Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "Kérdéses, hogy mennyivel haladhatott a sofőr, amikor megcsúszott, hiszen a képek alapján hatalmas... (2024.04.25. 14:11) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.23. 15:23 Fabius

Akasztják a hóhért

Nem akarom elvenni a kenyerét úriparasztnak, de ezért a térképen keresgetős játékért kijár neki is egy feladvány. Szóval mi van a képen?

 




provided by flash-gear.com

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr801546384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a szemem kifolyt mire kiraktam, pedig az eget le is spóroltam :-)
azt nem tudom melyik hegy, még azokra sem emlékszem amelyikeken jártam :-D
ráadásul hiányzik pár kocka, igaz nem azok miatt nem tudom :)
Pedig a hegy neve fontos...Népe szeretett árnyékban harcolni...;-)
hát, a radnai havasokban van hasonló csúcs(ok) de ez nem az, nem elég meredek. és nem is havas.
ez valahol inkább délebbre lesz.
Pedig a férfinak, aki Istennek képzelte magát futkosott a hátán a hideg, mikor látta...;-)
@Fabius: nah, amgint vagyok, tehát nekilátok :)
...népe halálba küldte a halhatatlanokat..;-)
Egyelőre kirakni se...
hmm, szerintem én valamit nem láttam, csak tippelni tudok: parthenio hegy?
na, odáig jutottam, hogy Thermopülai csata, kár hogy semmire nem emlékszem, de ezért van a google :-D
itt elakadtam. a szoros az oké, de sehol semmi a hegyről. mindenhol csak partmenti hegységnek nevezik.
:-)
...a csecsemőt apja karjába vette, és a Leszkhé nevű helyre vitte...:-)
mondom elakadtam, az utolsó tippem a pharnasszosz volt :-) azért keresgélek még.
...a leghíresebb Apothetai a történelemben...:-)
@Fabius: bakker, arrafelé minden hegy így néz ki :-) még a taigetosz is :-D
Tényleg? :-))) És minden város hogy néz ki műholdnézetben? :-D

Csak sikerült felsétálnod azért :-D
@Fabius: ööö, azé' nem teljesen, az kibogarászható! :)
basszus, vagy ~500 fényképet átnéztem, hiába :-) az utolsó ~150 az mind görög/török és környéki, de pont ilyet nem találtam :-)
@úriparaszt: ja igen, és a 300 elvitt a málnásba, attól kezdve csupa 'perzsa' témában utaztam... :)
@úriparaszt: Sajátos gondolatmenet :-)) azt hittem, a 300 egyértelműen Spárta, hisz Leonidaszról és 300 hőséről szól...Spárta+hegy nekem egyet jelent a Taigetosszal :-)
süti beállítások módosítása