Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: telex.hu/zacc/2024/11/24/sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok-sandor-palota-video Tudod ki Magyarorszá... (2024.11.24. 13:34) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.07.30. 08:00 Fabius

Palik: az utolsó bástya is ledől?

Címkék: forma 1 hungaroring palik lászló gyulai zsolt frank tamás

Palik László utolsó nagydíját vezényli, mondja az index. Ezek szerint igaz az Álmoskönyv jóslata, miszerint Szekeres Imrével lelkesen parolázni előbb mérhetetlenül sok elköltött pénzt, majd menthetetlen bukást jelent.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tény, hogy mindenki paliklacija és Szekeres elvtárs együttműködése meghaladta az egészségügyi határértéket. Mégsem tudom eldönteni, sírjunk vagy nevessünk azon, hogy a hazai benzingőzfellegvár Hungaroring élére egy víziember kerül Gyulai Zsolt személyében.

A Fidesz a sportba is megérkezteti a Leghűségesebb Fiúk válogatottját. Előbb Czene Attila lett sportért felelős államtitkár, majd a napokban Kovács István jelentkezett be a MOB megüresedett elnöki székéért. A legfiatalabb MOB tag régen partiarc a kormányzópárt mögött.
Ha szemezgetünk mostani okfejtéseiből, miszerint "kormányzati szándék, hogy az elmúlt nyolc évvel ellentétben lényegesen komolyabb feladatokat kapjon a MOB, s úgy érzi, ez egybeesik az általa képviselt elképzelésekkel." majd a "Több helyen egyeztettem már erről, elnök úrral is részt vettem oktató jellegű beszélgetéseken, s bírom az ígéretét arról, hogy megválasztásom esetén mindenben számíthatok a segítségére." - olvasva sok kétségünk nincs, ki lesz Schmitt utódja a MOB élén.

 

 

 

 

 

 

 

De a legnagyobb állami támogatással bíró hazai sportrendezvény (5 milliárd) sem maradhat a szocik rúzsfoltját a hímzett gallérján hordó Palik kezében. Laci ideje lejárt, kell a helyére egy elkötelezett ember.

 

 

 

 

 

Orbán talán csak egy tényezővel nem számolt, a Hungaroring alelnök, futambirtokos Frank Tamással, és cégével az Ostermann Kft-vel. Frank jóváhagyása nélkül nincs személycsere a Hungaroring Zrt élén. Tamás pedig nem az a fajta, aki jól bírja, ha piszkálják a droidjait.

Az átlagpolgár Frank Tamásra Baumgartner Zsolt menedzsereként emlékszik. Pedig több ennél, sokkal több. Az Ausztriába szakadt, majd onnan hazajáró Frank ambiciózus ember. Bizniszelt egy keveset Gyurcsány Fletóval és Demján Sándorral, majd a foci és az MLSZ vezetés körül csellengve igyekezett pozícióba kerülni. A Vasas történelmi mélypontját élte meg regnálása alatt, élvonali bronzérmet cseréltek második ligára egyetlen szezon alatt. Tamás repült, majd a Baumgartner ügy után úgy érezte, ideje meghódítani a hazai autósportot is. Ha már MLSZ elnök nem lett, megfelel az MNASZ elnöki posztja is. Aki hozzám hasonlóan résztvevője volt a Magyar Autósport Szövetség közgyűlésének 2006 év végén, az olyat láthatott, ami szintén példa nélküli.

Frank előbb írt egy szívhez szóló levelet a tagsággal rendelkező egyesületeknek. Majd beindult a suttogó propaganda, a csillagos eget toronyóraláncra fűzős ígérethalmaz, (aminek lássuk be sokan felültek akkor) és megpuccsolták a nemzeti ikon Ferjáncz Attila féle vezetőséget. Frank számítása azonban nem jött be teljesen. A tagság nem volt hajlandó az autósport elnöki székébe segíteni ennek ellenére sem. Sok duzzogás és egyeztetés után fegyverhordozója, Szamos Miklós lett az elnök, Frank pedig alelnök maradt. Szamost bizonyára nem befolyásolta döntéseiben a tény, hogy Frank cégének alvállalkozójaként gyakorlatilag alelnöke alkalmazásában állt.

Ennek a korszaknak a megkoronázásaként azt is megértük, hogy Palik László lett 2008. év autóversenyzője.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laci mindent elért, és a csúcson hagyja abba. A legnépszerűbb kommentátor és a legfaszábbfasza autóversenyző laza mosollyal fogadta a hírt. Nekem az jutott eszembe erről, hogy Palik ismeri a feleket, és azon vigyorog, nehogy Orbán Frankkal kapcsolatba kerülve csak alvállalkozó és alelnök legyen a Fideszben a ciklus végére. Még kénytelenek lesznek újra alkotmányt módosítani, és létrehozni egy alminiszterelnöki posztot.

158 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr222186341

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megéri nekünk a magyar Forma 1-es nagydíj? 2010.07.30. 10:14:03

Hétvégén lesz a 25. Forma 1-es Magyar Nagydíj! Ez nagyon üdvözlendő, hiszen már alig akad nemzet a világon aki nálunk több versenyt rendezett volna. A véletlen műve lenne ez, vagy más oka is van ennek a kimagasló eredménynek? Évről-évre árnyalják a r...

Trackback: Dakar: Palik László autogramja 2010.07.30. 09:53:14

Idén újra elindult és természetesen minket is megfertőzött a Dakar-rally, mely jelenleg Dakartól eléggé messze, Dél-Amerikában zajlik. A verseny ideje alatti két hétben bemutatunk néhány versenyzőt (autós párost, motorost vagy kamionost), akikkel a tav...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Majd jövőre meglátjátok amikor közlik, hogy csak 4 milliárdba került a verseny !
Tehát vagy 6 lett csak nem valják be. Vagy a 6-ból 2 ment a pártkasszába izé bocs árvízkárosultaknak
2010. 07. 26.
Kormányköltések: milliárdok Forma-1-re

A kormány a költségvetési tartalékból 1,3 milliárd forintot csoportosított át a Forma-1-es futam támogatására, ugyanis az előre eltervezett 4,2 milliárd forint várhatóan nem lesz elegendő a rendezési jogdíjra, amely évről évre folyamatosan növekszik.
A Napi Gazdaság hétfői számának cikke

Az idei költségvetésben a tavalyi négymilliárd után 4,17 milliárd forintot különítettek el, ezt lett megfejelve 1,3 milliárddal. Sajtóértesülések szerint ebben az évben 22 millió dollárt fizet a Hungaroring Zrt. a jogtulajdonosnak, ez a múlt pénteki 220 forintos dollárárfolyammal kalkulálva 4,8 milliárd forintot tenne ki. A kormány láthatóan nem bíz semmit a véletlenre, ezért 700 millió forintos tartalékot képezett az esetleges forintgyengülésre felkészülve, így egészen 250 forintos dollárárfolyamig van fedezete a Hungaroring Zrt.-nek.

A társaság helyett a tulajdonos állam fizeti a jogdíjat. Eddig azzal érveltek a rendezők, hogy az évi két-hárommilliárd forintos tétel bőven megtérül az államnak a pluszforgalom miatt keletkező adóbevételeken, bár a hivatkozott tanulmányt számtalanszor megkérdőjelezték. Az idén viszont ennél jóval többe kerül a futam, így újra felmerülhet az az ötlet - amely más országokban bevett gyakorlat -, hogy a turisztikai szolgáltatók is beszálljanak a futam finanszírozásba.
-----

Ezt kapta rögtön indulásnak az Orbán-kormány...
Palik elmennek, jönnek Zsoltik...
De hová tűnt Palik László??????????????????????????????????????
A Red Bull Airrace utan a Forma 1-et is elfogjak kurni. A Viktator nekiall majd izmozni, hogy Ecclestone fizessen, hogy egyaltalan idejohet Orbanisztanba.
Miutan minden poszta rakjak vissza a 8 eve levaltott embereket, a Hungaroring elerol meg levaltja a sajat maga altal kinevezett Palikot?

Vegulis legalabb nem Egerket nevezte ki a kis gonosz torpe. Legfeljebb megint Pokorni olvasta volna fel, hogy mit is akar mondani :D
Taker
Szerintem is. Czollner magát alázza.
Nincs olyan futam, hogy ne bakizna.
Hogy asszondja: "A csütörtöki szabadedzésen, ja, nem a péntekin, amikor Massa kikanyarodott, akarom mondani, Alonso, akkor Cristian Horner, illetve, bocsánat: Stefano Domenicali..." stb., stb., stb.
Nekem szimpatikus Palik. De, ugye, ez tökéletesen szubjektív vélemény.
egerszegit láttam pár éve a háttérben a pódiumon tapsolni. most főállású anya, vagy jutott neki is konc(z)?
Az hogy nyereséges vagy veszteséges az F1 nézőpont kérdése. Ha csak futamot nézzük, akkor az. Ha ez egész hétvége, nem csak pályán realizálódó bevételeit nézzük, akkor messze nem az. Sokkal több bevételt termelnek az ide látogató turísták, mint ami támogatást megítélnek a futamnak.
És ha elhúz egy forma1-es autó csak ennyit hallasz: víííííííííktoooooooor :D
Dehát Palikot Deutsch Tamás nevezte ki. Ammeg fideszes. Ezen ne tessék átsiklani.

Viszont jó lenne, ha nem őt hallanám közvetítés alatt. Igaz, Gyulám? :)
@hagyma: hát pont ezt akartam mondani. Ha Gyuzsó- sokak szerint - mint kajakos került ide, akkor a Palik, mint sportriporter került anno ide.....Mitől jobb (vagy rosszabb) egy sportriporter ring igazgató, mint egy kajakos olimpiai bajnok igazgató? Amúgy Gyuzsó volt ügyvezető az UTE-ban is, tehát van vezetői tapasztalata, Palik meg konkrétan a mikrofon mellöl jött.
Palik takarodjon...tök mindegy ki takarítja el, csak takarodjon már a pcs@ba!
@MACISAJT: na ne csinaljunk mar ugy, mihntha nem terulne meg tobbszorosen...:-DDDD

meg mindjart megsajnaljuk szegeny kormanyt, aki eveken at mondta, mekkora szarban van az orszag, de majd ok tejjel-mezzel megfolyatjak, aztan kormanyra kerultek es mondtak, hogy ja, megsem, mert mekkora szarban van az orszag...:-DDDDDDDDD
Én csak a kommentár stílusát nem szeretem. A többihez nem tudok hozzászólni.
Most majd bizonyíthat a rallyban :)
@az igazi Sipi: ("na ne csinaljunk mar ugy, mihntha nem terulne meg tobbszorosen...:")

Persze,persze...A világon egy veszteséges Formula 1 futam van- a Hungaroring...
Érdekes, nem?

Mint ahogy az is, hogy van a Hungaroring Zrt. ugyebár- az érdekesszerü Ostermann Kft.-vel...
És a társaság helyett a tulajdonos állam fizeti a jogdíjat- évi most már 5 milliárd forintot...

Ja kérem. Egyesek nyernek-mások veszítenek, ugye.No de hogy mindig a MAGYAR ÁLLAM veszítsen- az már mégiscsak túlzás..
@Sokorai_Atala:

Gyulai UTE regnálásáról maradtak írásos emlékek. Amiben 100 milliós APEH tartozást nagyvonalúan "jogértelmezési különbség"ként aposztrofál.

www.hetek.hu/sport/200401/ujpest_befektetokre_varva

@index-cenzura.biz:

Egérke főállású anyából főállású védnökké lett:

www.mob.hu/engine.aspx?page=YOG_2010_irany_szingapur

Hogy mit fog védnökölni Gyulai és Czene mellett Szingapúrban, az majd kiderül...:-)
F1 az rtl-en van, ami nem köztévé. Számonkérni a szinvonalat enyhén necces.
azért a kokó mob elnöknek,hát gyerekek,azért ez még fidesz szinten is brutálisan durva.ez a jóízlés határától k.rva messze van.
1, Minden szezon végén egy nemzetközi szervezet közli a versenyhelyszínek költségeit, abból mekkora szerepet vállal az adott állam, és hogy mekkora összebevételt értek el. A legtöbb országban az állam támogatja, sőt az arab világban gyakorlatilag 100%-ban állja a verseny költségeit. Így nálunk is ez van, mert a turisztikai, áfa, stb bevételekből ezen költség kb 3*-a jön vissza. Arról nem is beszélve, hogy 100 milliók nézik a futamokat világszerte, a reklámérték megbecsülhetetlen.
2, Ha olyan szar üzlet lenne, nem akarna minden második ország futamot rendezni.
3, A Palik-éra alatt jól funcionált a Hungaroring, ez ténykérdés. Az pedig, hogy Gyulai hogy vezetné, a jövő titka. Azaz: egy funkcionáló vezetést leváltanak egy bizonytalanra. Persze, lehet mégjobb lesz, de a magyar példák nem azt mutatják, hogy előre megyünk bármiben is a pofázáson, meg a jelmondatatok hangoztatásán kívül.
@Bakter: ("Minden szezon végén egy nemzetközi szervezet közli a versenyhelyszínek költségeit, abból mekkora szerepet vállal az adott állam, és hogy mekkora összebevételt értek el. A legtöbb országban az állam támogatja")

Mutasd a 2001-től tartó palik-korszak kimutatásait.
És összehasonlitásképpen a többi európai futamét.

"Ha olyan szar üzlet lenne, nem akarna minden második ország futamot rendezni."

Valóban.Ugyanis "valamiért" egyedül a Hungaroring veszteséges, hagyományosan.
Idvezlet!

Nos, teljesen természetes, hogy Paliknak mennie kellett. Józan (bár ennek kicsit majd betesz a rézeleje-pálinka)- országban ez teljesen természetes. A mi szeretett miniszterelnökünk (bár néhány éve még nem annyira, de most már) nagyon hisz. Mindenben. Palik pedig DÉMON-i. (Damon-i).

Hiszen:

www.youtube.com/watch?v=jdw-lVZXgO4

Nos, ezek után TELJESEN TERMÉSZETES, hogy egy ilyen, hitetlen (vagy a rosszban hívő) embernek mennie kell.
S, hogy miért csabai (vagy szegedi, vagy debreceni páros?) Ja- gyulai- hát - ez is természetes. Cs.S. egyik cégének (bár, édes bankárunk mint tudjuk, a focihoz ért- BANKÁRKORMÁNY!- híjnye! /Ja, bocs, azt mi mondtuk- az ellenfeleknek. Akkor NEM BANKÁRKORMÁNY! / Szóval- kint lesz a pick levonó az egyik forma-1 -es kocsin. Jövőre meg a GYULAI KOLBÁSZ lesz kint rajta.

Aszt jónapot!

S.
@v. jókormányzósember: Ja, és hát milyen hülyén hangzana "palik" - a mostani sportéletben- még azt hinnék- drága közt. elnökünkkel szívózik! (Már, hogy mekkora palik azok, kik elnökké választották a másik palit.)
palik vállalhatatlan. nem 2010-ben, hanem 1995 óta.
fidesz ide, fidesz oda, lehet köpködni, de ez nem változtat azon a tényen, hogy Palik egy dilettáns! foggal-körömmel ragaszkodik egy olyan dologhoz, amihez TEHETSÉGTELEN! nem tud objektíven közvetíteni, szar autóversenyző (?), és egyébként egy nagyképű majom (bár ez az ő privát dolga)!
megpróbált birodalmat építeni maga köré (ahogy mások is tették, pl. H.P.) és a szarból várat csinálni....nem jött össze!
a csúcson "vonul vissza"? pfff...jaaa, van úgy, hogy a 0 a csúcs..:P:P
Ebben a cikkben mintha kételkedne a szerző abban, hogy a legeslegalkalmasabbak kapnak állami pozikat. Gyurcsány szekerét tolod-e?
@MACISAJT: Miért ez a Hugaroring-Állam-Ostermann-Bernie Ecleston szerződéses viszony is változik? Tudna valaki adatot arról, hogy csak a Hungaroring veszteséges? Mi számít bele a bevételi oldalba, a szállodai, vendéglátó, autópálya matrica, benzin, prostik bevétel is? Gyulainak van referenciája, mármint rendbe tett gazdálkodású részben v. egészben állami pénzen működő intézmény vezetése kapcsán?
@Fabius: köszönöm, bár a cikket olvasva ha én jól értelmezem, az a tartozás, nem a Gyulai alatt halmozódott fel, legalábbis nem az egész hiszen, 1998-ról írnak 2004-es cikkben. és ő 2001-től volt elnök kb 2,5 évig.
Egérkét meg hagyjuk már, ezzel meg tényleg nem értem mi a baj, hogy egy többszörös olimpiai bajnok, 3 gyermekes édesanya képvisel minket egy sportrendezvényen valamilyen funkcióban. Miért ki ment volna?? Mondj már egy nevet, lehet bármelyik oldal, csak méltóbb legyen.
Mit keresett egyáltalán ott?!? Jobb is ha eltűnik. Sokan nem bírtuk a stílusát, nem fog hiányozni.
@Prala: Nem védem, de a tények kedvéért, nem a riporteri, meg az autóversenyzői pályafutásáról van szó, hanem a menedzseri, vezetői pozícióról, arról pedig a közvetítései és autóversenyzői pályafutása alapján én nem tudnék véleményt alkotni. Mindenestre a versenyzőként, kommentátorként kialakított kapcsolatrendszere, áttekintése egy ilyen rendezvény működésére nem tagadható és Gyulainak 5-10 év kell mire ebben utóléri, ha egyáltalán. Mennyire normális, hogy egy olyan országban élünk, ahol semmenyire sem érdekes, hogy ki mire alkalmas (nem Palikra gondolok) , ha kell a helye egy elvtársnak, akkor így-úgyis repül?
@sprenczl: Szövegértelmezésből szintén 1-es.
@Prala:
A közvetítésnek semmi köze a HRing vezetéséhez. azt hogy igazgatónak jó-e kiderül a cég nemzetközi megítéléslből, eredményéből, mérlegéből stb. Az, hogy mellette egy beképzelt riporter ( vagy éppen, amatőrbéna dakaros... ) semmi köze.
@Sokorai_Atala: Például én...)
Bár nem sok közöm van a sporthoz, de annyiért amennyit kap plusz költségtérítés...
Ha valaki sportolt azért megfizették, ő is ugyanolyan büdöset szarik mint én.
@MACISAJT:
Kinek a birtokában van a Hungaroring? A magyar államéban. Ki száll be a futamrendezésbe? A magyar állam. Ki teszi a bukszába az idelátogató többtízezer néző fogyasztásából, szállásából, stb származó adóbevételeket? A magyar állam. Akkor ki-mi veszteséges?
Most nincs időm megkeresni az említett táblázatot, amiben az is látható, hogy pl a német állam mennyivel száll be a rendezésbe.
És egyébként 2008-ban sem volt veszteséges: a rekordnézőszám mellett minimum nullszaldós volt.
@stars7726: És a czene attila? bazmeg, mint egy beképzelt óvodás..
Egyes mocskok odáig süllyednek, hogy Egerszegi Krisztinát alázzák ezen az oldalon. Szerencsétlen senki, nyaljátok Gyurcsány vezéretek ülepét!
@cdrom70: Egerszegi pont nem igazán abban a profi érában sportolt és nem azt, amit kiugróan megfizettek. Természetesen egy átlag embernél jobban kersett, de egy labdarúgó vagy kézilabdásnál kevesebbet. Persze jónéhány olimpia bajnoki cím hozott mindig a konyhára:) de gondolj bele, ki ő (mármint az Egerszegi), és ki fikázza itt, hogy miért megy ki sportvezetőként valami rendezvényre. Tényleg nem értem.... Ja nem vagyok a rokona vagy a szomszédja:)
@Sokorai_Atala:

A Gyulai-UTE példát arra hoztam, hogy én nem szeretnék olyan embert milliárdos közpénzek közelében látni, aki 100 milliós tartozást az állam felé sportvezetőként ilyen nagyvonalúan kezel. Mintha a hasonló mentalitás leváltására szavaztunk volna legutóbb. Vagy nem?

Egérkével nincs bajom. Mindössze egy felvetés kapcsán rámutattam, a kitartás meghozta gyümölcsét. Ennyi.
@pistii: erről beszélek... Én nagyon felháborodtam ezen.
Továbbra sem értem, egy többszörös olimpiai bajnok 3 gyermekes családanya miért nem képviselheti az országunkat egy SPORT rendezvényen akármiként is.
@Fabius: " nem szeretnék olyan embert milliárdos közpénzek közelében látni, aki 100 milliós tartozást az állam felé sportvezetőként ilyen nagyvonalúan kezel. Mintha a hasonló mentalitás leváltására szavaztunk volna legutóbb. Vagy nem?"

Kaya Ibrahim és Josip Tot megválasztásával? Ezt te se gondoltad komolyan.
@Fabius: értem, bár Egerszegit ismerve ez benne fel sem merült, hidd el élsportoló voltam ismerem jól(nem úszó).
Igazából pedig a Palik sem hozta fergeteges eredményt a vállaltnál, lehet jövő héten róla is olvashatunk, mit hagyott maga után
az ott egy pannon puma mögöttük?
Hova tünt Palik László, hova tünt
Van arról statisztika,hogy mennyivel ugrott meg az állami bevétel rubrika augusztus első napjaiban???Illene nyilvánosságra hozni és a
szállodák,éttermek,taxisok---kurvák--- szálljanak be az állami kiadásba....ja és a Palik ez a tehetségtelen seggnyaló,senkiházi tünjön már végleg el mindenhonnan!!!!
@Sokorai_Atala:

Egy biztos: Palik és a rendezés/lebonyolítás terén sok kifogásolni való nincs. Egy dolgot csinált jól, ezt.

A kommentátorkodás és a versenyzés teljesen más lapra tartozik.
Egérkéről le kéne szállni. Egyszer ugyan elkövetet egy hibát, hogy felült egy emelvényre. De én azt a politikus basznám pofán egy szívlapáttal, aki ilyen személyiségeket citál a napi politikába, és eltűri, hogy ők is beszennyeződjenek általa. Mert ahol a szar fröccsen szanaszét, ott mindenkinek jut az arcára, hiába volt olimpiai bajnok.
Palik László, Hír Rádió Kft, Deutsch Péter, Deutsch Tamás, Hungaroring... szép ív volt
Komolyan meg tudok még lepődni azon, hagy létezik még olyan ember, akinek nem csípi a szemét a fidesz mindenkit kirúgok és a helyére a sajkát emberemet teszem, ha ért hozzá, ha nem személyzeti politikája.

Ezek a rajongók a teljesen elvtelen emberek mintapéldái, saját egyéni véleményük nincs, csak és kizárólag a kiválasztott hatalom döntéséért rajonganak, kritika nélkül.
@Fabius: igaz. A kommentátori munkásságáról én egy szót sem ejtek:)
Mindenképpen jól járunk - egyszerű tévénézők - a cserével. Palik tanulatlan, műveltelen, sötét b..., akinek a kapanyél kiesik a szájából, mégcsak távoli köze sem volt a sportokhoz soha - fricska az élettől, hogy épp a Deutsch Tomi nevezte ki, hogy aztán keseríthesse az életünket annyi éven át. Közvetítései nézhetetlenek, ártott az egész sportágnak - finoman fogalmazva. Gyulai hozzá képest klasszisokkal jobb lesz, ha másért nem, mert maga is sportolt, és némiképpen tanultabb ember - gyanítom, hogy ő nem fog ragaszkodni ahhoz, hogy személyesen (hasonszőrű barcikáival körülvéve természetesen - remélem, a Czollner bubus is repül) közvetítse a futamokat - nem, nem a MECCSEKET...
@Kangörény_: A gyulai ért annyira hozzá, mint a Palik, nyugodj meg
@flora.a:
Nagy a sötétség!
Hányszor kell már elmondani, hogy Palikot nem mint televíziós kommentátort akarják leváltani, hanem mint Hungaroring elnököt. Ilyen kibaszottul nem tudjátok felfogni, hogy a tévéközvetítésnek semmi köze sincs ahhoz a poszthoz, amiről szó van? Az egyik egy kereskedelmi tévében betöltött riporteri állás, a másik, amiről szó van, egy állami cég elnöki posztja.
Azt mondták vagy a Gyulai vagy Pataki Attila lesz a befutó. Rákai Philip lett volna rá még alkalmas, de neki más pozit néztek ki.
@Tibike15:

Ezt a kijelentést mire alapozod? Hány hasonló tömegbázisú rendezvényt igazgatott Gyulai eddig? Egyet sem? Akkor mire az optimizmus? Az ilyen események sikerességét nem pártszimpátiában vagy Palik utálatban mérik. Ezt nem baj ha tudod.
ITT AZ ALAPVETŐ KÉRDÉS AZ, HOGY SZABAD-E 5 MILLIÁRDDAL TÁMOGATNI A FORMA-1-ET, HA KÖZBEN A HAZAI ALAPSPORTRA NINCSEN PÉNZ!!!!!
Szerintem nem.

A Forma1 unalmas szinte nézhetetlen verseny... jó elhiszem, hogy van akinek tetszik.. de akkor az tartsa el..
A legjobb állások egyike a Hungaroring elnöki pozíció. Lófaszt sem kell csinálni, csak a lét felvenni.
@szamarhegy:("Miért ez a Hugaroring-Állam-Ostermann-Bernie Ecleston szerződéses viszony is változik? Tudna valaki adatot arról, hogy csak a Hungaroring veszteséges?"

Második kérdés: igen, tud. Ajánlott irodalom: az Állami Számvevőszék jelentései a TARTÓSAN VESZTESÉGES(!)a többségi állami tulajdonú társaságokról..

Ami pedig a szerződéses viszonyt illeti: ráférne a változatás.
Már csak azért mert a Honr-kormány alatt lett
a Hungaroring Sport Zrt. vegyes tulajdonú társaság, melyben a kisebbségi meghatározó tulajdonos az Osterman Formula1 Kft., amely a jegyeket is értékesíti a Forma1-re.

Ügyes, nem?
Jegybevétel volt amennyi volt- illetve annyi volt amennyit mond a kisebbségi tulajdonos
amelyik bevasalja azokat...

Az állam meg fizet...
@tölgyes:

Szerinted én mit csinálok, ha:

1. vettem rá jegyet pénzért.
2. foglaltam szállást, ami után a panziós feltételezhetően adókat fog fizetni.
3. eszek-iszok három napig Mogyoród környékén, ami után a fentihez hasonló adóbevételi jogalap képződik.
4. nézem az összes reklámot a pályán és környékén, amivel teljesítem a szponzorok azon kritériumait, amiért a pénzt adják a Hungaroring Zrt-nek és magának a Forma 1-nek.
5. idén is megveszem a gyereknek a shopcikket, mert más versenyzőért rajong, mint tavaly. Ezzel ugyanaz az adóbevétel képződik, mint feljebb.
6. az oda-vissza utazással, a környéken csellengéssel némi jövedéki adóhoz is segítettem az államot.

Szóval mi rajongók nem tartjuk el a versenyt. Fuss ennek neki mégegyszer.
@flora.a: Milyen ostoba vagy.

Palik kifejezetten sikeres cégvezető, már a Hungaroring előtt is az volt.

"Gyulai hozzá képest klasszisokkal jobb lesz, ha másért nem, mert maga is sportolt, és némiképpen tanultabb ember"

LOL. Ez aztán az érv. Mert kajakozott, ezért "klasszisokkal" jobb lesz a ring vezetőjeként? :)) Gratulálok.
Egyébként még az se igaz, hogy Gyulai tanultabb ember lenne. Palik a közgázon végzett.
@Dr. Anspaugh: Persze hogy sikeres, ilyen hátszéllel nem lehet valaki sikertelen.... közgáz végzettség - ugyan már, ez valami vicc akart lenni? a call centerekben közgazdászok kapkodják a telefonokat, hagyjuk már a ködösítést... Nem hiszem, hogy éhezni fog valaha is, vagy hogy a két kezének munkájából kellene ismét megélnie, ahhoz elismerem, valóban elég ügyes volt, hogy a taxis idők ne térjenek vissza. Láthatóan minden politikai oldallal jóban van.
Igen, én régóta bízom benne, hogy majd egyszer nem ő fogja közvetíteni a futamokat, hanem akárki, aki ért ehhez, és így újra nézhetőek lesznek.
@flora.a:
Te tényleg ennyire sötét vagy? Még mindig a futam KÖZVETÍTÉSSEL jösz, pedig már elmondtuk 1001*, hogy nem a tévé közvetítésben akarják Gyulaival felcserélni.
@flora.a: ó, magasságos. a butaság mindig milyen hangos. gyulai jobb lesz, mert sportolt és tanultabb. köszönjük.
Némi háttér infó. a magyar sportot az első orbán kormány sportvezetői irányítják megint, csak már a háttérből. Váczi János, Dénes Ferenc és Muszbek Mihály.

Így egyszerűbb, nyugisabb. nem kell lemondani, átadni az üzleti érdekeltségeket, nincs tiszta kezek, viszont megint van hatalom. A strómanok, mint Czene, Füzi és most Gyulay, meg megoldják.

Talán egyszer majd az is eljön, hogy valaki úgy kerül vezető pozícióba, hogy azt korábbi munkájával, tehetségével érdemelte ki. Persze a forradalmi időkben ez, nem ilyen egyszerű.
@Steppenwolf: dehogynem érted... :) csak hát most sajnos nem jött be a default "bezzeg a komcsik!" panel. hmmm, lesz még pár ilyen ne aggódj :)
@néma bárány:
1./Olcsón kapta a jegyet, ha még kell hozzá 5 milliárd forint..:)
2-4. ponmt meg is ér vagy 600.000 milliót! (Egyébként a reklámfelület bevétele a magyaroké és olyan jó üzlet, mint ahogy hiszi, akkor minek az 5 milliárd???)
@néma bárány: Mint már említettem
1. Olcsó a jegy.
2. A szállás stb bevétele nem hoz 5-600.000 milliónál több adót
3. Ha a reklámfelület olyan jó bevétel, akkor minek az 5 milliárd??? Hogy évente két Nissant ripityára törjön Palik a sivatagban????
@flora.a: Azt kéne felfogni, hogy a kommentátori és a cégvezetői pozíció két különböző dolog.

Azért mert utálod, mint kommentátor, abból nem következik, hogy Palik rossz cégvezető. Ééérted?
Nem hiszem...
@MACISAJT: "Persze,persze...A világon egy veszteséges Formula 1 futam van- a Hungaroring...
Érdekes, nem?"

nem, nem az. és csupán azért nem érdekes, mert egyszerűen nem igaz. nem a magyar az egyetlen "üzemi szinten" veszteséges nagydíj. kína ausztrália, bahrein, kanada mind az.

értem én, hogy körömszakadtáig kell védeni minden fideszes lépést, (pártunk és kormányunk nyilván ezt várja el tőled) de azért talán még annyit te is elismersz, hogy minden témában nem lehetsz otthon. próbálj meg ott megszólalni, ahol azért van némi sansz, hogy nem beszélsz hülyeségeket. ez itt most sajnos nem sikerült.
A Világ legtermészetesebb dolga,ha a regnáló hatalom a saját embereit ülteti pozíciókba!Mi ezen a furcsa?
A probléma ott szokott kiteljesedni,ha az a valaki nem ért hozzá,nem lesz mellette szakértői gárda,nem érdekli az egész,csak saját maga és pártja anyagi érdeke.Láttunk már ilyet,például a Magyar Atlétikai Szövetség élén is....Meg máshol is.
Az idő eldönti,hogy jó döntés volt-e,nyugalom!
Nem kell prejudikálni!
@tölgyes: "A Forma1 unalmas szinte nézhetetlen verseny... jó elhiszem, hogy van akinek tetszik.. de akkor az tartsa el.."

a katolikus egyház szerintem egy unalmas, idejétmúlt, megújulásra képtelen, valami. jó, elhiszem, hogy van akinek tetszik...

DE akkor az tartsa el.
@papas: Nyugi srácok, nem ér ennyit az ügy. Úgy gondolom, mind a két problémakörre válaszoltam, de lehet hogy nem ment át a lényeg. Tehát valóban engem csak mint kommentátor(hahaha) zavar, viszont annyi véleményem azért van - bár nem foglalkoztat ez a vetülete életének - hogy nem a maga erejéből lett az az ÜZLETEMBER, aki, és nem hat meg a diplomája sem, mivel tudom, mi ma megszerezni egyet, és milyen súlya van annak. Kapcsolatokat tud építeni, azt elismerem, és ezzel meg is alapozta jólétét. Nem tudnám utána csinálni, de nekem annyi tökéletesen elég lenne, hogy ne kelljen az ostoba szövegét hallgatnom a futamok közvetítése idején.
@flora.a:
de most akkor a gyulai jobb kommentátor lesz? :DDD

amúgy szerintem is sokkal tehetségesebb, hisz róla már kolbászt is neveztek el.
És a poszt bevezetője, ill. az idézett index cikk is arra utal - az én olvasatomban, hogy várhatóan hamarosan eljön ez a paradicsomi állapot - bár nem értem, hogy bukott meg, ha a Fidesz patronálta be eredetileg. De nem túl életszerű, hogy leváltása után sokáig maradjon a futamok kommentátora. Bár... semmin sem lepődök meg.
@diszlexiás dodó: mégegyszer olvasd el, amit írtam:) azt a szót hogy "akárki" ismered?
@flora.a:
ilyen embert nem ismerek. netán ő az ellenkezőjét állítja?
Már nem azért, fde az elmúlt 9 évben a F1 rendben lebonyolódott, minden különösebb botrány nélkül működött a pálya. Palik azt tette ami a dolga volt. Mivel kell 5M az államtól, ezért parolizott velül ennyi, Palik nem holdudvar se itt se ott.
Gyulai sokkal dilettánsabb ott, mint palik valaha volt (Gyulai UTE klubelnöknek szörnyű volt). Reméljük beletanul, mert amúgy nem hülye.
Szerintem ábrahám is elő fog megint kerülni, aki szintén nem hülye.
Számomra egyszerű az olvasat. Államunk egyszer felépítette a pályát, majd átépítette. Folyamatosan kicsengetett mindenféle ingyenélőnek mindenféle pénzeket, jogdíjat, kegydíjat, lassan nyugdíjat. Minden csődbement, belőle élősködő kamu céget szanált,egyszer, kétszer, sokszor. Közben mindenki gennyesre kereste magát a Nagy Cirkuszon. Adót meg alig fizetett. Legalább ennyi év után, a hülye állam ne "támogasson" már egy nyereséges rendezvényt. Támogassák egymást a tajtsiker cégvezetők haza a luxuskupikból és kocsmákból. A maguk pénzén szórakozzanak végre már, Dakaron vagy máshol. Van miből, vagy nem???
Speciel Kokó MOB elnöksége egyáltalán nem zavarna, nála elhiszem, hogy nem csak a párthátszél számít, hanem alkalmas is a poszt betöltésére, ráadásul az ő esetében nics arról szó, hogy kirúgtak volna valakit az ő kedvéért.
@tölgyes:

1. a jegy nem olcsó. Csak a hazai viszonyokhoz van szabva, az is csak nekünk.

2. a szállás, vendéglátás után milliárdos adóbevétel képződik már régen. Ilyenkor egyébként is kiemelten magas árakon dolgozik az összes kereskedelmi és szolgáltató egység Mogyoród és Budapest vonzáskörzetében. Nézzen utána, mennyibe kerül most egy szállás és mennyibe, ha nincs éppen Forma 1 hétvége. Elárulom, szinte minden szállásadó külön feltünteti a felárat az árlistájában. Nem lesz nehéz megtalálni.

3. a reklámbevétel is milliárdos nagyságrendű. Ez nem egy magyar bajnoki amit egy csatorna, hanem egy nemzetközi esemény, amit annyian közvetítenek, hogy az ember szeme elfárad a tévétársaságok listájának olvasásában.

wapedia.mobi/hu/Formula%E2%80%931-et_k%C3%B6zvet%C3%ADt%C5%91_csatorn%C3%A1k_list%C3%A1ja

Úgyhogy ez a szurkolós beszéd szar duma. Ellenben javasolja a pártjának, hogy keressék meg hová lesz a bevétel, azt támogatom.
@tölgyes:

1. a jegy nem olcsó. Csak a hazai viszonyokhoz van szabva, az is csak nekünk.

2. a szállás, vendéglátás után milliárdos adóbevétel képződik már régen. Ilyenkor egyébként is kiemelten magas árakon dolgozik az összes kereskedelmi és szolgáltató egység Mogyoród és Budapest vonzáskörzetében. Nézzen utána, mennyibe kerül most egy szállás és mennyibe, ha nincs éppen Forma 1 hétvége. Elárulom, szinte minden szállásadó külön feltünteti a felárat az árlistájában. Nem lesz nehéz megtalálni.

3. a reklámbevétel is milliárdos nagyságrendű. Ez nem egy magyar bajnoki amit egy csatorna, hanem egy nemzetközi esemény, amit annyian közvetítenek, hogy az ember szeme elfárad a tévétársaságok listájának olvasásában.

wapedia.mobi/hu/Formula%E2%80%931-et_k%C3%B6zvet%C3%ADt%C5%91_csatorn%C3%A1k_list%C3%A1ja

Úgyhogy ez a szurkolós beszéd szar duma. Ellenben javasolja a pártjának, hogy keressék meg hová lesz a bevétel, azt támogatom.
@melchi zadok: (" nem a magyar az egyetlen "üzemi szinten" veszteséges nagydíj. kína ausztrália, bahrein, kanada mind az."

Ohohó..:) Ne tessék nekem az 1986 óta üzemelő
Hungaroring Formula 1-ét immár "hagyományos" veszteségeit összehozni az óceánon túli "új befektetésekkel"...
Mert azok nem azért jöttek létre hogy veszteségesek legyenek...

Itt egyszerüen arról van szó hogy "befektetők" lenyúlták/lenyúlják apénzt...a számla nagy részét meg az állam állja.

Már elnézést- de hol van ilyen hogy az állam fizeti az ötmilliárdos éves jogdíjat...
a Hungaroring Zrt. ugyebár- az érdekesszerü Ostermann Kft.-vel meg számolja a költségeket és a bevételeket...:P
Ja és utóbbi,a maga 20%-val, ráadásul mint a kizárólagos jegyeladó, mondja meg mennyi volt a bevétel..:P

Na ne..
Erre az "üzletre" is ugyanaz a mottó érvényes, mint a "Szigetre" - vagyis a régi szovjet vicc poénja.("már megint...")
Köcsög blogmotor. Bocs a dupláért.
látom a jövőt. viktorunk sikeres, sokat próbált, független szakembereket nevez ki mindenhova:
kulturális tárca: pataki "megb.szomazanyád" attila
hadügyminiszter: usztics mátyás
pénzügyminiszter: kulcsár attila
belügyminiszter: ott már megfelelő ember van..
igazságügy: polt péter
sport: schmitt pál (úgysincs semmi dolga...)
agrárminiszter: szíjjártó péter (ő talán elég nagy paraszt...)
családügy: deutsch tamás
seggnyalásügy: eperjes károly
jolly joker: stumpf istván (bárhol bevethető, mindenhez ért...)
ez a gyulay gyerek meg a dózsát hála istennek tönkrevágta, talán még oda is vitya küldte, most meg kapott egy nagyobb falatot.állítólag csak annyi kritérium volt az állással kapcsolatban, hogy legyen jogsija...
Ezt minek fizetünk ennyit, meg nem éri meg szöveget, látom még mindig nem tudják jó páran elengedni. Hiába a populizmussal és csak is azzal lehet választást nyerni.

A bevétel kérdéséhez, némi viszonyítás. Az ausztrálok nyilatkozták tegnap, hogy az elmaradó air race 15-20 milliós kiesést jelent Perth város költségvetésének. Hoppá! És még csak nem is a forma-1-ről beszélünk, ami ugye azért egy kicsit nagyobb kaliber.
@piszok alfréd:

"állítólag csak annyi kritérium volt az állással kapcsolatban, hogy legyen jogsija... "

Ebben biztos vagy? A Hungaroring zárt pálya, amire nem kell jogsi... :-D
@néma bárány:
viszont fel kell ismernie a pályán az egyirányú táblát, hogy ne okozzon nagy zűrt...
természetesen nem forintban
@MACISAJT: ausztrália és kanada mióta új, mondom, nem KELL mindenhez értened. még ha legyőzhetetlen késztetést is érzel. ehhez te nem értesz. ez van.
egyébként a belga nagydíj is az, és az (kanadával együtt) idősebb a HR-nél.
@Fedor: Kokónak semmilyen sportvezetői gyakorlata nincs. Max. műsorvezetői. Ambíciója van, meg politikai hátszele. Ennyi.
@piszok alfréd:

Remélem azért Laci kitanítja mielőtt elmegy. Átadja a fortélyokat, mint Czolner tyutyunak is elárulta a tutit: ha akarsz valamit bemutatkozol: Gyula vagyok, Pestrűl...

videa.hu/videok/sport/f1-palik-gyula-vagyok-pestrol-2009-czollner-forma-1-qB9CxMXMpEU1qNhd
hova tűnt laci? héderezik valahol...
Én nem értem mi bajotok a Palik kommentálásával...
TI kit szeretnétek?

Ezt a "Nézd az RTL-t, sokkal tutibb" dumát már tíz évvel ezelôtt is hallottam, most megnéztem a youtube-on párat. Nulla információtartalommal bír számomra, mivel csak angolul tudok a magyaron kívül. A hanghordozás nekem teljesen hasonló, mintha egy iskolába jártak volna :)

Azt nem is említem, hogy nálunk nincs is RTL, szóval nehezen nézhetném...
@Fedor: Nem olvastam még olyan tanulmányt, ami szerint a nagy pofonok szaporítanák, vagy serkentenék az agysejtek működését... Kokót nem is az eszéért szeretjük.
Egyébként is tévedsz, Sólyom Lászlót kellett eltávolítani, hogy megüresedjen a MOB elnöki széke.
@reccs: Kokó a WBO alelnöke. Egyébként azt hiszem, hogy a Magyar Ökölvívó szövetségben is van vezetői szerepe. Mellette MOB elnökség tagja.
Ezen kívül más nem ugrik be.
Az, hogy Olimpiai bajnok már csak mellékes.
Ha pedig valakinek van affinitása a médiához az csak előny lehet.
Attól, hogy valakinek szúrja a szemét a Fidesz, még Kokót lehetne a helyén kezelni.
@néma bárány: Kell az állami támogatás, tehát olcsó..:) Én megértem, hogy Ön szereti a Forma1-et.. de én nem, túl drága, értelmetlen..egy cirkusz.. de csak nézze.. én viszont nem örülök, annak, hogy erre a költségvetésből pénz megy.. A Palik pedig számomra egy érdektelen fickó...:(
én csak azt nem értem-amellett, hogy Palikot tényleg nem favorizálom, pedig van még ilyen irritáló, hiú balfasz van még az országban-hogy a Gyulai, akinek -tudtommal-semmi köze nemvolt soha életében az autósporthoz, ogy kerül most oda?vagy lesz a Hungaroringen vízi futam is??
Most hogy jobban belegondolok, a Mol által támogatott Talmácsi meg a többiek csak azért kaptak támogatást, mert azt a szocik adták? talán azért szűnt meg a támogatás, mert jött az új kormány? vagy ezt már túlkombinálnám?
Kokóval semmi bajom, csak ne legyen ripacs belőle. Amikor műsort vezetett, azt nem csinálta olyan rosszul, vannak nála sokkal rosszabbak, akiknek meg elvileg a média a szakmájuk és mégse megy...:-)
@tölgyes: "nem örülök, annak, hogy erre a költségvetésből pénz megy.."

Néha azért elolvasod a kommenteket is vagy az nincs a munkaköri leírásban? Ismételni, amit a lakájmédiában mondanak. Tehát utoljára, visszajön többszörösen, lásd egy kicsit fentebb, de mindegy.

Nem kell ide f1, air race, a sziget is hangos, szóval semmi, ej, azok az átkozott imperialisták.

Viszont nyomjunk még bele súlyos milliárdokat a rajtunk kívül a kutyát sem érdeklő kajak-kenuba, a vízilabdába, meg jó sok fantom sportágba, elvégre azokban sikeresek vagyunk. Meg sok smit palibácsit,mezeigyurit eltartunk vele.
akkor most jön az utolsó nem Osterman-hétvége
@papas: Egyet értek veled a F1 pénzügyi hatásaival.
A fantomnak nevezett sportágak azonban, nem a nemzetközi sikerek miatt fontos. Sokkal nagyobb súllyal esik a latba, hogy egy-egy komolyabb sportesemény után lemennek a gyerkőcök az uszodába, evezős telepre stb.
Kicsit mozognak,nem lesznek ilyen számítógép előtt csokit majszoló, pufók kölykök.
Az F1 ilyet nem tud, az más miatt fontos, nem érdemes összehasonlítani. Szerintem.
Nekem Palik senkim. Azt sem momdom, én ezt jobban tudnám csinálni. De nem értem, miért kellett annyit Palikot köpködni, mert akik most közvetítenek, ezek sem kimagaslóan jobbak, m ő volt.
süti beállítások módosítása