Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/03/28/trocsanyi-laszlo-alkotmanybiroi-felkeres-karoli-gaspar-reformatus-egyetem... (2024.03.28. 12:52) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @pollutio: naná :) (2024.03.21. 08:26) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.12.06. 17:13 Fabius

Többet loptok, mint négy éve: ez lesz a Fidesz veszte?

Címkék: fidesz mikulás elégedetlenség

Lehet próbálni hülyébbnél hülyébb magyarázatokkal szépíteni, de megmásítani ezekkel sem sikerül: kormánypártunk Mikulásra méretes népszerűségesést kapott a választóktól.

Lassan ott tartunk, Orbán hiába hord össze hetet havat az úgynevezett nemzeti függetlenségünk elleni támadásról, ez már pont azokat nem érdekli, akiknek szavazataiból másodszor is összejött a kétharmad. Tegnap sikerült beszélgetni valahol Kelet-Magyarországon egy vidéki trafikossal, akitől kiábrándultabb és elkeseredettebb embert én még nem láttam. A keleti régióban vállalkozni nem az a kifejezett kéjmámor akkor sem, ha a trafikkal párhuzamosan élelmiszer boltot is visz a tulaj. A választásokra felpumpált közmunkás létszám rég a múlté, az egymillió beígért munkahely csak álom, így a településen lévő fizetőképes kereslet alulról súrolja a bányászbéka seggét. Az elnyert trafik koncesszió jó dolog, de így pont a semmire elég. Kettejüket nem tartja el a biznisz,  emberünk felesége a pár tíz kilométerre lévő nagyváros egyik bevásárlóközpontjában melózik napi tíz órában, és még nem tudja biztosan, a munkahelyét vagy csak az átlagosan egy hónapra jutó két vasárnapját és az érte járó 6300,-/nap bérét veszíti el, ahogy mára kiderült személyesen Orbánnak köszönhetően.

- Hat napból is meg lehet élni, mi?! Nektek, bazmeg! - tör ki emberünkből az indulat, és ömlik belőle a szó: 

- Én vérfideszes vagyok/voltam, soha senki másra nem szavaztam! Ismernek sokan a környéken, tudják mit gondolok, agitáltam szavazásra embereket eleget. Most meg leshetem amit művelnek: maguktól megnövő ingatlanok, apukám kölcsönéből vett paloták, tízéves kölyök nevén közel százmilliós luxuslakás, szőlőbirtok, sok tízmilliós kölcsönök magánszemélyektől, bankoktól, eltitkolt vagyonbevallások és a szégyen, hogy úgy vágták ki korrupciós váddal az adóhivatalunk elnökét Amerikából, mint vájárok a bányásztaknyot! Orbán lefeküdt a ruszki komcsiknak, azok meg hülyét csináltak belőle, Déli Áramlat nem lesz csak az unokánkig eladósítás Pakssal, ha ki nem hátrálnak Putyinék abból is! 

- Én nem ezt akartam, nem erre szavaztam, és most szégyellnem kell magam helyettük is!

- Mert lassan ott tartunk, ezek többet lopnak, többet harácsolnak, mint a Gyurcsányék valaha! Meg ott is tartunk, hogy az ember kiábrándultságában inkább menne tüntetésre, mint békemenetre! Tudod mi a legszomorúbb? Hogy ennyire le és hülyének néznek egyszerre! Azt hiszik elhisszük, hogy a látványos, nem akármilyen gazdagodásuk a véletlen és a családi kölcsönök műve, azt hiszik nem tudjuk mire jók az átláthatatlansági törvények és ez a kabaré, amit a vagyonnyilatkozatokkal folyik! De tévednek. És ostoba kapzsiságuknak köszönhetően érdekeltté tesznek minket is abban, hogy ez megváltozzon. Előbb vagy utóbb, de biztosan!

orban_viktor_1.jpg

 

1016 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr446962411

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Intézkedést várok, nem választ! 2014.12.08. 14:30:59

Az idei közmeghallgatáson látványossá vált, hogyan csökken az érdeklődés a kerületben a közügyek iránt. Az első képviselői ciklusom kezdetén (2010, 2011) alig fértünk a terembe, most igen szellősen ültünk. Ez az eredménye, ha egy polgármestert nem tudn...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@punkfrog:
.
Azt hiszem kérünk tőled elnézést (vagy inkább nem), ha hiányzik neked a hunhír, a jobbegyenes, a transzform és így tovább blogokról portálokról hozott linkek, vagy hírfolyam idézetek és magyarázatok.
@jöttem: nem tudom.
Azt viszont igen, hogy nem nagyon szoktam megnyitogatni a betett dalokat és videókat, a 100 km (ami nincs is annyi) miatt tettem kivételt:)
@parti_giano: @Habakuk000: ő szatír volt, nem cinír:-)... mint panglos... a próféta viszont candidera hajaz néhanapján...
@Habakuk000:

Elnézést, ezt nem tudtam. De most már megjegyeztem. Örökre.:)
Köszönöm a gesztust. :)
@dr. jenőke (jenőke): nem szeretném, ha megint ebbe az irányba terelődne a dolog.
a végén, még engem is kibasz a kajak-kenus!:)))
(azok meg erősek!!!láttad már a Pulait?bár ő most már csak szánkózik!):)
@Sir Bates dö Hól: csodálkozol rajta? nem hiszem

nem akarok már vitorlákat, itthon már semmit sem
@punkfrog: már írtam: ránk nézvést bizonyítvány, hogy bolinak kellett lépnie... immunrendszer hiátusa?... vagy kertész-szindróma?... mindenki eldönti maga... a felvetett kérdések/szituációk/problémák viszont valóban válaszra/megvitatásra/kibeszélésre/megoldásra várnak... de nem arról az alapról (a népesség 15%-át helótaként kezelni vagy likvidálni?... kijafaszom akarja/fogadja el ezt?!?!...)
@jöttem: Annyira azért nem fontos, spóroljunk a memóriánkkal:) a Candideról is csak benyomásaim maradtak
optimizmus, foszlik szerteszét, marad a szőlő és a spenót
van igazsága a lovag úrnak
@Habakuk000: így van, kicsit pál utcaiak vagyunk (gitt-egylet)... ezt kérdeztem a minap is: ok, elmegy, és?... interregnum vagy az olasz kormányválságok kora jön-e (a csizma gazdasági prosperitása nélkül)?... s mindeközben mind románok vagyunk az elérni vágyott nyugaton:-/...
@Habakuk000:
.
Pullai?
Régebben sakkoztam (gyerekeimmel), de mióta állandóan kikapok, beérem azzal, hogy én tanítottam őket.
Ja és vízeslabdáztam.
Ki az a Pulai, vagy nem Pullmannt akartál írni?
@Habakuk000: max, mint mózes... kánaán földjére sosem tesszük lábunk, de a purdékat odavezethetjük... ez is valami... azért a határzárral milyen jó volt... azt jött ez az internet:-)... (leírom, mert jó kedvem van: ez kína veszte is= hájpolhatjuk a gazdasági növekedésüket, ám az exporttal stagnálna -ami kudarc-, a megcélzott belső fogyasztás meg a kkp dominanciájának megkérdőjelezését hozza el kivédhetetlenűl... ez az élet, babocsai néni:-)...)
@Habakuk000:
Dehogynem, haba! Fontos. Te is tudod.
Ha már egyszer itt vagyunk, figyeljünk egymásra.
Minél ordasabb kinn a világ, annál fontosabbak az apró gesztusok.
Megmelegszik a lelkünk tőle.:)
Jó éjt!
@Sir Bates dö Hól: miért lennék, mi felelősek érte?
mi küzdöttünk vele.ezek voltak az eszközeink.
@punkfrog: hát, legyünk szolidárisak másokkal... a komfortosakkal (ez a moi mai mohács... mecsoda alliteráció!:-))...
Former Congressman Dennis Kucinich just created this one:
No to War, Hot or Cold, with Russia

To: U.S. Congress
Reverse the steps taken in the recently passed resolution H. Res. 758, which distorts facts and hypocritically condemns actions the United States is itself guilty of in order to antagonize Russia, effectively declaring a new Cold War. The resolution demands that Russia be isolated and that the U.S. and NATO be prepared for war. This approach should be unacceptable in a new head of the Pentagon, and Congress should replace militarism with diplomacy toward Moscow.

brühüyyy

viceházmesterek figyelem!!!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
egyetlen egy sem!!!!!!!!!!! érveitek balta, meg sarló és kalapács, és hátbaszúrni, kilőni a hozzászólót mert akkor a véleménye is ki van lőve? ez a fidex mószere, ti meg követitek

most ki van rúgva...és a probléma a szőnyeg alatt?

brühüyyy

van ám demokrácijá csak nem a krokogyélusmadáron
@Rodeo36:

Kissé rövid az emlékezeted Rodi. Nem 77-szer hanem legalább 777-szer megfogalmazták itt, mi a probléma G. linkes, copy paste módszerével. Talán még emlékszel arra is, hogy ténykedésére új ige, a gabrielezés született itt.
A jobbik szavazói is megdöbbennének, ha tudnák honnan valók a linkek, kik pénzelik őket, de leginkább akkor, ha beteljesülne azon óhajuk, hogy preferált pártjuk kormányra kerülve milyen távlatokat nyitnának meg az ország előtt.
Azt viszont megértem, hogy fájdalmasan érint szívbéli beszélgető és propagandista blogtársad jelenlegi hiánya.
Az általa csak citált problémák természetesen továbbra sem lesznek negligálva, ellenkezőleg, linkelgetések helyett lehetőség nyílik érdemi megvitatásukra, amely beszélgetésben te is részt vehetsz és mindazok, akik nem putyinbérencet imitálva offolják szét a blogot.
@parti_giano:

"_ sajnálom, hogy jég kimaradt_"

Az úgy esett, hogy jaegkiskaes ellenállhatatlan munkaprogramot szervezett nekem, konkrét részcélok kitűzésével. E feladványok mellett a szotyialista nagyvállalati jólteljesítés elementáris begyűrűzése is generált némi tennivalót, ami blogelvonáshoz vezetett.
@jaegtoer: Lehetne esetleg kezdeni az érdemi diskurzust az alábbi probléma megvitatásával?

A CIA fél a kínzásokról szóló jelentés közzétételétől

Megkínoztunk embereket (...) Olyan dolgokat tettünk, amelyek ellentétesek az értékeinkkel.

index.hu/kulfold/2014/12/08/fel_a_cia_a_kinzasokrol_szolo_jelentes_kozzeteteletol/
@jöttem: @Habakuk000:

'Szürkeesős,könnyezős jó reggelt mindenkinek!

www.youtube.com/watch?v=T835dcOm_4U

Ehhez hasonlót Tátrában láttam 2005-ben.Akkor azt hittem nálunk ez nem történhet meg,de amit a szél nem,azt itt a jég elvégezte:((
Ótátrafüred felett egy fenyőtuskón pihenő szlovákiai idős bácsitól kértünk útmutatatást.Magyarul válaszolt,elhaladva láttam a szeme könnyes:(

www.origo.hu/tudomany/20140522-magas-tatra-fenyo-szelvihar-termeszeti-katasztrofa-a-rengeteg-lucfenyo-miatt-tarol-a-szelvihar-a.html
@jaegtoer:

"_ sajnálom, hogy jég kimaradt_"

Erről jutott eszembe.
Ez esetben kimaradhatott volna!
@Nofert Ari:

Az mindjárt az elején megállapítható, hogy ez a jelentés egy szenátusi vizsgálóbizottság ténykedése során készült.
Magyarországon egy, az adóhivatalt vizsgálni hivatott bizottság még a megalakulásig sem jutott el, ellenben a bejelentőket, még ha az egyikük diplomata is, úgy kezelik, mintha ők lennének a törvényszegők.
@gazoló:

"___"_ sajnálom, hogy jég kimaradt_"

Erről jutott eszembe.
Ez esetben kimaradhatott volna!___"

Ki is maradtam, és nem a 'volna' kategóriában.
Mi a gond?
@jaegtoer: :))Mármint a jég,Nem Te:)
@gazoló:

Jaaaa! A nagybátyámmal tényleg nem lehet bírni!
Mindig váratlanul állít be, és észre sem veszi mekkora kárt okoz s jobb lenne, ha otthon maradna Ferenc József-földön, ami a wishkey-be meg a Finlandiába kell azt megoldjuk 'okosba', amúgy otthon se sok hasznát veszik, de legalább otthon van és már megszokták a jegesmedvék meg a rozmárok.
És még azt mondják, hogy globális felmelegedés van. Hiszi a piszi!
@jaegtoer:

Fene olvasztaná a 'viszkimbe a 'nagybratyódat:)

www.youtube.com/watch?v=B5Deno4mqpA
@jaegtoer: De ugye az, hogy nálunk még vizsgálóbizottság sem állt fel, mondjuk NAV ügyben, nem teszi értelmetlenné a diskurzust arról, hogy egy vezető világhatalom hogyan és miként lép át saját értékein? Tehát kezdjünk bele. Neked mi a véleményed róla?
Gábris kitiltása legyen intő jel a jobbikos szavazóknak, csak addig kellenek, amíg gyengítik az Orbán-kormányt, utána lapátra lesznek téve.
@Nofert Ari:

" Tehát kezdjünk bele. Neked mi a véleményed róla?"

Következő téma mekkén bácsi, a fiacskája, az eunácik, etc??
Nehéz szabadulni a rögeszméktől. Ráég az emberre.
@Nofert Ari: "azért minden háborúban voltak kivételek" ? Jóformán csak kivételek voltak. A háborúkat pénzért vívják, de ma még emberekkel. És ez a lényeg. Az ember.

2.vh.után az amik a nyugati frontot megjárt lövészeikkel mélyinterjúkat csináltak. Kiderült, hogy a frontot megjárt sorozott állomány 98%-a nem ölt a háború alatt! Ha elkerülhetetlen volt, akkor megsebesítették a németet, de nem öltek. Csupán 1% volt, aki elhitte, hogy az "iparosított ölés" az hazafias tett ("hős" tipus), a maradék 1% az meg civilben is ölt (pcihopata, vagy mi).

Piszok nagy erről a kutatásról a csönd, pedig ez arra utal, hogy van az a parancsolat, hogy "ne ölj", és lám nem is ölünk. :-) Mert emberek vagyunk. Ilyen egyszerű. Mondjuk annak a 2%/nak ezt nehéz elmagyarázni. :-(
@rdos: Érdekes statisztika. Kár, hogy mondjuk az ISIS-nél ilyesmiket nem olvasnak. Ha jól emlékszem múltkor te is arra tippeltél, mindkét fél bevetné az atomfegyvereit is. Ebben a helyzetben szintén nehézkesen lehetne megvalósítani az 1-2%-os arányt.
@Nofert Ari:

Megvan a véleményem róla, és majd egy olyan blogon és poszton fogom megvitatni, amelyik ezt a témát állítja középpontba.
@gazoló:
Neked is szép reggelt!
@Nofert Ari: "nehézkesen lehetne megvalósítani az 1-2%-os arányt" Az arány az genetikailag adott. Az sem véletlen hogy újabban nem tömeg hadsereg a "modern", hanem a picológiai teszteken is átesett kiválogatás történik a zsoldos seregekben. És mivel mai napság a sereg az egy komoly gépezet, egy ténylegesen harcolóra jut mondjuk 25 fő, aki nem harcol (főz, takarít, karbantart, aknamentesít, szállít...), a beosztást ennek megfelelően végzik. Az iziszbe sem a botanius, vagy irodalmár széplélek megy, hanem az az 1-2%. :-(

Érdekes hogy eleink is ezt csinálták. Aszteix és Obelix megvan? Vagy az Iliász mürmidónjai. A sajátjaik "istenek"-ként kezelték ezt az 1%-ot. Bárhova bemehettek vacsorára, tisztelték őket. Cserébe "vérrel adóztak", ha a szomszéddal balhé volt.
@jöttem: egyszer mesélt boldogult nagyanyám a világitó tölcsérgombákról.
egyébként elég régen vadásztam gombákra..amikor még kislány voltam szegény apámmal mentünk fel az erdőkbe, ő kereste a gombát, na jó én is, de én inkább azt játszottam, hogy erdei manótündér vagyok, meg néztem a leveleket, a bogarakat
@OPHELIA: Ő mondta hogy megy. Azóta már láttam - olvastam itt.
@Penivaldes:

ismerős. hasonló emlékeim vannak. :)
@jöttem: igen, a boldog gyermekkorm amikor még halhatatlannnak hittem magamn
@jaegtoer: még reményed sincsen. a családi üzletekben márc. 15. után is lehetséges a munkavégzés vasárnap a családtagoknak. így jártál.
@Penivaldes:
Olyan tiszta lelked van Peni!

Ebbe az idézetbe nemrég futottam bele. Pontosan fogalmaz:

"Gyermekkorban... akkor boldog az ember. Azt hiszi, elvarázsolt helyen él. Aztán felnövünk, és megszakad a szívünk."

Atlantisz gyermekei c. film
@Imola Helyesi: itt van a reinkarnációja, miről beszélsz?
@jöttem: valóban, amikor rájössz, hogy egyszer neked is itt kell hagynod a világot..szomorú voltam, amikor erre rájöttem, és sajnáltam, hogy itt kel majad hagynom a világot, ami tele van teknősbékával, replőmókussal, virággal, szép emberekkel..
@Penivaldes:

ahová jutsz egykoron, ott is lesznek teknősbékák, repülőmókusok és szép emberek. talán nem ebben a formában, de lesznek.
láttam a idős embereket meghalni. édesanyámat és az egyik páciensemet.
béke volt az arcukon, nyugalom.
szóval, ne aggódj!
neked még nagyon sok feladatod van ebben a világban.:)
@jöttem: tegnap este megint eszembe jutott hogy apum már 4 éve nincs köztünk, és még mindign nem tudtam feldolgozni, és még mindig őrülten fáj, hogy állandóan rájövök, hogy tényleg, és álomba sírom magam..
@Nofert Ari:

Előre is elnézést kérek azért, amit mondani fogok.
Van egy gyanúm, hogy a reged mögött angyal lapul. Ahogy mondtam, csak gyanú. Nincs rá bizonyítékom.
Így megvárom, míg a többiek letesztelnek. Csak aztán fogok beszélgetni veled.
Ha tévedek, bocsánatot kérek tőled.
Én így védem magam.
Ha angyal lennél csak szólok: Felesleges tönn e-mailt küldened, a leveleid a spamak között landolnak.
@Penivaldes:
apukám 19 éve, anyukám két éve halt meg.
az apukám halálát nem tudtam elfogadni akkor, amikor kellett volna. majd 10 évig hurcoltam magamban.
értem, miről írsz.
ha kinézek a konyhaablakon, szinte látom, ahogy apu jön haza szolgálatból. lassan lépdel, kicsit félretartja a vállát.
pedig 19 év telt el.
szoktam beszélni hozzájuk. ezt Pálferitől könyvében olvastam.
nincs vége a kapcsolatnak, ha meghaltak. élnek az emlékeidben.
beszélj apukádhoz! mondj el mindent, amit fontosnak tartasz.
nekem segít.
@jöttem: lassan könnyebb, mert 2 új élet is fakadt ebben az évben, és az egyik pont augusztusban, amikor apám született.
és megy az élet tovább.
@jöttem:

A náci az pántlikázva is náci!!
Egyetértek Bolival,hogy nem tűrte tovább:))
Null tolerancia és mehetnek óbégatni putyinkájukhoz aki max.leszarja őket!!
Terjeszthetik a téveszméiket 'akolmelegszarblogjaikon vagy újabban a királyi tévén:)) K1-en:)az echo2tévé kisérleti adásain:))
@Penivaldes:
Így van, Peni. Az élet megy tovább. :))
@Habakuk000:
Már bébaszott nekünk a narancsmaffia 2/3-a jobban, mint 100 szentkúti búcsú.
Off. Opsz. A Brent olaj ma újabb éves negatív rekordot könyvelhetett el.

stooq.pl/q/?s=sc.f&c=10d&t=l&a=ln&b=0

On.
az életforma kérdésról
"A csecsemő-, illetve kisgyermekkorban elszenvedett bántalmazás a szó szoros értelmében kitörölhetetlen nyomokat hagy.

Amerikai molekuláris biológusok 9 éves kisiskolások DNS-mintáinak vizsgálatából próbáltak következtetni arra, hogy a szomorú gyermekkor után milyen egészségügyi kockázatok léphetnek fel felnőttkorban.

Kiderült, hogy a gyakrabban mellőzött, testileg rendszeresen fenyített, alultáplált, vagyis állandó stressznek kitett gyerekek kromoszómái megváltoznak. A géneket hordozó kromoszómákat telomerek védik. Közkeletű hasonlat szerint ezek ahhoz hasonlóan óvják a kromoszómákat, ahogyan a cipőfűzőket a végükön lévő műanyag. A korosodással a telomerek folyamatosan kopnak, ami teret enged olyan krónikus megbetegedéseknek, mint például az időskori elbutulás egyes fajtái vagy a cukorbetegség.

A nehezebb sorsú kisgyermekeknél ez a folyamat gyorsabb: telomerjeik átlagosan 20 százalékkal bizonyultak rövidebbnek a kiegyensúlyozottabb körülmények között élőkénél. Különösen erősen befolyásolta a DNS-sapkák hosszát az édesanya stabil párkapcsolata: 40 százalékkal rövidebb telomerjük volt a partnerüket gyakran váltogatók gyerekeinek.

Noha a kutatók mindössze 40 gyermek DNS-mintáit vették górcső alá, eredményeik egybecsengtek a nemrég kezdett, hasonló jelenségeket vizsgáló kutatásokéval. Tavalyelőtt például 236, fizikailag bántalmazott 5–10 éves kisgyermek örökítőanyagában találtak hasonló DNS-sérüléseket. "
nyomtatott hvg
@Nofert Ari: Szia Ari! Most kezdted a blogokba kommentelést? 2014.12.07. óta tag. Nofert Ari ezekben a blogokban publikált: Varanus 16 komment.
@gazoló:
Én kifejezetten örülök Boli döntésének.
Vannak jobbikos ismerőseim. Meghallgatom a nézeteiket. Van, amikor azt mondom, most már váltsunk témát. Én ezt tovább nem akarom hallgatni!
Minden esetben respektálják a véleményem.
Itt tehetetlen voltam angyallal szemben.
Kérhettem szépen, határozottan, mindhiába.
Két propszöveg után jöttek a cukiságok.
Most is erre figyeltem fel.
Tartom, amit mondtam. Ha kiderül, hogy nem ő, megkövetem az illetőt.
Addig nem kommunikálok vele.
@rdos:

Bepróbálkozott!
Van ilyen:))

@jöttem:
Én is meg szoktam hallgatni Őket még agymenéseiket is,sőt sokakat kedvelek közülük,de tudom,hogy a központjaikból,véleményformáló médiájukból jövő alattomos infekcióra azonnali nemet kell mondani!!
Nagy az ottaniak (áltörténészek,megmondóemberek,lázítók) felelőssége!!
Ha nem állunk ellene,egy ország fog rámenni ismét!
@jöttem: Még szerencse, hogy úgy kezdted "előre is elnézést". A többivel nem is nagyon tudok mit kezdeni. Ez egy szokásos paranoia vagy egyéb jelenség a blogszférákban?
@Nofert Ari: Az ég egy világon semmi. Számomra új nick-edből gondoltam hogy új kommentelő vagy. Mondjuk egy nemrég, talán ha 2 napja eltanácsolt kommentelőt az "angyalt" így már csak az archív blogokban fogod tudod olvasni. Mindegy is. Pont elkerültétek egymást. :-)
@gazoló:

Kimondtad a kulcsszót: alattomos infekció.
Ez a legaljasabb tett, szerintem.
Imola ebből a szempontból tiszta.
Mondja a véleményét.
Nem játssza a "barátkozzunk-barátkozzunk- hátba szúrlak-barátkozzunk- felhasznállak- barátkozzunk" táncot.
Időbe telik, míg az ember rájön, hogy manipulálni akarják.
@gazoló: Kiderül az majd a tartalomból hogy angyal-e. :-)
@rdos: Jól gondoltad, új vagyok. Feltételezem. hogy mindenki egyszer így kezdte.
". Nagy halom szép ruha,
Benne a semmi, a szép primadonna.
Púder, ékszerek, gyöngyök és flitterek,
Ó,

Primadonna, ezt kihiszi el, ha majd keresni kezdenek rajtam.
Primadonna, príma primadonna magamra hagytál a bajban.
Primadonna, príma primadonna bejössz, és nem megy ki senki
Primadonna, príma primadonna, kétségbe ejt ez a semmi:))"
@Nofert Ari:

" Téged ezek a témák érdekelnek?"

Ügyetlen próbálkozás. Hacsaturjánt, Sirt, Jéget tudom idézni.
@Nofert Ari: Jól mondod, mindenki csak egyszer kezdi. :-) Csak az időpontok estek gyanúsan egybe, ne szívd mellre. :-)

@gazoló: Köszi. Mennem kell, valamikor dolgozni is kell. Jó csevegést kívánok.
@Orica Középföldi: Ha ez nyugtat meg tőlem idézgetheted.
@rdos: @jöttem: @gazoló: még véletlenül sem a szarmócsing, hanem egy régóta lelkes olvasó, aki tegnap érezte szükségét a regisztrációra, miután pontos képben van az itteni vitákról:

"Nofert Ari 2014.12.08. 09:52:12
@rdos: Érdekes statisztika. Kár, hogy mondjuk az ISIS-nél ilyesmiket nem olvasnak. Ha jól emlékszem múltkor te is arra tippeltél, mindkét fél bevetné az atomfegyvereit is. Ebben a helyzetben szintén nehézkesen lehetne megvalósítani az 1-2%-os arányt"

Angyal nagyobb figyelmet lécci!
@Habakuk000: Te meg ki vagy. Mióta tegeződünk?
@Rodeo36: "egyetlen egy sem!!!!!!!!!!! érveitek balta, meg sarló és kalapács, és hátbaszúrni, kilőni a hozzászólót mert akkor a véleménye is ki van lőve?"

Ez lett volna a második kérdésem punkfroghoz: És te mennyit beszélgettél vele?
(Engem ez nem érint, mert én érveltem, mikor nagy ritkán beszélgettünk.)
@Habakuk000: Bocsi pont Ari-val beszélgettem erről és ebben a posztban kb. ma délelőtt valamikor. Na, de télleg megyek.
@punkfrog: "szerintem ez olyan, mint a "jobbikkal nem állunk szóba" mozgalom.
attól, hogy három majmot játszunk, a jobbik még része az életünknek."

Én a katolikus blogon beszélgettem ilyen mélymagyarokkal, és egy idő után mindig elakad a vita. Bizonyos pontig egyet tudsz érteni bizonyos témákban, de van egy határ, amit képtelenek átlépni (pl. magyarok felsőbbrendűségébe vetett hit).
@rdos: ez az első hozzád intézett válasza.

Hm én is szeretném az agyam kapacitásának 50%-t használni, mint ez a csodaari
@Nofert Ari:

" Ha ez nyugtat meg tőlem idézgetheted. "

Tévedésben vagy. Egyetértek velük, de ez nem nyugtat. Csak nem nem érdekelsz. Legyen Fabius gondja, hogy olvashatatlanná teszed a blogját.
A poszthoz. A posztban említett típusú Fidesz-szavazó más kategória, mint a vakhitű, aki a keleti nyitásért és az antropozófiából, Makovecz filozófiájából összeállított magyarságképért szereti, és követi Orbánt. Ez utóbbi a szimpatikusabb számomra, ha beszélhetünk ilyen esetben szimpátiáról.
A fenti trafikos, ahogy sok (száz)ezer társa, ha jól látom, azért szavazott 1998-ban és 2010-ben a Fideszre, mert fiatalos, szimpatikus csapat(nak tűntek), akik nyugati színvonalú jólétet és típusú polgárosodást hoznak majd az országnak. Ők kiábrándultak Orbánból (mert nem hozott nyugati jólétet, nem a lopásokért!), de bárki mást pajzsra emelnek helyette, aki ugyanazt mondja, mint ő (amíg az is le nem járatja magát).
A vakhitűek utolsó töltényig kiállnak Orbán mellett (kivéve ha lop, csal!), de főleg a saját elveik mellett (pl. Ángyán).
Nekem szimpatikusak a vakhitűek, mégha nem is értek egyet velük sok mindenben. Nekem pl. a balos Orbán-gyűlölők közül az a szimpatikusabb, aki nem a lopásokért gyűlöli Orbánt, hanem a azért, amit a demokráciával cselekszik. Fabius szerintem ebben a posztban és máshol is, folyamatosan a Fidesz-korrupcióra irányozza az össztüzet, és azt várja, hogy ez buktassa meg a Fideszt. Szerény véleményem szerint ez wishful thinking, és kontraproduktívnak gondolom (mert nem ad jövőképet), de ettől még a konkrét esetben lehet, hogy célra vezető.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: helyesen: pl. aki a keleti nyitásért és az antropozófiából, Makovecz filozófiájából összeállított
Angyal! Tudom, hogy olvasod a blogot. Utoljára figyelmeztetlek! Ne küldj több levelet! Ez az e-mail címe is ment a spam közé, akár az előző.
Gondolom, nem először játszod el ezt az ocsmány játékot. Kiszemelsz egy védtelennek tűnő reget, és megpróbálod manipulálni.
Nálam ez nem működik. Fogd fel, dolgozd fel!
Igencsak rosszul tűröm a zaklatást. Azt is, ha sarokba szorítanak.
Szóval utoljára figyelmeztettelek.
A következő leveled kipakolom ide. Teljes terjedelmében. Aztán magyarázkodhatsz a többieknek.
Egy fegyverem van ellened a nyilvánosság.
Élni fogok vele.
Gondolkozz, a saját érdekedben!
Na!
Gábriska, pattanj le szépen a hölgyről!
Nem értesz a szóból?
Örökös karantén lesz ebből, kijárom neked, ezen ne múljon...
@Nofert Ari: előző életünkben tegezodtunk. Nem sértődom meg, ha ebben nem.
"@Nofert Ari:
Nofert Ari2014.12.08. 09:52:12

@rdos: Érdekes statisztika. Kár, hogy mondjuk az ISIS-nél ilyesmiket nem olvasnak. Ha jól emlékszem múltkor te is arra tippeltél, mindkét fél bevetné az atomfegyvereit is. Ebben a helyzetben szintén nehézkesen lehetne megvalósítani az 1-2%-os arányt."

Higyisvanezamúltkor?????
No, ha ennek alapján valaki elhiszi, hogy ez egy kezdő bloglátogató.......:D:D:D

Nm hiszem, hogy bárkinek is bocsánatot kéne kérnie.
@gazoló: kinn voltam a hegyen a vihar után, még vagdostak az útról a fakat.
érdekes kísérlet lesz a természetesen Megújuló. Erdőt figyelni.
a fenyotelepitesekkel nem maradt mely gyökérzetu lombos fa a sok sekély gyökér között, tarolt ks a szel
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: megsajnáltam. Rossz lehet kitaszítottnak lenni.
@Habakuk000: Nem hiszek a lélekvándorlásban.
Csupa érdekes hír.

Orbán leváltja Vida Ildikót, ha az nem perli be Goodfriendet

hvg.hu/itthon/20141208_Orban_levaltja_Vida_Ildikot_ha_az_nem_per
@Habakuk000: ja... milyen igazságtalan, ha azért vagy ilyen helyzetben, mert szolárium nélkül is barnább a bőröd, mint az átlagnak...
@Nofert Ari: én se.
komoly palinak látszol.
van családod?
kis lányod?
jársz templomba?
szereted az ismerős arcok nevű formációt?
voltál már kanadába?
milyen jó lenne a világ béke..
remélem leszünk barátok?
@Sir Bates dö Hól: ühüm, nem azt mondom, hogy igazságtalan. Hanem az embert, milyen rossz lehet, hogy ilyen majom.
@évásanyó: @jöttem:
"A Bakterház alapmű. Ahogy az összes Rejtő."

Rejtővel teljes mértékben egyetértek, a Bakterház viszont nekem csak könyvben jött be (de ott nagyon), filmen nem.
Olyan jót röhögök mindig, amikor egy vérfideszesnek leesik a tantusz, amit 15 éve ordítok a pofájukba. :DDD
süti beállítások módosítása