A rendszerváltás idején volt egy vicc, hogyaszongya: milyen az orosz mikrocsip?
Szása ül a dobozban, és húzogatja a madzagokat.
Ez jutott eszembe, mikor tegnap Orbán Viktor Schmitt Pált jelölte államfőnek.
A bejelentés minden, csaj nem váratlan. Az érintettek közül egyedül a nemzet Palija erőlködött a meglepett ábrázat mutogatásával. Legyen világos, ha Orbán őt jelölte, akkor meg is választják.
Ezzel elérkeztünk az ideológiai zsákutca hátsó falához. Miközben a parlament és a közvélemény biszkubéla lázban ég, újra lángol a számoljuk fel a pártállam maradékait mozgalom, addig a Fidesz nem bánja, ha az egykori prominensek kezet csókolnak.
A nemzet univerzális gumiembere, a pártállami időktől a rendszárváltás utáni minden párttal rendszerkompatibilis Schmitt Pál köztársasági elnök lesz, Pozsgai Imre, az MSZP alapítója, 89-es köztársasági elnökjelöltje meg írja az új alkotmányt.
Tudom, fel vannak hatalmazva kétharmaddal. Akár arra is, hogy a szocialista matuzsálemeket bebetonozzák újabb 4-5 évre.
Erőt, egészséget kívánunk ehhez, sokszeretettel.
2010.06.24. 08:00
Palionett
Címkék: fidesz államfő scmitt pál
94 komment · 9 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr742103925
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: 1949. XX. tv. 29. § (1) Magyarország államfője a köztársasági elnök, aki kifejezi a nemzet egységét, és őrködik az államszervezet demokratikus működése felett. 2010.06.24. 11:35:42
Régóta nem írtam politikáról és közéletről, túlságosan lekötött a saját kicsi világom. Persze azért a szemem és a fülem nyitva tartottam. Lassan, nagyon lassan meg is érlelődött a véleményem, vagy inkább megérzésem. Robival tegnap beszélgettünk ar...
Trackback: Ki a franc akarja egyáltalán Schmitt Pált? 2010.06.24. 10:26:30
Orbán Viktor megüzente a bolgár tengerpartról, hogy Schmitt Pált akarja köztársasági elnöknek. Így Orbán Viktor az első ember, akiről konkrétan tudom, hogy Schmitt Pált tartja a legjobb jelöltnek. Itt nemcsak arról van szó, hogy Schmitt Pál erkölcsileg...
Trackback: Felszállt a fehér füst. Aztán a fekete. 2010.06.24. 10:19:37
A Palota előtt halkan morajló tömeg várta, hogy lesz-e jelölt? A jelölt személyének kérdése már hónapok óta téma volt. Tudták, hogy ki lesz, hogyne tudták volna. Azt is tudták, hogy a jelölt mostani helyére pedig egy másik jelölt kerül majd. A jólértes...
Trackback: Ez csak egy sváb 2010.06.24. 10:17:50
Nagy párbajhős Schmidt Palika,Olimpikon. AmerikaS nyolcvannégy még messze...Olyan szobra lessz-e,Hogy a nyelve a popiba...
Trackback: Schmitt: elnök, amíg jön Orbán? 2010.06.24. 09:39:02
Lehetséges, Orbán Viktor azért nem adja meg a kellő tiszteletet ennek a pozíciónak, mert átmenetinek tartja. (Fotó: schmitt.hu) Mivel a közvéleményt már egy jó ideje felkészítették rá, különösebben senki nem lepődhetett meg azon, hogy Orbán Viktor ...
Trackback: Ennyi 2010.06.24. 09:33:34
Schmitt. Ez a mindenre alkalmatlan, ultrahajlékony senki. Feljutott a csúcsra és éppen annak köszönheti majd kinevezését, aminek sportolói múltját leszámítva teljes karrierjét. A "nagy emberekre" ártalmatlan, szervilis, minden rezsi...
Trackback: Pali bácsi nem lesz velszi bárd 2010.06.24. 09:21:17
Azért ismerjük el, hogy Pali bácsi biztosan jobb lesz a fegyveres erők főparancsnokának, legalábbis megjelenésében: volt sportolóként, egykori olimpikonként legalább katonás tartással végig tud majd menni a díszsorfal előtt. Úgy, ahogyan ez eddig ...
Trackback: Aranyérmes államfő 2010.06.24. 09:12:20
Már éppen elhatalmasodott rajtam a Fidesz-fóbia és egy dörgedelmes írást akartam készíteni, hogy lássuk, hogy micsoda ördögtől való ötlet az, hogy köztársasági elnöknek a kormány jelöltjét szavaznák meg, amikor eszembe jutott, hogy ez általában így szo...
Trackback: Viszlát elnök úr! 2010.06.24. 09:09:05
Veszi a kalapját. Bár még tart Sólyom László mandátuma, már most búcsút vehetünk tőle sajnos. Az általam a III. Magyar köztársaság legjobbjának tartott köztársasági elnöke, elbúcsúzik és ez senkire nem vet jó fényt a magyar közéletben.Sólyom Lászl...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Schmitty elintézte magának a nyugdíjat. A pártállam kedvence, a legfiatalabb karrierista élete végéig kapja majd az elnöki nyugdíjat. 40 év seggnyalás eredménye most kifizetődik. Megérte.
@néma bárány: szerintem irigykedsz! Nagyon kellemes, jóképű, diplomáciai érzékkel megáldott,tapasztalt politikus. Jobban beszél, mint akármelyik elődje, van tartása. Én nagyon örülök neki.Erre a posztra nem találtak volna jobbat, ez már a parlamenti elnöki megnyilvánulásából is látszott.
Kelle (majd 1x) egy kis népszavazás, hogy a volt elnökök, parlamenti vezérek, NOB-osok, nagykövetek, stadionigazgatók, mpszp-s miniszter-helyettesek, Kádár fan-ok, szállodásfiúk, 3/akárhányasok ne kapjanak csak átlagnyugdíjat. Oszt annyi.
Szép polgári és demokrata példát mutatnak ezzel a népnek: nyalj ki minden időben minden hatalmas segget - és tiéd a jövő!
Ez biztosan jó a mindenkori hatalmon lévőknek - de nekünk???
Ez biztosan jó a mindenkori hatalmon lévőknek - de nekünk???
@Bundili: Nem irígykedek, hányok. Tartásról beszélni egy gumigerincű, mindenkihez simuló embernél maga a paradoxon. Kéztartása maximum. Amivel az alamizsnát kunyerálta a hűségéért mindig.
Alakul a királyság Viktor királlyal. Most már nem lesz senki, aki legalább egy reménytelen ellendöfést tenne nekik. Mostantól az is átmegy majd, hogy Magyarország ezentúl Viktorország néven fusson. Hurrá demokrácia, végülis az elmúlt 20 évben úgysem jött be visszatérhetünk a diktatúrára. Az mindig jó.
Érdekes, hogy az első Fidesz kormány a bukta után Palit nép puhító arcnak alkalmazta a 02-es önkormányzatin. Árnyalni akarták az arroganciát amit kormányon csináltak, és amibe belebuktak. Most a jelölésével pont azt az arrogáns, szarunk rátok gesztust nyomják, ami ellen Pált használni kezdték.
A Fidesz azt mondta a maszopos jelöltre, hogy alkalmas. Persze hogy ezt mondták, hisz úgyis azt választanak meg akit akarnak. Ez az egész csak színjáték. Vicc.
kedves elvtársak! szovjet elvtársainkkal közösen úgy döntöttünk, hogy nem veszünk részt a rohadt kapitalista amerikaiak olimpiáján! éljen a párt, éljen a dolgozó nép! schmidt "ánusztakarító" pál
Orbán - Gyurcsány nélküli szabad, nem megosztott Magyarországot!!
A nép válasszon köztársasági elnököt!!
Kutyakomédia.
A Sólyom Úr megalázása, az orbáni pofátlanság netovábbja!
Éljen a "jó MSZMP-s" smitpali!
A nép válasszon köztársasági elnököt!!
Kutyakomédia.
A Sólyom Úr megalázása, az orbáni pofátlanság netovábbja!
Éljen a "jó MSZMP-s" smitpali!
Szerintem az ő neve soha nem fog feledésbe merülni, hiszen a jövő magyar értelmező szótáraiban vele definiálják majd a "nyalvajáró" és "nyalnok" szavakat. Ez utóbbi esetleg egy közjogi méltóság is lehetne...
@ZX: Nade melyik politikai kommunikáció nem színjáték? Van olyan megmozdulás, ami nem parasztvakító célzattal zajlik?
Amúgy meg nem értem, hogy miért retteg mindenki ennyire ettől a Viktortól? Tényleg semmi megleő nem történik, az lett volna a meglepetés ha nem Pál a befutó.
Amúgy meg nem értem, hogy miért retteg mindenki ennyire ettől a Viktortól? Tényleg semmi megleő nem történik, az lett volna a meglepetés ha nem Pál a befutó.
Az tény, hogy Schmitt nem jó választás, de csak azért mert túl lojális és gyenge kezű elnök lesz, DE:
Megkérdezném, hogy mi ez a gyűlölethadjárat ellene? Mit csinált, kinek ártott ő bármikor is? Mert ha Orbánt utálják, ám legyen, csinált érdekes dolgokat, de Schmitt mégis kinek szólt be, kit lehetetlenített el, kinek okozott kárt valaha? Senkinek, max Gyárfásnak, aki miatta nem lett MOB-elnök...puff neki!
Mostanában az Orbán-Fidesz ellendrukkerek táborában új divat ütötte fel a fejét? Egymásra rálicitálva hisztizni, vergődni és lehetőleg minél nagyobb marhaságokat állítani és bemocskolni embereket? Igazán büszkék lehettek magatokra!
A jobboldal is összeszedhetné már magát, mert ez az elnökösdi, a médiatörvény és a köztisztviselői törvény szégyen!
Megkérdezném, hogy mi ez a gyűlölethadjárat ellene? Mit csinált, kinek ártott ő bármikor is? Mert ha Orbánt utálják, ám legyen, csinált érdekes dolgokat, de Schmitt mégis kinek szólt be, kit lehetetlenített el, kinek okozott kárt valaha? Senkinek, max Gyárfásnak, aki miatta nem lett MOB-elnök...puff neki!
Mostanában az Orbán-Fidesz ellendrukkerek táborában új divat ütötte fel a fejét? Egymásra rálicitálva hisztizni, vergődni és lehetőleg minél nagyobb marhaságokat állítani és bemocskolni embereket? Igazán büszkék lehettek magatokra!
A jobboldal is összeszedhetné már magát, mert ez az elnökösdi, a médiatörvény és a köztisztviselői törvény szégyen!
Orbán mi a francnak bontotta le a kádár-rendszert, ha 20 évvel később újra felépíti azt?
Na ez a bűncselekmény, mert ezek szerint nem volt az rossz, csak mondvacsinált okokkal szétverte azt.
A média szabályozása és kézbentartása helyes volt, kipróbált és ellenőrzött káderek beültetése az államaparátusba, helyes volt.
Basszus ugyanott tartunk, egy métert sem mentünk előre csak MSZMP helyett Fidesznek hívjék az állampártot.
Hozza is vissza a régi kádereket, hiszen Ők tudják hogyan működött ez, régen is ezt csinálták a Kádár alatt, ergo ismerik a dörgést.
Alkotmányozó és KE elnök komcsik...
Viktor, Felcsúton hagytad a gerinced?
Na ez a bűncselekmény, mert ezek szerint nem volt az rossz, csak mondvacsinált okokkal szétverte azt.
A média szabályozása és kézbentartása helyes volt, kipróbált és ellenőrzött káderek beültetése az államaparátusba, helyes volt.
Basszus ugyanott tartunk, egy métert sem mentünk előre csak MSZMP helyett Fidesznek hívjék az állampártot.
Hozza is vissza a régi kádereket, hiszen Ők tudják hogyan működött ez, régen is ezt csinálták a Kádár alatt, ergo ismerik a dörgést.
Alkotmányozó és KE elnök komcsik...
Viktor, Felcsúton hagytad a gerinced?
@Rob67:
Mondd te gondolkodsz is? 94 és 98 között nem zavart a kétharmad és a haverok beültetése a posztokra? 2002 és 2010 között nem zavart, hogy az ellenzék minden kérését leszavazták?
Persze úgy látom, hogy a mostani kormánypárt is hasonló lapokkal játszik, de hahó, ez itt Magyarország, jó reggelt!
Tanuld meg mind a két oldalt látni és nem csak az egyik vagy másik oldalt osztani, hanem ha már kritizálsz, akkor oszd le mindkettőt és ne csak fröcsögj!
Mondd te gondolkodsz is? 94 és 98 között nem zavart a kétharmad és a haverok beültetése a posztokra? 2002 és 2010 között nem zavart, hogy az ellenzék minden kérését leszavazták?
Persze úgy látom, hogy a mostani kormánypárt is hasonló lapokkal játszik, de hahó, ez itt Magyarország, jó reggelt!
Tanuld meg mind a két oldalt látni és nem csak az egyik vagy másik oldalt osztani, hanem ha már kritizálsz, akkor oszd le mindkettőt és ne csak fröcsögj!
@II.Briandrew: OV azt vallotta, hogy a régi rendszer kiszolgálóinak nincs helye az újban...
Mikor változott ez meg?
Vagy ez a kettő nem volt az?
Mindenki rosszul emlékszik és tényleg CSAK rágalom?
Vannak emlékeid a kádár rendszerről?
Még egy trafikban sem lehettél csoportvezető megfelelő ideológiai háttár nélkül.
OTSH, Astoria, Népstadion, MOB, MSZMP?
Ezt most komolyan mondod?
Kiszolgálta vagy nem?
Ne gyere a dumával, hogy az egy olyan rendszer volt.
Igen, olyan volt. Ha jól érezte magát nem bánom, nem ez a baj, valakiknek azt is irányítani kellett.
A baj az ha most már kiderül hogy mindaz véletlen volt, nem is volt ott, nem is volt az...
Ez a hányinger.
Mikor változott ez meg?
Vagy ez a kettő nem volt az?
Mindenki rosszul emlékszik és tényleg CSAK rágalom?
Vannak emlékeid a kádár rendszerről?
Még egy trafikban sem lehettél csoportvezető megfelelő ideológiai háttár nélkül.
OTSH, Astoria, Népstadion, MOB, MSZMP?
Ezt most komolyan mondod?
Kiszolgálta vagy nem?
Ne gyere a dumával, hogy az egy olyan rendszer volt.
Igen, olyan volt. Ha jól érezte magát nem bánom, nem ez a baj, valakiknek azt is irányítani kellett.
A baj az ha most már kiderül hogy mindaz véletlen volt, nem is volt ott, nem is volt az...
Ez a hányinger.
Lehet, hogy Orbánéknak nem világos, de áprilisban azért nyerték meg a választásokat, mert a zembereknek tele lett a tökük az ex-kommunista káderekkel, élősködő gerinctelenekkel!
És erre a hangulatra akkor elég erősen rá is játszott a Fidesz!
Akkor most WTF???
És erre a hangulatra akkor elég erősen rá is játszott a Fidesz!
Akkor most WTF???
@II.Briandrew: Édidbédi, miért fröcsögés?
Pontosan ezért hányok, mert nem akartam újra látni ezeket. De OV behozza a kipróbált kádereket.
Pontosan ezért hányok, mert nem akartam újra látni ezeket. De OV behozza a kipróbált kádereket.
@Bundili: ok, mondj egy pozitív eredményt, ami hozzá kötődik (ne az aranyérmét)
@II.Briandrew: Megnéztem mindkét oldalt.
Mit láttam, mindenhol komccsik ülnek...
Na most akkor mi van?
Ne dátumokkal gyere, az hogy a saját emberét ülteti be az rendben van, én sem ültetném be az ellenségemet.
Na jó de azt sem akik ellen hangosn ágáltam.
Mit láttam, mindenhol komccsik ülnek...
Na most akkor mi van?
Ne dátumokkal gyere, az hogy a saját emberét ülteti be az rendben van, én sem ültetném be az ellenségemet.
Na jó de azt sem akik ellen hangosn ágáltam.
@Rob67:
Először is nem vagyok édibédi!
Másodszor pedig egy szóval sem állítottam, hogy Schmitt alkalmas a pozícióra, pont, hogy nem értek vele egyet, mint ahogyan nagyon sokan még a jobboldalon sem értenek egyet ezzel, de ettől még az igaz marad, hogy ártani nem ártott senkinek, akármilyen pozícióba is emelték. Nem fogom védeni, majd megvédi magát ha akarja!
Először is nem vagyok édibédi!
Másodszor pedig egy szóval sem állítottam, hogy Schmitt alkalmas a pozícióra, pont, hogy nem értek vele egyet, mint ahogyan nagyon sokan még a jobboldalon sem értenek egyet ezzel, de ettől még az igaz marad, hogy ártani nem ártott senkinek, akármilyen pozícióba is emelték. Nem fogom védeni, majd megvédi magát ha akarja!
@néma bárány: 02-ben nem az arroganciába, hanem az ellenséges sajtó rágalomhadjáratába bukott bele az Orbán kormány.
Olyan kézivezérelt hazudozást, amit akkor végbevittek a televíziók, rádiók, bulvárlapok (az élen a hetihetessel meg a bigbráderes valóságsókkal) és amiben egyébként tevékenyen részt vett az ún. "mérvadó" nyugati sajtó is, szerintem még Türkmenisztán se látott. (Akkor mondtam le egy életre a The Economist előfizetésemet).
Ennyit a "felelős", "kritikus", "független", stb. sajtóról.
Amelyik most kórusban tiltakozik a "kommunista" gyakorlat visszahozása ellen.
Látom, nektek is hirtelen elkezdte facsarni az orrotokat a kommunizmus bűze, pedig Lendvai Ildikó még nagyon rendben volt nektek.
Biszku Béla, körömtépő Bauer bácsi, ÁVÓshős Pető bácsi, ezek mind rendben voltak, a pártállam káderállományát, pénzét és kapcsolatrendszerét továbbhordozó MSZP, a fővárosban a mai napig a 80-as éveket hűen konzerváló Demszky mind-mind a szabadság hőse nektek, Pali bá az egyetlen komcsi kriptaszökevény. Közben pedig ő sportdiplomata volt, nem szemkilövető.
Az a helyzet, hogy a ti fejetekben teljesen zárolva van az erkölcsi központ, és a helyén egy szimpla gyűlölet amplifikátor működik.
Aki a Zorbánördög mellé áll, az jó, aki ellene van, az rossz. Persze Zorbán is csak attól ördög, hogy felvállalta a nemzeti érdekek képviseletét, előtte még ifjú tehetség volt.
Az értékválasztótok tehát valójában így működik: aki, ami magyar- rossz, aki, ami magyarellenes - jó. (Ha már ez a mondanivaló, jó lenne, ha ezt így is fogalmaznátok meg, nem kell itt komcsizni, mert még beletörik a nyelvetek).
Ezen már lassan túl kéne lépni, a világ rég meghaladta ezeket a kicsinyes etnikai gyűlölködéseket. Nyakunkon az energia-válság, a környezet végletes túlterhelése, a túlnépesedés, a civilizációs konfliktusok, ti meg le vagytok ragadva a harmincas-negyvenes években.
Én se szívesen élek veletek egy országban, de miután polgárháborúzni sem szeretnék - meg gondolom ti se- kényetelenek vagyunk egymást elviselni.
Nem a népszavát kéne olvasgatni, hanem Paul Kennedyt, Jared Diamond-ot, ki kéne venni a fejet a biliből, és a valódi kihívásokkal foglalkozni a címlapokon, nem ezzel a szarrágással.
Olyan kézivezérelt hazudozást, amit akkor végbevittek a televíziók, rádiók, bulvárlapok (az élen a hetihetessel meg a bigbráderes valóságsókkal) és amiben egyébként tevékenyen részt vett az ún. "mérvadó" nyugati sajtó is, szerintem még Türkmenisztán se látott. (Akkor mondtam le egy életre a The Economist előfizetésemet).
Ennyit a "felelős", "kritikus", "független", stb. sajtóról.
Amelyik most kórusban tiltakozik a "kommunista" gyakorlat visszahozása ellen.
Látom, nektek is hirtelen elkezdte facsarni az orrotokat a kommunizmus bűze, pedig Lendvai Ildikó még nagyon rendben volt nektek.
Biszku Béla, körömtépő Bauer bácsi, ÁVÓshős Pető bácsi, ezek mind rendben voltak, a pártállam káderállományát, pénzét és kapcsolatrendszerét továbbhordozó MSZP, a fővárosban a mai napig a 80-as éveket hűen konzerváló Demszky mind-mind a szabadság hőse nektek, Pali bá az egyetlen komcsi kriptaszökevény. Közben pedig ő sportdiplomata volt, nem szemkilövető.
Az a helyzet, hogy a ti fejetekben teljesen zárolva van az erkölcsi központ, és a helyén egy szimpla gyűlölet amplifikátor működik.
Aki a Zorbánördög mellé áll, az jó, aki ellene van, az rossz. Persze Zorbán is csak attól ördög, hogy felvállalta a nemzeti érdekek képviseletét, előtte még ifjú tehetség volt.
Az értékválasztótok tehát valójában így működik: aki, ami magyar- rossz, aki, ami magyarellenes - jó. (Ha már ez a mondanivaló, jó lenne, ha ezt így is fogalmaznátok meg, nem kell itt komcsizni, mert még beletörik a nyelvetek).
Ezen már lassan túl kéne lépni, a világ rég meghaladta ezeket a kicsinyes etnikai gyűlölködéseket. Nyakunkon az energia-válság, a környezet végletes túlterhelése, a túlnépesedés, a civilizációs konfliktusok, ti meg le vagytok ragadva a harmincas-negyvenes években.
Én se szívesen élek veletek egy országban, de miután polgárháborúzni sem szeretnék - meg gondolom ti se- kényetelenek vagyunk egymást elviselni.
Nem a népszavát kéne olvasgatni, hanem Paul Kennedyt, Jared Diamond-ot, ki kéne venni a fejet a biliből, és a valódi kihívásokkal foglalkozni a címlapokon, nem ezzel a szarrágással.
@csoko20:
Most azt nem értem, hogy amíg ki nem derült, ogy ő lesz az elnök, mindenki kussolt! Most egyszerre hogy kiderült, hogy magas pozícióban volt? Milyen érdekes, hogy eddig senki sem cseszegette emiatt, most meg az az egyetlen érv ellene, hogy sportért(akkor is, mint elismert olimpikon) felelős emberke volt, miniszterhelyettesi rangban...wow, micsoda kommunista volt.
Ilyen alapon a Paskai László exbíboros-érsek is hatalmas kommunista volt, igaz???
Azon túl, hogy Schmitt kinevezésével nem értek egyet, azért ne vergődjünk már ennyire!
Most azt nem értem, hogy amíg ki nem derült, ogy ő lesz az elnök, mindenki kussolt! Most egyszerre hogy kiderült, hogy magas pozícióban volt? Milyen érdekes, hogy eddig senki sem cseszegette emiatt, most meg az az egyetlen érv ellene, hogy sportért(akkor is, mint elismert olimpikon) felelős emberke volt, miniszterhelyettesi rangban...wow, micsoda kommunista volt.
Ilyen alapon a Paskai László exbíboros-érsek is hatalmas kommunista volt, igaz???
Azon túl, hogy Schmitt kinevezésével nem értek egyet, azért ne vergődjünk már ennyire!
@II.Briandrew: Az elég szomorú, hogy ha az államfő-jelölt melletti egyetlen érv a "nem ártott senkinek". Bakker, te se ártottál, miért nem te leszel?
@néma bárány:
Ácsi!
Ne forgasd ki a szavaimat! Nem ezt írtam, de ettől ez még igaz, hogy nem ártott senkinek! Ettől még nem lehetne elnök, mert nem alkalmas elnöknek, ezt is leírtam...legközelebb olvass el figyelmesebben!
Ácsi!
Ne forgasd ki a szavaimat! Nem ezt írtam, de ettől ez még igaz, hogy nem ártott senkinek! Ettől még nem lehetne elnök, mert nem alkalmas elnöknek, ezt is leírtam...legközelebb olvass el figyelmesebben!
Hát elovastam mindent ebbena témában és azt gondolom, hogy az eddigieknél jobb, de azért lehett volna még gondolkodni ezen...ha véletlenül lett volna jobb.
Reggeli torna, befososok.
Reggeli torna, befososok.
@váév építők:
Göncz papa meg 56 után elárulta a társait...az nyilván jobb volt, igaz? Csak a tisztánlátás kedvéért...
Göncz papa meg 56 után elárulta a társait...az nyilván jobb volt, igaz? Csak a tisztánlátás kedvéért...
@Mr. Rustical: Úgy látom a narancs diplomás agymosó szakkör sikeres volt. Szembe kéne nézni végre azzal, hogy a zembereknek elege lett Orbánból 02-ben, és ez 06-ban is kitartott. A bukás az bukás, ahogy a Maszopé is az. De védjétek nyugodtan a két őskomcsit tovább. Ez a Fidesz "számoljunk le a pártállam maradékával rendszere". Jellemző. A mi komcsink jó komcsi, hülye aki nem látja.
@néma bárány:
Annyira elege lett az embereknek Orbánból, hogy úgy elzavarták a Lendvai-Mesterházy csapatot a fenébe, mint a szél! :))
Annyira elegük van az embereknek Orbánból, hogy kétharmadot szavaztak neki, mert annyira utálják, igaz?
Már ne is haragudj, de szánalmasan nevetséges vagy! :)
Annyira elege lett az embereknek Orbánból, hogy úgy elzavarták a Lendvai-Mesterházy csapatot a fenébe, mint a szél! :))
Annyira elegük van az embereknek Orbánból, hogy kétharmadot szavaztak neki, mert annyira utálják, igaz?
Már ne is haragudj, de szánalmasan nevetséges vagy! :)
@II.Briandrew: Nem forgattam ki semmit. Miért ne lehetnél? Te legalább a szimpátiád mellett ki mered mondani, ha hibáznak. Máris kompetensebb jelölt vagy, mint Palkó.
@néma bárány:
Nagyon is kritikus vagyok Fidesszel, de nem kímélem a másik oldalt sem! De amit az előbb írtál...hááát....bocs ha nyers voltam, de azért ezt ugye te sem gondoltad komolyan?
Nagyon is kritikus vagyok Fidesszel, de nem kímélem a másik oldalt sem! De amit az előbb írtál...hááát....bocs ha nyers voltam, de azért ezt ugye te sem gondoltad komolyan?
@II.Briandrew: Muhaha. Azok, akik előtte egy Megyót, aztán egy Fletót is megválasztottak helyette :-D Nyilván imádták, ha inkább két ilyen hülyét akartak látni helyette ;-)
@II.Briandrew: Miért, szerinted 2002-ben nem volt 'elege lett' faktor...?
Amúgy Schmitt ellen azért sok érvet felhoztak már Los Angeles 84, meg Athén és tsai, és nem csak most, szóval nem érzem, hogy újkeletű a hevület ellene. Az más kérdés, hogy ki mennyire érzi jogosnak.
Amúgy Schmitt ellen azért sok érvet felhoztak már Los Angeles 84, meg Athén és tsai, és nem csak most, szóval nem érzem, hogy újkeletű a hevület ellene. Az más kérdés, hogy ki mennyire érzi jogosnak.
@néma bárány:
Nem hinném, hogy túl nagy átfedés lett volna a rajongótáboraik között. Egy része biztosan változtatta a pártszimpátiáját, de pont azért kapott most kétharmadot a Fidesz(és nem Orbán), mert őket akarják látni 4 évig. Erről szól a demokrácia, itt voltak 8 évig, ebből egyetlen egy év, a Bajnai-kormány egy éve volt értékelhető, a többi katasztrófa volt!
Mit kell csodálkozni azon, ha más került a kormányrúdhoz vagy inkább úgy fogalmazok, hogy mi ez az elképesztő hiszti? Nem lesz rosszabb Orbán alatt, mint ami az elmúlt időszakban volt. Majd kiderül, de Orbánnak is lejár egyszer és én is szívesebben látnék már mást a Fidesz élén!
Nem hinném, hogy túl nagy átfedés lett volna a rajongótáboraik között. Egy része biztosan változtatta a pártszimpátiáját, de pont azért kapott most kétharmadot a Fidesz(és nem Orbán), mert őket akarják látni 4 évig. Erről szól a demokrácia, itt voltak 8 évig, ebből egyetlen egy év, a Bajnai-kormány egy éve volt értékelhető, a többi katasztrófa volt!
Mit kell csodálkozni azon, ha más került a kormányrúdhoz vagy inkább úgy fogalmazok, hogy mi ez az elképesztő hiszti? Nem lesz rosszabb Orbán alatt, mint ami az elmúlt időszakban volt. Majd kiderül, de Orbánnak is lejár egyszer és én is szívesebben látnék már mást a Fidesz élén!
@Magon_:
Sportdiplomáciai kérdésekben nem egyedül volt döntéshozó és nem tehet meg akármit. Persze verheti az asztalt, mint néhány külföldi sportvezető aztán szépen le is írják azokat majd csöndben ki is rúgják!
Amúgy a sportban elkövetett gyengekezűségén(mert ez nem rosszindulat vagy hasonló) kívül mi olyat tett, ami ennyire ellenszenvessé teszi? És megint csak hozzáteszem, hogy nem értek egyet, sőt ellenzem a kinevezését az elnöki posztra!
Sportdiplomáciai kérdésekben nem egyedül volt döntéshozó és nem tehet meg akármit. Persze verheti az asztalt, mint néhány külföldi sportvezető aztán szépen le is írják azokat majd csöndben ki is rúgják!
Amúgy a sportban elkövetett gyengekezűségén(mert ez nem rosszindulat vagy hasonló) kívül mi olyat tett, ami ennyire ellenszenvessé teszi? És megint csak hozzáteszem, hogy nem értek egyet, sőt ellenzem a kinevezését az elnöki posztra!
Viktor a főnök.
Ő választ államfőt.
Alkotmánybírákat.
A médiát is a kezébe szeretné.
Ez aztán demokrácia! Emberek örülnek a 16%-os adókulcsnak. Húha 10 000 forinttal többet fogok kapni! Jól csinálja ez a Viktor gyerek!
Tegyük fel, hogy egyszer majd nem jól csinálja. Nagyon nem jól. Mit lehet vele tenni? Alkotmánybírósághoz fordulni? Vagy a államfőhöz? Hát persze... A kör bezárul. Majd tüntethetnek az emberek. Akkor meg jön a Pintér és ő fog lövetni...
Ő választ államfőt.
Alkotmánybírákat.
A médiát is a kezébe szeretné.
Ez aztán demokrácia! Emberek örülnek a 16%-os adókulcsnak. Húha 10 000 forinttal többet fogok kapni! Jól csinálja ez a Viktor gyerek!
Tegyük fel, hogy egyszer majd nem jól csinálja. Nagyon nem jól. Mit lehet vele tenni? Alkotmánybírósághoz fordulni? Vagy a államfőhöz? Hát persze... A kör bezárul. Majd tüntethetnek az emberek. Akkor meg jön a Pintér és ő fog lövetni...
A Schmitt Pál szerintem sem jó választás. Kb. olyan súlytalan, politikailag irányítható báb, mint Göncz Árpád volt a rendszerváltáskor.
Viszont, ahogyan ezt a régi jó elvtársak és liberális bűntársaik támadják, az őket minősíti meglehetősen negatívan.
Hiteltelen, amikor habzó szájú véleménydiktátorok pl. Pozsgai Imrét, Szűrös Mátyást vagy esetünkben Schmitt Pált erkölcsi megfontolásból minősítik gerinctelen kommunistának. Az elvtárs-urak nem tudják megbocsátani nekik, hogy Ők még a "szocializmus építésének útján" is a lehetőségekhez képest emberek tudtak maradni, amint lehetett a diktatúra korlátait tágítani, megtették azt. Amint pedig lehetett demokratikus körülmények között vállalni a hagyományos erkölcsi értékeket, vállalták azt. Készek voltak szakítani az azt vállalni nem hajlandó posztkommunista hajdani elvtársakkal, valamint a szövetséges liberális politikai alvilággal és a mögöttük álló, véleménydiktáló, önmagát értelmiségiként pozicionáló szellemi bérmunkásokkal. A most nyafogó, demokráciáért aggódó un. értelmiségiek nélkül, a támogatásuk nélkül, a mögöttünk levő nyolc év Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai politikai és gazdasági ámokfutása sem tartott volna ilyen hosszú ideig és nem taszította volna az országot ilyen morális és gazdasági mélységekbe. Ők validálták, tették elfogadottá a nyíltan alvilági eszközöket (pl. Szász Károly megveretése), a formálisan demokratikus keretek között gyakorolt antidemokratikus (gyurcsányi) politizálást, a nyilvánvaló hazugságokat és éltek belőle igen jól az adófizetők pénzén (pl. útszéli stílusú újságíró, közel 100 mFt kormánypropaganda kampányból).
Hiteltelen, amikor olyanok fogalmaznak meg erkölcsi kifogásokat, akiknek a számonkért normák nem a sajátjuk, akiket az előző rezsim kézből etetett, ezért akkor nem voltak morális averzióik.
Viszont, ahogyan ezt a régi jó elvtársak és liberális bűntársaik támadják, az őket minősíti meglehetősen negatívan.
Hiteltelen, amikor habzó szájú véleménydiktátorok pl. Pozsgai Imrét, Szűrös Mátyást vagy esetünkben Schmitt Pált erkölcsi megfontolásból minősítik gerinctelen kommunistának. Az elvtárs-urak nem tudják megbocsátani nekik, hogy Ők még a "szocializmus építésének útján" is a lehetőségekhez képest emberek tudtak maradni, amint lehetett a diktatúra korlátait tágítani, megtették azt. Amint pedig lehetett demokratikus körülmények között vállalni a hagyományos erkölcsi értékeket, vállalták azt. Készek voltak szakítani az azt vállalni nem hajlandó posztkommunista hajdani elvtársakkal, valamint a szövetséges liberális politikai alvilággal és a mögöttük álló, véleménydiktáló, önmagát értelmiségiként pozicionáló szellemi bérmunkásokkal. A most nyafogó, demokráciáért aggódó un. értelmiségiek nélkül, a támogatásuk nélkül, a mögöttünk levő nyolc év Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai politikai és gazdasági ámokfutása sem tartott volna ilyen hosszú ideig és nem taszította volna az országot ilyen morális és gazdasági mélységekbe. Ők validálták, tették elfogadottá a nyíltan alvilági eszközöket (pl. Szász Károly megveretése), a formálisan demokratikus keretek között gyakorolt antidemokratikus (gyurcsányi) politizálást, a nyilvánvaló hazugságokat és éltek belőle igen jól az adófizetők pénzén (pl. útszéli stílusú újságíró, közel 100 mFt kormánypropaganda kampányból).
Hiteltelen, amikor olyanok fogalmaznak meg erkölcsi kifogásokat, akiknek a számonkért normák nem a sajátjuk, akiket az előző rezsim kézből etetett, ezért akkor nem voltak morális averzióik.
@dfcwolf:
Az tény, hogy Viktor mondja az áment mindenre, ez tényleg nem jó, de azért ne ragadtasd már magad ilyen messze menő következtetésekre! Semmivel sem lesz rosszabb, mint az elmúlt időszak, semmivel!
A mádik pedig:
Neked és a zsigerből gyűlölködőknek semmi sem jó? Nem kell az adócsökkentés meg legyen nektek 400 fős parlament meg 8 milliós bankvezető, az jobb??? Már bocs, de nem vagy normális, ha ezt komolyan is gondolod!
Az tény, hogy Viktor mondja az áment mindenre, ez tényleg nem jó, de azért ne ragadtasd már magad ilyen messze menő következtetésekre! Semmivel sem lesz rosszabb, mint az elmúlt időszak, semmivel!
A mádik pedig:
Neked és a zsigerből gyűlölködőknek semmi sem jó? Nem kell az adócsökkentés meg legyen nektek 400 fős parlament meg 8 milliós bankvezető, az jobb??? Már bocs, de nem vagy normális, ha ezt komolyan is gondolod!
@néma bárány: Ezzel szembenéztem, csak sajnos 02 nem a Fidesz, hanem Magyarország bukésa volt, felért egy kisebb 56-tal.
Ezért tartunk most ott, ahol, a békának a hátsó felét még távolról se látva, és nem ott, ahol a csehek, sőt legalább ott se, ahol a szlovákok.
Ezt a bukást azért hoztam fel, mert a médiának - és bizonyos mértékben még a címlapokon kommentelő embereknek is - komoly felelősségük volt benne.
Addig pofázttok marhaságokat 98-02 ben, addig relativizáltatok (ld. egyik párt a másik), hogy sikerült visszahozni a sötét komcsi tolvajbrigádot, akik megmutatták 8 év alatt, mire képesek.
Most megpróbáljátok feltenni megint a régi lemezt, összemosni a Fideszt az MSZPvel, mindkettő ugyanolyan örököse a kádári világnak, mindkettő ugyanolyan felelős, mindkettőben ugyanolyan komcsik ülnek, stb., stb. Elsunnyogjátok, hogy valójában ez nem így van, és már az MDF is, majd a Fidesz még erősebben szemben állt a volt komcsikal, míg a ti kedvenceitek az SZDSZben egy tálból cseresznyéztek, majd teljesen össze is olvadtak velük.
Persze a legjobb az lett volna, ha 90 ben minden volt kommunista funkcionáriust eltitlanak a közélettől vagy 10-20 évre, és kész. De erre akkor nem volt politikai akarat, most meg már nincs mit ezen rágódni.
Ami Palibát illeti: a rendszerváltás óta nem volt köze a komcsikhoz, ha lett volna is cseh mintájó eltiltó-törvény, már az is lejárt volna eddig, és egyébként nem mindegy, hogy valaki sportdiplomata volt, vagy főcenzor.
Egyébként pedig éppen a mondanivalóm lényegére nem reagáltál, ezért megismétlem: túl kéne lépni ezen a fölösleges szarrágáson, és a valós problémákkal foglalkozni.
Ezért tartunk most ott, ahol, a békának a hátsó felét még távolról se látva, és nem ott, ahol a csehek, sőt legalább ott se, ahol a szlovákok.
Ezt a bukást azért hoztam fel, mert a médiának - és bizonyos mértékben még a címlapokon kommentelő embereknek is - komoly felelősségük volt benne.
Addig pofázttok marhaságokat 98-02 ben, addig relativizáltatok (ld. egyik párt a másik), hogy sikerült visszahozni a sötét komcsi tolvajbrigádot, akik megmutatták 8 év alatt, mire képesek.
Most megpróbáljátok feltenni megint a régi lemezt, összemosni a Fideszt az MSZPvel, mindkettő ugyanolyan örököse a kádári világnak, mindkettő ugyanolyan felelős, mindkettőben ugyanolyan komcsik ülnek, stb., stb. Elsunnyogjátok, hogy valójában ez nem így van, és már az MDF is, majd a Fidesz még erősebben szemben állt a volt komcsikal, míg a ti kedvenceitek az SZDSZben egy tálból cseresznyéztek, majd teljesen össze is olvadtak velük.
Persze a legjobb az lett volna, ha 90 ben minden volt kommunista funkcionáriust eltitlanak a közélettől vagy 10-20 évre, és kész. De erre akkor nem volt politikai akarat, most meg már nincs mit ezen rágódni.
Ami Palibát illeti: a rendszerváltás óta nem volt köze a komcsikhoz, ha lett volna is cseh mintájó eltiltó-törvény, már az is lejárt volna eddig, és egyébként nem mindegy, hogy valaki sportdiplomata volt, vagy főcenzor.
Egyébként pedig éppen a mondanivalóm lényegére nem reagáltál, ezért megismétlem: túl kéne lépni ezen a fölösleges szarrágáson, és a valós problémákkal foglalkozni.
@dfcwolf: Egyelőre ez a sok "tegyük fel" csak a levegőben lóg.
Ezzel szemben a ti pajásaitok - Gergényi, Szilvási, Gyurcsány - ténylegesen kilövették nem egy ember szemét, ténylegesen szétvertek tüntatőket-megemlékezőket-járókelőket, meg aki csak a szemük elé került, ténylegesen kordonokkal rakták tele a várost, koncepciós pereket folytattak, stb.
Mindez akkor nektek nem fájt, sőt, ünnepeltétek a "csőcselék" elleni fellépést.
Hirtelen milyen fontosak lettek az alkotmányos ellensúlyok.
Jó nektek, annyit rettegtek a diktatúrától, amennyit akartok, nem kell attól tartanotok, hogy a hajatok szála is meggörbüljön. Ezzel szemben, ahogy hatalom kerül a kezetekbe, rögtön épülnek a gulágok, rögtön nyomjátok a sortüzeket a tüntető tömegbe, vagy kordonoztok, paprikagázzal és gumilövedékkel irtjátok a "csőcseléket", éppen amit diktál a kor szava a "haladó" erőknek. És mindeközben semmit sem sérül a saját demokratikus, haladó elkötelezettségetekbe vetett hitetek.
Haladjatok csak tovább, előre a biszkubélai úton.
Ezzel szemben a ti pajásaitok - Gergényi, Szilvási, Gyurcsány - ténylegesen kilövették nem egy ember szemét, ténylegesen szétvertek tüntatőket-megemlékezőket-járókelőket, meg aki csak a szemük elé került, ténylegesen kordonokkal rakták tele a várost, koncepciós pereket folytattak, stb.
Mindez akkor nektek nem fájt, sőt, ünnepeltétek a "csőcselék" elleni fellépést.
Hirtelen milyen fontosak lettek az alkotmányos ellensúlyok.
Jó nektek, annyit rettegtek a diktatúrától, amennyit akartok, nem kell attól tartanotok, hogy a hajatok szála is meggörbüljön. Ezzel szemben, ahogy hatalom kerül a kezetekbe, rögtön épülnek a gulágok, rögtön nyomjátok a sortüzeket a tüntető tömegbe, vagy kordonoztok, paprikagázzal és gumilövedékkel irtjátok a "csőcseléket", éppen amit diktál a kor szava a "haladó" erőknek. És mindeközben semmit sem sérül a saját demokratikus, haladó elkötelezettségetekbe vetett hitetek.
Haladjatok csak tovább, előre a biszkubélai úton.
Simán megy a kettős mérce. Egy nari szavazó követeli, hogy takarodjon az MSZP-s komcsi, de a fideszes komcsi az MÁS... Fordítva is vicces, a szocinak okés az MSZP-s komcsi, de a fideszes komcsi már nem. Ezzel nincs gond, csak akkor nem kell habzó szájjal üvölteni.
De ha jól emlékeszem, a fidesz az MSZP-t hívta már komcsiknak, bankárkormánynak, oligarchák gyülekezetének, mindig annak amit a nép bekajolt.
És ne legyen félreértés, és kétségünk, nem a fidesz csúcsszuper kormányprogramjára szavazott a nép (mert ezt titkolták), hanem az MSZP elzavarására. Ergo egy majmot is megszavaztak volna... (meg is tették, de ez más kérdés).
A nagyobb probléma, hogy még mindig nem veszi észre a nép, hogy Orbán "Alkotmányozó" Viktor, mindenkit ki akar írtani, akit nem tud irányítani. Személy szerint nem szeretem Sólymot, de Palionettet betenni... Azt mondjátok nem tudnák Schmittről rosszat mondani? Van annyi esze, hogy tudja, bábut csinált belőle OVI, és mégis belemegy, a Köztársaságunk elnöke, egy megalkuvó, a mindenkori hatalmat kiszolgáló talpnyaló lesz, és nem a demokrácia örzője....
Gratu a birka népnek.
De ha jól emlékeszem, a fidesz az MSZP-t hívta már komcsiknak, bankárkormánynak, oligarchák gyülekezetének, mindig annak amit a nép bekajolt.
És ne legyen félreértés, és kétségünk, nem a fidesz csúcsszuper kormányprogramjára szavazott a nép (mert ezt titkolták), hanem az MSZP elzavarására. Ergo egy majmot is megszavaztak volna... (meg is tették, de ez más kérdés).
A nagyobb probléma, hogy még mindig nem veszi észre a nép, hogy Orbán "Alkotmányozó" Viktor, mindenkit ki akar írtani, akit nem tud irányítani. Személy szerint nem szeretem Sólymot, de Palionettet betenni... Azt mondjátok nem tudnák Schmittről rosszat mondani? Van annyi esze, hogy tudja, bábut csinált belőle OVI, és mégis belemegy, a Köztársaságunk elnöke, egy megalkuvó, a mindenkori hatalmat kiszolgáló talpnyaló lesz, és nem a demokrácia örzője....
Gratu a birka népnek.
Könyörgöm! Az ország első számú közjogi méltósága lesz!
Magyarországot egy simulékony vízízű senki képviseli legjobban? Nincs ebben az országban egyetlen tekintélyes köztiszteletnek örvendő ember sem?
Ha ezt a jobbosok szó nélkül lenyelik Orbánnak, akkor semmivel sem jobbak mint "Kádár népe".
Magyarországot egy simulékony vízízű senki képviseli legjobban? Nincs ebben az országban egyetlen tekintélyes köztiszteletnek örvendő ember sem?
Ha ezt a jobbosok szó nélkül lenyelik Orbánnak, akkor semmivel sem jobbak mint "Kádár népe".
@Mr. Rustical: Nem mi tesszük fel a régi lemezt, hanem Viktor. Én nem kértem, hogy komcsi államfőnk legyen, meg azt se, hogy az MSZP alapító Pozsgay írja az alkotmányt. Sőt, a leghatározottabban föl vagyok rajta háborodva, és követelem, hogy a Fidesz határolódjon el a pártállami vezetők ilyen szintű szerepeltetésétől! Ne vigasztald magad a Schmitt csak sportdiplomata volt szöveggel. Tudjuk jól kinek a kegyeltje volt, kit utaztatott közpénzen még a barcelónai olimpiára is.
Nem vagyok egy szoci fan, a balfaszkodásuknak köszönhető ez a jó kis kétharmad, de Vityka elképesztő káderőpolitikai döntéseket hozogat, és zsebből húza ki a neveket, mint Kádár Jani bácsi annó. Caligula császár a kor híres versenylovát Incitatust neveztette ki konzulnak, ami utal arra, hogy mit is gondolt a demokráciáról. Lényegileg Schmittnek is a derék pacihoz hasonló befolyása lesz a közügyekre, ráadásul a ló nem is tudott olyan elegánsan öltözködni. Viktor ezt gondolja a közt. elnöki funkciórul. Még szerencse, hogy nem tart lovat:)))
@gaga: Hát, Overdose-nak lehet nagyobb lenne a társadalmi elfogadottsága :D
Egyszerűen elképesztő, hogy a paraszt liberális mindig "kívülálló" szdsz fanok - még mindig - nyomják a szöveget.
VEGYÉTEK MÁR ÉSZRE, HOGY SOROS GYURI NEM AD TÖBB PÉNZT!
Immár ingyen nyomultok faszfejek!
Hagyjátok végre nyugton a kétharmados győzelmet aratott pártokat.
Írjatok inkább a seggdugasz Gyurcsányról és az MSZP-SZDSZ 8 éves országlásáról.
Vegyétek észre hogy mindannyiunk szégyene volt ez az időszak. az egész világ rajtunk röhögött San Franciscótól Vlagyivosztokig...
Mit hörögtök Schmitt Pál személyiségén? Ő egy világbajnok sportoló és kiváló diplomata, Gyurcsány micsoda vagy Kóka, Horn, Lendvai, Kuncze, Bauer, netán Fodor esetleg Magyar Bálint. (a többi csodát már nem is említve...).
Na ugye. A nagy SEMMIK csapata. A "kemény csapat" honrgabik és kókajanik világa...
Észre sem veszitek, hogy már nem ők ugatnak mindennap a TV-ből.
Szépen lefosztották a magyar birkákat aztán tovább mennek.
Na erre varrjál gombot.
VEGYÉTEK MÁR ÉSZRE, HOGY SOROS GYURI NEM AD TÖBB PÉNZT!
Immár ingyen nyomultok faszfejek!
Hagyjátok végre nyugton a kétharmados győzelmet aratott pártokat.
Írjatok inkább a seggdugasz Gyurcsányról és az MSZP-SZDSZ 8 éves országlásáról.
Vegyétek észre hogy mindannyiunk szégyene volt ez az időszak. az egész világ rajtunk röhögött San Franciscótól Vlagyivosztokig...
Mit hörögtök Schmitt Pál személyiségén? Ő egy világbajnok sportoló és kiváló diplomata, Gyurcsány micsoda vagy Kóka, Horn, Lendvai, Kuncze, Bauer, netán Fodor esetleg Magyar Bálint. (a többi csodát már nem is említve...).
Na ugye. A nagy SEMMIK csapata. A "kemény csapat" honrgabik és kókajanik világa...
Észre sem veszitek, hogy már nem ők ugatnak mindennap a TV-ből.
Szépen lefosztották a magyar birkákat aztán tovább mennek.
Na erre varrjál gombot.
@Bundili: :DDDDDDDDD
Ugye ez csak egy poén akart lenni?
Ez az őskommunista bohóc kellemes, jóképű, diplomáciai érzékkel megáldott,tapasztalt politikus??????????
A hét vicce...
Ugye ez csak egy poén akart lenni?
Ez az őskommunista bohóc kellemes, jóképű, diplomáciai érzékkel megáldott,tapasztalt politikus??????????
A hét vicce...
Üzenem minden Fidesz-fannak és Fideszre szavazónak: köszönöm nektek az előttünk álló 40 negyven csudálatos évet!
@II.Briandrew:
@Mr. Rustical:
Ti valami nagyon nagy látnokok lehettek, ha engem az MSZP táborába raktok. Örüljetek annak amit leírtam. Nektek nem kell a demokrácia. Talán nem éltetek az átkosban. Ha így marad, akkor élhettek.
Én nem gyűlölködöm, főleg nem zsigerből. Csak gondolkodom. Nyugodtan elhiheted, hogy ezért tart itt az ország, mert sok a képviselő. Szerintem ez csepp a tengerben. Látszat és semmi más. Legyenek kevesebben, de semmivel nem leszünk beljebb.
Én nem örülök az egykulcsos adónak. Elhiheted, hogy nem örülnek azok sem akik minimálbéren tengődnek, kurvára sokat dolgozva. Örülnek viszont azok, akik milliókat keresnek. Ez igazságos szerinted? Ez segíti a lemaradók felzárkózását?
Nem kifejezetten az érdekel, hogy most többet fogok keresni hanem az, hogy a szakadékok egyre nagyobbak leszenek. Ez pedig nem jó!
@Mr. Rustical:
Ti valami nagyon nagy látnokok lehettek, ha engem az MSZP táborába raktok. Örüljetek annak amit leírtam. Nektek nem kell a demokrácia. Talán nem éltetek az átkosban. Ha így marad, akkor élhettek.
Én nem gyűlölködöm, főleg nem zsigerből. Csak gondolkodom. Nyugodtan elhiheted, hogy ezért tart itt az ország, mert sok a képviselő. Szerintem ez csepp a tengerben. Látszat és semmi más. Legyenek kevesebben, de semmivel nem leszünk beljebb.
Én nem örülök az egykulcsos adónak. Elhiheted, hogy nem örülnek azok sem akik minimálbéren tengődnek, kurvára sokat dolgozva. Örülnek viszont azok, akik milliókat keresnek. Ez igazságos szerinted? Ez segíti a lemaradók felzárkózását?
Nem kifejezetten az érdekel, hogy most többet fogok keresni hanem az, hogy a szakadékok egyre nagyobbak leszenek. Ez pedig nem jó!
@dfcwolf:
Te önmagad paródiája vagy! :)
Honnan vetted, hogy az MSZP táborába raktalak? Azért mert azt írtam "zsigerből gyűlölködő"? Ebből ezt vontad le?
2006 őszén nem féltetted a demokráciát? Most félted?
A gondolkodásod talán kiterjedhetne ide is és jobb lenne ha tényleg gondolkodnál is és nem csak írnád, hogy te mennyire gondolkodsz!
Te önmagad paródiája vagy! :)
Honnan vetted, hogy az MSZP táborába raktalak? Azért mert azt írtam "zsigerből gyűlölködő"? Ebből ezt vontad le?
2006 őszén nem féltetted a demokráciát? Most félted?
A gondolkodásod talán kiterjedhetne ide is és jobb lenne ha tényleg gondolkodnál is és nem csak írnád, hogy te mennyire gondolkodsz!
Schmitt sose volt párttag, ellenben kétdiplomás, három nyelven beszélő sokszoros bajnokként sportvezető volt, annak is csak második ember. Jó hogy nem Biszkuval hasonlítják össze. Ennyi hülyeséget még ezen a poszton is ritkán olvasok.
@Bundili: Volt egy ilyen szám régente, hogyaszongya:
Kösz jól vagyok, egész nap fagyizom,
Hogy mondjam el - ez kitölti az életem.
A tejszínhabos mogyoró az jó dolog,
A puncs is nagyon kell, lassan olvad a nyelvemen.
Kösz jól vagyok, az éveket nem számolom.
Boldog vagyok, nyelem a sok gombócot.
Múló állapot, panaszkodni nincs okom.
Az benne a jó, ha nem ízlik hát eldobom.
Mert nyalni csak úgy lehet,
Ha élvezzük az ízeket.
Nyaljuk a fagylaltot,
A mézesmadzag elfogyott.
Éljük az életet,
Élvezzük amíg lehet.
Nyaljuk a fagylaltot,
A mézesmadzag rég elfogyott.
Gondolom, Te sem számolod a gombócokat, csak élvezed az ízeket.
Kösz jól vagyok, egész nap fagyizom,
Hogy mondjam el - ez kitölti az életem.
A tejszínhabos mogyoró az jó dolog,
A puncs is nagyon kell, lassan olvad a nyelvemen.
Kösz jól vagyok, az éveket nem számolom.
Boldog vagyok, nyelem a sok gombócot.
Múló állapot, panaszkodni nincs okom.
Az benne a jó, ha nem ízlik hát eldobom.
Mert nyalni csak úgy lehet,
Ha élvezzük az ízeket.
Nyaljuk a fagylaltot,
A mézesmadzag elfogyott.
Éljük az életet,
Élvezzük amíg lehet.
Nyaljuk a fagylaltot,
A mézesmadzag rég elfogyott.
Gondolom, Te sem számolod a gombócokat, csak élvezed az ízeket.
@II.Briandrew: Paródiáról beszélhetünk 2006 ősze kapcsán is. Szajkózzátok a szemkilövést, mintha más nem történt volna ott. Pedig nem csak a Fidesz gyűlés résztvevői voltak az utcán autót, székházat gyújtogatva. Ezek az elemek nagyobb veszélyt jelentettek az alkotmányos rendre, mint a túlkapó rendőrök. Az már a rendszer szégyene, hogy nem bűnhődtek méltó módon mindkét oldal felelősei. Szemkilövők, tanklopók, székházgyújtók egyformán.
@néma bárány:
Először is nem e Fidesz hívei voltak azok akik kukákat gyújtogattak és örjöngtek az utcán, mint az állatok. Szélsőjobbosok voltak, nagy különbség és ne mossuk össze a Fidesszel! Mi sem mossuk össze Thürmeréket sz MSZP-vel és a többi.
A másik pedig: nem azokat az idiótákat kapták el a rend őrei, akik csinálták a balhét, hanem pont ártatlan embereket. Olyanokat, akik elmentek a fidesz-gyűlésre vagy épp nem is oda mentek, hanem csak külföldiként bámészkodtak! A rendőrség akkor nagyon súlyos hibákat követett el, de a csürhe is aki randalírozott. Ez viszont nem egyelnő a Fidesszel!
Először is nem e Fidesz hívei voltak azok akik kukákat gyújtogattak és örjöngtek az utcán, mint az állatok. Szélsőjobbosok voltak, nagy különbség és ne mossuk össze a Fidesszel! Mi sem mossuk össze Thürmeréket sz MSZP-vel és a többi.
A másik pedig: nem azokat az idiótákat kapták el a rend őrei, akik csinálták a balhét, hanem pont ártatlan embereket. Olyanokat, akik elmentek a fidesz-gyűlésre vagy épp nem is oda mentek, hanem csak külföldiként bámészkodtak! A rendőrség akkor nagyon súlyos hibákat követett el, de a csürhe is aki randalírozott. Ez viszont nem egyelnő a Fidesszel!
@II.Briandrew:
:) Másnak is válasz volt az írásom. OK. Lehetek önmagam paródiája is. Sőt önmagam is. 2006 őszén is féltettem a demokráciás jogok sérülését. Most a demokráciát féltem. Számomra van némi különbség.
:) Másnak is válasz volt az írásom. OK. Lehetek önmagam paródiája is. Sőt önmagam is. 2006 őszén is féltettem a demokráciás jogok sérülését. Most a demokráciát féltem. Számomra van némi különbség.
@dfcwolf:"Majd tüntethetnek az emberek. Akkor meg jön a Pintér és ő fog lövetni..."
Ne magadból és az általad támogatott politikusokból, a ti módszereitekből indulj ki.
Bár, mint tudjuk, Gyurcsány és bűntársai erősen dolgoznak rajta, hogy kiprovokáljanak valamit, én nem tudom egyrészt azt elképzelni, hogy Orbán olyat tegyen, amit vizionálsz. Másrészt azt sem, hogy ha mégis bekövetkezne, az után a jobboldli választók támogatnák. A magyar demokráciának drága lecke volt az elmúlt 8 év, különösen a 2004-2006 közötti és az azt követő ámokfutás. Úgy tűnik a baloldal még a nagy választási zakó után sem tanult belőle, mert nem szakított a jelenleg is soraiban levő, a politikai hibák és bűnök elkövetővel, újra az 1998-2002 közötti lemezt mantrázza.
A politika már csak ilyen, hogy kell egy vezető, aki irányít.
Nehogy már a farkas mondja meg, hogy hogyan és merre terelje a juhász a nyájat.
Az előző juhászt elküldték, mert nagyon lesoványodott és megfogyatkozott a nyáj, sőt az is kiderült, hogy sok bárányt ő és bojtárai adtak oda a farkasoknak. A farkasok már most nagyon acsarkodnak. Tudják, hogy eddig képességeikhez és készségeikhez képest is nagyon jól éltek, az éhezés még ezután következik számukra! Reméljük, hogy az majd megritkítja a vérszomjas falkát.
Az acsarkodás tulajdonképpen még jó is, mert felismerhetővé teszi a farkast.
Ne magadból és az általad támogatott politikusokból, a ti módszereitekből indulj ki.
Bár, mint tudjuk, Gyurcsány és bűntársai erősen dolgoznak rajta, hogy kiprovokáljanak valamit, én nem tudom egyrészt azt elképzelni, hogy Orbán olyat tegyen, amit vizionálsz. Másrészt azt sem, hogy ha mégis bekövetkezne, az után a jobboldli választók támogatnák. A magyar demokráciának drága lecke volt az elmúlt 8 év, különösen a 2004-2006 közötti és az azt követő ámokfutás. Úgy tűnik a baloldal még a nagy választási zakó után sem tanult belőle, mert nem szakított a jelenleg is soraiban levő, a politikai hibák és bűnök elkövetővel, újra az 1998-2002 közötti lemezt mantrázza.
A politika már csak ilyen, hogy kell egy vezető, aki irányít.
Nehogy már a farkas mondja meg, hogy hogyan és merre terelje a juhász a nyájat.
Az előző juhászt elküldték, mert nagyon lesoványodott és megfogyatkozott a nyáj, sőt az is kiderült, hogy sok bárányt ő és bojtárai adtak oda a farkasoknak. A farkasok már most nagyon acsarkodnak. Tudják, hogy eddig képességeikhez és készségeikhez képest is nagyon jól éltek, az éhezés még ezután következik számukra! Reméljük, hogy az majd megritkítja a vérszomjas falkát.
Az acsarkodás tulajdonképpen még jó is, mert felismerhetővé teszi a farkast.
@dfcwolf:
Van némi különbség! Jól látod. Iszonyatos elfogultság és fölösleges hiszti...ez a különbség!
Már rég nem vagyok olyan Fidesz-fun, mint korábban, de demokráciát félteni akár tőlük akár a mai MSZP-től...ez már a vicc kategória tényleg!
Van némi különbség! Jól látod. Iszonyatos elfogultság és fölösleges hiszti...ez a különbség!
Már rég nem vagyok olyan Fidesz-fun, mint korábban, de demokráciát félteni akár tőlük akár a mai MSZP-től...ez már a vicc kategória tényleg!
@II.Briandrew: Nem is tettem közé egyenlőség jelet. De arra céloztam, hogy ha alkotmányosságról beszélünk 06 kapcsán, akkor azt nem a gyűlésen lévők, és a végül kialakult helyzetet - szarul és elítélhetően - kezelni akaró rendőrök veszélyeztették.
Sokan írnak az úgynevezett gyűlölködésről.
Nekik szeretném mondani, hogy az egyet nemértés nem egyenlő a gyűlölködéssel.
A komcsikról meg annyit, hogy a jobboldal szokott ilyen dolgokkal foglalkozni, ha az érdeke úgy kívánja. Csak akkor!
Az OV-vel meg nem az a baj, hogy Ő lett a Miniszterelnök, hanem az, hogy éppen bebetonoz.
Ez meggyőződésem szerint a Fidesz szimpiknek sem lehet érdeke.
Szerintem minden intézkedése arra irányul, hogy az elkövetkező időkben ne lehessen leváltani.
Ilyen dolgokat diktatúrákban szokás tenni. (A diktatúra nem feltétlenül azt jelenti, hogy elvisz a rendőr, hanem azt amit itt most látunk.) Pl. személyesen nevez ki és vált le tisztviselőket (9-12 évre), levélben megüzeni, hogy ki legyen (lesz) a Közt. elnök, új médiatörvény (lásd EU újságíró szöv. reakció), stb.
Mi lesz, ha a nép mondjuk úgy gondolja, hogy mégis le kellene őket váltani?
Nehéz lesz.
Nekik szeretném mondani, hogy az egyet nemértés nem egyenlő a gyűlölködéssel.
A komcsikról meg annyit, hogy a jobboldal szokott ilyen dolgokkal foglalkozni, ha az érdeke úgy kívánja. Csak akkor!
Az OV-vel meg nem az a baj, hogy Ő lett a Miniszterelnök, hanem az, hogy éppen bebetonoz.
Ez meggyőződésem szerint a Fidesz szimpiknek sem lehet érdeke.
Szerintem minden intézkedése arra irányul, hogy az elkövetkező időkben ne lehessen leváltani.
Ilyen dolgokat diktatúrákban szokás tenni. (A diktatúra nem feltétlenül azt jelenti, hogy elvisz a rendőr, hanem azt amit itt most látunk.) Pl. személyesen nevez ki és vált le tisztviselőket (9-12 évre), levélben megüzeni, hogy ki legyen (lesz) a Közt. elnök, új médiatörvény (lásd EU újságíró szöv. reakció), stb.
Mi lesz, ha a nép mondjuk úgy gondolja, hogy mégis le kellene őket váltani?
Nehéz lesz.
@néma bárány:
Persze, ez így van. De továbbra sem a Fidesz randalírozott, hanem pár idióta, de ők sem az alkotmányosságot veszélyezteték, hanem mások életét és testi épségét!
Amúgy ez előfordul ám a franciáknál, olaszoknál, görögöknél...sok helyen. Ne tegyünk már úgy, mintha ez csak magyar sajátosság lenne. Az már viszont magyar sajátosság, hogy az őszödi beszéd után nem hogy lemondott volna a miniszterelnök(amiért más országokban, akár itt Nagy-Britanniában is már elzavarták volna a fenébe)hanem még neki állt feljebb és rákontrázott. Én elhiszem, hogy voltak igazságok is a szavaiban, mert tényleg letolta a pénz- és pozícióéhes párttársait is, de ugyanakkor bevallotta, hogy csaltak,nem csináltak semmit, kozmetikáztak, trükkök százait csinálták...illetve lekurvázta az országot. És még mindig visszafelé bújna...szánalmas!
Persze, ez így van. De továbbra sem a Fidesz randalírozott, hanem pár idióta, de ők sem az alkotmányosságot veszélyezteték, hanem mások életét és testi épségét!
Amúgy ez előfordul ám a franciáknál, olaszoknál, görögöknél...sok helyen. Ne tegyünk már úgy, mintha ez csak magyar sajátosság lenne. Az már viszont magyar sajátosság, hogy az őszödi beszéd után nem hogy lemondott volna a miniszterelnök(amiért más országokban, akár itt Nagy-Britanniában is már elzavarták volna a fenébe)hanem még neki állt feljebb és rákontrázott. Én elhiszem, hogy voltak igazságok is a szavaiban, mert tényleg letolta a pénz- és pozícióéhes párttársait is, de ugyanakkor bevallotta, hogy csaltak,nem csináltak semmit, kozmetikáztak, trükkök százait csinálták...illetve lekurvázta az országot. És még mindig visszafelé bújna...szánalmas!
@Moulder: A levaltás nem lesz nehéz. 4 év múlva mész és teszel egy egymást keresztező jelet bármelyik másik párt neve mellé. Ha ezt többen teszik, mint nem teszik, máris le van váltva. Nehéz a betonbunkerek kirobbantásához szükséges többség összehozása lesz. Viszont ennyire tényleg nem kell félteni a demokráciát.
@Moulder:
Én az MSZP-től sem féltettem a demokráciát, inkább a pénztárcámat és a megélhetésemet! Félteni a demokráciát a Fidesztől az legalább ugyanolyan baromság!
Az Európai újságírók Szövetségében ott van egy rakás itthoni baloldali publicista, vezető pozícióban...ez is egy jó vicc amúgy, komolytalan és legfőképp hiteltelen. Kérdezem én, hogy hol volt az a 108 "értelmiségi" is 2006 őszén, amikor ártatlan emberek szemét lőtték ki és nem azokat fogták el, akik csürheként balhéztak? Hol volt ez a 108 ember, amikor meg kellett volna védeni a PSZÁF elnökét, akit megverettek, mert kiderítette a Kulcsár-fusit?
A túlzó törvények nekem sem tetszenek, de bebetonozni nem tud, mert ha a "nép" 4 év múlva mást választ, azon ő nem tud változtatni. Szóval várjuk ki a végét és legfőképp ne hisztizzünk itt a "demokrácia védelmében", mert nagyon álságos és szánalmas!
Én az MSZP-től sem féltettem a demokráciát, inkább a pénztárcámat és a megélhetésemet! Félteni a demokráciát a Fidesztől az legalább ugyanolyan baromság!
Az Európai újságírók Szövetségében ott van egy rakás itthoni baloldali publicista, vezető pozícióban...ez is egy jó vicc amúgy, komolytalan és legfőképp hiteltelen. Kérdezem én, hogy hol volt az a 108 "értelmiségi" is 2006 őszén, amikor ártatlan emberek szemét lőtték ki és nem azokat fogták el, akik csürheként balhéztak? Hol volt ez a 108 ember, amikor meg kellett volna védeni a PSZÁF elnökét, akit megverettek, mert kiderítette a Kulcsár-fusit?
A túlzó törvények nekem sem tetszenek, de bebetonozni nem tud, mert ha a "nép" 4 év múlva mást választ, azon ő nem tud változtatni. Szóval várjuk ki a végét és legfőképp ne hisztizzünk itt a "demokrácia védelmében", mert nagyon álságos és szánalmas!
@Pacsapapa:
Az általam támogatott politikusok nem tettek ilyet. Én remélem, hogy Orbán nem fog olyat tenni! Viszont akkor minek is bástyázza körül ennyire magát? Az alkotmánybírák kijelölésének rendjét most akarják megváltoztatni és nem 8 éve. A médiát is most akarják megrenoválni. Az államfő választás soha nem volt ilyen lezsírozott, mint most. Ezt nem lehet semmihez hasonlítani. Mert nem volt ilyen.
@II.Briandrew:
Szerintem meg lényeges a különbség. HA nem akarod meglátni, akkor nem kell. A demokráciát pedig félteni kell!
Az általam támogatott politikusok nem tettek ilyet. Én remélem, hogy Orbán nem fog olyat tenni! Viszont akkor minek is bástyázza körül ennyire magát? Az alkotmánybírák kijelölésének rendjét most akarják megváltoztatni és nem 8 éve. A médiát is most akarják megrenoválni. Az államfő választás soha nem volt ilyen lezsírozott, mint most. Ezt nem lehet semmihez hasonlítani. Mert nem volt ilyen.
@II.Briandrew:
Szerintem meg lényeges a különbség. HA nem akarod meglátni, akkor nem kell. A demokráciát pedig félteni kell!
@néma bárány: Úgy értettem, amit írtam, hogy ha netán el is veszítik valamelyik elkövetkező választást, akkor is az ő embereik fognak ülni a fontosabb pozíciókban (9-12 évig). Ellenszélben ugye nehéz lesz vizelni.
Ezt csúnya dolognak tartom.
8 éve hajtom, hogy az országnak nem érdeke a széthúzás (lásd eddig).
Az eddig látott lépéseik borítékolják, hogy csak akkor lehet rend, ha ők kormányozhatnak.
Csak a jobboldal tehet rendet.
MÁSNAK NEM HAGYJA.
Ezt csúnya dolognak tartom.
8 éve hajtom, hogy az országnak nem érdeke a széthúzás (lásd eddig).
Az eddig látott lépéseik borítékolják, hogy csak akkor lehet rend, ha ők kormányozhatnak.
Csak a jobboldal tehet rendet.
MÁSNAK NEM HAGYJA.
@II.Briandrew: A Gyurcsány ügyben egyetértünk. Viszont, ha megnézed pl a franciák eljárását hasonló esetekben, ők is úgy elverték a randalírozókat, mint jégeső a libaszart. Azt mégse kérdőjelezte meg senki. Pedig maradandó egészségkárosodás ott is keletkezett, ahogy gumilövedék is játszott.
@dfcwolf:
Féltem majd, ha lesz rá okom. De ha az MSZP szerzett volna kétharmadot, akkor sem félteném. Felőlem aztán hisztizhetsz és sipákolhatsz a demokrácia védelmében, de egy valamit meg kell értened. A választók döntöttek így és elküldték az MSZP-t a fenébe. Ahelyett, hogy a demokráciát féltegetnéd, a nagy zakó okait firtassátok kicsit!
Féltem majd, ha lesz rá okom. De ha az MSZP szerzett volna kétharmadot, akkor sem félteném. Felőlem aztán hisztizhetsz és sipákolhatsz a demokrácia védelmében, de egy valamit meg kell értened. A választók döntöttek így és elküldték az MSZP-t a fenébe. Ahelyett, hogy a demokráciát féltegetnéd, a nagy zakó okait firtassátok kicsit!
@néma bárány:
Lehetséges, de ki mondta, hogy ez rendben van? Senki. Ott sem lehetne és itt sem...nincs mit ezen vitázni!
Lehetséges, de ki mondta, hogy ez rendben van? Senki. Ott sem lehetne és itt sem...nincs mit ezen vitázni!
@II.Briandrew:
Engem nem érdekel az ő zakójuk. Rájuk van szabva és nem rám.
Az igazság pedig az, hogy a szavazók döntöttek így, nem a választók... Itt is lényeges a különbség.
Engem nem érdekel az ő zakójuk. Rájuk van szabva és nem rám.
Az igazság pedig az, hogy a szavazók döntöttek így, nem a választók... Itt is lényeges a különbség.
@prc: "Könyörgöm! Az ország első számú közjogi méltósága lesz!
Magyarországot egy simulékony vízízű senki képviseli legjobban? Nincs ebben az országban egyetlen tekintélyes köztiszteletnek örvendő ember sem?"
Bátorkodnálak emlékeztetni, hogy volt már ennek az országnak hasonlóan gyenge elnöke Göncz Árpád személyében. Ő sajnos elég hamar leírta magát a köztiszteletnek örvendő emberek sorából. Reméljük, hogy hasonló helyzetben Schmitt nem áll a jogtiprók oldalára mint Göncz a taxisblokád idején.
Köztisztelet? Magyarországon legalább 1945 óta értelmezhetetlen! Megkockáztatom, lehet, hogy a törökhódoltság óta, amikor etnikailag, vallásilag politikailag összezilálódott az ország. Valószínűleg Te is mást "köztisztelsz", én is a többi 10 millió szintén. Vedd már észre, hogy társadalmunk csoportjainak, tagjainak szembenállásának legfőbb oka, hogy nincsenek általánosan elfogadott normáink, sőt sokan a másikét nem tudják elfogadni, megbélyegzik azt.
Próbálj meg arra a kérdésre válaszolni magadnak, hogy: Mi a demokrácia?
Nem a köztisztelet, az biztos.
Magyarországot egy simulékony vízízű senki képviseli legjobban? Nincs ebben az országban egyetlen tekintélyes köztiszteletnek örvendő ember sem?"
Bátorkodnálak emlékeztetni, hogy volt már ennek az országnak hasonlóan gyenge elnöke Göncz Árpád személyében. Ő sajnos elég hamar leírta magát a köztiszteletnek örvendő emberek sorából. Reméljük, hogy hasonló helyzetben Schmitt nem áll a jogtiprók oldalára mint Göncz a taxisblokád idején.
Köztisztelet? Magyarországon legalább 1945 óta értelmezhetetlen! Megkockáztatom, lehet, hogy a törökhódoltság óta, amikor etnikailag, vallásilag politikailag összezilálódott az ország. Valószínűleg Te is mást "köztisztelsz", én is a többi 10 millió szintén. Vedd már észre, hogy társadalmunk csoportjainak, tagjainak szembenállásának legfőbb oka, hogy nincsenek általánosan elfogadott normáink, sőt sokan a másikét nem tudják elfogadni, megbélyegzik azt.
Próbálj meg arra a kérdésre válaszolni magadnak, hogy: Mi a demokrácia?
Nem a köztisztelet, az biztos.
@Pacsapapa: Miért validálja az egyik hülyesége a másikét? Nem arról volt szó, hogy ennek akarunk véget vetni? Mert ez így megint csak kurva messze van a rendszerváltástól, egyik gyönge minőséget lecseréltük a másik gyönge minőségre. Hurrá?
@II.Briandrew: Ezt a hülyeséget mikor hagyjátok abba? Aki a Fideszt kritizálja az csak az MSZP zakójával foglakozzon? Mondod ez egy olyan embernek (dfcwolf) aki maga is tevékeny részese volt az MSZP zakóztatásának. Alapítottak pártot, ami parlamentbe jutott például az én szavazatommal. Tehát a maszop zakójának mi is elősegítői voltunk pont annyira, mint ti Fideszesek.
@gaMondjatok jobbat!!Ami Pali pályafutását illeti Nem kellett neki komancsnak lenni elég volt asportteljesitménye Emlékezzetek a sportolók akkor külön elbírálás alá estek és mindegyik remekül élt és ezt akkor senki se írigyelte tőlük inkább örültünk!!!!ga:
@Magon_: "Miért validálja az egyik hülyesége a másikét? Nem arról volt szó, hogy ennek akarunk véget vetni? Mert ez így megint csak kurva messze van a rendszerváltástól, egyik gyönge minőséget lecseréltük a másik gyönge minőségre."
Amint írtam, Schmitt Pált nem jó választásnak tartom.
Nem validál semmi semmit! A demokrácia az adott demokratikus keretek között (alkotmány, törvények, erkölcsi normák) az aktuális politikai felhozatalból való lehetséges választásról szól.
Tetszettek volna a közoktatást, felsőoktatást nem felhígítani, lezülleszteni, illetve hagyni, hogy azt tegyék. Tetszettek volna az értelmes emberi gondolkodást értékként a társadalom elé állítani, nem egysejtű (fizikai-, kulturális-, politikai-) fogyasztókat gyártani. Akkor lenne a társadalomban, a választópolgárokban igény a magasabb intellektuális és erkölcsi szintű politikusok iránt, lenne felhozatal is a politikai kínálatban. Most ez a kínálat!
A politikusok nem a Holdról jönnek, közülünk kerülnek ki. Mi vagyunk ilyenek!
A minőség kérdésében azért talán van különbség, nem is kicsi, legalább is az én értékrendem szerint. Miért baj az, ha a politikai gazemberek által az előző ciklusban bebetonozott "szakembereket" kipenderítik a helyükről. (Ez most nem a köztársasági elnökre, vonatkozik, mert Sólyom Lászlót önjáró, de elfogadható embernek tartottam.) Antall József nagy hibája volt, hogy ezt nem tette meg 1989-ben. Így maradhattak az államigazgatásban pl. olyan alakok, mint a Szilvásy György, akik tovább tudták űzni pártállami időkben folytatott lenyúlásaikat a cimborák és maguk javára az állam kárára, az akkori hatalom gyakorlóinak politikai kontójára.
Nevetséges, hogy most a szocialisták és liberális bűntársaik hajdani és jelenlegi támogatói féltik a demokráciát és a minőséget a demokratikusan megválasztott többségtől.
A képviseleti demokrácia arról szól, hogy a választáson győztes erők a saját elveik szerint rendezik be a következő választásokig a kormányzati oldalt. Ez lehetőség számukra a pozitív változtatásokhoz, de felelősség is.
A teljesítményükről a választók legközelebb négy év múlva mondanak véleményt.
Amint írtam, Schmitt Pált nem jó választásnak tartom.
Nem validál semmi semmit! A demokrácia az adott demokratikus keretek között (alkotmány, törvények, erkölcsi normák) az aktuális politikai felhozatalból való lehetséges választásról szól.
Tetszettek volna a közoktatást, felsőoktatást nem felhígítani, lezülleszteni, illetve hagyni, hogy azt tegyék. Tetszettek volna az értelmes emberi gondolkodást értékként a társadalom elé állítani, nem egysejtű (fizikai-, kulturális-, politikai-) fogyasztókat gyártani. Akkor lenne a társadalomban, a választópolgárokban igény a magasabb intellektuális és erkölcsi szintű politikusok iránt, lenne felhozatal is a politikai kínálatban. Most ez a kínálat!
A politikusok nem a Holdról jönnek, közülünk kerülnek ki. Mi vagyunk ilyenek!
A minőség kérdésében azért talán van különbség, nem is kicsi, legalább is az én értékrendem szerint. Miért baj az, ha a politikai gazemberek által az előző ciklusban bebetonozott "szakembereket" kipenderítik a helyükről. (Ez most nem a köztársasági elnökre, vonatkozik, mert Sólyom Lászlót önjáró, de elfogadható embernek tartottam.) Antall József nagy hibája volt, hogy ezt nem tette meg 1989-ben. Így maradhattak az államigazgatásban pl. olyan alakok, mint a Szilvásy György, akik tovább tudták űzni pártállami időkben folytatott lenyúlásaikat a cimborák és maguk javára az állam kárára, az akkori hatalom gyakorlóinak politikai kontójára.
Nevetséges, hogy most a szocialisták és liberális bűntársaik hajdani és jelenlegi támogatói féltik a demokráciát és a minőséget a demokratikusan megválasztott többségtől.
A képviseleti demokrácia arról szól, hogy a választáson győztes erők a saját elveik szerint rendezik be a következő választásokig a kormányzati oldalt. Ez lehetőség számukra a pozitív változtatásokhoz, de felelősség is.
A teljesítményükről a választók legközelebb négy év múlva mondanak véleményt.
@néma bárány: "Mondod ez egy olyan embernek (dfcwolf) aki maga is tevékeny részese volt az MSZP zakóztatásának. Alapítottak pártot, ami parlamentbe jutott például az én szavazatommal. Tehát a maszop zakójának mi is elősegítői voltunk pont annyira, mint ti Fideszesek."
Csak még mindig a volt SZDSZ-es és MSZP-s zsigeri retorikát használjátok. Érdemes lenne elgondolkoznotok azon, hogy az hova vezetett. Az LMP vezetése okosan próbál is ettől szabadulni, a kommunikációjában elhatárolni magát a szavazóbázis egy részének múltjától. Alacsonyabb szinteken és a választóik körében viszont sajnos ugyanazt a beteges reakciókat látjuk, amit hajdani SZDSZ-es véleményformálók a fejekbe ültettek az egyetlen üdvözítő liberalizmus jegyében.
Csak még mindig a volt SZDSZ-es és MSZP-s zsigeri retorikát használjátok. Érdemes lenne elgondolkoznotok azon, hogy az hova vezetett. Az LMP vezetése okosan próbál is ettől szabadulni, a kommunikációjában elhatárolni magát a szavazóbázis egy részének múltjától. Alacsonyabb szinteken és a választóik körében viszont sajnos ugyanazt a beteges reakciókat látjuk, amit hajdani SZDSZ-es véleményformálók a fejekbe ültettek az egyetlen üdvözítő liberalizmus jegyében.
@Pacsapapa:
Az lenne a zsigeri SZDSZ MSZP retorika, hogy kikérem magamnak a tényt, hogy a pártállam seggnyalója államfő, a 42 évig párttag, MSZP alapító, köztársasági elnökjelölt meg alkotmányíró legyen?
Ne nevettess.
Inkább meséld el, a Fideszes retorika az micsoda, ha ez a liberális. Csak úgy kérdem, kommereket védeni számotokra nem kínos?
Az lenne a zsigeri SZDSZ MSZP retorika, hogy kikérem magamnak a tényt, hogy a pártállam seggnyalója államfő, a 42 évig párttag, MSZP alapító, köztársasági elnökjelölt meg alkotmányíró legyen?
Ne nevettess.
Inkább meséld el, a Fideszes retorika az micsoda, ha ez a liberális. Csak úgy kérdem, kommereket védeni számotokra nem kínos?
@néma bárány: "Inkább meséld el, a Fideszes retorika az micsoda, ha ez a liberális. Csak úgy kérdem, kommereket védeni számotokra nem kínos?"
Nem egyáltalán nem kínos. Elárulom neked, hogy még az akkori MSZMP tagok között is voltak tisztességes emberek. Érdekes, hogy 1994-1998 és 2002-2008 időszakban nem voltatok ilyen finnyásak a "kommerekkel" kapcsolatban.
Idézném egy korábbi hozzászólásomat a témában:
"Hiteltelen, amikor habzó szájú véleménydiktátorok pl. Pozsgai Imrét, Szűrös Mátyást vagy esetünkben Schmitt Pált erkölcsi megfontolásból minősítik gerinctelen kommunistának. Az elvtárs-urak nem tudják megbocsátani nekik, hogy Ők még a "szocializmus építésének útján" is a lehetőségekhez képest emberek tudtak maradni, amint lehetett a diktatúra korlátait tágítani, megtették azt. Amint pedig lehetett demokratikus körülmények között vállalni a hagyományos erkölcsi értékeket, vállalták azt. Készek voltak szakítani az azt vállalni nem hajlandó posztkommunista hajdani elvtársakkal, valamint a szövetséges liberális politikai alvilággal és a mögöttük álló, véleménydiktáló, önmagát értelmiségiként pozicionáló szellemi bérmunkásokkal. A most nyafogó, demokráciáért aggódó un. értelmiségiek nélkül, a támogatásuk nélkül, a mögöttünk levő nyolc év Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai politikai és gazdasági ámokfutása sem tartott volna ilyen hosszú ideig és nem taszította volna az országot ilyen morális és gazdasági mélységekbe. Ők validálták, tették elfogadottá a nyíltan alvilági eszközöket (pl. Szász Károly megveretése), a formálisan demokratikus keretek között gyakorolt antidemokratikus (gyurcsányi) politizálást, a nyilvánvaló hazugságokat és éltek belőle igen jól az adófizetők pénzén (pl. útszéli stílusú újságíró, közel 100 mFt kormánypropaganda kampányból).
Hiteltelen, amikor olyanok fogalmaznak meg erkölcsi kifogásokat, akiknek a számonkért normák nem a sajátjuk, akiket az előző rezsim kézből etetett, ezért akkor nem voltak morális averzióik."
Nem egyáltalán nem kínos. Elárulom neked, hogy még az akkori MSZMP tagok között is voltak tisztességes emberek. Érdekes, hogy 1994-1998 és 2002-2008 időszakban nem voltatok ilyen finnyásak a "kommerekkel" kapcsolatban.
Idézném egy korábbi hozzászólásomat a témában:
"Hiteltelen, amikor habzó szájú véleménydiktátorok pl. Pozsgai Imrét, Szűrös Mátyást vagy esetünkben Schmitt Pált erkölcsi megfontolásból minősítik gerinctelen kommunistának. Az elvtárs-urak nem tudják megbocsátani nekik, hogy Ők még a "szocializmus építésének útján" is a lehetőségekhez képest emberek tudtak maradni, amint lehetett a diktatúra korlátait tágítani, megtették azt. Amint pedig lehetett demokratikus körülmények között vállalni a hagyományos erkölcsi értékeket, vállalták azt. Készek voltak szakítani az azt vállalni nem hajlandó posztkommunista hajdani elvtársakkal, valamint a szövetséges liberális politikai alvilággal és a mögöttük álló, véleménydiktáló, önmagát értelmiségiként pozicionáló szellemi bérmunkásokkal. A most nyafogó, demokráciáért aggódó un. értelmiségiek nélkül, a támogatásuk nélkül, a mögöttünk levő nyolc év Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai politikai és gazdasági ámokfutása sem tartott volna ilyen hosszú ideig és nem taszította volna az országot ilyen morális és gazdasági mélységekbe. Ők validálták, tették elfogadottá a nyíltan alvilági eszközöket (pl. Szász Károly megveretése), a formálisan demokratikus keretek között gyakorolt antidemokratikus (gyurcsányi) politizálást, a nyilvánvaló hazugságokat és éltek belőle igen jól az adófizetők pénzén (pl. útszéli stílusú újságíró, közel 100 mFt kormánypropaganda kampányból).
Hiteltelen, amikor olyanok fogalmaznak meg erkölcsi kifogásokat, akiknek a számonkért normák nem a sajátjuk, akiket az előző rezsim kézből etetett, ezért akkor nem voltak morális averzióik."
@Pacsapapa:
Ja, helyben is vagyunk. A mi komcsink jó komcsi, az oligarchánk meg egyenesen szent.
"Készek voltak szakítani az azt vállalni nem hajlandó posztkommunista hajdani elvtársakkal,"
Ez a szakítás a posztkommunistákkal mikor volt? 89-ben, mikor Pozsgay megalakította sz MSZP-t az MSZMP jogutódjaként, és államfőnek jelöltette magát?
Magyarázd ezt azoknak a huszonéveseknek, akik a csattogós falepkét tologatták a homokozóban akkoriban. Azok akik éltek és dolgoztak már akkor is, nem fog menni. Kísértetiesen hasonlít az érvrendszered a tölgyes néven kommentelő arcéra. Nem vagytok rokonok? :-)
Jót vitáztam vele is erről, de most se időm, se energiám elölről kezdeni.
Ja, helyben is vagyunk. A mi komcsink jó komcsi, az oligarchánk meg egyenesen szent.
"Készek voltak szakítani az azt vállalni nem hajlandó posztkommunista hajdani elvtársakkal,"
Ez a szakítás a posztkommunistákkal mikor volt? 89-ben, mikor Pozsgay megalakította sz MSZP-t az MSZMP jogutódjaként, és államfőnek jelöltette magát?
Magyarázd ezt azoknak a huszonéveseknek, akik a csattogós falepkét tologatták a homokozóban akkoriban. Azok akik éltek és dolgoztak már akkor is, nem fog menni. Kísértetiesen hasonlít az érvrendszered a tölgyes néven kommentelő arcéra. Nem vagytok rokonok? :-)
Jót vitáztam vele is erről, de most se időm, se energiám elölről kezdeni.
@Pacsapapa: Azt hiszem, te egy igazi liberális vagy. Elfogadod, hogy voltak tisztességes MSZMP
tagok is.
tagok is.
@II.Briandrew: "Kérdezem én, hogy hol volt az a 108 "értelmiségi" is 2006 őszén, amikor ártatlan emberek szemét lőtték ki"
OTTHON?
OTTHON?
Szórakoztató és szokatlan hangvételű államfőjelölti meghallgatásán Schmitt Pál bejelentette, amit amúgy is mindenki tudott: nem kívánja alkotmányossági aggályokkal lassítani a Fidesz rohamtempójú törvényhozását. Sportoló nemzetet akar, jobb oktatást, és mindebben példát is mutat: görögül továbbá tárogatózni tanul, és napi 40 fekvőtámaszt csinál. Lázár János rá fog szavazni.
Forrás index
Aláírógép.
Forrás index
Aláírógép.
De az milyen finoman stílusos - a Fidesztől szokatlan módon -, hogy Bulgáriából üzenik meg levélben! Ennél nagyobb poén már csak az lett volna, ha Bolíviából. Vagy az ébredő Kongóból.