Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/05/04/nem-tudni-hany-milliot-keres-varga-judit-tudomanyos-oktatokent-az-altala-terveze... (2024.05.04. 11:27) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.03.07. 09:14 Fabius

Viktor és a kommunisták

Magyarország - Azerbajdzsán két jó barát, legalábbis Viktorunk szerint. Igaz ennek a "barátságnak" az előnyeit eddig kizárólag az azeriek élvezték, de biztos van valami jó benne nekünk is. Régóta várom, hogy valaki érdemben majd elmagyarázza, pontosan micsoda is, mert a kommunikációs panelek egymás után besültek, az olaj világpiaci ára meg a béka segge alatt van. Ergo: Aliyevék éppen elszegényedőben vannak.

Szóval érdekelne, országom miniszterelnöke minek ment olyan helyre, ahol az egykori KGB-s kommunista diktátor sírja előtt éppen csak letérdelnie nem kellett?

orban_azer1.jpg

Merhogy' gazdaságilag jól még nem jártunk Aliyevékkel, diplomáciailag meg egyenesen rábasztunk a baltás hazaküldésével. Szóval sok indok nem maradt mi vezetett a családi víkendhez:

1: Viktorunk tanulmányútra ment, feltölteni ötletekkel a "ne zavard a jegybankot sem lopás közben" törvény megszavazása után megcsappant kreatív készleteket. Ha szerencséje van, mert elég tiszteletreméltó képet vágott és elég mélyre hajolt koszorúzás közben, akkor kaphat pár hatalomtechnikai leckét grátisz. Ezért nem nagy ár, ha kitüntetésbuzi Aliyev családba is juttat egy Magyar Érdemrend Középkeresztet a csillaggal, mert ennyi erővel a Köménymagos Mangalicakolbász Pálinkával és Vágódeszkával kitüntetést is adhatná. Utóbbi mondjuk annyival értékesebb lenne, hogy Aliyeva nem mondhatná, bazzeg, a Pálffy Ilinek is ilyen van, pfff....

orban_azerbajdzsan.jpg

2: Orbán csak jól érzi magát Aliyevéknél. Mert barátok mindenkinek kellenek, és kellemes hely is, ahol szusszanhat egyet két migráncs kvóta vita között. Ő meg ezt csipázza: elnöki palota a főváros mellett, vissza nem pofázó ellenzék - azt a sittről viszonylag nehéz -  mindent szó nélkül végrehajtó lakájok. Vagyis rend, fegyelem, béke, boldogság egy olyan helyen, ahol nem kérdezik mennyibe kerül és főleg minek a vidéki dácsa köré stadion meg kisvasút, mert ez a természetes.

Isteni szerencse amúgy, hogy a muszlim országban nem fél a muszlim terroristáktól úgy, mint itthon. Mert egy muszlim terroristájuk biztosan van, ő adta vissza nekik nemrég.

 

364 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr728450636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát,hogy mennyire muszlim,meg terrorista,az kérdéses.
Gyilkosnak gyilkos az igaz.
S miért lenne gond az első azeri elnök múltja?
A pofonok földje című filmben volt a baltás banda.
Erről a baltásról mindig az jut eszembe.
hogy mit nem kombinálnak össze az emberek!

konteo vagy csak képzelgés szintű az a hsz amit olvastam, hogy ezek az új baráti helyek nem szolgáltatnak ki banktitkot csak úgy, valamelyik állam kérésére...

ezért is jár "párjával" az új barátokhoz, mert a számlanyitás, családban marad?
@guma:

Vagy csak szeretnének a saját lábhoz egy saját baltát is.
@BircaHang Média: Tudjuk neked semmi nem számít, csak ne legyen "balliba", hogy egy mocskos ex KGB-s komcsi volt Heydar Aliyev az semmit nem számít sem neked, sem a Felcsúti Fodballbárónak. Gusztustalanok vagytok mind a ketten a gumi elveitekkel együtt.
Miért nem utaztok el Azerbajdzsánba és maradtok ott, ha az ottani rendszer olyan jó.
@guma:

Nagyobb játékos annál a kis 'pöcs,hogy otthagyja a vagyonát 'baltalandban!

.........

444.hu/2014/03/12/800-forintos-oraberert-keresnek-embereket-marcius-15-re-a-muzeum-kerthez/

Néhány bátor diák meghekkelhetné a múzeumkerti 'önélvezetet pár tojással'nyóccáé:)
Művelődjünk! Ha már a poszt valami dácsákról regél.

"...igaz ugyan, hogy - Ferenczi Krisztina nyomán - négy éve már megjelent a sajtóban, hogy Orbánnak dácsa készül, az még nem volt ismert, hogy be is költözik oda, valamint, hogy kihagyja a vagyonnyilatkozatából...
a miniszterelnök miniszterelnök nem hazudott, amikor tavaly decemberben Harangozó képviselőnek azt válaszolta az Országgyűlésben, hogy

"egyszer próbálja ki, milyen az, amikor stadion áll a kertje végében. Olyan, mint ha egy autópálya közlekedne ott."...

A portás Orbánt nevezi Főnöknek. Nem Mészárost."

No, hogy mik ki nem világosodnak!

egyenlito.blog.hu/2016/03/06/mit_bizonyit_hogy_orban_kutyaja_felcsut_helyett_alcsuton_el
@BircaHang Média:

Tudja fene, nekem kínos lenne ha egy KGB-s kommunista diktátor posztumusz faszát kéne szopkodnom, de megértem, ha szerinted az ilyesmivel semmi probléma nincs.

Ti Pozsgay elvtárssal is ugyanezt teszitek.
@The Ghost Wolf:

Lehet balliba is. Minek kellene beleszólni egy idegen állam belügyeibe?
@The Ghost Wolf:

Aliyev ex-kommunista egyébként. Mint Pozsgay, Horn, Gyurcsány.
@Fabius:

Mi a gond Pozsgayval? Valójában Pozsgay KEVESEBBET változott, mint pl. Horn. Horn oké, de Pozsgay nem?

Hozzáteszem: önmagában NEM érdem, ha valaki nem változtatja nézeteit.
@The Ghost Wolf:

"Miért nem utaztok el Azerbajdzsánba és maradtok ott, ha az ottani rendszer olyan jó."

Miért nem utaztok el Norvégiába és maradtok ott, ha az ottani rendszer olyan jó?
@gazoló:

érték csökkent lett a főni????

pár éve, mint statiszták 2-3000 rupot kaptak a gyerekek...
@Fabius: D

A csúnya szavakárt,megint jól le leszel baszva:)
@guma: D

"Bástya elvtárs már szart se ér?:)

Az árfolyamkülönbözetet majd bekönyvelik az MNB-ba!
@BircaHang Média: miért változott kevesebbet pozsgay mint horn? mi alapján méred ezt a változást, mi a mértékegysége? dobálózol itt bullshitekkel.
@parti_giano:

Lásd nézeteiket!

Eredeti Pozsgay (70-es évek): marxista.
Eredeti Horn (70-es évek): marxista.

Átmeneti Pozsgay (80-as évek): reforkommunista.
Átmeneti Horn (80-as évek): reforkommunista.

Megváltozott Pozsgay (90-es évek): balos nacionalista.
Megváltozott Horn (90-es évek): liberális nyugatpárti.
Harminc helyett csak tíz helikoptert vehet a honvédség az oroszoktól

Korább ukrán értesülések szerint már felmerült, hogy mégsem vásárol harminc helikoptert a Magyar Honvédség Oroszországtól, azonban honvédségi források szerint nem arról van szó, hogy a teljes beszerzéstől elállt volna a vezetés.

hvg.hu/gazdasag/20160307_Harminc_helyett_csak_tiz_helikoptert_vehet_a_honvedseg_az_oroszoktol

---

Surányi: Matolcsyék kifosztották a devizahiteleseket

A volt jegybanktelnök az ATV-ben arról beszélt, hogy a kormányzatnak erkölcsi kötelessége lett volna saját árfolyamgyengítő politikája hatását nem a devizaadósokra hárítani. Ehhez képest tavaly majdnem 100 milliárd forintot kertesett az MNB a devizahitelek forintra váltásán - írja az azénpénzem blog.

hvg.hu/gazdasag/20160307_suranyi_devizahitelesek_matolcsy_mnb_jegybank_devizahiteles_mentes_forintositas
@BircaHang Média:

"Megváltozott Pozsgay (90-es évek): balos nacionalista.
Megváltozott Horn (90-es évek): liberális nyugatpárti. "

egyik sem igaz. ezt úgy belemondtad a nagyvilágba megint.
@BircaHang Média: Gyurcsánynak egy kommunista cselekedetét említsd már meg. Hozzá képest a Felcsúti szélsőbalos Maoista terrorista. Egyébként most jó a balliba? Mert általában te szoktad mondani, hogy bárki lehet csak baloldali és liberális ne legyen. Mond már el végre mi bajod van a baloldallal és a liberalizmussal. A XX. században több nagy baloldali és liberális politikus is le tette a névjegyét.
Norvégiával mi a bajod? Hogy sokkal magasabb az életszínvonal, mint nálunk? Hogy a várható élettartamuk sokkal magasabb, mint nálunk? Mondja valami olyat, ami miatt megérné Azerbajdzsánba emigrálni.
Vagy esetleg az emberi jogok kérdése áll olyan magas szinten, hogy csak ott tudod elképzelni az életet? Ott ugye egyetlen ellenzéki nem szokott eltűnni egyik napról a másikra? Ott nincsen aranyszobra a jelenlegi diktátor apukájának? Oh wait...
@parti_giano:

Mi nem igaz?

Pozsgay és Horn között már a 80-as évek végén különbség volt: mindketten belső ellenállók, reformkomcsik voltak, de másképp:
- Horn a liberalizmus irányába akart nyitni,
- Pozsgay meg a nacionalizmus irányába akart nyitni.

Ezek szimpla tények.

Miután az MSZP-ben a vezetésre a liberális irány került, Pozsgay szakított is a párttal.
@The Ghost Wolf:

Gyurcsány szerintem sosem volt komcsi, de elhiszem neki, mert ő ezt mondja magáról, hogy az volt a 80-as években.
@The Ghost Wolf:

"Mert általában te szoktad mondani, hogy bárki lehet csak baloldali és liberális ne legyen. Mond már el végre mi bajod van a baloldallal és a liberalizmussal."

Baloldali és liberális - ez a kettő eleve kizárja egymást, szóval nemlétező dolgokról ne beszéljünk.

Semmi bajom a baloldallal, magam is baloldali vagyok. A liberalizmussal bajom van: nem értek vele egyet.
@The Ghost Wolf:

"Norvégiával mi a bajod?"

Semmi, de az ottani modell egy életéptelen, embertelen társadalom példája.
@The Ghost Wolf:

"Vagy esetleg az emberi jogok kérdése áll olyan magas szinten, hogy csak ott tudod elképzelni az életet? Ott ugye egyetlen ellenzéki nem szokott eltűnni egyik napról a másikra? Ott nincsen aranyszobra a jelenlegi diktátor apukájának?"

Azerbajdzsán diktatúra, ez tény. Nem totalitárius diktatúra, hanem az enyhébb típusú. Ezt nem is vitatja senki. De ez miért legyen a MI problémánk? Ha az azeri népnek nem tetszik, majd más rendszert választ, az ő bajuk ez.
@BircaHang Média: még ha el is fogadnám, de miért nagyobb változás egy kommunistából liberálisnak válni, mint nacionalistának?
@BircaHang Média: "Azerbajdzsán diktatúra, ez tény. Nem totalitárius diktatúra, hanem az enyhébb típusú. Ezt nem is vitatja senki. De ez miért legyen a MI problémánk? Ha az azeri népnek nem tetszik, majd más rendszert választ, az ő bajuk ez."

Az meg a mi bajunk, ha kedves vezetőnk oda jár csókolózni, meg dicsekedni, hogy ottan vannak a mi barátaink. Neked barátaid?
@parti_giano:

Gondold csak végig. Gazdaságpolitikailag mindkenképpen az a legnagyobb ellentét, ha a csak állami tulajdon elmélettől eljutsz ahhoz, hogy a magántulajdon az elsődleges - Pozsgay alapvetően harmadikutas lett, olyan marxizmus és kapitalizmus közti, míg Horn teljesen átvette a liberális tant.

Gondold végig hogyan lett Pozsgay alapvetően fideszes, miközben 25 éve a Fideszt utálta a legjobban! Ha emlékszel (nem tudom, hány éves vagy, én átéltem ezt), az 1990-es választásokon a Fidesz számára Pozsgay szinte főellenség volt.

S ma haverok, s eközben NEM Pozsgay változtatott a nézetein, hanem a Fidesz.
@látjátok feleim szümtükkel:

Szükséges a keleti nyitás.

Én alapvetően erősen szubjektív vagyok ebben a kérdésben, bevallom, nem Azerbajdzsán a kedvenc országom. Ennek oka, hogy mindigis az örmény oldalon álltam az azeri agresszió ellenében, önkéntesként propagáltam Karabah igazságát, azaz erősen örménypárti vagyok. Viszont elismerem: igenis szükséges, még az olyan agresszív államokkal is kapcsolatot ápolni, mint amilyen Azerbajdzsán.
@BircaHang Média:

Abban azért egyet érthetünk, hogy más a kapcsolatok ápolása, meg más a talicska túltolása.
@BircaHang Média: Olof Palme svéd miniszterelnök is naloldali ÉS liberális volt.
@PeniValdes:

S ez miért gond? Egy embernek kötelező egész életében ugyanazt vallania?
@The Ghost Wolf:

Orbán, saját bevallása szerint, kommunista volt egészen a katonai szolgálatáig.

Ennek a KISZ-titkársághoz semmi köze. Én ismertem több száz KISZ-titkárt annak idején: 95 %-uk nem voolt komcsi.
@látjátok feleim szümtükkel:

Az államalapító emlékművének megkoszorozúsa alapvető protokolláris udvariasság.
Komoly gondok a brit atomprojektnél

A fő finanszírozó vezetője szerint soha nem fog megtérülni az atomerőmű, inkább lemondott.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2Fenergia%2F2016%2F03%2F07%2Fkomoly_gondok_a_brit_atomprojektnel%2F
@BircaHang Média: valóban nem kötelező,de én valamiért nem hizek a hirtelen felvilágosulásban..
Egy szegény, fejlődő országnak tűnünk

Sikerpropaganda, felminősítési várakozás, működő reformok képzete egyfelől, összeomlási várakozás, szociális katasztrófa, kivéreztetés másfelől – nagyjából ezzel a két véglettel jellemzik a magyar gazdaság állapotát. Az Európai Bizottság jelentése tartózkodik a szélsőséges megfogalmazásoktól. Dicséri, ami jó, és ott kritikus, ahol az indokolt.

hvg.hu/gazdasag/20160307_Magyar_gazdasag_az_igazsag_odaatrol
@PeniValdes:

Hol itt a felvilágosulás? Ezek itt lassú változások. Horn is, Pozsgay is, Orbán is.
@BircaHang Média:

Gyurcsány = Aliyev?

"Aki hülye, az legalább titkolja", mondta volt ált isis biosztanárom anno.
@BircaHang Média:

arról mi a véleményed, hogy Aliyev haverod épp a hanyatló imperialistáktól akar kölcsönkérni zsíroskenyérre?
@BircaHang Média:

dehogyis, mindig azt kell vállalni, aminek a leple alatt épp a legtöbbet lehet lopni.
@BircaHang Média:

elég ciki, ha valaki úgy erkölcsi hulla, hogy közben még ostoba is...
@BircaHang Média:

"Node ki volt ez az Alijev? 1967-ben, 44 évesen lett az azerbajdzsáni KGB (Állambiztonsági Bizottság, vagyis titkosrendőrség) vezetője. A méregdrága ajándékokkal megvesztegetett Brezsnyev pártfőtitkár-államfő kedvenceként öt év múlva az Azerbajdzsáni Kommunista Párt Központi Bizottságának első titkára. 1982-ben Andropov vitte Moszkvába első miniszterelnök-helyettesnek, és előléptette a Szovjetunió Kommunista Pártja Politikai Bizottságának tagjává. Nem vitás, hogy az általa vezetett köztársaság gazdasága jól fejlődött, de közben Alijev mindvégig együttműködött a helyi maffiával a kőolaj, a Kaspi-tengeri kaviár, a gyapot, gyümölcsök és egyebek feketekereskedelmében, és könyörtelenül leszámolt ellenfeleivel. Végül Gorbacsov mondatta le 1987-ben, de a korrupciós vádakat nem vizsgálták ki komolyan." (hvg)

semmi gond a múltjával, szerintem Budapesten is kéne neki egy szobor.
@BircaHang Média: nem teljesen, nálunk is I. Itsván az államalapító és nem Kádár János
@PeniValdes:

Náluk Aliyev a helyi Szent István, előtte sosem létezett stabil azeri állam.
@BircaHang Média a történelmük nem vele kezdődik..
@PeniValdes: Hagyjad, olyan ez mint süketnek magyarázni Beethowen IX. szimfóniáját, vagy vaknak a színekről mesélni. Szerinte Aliyev előtt Azerbajdzsán nem létezett. Heydar Aliyev vette Azerbajdzsánt a GUM áruházban.
Nélküle Azerbajdzsán nem is létezhetne.
@BircaHang Média: Tényleg az összes ilyen trógernek kellene egy szobor. Szólj már a Felcsúti Fodballbárónak, hogy gyorsban intézzen egyet-egyet a türkmén basinak, az Aliyeveknek, és ha már benne van a Kazah diktátor se maradjon ki a szórásból.
@BircaHang Média:
.
Igazad lehet.
A magyar állam stabilitását időnként a besenyők, mongolok, törökök, osztrákok, szovjetek biztosították.
@PeniValdes:

tulajdonképpen emberevő is lehetett volna, de nem. :)
@PeniValdes:

Dehogynem. Nem ismered a témát.

Eleve azeri mint olyan nem is igen volt a XX. sz. előtt, ez szimplán iráni uralom alatt lévő törököt jelentett. A töröktől önálló identitás új fejlemény, s ma se stabil. Nemcsak nyelvileg (az azeri nyelv de facto a török helyi változata, a kölcsönös érthetőség 99 %-os), de identitásban is: az azeri és a török identitás között ma sincs éles határvonal.

Ma is az azeriek nagyobb része Iránban él. Aztán a XIX. században egy rész orosz terület lett. Ebből lett a mai Azerbajdzsán.

Az 1917-es oroszországi káoszban az azeriek saját államot kiáltottak ki, az létezett pár évig, sosem stabil módon. Valójában az első valóban stabilan létező, önálló azeri állam 1991-ben lett a SZU szétbomlásakor. S ebben gyakorlatilag a legfontosabb szerepet a jelenlegi azeri elnök apja játszotta.

Csavarhatod bárhogy, de ő a helyi nemzeti hős.
@BircaHang Média:

Aha. Gondolom olyan, mint az, hogy állami vezető hölgyeknek nem csókolunk kezet?:D
@The Ghost Wolf:

"Aliyev előtt Azerbajdzsán nem létezett"

Egy kis túlzással pontosan ez a helyzet.
@BircaHang Média:

ez biztos vigasztalta azokat, akiket agyonveretett a börtönben. de úgy kell nekem, hogy kimerészkedek arra az intellektuális meddőhányóra, amit te valamilyen okból az "önálló véleményednek" nevezel.

Szent Istvánnal meg elég FAKE összevetni, azóta ugyanis volt egy Felvilágosodás, kiadták az Emberi Jogok Nyilatkozatát, szavazhatnak a nők, ilyesmi...
@látjátok feleim szümtükkel:

Ez országfüggő. Van, ahol szinte kötelező, van, ahol sértő, s van olyan is, ahol ez egyénfüggő.
@BircaHang Média:
.
Baromságot írsz, hülyeséget válaszolsz.
Részletezd.

Amilyen a hozzáállásotok a magyarok történelméhez, még azt is állítanátok, hogy a Kárpát-medence elfoglalását a magyarok gyorsaságának és szemfülességének köszönhetjük.

Őskrónikánk - szerencsére - mesés formában megőrizték a besenyő támadás emlékét és a kifizetést az etelközi szállásokról.

Az Etelköz nem egy pornó fordulat a történetben.

Csak, hogy értsd: mindent ki lehet forgatni, és ezt is teszed, de nem érdemes.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Ez hogyan kapcsolódik ahhoz, hogy ő a nemzeti hős ott? S mi köze ehhez egy külföldinek?
@BircaHang Média:

érthetetlen, hogy Han Solo meg Luke felrobbantották a Halálcsillagot, ahelyett, hogy Palpatine trónja elé járulnak, majd megkoszorúzzák a főreaktort.
@dr. jenőke (jenőke):

A Kárpát-medence elfoglalásának kulcsa:
- a magyarok sokan voltak,
- a terület nagy része gyéren lakott volt,
- egyetlen környező ország sem akart megküzdeni a magyarokkal,
- a kor két nagyhatalmának éppen volt jobb dolga is, mint a magyarokkal törődni, így nem aktivizálták magukat.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Han Solo és Luke melyik ország állami vezetői voltak?
@BircaHang Média:

mármint a saját propagandája szerint nemzeti hős...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nem, hanem a tények szerint. Ő volt az azeri állam egyik alapító atyja, kb. mint az USA-ban Washington és Jefferson.
@BircaHang Média:
Birka fiam, maga szánalmas kis gerinctelen csúszómászó marad már csak világ életében. Egyszer kipróbálhatná a gerincességet, a tartást, a becsületet.
Értem én, hogy a kufár lelkéhez ez nehezen passzol, csakhogy vagyunk úgy páran, hogy emberként van tartásunk és nem szimpla kurvaként váltogatjuk a nézeteinket, vallásunkat, elveinket.
Ahogy a magadfajta, tartás nélküli szerencsétlen exkomcsik leszopják a volt elvtársaitokat, a maffiaállamok egyik gyöngyszemét nyílt színen, színen, az azért már elég gusztustalan. Ahogy a nyáladzásod is elvtársaid seggéből...
narancsmaffia nem kegyelmez:

Kártalanítást ígérnek a mezőhegyesi gazdáknak

Újabb mezőhegyesi földterületet nem írnak ki árverésre, a már árverésre került földek esetén nem kötik meg a szerződést, és a már megkötött, az új gazdaság alapját képező területekre vonatkozó földbérleti szerződéseket is szeretnék mihamarabb felbontani, illetve hamarosan határozat születik a kártalanításról – ezt mondta a Mezőhegyesi Állami Ménesbirtok újjászervezésének a koordinálásáért felelős kormánybiztos hétfőn Mezőhegyesen.

hvg.hu/gazdasag/20160307_kartalanitast_igernek_a_mezohegyesi_gazdaknak
Ööööö... Muszlim országba disznóhúst meg pálinkát?
@BircaHang Média: Úgy mint a Szlovákoknál a Janosík, aki gyakorlatilag egy hegyi rabló volt, de a mai szlovák történelemírás (gyönyörű oximoron) szerint szlovák nemzeti hős. Még szobra is van valahol Szlovákiában, egyszer láttam.
@BircaHang Média:

szerintem ne állj meg félúton: egy Jézusba oltott Bölcs Salamon volt. koszorút neki.
.
Orbán:
Mehriban Aliyeva tevékenysége világszerte ismert és elismert, és Magyarországon is nagy szeretettel gondolnak rá azok a gyermekek, akiket abban az otthonban gondoznak, ahol ma neki köszönhetően könnyebb az élet. Egy muzulmán alapítvány segített egy keresztény intézményt, ezzel két kultúra és vallás képviselői között jött létre egy szeretetteljes szövetség - fogalmazott.

nol.hu/kulfold/orban-azerbajdzsan-a-vilag-egyik-legjobban-tisztelt-orszaga-1605037
.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Mindig az igazat mondom, sosem váltottam nézetet anyagi okból.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nem, csak egy politikus volt, aki alapszerepet játszott az ország megalapításában.
@BircaHang Média:
.
A kulcsodhoz:
Hamis érveiddel minden további "eszmecsere" értelmetlen.
.
@BircaHang Média:

Miket nem ír ez a Wiki!

"1990 végén az Azerbajdzsáni Szovjet Szocialista Köztársaság Legfelsőbb Tanácsa kivette a Szovjet Szocialista szavakat az állam megnevezéséből, kikiáltotta a független Azerbajdzsáni Köztársaságot a Szovjetunión belül, és visszaállította az Azerbajdzsáni Demokratikus Köztársaság kissé módosított zászlaját állami jelképnek. 1991 elején Azerbajdzsán Legfelsőbb Tanácsa létrehozta az elnök intézményét, és Ayaz Mütəllibovot választotta meg köztársasági elnöknek. 1991. szeptember 8-án Ayaz Mütəllibovot országos választásokon választották elnökké. Ezen a választáson ő volt az egyetlen jelölt. 1991. október 18-án Azerbajdzsán Legfelsőbb Tanácsa kikiáltotta Azerbajdzsán függetlenségét, amit népszavazás hagyott jóvá 1991 decemberében, amikor a Szovjetunió hivatalosan feloszlott...
1993-ban a demokratikusan megválasztott Əbülfəz Elçibəy elnököt Surət Hüseynov ezredes vezette katonai puccs távolította el a hatalomból. Az új elnök Szovjet-Azerbajdzsán korábbi vezetője, Heydər Əliyev lett...
1998-ban Əliyevet újraválasztották. A gazdaság fejlődött, különösen az Azəri-Çıraq-Günəşli olajmező és a Şah Deniz-gázmező kiaknázása révén. Közben Əliyev elnöksége egyre népszerűtlenebb lett a szavazók előtt, a széles körű korrupció és az autokratikus, diktatórikus rezsim miatt. Ugyanezek a súlyos kritikák érik elnökké választása óta İlham Əliyev korábbi miniszterelnököt, Heydər Əliyev fiát."

Gondolom a főni megtanulmányozza az utódlás kérdését is, nagy udvariaskodás közben.
Azért, hogy is van ez? A kommunizmus áldozataira emlékezünk az egyik nap, másnap meg ilyen kommunista ganék sírját koszorúzzuk? propeller.hu/itthon/3198404-egy-kommunista-diktator-emleke-elott-tisztelgett-ma-magyarorszag
@BircaHang Média: Csak ennyit bírtál kinyögni magadból? Ja, hogy számodra az Aliyev félék megfelelnek. Gondolom Hitler és Sztálin is fasza csávók voltak a szemedben, csakúgy mint Idi Amin, és Moamer Gaddafi. Ritka nagy csodabogár vagy, hogy finom legyek és kulturált.
@BircaHang Média: de vissza az alapvető kérdéshez, túl a koszorúzáson. mi a fenéért ment orbán azerbajdzsánba?
@BircaHang Média:

ezen én nem erősítettem meg semmeit, csak idéztem a Wikit, mint autentikus forrást.

"Közben Əliyev elnöksége egyre népszerűtlenebb lett a szavazók előtt, a széles körű korrupció és az autokratikus, diktatórikus rezsim miatt. Ugyanezek a súlyos kritikák érik elnökké választása óta İlham Əliyev korábbi miniszterelnököt, Heydər Əliyev fiát."
@The Ghost Wolf:

Ez a sok ostoba álkövetkeztetést hogyan sikerült levonnod?
@parti_giano:

Gondolom, a kétoldalú kapcsolatok fejlesztéséért.
@BircaHang Média:
""Miért nem utaztok el Azerbajdzsánba és maradtok ott, ha az ottani rendszer olyan jó."

Miért nem utaztok el Norvégiába és maradtok ott, ha az ottani rendszer olyan jó?"

csendesen kérdem: miért nem jössz haza magyarországra, ha itt ilyen jó?
hm, és ezekhez járkálunk mi tarhálni?

"Magas rangú orosz katonai delegáció utazott váratlanul Bakuba, mert lapjelentések szerint az azeriek nem hajlandóak kifizetni a legutóbbi moszkvai fegyverszállítmányt,... amit évekkel ezelőtt rendelt meg Baku, kikötőben vesztegel, várva, hogy kifizessék - árulta el a Kommerszantnak a moszkvai védelmi minisztérium egyik tisztségviselője"

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/kellemetlen_meglepetes_azerbajdzsan_nem_fizet.611295.html
@Spániel:
akkor ezért volt ott orbán - segélyt adunk azernek, nehogy az imf-től kelljen hitelt felvenniük...
@Secnir:

Mert - bármennyire is hihetetlen - nem politikai okból mentem el Mo-ról, s ha visszamegyek, annak se lesz politikai oka.
@BircaHang Média:

Szerintem csak azt erősítette meg, hogy a főni elment tanulmányozni miként működnek a korrupt diktatúra eszközei, és a diktátori utódlási lehetőségek. Egy magát demokratikusnak tartó ország vezetője mijafenét keres egy ilyen oszágban keleti nyitás címszó alatt? Oda nyissunk, ahová tartunk. Ja, ő oda tart? Én nem. Meg sokan mások sem.

Egyébként meg itthon nincs kormányozni valója? Mondjuk ott a kréta tájékán?
azataqurvaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Az egészségügyi államtitkár szeretné, ha többet nem kéne a parlamentben foglalkozni a kórházi fertőzésekkel

Mert szerinte ez a probléma nem csak Magyarországon létezik.

444.hu/2016/03/07/az-egeszsegugyi-allamtitkar-szeretne-ha-tobbet-nem-kene-a-parlamentben-foglalkozni-a-korhazi-fertozesekkel
@BircaHang Média:
Te, mint orbáni bennfenntes, meg tudnád nekem mondani, hogy konkrétan mit jelent
az azeri szándéknyilatkozat az infokommunikációs alap létrehozásáról?
Odáig tiszta, hogy alapszerűen akarnak kezelni valamit, de ez szakmailag azt jelenti, hogy az alapot pénzügyileg meg kell képezni,
/ki és mennyivel?/és célirányosan szabad csak felhasználni.
Valamint tudnád pontosítani, hogy két ország között hogyan bonyolódik az infokommunikáció és annak az alapja?
Érdeklődéssel várom kimerítő magyarázatodat.
Miközben kuszaszem engedéllyel rabolja ki a nemzeti bankot, m.o. 155 milliárdos kölcsönt vesz fel.

Magyarország egy 155 milliárd forintos hitelkeretről állapodott meg az Európai Beruházási Bankkal.
www.origo.hu/gazdasag/20160307-az-europai-beruhazasi-bank-140-millio-euros-hitelt-nyujt-magyarorszagnak.html
@Mariann19:

Nem vagyok bennfentes. Független, civil közíró vagyok.
csak nem stróman ez a lőrinc ???

Az állatorvosnak Hatvanpusztát adták meg Orbán Gáspár lakcímeként

Úgy tudjuk, Nárcisz kuvasz gazdájának adatai között a "8087, Alcsútdoboz, Hatvanpuszta" szerepel lakcímként. Ezt a birtokot bérli hivatalosan Mészáros Lőrinc

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F03%2F07%2Faz-allatorvosnak-hatvanpusztat-adtak-meg-orban-gaspar-lakcimekent
@BircaHang Média:
Csupán azért gondoltam, hogy orbáni bennfentes vagy a magyar-azeri kapcsolatfelvételben, mert olyan határozott vehemenciával állsz ki ez ügyben, mint a minden titkok tudója.
Amennyiben nem ismered a gazdasági együttműködés velejét, akkor te itt csak az ellenség megtévesztése érdekében nyomod itt a szövegedet?
Nem kéne!
@Secnir: :DDDD

"csendesen kérdem: miért nem jössz haza magyarországra, ha itt ilyen jó?"

azt mesélte, hogy lecsukták volna, ha marad...
@Mariann19:

@Spániel:

"Miközben kuszaszem engedéllyel rabolja ki a nemzeti bankot, m.o. 155 milliárdos kölcsönt vesz fel.

Magyarország egy 155 milliárd forintos hitelkeretről állapodott meg az Európai Beruházási Bankkal. "

pici áttekintés a pénzekről és a következményekről:

Bedőlt lakossági hitelek: itt az MNB első nagy lépése

www.portfolio.hu/finanszirozas/hitel/bedolt_lakossagi_hitelek_itt_az_mnb_elso_nagy_lepese.5.228317.html

Az MNB megmondaná a bankoknak, hogyan kezeljék nemfizető adósokat

24.hu/fn/penzugy/2016/03/04/az-mnb-megmondana-a-bankoknak-hogyan-kezeljek-nemfizeto-adosokat/

és a szokásos gyűjtemény:

offforever.blog.hu/2016/03/07/a_devizahitelesek_milliot_lopta_meg_a_mnb_most_pedig_ezt_zsebre_teszik_mint_nem_kozpenz
@BircaHang Média:

"_Ez hogyan kapcsolódik ahhoz, hogy ő a nemzeti hős ott? S mi köze ehhez egy külföldinek? "

Aliyev annyira nemzeti hős ott, amennyire Rákosi itt. Konkrétan.

S hogy mi köze hozzá egy külföldinek ehhez az egészhez, az részletesen megtudható a baltás sztoriból, meg a magyar adófizetők pénzének vándorútjairól. Szintén konkrétan. Csak neked.
@Spániel:

Konstatálhatjuk, hogy ezzel a hitelfelvétellel Orbánék már előre lopnak!!!
@BircaHang Média:

"_Nem vagyok bennfentes. Független, civil közíró vagyok._"

Dehogynem. Vállig. Először is függő vagy. Köziró helyett meg legfeljebb gőzíró lehetsz, vagy gáz. Leginkább gáz.

Ellenben vitézül állod a sarad. Az igazolás meglesz, bizonylat/apanázs Kubatovtól.
@jaegtoer:

Basszus, nem csodálkozom, hogy Hacsának a vallásos majmok ugrottak be bircáról:)) - noha a kutatók is elhatárolódtak ettől a fogalomtól, nem is beszélve a majmokról, ha ismernék birca kommentjeit.
.
Ha valakinek valamijét összeírják, akkor az már nem soká marad az övé.
Megyesi Gusztáv újságíró a terepjárók és minibuszok állami lajstromba vételéről
(Népszabadság, március 5-6.)
@Orica Középföldi:

A 'vallásos majmok' az már egy fejlett underground civilizáció. Bircanak még hosszú és kanyargós és meredek út vezet odáig. Sok-sok lépcsővel és még több ismeretlen fiókkal.
@jaegtoer:

Frászkarikát fiókok. Birca betévedt egy evolúciós zsákutcába, ami befalazódott mögötte:)
@guma:
Könnyfakasztó - de csak a röhögéstől - hogy Matolcsy milyen éberen őrködik a bankok bedőlt hitelei felett.
Egyébként a bedőlt hitelek mértéke 14% körül elfogadott a banki szférában, az, hogy most elérte a 18%-ot, az a romló életviszonyok miatt következik be.
Inkább ezzel foglalkozna Matolcsy, minthogy ajánlásokat tegyen a bankoknak a behajtásokra, amelyek profik ezen a területen.
Arra viszont nehéz logikus magyarázatot találni, hogy az ország felvesz 155 milliárdos hitelt közút fejlesztésre, ugyanakkor ezt figyeld!
Szíjjártó Péter:
"A magyar-azeri gazdasági együttműködés új dimenzióba lépett, ennek hátterét a magyar kormány biztosítja azáltal, hogy az Eximbanknál 200 millió dolláros hitelkeretet hagyott jóvá."
Ehhez azt fűzöm hozzá, hogy az Eximbank állami tulajdonú bank, a 200 millió dollár nem csekély hitelkeret, 40 milliárd Ft.
Vajon az állam által felvett 155 milliárd Ft és az állam általi hitelkeret vajon milyen kamat kondíciókkal állítható egymás mellé?
Ki veheti fel az Eximbank hitelét, és mire, az azeri és a magyar igénylők között?
Egyébként a 40 milliárd alsó hangon is túl soknak tűnik az egyelőre nem ismert célok megvalósítására.
Az még hagyján, hogy Viktor és a fidesz az, na de már ők is? :)

Lehet-e még szánalmasabb az EU?

A menekültügyben teljesen kiszolgáltatottá vált EU ma ki akarja szervezni saját védelmét egy kiszámíthatatlan ország beszámíthatatlan vezetőjének. A csúcs záródokumentum-tervezete szerint a menekültek illegális áramlását a nyugat-balkáni útvonalon azonnal be kell szüntetni. Az orosz szankciók által kiváltott török csődhullám miatt több százezer munkanélküli török indulhat el a németországi rokonsághoz.

privatbankar.hu/makro/lehet-e-meg-szanalmasabb-az-eu-291148

ON
@Mariann19:
.
Ez meg egy fideszes álláspont: Németh Szilárd, a Fidesz alelnöke szerint azzal, hogy nem mentek suliba hétfőn, és még az ebédet sem mondták le, elherdálták a közvagyont.
@jaegtoer:

Erősen tévedsz. Rákosi nem volt a magyar történelem meghatározó személyisége.
@BircaHang Média:

"_Erősen tévedsz. Rákosi nem volt a magyar történelem meghatározó személyisége._"

Történészek mást mondanak. Nyilván tévednek.
@dr. jenőke (jenőke):
Németh Szilárd nemhogy kisstílű, piti adalékkal védi a közvagyont, hanem pontatlan is.
Megint csak a korlátozott értelmi képességű Fidesz szavazókat hülyíti.
Ugyanis az ebédet a diákok befizetik, a szegények hozzájárulása korlátozott mértékű.
Szilárdka számolja ki nettóban a herdálást, a végeredmény elég lesz neki egy férfi kozmetika igénybevételére.
Nagyon ráférne.
@BircaHang Média:

"_Csakis az igazságtól függök. _"

No, igen. Az igazságtól függsz, a valóságtól és a tényektől pedig messzire.
@Mariann19:
.
Nem rossz.
De az is jó kérdés, hogy például az El Puskázott stadion egy férőhelyére eső beleruházási költsége meghaladta a nyolcszázezer forintot, mikor térül meg a beruházás?
@Mariann19:

"_Ki veheti fel az Eximbank hitelét, és mire, az azeri és a magyar igénylők között?_"

Az azeri balta-export fejlesztésére bárki.
@jaegtoer:
.
Nocsak! Volt gól?
Persze érdemes lenne azt számolni, hogy mennyibe kerül egy gól a stadion nullára írásáig terjedő időszakban.
Ha azt veszem, hogy a stadion eredeti értelmében távolságot jelent, arra kell gondolnom, hogy egyre távolabb kerülünk a normalitásoktól a szaporodó stadionoknak megfelelően.
@dr. jenőke (jenőke): "Németh Szilárd, a Fidesz alelnöke szerint azzal, hogy nem mentek suliba hétfőn, és még az ebédet sem mondták le, elherdálták a közvagyont."

De kényes lett a lelkem, bezzeg az nem érdekli, hogy a matolós alapítványok mire herdálják.
@BircaHang Média: te akkor ennek a fényében, elmagyaráznád, hogy miért az lmp-re szavaztál, ha eccer ogv seggiben vagy vállig???
@BircaHang Média: áááá, egy piszlicsáré, kis aktatologató vót'...

leginkább a hogyhíjjákra, na, a habonyra emlékeztet engemet...
@dr. jenőke (jenőke):
Nagy feladat elé állítottál a beruházási megtérülés számításakor.
Mert. Először is ilyen improduktív beruházásoknál a fenntartási költségeket is hozzá kell vennem ráfordításként, mert az üzemszerű működésnek nincs más bevétele, csak a jegyár, így mindkét elemnek meg kell térülnie.
Utána kapacitás kihasználási mutató is kéne, mivel ez a stadion igen gyér látogatottságot mutat.
Ja, és mennyi a jegyár átlagban?
Jenőkém! Mit esszük itt magunkat a megtérülési időn, amikor Orbán ezt a tényezőt soha le sem szarta?/Bocs/
@Secnir: ,,...Beszéde után Szijjártó Péter újságíróknak elmondta: a magyar-azeri gazdasági együttműködés új dimenzióba lép, ennek a hátterét a magyar kormány biztosítja azáltal, hogy az Eximbanknál 200 millió dolláros hitelkeretet hagyott jóvá annak érdekében, hogy a kétoldalú vállalati kapcsolatokat fejleszthessék...''

A lepottyanó centekért nagyon szívesen kiutaznának még néhányan...
@BircaHang Média:
Baszki, te itt basztad az egész napot... Hol a retekben van az a tetves munkakultúra, ahol egy ember amennyiben rendesen dolgozik, ennyi időt netezget közben és pártpropagandázik?
Nálan nem lenne állásod, mert kivágnálak mint a szaros macskát, ha te a munkaidődben ennyit gondolnál irkálgatni. Szerencsétlen "közíró"...
@jaegtoer:
Jaegtoer!
Nagy szolgálatot tennél kormányunknak, ha kitalálnád a magyar-azeri balta művek cég nevét. Te nagyon tudod ezt a műfajt.
Az feltétlenül legyen benne, hogy ZRT, a végén.
Mert hogy a szereplők egy zárt körű társaságot alkotnak, oda mindenkinek pofa be!
A köznép csak a törzstőkét adja, aztán némán merengjen el azon, hogy mi is lehet az a közjó?
@graphics:

Hány krétát lehetne venni azon a 200 millió dolláron?!
@jaegtoer:
Szegényke, kicsit tanulhatna magyar bolsevikok történetéről, ha már napi szinten pippantja le őket... Nagyfaternak majd megüzenem, hogy Rákosi ettárs (továbbá a manapság felmagasztalt Maléter elvtárs, aki eltávolította a rendőrségtől anno "pártellenes magatartás" miatt) nem volt meghatározó a magyar történelemben... Ez a birka gyerek egyre ostobább. Iszik ez rendesen? Mert aggódok már érte. Komolyan!
@Mariann19: meg is adtad a név lényegét aZeRi balTa
@graphics: egyem a szívét! nagy szemű babbal és chiantit innék rá, ennek a szíjjártó gyeröknek... kié az a 200 misi? kik kaphatnak belőle???
@Mariann19: Szerintem a célok már ismertek: nem közpénz lesz belőlük.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nem tudom iszik-e, de ma annyit etették, hogy elcsaphatta a gyomrát.
@dr. jenőke (jenőke): nyilatkozata az 1950-es évek stílusát idézi.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Az tuti,hogy nincs ki
százra!!
Esetleg "nyolcszázra"!!
@Mariann19: 6 mm-es hőálló kazánlemez. Csak nincs hozzá plasztikai sebész.
@Eszter jött: a komplett szigetet, ahogy most kinéznek a görögök...
@graphics: ne kicsinyeskeggyünk! kazánlemez???? p355gh-ra tippelem!
@graphics:
.
''''a magyar-azeri gazdasági együttműködés új dimenzióba lép''''
Tér és idő mit sem számít.
Mondjuk az ötödik dimenzióba.
Ott is lehet szemlélődni?
@nincs_itt:

kormánysziget.
oda deportálhatnánk a kormányt, híveikkel együtt.
@Eszter jött: de akkor már ne kellemes klímán! svalbardot nem merem ajánlani...

de a zűrben biztosan lennének ötleteim...
@Eszter jött: vagy esetleg mást. Kínában már sikerült:

en.people.cn/90001/90782/7088790.html

Általános iskolában... a cikk 2010. augusztusi.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
Nem akadékoskodok. Csak nem értem. Amikor Lenin és csapata kilépett az orosz Szociáldemokrata Pártból, és az ottmaradottak kisebbségbe (mensevikbe) maradtak, és a leninek lettek a többség (bolsevik), meghirdették kérlelhetetlen harcukat a liberálisok ellen.
Merthogy ők nem akarnak liberális államot. Nem tudták, hogy akkor amit építeni akarnak, az csak illiberális lehet. Orbán rosszkor van, rossz helyen.
.
@Mariann19:
Speciel ajánlanám a kormányzati thinktank féle belterjes közösségnek, hogy indítsanak esti egyetemet "baltavári esték" címmel.
Témája:
- muzulmán azeri testvéreink toleranciaszintjének bemutatása a keresztény örmény kultúrával szemben

- hogyan tiszteljük a maffiaállam szintű kormányzari ténykedést - avagy a lófej a vetésben

- az exkomcsi párttagtársak sikeres beilleszkedése a maffiamentalitásba

- hogyan legyünk tök hülyék Európában, egy olyan állam seggnyalójaként, akiknek a megbízhatósága a híresen toleráns orosz fizetési készséget is próbára teszi
@dr. jenőke (jenőke): Wheeler szerint nem, de há Turul
okosba' mé ne lehetne?
@dr. jenőke (jenőke):
Na de dottóre!
Durva célzásokkal óvatosan, hogy Piktorunk egy platformra került Lenin ettárssal! A Téli Palotát is együtt rohamozták meg? :)
@graphics:
.
Így gondoltam: az egy dimenzióból nem látni bele abba, ami a kettő, vagy három dimenziós terekben történik.
@Eszter jött: van ekkora lakatlan sziget? Legfeljebb az Antarktisz jöhetne szóba, ami eléggé egészséges távolságra van Abszurdisztábtól.
A g..i komcsi, ebben a nagy kabátban már nem kicsit hajaz kim elvtársra, sőt az ország szintje is közelít Észak-Koreához.
Lassan elkészül a nagy mű, amit a g..i megálmodott magának.
Már csak annak a 250 milliárdnak kell elveszíteni közvagyon jellegét (napi 2-3 száz millát kell ellopni, még vasárnap is) és készen is lesznek 2018 ra az elvtársak.
@dr. jenőke (jenőke):
engedelmes egyed egyenletes e-vel fecsegjen, egyebet ne ejtsen...
v.ö.: Mézga A. kalandjai.

kivéve a gyevi bírót.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
Ez így konkrétan nem igaz.
Lenin azóta Csipkerózsika-helyette lett a Krasznaja plóságyon.
Vigyázzák is lelkiismeretesen, hogy el ne kószáljon.
Egyébként nem volt szó szerinti marxista, csak azt hitte többet tud és tovább fejlesztette. Többet tudott.
@graphics:
.
Netene! eztet meg nekem? Ne tedd.
@Oxica: a dolgok jelenlegi folyása mellett néhány év múlva akár fel is nézhetünk Hojd-Szolongosz-ra (Kim országa).
@dr. jenőke (jenőke):
Túl sokat, oszt a cári titkosszolgálat volt spiclije megoldotta? Neeee...
@dr. jenőke (jenőke): nem teszem, rendes leszek!
Elfeledve.
@guma: azé az szép, hogy egy "airberlin" fapadosról kászálódott le a gummicsimmás rámszesz!!
@nincs_itt:
Nem rossz ez a ZERIBALTA.
Pedig már egy fordulatra számítottam, hogy nem is társas vállalkozásban kell gondolkodni, hanem egyszerűen, a vállalkozás formája legyen:
Orbán Viktor magánvállalkozó.
A tevékenységi kör meghatározása ízlés szerint.
@nincs_itt: melyik?
pl ő?
www.honvedkorhaz.hu/cikk/894
ő már nem:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Komócsin_Zoltán
@nincs_itt: :DDDD

ez még szebb:

Bejelentkeztek a népszavazni akaró kopaszok, és egymilliót kérnek az ATV-től

hvg.hu/itthon/20160307_nvi_kopaszok_szemelyisegi_jogok_egymillio_forint?s=hk

és most: további szép estét mindenkinek!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: jóvanna... de mijóta van keletre berlin??
@graphics: a dr. komócsin mihály...
@Mariann19: már majdnem eltaláltad! a vállakozás formája: orbán viktor! és slussz!

ez magában foglal mindent és bármit! tevékenységi kör: ami a zuniverzumba' csak elképzelhető!
@nincs_itt: ja, a prof? nem ismerem, nem tartott előadást (nekem)
@nincs_itt:
Körbe Bélám! Komolyan... Nem, majd az azeri Baltajárattal, vagy valamelyik orosz légitársasággal mennek. Fosás van béláim, a rothadó nyugat...
@graphics: ja! a prof.! hegeszteni tunni kell ám!
@graphics:
"Szerintem a célok már ismertek. Nem közpénz lesz belőlük."
Ezek az azeri szafarik kezdenek hasonlítani arra az időszakra, amikor a kormánytagok már-már Romániába is bejelentkezhettek volna, lakcímkártyával.
Aztán később kiderült, hogy üzleti látogatások voltak magánvagyon megszerzése céljából.
Kastélyok, szállodák, mifene.
Szép hely Azerbajdzsán is.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: oszt' kólát nem is kapni már felétek??? mint a nyugat opijuma, tilos??
@nincs_itt: papíron tudok is, többféle eljárással :D
Gond akkor lenne, ha le kellene menni a papírról...
@graphics: 111, 131, 141 csak az alapok...

a papírról meg ha legyössz, akkor mingyá fordujjá balra!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Ezeket a tárgyalási szempontokat hogy tudtad így csípőből kitalálni?
Mert azt még nem is tudod, hogy Szíjjártó szerint Azerbajdzsán a legtiszteltebb állam a világon.
Kivéve az adósságait, amelyeket nem fizet meg.
A hitelezők tudnának mesélni.
Nehéz sorsúak. :)

Az NVI-s kopaszok úgy érzik, a média megsértette személyiségi jogaikat

index.hu/belfold/2016/03/07/kopaszok_nemzeti_valasztasi_bizottsag_szemelyisegi_jogok_atv/
Nehéz sorsúak. :)

Az NVI-s kopaszok úgy érzik, a média megsértette személyiségi jogaikat

index.hu/belfold/2016/03/07/kopaszok_nemzeti_valasztasi_bizottsag_szemelyisegi_jogok_atv/
@nincs_itt:
"A vállalkozás formája: Orbán Viktor. Slussz!"
Jól van! Csináltatunk neki egy körbélyegzőt közpénzből, kettőt.
Mindkét szemére.
Úgysem látja a valóságot, így legalább lesz magyarázat a tévelygéseire.
@nincs_itt:
A heggejtős turistajelzéseket ismerem. :)
@Gábris szomszéd: két siratóasszony is kellene melléjük, hogy legyen aki sajnálja őket...
@graphics: a durva életbe! mingyá vissza desztillálok háccsó hátasztánba! ilyeneket ne is mutassá!
@Mariann19: ez engem egy régi csehszlovák Menzel-filmre emlékeztet, bár ott máshová nyomták a bélyegzőket :)
@Mariann19: de ha szabad óhajtanom, akkor valami durva nehéz körbillogzó legyen! hogy a kisagy helyén gyöjjön ki!!!
@nincs_itt: azt hittem, hogy ízlene;)
@graphics: oszt' a fajlagos hőbevitel 1.4301, 1,5 mm vastag lemeznél??? najó, legyen eccerűbb is, magaskrómos 3 falú csőhöz 2-es lemez...
@Gábris szomszéd: mé'? leb@zizták őket? vagy iq tesztet kellett kitölteniük?
@nincs_itt: jó, de arre már nem tapad a hűtőmágnes

www.ebay.com/cln/chuckyt44/hot-rods/133789406016

0.75mm-es horganyzott lemezt ellenálláshegesztve láttál már? Szólok, h lehet...
@graphics: dehonnem! ha elbaxod a hegesztést!

láttam, csak a cinket illik eltávolítani előtte!
@nincs_itt: még 8mm-est is vág a FIBER
további szép estét mindenkinek!
.
Derült égből villámcsapásként hasított a brüsszeli sajtóterembe a hétfő esti hír: a csúcstalálkozó megszakadt, mert Orbán Viktor megvétózta az EU-török megállapodást.

A fejleményről a Magyar Távirati Iroda jelentéséből és Kovács Zoltán szóvivő angol nyelvű tweetjéből értesült az uniós csúcsra akkreditált magyar és nemzetközi sajtó. Havasi Bertalan, a miniszterelnök Brüsszelben tartózkodó sajtófőnöke nem a helyszíni tudósítókat, hanem egyenesen az MTI budapesti központját tájékoztatta Orbán "vétójáról".

Ha a hírt a csúcsról tudósító újságíróknak továbbította volna, akkor esetleg már hamarabb kiderül, hogy a közlésből egy szó sem igaz. A kormányfői találkozó nem szakadt meg, csupán szünetet tartottak a résztvevők, akik közül sokan kifogást emeltek az EU-török megállapodás Ankara által szorgalmazott kitételei ellen.

Ráadásul a hivatalos indoklás szerint az orbáni "vétó" a menedékkérők Törökországból tervezett betelepítésére vonatkozott volna, ami a tagországok nem kötelező, hanem önkéntes felajánlásain alapulna.

A többi mind igaz.

nol.hu/velemeny/orban-bloffje-1605227
.
@dr. jenőke (jenőke):
Jajjmá... Az elvtársak példaképe a Jereváni Rádió!
Essetunni... :(
Viccország hülye népe zabálja, hogy Mockba alsón Moszkvicsokat osztogatnak. A döbbenet, hogy el is hiszik. Evégre ostoba muzsiknak születni kell!
.
A török javaslatok megvitatásával folytatódik az egyeztetés Brüsszel és Ankara között március 17-én. Az uniós csúcsvezetők szerint meglesz az egyezség a menekültáradat megfékezéséről.

A cím alatt ez a szöveg:
Folyamatosan dolgozunk a cikken, amint új fejlemény van, frissítjük!
.
hu.euronews.com/2016/03/08/a-torok-javaslatok-megvitatasaval-folytatodik-az-egyeztetes-brusszel-es-ankara-kozott-marcius-17-en-az-unios-csucsvezetok-szerint-meglesz-az-egyezseg-a-menekultaradat-megfekezeserol/
.
@nincs_itt:
mint a Mark Twain Koldús és Királyfi ban a kissrác diótörésre használta a királyi nagypecsétet és addig nem is került elő, amíg le nem írta neki a kancellár, hogy hogyan néz ki...

azzal is le lehetett volna "pecsételni" a főniteket hogy a kisagya helyén gyűjjék ki
kkk
brühüyyy

de jobb lenne lenyilazni az újfajta acél nyílvesszővel ami ellen a golyóálló cucc sem jó, mint vajon a kés hatol át rajta
@nincs_itt:

Esetleg nem vagyok senkinek a seggében...

Elspősorban taktikai okokból szavaztam az LMP-re, a Fideszre adott szavazatom nem lett volna elég hatékony a cél érdekében,
@Orica Középföldi:

Nevezett mögött (még) nem falazódott be a zsákutca, legalábbis erre utal a jelenléte. Az a körülmény ugyanis, hogy kardozgatunk vele, azt jelentené, hogy a csörtézők is ugyanazon evolúciós közterületen mozognak. Egzaktabb meghatározás lehet az evolúciós anomália.
Minden esetre nem árt óvakodni.
@jaegtoer:

Ha jól körbenézek, egy tucat befalazott zsákutcát látok, és még az anomália se szűnt meg :))
Reggeli műsor a tv2-n, egy nő előadja, hog a férje 8, azaz NYOLC évvel ezelőtt kapott fertőzést egy kórházban a szívműtétje után egy újra sterilizált eszköztől. Amit nem látott, csak egy orvos mondta neki később. Aktuális ugye?

Szerencsére a távirányító a kezem ügyében volt.
@BircaHang Média: Mert az LMP-re adott szavazat nem tudhatóan ment a levesbe automatikusan. Vagy így akartad meggátolni a 2/3-ot. És megakadályozni, hogy az LMP kiessen onnan, ahová be sem szabadott volna kerülnie Schiffernek eleve sem?
@The Ghost Wolf:

Az LMP bejutott, azaz hasznos volt a rá adott szavazat.

A kétharmad nem volt jó, de ezért Gyurcsány a felelős egyedül.
Ahelyett, hogy a kelete nyitnak, inkább itthon nyitnának. Vitát arról, hogy miért akar Lázár még több iskolát egyházi kezelésbe adni, amikor van, ahol már onnan vissza felé kérik.

index.hu/belfold/2016/03/08/visszakeri_iskolajat_az_egyhaztol_sajolad/
@BircaHang Média:

Ja, meg azárt kapnak a betegek fertőzést a kórházban, mert nyolc éve is kapott egy férfi.

Hahaha!

Közben meg eltelt 6 év, és a béka segge alól nem látszik a nagy fejlődés, meg a működő reformok.
Elnézést tévedtem, mert a sok és üres stadijony az bizony látszik. Az a fűtött füves.
Ez magáért bszél, de ki beszél az adófizetőkért, akik ezt finanszírozzák?

"A közmunka mellett sem kormányzati igény, sem forrás nem marad olyan programokra, amelyek az állástalanok elhelyezkedési esélyeit növelnék a munkaerőpiacon. A Nemzeti Foglalkoztatási Alap (NFA) teljes költségvetésének 65 százalékát költötték tavaly a közfoglalkoztatotti rendszer működtetésére, 13 százalékát a munkanélkülieknek járó támogatásokra, és csupán mintegy 4 százalékát a munkanélküliség kezelését szolgáló programokra – derül ki a Policy Agenda elemzéséből. Ez az arány még kedvezőtlenebbül alakul 2016-ban, ha az idei költségvetési törvényben szereplő számok pontosan valósulnak meg: az NFA 484 milliárdos keretösszegének 70 százalékát, 340 milliárdot költenének közmunkára, és csupán 3 százalékát a munkaerő-piaci programokra."

www.vg.hu/gazdasag/draga-a-kozmunka-466793
@látjátok feleim szümtükkel:

A kormányzat helyes irányban halad, ez a lényeg. Az meg, hogy közben sok hülyeség is van - tény, amit kevesen tagadnak.
A hátra arc mióta a helyes irány? 90-ben nem erről szólt a főni szája.
"Februárra 14,8 milliárdos pluszba került a költségvetés, amire emberemlékezet óta nem volt példa. Viszont az NGM se akarta elmondani, hogy miből jött össze ennyi pénz, a korábbiaktól eltérően most csak közölték, hogy ennyi lett. Tavaly február végére például 311 milliárd volt a hiány."

index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2016/03/07/titokban_pluszos_a_koltsegvetes/

Ez érekes, főleg, ha a klikkes adósságra gondolunk. Amire ugye nem volt egy évig pénz.

A mi költségvetésünkbe ( az itthoni házira gondoltam ) is általában akkor alakul ki plusz, ha "elfelejtjük" befizetni a számlákat ( ha nincs miből az másik eset ). A csökkentett rezsijűt.:D
@Sir Bates dö Hól:

Egyre kevésbé vagyok biztos, hogy van bármiféle értelme itt még a megszólalásnak.
@Sir Bates dö Hól:

Éppen Spirót hallgatok, és így jutott eszembe, vannak paradigma-váltások amiket nem feltétlenül kell tudomásul venni, nem feltétlenül kell belesimulni.

Erre Esterházynak van kiváló mondata:)
@Orica Középföldi: "Egyre kevésbé vagyok biztos, hogy van bármiféle értelme itt még a megszólalásnak."

Biztos?

Monda az Ur Jónásnak: "Kelj fel és menj
Ninivébe, kiálts a Város ellen!
Nagy ott a baj, megáradt a gonoszság:
szennyes habjai szent lábamat mossák."
Szólt, és fölkele Jónás, hogy szaladna,
de nem hová a Mennybeli akarta,
mivel rühellé a prófétaságot,
félt a várostól, sivatagba vágyott,
ahol magány és békesség övezze,
semhogy a feddett népség megkövezze.
Kerülvén azért Jáfó kikötőbe
hajóra szállott, mely elvinné őtet
Tarsis felé, s megadta a hajóbért,
futván az Urat, mint tolvaj a hóhért!...

Bizd azt reám, majd szétválasztom én.
A szó tiéd, a fegyver az enyém.
Te csak prédikálj, Jónás, én cselekszem.
Ninive nem él örökké. A tök sem,
s Jónás sem. Eljön az ideje még,
születni fognak ujabb Ninivék
és jönnek uj Jónások, mint e töknek
magvaiból uj indák cseperednek,
s negyven nap, negyven év, vagy ezer-annyi
az én szájamban ugyanazt jelenti."

www.sulinet.hu/tovabbtan/felveteli/ttkuj/19het/esztetika/babits_jonaskonyve.html
@Orica Középföldi: a bárányok nem hallgatnak. csak ki a történetben hannibal lecter?
@laissez faire:
.
Köszönet az érdeklődésért, és a linkért.
Sajnos, nincs jó hírem, nem is folytatom.
Egy biztos a kis nyuszika rengeteg örömöt, derűt tud hozni az ember életébe.
.
@Orica Középföldi:

szabad-e sírni a kárpátok alatt? bassza meg, a poén ellőve, a jegesmedvék táncra pördülnek, a rozmárok meg többet tudnak a klima változásrul, mint szijjártó a legújabb hajdivatrul. mán csak az auróra díszsortüze hiányzik.
@dr. jenőke (jenőke): lökött. :) béla üzeni, hogy maradj a nyúlnál, ne add fel.
@parti_giano:
.
Nem adtam fel.
Van egy nyúl-blog, annak a mottója: nyúl nélkül lehet élni, de nem érdemes.
Elképesztően kedves, aranyos kis társak.
@hacsaturján:
.
Szijjártóra hogyan hajaz az Auróra díszsortüze?
@parti_giano:

ebben a storyban hannibal lecter pontosan hannibal lecter, csak maga értetlenkedik megin, mint süsüfos az idők végtelennyiben, oszt assziszi, hogy maga a bessenyei tevje.
@dr. jenőke (jenőke): ugyanez megvan kutyára, macskára, elefántra, kígyóra, na meg bárányra is. mármint a mottó. azért birca nélkül van élet. szerintem.
@parti_giano:
.
Így van. Volt németjuhász kutyuskám is, 17 éves koráig (57 cm marmagassággal, csaknem teljesen fekete), értem hogyan gondolod.
Egy kis számtan origós módra:D

"Az 1807 szavazásra jogosult lakosból 855-en jelentek meg a választáson, ami 52,8 százalékos részvételt jelent,..."

www.origo.hu/itthon/20160308-gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-peteri-idokozi-valasztas.html

Szomorú.
Magyar viszonlatok 2016-ban.

hvg.hu/itthon/20160308_Urulekben_uszik_egy_iskola_a_Klik_fizeteskeptelensege_miatt#rss

"Február közepén publikálta az MNB a negyedik negyedéves pénzügyi számlák előzetes adatait, akkor arról számoltak be, hogy 75,5 százalék volt a bruttó államadósság az év végén a GDP arányában. Ez már akkor kisebb meglepetést okozott, hiszen néhány nappal korábban Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szóban 75,8 százalékos értéket jelentett be. Most azonban a GDP-adat felülvizsgálatával együtt az adósságráta is változott, a legfrissebb hír szerint a 2014-es 76,2 százalékról 75,3 százalékra csökkent az adósságráta."

www.portfolio.hu/gazdasag/szep_csendben_bejelentette_a_kormany_a_meg_nagyobb_gyozelmet.228376.html
@hacsaturján: mia franc az a tev, nem tudom. de maga itten ágis, a lázító, hogy tolnák fel jég hegyére a rozmárok.
@parti_giano:

" bárányok nem hallgatnak. csak ki a történetben hannibal lecter? "

A bégetés is hallgatás egy formája. A történetet sok kisstílű lecter és lecterné húzza le. Meg se érdemlik a titulust:)
@BircaHang Média: Egy hasznukat mondjál. Azon kívül, hogy jó pénzért melegítik az üléseket, sok értelmüket nem látom. Schiffer, ez a Szakasits ivadék semmi hasznosat nem csinál. A Geci védelmét ellátta a kordonbontás után, ezért juttatja be őket a Fidesz a Parlamentbe.
@hacsaturján:

"szabad-e sírni a kárpátok alatt?"

Szabad, csak nem kell:))
@parti_giano:

Miután Matolcsy és a fidesz parlamenti frakciója szerint a közpénzből alapítványnak átadott pénz elveszti a közpénz jellegét, és ezt törvénybe beleszavazták, illendő őket hűtlen kezelésért feljelenteni, mert a közpénzt a köz javára, és nem Lajkó Félixnek hangszer vásárlására kell fordítani. Ebből a hegedűből ugyan is a köznek semmi java nem származik. Meg a többi hasonló kiszervezésből sem.
OFF:
migracio.mandiner.hu/cikk/20160308_ugy_voltam_vele_hogy_ebben_mar_nem_veszek_reszt_nemet_elitklubban_talalt_ki_balog_zoltan

„Szörnyű, buta” – ezekkel a szavakkal írta le a tavaly nyáron felállított magyar határkerítést Balog Zoltán Frankfurtban, a Hayek Clubban hétfő este [...] "„Ezek az emberek áldozatok, ezt le kell szögezni. Én is odamentem, osztottam ételt, hogy megnyugtassam a lelkiismeretemet;" [...] A miniszter kijelentette: százezer ember érkezett eddig Magyarországra Ukrajnából, akik ugyan nem kértek menekültstátuszt, de Magyarország befogadta őket, "

mindez arról tesz tanúbizonyságot, hogy a német építészek igen jól tervezik meg az épületeik tetőszerkezetét statikai szempontból...
No ez jól ráfaragott, egy évig nyitjűk-csukják előtte az ajtót, enni, inni kap, dolgoznia sem kell, és fázmni sem fog. Az meg kit érdekel, hogy mibe kerül ez az adófizetőknek, és az sem, mi lesz vele, ha letelik az egy év.

"Határzár tiltott átlépésének bűntette miatt egy év végrehajtandó börtönbüntetéssel sújtott a Szegedi Járásbíróság gyorsított eljárásban egy koszovói állampolgárt. A férfi harmadszor lépett illegálisan magyar területre a kerítésen keresztül..."

24.hu/belfold/2016/03/08/letoltendot-kapott-egy-koszovoi-tiltott-hataratlepesert-csongradban/
@Secnir:

Ezt a százezer ukránt közben senki nem találja.Meg úgy egyébként hogy is fogadtuk be őket menekült státusz kérése nélkül? :D

Kiket is fogatak be a választók háta mögött?????
Meg hová?????
@parti_giano:

amennyibben nemeslelkű nagymamámra próbál célozgatni itten, úgy meg fogom rúgni.
@hacsaturján: nem hinném, hogy nagyanyját gyurinsk hívták. maga tragédia.
@hacsaturján:
"amennyibben nemeslelkű nagymamámra próbál célozgatni itten, úgy meg fogom rúgni."

saját nagyanyját rugdalni... mi maga, habony?
höhö. amikor ebbül szigorlatosztam, akkor muszáj vótam előtte nagyon berúgni, mer úgy özönlött belüle a marcizmus, mint ebolábul a kólika. akkor egészen bisztos vótam abba, hogy mindeszt etruszkul képtelen lennék előadni anélkül, hogy ne köllött vóna elkalandosznom a szűkszavúság szküllája valamint a bőbeszédűség karübdisze közepette, mint csaba királyfi csillagösvényen.
Hölgyeim, boldogságos Nőnapot is! Kiskezeiket csókolom!
@The Ghost Wolf:

Megmutatják: lehet igazi baloldal is, nem csak ballib álbaloldal.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ne irigyeld, le is kell nyelniük a végén... Gyorsan kopnak ott a "lányok", ismerős ügyvéd szerint. :O
@hacsaturján: mi baja henrikkel? ő csak az újkori részeket írta, azt is még kun béla előtt.
@hacsaturján:
.
Kedves Vazul von Hacsaturján! A színesfém gyűjtésének nem ez a módja.
@parti_giano:

csak annyi, hogy mindeszt samu bácsi átiratába köllött abszolválni. az meg szádecki vót és nem marcali. valamint hunsdorferiánus, eszematta!
@dr. jenőke (jenőke):

akkor lesszives meghatározni az aktuális módozatot, miszerint nekem ez eszembe se jutot.
@hacsaturján: kellett magának szegeden vegetálnia, így csak avar keletkezik az erőben.
@hacsaturján: na ja, de ennek ellenére sem rugdosok idős rokon hölgyeket.
@hacsaturján:
.
Kezdőknek:
1. Talicska, vagy platós kézi-kocsi
2. készpénz
És máris lehet indulni használt akkumulátorok felvásárlására.
A kevésbé képesztek gombakkut gyűjtenek tarisznyába.
.
„Ezek az emberek áldozatok, ezt le kell szögezni. Én is odamentem, osztottam ételt, hogy megnyugtassam a lelkiismeretemet; de közben ezt el kell választani az állam feladataitól: a jog, a biztonság, a rend garantálásától. A kampányunkkal mindenesetre összemostuk a két szintet. Amikor azt írtuk plakátokra, hogy »Nem veheted el a magyarok munkáját!«. Így, tegeződve. Magyar nyelven. Azt hiszem, nem tettünk kellő különbséget a szükséget szenvedő ember, az áldozat és az áradat, a folyamat között. Utóbbit meg kell akadályozni a magyar határon, az európai határokon, azt viszont, hogy hús-vér embereket utáljanak, nem engedhetjük meg magunknak”
– fogalmazta meg kritikáját Balog Zoltán.

www.atv.hu/belfold/20160308-ebben-mar-nem-veszek-reszt-majdnem-lemondott-balog/hirkereso
.
@parti_giano:
Maga is ilyen linket tesz fel itt nekem Nőnapon, ilyen alapítványosat!
Belső kényszerem van, hogy elmenjek Bakuba Safarovhoz
baltáért, hogy igazságot tegyek.
@dr. jenőke (jenőke):

1. svalbárdon csak szánkó van meg vizibicikli
2. készpénz hejett kaurit alkalmazunk
3. mijaz az akumlátor?
gomba nincs, csak zuzmó.
@parti_giano:

maga meg a bircákat avarja tök fölöslegesen.
@parti_giano:
Nagyon szépen köszönöm neked!
A link ugye a női gépkocsi vezetők végkifejletét szimbolizálja?
@parti_giano: tutira tucc hízelegni a nőknek, na, vágod minek örülnek.
Ez a kép...
@hacsaturján:
Én pedig képzeletbeli ölelésemet küldöm neked sok-sok szeretettel.
Mert megérdemled!
Már a sok derűs percért, amit a szövegeddel tudsz elővarázsolni nálam.
@Mariann19: @Spániel: ah, hölgyek. lábaitok előtt vagyok, de nem bírom ki froclizás nélkül. hacsa tehet róla. (nem ám, de úgy sem látja.)
@parti_giano:
Bombasztikus páros vagytok hacsával!
@parti_giano: megértelek, kell az a kis frocli az egészséges epeműködéshez.
@parti_giano:

tán inkább a szarmatatókat.
@hacsaturján: ah, a bugsy olvasatában akkor jöjjenek a marok mannok. mert rosszul tudja maga is, nem markomannok, mert azok a kórházalapítók.
Félkegyelműek. ;)

"Egyre több migráns dönt úgy, hogy az európai életből kiábrándulva inkább visszatér a hazájába, ugyanis a háborút is elviselhetőbbnek tartják, mint a német életet.
Sokan csak meglehetősen későn jöttek rá, hogy a csempészek által lefestett élet a nagy házakról, a jövedelmező munkahelyekről, és a hangulatos európai életről, csupán hazugság."

www.atv.hu/kulfold/20160308-menekultek-akik-otthagytak-nemetorszagot/hirkereso

ON
@hacsaturján: ne izéljen már, magának nem elég lemmy, bowie, rickman, psota?
@parti_giano:

gyühetnének még a van daalok is, ha nem lennének hollandusok.
@parti_giano:

montam én, hogy nem ölég? ugye hogy nem montam. csak kiváncsiskodok.
@parti_giano:

ami meg a bugsy kérdést illeti, hát előbb adnék láncfűrészt egy pókmajom kezibe, mint ebolának komojabb szakirodalmat.
@dr. jenőke (jenőke):

A lelkiismeret szó elég obszcénul hangzik Balog szájából
@hacsaturján: azt sejtem, mit adna bugsy kezébe. s az nem samu bácsi citációs listája.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Köszönjük!

Mély dekoltázsokat kívánunk cserébe!
@Eszter jött:
.
Lehet, hogy a kölcsönzőből szerezte be.
@parti_giano:

Sőt két mély dekoltázzsal is!
Egyik jobbról, másik balról.
@Eszter jött: "A lelkiismeret szó elég obszcénul hangzik Balog szájából"

Azok a régi szép idők. :)

www.youtube.com/watch?v=3_8Hgf1NL6c&feature=youtu.be&t=257
@dr. jenőke (jenőke):

Lelkiismeret kölcsönzés kormánytagoknak 20% engedménnyel.
Csoportosan 50%.
@Spániel:
Szia! Magában a növekedési adóhitel bevezetésében látok rációt, nem is keveset.
Olyan cégek további fejlődését biztosítja, amelyek egy év alatt megötszörözik a nyereségüket a hazai gazdaságban. Ennek érdekében két évre otthagyja a társasági adó meghatározott összegét annak reményében, hogy a nyereség- képződés tovább folytatódik. A vállalkozásnál hagyott pénzek további fejlesztésekre adnak lehetőséget. Eddig sima liba.
Ott van a hézag viszont, hogy a külföldről itt sandán szándékozó adózók gazdasági eseményeiket nem az országban teljesítik, az értékteremtés nem itt zajlik. Mindössze a kedvező adókulcsot használják ki. Adójuk önmagában is jó a költségvetésnek.
Még egy nagy hézag, hogy az ilyen ügyletek tilosak, és a gatyánk is rámehet, ha emiatt elmarasztalnák az országot.
Legalábbis én így látom.
@Spániel:
Szia! Magában a növekedési adóhitel bevezetésében látok rációt, nem is keveset.
Olyan cégek további fejlődését biztosítja, amelyek egy év alatt megötszörözik a nyereségüket a hazai gazdaságban. Ennek érdekében két évre otthagyja a társasági adó meghatározott összegét annak reményében, hogy a nyereség- képződés tovább folytatódik. A vállalkozásnál hagyott pénzek további fejlesztésekre adnak lehetőséget. Eddig sima liba.
Ott van a hézag viszont, hogy a külföldről itt sandán szándékozó adózók gazdasági eseményeiket nem az országban teljesítik, az értékteremtés nem itt zajlik. Mindössze a kedvező adókulcsot használják ki. Adójuk önmagában is jó a költségvetésnek.
Még egy nagy hézag, hogy az ilyen ügyletek tilosak, és a gatyánk is rámehet, ha emiatt elmarasztalnák az országot.
Legalábbis én így látom.
BODOG NEMZETKÖZI NŐNAPOT KÍVÁNOK MINDEN GYÍKNŐNEK:))

indulhat a buli!:))

www.napiszar.hu/showPost/Indulhat_a_nonapi_buli
@Mariann19: mindegyis, valamibe csak bele kell buknia ennek a hordának.
@taga20: de gyenge. ennyit tudtál egész napra esztergálni? így maradsz ám simán a ladánál beszálító. aztán álodozhatsz ghilbiről.
@Spániel:
Már alig várom!
Amikor bejön, hetedhét határra szóló vacsorát rendezek
boldog-boldogtalannak.
@parti_giano: én eddig aszt hittem, hogy csóka vagy:)

akartam +tizet adni a roncstelepért, de hogy beszóltál, csak +egyet érdemelsz:))

azé látom, te legalább el voltál itt egész nap, és erős voltál.
@taga20:
Köszönöm szépen a Nőnapi köszöntőt!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Bolikám!
Köszönöm neked a boldogságos Nőnapi üdvözletedet.
Kellemes és örömteli napot kívánok minden HÖLGYNEK!
@taga20: ne udvarolj! sarról szóljál, léhűtő, merre lökted a gdp-t. különben rádküldöm tállait, vizgálja meg a pirospöttyeidet.
@Mariann19: nem tesz semmit. minden évben megkapjátok:))
@Gábris szomszéd: már megint a sekrestyében sutyorogtál barsi atyával? hülyén hangzik tőled a nőnap elleni tiltakozás, mikor minden napra bezsúfoltok valami szent, mártír, vértanú ünnepét.
@parti_giano: te ilyen ráküldős arc vagy?
ako mi a bajod a fityesszel?:)
@taga20: a cimboráiddal sok bajom van. na de mi a helyzet gdp-vel?
@parti_giano: eszt akkor dumáld meg a cimboráiddal!

a dzsidipit, látom te nem nagyon baszogatod:))

na ez van vele!
@taga20: dehogynem. szerinted miből nyomja matolcsy haverod a növekedési hitel? mert nélkülem téged max simogatással tudna növekedésre bírni.
@parti_giano: verd ki haver, hátha segít rajtad!:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: menekül a föld alá. vagy ráküldjük imolát, hogy feljöjjön, vagy rárobbantjuk, hogy maradjon.
@parti_giano: bakker, jó hogy nem aszt raktad be, hogy "büntess meg, engem is büntess meg!":)

rólad meg, legtöbbször a feketelovag jut eszembe:))
@gazoló: végre egy kis teknikázás! az a nyereg:))

ne fossá, csak szívjuk egymás vérét. ez a szeretet jele:))
.
Nőnapi köszöntő !

Heltai Jenő - Egy asszony keze

De jó egy kis kezet
A kezünkbe fogni,
A karcsú ujjakra
Szavakat lehelni,
Csókokat dadogni,
A finom ereken,
Mint kék tengereken
Kábulásba veszve,
Elhajózni messze,
Sehol meg nem állni,
Folyton jönni, menni,
végül partra szállni,
Végül megpihenni
Rózsaszin szirteken
Koráll-szigeteken,
Az éles körmökön,
örök örömökön.

Ó, áldott asszonykéz,
vágyak forralója,
Gondok altatója,
Izzó homlokomon
Hűvös fehér pólya,
Drága élő bársony,
Te maradj a társam,
Örökre, örökre.
Mikor sirdogálok
Könnyem te töröld le,
Te szoríts marcangolj,
Ha lázad a vágyam,
Mikor valami fáj,
Te simogass lágyan,
S halottas órámon
Bus szemfedő selyme,
Te hullj takarónak
Megtört két szememre,
Elnémult szivemre.
.
Boldogot Bolinak!
Boli mindig jó volt hozzám, hozott nekem diót.
@taga20:
Remélem te majom meglepted a családot...

"-Haló! Szia Fater! Hogy telik a nőnap?
-Ó kérlek, pompásan, mint minden évben.
-Vettél virágot, vagy valamit?
-Á, sokkal komolyabb dologgal kedveskedtem.
-Na mesélj.
-Hát, reggel felkelt anyád, kérdeztem tőle, minek örülne nőnapra. Mondta, hogy semminek, de tudom, hogy a valóbansemminek mindig kanapé a vége, szóval addig nyúztam míg kinyögte: 1 éve szeretne magának egy piros táskát, aminek sok rekesze van, tudod, elfér benne rendesen a sok női szar, és az oldalán nagy betűkkel ott virít a márkajelzés, fehér betűkkel.
Szépen elcsiripelte, hol lehet kapni, nem volt olcsó, meg annyira nem is divatos, de megvettem neki.
-Te tényleg nagyon cuki vagy. És már át is adtad?
-Igen.
-És örült?
-Hát, 30 percig sírt és káromkodott, aztán elment itthonról...Nem értem miért, de gyanítom, hogy a felirat nem tetszett neki..."

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZT9m71SnbkqM2Qpvh96NdUejAhFnEkOL6gGOfzu_--KaBpbsu
süti beállítások módosítása