Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Aki akkugyárban dolgozik, az mennyire van biztonságban? Mennyire jó érzés dolgozni menni, nap min... (2024.04.24. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.12.10. 15:19 Fabius

Ájláv fotósopp

Címkék: játék rejtvény puzzle

A játékínség elkerülésére fogadjátok szeretettel.




provided by flash-gear.com

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr971588315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvan, de nem írom ide, hadd fejtse meg más is :-)
Érdekes, nekem elsőre ő ugrott be :-)))
baszki, te is megérdemelsz lassan egy jó kis bünti talicskát :-) a szemem kifolyt amíg kiraktam, igaz mobilon :-D

viszont akármennyire nagyítom, nem tudom ki ez, ha tippelnem kellene amy winehouse-ra tennék.
debreceni zita? erősen csak tipp, a haja miatt:)
@Gladia Delmarre: na ennyit vacakolni vele, pedig csak a fejének egy részét raktam ki:) és télleg a debreceni az pont írni akartam, nade jól elszórakoztam az időt. grat nektek csajok:)
@úriparaszt: *nagyon röhög* mázlid van :-D Épp be akartam írni, a hajszín stimmel, mire Gladia megfejtette :-) Záporkának is egyből beugrott, de a kedvemért nem lett poén gyilkos :-)
@Fabius: azt hiszem ezen a vonalon nem vagyok túl erős, csak nagyjából tudom ki-kicsoda :-)
@úriparaszt: sebaj, a lányok amilyen erősek minden játékban, úgyis föl kel kötnünk a gatyát :-)
süti beállítások módosítása