Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.06.01. 08:00 Fabius

OMG! A csontvázinvázió elmarad!

Címkék: kormányzat navracsics bajnai csontvázak nagy anna

Javában zajlik régi és új kormányaink közt az átvétel ceremóniája. Túlestünk az első kormányszóvivői sajtótájékoztatón is, amit nem lehetett túlélni béna kacsázás nélkül.
Nagy Anna antréja rekeszizom szaggatóan gyönyörűségesre sikerült. Kedvesen mosolygott a szavait inni vágyók népes táborára, majd kinyögte: írásos sajtóanyag nincs, mert még nincsen nyomtatójuk.

Cuki nem? Két variáció közül választhatunk, mindkettő elképzelése maga a vizuális orgazmus.
1. -azért nincs nyomtató, mert a szocik ellopták. Kinézed belőlük? Én simán.
2. -azért nincs nyomtató, mert a Fidesznek még nem volt 12 ezer petákja, hogy a lassan benzinkutakon is kapható eszközt megvegye.

Az meg sem fordul a fejemben, hogy Nagy Anna egy apró füllentéssel kezdené karrierjét a nagy nemzeti kibeszélősó háziasszonyaként. Az nem lehet, hogy egy e kedves arcú nő máris kijárja a Szijjártó Péter Trubadúr és Bonvivánképző Intézet füllentéstechnikai kurzusát ilyen rövid idő alatt. Lépjünk túl ezen az aprócska malőrön, és foglalkozzunk a lényeggel. Mert volt az is, kezeljük méltó helyén.

Eddig úgy igyekeztek a retinánkra égetni a szekrényekből kieső csontvázak képét, hogy valósággal beleszerettek a látomásba.

 

 

 

 

 

 

 

Rögeszmésen hajtogatták reggel, éjjel és este, otthon családi körbe lépve a hogy vagy apu? - kérdésre is ez volt a válasz: majd ha Varga Misi feltárta a zombitemetőt, megmondom. Navra és Trubadúr vállt vállnak vetve álltak készenlétben, mint két látens Csekk Norrisz, úgy várták a csontvázsereg felbukkanását a horizonton.
 

 

 

 

 

 

 

Tegnap ez megváltozott. Navracsics Tibor így jellemezte az átadás-átvétel eddig lezajlott folyamatát:

a minisztériumokban az átadás rendben, az eddigieknél rendezettebb keretek közt folyt (...) nem érkezett jelzés arról, hogy a távozó apparátus nehezítené az átadást, ami ennek megfelelően jól zajlik (...) egyelőre semmilyen csontváz nem esett ki a szekrényből.

Igen, kiemeltem a szöveg kötelező PR részei közül azokat a dolgokat, amik szerintem igazán lényegesek. Most jutottunk oda, hogy az eddigi gesztusokra épülő politikán túlmutató, hazai érdekeinket szolgáló dologról beszéltek. Mindannyiunknak az az érdeke, hogy Bajnainak és Oszkónak igaza legyen a csontvázakról. Az is érdeke mindenkinek, hogy a Fidesz megmutassa apró gesztusokkal, nem kizárólag totális tagadásra képes. Ez a Navracsics kijelentés korrekt és bátor dolog volt. Ezért felesleges most vitustáncot járni, és gyihhhááááá!-énmegmondtamot ordítozni. Könyveljük el csöndben, hogy a Megszeppent Kisdobos eddig állta a szavát, - nincsenek csontvázak, reális a 3,8% hiánycél, elősegíti az átadást minden lehető módon - és bízzunk benne, hogy ez így is marad a minisztériumok átvételéig. Ha nem így lesz, a felelős kapja meg méltó jutalmát.

Említsük meg, hogy a kormány megduplázta az árvízkárosultak megsegítésére szánt összeget. Rendes dolog, kösszépen a nevükben.

Minket nem érintő gesztus fognak gyakorolni még ezeken kívül is. Állva köszöntik újra Orbán Viktort minden kormányülésen. Mondhatjuk, hogy tegyék csak, amíg nekünk nem kötelező. Meg röhöghetünk is, hogy újra és újra felépítik azt az aprócska személyi kultuszt, amitől Nagy Vezérként kell Orbánra tekinteniük. Ha én lennék a Kárpátok Középpályása, bizony megkérném a tisztelt kormánytagokat, hogy ne csináljanak belőlem bohócot holmi osztály vigyázz!-os felugrálással.

Mert véletlenül sem szeretnék senkire hasonlítani az elmúlt hatvan évből.
 

181 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr752046744

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Elsőre megmondták a tutit 2010.06.01. 13:50:46

Az új kormányszóvivő azzal nyitotta az első kormányszóvivői sajtótájékoztatót, hogy azért nincs írásos sajtóanyag az első tájékoztatón, mert még nincs nyomtatójuk. Ezt nem egészen értem. Ez most költői kép volt, vagy a Kormányszóvivői Iroda korábbi stá...

Trackback: Szíjjártó gumicsontvázai 2010.06.01. 12:25:09

„Minden nap csontvázak zörgésétől hangos, és minél hangosabban zörögnek, annál egyértelműbbé válik, hogy az a gazdasági vészhelyzet, amibe Magyarország belekerült, egyre súlyosabb.” Szíjjártó Péter A Fidesz szeret rettegni a csontvázaktól,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kérdés, hogy a felállósdi ötlete Orbántól ered-e vagy az embereitől, de egyik variáció sem túl szerencsés. Nem tudom, minek erőltetnek ilyeneket.
@agyvihar: Mégse lehet mindenkinek rögtön lovasportréja, mint Lajosnak! Fel kell vezetni valamivel!
@agyvihar: mi ezzel a probléma?talán nem szabad tisztelni valakit - aki megérdemli?
ElQrónál, vagy Sopánka néninél felállni azért valóban kicsit furcsa lenne....
Ha nem is tőle ered, nyilvánvaló, hogy megérdemli a tiszteletet, amit az ember már nagyszerű lénye megpillantásakor érez, midőn a szeme felragyog, és issza minden gondolatát, hát már csak a minimum, hogy felállva kell fogadni egy ilyen embert.
Anno kisiskolás koromban -egy bányászfaluban- az iskolában felállva köszöntöttük a belépő tanítónőt kórusban kántált hangos "Jó szeee-rennn-csét"-tel. Meglátjátok feleim, hogy előbb-utóbb bevezetik a "Hajrá Magyarország, hajrá magyarok és dicsértessék Zorbán Viktor!" köszönést a tanintézményekben. Én szóltam!
A hiánycél nem tartható. Nem is akarják tartani, és már a Bajnai-kormány is túllépte a maga által szabott keretet. Ennyiben feltétlenül pontosításra szorulna a cikk.
A személyi kultusz felemlegetése meg nagyon rossz ízű mondat. Mondhatni fröcsögés. Miniszterelnököt felállva üdvözölni nem hinném, hogy más, mint tiszteletadás. És a Fidesz "lelki csomagjába", azaz hogy adjuk vissza a politika komolyságát, tekintélyét, hitelét, pont beleillik. Ilyen volt már a beiktatási ceremónia is pl.
A másik: ne könyveljük el, hogy nincs csontváz- mert a cikk ezt sugallja. EDDIG nem találtak. Szerintem (és a politika története szerint is) minden kormány hagy hátra olyanokat, amikre csak 1-2 éven belül jönnek rá. Hát még a Gyurcsány-féle. De adja az ég, hogy szokásukkal ellentétben Oszkó, vagy éppen Bajnai igazat mondjanak, mert nem ezt szoktuk meg tőlük. Innen a gyanú. De legyen úgy. Legyen sokkal jobb helyzetben az állam, mint hittük. Én (mi mindannyian, úgy hiszem) annak csak örülnék. Viszont nem hiszek benne, és ti se tegyetek rá nagy összeget.
Egyébként prioritási sorrendben nagyon rossz ez a cikk. A legfontosabb (az árvízkárosultak megsegítése) marad a végére.
Tetszik, vagy nem, ezt fogjátok nézni legalább 4 évig. Én is untam 8 évig a felsőbbrendű vigyort meg a "félremindenki" hozzáállást a tetű komcsilibsi bagázstól. Ez van, jelenleg ezt kell szeretni. Vagy nem kell, mindegy...
A már hetek óta csendben folyó FIDESZ - IMF háttér tárgyalásokon mára világosan kiderült a kormánypárt számára, hogy nincs lehetőség az államháztartás hiányának általa elképzelt emelésére. Az IMF beintett, mint ahogy be fog inteni az EU is a hiány növelésének szándékára.

A fiúk kénytelen-kelletlen tudomásul vették a realitásokat, így hát most már csontvázakra sincs szükségük. Kíváncsi vagyok, mi jön majd helyette, mert valami jönni fog az hétszentség.
@agyvihar: belülről jön. így választották ki őket. Réthelyinek különösen nagy öröm lehet felugrálni
Rosszindulatú fröcsögés az egész iromány.
Mi szükség van erre?
Közben mindig a ballib oldalról jön a nagy duma a szeressük egymást szöveggel.
A gaz zorbán miatt nincs összefogás, szoktátok volt mondani.
Rohadt Orbán és bandája olyan választási törvényt és alkotmány módosítást csinál, hogy demokratikus úton nem lehet majd leváltani ezt a bagázst. ...csak fegyverrel! A többség másik oldalon lesz és jó kis Polgári Forradalom keretén belűl seggbe lövik ezeket ( csak akorra kimentették Svájcba a lopott pénzeket)
Csak nehogy késő legyen hülye magyarok!
Felháborítónak és betegesen álszentnek tartom, ahogy a politika és főleg OV a családról beszél!

Egy olyan országban, ahol a 20 év alatt (tehát nem az utolsó 8, hanem 1990-től kezdve) az ÖSSZES kormány hathatósan "munkálkodott" a magyar társadalom tönkretételén, az állampolgároknak gyakorlatilag kiirtásán, zombi adófizetővé degradálásán, a nyugdíjasok döntő többségének a feleslegessé tételén, ott ne papoljanak kormányprogram szintjén a családról!

Az ország ipara, kereskedelme, a mezőgazdaság lezüllesztve, megszüntetve, 16000000 valódi munkanélküli, a gyerekes nők, asszonyok kitagadása a munkaerőpiacról, a 45 éven felüliek tömeges elzavarása a munbkahelyekről, a nyugdíjasok éhhalál szélére kergetése --- és a még megmaradtag napi 10-12 órás munkaideje...
Ettől várjuk a családi békét?
Amikor a család egyik, még dolgozó tagja lélekben nem is lehet a családdal, a maradék meg megkeseredve számolgatja, hogy miből vesz új cipőt a gyereknek?
Hogy a orvosok, a TB mást sem tesz, mint 65-70 évnél kihúzza a dugót! Mert a nyugdíjas káros! Sokba kerül, orvos, gyógyszer kell neki!
Akkor egy egészséges családban ez a nagymama/nagypapa legyen ideális nagyszülő?

Gyakorlatilag mi is kellene egy családhoz? Ahol vannak nagyszülők, szülők és gyerekek?

A nagyszülőknek kényelmes öregkor, becsületes nyugdíj és tisztességes orvosi ellátás! EZ A MA 80% NINCS!!!
A szülőknek biztos munka, tisztességes bér és biztonság, és persze minimális idő... Hol van ilyen? A teszkó árufeltöltőinél? A multik "bányáiban"? A szülő viszont legyen nyugodt, szerető... Igaz?
És a kölköknek nem kellene szintén tisztességes oktatás? Becsületes tanárokkal? Nem a maiakkal, akik 99% nem is szereti a gyerekeket, csak kellett egy diploma...

Szóval ne papoljunk!

A mai Magyarország nem alkalmas a meleg családi fészkek kialakulására!
@Alamio: Kis hazudozó. Tényként közölsz olyan állításokat, amik a FIDESZ sajtótájékoztatóin kívül sehol máshol nem jelentek meg, senki más nem erősített meg. Persze ha számodra Szíjártó az etalon, akkor érthető a dolog.
A kiemelt részedből én is kiemelnék egyetlen szót, mert - szerintem - fontos, sőt Fontosh!

ez pediglen a következő:

E G Y E L Ő R E

.. szerintem

www.youtube.com/watch?v=J9WfTaHO1wo
És a kézcsók hol marad ?!
Vagy az csak idős néniktől esik jól ?
Személyi Kultusz, önfényezés, Orbánimázs, pénzeltüntető feladatok, mint a BKV nél... és diktatúra, Fityisz jelszó:"... aki nincs velünk az nincs "
Munkahelyi káder kérdés...Fidesz ÁVÓ, Polhl Péteresített ügyészség...
EZT AKARJÁTOK MEGVÁRNI HÜLYE MAGYAROK?
@pollenke: arra gondolsz, amit az Ildinéni kapott?
Tudod, mikor az eskü után odament gratulálni. Formaság, mint a felállás. Van, aki elfogadja, van aki meg nem.
@mnandy: meg is találtam, mondjuk jelzés értékű, hogy honnan dobta ki a gúglí:
www.youtube.com/watch?v=D6hQ7Zsl2QE
Orbánnal még az Ördög se akar szövetséges lenni....a KDMP sem önálló szövetséges vagy párt ..hanem Fidesz " csökevény"...a Párt finanszírozás, parlamenti papagálykommandós hozzászólás és bizottsági hely miatt....szar egy banda!!!...de a Nép ennyire nem hülye...azért tudjuk ám, átlátunk a gonosz törpén!
Csontváz csak maga a Cserpalkovics, ha bebújik a szekrénybe:)))
Várjatok, a geci hernyótalpas cigányalföldimentalitású vidékiparasztfajták még most kotorják elő a porcicusok közül a szekrénykulcsokat, amiket az elegánsan távozók a sarokba basztak (csak ugye, a geller, a geller..)
Hová siettek ennyire hééé! Még majd most lesz kormányprogram, mennyit lehet majd azt gecizni! Én már most is tudom: fos lesz az egész!
@mnandy: Ennyire nem lehet rövid az emlékezet !
Én konkrétan ERRE gondoltam:
static.nol.hu/media/picture/09/41/02/000024109-0023-600f.jpg
Habitus kérdése..
Volt valaha egy latin kifejezés:primus inter pares=első az egyenlők között.
Én valahogy baromi kéyelmetlenül viselném,ha vigyázzban állva várnák a kollégáim az antrét.
@nestrot10: Persze, 100-ból egy pedagógus szereti a gyereket... A többi mind gyűlöletből dolgozik felsőfokú minimálbérért...
Kellett egy diploma... Biztos is. Ha valaki diplomát akar, akkor irány a pedagógusképzés, mint a legsikeresebb terület...
Ugyan már... Nagyon megkeseredett ember vagy Te. Sajnálom. De egy ilyen aspektusból nem is lehet objektíven ítélni.
gyihhhááááá!-énmegmondtam! :)
@amize: A kokárda rendszeresítése sem baloldali találmány, sajnos nem volt hosszú életű, mert sokat segített volna a mindennapokban is.Akin kokárda van februárban is, az igaz Magyar zember, akin meg nincs, az egy rohadt, agymosott komenyista. Hajrá magyarország, Hajrá magyarok (mindenki?)
Nekem erről a felállósdiról meg a vastapsról a Mátyás jutott eszembe.Nem a király, a másik.
@mnandy: azért mindenképpen jelzésértékű Navracsics bejelentése, és az általad kiragadott "egyelőre" szócskának is komoly súlya van: múlt héten Varga Cs. Mihály - Besenyő Pista bácsi módjára: Varga "Csontváz" Mihály - azzal állt az újságírók elé, hogy már 170 milliárd értékű csontváz hullott ki a szekrényből. Ehhez képest Navra tegnap bejelenti, hogy "egyelőre" nem találtunk csontvázat...
valahol porszem került a kommunikációs gépezetbe, vagy a hétvégi bulin annyira bebaszott a Navra, hogy félrebeszélt a hétfői sajtótájékoztatón.

@nestrot10: ez teccik :))) A Cserpalkóval lehet riogatni a népet rendesen :))
@Baszkurátor: Rákosi Orsós Mátyás mi?:))))
@Frick László Emlékzenekar: Lesz kormányprogram? Nem lehet, hogy titkosították?Kár, hogy a tippmixen nem lehet fogadni a megjelenés időpontjára, aki eltalálná, az nagyot kaszálna.
Megmondtam előre két hete...:
Milyen az új kormány?---FOS
...de mire összeáll lehet SZAR is:D Hát ez bejött:)
valld be büdösszájú, hogy hány napra előre írtad meg a baromságaidat...!? :)
még mindig kapod a bögréket ?
vagy ez már nokiás nagyságrend ?
Na most a Lendvai "Csontváz" Ildikó lemondott vagy nem?
@Öreg Sam:

A szituáció a következő:

A kormányülésen professzor Réthelyi Miklós a maga 71 évével és igen tiszteletre méltó szakmai karrierjével felállva és fejet hajtva üdvözli Orbán Viktort. Nonszensz. Orbán meganomáliás. Azt hiszi, ha nála különbeket csicskáztat, akkor ő még nagyobbnak és fontosabbnak tűnik.
@eremita: Nem sok tényt írtam, csak egyet, a hiánycél tarthatatlanságát. A (bővebb) családomban 3 közgazdásszal. És nem minden Fidesz-szavazó szereti Szijjártót. Én sem. Ja, és Fideszéknél sem Szijjártó mondta elsőként ezt, hanem Varga. Amúgy mindenben igazad van :-)
nesto10: Gratulálok! Ez nagy ámokfutás volt. Amiben igazad van, azt is elmossa a sületlenség és fröcsögés áradata.
@old_field:
Figyelj mán, paraszt, nyeld le valahogy, hogy a tiédtől eltérő vélemények is vannak.
A Fidesz tán korábban is sikeresebb lehetett volna Orbán ellenszenves, megalomániás, diktátori mentalitása nélkül. Táán...
@Alamio: egyes , leülhetsz..! Nyald tovább a gonosz törpe seggét...az való neked, nem a beszélgetés:)
@gitáros:
Figyelj mán IQbajnok, lehet, hogy neked is büdös a szád, de azért ne vedd magadra, mert Varánusnak szólt a megjegyzés, kérdés. :)
A megszólalásod persze hasonló szellemi szintre utal, mint a megszólításod.
@Alamio:
Még egyszer kérdem: FIDESZ sajtóanyagon kívül, hol találok hivatkozásokat a hiánycél jelentős emelkedéséről és államháztartási csontvázakról?. Kérek IMF, EU, nemzetközi hitelminősítő, MNB, vagy bármilyen hiteles szervezet álláspontját, ami a te általad írtakat támasztja alá.
@Baszkurátor: Nekem is. Rákosi elvtárs idelyében volt ilyen.
@eremita: Ha feláll, az ő dolga. Én nem tenném ha én lennék a helyében.

A Fidesz már akkor megalomán diktatúra volt belül, amikor "liberális" volt. Persze akkor a kívülállók, így pl. én, nem hitték ezt el azoknak akik ezt belülről megtapasztalták.

Nekem a Fidesz első kormány éve kellett, hogy ráébredjek milyenek is.
Mi van akkor, ha valakinek a brokija áll fel a kormányülésen, amikor bejön a Nagyfőnök? Akkor az meleg vóna? :))))
@Roy: Ja és jön a mézes mázos, de Fidesz ÁVÓ stílus:"Nyugi, nem ellened jöttünk, hanem érted." - ahogy a régi viccben mondják. hehe
@eremita: te ezt nem érted. ha a fidesz azt mondja, lesznek csontvázak, akkor lesznek, és punktum :) ha nincs, akkor majd csinálnak :)

szerintem már hetek óta minden reggel tükör előtt gyakorolják hogy kell sikítva összeesni amikor a kamerák kereszttüzében kinyitnak egy szekrényt, és kiesik a bekészített csontváz :)

amúgy 1 csontváz már kiesett. igaz, fideszes, de a lényeg, hogy csontváz :)
www.hirszerzo.hu/cikk.offshore_ceghalo_a_fidesz_allamtitkaranak_irodaja_korul.152903.html
@gaga: az leül , mert két fasz egyszerre nem állhat:)
@nestrot10: Hogy egy beszélgetés kinek való, remélem sohasem Te fogod eldönteni.
Varánuszék elgondolkodhatnak azon, hogy kiknek engednek teret itt: Rákosizni Orbánt, csontvázazni Cserpalkovicsot... A méltóságot meg kéne őrizni uraim. Nem az övékét, a magukét.
Rákosi elvtárs, bajtárs, pajtás!!!
A lényeg, hogy a Kossuth téren legyen minél előbb felravatalozva a gonosz törpe. Na akkor lesz először, hogy neki tapsolok..:)
@ó jaj:
A FIDESZ saját maga alatt vágja a fát ezzel a csontvázas mantrázással. A görög válság óta minden nemzetközi gazdasági intézet idegesen rángatódzik a hiány szó hallatán, ők meg csak fújják a magukét. Még ha igaza is lenne a fiúknak, nem kellene ilyen helyzetben csöndbe maradniuk?
@Alamio: méltatlan mindenre ez a Fityisz fajta , banda ...Csak a hatalom és a hazug haknizás, uszítás és önfényezés jár az eszében...a határon túliakra is egyébként szarnak, csak a szavazat kell nekik....Átlátnak sokan a szitán...sőt..még a határon túliak közül is sokan!! hehehe
Hamarosan jön az ORBÁN TAKARODJ! --és ha kell fegyverrel fogják elzavarni ugyanazok akiket becsapott!
A Vezénylő Tábornoknak minden tisztességes, rendes rezsimben vigyázzba vágják magukat az alattvalók, miért olyan ördögtől való dolog ez? Hát nem erre lett szavazva áprilisban? Nekem van olyan ismerősöm, akinél a szobában Jézus képe mellett Orbáné is ott van, nagy dolog.
@eremita:
No igen....
Ebben azért van valami megkapóan undoritó.
@eremita: www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/ot-szazalek-folott-lehet-az-allamhaztartas-idei-hianya-316348

A HVG nem ősfideszes. De csak 5 percet töltöttem el ezzel. Az elemzők nem tartják reálisnak a hiánycélokat. Sem semmilyen, magára valamit is adó közgazdász.
@Pékszakállú Henceg: tehát már "lóg" a kis gonosz törpe?...eh...előre van vetve a jövője:)
"Könyveljük el csöndben, hogy a Megszeppent Kisdobos eddig állta a szavát, - nincsenek csontvázak, reális a 3,8% hiánycél,"
Te tényleg ennyire gyenge vagy szellemileg, vagy csak szeretsz mellédumálni...?
Arra számítottál hogy átadás-átvétel során pár óra alatt milliárdok buknak ki ?
Ott van a malév eladás és társai, amik ronthatnak a hiánycélon.
Felesleges hangulatkeltés szoclibblogger módra:mindennapra valami
vádaskodás/mocskolódás, különben nem volt értelme a napnak és nem volna min öklendezni a pár rettegő okostojásnak.
___
@agyvihar:
egyetértek ! :)
@Pékszakállú Henceg: Erre lett szavazva, a törvényes többség alapján.
De a szavazók több,mint 40 %a-a nem ezt akarta. A szavazásra jogosultak szintén kb. 40%-a a kínálat, s egyéb érdektelenségi okok folytán meg sem jelent.
Valahogy azért mégis bízni kell- bár én nem a Fidesz-re adtam a voksom, visszaemlékeztem az első kormányzásra s Viktor "szerepére"...
Függetlenül ettől tiszta szívemből remélem, hogy Navracsics új irányt ad az Orbán féle tévútnak...Ha nem lesz idő előtt eltávolítva, amikor már Viktor kezd beijedni, mert nálánál jobb túl sok joggal túl jól teszi a dolgát..
Bízzunk a jobban. Meg a parlamenti új erőkben, még ha kevesen is vannak, 4 év alatt sok minden történhet(ik).
Elnézést, kicsit szárnyaltam ide-oda...
Nahát nem csak nestor10-et engedik netezni a bolondok házából, látom mások is hasonló szinten vannak...
@Alamio:

Ez van a cikkben:
„Ahhoz, hogy bármifajta számottevő reformfolyamat elinduljon, minden bizonnyal szükség van némi lazításra: 5-5,5%-os hiány véleményünk szerint a piac által tolerálható és finanszírozható."

Vagyis nem a valós hiány 5-5,5%. A cikkíró azt írja, hogy az új kormány ennyire engedheti el a büdzsét, mert ez még tolerálható.

Vagy nem érted azt, amire hivatkozol, vagy félre magyarázol.
Uraim, ha akarjátok, ha nem, de a választások óta 10%-al nőtt a FIDESZ népszerűsége... Akkor lehet hogy az emberek nagy többségének tetszik ahogy hozzáállnak a dolgokhoz?
@mérien: Márpedig Viktor megmondta, hogy ez egy 3/3-os alkotmányzozó nagygyűlés lesz 4 éven keresztül! Igaz, az igazság minden dobozát majd még csak most kezdik el kibontogatni... "nehéz lesz kedves barátaim..."
Szombat óta megy az átadás - átvétel a régi és az új kormány között. Azóta sem Varga Mihály, sem valamelyik segédje nem tette tiszteletét a Pénzügyminisztériumban. Pedig én elsősorban ott keresnék csontvázakat. Hol keresheti Varga a költségvetési csontvázakat?
@Samuzia: jól látod... :)
amilyen az írás olyan a domináns hangulat minősége is : szar,cigány,fasisztatörpe,fos,ávó...
asszem ez önmagáért beszél.
@old_field:
„Figyelj mán IQbajnok, lehet, hogy neked is büdös a szád, de azért ne vedd magadra, mert Varánusnak szólt a megjegyzés, kérdés. :)
A megszólalásod persze hasonló szellemi szintre utal, mint a megszólításod.”

Nekem is büdös a szám, ha ezzel egy szintre emelsz Fabiussal, akkor tisztelettel köszönöm!

De tévedsz! Az IQ bajnok ÉN vagyok.
@old_field: A cikk normális hangvételű. Tudatos félremagyarázás a cikket és néhány minősíthetetlen hozzászólást egy napon említeni.
@taxi33: "dicsértessék Zorbán Viktor!"

Ott kezdődik a rendteremtés, hogy tisztelem a másikat, és azt is elvárom, hogy tiszteljenek engem. És talán a diák majd nem fogja megrugdosni a tanárát.
Egy hónapja vendégségben jártam egy bentlakásos (nem liberális) iskolában pár órára, ahol mindenki (ismétlem mindenki, még a takarító néni is) előre köszönt, még ha azt se tudta, hogy ki fia borja vagyok. Felemelő érzés volt, és tíz perc múlva az első döbbenet és szégyenkezés után már én is kerestem az alkalmat, hogy az első szembejövő embernek köszönhessek. Egy óra múlva egy összetartozó közösség tagjának tekinthettem magam, pedig én csak egy vendég voltam.
Fanyalgás helyett nézd meg inkább a „Kate és Leopold” című filmet, hátha talán szorult beléd annyi jó érzés, hogy megértsd, hogy miről beszélek, és mit akar elérni az új kormány. És ha elszégyelled magad a korábbi hozzáállásod miatt, akkor számodra még van remény.
Aki ezt nem érti, az mást se fog megérteni...
@nestrot10: "felravatalozva a gonosz törpe???

Hogy lehet így beszélni az ország miniszterelnökéről?
A II. Orbán kormány fejéről?

Egyébként tényleg igaznak tartom, amit írtak neked! A jó meglátásaidnak is elveszi az élét, ha csak a gyűlölet hitelesíti szavaidat!
@eremita: Jah, meg mindenki más is. De Te legalább tényekkel kötözködsz, ez tetszik. Ha gondolod, linket hozok még, hogy hány helyen nem tartják tarthatónak ezt a rátát (amúgy netes vitákban jó trükk az adatkérés, mivel amit tudunk, azt is nehéz megtalálni gyorsan). Év végén majd megnézzük, hogy hogyan alakul valójában a hiány, addigra a grafikonok is meglesznek, hogy hogyan alakult eddig. Annyit azért már láthatólag most elismertél, hogy nem a Fidesz kommunikációjából veszem az adatokat. Onnan maximum az irányt lehet lekövetni. Azt azért megemlíteném: A Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai-féle kormányzás kommunikációjából semmilyen koncepció nem volt tettenérhető, és nem lehetett belőle következtetni. Most az irányok világosak. Lehet vele játszani, szidni, tetszhet, vagy sem, de koncepció létezik.

Amúgy a cikkből:

"...Ehhez legalább 1 százalékpontos éves lefaragásra lenne szükség, s azzal is csak a ciklus vége felé jutnánk el a 3%-os GDP arányos szint alá, azaz euróról 2015 előtt nem nagyon beszélhetünk” - emeli ki Vizkelety Péter.
Hát kb igen...

Nálunk is szokás volt felállva köszönteni a terembe belépő tanárt mégis itt vagyunk. Akkor MAGYARORSZÁG MINISZTERELNÖKÉT (bárki is az) ne köszöntsük felállva?
A tisztelet a lényeg és ezt akarják most visszahozni.

"Nagy Vezérként kell Orbánra tekinteniük."

Az ország vezetőire FEL SZOKÁS NÉZNI. Csak mivel 8 éven át szarkupacok voltak a vezetők ez kissé kiment a divatból.

Mellesleg meg majd akkor fröcsögjetek ha nem 2 napja működik kormány hanem minimum 2 éve. Akkor már van alapja a dolognak.
Most komolyan, miről szól ez a blog? vagy csak írni kellett valamit mert kellett az Index címlapra?

Erre azért reagálnék: "Állva köszöntik újra Orbán Viktort minden kormányülésen. Mondhatjuk, hogy tegyék csak, amíg nekünk nem kötelező. Meg röhöghetünk is, hogy újra és újra felépítik azt az aprócska személyi kultuszt, amitől Nagy Vezérként kell Orbánra tekinteniük."

Egy nagy multinál dolgozok és néha részt kell vennem olyan megbeszéléseken ahová bejön a mindenható vezérigazgató úr is. Bizony mikor ő bejön mindenki feláll. Nem azért mert kell, csak azért mert illik. Tiszteletből. Még soha senki nem mammogott ezért. Most pontosan miért is személyi kultusz az amikor egy ország miniszterelnöke bejön egy hivatalos kormányülésre akkor felállnak a már ott lévők? Másrészt ezt a "nagy vezér" baromságot nem a jobb hanem a baloldal veri folyamatosan az emberek fejébe. Akármit tesz a patás Zorbán az egy diktátor. A kedves balliberális polgártársak eléggé nagy hülyét csinálnak magukból ha szerintük ez teszi a diktátort.
nestro10:
hiába vergődsz, csak magatokat minősíted. Mondjuk hozod az elvárt szinvonalat, az már igaz.
Ha egy focista lő egy bődűletes gólt, vagy csinál egy szép cselt felállva tapsolok.Azért mert elmondja hogy kell ezt csinálni, még nem fogok tapsikolni.

Igen sajnos be kell vallaniuk bizony az elmúlt 3/4 évben munka folyt.Bajnai üzletember, nem politikus.Az egyetlen gusztustalan az egészben, hogy a szocik olyan munkára hívatkoznak amihez vajmi kevés közük van.

Nem szeretem Gordont, de neki lehetne tapsolni.Kiváncsi leszek Orbán Viktor is képes lesz e felvállalni egy ilyen döntést, ami biztos politikai halállal egyenlő, de megállithat egy gazdasági recessziót.
@Mon3:
Én is emlékszem egy esetre, igaz kicsit régebbről: 2002-ben történt, közvetlenül az akkori parlamenti választások után.

Medgyesi, az új kormány miniszterelnöke a kinevezése után bement a hivatalába és ott nem talált senkit. Ugyanis elődje - akit Orbán Viktornak hívtak - egy kézfogás erejéig sem volt hajlandó az új kormányfővel találkozni. Se átadás se semmi.

És nem teszem zárójelbe, hogy ki a liberális és ki nem. Úgy látszik a konzervatívok között is lehetnek parasztok.
"Az ország vezetőire FEL SZOKÁS NÉZNI. "

Nem. Arra szoktak felnézni, aki példakép.
A fajtád, ami meg lábtörlő volt a Hortya korszakban, csak ideiglenesen tört a felszínre, és csak azért, mert Gyurcsány kimondta, hogy elbaszták.

Csak szeretnéd hinni, hogy a 2/3 az Igen miatt van. Nemsokára nyilvánvaló lesz a legostobábbaknak is, hogy a 2/3 nem Igen-t mondott, hanem Nem-et. És ezen a média felvásárlása sem fog segíteni.

Csak annyi történt, hogy mostantól a humoristáknak megint jó az alapanyag. Lesz min sírva röhögni :) már el is kezdőtött.
@Samuzia: vagy az emberek a gyozteshez huznak. : )
Azert olyan sokat meg nem volt alkalmuk tenni, ugyebar.
@Chicano:

Az én cégemnél én vagyok a mindenható tulajdonos/cégvezető. Mégsem várom el, hogy állva köszöntsenek, mert szerintem a tisztelet megadása nem ezen múlik. De mától kísérleti jelleggel bevezetem rátok hivatkozva, és meglátjuk mit szólnak hozzá(m) az egyébként korrektül dolgozó, és irányomban tisztelettel megnyilvánuló munkavállalók.
A csontvázas nyavalygóknak:

Még csak a kulcsot adták át, és a szekrényajtók még nincsenek kinyitva. Majd térjünk vissza erre a kérdésre mondjuk egy-két hónap múlva, amikor egy kicsit ellenőrzik az átadott anyagokat. Kíváncsi lennék, hogy a most hangosan fröcsögők mit fognak mondani, vagy inkább hallgatni a MÁV, az MNV, a NIF, stb. akkor kiderülő ügyeiről? A fekete leves még hátra van. Az eddig felbukkant ügyek (Hagyó, Zuschlag, Hunvald, Verók, Fürst, Szabó Z., Mesterházy, Infopark, MALÉV, stb.) csak a csillagok háborújának, azaz a volt koalíciós társak torzsalkodásának következménye, és valószínűleg a jéghegy csúcsa. Álszent és undorító dolog a csontváz halom tetején gúnyolódni, hogy nini, nincs több csontváz, akkor ezek mit tépik a szájukat.
@Prof. William: "Az ország vezetőire FEL SZOKÁS NÉZNI."
csak ha érdemesek rá, de nálunk nem 8 hanem 20 éve csak rontanak a helyzetünkön. ergo csak a személyi kultusz indokolja a felnézést.

"Mellesleg meg majd akkor fröcsögjetek ha nem 2 napja működik kormány hanem minimum 2 éve. Akkor már van alapja a dolognak. "

egyszer már működött 4 évig... láttuk milyen
aztán meg 8 évig "építő jelleggel" elenkezett. szerintem már rég kiderült, hogy mindkét szerepre képtelenek, egyetemben az mszpvel.
Örülök hogy nem estek ki csontvázak a szekrényből.

Arra leszek kíváncsi, a Fidesznél ki esik ki először a szekrényből. Merthogy ilyen is lesz, az szinte borítékolható. Egy tömegpártba kell egy díszbuzi is :)
@tolsztoj: bárkit, bármikor lehet tisztelni felállással, kézcsókkal, meghajlással, letérdeléssel. ámde mi meg hadd röhögjünk, ha szerintünk ez álszent, meg avítt, meg képmutató, meg egoista. a 21. században vagyunk, ember! Orbánnak Facebook profilt építettek, hogy milyen közvetlen csávó, most meg felállni? valamelyik nem igaz, nem hiteles, ezt neked is be kell látnod. vagy közvetlen, vagy tekintélyes. ne játsszuk a szokásos FUDESZes hozzáállást, hogy minden héten aheti igazság van, a múlt hetit meg el lehet felejteni.
@Alamio:
Nem mindegy , hogy a 3,8%-os hiánycél azért emelkedik mondjuk másfél kettő százalékkal, mert a Bajnai kormány eltagadott belőle ennyit, vagy azért emelkedik másfél-kettő százalékkal, mert az új kormány bevállal valamilyen reform értékű állami kötelezettség vállalást. Az utóbbival egyébként semmi bajom, és az általad említett szaksajtó is e vonatkozásban beszél a hiánycél emeléséről.

Én azzal a gondolkodással vitatkozom, ami azt mondja, hogy a Bajnai féle költségvetésben már magában benne van két százalék hiány, mert eltitkolták.
"Állva köszöntik újra Orbán Viktort minden kormányülésen."

Ez komoly? :) /1 hónapja nem nézek híradót/
És lesz éljen rákosi, éljen a párt is meg ütemes taps? De szép lesz. Lehet nézek híradót, az ilyet kár lenne kihagyni.

Prof. William 2010.06.01. 12:55:38
"Az ország vezetőire FEL SZOKÁS NÉZNI."

Nem pajtás nem 'szokás' senkire felnézni. Pláne nem mindenféle rang, cím, születési hely meg idő meg egyéb marhaságok alapján.
Arra nézek fel akit arra méltónak találok.

Savban fogtok állni minimum 4 évig. És a 4 év elkezdődött... Hajrá!
Ha valakinek nem tetszik, akkor: "El lehet menni Magyarországról!".
@Mon3: a csontvázaknak egy gondja van: csak a piros csontvázakat szedik elő. szerintem pl. azonnali csontváz Navracsicstól Borókai feleségének állást adni a 0. miniszteri napon, első intézkedésként. és ez megtörtént. ez egy narancs csontváz (Rákay Philip azonnali kormányállása mellé). láthatóan ugyanaz a klientúra-beágyazás megy, mint a szociknál. hadd ne adjak én az ilyenek szavára, akik élen járnak az ellenfél sárba tiprásában, de maguk is ugyanúgy viselkednek. bort isznak, és vizet prédikálnak.
"Az ország vezetőire FEL SZOKÁS NÉZNI."
Észak-Koreában,Venezuelában,Kubában, és más hasonlóan fejlett demokráciákban...
Az összes egy mocskos tetü!!
@Fabius: "Az én cégemnél én vagyok a mindenható tulajdonos/cégvezető. "

Az egyik vezető hazai bankról beszéltem, nem egy bivalybasznádi kft-ről. De ha nem teccik akkor vergődj rajta, marhára fájhat neked hogy a miniszterei felállva köszöntik. Ettől biztosan szegényebb lettél.
@tolsztoj:
Felolem akar be is hajol... ize, meg is hajolhatsz neki, terdeples, kezcsok, szertatrtasos nem veted ra a pillantasod, mindegy. Ha szerinted megerdemli.
Egy opportunista politikusrol beszelunk egyelore konyorgom, ne kezdjuk mar el egymas faszat szopni, plane ne azorbanet, bar te felolem azt amit a tiszteleted kivan, mig nem mutatta meg mire kepes a kistigris. (itt most jotekonyan elfeledkezunk ama apro tenyrol, hogy o egyedul nem kepes elerni semmit, csapatmunka kell, amiben megvan neki is egy egyarant fontos szerepe)
Majd utolag megadjuk neki a tiszteletet, elore nem. Egyelore csak egy nagyotmondo eroltetett torteto alak aki egyszer mar lebogott. Lehet hogy most egy kompromisszumkeptelen erolteto alakra van szuksege az orszagnak, ha ez igy lesz es bejon neki a sok nagyotmondas, akkor majd elismerjuk es eltetjuk mindenfele felszines szertartasossag nelkul is.
Egy Malév-ügy közben tényleg témának kell lennie annak, hogy Orbánt felállva köszöntik-e? Aránytévesztés van itt, nem is kicsi.
Fabius: Így leírva tényleg röhejes. De mondjuk egy egyetemi karon is feláll mindenki (én is), ha bejön a professzor- akkor is, ha az adott személyt nem szereted, nem tartod jónak, szakmaiatlannak nézed. Felállsz, mert ez a szokás. Most Fideszék bevezették ugyanezt a szokást (és ott akkora ellentét nem hiszem hogy van Orbánnal, mint amekkora egy tanárral lehet). Cégnél pl. nem ajánlanám ezt a gyakorlatot. De ez érzésből megy- ha úgy gondolod, elénekelhetitek Himnuszt is, de pragmatikus okokból (csökken a munkaidő) ezt sem javaslom.
@dupla vé: "egyszer már működött 4 évig... láttuk milyen"

Igen, ezért választottuk meg őket újra, most 2/3-al. Lehet hogy nem voltak tökéletesek (nem is vártuk tőlük) de a most bukott kormánytól nagyságrendileg jobbak voltak.

"aztán meg 8 évig "építő jelleggel" elenkezett. szerintem már rég kiderült, hogy mindkét szerepre képtelenek, egyetemben az mszpvel."

Ahhoz képest hogy ez szerinted kiderült elég jól sikerült nekik a választás. Szerinted mi lett volna a jó ellenzéki munka eredménye, az hogy újra a szocik nyernek?
Orbánt nem minősítem, majd megteszi a történelem. Már amit nem ő akar majd megírni.
Mert ez a történelemgyártás ultra/mega ciki :)
Forradalom, forradalom, forradalom, isten a történelem ura, nemzeti össszefogás, vészhelyzet, csontvázak, stb.
Micsoda jelképek és jelmondatok :)
Mintha a rákosi-kádár érát látnám: ellenforradalom, szabotázs, imperialisták...
A fidesz az ellen harcolt hogy egy központi bizottság mondja meg mit szeret a nép, hogyan, mikor, hogy mi mikor mi történt, forradalom avagy ellenforradalom.
És most mi van? Ugyanaz. Narancsszínben.
A jóléti állam víziója megint előttünk.
Nem baj az ha a Fidesz kommunistább még a Thürmer pártnél is, ha erre van szükség, de az gáz hogy ideológiai szinten ennyire nem képes értelmezni a saját helyét, szerepét.
Baja, ha csak az lenne a legnagyobb gáz, hogy felállva ünneplik mint Rákosit.
Az messze beleférne még, tiszteljék csak.
@kubatov_kommunista: "Arra nézek fel akit arra méltónak találok."

Erről van szó. Ezért neked nem kell neked felállnod. A kormányülés elején a miniszterei állnak fel. Ebből próbáltok itt valami nagy történetet kerekíteni. Borzalom. A diktatúra elkezdődött. Meneküljetek amíg lehet.
@eremita: Én nem voltam ott, hogy tényleg így történt, de a D-209-el, aki ügynökként hősiesen védte a magyar érdekeket a 80 évek elején a Szovjetektől, hát én se szívesen találkoznék, hátha rám ragaszt egy-két poloskát.
@Chicano: A 2/3 nem a Fidesz-nek szólt, hanem az MSZP ellen.
A jövőre nézve Orbán nem véletlenül választotta maga mellé Navracsicsot, Viktor irányvonala nem sok jót ígérne. Csak nehogy félve a kigolyózástól, egy normális ember repüljön, mert Viktor "észbe kap".
@Alamio:
A mester - tanitvany viszony talan nem kellene eroltetni Orban es miniszterei viszonyara. : )))
Akarmilyen rossz is egy oktato, egy tanitvany tuti kevesebbet tud.
Mellesleg kikopoban van ez az avitt felszinesseg.

Kulonben meg tenyleg igaz, sokkal fontosabb a Malev ugy, azzal kellene foglalkozniuk nem szertartasossaggal. Meg az orszaggyulesnek sem ruhaviselettel es kulfoldi magyarok szimbolikus allampolgarsagaval. Ugy ertem nem elsokent. A kormanyzati oldalak tenyleg ocsmanyan neznek ki altalaban, szegyen, na de mar megint az imazs az elso?
@Mon3:

Privát emberként én sem akarnék kezet fogni Medgyesivel. De itt kettő közjogi méltóság találkozásáról, illetve nem találkozásáról volt szó.
Ilyen estben egy volt miniszterelnöknek nincs joga mérlegelni, hogy a megválasztott új miniszterelnök nézetei, hitvallása számára szimpatikusak vagy sem.

Ezen a vonalon oda jutunk, hogy valaki nem fog kezet a Parlamentben egy kitüntetettel, ami ugye szintén megtörtént. Holnap meg majd egymást lövöldözzük agyon, mert nem tetszik a másik fizimiskája.
@eremita: Nem mindegy , hogy a 3,8%-os hiánycél azért emelkedik mondjuk másfél kettő százalékkal, mert a Bajnai kormány eltagadott belőle ennyit, vagy azért emelkedik másfél-kettő százalékkal, mert az új kormány bevállal valamilyen reform értékű állami kötelezettség vállalást. Az utóbbival egyébként semmi bajom, és az általad említett szaksajtó is e vonatkozásban beszél a hiánycél emeléséről.

Ez tök jogos, de azt a grafikonból világosan le lehet majd szűrni, mikor emelkedett a hiány az egekig. Egy grafikon nem pontszerű. Amúgy nem találom azt, amit Veres letagad, de létezik.

"A szocialista képviselő a TV2 Mokka című műsorában hangsúlyozta: nem a PM-ben készültek azok a számítások, amelyek 6,5 százalékos GDP arányos államháztartási hiányt tartalmaznak erre az évre."

Én a 6,5 %-ot a jelen helyzetben reálisabbnak látom, mint a 3,6-ot, főleg úgy, hogy Veres ilyen hevesen tagadja :-)

Amúgy a 8%-os hiányt sem tartanám bajnak, ha látnám, hogy megyünk felfelé. De a Bajnai érában a stagnáció volt a jellemző, egy tipikus "Béna kacsa" kormánnyal. És ha Gyurcsány lemondása után új választást írtak volna ki (ahogyan illett volna), akkor abból az alábbiak következtek volna:
- A Fidesznek nincs 2/3-ada.
- Az Mszp nincs tönkreverve
- A Jobbik ma 5-6%-kal van a parlamentben (maximum)
- Az LMP nincs a parlamentben, az MDF lehet, hogy van.
- Még a görög összeomlás előtt lehetett volna gazdaságélénkítésre EU-s pénzeket kérni- ma nem lehet. (ez talán a legfontosabb- egy eltékozolt év)
Csak néhány. Szerintem az lett volna
Machiavelli szerint is a legjobb MSZP döntés. Nem így döntöttek, isszák a levét.
@mérien: Meglássuk. Majd mondjuk 3-4 hónap múlva lesz érdemes ezen vitatkozni, akkor fog meglátszani hogy merre tartunk. Addig felesleges erről beszélni akár pro vagy kontra.
@orvian:
Sajat levelezesedhez linkelsz?
Kellene a felhasznaloi nev es a jelszo is.
@Chicano: téveszme, hogy 2/3-al választották meg őket újra. először is, mert a szavazásra jogosultak 60% ment el szavazni. másodszor, mert azoknak csak az 53%-a szavazott a fideszre. harmadszor, mert az 53% kb fele csak azért tette oda, hogy ne az mszp. negyedszer, mert a 98-02-ig tartó ciklus alatt történt dolgokat már rég elfelejették az emberek, mivel 8 évig csak az mszpről volt szó. ötödször pedig a nagyságrendileg jobbak nem értelmezhető fogalom, mivel nem tudjuk mi a nullára értékelhető teljesítmény és mi a maximum amit el lehet érni, a jónép csak annyit tud a világról amit a tévé mond neki, amit meg tudjuk kik irányítanak.
ezek fényében nem mondanám, hogy nemzeti együttműködés vagy mifaxom van itt.
az ellenzéki munka eredménye pedig nem a szavazás állásában mérhető hanem az ország élhetőségében, szar kormány szar ellenzékkel szar életkörülményeket eredményezett. ha lenne egy kis eszük az embereknek, az lmp-n és a jobbikon kívül nem lenne ma más a parlamentben.
@Alamio:
Számomra teljesen mindegy lenne, hogy mennyire nőne a hiány az év végére, ha ez mögött reformok lennének. De a közéletben a vita nem erről szól. Hanem arról, hogy csontvázak vannak a költségvetésben, vagy nincsenek? Ez egy teljesen felesleges erősködés a FIDESZ részéről, mert ezt a csatát nem a hazai közvéleménnyel kell megvívnia, hanem a nemzetközi szervezetekkel, akik pedig nem vevők az ilyenféle mutatványokra. Főleg a görög válság óta nem.
Ja persze, Varánuszkám, vess már egy pillantást az Index címlapjára: index.hu/gazdasag/magyar/2010/06/01/allami_penzbol_kellene_megjavitani_az_m6-ost/?rnd=469
A két hónapja átadott M6-os omlik össze, és a javítást közpénzből kell helyreállítani, olyan szerződést kötött a "csontváz"-kormány. És ez csak egy nap termése, a java ezután jön. Ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna. De ha nem akarnék ilyen visszafogottan fogalmazni, akkor : kuss...
@Samuzia: A Seggnyaló Századvég szerint...saját közvélemény...hehe
@neurotikk!: Ha nem tiszteli, ne álljon fel. De mivel ezt (valószínűleg) nem Orbán találta ki, ebben ők maguk egyeztek meg. Ilyen szempontból ez jobb, mint a mester és tanítványa viszony.
A külföldi magyarok szimbolikus állampolgársága: mivel a rendszerünk (a parlamenti) olyan amilyen, azaz az átadás-átvételig nem lehet konkrét témával foglalkozni, gyorsan keresztülvitték a szimbolikusakat, amiket sokan vártak tőlük. A Trianon-emléknapot, a Kettős állampolgárságot, és amit erre betáraztak. Ne mondd, hogy ez nem tervszerű. Vakargathatták volna az átvételig a töküket is, nem ezt választották. Ez szerintem nem elítélendő, éppen ellenkezőleg. Amíg valamihez nem foghatok, addig csinálok valami mást. És nem mellékesen kihúzták az első héten a Jobbik alól a talajt a saját témáik tematizálásával.
Az öltözködés is lehet szimbolikus (kokárda, különféle történelmi viseletek, Gárda-mellény, stb.), ez szerintem nem jól sült el a Jobbiknak. Ahogyan az MSZP-nek sem a szavazás az állampolgárságról, vagy hogy röhögve kivonultak a Székely himnusz alatt- vagy csak nem énekelték. A politikában nagy a szerepe a szimbólumoknak. Nézd meg a Királynő c. filmet, pl. Egy szimbolikus tisztség tulajdonképpen II. Erzsébeté (a jogköreit ha gondolod beidézem), mégis tartják. Államuk része. Ha mi szimbolikát akarunk építeni, akkor ahhoz az ülésszak kezdete kiváló, hiszen akkor mást tenni még nem lehet.
@orvian: Ezzel most mit kéne kezdenem ?
A belinkelt hivatkozás sehova nem vezet, ill. csak a google levelező beléptetőjére...
annyit szeretnek ehhez hozzafuzni szemelyes hangvetelben varanusz, hogy csaladomnak volt resze az 50es evekben kulminalo szemelyi kultusz es ahhoz tarsulo meghurcolasoknak. Gondolom a tiedben nem volt pelda erre, mert akkor nem lenne ilyen nagy a pofad. Ha valaki kideriti majd ki is all a varanusz alnev mogott es megtortneik veled amit annak idejen megtettek emberek akkor megkerlek, hogy irkaljal. De addig ne riogass az ostoba nezeteiddel mert nem cool. Kő gáz vér ciki.
@Chicano: Ebben igazad van. Idő kell, hogy megmutatkozzék, jó-e az irány. Normális, közkedvelt ember sem biztos, hogy ilyen közegben azt hozza, amiért kedvelik "kis" szinten.
varanuszeknal az angol kiralyno is szemelyi kultusznak orvend
@Alamio:
Hat jo, van ebben igy valami.
Mindenesetre nekem sok a szimbolum, a kevesebb jobb.
Plane ha egy-ketto mogott nincs sok minden. Nem kepvisel valami letezot a szimbolum, leegyszerusitve, hanem szimbolum a szimbolum kedveert.
@neurotikk!: Az üzenet átment, nem felettünk, hanem értünk. Az elmúlt 8 évben felettünk, és nem értünk döntöttek.
@Chicano: varánusznak minden szemelyi kultusz ami neki szemely szerint szubjektiv nem tetszik. nala gyakorlatilag ez a szemelyi kultusz legpontosabb definicioja.
@eremita: Annak a választásnak a győztesével amelynek körülményeit mély homály fedi?
Akinek itt most nevethetnéke támad, az egyszerűen OSTOBA! MÉG ÉLETÉBEN NEM LÁTOTT BELÜLRŐL HIVATALT, HA MEG LÁTOTT, AKKOR NEM ÉRTETTE AZT AMIT LÁT.
Hogyan történik az átadás átvétel.???
1.Vannak a folyó ügyek. A minisztérium összekészíti ezek dokumentumait (8-10 dosszié úgy 80-900 konkrét irat szerződés.. 1000-1500).
2. Vannak a lezárt de nagy jelentőségű ügyek 20-22 dosszié 3-4000 gépelt oldal)
...stb.
Minden átadott iratról, azok mellékleteiről jegyzőkönyvi lista készül. stb.

Ilyenkor tehát arra nincs lehetőség és idő, hogy tartalmilag megvizsgálják az iratokat. Arra sincs lehetőség, hogy megnevezzék azokat, amiket nem adnak át, mert az egy későbbi munka eredménye. (iktatókönyvek, kiutalások, szerzések összehasonlítása.)

Ha megjelenik a hír, hogy nincsen balhé, folyik az átadás, az csak arról szól, hogy senki nem szabotálja magát az átadást..

Miért fontos ez??? Mert a Németh kormány idejében volt ilyen.. Előfordult, hogy Antall kabinetjének egyik munkatársa késő este visszament az OGY épületébe és meglepve látta, hogy valaki matat az íróasztalában...Kérdi tőle, hogy Ön mit keres itt... Erre habogva előadja, hogy itt felejtett valamit..Kiderült: a kulcsait, a belépőjét nem adta le..stb. A szakminisztériumokban még ennél is cifrább dolgok történtek. Mostanáig most ilyen nem volt. Már ez is jó hír.. de az esetleges visszaélések felderítése csak eztán kezdődhet.
Elvtársak !!!!!!!

Mikor fogjátok már fel hogy takarodjatok a kurv@ anyátokba .
@nestrot10: Ha nem a te véleményedet támasztja alá, az seggnyalás? Nálatok lehet, nálunk olyan adat amire figyelni. Elégé lejárattad már magadat.
@Alamio: hiaba magyarazod ezt egy frocsogo varanusznak. O nem erti , mert nem akarja erteni. Neki az a celja, hogy minden olyan agyba ami befolyasolhato es nincs onallo velemeny kialakitasara kepessege taplalja be, hogy itt szemelyi kultusz van es diktatura. Tudjuk , o is mi is , hogy ez egy nagyon jol kifundalt csel . Ha a szemelyi kultusz valos problema lenne akkor jobb esetben varanusz egy foldalatti bunkerben kaparaszna a falat. De ezt sem o sem mi nem kivanjuk. A 21 szazadi Europa nem si errol szol.
@eremita: Túl azon, hogy a mondanivalód nagy része tartható álláspont (nem, nem értek egyet vele, de érthető), elmentél teljes egészében a véleményem mellett. Kérlek, reagálj arra is.

De nem értek egyet azzal sem, amit leírtál, mert:
Egyrészt, az átvételkor tisztában kell lenni azzal, mit veszünk át. És legyünk őszinték! Ha te vennéd át ez után a 8 év után a minisztériumot, a hivatalnokok gatyájába is belenéznél, megvan-e még a farkuk.
Másrészt: kommunikációs szempontból jó ezeket csontvázaknak hívni, mivel ezt még a papucsállatkák is megértik. És csontvázak nyilvánosan is vannak kiállítva: tudjuk, mennyibe fog fájni nekünk a Hagyó-ügy? Még nem. Kiragadott példa, számos ilyent lehet hozni.
És rengeteg olyan is van, amire egy kormány nem mutogathat, csak most- az Únió felé is. Adminisztratív úton ugyanis meg lehet nehezíteni egy kormány dolgát, ad absurdum meg is lehet kötni a kezét teljesen legálisan is. Pl. ennyiért és ennyiért 2016-ig ez és ez újítja fel az autópályákat.
Vagy, és ez már konkrét, létező példa: a MÁV-nál mennyiért is lehet kirúgni a felsővezetőket? Na azt inkább nem finanszíroznám meg, hanem húzok egy felsőhatárt törvényileg. Azt' menjen a munkaügyi per.
De más módozatok is vannak: ki mondja, hogy a költségvetésben elvileg beírt pénz valóban ott van? És nem mondjuk Októberig elég?
Ez most paranoiának tűnhet, de egy átadás-átvételnél így kell mennie. Mindent le kell ellenőrizni.
És hogy ezt nem veszi jó néven az EU? Várják ők is ki a két hetet. Mintha nem történt volna ilyen a világtörténelemben, úgy írjátok ezt. A világon mindenhol van ilyen. A problémás inkább az, hogy beáraztak minket egy "kockázati sávba", és nem tetszik nekik a hiánycélok emlegetése. Ez, mármint hogy Magyarország veszélyes, kinek is a hibája?
Mai két Index főcím:
"Teljes csőd az energiapiaci szabályozás
A döntések a szakértői háttérelemzésekkel ellentétesen születtek, korrupció mindenütt."

"Állami pénzből kellene megjavítani az M6-ost
Előnytelen szerződést kötött a korábbi kormány az autópályát építő és üzemeltető céggel. Az új minisztérium vizsgálja az összes ppp-beruházást."

Aha, hát ezek nem egyes csontvázak a szekrényben, hanem egy kibaszott tömegsír...
Akinek itt most nevethetnéke támad, az egyszerűen OSTOBA! MÉG ÉLETÉBEN NEM LÁTOTT BELÜLRŐL HIVATALT, HA MEG LÁTOTT, AKKOR NEM ÉRTETTE AZT AMIT LÁT.
Hogyan történik az átadás átvétel.???
1.Vannak a folyó ügyek. A minisztérium összekészíti ezek dokumentumait (8-10 dosszié úgy 80-900 konkrét irat szerződés.. 1000-1500).
2. Vannak a lezárt de nagy jelentőségű ügyek 20-22 dosszié 3-4000 gépelt oldal)
...stb.
Minden átadott iratról, azok mellékleteiről jegyzőkönyvi lista készül. stb.

Ilyenkor tehát arra nincs lehetőség és idő, hogy tartalmilag megvizsgálják az iratokat. Arra sincs lehetőség, hogy megnevezzék azokat, amiket nem adnak át, mert az egy későbbi munka eredménye. (iktatókönyvek, kiutalások, szerzések összehasonlítása.)

Ha megjelenik a hír, hogy nincsen balhé, folyik az átadás, az csak arról szól, hogy senki nem szabotálja magát az átadást..

Miért fontos ez??? Mert a Németh kormány idejében volt ilyen.. Előfordult, hogy Antall kabinetjének egyik munkatársa késő este visszament az OGY épületébe és meglepve látta, hogy valaki matat az íróasztalában...Kérdi tőle, hogy Ön mit keres itt... Erre habogva előadja, hogy itt felejtett valamit..Kiderült: a kulcsait, a belépőjét nem adta le..stb. A szakminisztériumokban még ennél is cifrább dolgok történtek. Mostanáig most ilyen nem volt. Már ez is jó hír.. de az esetleges visszaélések felderítése csak eztán kezdődhet.
@pontneuf: Ezzel nem értek egyet maradéktalanul. Én nem Varánusznak magyarázok, hanem a kommentelőknek. Lehet, és látok rá jeleket, hogy bizonyos témákban egyet tudunk érteni. Amúgy valódi személyi kultusz esetén nem lenne ilyen blog, ebben egyetértek ;-)
Neurotikk!: Még talán ezt is adom. Melyiket tartod annak, hátha egyre gondolunk.
@Chicano: "Ezért neked nem kell neked felállnod.
Még szép!
"A kormányülés elején a miniszterei állnak fel."
Mert, miért?
Mindegyik mélyen tiszteli?
Ugyan már! Az előbb le akartam írni de visszafogtam magam. Nincs a miniszterei között senki akiben lenne annyi gerinc, hogy azt mondaná Viktor eriggy a pi...a. Persze ha meg addig miniszter akkor meg már alapjaiban megette a fene az egészet.
Erről ennyit. Így is több mint amennyit érdemel.
tenyleg ez mint a suketek parbeszede varanusz csak nyomja nyomja nyomja a magaet se hall se lat, minden napra jut egy korrupcios botrany de neki az a kerdese merul fel ennek kapcsan , hogy OV hany centi. Apropo Horn gyula hany centi is?
@tölgyes: Én meg elvárom egy apparátussal rendelkező felelős kormánytól, hogy azokat a papírokat nézze át. És ha hiányzik a 2779-2321-ig terjedő oldal, azt jelezze. Vagy a 278-as iktatott ügy (a szeméttelepen talált Pénzügyminisztériumi papírok azért ilyenre engednek következtetni). Szóval azért lassú ez, mert szerintem elolvassák. A kérdés inkább úgy hangzik: mit nem kapnak meg olvasásra. (amúgy értékes számomra a hozzászólásod, tartalmaz általam számításba nem vett elemet)
Amúgy- társadalmi munkából 500 oldalt nekem is adhatnának, kijegyzetelném nekik. Pár nap, max. 1 hét. De 20-40.000 oldalt el lehet olvasnia egy apparátusnak, ha napi 100 oldallal számolok (mert jegyzetelni is kell) 100 főre, akkor ezt pár nap alatt elvégezné. Nyilván többszöri ellenőrzés kell, ezért tart kicsit tovább.
Végre lehet istenezni, meg jönnek a csontvázak.
Esküszöm, mint a Gyűrűk Ura!
@tölgyes:
Valószínű te se látod át teljesen a hivatali működést. Ugyanis az apparátus marad a helyén. Vagyis azok az emberek akik utasításra elkészítettek több ezer oldal átadá -átvételi anyagot, szóval ugyanezek az emberek fogják a saját maguk által elkészített anyagokat ellenőrizni. Egy kicsit vicces az egész. Mert azt nem gondolja senki komolyan, hogy az új miniszter meg államtitkár fogja az egészet átolvasni.

Szóval ez egy átadás magyar módra. Ehhez elég lett volna néhány tíz oldalas összefoglaló jelentés is. Aztán ha az új miniszter kar valamit, akkor előkeresik neki az anyagot. Egy átadás-átvétel nem rendőr nyomozói feladat. Ha a kölcsönös bizalom nincs meg, akkor az egész egy kalap szart se ér.

Csak azért merészelem ezeket leírni, mert én valóban dolgoztam minisztériumi apparátusban.
@Bobby Newmark: "Állami pénzből kellene megjavítani az M6-ost
Előnytelen szerződést kötött a korábbi kormány az autópályát építő és üzemeltető céggel. Az új minisztérium vizsgálja az összes ppp-beruházást."

Elolvastam a cikket, az van benne hogy vis maior esetekben a helyreállítás költségét nem a kivitelező fizeti.

Ez szerintem minden szerződésben így van, így tudom én, az Istened. Te sem szeretnél olyan szerződést kötni, hogy leszállítasz valamit, abba belecsap az Isten Nyila, és azt neked kell rendbehozni. Nyilván azt mondanád hogy vis maior (=isteni ügy) és nem fizetsz.

Az más kérdés, hogy azt hogy valamely ügy Vis Maior-e vagy sem, azt majd peres úton fogják eldönteni...

ps.: lehet Istenezni, éljen!!!
@Istened: Azt ne felejtsd el, hogy itt a kivitelező egyben az üzemeltető is.
@Alamio: Kormány váltáskor a minisztériumokat átveszik az új miniszterek, de egy komplett országot máv-ostul, bkv-éstül, önkormányzatostul, meg egy csomó kormány-háttér szervestül nem lehet tételesen átvenni. Ez egy kommukiációs blöff. Ha a hivatali apparátusoknak ez lenne a feladata, akkor az év végéig mindenki csak leltározna, érdemi kormányzás meg nem folyna.
@tölgyes:

A visszaélések felderítése nem a hivatali apparátus dolga. Ráadásul saját magukat kellene ellenőrizni, mert ugye az apparátus 99,9%-a a helyén marad. Amit te elképzelsz, az egy nyomozati cselekmény.
@Silent Bob: "Azt ne felejtsd el, hogy itt a kivitelező egyben az üzemeltető is. "

Nem felejtem. Ha isteni tűzvihar söpörné el a teljes autópályát, akkor az egészet az államnak kéne újraépíteni (költségvetési + biztosítási pénzből). Ha nem építik, a szolgáltatási díjat akkor is kell fizetni az üzemeltetőnek.

Ja, egy csontváz!!!!
Meneküljön ki merre lát!!!
Tisztelt Varánusz!
Nincs az az olcsó manipuláció, amit Ön kihagyna. Ezt a felállásos üdvözlést már elmondta anno Dávid Ibolya, Orbán és rögzítették, hogy egymást üdvözlik, egyben ez a megnyitása a kormányülésnek. Addig például ülve beszélgetnek.
Ez persze nem igazán dehonesztáló, ezért aztán rárepült Kóczián Péter, Ön, az Index és még sok morális fáklya. Most Navracsics is megismételte, hogy egymást köszöntik. Fel tudja fogni? Így köszöntik egymást!!

index.hu/belfold/2010/05/31/megint_felallva_koszontik_majd_orbant/

Kérdésre elmondta, hogy az első Orbán-kormány idején a kormányülések kezdetén a kormányfő elhíresült állva üdvözlésének nem szabály, hanem a kölcsönös tisztelet volt az alapja, és ennek megfelelően az új kormány tagjai is igyekeznek azt egymásnak megadni Index zárójelben utánaírta:(vagyis felállva köszöntik majd Orbán Viktor miniszterelnököt).
@eremita: ...Ez egy kommukiációs blöff. Ha a hivatali apparátusoknak ez lenne a feladata, akkor az év végéig mindenki csak leltározna, érdemi kormányzás meg nem folyna.

Általánosságban ez igaz. Mostanra nem. A hivatali apparátusnak meg az a feladata, amit kiadnak neki. Tudom, én is olvastam Parkinsont, meg hasonlókat a bürokrácia tehetetlenségéről. De szerintem éppen oda került a legrátermettebb ember (Navracsics), és ez nagyban megkönnyíti a dolgokat. Arról nem is beszélve, hogy a hivatalnok (féltve állását) maga számol be az eddigi visszásságokról- mielőtt azok maguk derülnének ki. Tudnék tippet mondani, hogy hol történt ilyen (szerintem), természetesen nem bizonyíthatóan. Szóval az ellenőrzésben a Fidesznek nagyon topon kell lennie. Ez az első erőpróba, mert a hangulatjavítókat lendületből átvitte (magas társadalmi, és politikai támogatottsággal).
@manipul:

Vajon Torgyánnal is a kölcsönös tisztelet volt az alapja..?

Amúgy nekem nincs is semmi gondom ezzel, álljanak ha akarnak.
@Istened:
"Nem lehet a forgalomnak is átadni az M6-os autópálya Dunaújváros és Szekszárd közötti szakaszát. A helyszíni bejárás alapján sem az NKH, sem pedig az Országos Rendőrfőkapitányság szakértői nem találták alkalmasnak a pályát a forgalomnak való átadásra. Több mint tíz pontban foglalták össze azokat a feladatokat, melyeket ehhez még el kell végezni, azok jellegéből fakadóan pedig gyakorlatilag kizártnak tekinthető, hogy azokat alig 48 óra leforgása alatt el tudta végezni a kivitelező M6 Tolna Autópálya Koncessziós Zrt.

Kora délután azonban meglepő fordulat állt be az ügyben, és mégis megkapta a sztráda az ideiglenes használatbavételi engedélyt. Bajnai avathat."
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/31/csak_avatni_lehet_az_m6-ot/

ps.: lehet Istenezni, éljen!!!
@Istened: Csak épp ha rendesen megcsinálták volna a töltést, akkor nem mossa el az eső.
minden tehetséges vezető itt bassza el, az eszköz (=hatalom) céllá válik, ő meg ezáltal nevetség (vagy gyűlölet) tárgyává.

a sok kis buta robot meg felugrál, amikor belép a vezére, hát beszarok.
ennyi senkit sikerült beszavaznunk?

komolyan szurkolnék a ezeknek, hogy csináljanak már valamit, de pl. amikor ilyen szombati beiktatási kossuth-teres önünnepeltetés, akkor nem tudom.
ez mire volt jó?
@Silent Bob: "ha rendesen megcsinálták volna a töltést, akkor nem mossa el az eső. "

Így van. Vagy akkor is elmossa ha Istenesen odabaszós vis maior jön. Sajnos nem vagyok útmérnök hogy ezt megítéljem.
@Alamio: A hivatali apparátus lojális a mindenkori miniszterrel, mert ők nem pártszimpátia, hanem szakmai kompetencia alapján dolgoznak a minisztériumokban. Ebbe a lojalitásba az bele értendő, hogy az esetleges hivatali visszaélésekről beszámolnak az új vezetőknek. . Ez teljesen természetes. De ez nem keverendő a bűnügyi felderítő tevékenységgel, mert arra az apparátusnak nincs jogköre. Egy bűncselekmények elkövetésének csak a gyanúja esetén is feljelentést kell tenni. Ez a FIDESZ esetében sincs másképp.
@bandibatyatok: Mármint micsoda? A Kossuth-téren ünneplés? Megköszönni a híveknek a 8 évig való kitartást, lezárni egy szakaszt (a közös ellenzékiséget). Én így értelmezem.

Amit a hatalomról mondasz, 100%-ig igaz. A hatalom esély arra, hogy elvégezd a feladatod. Ha cél, akkor korrumpál.

A "sok kis buta robot" Magyarország miniszterei a szóhasználatodban? Szerintem olvass vissza pár kommentet.
@Istened: Jobb helyeken vagy befüvesítik, vagy letakarják a töltést, amíg kinő a fű. Akkor nem mossa el az eső.
A cégünk részt vett 1-2 autópálya (kb. az összes) tervezésében (nem út, közmű) szóval valamennyire képben vagyok.
@nestrotty: "sem az NKH, sem pedig az Országos Rendőrfőkapitányság szakértői nem találták alkalmasnak "

Baszki, pont ezt a két impotens bandát hozod fel érvként?

Persze hogy gáz hogy ideiglenes meg nem tökéletes.

De hogy az NKH-ra hivatkozni? Az NKH-ra??? A kibaszott NKH-ra????
A sunyi, posztkommunista, fasszopó bandára???

Soha semmilyen állami hivatal nem keserítette még meg annyira az életem mint a faszszopó NKH és a rendőrség. APEH? Adóbevallás? Sose féltem tőle. Rendőrség? Baszki, még csak jogtalanul vegzáltak, lehúztak. Persze amikor engem ért sérelem, lezárták az ügyet nyomozás nélkül, ujjlenyomatot sem vettek. Belémjön a cigány jogsi és biztosítás nélkül és kihívom a rendőröket? "Egyezzenek már meg valahogy, ne kelljen már így az ünnepekkor az a sok papírmunka."

Tehát kérlek, bármit, csak az NKH-t és a rendőrséget ne hozd fel érvnek mert vérszemet kapok...

És akkor jönnek majd a csontvázak...
@Silent Bob: "Jobb helyeken vagy befüvesítik"

Ha te mondod, hogy a fű erre is jó, neked elhiszem.
@bandibatyatok:
helyesen:
"...de pl. amikor ilyen szombati beiktatási kossuth-teres önünnepeltetést látok, akkor nem tudom."
@eremita: Íme az a hozzászólásod, amivel maradéktalanul egyetértek.
Amúgy Varga Mihály nem azonos Keller Józseffel, nem feljelentésügyi államtitkárt csináltak belőle. Ő azt keresi, azt kerestetik vele, hogy hol vannak pénzügyi csapdahelyzetek. Büntető-feljelentésekről itt még szó sincs. De ha úgy gazdálkodtak, ahogyan azt az átlagember (a Választások alapján) kinézi belőlük, akkor annak is eljöhet az ideje. Nyomozást pedig feljelentés alapján is lehet végezni, nem csak ex officio, azaz itt szó sincs arról, hogy az apparátus bűnjeleket keressen. Jelentse a szabálytalanságokat, aminek kapcsán vagy tesznek feljelentést, vagy nem.
Halkan jegyzem meg: A Fidesz 2002-ben végigcsinálta a teljes elszámoltatást éppen Keller munkája nyomán. Akkor 0%-os volt József hatékonysága. Nem hinném, hogy a demokráciába vetett hitet csökkentenie kell az elszámoltatásnak. Éppen ellenkezőleg: azt sugallja, hogy a tetteknek következményei vannak. Logikus, hogy az MSZP-vel is eljátsszák (majd) tehát mindezt. Az pedig, hogy ez egy választási ígéret teljesítése is egyben, már más lapra tartozik. Mint ahogyan az is érdekes (de inkább Freudi elszólás), ahogyan a szocialisták előzetesen is félnek ettől a pillanattól, és ennek hangot is adnak.
Az igazi nagy volumenű pénzmosásokat csak a bevontak szűk köre ismeri. Ők meg nem fognak mesélni, mert az érdekük pont ezzel ellentétes. Természetesen meg lehet (meg kell) őket keresni és börtönben a helyük.

A FIDESZ azonban ha komolyan gondolja a korrupció elleni harcot, akkor azt csak egy helyen tudja igazából megtenni.Ez pedig a törvénykezés. Ugyanis a mai párt alapú, vagy csak simán gazdasági korrupció melegágya a Parlament, ahol - különböző lobbik nyomására - eleve olyan törvények születnek, , amelyek később lehetővé teszik magának a törvénynek kijátszását.
@Istened: Itt egy testület tagjainak az egymás és az ügy iránti tiszteletéről van szó. Torgyán esetében nem tudom milyen viszony volt, de tök mindegy. Ha én belépek egy terembe és hangosan köszönök, az a tisztelet jele, és nem mutatok rá arra akit nem tisztelek annyira, hogy neked nem szól a köszönésem.
Az átadás-átvételről:

Horn Gyula: www.hetek.hu/belfold/199806/horn_gyula_es_orban_viktor_talalkozoja

"az ügyvezető kormány visszavonja az Országgyűlés előtt fekvő törvényjavaslatokat, így az új koalíció döntheti el, hogy azok közül melyiket terjeszti be ismét."

Orbán Viktor:
www.hirszerzo.hu/cikk.dontesi_moratorium_orban_az_utolso_pillanatig_huzta_a_gazt.137481.html

Tessék az Orbánék nem szégyellősködtek részt elolvasni.

"Sőt, 70 főtisztviselő és főtiszt kinevezéséről májusban döntöttek, miután az MSZP megnyerte a választásokat. ... Az utolsó, májusi kormányüléseken 100 millió forint támogatást adtak a felsőmocsoládi sportcsarnokra, a Veresegyház és Térsége Fejlesztéséért Kiemelten Közhasznú Társaság támogatására 240 millió forintot, és 3 millió forintos alaptőkével étrehozták a Rodostó Közalapítványt."

Bajnai: Ismerjük.

Ha ezek után csontvázakról papolnak, az a cinizmus csúcsa.
Orbán is csak egy paranoias ferfi!!!!!
@eremita: A korrupció elleni harcot nem felülről kell kezdeni, az állami cégek a legfőbb befolyási övezetei a "releváns" korrupciónak.
A lobbi más tészta: nem hinném, hogy a Fidesz-kör mentes lenne lobbistáktól. De ez nem elsődlegesen törvényhozási kérdés. Úgy-ahogy ismerem a törvényeket (jogtanhallgatóként), és ostobaság azt hinni, hogy a törvények kijátszását a törvény, vagy a bírósági gyakorlat jóváhagyja. Ez végrehajtási kérdés. Akarunk-e börtönbe juttatni törvénykerülőket, vagy sem.
Persze igazad van egy-két esetben (pl. közbeszerzési törvény), de alapjában véve a korrupció a nagy állami beruházásoknál volt jelentős az elmúlt időszakban is- feltehetőleg. Ki, mit kap meg áron alul, ki mit ad el áron felül az államnak. Itt keresgélj (Hunvald-ügy pl. ennek a gyanúját veti fel). Ennek várom drasztikus csökkenését, mint ahogyan a 2002-es váltáskor ennek érzékelhettük a drasztikus emelkedését is.
@Istened:
De igen!
XDDD

Ezzel tessék vitatkozni:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/31/csak_avatni_lehet_az_m6-ot/
Meg a jegyzőkönyvben szereplő kifogásokkal - akár az említett "peres úton"...

ps.: lehet Istenezni, éljen!!!
@Samuzia: Még, egyelőre, de csak várj pár hónapot.
@Istened:
"És akkor jönnek majd a csontvázak... "

Például:
Oszkó a Malév garancia gyors tisztázását szeretné
www.mfor.hu/cikkek/Oszko_a_Malev_garancia_gyors_tisztazasat_szeretne.html
Azt hittem a pofám leszakad, mikor Orbán azt mondta - Isten segitségével érték el ezt.- vagy valami ilyesmit. Soha a büdös életben nem volt vallásos. Tiszta ripacskodás az egész. A másik, milyen isten emleget ez a féleszü. Csak nem a zsidók istenét, mert a zsidókon kivül másnak nics istene, mert nem csináltak maguknak. Az arabok ugye felépitették Mohamed prófétát, a ázsiaiak Budhát stb. stb. De ezek a nagy isten imádóknak ugyan hol az istenük. Sehol. Amit úgy imádnak (parádé) az nem az ők istenük, az a zsidó isten és népe pedig a zsidó nép. Ezt tudomásul kell venni és nem hókusz-pókuszolni a sok léhütőnek papnak. És úgy tudják beadni a süket embereknek ezt az isteni hitet, hogy a gyomrom forog. Nem tudom, ha dolgozniuk kelle, akkor is ilyen lendülettel mennének a munkába. Félek, hogy nem. Most még az alkotmányba is beteszik ezeket semmire kelőket. Nem is értem az embereket, hogy nem látják, hogy ez a vallásosság csupán mese, kitaláció. A buta, együgyü emberek megfélemlitésére lett kitalálva sok-sok évvel ezelőtt. A papok és püspökök látták, hogy milyen pompásan meg lehet élni az emberek butitásából és kihasználták. És kérem elkezdték imádni a zsidók istenét, közben a zsidóságot pedig a sárba taposnák.
@Prof. William:

"Az ország vezetőire FEL SZOKÁS NÉZNI. Csak mivel 8 éven át szarkupacok voltak a vezetők ez kissé kiment a divatból."

Csendben megjegyzem, az ország vezetői ugyanúgy az országgyűlés tagjai, mint a kormány. A fidesz 8 éven keresztül semmit nem csinált...és, ahogy elnézem a lózungokon kívül másra egyenlőre nem telik neki.
Tehát most is ugyan azok a szarkupacok ülnek a Parlamentben, mint eddig. Orbánra meg nézz fel te, én inkább kihagyom.
@szergej-szergejevics: A posztnak mi köze az írásodhoz? De jó, belemegyek.
Primitív, kirekesztő keresztényellenesség, amit írsz, és hemzseg a tárgyi tévedésektől.
A felépített Buddha? A Kereszténység Zsidó istene? Milyen iskolába jártál?
Amúgy megmondanád nekem tételesen, honnan veszed, hogy Orbán nem vallásos? Cikk, hivatkozás? Esetleg egy jó gondolatolvasó telefonszáma?
A zsidók sárba tiprását jellemzően béraggódók vizionálják, kizárólag. Keresztény ember ilyent nem tesz. Ha tudnád mi az, hogy keresztény etika, nem vádaskodnál ilyennel.
Majd ha a Fidesz-szektások elérik, hogy Orbán szülinapja nemztei ünnep legyen, na az lesz az igazi...
:)

Egyébként meg minden 165 centi alatti vagy 187 centi feletti politikus megalomániás a Földön, ez köztudott a Galaxisban.
@Kassian: Milyen újfajta csúsztatás ez? Az ellenzék=kormány? Az országgyűlés tagjai nem az ország vezetői. A kormány az ország vezető testülete. Közjogilag, és sok más értelemben is.
ez a napi 3 rettegő blog nagyon unalmas! csináljatok inkább valami hasznosat
@pontneuf: Ezt eltaláltad. Annyi pontosítással, hogy nem Varánuszéknál örvend személyi kultusznak az angol királynő, hanem az Egyesült Királyságban. Mellékesen II. Erzsébet királynő, s mint ilyet persze hogy személyi kultusz övezi.
Mi az, hogy személyi kultusz ???

A kultusz-t tudom:

A társadalom többsége által nem vallott hiedelmeket és célokat valló, főleg vallásos érzelmű embercsopotot is jelent. Marginális helyét az okozza, hogy vagy új hitrendszert, vagy olyan idioszinkretikus gyakorlatot követ, amelyet a környező kultúra nem fogad el a fő vonulatba tartozónak.

A kultusz szó a latin cultusból ered, amelynek jelentése „törődés” vagy „imádat”, illetve vallásos hiedelmek vagy rítusok rendszere. A francia nyelvben vagy a spanyol nyelvben a culte vagy culto egyszerűen imádást, imádkozást, vagy vallási tevékenységben való részvételt jelent. A köznyelvi angol cult szó jelentése szekta (l. hamis barátok).

avagy akkor Orbánt idioszinkretikusan imádják
egyes beteg emberek ?????

A történelemben, aminek "Isten az Ura !!!" Rákosi Mátyással csinálták ugynezt.

Isten, újra játszatja a történelmet ???!
@Prof. William: a tisztelet nem kötelező gesztusok kérdése kell, hogy legyen
A témával kapcsolatosan itt szeretném közzétenni, hogy feltaláltam egy olyan fogkrémet, ami nem csípi a főnök seggét. A teszteléshez nem tud valaki önként jelentkezőt?
Komolyan gondolja itt bárki is, hogy a Fideszt érhetik meglepetések, és hogy léteznek "csontvázak", amiről ne tudnának? Tökéletes információs hálózatuk volt a közigazgatásban a legalsó szinttől a legfelsőbbig, pontosan tudták, hogy éppen hol tart az ország. Egyszerűen fizikai képtelenség titokban tartani, hogy mi hol tart, legalábbis egyszerű elemző munkával megoldható. Nem véletlen, hogy a BKV - HM stb. ügyekről is pontos információval rendelkeztek a hatóságok, amikor kirobbant, tudták hogy hova kell menni, mit kell keresni. A kérdés csak az volt, hogy nyilvánosságra akarják-e hozni őket, illetve hogy mennyit hozzanak nyilvánosságra, kellett egy kicsi a kampány alatt, és kell tartalékolni egy keveset a kampány utánra is. Mindenesetre vérlázító, ami a háttérben ment, ahogyan a szocik sajátjukként kezelték ezt az országot.Mint ahogyan az is, hogy taktikai okokból a Fidesz nem hozta nyilvánosságra a visszaéléseket, amikor a tudomására jutott, hagyta idáig fejlődni az egészet.
@Chicano: Én is egy nagy multinál dolgozom. Szvsz nagyobbnál, mint amelyikről beszélsz. A tied japán? Mert kb. ott várják el az ilyesmit. Meghajolni nem kell?
@pontneuf: Te Orbánból szeretnél angol királynőt? Mintha nem ugyanaz a szerepkör lenne.
@eremita: Én meg multinál. Ott is így zajlik az átadás-átvétel. Az apparátus meg hülye lenni elhallgatni az új főnök elől valamit, ha kedves neki az állása.
@dupla vé: ez így elég korrekt,persze mindjárt leszünk bér kommentelő.libsi,bolsi,komcsi,náci mindez csak azért mert nem vagyunk agymosott viktoristák. Azért annyit a poszthoz hogy a navra elég korrektül áll eddig hozzá.A baj majd akkor lesz amikor be kell váltani az igérgetést.
@Istened: "a víz az úr",tegnap voltam arra azon a szakaszon még mindig dolgoznak a gépek a víz elvezetésen,már amikor nincs mocsár,ennél sokkal nagyobb töltéseket is elvitt már a víz, út mérnök én se vagyok,csak építész majdnem.
@karikaV43: "a víz az úr",tegnap voltam arra azon a szakaszon...
Egy fenét! Az Úr: Orbán! A víz: a mocskos liberálkomcsik hagyatéka, akik ki akarnak baszni az új kormánnyal, meg a nemzettel! Hogy te milyen tudatlan vagy!
@Karipapa01:
Hogy te milyen tudatlan vagy!

Így lopták szét az M6-ost
index.hu/gazdasag/magyar/m6v080725/?rnd=283
"Elképesztő mértékű pazarlás folyik az M6-os autópálya építésénél. A kialakult feketepiacon 9-10 ezer forintért vásárolhatjuk a beton köbméterét, több száz liter gázolajhoz juthatunk 220 forintos egységáron, de az építkezésről mindent be lehet szerezni, ami mozdítható."
@jaj ó: ezen miért csodálkozol? környékünkön sosem vol és valószinű sosem lesz autópályaépítés, de tavasztől-őszig 8-10E forint a jó minőségű C20-as beton köbmétere. házhoz hozzák, mixerrel :-)
ezt ne kenjük azé' hagyó és társaira avagy az mszp-re, ennél jóval kisebb beosztásban lévő, pártsemleges emberek 'apró' mutyibizniszei....
a sok kicsi természetesen így is sokra megy.
@úriparaszt: ki az a hagyó és társai?
@jaj ó: főpolgármester-helyettes és képviselő volt, mostanáig. ne törődj vele, már nem érdekes. :->
süti beállítások módosítása