Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/03/28/matteo-renzi-antifa-tamadas-jogallamisag-tiszteletben-tartas-magyarors... (2024.03.29. 08:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.21. 16:27 Gladia Delmarre

Metrón

Címkék: metró röhögés

Ritkán adatik meg az a luxus nekem, hogy a gyerekek nélkül menjek valahová, az pedig még ritkábban, hogy BKV-zzak. Nagyon sokáig jártam a hármas vonalán, imádtam (imádom most is) az egész különös, de megnyugtató hangulatát (kilig-kling, kérem, vigyázzanak, az ajtók záródnak. A … következik), azt, hogy egy teljesen más közegben vagyok, hogy olyan sokféle ember véletlenül közös kocsiba kerül néhány percre. Mindig szerettem nézelődni, bár túl sokáig nem bámultam soha egy arcot, egyszerűen illetlennek tartottam, és ha visszanéztek, elpirultam, ami akkor nagyon kínos volt (oh, azok a tinédzser évek…). Pedig. Nincs abban semmi rossz; egy mosoly, és jó esetben a másik fél is elmosolyodik egy pillanatra. A savanyú/komoly arcok élettel telnek meg, és mindjárt kicsivel jobb hangulatú az út. Ma már szinte sportot űzök belőle, hogy azon ritka alkalmakkor, amikor metrózhatok, hosszan nézem a velem szemben ülőket, és ha visszanéznek, egy kedves mosolyt küldök feléjük. Általában veszik a lapot, és én is kapok legalább egy ajakbiggyesztést. Miért is jó ez nekem? Csak úgy.

Most szerdán viszont, miután előző nap láttam ezt a videót: rájöttem, hogy kispályás vagyok. Egyszerűen úgy kellett visszafognom magam, hogy ne kezdjek őrülten vigyorogni a sok magába zárkózó arc láttán. Pedig milyen jó is lett volna pár megállón keresztül önfeledten vinnyogni a röhögéstől, törölgetni a kicsorduló könnyeket. Csak úgy.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr911541970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én már az első fejleszegéstől/visszafojtástól kezdve végigröhögtem, pedig ismertem a videót :-D
@Gladia: üdv a szerzők sorában :-)

Egy barátunk sportot űzött egy időben a tömegközlekedés résztvevőinek sajátos megörökítéséből :-) Ha érdekel, és akarsz röhögni:

pajerani.blogspot.com/
úúú, én ezt a teljes depis napokra tartogatom. nagyon szeretem ezt a videót. hm. én kalaptól kaptam.
@aJeti: most gladiától kaptad. nem jobb így? ;-)
blogtali után, kezemben a rózsával, majd őrült sikertelen telefonálások után (Jetinek :) )körülnéztem a metrón. azt hiszem én is szereztem néhány kellemes percet :)
süti beállítások módosítása