Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/28/ki-kell-adnia-az-mvm-gazkereskedojenek-hogy-kik-kereshettek-az-orosz-magyar-gaza... (2024.04.28. 17:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.12.17. 14:30 Fabius

Csütörtöki szemfolyató

Vorgnak ajánlva :-) Jah, és természetesen mindenki másnak is.

Ki van a képen? 




provided by flash-gear.com

 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr601604498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

véletlenül kikattintottam a kirakómezőből és az egész eddigi munkám, ami még csak a keret volt, elveszett.
Vajon mennyire van kedvem újra nekiállni? Bazi apró...
@Vorg a Halhatatlan Báró: bazi apró, és a megfejtendő "személy" is igazi kihívás, még neked is ;-)
Játszani tessék, ne kattintgatni :-))
legalább tíz darabka hiányzik az enyémből.
Egyelőre fingom nincs kicsoda, tényleg kihívásnak tűnik, majd jön Záporka vagy poáró, aztán megfejti mire haza érek, mert most bizony el kell indulni az isibe a kölökért.
@Vorg a Halhatatlan Báró: nekem is hiányzik a néni fejéből meg a másik néniből is, igaz még nem raktam ki teljesen, de azok a részek eltűntek:)
Viszont nemtom kik ezek, vmi segíccség?:)
@poáró: "ezek" igazából "ez", és a személyt sem véletlenül tettem idézőjelbe itt feljebb :-)
@Fabius: időközben ez már nekem is leesett, de továbbra sem tudom. Valamiért állandóan a szent grál őrzője jut eszembe az indiana jonesból :D
@poáró: háátőőő...nem :-) ettől 'istenibb' sugallatra van szükséged :-)
@Fabius: höhö, "isteni" sugallatra sem tudom, passzolom vki másnak:)
nemtom hányszor sikerült elküldeni a kommentet, bocsi:)
@poáró: Sokszor, de a többit kiszedtem :-))
Szóval, isteni sugallat nem segít...És ha azt mondom, Asimov is írt novellát ilyen címmel? :-)
Nekem golyózik a szemem. Átnéztem a novellákat, kerestem képeket, isteneket kutattam, nem lelem ezt a büdös képet....
Azért könnyű mégsem lehet egy feladvány...:-) 'Luna' megsértődne...;-)
nu hát újult erővel, vmi hold istene nap istene ilyesmire gondoltam volna (persze Gladia ilyenkor nincs, pedig ő nagy asimov fan), mert hogy volt egy a hold tragédiája c. novellája. Nézegettem isteneket, nadehogynepersze egyik sem az:)
@poáró: én nem adnám fel ilyen könnyen ezt a vonalat ;-) Ez az alak ráadásul két néven is ismert, ezek közül Luna csak az egyik...:-)
@Fabius: Luna meg Selene az egyik gondolom, mint a téma kiváló szakértője :) aztán beírtam a gugliba őket előbb külön külön aztán együtt, az együttes beírásnál kaptam sok nagy mellű luvnyát:) de még mindig nincs meg hehe
Selenével én is szórakáztam, nagy mellű csajt nem láttam :D
@poáró: Muhaha, kipróbáltam, nekem is kidobott sok hasonlót :-)) De nem...ez inkább boszorkányság...
Valami uránusz nászára vagy ilyesmi gondoltam, de nem találok ilyet. Egyesül földanyával meg mit tudom én, legalább okosodok. A mitológia totál kiesett már, csak egy-két momentum maradt meg.
@Vorg a Halhatatlan Báró: mindig csak az a szex...:-D De ezúttal nem, ebben az esetben nincs 'nászolás' :-) Akkor sem, ha a 'személy' maga a termékenység.
@Fabius: na hát beírok ide pár nevet, te meg bólogass, ha vmelyik jó:)
luna, diana, selene (ezek itten a holdistennők, bizony, én ezt nagyon vágom), Cernunnos ,Pan, Magna Mater, Gaia, Gea
@poáró: bólogatni nem tudok, csak csóválni a fejem :-)

Követői szerint "tégy amit akarsz, de ne árts" :-)
@Fabius: hát ezeket is vmi wicca-s oldalról másoltam. Sőőőőőt, csak nem jól írtam, háromarcú holdistennő. Aztabaszta ez kemény volt:D mostmá' a képet is megtaláltam, hátradől, levegő kifúj, megpihen.:)
@poáró: annyakínnya, szép munka, gratulálok!
@poáró: gratulálok! :-) No, szusszanjatok egyet, dél körül kaptok újat ha igénylitek :-)
süti beállítások módosítása