Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/05/04/kormany-ellenzek-100-avagy-egy-atlagos-kampanyszombat-az-mti-vilagaban?utm_sourc... (2024.05.04. 20:48) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.21. 21:29 Fabius

Le a kalappal!

Nézzük a tévét, pontosabban a Csillag születikben a minket érdeklő műsorszámokat.
Ó igen, lepődj meg, nem állunk be a tévésznobok táborába, mi szoktunk ilyet ha valami érdekes van.
Ma volt. Egy ember, egy srác akinek az előadására kíváncsiak voltunk. Veres Robi, -alias Mc Dc- pedig nem okozott csalódást. Van benne valami lenyűgöző, pedig az alap műfaját nem szeretem. A rap nagyjából annyira áll távol tőlem, mint busmanoktól a csipkés tanga. De Veres Robi improvizációja érdekes, szövegei találóak és viccesek, monoszkóptól anyátok közt jelenetig, tűzijátéktól hangyák háborújáig beszélt ma is mindenről. Ehhez pedig kurázsi kell, meg olyan agy ami elismerésre méltó. Így összerakni valamit, ami ütemre,szótagszámra stimmel, vicces, és még időnként rímel is, az nem kis teljesítmény.
Másik -nem kevésbé- fontos szempont számomra, hogy Robi mozgássérült. Olyan rokkant, aki együtt él a testi hibájával úgy, hogy önsajnálatban fürdőzés helyett igyekszik valami tőle telhetőt tenni az asztalra. Jókedvűen, tele örömmel, életkedvvel. Amivel -szerintem- nem sajnálatot vált ki a környezetéből, hanem elismerést.
Őszintén tisztelem, ha valaki ennyire együtt tud élni a sorsával, belekeseredés helyett igyekszik a maga módján teljes életet élni.

A magam részéről *kalapját lengetve mélyen meghajol* minden elismerésem Mc Dc !

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr631542582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azt hittem hozzászóltam, pedig mégsem. azaz eltűnt. kimoderáltál? ;-)))

szóval, ezt még én is láttam, pedig sosem tévézek :-) a családom viszont igen, így foszlányok jutnak azért. ez tetszett. meg hallottam a srácot, szoprán hanggal. no az sem semmi.
Ma nekem is játszotta, többször kellett valamit leírni kommentben :-) Gladia posztja meg először úgy jelent meg, hogy nem lehet kommentelni...
Nem követem a műsort, de a legutóbbit láttam és MaCi DC számomra is szimpatikus.
És van az a srác aki a padlásból énekelt, az ő hangja és előadása is tetszett.
süti beállítások módosítása