Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/gazdasag/2021/10/22/mako-continental-elbocsatas-megallapodas Nem vehetné meg a kormány a... (2021.10.22. 09:28) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • gazoló: válogassatok)) www.udiscovermusic.com/stories/best-jazz-trumpeters/?utm_source=ka&utm_medium=... (2018.01.28. 05:23) Zeneszoba
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?
  • látjátok feleim szümtükkel: @nagy_henrietta: Keresni lehet, de külön féle okokból nem biztos, hogy a keresőt talál, mert ne... (2017.09.05. 08:49) Pártfinanszírozás, magyar átok

2010.01.12. 12:01 Fabius

K.D.Sz.M.Sz.Sz.

Címkék: bkv sztrájk

Ébredés után az első tiszta hang ami elért hozzám, az az ablak alatt elfutó troli sivítása volt. Gondoltam is rögtön, lófasz van itt baszd meg, nem sztrájk.
Kinéztem az ablakon, a megállóban lézengő néhány nyugdíjason kívül embert sem láttam.

A kávé mellett elolvastam a híreket, amik szerint mégis sikerült Gaskói mélységekbe merülve sztrájkra buzdítani a volántekergetőket. Az autósforgalmat látva előbb indultam pár perccel, hónom alatt a fényképezőgéppel. Úgy véltem menet közben lesz alkalmam pár képet lőni a megállókban ácsorgó, elégedetlenül anyázó tömegekről.

Nos. Három dolgot nem láttam a város általam bejárt részein: buszt, villamost, meg elégedetlen tömeget.

Hacsak tömegnek nem nevezzük a három srácot, akik az Éles sarok előtti lámpánál szállingóztak a hármas  villamos megállója felől. Mellém érve nekem szegezték a kérdést: -A Mázsa tér felé mész? Bólogatásomra fellelkesültek, egymás szavába vágva estek nekem a kéréssel: -nem vinnél el minket?! Negyven perce ácsorgunk villamosra várva! Ha nem megyünk be dolgozni, úgy rúgnak ki, hogy a lábunk sem éri a földet! Mire vált a lámpa bepattannak, és hallgatom az eszmefuttatásukat rohadt geci békávésokról, munkáltatókról. Mert az egyiket nem érdekli a másik -mondják. A közlekedési vállalat dolgozói magasról szarnak az átlag munkavállalóra. Nekik csak az számít, hogy megkapják amit követelnek, szabotálnak, sztrájkolnak, nem foglalkoznak a miattuk folyamatosan késő, munkába eljutni nem tudó embereket sújtó következményekkel. Hiába van passzus, hogy a rendkívüli esemény miatt munkahelyére eljutni nem tudó melóst nem érheti hátrány ezért, nem büntethető, ha a munkaadóját ez nem érdekli. Szerintük aki dolgozni akar, az oldja meg a tömegközlekedési dolgozók sztrájkja alatt is a bejutást, ellenkező esetben mehet sorba állni a munkanélküli hivatal elé alamizsnáért. 


Aztán előjönnek egy érdekes felvetéssel a srácok: szervezetet kell alapítani, Közlekedési Dolgozók Sztrájkja Miatt Szenvedők Szövetsége néven. Aztán amelyik társulat éppen munkabeszüntetéssel szívatja a népet, azokat a szervezetbe tömörült elégedetlenek nem szolgálják ki a közértben, benzinkúton, bankfiókban. A sztrájk idejére kizárják őket a társadalomból, nem nyír hajat a fodrász, nem javít autót nekik a szerelő, nem ad kalácsot a pék. Ha számukra nem fontos biztosítani ezeknek az embereknek a munkába jutását, akkor nyilván a nyújtott szolgáltatásokra sincs semmi szükségük. Ez is csak összefogás kérdése, mint az ő szabotázsuk.

Lehet ehhez még bármit hozzáfűzni? Egyáltalán, kell?
 

127 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr371666108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ursus artos: te vidéki paraszt, te járjál csak tovább traktorral, ne ugass bele a Főváros dolgaiba, te ostoba állat.
Egyébként a post íroja felületes és fingja nincs semmiről. De ez nem légyeg, gyerünk az Index főoldalra. Gratula.
Miért nem adják meg nekik, amit kérnek? Addig fognak cigánykodni, amíg meg nem kapják, mivel a szakszervezeti vezetőknek is csinálni kell valamit azért a másfél milláért amit havonta keresnek. A BKV nem fog csődbe menni. Majd kiutalnak az államkasszából egypár milliárdot, megemelik a bérlet és a jegy árát másfélszeresre, és kész. Én akkor is meg fogom venni, mert muszáj. De akkor majd járni fognak a buszok, én meg nyugodtan tudok jönni-menni.
És csak havonta egyszer mormolom el a fogaim közt, hogy 'K..va a..átokat!': mikor bérletet veszek.
Az állam mikor utalta át a BKV-nak a MÁV-nak és a Volán társaságoknak a kedvezménnyel utazók jegye és a teljes jegyár közötti különbözetet? És minek minden céghez ennyi aktakuk@c? Minek ezeknek ekkora bér? Szabadságmegváltás miatt és végkielégítésre kifizetett bér? A dolgozók mikor kapnak ekkora fizetést?
@terasz9: én is valami ilyesmit akartam írni, de már megfogalmaztad helyettem :)
Dehogy adják meg nekik! Alvállalkozói buszokat kell bevonni, minél többet. Ezeket a naplopókat meg kirúgni.

A bérletet meg nem muszáj megvenni. Én nem is fogom, mivel nem azért fizetek, hogy ne szolgáltassanak. Tehát legközelebb igénybe veszem őket fizetés nélkül…
@ursus artos: A kapa még a szàdba van,vagy màr
kiesett?
@Névtelen betelefonáló:

Nem a párttagok létszáma az érdekes. Az apparátus szmpontjából nem igazán érdekes, a hogy lelkes rajongók, a kovácsnénik belépnek-e a pártba, vagy kis civil szervezetkben, meg öntevékeny körökbe szerveződnek, és úgy szurkolnak érzelemből.

Persze, ütik egymást, vádaskodnak, meg könyökölnek, de a korrupció fenntartása az közös érdek. Néha néha be kell áldozni valami kis halat, persze.

A kommentelők meg elvitatkozhatnak, hogy most akkor a mszp hatalmon többet lop-e, meg kilencszer annyit-e, és majd a fidesz kevesebbet fog-e majd. Az, hogy ez így működik, az mindenkinek tök természetes már. Na ez gond.
Jesszusom van már pár éve internet, ne legyetek hülyék, ismerjétek már fel legalább a legnyilvánvalóbb trollkodásokat... Ez az ursos akárki nem gondol semmit, csak szórakozásból próbálja felbaszni az agyatokat, ti meg bedőltök neki.

A sztrájkhoz meg: kiderült, hogy nincs is olyan messze gyalog a munkahely :p (azért a kurva anyjukat, ilyenkor a bérletem után kapok napidíj visszatérítést? Ne válaszoljatok, költői.)
"ha még ez a szappanopera eltart 2-3 napig, kiderül, hogy a BKV-ra nincs is szükség"

Már rég kiderült, csak még nem jött rá mindenki. MOstanra bebizonyosodott, hogy a jelenlegi formájában biztos nem mehet tovább.
Fel fogják darabolni, és kiszervezni az egészet (talán a metró kivételével), úgy, ahogy Dél-Budán már kiadtak pár viszonylatot alvállakozóknak.
Aztán majd amikor már nem az állam lesz a munkáltatótok, hanem egy vállalkozó, akkor próbáljatok meg sztrájkolni, T. Hivatásos Gépkocsivezetők.
@ursus artos:

1. Ahogy már mondták, de ugyanígy lerohadt volna. Nem azzal van a baj, hogy nincs pénz, hanem azzal hogy rosszul gazdálkodnak vele és nem oda megy, ahova kellene,.. sajnos.

2. Én veszem folyamatosan a bérletet. Lehet hogy hülye vagyok, de nem lenne pofám anélkül igénybe venne a /szegényes/ szolgáltatásukat.

3. Aki azt mondja, hogy hű akkor sem veszek jegyet. Megértem sokba kerül, de akkor ne is használjátok a bkv-t és úgy már okés lesz a dolog.

Végezetül kedves Ursus, a Te trollkodásodnak köszönheti a bejegyzés, hogy index főoldalas lett.. grats!

/amúgy nekem sem tűnt fel a sztrájk, troli ment, metro ment, villamos is ment, csak nem fértem rá, szóval + gyalog út 1 óra, de tűrhető volt/
Adómból támogatják a MÁv-ot, BKV-t. Felénk nem jár BKV, nem jár már vonat se... Most kinek reklamáljak?
Hejj, ha megtehetném, hogy ennek a mocskos országnak ne fizessek adót. Keresett pénzem felét viszi az állam. Na meg a benzinben, egyébben még rádobnak egy lapáttal. Mit is kapok érte cserébe? Hát, ha tehetem, ezentúl adót csalok...
Azoknak a sofőröknek (függetlenül attól, hogy BKV-s, alvállalkozó, nyugdíjas ...stb.) akik dolgoztak és dolgoznak ma, minden utas nevében köszönet!

A sztrájkolók, pedig a kedves családjukkal együtt dögöljenek meg és ha megrohadtak akkor pusztuljanak el.

Bruttó kétszázötvenezer meg juttatás meg 13% emelés, meg kollektív szerződés az édesanyátoknak. DOLGOZNI, NEM KÖVETELŐZNI MEG SZTRÁJKOLNI!
Szerintem a pékek is rohadt keveset keresnek. Országos péksztrájkot! 4 hétig legalább.
Szerintem MEG KELL TILTANI A sztrájkot! Soha senki ne sztrájkolhasson, a dolgozóknak egy dologhoz legyen joga: dolgozni és egy kötelessége legyen dolgozni. Mindenfajta szakszervezkedést megszüntetni, aki ilyesmit akar, rögtön kirúgni! Aki szolidarítást vállal másokkal, azt fegyelmiben részesíteni, fizetését csökkenteni! A munkaadók pedig nyugodtan zsigereljék ki, alázzák meg, fosszák ki az alkalmazottaikat, hiszen munkaerőből van elég! Munkanélküliség van, vagy mi a franc!
Hát igen. Így néz ki, amikor a zsidók összefogásra buzdítás helyett egymás ellen fordítják a nem zsidókat. Gratula!
@Nagymoli:

Bérköltségednek több, mint 50%-át elviszi! És csodálkoznak, hogy mindenki feketézik, aki tud...
Lehet, hogy egyelőre még sokan mellettetek vannak, de ebben az országban rengetegen vannak, akik az elmúlt másfél évben (másfél??? Nálunk a válság 4 éve kezdődött) sokkal rosszabb munkakörülmények közé kerültek (pl.: fizetéscsökkentés), ha egyáltalán megmaradt az állásuk. Na, ők biztos nem állnak mellettetek, mert ennyi erővel ők is sztrájkolhatnának, sok százezren.
Csődközelben van az ország, ha esetleg nem tűnt volna még fel.
Pl. egy mentősofőr sem keres többet, mint egy BKV-sofőr, sőt. De még egy mentőorvos sem. Ők is sztrájkoljanak? (Hogyne, majd amikor egy BKV-st kell kórházba vinni).
@elég.volt:
Kár, hogy te is elhiszed a BKV-s és szoci propagandát. Te is lehetsz még olyan helyzetben, hogy sztrájkolnod kell és akkor jól jönne egy kis szolidaritás.
@elég.volt: Milyen 13%-rol beszélsz?Ne csak
MSZP-s hiradàst figyelj!Vagy te vagy a Horvàt
szovivöje?Szànalmas vagy!
@elég.volt: Milyen 13%-rol beszélsz?Ne MSZP-s
sajtoorgànumot olvass!Vagy te vagy a Horvàt
eltàrs szovivöje?
Engem is érintett a sztrájk bőven mint autóst. El is késtem a munka helyemről.
Mint ahogy ezt már leírtam máshol is.
Viszont maximálisan támogatom a sztrájklolókat.

Meg kéne becsülni azokat akik ki mernek és ki tudnak állni az igazukért.
Akik nem tűrik szótlanul, hogy kisemmizzék őket.

Egy kis kényelmetlenség, hát istenem. Ennyi a minimum amit épp eszű ember el kell, hogy viseljen.
Vagy mindenkinek rendben van a jövedelme?
Mindenhol azt hallom, hogy kevés és még kevesebb lesz, de birka mód mindenki csak gubbaszt.
Szerintem az a bruttó 250.000 Ft nem sok számolj utána nettó 146.000Ft!
Nem hiszem, hogy ez ne járna nekik.
Annyira utálom azokat, akiket azért lehet egy információval félrevezetni, mert a legelemibb dolgok megértésére se képesek.
Az a 13%, nem béremelés, hanem a szuperbruttósítás miatt keletkező különbözet, amit amúgy is megkapnának. Senki sem fogta még fel, hogy semmilyen béremelési ajánlatot nem kaptak?!
Na így vezetnek félre tömegeket a pártok, így uszítják egymás ellen a kisembereket. A tömegek meg beszopják. Gratula.
Most ez tényleg komoly, hogy a BKV ürügyén a buszsofőrőket kell anyázni (akik nem is kaptak semmit). Szép dolog mondhatom. De manapság így megy ez (anyázni a nyuggert, a vállalkozót, a közalkalmazottat stb.). Szégyen. Egymás ellen használják ki a népcsoportokat, fent meg röhögnek rajta.
Ne vegyétek már be, gondolkodjatok!
Nem tudom, hol, melyik vidéken laksz, ahol troli is jár,amire ébredtél, de az Éles saroktól elég messze vannnak trolik, nem két percnyi gyaloglásra.
Az Éles-saroknál reggel - ja nem neked reggel, hanem a közembernek - járt a 3-as villamos és a 85-ös busz is.

Az egész poszt egy sima blöff..
Mert kicsi huszár úgy gondolta, hogy most akkor ír valamit, ha már felébredt.... ugyan a valósághoz köze sincs, de azért ír nektek. Szopjátok be, olvasók, arra vagytok.
"Lófasz van itt, nem sztrájk"

Istenem, micsoda megtiszteltetés, hogy a Zindex címlapján tudatják mindenkivel: itt vagyok! :-D
@ursus artos: Bocsáss meg te magyar vagy ugye?
Nagyon annak tünsz.
Húsz év alatt nem sikerült úgy átalakítani a tömegközlekedést, hogy átjárható legyen a város.
Húsz év alatt nem találtak egy követendő példát sem, amit a magyar viszonyokra tekintettel át lehetett volna ültetni, netán valami újat alkotni.
Húsz év alatt a nagy cégek, mint BKV, MÁV, FKFV, MALÉV stb. csak hatalmas pénznyelőként működtek, minden hatékonyság nélkül, jó drágán, de színvonaltalanul, s mára politikai pártok játékszereként, mint ki avagy befizetőhelyekként regnálnak.
Húsz év alatt nálunk építették ( vidéken ugye, kedves Budapest fan ursus artos )a legdrágább autópályákat, melyeken az útdíjak, szintén a legdrágábbak Európában.
Húsz év alatt kimutathatóan nálunk gazdagodott meg a legtöbb politikus (és környezete) mert aki nyugaton oda kerül, az kb. erről a szintről kezdi.
Soroljam még?
Magyarország, én így szeretlek!
@tothmari

Elég sokan nem kaptak béremelési ajánlatot. A versenyszférában akár fizetéscsökkentés is gyakori, nem is kevéssel. És? Érdekli a buszvezetőket, BKV alkalmazottakat?
Ma gond nélkül jutottam be a városba busszal mert azt hál isten nem a bkv üzemelteti! Viszont kényelmes volt mert nem volt rajta szinte senki! Szerintem folytassák a sztrájkot remélem kibaszák mindet! A kevesebb soförhöz kevesebb busz kell uganilyen jegyárak melett hamar le lehtne cserélni a gép parkot! A végén meg megnézzük melyik bkv-s lesz elégedett a munkanélkülivel:-))
Basti, elgurult a gyógyszer? Hogy jönnek ide a zsidók??
Buszon nem, az zihher... :)

Amúgy meg csatlakozom azok véleményéhez, akik szerint a BKV jó q..va any... (vezértől a buszsofőrig, nem kifelejtve a szakszervezeti vezetőket sem). Feloszlatni az egészet (ja, a MÁV-ot is), a helyét sóval behinteni.
@tothmari:

Értjük. De... a versenyszférában nemhogy emelés, hanem bércsökkenés a valóság. Nem is kevéssel sok helyen. Érdekli a BKV alkalmazottait? Szerintem nem.
Hölgyek, urak, a képlet egyszerű: akinek nem tetszik a keresete, bátran elmehet máshova dolgozni. Senkit nem kötnek lánccal az autóbusz mellé.

Itt, ebben az országban, egy folyamatosan közpénzből konszolidált, botrányosan veszteséges vállalat alkalmazásában ennyi pénzt lehet keresni.

Ha a tisztelt autóbuszsofőr úgy gondolja, neki ennél több jár, mert az ő tudása oly értékes, akkor menjen el, és adja el a tudását másnak.

Ja, hogy összvissz egy sima jogsija van, ami mellől még az érettségi is hiányzik, nem ért az égvilágon semmihez, nyelveket nem beszél, és max a McDonald'sba mehetne krumplit sütni harmad ennyiért?
Hát akkor tessék szépen kussolni, és örülni, hogy van munkahelye, bassza meg.
@Escobar888: igen, akik valóban a saját érdekeikért állnak ki. Csak az a gáz, hogy ez most nem a dolgozók érdekeiről szól. Szimpla politikai szarkeverés ami most megy.
@ursus artos:
:D
sztem %os arányban egál a bliccelők aránya várostól függetlenül...:)

btw... ha a kötöttpályások járnak nagy gáz nincs.
csak olyan közepes.
btw2... 9400 ft-os bérlettel a zsebemben figyelem a sztrájkot... kár,hogy nem lehet polgári engedettlennségi mozgalmat indítani a bérlet mutatásának megtagadásával... :)
btw3... a volán buszokon is van ellenőr...:) nagyon kevés sofőr dolgozik zsebre... legalábbis az "én" útvonalamon.
A 4. Metróra EDDIG ellopott 400 milliárdból mindenkit külön busz szállíthatna.

Amikor demszky akasztását követően a trágydombon rohad el a hullája az övéi között - balra egy zsidó, jobbra egy kommunista - na akkor el lehet kezdeni Budapest fejlődését építeni.
Két dolgot hozzátennék a poszthoz: 1: reggel járt a 3-as villamos- 2: És ha nem is járt volna: Aki annyira hülye, hogy negyven percet vár a hidegben, ahelyett, hogy 10 perc alatt elsétálna a Mázsa térig, az meg is érdemli a szopást.
@ursus artos:
Én se szólok bele a te alsóbivalybasznádi problémáiddal foglalkozó témába, te se pofázz bele abba, amihez az égvilágon semmi közöd.
@xenuka:
Az ilyen náci parasztoknak érdemi véleményük is van-e? Vagy ez annak számít?
@ursus artos: Köszi amit nekünk üzentél. Te hol élsz. Csak nem tanyán.
@elég.volt: ezt olvasd el légyszíves:
bkvfigyelo.blog.hu/2009/12/31/ezert_sztrajkolnak_a_bkv_nal
ennyi erővel te is megdögölhetnél (a családoddal együtt), mert tudatlan vagy... szerinted ez a gondolkodásmód normális? szerintem nem.
@Mr.AT: Így van. Kb. 200.000 Ft fizetést sehol nem kapna meg. A sztrájk nem is erről szól. Tiszta politika. A felajánlott 13%-os béremelés nem elég? Más állami cégnél, de még a magán szférában sincs ennyi, vagy egyáltalán semmi. Ezek után a szakszervezet befoghatná a pofáját. A buszsofőrök ennyire buták, hogy nem látják a sztrájk nem őértük van.
@Mr.AT: hűű na most nagyon egyet tudok érteni! Többek között azért nem járok kocsival, mert drága (ideértve a parkolóhelyet is), most meg vazze bérlettel a zsebemben mehetek kocsival dolgozni??? Baszki miért engem/minket szívatnak? Ez nem kiállás, hanem a jónép szívatásávl történő zsarolás
Én csak arra lennék kíváncsi, hogy a szakszervezetük miből fizeti a sztrájkolók napidíját? No és arra is, hogy mi lesz azzal a 13 szakszervezeti csoport tagjaival, akinek a vezetői már aláírtak? Tudniillik csak 8 szakszervezeti csoport nem írta alá. Így viszont nem lép életbe az előző csoportokra vonatkozóan sem a Kollektív Szerződés. Tehát a saját kollégáikat is szívatják a sztrájkolók. Tegnap erre a kérdésre a Gaskó azt mondta, hogy az az ő bajuk...........
Havi kb 40 millió a metróban lébecoló ellenőrök bére! Ez éves szinten durván 0,5 MILLIÁRD költség. Megmondjam mi az eredmény? Semmi. Saját tapasztalat, hogy hónapokig lehet lejárt bérlettel szaladgálni a városban? És akkor még ide lehet számolni a nem megvett jegyek és bérletek összegét. Akkor meg miről folyik a vita? Van ott pénz dögivel, csak tudni kell átcsoportosítani. Na persze lehetőleg, nem a felső vezetés zsebébe.
Az 1-es villamos viszonylagos rendszeresseggel jart delutan ketto korul.
Mint minden fórumban, itt is háromfajta bejegyzés van: igen, nem, is.

Én azok közé tartozom, akik úgy vélik, egyre tökéletesebben sikerül Magyarországon a többség számára egyre élhetetlenebb közállapotokat: életkörülményt, környezetet teremteni.
Ehhez képest semmi, ha nem érünk be egy két nap a munkahelyünkre...
@tothmari: na végre valaki,aki gondolkozik is! igen, így működik ez a szerencsétlen ország, hogy meg van vezetve ez a sokat szenvedett nép!
@Gábor mester:
@gitáros:
@APImásik:
@Rob67:
@neminge:
@mindegykivagyok:
@Palmer Eldritch:
@Nadine:
@lavór:
Ugye senki nem azért húzta fel magát ursus atos hozzászólásán, mert kikéri magának, hogy ő nem bliccel?! El kéne ezen gondolkodni.
Nem mondom, hogy a sztrájk oka, hogy bliccelnek/blicceltek, de beszólni bármire csak akkor van jogotok, ha zsebetekben a bérlet!
@ZBR:

Te kis általánosító művész. :)

Simán bunkó volt, ennyi.
Ha bérlet a zsebemben van, attól még például most nem tudom igénybe venni az előre kifizetett szolgáltatást. Reklamálni a Holdon, ügyintézni a Napban tudok.

De azt sem tudjuk, hogy a te zsebedben van-e bérlet, esetleg vonaljegy, de nem is érdekel szerintem senkit. :)
Nálunk pesti üzletben volt gond. Pl. a busz hiány miatti rengeteg autón, hogy verekszi át magát a furgon BUdéról Pestre.. volt nagy aggódás :/
Hányan vettek részt a BKV azon akciójában, hogy autósok vigyék az utasokat buszok helyett?:)
@ZBR: nálam zsebemben a bérlet, ezért azt hiszem kimondhatom, velem ne szórakozzon a szakszervezet! És vajon miért is kellene megértőnek lennem????
@Roy: Azért, ha tájékozottabb lennél akkor tudnád, hogy nem akarnak 13% emelni.

Ebből is látszik, hogy ne mmind1 ki milyen médiákat figyel.

A cél, hogy egymásnak ugrasszák az embereket. Rontsák a hangulatot. Eltereljék a figyelmet másról.

A sztrájk pedig jogos. Az egész országnak ezt kéne csinálnia.
@xenuka: Itt nem értik a viccet, de nekem mosolyt csalt az arcomra :D
Lehet nézni a TV-ben a híradókat. A következő fél hétkor van két helyen is.
@ZBR: gyűjtőjegy nem jó?

BKV figyelőre szoktál még írni?:D
en ujpestrol hazafele "telekocsiztattam", pedig nem szokasom senki se magam melle ultetni, de most kivetelt tettem

igazandibol nem bantam meg, radio helyett egyutt szidtuk a BKV-t :D
...hat en mindenkivel egyet ertek...

-Annyiert nem biztos hogy dolgoznek.
-A pekek sem kapnak tobbet, sztrajkoljanak ok is (ha egy mod van ra csak Pesten)
-Ha nem tetszik valami lepjen az ember ne toporzekoljon mint egy ovodas.
-Nem a buszsoforokon van a hangsuly.
-joggal akar ma is utazni az akinek berlete van.
-A videkiek (orszag 80%-a) joggal vannak azon felhaborodva hogy az allam menti meg minden evben a BKVt az o altaluk is fizetett adobol ...nekik nincs 3 percenkent metro (jah hogy van strada...megsugom azon viszik nektek fel a kajat videkrol). Mikor menti meg az allam Bivajbasznad egy szem buszat ha nem tudjak kifizetni a sofort? (Ursusnak valami ilyen gorcse lehetett, csak nem tudja kifejezni magat)

Ha a kedves BKV vezerigazgato es tarsaik a sajat vagyonuk minimum felevel felelosek lennenek a rajuk bizott ceg(ek)ert akkor nem lenne ilyen bortanyos a vezetes...

Hirtelen tudna nyereseges lenni egybol fogadunk?
belegondolok, de unalmas lesz mszp nélkül
ejj ejj se sztrájk, se tüntetés, se rendalírozás, se rendőrterror, se szemkilövés - csak béke, nyugalom, fejlődés

visszasírjuk mi még ferit
Váratlanul érte a sztrájk a komcsikat:

Nyílt levél
Magyar Köztársaság kormánya
Bajnai Gordon Miniszterelnök Úr!

Tisztelt Miniszterelnök Úr!

A Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) napi 3,5 millió utasának érdekében, 12.000 dolgozó és azok családtagjainak nevében szólunk Önhöz!

Másfél évvel ezelőtt hiába léptünk a nyilvánosság elé! Akkor sztrájk lett a folytatás, amely után megállapodtunk a társaság jövőképének kialakítási üteméről, és a garanciákról ennek végrehajtása érdekében.

A BKV Zrt. jelenlegi helyzete tarthatatlan, a vállalat finanszírozásának megoldatlansága, az elmúlt évek rablógazdálkodása, a múlt és a jelen politikai csatározásai vezettek oda, hogy jelenleg végelgyengülésben szenved és most már megkérdőjelezhető a biztonságos utasszállítás is.

Következmény: Nincs más lehetőségünk, csak a nyilvánosság elé lépés és a nyomásgyakorlás!

Ön nyilvánvalóan évek óta tudja, hogy a BKV finanszírozása nem megoldott! A hiányt évek óta jóváhagyja a tulajdonos! Ma már többet költ a BKV a banki kamatokra, mint amennyi kiadást a Kollektív Szerződés változatlan tartalmú fenntartása jelentene!

Ön nyilvánvalóan tudja, hogy még mindig csak a további eladósodás útjára van javaslat (30 milliárd Ft hitel)! De erre is csak javaslat van! Közel egy éve nem születik konkrét döntés, garanciavállalás az állam részéről!

Ön nyilvánvalóan évek óta tudja, hogy a BKV járműparkjának nagy része alkalmatlan a biztonságos, kulturált, európai utaskiszolgálásra!

Ön nyilvánvalóan évek óta tudja, hogy szakmailag megalapozatlan finanszírozási rendszer mellett rengeteg pénz folyik el a BKV-nál különböző gazdasági és politikai érdekek asszisztálása mellett, megkárosítva az államot, az adófizető állampolgárokat, működésképtelen helyzetbe hozva a vállalatot.

Ön nyilvánvalóan azt is jól tudja, hogy a BKV problémája nem csak a dolgozók problémája, sőt, nem csak fővárosi, hanem országos jelentőségű ügy! Az ország GDP-nek több mint 40%-át Budapesten és vonzáskörzetében termelik meg a BKV-t használó dolgozó tömegek! Éppen ezért az egész országnak fontos, hogy Budapesten a közösségi közlekedés működőképes, hatékony, megfelelően finanszírozott legyen. Ez alapfeltétele az egyéb közlekedésnek is, és egyáltalán a mozgásszabadság lehetőségének.

Ön nyilvánvalóan tudja, hogy amennyiben nem születik azonnali megoldás a helyzetre, Budapest és az agglomeráció egész közlekedése összeomlik!

Miniszterelnök Úr!

Az ügyben mindannyiunknak van döntési kötelezettsége és a következményekért felelőssége! Most az Ön kezében van a döntés!

Budapest, 2009. november 30.

BKV SZAKSZERVEZETEK!
Ki kell baszni a komplett vezetést!
A szakszervezeteknél is és a BKV-nál is.

És nem pártembereket rakni az igazgatói székekbe,
meg nem közalkalmazottakat, akik soha sem a saját vagyonukkal dolgoznak, hanem üzletembereket.

Olyanokat, akik a versenyszférában is képesek voltak megélni és profitot termelni.

Akkor lesz sírás rívás, mert egy olyan vezetés azonnal a hatékonyságra megy rá! Akkor ugye meg dolgozni kell és az elbocsátásokkal, meg átszervezésekkel jár!

Remélem mielőbb ez fog történni, hiszen a BKV szervezeti felépítése és működése még a 70-s, 80-s évek szocialista modelljére épül.
Ma meg már 2010-et írunk!
@elég.volt: Szerintem te bazd meg. Ja és még annyit keljél fel hajnali 3-lor vagy fél négykor ha bkv-s vagy és izgulj hogy minden rendben lesz aznap. Belegondoltál mekkora felelősség. Ja és rohadj meg mégegyszer. Hajrá Bkv-s dolgozok így tovább.
Ja, még valami!
Aki eddig BKV-t használt, az ne vegye elő a kocsiját!
:))
Így is sikerült kifognom pár vasárnapi vezetőt, pedig csak tíz után ültem autóba!

Előre is köszi! :DDD
@bmezei:

Ne állítsunk kettős mércét. Ha rossz busszal állnak ki a sofőrök, és mint megtudtuk, az is szabálytalan, akkor vajon kinek az érdekét nézik? Az utasokét vagy a sajátjukat? Ha a sajátjukat, akkor szó sem lehet az utasok iránti felelősség érzéséről. Kiállni nem megfelelő busszal a garázsból gyilkosság, kérlek. A vak szerencse, hogy eddig nem történt komoly baj.
@ursus artos:

Most, hogy ilyen népszerű és ismert lettél, hogyan birkózol meg a tömeg imádatával?
Csak nekem tűnt fel hogy az állam felemelte a benzin jövedéki adóját pár napja. Erre rendeztek egy kis BKV sztrájkot, hadd fogyjon a benzin meg a gázolaj... Számolja már ki nekem valaki hogy ezen mennyit kaszált megint az állam hogy több tízezerrel több autó rótta ma az utakat.....
És engem ki fog kártéríteni, hogy ma kb.3 ember tévedt be a boltomba? Több ezer forintos bevételkiesést majd követeljem a BKV-n? Pfff...
Ki fogja a Lehel piacon és a több ezer egyéb helyen lévő árust kártéríteni akiknek ma kb. annyi volt a napi bevétele mint máskor 1 óra alatt. A sok megmaradt pékárut és egyéb tejterméket pedig úgy ahogy van dobhatják ki a kukába.....mert nem volt aki megvegye...
Ki fogja a bérletesek kárát megtéríteni akik BECSÜLETESEN ( már ha ezt a szót még ismeri valaki...)megveszik a bérletet és szart se kapnak érte. Vagyis de bocsánat: Sztrájkot, korrupt vezetőket,járatkiesést,rothadó buszokat jéghideg fűtetlen, IQ szegény kötekedő orkokat. ÉÉÉÉÉÉÉÉsssss Európa LEGDRÁGÁBB JEGYÁRAIT! ISMÉTLEM EURÓPA LEGDRÁGÁBB JEGYÁRAIT!!!!!!!!!
Mikor veszi már a MAGYAR ember a bátorságot hogy szembeszálljon a korrupcióval és kinyilvánítsa végre a véleményét, ne csak nyeljen nyeljen élete végéig.
Más... ha már fel%&+"!@am az agyam...

Mi az hogy szuperbruttósítás? Magyarázza már nekem el valaki hogy mi az hogy az általunk megkeresett jövedelmet felszorozza az állam 1,27% al? Milyen jogon? Ez nem tűnt fel senkinek hogy itt is megvagyunk vezetve? Nem kicsit nagyon!
Szánalom hogy még mindig itt tartunk 21 évvel a rendszerváltás után. Mutyiland 2010!
Szánalom ez az ország sajnos még mindig.
És most gyalogolhatok haza 19 kilométert.
Köszönöm

BKV "ÖNNEK JÁR"
@Kütyüuniverzoom:
"ÉÉÉÉÉÉÉÉsssss Európa LEGDRÁGÁBB JEGYÁRAIT! ISMÉTLEM EURÓPA LEGDRÁGÁBB JEGYÁRAIT!!!!!!!!!"

Te merre jartal Europaban mond? Persze draga, de azert ne hergeld magad bele a hulyesegbe.

Szimplan europai arak vannak ... es negyede europai fizetesek.
Ja és azok a beteg nevében is mi kérünk elnézést akik a mai nap nem tudták igénybe venni semelyik BKV járatot és esetleg nem értek be időbe a műtőbe, balesetire,körzeti rendelőbe kórházba!
@Francekellregisztralni:

Már megnyugodtam köszi :)
Amúgy pl Milánó: 3 EUR a napijegy.... Meg is lepődtem... De meg lehet említeni akár Bécset, Prágát, Stockholmot,Münchent...stbstb....
@Kütyüuniverzoom:

Oké, megemlítettük. :) Ettől nem olcsóbb itt a jegy. 300 ft 1 megálló is, vagy a végállomástól végállomásig való utazás is. Vicc.
@Kütyüuniverzoom:

Dublin: vonaljegy 2.2EUR, napi jegy 6EUR...es ez csak buszos (2 villamos vonal van, 1 vonat es nincs egy deka metro)
Oslo: rohadt draga, fenti a masfelszerese kb (nem emlekszem pontosan)
Dortmund es Stuttgart is ugy remlik hogy inkabb gyalogoltam mert a kombi berlet rohadt draga volt. Viszont szolgaltatas is jo...ezer millio metro-vonat-villamos agyon vissza minden hol.
Bermuda havijegy 50 dollár.(9000 Ft)
(Bermuda csak megjegyzem a világ 3. leggazdagabb országa-szigete)

:-)
@tothmari: EGYETÉRTEK!!! SZÍVEMBŐL SZÓLTÁL!!
Minek bohockodni hulye nevu szervezetekkel? AK47, meg egy lada loszer minden allampolgarnak, aztan irtsuk egymast!
Itt ha veletlen sikerul egy csoport faszkalapnak egy iranyba menni barmilyen okbol, azt a tobbi faszkalap azonnal ferden nezi es gatolja, ahogy tudja.
Elmegy a kurva anyjaba mindenki, aki beszologat (az egyebkent szinten faszkalap) bkv-soknak. Roviden: menjetek mindannyian az anyatokba... ja, tudom, menjek en is. Errol beszelek bazmeg.
@lavór: Rosszul tudod! A sztrájk azok miatt is van, akiknek nincs érdekképviseletük!
Szerencse, hogy csehben nincs békávé, meg otthon is szinte a hegyekben lakunk, szóval oda meg elég a szánkó...
@Hirmondo Helen: Na, rohadjal meg te is akkor a szankoddal egyutt :)
@lavór: Láttad-e vasárnap a Szólás szabadságát? Bajnai mondta, hogy a közférában 16%-os bércsökkenés volt az elmúlt évben, amibe beleszámolták a most kiutalt 450-850 ezer forintos Cafetériát is. Nem mindegy, hogy bruttó 200-250 ezerből, vagy 800 900 ezerből vonnak 13-16%-ot. MERT UGY-E A MARADÉKBÓL MEG IS KÉNE ÉLNI!!!!! SZÁMOLJ!!
@ursus artos: jé, a Holdon is van Internet? Szerinted én pakoltam zsebre azt a vagon pénzt, amiből a BKV vígan lecserélhetné a fél buszgarnitúráját, nyuszifül? Szerintem nem. Hanem egy (kettő, három) BKV-s főbanya, aki meredeken szarik rája, hogy mi az ábra az átlag BKV-dolgozóval, az utasokkal, a járművekkel, és egyáltalán. Zabálják a lóvét, aztán a sofőrök béréből akarják levonni, meg a bérletet még vásárló ágyútöltelékekkel (például velem is) megfizettetni. Az egy külön kabaré, mikor hallom, hogy ember felszáll a metróra. Megmutatja a bérletét a lejáratnál, jön a metró, ember leül, néz, egyszercsak mit lát? Egy karszalagos ellenőrt. A metróban, biztos ami biztos.
@Mr.AT: aha. És csak úgy vagdossák az ember után a munkahelyeket. Ciki, mi, hogy valaki munkával pénzt akar keresni? Neked biztos van érettségid, és tessék, észt mégse adtak mellé.
Szerintem meg teljesen rendben van ez a sztrájk.
Nem is értem hogy lett ilyen nagy támogatása itt oroszjózsinak meg bolgárúrnak, meg Demszkynek akik szintén sokakhoz hasonlóan útonállóknak tarják a BKV-sokat.
Tartsatok ki,dőljön össze ez a kupleráj.
Orbán alatt egy deka sztrájk nem lesz, fogadjunk.
@ursus artos: te mekkora köcsög vagy, vidéki tajparaszt!
Megáll az eszem!

Tipikus magyar hozzáállás: nem azért alapítunk szervezetet, hogy midenkinek jobb legyen, (pl. sztrájkolnak a pékek is, hogy nyomatékot adjanak a BKV-sok sztrájkjának), hanem azért, hogy megszívassuk azt, aki sztrájkol. Aki meg határon kívüi magyar az azé dögöljön meg, aki buzi azé, aki szőke azé, stb.

Kádár bácsiéknak ennyire sikerült a szolidaritást szétverni az egész társadalomban. Szomorú.
@bunko_jobbos: Te meg aze' rohadj meg, mert igazad van
@Francekellregisztralni: +1 de 100%-osan!
az sztrájkol aki gyávaahhoz,hogy lépni merjen. Keressen munkahelyet ahol megkapja azt a bért amit érdemel szerinte.
Egyik forumon volt bussofőr büszkén mesélte, hogy élete legjobb döntése volt lelépni és saját céget létrehozni.
Többi is követhetné sztájk helyett...

@azértmertcsak: Kis naiv:)
MSZP nyuszi volt mindenhez. Fidesz keményebben fog fellépni, Jobbik meg kb. élessel lövet majd. Csőcseléknek eddig volt jó dolga..

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tipelős politikai oldal
örüljenek hogy dolgozhatnak 11 % os a munkanélküliség,mindenhol csökkentés van.
Mit akarnak még???
Érdekes, esetleg megfogadandó ötleteket boncolgat a poszt. :)
@Mollyka08:

És amit bajnai mond, az úgy is van. Na ja. Nézzen tévét, aki kíváncsi rá. Én nem.
@Mollyka08:

Ezt hol olvastad? Tehát a pékek miatt is sztrájkolnak, meg a mit tudom én kikért. Lehet, csak akkor elég rosszul kommunikálják. :)
Látjátok! Itt is csak a vagdalkozás folyik.... Ebben az országban ember embernek farkasa! EZT ÉRTÉK EL A SZOCIK és a SZADESZ! Legyen az új jelszó: SZOLIDARITÁS! Te velem, én pedig veled! Teremtsünk magunknak élhető országot és rúgjuk ki ezt a link bagázst, amely hosszú ideje a nyakunkon ül és megoszt minket. Nem a buszvezető a hibás! Az a vezető/miniszer/politikus a hibás, aki megosztja az országot! És aki ebbe a helyzetbe hozta az országot!
Jól teszik hogy sztrájkolnak.Kevés helyen van már ilyen bivalyerős szakszervezet és egyáltalán szakszervezet,mint a bkv-nál!Remélem elérik amit szeretnének!
Én teljesen egyetértek a sztrájkoló BKV-sokkal!

Teljesen igazuk van! Ideje volt már kiállniuk emberi jogaikért, igazukért, munkájukért, értünk ( életveszélyes buszok??? )- és példát mutatni ennek a zombi állapotban lévő népnek, hogy mit is kell csinálni, ha a kormány tönkre akar tenni mindent, mielött elveszti örökre a hatalmat. Tűrni lehet, tűrni kell, tűrni érdemes - amíg van értelme, amíg a szakma szeretetét el nem nyomják, a betevő falatot el nem vonják.

Minden tisztességes becsületes magyar embernek a BKV-sok mellé kell állnia! Nincs más lehetőség, leáll minden, hát leáll - lehet ÁLTALÁNOS SZTRÁJK is (épp ideje lenne) aztán egy hét után rájönnek, hogy ki az úr a háznál! Legközelebb kétszer is meggondolják.

Külföldön a teljes útzár is bevett tiltakozási forma, akkor mi ez a hiszti rinya műsorosest úgy, hogy jár a metró, villamosok, 200 busz stb? Ugyan kérem. Persze, csak a kirívó esetek jutnak el hozzánk, az attrocitások, a támogató megszólalások nem érdekesek a médiának. Szóval azért azt se higyjük, hogy annyian vannak a sztrájkolók ellen, amilyen arányban a híradóban megnyilatkoznak vagy beszámolnak róla.

Long story short:

aki egy BKV-snak a jelenlétemben be mer szólni, az nyugodtan készüljön fel arra, hogy úgy leordítom a haját a fejéről, hogy a korpa is csak hálni jár majd a helyére, aztán a velem egyetértő utasokkal joint venture-ben lerugdosom/lököm/rángatom a buszról/villamosról, aztán a járdán, nagy nyilvánosság elött, beleszarok szépen a szájába.
Borzasztó a rövidlátóknak ez a hatalmas tömege.
A hozzászólók többségének az itélőképessége, azoknak a legbutább állatoknak a szintjén van, amelyekre ha bottal támadnak, a botba marnak bele, nem abba, aki a botot markolja.
1. Nem a legalul lévő melósok felelnek azért, hogy a BKV, MÁV, ... hol tart. Nem ők döntöttek a beszerzésekről, a karbantartásról, .... Nem ők kötötték a mutyiszerződéseket, nem ők vették fel a kenőpénzeket ... Akik sokmilliós költséggel utaztak tapasztalatcserére, hogy utána ne csináljanak semmit, azok sem a melósok voltak.
2. Hogy a buszvezetők, villamosvezetők, ... között vannak bunkók, rosszindulatúak? - Képzeljétek el, őket sem a többi buszvezető, villamosvezető, ... vette fel. És azt a rendszert sem ők találták, amelyben nics érdemi ellenőrzés, ...; amelyben akiknek az alkalmazottak kiválogatása, értékelése és - ha kell - a kirúgása lenne a feladata, egészen mással vannak elfoglalva.
3. A legborzasztóbb, hogy a többség arra büszke, hogy ő milyen jól megtanult kussolni. Hogy bezzeg vele sokkal jobban ki van b@szva, mint a békávésokkal, de ő lám milyen f@szán tűri. És lehetőleg dögöljön meg mindenki, aki nem kussol olyan f@szául, ahogy ő teszi.
Ha ennyire kevés szolidaritás szorult belénk - bérből élőkbe -, akkor nagyon vékony hártya választ el mindannyiunkat a hajléktalanléttől. (Titeket is, akik a kussolástokra annyira büszkék vagytok.)
Nekem tetszik a sztrajk hangulat! Nem irigylem azokat, akik kulso keruletben laknak, mert onnan szop@s bejonni. Teny. De vegre normalis elet volt a varosban, emberek setaltak az utcan, megalltak a kirakatok elott, Karacsonykor eltem at ilyet utoljara. Vegre a rendorok is kitettek a valagukat az utcara, megtarthatnak ezt a joszokasukat! Egyedul az utcazeneszeket hianyoltam meg a popcorn arusokat, akik megkoronazhattak volna a napot :)
@Littlejohn: ez nem csak a szocik muve. Ehhez ugyanugy hozzajarult a fidesz is...
"Minden tisztességes becsületes magyar embernek a BKV-sok mellé kell állnia!"

a hülyét kihagytad
@Kukori és Kotkoda: gondolom mindenki rajtad kivul... :)
igen, téged nem tettelek bele külön
süti beállítások módosítása