Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: telex.hu/gazdasag/2024/04/27/v0-vasut-vonat-kina-szijjarto-beruhazas-epites-ferihegy-hitel "„A ko... (2024.04.27. 09:29) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.01.03. 14:15 Fabius

Vásáry komédia

Címkék: vásáry andré kiscsillagok

Sej, rögös ám a popcelebbé válás útja. Vagy elpuffanthatok egy másik frázist is, miszerint ilyen ez a popszakma.
Az előadó kiáll a színpadra, kiteszi szívét-lelkét, majd a nép és a kritikus ítészek jól megaszondják a tutit a produkcióról. Neki pedig tűrni kell. Vagy perelni. Esetleg sértettségében hülyeségeket nyilatkozni.

Vásáry André és produkciója önmagában is megosztja az embereket. Sokan -köztük én is- nem képesek összerakni fejben ezt a hangot  hímnemű emberrel. A tehetségen nem vitatkozom, nem vagyok kompetens, egyszerűen nekem nem fér össze ez a két dolog. Nem kell ehhez homofóbnak sem lenni, egyszerűen tetszés helyett viszolygást vált ki, és kész.
Vannak viszont kompetens emberek, akik nem átallanak kritikát megfogalmazni, vélt igazukat példákkal alátámasztani. A quart.hu-n megjelent írás ezt teszi, érdemes elolvasni és elgondolkodni rajta még akkor is, ha szerzőjének szubjektív véleményével nem is ért feltétlenül egyet mindenki.

Nincs választás, a csillagocskáknak is szembesülni kell a vérvalóval: aki kurvának (közszereplőnek) áll, azt bizony időnként megdugják. A média erőlteti is ezt a vonalat, hiszen a blikk-bors-velvet szentháromság számára eladható terméket kell belőlük gyártani. A bors taknyot felszedő gyöngytyúk módjára le is csapott az elmarasztaló kritikára, megszólaltatta Andrét, aki szipogva jelentette ki: bácsi kérem, genyózni nem ér!
Bennem felröhögött a kisördög, és amúgy üvegtigrisesen föltette a kérdést: perelünk, Andrékám, perelünk?
Vagy csak a vásári komédia újabb felvonásának tanúi vagyunk, mint már annyiszor? Például legutóbb állításod szerint mindössze néhány szavazattal kaptál ki Tabánitól, de azóta kiderült, valójában mindössze negyedik lettél a szavazatok alapján. Fura módon ezért nem akartál perben-haragban állni senkivel.

De ha már Tabáni is szóba került, vele is megetetik a szaros szendvicset. Aktuális kedvencem, ahogy elődje Utasi Árpi üzen neki a blikkben. Tudom, bulvárt olvasni ősi román szokás, de ezeken az irományokon elkapar az agyam, mint tuningolt Verhovina a gyöngyharmatban.
Szóval Árpika szerint Tabáninak nem való a sztárság. A 16 évesen mesemondóból pszichoanalitikussá lett kiscsávó szerint Tabáni lelkileg gyenge, és nem fogja tudni elviselni a sztresszt, a nyomást és az irigyeket. Ezek a szavak akár igazak is lehetnek, ha nem egy vidéki kamasz szájából igyekeznének kirángatni őket. De gondolom az újabb tizenöt perc köztudatba kerülés, és az ezért leeső apró nem jött rosszul az Utasi családnak.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr191641810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hál'istennek elolvasol helyettem is minden szart, így már nekem nem kell. bocs!
de Andrét én sem nagyon tudtam /tudom hová tenni. nincs semmilyen komoly zenei műveltségem, de fülem igen. nem veheti fel a versenyt (egyelőre?) egy női szopránnal, ezt felesleges volt erőltetnie. férfiszoprán ügyben tájékozatkan vagyok, de pl. Bocelli azért jobban tetszik. szóval kíváncsi vagyok, hogyan tovább. tippem a megyar celeb világ popritmusban.
@Vagyok, aki vagyok...: előnyben vagy, nekem fülem sincs. Illetve van, de max arra jó, hogy legyezzem magam vele. :-)
Viszont szerintem Andrénak eljött a döntés pillanata: címlapok vagy színpadok hőse akar lenni? Az egyikre már alkalmas, a másikra még izmozni kell, és nem a szájalóizmokkal...
a hang az adottság, semmi baj vele.
a többi 'sztárságos' dologról pedig csak közhely jut eszembe: ..aki korpa közé keveredik...
Mivel nem néztem, rákerestem:)
Farinelli jutott eszembe róla, asszem a XVIII. sz-ban volt nagyon híres énekes, igaz, őt gyerekkorában (mutálás előtt) kasztrálták a gyönyörű hang érdekében. van ebben valami borzongató, h egy férfi női hangon énekel, nekem bejön:) A Farinelli, a kasztrált c. filmet ajánlom megnézésre, nekem egyik kedvencem.
süti beállítások módosítása