Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: A belügyminiszternek annyi esze és tudása van az eü-höz, hogy a nevében ott a "bel". Ezen kívül se... (2024.04.18. 09:50) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.10.22. 08:00 Fabius

Állítsátok meg Illés Zozót!

Címkék: fidesz környezetvédelem illés zoltán kolontár lullai út

Drága Doktor Úr!

Kérem nézze el, hogy levelemmel zavarom! De állapotom kétséget kizáróan furcsa, mi több, már-már számomra is aggasztó! Pedig szedem azokat a természetes alapú kiegészítőket amiket felírt. Csalódással állapítottam meg, hogy egy centit sem nőttem, cserébe úgy párologtatom magamból a tesztoszteront, hogy a lakókörnyezetemben meghaladja az egészségügyi határértéket!

Viszont a lelki változások megdöbbentőek, doktor úr drága. Nekibátorodtam. Nagyon. Pedig olyan csendesen kezdődött minden. Kinevezésem napján még csak vigyorogtam, kutyatej az útilapu alatt, ám a kegyelmi állapot nem tartott sokáig. Mondhatjuk, hogy elmosta az árvíz, én pedig a zúgó Sajó és üvöltő Boldva sodrában tanultam meg úszni. Nyugtalanító volt a helyzet, amit némi dózerolás emlegetésével igyekeztem kompenzálni. Ezen én lepődtem meg a legjobban. Képzelheti rökönyömet, mikor alapvetően szerény és barátságos lényem szájából egy ilyen drasztikus kijelentést hallottam kiesni. A saját fülemmel! De ami eztán jött, az maga volt a meghasadás. Robbantani is akartam! Botrányt ki, autópályát és magamat fel a szégyentől. Mert ekkor már éreztem, a kijelentéseim nem tőlem, hanem a belém kötözött gonosztól származnak. Ugye nem képzeli, hogy én, ki a demokrácia elkötelezett híve vagyok önszántamból jelentek ki ilyet, ugye, ugye nem?

"Hála istennek van egy új köztisztviselői törvényünk, ami azt jelenti, hogy nincs szükség álságos pályázatokra. Régen úgy történt, hogy meghirdették az állást, jelentkezett 180 szerencsétlen pályázó, miközben a kiírók előre tudták, hogy kit fognak alkalmazni. Nem köti a kezünket többé az sem, hogy amennyiben valaki nem válik be a posztján, horribilis összegű végkielégítést kell neki fizetni."

De mit tehetnék, ha testemet-lelkemet megszállta valami, ami kineveztette velem egykori titkárnőmet, Zay Andreát a Közép-dunántúli Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség élére?Én tiszta pillanataimban igyekeztem ellenállni Dokikám! Kértem, hogy legalább ehelyett a Búbos Banka Kör helyett írjunk valami kevésbé röhejeset az önéletrajzába, de rosszabbik énem még a sokkal keményebben hangzó Bölömbika Kört is leszavazta!

Aztán jött a kolontári tragédia, és a vörös iszap maró lúgja minket is elért. Támadni kezdtek Andika miatt mert nem értették: ezért a felelős nem ő, nem én, hanem a körülmények. Hiába minden szakértelem, minden alaposság, minden vizsgálat és szakszerű ellenőrzés, ha a körülmények összejátszanak. Márpedig itt ez történt, Doki bazmeg. Hol van az előírva, hogy a vörösen csordogáló buzgárokat egy ellenőrnek észre kell vennie? Ugye, hogy sehol?! De addig sokkoltak ezzel a képtele vádaskodással, amíg elszakadt a cérna újra, és megparancsoltam(!!) az új gát építését nekik!

Érted ezt doki? Én, bazmeg, én parancsoltam, aki még a nyári szúnyogot is megkérem szépen, hogy legyen szíves fáradjon a légycsapó alá, de csak ha nincs ellenére! Ekkor már a környezetem is furcsán nézett. Manyi néni a földszint kettőből már nem csipkedett arcon azzal a cigi szagú bütykös ujjaival, hogy na, mi van Zozika, hány pitypangot mentettél mámma'? Jó napot Zoltánt motyogott, és igyekezett elsurranni a fal mellett. Persze utána eredtem, de a közelébe érve szembe fordult velem, két mutató ujjából keresztet formálva sziszegte felém: pffppfpffff....éngem nem államosíttok' újra! Pfffejjj! - és leköpte a frissen vett Armani cipőmet bazmeg!!

A lakásba érve negyedórát sírtam. Mondjuk hívtalak is, de szokás szerint elérhetetlen voltál Doki bazmeg! Ezért sírtam még negyedórát, közben pedig vadul küzdöttem a démonjaimmal és a szemembe lógó kispárnasarokkal. Ittam egy kis langyos tejet és arra gondoltam: szeretném, ha Manyi néni újra megölelne, és kutyatej koszorút emelne nemes homlokomra megbocsátása jeléül. Mert én nem vagyok ilyen! Nem, nem. NEM!

Az önszuggesszió nem vezet sehova Dokikám, ezt biztosan állíthatom. Reggel még úgy nézett ki, használni fog a terápia, de aztán hírét vettem, hogy parancsom ellenére a lullai utat megint építik. Természetesen látnom kellett mit csinálnak a gazok, és egyáltalán hogy mernek szembeszegülni velem? Velem, baszki! Mire a helyszínre értem már nem volt megállás. Az elsőt aki szembe jött megszólítottam: hé, paraszt! Melyik út megyen itt Lullára?! Mire aszongya' a szerencsétlen, hogy ő itten valami polgármester, és különben is, meg így, meg úgy. Na képzelheted, adtam a mezítlábas suttyójának! Mit képzel ez? Egy ilyen rokonai által megszavazott senki fog okvetetlenkedni a Nagytekintélyű Illés Zoltánnal?? Én vagyok táj, a kép, az út bazmeg, még a térkép is én vagyok! -mondtam - ha akarom nem az út nyomvonalát rajzolom át, hanem a planétát magát faragom képemre!Feldúlva értem haza, és ami otthon fogadott az még az én sokat látott elmémet is megtorpanásra késztette. Álltam előtte némán, és csak néztem. Éreztem, hogy közel már a megvilágosodás pillanata, de az is lehet csak egy gömbvillám suhant el mellettem. Mindegy, nem bírtam levenni szemem a képről. Csak álltam ott mint egy kuka, még a belém bújt ördög is csak tátikázott szólásra képtelenül. Az egyik oldalamat leverte a víz, a másikat jóleső izgalom fogta el, még a szőrpihék is táncot jártak az alkaromon. Ez én vagyok? - hüledezett az egyik, Ez én vagyok! -ragyogott a másik, én pedig csak bámultam megbabonázva a képaláírást  ezredik alkalommal:

Egy valahonnan mélyről felszakadó sóhaj törte meg a csendet. Egy sóhaj, ami kilopózott a gonosz sötét uralma alól, a teret bejárva pattogott a bútorokon, lopakodott faltól falig, majd kiszökött a nyitott ablakon, mint egy egykor jobb ember lelkének kósza, eltévedt kísértete:

....segítség....

Egy pillanatig azt hittem képzelődök. De, ugye te is hallod már, Doki?!


* a levél természetesen a szerző képzeletének műve. A valósággal bármilyen hasonlatosság puszta illúzió.
 

68 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr942390042

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Űrjegyzőségi hivatal 2010.10.22. 23:11:43

A dromon űrhajó nagy villanással jelent meg a Gamma 72 szektorban. Ahogy kilépett a hipertérből, még kisebb lángocskák jelezték, ahogy az antianyag-felhő oszladozik körülötte. A fedélzetén hamarosan jelentik a normalitás visszaállását, gondolta Illés Z...

Trackback: Állítsátok meg Illés Zozót! 2010.10.22. 18:51:26

Viszont a lelki változások megdöbbentőek, doktor úr drága. Nekibátorodtam. Nagyon. Pedig olyan csendesen kezdődött minden.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha csak a Zozót keéne megállítani!
Ha az elég lenne, ha a Zozót megállítja valaki!
Eh...
Ja, nem tudom, mire jó, jó-e egyáltalán valamire, én mindenesetre aláírtam.

nyugdijam.info/index.php
Ilyenné teszi a hatalom azokat, akikbe eleve bele van kódolva a be nem vallott kisebbrendűségi érzésből adódó beteges bizonyítási kényszer, menet közben szerzett bosszúvággyal.

Nem találtam képet, de talán sokan emlékeznek a 2006 körül a Liszt Ferenc téri fák ügyében felturbózott akcióira, amikor odaláncolta magát a fákhoz...Mit váltott ki a látvány, egyetértést a többségben, vagy inkább szánalmat? Használt az ügynek, vagy ártott inkább?

IZ szegény már 98-as első virágzásakor sem mutatott kifejezetten nagy kiegyensúlyozottságot, betett neki, hogy nem ő, a nagy várományos, hanem a máshogy, de hasonlóan terepet tévesztett Pepó lett a környezetvédelem ura, hiába szervezte maga mellett a spontán tüntetést anno.

Ráadásul született izgágagént, a VI. kerületben, egyéni képviselőként sem tudott kijönni még saját akolbeli társával, az akkori polgármester Farkassal sem, az országos környezetvédelem lelkes harcosaként pedig a Nagyúrnál sem találtak jóváhagyást mindenkit támadó, gyakran már akkor betegesnek tűnő kirohanásai.

Több évi mellőzés frusztrálta még tovább a szerencsétlent, a kegyekből való kipottyanás eredményeként 2006-2010 között sem ogy. képviselő, sem polg.m., de még önkormányzati képviselő sem tudott lenni, holott nem ment messzire a - biztosan nem a határon túlról hozott- nemtelen eszközökért, amikor pl. 2006-ban az ogy. kampánycsend előtti utolsó órákban árasztotta el a kerület postaládáit az ellenfél Kékesit magánéleti ügyekkel bemártani szándékozó irományokkal.

A vezéri megbocsátást a tékozló fiú a VI. kerületi szoci ügyek lázas, forgó szemekkel, látványos performanszok keretében előadott publikálásaival érdemelte végül ki.

IZ napjainkra elért a torzulás utolsó, már régen nemcsak ön,- de közveszélyes stádiumába is, bizonyítván, mennyire nem elégséges a szakmai elkötelezettség, a kétségtelen hozzáértés, ha a személyiség az áhított mindenhatóság felé vezető göröngyös úton akkora léket kap, amit már nem foldozhat be semmiféle megbocsátó fennsőbbség.
@sületlenke:

Képet nem találtam én sem, viszont kronológiát igen.

www.vedegylet.hu/jonek6/data/II.1.m3.htm

Ebből kiderül, hogy az eset leginkább a védegylet és a Nagymező Utcaiak Egyesületének akciója volt. Zozó "érdemei" a kronológiai jelentésből is kimaradtak.
@Fabius: Ordink biztos nyomna-kenne egypár releváns fotót a Zotykosról, ezért is néztem vissza, meg hogy kijavítsa - a rend kedvéért - a két n-nel írott fensőbbséget a kommentemben (az úristen se mossa le rólam, hogy nem a billentyű szaladt meg nagy igyekezetemben), meg vártam volna, hogy beszámol a testületi ülésről.

Kizárt, hogy nem volt ott ma délelőtt, ha másért nem, szemének legeltetése céljából.

Persze, reménytelen az ügy, látom, címlapos a TG kaszino, ilyenkor felajzott állapotában se lát, se hall, úgyhogy nem tudom meg nagy izgalmamban sehonnan sem, megszavaztatta-e Papcsák a tiszta szívű-múltú-kezű-szándékú stb. Bazsi gyereket hozzánk alpolginak.

Szerinted? Izguljak a gyerek sorsa miatt?
@sületlenke: :-D

Ott voltam hát, de gondolom lesz majd róla külön poszt és megosztom a tapasztalatokat. :-)

Kiről/miről kellene képet készítenem? Illésről? Nem sokat fordul meg ott, ahol én is. :-)

Apró megjegyzés: általában fogalmam sincs, hogy melyik poszt épp címlapos TG-blogon, mert nem az Indexről közelítem meg, ahogy a Varánuszt sem. ;-)
@Ordnassac: Jó, hogy bennünket is megtiszteltél, magadtól, és nem kellett utánad koslatnom a csetesekhez, mint a múltkor.

A célzást értettem, a kedvencek sávot még az én maradi sötétségem is ismeri azért, a "megközelítést" tekintve pedig nálam egyedül a Varánusz tartózkodik ott, mint blog, na de ugye kinek a...

Neked gondolom RF kétségtelen bája volt a fő vonzerő ma a testületire, úgy legyen ötösöm, hogy tudtam, ott leszel, és ne csigázz a posztig, mi lett a gyerekkel, lerágtam a körmöm az izgalomtól..Hány éves szerinted ez a titán különben? A pénzecskéjét is a nyilvános napirendben tárgyalták?

Gondolom, nem a megasztárt nézed, és ráérős butuska, de legalább ártalmatlan szimbácskák oktatása mellett még ma tájékoztatsz az eredményről (nem találtam sehol tudósítást róla, na persze, én el-és beismerten antitalentum vagyok ilyesmiben).
A fotó ügylet arra vonatkozott volna, hogy hátha elő tudtál volna varázsolni valamit a Zogykosról, amin oda van láncolva a fákhoz, télikabátban, emlékeim szerint zúzmarás ábrázattal.
@sületlenke:

A fához láncolt, vagy a munkagép előtt fekvő Zozó kép továbbra sincs, de egy lullai út szabotálás part1 akad:

"– Megjelent több öltönyös ember, s egyikük nagy hangon bejelentette, hogy ő dr. Illés Zoltán államtitkár. Majd már-már kiabálva azt mondta: parancsolom, hogy fejezzék be a munkát! Szó szerint ezt mondta, jól emlékszem, mert annyira megdöbbentett, hogy beállít közénk egy pökhendi figura, és parancsokat osztogat – így emlékszik vissza a keddi eseményekre az egyik munkás."
Igaz lehet a munkás sztorija. Bár személyesen nem ismerem IZ-t de azok közé tartozom akiket kirúgott a minisztériumból. Akik maradtak (elég kevesen) azoknak sem jobb. Jelenteni kell még hozzá úgy, hogy - Államtitkár Úrnak jelentem... aki nem ért egyet jobb ha másnap be sem megy. Alig maradtak szakemberek de neki 22 tanácsadója van.
Illésről komoly dolgot nem tudok írni. Azt hogy egy fasz, meg nem kell leírni.
@Ellis: Az utóbbi években külső független szemlélő is az előrehaladott gyorsulást láthatta állapotában...A hatodik kerületi önkormányzat előtt több ízben előadott, rángatózással ötvözött habzó szájú fellépései őszinte hüledezésre adtak okot, amire nem mentség, hogy a pikszisbe való visszakerülés beteges vágya motiválta.

Gondolj bele, egy ilyen karakter mennyire szenvedhet attól, hogy mire végre funkciót kap, csak államtitkár úrnak, és nem miniszter úrnak szólítják... Ha visszagondolok , a két évnyi Pepó féle ámok 98 után kevésbé adott okot pszichiátriai jelenlétre a minisztériumban, mint most...
És ezt is hagyják... sőt, támogatják. Mert kijárt neki most már, a többi meg nem számít..
azon gondolkodtam, hogy lehet-e köze ehhez, hogy a lipótot bezárták?!?!?!?
mintha elszaporodtak volna "ezek".......vagy nem?
hja már Zozot megállítanánk, állítsuk meg Arturo Uit is!
a következő nagy tisztogatáskor legalább lesz valaki aki börtönbe mehet. Ekkora zsenit.
@sületlenke: Két fideszes KB szavazásán nem volt jelen, egy üres szavazólap volt, a többi 19 képviselő pedig támogatta.

Rátonyi Flóra 25 éves, bár meg fogsz lepődni, nem miatta voltam ott. Igaz, csinosnak most is az. :-)

Mostanáig családi happening volt. ;-)
A java csak most jön. Majd nézzétek meg, mit csinál a környezetvédelmi termékdíjjal. 100 Md pluszbevételt remél belőle a költségvetésbe. Egy ásványvíz 17 Ft-tal, egy mosógép 6-8.000 Ft-tal lesz drágább, miközben semmiféle környezetvédelmi helyzet nem lesz jobb, sőt...
@Ellis: Nyilván várva vár téged a versenyszféra, ahol most majd degeszre keresheted magad, szóval búsulni semmi okod :)
Te próbálkozz! Mi majd röhögünk.
@pörgekalap: Reméljük Putyin úr elmagyarázza majd Orbán Viktornak, mit is kellene csinálni.
@pali923:

Illés Zoltán ennél azért tovább gondolkodik, remélem nem igaz, de sose lehet tudni.

Magyarországon a földben lévő természeti kincsek az Államot illetik meg, ebből kiindúlva a föld feletti levegőt is állami kincsnek nyílvánítják.

Az Egészségügy, Illésék és az APEH dolgozik keményen a levegőhasználati adóért. A tüdőgondozók felmérik minden polgár tüdőtérfogatát egyszeri 5000Ft-os illetékért, igazságosan a térfogat alapján kell fizetni havonta decinként 100Ft levegőhasználati járulékot, mely ugye egy 4 literes tüdőnél 4000Ft.

Kivételek is vannak, a kormánytagok és a KOLESZ-KDNP tagjai, azok családja járulékmentesen ugynevezett forradalmi levegőt kötelesek csupán fizetni decinként 1Ft.

"Nyugodt légzéskor egy egészséges felnőtt ember 1 perc alatt 16-szor vesz levegőt, ekkor 0,5 liter levegőt szívunk be és lélegzünk ki - ez a légzési térfogat (a nyugalomban belélegzett levegő mennyisége).

Erőltetett légzéskor akár 2,5 liter levegőt is szívhatunk be- ez a belégzési tartalék. Kilégzéskor 1 liter kilégzési tartalék mindig megmarad.

Vitálkapacitás: Hosszan tartó belégzés, majd hosszan tartó kilégzés után a tüdőben megforduló levegő mennyisége. (egészséges felnőttnél nagyjából 4 liter)

Ezen kívül 1,5 l maradék levegő van a tüdőben, amely az első légvételtől mindig benne marad a tüdőben. (Persze nem ugyanaz a levegő, hanem cserélődik."
@igényes: további kreatív bevételi lehetőség: magántulajdonú ingatlanokra jelzálog hitel az állam javára (közérdek v egyéni), pénz felvéve, visszafizetés sohanapján - mint a mnyp tagdíj esetében.

Módszer tanulása Putyin polgártárstól ellenfél kicsinálására egyébként:

index.hu/kulfold/2010/10/22/14_ev_bortont_kertek_hodorkovszkijra_az_ugyeszek/
Már megint egy post Illés Zoltánról, amiből már megint kimarad, hogy 2003-ban azt követelte, hogy építsen a kormány szarkofágot a paksi erőmű köré.
Pedig szerintem ez az igaz nonplusultra...
Tökéletes kó/orrajz!
Kösz:)
Egy cseppnyi Illés megmutatja az egész naramcsszínű tenger valódi természetét.
@withoutus:

Körülbelül így történik majd a találkozó:

Kedves Putyin úr, miondig is a csodálója voltam. Kisdobosként a Gagarin őrs tagjaként kezdtem mozgalmi pályafutásomat, majd üttörőként a Lomonoszov rajban fejtettem ki tevékenységemet. A KISZ-ben is ügyeskedtem. Az akkori párt és állam kiküldött külföldre tanulni, tudom önt a KGB küldte ki, de ez is hasonlóság.

Kérem adja ide a MOL részvényeket, tetszik látni szereztem pénzt hozzá, elvettem a sok hülyétől. Tudok fizetni, az ár nem számít csaka részvényeket szeretém megkapni. Az én államom megveszi, majd 2013-ban ügyesen azt mondom, hogy az állam rossz gazda. Kellene egy fiktív tulaj is, majd azután tőle opciósan megveszem. Egy ukránt tudna nekem adni, Kaya Ibrahim már nem jó. Dicsérjen már meg Putyin úr!

Kérem a sajtótájékoztatón én beszélhessek, Ön bólogasson és mindenképpen mosolyogjon.

Sajnos ez a Gyurcsány féle gárda elvette tőlem a hatalmat, nem tudtam semmit szerezni, persze fater bányái mennek, a szőlőm is rendesen termőre fordult, de nem szeretnék megállni. Büszke vagyok a pálinka törvényemre, butulnak is már rendesen. Az aluminiumipart, energia ipart szeretném és a mezőgazdaságot kiegészítőként.
@igényes:
Valószínű nem semmiért kapta a kitüntetést a MOL

Magyar Köztársasági Érdemrend Középkeresztje A Csillaggal (polgári tagozata)
a magyar és kelet-közép európai régió energiaellátásának diverzifikálásában és biztonságának fokozásában, a Mol-csoport üzleti modelljének kialakításában végzett tevékenysége elismeréseként Hernádi Zsoltnak, a Mol Nyrt. elnök-vezérigazgatójának,
Az a gond, hogy még vicces is lenne a csávó, csak éppen tönkrevágja a magyar környezetvédelmi hatósági ellenőrzést ez az idióta. Teljesen be van csavarodva, nagyon komoly szakembereket rúg ki naponta és ilyen titkárnőkkel helyettesíti.
@Julio cesar:

Amennyiben egy kardvívó lehet nagykövet, köztársasági elnök, miért ne lehetne egy titkárnő ilyen poszton? Nem tudom Orbánnak volt valamilyen munkahelye, vagy csak szakmai gyakorlaton vett rész valahol?
Orbán a MOL miatt megy Oroszországba és Széles Gábor megbízásából az autóbuszok miatt.
Azon ritka alkalomnak lehetünk tanúi, amikor nem csak a posztíró, de a kommentelők igen nagy része is hülye.
Ezek semmit sem tanultak az előző kormányzásból!

Hogy lehet ilyen embereket helyzetbe hozni, mint Annamária meg Zoltán az esztergomi kiskirályról nem is beszélve?!
@B.B/alias B.B: Ellentétben B.B/alias B.B kommentelővel, aki magvas hozzászólásával illusztrálja, milyen is a nemhülye kommentelő...
@B.B/alias B.B: Ez is lehetne..., de szerintem szemüveget kellene cserélned!
A levélből kimaradtak kedvenc aranyköpéseim:

"nem azt várom egy helyettes államtitkártól, hogy szakmai döntéseket hozzon helyettem, elegendő, ha végrehajtja azt, amire a kellő kompetenciák birtokában, a megfelelő egyeztetések után utasítom".

"nem számítok szekértábor-küzdelmekre, mert aki ellenáll, azt eltávolítom".
@Erdőtársulás:

Ennyit Illés szakmai hozzáértéséről. Sötétzöldségét most emberi nullaságával überelte.
Ez, basszus, a hónap blogbejegyzése. Gratula a szerzőnek!
Tegnap egy másik fóumon ajánlották az alábbi levelet, érdemes elolvasni, elég jól rávilágít Illés Zoltán felkészültségére, és érvelési technikájára:

www.haea.gov.hu/web/v2/portal.nsf/hirek_hu/78D0B341B7..
@ez is lehetne...: Szerinted Orbán hogy viselkedett , amikor 2002-ben és 2006-ban elvesztette a választásokat. Pontosan ugyanúgy ,mint Meggyes /pl kokárda viselése +egy év , naggyűlések ,utcai felvonulások ./Az a baj ,hogy ha Orbán képes volt visszakapaszkodni ezzel az erővel Meggyes is visszajöhet.
@Hattory Hanzo: Azt írja, hogy error. Lehet, hogy eltávolították?
@kisa:

DR. SZATMÁRY ZOLTÁN NYÍLT LEVELE A KÖZÉP-EURÓPAI EGYETEM REKTORÁHOZ

Tisztelt Rektor Úr!

2006. október 3-án a Kossuth Rádió Esti Krónika Háttér című műsorában beszélgetés hangzott el Dr. Aszódi Attila egyetemi docens, a BME Nukleáris Technikai Intézetének igazgatója és Dr. Illés Zoltán, az Ön egyetemének tanára között. A beszélgetés apropóját az adta, hogy Pakson a napokban kezdenek hozzá a 2003. április 11-én történt súlyos üzemzavar következményeinek végleges felszámolásához. Aszódi Attila szereplését az indokolta, hogy korábban ő volt a helyreállításért felelős miniszteri biztos, Illés Zoltán pedig egyetemi tanársága mellett környezetpolitikusként szerepelt.
Illés Zoltán közel két évtizede a magyar közélet emblematikus alakja. Megnyilvánulásaival nyíltan a magyar közvélemény terrorizálására törekszik ahelyett, hogy a valóban aktuális és komoly környezetvédelmi problémák megoldását segítené elő. Különösen és feltűnően elfogult az atomenergiával szemben. Ugyanakkor e tárgyban tett kijelentései kivétel nélkül hemzsegnek súlyos szakmai tévedésektől, tanúsítván, hogy a minimális szakértelemmel sem rendelkezik. Nem kívánok nyilatkozni arról, hogy egyéb környezetvédelmi témákban milyen szinten szakértő, de ki merem jelenteni, hogy az atomenergiával kapcsolatosan semmiféle szakértőnek nem lehet elfogadni.

Munkatársaimmal már évek óta rémülettel figyeljük Illés Zoltán káros tevékenységét. A fent említett beszélgetésben azonban minden határon túlment, és olyan zagyvaságot adott elő „szakértői véleményként”, hogy azt nem hagyhatjuk szó nélkül. Számos szakmabeli kollegám nevében nyomatékosan kérem Önt, tisztelt Rektor úr, hogy figyelmeztesse egyeteme alkalmazottját a minimális szakmai etikai követelmények betartására: szakértelem és tájékozottság hiányában senkinek nincs joga sem szakmai, sem laikus közönség előtt nyilatkozni. Szeretnénk továbbá információt kapni arra vonatkozóan, milyen körülmények között szerezte Illés Zoltán az egyetemi tanári címet. Sokan szeretnék látni publikációit, disszertációit, habilitációs eljárása részleteit – már csak az egyetemi tanári közösség becsületének védelme érdekében.
Hogy ne csak általánosságban beszéljek, idézek egy részletet a rádióműsorban elhangzott mondataiból. Az elhangzott szöveget szó szerint reprodukálom, ezért ilyen töredezett, viszont így próbálom elkerülni a szövegtorzítás vétkét:
„…óriási kockázata van annak, amit művelnek, amit tesznek. Ugyanis van egy jelenség, amelyet egybeégésnek hívnak. Ez pedig a közel 4 tonna dúsított uránérc esetében azt jelenti, hogyha a tartály, amelyben most ott vannak ezek a fűtőelemek, a tartály 3,6, közel 4 tonna dúsított uránércéből 4 kilogramm mennyiség egy kupacban áll. Akkor előáll az a helyzet, előállhat az a helyzet, kérem, hogy így hallják meg, feltételes módon használtam, és ne adja a Jó Isten, hogy előálljon az a helyzet, amelynek következtében egy egybeégés folyamata történik. Ilyen egybeégés, csak jelzem, az Egyesült Államok egyik atomerőműve esetében már megtörtént, aminek a következménye, ugyanúgy, mint ahogy mondtam, először is 100 Celsius fokon, ha megvan ez az egybeállás, ez az összeégés folyamata, forr a víz, 1000 C felett hidrogénre és oxigénre bomlik. Robbanóelegyet alkot. Ugyanakkor, ahogy a hőmérséklet emelkedik, Aszódi úrnak tökéletesen igaza van, a hőmérséklet emelkedésére az urán folyékonnyá válik, s mint legnehezebb fém, keresztül megy betonon, acélon, mindenen. S elindul a Föld középpontja felé. Nem ez a probléma. Hanem az, hogy ahol vizet érint, ezen a hőmérsékleten hidrogén és oxigénre való bomlás történik. A hidrogén pedig mintegy kráterből újból és újból vulkánszerűen kilöki magából a radioaktív anyagokat. Ennél az esetnél, Paks esetében nukleáris robbanás soha nem következhet be. Ugyanakkor ez a kráterjelenség, ez az egybeégés folyamata, ez a hidrogénrobbanás nagyon nagy kockázattal előfordulhat, s ezt a jelenséget különben úgy hívják, hogy Kína-szindróma. Mert ott az Egyesült Államokban, amikor ez bekövetkezett, mert átmegy a folyékony urán a Föld másik felére, ahol Kína található. Tehát ez a kockázat jelen pillanatban, méghozzá azáltal, hogy robot karokkal meg akarják fogni ezeket a fűtőelemeket, amelyek töredezettek, másik karral pedig át akarják metszeni, át akarják vágni. Szilárd anyagról lévén szó, nem könnyű a vágási folyamat. Rázkódás, remegés. Úgy összeeshet, töredezhetnek az ott maradó elemek, amelynek következtében ez a három, négy kilogrammnyi mennyiség összeállhat, és ennek a tisztítótartálynak az alján. Ne adja a Jó Isten, hogy ez bekövetkezzen.”
Az idézett szövegben több szamárság van, mint mondat. A helyzet komolyságára való tekintettel nem kerülhetem meg, hogy legalább a legsúlyosabbakra rámutassak:
1. Az Egyesült Államokban bekövetkezett TMI-2 balesetnél az urán nagy része megolvadt, de az sem olvasztotta át a reaktortartályt. Így Kína-szindrómáról nem beszélhetünk, ami egyébként is egy laikus butaság, csak Illés Zoltán és elvbarátai hiszik valóságosnak egy 1979-es hollywoodi mozifilm alapján.
2. A TMI-2 balesetnél a sérült üzemanyag radioaktív bomlása 10–20 ezerszer több hőt termelt, mint a paksi sérült üzemanyag jelenleg. Itt a tartály átolvadásáról beszélni súlyos tévedés.
3. A víz hidrogénre és oxigénre való szétesését több folyamat is okozhatja: a sugárzás hatására a vízmolekulák szétesnek hidrogénre és oxigénre (radiolízis); a szétesés bekövetkezhet 3000 °C fölötti hőmérsékleten (ekkor disszociációról beszélünk); végül a fűtőelemek burkolataként használt cirkónium 1100–1300 °C hőmérsékleten vízgőzben oxidálódik, és hidrogén gáz keletkezik. A sérült paksi tartályban a radiolízis nem számottevő, a másik két folyamat pedig jelenleg már szóba sem jön. Az üzemzavar alatt a cirkónium oxidációja valóban lejátszódott (három és fél évvel ezelőtt), de nem járt hidrogénrobbanással – ellentétben azzal, amit Illés Zoltán az adásban állított. Sajnos folyamatosan összekeveri – vélhetően nem is érti – az oxidációt és a disszociációt, illetve az azok közötti különbséget.
4. Az „egybeégés” jelenségét a tudomány nem ismeri. Mivel Illés Zoltán ezt kitartóan emlegeti, többen szeretnénk látni erről írt tudományos dolgozatait, amelyekben e jelenség természetét leírja – mert ez nyilván az ő „tudományos” felfedezése.
Az idézett részen kívüli mondataiból továbbá kiderül: nem tudja, hogy az urán és urán-dioxid olvadáspontja között több, mint 1500 fok különbség van, de az urán-dioxid és az uránérc közötti különbséget sem ismeri. (Pedig a CEU honlapján szereplő információk alapján ő vegyész.) Befejezésül kérdezem: egy biológiát tanult ember hogyan állíthatja azt, hogy egyetlen radioaktív jódmolekula milliméteres környezetben ölte meg a fehérjéket, és rákos megbetegedést okozhatott?
A fentiek – remélem – rávilágítanak Illés Zoltán szakmai hiányosságaira és arra a gátlástalanságra, amellyel lassan két évtizede merészeli a magyar közvéleményt riogatni. Valóságos médiasztár, tehát a média laikus munkatársai rendszeresen elhiszik szamárságait. Kérem ezért Rektor urat, hogy lépjen fel ez ellen, mert amit Illés Zoltán az atomenergetikával kapcsolatban tesz, az méltatlan egy magyar egyetemhez és a magyar professzori karhoz. Egy egyetemi oktató, különösen egy professzor nem teheti meg, hogy akár előadásaiban, akár nagy nyilvánosság előtt (a szakemberek számára) nyilvánvaló hazugságokat és tudománytalan tévhiteket terjesszen.

Budapest, 2006. október 5.

Dr. Szatmáry Zoltán
a fizikai tudomány doktora, egyetemi tanár
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
@Hattory Hanzo: ezt a dr Szatmáryt kikészítették már vajon, vagy csak most fogják, tudja valaki?
@Hattory Hanzo: Ja, ez az! Ezt már egy másik blogban valahol kivesézték. :-)De köszi, ahányszor olvasom, mindig felvidít. Ahogy ez is:

videotar.mtv.hu/Videok/2010/10/03/19/Onkormanyzati_valasztas_2010__Szijjarto_Peter_Fidesz_.aspx
" Uram,nem látta Magyarországot?
Tudom,nehéz a nyelve,tudom,nehéz a szívem."

/ József Attila: Magyarország messzire van /
@Hattory Hanzo: wow, ez sirály! Most már csak azt nem értem, hogy mikor (és hogyan) szerezte a Ph.D. fokozatát a BME-n...
Ennyi hülyét egy helyen. Jó látni. Lehetnétek az új OPNI alakuló kontingense, esetleg vmi szcientológus kör....
Szerintem, a levél végén a csillagos bekezdés véletlenül került oda.

Az esküvői ceremóniát követően az ifjú pár megáll a templom ajtajában. A férj előrenyújtja karját és megállapítja:
- Esik.
Majd ránéz ifjú, ronda de buta arájára, és ekként fakad ki:
- És még ez is!
@samba pa ti: Ezt konkrétan nem találtam meg a jútúbon (pedig megzenésítette), csak ezt:

www.youtube.com/watch?v=z4cQy6wJg9o

1988!
DrIllés Zoltánt a szekerére.
én lájkolom!
(mármint a postot, nem zozót!:)
@kisa:
köszönet érte.jóllehet én hobo barátunkért nem vagyok nagyon oda,de ez tetszett.

a J.A. versnek vége is van:

"Uram,nem látta Magyarországot?
Ott ősz van,
kicsike kertjeinkbe
zörgő,száraz virágot ültet
az Úr."
Illés Zoltán atomenergetikai bölcsességeinek ontása közben többször is a szájára veszi az ÚR nevét.Mikor pár hete arról kérdezték, mi lesz,ha a vörös zagy eléri a Dunát,a következőt mondotta:Akkor nincs más hátra:térdre,imához!
Nem is nagyon értem, minek avatkozik bele a dolgokba.
azóta van más "Búbos Banka" Körös zsenink id, Vitézy Dávidnak hívják és 25 évesen beültették egy vezérigazgatói székkel a frissen megkapott búbosbanka diplomájával.

eszemmegállllllll.......
"hunocska 2010.10.23. 08:41:21
Amennyiben egy kardvívó lehet nagykövet, köztársasági elnök, miért ne lehetne egy titkárnő ilyen poszton? Nem tudom Orbánnak volt valamilyen munkahelye, vagy csak szakmai gyakorlaton vett rész valahol? "

Jogos, de vannak politikai tisztségek és vannak szakmai tisztségek. Civilizált országban nem keverik a kettőt.
Ezen a Búbosbankán még mindig röhögök :)
Kb olyan mint a Bűnös város a Valami Amerika 2-ben :)
egy dolgot erdemes feljegyezni:

a legtobb helyen ahol fideszes uralom van, pontosan ugyanezt csinaljak es csinaltak

tessek megkerdezni a korhazakat, szinhazakat, iskolakat stb., meg a tantestuleteket, tarsulatokat is kepesek ilyen szinten baszogatni

ezeknek csak es kizarolag a hatalom megszerzese es kibovitese szamit

es a legtobb esetben csendben, eszrevetlenul, ellenallas nelkul tettek az elmult 4 evben a helyi onkormanyzatokban, megyei onkormanyzatokban es az ezek ala rendelt intezmenyekben (ld. szabolcs megyei korhazak alkalmazottait)

megegy dolog: orban vs. pszichiatria, ezt miert nem kapargatja senki?
odafent is pontosan ugyanaz megy amit meggyes es illes mutat
@gramercy: (ld. szabolcs megyei korhazak alkalmazottait)

Nagyon szerényen fogalmaztál!
A tulajdonos megyei önkormányzatnak már nincs is beleszólása a "Holding"nak nevezett kupac dolgaiba. (ha egyáltalán még tulajdonosa...)
A többit az ott dolgozók tudnák elmondani, ha mernék!
@samba pa ti: Nekem egyik szívemcsücske a Mester... :-)
Uraim! Én szeretnék környezetvédelmi állammtitkár lenni! Ne felejtsék, én Borneóban a Fahéj tanya intézője voltam!

Buzgó Mócsing, az igazi Trebitsch

űrlakó (törölt) 2010.11.06. 22:16:32

@sületlenke:
Így igaz, ahogy írtad! Kisebbrendűségi érzület!
Már a tavaszi választások előtt sejteni letett, hogy Illés kinevezi Zayt.
Hetekig duruzsoltam a Fidesz felsőbb vezetése felé, hogy ebből baj lesz.(kisember vagyok és nem fideszes, csak tudok olyat, ami nekik, fideszeseknek ártó és gondoltam, hogy ha hatalomra kerülnek, nekünk, embereknek is rossz lesz! Ők "kifütyülve hallgattak" rám, sőt...)
... elküldtek egy kevésbé kellemes hatósághoz!

Nem sok idő telt el, jött az őszi szavazás (október 3.), majd másnap hallom, s látom a hírekben, interneten a tragikus eseményeket.
Tudtam, hogy ahol ez a két ember, pláne együtt, "jelenésben van", oda a baj is besétál. Hát ez a baj zúdult és ömlött!

Valaki írja: "Ha csak a zozót kéne megállítani!"
Bizony-bizony ez is igaz!

Az ECHO televízió egyik műsorában (erre még gondolni sem mertem korbábban) a műsorvezető
kérette a kamerát, amin keresztül üzente az ILLETÉKESEKNEK, hogy baj van hazánkban!

galambduc (törölt) 2010.11.12. 17:22:55

@Otthonka.Okoska:
Nézd meg az országos Környezetvédelmi Konferencia, 2010. október 19-20., helye: Anna Grand Hotel Balatonfüred előadásainak képeit,s ha meglátod Zay Andreát mint előadót,vajon nevetni fogsz e vagy sírni?!

És, mindez történt 2010. október 3-a után, miután "jól végzett munkáját" a - MAL Zrt iszaptározójának felelős ellenőrzésére gondolok - elvégezte ... (és bevégezte!)

Mit kaptak eddig a vörösiszap katasztrófa áldozatai a kormánytól, ami biztonságossá teszi legalább az elképzelésüket a jövőjükről?!

És mit kapott az Ők biztoságukért végzett munkájáért a székesfehérvári felügyelet és annak vezetői?! Mert hogy nem csak a MAL Zrt bűnös! De nem ám!

Van-e különbség?!

Bizony van különbség "visszafelé"!

TE is EZT fogod kapni MAGYAR!

nemcsodálokozó (törölt) 2010.11.22. 17:54:25

@kvadrillio: ... és van már egy dr.Kontrát Nóra is a Köztársasági Elnök úr hivatalában!
Hemzsegnek a doktorok a Fideszben, most már láthatjuk az EREDMÉNYT!
süti beállítások módosítása