Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.25. 10:30 Fabius

Rémálom a Havlickova utcában

 Az van, hogy itt a nagy Csehországban igyekszem nem elaludni reggelente. Ezért beállítottam az ébresztőt a panzióban, ami olyan kínai piacos rádiós izé.

Így esett a rettenet, hajnalban arra ébredtem, Hacser Józsa énekel cseh autentikus népdalokat, és Darth Wader kíséri szájharmónikán, dorombon és köcsögdudán egyszerre, mint egy zenebohóc az erő sötét oldaláról. 
Aztakurva! -gondoltam,- ez csak valami idióta rémálom lehet, ezért óvatosan turkálni kezdtem kezemmel a párna alatt, hisz minden rémfilmben legalább egy stukker, jobb esetben ágyú, RPG rakétavető, rejtőző SWAT alakulat található ott.
De nem volt szerencsém. Tehát vagy ébren vagyok, vagy egy számomra ismeretlen forgatókönyv író balul sikerült művének főszerepébe csöppentem. Kétségbe esve tapogatóztam az éjjeli szekrényen hagyott telefonom után, közben átfutott az agyamon, miként tudnám önvédelmi fegyverré alakítani a finn mobilipar eme remekét. Húsz év kézilabda után álmomból riadva is halálos dobást tudok bevinni egy ekkora szobában bármilyen démonnak.
Éppen kezdtem egy ágyon felejtett teleszart zoknira hasonlítani, mikor Hacser Józsa felfüggesztette az idegek cincálását, és felharsant a hangszórókból:
 
Dobreránó! Milá násze poszluhácse, szedm hodín rikáme novinki!
 
Vagyis ébren vagyok, elvileg hírmondás zajlik, megnyugodhatok. Hurrá. Elbotorkáltam a zuhanyzóig, és a kabinban ismét gondolkodóba estem: ez mindig ilyen szűk és kicsi volt, vagy én nőttem meg ennél is nagyobbra egyetlen éjszaka alatt? Töprengésemet a szoba kinyíló ajtajának hangja szakította félbe. Bakker! Ki a bánatos lankadt pénisz mászik be hozzám hajnalok hajnalán? Léptei súlyából ítélve férfi, talán maga Norman Bates jön ébreszteni?? Körbe néztem volna, ha nem vagyok éppen beszorulva a zuhanyfülkébe, így csak a falból kitépett zuhanyrózsa jöhetett számításba fegyverként. Rámarkoltam izomból, de a kitépés előtti pillanatban megszólalt az árnyék Jirek kolléga hangján:
 
Fászombászmek, kde jeszty?
 
Hol lennék, zuhanyoznék ha hagynál -morogtam, és gyorsan összekaptam magam. Kint a kocsi előtt fekvő, és közeledtünkre morgással reagáló kutyán már meg sem lepődtem. Hagytam Jireket kibontakozni, vívjon meg ő Cujo-val. A fülkébe jutva kihagytam a Rudolf Diesel emlékpercet, indulásra ösztökéltem a vasat. Ami persze nem örült ennek, és önálló akarattal úgy járt, ahogy éppen akart. Christine, te vagy? -suttogtam megilletődve a kormánynak, miközben felengedtem a kuplungot, és igyekeztem minél gyorsabban messze kerülni a helytől.
 
Paranoiás szép napot mindenkinek...!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr981551008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A végén még a gommózis is megtámad, vagy a baltás gyilkos :D
@Vorg a Halhatatlan Báró: Muhaha, a vezetéknevem alapján jobban kéne félnem a gommózistól, mint a baltás gyilkostól :-D :-D
Ma nekem is volt horrorfílingem:) postot is akartam írni belőle, de így inkább ide írom:
bevásárlás után ahogy kanyarodtam ki a parkolóból, egy sereg varjú szállt el fölöttem, némelyik az út szélére telepedett, némelyik a kerítésre, páran meg a kocsim felett körözött pár pillanatig. Igazi hitchcocki érzés volt, pedig a nap hétágra sütött:) De nem követtek, valszeg a mellettünk lévő szántóföld vonzhatta oda őket:)
@Gladia Delmarre: pedig csinálhattunk volna szerdai horrorpartit ;-D
én attól félek, a 2. szerdai ébredésem lesz valami ilyesmi... na megyek valami vidámabbat olvasni :)
@Gladia Delmarre: Hitchkock, Madarak. Te meg Tippi Hedren :)
jó volt ez a kis szösszenet. Most erről eszembejutott a Pánik c. magyar film, amit nemrég láttam. Van benne egy srác aki annyira parázik az anyjától, mert azt hiszi földönkívüli:)
süti beállítások módosítása