Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/03/28/trocsanyi-laszlo-alkotmanybiroi-felkeres-karoli-gaspar-reformatus-egyetem... (2024.03.28. 12:52) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @pollutio: naná :) (2024.03.21. 08:26) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2009.11.03. 15:00 úriparaszt

Csőbe zárt szemek - Revolutions

Címkék: játék kép rejtvény

Hát ezt a képet biztosan kimentem szorult helyzetéből, mivel rémlik mi van rajta.

Tadám!

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr511495078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amennyire a mobil kijelzőjén látszik, talán egy ember napszemüvegben.
egy nő nyaka, álla, hosszú kerek fekete fülbevaló...
én is valami fülbevalós dologra tippelnék, mintha hátrahajtaná a fejét... bár én még azt is el tudom képzelni, h napszemüveg részlete látszik:)
Valami megfejtés? Úriparaszt alszik? :)
@Vorg a Halhatatlan Báró: dehogy, dolgozik ezerrel, kihasználom az ajándék jóidőt. friss levegő mindenekelőtt :-))
Ez egy nő, fekete fülbevalóval, amint éppen átkarol valakit, a kis körben az ujjai látszanak.
@Barrera: Nekem nem nagyon tűnik ujjnak, olyan mint egy kukac, nem látom a körmöt:)
@hzizi: ez egy igazi harcsa, nem adja könnyen magát ;-))
Valami hajnak tűnik ez az újabb részlet, de ha valóban az és az első lyukon egy nyak van, ahogy tippeljük, akkor valami orbitális nagy feje kell hogy legyen a nőnek :D
sztem csoportkép. Az valaki másnak a haja ha valóban egy nyak van az első kis lyukon ugye.
Szerintem egy táncoló/ölelkező pár lesz valamelyik filmből.
@poáró: ..mellékes kérdés, de kiváncsivá tettél :) hogy kerül valaki a regisztrációja napján egy ilyen eldugott blogba? :-D
csak emiatt a blog miatt regisztráltam, amit Vorg a honlapján ajánlott.
Már egy ideje olvasom, és gondoltam, népesítem a táborod:)
kócos szőke hapsi, mögötte egy öreg nyanya
kócos csávó, előtte egy könyv
kócos csaj, mögötte egy sapkaalattkócos másik csaj :-)
Emma Thompson :)
csak úgy eszembe jutott nnaa
ír valamit, mögötte meg freddy krueger :D
jóvan, befogom
@poáró: ez igazán megtisztelő, főleg ha figyelembe vesszük milyen posztokat szoktam írni :)
ráadásul egy ideje már a blogajánlót sem töltöm ki, úgysem lehet blogketrecbe kerülni. de örülök, hogy így is ennyien (~25 fő) ideragadtak :-D
@úriparaszt: nekem tetszenek, ennek örömére: marilyn monroe:)
@poáró: ejh, gratulálok! most akartam a szemét is megmutatni, de látom nem kellett :-)
@poáró: ül az autóban és vigyorogva aláír, mellette a napszemcsis testőr.

Nem hiába, poáró világhíres nyomozó kéremszépen :)
@Gladia Delmarre: majdnem válaszoltam a madonnára, de abból egyértelmű lett volna kiről van szó ;-)
@Vorg a Halhatatlan Báró: dolgoztak is a szürke agysejtek rendesen...najó, kicsit segített a kép mm elnevezése is:)
@úriparaszt: bááásszus, a másik tippem ő lett volna:))) No, de mindegy, lényeg, h tényleg szemüveg volt látható a legelső kis körben:DDDDD
Poáró, a kis szürke agysejtek ugye:)
@poáró: nemhiába vagy nyomozó :-)azon tanakodtam a második képnél, hogy miért az eredetit rövidítettem, úgy túl könnyű. aztán mikor senki nem jött rá,akkor már nem kezdtem neki átnevezni :)
pont nála hibáztam, enyje-bejnye magamnak :-D
süti beállítások módosítása