Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: telex.hu/zacc/2024/11/24/sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok-sandor-palota-video Tudod ki Magyarorszá... (2024.11.24. 13:34) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.07.30. 08:00 Fabius

Palik: az utolsó bástya is ledől?

Címkék: forma 1 hungaroring palik lászló gyulai zsolt frank tamás

Palik László utolsó nagydíját vezényli, mondja az index. Ezek szerint igaz az Álmoskönyv jóslata, miszerint Szekeres Imrével lelkesen parolázni előbb mérhetetlenül sok elköltött pénzt, majd menthetetlen bukást jelent.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tény, hogy mindenki paliklacija és Szekeres elvtárs együttműködése meghaladta az egészségügyi határértéket. Mégsem tudom eldönteni, sírjunk vagy nevessünk azon, hogy a hazai benzingőzfellegvár Hungaroring élére egy víziember kerül Gyulai Zsolt személyében.

A Fidesz a sportba is megérkezteti a Leghűségesebb Fiúk válogatottját. Előbb Czene Attila lett sportért felelős államtitkár, majd a napokban Kovács István jelentkezett be a MOB megüresedett elnöki székéért. A legfiatalabb MOB tag régen partiarc a kormányzópárt mögött.
Ha szemezgetünk mostani okfejtéseiből, miszerint "kormányzati szándék, hogy az elmúlt nyolc évvel ellentétben lényegesen komolyabb feladatokat kapjon a MOB, s úgy érzi, ez egybeesik az általa képviselt elképzelésekkel." majd a "Több helyen egyeztettem már erről, elnök úrral is részt vettem oktató jellegű beszélgetéseken, s bírom az ígéretét arról, hogy megválasztásom esetén mindenben számíthatok a segítségére." - olvasva sok kétségünk nincs, ki lesz Schmitt utódja a MOB élén.

 

 

 

 

 

 

 

De a legnagyobb állami támogatással bíró hazai sportrendezvény (5 milliárd) sem maradhat a szocik rúzsfoltját a hímzett gallérján hordó Palik kezében. Laci ideje lejárt, kell a helyére egy elkötelezett ember.

 

 

 

 

 

Orbán talán csak egy tényezővel nem számolt, a Hungaroring alelnök, futambirtokos Frank Tamással, és cégével az Ostermann Kft-vel. Frank jóváhagyása nélkül nincs személycsere a Hungaroring Zrt élén. Tamás pedig nem az a fajta, aki jól bírja, ha piszkálják a droidjait.

Az átlagpolgár Frank Tamásra Baumgartner Zsolt menedzsereként emlékszik. Pedig több ennél, sokkal több. Az Ausztriába szakadt, majd onnan hazajáró Frank ambiciózus ember. Bizniszelt egy keveset Gyurcsány Fletóval és Demján Sándorral, majd a foci és az MLSZ vezetés körül csellengve igyekezett pozícióba kerülni. A Vasas történelmi mélypontját élte meg regnálása alatt, élvonali bronzérmet cseréltek második ligára egyetlen szezon alatt. Tamás repült, majd a Baumgartner ügy után úgy érezte, ideje meghódítani a hazai autósportot is. Ha már MLSZ elnök nem lett, megfelel az MNASZ elnöki posztja is. Aki hozzám hasonlóan résztvevője volt a Magyar Autósport Szövetség közgyűlésének 2006 év végén, az olyat láthatott, ami szintén példa nélküli.

Frank előbb írt egy szívhez szóló levelet a tagsággal rendelkező egyesületeknek. Majd beindult a suttogó propaganda, a csillagos eget toronyóraláncra fűzős ígérethalmaz, (aminek lássuk be sokan felültek akkor) és megpuccsolták a nemzeti ikon Ferjáncz Attila féle vezetőséget. Frank számítása azonban nem jött be teljesen. A tagság nem volt hajlandó az autósport elnöki székébe segíteni ennek ellenére sem. Sok duzzogás és egyeztetés után fegyverhordozója, Szamos Miklós lett az elnök, Frank pedig alelnök maradt. Szamost bizonyára nem befolyásolta döntéseiben a tény, hogy Frank cégének alvállalkozójaként gyakorlatilag alelnöke alkalmazásában állt.

Ennek a korszaknak a megkoronázásaként azt is megértük, hogy Palik László lett 2008. év autóversenyzője.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laci mindent elért, és a csúcson hagyja abba. A legnépszerűbb kommentátor és a legfaszábbfasza autóversenyző laza mosollyal fogadta a hírt. Nekem az jutott eszembe erről, hogy Palik ismeri a feleket, és azon vigyorog, nehogy Orbán Frankkal kapcsolatba kerülve csak alvállalkozó és alelnök legyen a Fideszben a ciklus végére. Még kénytelenek lesznek újra alkotmányt módosítani, és létrehozni egy alminiszterelnöki posztot.

158 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr532186341

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megéri nekünk a magyar Forma 1-es nagydíj? 2010.07.30. 10:14:03

Hétvégén lesz a 25. Forma 1-es Magyar Nagydíj! Ez nagyon üdvözlendő, hiszen már alig akad nemzet a világon aki nálunk több versenyt rendezett volna. A véletlen műve lenne ez, vagy más oka is van ennek a kimagasló eredménynek? Évről-évre árnyalják a r...

Trackback: Dakar: Palik László autogramja 2010.07.30. 09:53:14

Idén újra elindult és természetesen minket is megfertőzött a Dakar-rally, mely jelenleg Dakartól eléggé messze, Dél-Amerikában zajlik. A verseny ideje alatti két hétben bemutatunk néhány versenyzőt (autós párost, motorost vagy kamionost), akikkel a tav...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az egyik kutya, a másik eb.

De hogy pontosabb legyek:

Az egyik 19, a másik 1 híján 20...
Gyulait karpotolni kellett, hogy nem o lett az allamtitkar... mozgatjuk a kadereket, ejtoernyo, zsiros allas. Regi szep szavak a kadarizmusbol ujbol ertelmet nyernek, ha egyaltalan elvesztettek valaha is.
Végre! Remélem a TV-ről is eltűnik! Ki nem állhatom a stílusát (ezzel sokan így vagyunk)!!!
Czollner is örülhet....
Gyakorlatilag nem volt nyereséges a forma-1 alatta sem (a világban mindenhol profitábilis), uh nem kár érte, max. nem fájdul meg a fejem az ordibálásától, meg a k...a nyegle stílusától!
Műszar az, amit sikerült összehozni a barnával egyetemben!
Menjen versenyezgetni, aztán, ha majd rájönnek, hogy egy feneketlen kútba öntötték a pénzt feleslegesen, akkor majd onnan is megy!
DE!
A Palik legalább a tű közelében volt, a Gyulai soha sem lesz! A Paliknak talán van lobby ereje Ecclestonnál, a Gyulainak nem hiszem....
A lényeg az, hogy milyen színű az alsógatya...
Valóban új rendszer született. A neve: hűbériség.
"Ennek a korszaknak a megkoronázásaként azt is megértük, hogy Palik László lett 2008. év autóversenyzője."

EGy dilettáns. Messze több sikert elérő autóversenyzőink vannak, csak mögöttük nem áll ott a média, mint a Palik mögö
A lényeg, hogy a Fidesz mindenhová benyomja az embereit. Bármi áron.......... Viktátorunk kiterjeszti a hatalmát az Óperenciás tengeren túlra is.
Bánja fene milyen posztja van csak Forma 1-et NE kommentáljon, mert amikor az ember már jól kiröhögte magát a "szakértelmén" utána nagyon fárasztó hallgatni.
Főleg amikor a kollégáit "alázza", "oktatja" egyenes adásban.
Palik az ötöd-ölő műsorvezetésétől vénségére eljutott az autóversenyzésig. Általában ez fordítva szokott lenni...
"Palik Lászlót még 2001. februárjában kérte fel az akkori sportminiszter, Deutsch Tamás a Hungaroring vezetésére... Palik benne volt Deutsch tanácsadói stábjában is, és a politikus nemcsak vele, hanem Héder Barnával is baráti viszonyt ápolt, őt a Magyar Atlétikai Szövetség (MASZ) választotta meg elnökének.

Palik megválasztásakor a Hungaroring elnöki és vezérigazgatói posztját is megkapta, később a vezérigazgatói posztról leváltotta Gyurcsány Ferenc."

Most akkor miről beszélünk?
Amúgy tényleg jó lenne, ha visszavonulna az F1-től.
@P.mester:
Új?
Miért mikor volt ez másképp? :)
Lehet Palikot utálni vagy szeretni. De az tény h Hungaroringet imádják az F1-ben és mindig dícsérték a rendezést. Ezen kívül számos egyéb versenynek és rendezvénynek adott helyszínt nagy sikerrel.

Ez már tényleg szánalom amit ez a csicskafidesz tömörülés (nincs rájuk jobb szó) végez. Ez a tipikus csakaazértis az aén emberem politika. Az már a kutyát nem érdekli hogy ért e hozzá esetleg. Gyulai??? Autó és motorsport??? Mi vaaaaaaaaaan??????

Ennyi erővel az a szánalmas kokó is lehetett volna
Palikot lehet szeretni, vagy útálni, de egy biztos, hogy a Hungaroringet nagyon profin vezette. Nevetséges, hogy még ide is "saját" ember kerül, akinek eddig köze sem volt a F1-hez. Ez az egész már hányinger. Amúgy én sem csípem, mint kommentátort, de ez két külön dolog.
Amúgy Palik elég régóta ott van.
Milyen kormány is volt akkor amikor odakerült?
Miről is beszél ez a cikk? :)
Nekem az is elég lett volna, ha nem Palikot hallom a TV-ben az F1 alatt, és nem hallom, amit folyamatosan alázza nagymenő stílusban
Zollner "Gyulám"-at.
Az már csak hab a tortán, hogy a Hungaringből
is kirúgták.
Jó napom van ma!!!!
Jöhet Marsi Anikó!
bástya?
max. az utolsó paraszt....
@tettike:
csak a hangszine nem mediába való. és ez pont elég.
mojszipupi: ezeket a marhasagokat nem tudom, honna veszed, a pilotek nem igen szeretik a palyat, unalmas, lassu es elozni sem lehet , emellettrendszeritn majdnem 40 fok van, ami kikeszito, az meg hogy milyen rendezvenyeket szervalt a hungaroringre a marsine kisse rohej, nezz meg mondjuk egy spa-i vagy zolder-i esetleg barmelyik nemet versenypalyat (meg F1 palyanak sem kell lennie aktualisan), minden hetvegen van valami nem kis kaliberu verseny (jo resze ingyenesen latogathato (tapasztalatbol mondom)

marsine sztorijahoz meg csak annyit nem volt hu katona, Macso Tomi odarakta ez meg leallt nagyba bratyizni a sosemvolt katonaval, ez lett az eredmeny, ezt nagyjabol seggnyalasnak hivjak, mindig az aktualis hatsot nyaldossa, most meg elhajtottak, van ez igy :DDDDDD, szakertelmerol, stilusarol, autoversenyzesi "nagysagarol" inkabb semmit nem is mondanek, nem erdemes, nincs mit
elfogytak a halbiológusok?
szomorú lesz majd amikor a család kedvelt háziállatait fogják kinevezni vezetői pozíciókba, de biztos vagyok benne, hogy azt is meg fogják magyarázni és lelkesen támogatják majd a droidok.
Hogy egyesek nem tudják szétválasztani a kommentátor Palik teljesítményét a Hungaroringet vezető Palik teljesítményével, az legyen az ő bajuk. A Ring igenis szépen üzemelt a vezetése alatt, több olyan versenysorozat jött ide, ami korábban azt sem tudta, merre van ez az ország: lásd az idei versenynaptárt.
Eccleston nyilatkozta, hogy minden pályára napokkal előbb oda kell mennie seggbe rugdosni a szervezőket, ide meg elrepül csütörtökön, és hátradől a fotelban.
És az tévhit, hogy nem szeretik ezt a pályát. Csak a nyilatkozatokat kell előszedegetni, Sumitól kezdve Hamiltonig mindenki megvédi az ellenérvekkel szemben. Arról nem is beszélve, hogy jópáran itt szerezték meg az első F1-s győzelmüket. Button még most is beleborzong, amikor a 2006-s évre gondol. És nézők is vannak szépszámmal, bár kétségtelen, hogy a válság tavaly nálunk is látszott. De már tegnap annyian voltak kint, mint az oroszok.
Nyílván van, amit ott is jobban lehetne csinálni. De nem vagyok biztos benne, hogy egy kívülálló vizes, nagy manageri teljesítményt fel még nem mutató haver kellene a vezető posztra.
@labi: Ha már kérded, fidesz kormány volt, deutch tette oda az ő nagy cimbijét a hungaroring élére. Így már talán számodra is érthető, hogy miről beszél a cikk. Ha nem tudsz valamit, továbbra is kérdezz bátran.
@Bakter: Tökéletesen igazad van.
Tökéletesen mindegy, ki lesz, csak ne ez a ... nincs rá jelzőm, sajnálom, semelyik sem tükrözné a valóságot, marad szimplán palik... szóval ne ez a palik, aki miatt tizedik éve nem lehet megnézni egy magyar közvetítést a Hungaroringről, mert az ember agyvérzést kap a dilettantizmus, az ostobaság és az ego keveredésének ettől a rossz viccétől... akkor már sokkal i9nkább egy zat einz-os darálós német kommentátor, pedig az sem egy leányálom...
Szebásztyián Fetttttelll........
:-)
Már régen szeretném, ha ez a mondat is klasszikussá válhatna, a Hungaroringen és a TV előtt is:
Hova tűnt Palik László, Hova tűnt Palik László
Az igazi "klasszikus":
www.youtube.com/watch?v=GpEYdb2ZNbA

Remélem többet már nem kell elnémítanom a TV készüléket sem a verseny nézése közben...
uraim két dolog:
1; palik mint kommentátor szar, ezen kár vitatkozni.
2; de ennek semmi köze a versenyrendezéshez értem?

"kajakkenus elvtársat" kinevezni egy technikai sportokkal kapcsolatos intézmény vezetői posztjára pedig nem más, mint olcsó bolsi tempó, ala ötvenes évek.
@tettike: Egyetértek.

nem volt körülötte semmi zaj, ügy, ez azt jelenti, hogy valószínűleg jól csinálta. Szerintem is profi volt.

Más kérdés, hogy mint riporter, vagy mint "celeb" nem egy közkedvelt figura.

Csakúgy, mint GyuZsó, aki remek sportoló volt, nem biztos, hogy jól fogja csinálni.

Egy a lényeg, aki elég mélyre hajol a Viktornak, az kap valamit. És ez a legszomorúbb.
Volt szerencsém 10 évet lehúzni a Ringen, ismerek egy-két dolgot, összefonódást.
A Palik nagyon ritkán jelent ott meg, nem ő volt a valódi főnök, hanem Gál Attila, most meg Dancsó.
Sok vizet nem zavart leváltott barátunk.
De annak nagyon örülnék, ha az RTL-ből is kiraknák. Van, hogy le kell venni a hangot a tévén, annyira idegesít a szövege.
@Bakter:

Hogy milyen szervező, azt, mint néző, bocs, de pont leszarom, engem az érdekelne, hogy élvezhessem a közvetítést... hogy ecclestone hogy dől hátra a fotelben, vagy hogy futkos a falon, nos, ez olyan mértékben hagy hidegen, hogy el sem tudod képzelni...
Nem is értem miért nem lett politikus Lacikából. Persze még lehet. Összeránt pár hasonszőrű celebet és indulhat a Ripacspárt :-)
Nekem is elég lett volna, ha csak a riporteri székből repül, eltűnik szem elől. Azt hiszem nem is láttam bakit, míg a többi versenypályán azért elő-elő fordul a bénázás.
És valóban a seggnyalás művésze, de ha pénzt akart szerezni az aktuális kormányoktól, még szopnia is kellett, nem csak segget nyalni.
Mondjuk azt nem értem miért nem az autósporthoz valamit is konyító pártkatonát akarnak tenni a helyére. Jobban mondva értem, csak ez így nagyon átlátszó. Persze leszarhatják.
@GARFIELD13: azt hiszem, te egy igazán szemléletes példája lehetnél a funkcionális analfabetizmus prezentálására.
Itt nem az a lényeg, hogy ki kinek a kicsodája (micsodája), mert szerintem a kutyát nem érdekelné, ha a máshol nyereséges versenyt nálunk nem 5 milliárd forinttal támogatná az állam, amely összeg nagy része természetesen a megfelelő zsebekben landol. Kiváncsi lennék, ha az Állam megvonná ez az összeget milyen gyorsan hátrálnának ki a bizniszből a mostani fejesek....
@É2I: Ja még annyit, az koránt sem biztos, hogy "riporterként" nem látjuk/halljuk viszont a F1 közvetéseken. Arról nem volt ugyanis szó.
De érdekes lesz, ha Gyulám rákérdez:
És most hogy érzed magad Laci?
Követelem, hogy minden F1 kocsira legyen rászitázva a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozata a versenyen! Hadd lássa a világ is!
@R. Daneel Olivaw:
Te ennyire hülye vagy? Nem a kommentátor Palikot fogják leváltani. Attól mert a Hungaroring vezetői posztjáról eltávolítják, az RTL Klubban még ugyanúgy ő fogja közvetíteni a futamokat.
De amúgy igazatok van, jöjjön a sok fideszfasz mindenhova.
@melchi zadok: Egyetértek

PAlik lehet hogy tetszett valakinek, de ami a tévében kuruttyol az fergeteges baromság és idegesítő.
Mióta ő dumál, hang kikapcs.
Szerintem Orbán Viktor Miniszterelnök Úr lenne a legjobb közvetítő, a megfelelő pillanatokban szólhatna a néphez is. Fantasztikus sikere lenne, egy ország nézné a F1-et.
Az hogy nem ért hozzá, fel sem tünne Palik után, sőt ha párhuzamosan közvetítene egy focimeccset is még érdekesebb lenne.
ezt is megéltük, végre igy az ev 365 napjabol nem olyan elnök lesz aki csak 30 napot dolgozik mert ugye a hobbija a rally... es sosincs itthon.

elmultak azok az idők amikor egy volt taxis ilyen csoda szep karriert fut be
@Whiteman: csak ha a taxis nem fideszes.
Ha Palik idegesítően kommentál, akkor Czollner /ugghhhh/ Gyula mit csinál? Mint az ötévesek. Valaki megpördül: UUUGGGHHHH. Valaki lemegy a fűre: UUGGGHHHH. Lassan ott tartunk, hogy egy autó kimegy kerékcserére és akkor is uhhogni fog. Rettentően idegesítő ez a dedós effektezés.

Másrészről vizes ember miért nem érthet autóversenyhez, vagy az autósport vezetéséhez? A dakaros Luc Alphand legjobb tudomásom szerint síelő volt. A sí és a sivatag pedig két eléggé összeegyeztethetetlen dolog. Mégis nyert Dakart. Nyilvánvalóan azért, mert egy havas sportot űző ember nem érthet a sivatagi autóvezetéshez...
azt nem ertem, ha valaki kajak olimpiai bajnok bolte sTF-et Kulkerfoiskolat vegzett, a MOB alelnoke, jelentos uzleti tapasztalattal rendelkezik, mitol alkalmatlanabb erre a posztra mint egy sportriporter?
vagy a Hungarring elnoke csak vole autoversenyzo lehet, megh a aker erettsefije sincs?
vizesember?
ha nem jo kerjetek fel zsotit
Ez nem erről szól!
Itt semmi sem az,aminek látszik.
A Fidesz a 2/3 birtokában bármit megtehet,báár,szerintem kevesebbet,mint amennyit OV gondol.
Sokan mondják,hogy az önkormányzati választásokig mindent le akar kaszálni az uralkodó párt. Azt nem értem,hogy mire ez a nagy sietség,amivel szinte szándékosan ártanak maguknak.A Simor fizetése nem matek (bármennyi is legyen),hanem a világ szemében elvi kérdés.Én nem szeretem Palikot,modorosnak,nagyképünek tartom,de végülis jól működött a cirkusz a vezetése alatt.
Az egész kezd hasonlitani az ősi viccre:
leszálló repülőgép,pilóta véletlenül bekapcsolva felejti a mikrofont.odaszól a másodpilótának:landolunk,iszom egy hideg sört,és jól megdugom az uj szőke sztyuvit.
A sztyuvi rohan,hogy figyelmeztesse a kapitányt,mire egy utas: ne rohanjon drágám,hallotta,először egy hideg sör...
Czollner Gyula leginkább saját magát alázza minden egyes futamon...:)
@CJKrisz: "Másrészről vizes ember miért nem érthet autóversenyhez, vagy az autósport vezetéséhez? A dakaros Luc Alphand legjobb tudomásom szerint síelő volt. A sí és a sivatag pedig két eléggé összeegyeztethetetlen dolog. Mégis nyert Dakart. Nyilvánvalóan azért, mert egy havas sportot űző ember nem érthet a sivatagi autóvezetéshez..."

tehát lenne a megdönthetetlen érv amellett, hogy akkor gyuzsó valójában szakember?

aha :)))
@Csabikuci85: Eddig az MSZP nyomta be mindenhova az embereit, most a Fidesz. Mi ebben a fura? 2002-ben is így picsogtatok, amikor egyes állami cégek vezetőit, akiket törvényileg nem tudtak eltávolítani, úgy segítettek a lemondással kapcsolatos döntésben, hogy félholtra verették (Szász K.)?
Kit érdkel az autóverseny? Bennfentes úrihobbi.
Az egészből csak az a szomorú, hogy ezeket megszavazták a tisztelt pógártársak... Palikot nem sajnálom, mondhatni utálom, mióta felbukkant Dávid Sándor mellett. De hogy már megint egy dilettáns, semmihez sem értő pártembert erőszakolnak be vezető pozícióba...
ÉLJEN RÁKOSI VIKTOR ELVTÁRS!
@Steppenwolf ahh, képzeld már, palikot deutsch tamás nevezte ki. akkor most kit is rakott az mszp a helyére??

"ignorance is a bliss..."
2016 után már nem lesz F1, azt utána lehet nyavajogni, h régen.....
Majd a mogyoródi pályán meg lehet rendezni a Nemzeti vágtát, meg szürke ökrök országos futamát
Azért azt sem felejtsük el hogy a királyi tv-től a palik játszotta át nem kevés pénzért a háttérben, a retekklubnak a közvetítési jogokat. Szóval a kommentárkodás már csak ajándék volt, a lóvé előtte is adott volt. Mindenesetre a stílusa a Dávid Sándorénál jobb volt, de amúgy meg szánalmas buziskodást csinált végig, a seggnyaló czollnerrel meg bandájával.
Kizárólag a gondolkodás nélküli lefejezés zavar. Palik is adott volna annyit a viktátornak mint a leendő vezetés. Lehet, hogy jó manager ez a palik de pocsék kommentátor.
@Bakter: ellenérveim: 1: fellegi rtl-es góré lett. 2: egy ex-ringigazgatót hüjék lesznek hagyni mikrofon mellett. a legkisebb szervezési hibát (is) úgy megszinezné, lényegében egy nem-is-secret-ügynök lenne, aki bármikor alájuk ver. (szvsz gumis czollner hiába vásárolta be magát, (ill a családja), neki is vége a dalnak) de lehet hogy tévedek...
@melchi zadok: Akkor meg nem értem, milyen tisztogatásról beszéltek. :)
Frank Tamás a tulajdonhányadával arányosan veszi ki részét a veszteségek fedezéséből is?

Palikék többször is megkapták a legjobb rendező díját, azt azért gondolom nem a szép szeméért adták. Csak ne közvetítene...
Éljen Rákosi és Sztálin emléke. II Orbán doktori disszertációjának címe: Hogyan lehet visszaállítani a Rákosi rendszert parlamenti támogatással.
Néhány tény: Palikot ne sajnálja senki.
Képességeihez képest még így is volt egy jó évtizede, amit ajándékba kapott.(És gyanítom, Héderrel együtt ezután sem fog Fedél nélkült ajánlgatni az aluljáróban.)

A Hungaroring vastagon és hagyományosan veszteséges. Ha összeadjuk, a magyar adófizetők pénzéből hány százmilliárdot pumpáltak bele- csak a Palik vezetése alatt- ebben a műfajban világrekord jönne ki.

Arról már szinte ne is beszéljünk(pedig kéne), hogy ezalatt hogyan, milyen körülmények között alakulhatott ki a jogviszony Frank Tamással, és cégével az Ostermann Kft-vel...

Mert csakis megint a már jól ismert belterjes maffiánál kötnénk ki...
Majd jövőre meglátjátok amikor közlik, hogy csak 4 milliárdba került a verseny !
Tehát vagy 6 lett csak nem valják be. Vagy a 6-ból 2 ment a pártkasszába izé bocs árvízkárosultaknak
2010. 07. 26.
Kormányköltések: milliárdok Forma-1-re

A kormány a költségvetési tartalékból 1,3 milliárd forintot csoportosított át a Forma-1-es futam támogatására, ugyanis az előre eltervezett 4,2 milliárd forint várhatóan nem lesz elegendő a rendezési jogdíjra, amely évről évre folyamatosan növekszik.
A Napi Gazdaság hétfői számának cikke

Az idei költségvetésben a tavalyi négymilliárd után 4,17 milliárd forintot különítettek el, ezt lett megfejelve 1,3 milliárddal. Sajtóértesülések szerint ebben az évben 22 millió dollárt fizet a Hungaroring Zrt. a jogtulajdonosnak, ez a múlt pénteki 220 forintos dollárárfolyammal kalkulálva 4,8 milliárd forintot tenne ki. A kormány láthatóan nem bíz semmit a véletlenre, ezért 700 millió forintos tartalékot képezett az esetleges forintgyengülésre felkészülve, így egészen 250 forintos dollárárfolyamig van fedezete a Hungaroring Zrt.-nek.

A társaság helyett a tulajdonos állam fizeti a jogdíjat. Eddig azzal érveltek a rendezők, hogy az évi két-hárommilliárd forintos tétel bőven megtérül az államnak a pluszforgalom miatt keletkező adóbevételeken, bár a hivatkozott tanulmányt számtalanszor megkérdőjelezték. Az idén viszont ennél jóval többe kerül a futam, így újra felmerülhet az az ötlet - amely más országokban bevett gyakorlat -, hogy a turisztikai szolgáltatók is beszálljanak a futam finanszírozásba.
-----

Ezt kapta rögtön indulásnak az Orbán-kormány...
Palik elmennek, jönnek Zsoltik...
De hová tűnt Palik László??????????????????????????????????????
A Red Bull Airrace utan a Forma 1-et is elfogjak kurni. A Viktator nekiall majd izmozni, hogy Ecclestone fizessen, hogy egyaltalan idejohet Orbanisztanba.
Miutan minden poszta rakjak vissza a 8 eve levaltott embereket, a Hungaroring elerol meg levaltja a sajat maga altal kinevezett Palikot?

Vegulis legalabb nem Egerket nevezte ki a kis gonosz torpe. Legfeljebb megint Pokorni olvasta volna fel, hogy mit is akar mondani :D
Taker
Szerintem is. Czollner magát alázza.
Nincs olyan futam, hogy ne bakizna.
Hogy asszondja: "A csütörtöki szabadedzésen, ja, nem a péntekin, amikor Massa kikanyarodott, akarom mondani, Alonso, akkor Cristian Horner, illetve, bocsánat: Stefano Domenicali..." stb., stb., stb.
Nekem szimpatikus Palik. De, ugye, ez tökéletesen szubjektív vélemény.
egerszegit láttam pár éve a háttérben a pódiumon tapsolni. most főállású anya, vagy jutott neki is konc(z)?
Az hogy nyereséges vagy veszteséges az F1 nézőpont kérdése. Ha csak futamot nézzük, akkor az. Ha ez egész hétvége, nem csak pályán realizálódó bevételeit nézzük, akkor messze nem az. Sokkal több bevételt termelnek az ide látogató turísták, mint ami támogatást megítélnek a futamnak.
És ha elhúz egy forma1-es autó csak ennyit hallasz: víííííííííktoooooooor :D
Dehát Palikot Deutsch Tamás nevezte ki. Ammeg fideszes. Ezen ne tessék átsiklani.

Viszont jó lenne, ha nem őt hallanám közvetítés alatt. Igaz, Gyulám? :)
@hagyma: hát pont ezt akartam mondani. Ha Gyuzsó- sokak szerint - mint kajakos került ide, akkor a Palik, mint sportriporter került anno ide.....Mitől jobb (vagy rosszabb) egy sportriporter ring igazgató, mint egy kajakos olimpiai bajnok igazgató? Amúgy Gyuzsó volt ügyvezető az UTE-ban is, tehát van vezetői tapasztalata, Palik meg konkrétan a mikrofon mellöl jött.
Palik takarodjon...tök mindegy ki takarítja el, csak takarodjon már a pcs@ba!
@MACISAJT: na ne csinaljunk mar ugy, mihntha nem terulne meg tobbszorosen...:-DDDD

meg mindjart megsajnaljuk szegeny kormanyt, aki eveken at mondta, mekkora szarban van az orszag, de majd ok tejjel-mezzel megfolyatjak, aztan kormanyra kerultek es mondtak, hogy ja, megsem, mert mekkora szarban van az orszag...:-DDDDDDDDD
Én csak a kommentár stílusát nem szeretem. A többihez nem tudok hozzászólni.
Most majd bizonyíthat a rallyban :)
@az igazi Sipi: ("na ne csinaljunk mar ugy, mihntha nem terulne meg tobbszorosen...:")

Persze,persze...A világon egy veszteséges Formula 1 futam van- a Hungaroring...
Érdekes, nem?

Mint ahogy az is, hogy van a Hungaroring Zrt. ugyebár- az érdekesszerü Ostermann Kft.-vel...
És a társaság helyett a tulajdonos állam fizeti a jogdíjat- évi most már 5 milliárd forintot...

Ja kérem. Egyesek nyernek-mások veszítenek, ugye.No de hogy mindig a MAGYAR ÁLLAM veszítsen- az már mégiscsak túlzás..
@Sokorai_Atala:

Gyulai UTE regnálásáról maradtak írásos emlékek. Amiben 100 milliós APEH tartozást nagyvonalúan "jogértelmezési különbség"ként aposztrofál.

www.hetek.hu/sport/200401/ujpest_befektetokre_varva

@index-cenzura.biz:

Egérke főállású anyából főállású védnökké lett:

www.mob.hu/engine.aspx?page=YOG_2010_irany_szingapur

Hogy mit fog védnökölni Gyulai és Czene mellett Szingapúrban, az majd kiderül...:-)
F1 az rtl-en van, ami nem köztévé. Számonkérni a szinvonalat enyhén necces.
azért a kokó mob elnöknek,hát gyerekek,azért ez még fidesz szinten is brutálisan durva.ez a jóízlés határától k.rva messze van.
1, Minden szezon végén egy nemzetközi szervezet közli a versenyhelyszínek költségeit, abból mekkora szerepet vállal az adott állam, és hogy mekkora összebevételt értek el. A legtöbb országban az állam támogatja, sőt az arab világban gyakorlatilag 100%-ban állja a verseny költségeit. Így nálunk is ez van, mert a turisztikai, áfa, stb bevételekből ezen költség kb 3*-a jön vissza. Arról nem is beszélve, hogy 100 milliók nézik a futamokat világszerte, a reklámérték megbecsülhetetlen.
2, Ha olyan szar üzlet lenne, nem akarna minden második ország futamot rendezni.
3, A Palik-éra alatt jól funcionált a Hungaroring, ez ténykérdés. Az pedig, hogy Gyulai hogy vezetné, a jövő titka. Azaz: egy funkcionáló vezetést leváltanak egy bizonytalanra. Persze, lehet mégjobb lesz, de a magyar példák nem azt mutatják, hogy előre megyünk bármiben is a pofázáson, meg a jelmondatatok hangoztatásán kívül.
@Bakter: ("Minden szezon végén egy nemzetközi szervezet közli a versenyhelyszínek költségeit, abból mekkora szerepet vállal az adott állam, és hogy mekkora összebevételt értek el. A legtöbb országban az állam támogatja")

Mutasd a 2001-től tartó palik-korszak kimutatásait.
És összehasonlitásképpen a többi európai futamét.

"Ha olyan szar üzlet lenne, nem akarna minden második ország futamot rendezni."

Valóban.Ugyanis "valamiért" egyedül a Hungaroring veszteséges, hagyományosan.
Idvezlet!

Nos, teljesen természetes, hogy Paliknak mennie kellett. Józan (bár ennek kicsit majd betesz a rézeleje-pálinka)- országban ez teljesen természetes. A mi szeretett miniszterelnökünk (bár néhány éve még nem annyira, de most már) nagyon hisz. Mindenben. Palik pedig DÉMON-i. (Damon-i).

Hiszen:

www.youtube.com/watch?v=jdw-lVZXgO4

Nos, ezek után TELJESEN TERMÉSZETES, hogy egy ilyen, hitetlen (vagy a rosszban hívő) embernek mennie kell.
S, hogy miért csabai (vagy szegedi, vagy debreceni páros?) Ja- gyulai- hát - ez is természetes. Cs.S. egyik cégének (bár, édes bankárunk mint tudjuk, a focihoz ért- BANKÁRKORMÁNY!- híjnye! /Ja, bocs, azt mi mondtuk- az ellenfeleknek. Akkor NEM BANKÁRKORMÁNY! / Szóval- kint lesz a pick levonó az egyik forma-1 -es kocsin. Jövőre meg a GYULAI KOLBÁSZ lesz kint rajta.

Aszt jónapot!

S.
@v. jókormányzósember: Ja, és hát milyen hülyén hangzana "palik" - a mostani sportéletben- még azt hinnék- drága közt. elnökünkkel szívózik! (Már, hogy mekkora palik azok, kik elnökké választották a másik palit.)
palik vállalhatatlan. nem 2010-ben, hanem 1995 óta.
fidesz ide, fidesz oda, lehet köpködni, de ez nem változtat azon a tényen, hogy Palik egy dilettáns! foggal-körömmel ragaszkodik egy olyan dologhoz, amihez TEHETSÉGTELEN! nem tud objektíven közvetíteni, szar autóversenyző (?), és egyébként egy nagyképű majom (bár ez az ő privát dolga)!
megpróbált birodalmat építeni maga köré (ahogy mások is tették, pl. H.P.) és a szarból várat csinálni....nem jött össze!
a csúcson "vonul vissza"? pfff...jaaa, van úgy, hogy a 0 a csúcs..:P:P
Ebben a cikkben mintha kételkedne a szerző abban, hogy a legeslegalkalmasabbak kapnak állami pozikat. Gyurcsány szekerét tolod-e?
@MACISAJT: Miért ez a Hugaroring-Állam-Ostermann-Bernie Ecleston szerződéses viszony is változik? Tudna valaki adatot arról, hogy csak a Hungaroring veszteséges? Mi számít bele a bevételi oldalba, a szállodai, vendéglátó, autópálya matrica, benzin, prostik bevétel is? Gyulainak van referenciája, mármint rendbe tett gazdálkodású részben v. egészben állami pénzen működő intézmény vezetése kapcsán?
@Fabius: köszönöm, bár a cikket olvasva ha én jól értelmezem, az a tartozás, nem a Gyulai alatt halmozódott fel, legalábbis nem az egész hiszen, 1998-ról írnak 2004-es cikkben. és ő 2001-től volt elnök kb 2,5 évig.
Egérkét meg hagyjuk már, ezzel meg tényleg nem értem mi a baj, hogy egy többszörös olimpiai bajnok, 3 gyermekes édesanya képvisel minket egy sportrendezvényen valamilyen funkcióban. Miért ki ment volna?? Mondj már egy nevet, lehet bármelyik oldal, csak méltóbb legyen.
Mit keresett egyáltalán ott?!? Jobb is ha eltűnik. Sokan nem bírtuk a stílusát, nem fog hiányozni.
@Prala: Nem védem, de a tények kedvéért, nem a riporteri, meg az autóversenyzői pályafutásáról van szó, hanem a menedzseri, vezetői pozícióról, arról pedig a közvetítései és autóversenyzői pályafutása alapján én nem tudnék véleményt alkotni. Mindenestre a versenyzőként, kommentátorként kialakított kapcsolatrendszere, áttekintése egy ilyen rendezvény működésére nem tagadható és Gyulainak 5-10 év kell mire ebben utóléri, ha egyáltalán. Mennyire normális, hogy egy olyan országban élünk, ahol semmenyire sem érdekes, hogy ki mire alkalmas (nem Palikra gondolok) , ha kell a helye egy elvtársnak, akkor így-úgyis repül?
@sprenczl: Szövegértelmezésből szintén 1-es.
@Prala:
A közvetítésnek semmi köze a HRing vezetéséhez. azt hogy igazgatónak jó-e kiderül a cég nemzetközi megítéléslből, eredményéből, mérlegéből stb. Az, hogy mellette egy beképzelt riporter ( vagy éppen, amatőrbéna dakaros... ) semmi köze.
@Sokorai_Atala: Például én...)
Bár nem sok közöm van a sporthoz, de annyiért amennyit kap plusz költségtérítés...
Ha valaki sportolt azért megfizették, ő is ugyanolyan büdöset szarik mint én.
@MACISAJT:
Kinek a birtokában van a Hungaroring? A magyar államéban. Ki száll be a futamrendezésbe? A magyar állam. Ki teszi a bukszába az idelátogató többtízezer néző fogyasztásából, szállásából, stb származó adóbevételeket? A magyar állam. Akkor ki-mi veszteséges?
Most nincs időm megkeresni az említett táblázatot, amiben az is látható, hogy pl a német állam mennyivel száll be a rendezésbe.
És egyébként 2008-ban sem volt veszteséges: a rekordnézőszám mellett minimum nullszaldós volt.
@stars7726: És a czene attila? bazmeg, mint egy beképzelt óvodás..
Egyes mocskok odáig süllyednek, hogy Egerszegi Krisztinát alázzák ezen az oldalon. Szerencsétlen senki, nyaljátok Gyurcsány vezéretek ülepét!
@cdrom70: Egerszegi pont nem igazán abban a profi érában sportolt és nem azt, amit kiugróan megfizettek. Természetesen egy átlag embernél jobban kersett, de egy labdarúgó vagy kézilabdásnál kevesebbet. Persze jónéhány olimpia bajnoki cím hozott mindig a konyhára:) de gondolj bele, ki ő (mármint az Egerszegi), és ki fikázza itt, hogy miért megy ki sportvezetőként valami rendezvényre. Tényleg nem értem.... Ja nem vagyok a rokona vagy a szomszédja:)
@Sokorai_Atala:

A Gyulai-UTE példát arra hoztam, hogy én nem szeretnék olyan embert milliárdos közpénzek közelében látni, aki 100 milliós tartozást az állam felé sportvezetőként ilyen nagyvonalúan kezel. Mintha a hasonló mentalitás leváltására szavaztunk volna legutóbb. Vagy nem?

Egérkével nincs bajom. Mindössze egy felvetés kapcsán rámutattam, a kitartás meghozta gyümölcsét. Ennyi.
@pistii: erről beszélek... Én nagyon felháborodtam ezen.
Továbbra sem értem, egy többszörös olimpiai bajnok 3 gyermekes családanya miért nem képviselheti az országunkat egy SPORT rendezvényen akármiként is.
@Fabius: " nem szeretnék olyan embert milliárdos közpénzek közelében látni, aki 100 milliós tartozást az állam felé sportvezetőként ilyen nagyvonalúan kezel. Mintha a hasonló mentalitás leváltására szavaztunk volna legutóbb. Vagy nem?"

Kaya Ibrahim és Josip Tot megválasztásával? Ezt te se gondoltad komolyan.
@Fabius: értem, bár Egerszegit ismerve ez benne fel sem merült, hidd el élsportoló voltam ismerem jól(nem úszó).
Igazából pedig a Palik sem hozta fergeteges eredményt a vállaltnál, lehet jövő héten róla is olvashatunk, mit hagyott maga után
az ott egy pannon puma mögöttük?
Hova tünt Palik László, hova tünt
Van arról statisztika,hogy mennyivel ugrott meg az állami bevétel rubrika augusztus első napjaiban???Illene nyilvánosságra hozni és a
szállodák,éttermek,taxisok---kurvák--- szálljanak be az állami kiadásba....ja és a Palik ez a tehetségtelen seggnyaló,senkiházi tünjön már végleg el mindenhonnan!!!!
@Sokorai_Atala:

Egy biztos: Palik és a rendezés/lebonyolítás terén sok kifogásolni való nincs. Egy dolgot csinált jól, ezt.

A kommentátorkodás és a versenyzés teljesen más lapra tartozik.
Egérkéről le kéne szállni. Egyszer ugyan elkövetet egy hibát, hogy felült egy emelvényre. De én azt a politikus basznám pofán egy szívlapáttal, aki ilyen személyiségeket citál a napi politikába, és eltűri, hogy ők is beszennyeződjenek általa. Mert ahol a szar fröccsen szanaszét, ott mindenkinek jut az arcára, hiába volt olimpiai bajnok.
Palik László, Hír Rádió Kft, Deutsch Péter, Deutsch Tamás, Hungaroring... szép ív volt
Komolyan meg tudok még lepődni azon, hagy létezik még olyan ember, akinek nem csípi a szemét a fidesz mindenkit kirúgok és a helyére a sajkát emberemet teszem, ha ért hozzá, ha nem személyzeti politikája.

Ezek a rajongók a teljesen elvtelen emberek mintapéldái, saját egyéni véleményük nincs, csak és kizárólag a kiválasztott hatalom döntéséért rajonganak, kritika nélkül.
@Fabius: igaz. A kommentátori munkásságáról én egy szót sem ejtek:)
Mindenképpen jól járunk - egyszerű tévénézők - a cserével. Palik tanulatlan, műveltelen, sötét b..., akinek a kapanyél kiesik a szájából, mégcsak távoli köze sem volt a sportokhoz soha - fricska az élettől, hogy épp a Deutsch Tomi nevezte ki, hogy aztán keseríthesse az életünket annyi éven át. Közvetítései nézhetetlenek, ártott az egész sportágnak - finoman fogalmazva. Gyulai hozzá képest klasszisokkal jobb lesz, ha másért nem, mert maga is sportolt, és némiképpen tanultabb ember - gyanítom, hogy ő nem fog ragaszkodni ahhoz, hogy személyesen (hasonszőrű barcikáival körülvéve természetesen - remélem, a Czollner bubus is repül) közvetítse a futamokat - nem, nem a MECCSEKET...
@Kangörény_: A gyulai ért annyira hozzá, mint a Palik, nyugodj meg
@flora.a:
Nagy a sötétség!
Hányszor kell már elmondani, hogy Palikot nem mint televíziós kommentátort akarják leváltani, hanem mint Hungaroring elnököt. Ilyen kibaszottul nem tudjátok felfogni, hogy a tévéközvetítésnek semmi köze sincs ahhoz a poszthoz, amiről szó van? Az egyik egy kereskedelmi tévében betöltött riporteri állás, a másik, amiről szó van, egy állami cég elnöki posztja.
Azt mondták vagy a Gyulai vagy Pataki Attila lesz a befutó. Rákai Philip lett volna rá még alkalmas, de neki más pozit néztek ki.
@Tibike15:

Ezt a kijelentést mire alapozod? Hány hasonló tömegbázisú rendezvényt igazgatott Gyulai eddig? Egyet sem? Akkor mire az optimizmus? Az ilyen események sikerességét nem pártszimpátiában vagy Palik utálatban mérik. Ezt nem baj ha tudod.
ITT AZ ALAPVETŐ KÉRDÉS AZ, HOGY SZABAD-E 5 MILLIÁRDDAL TÁMOGATNI A FORMA-1-ET, HA KÖZBEN A HAZAI ALAPSPORTRA NINCSEN PÉNZ!!!!!
Szerintem nem.

A Forma1 unalmas szinte nézhetetlen verseny... jó elhiszem, hogy van akinek tetszik.. de akkor az tartsa el..
A legjobb állások egyike a Hungaroring elnöki pozíció. Lófaszt sem kell csinálni, csak a lét felvenni.
@szamarhegy:("Miért ez a Hugaroring-Állam-Ostermann-Bernie Ecleston szerződéses viszony is változik? Tudna valaki adatot arról, hogy csak a Hungaroring veszteséges?"

Második kérdés: igen, tud. Ajánlott irodalom: az Állami Számvevőszék jelentései a TARTÓSAN VESZTESÉGES(!)a többségi állami tulajdonú társaságokról..

Ami pedig a szerződéses viszonyt illeti: ráférne a változatás.
Már csak azért mert a Honr-kormány alatt lett
a Hungaroring Sport Zrt. vegyes tulajdonú társaság, melyben a kisebbségi meghatározó tulajdonos az Osterman Formula1 Kft., amely a jegyeket is értékesíti a Forma1-re.

Ügyes, nem?
Jegybevétel volt amennyi volt- illetve annyi volt amennyit mond a kisebbségi tulajdonos
amelyik bevasalja azokat...

Az állam meg fizet...
@tölgyes:

Szerinted én mit csinálok, ha:

1. vettem rá jegyet pénzért.
2. foglaltam szállást, ami után a panziós feltételezhetően adókat fog fizetni.
3. eszek-iszok három napig Mogyoród környékén, ami után a fentihez hasonló adóbevételi jogalap képződik.
4. nézem az összes reklámot a pályán és környékén, amivel teljesítem a szponzorok azon kritériumait, amiért a pénzt adják a Hungaroring Zrt-nek és magának a Forma 1-nek.
5. idén is megveszem a gyereknek a shopcikket, mert más versenyzőért rajong, mint tavaly. Ezzel ugyanaz az adóbevétel képződik, mint feljebb.
6. az oda-vissza utazással, a környéken csellengéssel némi jövedéki adóhoz is segítettem az államot.

Szóval mi rajongók nem tartjuk el a versenyt. Fuss ennek neki mégegyszer.
@flora.a: Milyen ostoba vagy.

Palik kifejezetten sikeres cégvezető, már a Hungaroring előtt is az volt.

"Gyulai hozzá képest klasszisokkal jobb lesz, ha másért nem, mert maga is sportolt, és némiképpen tanultabb ember"

LOL. Ez aztán az érv. Mert kajakozott, ezért "klasszisokkal" jobb lesz a ring vezetőjeként? :)) Gratulálok.
Egyébként még az se igaz, hogy Gyulai tanultabb ember lenne. Palik a közgázon végzett.
@Dr. Anspaugh: Persze hogy sikeres, ilyen hátszéllel nem lehet valaki sikertelen.... közgáz végzettség - ugyan már, ez valami vicc akart lenni? a call centerekben közgazdászok kapkodják a telefonokat, hagyjuk már a ködösítést... Nem hiszem, hogy éhezni fog valaha is, vagy hogy a két kezének munkájából kellene ismét megélnie, ahhoz elismerem, valóban elég ügyes volt, hogy a taxis idők ne térjenek vissza. Láthatóan minden politikai oldallal jóban van.
Igen, én régóta bízom benne, hogy majd egyszer nem ő fogja közvetíteni a futamokat, hanem akárki, aki ért ehhez, és így újra nézhetőek lesznek.
@flora.a:
Te tényleg ennyire sötét vagy? Még mindig a futam KÖZVETÍTÉSSEL jösz, pedig már elmondtuk 1001*, hogy nem a tévé közvetítésben akarják Gyulaival felcserélni.
@flora.a: ó, magasságos. a butaság mindig milyen hangos. gyulai jobb lesz, mert sportolt és tanultabb. köszönjük.
Némi háttér infó. a magyar sportot az első orbán kormány sportvezetői irányítják megint, csak már a háttérből. Váczi János, Dénes Ferenc és Muszbek Mihály.

Így egyszerűbb, nyugisabb. nem kell lemondani, átadni az üzleti érdekeltségeket, nincs tiszta kezek, viszont megint van hatalom. A strómanok, mint Czene, Füzi és most Gyulay, meg megoldják.

Talán egyszer majd az is eljön, hogy valaki úgy kerül vezető pozícióba, hogy azt korábbi munkájával, tehetségével érdemelte ki. Persze a forradalmi időkben ez, nem ilyen egyszerű.
@Steppenwolf: dehogynem érted... :) csak hát most sajnos nem jött be a default "bezzeg a komcsik!" panel. hmmm, lesz még pár ilyen ne aggódj :)
@néma bárány:
1./Olcsón kapta a jegyet, ha még kell hozzá 5 milliárd forint..:)
2-4. ponmt meg is ér vagy 600.000 milliót! (Egyébként a reklámfelület bevétele a magyaroké és olyan jó üzlet, mint ahogy hiszi, akkor minek az 5 milliárd???)
@néma bárány: Mint már említettem
1. Olcsó a jegy.
2. A szállás stb bevétele nem hoz 5-600.000 milliónál több adót
3. Ha a reklámfelület olyan jó bevétel, akkor minek az 5 milliárd??? Hogy évente két Nissant ripityára törjön Palik a sivatagban????
@flora.a: Azt kéne felfogni, hogy a kommentátori és a cégvezetői pozíció két különböző dolog.

Azért mert utálod, mint kommentátor, abból nem következik, hogy Palik rossz cégvezető. Ééérted?
Nem hiszem...
@MACISAJT: "Persze,persze...A világon egy veszteséges Formula 1 futam van- a Hungaroring...
Érdekes, nem?"

nem, nem az. és csupán azért nem érdekes, mert egyszerűen nem igaz. nem a magyar az egyetlen "üzemi szinten" veszteséges nagydíj. kína ausztrália, bahrein, kanada mind az.

értem én, hogy körömszakadtáig kell védeni minden fideszes lépést, (pártunk és kormányunk nyilván ezt várja el tőled) de azért talán még annyit te is elismersz, hogy minden témában nem lehetsz otthon. próbálj meg ott megszólalni, ahol azért van némi sansz, hogy nem beszélsz hülyeségeket. ez itt most sajnos nem sikerült.
A Világ legtermészetesebb dolga,ha a regnáló hatalom a saját embereit ülteti pozíciókba!Mi ezen a furcsa?
A probléma ott szokott kiteljesedni,ha az a valaki nem ért hozzá,nem lesz mellette szakértői gárda,nem érdekli az egész,csak saját maga és pártja anyagi érdeke.Láttunk már ilyet,például a Magyar Atlétikai Szövetség élén is....Meg máshol is.
Az idő eldönti,hogy jó döntés volt-e,nyugalom!
Nem kell prejudikálni!
@tölgyes: "A Forma1 unalmas szinte nézhetetlen verseny... jó elhiszem, hogy van akinek tetszik.. de akkor az tartsa el.."

a katolikus egyház szerintem egy unalmas, idejétmúlt, megújulásra képtelen, valami. jó, elhiszem, hogy van akinek tetszik...

DE akkor az tartsa el.
@papas: Nyugi srácok, nem ér ennyit az ügy. Úgy gondolom, mind a két problémakörre válaszoltam, de lehet hogy nem ment át a lényeg. Tehát valóban engem csak mint kommentátor(hahaha) zavar, viszont annyi véleményem azért van - bár nem foglalkoztat ez a vetülete életének - hogy nem a maga erejéből lett az az ÜZLETEMBER, aki, és nem hat meg a diplomája sem, mivel tudom, mi ma megszerezni egyet, és milyen súlya van annak. Kapcsolatokat tud építeni, azt elismerem, és ezzel meg is alapozta jólétét. Nem tudnám utána csinálni, de nekem annyi tökéletesen elég lenne, hogy ne kelljen az ostoba szövegét hallgatnom a futamok közvetítése idején.
@flora.a:
de most akkor a gyulai jobb kommentátor lesz? :DDD

amúgy szerintem is sokkal tehetségesebb, hisz róla már kolbászt is neveztek el.
És a poszt bevezetője, ill. az idézett index cikk is arra utal - az én olvasatomban, hogy várhatóan hamarosan eljön ez a paradicsomi állapot - bár nem értem, hogy bukott meg, ha a Fidesz patronálta be eredetileg. De nem túl életszerű, hogy leváltása után sokáig maradjon a futamok kommentátora. Bár... semmin sem lepődök meg.
@diszlexiás dodó: mégegyszer olvasd el, amit írtam:) azt a szót hogy "akárki" ismered?
@flora.a:
ilyen embert nem ismerek. netán ő az ellenkezőjét állítja?
Már nem azért, fde az elmúlt 9 évben a F1 rendben lebonyolódott, minden különösebb botrány nélkül működött a pálya. Palik azt tette ami a dolga volt. Mivel kell 5M az államtól, ezért parolizott velül ennyi, Palik nem holdudvar se itt se ott.
Gyulai sokkal dilettánsabb ott, mint palik valaha volt (Gyulai UTE klubelnöknek szörnyű volt). Reméljük beletanul, mert amúgy nem hülye.
Szerintem ábrahám is elő fog megint kerülni, aki szintén nem hülye.
Számomra egyszerű az olvasat. Államunk egyszer felépítette a pályát, majd átépítette. Folyamatosan kicsengetett mindenféle ingyenélőnek mindenféle pénzeket, jogdíjat, kegydíjat, lassan nyugdíjat. Minden csődbement, belőle élősködő kamu céget szanált,egyszer, kétszer, sokszor. Közben mindenki gennyesre kereste magát a Nagy Cirkuszon. Adót meg alig fizetett. Legalább ennyi év után, a hülye állam ne "támogasson" már egy nyereséges rendezvényt. Támogassák egymást a tajtsiker cégvezetők haza a luxuskupikból és kocsmákból. A maguk pénzén szórakozzanak végre már, Dakaron vagy máshol. Van miből, vagy nem???
Speciel Kokó MOB elnöksége egyáltalán nem zavarna, nála elhiszem, hogy nem csak a párthátszél számít, hanem alkalmas is a poszt betöltésére, ráadásul az ő esetében nics arról szó, hogy kirúgtak volna valakit az ő kedvéért.
@tölgyes:

1. a jegy nem olcsó. Csak a hazai viszonyokhoz van szabva, az is csak nekünk.

2. a szállás, vendéglátás után milliárdos adóbevétel képződik már régen. Ilyenkor egyébként is kiemelten magas árakon dolgozik az összes kereskedelmi és szolgáltató egység Mogyoród és Budapest vonzáskörzetében. Nézzen utána, mennyibe kerül most egy szállás és mennyibe, ha nincs éppen Forma 1 hétvége. Elárulom, szinte minden szállásadó külön feltünteti a felárat az árlistájában. Nem lesz nehéz megtalálni.

3. a reklámbevétel is milliárdos nagyságrendű. Ez nem egy magyar bajnoki amit egy csatorna, hanem egy nemzetközi esemény, amit annyian közvetítenek, hogy az ember szeme elfárad a tévétársaságok listájának olvasásában.

wapedia.mobi/hu/Formula%E2%80%931-et_k%C3%B6zvet%C3%ADt%C5%91_csatorn%C3%A1k_list%C3%A1ja

Úgyhogy ez a szurkolós beszéd szar duma. Ellenben javasolja a pártjának, hogy keressék meg hová lesz a bevétel, azt támogatom.
@tölgyes:

1. a jegy nem olcsó. Csak a hazai viszonyokhoz van szabva, az is csak nekünk.

2. a szállás, vendéglátás után milliárdos adóbevétel képződik már régen. Ilyenkor egyébként is kiemelten magas árakon dolgozik az összes kereskedelmi és szolgáltató egység Mogyoród és Budapest vonzáskörzetében. Nézzen utána, mennyibe kerül most egy szállás és mennyibe, ha nincs éppen Forma 1 hétvége. Elárulom, szinte minden szállásadó külön feltünteti a felárat az árlistájában. Nem lesz nehéz megtalálni.

3. a reklámbevétel is milliárdos nagyságrendű. Ez nem egy magyar bajnoki amit egy csatorna, hanem egy nemzetközi esemény, amit annyian közvetítenek, hogy az ember szeme elfárad a tévétársaságok listájának olvasásában.

wapedia.mobi/hu/Formula%E2%80%931-et_k%C3%B6zvet%C3%ADt%C5%91_csatorn%C3%A1k_list%C3%A1ja

Úgyhogy ez a szurkolós beszéd szar duma. Ellenben javasolja a pártjának, hogy keressék meg hová lesz a bevétel, azt támogatom.
@melchi zadok: (" nem a magyar az egyetlen "üzemi szinten" veszteséges nagydíj. kína ausztrália, bahrein, kanada mind az."

Ohohó..:) Ne tessék nekem az 1986 óta üzemelő
Hungaroring Formula 1-ét immár "hagyományos" veszteségeit összehozni az óceánon túli "új befektetésekkel"...
Mert azok nem azért jöttek létre hogy veszteségesek legyenek...

Itt egyszerüen arról van szó hogy "befektetők" lenyúlták/lenyúlják apénzt...a számla nagy részét meg az állam állja.

Már elnézést- de hol van ilyen hogy az állam fizeti az ötmilliárdos éves jogdíjat...
a Hungaroring Zrt. ugyebár- az érdekesszerü Ostermann Kft.-vel meg számolja a költségeket és a bevételeket...:P
Ja és utóbbi,a maga 20%-val, ráadásul mint a kizárólagos jegyeladó, mondja meg mennyi volt a bevétel..:P

Na ne..
Erre az "üzletre" is ugyanaz a mottó érvényes, mint a "Szigetre" - vagyis a régi szovjet vicc poénja.("már megint...")
Köcsög blogmotor. Bocs a dupláért.
látom a jövőt. viktorunk sikeres, sokat próbált, független szakembereket nevez ki mindenhova:
kulturális tárca: pataki "megb.szomazanyád" attila
hadügyminiszter: usztics mátyás
pénzügyminiszter: kulcsár attila
belügyminiszter: ott már megfelelő ember van..
igazságügy: polt péter
sport: schmitt pál (úgysincs semmi dolga...)
agrárminiszter: szíjjártó péter (ő talán elég nagy paraszt...)
családügy: deutsch tamás
seggnyalásügy: eperjes károly
jolly joker: stumpf istván (bárhol bevethető, mindenhez ért...)
ez a gyulay gyerek meg a dózsát hála istennek tönkrevágta, talán még oda is vitya küldte, most meg kapott egy nagyobb falatot.állítólag csak annyi kritérium volt az állással kapcsolatban, hogy legyen jogsija...
Ezt minek fizetünk ennyit, meg nem éri meg szöveget, látom még mindig nem tudják jó páran elengedni. Hiába a populizmussal és csak is azzal lehet választást nyerni.

A bevétel kérdéséhez, némi viszonyítás. Az ausztrálok nyilatkozták tegnap, hogy az elmaradó air race 15-20 milliós kiesést jelent Perth város költségvetésének. Hoppá! És még csak nem is a forma-1-ről beszélünk, ami ugye azért egy kicsit nagyobb kaliber.
@piszok alfréd:

"állítólag csak annyi kritérium volt az állással kapcsolatban, hogy legyen jogsija... "

Ebben biztos vagy? A Hungaroring zárt pálya, amire nem kell jogsi... :-D
@néma bárány:
viszont fel kell ismernie a pályán az egyirányú táblát, hogy ne okozzon nagy zűrt...
természetesen nem forintban
@MACISAJT: ausztrália és kanada mióta új, mondom, nem KELL mindenhez értened. még ha legyőzhetetlen késztetést is érzel. ehhez te nem értesz. ez van.
egyébként a belga nagydíj is az, és az (kanadával együtt) idősebb a HR-nél.
@Fedor: Kokónak semmilyen sportvezetői gyakorlata nincs. Max. műsorvezetői. Ambíciója van, meg politikai hátszele. Ennyi.
@piszok alfréd:

Remélem azért Laci kitanítja mielőtt elmegy. Átadja a fortélyokat, mint Czolner tyutyunak is elárulta a tutit: ha akarsz valamit bemutatkozol: Gyula vagyok, Pestrűl...

videa.hu/videok/sport/f1-palik-gyula-vagyok-pestrol-2009-czollner-forma-1-qB9CxMXMpEU1qNhd
hova tűnt laci? héderezik valahol...
Én nem értem mi bajotok a Palik kommentálásával...
TI kit szeretnétek?

Ezt a "Nézd az RTL-t, sokkal tutibb" dumát már tíz évvel ezelôtt is hallottam, most megnéztem a youtube-on párat. Nulla információtartalommal bír számomra, mivel csak angolul tudok a magyaron kívül. A hanghordozás nekem teljesen hasonló, mintha egy iskolába jártak volna :)

Azt nem is említem, hogy nálunk nincs is RTL, szóval nehezen nézhetném...
@Fedor: Nem olvastam még olyan tanulmányt, ami szerint a nagy pofonok szaporítanák, vagy serkentenék az agysejtek működését... Kokót nem is az eszéért szeretjük.
Egyébként is tévedsz, Sólyom Lászlót kellett eltávolítani, hogy megüresedjen a MOB elnöki széke.
@reccs: Kokó a WBO alelnöke. Egyébként azt hiszem, hogy a Magyar Ökölvívó szövetségben is van vezetői szerepe. Mellette MOB elnökség tagja.
Ezen kívül más nem ugrik be.
Az, hogy Olimpiai bajnok már csak mellékes.
Ha pedig valakinek van affinitása a médiához az csak előny lehet.
Attól, hogy valakinek szúrja a szemét a Fidesz, még Kokót lehetne a helyén kezelni.
@néma bárány: Kell az állami támogatás, tehát olcsó..:) Én megértem, hogy Ön szereti a Forma1-et.. de én nem, túl drága, értelmetlen..egy cirkusz.. de csak nézze.. én viszont nem örülök, annak, hogy erre a költségvetésből pénz megy.. A Palik pedig számomra egy érdektelen fickó...:(
én csak azt nem értem-amellett, hogy Palikot tényleg nem favorizálom, pedig van még ilyen irritáló, hiú balfasz van még az országban-hogy a Gyulai, akinek -tudtommal-semmi köze nemvolt soha életében az autósporthoz, ogy kerül most oda?vagy lesz a Hungaroringen vízi futam is??
Most hogy jobban belegondolok, a Mol által támogatott Talmácsi meg a többiek csak azért kaptak támogatást, mert azt a szocik adták? talán azért szűnt meg a támogatás, mert jött az új kormány? vagy ezt már túlkombinálnám?
Kokóval semmi bajom, csak ne legyen ripacs belőle. Amikor műsort vezetett, azt nem csinálta olyan rosszul, vannak nála sokkal rosszabbak, akiknek meg elvileg a média a szakmájuk és mégse megy...:-)
@tölgyes: "nem örülök, annak, hogy erre a költségvetésből pénz megy.."

Néha azért elolvasod a kommenteket is vagy az nincs a munkaköri leírásban? Ismételni, amit a lakájmédiában mondanak. Tehát utoljára, visszajön többszörösen, lásd egy kicsit fentebb, de mindegy.

Nem kell ide f1, air race, a sziget is hangos, szóval semmi, ej, azok az átkozott imperialisták.

Viszont nyomjunk még bele súlyos milliárdokat a rajtunk kívül a kutyát sem érdeklő kajak-kenuba, a vízilabdába, meg jó sok fantom sportágba, elvégre azokban sikeresek vagyunk. Meg sok smit palibácsit,mezeigyurit eltartunk vele.
akkor most jön az utolsó nem Osterman-hétvége
@papas: Egyet értek veled a F1 pénzügyi hatásaival.
A fantomnak nevezett sportágak azonban, nem a nemzetközi sikerek miatt fontos. Sokkal nagyobb súllyal esik a latba, hogy egy-egy komolyabb sportesemény után lemennek a gyerkőcök az uszodába, evezős telepre stb.
Kicsit mozognak,nem lesznek ilyen számítógép előtt csokit majszoló, pufók kölykök.
Az F1 ilyet nem tud, az más miatt fontos, nem érdemes összehasonlítani. Szerintem.
Nekem Palik senkim. Azt sem momdom, én ezt jobban tudnám csinálni. De nem értem, miért kellett annyit Palikot köpködni, mert akik most közvetítenek, ezek sem kimagaslóan jobbak, m ő volt.
süti beállítások módosítása