Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/04/16/belgium-orban-natcon-betiltas-miniszterelnok/ magyarnemzet.hu/kulfold/20... (2024.04.16. 20:51) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.29. 15:52 Fabius

Akasztják a hóhért-reloaded

Záporka szent meggyőződése, tartozunk a tanyagazdának heti egy feladvánnyal ;-) Természetesen mindenki játszik, aki kedvet érez, a feladvány nem kizárólagos.

Csavartam egyet a dolgon. A képnek és a betűkből kirakható személynek köze van egymáshoz. Ki ő, és hol járunk?

c,c,d,e,e,h,i,l,r,o,s

 

 




provided by flash-gear.com

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr341561010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

7-kor jövök, addig tilos megfejteni! ;-D
Kíváncsian várom ;-D
Csak szólok, nekem hiányzott 15 db, szerintem a kép mellé csúsztak, de nem tudom előhalászni őket.
@Záporka: nekem csak 12, de attól még látszik :-) most jön az érdemi része ;)
hmm, tutira vettem, hogy ez egy afrikai krátertó, de most már kb az összeset láttam, egyiknek sincs ilyen meredek fala :-) persze mostanra már nem csak afrikában lettem bizonytalan, hanem a krátertóban is. :)
A kontinens jó irány...:-) Már amennyiben van rajta azonos nevű egykori ország, és kutyafajta ;-) Tán' a betűk segítenek...
hát, mára abba kell hagynom, majd reggel ezzel kezdek :-)
amúgy az egyetlen volt ország/kutyafajta kapocs (amiről tudok) a perzsa agár, de én nem vagyok kenneltulaj :-D
Perzsa fan vagy? :-)) Sok dologhoz volt közük, de ehhez speciel nem :-) Álmodban jusson eszedbe egy ember, akiről államot, kutyafajtát neveztek el egykor, és még a képhez is köze van :-)
Fabius, nem vagy te kicsit túlságosan is kegyetlen?:DDDDD
@Gladia Delmarre: Én? Dehogy :-D Mindent megadtam a megfejtéshez :-)) Az ember nevének betűit, a helyet képen ahol ő az lehetett, aki :-)) Meghatározást, ami szűkíti a kört, mert ezeknek megfelelő ember -tudtommal- egyetlen egy van a világon ;-)

Egyébként pedig úriparaszt 'szadizhat' minket egész héten, nekem egy nap alatt kell kiélni magamból mindent :-D:-D
@Fabius: hát azé' ez nem ugyanaz :)
1. végigmentem az összes kutyafajtán először fejben de az kevé lett, tehát telefonon leszedtem a netről a listákat, angolul-magyarul. van több is ami állam vagy ország de a betűk nem stimmelnek, ehhez képest a személyen már nem is kell gondolkoznom mert ugye nagyjából sincs meg az elkövető, pedig legóztam legalább keresztnévre, az e jött be
2. az összes említésre méltó kráter/meterorit tavat átnéztem, valószinű egyik sem mert túl meredek a fala, maradtak a tengerszemek.
3. azokat is átnéztem :-)

ráadásul a növényzet alapján ez egy jó kicsi tó, akárhol is van :-)
Emberünk bár személyisége jelentős, keresztneve nem túl férfias :-)
A "tó" nem tó, hanem valami, ami gazdaggá tett sok embert :-)
Az "oroszlánkutya" valóban ritka, de itthon is tenyésztik ;-)
A "tó" egykor dombocska volt, úgy hívták Colesberg Kopje...
hát bakker, hogy lehet olyan arcot feladni, akiről a wikipédiában is csak négy sor van ? :-)
ráadásul a rhodesia/rhodesian (mint orszag/kutya) szavakon kétszer is átmentem, mindkétszer megbukott az 'a' és az 'n' betűn.
hát, ez esélytelen volt, hogy csak úgy kitaláljam :)
röhögni fogsz, innen jött a megfejtés:
www.cs.cmu.edu/~dst/Library/Shelf/miller/bfm15.htm
@úriparaszt: egy betűvel nem mondtam, hogy ez könnyű :-) Minden tiszteletem a kitartásodért *kalapját lengetve mélyen meghajol* :-)
Gondoltam a többiek majd csak tippelnek, segítenek, de hagytak kínlódni...:-)
@Fabius: Jah, azért négy sornál több van róla a wikin, igaz nem magyarul. Talán érdemes elolvasni (gugli lefordítja) nem volt egy unalmas ember :-)

en.wikipedia.org/wiki/Cecil_Rhodes
@Fabius: közel ötezer képet lapoztam át a gugliban, valamiért biztos voltam benne hogy már láttam.
utólag könnyű volt rájönni, mivel a bányatavakkal kezdtem, csak azt elvetetem, merthogy azok mind csigásak... csak egyet kellett volna lapoznom :-|
no meg itt is jártam régebben, így már könnyebb volt:
www.bukisa.com/articles/102170_the-magnificent-great-holes-in-the-world
itt is jól látszanak a csigák, és igen ez is rajta van a listán. hiába amit betolok a memóriámba az kilök valamit a másik oldalon, már csak csökken a kapacitása.. :-D
@úriparaszt: Ismerős helyzet...:-) Én akkor jártam így, mikor belökted egy feladványnál a 'japánok szent autója' ápdétet :-)
Óh, mondom mindjárt meglesz...Ahha, csak a hülye sportautós reflex működött, vagyis szent autó=Subaru, és körbe jártam a Fuji hitvilágát ától zéig :-D
Ne tudd meg, mikor leesett végre, nem Subaru, hanem a "mezei" Mazdáról beszélünk...:-D
Azt a káromkodást, hogy egy lépésre voltam a megfejtéstől, helyette fél éjjel kóboroltam tündérek és démonok között feleslegesen :-))
süti beállítások módosítása