Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/05/04/kormany-ellenzek-100-avagy-egy-atlagos-kampanyszombat-az-mti-vilagaban?utm_sourc... (2024.05.04. 20:48) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.19. 13:30 Fabius

A vajda fohásza

Sok van mi csodálatos e világon, de mikor egy cigányvajda zsidózik az talán a legcsodálatosabb mind közül. Az nem egyszerűen hír, sőt, nem is HÍR, hanem agybomlasztó, inspiráló szenzáció:
 
Áldassék neved fényességes Zazrivecz!
Kedved ne szegje semmi kósza hecc!
Hazug a kampány mi folyik ellened,
ím itt állok melletted én, hű embered!
 
Cigánynak nem ellensége a vajda,
hisz még Vona seggét is kinyalja,
lássátok romák és egyéb lények,
zsidózok is, ha kívánja az érdek!
 
Mert disznóhúst mi is vígan eszünk,
igaz, szerezni inkább a dögkútra megyünk,
mégsem lopott húsról zeng ez az óda,
ahogy a putri sem lesz soha zsinagóga.
 
Benyalunk ha kéred, a meleg szarig,
bűnösök vagyunk már nyakig,
méltatjuk hazát megmentő szereped,
leszünk ha kéred, a cigánysereged!
 
Mit nekünk kurucok, betyárok, gárda,
csak roma szavakat vegyél a szádra,
egyként követünk, s ha el nem kúrod,
személyesen leszek kedves végbélkúpod!

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr761536666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilyenünk még úgysem volt :) azt hiszem ez is egy megoldás, ha 'barátokat' akar szerezni az ember ;-D
*óvatosan körülnéz, vigyorog*
Minek annyi barát, mikor lehet sok ellenség? :-)) Ma úgyis ez divat mindenfelé, romák, széljobberek, fideszesek, maszoposok egyaránt legyártott, instant ellenségkép szerint politizálnak. Adjuk meg a királyoknak ami jár nekik :-)
@Fabius: ez az "instant ellenségkép" nagyon találó. annyira bírom, mikor néha kiderül rólam, hogy másik oldalon állok, mint az a bizonyos ismerős, akkor kénytelen árnyalni ezen a képen, vagy nemes egyszerűséggel közli, hogy én kivétel vagyok :)
@vagyok, aki vagyok...: ez nekem is megvolt párszor, igazán szórakoztató :-) főleg ha egyik oldalon sem állsz, épp csak van józan eszed :-D
@vagyok, aki vagyok...: az ilyen helyzetek tényleg viccesek. :-) Főleg a konklúziót követő megdöbbenés, ha a komenista-náci klisét elhagyva pártbeszédre képesek a felek, akkor megdöbbentően sok vállalható ponton egyezik a két oldal véleménye :-)
én nem értem ezt a verset. csak a kommenteket. az baj?
@aJeti: nem. de ha akarsz utána olvasol és akkor érted ;-)
@úriparaszt: most tényleg. érdekel. csak mást csinálok. épp újraindítom a mátrixomat. sajnos a sokat internetezős rész hiánycikk belőle. sade.
@aJeti: húzd le a cikk végére, és a vajda lábhoz megy fejezettől olvasd :-)

www.hirszerzo.hu/cikk.vona_orban-bajnai_paktum_jott_letre_a_jobbik_lejaratasara.130591.html

Mindent érteni fogsz. Szerintem.
@aJeti: semmi gáz. vigyázz mr. smith-el. a pirulákat pedig ne keverd össze.
süti beállítások módosítása