Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2017.01.31. 16:48 Fabius

Fohász Vezéremhez!

Én Viktorom, jó Viktorom, ki vagy a...dehogy a mennyekben, épp a fassetuggya hol, halld meg könyörgésem!

Az van, kedves Don, hogy én sokáig kerestem a helyem ebben a te nerműködési rencceredben, de nem találtam. Eddig. Éppen csak annyi a bibi, hogy mire kitanáltam mi lenne éppen pont passzentos, félő le és kimaradok, mint váli völgyi parasztok a földosztásból. A Baloldal Messiása dolgot már kimaxolták, és úgy látom a milánói főkonzul helye is eldőlni látszik.

De ahol az alkalmatlanok az alkalmatlan alkalmatlanságára hivatkozva tolakodnának, én ott bizonyulnék alkalmasnak, Vezérem!

- Először is Milánó összes repülőteréről tudom a legrövidebb/leggyorsabb utat a San Siróba. Ha véletlenül kényszerleszállásra kerülne sor, akkor tudom ugyanezt Bergamóból az Orio al Serio-ról is.

- Tudom hol van legközelebb Pittarello a San Siróhoz, ahol Anikó asszony kiélheti cipők iránti rajongását amíg a meccs tart. ( hidd el, Vezérem, ez kibaszott hasznos tudás!)

- Tudom hol lehet az unokának alpesi házi tejet kapni a környéken.

- Tudom hol lehet a legfaszább érlelt házi sonkát kapni nagyapusnak.

- Tudom hol tud hajókázási engedélyt kérni PénztárosLőrinc a Comoi tóra.

- Tudom honnan lehet megmászni a San Martinót, ha valamikor a keresztig sétáltatnád Semjén Zsoleszt.

san_martino.JPG

- Tudom mikor van az éves sajtfesztivál Ballabióban, ha egyszer sajtszagúra cserélnéd a halszagú országot.

- Tudom, hogy nem engednélek a Torrente Pioverna közelébe, mert ott foghatna legkönnyebben a "hogy rogyna rád a föld" átok!

bellano1.jpg

- Tudom hol lakik a Dzsordzs Klúnyi Laglióban, inkább arra sétálnánk, hátha összejönne egy fasza kis Blikk címlap.

- Tudom hol van lámpagyár a környéken, hogy Pityu se unatkozzon.

Látod, Vezérem, csupa hasznos és előnyös dologra lennék képes. Bónusz én is rádióztam, a Zalka Máté Gépipari Szakközép iskolarádióját széles körben, alkalmanként több, mint háromszázan hallgatták. Plusz dídzsé is voltam két testvérosztály találkozón. Olaszul nem beszélek, cserébe nyertem már Gorgonzola téves árazásán kipattant pantomim ütközetet csillió danos Iperal pénztárossal szemben. Szóval átgondolnám én ezt a dolgot, Vezérem, ha neked lennék.

De, hogy visszautasíthatatlan legyen a dolog: a havi két guriga helyett én másfélért is vállalnám. Namitszósz?

294 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr4712171382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@habakuk000: Ja hogyha te írsz ide az nem szórakozás, hanem kemény munka? Bocs akkor nem szóltam. ;)
@Gábris szomszéd: én mostan lelkes vagyok, mert végre méltó helyére került világpolitikailag dicső nemzetünk
@habakuk000:

Az én tíz tyúkocskám már egy hónapja ünnepli, mert naponta-kétnaponta kettő héjasat is tojnak.:D
@habakuk000: "végre méltó helyére került világpolitikailag dicső nemzetünk"

jah, eddig csak hátul volt, mint a juh segge, mostantól még béka segge alatta is van egyidejűleg.

Persze már megy a szöveg, hogy a magyaroknál többen kedvelik a Putyint, mint a Merkelt. Még a végén bebeszélik eszterbe a bornyút, és elhiszi ami abban a történelemkönyvben van.:D
@látjátok feleim szümtükkel: mit értesz azon, hogy kettő héjas? 10 tyúk naponta kettő tojást tojik vagy naponta 10-et?
@látjátok feleim szümtükkel: elnézegettem a képeket, a Lavrov Szíjjártósat és a Putyin orbánosat.

nem tudom, mennyire elfogult vagyok, de mindkét képről a ravasz éhes farkas és az ostoba kismalac jut eszembe
na, végeztek is, nem sokáig tartott, megy a sajtótájékoztató
@gazoló:
Szia!
Összefoglaló, jó írás, szintetizálta a múltat és a jelent.
Csak még egy mondat, mielőtt rám szólnának.
A napokban olvastam, hogy 2021-re és 2023-ra megpályáztuk a férfi és a női VB-t is az olimpia mellé, de nem kaptuk meg egyikre sem a rendezés jogát. Tudtad?
Üdv.
@Eszter68: Indexnél részletesebb elemzés, és hogy miért sommázok, nyilazok hátrafelé (mert ott az ellen, de jaj, irgalom ne hagyj el, ellen a jelen, de még a jövő is az ellen). :-(

Kis kitérő. Mire tartják a sajtót! A mindenkori hatalom támogatására (persze van ellenzéki sajtó is, ja mint amilyen az "ellenzékünk", végül is az is a hatalom támogatására van - őfelsége ellenzéke).

Még egy kis kitérő. Tánc és illemórára szeretnéd beíratni a rád bízott gyermekeket. A településen 5 helyen is indul ilyen képzés.

Az 1-ben kutyakozmetikus, a 2-ban kazánkovács, a 3-ban nyugdíjas sorompó kezelő a 4-ben szadizmus miatt idő előtt nyugdíjazott börtönőr, az 5-ben az előző elítélt áldozata vezeti a képzést.

Na most erről az "illedelmes kérdésről" hosszan vagy sommásan kérjünk az újságíróktól 5 hasábos cikket? Lehet hogy beérném az egymondtban-al is.

egymondatban.blog.hu/2017/01/27/bezart_az_opni_elmentek_lopni

Még egyszerűbben Franz Kafka-n, az abszurdon mit kell részletesen elemezni? Ne is haragudj, de ehhez nekem nincsen kedvem. Nincs kedvem jópofát vágni ahhoz, amit bottal sem piszkálnék meg, mert annyira gáz és embertelen főleg itt Európa közepén.

Boccs. Nem rád haragszom, hanem ártatlan naívságodon! Puzzola gőzt kiereszt. :-)
@habakuk000: nekem is ez ugrott be

hol is tartanak a japók és az ukránok költségekben, hogy más ország holmi himi humi problémáiról ne is beszéljünk,

/sugárzó fjordok, sivatagok, világító tornyok/

Élő

Orbán: Komoly veszteségeink vannak

A miniszterelnök Putyinnal közös sajtótájékoztatóján sajnálkozott, hogy Nyugat-Európában oroszellenes hangulat alakult ki.

>>>>>Putyin azt mondta, készek az egész paksi beruházást meghitelezni.<<<<<<

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2017%2F02%2F02%2Fputyin_budapesten%2F
...nolyóóó ez mind szép........................DE SEGGETNYALNI / bármikor..bármilyen hejjjjzettben ..TUCC???????????????????????????
@látjátok feleim szümtükkel: :-( Ehhez tényleg nincs mit hozzátenni. :-(

Látom az index is cirilítette a nevét. :-) Erre csak hogy már valami hasznunk is legyen a mai dicsőséges napból adom meg az orosz index-et, ami ott kb. az mint nálunk a google.

yandex.ru ciril betűs oroszul
yandex.com angolul

mindegyikban van olyan mint a maps.google.com, sztrítvjúv (gagyibb és sokkal kevesebb helyen, inkább csak Oroszországban és a közelkülföldjükön érhető el a távcső szimbóleummal), fotók, ... miazmás.
magor nemes:

Az Orbán család új kastélya

Schossberger Zsigmond zsidó nagytőkés turai kastélya most már az Orbán családhoz köthető.

hvg.hu/kultura/20170202_Az_Orbancsalad_uj_kastelya
@látjátok feleim szümtükkel:

1. Olvastad a könyv szerzőjének utószavát?

"1985-ben születtem, alig emlékszem valamire a kommunizmusból.
Sokkal többre emlékszem a kilencvenes évek nehézségeiből,
és a reménykedésből, hogy ha beléphetünk végre az Uni-
óba, minden jó lesz. Aztán most már világos, hogy a legtöbb dolgot nem a politika határozza meg, hanem a társadalom működése, így aztán a politikusok ígéretei nem sokat számítanak.
Sokkal többet számít az aktív részvétel. És sokat számít a tanulás is: különbséget lehet tenni a hazugság és az igazság között.
Amit most a történelemről leírtam, hazugság. Sokan mégis ezt állítják. Ez felbosszantott, és ezért írtam ezt a füzetet. Ajánlom ezt a munkát a 2017. február 2-án ismét idelátogató Vlagyimir Putyin magyarországi támogatóinak."

A linket egy 2014-ben megszűnt blog, az OktpolCafé fb oldaláról hoztam.
Érdemes beleolvasni. oktpolcafe.hu/.
Gondolkodó emberek folytattak egykor szakmai vitákat az oktatásról. Ilyen is volt valamikor. Ma már csak az fb csoport aktív, sajnos.

2. Konkrétan mire gondolsz, mikor ezt írod?
"Nem kéne rdos-t ekézned, hiszen ő csak azt írta, a töke tele van már ezzel, mint ahogy én is torkig vagyok a témával."
Mert én a komplex természettudomány oktatásával kapcsolatban szerettem volna @rdos-sel értekezni. A neki címzett kommentjeim/linkjeim erről szóltak.
@Eszter68: Eszter, még alig egy hónapja dolgozol, s már munkahelyi ártalomban szenvedsz:)

tessék szépen itthon lepakolni a tanítónéni gúnyát - kivéve tagánál, neki égetően szüksége van rá -, s marhaságokat irkálni, mint tesszük azt oly sokan ittenség:)
@Eszter68: rdossal? konkrét természettudományokról? legfeljebb Ötzi és a neandervölgyiek genetikai dns-elemzéséről különös tekintettel a magyarossschhh hangképző szervek kifejlődésének tükrében
ez hüjjje:)
"Újra kötelező lesz a magyar iskolákban az orosz nyelv tanulása heti 12 órában.
Elindul a Paks 3 és 4 projekt, cserébe magyar építőipari vállalkozók stadionberuházásba foghatnak Jakutföldön.
A Széll Kálmán tér megtarthatja a nevét, viszont a Duna magyarországi szakasza ezentúl Moszkva folyó lesz.
Az orosz fél továbbá baráti gesztusként elenged a '86-os focivébé 6:0-ás meccséből két gólt."
index.hu/belfold/2017/02/02/eljen_putyin_eljen_oroszorszag/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Na. Végre. A nap jó híre! :-)

Az Orbán családhoz köthető a kastély? Pénz nem számít. Ha kérhetem, kössük már, de izibe (plusz bónusz kérhetném gordiuszi csomóval?). :-)
@habakuk000:

Mielőtt beleszóltál a beszélgetésbe, nem olvastad végig az előzményeket?
Most már értem a bugyuta beszólásaid.
@Eszter68: dehogynem, csak e jeles nap - taga születésnapi Putyin meglepetése - erősen korlátozza szellemi kapacitásaim több irányú kibontakozását

amúgy meg egy - teljesen lényegtelen - sorba kötötél bele, s a füled botját nem mozgattad a többire

(nem nyugszol, amíg meg nem vadulok:( )
@rdos:

Gratula, kolléga!
Hetet-havat összehordasz, a végén megspékeled egy kis orbánozással.

" Nem rád haragszom, hanem ártatlan naívságodon! "
Most az minősül naivságnak, ha utána nézek egy hírnek?
Esetleg az, ha nehezményezem a médiában eluralkodó bulvár stílust?
@Eszter68:

Tudod amikor egy oldalt megnyitok, az első mondatok után szoktam eldönteni, hogy ez engem érdekel-e, és bizony a vége sokszor ismeretlen marad. Értem, hogy mi vot a szándékod, csak abból a bejegyzésből ahol linkeltél, én nem értettem ki ezt.
Átgondolom amit el szerettél volna érni, mert abban igazad van, és beszélgethetünk róla majd, de nem ma, mert ma már lefárasztott az eleje ttól függetlenül, hogy a felszabadulás párti véleményt támogatom.
@habakuk000:

Tojik a tyúk egész nap, csak nem mindegyik héjas. Nem érteni?
@habakuk000:

Jah, ahol ködbe burkoljátok magatokat. Mi lefúttuk.
@látjátok feleim szümtükkel: azt értem, gyerekkoromban mindig fel voltam hajtva a tyúkólba héjatlan tojásokat takarítani, azt nem értem - hacsak nem Putyin miatt - hogy a fenébe tojik egy tyúk egy nap két héjas tojást
taga

Isten éltessen,tartóstejet ne sokat..)

stílusosan:

"fel vörösök..

gingergirls.blog.hu/2017/01/17/justyna
@habakuk000:

Kicsit nehéz ezen a szép napon a fejed.;Đ
@Eszter68: Amikor bevezették a komplex term.tud képzést akkor olvastam, hogy mi lesz.

Ha jól emlékszem 4 tantárgyat (fiz. kém. föci, biosz.), amit eddig heti 4 órában tanítottak, azt azóta heti 3 órában tanítják. 1 tanárra tehát nincs szükség, azaz valamelyik tantárgy tanár nélkül marad!!! (a számok nem biztos hogy jók az arányok már inkább).

Tudom hogy ennél bonyolultabb, de a lényeg ez.

Ez egy komplett hülyeség de értelmet keresve benne jutsz első konteós hsz-emig a témában.

Az csak hab a tortán hogy aki 5-ról a 6-ra akar jutni, az nem csökkenti hanem növeli a term.tudományos tantárgyak óraszámát.

Röviden a komplexen lovagolunk (az is baj ha a tesi tanár magyarázza a fizikát), holott a siralmas lényeg a csökkentett óraszám. :-(
@látjátok feleim szümtükkel: csodálod? amikor Putyin pajtás négyszemközt megígérte vezírünknek végre, hány cent is megy a svájci bankba köbméterenként?

az a drága ember már öltönyt se tud venni, úgy megcsappant a vagyona a mi nagy megsegítésünkre

csak megérdemel már egy kis dotációt
@habakuk000: Neba! Már a neandervölgyiek is mi voltunk? :-)
@habakuk000:

Mekkora egy valag ez a tag( A sokadik millárdot szublimálja el a közösből)
Ritka egy kártékony féreg!

444.hu/2017/02/02/levelet-kaptam-rakay-philiptol

Az állami gazdaságok,nemzeti parkok vagy Kishantos ügyében is lennének kérdések az ettársaktól??

Szerinted mennyi köze van ennek a pöszörőnek mezőgazdasághoz,állattenyésztéshez?
@rdos: csak te csak ne tréfálkozz, három hétig engesztelhetem majd Esztert miattad a tanítónénizés miatt:(
@rdos:

Miután a természettudományok többet termelnek az emberiségnek, mint a humán tudományok, nem egészen volt és most sem érthető ezen órák számának a csökkentése. Arról viszont vitázni kéne, hogy mit, és mennyit tanítsanak. Mert én sok olyan részt kihagynék, ami a specalitása miatt nem szükséges az átlag embernek, viszont olyat, ami a háztartásban nap mint nap szembe jön velünk ( pl. vegyszerek, gáz, áram ), sokkal részletesebben tanítanám.
@habakuk000:

Jól meg kéne vigasztalnod,mert nehezen lazul el mostanában)
@látjátok feleim szümtükkel: Mondasz valamit. :-) Amúgy egy jó tanár pontosan olyan hétköznapi és a gyerekek számára érdekes aktualitással tudja "megkenni" a legszárazabb tananyagot is hogy már szinte habzsolják a nebulók. :-) Mondjuk ehhez persze igazi pedagógus is kell.
@habakuk000: kösz haver! mondták má neked, hogy ha valamihez értesz, az a köszöntés?:))
@gazoló: kösz binyiglis!:)))

az ilyen vörösöket csípem, viszont eszt a REDvás putyinférget utálom, mint a szart!
@taga20:

Én inkább a furulyáján lógó gátlástalan kaméleon gecit nem szívlelem(
@taga20:

Isten éltessen sokáig!
Csöcsös nőket majd linkelnek neked a srácok. )))
@taga20: éreztem, hogy örülni fogsz:)
@gazoló: az igazi nerember mindenhez ért

basszus írtam fentebb, hogy szeretett kormányunk 200 millió forinttal támogatja az orosz magyar űrprogramot, 2,4 milliárdért pedig templomot újít fel

prioritások a la ner
@taga20: Másodika csütörtök???
Vigyen el a kisördög!!!:)))

Néé máá!!! Van "írói vénám"?!?!?!:DDD
@Gábris szomszéd: Angyalka, galambovicska, ne haragudj, képtelen vagyok ma végigolvasni, pedig tényleg próbáltam:(
@gazoló: képzeld el, egy holló házaspár is bejárt enni az erkélyre!!!! a héten
@ornagy50: kösz neked is!

az írói vénádról pedig az jut eszembe, hogy elsimon hozzád képest iparitanuló:)))
@habakuk000: ja persze, meg egy kondorkeselyű is:))
@rdos:

Szerintem a lényeg az, hogy újra, központilag hoztak, kötelező jelleggel egy átgondolatlan rendelkezést.
2010-ig azért létezett szakpolitika Magyarországon.
A hasonló intézkedéseket szakmai vitára bocsájtották, kizárólag kísérleti jelleggel vezették be, aztán mérték, a hatásait, korrigálták a negatívumokat.
Számomra az iskolák digitális fel nem szereltsége volt megdöbbentő.
Egy aránylag kicsi iskolában tanítok. 12 tantermünkből 10-ben digitális tábla van, külön számítástechnikai szaktanterem, notebook a pedagógusok számára, kb 20 netbook a diákoknak.
Wifi elérhetőség az iskola területén.
Lehet, hogy naivnak hisztek, de én azt gondoltam, hogyha ez a szlovákiai standard, akkor Mo-n is így van.
Ugyanis a digitális felszereltségünk eu-s követelmény.
@habakuk000:

Azóta olvasom a hozzászólókat..
Rendesen berohant a faszerdőbe)

..........
Fogadd őket barátként,állítólag nagyon okos kosztosok)

www.youtube.com/watch?v=5matCZ_XKd8
@taga20: Isten éltessen sokáig.

Édi érdi képek (még ha őrnagy5O-i és elsimoni magasságokba nem is allitrál):

erdikepek.hupont.hu/

Borospincét láttam a képeken, abból meg mi baj lehet? :-)
@habakuk000:

..és mit takar az az engesztelés? ))))

A soraid olvastán egyik "kollégám" jutott eszembe. Csíkszeredán voltunk nyári egyetemen. Épp az antikváriumban voltunk mindketten, mikor nekem szegezte a kérdést:
- Te milyen szakos vagy?
- Alsótagozatos- feleltem.
Nem értettem a kérdést, így rákérdeztem, miért érdekli?
- Azt hittem, magyar szakos. Mert akkor meg tudnád mondani, ki is írta a Száz év magányt- válaszolta.
- Marquez, bazmeg!- válaszoltam dühösen.
@taga20:

Virág helyett itt egy szösszenet Konok Pétertől:

- Hallotta, Sajókám? A Putyin három repülővel érkezik Budapestre.
- Hogyhogy hárommal?
- Tudja, Freud... Külön gép kell az egójának, az idjének, és a felettes énjének.
- Érdekes. De akkor az miért van, hogy az Orbán csak két limuzinnal vonul ki a fogadására?
- Neki csak az egója és az idje megy.
- És a felettes énje?
- Jaj, Sajókám, hát éppen azt fogadja!
@Eszter68: Az a baj Eszter hogy a gyermekeim már régen kirepültek isipadból unoka eddig sehol, vagyis pár éve piszokul nincs rálátásom a hazai oktatási helyzetre.

Abban teljesen igazad van hogy a klik - és csatolt részei így ez a "komplett termtud.zanza" is az egy diktátum volt (szokjátok fityisz birkák, ua, mint trianon volt, csak ezt ti csináltátok, nem a klemenszó, meg a népekönrendelkező vilzona!). Szerinted ez a lényeg.

Szerintem meg a csökkentett óraszám ráadásul csökkentett minőségben. :-( (számszakilag nem 75%-ra csökkenés, hanem 56 %-ra csökkenés, hiszen az egyik tantárgy is lényegében kiesett).

Szerintem ennél (a lényeg pozicionálásánál ebben az ügyben) nagyobb nézeteltérésünk ne legyen. :-)
@Eszter68:

Lehet, hogy ti meg az alkotmányos kőccséggel vagytok a sor végén, míg mi az elején. No ezért nincs nálunk olyan felszereltség.
@rdos: kösz rendes vagy:)

egyébként az ófaluban van, ahol sok a várnyú, plusz van egy minaret is. ja és szerintem azokban egy liter bor sincs, me szőlő a környéken egy fürt sincs.
@gazoló: Nem leszek én ezzel népszerű, de ha már állatvilág, madárvilág. Linkelted.

"Varjú -félék kivételes intelligenciával rendelkeznek. "

A fityisz félék meg (adó)bevételes intelligenciával rendelkeznek. :-(
@rdos:

Tudod, a szlovák oktatásügy egy évtizedig kullogott a magyar után. Még a cseh is!!
Mi, szlovákiai magyar pedagógusok irigylésre méltó helyzetben voltunk. Számunkra ott volt a kincsestár, a magyarországi pedagógiai innovációk.
Számtalan anyagot töltöttem le az Országos Pedagógiai Kutatás és Fejlesztő Intézet /ofi.hu/ oldaláról. 2010-től mindez megszűnt.
@taga20: Pedig titkon reménykedtem hogy majd mondod, hogy jééé! A 3. képen a jobbról 4. tag(a) az én vagyok.:-)
@Eszter68: Édes jó nagymamimtól tanultam.

Kis unokám! Amit ma megehetsz, ne halaszd holnapra! Aktualizálva kíber-térre.

Amit ma letölthetsz ne halaszd holnapra. :-(
@rdos:

Szerinted mi van vlagyimirnek a 'nagykönyvben írva seggdugaszról?)

..........
..a megosztás is fontos,na nem fidesses értelemben)

"Ne csak a saját életedet éld!
Másokat is láss, ha indulnak feléd!
Oszd meg ami jó, oszd meg ami szép!
Ne csak a saját életedet éld!"

www.youtube.com/watch?v=4kDw7y8EHRE
Nahát! Nem is tudtam, hogy a hazudozás, mellébeszélés, füllentés, valótlanság állítása az egyszerűen csak alternatív tények közlése. Még a Kúria is lemaradt, mert szerinte is csak nem valós tények közlése a valótlanság állítása. :D

kutyatlanul.blog.hu/2013/02/13/zoldseget_beszelek
@Eszter68: nagyon állat! na ez szép ajándék volt tőled:))
@gazoló: komolyan mondom sírhatnékom van.

ez a kibaszott komcsi geci hová zülleszti le eszt az országot!

kep.cdn.index.hu/1/0/774/7741/77412/7741287_e83b1da7990b4c78228a6d2a085af499_wm.jpg
@gazoló: Előző hsz-ed alapján (sajttájon két kis dúcse két nagy dobogó megett feszeng) én is valami hasonlóra gondoltam. Putyin tekintetében mintha valami olyasmit láttam volna, mint a magyar narancsban. Kicsi, savanyú, de legalább a miénk. :-(

Nagykönyvben? Itt minálunk az a hír járja (meglehet csak fészkesfehérvári városi legenda csupán), hogy amikor még középisiben ifjúkommunista kictitkár volt, akkor akár hány balhés ügye volt (volt számolatlan), legkésőbb másnapra ha nem még aznap éjszaka mindig szabadult a kóterból (előzetes).

Ugye ekkor még Anikó rokonsága sehol.

Persze meglehet megalapozatlan, mi több rosszindulatú városi legenda csak. :-(
A park felől már jócskán a sötétben ma este tán egy órája repülő denevért láttam. Érzik már a tavaszt? :-)

@látjátok feleim szümtükkel: Boccs Szümtük. Hsz-ed és linked nekem nem jött össze. Valami mélyebb áthallás? Áttételes népi bölcselet?
@taga20:

Azért gondolom,hogy valami kbszott nagy genyaságáról tudhatnak vlagyimirék,hogy ugrál nekik,mint pincsikutya(

Nem így volt ez gyurcsányi,hazaárulós,déliáramlatos 'bezzegvilágban,de internet nem felejt(
@gazoló: az fiksz. nincs itt nagy titok, csak két dolog lehet.
egy: ügynök volt, kettő: a lopásokról van bizonyítéka
a tetűnek.

ja és azé kaptam ma egy ajándékot, remélem ott is maradnak:)

444.hu/2017/02/02/putyin-utan-orban-is-elhagyta-az-orszagot
@Eszter68:

Tudom sokat fáztál a télen,de kis országotokban is lélegzetelállító volt ez a tél)

www.magas-tatra.info/2017/02/fotok-es-videok-tatrabol-2017-januar-16.html

.....

Láttam a reggeli identitásráerősítést a ""parketten)
Somorján is van az a zsé amitől korpás,csak gyomorilag,tükörileg bírni kell(
@taga20:

Már csak a kézcsók hiányzott a mélytorok megvolt(
Megjutalmazott vazallus ettársak az aranybányából(

www.youtube.com/watch?v=XiYr50HEh_g
@gazoló: Írásocska

"Az adózók felügyeletével megbízott legmagasabb szintű állami tisztségviselő tehát nem csak egy, a legszorosabban a hatáskörébe tartozó cégnek fusizik, de a saját maga által vezetett intézménynek is.
Amikor egy ilyen ordenáré ügy nyilvánosságra kerül, Közép-Ázsia, és Fekete-Afrika jobb napjaiban is azzal járna, hogy másnap a balhéról szóló újságcikkek mellett a lemondási nyilatkozata várná az íróasztalán. (Na jó, Fekete-Afrikában talán egy pisztoly is.)

Nálunk meg semmi. De tényleg, az égvilágon semmi. Még csak amiatt se moroghatunk, hogy egy vállrándítással elintézte - mert még a válla se rándult meg. Még egy nyomorult, ócska kifogásokkal teli, perrel fenyegetőző közleményt se adott ki. Szarik az egészre. Szarik ránk. Mert megteheti. Mindent megtehet.

A-K-Á-R-M-I-T.

És itt most messze nem Tállai szaros havi félmilliós dugipénzéről van szó. Hanem arról a szisztémáról, amelyben ő ilyen rohadtul nyugodt lehet.
Mert ő már érti azt, amit ebben az országban már egyre többen kapisgálnak, de még mindig nem elegen fognak fel. Hogy ennek a rendszernek ez a lényege.
Nem a kellemetlen velejárója, nem a kisiklása, a hibája, a túlkapása. A veleje.

Az értelme, amiért létezik, a célja, amit kitűz maga elé. Hogy 2-300, zsírunkon meghízott, arrogáns szarzsák azt tegye, amit akar. És ennek nem, hogy következménye ne legyen - ezt már megszokhattuk az elmúlt 27 évben .

De még egy kínos pillanatuk, egy kellemetlen percük se legyen. Tállai András nem egyszerűen egy korrupt politikus, nem egyszerűen a kleptobolsevista elit egyik jellegzetes tagja. Ő most, 2017 febuárjában egy jó nagy, kövér csula.

Szépen, lassan, ráérősen csorog le az arcodon. Meg az enyémen. Mindanyiunkén. Megsértődhetünk rajta, de a helyzet az, hogy 2017 februárjában mi, így, ahogy magyar társadalomként létezünk pontosan ennyit érdemlünk."

alfahir.hu/2017/02/02/tallai_andras_nav_korrupcio_pofatlansag
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Deakkormostan mi lesz azzal az ólomsúlyos argumentummal, hogy Gyurcsányék egy zsidó villában laknak vagy mijafasz?
Akkor most a zorbáncsalád is egy zsidókastélyban fog lakni? (A legutolsó 2 tulaj egyike muszos volt és muszosként halt meg). Vagy mijafasz?
@Gábris szomszéd:

A Questor,MNB,főügyészség stb.összeféérhetetlenségei után miről beszélünk?
Már Romániában is fal mellett állnának újra az érintettek.

............
Integettél zsepivel,megsirattad a reptéren őket?)
@gazoló: "Már Romániában is fal mellett állnának újra az érintettek."

"Soha nem hittem volna, hogy egyszer leírom, de mit csináljak, ha ez van: ma románnak lenni büszkébb, öntudatosabb állapot, mint magyarnak. Ott most százezrek tiltakoznak az ellen, hogy a tolvaj politikusok büntetlenül megúszhassanak bármit - vagyis pontosan az ellen, amiben mi élünk. És nem a kocsmában, a vasárnapi ebédnél, vagy a tévé előtt ordítanak, hanem ott, ahol kell: az utcán. és úgy, ahogy kell: torkuk szakadtából.

Ott is elhitte az elit, hogy azt tesz, amit akar, hogy a saját nemzete torkán az égvilágon bármit lenyomhat. Szembeköpték a románokat is. De ők letörölték a mocskot az arcukról, és azzal a lendülettel visszakézből le is kevertek egy szép, nagy parasztlengőt a saját kirablóiknak.

Hogy megéri-e a februári fagyban tüntetni bukaresti, temesvári, nagyváradi ezreknek - még nem tudni. De azt igen, hogy csak így érdemes, ahogy ők csinálják. Hogy képesek-e meggátolni a befizetett adójuk, nemzeti vagyonuk elrablását, az még nem biztos. De az igen, hogy a gerincüket, az önbecsülésüket nem adják.
Mert a mészároslőrincek, a rogánantalok, andyvajnák és tállaiandrások nem csak a pénzünket akarják - de a lelkünket is.
És, ha azt odaadjuk nekik, jöhet akármilyen elszámoltatás, nem lesz az a pénz, amin visszavásárolhatnánk."
@Gábris szomszéd:

Még a napokban is arról döngicséltek kétharmaddal nyerne a fidess(
Megfejthetetlen mi kell hogy történjen még?
Az egészben a legrosszabb közelről szemlélni ezt az apatikus passzív szkepszist,a lebutítást,a nyilvánvaló lopásokat,csalásokat,hazugságokat!
Amilyen balfasz társadalomban élünk,lehet hogy egy szaros tv vagy rádióműsor megszűnése vagy valami ordenáréan banális dolog fogja kiborítani a bilit.
namost mi lesz? meg lesz e fenyítve a csúti törpe is a krump lee által? mivel bomlasztya a zatlantiak által kreált basszunk ki mindenki9vel majd mi élvezzük című rohadt geci szankciókat az oroszok ellen, egész kelet európa és a nyugat nagy része szenved az orosz szankciók miatt mialatt a süsüék élvezik most panaszkodnak hogy europaiak kezdik leszarni a süsü érdekeket és a saját jól felfogott érdekeik szerint cselexenek...az oroszok elleni szankciók ájrópát jobban büntetik mint az oroszokat

még majd a csúti dúcsénak lesz igaza? leszarja a mások érdekeit és magának lopja el amit a...szóval ez már csak ilyen

meg kellene nektek ott levédiabasznádon szerveznetek mit is és hogyan és nem zokogni a lehúzott redőnyök megett hogy báncsák krahácsot

kkk
brühüyyy

kellemes ...ömlést
@gazoló:
kösz, ragyogóak, majd jön a taga és lebasz, hogy orosz kém vagy orosz krémtorta vagy

brühüyyy
kkk

pedig ha olvasnátok a mai Th Times-ot abban most a britek fesdeszték fel át vannak baszva a palánkon és a "kétoldalú" süsübrit ből mindíg a süsü gyün ki nyertesen

olyan karikatúra van a PM ről hogy ihaj...látni sem akarja többé a kedves krump lee t
@Eszter68: mi takar, mit takar, ki tudhatja azt? mindig az engesztelődő dönti el, az engesztelő csak reménykedhet a kellemesebb fajtája lesz kiválasztásában
@gazoló: ezek de szépek, érdemes lenne télen végigmenni a Paradicsomon, még soha nem mertem nekivágni, mondván, nyáron is csúszós, mi lehet ott télen, de baromi szép
süti beállítások módosítása