Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/05/04/kormany-ellenzek-100-avagy-egy-atlagos-kampanyszombat-az-mti-vilagaban?utm_sourc... (2024.05.04. 20:48) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.22. 11:32 Fabius

Vasárnapi hírek

Szokásomnak megfelelően kávé+hírek kombóval indítottam a napot.
Nem kellett volna.
A borsújság internetes változatának címlapján ismét BocskorLajos osztja az észt. Komolyan érdekelt a dolog, vajon a Sláger bejelentett megszűnése után ezúttal milyen forradalom kezdődik? Mert az nem lehet, hogy semmilyen, hiszen a nap sem tud felkelni BocskorLajos invitálása nélkül.
Nos, a média tartópillére, alfája és omegája, non plus ultrája nincs elkeseredve. Olyat mondott, amivel -szerintem- beírta magát a hallhatatlanok közé, ízlelgessük kicsit:

"Biztos, hogy nem lesz gond, a Bumeráng a legértékesebb termék a hazai rádióspiacon. Egy hasonlattal élve olyan, mintha Schumachert és a Ferrarit elbocsátanák, és új helyet kellene keresniük."

Szürkés köd gomolygott elő a laptopból amint ezt elolvastam. Miafasz? Elolvad a kijelző ekkora szerénység láttán, vagy kiolvad a processzor? De nem. Csak az öntömjén füstje szivárog át a billentyűzeten, perzselt disznószőr szagot árasztva magából.
Őszintén szólva unom már ezt a hisztit. Ugorjuk át a részt, miszerint tömény hányinger a frekvencia pályázat, és a kialakult helyzet. Örvendezzünk BocskorLajos érezhető megkönnyebbülésének, mert lekerült róluk a Sláger istráng, szabadon árulhatják magukat végre a média kurvák hosszú sorába állva.
Mulassunk egy igazit az ámerikai képviselőház ostoba beadványán, amivel minket magyarokat akarnak a demokrácia gyakorlására inteni. Pont aznap, mikor a Slágert tulajdonló amerikai tulajdonos kivonul a mutyizott frekvenciáról egy újabb mutyi miatt.
Kérdezzük meg tőlük, Irakban csókospajtások lettek már irakiak és "rendfenntartók"? Afganisztánban leborultak-e a tálibok, Allah feltartott mutatóujjaként aposztrofálva a szabadságot elhozó csapatokat? Sikerült felszámolni a világválságot kirobbantó wall street-i cápákat, a nincsteleneket is szarrá hitelező bankrendszert?
Vagyis minden olyan kurvára rendben van, hogy a magyarokat kell meginteni?

Teleszaladt a tököm, mi tagadás. Gondoltam volna éppen kellemesebb elfoglaltság is vasárnap reggel a dühöngés helyett. Éppen eljátszottam a dugás gondolatával, mikor felugrott egy ablak, és bele ordította az arcomba:

Árt az immunrendszernek a túl sok szex!

Mivan?? -hörrentem fel, már szexelni sem lehet szabadon? Pont vasárnap kell ezzel előjönni, mikor minden adott egy kiadós hancúrozáshoz?
Svájci szexológusok csoportja kiderítette, a heti három alkalomnál több szex legyengíti az immunrendszert, és fogékonyabbak leszünk a betegségekre. Ugyan logikai zsákutcának érzem az érvelést, ami szerint az orgazmussal végződő együttlét után megduplázódik a vérben lévő ellenanyagok száma, de ha háromnál többet élvezünk egy héten, akkor éppen csökkenni fognak ezek az ellenanyagok.
És ezt most így hogy? -tettem föl a Tornóczky Anitás kérdést.
Ha az orgazmusoknál duplázódik az ellenanyag, maximum túltermelést érhetünk el. De hogyan fog ez a harmadik orgazmus után kiürülni? Belőlünk pasikból még csak-csak ürülhet valami, de a lányokból? Ők elégetik a dugás közbeni intenzív testmozgással, mint a zsírt?
Belegondolni rossz, szexuális életünk alapján hányszor gyengítjük immunrendszerünket hetente...

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr61543382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kell neked vasárnap híreket olvasni :-) én csak estefelé fogtam hozzá, de megelégedtem a törökgábor blogjával. ja, még elolvastam a wc-n talált darwin könyves sztorit is. az nem árt az emésztésnek :-D
még jut eszembe, a rádióról, engem pont addig érdekelt amíg füstölögtem a gusztustalanságon, a többi hidegen hagy. talán nem is árt egy kis keverés, hátha frissebbek lesznek valamivel.
ez a vasárnap reggeli hírolvasás nem tűnik hasznos dolgognak. különösen borssal :( az meg külön szerencse, hogy a másik hírt csak most olvastam el :)

nem értem egyébként, hogy Bochkoron miért akadtál ki. eddig sem volt szerény, most pedig saját érdekében alapvető, hogy a köztudatban maradjon. az nekem speciel szimpatikus, hogy az egész stábban gondolkodik. még akkor is, ha ez színtiszta üzlet, amit egyébként mégsem gondolnék.

a pályázat meg akkor is gusztustalan volt. kíváncsi leszek egy év múlva a ténylegesen befizetett összegre. ha több, mint volt, szavunk sem lehet, ha nem....
@vagyok, aki vagyok...: Én viszont nagyon is azt gondolom, vegytiszta anyagi érdek ez és semmi más. Amikor a buktáról szóló első hírek megjelentek, telesírtak minden létező helyet sanyarúságukkal, meg hogy a Sláger család, és ezt nem lehet a hallgatókkal megtenni, a Slágercsaládot meg kell menteni, összefogás, szalagtűzés bla bla. Közben pedig javában folytak a tárgyalások azonnal az új rádiókkal, ki venné át őket.
Az én szememben ez a rajongóik szájbaszarása, egy elvtelen, gusztustalan valami.
Sokkal tisztességesebbek voltak a Danubiuson Balázsék, hiszti nélkül igyekeztek menteni amit lehet. Dolgozni, megélni mindenkinek kell, ez rendben is van. Viszont a magyar média ne arról szóljon, hogy BocskorLajos nélkül a nap sem kel föl.

Szerintem :-)

A frekvencia pályázat gusztustalansága vitán felüli.
@Fabius: mondjuk a két rádió vezetésének is más volt a hozzáállása. Bochkorék beszélhettek, Balázsék nem...

nagy kérdés egyébként, hogy a Bumerángnak, vagy a Slágernek voltak-e igazi rajongói? ezt a két dolgot eléggé összemossák Bochkorék is, pedig most, hogy a Sláger bukott, csak a Bumeráng mentésére lehet valamiféle esély. amúgy meg, ki nem szarja le :)
eh, mai magyar média :( látod, még te is borsot olvasol...

na jó, én meg néha nézek fókuszt :(

:D
@vagyok, aki vagyok...: tájékozatlan vagyok. mi ez a bors? nekem a bors.hu-n egy műanyagfeldolgozó kft jön be :-D
ja jó, a bors a vonalon pont hu-n már megtaláltam. mik vannak :-)
@úriparaszt: én hülye, meg gondolkodom másodpercekig, hogy mi az a bors a vonalon... :D
@vagyok, aki vagyok...: Engem a hírfüggőség fog a sírba vinni :-D Értsd, minden hírportált, online lapot elolvasok napi szinten. Legyártottam az ideát, nekem mindenről -az amerikai nemzetgazdaság változásaitól Amy Winehouse orrműtétjéig- tudnom kell :-)) Hülyeség, de a habkönnyű elmebaj naponta garantált :-)
@Fabius: utoljára a mellét műtötték, nem? ;-)
bár a borsonline-t nem olvasom :-D
@úriparaszt: De, a mellét, ám -állítólag- az sem sikerült :-)) Ezért most az orrával próbálkozik ;-)
Kár, hogy amihez igazán ért, azt hanyagolja. Aki a Rehabon kívül mást is hallott tőle, az erősen nehezményezi az éneklés hanyagolását.
@Fabius: Ha van rá időd amit nem tudsz kellemesebben és/vagy hasznosabban eltölteni tedd;)

BocskorLali szerintem is szimpla anyagi érdekből rinyál, amint kapnak egy megfelelő ajánlatot lesz*rják a "család"-ot.
süti beállítások módosítása