus országok szerint vagy nincs szükség, vagy ha szükségesnek tartották, már eónokkal korábban elkezdték kidolgozni a szabályokat (péld'ul BBC).
A mi állami cégeink nyelik a lóvét, mindegyiknek van saját hírgyártó egysége (szerkesztősége, igazgatósága, leányvállalkozása, 's néha több is).
A tervezet szerint ezek a párhuzamosan működő egységek nem lesznek, egy helyre viszik az egészet. Ez most a terv szerint az MTI. Mi ezzel a gond? Gyártsanak sok hírt, sok hírműfajban, aztán mindegyik állami csati szedje le a magáét a közös termelésből: az MTV több belföldet, a Duna több határontúlt, a kultúrműsorok több szimfonikusokat meg népitáncot meg gobelint/goblent/gobleint/falikárpitot. Már régen ezt kellett volna: M1, M2, M3 (Duna), M4 (Duna Autonómia), M5 (Kossuth), M6 (Petőfi), M7 (Bartók) stb.
Ugyanígy lehetne központosítani más területeket is.
Kevesebb lóvé kellenne.
De a szabadság megvan: működik az ATV, a HírTV, az Echo, működnek a rádiók, működnek a hírportálok, nyomtatott sajtó.
Mondjátok, mekkora különbség volt eddig az állami médiumok közt?
A probléma nem az, hogy van-e állami szócső, hanem hogy normális szabályok híján minden kurzus gleichschaltolhatja.
Meg hogy 65 (92, 143, 161, 299) év alatt elértük, hogy nekünk ne legyen se közös kultúrhorizontunk, se politikai pártoktól független értékegyezségünk, ezért még egy Széchenyi-film is aktuálpolitikailag lehet megosztó.
Mondok egy példát: 1856-ban a brit könnyűlovasság nagyon nagy katasztrófába hajszolta magát, jórészt vezetői alkalmatlanság miatt. Ezt akkoriban nem ismerték be, de a média feszegette a kérdést. Bűnbakképzés megvolt, alacsony rangú tiszt a balhét elvitte, az ügy lezárva. Egy generációval később viszont, amikor már nem élt senki, az ügyet szépen átnézték, tanulságokat levonták (mert azért a briteknek a hadi tapasztalat és a következő Balaklava elkerülése is fontos, nemcsak Losrd Cardigan, Lord Raglan és Lord Marlborough renoméje), és 1968-ban egy igen kiváló filmet forgattak belőle, megjelenítve a hibákat, az elkúrásokat, a bűnbakképzést, a lélektanát az egésznek, nem kicsit alázva a hősi hagyományokat, mindeközben mégis megőrizve a krími vesztes csata (gyak. mészárlás) patinás dicsfényét. Ja, a szereplőgárda sem akármi.
Na, ilyet mi mikor tudunk virítani, húsz évvel a rendszerváltás után? Mikor lesz közös múlt-tudatunk eleme például az ügynök-kérdés, vagy mikor büszkélkedhetünk a (nemzetivé váló) állami médiánkkal? Vagy lesz-e normális filmünk '56-ról és az '56-osokról?
Amíg a múltról, ügynökségről, MTI-ről csak hörögni tudunk, és e hörgést a napi politika determinálja, vesztes pályán futunk. Lehetünk büszkék arra, milyen gyors is ez a futás, de az iránya, az nagyon nem jó.
Üdv
Árkászati Hadimérnökség
@ÁkiBáki: Eddig az MTI a hireket a piacon adta el es csak reszben szorult koltsegvetesi tamogatasra.
Az egeszseges az lenne ha teljesen fuggetlen lett volna; ehelyett meg a maradek fuggetlenseget is pofatlanul felszamotak. Mostantol meg ha akarnak sem lehetne fuggetlen (magyar) forrasbol hireket vasarolni.
A demokracia a fuggetlen tajekoztatassal kezdodik.
@alibaszna de bamba: Ech Tv, RémHírTv--nálam nincs i " befogva"...töröltem...Lánchíd Tv-t életemben nem hallgattam,..az MTV-t április óta nem nézek..a Duna TV_T meg már évek óta nem nézek..mert állandóan a Nagy Magyarkodó faszsággal és Kárpát medencével van tele..Modern ember Neten olvas híreket,( még nem magyarul is) Neten hallgat rádiót,..és vannak a nem megvásárolt (RTL) kereskedelmi TV-k...
@Devil: Zseniális egyébként ,hogy egyébként jó dolgokat-piaci verseny-próbálnak a "kis" pénzszivattyújuk(adófizetők pénze,úgy mellékesen) megtartásához felhasználni...tényleg nagyon jók ebben...gusztustalan...
Már nem lehet a Népet "elzárni" és egy irányba butítani...mint a Rákosi rendszerben.....
.Már van Net és mobil...egy jóképű forradalmat simán meg lehet szervezni neten és mobilon:))hehe
A hetihetes szárnyalni fog.
Ha lesz.
@Waldorf Rolandó:

"eddig azt tudtuk meg az MTI-ből, amit a balosok akartak, most azt tudjuk meg, amit a jobbosok szeretnének
hogy ezen a balosok szomorkodnak, a jobbosok örülnek, nincs nagy meglepetés"

Ez a kedvencem. Eddíg ti kúrtátok el, most mi kúrjuk el, nem kicsit, nagyon. Háromnegyeddel!! Ez az igazi citoyen hozzállás. Ne azt nézzük, mi jó az országnak, nézzük, hogyan tudunk bosszút állni a 8 év ellenzékiségért! És így lesz belőlünk újra sikeres nemzet!

Hánynom kell
@Devil:
"Eddig az MTI a hireket a piacon adta el "

hát ez az.
amikor az MTI-t alapították, még nem volt internet, ma azonban az információk 90%-át az emberek ott szerzik be. Nem tudják tartani a lépést az internettel, ráadásul a neten megjelent híreket nem tudják pénzért továbbadni.
ezért veszteséges.
ennek a fel nem ismerése (is) oka az MTI gazdaságtalanságának...
@Bilux67: nehogy azt hidd. Néha szoktam nézni, hát, nagyon visszafogottak. Szerintem kivágják a "kényesebb" részeket onnan is. Még onnan is, bizony.

Már nem az a világ van, mint 2002-ben! Nyomasztó az a kétharmad! Az ertéel meg a pijacról él, és hát háromilióan szavaztak orbánra... Az nézőként, reklámfogyasztóként is hárommilla.

Szvsz egyelőre megvárják, hogy kezdjen esni az a népszerűség, addig nem kötnek bele a fideszbe. Ez van.
@Devil: és ott is fejeződik be, már amennyiben ez nem valósul meg.
Igazad van: ez lenne egészséges. Csak ez már régen nem erről szól, sajnos.
„Szóma, ha mondom, segít a gondon, egy-két köbcenti helyre biccenti"

Újra el fogom olvasni Huxley-t.
Érdekes, hogyan nyerik vissza aktualitásukat az acéli rendszer "tűrt" kategóriái...
@Secnir: Ez okos! Valóban idejét múlta az MTI ilyen formában, az archivuma azonban értékes. Most kellene leállítani és eltenni a spájzba. Elegendő egy elnök vezetése alatt 1 tv, és egy rádió. A nézettsége, hallgatottsága a két mediumnak tényleg elenyésző. Egy kormányról szóló hír 100x annyiba kerül. mint egy kereskedelmi rádiónak, vagy kereskedelmi tv-nek.

Orbán Viktor köhögött az este folyamán = 1 000 000Ft MTV-nek 1000 Ft az RTL-nek.
@Bilux67: Miért ne lenne?
Az MTI eddig is pénzszivattyú volt, hát hol él ma meg egy hírügynökség Magyarországon Magyarországból úgy, ahogy az MTI? Hát úgy csak állami pénzekkel.
És hogyan lenne már független valami, ami egyrészt az adott évi költségvetéstől függ anyagilag, másrészt törvényileg szabályozott eljárásban választják ki az elnökét?
A legszimpatikusabb megoldás (mármint nekem a legszimpatikusabb), ha az egészet (MTI, MTV, MR, Duna) odalöknék a piacnak, egy fillér állami apanázs nélkül. Nem kellene félni: a piaci versenytől meglehetős elszokott kertévék nem falnák fel őket. Ha marad valami belőlük, egyesülve, kooperálva vagy versenyezve, hajrá, csinálják, ha nem, Isten nyugossza őket.
Nemzeti érdekből csak egy nemzeti kultúrát közvetítő adó kellene, esetleg egy tévé és egy rádió, utóbbi több sávon is, mögéjük rendes világhálós jelenlétet, tartalomszolgáltatást is biztosító infrastruktúra, és szórják a magyar képző-, zene- stb-művészet híreit, meg a magyar tudomány dicsőségét harsogják, lehetőleg feliratozva a texten a szomszéd népek nyelvein is, meg pár világnyelven.
Üdv
Á. H.
Csak a fideszes szar jut majd el a zemberekig ezeken az agymosókká váló most még hírszolgáltatókon. Egyébként már én M1-et se nézek vagy fél éve, mióta azt a echo-lánchíd rádiós köcsögöt nevezték ki a hírigazgatóság élére. Ókovács meg, mint a duna elnöke meg már szánalomra se méltó.
Azért milyen érdekes ez a sok rettegő ember ismét. Ők valószínűleg Friderikuszt, Bolgár elvtársat és Gyárfás urakat hiányolják. Mert ők aztán.
Csak annyi a gond,hogy ezek az aggódók így kissé hiteltelenek. Mert nem az a bajuk,hogy mi történik, hanem az, hogy ezt a Fidesz csinálja.
Vonuljatok vissza elvtársak végre,és van is hova.(ATV, Klubrádió,Népszava, Stop.hu...soroljam?)
A kereskedelmi TV-ket rádiókat is kötelezném, hogy csak az MTI által kiadott híreket adhatja le. Nem kell a zemberek fejét mindenféle marhaságokkal összezavarni.
de Élő Gábor MTV hírigazgató valóban alkalmatlan. De valszeg ő lesz a közös hírgyár vezetője is.
Vizslát!
Na, segítek ennek a kormánynak!

Legyen a DUNA TV és a DUNA Rádió
Elnök: A mindenkori KE, de nem kell bejárnia, csinálja úgy mint a főparancsnokságot!
+50Fő alkalmazott
Az a baj, hogy nincs már Pártkelte az M1-en.
Németh Miklós "megszólalására"!
Simán hazudik!
Németprszágban..ott éltem abban az időben.......és Horn mielőtt megnyílt a határ Hamburgban volt és még a német ismerőseim és a napilap is csodálkozással közölte, hogy Kohl-lal együtt az SPD is--és az FDP (Genscher , igaz mint külügy miniszter) is ott volt a találkozón....hosszasan tárgyaltak.
Erre rá 4 nap múlva nyitotta meg a Magyar Állam a határt...az NDK soknak. A Későbbiek folyamán Genscher lenyilatkozta, szűk körben...hogy Horn adta a tippet, hogy milyen szituációnak kell létrejönni ahhoz, hogy a már Magyaroszágon lévő NDK-s menekültekenek megnyissák a határt. ( ezt meg egy német Kormányörség Tag mesélte nekem, akivel jó barátságban voltam)
A Németh Miklós is szenilis már, vagy csak magát akarta fényezni.vagy irígy a " Gyulára",..és cáfolni sem tud már...:).vagy simán hazudik!
LE A DIKTATÚRÁVAL!
vagy mindenképpen meg kell várni a tömeges népirtást és a koncentrációs táborokat hogy rájöjjön a nép mit akar a fidesz valójában?
El lehet vicceskedni ,de a valóság közel sem lesz ilyen vicces.

Komoly politikai többlet-tartalmakkal bíró f@szságokkal erősítik az agymosást, minden olyan hír, ahol van egy Fideszes párttag az fontos lesz.
Pl.: Galgamácsán a Fideszes polgármester minden kedden délelőtt rendre utasít egy a gyalogosoknak elsőbbséget meg nem adó szegfű-piros színű Ladát.

Ellenben az EU iránymutatása, dorgálása, Financial Times, Wasington Post...stb. médiumok hírei, cikkjei mennek a sülyesztőbe, még azelőtt átvágják az optikai kábelt, hogy a cikk elérné az országhatárt...nemhogy a központi szervert.
Majd Áder - angolul nem beszélő - János EP képviselő kommunikálja az EU mondanivalóját, természetesen a kellő cenzúra után, a megfelelő kiegészítésekkel.

Lesz itt még 9 órás ÉLŐ közvetítés az új Magyar Király felcsúti születésnapi ünnepségéről, amit a Honvédség új sorköteles állománya biztosít...
@igényes: Ez volt az egyetlen darab amit láttam a Nemzetiben, és Jancsi ide, Juliska oda, nem volt olyan rossz. Persze a vége bizar, de hát ilyet is láttunk már, persze Nyugaton...(ettől még nem védem Alföldit!)
Akkor most rendben vagytok!! Megvolt a mai gyűlöletkampány!
Lesz itt még élő Közvetítés ahogy a gonosz Törpe és bandáját számon kérik!!!!!!!!!!
@Netkalóz: A koncentrációs táborokkal semmi baj, csak a megfelelő emberekkel kell feltölten.:)
@fitball: És te, ma is felhúztál egy magyar narancsot a farkadra? !Imádkoztál rendesen? Dobtál a templomi perselybe megfelelő alamizsnát? Pucsítottál a plébánosnak? Tapsoltad legalább 5 percig mai nap a cigány Szaddamot? El ne felejtsd teendőid, mert kizár a PÁRT!
@bierkamp: Mindig voltak partizánok a II. VH után. Annyi partizán volt már a 60-as években, ha igaz lett volna, akkor a németek buktak volna azonnal. Mos van annyi forradalmár, hogy irigyésre méltó, sajnos voltak a magyar áldozatok 56-ban. A rendszerváltók is nagyon sokan voltak. Egyre többen lesznek. A FIDESZ kínosan ügyel arra, hogy 56-os leszármazottak a jelenlegi kormányban ne legyenek. Orbán Viktor saját maga írja alapszervezeti KISZ titkár volt a középiskolában, sikeres felvételi vizsgát tett az egyetemre, majd felesküdött a Magyar Népköztársaság fegyveres védelmére a Magyar Néphadsereg zalaegerszegi alakulatánál, becsületesen kiszolgálta katona idejét.
@megmondomdom: na ez igaz.bár koncentrációs táborba a népet szokták zárni, ill annak egyes csomportjait, az elnyomókat kivégzik általában.
Az eredeti hír nem arról szól, hogy a közmédiumok hírszerkesztőségeit összevonják? Ez logikus lépés szerintem és nem feltétlenül jelenti azt, hogy ezután "előre gyártott híradókat" kapunk.
Tény, hogy a Fidesz szinte minden intézkedésében benne van az antidemokratikus elmozdulás lehetősége de amíg ez csak lehetőség marad én nem beszélnék diktatúráról.
MTI-re nincs szükség! Ma az MTI egy C-64.
Régen azért hozták létre mert egy helyre így tudták koncentrálni eredményesen a telex gépeket. Ennyi, meg annyi, hogy titkosszolgálati háttere volt minden hírügynökségnek. Ma már nem kell, mert pénzt visz.
Észak-Korea kezdheti felállítani a sátortáborokat a magyar menekülteknek. Mindig is sokalltam a 3 közszolgálati csatornát. Az m2-nél gyakran volt deja-vu érzésem. A gond, hogy az MTI pártirányítás alá kerül. Hogy korábban ott volt-e, nem tudom, nem éreztem, lehet. Most egyértelműen oda került. Az pedig sajnálatos, hogy a mostani újságírók nem nagyon alkalmasak arra, hogy az MTI-t megkerülve közvetlenül külföldről gyűjtsék a híreket és tisztességesen fordítsák. Bár, a gyakorlás jót tesz, úgyhogy fél év múlva nézek csak legközelebb magyar híreket.
@Laikus érdeklődő: Magyarországon van egy sor TV csatorna, rádió. Elegendő lenne a FIDESZ-nek egy is, de legyen minden pártnak, nem bánom, de a FIDESZ-nek minek kell mind. A néző hallgató rájön, hogy 5 adón keresztül mindig egyforma infók jönnek, tehát letáborozik egynél, mert minek kapcsolgasson.

Ott van a kereskedelmi TV-k sora akik már a világon meglévő 2000-nél nem több filmet leadták, ismételték vagy 100x-or. Most nyomatják a "jobbnál jobb műsorokat"

Csökkenteni kell a költségeket és nem fenntartani csatornákat közpénzen, hanem a teendő az ingyenes Internet+ gép biztosítása a nemzetnek! A nemzet tagja majd keresgél a neten.
Hát akkor nézzétek továbbra is az ATV-t, meg olvassátok a Népszavát, ott legalább kedvetekre valókat mondanak és fröcsögnek! Ne feledjem a Heti Hetest, ami már nézhetetlen és egymáson röhög a sok ripacs.
@Kilo166: AZ MTI semmi! Gondolod, hogy az MTI-től vesznek át híreket? Mutass egyet.

Én mutatok:
www.mti.hu/cikk/2010/11/08/a_kolontari_polgarmester_szerint_elkepeszto_ajka_kovetelese-511981

Ezt máshol is olvashatod, egy kissé korábban.
@Bundili: figyelj már, te egyszerre nézed a Duna TV-t, az MTV-1-et, MTV-2-öt, hallgatod az állami rádiót? Nem is vagy kiváncsi rájuk. Készenlétben tartanak 3000 embert, hogy közölje a hírt, smitt elsózta a lecsót?
Kedves MTI!

Tetszettek volna normális, elfogulatlan munkát végezni az elmúlt évtizedekben, s most nem lenne gond!

Pőrén:

A KURVA ANYÁTOKAT BASSZÁTOK SZÁJBA, BUZI HÍRZSIDÓK!
Egyre több hozzászólásban olvasok ilyeneket hogy "a zország" meg "a zemberek" Ez valami új divat? Szerintem nagyon gáz. Még ha rövidítés lenne azt megértem mert hogy hosszú leírni pl hogy valami és helyettesítjük a "vmi" vel. De ez? "A zemberek meg a zország" Nem vagyok egy nyelvművelő de egyre ocsmányabban Ír a magyar. Tisztelet a kivételnek! Ugye Schmitt Nyali`bá!
Jaa a zorbán miatt! Igy már értem e zmindent megmagyará z :))
@Izomagyu: Ide figyelj! Ne beszélj csúnyán. A mostani 2/3 biztosíték arra, hogy nem lesz oda kinevezés tartósan. Gondolod Orbánnak nem tünt fel, hogy a Netre kattintva külföldi oldalon látta már a friss hírt, melyet három nap múlva kinyomtatva esőerdőt pusztítva megkapott.
Állj! Tegyük félre a balos előítéleteket!Itt arról van szó, hogy az adófizetők pénzén működő közszolg. médiumok hírszerkesztőségét vonják egybe, az egyéb pénzből működő magánmédiumok hírszerkesztőségeihez viszont NEM nyúlnak! Továbbra sem kötelező az MTV híradóját nézni, ami az előző garnitúra idején sem volt pártatlan, meg ezután sem lesz az. De el lehet kapcsolni más csatornára!
"Ha végignézünk a frissen megválasztott elnökök során akkor nincs kétségünk: gondosan szűrve lesznek a fontos események."
:)))
ha belegondolok, hogy milyen események, témák maradtak ki a közmédiumok híradásaiból az előző kormány idején, akkor csak röhögni tudok Varangyos vergődésén és tapsoló/hörgő díszes társaságon... :D
szánalmas tartalom, szánalmas stílus.
viszont,hogy vmi jót is mondjak: egyre jobban kezeled a photoshop-ot. :)
@pollio: nemsokára csak egy csatorna lesz, az NARANCSVÍZIÓ.
és még lekapcsolni sem lehet majd..(lásd orwell 1984-ben:-)
@Fedőneve Lábos: Én is elgondolkodtam ezen, állítólag Orbán korábban polgároknak szólított bennünket, de az új hullámos Szijjártó (ősei gyártották a korbácsokat)légzéstechnikai problémákkal küzdve így tudja kimondani AZ EMBEREK a zemberek. Holnaptól a ga zemberek lesz a módi.
@Netkalóz: És ez lesz a legjobb megoldás. Volt a magyar narancs is, citrom, meg a magyar banán.
@gyilkos fűegér: "Köcsögök"

Nem szabad ilyet írnod, a FIDESZ-KDNP nem minden tagja köcsög. Nagyon szertelen vagy!
@Bundili: Még mindig nem adta be a nővér a butirofenont (haloperidol)? Pedig extra adagot írtam ki neked! Tessék otthagyni a nővér pult gépét és visszamenni hánykolódni a gumiszobába!

Dr. Belekotty
@pollio: El. Csak akkor is fizeted a cehhet.
@old_field: Pld mik maradtak ki? Es ha kimaradt is volna valami az miert lenne indok arra hogy partallamositsak az MTI-t?
@Netkalóz: Meg ok maguk sem tudjak hogy mit akarnak valojaban...
Az MTI tele van újságírónak hazudott tehetségtelen júdeaival.

Most, hogy már a tehetséges júdeaiak (index) is megírták, el kell fogadni, és kuss legyen!

Zsidók is esztergálhatnak, nem kell annyi hírzsidó!
@faszoccse: Nem lesz itt sporolas... beszelni beszelnek majd rola de nem lesz olcsobb semmi.
Viktor bemutatja:

Hogyan gondozd a hírzsidóidat c. művét.

Hajrá!
@igényes: +1 fo akit hetnte ki lehet rugni a hibakert.
@Izomagyu: Most tényleg zsidók vannak ott? Orbán meg küldte a rabbit? De hol a pénz az MTI-nél, már csak a zsidók miatt kérdezem.
@Izomagyu: te most egyébként jólvagy? Figyi, pihennyé lefele, fáradtnak tűnsz!

Ja: nem vagy te zsidó véletlenül? :))))
@belekotty: Jobb, ha leülsz, mert megtehetik. Szűrni még nem szűrik, de keményen figyelik. Kérdezd meg az NBH-t, hogy milyen a mai termés. ;)
@Devil: Gondolod, hogy megteszik? Nekem ide az MTI élére Deutsch kellene. Venne beléptető kaput, és akinek nincs ....mája, az nem léphetne be, de ki sem!
@Peetee: Na errol beszelunk mi itt (kiveve a droidok, trollok) Nyuszomuszo :)
Tulajdonkeppen fel fognak ertekelodni a balos hirforrasok; de sajnos itt nem ismet balos-jobbos megosztasra lenne szukseg - bar ettol hizik a szavazotabor - hanem fuggetlenre, partsemlegesre. Igen, ilyen letezik, letezhetne nalunk is, csak a hatalmon levoknek nem erdeke akik meg nincsenek hatalmon azoknak mas bajuk is van.
@Peetee: Ja tulajdonkeppen igy mukodik a HirTV.
@val: NBH már nincsen. AVH van helyette. Mivelhogy Alkotmányvédelmi. Tudniilik. Nem összekeverni! :)
@igényes: Nem arról szólt a hozzászólásom (sem a poszt) hogy sok-e a közmédium Magyarországon.

Szerintem természetes és szükséges, hogy a közszolgálati hírműsorok EGY KISSÉ a MINDENKORI kormány munkáját támogassák.
Az MTV "kormányközeliségét" én az internetes hírforrások olvasásával kompenzálom és amíg a közmédiumok nem kezdenek el "hírtévésedni" én nem aggódok.
@Kedves Nard: Ha digitális kütyüd van, elvileg láthatják hogy mit mikor mennyit nézel. A kütyüt viszont be tudod állítani úgy, hogy véletlenül se kapcsolhass az m1-re és társaira. Így van rá esély, hogy bizonyos méréseket befolyásolsz.
@Izomagyu: várj, nenene, kitalálom...
te IZOMAGYÚ vagy, ugye??
Viktor bemutatja:

Hogyan gondozd a hírzsidóidat c. művét.

Hajrá!
@Devil: Független hírforrás nem létezik. Az objektív tájékozódáshoz minden esetben több különböző információforrásra van szükség.
@Laikus érdeklődő: Nagyon szomorú, ha támogatásra van szüksége a mindenkori kormánynak. A mindenkori kormány tett egy igéretete és pont a közszolgálati független médiumoknak lenne feladata számonkérni, mert ezek a tehetséges emberek szintén a te pénzedből élnek. Nem azért kritizálunk, mert rosszat szeretnénk. Van becsület és tisztesség. Sajnos az úri Magyarországban élünk. Nem a Gyurcsányékra kell mutogatni, hanem a jóság és emeriiesség tiszteletének elvét kell alkalmazni. Nevetséges, hogy van esélyegyenlőség! Van Kontrát lány 25 évesen megkapta azt az esélyt, hogy egy 53 éves jól felkészült ember ellenében bizonyíthasson. Elégedett vagyok az Orbán fizetésével, enyémmel nem annyira.
Mert nektek semmi sem jó bármi is történjen. Tipikus magyar hozzáállás pártállástól függetlenül. Ez az írás elég izzadtságszagú.
Nagyon szomorú, ha támogatásra van szüksége a mindenkori kormánynak. A mindenkori kormány tett egy igéretetet és pont a közszolgálati független médiumoknak lenne feladata számonkérni azt, mert ezek a tehetséges emberek szintén a te pénzedből élnek. Nem azért kritizálunk, mert rosszat szeretnénk. Van becsület és tisztesség. Sajnos az úri Magyarországban élünk. Nem a Gyurcsányékra kell mutogatni, hanem a jóság és emberiesség tiszteletének elvét kell alkalmazni. Nevetséges, hogy van esélyegyenlőség! Van Kontrát lány 25 évesen megkapta azt az esélyt, hogy egy 53 éves jól felkészült ember ellenében bizonyíthasson. Elégedett vagyok az Orbán fizetésével, enyémmel nem annyira.
Majd nézem a Spice Platinum, meg az XXXL TV híradóit, azok pártsemlegesek. Büdös parasztok.
@Humperdickk: Bocsánat, akkor ÁVH. :)
@igényes: Csapatjátékos-e vagy?
A megválasztott vezetőt igenis illik a csapat minden tagjának támogatni (még akkor is, ha te nem rá szavaztál) és ha bebizonyosodik, hogy hülyeségeket csinál az első adandó alkalommal le kell váltani.
@ViPleX:

Az van, persze hogy láthatják, de én annyira biztos akarok lenni benne, hogy letiltatom! :)
A terorelhárítók 450%-os bérezést kaphatnak, a parlamentben tárgyalják.
@Waldorf Rolandó: szarjankó vagy. a szó buta szaremberi értelmében
@Laikus érdeklődő: Tegyük fel, hogy csapatjátékos vagyok. Mi számít első alkalomnak?

-az alkotmánybíróság és a jogállam faragása annak számít?
-a pengeélen egyensúlyozó költségvetés annak számít? Ami kizárólag a zemberek hozzáállásán múlik, mert ha nem adják oda elegen és önként a manyupjaikat, akkor 530 milliárdos a lyuk ami tátong rajta.

Értem én, hogy adjunk lehetőséget a csapatkapitánynak, de két gólos hátránynál azért ideje stratégiát váltani, ha legalább ikszre hozni alkarjuk a meccset.
@Dezső bácsi: Te meg valószínüleg pedofil vagy.
@néma bárány: "de két gólos hátránynál azért ideje stratégiát váltani"
A többgólos hátrányunk már régóta megvan. Talán ezért akartak annyian csapatkapitányt váltani legutóbb. Az új csapat az egészen más stílusban játszik. Támadóbb stílusban. Ezt lehet akár egészpályás letámadásnak is nevezni.
Ebben a játékban valóban benne van a nagy zakó lehetősége, de az is, hogy végül sikerül fordítani.
@megHüje!!mondomdom:
@néma bárány: ...és hogy elszakadjunk végre a hülye példáktól:
- a költségvetés nálunk mindig is pengeélen táncolt.
- amit te a jogállam faragásának érzel, azt mások talán a jogrendszer pozitív irányú változásának tekintik.
És mielőtt félreértenél: nekem se tetszik az alkotmány módosítGATása sem az alkotmánybírósággal való bajvívás, sem a szalaiannamáriák és hoffmanrózsák, de ettőlmég nem gondolom azt, hogy itt a világvége.
@Schindler Pistája:

És mit csináljon az, aki nem zsidó, de ennek ellenére nem bírja a szart amit a nyakába borítanak?
@Laikus érdeklődő:

Amit én a jogállam faragásának érzek, az a jogállam faragása. Aminek egyetlen célja nem az igazságtétel a 98%-os adóval, hanem a költségvetés manyuppal felerősített változatának útegyengetése.

Ezt éppen tegnap deklarálta a kormány is a frissen elfogadott új jogalkotási törvénnyel, ami szerint ilyet csinálni szintén fúúúúj kategória a jövőben.

Én végre szeretnék egyszer ott tartani, hogy a mindenkori kormány időben képes felismerni, ha bakot készül lőni, és nem a nyakig érő szarban kell kiderülnie, semmivel nem tehetségesebb az elődeinél. Különböztesse meg magát az Orbán kormány a többitől, de ilyen kommunikációs fogásokkal, mint a központi hírgyártás.
@Schindler Pistája:

Testvér, te akkora bráner vagy, hogy még a Holdról is látni lehet.

Ja, a leckét szépen felmondtad.
@néma bárány: A jogállam efféle (98%, Mal, különadók) farigcsálása tetszik a népnek és a politika erről (is) szól. Azért remélem nem csak ilyenekkel fogják fenntartani a népszerűséget! Kapcsolódó cikk: velemenyvezer.blog.hu/2010/11/23/orban_nem_tudja_vagy_nem_meri

A manyup más téma szerintem. Valahonnan pénzt kell szerezni, ezért betolják all-in a manyup pénzeket. Ha összejön a gazdasági növekedés, akkor (remélem) mindenki visszakapja a pénzét és jól járunk, ha nem, akkor utánuk a vízözön...
@Laikus érdeklődő:

A zembereknek tetsző gesztuskodáson túl tudok lépni addig a pontig, amíg nem a következő évek költségvetéseit befolyásolja.

Szerkezeti reform egy sincs, a manyup pénzt meg csak egyszer lehet elvenni. Utána mi lesz? Arról nem beszélve, hogy az egykulcsos adó pont azoknak a tömegeknek nem jó, akik tényleg képesek volnának a megtakarítást fogyasztással a gazdaságba visszaforgatni. Mert aki eddig is évi 5 milla fölött keresett, és 32%-ot adózott, annak megvolt a lehetősége a plazmatévétől a beluga kaviárba csomagolt homáros szendvicsig mindenre. Akinek mindene megvan már nem akar fogyasztani olyan mértékben, mint az akinek semmije nincs, csak friss megtakarítása.

Ezzel szemben a kiskeresetű néptömeget fogja sújtani az összes válságadó hozadéka. A bankok már kompenzálnak megemelt tranzakció díjakkal, az mobilszolgáltatóm új árszabálya szerint a mobilnet csomag amit használtam eddig már nincs, helyette van fele annyi adatmennyiség egy ezressel olcsóbban, csinibe csomagolva.
Mennyit kaptok ezért a sok primitív hülyeségért??
@Laikus érdeklődő: "Tény, hogy a Fidesz szinte minden intézkedésében benne van az antidemokratikus elmozdulás lehetősége de amíg ez csak lehetőség marad én nem beszélnék diktatúráról. "

Ha végre majd nem csak lehetőség, akkor meg már nem beszélhetsz róla.
Rókafogta.
Elnök úr!

. Mondjad, Jánosom.

. Lenne rám néhány perce?

. Hát hogyne lenne, Jánosom! Te vagy a mi frakcióvezetőnk, hogy a bánatba ne lenne terád időm!

. Köszönöm, elnök úr!

. Hagyd már ezt az elnökurazást, Jánosom! Szólíts te is úgy, ahogyan a többiek.

. Köszönöm. Szóval, Viktátor...

. Viktátor? Hát ez meg mi a fene, Jánosom?

. Bocsánat, Viktort akartam mondani.

. Na, ki vele Jánosom, mi a pálya?

. A végkielégítések visszamenőleges megadóztatásáról lenne szó.

. Ez jó, Jánosom, nekem is tetszik. Láttad a kommancsok pofáját a parlamenti vita közben? Majd behaltam a röhögéstől, ahogy néztem a savanyú képüket.

. Tényleg nagyon mókás volt. Hanem lenne itt valami.

. Mondjad Jánosom, megoldjuk.

. Tegnap benn voltam az egyik kereskedelmi tévében, ott kérdezte a riporter, hogy miért éppen öt évre visszamenőleg kell a végkielégítések után adót fizetni. Amikor pedig, így a riporter, az első Orbán-kormány távozó miniszterei és államtitkárai is nagy végkielégítéseket vettek föl.

. És te? Mit mondtál annak a firkásznak Jánosom?

. Szó szerint azt, hogy senki nem tiltja meg nekik, hogy ezt visszafizessék. Én azt gondolom, hogy ez lelkiismeret kérdése is alapvetően. És, ezt mondtam a kamerák előtt, meg fogok keresni minden érintettet, és jelzem nekik, hogy a frakció álláspontja szerint ez helyes.

. Nagyon jól mondtad, Jánosom.

. Hát most itt vagyok, Viktor.

. Látom, Jánosom, hogy itt vagy. Elmondanád, hogy miben segíthetek? Tudod, sok a dolgom...

. Amikor 2002-ben távoztál a kormányfői székből...

. ... és ellenzékbe került a haza...

. ..akkor te, Viktor, 5 597 000 ezer forintot vettél fel. Ebből 3 525 000 ezret kellene visszaadni.

. Három és fél milliót? Már miért kellene visszaadnom? Az a pénz nekem járt.

. A törvény szerint, Viktor, tényleg járt. A jó erkölcs szerint viszont...

. Tudom, Jánosom, hogy mi a jó erkölcs, a Szijjártó is mindig elmondja a tévében: visszaszerezzük a pofátlanul magas végkielégítéséket. Te, Jánosom, megfigyelted, hogy milyen mulatságosan mondja ezt a Szijjártó? Tőle tudom, hogy két napig gyakorolta a tükör előtt. Először mindig elröhögte magát, de végül sikerült neki. Ügyes fiú a Péter, lehet, valamikor őt nevezem ki utódomnak...De mondd, Jánosom, miről akartál velem beszélni?

. A három és félmillióról, Viktor. Hogy vissza kellene fizetned.

. A Fletó már visszaadta a pénzt? Vagy az a másik... a Bajnai.

. Ők egy forintért voltak miniszterelnökök, Viktor.

. De végkielégítést kaptak!

. Kaptak, de nem vették föl. Továbbutalták valamilyen gyerekeket segítő alapítványnak.

. Na, és azoktól nem lehet ezt a pénzt visszavenni?

. Viktor, nem tetszene az embereknek. Éhes és beteg gyerekektől visszavenni a pénzt...

. Jó, Jánosom, de áruld már el, tulajdonképpen mit akarsz te tőlem?

. Mondtam már, Viktor. Vissza kellene fizetned a 3 és félmilliót. Tudod, a jó erkölcs, amiről mindig papolunk.

. Miből, Jánosom, mondd meg nekem, miből fizessem vissza? Nagy a család, öt gyereket kell eltartani, tavaly Anikóval Mexikóban voltunk.

. Értem, Viktor. Tehát nem fizeted vissza a három és félmilliót?

. Most nézz meg alaposan Jánosom, madár vagyok én? Tollas a hátam?

. Nem tudom Viktor, még sosem zuhanyoztunk együtt...

. Na, jól van, ezt megbeszéltük, Jánosom. Van még valami?

. Nincs más, Elnök úr. Ennyi lett volna.

. Szólíts csak nyugodtan Viktornak. Tudod, hogy nem szeretem a csendőrpertut.
@Kedves Nard: De nem érted. Ha nem tiltatod le és ÚGY nem nézed az m1et és a brunyatévét, hígítod a statisztikát!! Nekem ezt a tervem.
Az én generációmnak nem új ez a helyzet, hozzászoktunk annak idején, hogy mindenhol csak ugyanazt az egy pártállami 'hírt' és kommentárt találhattuk.

Ezért aztán, az én generációm minden tagja el tudja mondani mind a mai napig, hibátlanul:

"Itt a Szabad Európa Rádió, a 16, 19, 25, 31, 41 és 49 méteres rövidhullámon"
és
"Itt Washington, Amerika hangja"
és
"Önök a BBC magyar adását hallják"

Velünk nem lehet kitolni (most sem) ;-)
@faszoccse: Értem én. Magyarul, ahogy te tudod használni. Ne bonyolítsd túl.
@pokesz70: ki írta, hogy "mi" (kúrjuk el)?
Nem is értem, mit izgulsz, neked meg se lehet mondani, mit olvass. Olvasod, amit szeretnél, még ha távol-zambézi rovással is vagyon írva.
nem lesz ez új dolog... már mióta ez megy?! Hadd mondják! nem oszt - nem szoroz - el van a gyerek, ha játszik. Lassan ember nem lesz, aki rájuk figyelne... hallassák csak a hangjukat, már úgy megszoktam, nagyokat szórakozom rajtuk... legalább ennyi örömöt hagyjanak. Most már meg ne vonják tőlem petikét! Teljesen rászoktattak... még a végén bajom esne: elvonási tüneteim lennének...
süti beállítások módosítása