Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Figyelj csak, te szemforgató majom... Pontosan látja mindenki, hogy ... (2024.11.25. 19:10) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.05.09. 08:00 Fabius

Nagyarányú hajléktalancsökkentés

Címkék: fidesz tarlós istván hajléktalanok

Igaza volt Orbánnak. Valóban új világ köszöntött be a választások után. A vicc az, hogy ehhez neki maximum átvitt értelemben van köze. Az események önjáró cséphadarója elkerüli Viktort. Aztán, hogy ez jó, vagy rossz, majd az idő eldönti.

A szocik előjöttek az Ingyen Csabi kampánnyal, azóta is a díjmentes BKV ötletén röhög minden épeszű ember. De naív módon azt gondoltuk, majd lecseng ez is, mint a többi háromnapos hipercsoda, és a feledés jótékony homálya elfedi ezt a kapitális ködharapást. De nem. Mert Ingyen Csabi ellenfelére akadt. Nehogymá' egyedül legyen  vérhülye!

Tarlós István a Duna TV Közbeszéd című műsorának vendége volt csütörtökön. Ahol a betanultak szerint szépen elmondta, mekkora blődséget beszélnek ezek. Mesélt a dugódíjról, kifejtette (a párt) véleményét az eltolt (időben) önkormányzati választásokról. Minden csodálatosan zajlott, - nem fénymarházott le senkit és semmit - egészen az utolsó, váratlan kérdésig.

Az Európai Parlament 2015-ig fel akarja számolni a hajléktalanságot, ehhez Budapestnek csatlakoznia kell. Reális ez a cél? - így a kérdés, mire Tarlós azonnal régifidesz üzemmódraváltott, és kijelentette:

"Abszolút reális cél, biztos, hogy meg lehet oldani egy éven belül"

Azt a magabiztos mindenit ennek a szép új világnak! Csak ez a suta, utálatos kommunikáció ne lenne, amihez tartania kéne magát minden fideszközeli funkcionáriusnak. Picsába! Szijjártó Péter ügyeletes trubadúr megmondta, most még a szekrényekben zörgő csontvázak időszaka van, marhák! A Bajnai kormány gyalázása című történelmi pillanat még előttünk van! Ilyenkor nem ígérünk frissen kialakított, koedukált szállókat a hajléktalanpárok részére, se gondoskodó törődést, se társadalomba való visszaillesztést, se közmunkaprogramot. Ilyenkor csak a fejünket ingatjuk csüggedten, és/vagy felhívjuk egyeztetésre a párt szinkronosztályát. Még jó, hogy nem azonnali és nagyarányú hajléktalancsökkentést ígért Tarlós, mert az lett volna a hab a tortán.

De azért képzeljük el, mennyire megörülhetett a hómlesz szektor szerencsétlen része ennek a hírnek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szkeptikusok meg unottan elpattintanak egy bolhát gyászkeretes körmeik között, és ezt gondolják: lófasz lesz itt bazmeg, nem hómleszcenter minden kerületben. Nono! -hörren Tarlós, aki nekik is tartogat egy intelmet, biztos ami biztos:

"Akik ezek után is folytatják azt az életmódot, amivel zaklatják az embereket a város funkcionális pontjain, nincs mese, azokat hatósági erővel el kell távolítani. Egy nemzet fővárosa nem arra való, hogy a konszolidált többség egész egyszerűen ne tudja használni"

Hellómi?! Ez már beszéd! csak keményen Pityu, meglásd te leszel a kampányarc ősszel, akárki meglássa':

 

 

 

 

 

 

Így. Bizony. Nem gondoltad, hogy a főnök nem ráncolta haragosra fényességes homlokát mikor arról beszéltél, hogy a demokrácia felhatalmazott őrei fognak hatósági erővel polgárokat eltávolítani bárhonnan? Ez itt kérlek az Új Világ, nem a Gulágok édes-bús nosztalgiakorszaka. Szépen is lennénk. Meg hová is tennék őket? Bezárnák a főpolgármesteri hivatal pincéjébe a resteket? Vagy kitoloncolnák a városból valami kevésbé szembetűnő helyre? Mondjuk a szoborparkba, mert ott hely is van, meg jó helyen is vannak. Hiszen ők is egy letűnt kor mementói lesznek a szép új világban.

Szögezzük le: szerintem is éppen itt volna az ideje, hogy a hajléktalanokkal kezdjen valamit érdemben az állam. Szerintem is tűrhetetlen állapotokat generálnak maguk körül. De ez a tarlósi megoldás pont akkora fényevés, mint Ingyen Csabi ingyen közlekedése.
Értem én, hogy hülyének lenni jó, de miért rajtunk gyakoroljátok? Remélem lesz induló rajtatok kívül is a főpolgármester címért ősszel, mert ha nem, nagy szarban leszünk. Titeket akkor már csak egy plakáton szeretnélek viszontlátni:

 

 

 

 

 

 

 

A Ki Tud Nagyobb Kapitális Baromságot Ígérni Budapestnek vetélkedő döntetlenre áll.
Erősítsetek bele srácok. Hadd röhögjünk minden hétvégén. Kínunkban.

85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr671984962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jók a képek :-)

mondjuk fingom sincs mihez lehet kezdeni ebben a problémakörben. nem olvastam utána mások mit terveznek/csinálnak, de innen nézve nem egyszerű eset.
errefelé vidéken kevés a hajléktalan, vagy nem látszanak. (közelben van hajléktalanszálló, tudomásom szerint nincs tele)
@úriparaszt:

Errefelé sokan vannak, meg tenni is kéne valamit. De nem ilyen ad hoc módon. Itt a lakótelepen él egy hómlesz, 11 éve, kint a parkban. Nyugdíjat is kap, ide kézbesíti neki a postás. A környékbeli boltosoknak is besegít takarítani zsebpénzért, télen önszorgalomból lapátolja a havat a parkolóban, segít az elakadt kocsikat tologatni. A ház földszinti helyiségében van csap, oda engedjük be tisztálkodni. Időnként a lakók adnak neki kaját, ezt-azt, ami segíthet neki valamit. Elfér itt, nem árt senkinek.

Határozottan durcás lennék, ha holnap megjelenne a karhatalom, hogy genyókám takarodó, mert Tarlós Pityu aszonta', irány a gulág.

Ezért azt gondolom, ez a probléma jóval összetettebb annál, ahogy elintézni szándékoznak az urak. Ez így a képmutató demagógia maga.
Muszáj a csöveskérdést megoldani, nagyon hamar. Aki nem így gondolja, az néha kerüljön a Móricz Zsigmond körtér felé, vagy menjen el a Balogh Tihamér lejtőn a Ménesi útig, majd a Feneketlen-tónál sétáljon egyet a parkban.
Az a szag, amit érezni fog, nem kutyaszar szag, hanem csövesszar, és emberhúgy.
Aki szerint ez normális, az hülye.
index címlapon még azt hittem, ez lesz ma az első értelmes poszt, aztán mégse... egyébként tarlós ezt az egy évet már hetekkel ezelőtt is mondta, nincs ebben semmi újdonság.
amúgy meg menne ez hamarabb is, csak akarat kell hozzá + ráébredés az emberekben, hogy a hajléktalanok nem a holdról jöttek.
Ja, a Villányi út elején lakó család néha ki sem kel az ágyból, ha hugyoznia kell, csak kiteszi a bránert, és maga alá pisál.
Nyilván nem minden csöves ilyen, de itt a Móricz környékén akkor a legalja él.
@JohnHenry: 4 éve mikor indult a főpolgármesteri székért, már akkor megmondta, hogy ezt rendezni kell, s fogja is. Van rá pénz, és módszer. Nyilván utána nézett. Pl. Hollandiában is elviszik azt, aki csövezik. Ott ilyen nincs, nem engedik. Pedig "liberális" ország.
Egyébként a csövesprobléma itt a Móricz környékén már évek óta egyre rosszabb:
as.hu/blog/2007/05/09/940
Ezt 2006 koraőszén írtam:

Még nincs is igazán hideg. Talán ha 5 napja hűlt le az idő? De plusz fokok vannak még mindig hajnalban is.
Eddig 5 ember fagyott meg a fővárosban.
Pedig a Csótány-csomag hatása még alig érződik, csak a 30%-os gázáremelésben, meg a 15%-os villanyáremelésben, meg az adóemelés miatti 5%-os fizetéscsökkenésben.

Ja, meg ami nagyon fontos, hogy Budapesten Demszky Gábor a főpolgármester, akinek “van csövespolitikája”. Szerintem, ha Tarlós lenne a polgármester, akkor nem fagyna meg minden nap egy csöves. Abból a 2 millából, amiből a Traktorral behajtani tilos táblákat készítették, hány csövest lehetett volna meleg helyhez juttatni? Talán pont ezt az 5 embert?
@Fabius: Talán ő is olyan lehet, aki a "szabadság" elvesztése miatt nem is lenne hajlandó beköltözni valami szállóra, még ha ott elfogadható körülményeket biztosítanának is neki. Merthogy ott kötöttségek vannak. Na ezekkel lesz a legnehezebb valamit kezdeni.
Mert valamit kezdeni kell velük is, még akkor is, ha ők nem akarják.
Hát, az átkosban fel tudták számolni. Ehhez csak az kellett, hogy a REND ŐREI (rendőrök!!) az utcán legyenek és minden egyes koldulgatót bevigyenek. Aztán elbeszélgessenek velük, nem akarnak-e inkább dolgozni az állandó néhány napos fogdázás helyett.

Tudom, diktatúra volt. De ma sem lenne irreális a közmunka program és az azt nem vállalók szankcionálása. Ekkor mindannyiunk boldogabb lenne, hiszen nem botlanánk bele minden utunk során egy tucat büzölgő kéregetőbe.
Most legalább megláttuk, hogy Tarlós is van olyan felkészült várospolitikus mint Demszky.

Nem lesz itt semmi sem másként, csak a két csapat térfelet cserélt.....
Én személy szerint, ha ilyen élethelyzetbe kerülnék, akkor örülnék, ha valami segítséget kapnék, hogy elkerülhessek az utcáról.
Nagyon szétfüvezett agyú libsi lehetsz, ha nem tudsz elképzelni olyan várost, amit nem Demszky herceg züllesztett idáig 20 év alatt és ahol valóban nem magától értetődő természetes dolog a hajléktalanok ekkora magas száma. Az eddig töketlen vezetés nem tett semmit ellenük. Ha valaki határozott lépéseket kezdeményez, az most a nevetség tárgya? Nooooormális vagy?????
elolvastam a cikket, szerintem semmi olyat nem ígért amit ne lehetne betartani, nekem mindegy ki lesz új polgármester de már pont ideje lenne eltakarítani végre ezt sok büdös, mocskos igénytelen csövest a városból
Asszem nem Tarlós a fényhülye, hanem Varánusz. Ha van hajléktalanszálló (üres szovjet laktanyák) van hová vinni a kukásokat, Varánuszt is, bár elég jól belakta az indexet...
Rendőri kényszerintézkedéssel viszik el a homelesseket a hiperdemó Svájcban is, Párizsban és így tovább. Varánusz ma rendesen benyelt. Ha nem viszik el, javaslom, költözzön a Móricz Zsigmond körtérre a kapu alá összes libero haverjával együtt.
No majd 3 év mulva meglátjuk..
Két évig (kis jóindulattal) lehet hivatkozni a scontvázakkal teli szekrényekre,meg Demszky hercegre,de két év után minden nap betalicskázunk egy-egy hajléktalant a Tarlóshoz a haverokkal.
Úgy naponta tizet..
Kiváncsi leszek.
itt CSAK arról van szó, hogy tarlósköcsög a szigetes müller-gerendaiék által évtizedekig NEKI zsebbe tolt pénzen lesz főpolgármester baszki! tökmindegy jobbos vagy balos, te szopod meg szaros!
Finnországban is szépen összeszedegetik a csöveseket a rendőrök. Gumikesztyűben...

Mondjuk ha ott nem szednék össze a homikat, akkor reggelre nehezen lehetne felfeszegetni őket az aszfaltról.
Sajnálom a hajléktalanokat, cudar egy életük van.

De az nem állapot, hogy lelakják a várost és a tömegközlekedést. Ez nem feltétlen az ő hibájuk, hanem azoké, akik hagyták, hogy ez így legyen. Fizetem a drága bérletet, de az ellenőr a villamoson a hajléktalanoktól nem kér semmit. Nekik szabad az ingyen utazás akár a legdrágább, legújabb szerelvényeken. Mert szerencsétlenek. Akár oda is piszkolhatnak (mint ahogy volt szerencsém ezt megtapasztalni).

A hídjaink töve egész évben "illatozik", nyáron elviselhetetlen arra járni. A Margit hídon múlt héten két hajléktalan úgy gondolta, hogy kifekszik az egyetlen járdára - keresztbe(!!). A bringámat alig tudtam úgy eltolni mellettük, hogy rájuk ne lépjek. És nem beszélek az arra sétáló turista csoportokról.

EZ NEM ÁLLAPOT! Senkinek sem jó. Se nekünk, városlakóknak nem jó, se nekik.
@úriparaszt: vidéken azért kevés a hajléktalan, mert a dolog természeténél fogva a városokba igyekeznek, főleg a nagyobbakba. Ez mindegyik országban így van.
Néhány éve Győr "dicsekedett" azzal, hogy jelentősen visszaszorították ez a gondot. (Visszakereshető.) Persze, egy csomó jóember eljött Budapestre...
Már nemcsak a pesti oldalon lévő Sherwood létezik, hanem a budai oldalon Albertfalva (XI. ker.) határában is látható, ahogy Szigetszentmiklós felé autózik valaki.
Esetleg meg lehetne kérni azokat, akiknek nincs öt éves budapesti lakhatásuk vagy nem tudják igazolni, hogy itt születtek, azok menjenek vissza fatornyos hazájukba.
Akik viszont Budapesten születtek, azokat támogatni kell, mintahogy néhány embernek sikerült is kievickélnie a program segítségével, pártfogókkal, s ma már a saját kicsi otthonában lakik.
@Várúr:
És mondd bátyám, mint fognak a hajléktalanok a szovjet laktanyákban csinálni? Oroszul tanulnak majd? Netán matrjoska babák gyártásából fogják a létfenntartásukat fedezni?
Tarlósról: nem a szigetet emlegetem, mert oda sokan csak vendégségbe járnak.
Inkább kérdezzetek meg harmadik kerületi lakosokat arról, milyen egy mesteri vezetőjük volt Pistabá'.
@kerikak: ember, tudom a jövődet. Pár év és ott fogsz kéregetni valamelyik sarkon, mint egy "büdös, mocskos igénytelen csöves", és csak ilyen "karikak"-félék kerülnek majd az utadba. Időnként "Várúrral" verekszel majd össze egy korty zsibbasztóért és egyetlen francos "libero" nem jár majd arra, hogy vessen egy kis pénzt. Szar lesz nektek.
Igenis el kell távolítania sok hajléktalant! Utálok lemenni bármelyik aluljáróba, mert tele van büdös hajléktalanokkal.
Vannak üres gyárépületek, rendezzék be hajléktalanszállónak.
@fehéregér: ebben igen csak tévedsz :)))
de ha ennyire szereted őket miért nem viszel haza néhányat? vagy tudod mit? vigyed mindet
a blaha aluljáróban látta valaki a padlóra ragasztott csöveseket? kétfarkú kutyáék megint alkottak? =)
@Cserépszavazás:
Tudod,még az oroszok itt voltak,akkor járta egy egy duma:mi lenne nálunk a kettős nulla megoldás? (nézz utána mi volt ez)
Válasz:ha kimennének az oroszok,és mindegyik vinne magával egy cigányt..
Ez akkor jó poén volt,de ma ki megy ki,és ki viszi magával a hajléktalanokat?
Hát, lehet a Tarlóson gúnyolódni, de szerintem ez azért nem ugyanaz a kategória, mint az ingyérbéka. Én pl. adnék egy esélyt Tarlósnak, hogy bizonyítsa be, hogy meg lehet csinálni.

Egyébként ő nyilván arra gondolt, hogy 1 év alatt be lehet zavarni a hajléktalanokat a hajléktalanszállóra (és persze nyitni újakat, hogy legyen hely), ha erre megfelelő törvényeket hoznak és persze lesz erre elég rendőr, aki beviszi őket.

Ettől persze még hajléktalanok lesznek, tehát a gond nem oldódik meg, csak nem lesznek szem előtt.

Ez persze cinikusan hangzik, de szerintem attól még ez a helyes első lépés. Legalábbis helyesebb annál, ami most van.

A tényleges megoldás persze az lenne, ha ezeket az embereket vissza lehetne vezetni a normális életbe (munka, albérlet, kapcsolatok), hát ez nyilván nemhogy nem egy év, de az EUs 2015 is teljesen irreális.
Fasza az írás. Jót röhögtem , bár volt benne némi fanyar is mert ez KÖZLÖM VELETEK SZARHÁZI , KÖCSÖG PARLAMENTI KÉPVISELŐTÁRSAK ÉS ELVTÁRSAK , HOGY EZ AZ ÉN HAZÁM. nEM VELÜNK SZÓRAKOZZATOK. VAZZ...Egyébként jó kedvem van
@Öreg Sam: megnéztem, 1987. júl. 17.
Nekem az eredeti jobban tetszett volna..., mert ezek közül az emberek közül többeket meg lehetne menteni. Tudomásom szerint elég sok megcsúszott embert sikerült visszasegíteni, ismét pályára állítani. Sokukkal lehet mit kezdeni, csak egyfelől későn láttak neki, márpedig minden hónap számít, ezt minden álláskereső tudja, hogy fogy a lelki energia, másfelől nem elég hatékonyan tették, amit tettek.
Van viszont egy csomó lelkes szoc.munkás, akiknek pl. nem eléggé hallgatták meg a véleményét.
A te általad idézett kettős nulla számomra sokkal érthetőbb lenne, azokat nem lehet beilleszteni. C
Csövesek mindig voltak, és mindig is lesznek. Mondjuk azt betilthatnák, hogy a kocsik közt lófráljanak a pirosnál - több okból is...
Fabius 2010.05.09. 11:28:25
Nálunk is volt ilyen kedves, a szomszédok egy része által (más része által nem) támogatott "házi" hajléktalan.
Aztán még egy, meg még tíz, és az egész ligetes utca kezdett úszni a szemétben, a húgyban, kezdett éjjel-nappalivá válni a kannásboros handa-bandázás, az állandó erőszakos kéregetés.
Nagyon nagy árat fizettünk azért, mert az elsőt durván nem üldöztük el. Később évekbe telt, és csak brutális eszközökkel sikerült helyre állítani a normális emberi környezetet. (mert a hatóságok semmiben sem voltak hajlandók segíteni)
A hajléktalanság (legalább is az, hogy a köztereken fetrengjenek, állati viszonyok között) igenis gyorsan megszüntethető, csak akarni kell. (Persze nem arra kell gondolni, hogy a csövesek a Ritz Hotelben az elnöki lakosztályban, vagy rózsadombi villában legyenek elszállásolva)
A hajléktalankérdést meg lehetne oldani, és meg is kell, mert már tarthatatlan állapotok vannak. Az ingyen BKV meg télleg fénymarhaság, this post suckz.
Turhásnak nem tudom elfelejteni azt a plakátját amit a legutóbbi főpolgármester választás kapcsán szórt szét Budapesten: öltönyben, zsebrebaszott mancsokkal. Ennyit a kultúrájáról. Egy taplóbarom őfüggetlensége.
@promontor: én meg adnék neki egy méretes lófaszt, hogy dugja fel a saját seggibe és azzal játszadozzon, ne Budapesttel. És tartok tőle, hogy idén lesz esélye ennek a tuloknak a főpolgármesterségre is... :(((
@Cserépszavazás:
Tudnék mesélni számomra valamiért szimpatikus hajléktalanokról,akiken a magam lehetőségei szerint megpróbáltam segiteni,de ez itt hosszú lenne...
Megoldás?
Gettó?
Ki fizeti?
Naugye. Mindig oda jutunk vissza,hogy Te,meg én. Mi.
Nem kétlem,hogy sürgős megoldás kellene,de ebben a témában Tarlós pajtás kicsit elvetette...
A részletekbe nem mennék bele,de tudod pl,hogy az utcáról összeszedett hajléktalant általában a kórházak bőrgyógy osztályára viszik,ahol nagyon "szeretik" őket.
Ki fizeti? Az eü,ami amúgy is ezer sebből vérzik.
Börtön? Viccnek is rossz,az igazi bűnözők is egymásra vannak már sihtolva,mint Oswiecemben,meg ki fizeti?
Egyáltalán: ki fizeti a révészt?
@yafet: Inkább lenne olyan felkészült mint Kósa: "jajj elnézést nem tudnánk véletlenül eltérni ettől a Kubatov témától, bocsánat elvtársnő de nem készültem, eeez ííígy nem ér hogy olyat kérdez amit nem mondott meg előreeeee..."
Tarlós most nem mondott hülyeséget. Ez kivitelezhető. Drága, de kivitelezhető.
Na jó, finomítok. Nem oldható meg teljesen, mert ezek az emberek továbbra is hajléktalanok maradnak. Ennek ellenére kívánatos lenne, mert javítja az emberek köztulajdonhoz való viszonyát.
Ha jól értem az eddigi kommenteket, a kedves libsybolsi elvtársak azér' drukkolnak ezerrel, hogy a csöves-állapotok legalábbis szinten maradjanak.
Hát - azt kívánom nekik, amit megérdemelnek.
Tarlósnak meg azt, hogy sikerüljön, amit vállal. Mindenekelőtt ennek a maoistából lett liberálbolsevik csürhének az eltüntetése. Mert a csövesek között van olyan, aki nem tehet az állapotáról, de ezek a tolvaj gazemberek a trágyánál is büdösebbek és kártékonyabbak.
@Öreg Sam: mi fizetjük a révészt, még akkor is, ha a Styx túlsó partjára viszi őket.
Talán túl idealista gondolat, de ha azt a pénzt, amit amúgy is adunk egyszer-egyszer nekik, egy nagy kalapba tennénk, és abból hatékonyabban lehetne támogatni azt, akit még lehet, és aki akarja is.
Amiért van némi aggodalom bennem, az az, hogy ez a szám az elkövetkezendő években nőni fog. És mindenki addig köpköd rájuk, míg meg nem csapja ennek a szele. Bárki lecsúszhat, bárki. Mindenki pótolható, mindenkinél van jobb, kevesebb fizetést elfogadó.
Ilyen szempontból kár az öngondoskodás szajkózásáért, mert a szolidaritást - ami a művelt nyugaton :> létező dolog ma is - elég jól sikerült kiölni az emberekből, amint azt a hozzászólások is jól mutatják.
Nem mellesleg: a saját falmelléki kommentárját Tarlós nyilatkozatának sugallni a poszt címében: ez amolyan igazi, libsybolsi, agitprop fogás. Olyan igazi anális újságírás. Ennek is penetránsabb az illata, mint a csöveseké...
Az is ígérve volt, hogy a Római parton kitisztul a Duna. Most mi van ezzel?
ahaaa.....a hajléktalanok felszámolása..., miközben tízezrek....nem tudják fizetni a hiteleiket, fejük fölött a kilakoltatás réme, sőt zajlik a kilakoltatásuk.....ha-ha-ha

2 hajléktalan ül a lépcsőn..véreres szemekkel, félig bódult állapotban, bárgyún kedélyesen mosolyogva egymásra adogatják egymás kezébe a félig telt műanyag palackot, melyben homályos borféle lötyög.....
..te, főzök én neked, de olyan pürköltöt főzök...far-hátat is teszek bele.....mondja lelkesítve, akadozó nyelvvel az asszony a férfinak, aki bárgyún-ábrándosan mosolyfintort küld válaszul neki és egy pillanat alatt belelkesülve a várhatóan földöntúli lakomától gyorsan pergő nyelvvel válaszol neki: te, minggyá veszek neked egy liter bort !, neem....figyejj !..2 litert hozok minggyá neked !....és bódult, véreres szemekkel tovább adogatják egymásnak a másfél literes, félig töltött palackot egymás után jócskán húzva belőle........

..felszámolásra várva....

vagy inkább felszabadításra ???!
azt értem én, hogy sokan el szeretnék vitetni őket,
nade mégis hová? és mit csinálnának majd ott a csövesek?

Persze olyat senki nem akar leírni, hogy vigyék el őket a gázkamrába,
mindenki csak olyan homályosan fogalmaz, hogy szedjék őket össze, és vigyék el őket valahová, ahol, ööö, és akkor ez lesz a megoldás, hogy nem lesznek itt
@SzekelyG: Ez a "hová" és "miből" itt nem nagyon izgatja a pógárokat. Csak valahova máshová..... bár a Mars utazás állítólag eléggé előrehaladott fázisban van :D Épeszű megoldás viszont tényleg nem lenne baj.

Nyugi, ősztől a demszky már nem firkálja össze a metrót, a cucilista főpolgmester helyettes kutyája nem sz..rik a Ferenc körúton a járdára,a kerületi cucilista-szadeszos képviselők nem mennek le az aluljáróba kéregetni álruhában... :-) Így a tarlósnak csak annyit kell majd mondani, hogy no problem, kész az újvilág pesten is.
@SzekelyG: Első körben hajléktalanszállóra. Ott aludnának, nem az utcán. Lenne WC, zuhanyzó. Ez homályos fogalmazás lenne? Meg gázkamra?

Ez nyilván nem megoldása a teljes problémának. De azért talán jobb, mintha az utcán vannak, nem?

De megkérdezem: szerinted mi a jó megoldás? Jó így, ahogy most van? Aludjanak az utcán, öltözzenek büdös rongyokba, vizeljenek a kapualjba?
Azért itt elég nagy a mellébeszélés, mert a kéregetők általában pont nem hajléktalanok, és a hajléktalanok egy része, igaz a kisebbik, meg dolgozik ... Kb. a negyedük nem önhibájából hajléktalan.

A tiszta utcákon ezek után már csak az alkoholisták, dohányosok, és kutyatulajok Biohazard termékeit és veszélyes hulladékait kell kerülgetni meg szagolni. Boldog új világ.
Engem pl. ők is zavarnak. Akkor most zárják be őket is? Vagy egyből deportálják valahová, ahogy emberséges (lol) erők az ilyet rendezni szokták?

Remélem az is benne lesz a tervekben, hogy a szemetelőket pl. Práhai szinten minimum 80 ropira büntetik, aki meg szemetet és veszélyes hulladékot rak le parkban, erdőben, bárhol az minimum 3 évet kap? jah, az nem zavar senkit, pláne aki benne van?
@Kompli: Írod: "Remélem az is benne lesz a tervekben, hogy a szemetelőket pl. Práhai szinten minimum 80 ropira büntetik, aki meg szemetet és veszélyes hulladékot rak le parkban, erdőben, bárhol az minimum 3 évet kap? jah, az nem zavar senkit, pláne aki benne van?"
Ez teljesen jogos. Csak éppen senki nem kérdezte ebben a konkrét esetben. Varánusz meg végképp nem... Merthogy őneki NEM a probléma fáj, hanem Tarlós...
Én maradéktalan eggyet tudok érteni azzal a kijelentésével hogy ezeket az embereket el kell távolítani a közterekről. És jelen állapotba az sem érdekel hogy hova, csak el ebből a városból. Gondolom a tisztelt posztoló nem nagyon jár gyalog/bkv-val a városba, a klimás, külvilágtól elzárt kocsiból jó lehet fröcsögni. Mert ha nap mint nap tapasztalná, hogy akármelyik forgalmasabb ponton(nyugati, örsvezértér, délipu) csak 1 percre megállok véletlen kapásból 3 ilyen repül rám a pia és hugyszagtól bűzölögve a "csakegycigit, csakegyhuszast, gyereknekkell" szarságokkal és ha a 3.at már nem éppen udvarisan küldöm el melegebb éghajlatra(miközbe épp csak a buszt várom pl, nem is önmutogatás céljából vagy kénytelen megállni), még neki áll feljebb, mondhatnám meg van "sértődve" és ha nem lenne az a fránya jólneveltségem ilyenkor legszivesebben utánamennék és agyon is rugdosnám. Arról már ne is beszéljek hogy nem éppen occsóért megvett bérletemmel nemtudok leülni(rosszabb esetbe felszálni se) a bkv-n mert olyan rohadt büdös van hogy a fél busz üres mert épeszű ember nem képes elviselni azt a szarszagot ami ezekből(és nem gondolom hogy hasonloképp rendelkeznének akár csak jeggyel is) árad. Akár tetszik, akár nem vége annak a korszaknak hogy beletörődünk, hogy "há ez itt a balkán azt ugyis csak az is marad", igenis egy normális európai szintű világvárost hozzunk itt létre és ez semmiképpen nem fér bele.
Emlékszem amikor sok éve Demszky ugyanezt ígérte a hajléktalanokkal kapcsolatban. Már nincsen illúzióm, tökfej paprikajancsi az összes politikus.
@SzekelyG:
Az önellátásról hallotál már? Hajléktalan szállókra kell költöztetni őket, ott a közelben lehetővé, és kötelezővé tenni, hogy megtermeljék (gazdálkodással, állattartással stb, mint pl a krisnásoknál)
Onnan bármikor elmehetne, ha meg tudja teremteni a lakhatását, bármikor visszamehetne, ha már nem tudja megteremteni.
De akit mégegyszer közterületen fetrengve kapnak el, az egy hosszabb időre nem dönthetne szabadon a távozásról. És amikor ez ismétlődik minden esetben hosszabb kerülne megvonásra a szabad távozási joga.
Mert ami itt Budapesten van (főleg a frekventált) a közterületeken, azt még Bangla Deshben is tűrhetetlennek tartanák. Arról nem beszélve, hogy előbb utóbb a TBC, az ebola a lepra is terjedni fog.
@nyekk:
Gettó?
Arbeit macht frei?
Akár jogos is lehetne,de ki fizeti a rezsit?
Úgy látom Iványi Gábor jól döntött, mikor keresztelt. Lesz feladata megint...!
@Öreg Sam:
Jellemző liberális kérdés részedről.
Gettó a munkahely, az iskola, a közlekedés, a társasági élet, a természettudományok...
Minden gettó szerintetek, ahol bármilyen szabályok vannak.

Én javasolnám; ne hagyd magad, hogy a vasúti átjáróban a piros fénysorompó korlátozza a szabadságjogaidat. Büszkén kelj át a síneken. (persze csak egyedül, és gyalog)
Le a gettókkal, le a szabályokkal!
Nyugatinál a felüljáró alatt penetráns, konkrétan SZARSZAG terjeng.

Nem hiszem el, hogy a csövesnek a napi kimerítő programjába nem fér bele, hogy a tőle 50 méterre levő Westend WC-jébe szarjon. Az még csak nem is fizetős, mint a Nyugatinál levő McDonald's-ben a WC.

@SzekelyG:
"azt értem én, hogy sokan el szeretnék vitetni őket,
nade mégis hová? és mit csinálnának majd ott a csövesek?"

Pl Indexnek volt egy egész jó videósorozata egy bizonyos "Sherwood-i erdő" nevű hajléktalantanyáról. Én ha úgy adódna, biztos hogy inkább költöznék ide, mint a Móriczra vagy a Blahára.

index.hu/video/2009/12/05/hajlektalan_falu_osszes_resz_egyben/
Tarlósnak tökéletesen igaza van! A hajléktalanságot fel kell számolni. Méghozzá azonnal. És bizony, kedves postoló barátom erőszakkal ha másképpen nem megy.

Vagy lehet, hogy te már próbáltad szép szóval és neked sikerült. Kivételes lehetsz...
elvinni bárhova csak el ebből a városból???

Persze, rossz a hajléktalanokat kerülgetni az aluljárókban, de ez akkor sem megoldás. Pláne nem az vidékre száműzni őket.

Egyébként köztük is sokféle ember van, és munka nélkül nagyon könnyű megcsúszni, utcára kerülni. Csak gondolja végig a tisztelt habzószájú fele a kommentelőknek, hogy vajon lenne egy hirtelen egyik napról a másikra 150 ezer forintja egy pesti albérlet kauciójára???

Alternatív javaslat, ami sok életet megmenthetne: a kényszerelvonó intézményének visszaállítása.
1. A hajléktalanok társadalomba való visszavezetéséhez lehetne egy lépcsője - már persze annak, aki miatt nyavalyog a fővárosi úri közönség.
2. kevesebb dolgozó, adófizető nő halna meg családon belüli erőszak, meg az alkesz, eltartott leépült férjek miatt... Eredmény: kevesebb halott, meg lelkileg testileg tönkrenyomorított gyerek. A nem működő távoltartásról meg inkább ne is beszéljünk.

csak hát erről nem szeretünk beszélni, mert hát egyéni szabadságjogok, meg PC, meg liberális faszságok. És mert a mai Magyarország jelentős része rendszeresen vedel. És hát ha hoznánk egy rendelkezést, ami hatásos lehetne a köztéri hajléktalanok ellen, azt esetleg lehetne hasznosítani a dolgozó népek körében is, és erre számos alkec, nőverő férfi gondolni sem szeret. Élen a honatyákkal.
Lásd az esztergomi polgármester, akit még mindig nem zárt ki a naccerű kormánypártja, holott a felesége rendőrségi, orvosi jegyzőkönyv megléte mellett próbál elítéltetni. Mondjuk a magyar szélsőjobbos bírói kar lelkivilága mellett nehéz is bármiféle eredményt elérni ilyen ügyekben, mikor ezeknek az alapbeállításuk az, hogy az asszonynak kuss a neve..
@Perillustris:
Kösz a videót! Nagyon tetszett.

Bár itt nálunk már kitalálták ezt a Rózsadombon, meg az elegánsabb környékeken.

Amíg Csécsei Bélus volt itt a Józsefvárosban a polgármester (SZDSZ), addig minden népkonyha, hajléktalan szálló, melegedő, stb intézmény ide került a kerületünkbe (úri közönségével együtt)
A többi kerület meg lelkesen helyeselt.Utána meg lenácizott bennünket, mikor azt mondtuk; legyen már más kerületben is ilyen intézmény, ne mind itt. Szerencsére azóta már Bélust egyéb disznóságai miatt menesztették.

Egyébként ezt a linket, mindazoknak melegen ajánlanám, akik itt szintén lenáciznak bennünket, mert még nem volt szerencséjük csövesinvázióhoz.
@chico: Érdekes és jó a 2. pontod. Miután a nőknek általában kevesebb bért adnak, ezért sokkal több férfi kerül manapság az utcára, őket előbb elküldik. Meg egy nő - főleg, ha gyereke van -, hajlandó sokkal inkább lenyelni egy csomó mindent a munkáltatóval szemben.
És az van, amit írsz...
@Cserépszavazás: Meg mondjuk amikor válás van, akkor a nő kapja a lakást, a férfi meg mehet a sunyiba nem? Vagy az nem számít?
@Pipas: Ez régebben "igazabb" volt, mikor sokan nem saját tulajdonú lakásban laktak, amelyeket nem lehetett eladni. Ha közös a tulajdon, eladható, akkor se egyszerű a dolog... Igen, sok ember így lett hajléktalan.
Ehhez viszont vedd hozzá azt is, amit Chico írt, hogy esetleg néhány nő nem hobbiból kezdeményezte azt a válást, hanem nyomós okkal tette. Néhány eseti verés után pl. Mer' az jár egy férfinak, ha "felidegelik".
A hajléktalanokat, a koldusmaffiát és az ablakmosó rohadékokat ki kell hajtani Budapestről, ez nem kérdés. Tök mindegy hová, de egy-két degenerált jogvédőt leszámítva mindenkinek elege van belőlük.

A probléma csak az, hogy nem hiszem el Tahós úrnak, hogy ezt meg is teszi. Jön majd a sz@rrágás, hogy ja, majd a következő akárhány évben gondoltuk, nem ám azonnal, meg nem lehet akármimiatt, meg a többi posvány hazugság.
Lásd azonnali nagymértékű adócsökkentés.

Aki viszont ezt tényleg megcsinálja, azt a hálás budapestiek élete végéig fogják beszavazgatni a polgármesteri székbe, ebben biztos vagyok.
Pont most fél órája, ahogy jöttem haza a boltból, rám csattant egy csöves, hogy tüzet vagy pénzt vagy miakurvaanyját adjak neki, nem is értettem. Pont ahogy befordultam a sarkom, majdnem nekemjött, de reflexből hadarta már a kunyeráló dumát. Úgy megijedtem, összerezzentem. Aztán úgy orrbabasztam, nekiesett a falnak. Kurva anyját rémisztgesse. Még picsogott utána meg szitkozódott mindenfélét a részeges, artikulálatlan hangján. Lehet, jobb lett volna, ha visszafordulok, és egy-két csattanós tasli kíséretében bebizonyítom neki, hogy ez nem célravezető hozzáállás.
@Bokortalan Lajtalan: Nem vagyok büszke rá, de én is rúgtam már párszor hasba ilyen rohadékokat, csak úgy nyekkentek a földetéréskor. Gyűlölöm, amikor elémáll, és amikor kikerülném nem enged el. Na ilyenkor szokott elszakadni a cérna. Ha nem büntetnének érte, simán agyon is verném.
@Bokortalan Lajtalan: az esetleírásból az jön le, hogy megütöttél valakit, aki téged nem bántott.
@nyekk:
Félreértettél...
Valamikor azt mondtam,hogy összegyüjteném a cigányokat Mo.közepére,Pusztavacskörnyékére bekeritve. Minden szolgáltatást akkor kapnának(vi-villany-gáz stb,ha megtermelték az ellenértékét.
Ez ma a hajléktalanokra is igaz lenne,de másnap már a nyakadon lenne az összes jogvédő,az ENSZ,a Nőtanács,meg a tököm tudja..
Egyszóval ennél bonyolultabb a dolog.
Bármi lesz velük,mindenképpen a Te/én/mi pénzünkből fognak sokba kerülni.
Tarlós 1 éves dumája egyszerüen marhaság.
szerintem a kutya- macskaszart is fel kell szamolni!
ossze kell gyujteni az osszes kutyat, macskat, mindegy hogy es be kell rakni oket egy hazba. jo messze a belvarostol..mondjuk pasaretre vagy a janoshegyre,
aztan ott tartani oket amig megtanuljak hogy ne a jardara vagy a parkba szarjanak!! :DDD
@JohnHenry: Nem bántott?? Halálra rémisztett! Amúgy szerintem ő megsütne és felfalna engem a kukából kikapart rohadt zöldség meg a kutyakaja mellé, ha megtehetné.
Lehet, hogy amszterdamban a hollandok elpateroljak valahova a hajlektalanjaikat, de en meg nem lattam olyan nagyvarost, ahol ne lennenek, szoval ha Tarlosnak zsenialis megoldasa van, kozolje szepenkerem Boris Johnsonnal is, tutira vevo lenne ra, nem kene mondjuk a Big Issue-val meg hajektalanszallokkal szivni.
@promontor: A hajlektalanok azert nem jarnak a hajlektalanszallokra, mert ott meglopjak oket, ha van barmilyen hasznos cuccuk, inkabb kint maradnak. Eleg a ferohely, de a hajlektalanszallo kicsit olyan, mint egy borton, ahol semmi maganeletuk nincs es nem maguk urai. Az olyan intezmenyek, ahol visszaviszik oket a munkaba, na olyanbol van keves, de nehez is megfogni oket, merthogy az elsopro tobbseguk alkoholista, nagy reszuk psziches beteg, szoval nem is alkalmasak mostani allapotukban erre.

Felnott embereket meg demokraciakban nem vetunk ala kenyszerkockitasnak.
pedig egyszerű: tarlós fogja és kipaterolja a hontalanokat
erre ténleg elég egy év

Tarlósról meg csak annyit, hogy 16 évig lebzselt a III. kerület élén, el lehet menni, meg lehet nézni hová fejlesztette a kerületet
nagyjából sehová
a fantáziálóknak: miben különbözik az eltávolítás a deportálástól?
ne nyissuk meg újra Recsken a munkatábort?

egy-két véresszájút, is el kéne paterolni Recskre, "tévedésből"

"- De ez nem az keresztem, csak átvettem!
- KUSS LEGYEN!"
Szevasztok!

Volt itt aki írta hogy meg kell adni a "hajlékonyak"-nak a lehetőséget a visszailleszkedésre stb. Nos, az egészségügyben dolgozok. Átlag hetente bekerül 1-2 páciens hozzánk koszosan, mocskosan, tetvesen, rühesen(!)... Itt volna lehetősége lezuhanyozni, normális WC-re menni stb. Szerintetek e helyett mit csinálnak? Elárulom, "pocolnak" egy nagyot reggelig, aztán alig várják hogy reggel leléphessenek, persze csak a reggeli után...!!! Valahogy nem tudom sajnálni már ezeket az embereket! Nemcsak nem tudnak, már nem is akarnak változtatni az életükön.
@Szibarita: A férőhely azért nem elég, mert nem járnak oda, ha minden hajléktalan ott lenne, akkor nem lenne elég.

A lopás igazából kifogás, miért nem akarnak oda menni, ténylegesen a fele sem igaz, a szabadságérzet meg a pszichés betegség az igazi ok. Az előbbiről az a véleményem, hogy régen rossz, ha a szabadság azt jelenti, hogy szabad az utcán lakni, az utóbbiról meg az, hogy egy okkal több, hogy ne hagyjuk őket az utcán.

Nyilván a tényleges rehabilitáció sokkal nehezebb ügy (pénz, szakember, programok), mint "begyűjteni" őket, de ha valakit nem találsz meg, akkor rehabilitálni se fogod tudni, tehát a "begyűjtés" szükséges feltétele a továbblépésnek.
Nem érdekel a tisztelt posztíró vekengése.
Valamikor el kell kezdeni rendet csinálni ezen a ganyédombon amit Magyarországnak hívnak.
A hajléktalanokkal is lehet mit kezdeni.
Akik tudnak és akarnak dolgozni azoknak másfajta lehetőségeket kell biztosítani mint a szétcsúszott szenvedélybetegeknek....
Régesrég meg vannak erre a külömböző intézmények, csak éppen öt-hat főt tudnak kiemelni az állami támogatás hijján, évente...
A posztíróról meg kiderült hogy ebbe a szarszagú Demszky-féle kupiban érzi jól magát.
Hát én nem.
Igenis van rá mód hogy, ha konténerszállókkal, közmunkákkal, állami adósság-szolgálattal de segítsenek ezeken az embereken, meg rajtunk...
Szerintem, ha megfelelő akarat van rá, meg lehet tisztítani a köztereket az oszlásnak indult hajléktalanoktól.

Itt a Józsefvárosban ugyanez ment a kurvákkal, és a (nagyban hozzá kapcsolódó)cigánybűnözéssel. Minden degenerált jogvédő (aki persze valami konszolidált környéken élt, nem itt)versenyt ajweholt, hogy nem lehet őket elűzni, mert az emberi jogok bla...bla...bla.
Végre egyszer lett egy karakán rendőrkapitányunk (Kökényesi György) akiegyszerűen csak azt csinálta, de lelkiismeretesen, ami a feladata lett volna. Úgy kitakarította a kurvákat, meg a cigánysricik tömegét, hogy azóta élhetővé vált a Józsefváros, felmentek közel normális szintre az ingatlanárak. Pedig a Csécsi féle liberális vezetés ott tett neki keresztbe, ahol tudott. A lényeg; ha akarat van, csodákat lehet tenni. Mert azért azoknak is vannak jogai, akiknek nap mint nap el kell viselni a kurvák, a handabandázó csövesek, (hogy az ablakmosónak álcázott fenyegetően fellépő rablókról ne is beszéljek) zaklatását, molesztálását.
Miért kellenek minden pártba hülyék?
Orbán helyében aki marhaságot mond, azt vágnám ki a pártból.

Előbb-utóbb csak normális emberek maradnának.

Meg aztán, hómlesszcenter : mi a francból?
Nézzetek szét az újpesti és a kispesti metró végállomás környékén! Az újpestin mindig is rend volt, hajléktalanmentes területnek lehet mondani, a kispestin meg csapatokban hangoskodnak, piálnak, hugyoznak, hánynak, bűzlenek a hajléktalanok. Az újpesti polgármester ambicionálja, hogy ne a hajléktalanokról legyen híres a kerület, a kispesti meg szarik rá. Egyszer a volt bolsi polgármester Kispesten, aki azt találta mondani, hogy ő nem engedné a lányát, a KÖKI-re. (Metró végállomás.) Tehát tudja, milyen ott a helyzet, de szarik rá. A lányát úgy is elfuvarozza majd a sofőr, ha mennie kell valahová. A más lánya meg le van szarva. Tipikus mai balos, a vénasszony.
"Végre egyszer lett egy karakán rendőrkapitányunk (Kökényesi György) akiegyszerűen csak azt csinálta, de lelkiismeretesen, ami a feladata lett volna."
Igen, ilyenből nem ártana több is.

@Teddypompom: "Régesrég meg vannak erre a külömböző intézmények, csak éppen öt-hat főt tudnak kiemelni az állami támogatás hijján, évente..."
Akkor azoknak kellene adni pénzt (ha lenne) és nem új programokat indítgatni.
@ColT: Csak szólok. Tarlós nem párttag. A hajléktalanok kezelése, meg messze nem hülyeség. Elolvashatod az előbbi példámat, ami úgy van, ahogy írtam. Vagy mivel magyarázod, hogy Újpest központja nincs tele hajléktalanokkal, ha nem azzal, hogy a polgármester, ezt fontosak tartja?
@hidroponi: Mondjuk a kóbor macskákkal valóban kéne valamit kezdeni. A kutyájukat a járdára, úttestre pisáltató-szarató "állatbarátokra" pedig 30-50 ezres büntetést kellene kimérni.
@Abramelin: Mi a csöcsnek mentél az egészségügybe dolgozni, ha nem tetszik, ahogy az emberek működnek, kisanyám?
süti beállítások módosítása