Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: "Felsorolnád a hazához hű kommunistákat a Tanácsköztársaság idejéből?" sár... (2024.11.26. 19:35) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.11.20. 04:22 Fabius

Neszójábe!

Címkék: fidesz esztergom farkas flórián költségvetési tanács kopits györgy

Ezzel a "költségvetéssel" mindig csak a baj van. Mindegy hol, mindegy kinek szól, a pénz elosztása és a működés finanszírozása állandó lehetőséget nyújt a verbálkarate feketeövesei számára egy kiadós pofozkodásra.

Pártunk és kormányunk elkészítette a magáét, ami khm, olyan lett, amilyen. Picit hazudtak, nagyobbat einstandoltak, de a kritikai felhangokat meglehetősen rosszul tűrik. Azokat pláne, amik érdemi befolyással lehetnek a következő évek válságadókra és manyup milliárdokra alapozott álomvetéseire. Olyan piszlicsáré hülyeségek, mint alkotmányellenesség, szakmai igazmondás nem zavarják őket. Ezzel nagyjából egy szintre került ez az iromány is SkiccPali alkotmányozó nyelvtandolgozatával. De sebaj, az alkotmánybíróságot a jogköreivel és kifogásaival bedobták a sarokba szomorkodni, következik a másik fő ellenlábas, a Költségvetési Tanács felszámolása.

A Kopits György vezette testület aktívan beszólogatott Bajnaiéknak is, de megesett, hogy pont Orbánt támogatták a Nagy Ájemef Elűző Háborúban. Ők is elhitték, hogy nekik az a dolguk amiért a fizut kapják, vagyis odafigyelni az államháztartást érintő főbb kérdésekre. De nehogy a szalonnabőr rágja már a nagymamát! Még a végén kiderül, hogy van az országban olyan gazdasági szakembergárda, akik számolni is tudnak. Ez megengedhetetlen a Nemzeti Együttprüszkölés Rendszerében, ahol Orbán Szent Jobbját a számok és a tények a legkevésbé zavarják. Ő előbb feltalálta azt a gazdasági fellendülést, amit tőkekivonással érünk el (adócsökkentés) majd mikor rájött ez mekkora marhaság, gyorsan kipótoltatná a kiesőt a manyup megtakarításokkal. Bravó Gyuri, ez tényleg előre mutató és brilliáns. Mivel a Szent Test, -aminek ő ugye a jobbja- kitolta az előtérbe, nincs más választása, mint küzdőpózba merevedve sikítozni: neszójábe tegyökér! 98% adót vetek ki az családfádon szereplő összes levélke bevétele után Árpád vezérig, 1100 évre visszamenőleg! Ja, és a munkahelyed finanszírozását is megszüntetem, mert kell a pénz romáknak kalácsra.
Mert azt ugye nem hisszük, hogy Varga József képviselő fejéből önállóan pattant ki a gondolat, hogy ő egyeztetés nélkül fog apellálni a Költségvetési Tanács működését garantáló közel 1 milliárd forintra? Ugyan, a parlamenti narobot szavazógépekből hiányzik az önálló gondolkodást lehetővé tevő szoftver, a hiány pótlása ellen pedig lefagyással védekeznek. 

Ha egyedül lenne ezzel a mentalitással pártunk és kormányunk, az még hagyján lenne. De Kedves Vezetőnket utánozzák hűséges nyaloncai a maguk módján kicsiben. Itt van rögtön a Legbefolyásosabb Kisebbségi Együttműködő, Farkas Flórián. Szerinte a cigányszervezetek között alapítványosdi játszmák folynak, amiknek ő véget fog vetni azzal, hogy a megválasztott testületek élére csak olyanok kerülhetnek, akikben ő, I. Farkas Flórián, Orbán Viktor után - de inkább kicsit mellett - az első személyesen megbízik. A renitensek elől meg egyszerűen elzárja a pénzslagot, és punktum. Na, most torpanjunk meg egy kicsit, végezzünk néhány szemkörzést, majd tekintetünket emeljük az ég irányába és sóhajtsunk együtt: cigánybűnözés - pláne fehérgalléros, alapítványi - Magyarországon sosem volt, nincs, és a jövőben sem lesz, pffúúúj. A varánusz blog szerkesztői és olvasói elhatárolódnak Farkas Flórián kirekesztő és rasszista kijelentéseitől. Követeljük, hogy Mohácsi Viktória, a romajogok apostola haladéktalanul lépjen közbe.

Hagyjuk a kisebbségi zsebsztálint kibontakozni, nézzük inkább mi a helyzet a kétharmados Mintaváros, Esztergom költségvetésével. Ugyan a meggyes bukta megpenészedett, de a Széchenyi téren rendületlenül zúg a hülye vagy! A kétharmados felhatalmazással, forradalmi lendülettel hatalomra került polgármester asszony, Tétényi Éva igyekszik rendbe tenni amit elődje rá és a városra hagyott. A romeltakarítás nyilvános, az erre fogékony kíváncsiak megtekinthetik kivetítőről, és habitusuknak megfelelően a fent idézett módon kommentálják. Ugyanis a közgyűlésben többségben lévő Fidesz szerint a válságmenedzselést kizárólag újabb adósságnövelő hitel felvételével lehet megoldani. A lokális főbohóccá vedlett Steindl Balázs egyértelművé tette: vagy ez, vagy semmi. Mintha nem önkormányzati, hanem hitelintézeti képviselő volna, aki most éppen az elmaradni látszó közvetítői jutalékáért szipog.

Jellemzően az esztergomi Fidesz frakció legnagyobb problémája a finanszírozhatóság fenntartása helyett, hogy az őket is megválasztó helyiek olyan hangosan mondanak véleményt a munkájukról, hogy az visszhangzik az ülésterem falán. Külön nehezményezik a Tétényi Éva édesanyja által használt nem megfelelő hangnemet. Nem tudom mit mondhatott a főbűnös, aki világra hozta a Meggyesbuktató Gonoszt, de szerintem ő már életében nem fog tudni semmi olyat mondani, ami az érzékeny uraknak megfelelne.

Azért az vicces lehet, amint a felháborodott képviselő urak vegzálják a hölgyet: Tétényi néni kérem, genyózni nem ér!

Ideje lenne azonban ezeknek a bohócoknak megrázni fejükön a csörgősipkát, és a Nemzeti Együttműködés Rendszere szerint elkezdeni érdemben dolgozni. Tudomásul kell venni, hogy Meggyes Tamás seggén kívül is van élet. Ahol nem okoskodunk a választópolgárral, hogy neszójábe!! - hanem tudomásul vesszük a döntését akkor is, ha fájdalmas. Az orbáni hivatkozás a felhatalmazásról Tétényi Évára is érvényes, rátok nézve pedig a kiszabott munka elvégzése kötelező. Ha segítség kell csak szóljatok: társadalmi összefogás keretében készek vagyunk szponzorálni az esztergomi Fidesz frakciót egy vödör vazelinnel, a béka könnyebb lecsúszásának érdekében.

117 komment · 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr782460522

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hülye vagy! és feledékeny... 2010.11.20. 22:10:17

Az esztergomi Fidesz rinyálni kezdett. Nem tetszik a nagyfiúknak, hogy a Széchenyi téren az emberek kommentálják a testületi ülésen elhangzó kijelentéseket. Hja. Teccettek volna úgy viselkedni, hogy ne kelljen csúnyákat mondani a népeknek! Na meg ...

Trackback: Péter és Pál. Rokonok! 2010.11.20. 20:43:49

tanulságos meseAtyafiak, egyszer egy választás elött, tisztaságról, átláthatóságról, korrupciómentességről beszéltek a szavazat érdekében. Elmondták, hogy nem lesz több mutyi, nem lesz ügyeskedés.  Láttunk azóta már egy-két dolgot, tudjuk, hogy ni...

Trackback: Esztergom fellázadt Meggyes és a Fidesz ellen 2010.11.20. 19:51:16

Esztergomban a függetlenek, a Fidesz, az MSZP, a Jobbik és az LMP szimpatizánsai együtt követelik Meggyesék távozását. Tekintse meg az Egyenlítő TV helyszíni riportját!  

Trackback: Az Orbán-kormány első féléve 2010.11.20. 19:42:31

 2010 május végén - fél évvel ezelőtt - alakult meg a rendszerváltás utáni legnagyobb országgyűlési támogatottságával rendelkező kormánya. Már az Orbán-kabinet beiktatása előtt elkezdődött a törvényhozási munka, számos kisebb-nagyobb vihart kivált...

Trackback: Neszójábe! 2010.11.20. 15:38:02

Ezzel a "költségvetéssel" mindig csak a baj van. Mindegy hol, mindegy kinek szól, a pénz elosztása és a működés finanszírozása állandó lehetőséget nyújt a verbálkarate feketeövesei számára egy kiadós pofozkodásra.

Trackback: Neszójábe! 2010.11.20. 15:26:54

Ezzel a "költségvetéssel" mindig csak a baj van. Mindegy hol, mindegy kinek szól, a pénz elosztása és a működés finanszírozása állandó lehetőséget nyújt a verbálkarate feketeövesei számára egy kiadós pofozkodásra.

Trackback: A jóslat: a gazdaságpolitikánk vagy beválik, vagy nem! 2010.11.20. 15:16:40

gazdasági meseAtyámfiai, képzeljétek újabb nagyszerű tehetségét villantotta meg az ország megmentője. Jós lett belőle!Ami azt illeti, gondolkodtam róla, hogy meg kellene kérdezni valami jövőbelátót, mégis kell-e idegeskednem a jövőm miatt, avagy nyugi,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Háthiszen megmondta - nem is emlékszem már, melyik fideszdiktafon még az októberi kisforradalom előtt-, hogy könnyebb együttműködni azokkal az önkormányzatokkal, amelyek vezetője egy platformon van a kormánnyal. Azért ez elég egyértelműen előrejelzte a dolgok ilyen irányú haladását.
Szegeden is dajátos módon értelmezik a NER-t.
hvg.hu/itthon/20101113_b_nagy_laszlo_szeged_lemond
www.szegedkurir.hu/cikk/szeged/3223/szegedi_fidesz_vs_botka_a_puding_probaja_meg_hatra_van
Azt a vazelint a naridroidok a hátsófelük kenegetésére is használhatják, hisz sokan kívánnak nekik egy ménesnyi lószerszámot a seggükbe Esztergomban(is). Egyébként durva, hogy a "sajátos", fityisz féle demokrácia értelmezés sok helyen egyáltalán nem veri ki a biztosítékot. A sok ecceri lélek élvezi is, hogy hülyét csinálnak belőlük és átverik őket.
"Ideje lenne azonban ezeknek a bohócoknak megrázni fejükön a csörgősipkát, és a Nemzeti Együttműködés Rendszere szerint elkezdeni érdemben dolgozni."

Ott van a probléma, hogy az Orbán Viktor és bandája pontosan ennek a 50x70cm-es fogalmazvány, függesztmény szerint "dolgoznak"!

Abba a bekeretezett irka-firkába azt olvasnak bele és ki, amit éppen akarnak!

Ilyen lesz az az Alkotmány is, amit a FIDESZ annyira igyekszik megírni.
Hát ettől (attól) az Alkotmánytól a jó isten mentsen meg bennünket.

Szégyen-gyalázat az is amit a Schmitt Alkirályunk megfogalmazott a javaslatában. Most meg mentegetőznek, illetve HAZUDOZNAK!
Valószínűleg ezt is a 50x70cm-es baromság alapján teszik.
Én csak azt nem értem, hogyha ennyien nem kedvelik a Fideszt,akkor hogy jött össze a kétharmad?
@Boli: lehetőleg igyekezzünk pontosan az idézetekből mazsolázni: reggel, este, éjszaka hazudtak
ezek szerint napközben nem is..
@Bruno: Ennyien nem kedvelik akik ide íés hasonló helyekre írogatnak!!!!
Ez már kőkemény pszichológia ill. pszichoterror a fidesznyik részéről - Az egyik legnehezebb dolog a tévedés belátása és annak nyilvánosan történő elismerése: "úristen! átvertek!" - ennyit kellene tennie azoknak, akik most már látják a fidesz féle átverés lényegét. Ki kellene mondaniuk hangosan, előbb a tükör előtt maguknak - és a felemelő megkönnyebbülés után egyszerűen kimenni az ő esztergomi főterükre és hangosan is kántálni, hogy a fidesz is megértse végre!
A fidesznyik oldalról még keményebb az elvárás: ők ugyanis lebuktak. Amikor szembe kell nézniük a saját gyalázatukkal... hát az se semmi! No, ebben kell nekünk segítségükre lennünk, hogy valóban rádöbbenjenek nincs már senki a közelben, akit be tudnak csapni, aki előtt ki tudják mosni magukat - ez ugye egy nagyon kemény ellenállással válik csak érthetővé számukra, a teljes elutasítással. Mint amikor a drogost elvonókúrára veszik... úgy kell a fidesztől megvonni a bólogatást. Csak nekik mellékelni kell az ellenállást is mindennel szemben amit hazudni mertek maguknak és nekünk. A pofájukba kell mondani, hogy a NER NEM LÉTEZIK! Eszünk ágában nincs velük együttműködni és mondandójukkal egyetérteni! Eszünk ágában nincs felhatalmazást adni cselekvéseikhez - sőt! Kimondottan támadni kell azokat ésszerűtlenségeik miatt, és aljas szándékaik okán. Ne hagyjuk magunkat! (igen, átvertek mindenkit, akit lehetett... de most, hogy kormányon - mindannyiunkat ki akarnak forgatni mindenünkből...? Na, ne! Tessék összefogni értelmesen és okosan rámutatni a konkrét teeendőkre: kuss az alkotmánytól! tünés Tétényi elől! nyalipali ne égesse az országot! orbán pedig kezeltesse magát! meggyes is! ... és a többiek se költsék saját magukra a hitelből való pénzeket! ... minek ide stadion? minek nekünk terror háza és terrorelhárítás? minek ide kínai bóvli? minek egyáltalán juttatás, amikor munkabérre meg nincs semmi? Gondolkodó ember kell az ország élére és nem aljas hazudozók!
- jujj, azt hiszem beszóltam... egyeseknek :)
@Bruno: Ennek igazán egyszerű oka van. A magyr választási rendszer olyan, hogy a győztes mindent visz.

Esetleg bonyolultabban. 15 millió magyar pártja és kormánya vagyunk, hiszen majdnem 2,7 millióan szavaztak ránk. Érted? Nem? Akkor fizesd vissza az életkorod mínusz hat év alatt rád költött oktatási költséget, hogy a költségvetési egyensúlyhoz te is hozzájárulj! Érted!
@Bruno: Meg kellett szabadulni a tolvajbandától, és nem volt jobb alternatíva.
Csak azt nem gondolta senki, hogy Orbán Viktor és bandája nem tanult a 16 év ellenzékiségből!
Ki gondolta volna hogy 1997-ben még érvényes:
"Magyarország olyan ország, ahol az Alkotmánybíróság döntései mindenkire kötelezőek. Nincs kibúvó, kiskapu, ez a magyar demokrácia egyik vastörvénye." Orbán Viktor, 2007.
2010-ben meg már nem. Ez van.
Rettegő felebarátaim! El lehet innét húzni, már Fletó vezér is megmondta.
Engem ez az egész itt az Index környékén az "a kutya ugat, a karaván halad" effektusra emlékeztet.
Bevallom, én röhögni járok ide.
Nagyon jók vagytok.
@sprenczl: No azt az Orbánnak és bandájának mondta. De az semmi nem volt ahhoz képest, amit ez a banda tett és tesz.
Persze a szoci kormány alatt pont ők voltak a KT létrehozásának legnagyobb érvelői, hogy kritikát adjanak a költségvetésről. De a sok fideszdroid úgyis kimagyarázza ezt is.
@agentT: 2010.11.20. 15:48 Az ember kínjában is szokott ám nevetni.

Bár az aktivitás hozzászólásaid ellentétben állnak a mostani kijelentéseddel!
Lehet, hogy tényleg kínodba nevetsz, vagy sírsz és nevetésnek álcázod.
@sprenczl: en el is huztam, es csak messzirol rohogok rajtatok
Lehet, hogy tévedek, de mintha 8 millió választó lenne. Ennek kb. 64%-a ment el szavazni, ez 5,1 millió fő. A Fideszre szavaztak 2,7millióan (~53%).

A 386 képviselői helyből egyéni mandátum 176,
listás mandátum: 210.

Ha igaza lenne a posztolónak és kommentelőknek, akkor a Fidesz 173 egyéni mandátuma mellé még kellett volna kapnia legalább 110 listás helyet, és összesen 283 képviselője lenne.

Ezzel szemben kapott 90-et, ami csak a 43%-a a listás mandátumoknak.

Tehát a Fidesz listán arányaiban kevesebbet kapott, mint amennyien rászavaztak.

Mert a magyar választási rendszer listán gyengíti az egyéniben nyerő pártokat. Ezzel némileg kompenzál.

Tudomásom szerint pl. Angliában csak egyéni mandátum van. Elég régi demokrácia ahhoz, hogy példát vegyünk róluk.

Ha nálunk is csak egyéni lenne (én ezt szeretném), akkor most a Fidesz elhozta volna a mandátumok 98%-át.
Ahogy ezt Angliában megtette volna.

És akkor most lehet boncolgatni, mit értenek az itt hozzászólók azon, hogy a Fidesz többet mandátumot kapott, mint ahányan rászavaztak.
@Namir:

Bökjél rá ügyesen hol foglalkozott a posztoló (én) azzal, hány mandátumot szerzett a Fidesz?

Szerintem a poszt a kormánypártban csúcsra járó hisztifaktorról szól. De lehet én tudom rosszul mit írtam.

De ha már Angliánál tartunk, példálózzunk velük tovább. Tudtommal náluk hagyománya van a jogbiztonságnak, és nem fordult elő egyszer sem, hogy visszafelé törvénykeztek volna. "Elég régi demokrácia ahhoz, hogy példát vegyünk róluk."'
Szerintem én merő kíváncsiságból még megvárom, amíg Szíjjártó bejelenti az államcsődöt, majd valamilyen élvezetes formában végzek magammal.
@Namir: És ez felmentést ad nekik a tisztesség alapvető követelménye alól?
@Fabius:
Rosszul tudod. Nagybritanniában épp az adóelévülés idejére hivatkozva törvénykeztek visszafelé, ugyanígy az USA-ban.
@Namir: Speciel ez az érvelés itt és most lényegtelen. A kétharmad megszerzésével olyan mind1, hogy 98% vagy csak valamivel több mint 66% amit elértek. A totális hatalom jelenleg az övék. Nagyjából ennyi a lényeg, az meg, hogy hányan miként szavaztak... már szintén történelem. Nem a szavazás után fél évvel kell okosnak lenni. Most pedig szépen megesszük amit főztünk. Közösen. Az is, aki csak távolról nézte a konyhát, mert nem ment el szavazni, ez egy ilyen "játék".

Amíg elég a választópolgároknak rózsaszínre hazudni az eget és a Magyar Univerzumot építeni a kamuigéretekkel addig kurvára mind1 maga a választás, az csak arról dönt épp ki mutyizhat majd az adófizetők pénzén és ki kap számla nélkül milliókat havonta törvényesen. Majd ha faék egyszerűségű népünk felnő agyilag legalább az érettségiző diák szintjére, akkor talán lesz valódi választás. Addig elég ha azokból áll a kínálat akik a legjobban hazudnak. Most épp a narancsos komcsik voltak. 2014-ben jöhet az újabb össznépi butítás.
@SzaGyu: Kösz, hogy megfejted a z éltem, a sorsom, a lelkem...

De azért engedd meg, hogy kiábrándítsalak.
Én a sok aggódó balfaszon röhögök, és nagyon erősen reménykedem, hogy a vezetés előbb-utóbb felszámolja ezt a demokrácia nevű szart, ami eddig csak kárunkra volt.

Tönkretettek mindent, nincs egészségügy, hárommillóan élnek nyomorszint alatt, hárommillió funkcionális analfabéta, minden a külföldieké lett (ezt nevezik eufémisztikusan a tőke szabad áramlásának) elindult a kipusztulási spirálunk, nincs honvédelmünk, egekben a (cigány)bűnözés, egekben az államadósság, tönkretették a nyugdíjrendszert, szeméttelep vagyunk ahelyett, hogy mezőgazdasági hatalom lennénk, és durván még egy hétig írhatnám a vádiratot...

Ezt űvelték velünk húsz év alatt, és cserébe megkaptuk azt a rohadt megvezető szart, hogy jaj de jó, lelet szavazni ilyen gyurcsányokra meg hasonlókra, van gyülekezési szabadság, meg médiaszabadság, tehát negyven tévécsatorna önti ránk a szennyet, meg úgy általában a mélyen tisztelt és hőn szeretett demokráciában lehet élni, áldja meg az isten a drága szent piacgazdaságot meg demokráciát, ott ahol van...

Szóval SzaGyukám igen, néha sírnom kell attól, ami van. A sok agyhalott baromtól, amelyik hatalmas könnyekkel zokog azért a nagy rakás szarért, (demokrácia et al) ami itt van, hogy nehogy megváltozzon valami jó irányba.
@agentT: Miért nem költözöl Észak Koreába? Ott garantáltan nincs demokrácia.
@Várúr:

"Adóelévülés: Az adók kivetési joga elévül, ha azokat nem vetik ki öt év alatt annak a naptári évnek az utolsó napjától számítva, amelyben a követelési jog beállott, ill. a kincstárnak, helyhatóságnak tudomására jutott, hogy az illető közadót kivetheti. Adócsalás v. jövedéki kihágás esetében az elévülési határidő kezdete attól a naptól számítandó, amely napon az adócsalást, jövedéki kihágást felfedezték. A behajtási jog elévül, ha a tartozást öt év alatt nem hajtják be, ill. nem biztosítják. Minden megkísérelt v. befejezett végrehajtási v. biztosítási cselekmény, fizetési halasztás kérése, részletfizetés teljesítése az elévülés időtartamát további öt évvel meghosszabbítja. A felek visszakövetelési joga a befizetés napjától számított öt év alatt évül el. "

Azért ez nem ugyanaz, ami most nálunk zajlik. Eleve más az alapja: az az adó, amit hatályba lépése után 5 éven belül nem vetnek ki, elévül. A példa kedvéért:

Hatályba lép valami mondjuk 2000-ben, aztán 2006-ban jövünk rá, hogy uppsz, elfelejtettük kivetni és visszakozunk. De a visszakozás nem 1995-ig szól, hanem csak a kivetés 2000-es időpontjáig. Vagyis a jogbiztonság nem (vagy csak minimálisan) sérül, mert 200-től mindenki tudta mire számíthat. Ebben az esetben csak ráfaragtak, hogy mégis eszébe jut a kormánynak beszedni.
@Fabius: Állítólag az adó nem szedhető be még a 98%-os törvénnyel sem.
@Fabius: Csakhogy ha egy adó nem létezett 2005-ben akkor egy 2010 évi törvény alapján azt nem lehet beszedni. Visszamenőlegesen.
Amiről te írsz az a 2005-ben érvényes adójogszabály alapján befizetendő, de BE NEM FIZETETT adó utólagos beszedése, de annak a beszedését is elévülési idő előtt el kell indítani
Nem vitatom, hogy a Fidesz megkapta a felhatalmazást a kormányzásra. (De nem a "fülke"forradalomra.) Rövid 1/2 év alatt sikerült bebizonyítanuk, hogy a FIDESZ a törvényen felül áll. (Ha valami nem tetszik, vagy törvénytelen, akkor meg kell változtatni a törvényeket, fel kell számolni az intézményeket)Ennyi idő alatt sikerült felszámolni a demokratikus jogállamot. Tudomásom szerint a parlamenti képviselők az az alkotmányra esküdtek fel, (a jogállamra) amit most felszámoltak. Ezen az úton nehez lesz megállni. (Sólyom után szabadon.) Persze kibírtuk az ideglenesen állomásozó szovjet csapatokat, a 8 éves ballib kormányzást, remélhetöleg túléljük O.V. regnálását is. Sajnos ez még sokba fog nekünk kerülni.
@agentT: A demokráciában benne van az éhenhalás joga is, ezért vették ki a népet az állam nevéből. A pályázati sem rendszer nem Róbert bácsi konyhája, tudatosan tervezett kiszorítósdi a javak elosztásából. Kb. ez van, a politikusoknak így nagyon jó, csak nincs Doberdó, meg Donkanyar hogy ledarálják a felesleges népet.
@Namir: "És akkor most lehet boncolgatni, mit értenek az itt hozzászólók azon, hogy a Fidesz többet mandátumot kapott, mint ahányan rászavaztak. "
- Na neked aztán sok eszed van! Az egyéni képviselői helyet 51 százalékkal is meg lehet nyerni, te zseni! Ami ugye a második fordulóban már jóval kevesebb mint az elsőben, hiszen akkor már csak az első kettő marad állva.
szerintem dolgoznak...
csak azt nem lehet csörgő sipkában...
bár titkot sem csinálnak belőle...
lopnak éjjel lopnak nappal stb
nem a sapka cseng, hanem a simicska kasszája...
de az folyamatosan.
igazából
egypártrendszer+lopás=szervezett maffia bűncselekmény
@agentT: "Én a sok aggódó balfaszon röhögök, és nagyon erősen reménykedem, hogy a vezetés előbb-utóbb felszámolja ezt a demokrácia nevű szart, ami eddig csak kárunkra volt."

- Te agyatlan barom! Volt a törpediktátorodnál sokkal jellemesebb politikus, aki a választások elött megmondta nyíltan, hogy felszámolja a demokrácia nevű szart. Kihagytad a történelem órákat te buta köcsög? Adolf Hitlernek hívták!
Egy dolgom van mostanában, figyelek.
@Namir: "Tehát a Fidesz listán arányaiban kevesebbet kapott, mint amennyien rászavaztak."

Sajnos viszont egyéniben túlkompezáltak, különben az 53%-ból hogy lett 2/3-ad (67%)?

Ez egy igazságos választási rendszer?
agentT:azt hiszem a Fidesz is része volt az elmúlt 20 év szabad rablásának.
igéretek helyett jó lenne számokban is gondolkodni
és? akkor mi van? ez a nép ezt érdemli. birka nép. eladja 1000 Ft-ért a 4 évet az életéből... muhhahha. már megkapta a jussát...

@ehja: ezt most "korrigálják", akár 20-25-30%-kal is tudnak 85-90-95%-ot szerezni...
nem viccelek, ezt hívják "többségi rendszernek"
ha pl 5-6 jelölt van akkor 20%-kal simán lehet nyerni... és országosan ugyanilyen a helyzet akkor nektek anyni... mondták a porgramjuk ez volt: CSAK-A-FIDESZ....

enyni eszetek nincs mi? hogy ez mit jelent... szerintem egyértelmű... soha többet nem lesz más párt...
@agentT: De drága vagy...
Autót, lakást, plazmatévét, útlevelet leadni, helyi szervezetben a párttagságot kötelezően felvenni. Nincs több hancurka a tengerparton. Marad a mutyizás Romániában és Ukrajnában, amikről a haverod majd hangulatjelentést ír.
Euek mond,. mind a demokrácimentes élet alapvető elemei.
De bocsáss meg, ki volt anno demokratikus váltás legfőbb szószólója?
Tán nem Szent Viktor?
Hát rosszul tudta? Na nem...
Lecserélte és kidobdta a jól működő demokráciamentes életünket, erre a szarra?
Elvette az 'ingyenes' egészségügyet, a 3,60-as kenyeret, a Fradi kolbászt...
Kédér Jani bácsi kezéből kicsavarta a kommunista ostort... Miért?
Nem tudta hogy a demokrácia nem jó?
Na akkor most ezért mi jár? 21 elpocsékolt évért?
Halál visszanőlegesen?
Hány éves is vagy?

Félrelrtls ne essen, én jobban élek mint négy éve de errők nem a magyar politika tehet, legyen az piros vagy narancs.
@Rob67: Ja! Ez remek meglátás. Ha a demokrácia elavult, akkor a törpediktátor mi ellen harcolt 89-ben?
@ifjabb Hábetler János:
hülye vagy Hábetler, mán a regényben is...
teccettetek volna egyéniben helyeket nyerni.. jaa, hogy nem volt nooormális jelölt, az a ti bajotok.
@kodó tamás: csak azé adtunk 1000-t, mert a többit elloptátok korábban.
@Jamesboci: mit loptam el? nem tudod kivel beszélgetsz akkor légyszives szerényebben. sosem loptam még el egy csokit sem. ezzel szemben évi többb tízmillió forintot adózok és eltartok egy rakás munkavállalót. mire is gondolsz pontosan?
@agentT: Ahhoz képest , hogy te milyen bizakodó vagy , a delejes ember szerint a mostani jobbkeze közreműködésével elkövetett gazdaságpolitikájuk vagy sikerül vagy nem.Elég biztató ,igaz . Biztosan fognak ide tódulni a befektetők , meg a 300 milliárdos/év állampapír kamatfelár is növekszik még egy kicsit évente.
Az IMF-et nem kirúgták ,hanem nem tudott a kormány a HAJRÁ-n kívül semmit mondani, ezért beintettek Mo-nak.
@térfél: Jobb lesz, ha vigyázol a szádra, mert Boros szerint mostantól büntetni kell, ha a seggnyaló csupasz csiga idióta smittpalira , vagy a delejes emberre valaki csúnya kakásat mond.Pali bá megint nagyot mondott a MOB választáson ,mint nyelvművelő .Olimpizmust emlegetett.
Robo67, most komolyan, az autó, a plazmatévé meg a többi hasonló, szerinted a demokrácia terméke?
Szerintem nem. szerintem elég sok akad ilyen például a talán elég kevéssé demokratikus Szaudi-Arábiában is. Meg például Szingapúrban is.
Mielőtt valaki kiosztaná az észt, hogy nekünk nincs olajunk mint a szaudiaknak, te marha agentT, hadd mondjam el, hogy jó sok mindenünk viszont lenne, ha tényleg a miénk lenne, és a magyar állam és gazdaság működése magyar érdekeket szolgálna.
Ja, és amikor szidtam a demokráciát, akkor nem éltettem a szocializmust, nem sírtam vissza a Fradi kolbászt, nem tudom feltűnt-e...

Belekotty: 1, anyádat nevezd agyatlan baromnak, te tahó.
2, És ha Hitler annak idején bejelentette, hogy felszámolja a demokráciát, akkor mi van?
- Ezzel a demokráciafelszámolási igények/törekvések örökre illegitimizálódtak, mert te úgy döntöttél?
- Továbbá Hitler tényleg mindent rosszul csinált?

Buddha és mások: És ha a fidesz benne volt a szabad rablásban? Akkor azt kell mondanom itt a jobboldalon, hogy a szabad rablás fasza dolog? Vajon egy valódi jobbos nemzeti érzelmű ember nem sittelné le Orbánékat is?

Kodó Tomika: "ez a nép ezt érdemli. birka nép. eladja 1000 Ft-ért a 4 évet az életéből... muhhahha. már megkapta a jussát..."
Ez volt a mai napi programod, hogy ezt az agyhalott mondatot bekopiztad minden Index-közeli blogba? Elismerésem. Igazi mély entellektüel vagy, gratuálok.

Egyébként aki eladta az élete négy (8) évét, az a nyugdíjas volt 2002-ben, aki benyalta Megyó szar dumáját, nemde?
@kodó tamás: Te sem tudod, kivel beszélsz..
de látom a lopás szó érzékenyen érintett....
de hogy jobban megértsd:
te biztosan az előző két ciklusban tartottad oda orcádat az ügyeletes segghez, most hadd nyaljunk mi is 4 -20 évig.
@Jamesboci: Voltak normális jelöltek csak túl sok az olyan idióta választó, mint te .
@kodó tamás: Nem mindegy? Jamesboci tudja.
@Jamesboci: Tokajban. Bár ott nem a legtöbbet.
@agentT: Tomikát ne báncsad, adózik. 10 millát.
@Jamesboci: A delejes ember azért még mindig tud lopni 3 millió embertől olyan 3000 milliárdot.
@Táskás Tóni: Hú bazmeg, akkor eddig végig hülyék voltatok? Mert eddig nálatok a baloldalon mindenki agonizált nagyokat, hogy a hülye Orbánék elmarták az ájemeffet, most meg kiderül, hogy hát az ájemeff nem kért Orbánékból?
Húbazmeg.
Egyeztetni kéne a hivatalos álláspontot, mielőtt felszólaltok, elvtársak.
@Táskás Tóni: akkor rakd a táskád, oszt huzz a p..ba.
@Jamesboci: Semmi gond, nyaljál. Szólj, ha elég.
@agentT: lenni érteni mitis mondszol?
@Kandabula: Ha nem értesz magyarul, menj vissza bevándorlási hivatalba, van ingyen tanfolyam.
@agentT: te lehet hogy ez a Grécizotyó a népszavából.
@Fabius: Jogos. Egy kommentre reagáltam, és nem néztem vissza, hogy te említed vagy sem.

Azért írtam le a tényeket, mert úgy tapasztaltam, igen erős a hisztifaktor az ide íróknál, és kevesebb a tény(szerűség).

Vajon te vagy a kommentelők tiltakoztatok 2006-ban, amikor kiderült, hogy évek óta megvezették az ország népét, és a világot, és az itt emlegetett demokráciánkkal törölték fel a padlót?

Emlékeznek a poszt olvasói, hogy 2005. decemberében 5(!) éves adócsökkentési programot fogadott el a kormány, amit májusban(!) visszavont?

Emlékeznek a Gyurcsány beszédben emlegetett trükkök százaira?

A 2006-os választás már közel volt a demokráciánk mélypontjához , de az október 23-án jön el.

A hazugságnak és a demokrácia tiprásának utána sem volt vége. Ez a szörnyű állapot tartott egészen 2010. májusig.

Utolsó momentum, hogy a "szakértői kormány" idei költségvetése már májusban megbukott.
Az vajon nem hazugság volt?

Nem akarom megvédeni Orbánékat. És ha valamit törvénytelenül csinálnak, számoltassák el őket.

De ne feledjük: hatalmas sz.rt örököltek pénzügyileg, gazdaságilag, társadalmilag, és morálisan is. És ebből kell(ene) most várat építeniük.

Lehet őket kritizálni, és kötelező ellenőrizni, de látni kell, hogy engedményeket kell most tennünk velük szemben, ha nem akarjuk, hogy a változtatásoknak -, amikre most olyan nagy szüksége van az országnak - zsákban futás legyen a vége.
Mert abból csak hasra esés lesz. Mint az elmúlt 8 évben.

Arról nem beszélve, hogy nagy átalakulásban van a világ, amiben azok az országok emelkednek fel, ahol biztos kezű az irányítás, gyors és határozott döntések születnek, és azok süllyednek le, akik továbbra is csak tanakodnak, és állandóan csak megbeszélik a dolgokat (lásd Európa).
@Jamesboci: Az a vicc, hogy itt az Index körül kialakult ez a libber kommentező csürhe, naponta tíz blogban körbeszopják egymást, és komolyan, nagyon komolyan azt gondolják, hogy ők a nép hangja. És azt vizionálják, hogy a népnek egyre inkább elege van, és vígan várják a Nagy Bukást.
Szar, mikor szarszopás az élet. :)
@Jamesboci: Miből épült a delejes ember stadionja? Állami ingatlanok cseréltek többször gazdát majd pár száz millióért az a magánszemély vette meg , aki később a stadion építését támogatta. Kocsis vezér is sok tízmilliárdot lopott az MVM-ből , vajon melyik pártkasszába mehetett, hogy nem érdekli az ügyészséget? Tovább is van ,mondjam még?
@Jamesboci: ezt folytassuk... akkor...
"Neszójábe..." a képet is látod?

nem nyaltam segget soha. közpénzből nem volt a cégemnek egy fillér megbízása sem.
ellenben a magán gazdaságban nagyon szépen tudok a tehetségem stb alapján érvényesülni...

sosem politizáltam. mégcsak szavazni sem jártam. egyszer voltam OGY-n 1990-ben a liberális fideszre szavaztam.

PONT egy éve kezdtem figyelni a helyzetet...eseményeket. mert érzem a zsigereimben, hogy nagy események felé sodródunk. igaza van OV nek világraszóló dolgok mennek végbe... csak nem biztos, hogy Ő eltalálja, amire gondol azzal a valóságot...

meglátjuk. egyet tudok. az ország eu-ban utolsó és további drasztikus sodródás van, ami egyre gyorsul...

de nem mondok többet, sajnálom Rád az időm...
@agentT: húbazmeg! Érteni. Lenni más szónak is tárodban? Teneked lenni Pákó?
@agentT: Nekem van önálló véleményem , veled ellentétben. Gondolom te csak akkor nyilatkozol , ha előtte min. két óráig tanulmányozod a Magyar Hirlapot és két óra Hír TV, azután pedig belecsapsz a lecsóba.
Gratula, nagyon jó poszt.
Amit itt orbánék csinálnak az kérem fehérgalléros cigánybűnözés.
@Jamesboci: Táskámat nem venni ,hanem várni jólét országban , amit a delejes ember megígérni.Én is fizetni adó és várni jólét. Naponta reggelente olvasni NENYI.
@Namir: Az a hatalmas szar Orbán és pártja segítségével jött létre . tudod 300 ft-os vizitdíj , és minden reform megvétózása.
@agentT: tévedsz, barátom! Értelmes ember nem kívánhatja, hogy egy kormány ne legyen sikeres, mert az nem jó. Csak odavetem: az akkori ellenzék olyan AB határozatokra támaszkodott, melyeket (hasonló indíttatásból az AB által elvetett) most úgy "oldott meg", hogy az AB-t egyszerűen kiiktatta. Viszont meg kéne fogalmazni, hogy mi a siker. Korábban írtam, figyelek. Kérlek, figyelj Te is.
@Táskás Tóni: lenni Neked már tud kivül-röl?
Kiegészítésként: én a sikerességet össztásadalmi léptékben értem. Egyszerűbben: MINDENKINEK legyen jó.
@Kandabula: kijavítom:

a NAGYTÖBBSÉGNEK... és a közösségnek (az országnak)
@sprenczl: Te meg húzd ki a nyelved Orbán dúcse valagából.
@Táskás Tóni: Ezt ugye te sem gondolod komolyan?

Amellett, hogy a vizitdíjjal nekem semmi gondom nem volt, állítólag ilyen formában Hollandiában(?) is több kárt okozott, mint hasznot.

Azzal, hogy akkor sem mentek el a szegényebb emberek orvoshoz, amikor kellett volna, és így nagyobb lett a baj.

De szerintem is kellene erre vmi megoldás, bár most nem ez menti meg a költségvetést, de az egészségügynek jót tenne.
@agentT: Ezzel szemben te a törpe cigányhitlert szopod nagy elánnal.

Anyád is náci párti volt már, vagy ez új fejlesztés a családban? :)
@Namir: De komolyan gondolom, és nemcsak a vizitdíjról van szó. Pl. megakadályozták az önkormányzati reformot, pedig az 2000 milliárd ft-ba kerül évente de ehhez a reformhoz sem fűlik a fidesz foga ,mert akkor kevesebb lenne a fideszes polg.mester.Bármilyen különadóra rögtön sipítozni kezdtek , pedig egyik sem volt ilyen drasztikus ,mint a mostaniak.Te komolyan hiszed , hogy a kormány intézkedései ill. nem intézkedései vezetnek valahová. 8 évig sulykolták , hogy nekik megvan a recept , talán már elő kellene venni.
@Kandabula: Hitler kormányát pl. nem tartod sikeresnek? Csak miheztartás végett. Remélem érted.
Forró ősz - egyre több szervezet jelzi, hogy tüntetni fog a kormány ellen

Szinte nem telik el úgy hét, hogy ne tüntetnének civilek vagy politikai pártok az Orbán-kormány ellen. A szakszervezeteknél pattanásig feszült a hangulat, a Jobbik egymás után jelenti be tüntetéseiket, az MSZP a jövő hétvégére készül.
@Táskás Tóni: "... 8 évig sulykolták , hogy nekik megvan a recept..."

A recept mindenki előtt ott volt. Kommunizmusnak/egypártrendszernek/személyi kultusznak hívják és volt részünk benne évtizedeken keresztül. Tehát nem hazudtak, a receptjük megvolt valóban.
Nekem erre vitára nincs időm.

Egy záró megjegyzés: Gyurcsány leállította a közigazgatási reformot, amit Medgyessi indított, mert ezer vezető rosszul járt volna. /Elég közelről hallottam. :)/

Ezek után miről beszélgetünk mi itt?
**************
Legalább adjatok esélyt, időt a Fidesznek, hogy csináljon valamit, ha már a többiek előtte megkapták a néptől ezt a lehetőséget (csak nem éltek vele).
@agentT: "És ha Hitler annak idején bejelentette, hogy felszámolja a demokráciát, akkor mi van?
- Ezzel a demokráciafelszámolási igények/törekvések örökre illegitimizálódtak, mert te úgy döntöttél?"

- Hülyegyerek! Hozz egy példát ahol a demokrácia felszámolás jó volt!
@Namir:
"Legalább adjatok esélyt, időt a Fidesznek"

Megkapták.

"(csak nem éltek vele). "

Visszaéltek vele.
Elvtársak!
Győztünk,földön,vizen,levegőben,ezt nehéz
elviselni.
Vörösök halványodni kellene,a Fidesz döntéseire csak bólintani tudtok,az elkövetkező évtizedekben!
@Táskás Tóni: ne mentegesd magad, más lopása nem oldoz fel.
@Jamesboci: Akik ezt a gusztustalanságot idehozták smittpalibától Pozsgai elvtársig és a delejes emberig meg a zseni jobbkezéig azokat sem fogja egyetlen pedofil pap feloldozni.
@öcsi55: A megszólítás az elvtársaidnak szól? A nagy nyelvújító elvtárs smittpalibá legújabb szava:olimpizmus. Tetszik elvtárs?
@öcsi55: te győztél, vagy csak imádott vezéred? Nem ugyanaz a kettő. Na persze, ha életed sikere ez, akkor nem akarom elvenni az örömöd, menj és szopogasd tovább a cigány dákóját :)
Magyarul: olimpiánizmus. Mármint a pálinka...
@öcsi55: Hajlongj csak. Csak arra vigyázz, hogy ne a szappanért!
@Táskás Tóni: @Csuhások térdre szopáshoz!:
A harag és a düh rossz tanácsadó vörösök!
Melesleg, az életem sikereres.Legszebb örőm
a kár öröm.
@flippant: bizony,bizony most a szapanért
hajlok,megyek tusolni.
@öcsi55: Gratula! De legyél itt egy év múlva. OK? (Hacsak nem vagy rokona, vagy jó ismerőse akárkinek...)
@öcsi55: a felcsuti rém hajlongás nélkül is sekkbekúr!
és anyádat is, pöcs
@Csuhások térdre szopáshoz!:te már biztos
probáltad,mesélj jó volt,és anyukádnak?
@Kandabula: egy év mulva itt leszek!
@Namir: Vizitdíj alól szociális okokból lehetett felmentést kérni.
Orvos ismerősöm mondta hogy visszasírja a vizitdíjat, nem a pénz miatt hanem a sok álbeteg miatt aki csak kedvtelésből jár orvoshoz és neki foglalkozni kell velük, ahelyett hogy a tényleg beteg emberekkel foglalkozhatna.

Az EÜ reform megtorpedózása nem volt más mint a Kádár-rendszer elveinek a konzerválása, mégpedig öncélú és rövidtávú politikai érdekből, a szememben kb. egyenértékű a hazaárulással - de legalábbis a rendszerváltás összes elvének az elárulása volt. Tök mindegy milyen volt egyébként az MSZP, az hogy ez EÜ reformot nem léphették meg - sőt más reformra sem nagyon volt ezek után esélyük - közrejátszott az államháztartási hiány növekedésében; tulajdonképpen a fidesz régebbi politikája is oka volt annak az adósságcsapdának amivel a fidesz most a totalitárius állam bevezetését próbálja eladni.
@Devil: így igaz. Ehhez jön még a tandíjkérdés. Amit most simán megoldanak. Ezért van hányingerem. Nincs ez így jól. A politika csavaros, de nálunk gennyes.
@agentT: Nemsokára a tied is az lesz. Gondolom nem éltél a puha diktatúra korában, vagy ha igen, nosztalgiával gondolsz rá mert most közelről fogsz vele találkozni.
Persze annak a rendszernek is megvoltak a haszonélvezői, a kliensek, talpnyalók, pártkatonák, sőt, olyanok is voltak akik őszintén hittek benne, az antivilág sértettjei, vagy akiket megtévsztettek vagy akik élvezték hogy hatalmuk van mások felett... te melyik kategória vagy?
@Namir: A hazugságnak és a demokrácia tiprásának utána sem volt vége. Ez a szörnyű állapot tartott egészen 2010. májusig.

És tart azóta is.......
@agentT: Barátom, ha csürhét akarsz látni, nézz a tükörbe. Mit gondolsz miért undorodik töletek egyre több ember ? A hozzád hasonló senkiházi fityfaszok miatt, akik most a nyáj közepén már bégetni is mernek. Olyan vagy , mint a gazdáid:
ostoba, arrogáns, és nagypofájú.
Hányadék.
@agentT: Te vagy egy anarchista barom vagy, vagy egy old-school kommer. Ne hogy normális nem az biztos.Felszámolni a demokráciát ? És majd a hozzád hasonló macskajancsik fogják diktálni a tempót ? Keresd meg a gyógyszered, commandante
vagy olvass kevesebb képregényt.
@öcsi55: Csak nem te vagy a smittpalibá unokaöcsije, te sikereres.
Szóval a demokrácia ott van ahol az első miniszterelnök levágatja a teheneket és még ezért pénz is kapnak, majd ez után a szlovákoktól kell a tejet importálni. Ennek következtében csak az ökrök maradtak és azóta is ők irányítják az országot.

Orbán Viktor, 2007:
"Magyarország olyan ország, ahol az Alkotmánybíróság döntései mindenkire kötelezőek. Nincs kibúvó, kiskapu, ez a magyar demokrácia egyik vastörvénye."

Csak azt nem tette hozzá, hogy a 2010-es választások után ez a kijelentése érvénytelen.

Összefabrikálnak egy 50x70cm-es kiáltványt.
Egy túrórúdi ellopásáért börtönbe zárják a gyerekeket.

FIDESZ követelésére megalakítják a Költségvetési tanácsot. Ez a tanács bírálja a költségvetést, most ezt a Költségvetési Tanácsot megszünteti a FIDESZ, mert a KT bírálni merészelt.
Az alkotmánybírósági kém jelentést tesz Orbán-nak a kihirdetésre váró döntésről. Még aznap felkészül a FIDESZ, és másnap korlátozza az Alkotmánybíróság hatáskörét.
Mind eközben elterelő hadművelet folyik és mindenféle Gyurcsány ellenességet előhoznak, no és egyéb vélt, vagy valós megfigyeléseket sérelmeznek, miközben nem az ígéretes (de nem létező) gazdasági csomagjukat hajtják végre, de minden esetre módosítják az alkotmányt és az Alkotmánybíróság hatáskörét.
Ha ebben az országban, egy miniszterelnököt feltételezésekkel börtönnel fenyegetnek, akkor ha valakinek, de előbb utóbb börtönbe kell vonulnia. Vélemények szerint Orbán Viktor és bandája, fél év alatt több bűnt követett el, mint az az elődje, akitől annyira félt és a mai napig is fél.

Ma meg már ott tartanak, hogy a tüntetések idején törő-zúzó és gyújtogató gazembereket védik és az ellenük fellépő rendőröket teszik felelőssé és a mindent felégető csürhét törvénnyel akarják rehabilitálni.

Kíváncsi lennék rá, hogyha majd most kimennek az emberek az utcára, akkor Orbán Viktor melyik narancsszínű mellénybe fog először lövetni?

Ha majd már belelövetett a narancsszínű mellénybe, akkor azt fogja mondani hogy:
Ezek nem a FIDESZ (volt)szavazói, ez nincs benne az 50x70cm-es függesztménybe, ráadásul Ők az MSZP, JOBBIK, LMP, SZAKSZERVEZETEK, JOGÁSZOK, TUDÓSOK emberei voltak, csak a FIDESZ csuklyája helyett most narancssárga mellényébe bújva provokálták a "fülkeforradalommal" megválasztott királyságot!
Egyébként Palibátyánk feltehetné a kérdést:
Héé paraszt! Melyik út vezet a jogállamhoz?
Látom, még mindig nem értitek a lényeget:

A Nemzeti Szemfényvesztés Kormánya a szavazófülkében lezajlott forradalom eredményeképpen, soha nem látott felhatalmazást kapott a Zemberektől !!!

A sok birka meg tátott szájjal szaladt be a f*szerdőbe. Lehet bégetni !

A nyugdíjmegtakarításodat "kölcsönvesszük", de majd 20-30 év múlva miből lesz nyugdíjjad az már nem a NEMZETI Kormány felelőssége.

Az átlag alatt keresők havi 5-6000-rel kevesebbet fognak kapni, de egyszerűsödik -2 órára - az adóbevallás !

A gazdagabbak még gazdagabbak lesznek a 16 %-os adó által, és az ő adójuk kiesését majd a szegények összedobják.

Ügyanaz a banda mint az MSZP, csak jobb a marketingje !!!!
@global001:
Hol is tanult OV? Pí-ár - istáknál?
@global001: "A nyugdíj megtakarításodat "kölcsönvesszük", de majd 20-30 év múlva miből lesz nyugdíjad az már nem a NEMZETI Kormány felelőssége."
Helyesbítek: nem kölcsönvesszük, hanem lenyúljuk, hiszen megfogalmazódott, hogy a magán-nyugdíjpénztárakra semmi szükség, elhalnak. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a sajáterős gondoskodás megszűnik, a dolgozó idős korára teljesen az államnak lesz kiszolgáltatva. S mint látjuk, az állam pedig azt fog csinálni, amit akar. Ez nem csak anyagi, hanem pszichológiai létbizonytalanságot és beszűkülést is jelent. Egyszerűbben fogalmazva: szar érzés, hogy nem tudod, mi lesz. De továbbmegyek. Felteszem, hogy ezek a pénztárak rosszul gazdálkodtak (ami persze nem igaz). Ekkor pedig meg kell engedni az anyagi tönkremenetel szabadságát, ami egyébként az élet más területén tökéletesen megengedett.
Egyébként forradalmi és háborús helyzetben minden megengedett. Párizsban az autókat is lefoglalták, katonákat szállítottak. Mi még csak a második lépcsőnél tartunk. (Az első a pénz, a második az ingó, a harmadik az ingatlan.)
@Táskás Tóni: Ki az a Boros? (csak hogy tudjam kitől rettegjek a szám és az igazság kimondása miatt) :)
@térfél:Boros Péter MDF-es miniszterelnök , most pedig felkért alkotmányozó. Beceneve:Hóbagoly.
igen :) de ezeken túl - kicsoda? (Dr. Bubó? - be ne repüljön az ablakomon!)
@térfél: Ezen kívül egy idióta barom , ő is vendéglős ,mint a smittpali, gondolom ezért ez a nagy összetartás.
süti beállítások módosítása