Kezembe került a Magyar Kommunista Munkáspárt választási programja.
Igen, van az önkínzásnak olyan módja, hogy minden magát választási alternatívaként ajánlgató párt kínálatát elolvasom.
Thürmer Gyula és csapata igazán kitett magáért.
Szerintük ők az egyetlen baloldal, programjuk mégis sok helyet lefedi a Jobbik kínálta alternatívát. Ma kampányolni minden párt szerint a számonkéréssel érdemes, a Thürmer őrs is ezzel kezdi.
Kis Emeszpézés és Fideszezés után azonban felbuzog a munkásmozgalom, és nekilendül az érdemi mondanivalónak:"Államosítjuk az áram-, víz-, gázszolgáltatókat, a MOL-t, az OTP-t, a nagybankokat, elvesszük a kedvezményeket a multiktól (.....) az államnak kell munkahelyeket teremtenie!"
Tényleg? Bosch, General Electric , Hankook, Mercedes, Suzuki helyett lesz megint Lenin Kohászati Művek, Ózdi Kohászat meg Vörös Október Ruhagyár? Vagy multinak csak a Teszkó és a hasonszőrűek társasága számít? A nagybankok államosítása hogyan fog zajlani? Odamentek a külföldi tulajdonban lévő bankokhoz, és bejelentitek az einstandot? Az IMF-et meg állon kell vágni, mert munkás ököl vasököl, mi?"Államosítjuk a vasúti teherszállítást, megakadályozzuk a Posta, a Volán, a BKV, a helyi közlekedési cégek, az egészségügy további privatizációját."
Mintha tolonganának a vevők ezekért a romhalmazokért. Az egészségügyet nem tudom hova akarjátok visszaállamosítani, előbb talán el kéne adni. Akkor legalább néhány hétig kapnánk valamit a befizetett eü járulékunkért. Csak súgom, a BKV 100%-ban a Fővárosi Önkormányzat tulajdonában van, kvázi jelenleg is állami cég. De vegyétek vissza az államtól is, az a biztos."Állami tervezési hivatalt állítunk fel"
Vagyis feléled az Országos Tervhivatal, és lesz nekünk megint fasza öt éves tervünk? Kádár elvtárs meg mosolyog ránk a mennyből, ahogy a sztahanovisták verejtékükkel küzdenek a szebb jövőért, és a szocialista brigádok mintájára Thürmer csoportokba szerveződve élen járnak a munkaversenyeken."A kiaknázható bányákat újra megnyitjuk!"
Hol láttok ti itt olyat?"Elősegítjük a szövetkezeti mozgalom újbóli fellendítését"
Hurrá! Újra jönnek a TSZ-ek! A sok kis földtulajdonos eufórikus örömmel fogja a kárpótlási jegyen vett földecskéjét betolni a nagytestvér gondoskodó mancsa alá. Mert az önállósodott magyar gazda minden vágya újra közösködni két falunyi emberrel, unja az őstermelőséget, és szívesebben dolgozik másnak, mint magának."Elbocsájtási moratóriumot vezetünk be válság idejére"
Tehát ha holnap tönkremegyek, akkor nem rúghatok ki senkit, magamat sem. Ez szép gondolat. Kifizetitek? Gondolom a nagy államosításban nem tőlem várjátok, hogy a válságban becsődölt cégem fizetésképes maradjon. Vagy mégis nekem kellene a csődeljárás után is fizetést adni egykori dolgozóimnak?
Az általános ködharapás mellett van még megannyi gyönyörű ígéret: 55-60 évre csökkentett nyugdíjkorhatár, alanyi jogon járó első lakás és munkahely, 100 ezer forintos minimál, és 1 milliós maximált bér, 10% a GDP-ből az egészségügynek, 10% az oktatásra, ingyenes bölcsőde, óvoda, napközi.
Azon túl, hogy mi, akik éltünk már ilyen rendszerben és tudjuk hová vezet ez, két dolgot megkérdeznék:
Mindezt miből finanszíroznátok? Ti nem itt éltek? Nem hittem, hogy lesz párt aki rá tud licitálni a Fidesz és az MSZP ígérethalmazára. De ezek maximum tanuló gyerekek lehetnek a Münchausen akadémián a kommunistákhoz képest.
2010.02.13. 08:00
A kommunizmus ígérete
Címkék: kampány munkáspárt
44 komment · 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr191753877
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Kommunista kísértet járja be Ferencvárost 2010.02.13. 09:57:43
A Magyar Kommunista Munkáspárt ugyanis igazi kísértet-szimpatizánsokat tudhat magáénak. A párt 783 [hétszáznyolcvanhárom] darab kopogtatócédulát adott le, de az első fordulóban az egyébként jóravaló megjelenésű jelöltjük (a képen) mindössze 63 [hatvanh...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Thürmerék mi mást mondjanak? Nekik az a megélhetésük, hogy vezetik a pártot. Amíg annyi embert meg lehet téveszteni, hogy azzal valami állami támogatást le lehet csípni, addig megéri ígérni korlátlanul.
Az a szomorú, hogy a zsebdiktátor Thürmernek és csapatának lehet, hogy most is lead a Fidesz némi kopogtatócédulát, hogy a "kommunista" MSZP-t gyengítse.
(Ez a baráti segítségnyújtás már megtörtént. Mással nem lehet magyarázni, hogy a 2009-es ferencvárosi időközi választáson a Munkáspárt "leadott" 783 kopogtatót, majd a két fordulóban 63 és 48 szavazatot kapott.)
fideszfigyelo.blog.hu/2009/01/23/kommunista_kisertet_jarja_be_ferencvarost
(Ez a baráti segítségnyújtás már megtörtént. Mással nem lehet magyarázni, hogy a 2009-es ferencvárosi időközi választáson a Munkáspárt "leadott" 783 kopogtatót, majd a két fordulóban 63 és 48 szavazatot kapott.)
fideszfigyelo.blog.hu/2009/01/23/kommunista_kisertet_jarja_be_ferencvarost
A csődeljárás a cég megmentésére törekszik ,ilyen csak nagyon kevés van. Amire gondolsz, az a felszámolási eljárás, na ebből van dögivel.
Közel sem akkora baromság (az, de nem akkora!), mint amilyennek megpróbálod beállítani.
Szépséghibája a dolognak, hogy nem csak a jobbik, hanem a fidesz is ilyesmiről pofázik... :(
Szépséghibája a dolognak, hogy nem csak a jobbik, hanem a fidesz is ilyesmiről pofázik... :(
@Sixx! Anyádat is lenyuggerezed?:
Mikor úgy áll anyagilag az ország, hogy egy Erdért faházat nem tud megvenni hitel nélkül, akkor alanyi jogon járó első lakást ígérgetni elég nagy baromság. Szerintem.
Mikor úgy áll anyagilag az ország, hogy egy Erdért faházat nem tud megvenni hitel nélkül, akkor alanyi jogon járó első lakást ígérgetni elég nagy baromság. Szerintem.
Az esélytelenek nyugalmával miért ne mondhatnának akármekkora baromságot? Szerencsére a közelébe se fogmak jutni a Parlamentnek, és semmi esély nincs arra, hogy akármekkora befolyással is legyenek bármire.
@Sixx! Anyádat is lenyuggerezed?: "Szépséghibája a dolognak, hogy nem csak a jobbik, hanem a fidesz is ilyesmiről pofázik... :("
És ez mióta bizonyíték arra, hogy nem baromság? :-)
És ez mióta bizonyíték arra, hogy nem baromság? :-)
Értékelhető arányú népesség soha, sehol nem vette komolyan a kommunizmus nevű őrületet. Nem véletlen, hogy demokráciában soha nem választják ezt az utat.
Amit komolyan vettek belőle, az a tarkókra szegezett géppisztoly, meg a hatvanmillió halott.
Az ilyen egyszázalékos megélhetési őrültek is abban a - szerencsére ma csekély realitású - eshetőségben bíznak, hogy egyszer újra lesz a kezükben a nép tarkójának szegezhető gépkarabély. Ahhoz kell készenlétben tartani az idio-lógiát.
Amit komolyan vettek belőle, az a tarkókra szegezett géppisztoly, meg a hatvanmillió halott.
Az ilyen egyszázalékos megélhetési őrültek is abban a - szerencsére ma csekély realitású - eshetőségben bíznak, hogy egyszer újra lesz a kezükben a nép tarkójának szegezhető gépkarabély. Ahhoz kell készenlétben tartani az idio-lógiát.
@Fedor: a parlamentbe igyekvő pártok nem arra játszanak, hogy komolyan vegyük őket, és szavazzunk rájuk? Ha igen, akkor idealista elvárás, hogy legalább nyomokban felfedezhető legyen némi realizmus a programjukban? :-)
Továbbá, mielőtt elfelejtenénk, említsük meg azt, amit a hazai médiában naponta el kellene mondani:
még ki sem hevertük az előző, ránk kényszerített őrületet - 20 év kevés volt rá -, de ezek már azzal a sz@rral fikázzák a demokráciát, amit éppen miattuk cipelünk a hátunkon. Tragikomédia.
Megkérdezném Thürmertől: szerinte a magyar nép nyolcszor hülyébb-e, mint az osztrák, hogy pont ennyivel rosszabbul él. Vagy esetleg van "némi" köze a mai helyzetünkhöz a kommunista 50 év máig eltakarítatlan nyomainak.
még ki sem hevertük az előző, ránk kényszerített őrületet - 20 év kevés volt rá -, de ezek már azzal a sz@rral fikázzák a demokráciát, amit éppen miattuk cipelünk a hátunkon. Tragikomédia.
Megkérdezném Thürmertől: szerinte a magyar nép nyolcszor hülyébb-e, mint az osztrák, hogy pont ennyivel rosszabbul él. Vagy esetleg van "némi" köze a mai helyzetünkhöz a kommunista 50 év máig eltakarítatlan nyomainak.
@Fedor: olvass kicsit figyelmesebben! :)
Azt mondtam, hogy nem _akkora_ baromság, mint amekkorának a szerző beállítja.
Bizonyos szempontból szép lenne és jó lenne, ha az emberi természet nem lenne olyan, amilyen.
Azt mondtam, hogy nem _akkora_ baromság, mint amekkorának a szerző beállítja.
Bizonyos szempontból szép lenne és jó lenne, ha az emberi természet nem lenne olyan, amilyen.
Megjegyzem, az államosítás nem jelent feltétlenül kártalanítást is... szóval államosításhoz nem kell feltétlenül pénz. :(
"Vagy multinak csak a Teszkó és a hasonszőrűek társasága számít?"
A kereskedelem valóban jó lenne, ha más megítélés alá esne. Zavaróan nagy része keletkezik a profitnak kereskedelemből, a termelés helyett. A gyárak, mezőgazdaság lehetne privatizálva, a bolt meg állami :)
"Mert az önállósodott magyar gazda minden vágya újra közösködni két falunyi emberrel, unja az őstermelőséget, és szívesebben dolgozik másnak, mint magának."
Szövetkezetek Nyugat-Európában is vannak. Pontos tagsági viszonyok mellett sokkal jobb, mint a nevetségesen elaprózott parcellaszerkezet, ami most van. Méretgazdaságosság, vágod.
A többiben igazad van.
A kereskedelem valóban jó lenne, ha más megítélés alá esne. Zavaróan nagy része keletkezik a profitnak kereskedelemből, a termelés helyett. A gyárak, mezőgazdaság lehetne privatizálva, a bolt meg állami :)
"Mert az önállósodott magyar gazda minden vágya újra közösködni két falunyi emberrel, unja az őstermelőséget, és szívesebben dolgozik másnak, mint magának."
Szövetkezetek Nyugat-Európában is vannak. Pontos tagsági viszonyok mellett sokkal jobb, mint a nevetségesen elaprózott parcellaszerkezet, ami most van. Méretgazdaságosság, vágod.
A többiben igazad van.
@Sixx! Anyádat is lenyuggerezed?:
"Az államosítás azt jelenti, azon az áron vesszük vissza a vállalatokat amennyiért annak idején privatizálták őket"
@peetmaster: Csak Nyugat-Európában nem kísért az államosítás szelleme, nem kellett "önként" az államnak adni a földeket soha. Ott önként szerveződnek szövetkezetekbe a gazdák, mert ismerik a felaprózottság hátrányait. Erre itthon is szükség volna, de nem azért, mert az állami hatalom azt mondja.
"Az államosítás azt jelenti, azon az áron vesszük vissza a vállalatokat amennyiért annak idején privatizálták őket"
@peetmaster: Csak Nyugat-Európában nem kísért az államosítás szelleme, nem kellett "önként" az államnak adni a földeket soha. Ott önként szerveződnek szövetkezetekbe a gazdák, mert ismerik a felaprózottság hátrányait. Erre itthon is szükség volna, de nem azért, mert az állami hatalom azt mondja.
@Nade: Ugyan mondd, hogy ha ugyanolyan mennyiségű és minőségi munkáért nyolcadannyit fizetnek az Osztrák taksához képest, akkor ez miért is a 20 évvel ezelőtti kommunizmus bűne? Nem pedig a jelenlegi vezetőink gyarlósága e inkább?
Van egy ismerősöm, aki következetesen a Munkás Pártra szavaz, mondván "ő munkás gyerek" volt egész életében.
Egy munkás gyereknek így kell szavazni. Nem érdekli a preferált párjának programja, el sem olvassa, gépiesen szavaz.
Sajnos ez érvényes másokra is: utálom ezt, vagy azt nem szavazok a pártjára. A pártot és a jelöltjét egy kalap alá veszi.
Egy munkás gyereknek így kell szavazni. Nem érdekli a preferált párjának programja, el sem olvassa, gépiesen szavaz.
Sajnos ez érvényes másokra is: utálom ezt, vagy azt nem szavazok a pártjára. A pártot és a jelöltjét egy kalap alá veszi.
@Fabius: ha ugye nem az államhatalom miatt szerveződnek, akkor semmiért. A rossz emlékek miatt inkább tönkremennek egyedül. Ez normális, csak akkor ne sírjunk, sírjanak, hogy ígymegúgy szarban van a mezőgazdaság.
@Fabius: Az egészségügy államosításával kapcsolatban: te még biztosan nem hallottál az egyes részterületek privatizációjáról, pl. művese kezelés, ct, mr diagnosztika. Érdekes módon az addig alulfinanszírozott területeknek a magánosítás után többszörösére emelkedett az elszámolható összeg. Jaa, így könnyű nyereségesen üzemeltetni, így ment volna állami kézen is.
A visszaállamosítás meg fog valósulni eccer.
Mert kinek is jó az, hogy a multik súlyos milliárdokat visznek ki az országból.
A munkanélküliség meg egyre nő.
Hosszabban nem ecsettttelek....
ÉJJEN A MUNKÁSPÁRT !
De a JOBBIK-ra szavazok !
Nem olvastam a Programját, nem is érdekel, nem ismerem a jelöltjét, de más kell, mint akik eddig regnáltak a hatalomban.
/Amikor olvastam Pogromot, később kiderült az ellenkezőjét csinálták.../
Szaaal, ÉJJEN A JOBBIK ! :O)
Mert kinek is jó az, hogy a multik súlyos milliárdokat visznek ki az országból.
A munkanélküliség meg egyre nő.
Hosszabban nem ecsettttelek....
ÉJJEN A MUNKÁSPÁRT !
De a JOBBIK-ra szavazok !
Nem olvastam a Programját, nem is érdekel, nem ismerem a jelöltjét, de más kell, mint akik eddig regnáltak a hatalomban.
/Amikor olvastam Pogromot, később kiderült az ellenkezőjét csinálták.../
Szaaal, ÉJJEN A JOBBIK ! :O)
@nyalógép:
1. "ha ugyanolyan mennyiségű és minőségi munkáért nyolcadannyit fizetnek az Osztrák taksához képest" - nincs "ha", ez tény. Továbbá akkor még nem beszéltünk az állampolgárt érintő juttatások, közösségi szolgáltatások minőségi különbségéről.
2. Az eltelt 20 évben mit értünk el, az "eltakarításban"? Nézz körül, de ne csak a Váci utcában - menj be egy kisboltba! Néz meg egy külvárosi átlagház - nem rózsadombi - átlagudvarát. Menj ki Ausztriába, nem is kell Bécsig utazni. Csak az első faluig. Vesd össze, amit látsz a hazaival!. Szerinted mitől van a különbség? A mostani vezetőinktől? Részben igen, de 90 %-ban lehetetlen, hogy ez mind miattuk lenne.
3. Az anyagi lepusztultság után jön az erkölcsi, szellemi. Amiről az elmúlt 20 évben kiderült, hogy még az anyaginál is nehezebb helyrehozni. Hogyan viszonyul a hivatalnok az ügyfélhez, szolgáltató, boltos a vevőhöz, orvos a beteghez, ember az emberhez utcán, közlekedésben...
4. Nincs rá történelmi tapasztalat, hogy mindezt mennyi idő helyrehozni. A török pusztítás 150 éve falvakat tüntetett el, de évszázadok alatt kialakult termelési struktúrákat "idio-lógiai" alapon nem tett tönkre.
Az oktatással kellene kezdeni, az biztos. A pedagógusok, tanárok képzésével, eredményességük kiugró anyagi elismerésével. Utána már csak 2-3 évtized lenne hátra. Azonban a kezdeténél se vagyunk.
1. "ha ugyanolyan mennyiségű és minőségi munkáért nyolcadannyit fizetnek az Osztrák taksához képest" - nincs "ha", ez tény. Továbbá akkor még nem beszéltünk az állampolgárt érintő juttatások, közösségi szolgáltatások minőségi különbségéről.
2. Az eltelt 20 évben mit értünk el, az "eltakarításban"? Nézz körül, de ne csak a Váci utcában - menj be egy kisboltba! Néz meg egy külvárosi átlagház - nem rózsadombi - átlagudvarát. Menj ki Ausztriába, nem is kell Bécsig utazni. Csak az első faluig. Vesd össze, amit látsz a hazaival!. Szerinted mitől van a különbség? A mostani vezetőinktől? Részben igen, de 90 %-ban lehetetlen, hogy ez mind miattuk lenne.
3. Az anyagi lepusztultság után jön az erkölcsi, szellemi. Amiről az elmúlt 20 évben kiderült, hogy még az anyaginál is nehezebb helyrehozni. Hogyan viszonyul a hivatalnok az ügyfélhez, szolgáltató, boltos a vevőhöz, orvos a beteghez, ember az emberhez utcán, közlekedésben...
4. Nincs rá történelmi tapasztalat, hogy mindezt mennyi idő helyrehozni. A török pusztítás 150 éve falvakat tüntetett el, de évszázadok alatt kialakult termelési struktúrákat "idio-lógiai" alapon nem tett tönkre.
Az oktatással kellene kezdeni, az biztos. A pedagógusok, tanárok képzésével, eredményességük kiugró anyagi elismerésével. Utána már csak 2-3 évtized lenne hátra. Azonban a kezdeténél se vagyunk.
@peetmaster: az államhatalom feladata az volna, hogy kistérségi régiókat létrehozva, azokat támogatva elég vonzóvá tegye a társulásokat. Ezek képviseljék a gazdák érdekeit, de legyenek szakmailag is következetesek. Legyen piacorientált a mezőgazdaság, olyat termeljenek a gazdák amit versenyképes áron el tudnak adni.
Pl ha valahol a termesztett árpát csak veszteséggel tudja kihozni, de mondjuk a káposzta nyereséggel termelhető, akkor ne hisztizzenek az árpatermesztésen.
De ennek nem sok köze van a kommunizmushoz :-)
Pl ha valahol a termesztett árpát csak veszteséggel tudja kihozni, de mondjuk a káposzta nyereséggel termelhető, akkor ne hisztizzenek az árpatermesztésen.
De ennek nem sok köze van a kommunizmushoz :-)
Persze hülyeség az egész, de azért kíváncsi lennék, hogy százmilliárd dollár veszteség megérne-e az USAnak egy megszállást :) Ha igen, szerintem csináljuk :)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.02.13. 11:56:32
@Nade: nem tul nagy szam az a 8as szorzo kicsit?;-))
@nyalógép: De, hallottam róla. Tapasztaltam is. Például a háziorvosi szolgálatnál, ahol akkor kezdett fejlődni valami, mikor privatizálták, és az orvosnak érdeke volt fejleszteni a saját pénzén. Lett sok felújított rendelő, jobb műszerezettség, emberibb körülmények.
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.13. 12:09:51
@eroica:
1. Ostoba vagy, a kopogtató leadása nem jelenti azt, h valóban arra is fogok szavazni. Megsúgom, h én szívesen odaadnám az LMP-nek, hadd legyen meg nekik, de mégsem rájuk fogok szavazni,
2. Ez a duma, h a Fidesz a komcsikkal akar elvenni szavazatot a maszoptól kb. akkora ostobaság, mint az, h a maszop támogatja a Jobbikot, h gyengítse vele a Fideszt.
Gondolkodjunk is már néhanap.
Arról ne is beszéljünk, h bizonyos népkörökben szokás a Fidesz nevében koppantót gyűjteni, aztán ezer forintért eladni. Azt is el tudom képzelni, h egy jelöltnek simán van egy ezrese egyre. Nem nagy pénz összesen.
1. Ostoba vagy, a kopogtató leadása nem jelenti azt, h valóban arra is fogok szavazni. Megsúgom, h én szívesen odaadnám az LMP-nek, hadd legyen meg nekik, de mégsem rájuk fogok szavazni,
2. Ez a duma, h a Fidesz a komcsikkal akar elvenni szavazatot a maszoptól kb. akkora ostobaság, mint az, h a maszop támogatja a Jobbikot, h gyengítse vele a Fideszt.
Gondolkodjunk is már néhanap.
Arról ne is beszéljünk, h bizonyos népkörökben szokás a Fidesz nevében koppantót gyűjteni, aztán ezer forintért eladni. Azt is el tudom képzelni, h egy jelöltnek simán van egy ezrese egyre. Nem nagy pénz összesen.
@az igazi Sipi: Nem, ez több oldalról nézve is ennyi. Van akinél ennél is nagyobb az eltérés - mérnök, orvos, pedagógus - van, akinél valamivel (nem sokkal) kisebb: pl. pénztáros. Az átlag azonban ennyi. Továbbá, mint utaltam rá, ez még csak a fizetés. Az élet minősége sok minden mástól is függ. Ezekben legalább ekkora a különbség. Egyébként a GDP is pont ennyivel nagyobb nálunk, ez tényadat.
@Fabius: Én meg az ismeretségemben épp az ellenkezőjét tapasztaltam, miért is fejlesztene, (esetleg az informatikai parkot, de azt is csak ha pályázaton nyer) amikor az költség és nem igazán térül meg.
Egy háziorvost tudok aki beruházott, ő meg félmaszekként üzemel, ott külön fizetni kell, ha vizsgálatokat végez, amit egyébként szakrendelésen elvégeznek ingyen is.
Egy háziorvost tudok aki beruházott, ő meg félmaszekként üzemel, ott külön fizetni kell, ha vizsgálatokat végez, amit egyébként szakrendelésen elvégeznek ingyen is.
@nyalógép: Az én háziorvosom és a felesége megvett két egymás melletti praxist. Alapítottak céget, profilba vették a munkaalkalmassági vizsgálatokat, fizikoterápiát, ultrahang diagnosztikát is. Gépeket vettek a saját pénzükön. A vizsgálatok egy részét simán tb kártyára veheted igénybe, másokért fizetni kell, gondolom ez szabályozásfüggő. A lényeg, hol pl egy UH vizsgálatra nem kell heteket várni, és simán tb-re csinálják.
"Szerintük ők az egyetlen baloldal, programjuk mégis sok helyet lefedi a Jobbik kínálta alternatívát."
Ez azért van így, mert a jobbik is szélső balos politikai programmal rendelkezik.
A jobbik nem megoldás semmire...
Juj, ezt most leírtam is írtam?
Ez azért van így, mert a jobbik is szélső balos politikai programmal rendelkezik.
A jobbik nem megoldás semmire...
Juj, ezt most leírtam is írtam?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.02.13. 12:37:01
@Nade: nem annyi..
es errol kar is vitat nyitni:-)
lehet hogy a TE jovedelmed 8szorosa egy osztrak atlag feletti jovedelem, de a magayrorszagi atlagjovedelemnek nem nyolcszorosa az osztrak atlagjovedelem.
es errol kar is vitat nyitni:-)
lehet hogy a TE jovedelmed 8szorosa egy osztrak atlag feletti jovedelem, de a magayrorszagi atlagjovedelemnek nem nyolcszorosa az osztrak atlagjovedelem.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.02.13. 12:39:01
@demagofób: a jobbik egy politikai paradoxon...
a legszebb az, amikor ugy adjak elo a meglehetosen szelsobalos programjukat, hogy kozben ket gyonyoru legenyke karlenditessel udvozli az orson a metro felol erkezoket a pulpitus mellol:-DDD
a legszebb az, amikor ugy adjak elo a meglehetosen szelsobalos programjukat, hogy kozben ket gyonyoru legenyke karlenditessel udvozli az orson a metro felol erkezoket a pulpitus mellol:-DDD
"Egyébként a GDP is pont ennyivel nagyobb nálunk, ez tényadat. "
javítás:
Egyébként a GDP is pont ennyivel nagyobb, mint nálunk, ez tényadat.
javítás:
Egyébként a GDP is pont ennyivel nagyobb, mint nálunk, ez tényadat.
@az igazi Sipi: Erre mondják, hogy a statisztika a legnagyobb hazugság.
Hogy vannak nem kevesen akik milliós fizetéseket visznek haza láblógatásért, attól, még a prolitól az orvoson át a mérnökig lenn marad a fizuja.
Hogy vannak nem kevesen akik milliós fizetéseket visznek haza láblógatásért, attól, még a prolitól az orvoson át a mérnökig lenn marad a fizuja.
@kvadrillio: éljen minden szélsőség. Egy szélső bal-szélső jobb nagykoalíció igazi magyaros húzás lenne. Betyárok fokos helyett sarlóval és kalapáccsal.
A TSz dolog nem eleve baromság. Az hogy véges dolgok, pl. termőföld, ne legyenek magántulajdonban, megfontolandó.
az osztrák GDP kb. négyszerese a magyarnak per fő, összesen kevesebb, mert ők kevesebben vannak :)
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28nominal%29_per_capita
Ezt más források is hasonlóan adják meg.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28nominal%29_per_capita
Ezt más források is hasonlóan adják meg.
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
Ha készítenének egy számítógépes protokollt, amiben az adott társadalom a kommunizmus lenne, tökéletesen működne. A kommunizmus fő buktatója maga az ember. Az emberi agyat nem lehet átprogramozni, ha a szomszédnak egy van neki kettő kell. Ha a szomszédnak szebb van neki még szebb kell, és ez addig folytatódik, míg akár háborúval el nem éri. Amíg világ létezni fog emberekkel addig nem lesz tökéletes társadalmi rendszer. A természetben élő állatoknál működik, akkor és annyit esznek, amire szükségük van, csak azért nem ölnek, mert a szomszédnak szebb vagy jobb jutott. Az irigység, a hatalom, és a nyereségvágy mozgatja a legtöbb ember életét.
A politika fellelősége hogy ez minél kevesebb életbe kerüljön.
Ha készítenének egy számítógépes protokollt, amiben az adott társadalom a kommunizmus lenne, tökéletesen működne. A kommunizmus fő buktatója maga az ember. Az emberi agyat nem lehet átprogramozni, ha a szomszédnak egy van neki kettő kell. Ha a szomszédnak szebb van neki még szebb kell, és ez addig folytatódik, míg akár háborúval el nem éri. Amíg világ létezni fog emberekkel addig nem lesz tökéletes társadalmi rendszer. A természetben élő állatoknál működik, akkor és annyit esznek, amire szükségük van, csak azért nem ölnek, mert a szomszédnak szebb vagy jobb jutott. Az irigység, a hatalom, és a nyereségvágy mozgatja a legtöbb ember életét.
A politika fellelősége hogy ez minél kevesebb életbe kerüljön.
@fényeske: Pontos a diagnózis. Rég megvalósult a komunizmus. A termeszek pl. így csinálják.