Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.05.30. 08:00 Fabius

Paroladublőrök

Címkék: mszp fidesz gyurcsány ferenc orbán viktor kormányalakítás

Vannak pillanatok amikor az embernek felül kéne tudni emelkedni önmagán. Egy vesztes csata utáni "eredményhirdetés" napja pont ilyen. A győztes örül és ünnepel hangosan, a vesztes meg foglalja el magát a sírástól kilógó fikacsúzli visszaszívogatásával csendben. Hátha ezzel az elegancia látszatát és egy darabot a régen elveszett méltóságból sikerül megőrizni. No, ez nem megy itt csont nélkül.Tegnap vadi új kormányunk fölesküdött Istenre és Hazára. Ahogy nézegettem a különböző internetes portálok képeit, megfogalmazódott bennem a gondolat: Orbán Viktor úriemberhez méltó módon fogadta Lendvai Ildikó gratulációját. A kézcsók egy férfi tiszteletének kifejezése a nő iránt. Nem több, de nem is kevesebb ennél. Ha gesztust tesz a győztes, tehet(ne) a vesztes is. Mondjuk azzal, hogy nem kezd Kossuth terezni az első adandó alkalommal, amint szólásra nyitja a száját. Mert ez már óvodás pitiánerség, ami viszonylag ízléstelen.

Elhiszem, hogy minden vesztesnek fájó pont, mikor szembe kell néznie legyőzőjével. De szerintem a fair play mindenképpen megkívánja, hogy gratuláljanak egymásnak a szemben álló felek a csata végeztével. Ezért hiányoltam ma Gyurcsány Ferencet a parlamentből. Egy magát jelentős államférfinak hallucináló hím nem viselkedhet úgy, mint egy nejlontacskó sikertelen párzási kísérlet után. Mert rajta ragad a kép, és legközelebb, ha ismét a keménytökű faszagyereket kívánná játszani, fuldokolva röhög majd a játszótér. Tudom, hogy nem volt ilyen irányú kötelezettsége, a pártvezetés és a frakció gratulált Orbán Viktornak. De ne tegyünk úgy, mintha az elmúlt évek nem a két elefántbika agyarcsattogásától lettek volna hangosak. Meg úgy se, mintha Ferenc államférfinak nem volna semmi köze az éppen kialakult helyzethez. Ezért lett volna - minimum - morális kötelessége ma megjelenni az ország házában, és az éppen győztes ellenfélnek elmormolni egy gratulálokot, Medgyessy Péterhez és Bajnai Gordonhoz hasonlóan.

Eddig jutottam a kritikával, mikor feléledt a kíváncsiságom: vajon Orbán Viktor mit tett hasonló helyzetben? Ő gratulált Ferencnek a 2006-os vereség után, a beiktatás alkalmával?
Kis kutakodás után kiderült, egy frászt gratulált.

Orbán Viktor éppen úgy paroladublőrt küldött maga helyett Navracsics Tibor személyében, ahogy most Lendvai és Mesterházy köszöntötték az új miniszterelnököt.

Mi a baj srácok? Csak a szájkarate, a fogcsattogtatás, a fikagyúrás megy feltűrt ingujjban? Ha lejátszott az éppen aktuális mérkőzés, akkor meg nincs elég vér a pucában ahhoz, hogy egymás elé álljatok, ahogy egyébként a férfiak szokták? Szemébe nézve a másiknak, határozottan megfogva a kinyújtott kezet egy pillanatra, a gratulálok kifejezéssel a szátokon. Ehhez kell bátorság és tartás, nem a parlamenti üzengetéshez. Néztem este Vitalij Klicskó meccsét, ahol az egyébként derekasan helytálló ellenfélből a szart is kiverte a végén. Miután csillapodott a hevület, az ellenfél emelte Vitaij kezét a magasba, ő pedig megkérte a ringszpíkert, hogy mondja be: a közönség tapsolja meg Sosnowskit, mert nemes ellenfél volt.

Jah, tudom. Ezek itten' egymást püfölő buta sportolók, és nem européer politikusok.

85 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr402041501

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Különbnek kellene lenni végre 2010.05.30. 09:26:37

Valaki szóljon végre Kósa Lajosnak és Lendvai Ildikónak, hogy a kampány véget ért. Hogy ma csak ünnepelni kell vagy éppen csendben búslakodni, ki hogyan érez, hétfőtől pedig nekiállni a tennivalóknak. Merthogy abból van bőven. Kormányon és ellenzékben ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisstílű figurák ezek mind, csak mind azt hiszi magáról, hogy ő valamiféle mérce, akihez a többieknek igazodnia kell.
Ne mossuk a dolgokat össze.
Klicskóék sportemberek, emezek meg politikusok.
Micsoda különbség...
Szívemből szóltál volt, magam is így látom.
Fiatal még a magyar demokrácia, politikusainknak még tanulni kell a sportszerű és kulturált viselkedést.
Nekem egyébként az sem tetszett, amikor Bajnai Gordon kimondta, hogy Orbán Viktor is demokrata, Navracsics Tibi pedig az első nyilatkozatában rárontott. Ízléstelen volt. Gusztustalan. Nagyot esett a szememben Navra. (Pedig én "fidesznyik" vagyok.)
Vihar egy kanál szarban.

Most már valaki akar érdemben is foglalkozni az ország gondjaival vagy mijafszom lesz?!
Amúgy meg nyertesek? Vesztesek?

Aki itt választást "nyert" és vigyorog annak visszkézből törölném le a képéről a bárgyú vigyort! Minek örül b+? 4 évig nem lesz gond mit rakjon annyuk az asztalra? Hát a qrva nénikéjét az ilyennek!
..síró asszonyok Orbán megdicső ülésénél.....brühühühűűűűűű.....egyfolytában záporoznak a könnyeim nekem is azóta....brü-hü-hűűű...hűűűűű...nemtom abbahagyni...brü-hü,,assem érdekel mit eszünk holnap.....a pénzem hónap közepén már elfogy.....akkor kihajlunk az ablakon, arcunkat a Nap felé ordítjuk és fényt eszünkl szakadatlan......és csak sírunk, sírunk, sírunk azOrbán miatt...hogy megértük ŐT !!!

...brü-hü-hü---űűűűűűűűűűűű

ubaz.....
@kovi1970: Természetesen a politikusokról beszéltem, nem becsületes adófizetőről.
egy-két emberöltő és kialakul ez is. vagy nem ;-)

mellesleg épp most nem illik gratulálni a 'győztesnek', mivel elég nagy szopóág vár rájuk,mármint ha komolyan veszik az ország sorsát....
@agyvihar: a posztíró pont ugyanezt hiszi.
Rohadt Orbán úgy hozzászolott az uszító haknizáshoz, hogy most a Kossuth téren öntömjénezéssel folytatja azt...Remélem hamarosan ott is lesz felravatalozva a gonosz törpe!!!!
A televíziók szerint Gyurcsány ott volt. De miért kéne gratulálnia? Milyen minőségben? Jó, hogy ne menjen helybe a lóizéért. Ahogy Orbán őt körülírta, kint a téren, meg ahogy rá próbálja hárítani az ország meg a zemberek megosztottságát - hát ezt aztán tényleg nem kéne. Az országot a 2002 utáni hőbörgések osztották meg. No és ahogy szépen beépítenek mindent, még a Székely himnuszt is a jobbikosoktól szertartásaikba, ünnepségeikbe, napi gyakorlatukba, Isten segítségével, még rögtön aznap...gyönyörű.
Gratulációt csak tisztességes versenyben elért győzelem után lehet elvárni. Gyurcsány 2006-os győzelme minden volt, csak nem az: a választási csalás kivételével minden mocskos trükköt bevetett.
@Goompah: Pontosan. Akkor párezer szavazattal, ezen belül is valószínűleg örökös kettős állampolgárok meg cédulafurikázók segítségével győzött az MSZP, most meg 174 fideszes ellen kettő darab komcsit bírtak a saját lábán a parlamentbe küldeni.
De még szerencse, hogy Shakespeare megírta a Julius Caesart. Tudjátok, Antonius szónoklata: "Temetni jöttem Caesart, nem dicsérni..." Így varánuszéknak volt honnan megtanulni, hogyan kell bármely libsybolsi aljasság fikázását három mondaton belül patásorbánbányázásra fordítani. Amúgy politikailag teljesen semleges módon.
2dolgot senki ne felejtsen el. Itt nincs győztes és vesztes. mert nem valakire hanem valami ellen szavaztak az emberek. Választani kellet a kicsit rossz és a nagyon rossz között.
A másik pedig hogy bármi történik azt ne feledjük el hogy mind ugyan annak a színháznak a társulata.
hát látod: Orbán kezdte 2006-ban. ha valami parasztságot látsz a magyar politikai életben, 90%, hogy a FIDESZ vagy Orbán kezdte: kormánypárti alákérdező interpelláció, ellenzéki vizsgálóbizottság elkaszálása, parlamentbe nem bejárás stb. stb. 15 éve húzzák a szintet lefelé.

@Goompah: ja, megmagyarázni én is meg tudom. a FIDESZnek is volt nem egy olyan húzása, ami után tisztességről beszélni velük kapcsolatban sem lehet. elfogult magyarázkodás és szerecsenmosdatás, semmi más, amit itt megpróbálsz előadni.
@úriparaszt:
Valahol leirtam már a kedvenc bonmotomat:
a demokrácia olyan,mint az angol pázsit
naponta öntözni
hetente nyirni
és 300 év...
Első blikkre nekem kevésnek tünik az általad emlitett 2 generáció :)
Másrészt:rémálmaimban feltünik egy magyar politikus,aki nem egyszer engedte meg magának,hogy ne nyujtson kezet állami kitünteteknek.
Ez nem politika,egyszerüen a gentleman's agreemmant igy kivánná.
Hogy is van ez? Angliában igencsak véresszájú szónoklatok közepette készülnek a törvények,és mit ad isten,a legutóbbi választások alkalmával a vesztes gratulált,sőőőt! felhivta hiveit,hogy teljes mellbedobásal támogassák a korábbi ellenfelet.
Ki érti ezt?...
@seahawk: MINDIG a kicsit rossz és a nagyon rossz közül választhatunk! Ők sem és mi sem vagyunk egyformák, 'hál Istennek.
@is: bírom azért a kommunista önbizalmat. Ahogy két százalék akar98-nak diktálni még most is. Mint (×/32=)Ságvári Endre elvtársad a cukrászdában. Hússzoros túlerő vette körül, de mégis lövöldözni kezdett, megölve több ártatlant, nőket, gyerekeket.
Mondhatod erre, hogy a csendőrt, aki életveszélyes sérülések árán legyűrte, húsz év múlva Rákosi akasztatta fel GYILKOSSÁGÉRT. Hiheted, hogy az idő nektek dolgozik.
De az örökkévalóság nem.
"...mert nemes ellenfél volt."

hadd gratuláljak, végre egy baloldali aki meglátta a különbséget.

Az mszp mindig is patkányok hordája volt, de nemes ellenfél SOHA.
Birom, hogyha valaki a szájára meri venni Orbán Viktort, akkor azonnal libsybolsi lesz belőle. Mivan őt nem lehet kritizálni, őt nem szabad? Csak őt nem?
Orbán nem fogott volna kezet Gyurcsánnyal (már a hívek miatt se tehette volna meg). Gyurcsány már nem lesz meghatározó a jövőben az MSZP-ben, így nem lehet azt mondani, hogy maga helyett küldte Mesterházyt. Mesterházy-nak minden esélye megvan, hogy ő legyen a baloldal új lovagja.
Leszarom ki, kinek gratulál, vagy kivel fog kezet.

Cirkusz helyett, most már kenyeret (vagy legalább annak vízióját, hogy hogyan lesz) is adni kéne a népnek. Mert hiába tartanak hetente öntömjénező nagy gyűléseket a lelkesedés nem tart örökké.
Én már nagyon várom mikor tudunk megszabadulni az összes párttól.

Vonják már össze az MTV-t, a Duna Tv-t, a Magyar Rádiót és az MTI-t ez közel évi ~50 MRD megtakarítás lenne.

A pártok tartsa el a tagságuk, ne az adófizetők. Ez kb.3 Mrd megtakarítás lenne évente.

A ~3200 Önkori költségvetése (~2000MRD Ft) kb. egyenlő az SZJA bevételekkel. Szerintem inkább legyen 113 Önkori (ennyi Városi Bíróság van), és legyen max. 10% az SZJA, hiszen a költségek nagy részét megtakarítanánk. (egyetlen település sem lenne messzebb légvonalban mint 16 km a központtól.

Aki segélyt kér tegyen kötelező vagyonnyilatkozatot és csak az kaphasson, aki rászorult és vagyontalan.

A személyi igazolvány, és a személyi szám legyen egyben a TAJ, adó, nyugdíjas, diák, közgyógy igazolvány, és legyen rajta minden fontos adat (ha az ombudszman ezt ellenzi, akkor legalább had kérhessék azok az állampolgárok, hogy így legyen akiknek ez tetszik).
Ha csipet is tesznek rá, lehet rajta akár EÜ adatokat is tárolni. Ha Posták, Bankok is jogosultak lennének ezeket kiállítani, akkor a bankkártya is lehetne egyben.
Akár elektronikus (nép)szavazásra is lehetne használni, hogy „tehermentesítsük” a pártokat.

Stb.
Az a baj, hogy amit leírsz, az nem igaz. A választás estéjén Gyurcsány maga jelentette be (a rendkívül polkorrekt narancsos bukta kiosztása előtt, alatt, vagy után) hogy Orbán felhívta és gratulált a győzelméhez (amire egyébként maximum az etikett kötelezte). Erre vagy nem emlékeztek, vagy... hazudtok.
Hogy az Országházban nem gratulál valaki, az meg az adott közjogi tisztségétől függ. Gyurcsány ma nem tölt be pozíciót az Mszp-ben, nem is várom tőle, hogy gratuláljon (tisztességes a szememben- de ez is vélemény- akkor lett volna, ha annyit megtesz, mint Orbán. Azt is azért, mert exminiszterelnök). Lendvainak ellenben muszáj volt.
Nem számol ez a poszt semmivel, sem az elcsalt 2006-ossal, sem a térdre rogyasztott országgal, sem a közjogi helyzettel- ahhoz túlontúl leegyszerűsítő. Mert gratulálnia most sem muszáj mindenkinek... Nyilván polkorrekt volt Hindenburg kesztyűs kézfogása Hitlerrel. Akkoriban azt mondhatták, úriember ilyent nem csinál. Egyáltalán: szerinted mindenkinek gratulálnia kell mindenkinek, mindenhez? Akkor is, ha meggyőződése, hogy szándékosan árt/ártott/ártani fog? Hol a határ? Hogyan vélekedsz mondjuk arról, hogy Sólyom nem fogott kezet pl. Feketével? Egynémely kitüntetett Gyurcsánnyal? Te mindenkivel minden körülmények között kezet fogsz? Mert az meg aljas számítás, a figyelem elaltatása, vagy egyszerűen hazug gesztus is lehet... És a Gyurcsány-Orbán kézfogó az is lett volna. Szóval szerintem meg nem hazudni demokratikus. Többek közt ezért nem is vártam ezt az aktust (Gyurcsány pályáját ismerve az ellenkezőjén lepődtem volna meg). Ilyen téren azt kaptam, amit vártam. Lehet, hogy öntudatlanul lettünk számomra éppen ezzel egy kicsit beljebb. Valahogy őszintébb lett ez így.
@seahawk: "Választani kellet a kicsit rossz és a nagyon rossz között."

es hogy melyik-melyik az majd par honap mulva kiderul :DDD
Tegyük a képhez Tarlós 2006-os teljesítményét is, amikor az önkormányzati választások éjszakáján, midőn kiderült, hogy kikapott Demszkítől, nemhogy elsiunnyogta a gratulációt, hanem egyenesen mikrofonba/kamerákba mondta, hogy nem gratulál.

Vagy ez már tökösség?

Mindegy, valóban mindkét oldal egyforma ebben a tekintetben, mindenkinek kötelezővé tenném McCain tavaly előtti cencession speech-ét - na, az államférfiúi megnyilvánulás volt! Ha valaki lemaradt róla, itt van:
www.youtube.com/watch?v=bss6lTP8BJ8

itt pedig az átirata:
www.nytimes.com/2008/11/04/us/politics/04text-mccain.html?_r=1

Egy-két gondolat belőle:

"Senator Obama and I have had and argued our differences, and he has prevailed. No doubt many of those differences remain. These are difficult times for our country, and I pledge to him tonight to do all in my power to help him lead us through the many challenges we face." Magyar gyorsfordításban:

"Obama szenátorral sokat vitatkoztunk azokról a dolgokról, amiket másképp látunk, és ő győzedelmeskedett. Országunk nehéz időszakot él át, ezért most felajánlom neki, hogy minden erőmmel segítem, hogy megtalálja a kiutat a rengeteg nehézségből."

"I urge all Americans who supported me to join me in not just congratulating him, but offering our next president our good will and earnest effort to find ways to come together, to find the necessary compromises, to bridge our differences, and help restore our prosperity..."

"Minden amerikait, aki engem támogatott, arra buzdítok, hogy hozzám hasonlóan ne csak gratuláljon neki (mármint Obamának), de jószándékáról is biztosítsa az új elnököt, és tegyen meg minden tőle telhetőt, hogy egymásra találhassunk, hozzuk meg a szükséges kompromisszumokat, hidaljuk át a nézetkülönbségeket, vezessük vissza az országot a felemelkedés útjára..."

"Whatever our differences, we are fellow Americans. And please believe me when I say no association has ever meant more to me than that."

"Akármilyen különbségek is vannak köztünk (mármint McCain és Obama közt), honfitársak, Amerikaiak vagyunk. És higgyétek el nekem, nem ismerek ennél fontosabb köteléket."

"We as hard as we could. And though we fell short, the failure is mine, not yours. "

"Úgy küzdöttünk, ahogy csak bírtunk. És, bár vesztettünk, a vereség nem a tiétek, hanem az enyém."

"I wish Godspeed to the man who was my former opponent and will be my president."

"A legjobbakat kívánom annak az embernek, aki az ellenfelem VOLT, és az elnökÖM lesz." (kiemelések tőlem)

El tudnátok ilyen mondatokat képzelni Magyarországon?

bio
Te kedves komám nem ellenfél hanem egy ingyenélő bérblogoló vagy.
Nem szeretnék okoskodni, de 2006-ban választási csalással nyert az mszp ha jól tudom. (ez nyílt titok volt az előtt is, míg Ferenc el nem köpte abban a bizonyos "igazságbeszédben")
Trükkök százai, stb...
"Ezek itten' egymást püfölő buta sportolók, és nem européer politikusok. "
Sportolók... azokban van sportszerűség. Ezek sértődött, elkényeztetett, hisztis óvodások.
Csak az a baj, hogy a játszóterük az egész ország :(
@nestrot10: Apám, a genyóságoddal elmenne egy atomerőmű.
Hányszor írtad le, hogy gonosz törpe?
Annyi gyűlölrt van benned, hogy feltöltené a Grand Canyont.

A témához annyit, hogy két fél tisztességes küzdelme után elismerni a másikról, hogy jobb volt, elgáns dolog.
Egy hazug, csalónak aki várhatóan a hozzá nem értése és a becstelensége miatt, tönkre tezsi az országot, nem gratulálunk, hanem kötelességünk minél hamarabb megállítani.
Persze aki szerint Fletó istenkirály vezető volt az nem érti Orbánt.
@bioLarzen:
Valami ilyesmiről szóltam fennebb...
Mekkora csoda lenne nálunk,ha nem örökösen ellenségképet keresnénk,hanem egymásra épitkeznénk?
Amig ezek a mondatok (vagy hasonlók) nem hangzanak el a Parlamentben,addig csak "hatalomról" beszélhetünk,a demokrácia "szolgálatáról" nemigen.
Tudjátok, van egy mondás: a politikában és a szerelemben minden megengedett. Úgyhogy arról teljesen felesleges vitatkozni, hogy mennyire mocskos volt egy kampány: annyira mocskos, amennyire mi megengedjük, hogy az legyen. Addig fognak elmenni a pártok, amíg azt toleráljuk. ha túl mocskos valamelyik és ezért az visszaüt, akkor legközelebb nem fogják használni, ebből következően magunknak köszönhetjük az alantas eszközöket. (Most nem beszélek természetesen a hívőktől, mert hát ugye náluk a saját oldaluk részéről minden megengedett, a másik oldaltól pedig semmi sem.)

Mindazok mellett, hogy a magam részéről baloldali vagyok, egyfelől respect Viktornak, hogy ezt a kézcsókot megtette, úgy gondolom, hogy egy úriember így viselkedik. Másfelől elvártam volna Ferenctől, hogy odamegy gratulálni Viktornak, még ha fordítva ez nem is történt meg, mert az illem szintén gy követeli meg.

Egyébként pedig kedves jobboldali hozzászólók: a strandon mindenik belevizel a medencébe, csak most a szocik egy része ezt a trambulinról tette. Sajnállak benneteket, amikor rájöttök, hogy fidesz alatt is ugyanúgy tele lesz a (kárpát) medencénk húggyal, mind a szocik alatt... annak meg őszintén örülök, hogy most örültök, végre vannak akik ekkora szarban, amiben vagyunk is jól érzik magukat

Szebb jövőt :)
@is: mi újság ott az alternatív balliberális valóságban?
"Egy magát jelentős államférfinak hallucináló hím nem viselkedhet úgy, mint egy nejlontacskó sikertelen párzási kísérlet után."

Ez tökéletesen pontos jellemzése ennek a hochstapler, szélhámos ficsúrnak - egy van még hátra, ha ez nem teljesül teljes mértékben, akkor baj van - aki ennyi kárt okozott saját országának, nagyon örülhet, hogy nincs már halálbüntetés - de szerintem élete végéig börtönben a helye...
@frogeye: agyament fröcsögés - minek léteznek ilyenek?
Most akkor a teszkószatyros néninek a Kossuth téren lesz 13. havi nyugdíja és újra elkúrjuk a gazdaságot vagy nem lesz és a népnyúzás folytatódik?
A Klicskó-Sosnowski boxmeccset azért nem lehet az Orbán-Gyurcsány-viadalhoz hasonlítani, mert a box végig sportszerű volt. A mérkőzésvezetőnek csak a menetek elejét és végét kellett jeleznie, semmi más dolga nem volt. A meccs után mindkét sportoló dícsérte, méltatta ellenfelét. Azért az ilyen még a boxban is ritka.

2006-ban Gyurcsányék mélyütésekkel és tarkósokkal győzték le az ellenfelet, rúgtak és gáncsoltak is, a bírót pedig megvették kilóra. Annak a mecsnek sportszerű mozzanata nem volt. Hazugsággal, trükkök százaival és aljas húzásokkal operáltak. Az ilyen meccsek után nem szokás gratulálni, még a boxban sem. Hogy Orbán mégis megtette, az úriemberi gesztus volt.

Engem nem is az háborított fel, hogy Gy. nem gratulált. Hanem az, amikor Sólyom kormányalakításra kérte fel Orbánt, a szoci blokk tüntetően, fapofával ült, és nem tapsoltak, Gyurcsány még fintorgott is.
Nem Orbánt kell ilyenkor tapsolni, hanem a demokráciánknak egy fontos mozzanatát. Nem kell vastaps, de egy visszafogott, udvarias tenyérösszeverés kijárt volna - nem a résztvevőknek, de az aktusnak. Ehhez nem kell fizikai kontaktusba kerülni az ellenféllel, nem kell a szemébe nézni sem, és nem kerül semmibe. A szociktól ennyi sem tellett...
Szia!
Tanulj meg pókerezni, beszélgess más játékosokkal és a barátaiddal, vágj bele kockázatmentesen a pókeres karriered építésébe az 50$ ingyenes kezdőtőkével.

Látogass el most:
PokerTanoda.try.hu
@Spiro: Ez az összedobott néhány sorod előremutatóbb, mint a komplett Fidesz program, ami csak lózungokat tartalmaz, semmi konkrétumot. Nem tudnál bekerülni vhogy fidesz főnökségbe? Szerintem hamar népszerű lennél. :)
@Wallstreetbull: "Birom, hogyha valaki a szájára meri venni Orbán Viktort, akkor azonnal libsybolsi lesz belőle. Mivan őt nem lehet kritizálni, őt nem szabad? Csak őt nem?"

Ez egy dolog. Itt most nem ez történt. Itt most Orbán ÉS Gyurcsányt egyszerre kritizálták. De egy beborult Fideszesnek már ez is sok.
Szidni csak Gyurcsányt szabad, Orbánról még óvatos kritikát sem lehet mondani, mert onnantól nemcsak libsybolsi vagy, de még bérbloggoló is.
@Udo von Raumschiff: "2006-ban Gyurcsányék mélyütésekkel és tarkósokkal győzték le az ellenfelet, rúgtak és gáncsoltak is, a bírót pedig megvették kilóra."

Te komolyan azt gondolod, hogy az egyik párt fair-ebb és sportszerűbb, mint a másik?? Te komolyan azt hiszed, hogy van köztük különbség? Csak nem egy naiv 16 évest köszönhetünk személyedben?
"Ezek itten' egymást püfölő buta sportolók, és nem européer politikusok."
Vitalij Klicskó politikus, még ha nem is européer. Az Ukrán Demokratikus Reformok Szövetségének vezetője. A párt nevének mozaikszava, az UDAR csapást jelent. :)
@Goompah:
Qrcsány megpuccsolta Medgyessyt, majd otrombán hazudozott a miniszterelnök-jelölti vitában, míg a másikat kérte, ne állítson valótlanságot... egész választási kampánya orbitális hazugságokra épült... Ép erkölcsű és ízlésű ember ehhez gratulált volna? A jól induló blog úgy deréktájt a hónap viccévé fajult.
@Alamio:
Na igen... ráadásul Qrcsány eeetárs nem méltóztatott felemelni a telefont, hogy egyszavas "gratulálok"-ot hörögjön. Mi több: megjelenni sem méltóztatott a miniszterelnök eskütételén, ami szimpla gyávaság. Egyedül a hazaáruló hülyeségben volt bátor: az állampolgársági törvény ellenszavazatában. Döbbenetes, hogy még mindig az orszgházban ténfereghet. Ez kéne fájjon Varánusz gyíkházynak.
@delano:
Nemtom, kit köszönthetünk személyedben, de érett, felnőtt, fejelágya benőtt egyedet aligha. Eszembe jut rólad egy versike: Hej tengerész, hej tengerész, mit neked vihar, mit neked ész...
@lilike13: "No és ahogy szépen beépítenek mindent, még a Székely himnuszt is a jobbikosoktól szertartásaikba"

Lilike, mondok neked újat! A Székely Himnuszt nem a Vona Gábor írta.

Tudod, sok fideszes (és nem csak fideszes) már akkor énekelte, amikor az MSZP elődje által irányított rendőrség, még igazoltatott, időnként ütött érte.
Ne államférfizzgessük Ferencet. Politikus, maradjunk annyiban, és imádkozzunk, hogy megismerjünk néhány valódi államférfit.
@bioLarzen: Igen, el tudok képzelni ilyet. Majd ha nem a diktatúra zsákmánypártja lesz az egyik fél a választási küzdelemben, hanem csak valóban demokraták készülnek az ország házába. Igen egy ilyen kampány végén lehetséges, hogy Magyarországon is elhangzik ilyen beszéd.
@tolsztoj: ez rád is igaz,viktorka ártott a legtöbbet a széthúzással,miatta nem beszél egymással a két oldal csak akkor amikor mutyizni kell. Mindkét oldali nagy embereknek vannak közös gazdasági érdekeltségei.Ezt legfeljebb az olyan elvakultak nem veszik észre mint te és főleg a jobbosok. Oligarcházni egy olyan brigádnak amelyik kormányzása alatt lett gazdag elég képmutató dolog,de a fidesz szavazók ezt nem is akarják észre venni mert agy mosottak vagy inkább agyatlanok.A pintér sokkal gazdagabb mint fletó vagy az a szerencsétlen kóka.Viktor "királynak" meg ott van fél hegyalja(igaz már eladta egy franciának micsoda hazafi,éljen a föld moratórium)ezeket lehet tagadni,de tények.
Az meg aki nem szereti a viktorkát az nem biztos,hogy libsi,bolsi csak mondjuk kiábrándult a magyar politikából amibe a fidesz vastagon benne van.Sajnos a jobb oldal számára a tolerancia nem ismert fogalom.
Hozzá teszem fleto tényleg eléggé elkurta,de 2002-ben sem volt jobb a helyzet mint most,a gazdasági világ válság meg ugye nem a maszop és fleto hibája.Az új kormány előtt sok feladat lenne,de szerintem ahogy előző regnálásuk alatt,most se fognak semmit csinálni,látszat intézkedések,brutál kamu kommunikáció és a nép azon felének hülyítése aki meg kajálja,mert be van oltva.
A most győzteseknek az a baja,hogy a kritikákból nem próbálnak meg tanulni,a gőgjük ezt nem engedi.
Még egy gondolat,azt ne tessék elfelejteni,hogy a fityiszre szavazók és a nem rájuk szavazók aránya 30-70 ami annyit tesz,hogy a többség nem mellettük van,csak nem ment el szavazni,de a nép töke már van annyira tele,hogy ezeket elzavarja,ha csak kamuztak,úgy hogy az arcokat lehet le engedni 4 éve nem szavaztak sokkal kevesebben a fideszre mint most és nincs országos támogatotság,ki várás van erre azért felhívnám a figyelmet.Vona meg hogy fogadna el egy cigány miniszter elnököt ezt,nem lehet tőle elvárni magát köpné szembe,szerintem ők lesznek a viktor legnagyobb kritikusai.
@nahát-nahát: az ne zavarjon,hogy az mszmp-ből több senkiházi ül a jobb oldalon mint a balon,de lehet agymosáskor ez is ki ment?
Becses Barátom, Varanus!

Talán nem veszi rossz néven, de - Ön, minden bizonyyal egy becses honfitársunk- ellenben mégis ANGOL nevet választott.

Miért van ez?

Az Írás- ugyan másra van, s abban igaza van becses barátom, hogy, ahogy Jézus mondja:

Fontos, hogy önmagunk hibáit is lássuk.

ÁMDE - KÉRDEZNÉK: mások NEM vétettek hibákat?

(Velencei Nyilatkozat -2001- "A Magyar Köztársaság soha nem vezeti be a kettős állampolgárságot")

Lehet kérni a másiktól- hogy vegye ki szeméből a szálkát (akár a gerendát is)!!!

Ámde Jézus úgy ír:

"Képmutató! Vedd ki előbb te szemedből a gerendát, s aztán mondd azt, felebarátodnak, vegye hadd vegyem ki szemedből a szálkát!"

Tudomásom szerint NEM VONULTAK KI a felavatás alatt egyesek, NEM mondták "A haza nem lehet ellenzékben!" stb.

DE!

Abban igaza van, becses Varanus barátom,hogy EL KELL KEZDENI valahol. Ámde - nézzük meg a "kormányprogramot"- az arról szól- hogy keresik egyesek a szálkát. Pedig a gerenda- még a szemükben.

Jó látást adjon Néked, Becses Barátom, az Úr!

Légyen az akár szálka, akár gerenda!

S a megbocsátás hassa át lelked!

Én mindenesetre imádkozom Érted, Becses Varanus, s mindenkiért!

v.jke

Orbán Viktor úriemberhez méltó módon fogadta Lendvai Ildikó gratulációját. A kézcsók egy férfi tiszteletének kifejezése a nő iránt.
a vesztes is. Mondjuk azzal, hogy nem kezd Kossuth terezni az első adandó alkalommal, amint szólásra nyitja a száját. Mert ez már óvodás pitiánerség, ami viszonylag ízléstelen.
@Öreg Sam: két generációt is nehéz kibekkelni, a 300 év pedig nem túl vonzó terv :-D
jobban örülnék, ha (másért nem is)kényszerből megtanulnák a politikusok (van példa bőven), hogyan is kellene ezt csinálni. telán hatna a közhangulatra is :-)
@v. jókormányzósember: öö, most nem nagyon ugrik be, hogy is van a varánusz magyarul? ;-)
@Bona Fides: Nocsak, volt honnan esnie? Egyet mondj, amiért nem volt már eddig is a nullával egyenlő....:S
@szemtanú: Meg is van az eredménye,mert az elmúlt 20 év alatt csak egyre rosszabb let. ennyi idő alatt felépült egy Japán 2 atom bomba után és egy Németország porig bombázás után.
@lilike13: minden volt miniszterelnök gratulált (kivéve Hornt, aki nem is tudom, él-e még)
@VJV Man: fogalomzavarban szenvedsz (illetve nem szenvedsz, egyenesen lubickolsz benne): a kampányban hazudozás, amit mellesleg mindkét oldal bőszen előad, nem választási csalás
Varánusz tálalásában minden olyan egyszerű és persze manipulált. Most például beszámol az ügyről, illetve a feléről.
Mert valójában:
1. Lendvai volt az aki első sikításában próbálta megalázni Orbánt: "Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse..." Most Orbán ezt simán visszahúzhatta volna. Nem húzta vissza, ehelyett kezet csókolt Lendvainak.
2. Orbán 2006-ban nem gratulált Gyurcsánynak. Bizony nem. Ugyanis előtte Gyurcsány a vita során a szemébe hazudott, ráadásul nem is volt rá kényszerítve, ő maga kezdeményezte. Továbbá alapinformációkat elhazudtak és így nyertek. Mihez kellett volna gratulálni Varánusz?
Ön gratulált volna?
3. Gyurcsány nem tagadhatta volna meg a gratulációt, 2/3 esetén fel sem merülhet csalás félrevezetés stb, Orbán pedig nem hazudott neki.
Miért is nem gratulált Gyurcsány?
@manipul: "Továbbá alapinformációkat elhazudtak és így nyertek. Mihez kellett volna gratulálni Varánusz?"

de hát miért nem adta vissza a mandátumát tiltakozásul?
@szárny: szánalmas ez a kommunistázás, és a mai témák elleni érvelés oly módon, hogy valami másról, pláne évszázados történetekről kezd el valaki beszélni.
A nyakatakertség egyik formája: 4 éve csak pár ezer szavazattal maradt le a Fidesz (értsd. majdnem győzött), de most csak 2 képviselő nyert a pirosoknál (értsd a Fidesz mindent vitt). Egyik esetben a szavazatok számával, a másikban a képviselőkével operál, attól függően melyik szebb a saját világképe szerint. Megjegyzem most tőle látom ezt, de a mindenhonnan kerülnek hasonlóak. Legfeljebb a hangerő és a stílus változik.
@nahát-nahát: idézet következik:
"A Fideszben 55-en jelezték önéletrajzukban egyértelműen, hogy párttagok,...
... Noha a Fidesznél ott van például a debreceni Pósán László vagy Halász János, akik a '80-as évek végén egyetemistaként az állampárt tagságijával rendelkeztek. Mikola István sem dicsekszik el a Hazafias Népfront alelnökségével."
forrás: hvg

gratulálok, tájékozott vagy, (és ilyenek szavazhatnak!)
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár, Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Vajon Orbán Morvainak is kezet csókol majd 4 év múlva,mikor a Jobbik nyer?

Lendvaihoz hozzáérni a szájával... azért erős gyomorra vall.
@bioLarzen: El tudnál képzelni USA-ban olyat, hogy valakit honfitársa kicikiz, ócsárol a nemzeti jelképek használata miatt? Hogy egy politikus azt mondja az amerikai polgárnak, hogy tanulj meg kicsi lenni, vagy azt, hogy ha nem tetszik, el lehet menni?
El tudod képzelni, hogy egy amerikai rendőr megtapossa a nemzeti lobogót?

El tudsz képzelni olyan idegenszívű megnyilvánulásokat amerikai politikusoktól, amilyeneket itt tapasztalhattál nap, mint nap a balliberális politikusok részéről?
az "új kezdet napján" miért kellet már megint fikázni a szerencsétleneket(mszp-t)-
szép új kezdet ...faszomba.
@meteorus: Orbán melyik egyetemen volt KISZ titkár és mikor? Mert én nagyjából egy időben jártam vele egyetemre, s akkor Hári Csabi volt az ELTE ÁJK-n a KISZ titkár.
@Artie: Nálam a maszop patkányok szintje a padló. Annál bárki csak feljebb lehet, különösebb erőfeszítés nélkül.
@Bona Fides: a Teleki Blanka Gimnáziumban kezdte..., de igazándiből lényegtelen...
(csak ne legyünk már ennyire álszentek vazz)
@VJV Man: Rosszul tudod, nem volt választási csalás. Beszéd se volt róla. Szerintem te inkább hamis választási igéretekre és felesleges kiköltekezésre gondolsz.
basszus, ki nem járt be évekig a parlamentbe, mint egy durcás kisgyerek?!
@frogeye: tipikus baloldali ösztön: ha már végképp elkúrta a ballib, akkor nehogy már a jobboldal jobb lehessen. Érdekes azért az is, hogy az elmúlt 8 év fasságai közben se lehetett mást hallani, az egyetlen érv a "Fidesz se jobb" volt.

Drága elvtársak, ezért tartotok ott, ahol.
@kpetya: valakinek a szőlőbányát is művelni kellett közbe, nem?:-)
@smartdrive: Személy szerint kinek kellett volna visszaadni és miért?
Pedig most kéne még bejárnia a sok maszoposnak a parlamentbe,amíg még szabadlábon vannak. Bár a Fidesztől sem várhatunk valami nagy felelősségre vonást...
@manipul:

Szerintem ez ilyen egyszerű. Az alapvető politikai kultúra része kellene legyen, hogy a mindenkori vesztes a beiktatás napján egy kézfogás erejéig oda áll ellenfele elé. A győztes pedig elfogadja azt olyan nagyvonalúsággal, ahogy Orbán most tette Lendvaival.

Lehet okokat vitatni pro és kontra, de szerintem ennyi lenne az elvárható minimum. Boross, Bajnai és Megyó is túlélte.
@Fabius: Embereknél ez alap,de mit várunk a gerintelenek törzsébe tartozóktól!??
Visszaadni a mandátumot? Anno Bajcsi-Zsilinszky a vitézi rangját tette le, ez azóta is példa nélkül áll a magyar parlamentarizmusban- bár ő be sem jutott. (Szerintem a vágyálmaid nem tartoznak feltétlenül a közre.) Éppen ilyent nem várok a tiltakozótól. Ha valamivel probléma van, feszüljünk neki, és ne csak egyszerűen lerombolni akarjuk. Úgy a gyerek cselekszik. Megjavítani, vagy újat építeni a lerombolandó helyére. Ez a felnőtt magatartás.
Annak meg, aki felsorolta Orbán apját párttagként, kérném, hogy az MSZP negatív listáját is hozza, ne kíméljen. Apástól. De tulajdonképpen érdekel mindenkié, aki a parlamentben ül, mert teljesebb a kép- és Ön sem akarhat féloldalasan tájékoztatni :-)
@soniq: Mindig csodálkozom, ha valaki elvtársazik itt: a nagy többséggel ellentétben én éltem és dolgoztam a 80-as években, pontosan tudom, hogy akkor hogyan működött a rendszer, ellenben az itt felszólalók zömével. Annyi különbség azért van, hogy a most lelkesen "elvtársazó" megszólalók viselkednek úgy, mint ahogyan régen az 50-es 60-as évek káderei: hithűen mantrázzák a központi utasításokat.Szóval ha elvtársakról lehet beszélni, akkor sok jobboldali megszólalónak lehetne elvtársként megszólítani a másikat.

Az pedig, hogy a szocik idáig jutottak, törvényszerű volt: a saját kis hatalmi játszmáikat játszották, nem voltak képesek felülemelkedni az önös érdekeken.

Egy dologra azért kíváncsi vagyok: vajon az önkormányzati választásokig ki fog-e tartani a Fidesz népszerűsége, mert hogy 4 évig nem - 2/3 ide vagy oda - az biztos.
@Fabius: Ez nem a politikai kultúrának a része, hanem bármilyen tisztességes verseny része. L: pld-ul Roland Garros. De aki cinkelt kártyákkal játszik, az ne számítson kézfogásra.
Ha az is kapna kézfogást aki csal, hazudik, akkor mi különbözteti meg a tisztességes embertől? A tisztességessel kétszer fogunk kezet, a hazudóssal csak egyszer?
@frogeye:
Biztos lehetsz benne,hogy az önkormányzati választásokig kitart a Fidesz népszerűsége!
Másról sem szól a nóta,permanens "forradalmi" hangulatot kell fenntartani,ha mindent vittek(önkori,köztársasági elnök) akkor lehet előállni a matematikával,amiről ugyebár még igéret szintjén sem volt szó.Kézzel fogható,ésszel felfogható gazdasági program se lesz addig.
OV okosan csinálja,először a torta a népnek mindenféle habokkal,utána jön csak a kiskanállal adagolt szar...
Minden párttól/ideológiától függetlenül mondom mindezt,csupán szemlélődöm,mint a pók a sarokban és már ahhoz sincs kedvem,hogy kinevessem a milliónyi csodavárót.
Nekem nem tetszik ez az állandó forradalom emlegetése. Erről mindig Antal szavai jutnak eszembe: "Tetszettek volna forradalmat csinálni!" -amikor hőzöngtek egyesek...
Most ez itt valami puha, langyos posvány. Ráadásul ugyanazokkal az arcokkal? Hol itt a változás? Azért mert valaki kijelenti, attól még ez nem forradalom.
Meg kivonulással a, integetéssel a pártagoknak?....brrrrrrrr volt a szombati rendezvény...ennyi komcsit egyrakáson.
süti beállítások módosítása