Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/04/20/lajtania-bezenye-beruhazas-nagy-istvan "a hitelezőknek – ingatlancége... (2024.04.20. 07:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.26. 12:30 úriparaszt

Csütörtöki talicska

Címkék: játék rejtvény puzzle

Ha már egész nap szülői értekezlet folyik, legyen duplakávé mellé ajánlott. ;-) Kicsit sok a tologatás, cserébe könnyen felismerhető. :->

Tehát, ki is van a képen? 

 




provided by flash-gear.com

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr611553656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@úriparaszt: Az tuti, hogy ha valaki közben megfejtette volna, én soha a büdös életben többet egy ilyen apróra faragott talicskát nem raktam volna ki. Mert vagy fél órát tutira szenvedtem vele, volt darab, amit nem is láttam.
Szóval igenis büszke vagyok magamra és bocsánatot kérek azoktól, akik esetleg közben rakosgatták és elhappoltam előlük a gratulát :)
@Vorg a Halhatatlan Báró: mára várhatóan ennyi rejtvény jutott, gondoltam legalább kicsit ellesztek vele. genyó dolog sokilyen kis bigyóval talicskázni, de az ember már csak ilyen, nem adja fel :-)
Most volt időm ránézni, és éppen írni akartam, kevés dolog egyenlő a lehetetlennel, de a fehér alapon fehér darabkák rakosgatása, háááát....legalábbis közel van hozzá :-D
Erre Vorg már meg is fejtette :-)
@Fabius: köhöm..a kék ég, zöld fű, szürke hegyek persze leányálom... ;-D
@úriparaszt: khmmm...mellesleg nem azt álmodják a lányok, hogy szikrázóan kék ég alatt, a szürke hegyek árnyékából felbukkan a henci fehér táltosparipán, és a harsogóan zöld gyepen hancúroznak életük végéig? Mikozben rájuk szórja fehér virágját a pitypang, és a nádi poszáta fütyöl altatódalocskát... :-D :-D
@Fabius: öhöm, akárhogy erőlködöm, nem emlékszem, hogy lett volna ilyen vágyam. mármint fehér herceg, akármilyen paripán, kék ég és szürke hegyek :-D
@úriparaszt: Nem is rád céloztam, hanem 'leányálom' kitételedre :-D Vagyis 'nemértem' a kritikát, mikor még a leányálmoknak is megfelelt a feladvány :-D :-D
Egyébként meg Záporka ötlete volt, magamtól nem vagyok ilyen szellemes :-))
@Fabius: persze, írni is záporka ír helyetted ;-) kár, hogy nem a bemézesmadzagolt témában ;-D
@úriparaszt: Írni én szoktam. Ő csak diktál :-D (dehogy :-)) )
A madzaghoz annyit, ami késik az -talán- csak nincs még itt :-)
süti beállítások módosítása