Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: mandiner.hu/kulfold/2024/3/amerika-arra-keri-az-ukranokat-hogy-ne-bombazzak-az-orosz-olajfinomitok... (2024.04.16. 11:17) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.11.14. 09:10 Fabius

Pray for Paris!

terror.jpg

153 halott, 200 sérült amiből 80 súlyos. Képek, szemtanúk beszámolója, teljes döbbenet.

De a legmegdöbbentőbb túl a borzalmon, hogy a híradások, beszámolók, kommentárok alapján minden oldal le fogja tudni ebből vezetni a saját igazát. Tehetetlen dühömben nekem is összejött. Pedig ha valamikor, akkor most kéne hátra lépni és egységet mutatni. Nem a migránsok, muszlimok, hanem a bármilyen színű-szagú-vallású terrorizmus ellen.

996 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr918077290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@dr. jenőke (jenőke):
Az a "masszív bombázás" 10 gép, 20 bomba. Persze bombája válogatja...
@látjátok feleim szümtükkel: te figyejjé má'!!! hamis útlevelekről beszéltünk! lexarom, hogy a zseb-dúcse és ananászháré mijafaxot pofádzott!

a hamis útleveleknek durvára semmiköze a dublinihoz!

a linkben annyi szerepel, hogy NEM EKKORA embertömegre van kitalálva! igaz? igaz!
működik? háááát...
ha gyurcsány mondaná akkor?

az a helyzet, hogy helyzet van! 1 millió ember érkezett németo.-ba, erre nincs dublini...
@nincs_itt:

Látom arra is front van, ne igyál sok alkoholt, mert megnyomja a vérnyomásod, oszt akkor már nem a gyurcsányahibás.:O
@gazoló:

Nem értettem félre, eleve feltettem rólad, hogy mély nyomot hagyott benned. Az absztrakciót feldolgoztam, bár megérne egy elemzést:))
@nincs_itt:
Semmit sem lehet kizárni, viszont eddig többszázezer az egyhez a migráns-terrorista arány, aztán még az is hamisnak bizonyult. Csak olyan jó kis muníció volt a piréz-elleneseknek (ez is volt a célja az útlevél eldobásának)
Az ökröt is az orrába fűzött karikával vezetik. Jó érzés?
@gazoló: "Mit jelent egyébként,hogy kijutottunk a bővített főtáblára!"

a kibővített főtábla azt jelenti, hogy még több pénzt lehet keresni az eseménnyel... (üzleti szempontból tökéletes a konstrukció)
@PeniValdes:

attól függ mit értesz "bőr" alatt. én arra gondoltam, hogy senki sem hirdet számára elfogadhatatlan eszméket, gondolatokat.
@Gábris szomszéd:

" A működésnek nem sok köze van a valósághoz, pláne egy netes felületen."

Te érted, hogy mit írtál? Aligha:)))
Megkíméllek a jelentéstől, meg a többieket is.
@Fabius:
A Gyurcsány meg felfüggesztett minden belpolitikai akciót a francia gyászra tekintettel erre a hétre. Hát nem hülye?
Ahelyett, hogy a belpolitikai hasznot keresgélné. Pfej!
@Orica Középföldi: így, éhgyomorra, köszönöm a fű-gomba-fa isteneinek nevében is:-)...
@Sir Bates dö Hól:

Átszakadnak a gátak! 'Stadizooleumokat fogunk exportálni!
" panem et circenses"-'közben mi lopunk felhajtva a végletekig!!
Nem mintha eddig szívbajosak lettek volna a 'fijjuk!

index.hu/sport/futball/2015/11/14/a_vilag_12_legszebb_stadionja_koze_valasztottak_a_felcsuti_futballstadiont/
@látjátok feleim szümtükkel: remek idő van! igaz hűvös egy cseppet, de azért napos.

szóval hol is van köze a hamis útleveknek, ogv-hez illet ogv véleményéhez a dubliniról??
@Eszter jött: ebben egyetértek,de lehetsz más személyiség.
pl valóságban én is normális vagyok
@kekex: nem tudjuk, te sem tudhatod, hogy az arány mekkora! ez az egy, de inkább 6-7 a több százezerhez tényleg megnyugtató! akkor most hátra is dőlök, kérek még egy kávét! ja! nem! 120 halott... sok száz sebesült.
tényleg nekem van karika az orromban!
@nincs_itt:

szerinted, ha nem lennének Európában migránsok, a terrortámadás nem következett volna be?
@parti_giano:

Görények Ura! Ez nem nyalizás, gátlás:))
@nincs_itt:

Talán ott, hogy a határon minden harmadik országból bejövőt ellenőrizni kell. A szerbek ilyen harmadik ország. Amikor onnan elindult a nagyobb tömeg, mintha a mi külügyünk emlegette volna, hogy nekünk a dublini egyezmény nem dudál.
Márpedig aszerint mindenkinek aki Szerbiából jött, a későbbi beazonosíthatóságát biztosítania kellett volna a Magyar államnak. Tudod mi folyt itt?
Átjött a migráns a haráton, oszt a kezibe nyomtak egy cédulát, hogy menjen Debrecenbe, meg Békéscsabára, meg Budapestre, oszt ott keresse a menekült táborokat, és ott regisztráltassa magát. Szóval?????

Olvass vissza, nézd meg miről folyt pl. a gyíkon a diskurzus akkoriban.

Ha kevesebbet szlopálsz, akkor jobban tudsz emlékezni a nem túl régmúlt eseményeire. Már ha akarsz.
@Orica Középföldi: aham, az éhgyomra gátolja. én levetkekezem akkor, mert reggelitem: sabade(ll) egy táncra?
@PeniValdes:

játszhatunk. de a legnagyobb virgonckodás közben is átjön, miben hiszel és mi tart meg a bajok idején.
@parti_giano:

Gondoltam, hogy félreérthető lesz:)) Nem neki vannak gátlásai, egy atavisztikus fazon ilyet nem sokat ismer, hanem önzést fogalmazott meg, ahelyett, hogy biztatott volna engem a kifejtésre.

A felkérés meg nagyon szellemes, díjazom:))
@Orica Középföldi:

Ettől csak két dolog szebb, illetve lehet az.
Amikor az egy éves gyerekem karácsony este az ölemben ülve a hüvelykújját szopva, végig nézte a teljes darab tv. közvetítését ( anno az átkos kádári rendszerben ).
Valamint ha ezt minden olyan városban ahol működik ilyen zenekar, azonos időben megismételnék.
@Orica Középföldi: ez európa, az írással egyetemben:-)...
@parti_giano: elvégre a gallok földjén vagyok, minimum 69 napja...

@Orica Középföldi: nem, ő a Gödények Ura, ki a görények hű famulusa...
@Orica Középföldi: nézzük, vajh' mit rejt a borsó héja!:-)...
@DarthVader: @Eszter jött: Nem kell már tovább agyalni ezen sem. :(

Mégis Magyarországon keresztül érkezhetett az egyik párizsi merénylő

A francia nyomozók kiderítették: a párizsi merényletek egyik helyszínén talált szíriai útlevél tulajdonosa azonos az egyik merénylővel, aki a terrorista a migránshullámmal érkezett Görögországba, s onnan Magyarország érintésével Franciaországba.
A párizsi ügyészség közölte, hogy azonosították az ötödik merénylőt, mégpedig azt a 25 éves Ahmad al-Mohammadot, akinek a szíriai útlevelét a merényletek egyik helyszínén találták meg - jelentette a Sky News Twitter oldala.

Eddig nem volt arra bizonyíték, hogy a megtalált útlevél tulajdonosa a Stade de France stadionnál magát felrobbantó merénylő lehet.
Ez azért is fontos bejelentés, mert így valószínűsíthető (az útlevél alapján), hogy a terrorista a migránshullámmal érkezett Görögországba, s onnan más országok mellett Magyarország érintésével Franciaországba.
A Le Parisien indormációi szerint a terrorista Szíriában született 1990-ben, és Leszbosz szigetén lépett be az EU-ba október 3-án.

hvg.hu/vilag/20151116_Megis_Magyarorszagon_keresztul_erkezett_a
@nincs_itt:

érdekes és értékes gondolatok, amit "átrágni" illene... :):

Wildmann János: Ez már nem Charlie Hebdo

Tényleg dúl a harmadik világháború, de gazember, ki hazazavarná a menekülteket. Lesz iszlámmentes, fehér Európa? Villáminterjú a Wesley János Lelkészképző Főiskola teológus docensével.

.
.
.
"Borítékolható, hogy a párizsi péntek nyomán feljön az európai szélsőjobb, a mérsékelt jobb radikalizálódik, erősödik az akarat, miszerint épüljön kerítés, a menekültek előtt húzzuk le a rolót, sőt, aki beért, azt is toloncoljuk haza. Irány az iszlámmentes, fehér Európa?

A migránsok felelőssé tétele, a visszaküldésükre szerveződő szándék szörnyű. Egész egyszerűen belezavarodom abba, amit a Magyar Rádióban is hallok, amikor úgynevezett biztonságpolitikai szakértők a bevándorlókat okolják a terrorizmusért.

A hírek szerint az egyik párizsi merénylő, egy szír férfi Magyarországot érintve jutott Párizsba. Hétfőn azzal lesz tele a magyar Parlament, hogy ha ilyen alakok bújnak meg a menekültek között – akik ugye „zömmel amúgy is gazdasági migránsok” -, akkor húzzon haza mind, öljék egymást halomra odahaza, az ő problémájuk, maguknak teremtettek olyan kultúrát, olyan vallást, aminek vérengzés a vége.

Nem kell hétfőig várni az ilyen szavakra, már szombat este is hallottam ilyen politikusi megnyilvánulást. Primitív, aljas megközelítés. Ha egy vonatra, egy repülőgépre feljut egy terrorista, azért nem a vonat, a repülőgép, pláne nem a többi utas a hibás. Ha a menekültek között megbújik egy terrorista, arról nem a menekültek tehetnek.

Az európai közvélemény, különösen a magyar már Párizs előtt is menekültellenes volt.

Ami a közvélemény szellemi színvonaláról állít ki bizonyítványt, nem magáról a problémáról. A megoldás nem lehet más, mint a közös uniós cselekvés, s ennek részeként az érkezők alapos ellenőrzése, hotspotok létrehozása, kvóták alapján történő elosztása."
.
.
.
.

24.hu/belfold/2015/11/15/wildmann-janos-ez-mar-nem-charlie-hebdo/
jó napot!

@Orica Középföldi: :)

már nevetni sem lehet rajta mennyire kiadja magát... van az a pénz?
@Gábris szomszéd:

és? ez mit bizonyít?
ugyanazt kérdezem tőled is, mint nincs itt-től:

szerinted, ha nem lennének Európában migránsok, a terrortámadás nem következett volna be?
@Orica Középföldi: az önző erős, simán bamba, mert valami madarakról szóló filmet nézhet (gödény, héja), s osztja az onnét vett, de nem meg nem értett meglátásait.
@Sir Bates dö Hól:

"nézzük, vajh' mit rejt a borsó héja!:-)..."

Jó esetben velőt, rossz esetben velőt felzabáló kukacot:))
@guma:

A támadás éjjelén az m1-en követtem az eseményeket, hajnalig. Akkor még minden szakértő hangsúlyozta, hogy nem szabad összemosni a terrortámadást a menekült válsággal.
@Sir Bates dö Hól:

": ez európa, az írással egyetemben:-)..."

Igen, a napok ritka szép pillanatai:)
@guma:

Nevetni sose lehetett rajta. Se vele.
@Eszter jött: mint tudjuk volt előtte is, de ha emlékeim nem csalnak, akkor ott sem ős-európaiak voltak az elkövetők...
@nincs_itt:

IRA? ETA? Vörös Brigádok?
@Gábris szomszéd:

A Wesley János Lelkészképző Főiskola teológus docensével. Wildmann János:

"Butaság azt hinni, hogy ha sikerül kiszűrni azt az egy szírt, aki Szerbián, Horvátországon és Magyarországon keresztül jutott Franciaországba, akkor nincs a párizsi péntek, hiszen már most tudni, hogy a gyilkosok között volt, aki Belgiumból érkezett, és több olyan, aki eleve Franciaországban élt. A primitív, szélsőséges hozzáállás vakvágányra viszi a kérdést."

24.hu/belfold/2015/11/15/wildmann-janos-ez-mar-nem-charlie-hebdo/
@látjátok feleim szümtükkel: ugye emléxel, hogy mi volt a regisztrációra a válaszuk??
segítek, mert az alkohol szintem elmélyült tanulmányozása elvette az éleslátásodat.

idézem: "dzsörmeni!!!!" ezzel viszonylag nehéz mit kezdeni, még itt németo.-ban is! viszont arra biztosan emléxel, hogy a genfi egyezmény előírja a MENEKÜLTEK számára (ha nem így tesz kizárja magát ebből a körből) a teljes-körű EGYÜTTMŰKÖDÉST! egész konkrétan: a t. "menekültek" görögo.-tól az osztrák-magyar határig magasról szartak erre!

mellesleg, ezt most csak azért mert voltál kedves azzal foglalkozni amihez semmi közöd, és halvány segéd fingod sem lehet róla: anyád!
kezdésnek!
@Eszter jött: tényleg! igazatok van!!!! haggyuk a faxba az egészet! hadd jöjjön mindenki, bárki! mondjon amit csak akar, elhisszük! lakást, autót, pénzt mindent megkap! csak jöjjön már!
@guma: már egy klerikális vélemény is lényeges???
@Orica Középföldi:

vele? sosem lehetett... rajta, illetve a betegesen, erőszakosan mániákus hittérítésén, terelésén néha igen... menekült is akkor a témától gyorsan, ha "belegabalyodott".
vagy jött a szöveg, hogy nem azt írta, nem úgy értette.
@nincs_itt: szerintem ne,át kéne gondolni az egészet,még ha meg is köveztek..
@nincs_itt:

tulajdonképpen egy a sok közül.
de gondold csak tovább: te felelős vagy az "utastársadért"? szeretnéd, ha miatta minősítenének? stb, stb.
@nincs_itt:

"lakást, autót, pénzt mindent megkap! csak jöjjön már!"

nem tartasz tőle, hogy egyszer rád is ferde szemmel kezdenek nézni az őslakosok?
mert a gyűlölet burjánzik.
először csak az arabok lesznek gyanúsak, aztán minden idegen.

felesleges vagdalkoznod. de ha jól esik, akár anyázhatsz is.
nem veszem a szívemre.
@nincs_itt:

tudod én sem vagyok híve ennek a felfordulásnak. de ha a kormányunk semmiben nem akar közösséget vállalni a szövetségeseivel akkor annak sajnos mindenki megissza a levét, lásd az ellenőrzés nélküli tömeges utaztatás...
sajnálom, ha nem értesz.
@guma:

Kekec leszek, bocs:)
Ami nevetséges, röhejes, az nem azt jelenti, hogy nevetni/röhögni lehet rajta. Nem komédia, tragédia.
@guma: ez is egy vélemény:

iszlam.com/koran/a-koran/item/91-a-koran-ertelmezesenek-magyar-forditasa-a-tehen-szura

2;7-től kezd igazán érdekessé válni, a hittudós úr gondolom jobban ismeri!
@Eszter jött: gondolkodtam, hogy válaszoljak-e erre a kérdésedre. megteszem!

mivel az őseim, igaz 300 évvel ezelőtt, elhagyták sváb-földet, és mo.-on telepedtek le, de megőrizték az identitásukat, maradtak svábok. én is annak születtem. a nyelvet meghatározott dialektussal beszélem, mondhatni anyanyelvi szinten, köszönhetően a családi háttérnek!

rom.kat vallású vagyok, gyakorlom is a hitemet. dolgozom, adót fizetek, együtt élek az "őslakosokkal", az általuk szabott normák szerint! nem két hete terülök el itt, nem is utazom minden hónapban mo.-ra.
átestem a "zuwanderer" lét minden nehézségén!
ezzel nem vagyok egyedül! török, orosz, albán, szír, tunéziai és ahány nemzet csak van, azok itt előfordulnak! de keményen megdolgoznak mindenért!
@Orica Középföldi:

jogos észrevétel.
de, ha a tragédiát oldják a rá válaszoló szellemes és frappáns vélemények utáni makogás, nem tehetek róla, én nevetek rajta...
@Orica Középföldi:

Valóban a Forrest gump,a Madárka,A Virágot Algernonnak,Ébredések előkelő helyen állnak a filmtoplistámon,mert igazából rá kell döbbenni arra,hogy ők,a mi kategóriáninkban 'fogyinak,'elmésnek mondott emberek képviselik világunkban a 'normalitást!
Lehet okulni ezekből a művekből és irodalmi v. filmélménynek sem utolsók:))
@guma: még annyit, mo. "kormánya" kizárólag a saját érdekei mentén képes működni! de a zűrzavar okozója, nem az együttműködésre való képtelenség volt(szerepet játszott benne), hanem a menekültek agresszív elutasítása, teljes elzárkózása bármiféle regisztrációval szemben. a német és az osztrákok meg baxogatták az orbán kormányt(részben jogosan, hogy miért is akarja betartatni szegéééény menekültekkel a nemzetközi jogszabályokat!)
válasz? OK. akkor megkapjátok "csomagban", oszt' annyira okosak vagytok, akkor oldjátok meg ti!
nem tudták megoldani, egy darabig ment a hajcihő, aztán jött a "szárnyas kapu", meg a tranzit-zóna... most meg szigorított határellenőrzés.
@nincs_itt:

bocs!
majd később elolvasom. most mennem kell.
@gazoló:

Ez nagyon érdekes, amit megfogalmaztál, de nem így van. Ezek az emberek olyan belső autonómiával rendelkeznek, amibe egyrészt nem engedik be a külvilágot, ha mégis betör, nagyon "rossz" a válaszreakció, másrészt egy "normális" ember, akit gátol a szocializáció, ennek mélységét/magasságát/szabadságát el se tudja képzelni.

A te megfogalmazásod azért érdekes, mert érzékeled és irigyled/vágyod (bocs nincs jobb szó rá:)) ezt a szabadságot.
Megértem:)
@nincs_itt: 2015.11.16. 12:01:00 bejegyzésedre:

Ideje, hogy déli 12-re felébredj. Ezt magyarázzuk itt többen már régebb óta. Végül csak egy nevezőn vagyunk?

Nem baj, ha bevallom, hogy én csak a nagyapám születési évéig ismerem a múltam? Azon túl, hogy ők már csak homu vogymuk. Van egyáltalán valami lényege annak, hogy kik voltak? Nem az a lényeg, hogy te, én, mi kik vagyunk? Meg az, hogy kik lesznek a gyerekeink?
@PeniValdes:

Szabad azt vizionálnom, hogy tévedsz?:O

Sokáig nem hittem az írásszakértők tudományában, aztán tapasztalás útján rájöttem, hogy sokkal több van abban, mint hiszed. Tükrözi az írás külalakja, tartalma, a szóhasználat az egyinséget. Még a hamis szóhasználatok is.

Látod nincsiiten aki fel ne tudná magát húzni, csak megfelelően kell neki szólni, és egyből anyázik. Ez nagyon sokat elmond. Mint ahogy az is, én még senkit nem anyáztam, sem itt sem a valóságban. Senkiért nem felelős az anyja.:O

A nem valós állításokat is meg lehet fejteni, csak emlékezni kell arra, hogy ki miket írt korábban. Sokan nem képesek a saját szavaikra emlékezni, és az bezony időnként kellemetlen helyzetbe tud hozni.
@látjátok feleim szümtükkel: oks,de itt nem látszik az irás külalakom
Én szem szoktam emlékezni:(
@PeniValdes:

No látod, te magadról ezzel az egy mondattal is sokat elárulsz, hogy "Én szem szoktam emlékezni:("

Én a helyedben így írtam volna: Én szem szoktam emlékezni:)
@Orica Középföldi:

Voltam Velük,nagyon közeli kapcsolatban,innen ismerem és tisztelem világaikat,de hogy vágynám?:))hm

Persze értem amire gondolsz...és a "film mindig más:)
..................

www.youtube.com/watch?v=EJYhlUxiPIE

Érzed a gigászokat,a zenén túl!!
@nincs_itt: a tavalyi neonáci bankrablókhoz képest te is auslander vagy, nemdebár?...

(ismerősöm mondta régebben: "Sìr, a fejünk nem csak azért van, hogy legyen helye a sapkának."... csak, úgy eszembe jutott...)
@Gábris szomszéd: Szeretem magam megalkotni a véleményem erről, arról, rólad is, semmi bajom veled, főleg, ha így haladsz a "javulás utján", úgyhogy se keseregj, nem vagy egyedül, rajtam kivül is van még, aki nem utál....kkkkk
@PeniValdes:

Miért lennél szétszórt, egy elütés miatt? Én sokat elütök, mert nem túl jó már a szemem. Lassan más sem. (:
@nincs_itt: "mivel az őseim, igaz 300 évvel ezelőtt, elhagyták sváb-földet, és mo.-on telepedtek le, de megőrizték az identitásukat, maradtak svábok. én is annak születtem. a nyelvet meghatározott dialektussal beszélem, mondhatni anyanyelvi szinten, köszönhetően a családi háttérnek!"

ha akarom, mondhatom azt, hogy mo szempontjából egy integráciöra képtelen, sőt, azt a legteljesebb mértékben elutasító migrágcs-fajta a sváb, azaz az "ötödik hadoszlop" elmélet és a jogfosztás/kitelepítés abszolút jogos volt... de nem akarom ezt mondani, mivel, bár elegáns, denem gondolom így... mert hálás vagyok a savanyú káposztáért pl....
@Sir Bates dö Hól: auslander vagyok, itt bayernben. de kicsit odébb, már nem!

hogy mit gondolsz az integrálódásra képtelen svábokról, az szinte mellékes, mivel gyaníthatóan a savanyú káposztán kívül, amit a siebenburgerek csináltak elsősorban, sokat nem tudsz rólunk! elegancia? hm...
valóban a fej, az nem csak sapkát tarthat, hanem kalapot is...
@látjátok feleim szümtükkel: nem nekem kellene ébredeznem, hanem... mit is mondtál te?
mert az nem rémlik(sajnos nem emlékszem minden kommentre időrendben), hogy a migránsok ellenállása volt a fő oka, mo.-on és görögo.-ban a regisztráció elmaradásának!
A brit külügy szerint Magyarország a terrorveszéllyel legkevésbé fenyegetett országok közé tartozik.

Én meg úgy látom, Orbán Viktor erősen törekedik arra, hogy ez ne így legyen, már csak azért is, hogy aztán jól megvédhessen.

www.portfolio.hu/gazdasag/ennyire_fenyegeti_magyarorszagot_a_terrorveszely.222623.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
@nincs_itt: ne tedd tiltólistára a kombót... de a polcra se, forgasd, nézegesd!...
@Sir Bates dö Hól: tudod, a reakció az "re".
szerintem neked kellene a fentebb emlegetett "kombót" ismételten áttekinteni!
tudod-e mi a különbség a paradicsom és a zsiráf között?
@nincs_itt: hogy zsiráf, olyan állat biztosan nincs...
@nincs_itt: ha nem tudod, mostanában ne menj piacra!.....(mi svábok tartsunk össze)....kkkkk
@Sir Bates dö Hól: akkó te vagyol a párttitkár!! de könyv az van róla! látom nem ismered!
@evasanyoca: na tessék, szaporodunk mint tito partizánnyai, eső után...
@nincs_itt: már egyszer ezt megbeszéltük, nem emlékszel? és nem eső után....de bocs a zavarásért.
@evasanyoca: dehogy zavartál! biztosan megbeszéltük! csak az snájdig fijatalember, aki minden reggelre átrendezi a szobámat, na azt hogy is híjják... no... megvan! Herr Alzheimer!
@nincs_itt:ja az más, mán megijedtem, de ő még nálam nem járt (majd fog!).....kkk
@nincs_itt:ja az más, mán megijedtem, de ő még nálam nem járt (majd fog!).....kkk
@evasanyoca: csupa izgalom és változatosság az élet, amióta beköltözött!
@nincs_itt: izgulsz, hogy jó gyógyszereket vettél-e be??...kkk
@nincs_itt: izgulsz, hogy jó gyógyszereket vettél-e be??...kkk
bocsi a dufláért, szar az egerem...kkk
@evasanyoca: nem szedek gyóccereket! kizárólag vitamintokat, de abból rendesen, meg persze bockwurst, sajt, leberkäse, brezen, haxn, sör meg némi blutwurz esetenként.
csupa reform élelmiszer!
ja meg ugyi, a munka, anélkül nem üzemelek...
@nincs_itt: én csak próbáltam az izgalomra és a változatosságra valamit összehozni..kkk én már megszoktam a szabad életet, már nem tudnék megint fél városon keresztül-kasul kajtatni...kk
@Sir Bates dö Hól: ugye megmondtam! nem? de! ez már megint igaz!
@evasanyoca: óóóó, eccerűen megyen az! gyön a züzemi busz, oszt' letesz a kapuban... csendes 40-50 perces olvasgatás, alvás, dumálás. visszafelé meg sörözés...
@nincs_itt: no itt várhatnád a pontos magyar buszokat...kk...további szép napot neked bogaram,most mennem kell szia-szia.
@parti_giano: Montipájton? Boccs, kissé későn válaszolok.

2011/11/15 12:44 kor-i hozzászólásom linkje a lényeg. Láttunk a történelemben olyant, hogy egy társadalom visszafejlődik? Igen. Pl. Maják. Velünk is ez történt.

Hidrológusok már lassan egy évtizede mondják, számunkra kulcs a víz visszatartás. Mert rengeteg víz folyik át az országon hasznosítatlanul.

Tudós akadémiánk kitanálta hogy tíz-negyven méter mély víztárolókban kell bespejzolni a vizet a szárazabb időkre. Vahava plusz MTA a kulcsszó. Ezzel csak az a baj, hogy az mai ország területének a negyedén összesen nincs nemhogy negyven, de tíz méter szintkülönbség sem.

Eleink 1-2 méter mély tárolókban tárolták a vizet, és az isz. 900-1260 időszakban nettó halexportálók voltunk. Ja, és nem volt árvíz.

A török háborúk után átvettük a fejlett Eu vízgazdálkodását. Ami állandó csapadék többletű területen fejlődött ki, azaz igyekezett minden vizet kivezetni.

A mi klímánk nem ilyen. Egyik évben sok a víz, a másikban kevés. Nekünk vizet spájzolni kellene, csak a régi - ősi magyar rendszert a mai vízügy nem ismeri. :-(

Na ez a montipájton. :-(
süti beállítások módosítása