A politika bizonyos mértékig színház is. Egyáltalán nem mindegy, egy frissen főszereplővé avanzsált csepűrágó milyen belépőt választ magának, ha felmegy a függöny. Bonviván lesz és hőszerelmes? Netán drámai jellemszínész, aki a részletek alaposnál is alaposabb kidolgozásával színezi ki színpadi jelenlétét? Esetleg naiva lesz, aki az előszobába szorulva várja az önkényúr távozását?
Papcsák Ferenc tegnap "berúgta" a pétervárad utcai polgármesteri hivatal ajtaját, és rázendített:
-Jónapotkívánok, menetjegyeket-bérleteket-számlakönyveket-szerződéseket-hivatali papírokat-vagyonkezelői dokumentumokat-tanácsadói szerződéseket kérem felmutatni! Megkérem a tisztelt kollégákat, hogy középvezetőtől fölfelé fáradjanak a testszkenner elé átvilágítás céljából!
Ha felidézzük a zuglói önkormányzat elmúlt időszakban előkerült ügyeit félmilliárdos tanácsadástól a jegyző 40 milliós titkos végkielégítésén keresztül a csömöri úti sportpálya eladásának és a helyére tervezett, de fel (még) nem épült bevásárlóközpontnak ügyéig, akkor csak azt mondhatjuk: ez most szép volt Feri!
Az ügy érdekessége, hogy Papcsák mellett az önkormányzatba jutott az MSZP listájáról az a Tóth Csaba, aki ellen tavasszal zuglói polgárok tettek feljelentést, és a Budapesti Nyomozó Ügyészség is vizsgálódott. Ugyancsak bejutott listáról a Janicsák István arcával fémjelzett, de a helyi SZDSZ-es körök érdekeltségébe tartozó ZÉK egyesület egy tagja is. A Papcsák által vizsgált szerződések körül felmerülő Virág és Killik nevek után érdekes lesz figyelni, hogy a ZÉK tagjai közül ki vállalja a tényleges önkormányzatba üléssel járó várható vesszőfutást is?
Újabb pikantériája lehet a dolognak, hogy a most nagyon is helyesen vizsgálni és piszkálni szándékozott szerződések jövőbeni megfelelőit éppen Papcsák javaslata alapján vennék ki a közbeszerzési eljárások alól. Ha az eddig meglehet jogszerűen, ám teljesen feleslegesen megkötött szerződésekre el lehetett költeni egy ciklusban félmilliárdot egy zuglói önkormányzatnak, akkor fölmerül a kérdés: ha közbeszereztetni sem kell ezeket, akkor vajon mennyit fogunk kidobni ilyesmire a következő négy évben?
2010.10.07. 10:46
A leghatásosabb önkormányzati belépő
Címkék: fidesz zugló tóth csaba tanácsadói szerződés papcsák ferenc
59 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr62352595
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kérdés, hogy Tócsa beül-e végül az önkoriba, hírlik, hajlandó lemondani egy másik helyi szoci politikus javára.
Janicsákéknél pedig még nem döntöttek, hogy ki megy, ha lehet hinni Varga Andrásnak, aki a ZÉK honlapján egy kommentben írta ezt.
A Jobbikban Czeglédi János bejutott a Fővárosi Közgyűlésbe, így valószínűleg Markó István lesz a helyi jobbikos.
Papcsák meg már rutinból elszámoltat, ebben legalább van tapasztalata. :-P Kíváncsi vagyok, hogy kik lesznek az alpolgármesterek.
Janicsákéknél pedig még nem döntöttek, hogy ki megy, ha lehet hinni Varga Andrásnak, aki a ZÉK honlapján egy kommentben írta ezt.
A Jobbikban Czeglédi János bejutott a Fővárosi Közgyűlésbe, így valószínűleg Markó István lesz a helyi jobbikos.
Papcsák meg már rutinból elszámoltat, ebben legalább van tapasztalata. :-P Kíváncsi vagyok, hogy kik lesznek az alpolgármesterek.
Feri bátyátok, az igazságos tényleg bekezdett erősen. De ahogy átrágtam magam a linkelt ügyeken, kurvára ideje is, hogy valaki megtegye. Wazzeg, az itteniek se kispályások, de ami a fővárosi kerületekben zajlik az szégyen. Kopaszi gát, Hunvald ingatlan biznisz, meg ez a sportpálya is a maga 4 milliárdjával... Réges régen kacsalábon forgó, gyémánt berakásos közintézményeknek kéne lenniük ennyi pénzből az összes kerületben. Ehhez képest kurvára mindegy, Janicsák ül be, vagy más.
@néma bárány: tudod, helyiként kb. tartok tőle, hogy sok nem fog kisülni belőle...
Főleg, ha Papcsákra rászakad a három meló, végképp nem hiszem. Talán egy-két ügy, de ha Tócsa kiszáll, szerintem békén hagyják.
Főleg, ha Papcsákra rászakad a három meló, végképp nem hiszem. Talán egy-két ügy, de ha Tócsa kiszáll, szerintem békén hagyják.
@Ordnassac: Szerintem van amiből Papcsák is kénytelen presztizs kérdést csinálni. Gyurcsányon és Bajnain sok fogást nem talált, Sukoró már Orbánnak is kínos, lehet így Zugló pont kapóra jön. Az ügyek ismertek, csak senkinek nem volt érdeke elszámoltatni fillérre ezekkel a pénzekkel. Ha már megnyertétek Papcsákot, legalább ennyi értelme legyen.
@néma bárány: kiderül, hogy mi lesz. A napi operatív dolgok miatt engem most jobban izgat, hogy kik lesznek Papcsák helyettesei. Az is sokat el fog árulni az elkövetkezendő négy évről.
@Ordnassac: remélem és esélyes is hogy KDNP az egyik...
az nagyon jo lenne (nekem)
a nép meg ugyse eszik se narancsot se citromot...
az nagyon jo lenne (nekem)
a nép meg ugyse eszik se narancsot se citromot...
@Ordnassac: a másikat meg illene a helyi fideszből...
de szerintem az nincs is...
nem látok sok ismerős nevet pl hol van Kollarik?
bár lehet külsős is...
de szerintem az nincs is...
nem látok sok ismerős nevet pl hol van Kollarik?
bár lehet külsős is...
@kodó tamás: szerintem Gyügyei Attila lesz a fideszes. Külsősként talán Kulcsár József.
@Ordnassac: én Rozgonyira tippeltem volna. szerintem Ő már volt is Rátonyi alatt. Perzse a mostani Rátonyi alatt jobb lenne neki:)
@kodó tamás: az a tippem, hogy a Gyügyei–Rozgonyi párosból az egyik alpolgármester, a másik a Fidesz-frakció vezetője lesz. Persze ez egyáltalán nem biztos, csak ez a felállás nem lepne meg. A KDNP-frakciót pedig szerintem ifj. Harrach fogja vezetni.
@simonmondja.: Az de édi lenne, Papcsák egy körívessel leterítené Meggyest köszönésnek, majd Tonyó bűneit számba véve elszámolnának a végtelenig. Kétszer.
@kodó tamás: hvg.hu/itthon/20101006_papcsak_alpolgarmestert_csinal_kampanyfon
Egy XVI. kerületi fideszes képviselő???
Egy XVI. kerületi fideszes képviselő???
Papcsákot osztódásra kéne rábírni: minden egyes önkoriban jogos az elszámoltatás, de miért akadtak el a két miniszterelnöknél vajon? Mikor lesz meg az első fideszes polgár? és mikor fogynak el a korrupt emberek az országból?
Az ajtóberúgás is fideszparancs lehet, Heves megyei önkormányzat adataiért már hétfőn Pestről jöttek a gépeket letölteni... bár még átadás-átvételről szó sem volt, hisz nincs meg az elnök személye. Fura ez a gyorsaság itt és akadályoztatás amott... Leginkább azonban visszataszító.
Az ajtóberúgás is fideszparancs lehet, Heves megyei önkormányzat adataiért már hétfőn Pestről jöttek a gépeket letölteni... bár még átadás-átvételről szó sem volt, hisz nincs meg az elnök személye. Fura ez a gyorsaság itt és akadályoztatás amott... Leginkább azonban visszataszító.
@térfél: azt már a Fidesz korábban bejelentette, hogy Horváth László országgyűlési képviselő lesz a Heves Megyei Közgyűlés elnöke, ha meglesz a többségük (meg is lett).
@Ordnassac: Nem gondoltátok egy percig sem komolyan gondolom, hogy bármit is kiderít érdemben a nagy antréjú mindenhez értő...
Maximum a vagyonkezelőnél lobogtathat majd valamit, a Bokor-regnálás időszaka teljesen a Weinek érára esett...de a többi....Rátonyi korszak, vagy akár az elmult ciklus fideszes érintettségű ügyei...Nem említvén a most következőt...
Szerinted? Ki a rossebb lesz az ő kontrolljuk, ...Flórácska, Ádi, vagy netán a Garaba? Szerinted nem fognak mindent megszavazni? A hat fő listás meg mit fog látni, ha egyáltalán?
Pijár, apa, pijár...Nem produkált semmit a jó Ferkó országos kurkászásban, most veri a mejjét' Zuglóban, ahogy nálunk Szabolcsban mondanák...
off: mit szólsz a Llosa Nobel díjhoz? Végre valaki, aki írni is tud...Nem ilyen-olyan politikai-geopolitikai megfontolásnak, pláne áramlatnak köszönheti, már azelőtt nagy író volt, hogy egyáltalán belecsöppent hazája közéletébe.
Maximum a vagyonkezelőnél lobogtathat majd valamit, a Bokor-regnálás időszaka teljesen a Weinek érára esett...de a többi....Rátonyi korszak, vagy akár az elmult ciklus fideszes érintettségű ügyei...Nem említvén a most következőt...
Szerinted? Ki a rossebb lesz az ő kontrolljuk, ...Flórácska, Ádi, vagy netán a Garaba? Szerinted nem fognak mindent megszavazni? A hat fő listás meg mit fog látni, ha egyáltalán?
Pijár, apa, pijár...Nem produkált semmit a jó Ferkó országos kurkászásban, most veri a mejjét' Zuglóban, ahogy nálunk Szabolcsban mondanák...
off: mit szólsz a Llosa Nobel díjhoz? Végre valaki, aki írni is tud...Nem ilyen-olyan politikai-geopolitikai megfontolásnak, pláne áramlatnak köszönheti, már azelőtt nagy író volt, hogy egyáltalán belecsöppent hazája közéletébe.
@sületlenke: örülök a díjának, A város és a kutyák zseniális könyv.
Nem biztos, hogy ezzel népszerű leszek, de engem pl. John M. Coetzee A barbárokra várva és Orhan Pamuk Hó c. könyve is nagyon megfogott.
Nem biztos, hogy ezzel népszerű leszek, de engem pl. John M. Coetzee A barbárokra várva és Orhan Pamuk Hó c. könyve is nagyon megfogott.
@Ordnassac: A Pamuk ok, úttörő kezdeményezés mondjuk.. A Doris Lessinget meg a H. Müllert szégyenszemre csak a díjazásuk után tanulmányoztam, Lessinget eredetiben...Hát, az én ízlésem szerint egyikük sem irodalmi munkásságáért- egyediségéért, úgy értem - kapott díjat.
Más apropó, ami nem irodalmi kritérium, kinél ez, kinél az.. Mint Kertésznél is a témaválasztás, meg a felterjesztő németek kollektív "jóvátételi" kísérlete, úgy gondolom. Persze, ez egyéni, lehet, hogy túl " vájtfülű" vélemény, abszolút értékrend nem is lehet művészeti ügyekben.
Más apropó, ami nem irodalmi kritérium, kinél ez, kinél az.. Mint Kertésznél is a témaválasztás, meg a felterjesztő németek kollektív "jóvátételi" kísérlete, úgy gondolom. Persze, ez egyéni, lehet, hogy túl " vájtfülű" vélemény, abszolút értékrend nem is lehet művészeti ügyekben.
@sületlenke: Olvastál már Céline-t?
Azt például utálták a politikai irodalmárok.
Nekem, ahogy túljutottam az első sokkon, nagyon bejött.
Azt például utálták a politikai irodalmárok.
Nekem, ahogy túljutottam az első sokkon, nagyon bejött.
@sületlenke: egy Erdélyből áttelepült ismerősöm imádja Herta Müller könyveit. Lehet, hogy valami kulturális háttér van a dologban.
@simonmondja.: Beleástam magam anno az Utazásba, persze franciául, merthogy a szóhasználat, a szleng az, ami állítólag nagy benne, pont úgy kb. mint az Ulysses, vagy szerintem Eszterházy nálunk...stílus, nyelvi bravúr, ennyi..szerintem.
Mint Beauvoir és Lessing unalmas, mert csak leírás...Nekem az irodalom: stílus és mondanivaló egyszerre egyedi, Hemingway, Steinbeck, Dosztojevszkij, és bár stílusa leíró inkább, a mondanivaló viszont időtálló, Tolsztoj is, meg még egy páran, Marquez mindenképp, de a csúcs Steinbeck.
Persze, függ attól is, milyen a fordítás, franciát meg angolt igyekszem eredetiben, aztán lehet, hogy feladom, mint Lessinget vagy Joyce-ot, mert önmagáért való, vagy csak történet, vagy csak stílus.
Bocs a kitárulkozásos offért, Fabius, de ide normális törzsközönség jár, akiket minden érdekel, ha jól látom.
Mint Beauvoir és Lessing unalmas, mert csak leírás...Nekem az irodalom: stílus és mondanivaló egyszerre egyedi, Hemingway, Steinbeck, Dosztojevszkij, és bár stílusa leíró inkább, a mondanivaló viszont időtálló, Tolsztoj is, meg még egy páran, Marquez mindenképp, de a csúcs Steinbeck.
Persze, függ attól is, milyen a fordítás, franciát meg angolt igyekszem eredetiben, aztán lehet, hogy feladom, mint Lessinget vagy Joyce-ot, mert önmagáért való, vagy csak történet, vagy csak stílus.
Bocs a kitárulkozásos offért, Fabius, de ide normális törzsközönség jár, akiket minden érdekel, ha jól látom.
@Ordnassac:
Kedvenc TóCsánk felfelé bukik megint :-) Valamit nagyon tud ez a fiú, ha ennyi sárral ilyen remek a fekvése még mindig. Nem akarnak ezek változni egy jottányit sem.
Kedvenc TóCsánk felfelé bukik megint :-) Valamit nagyon tud ez a fiú, ha ennyi sárral ilyen remek a fekvése még mindig. Nem akarnak ezek változni egy jottányit sem.
@Ordnassac: ezek szerint megújulnak úgymond, tisztát a tisztákhoz, klassz...Be a Tócsát a freksönbe, a jolly joker Lamperth, Szekeres, a táskából pogácsát zabáló Szűcs Erikák, Hír tévét kergető, ártatlan Veress Janók közé...
Ahol a megújulás ifjú letéteményesei a Szíjjártó kategóriájúan lepcses Molnár Csabesz, vagy a nagy törtető volt államtitkár Vadai.. Édes jó Istenem..
Ahol a megújulás ifjú letéteményesei a Szíjjártó kategóriájúan lepcses Molnár Csabesz, vagy a nagy törtető volt államtitkár Vadai.. Édes jó Istenem..
@Fabius: Magyar Hírlap-értesülés, úgyhogy bízom benne, hogy megint benézték, bár tartok tőle, hogy nem...
@sületlenke: egyetértek.
@sületlenke: egyetértek.
@sületlenke: Én magyarul olvastam.
Nyelvi bravúrról szó se volt.
Majdnem a közepéig sírtam a fájdalomtól, aztán bejött az embertelen görény stílusa.
Azért kérdeztem, mert pont az ellentéte a humanista itészeknek.
Nyelvi bravúrról szó se volt.
Majdnem a közepéig sírtam a fájdalomtól, aztán bejött az embertelen görény stílusa.
Azért kérdeztem, mert pont az ellentéte a humanista itészeknek.
@Ordnassac:
Ha TóCsa holnaptól nem a zuglói zavarosban halászik ahogy eddig, akkor őszintén remélem, hogy nem tévedett a Hírlap. :-)
Bár a szocik szerintem nem tudják mit vesznek a nyakukba. A tócsai metódus szerint belépése másnapján megalakítja a frakció belső ellenzékét, beléptet pár fiktív tagot, és egy hét múlva Mesterházy már a múlté... :-D
Ha TóCsa holnaptól nem a zuglói zavarosban halászik ahogy eddig, akkor őszintén remélem, hogy nem tévedett a Hírlap. :-)
Bár a szocik szerintem nem tudják mit vesznek a nyakukba. A tócsai metódus szerint belépése másnapján megalakítja a frakció belső ellenzékét, beléptet pár fiktív tagot, és egy hét múlva Mesterházy már a múlté... :-D
@Fabius: a kettő nem függ össze, erre a belső összeférhetetlenségi szabály nem tér ki, bár szoci ismerősöm szerint elképzelhető, hogy Tócsa amúgy sem ül be az önkormányzatba.
@Ordnassac:
Már melyik kettő nem függ össze? Én úgy tudom, az összeférhetetlenség nem csak a pm helyekre él, hanem az önkormányzati képviselőire is.
Már melyik kettő nem függ össze? Én úgy tudom, az összeférhetetlenség nem csak a pm helyekre él, hanem az önkormányzati képviselőire is.
@Fabius: szoci kapcsolatom szerint a (pesti) belső szabályok alapján a közgyűlési és az országgyűlési összeférhetetlen, illetve törvény erejénél fogva a közgyűlési és a listás helyi önkormányzati (az egyéni mandátumnál nincs összeférhetetlenség).
Úgyszintén nincs kerületi önk. képviselő és ogy. képviselő között.
Úgyszintén nincs kerületi önk. képviselő és ogy. képviselő között.
@simonmondja.: szerintem az eredeti (magyarul bele sem néztem, csak akkor nézem meg, ha érdemesnek gondolom) nem igazán nagy léptékű mondanivaló, szándékosnak tűnő eklektikus szóhasználattal. Mintha egy gép generálta volna.
Persze, ez fordítás-függő, meg egyéni irodalmi ízlés-függő, elismerem. A Zabhegyező fordításban is marha jó, az Érik a gyümölcs pl. gyengus.
Már a címe sem az, amit szerintem Steinbeck sugall az egésszel..Nem idilli az eredeti (grapes of wrath- cca a harag (szőlő)fürtjei, gyümölcsei, kvázi, amivé a harag lesz! - nem valami idillikus őszi gyümölcsérlelgetés).
A világirodalom - szerintem - legeslegszebb jelenete is ebben van, amikor a nyomorult országúti vándorlásban újszülöttjét alultápláltság miatt elveszítő Sáronrózsája a szerencsétlen sorsú országúti vándorok gyönyörűséges összetartását példázva, megszoptatja az éhhalál küszöbén álló öregembert.
Olvassátok el, iszonyú nagy élmény.
Persze, ez fordítás-függő, meg egyéni irodalmi ízlés-függő, elismerem. A Zabhegyező fordításban is marha jó, az Érik a gyümölcs pl. gyengus.
Már a címe sem az, amit szerintem Steinbeck sugall az egésszel..Nem idilli az eredeti (grapes of wrath- cca a harag (szőlő)fürtjei, gyümölcsei, kvázi, amivé a harag lesz! - nem valami idillikus őszi gyümölcsérlelgetés).
A világirodalom - szerintem - legeslegszebb jelenete is ebben van, amikor a nyomorult országúti vándorlásban újszülöttjét alultápláltság miatt elveszítő Sáronrózsája a szerencsétlen sorsú országúti vándorok gyönyörűséges összetartását példázva, megszoptatja az éhhalál küszöbén álló öregembert.
Olvassátok el, iszonyú nagy élmény.
@Ordnassac:
www.hirextra.hu/2010/04/28/mszp-ketto-nem-lehet/
Az összeférhetetlenséget kerestem, de gyöngyszemet találtam. Nézd meg a cikk alatti két kommentet...Nesrot meg a hosszúnick kutyafasza ehhez képest :-D
www.hirextra.hu/2010/04/28/mszp-ketto-nem-lehet/
Az összeférhetetlenséget kerestem, de gyöngyszemet találtam. Nézd meg a cikk alatti két kommentet...Nesrot meg a hosszúnick kutyafasza ehhez képest :-D
@Fabius: Hát tényleg gyöngyszem, ilyet nem igen olvastam, nem szimpla odafröccsentés, beugatás, röfögés..csakugyan tanulhatnak tőle az általad említettek.
A Nesrot különben azt hiszem, Bierkamp néven nyomja, mióta több helyről kitiltották, itt is volt vagy két napja, a szóhasználat a Janicsákék kapcsán ugyanaz, mint anno a Nesrot címkézte őket a Zuglói cetlivadászok posztnál - véletlenül a memóriám jó, (egyedüli tehetségem), kövér lány, meg házát fenn kell tartani.. tök ergo, mint a Viszockijos posztnál a Bierkamp.
A Nesrot különben azt hiszem, Bierkamp néven nyomja, mióta több helyről kitiltották, itt is volt vagy két napja, a szóhasználat a Janicsákék kapcsán ugyanaz, mint anno a Nesrot címkézte őket a Zuglói cetlivadászok posztnál - véletlenül a memóriám jó, (egyedüli tehetségem), kövér lány, meg házát fenn kell tartani.. tök ergo, mint a Viszockijos posztnál a Bierkamp.
@Fabius: Tócsa véleményem szerint is palotaforradalmat áskálódna bent a szociknál, testhezálló neki a Gyurcsány lökedelem inkább, ő meg vevő a törtető agresszívokra. Hamarabb végük lesz, az biztos.
@sületlenke:
A csóka fél munkát nem végzett a véleménye kifejtését illetően :-) Anno a rezidens poszt alatt voltak ilyen hosszú és megalapozottnak szánt vélemények. Ha kíváncsi vagy:
varanus.blog.hu/2010/03/11/a_kulfoldre_csabito_sajat_retyo
A kommentfolyam eleje még köpködős, a vége felé érdemes belenézni.
A csóka fél munkát nem végzett a véleménye kifejtését illetően :-) Anno a rezidens poszt alatt voltak ilyen hosszú és megalapozottnak szánt vélemények. Ha kíváncsi vagy:
varanus.blog.hu/2010/03/11/a_kulfoldre_csabito_sajat_retyo
A kommentfolyam eleje még köpködős, a vége felé érdemes belenézni.
@sületlenke:
TóCsa és Fletó? Hmmm...az a két dudás esete. Mindenesetre érdekes lenne TóCsát bent látni a bohócligában. Kíváncsi lennék a megszólalásaira. Jobban mondva, hogy megszólalna-e egyáltalán? :-)
Tényleg nem értem, mi szüksége van még egy erősen erodáló pártnak új, hiteles arcok helyett egy ilyen mineknevezzemre?
TóCsa és Fletó? Hmmm...az a két dudás esete. Mindenesetre érdekes lenne TóCsát bent látni a bohócligában. Kíváncsi lennék a megszólalásaira. Jobban mondva, hogy megszólalna-e egyáltalán? :-)
Tényleg nem értem, mi szüksége van még egy erősen erodáló pártnak új, hiteles arcok helyett egy ilyen mineknevezzemre?
@Fabius: amúgy van még egy érdekesség. Ugye 10-en jutottak be a Fővárosi Közgyűlésbe a szocik közül, de Steiner Pál, Gajda Péter és Szabados Ákos visszaléptek, így az őket követő három ember jut be. A 14., éppen nem bejutó pedig Imre Gergely, igen, az az IG. Ergo, ha valamelyik kerületi önkormányzatba bejutott és még nem nyilatkozott képviselő közül valaki visszalép, ő jut be.
@Ordnassac:
Szerintem IG-nek mindegy hova jut be, sok vizet nem fog zavarni sehol.
Olvastam a HVG cikket. Papcsák megfricskázta a helyi apparatcsikokat. Hiába a sok szombati talpalás, a smúzparti, a főnök a helyükre tette az álmokat :-) Valahogy nem tudom őket sajnálni. Azt viszont értem, miért kell Papcsáknak olyan ember, akit beenged a háta mögé. Engem meglepett volna, ha számára ismeretlen hűbéres kerül oda.
Szerintem IG-nek mindegy hova jut be, sok vizet nem fog zavarni sehol.
Olvastam a HVG cikket. Papcsák megfricskázta a helyi apparatcsikokat. Hiába a sok szombati talpalás, a smúzparti, a főnök a helyükre tette az álmokat :-) Valahogy nem tudom őket sajnálni. Azt viszont értem, miért kell Papcsáknak olyan ember, akit beenged a háta mögé. Engem meglepett volna, ha számára ismeretlen hűbéres kerül oda.
@Fabius: Hova máshova csatlakozna, mint Fletohoz? Nyilván nem az őskövületekhez, ha oszlás lesz, meg nem is a lóvé nélküli, elveihez meg a képviselői pénzecskéhez hű Katókához...
Az izgága az izgágához, ott teremhet neki babér egy darabig, a Ferenc nem bírja a csordaszellemű seggfejeket, csak ha szorít a cipő, akkor enged a befolyásolásnak, mint Lamperth mindenvoltmár Mónikánál...
Használja majd a nagy törleszkedőt, Molnár Csaba karakter ez is, csak kissé sunyibb. Második dudás egy darabig nem lehetne, beéri majd a Ferencnek való furmánykodással egyelőre. Tuti, hogy mögé nyalatkozik, ha szakadnak végre.
Az izgága az izgágához, ott teremhet neki babér egy darabig, a Ferenc nem bírja a csordaszellemű seggfejeket, csak ha szorít a cipő, akkor enged a befolyásolásnak, mint Lamperth mindenvoltmár Mónikánál...
Használja majd a nagy törleszkedőt, Molnár Csaba karakter ez is, csak kissé sunyibb. Második dudás egy darabig nem lehetne, beéri majd a Ferencnek való furmánykodással egyelőre. Tuti, hogy mögé nyalatkozik, ha szakadnak végre.
@Fabius: Papcsák már négy éve vk-elnök Zuglóban. Nem hiszem, hogy ne tudott volna valakit találni maga mellett...
@sületlenke: választókerületi (Bp. 21. számú országgyűlési egyéni választókerület)
@Ordnassac: azt tudtam, hogy az én vk-mban betapsolták az öreglányok tavasszal, de hogy ezt elnökségnek titulálják, hallatlan...
@sületlenke: ez a Fidesz szervezetileg úgy van felosztva, hogy a helyi alapszervekkel párhuzamosan működnek a választókerületi felbontású egységek, amelyeket egy választókerületi elnök vezet. Utóbbiak feladat elsősorban a kampány időszakában mutatkozik meg. Egyébként más pártoknál is működik hasonló rendszer.
Elég hatékonynak bizonyult bizonyos operatív feladatokat illetően.
Elég hatékonynak bizonyult bizonyos operatív feladatokat illetően.
@Fabius: az biztos, hogy IG nem valami nagy tényező, de azért vicces, hogy jelen állás szerint a Fővárosi Közgyűlésben egyedül Czeglédi János képviseli Zuglót (illetve félig-meddig Szatmáryné).
Komolyan mondod, hogy ezeknél az sem számít, hogy a naccságos elnök urat oda ette-é a fene lakásilag a körzetébe?
Hát eszméletlen, miket tudsz azért minden téren....Kár, hogy nincs szándékodban, ha jól láttam, mostanában igába hajtani a fejedet, mert befogadnálak vőnek, édes Ordikám. Persze, ha szeretnél egy tünci-bünci, kedves, halkszavú, szemérmes, félénk, meghúzódó, stb. stb., anyóskát magadnak, aki biztosan kijelöli neked a lenini utat, tennivalókat, gondolatokat az elkövetkezendő 20 éved minden percecskéjére. Ugye, ezt szeretnéd?
Hát, még ha főzni is tudnál....
Hát eszméletlen, miket tudsz azért minden téren....Kár, hogy nincs szándékodban, ha jól láttam, mostanában igába hajtani a fejedet, mert befogadnálak vőnek, édes Ordikám. Persze, ha szeretnél egy tünci-bünci, kedves, halkszavú, szemérmes, félénk, meghúzódó, stb. stb., anyóskát magadnak, aki biztosan kijelöli neked a lenini utat, tennivalókat, gondolatokat az elkövetkezendő 20 éved minden percecskéjére. Ugye, ezt szeretnéd?
Hát, még ha főzni is tudnál....
@sületlenke: ennek van egy történeti háttere. Eredetileg Rátonyi Gábor volt a vk-elnök, azonban ő 2006-ban nem nyert se tavasszal, se ősszel, így utána szépen lassan ejtették. Azonban a helyi Fideszben nem volt természetes utód, aki átvehette volna a 21-esban Rátonyi helyét. Papcsák meg épp parlagon volt, elhozták ide.
Szerintem Papcsák ötlete lehetett Flóra indítása, így kárpótolván RG-t. Persze ez csak merő spekuláció.
Szerintem Papcsák ötlete lehetett Flóra indítása, így kárpótolván RG-t. Persze ez csak merő spekuláció.
@sületlenke:
"ha szeretnél egy tünci-bünci, kedves, halkszavú, szemérmes, félénk, meghúzódó, stb. stb., anyóskát magadnak, aki biztosan kijelöli neked a lenini utat, tennivalókat, gondolatokat az elkövetkezendő 20 éved minden percecskéjére"
:-D:-D:-D
Ha ezt szeretné, bizisten korrepetálom nőket lehengerlő főzéstudományból :-))
"ha szeretnél egy tünci-bünci, kedves, halkszavú, szemérmes, félénk, meghúzódó, stb. stb., anyóskát magadnak, aki biztosan kijelöli neked a lenini utat, tennivalókat, gondolatokat az elkövetkezendő 20 éved minden percecskéjére"
:-D:-D:-D
Ha ezt szeretné, bizisten korrepetálom nőket lehengerlő főzéstudományból :-))
@Ordnassac:
Veszíteni a Fideszben túl sokszor nem lehet. Pláne egy ekkora költségvetéssel bíró önkormányzat esetén nem. De az vicces, hogy a politikai utánpótlás itt bontogatja szárnyait...
Harrach, Rátonyi, Killik, Virág, és akkor a Janicsák lányt nem számoltam ide, neki apu csak majdnem lett politikus.
Veszíteni a Fideszben túl sokszor nem lehet. Pláne egy ekkora költségvetéssel bíró önkormányzat esetén nem. De az vicces, hogy a politikai utánpótlás itt bontogatja szárnyait...
Harrach, Rátonyi, Killik, Virág, és akkor a Janicsák lányt nem számoltam ide, neki apu csak majdnem lett politikus.