Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/11/25/ha-ugy-dolgozunk-mint-eddig-nem-tarthato-a-beremeles-mondta-orban-viktor-a-harom... (2024.11.25. 10:09) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.07.23. 08:29 Fabius

Lássuk be: a magyar foci halott!

Címkék: foci u19 leégés focialista forradalom

8:1 a hollandokkal, 1:6 a portugálokkal. Két eredmény, két generáció, de a fos azonos ami a magyar "labdarúgás" sajátja. Ami tegnap Orbán Viktor stadizóleumában megesett az a magyar foci és az utánpótlásképzés teljes csődje. 

Portugáliát akkor sem vertük volna meg, ha behugyozunk." - mondta Mészöly Géza, és még hozzátette: "Ha nagyon jó az ellenfél, néhányaknál egyszerűen lemegy a redőny". Ne bassz, tényleg? Akkor vajon mire tanítjátok a srácokat az akadémiákon, ha a vizsgadrukk legyűrésére se? Mert a szakmai munka a finggal van egy szinten, az éppen most derült ki, úgyhogy azt nem várjuk ám komolyan, hogy egyeneset fognak tudni rúgni a labdába, és majd legalább hatot rúgnak egy olyan válogatottnak, amelyik összesen négy meccset játszott rövid fennállása alatt, és nem héroszi küzdelemben elért eredménynek lesz beállítva egy Gibraltár elleni döntetlen

De ha ennyi sem megy akkor adja magát a kérdés, hogy ti minek vagytok? 

Minek az akadémiai rendszer, minek ennyi stadion, minek ez a hacacáré, ha ennyire nem megy semmi? Minek ez az egész, ha az úgynevezett ifjú focistáink a szövetségi kapitányuk szerint összecsinálják magukat azon nyomban, ha valódi ellenfél van a pályán. Lassan ott tartunk, hogy Vitya lesz az egyetlen aki egy ilyen meccs előtt tényleg izgul az eredmény miatt, pálya melletti ideges toporgásával hullámokat fodrozva a felázott füvön összegyűlő pocsolyák tetejére. 

foci3.jpg

 

Ahogy ma állunk azt lesz érdekes figyelni, meddig tarthat ez az eredménykényszer nélküli, TAO pénzekkel és állami támogatással bőven kitömött kegyelmi állapot? Mikor unja meg ÉdesViktor a szarszagot amit rajongott sportja áraszt magából? Meddig hiszi azzal a futballokos fejével, hogy ennyi embernek szükséges ingyenélni a fociból, hogy tulajdonképpen haladunk, sőt, egyenesen irányt mutatunk, amit ha beáraznak nyolc meg hat bekapott gólokkal és degecikínos vereségekkel, akkor csak pechünk volt. Mikor érti meg, hogy klubszinten sem az érdekes hány ponton azonosít a nézőket beengedő biometrikus szkenner, hanem, hogy kapura lövés nélkül meccset nyerni nyögvenyelős lesz. Igen, jól érted, a magyar "sztárklubnál" az elfogadott taktika, hogy idegenben kontrajátékra rendezkedünk be, és adott esetben nem mászunk el góllövés szándékával az ellenfél kapujáig

Mi? Hogy focit gólra játsszák és nem a saját kapu elé betömörült, behugyozott védők létszámfölényére? Ezt mi már el is felejtettük. Nálunk, Hülyemagyarázatisztánban pont elég, ha a két meccsen égő szövetségi kapitány aszongya: "Persze, tudni kell, itt Európa élcsapatai szerepelnek a tornán, a portugáloknál minden játékos egyénileg kiváló képességekkel rendelkezik." - és máris megnyugszunk: hisz ezek az élcsapatok, akiktől nem szégyen semmise, mert a játékosaik egyénileg kiválóak, amíg a mieink ezek szerint nem azok. No, Mészöly legalább őszinte, így kormányszóvivő nem lesz belőle a jövőben, de a foci körül biztos maradhat. Elvégre sóval beszántásról és a semmiből újjáépítésről szó nincs, mi tovább bízunk benne, hogy a felcsúti jóisten és Puskás szelleme egyszer csak megsegít. 

Épkézláb edzőket, szakvezetőket addig sem képzünk, mert azt meg minek? Uff. 

425 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr706536753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabi bazmeg te itt a humorodat brillírozod?
ez a cikk a magyar nemzetgazdaságról szól, az ilyen, és kurva jobban teljesít mongyuk alsó dél szudán északi csücskénél déli passzátszélben és trópusi viharban HIV fertőzéssel...meg NER nemner vagymijafasz

mennyivel esik a magyar nemzeti GDP havonta?
az,hogy portugál fickók, akik a VB-n is bemutatták, hogy bizonyos körülmények között akár meg is nyerhették volna azt idegyünnek el kezdenek evezni és magukban röhögnek, palotának álcázott reteráton pocsolyából pocsolyába kell tapicskolnom a finom foci cipellőmet ami egymmagában többet ér mint az egész vízelvezető rencer elbaszott mészáros lőrinci hajdekurvajó megvalósítása

ez is egy valami
és ezt terjeszteni fogják röhögve jófajta portugál borok és finom pcsenyék fogyasztása közben

edzőképzés? szakember?

hahahahahaha hiszen most fosztyák meg az egyetemeket is attól hogy tanítani legyenek képesek a magyar udományos akadémia is körülbelűl egy kalap szart ér, ha a magyar gazdaság olyan amilyen

vagy a guggoló pocakos mellszobor mindenkinél többet tud?

de mit?
lopik beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

elloptam pont

és arkangyalokat másoltat a hülye gyermekkori vigyorára bronzba billentve és a szaró bolondtyúk alatt a tollafosztott libaszárnyú ar kangyal

brühüyyy
még egy ilyen szart sem tudtak

összeizélni

majd szétszedik csak únnyátok meg a zőrzését körbe fogják hugyozni és kakálni nyílvános rötyi lesz belőle

brühüyyy
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Siker sportágak a megszorítás vesztesei. A foci véletlenül sincs köztük, igaz nem is siker sport!

kormány egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy a 2014-től 2020-ig tartó időszakban 135 milliárdos támogatást nyújt 16 kiemelt sportágnak (asztalitenisz, atlétika, birkózás, evezés, cselgáncs, kajak-kenu, kerékpár, korcsolya, ökölvívás, öttusa, röplabda, lövészet, tenisz, torna, úszás, vívás). Simicskó István a múlt év októberében azt közölte: „A kiemelt sportágak fejlesztését támogató program tervezhetővé és kiszámíthatóvá teszi a magyar sport fejlődését, így garantált az eredményesség fennmaradása.”

nol.hu/gazdasag/a-sportban-is-zarolnak-1475733
"Mi? Hogy focit gólra játsszák és nem a saját kapu elé betömörült, behugyozott védők létszámfölényére?"

LOL

Ha rendesen betömörültünk volna, nem kapunk ennyit.

Pár részeg haverommal nem kapunk hatot a portugáloktól.

EZT BE KELL FEJEZNI.
BE
KELL
FEJEZNI
EZT.
@rodeo36: @Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Meglepő módon a magyaroknak minden világversenyen elsöprő sikert hozó kajak-kenu szakág támogatását is erősen csökkentették: a 150 millió forintos zárolás náluk azt jelenti, hogy a pluszpénz 69 százalékát elvették. Baráth Etele szakági vezető hangsúlyozta, hogy itt olyan pénzekből vonnak el, amelyek korábban nem álltak a sportszövetségek rendelkezésére, ugyanakkor "megdöbbentünk a hír hallatán, hiszen egy nappal az után értesítettek bennünket a döntésről, hogy Szegeden az U23-as ifjúsági világbajnokságon csupán aranyéremből tízet szereztek a versenyzőink" – mondta.

hvg.hu/gazdasag/20140723_Kemenyen_megvagjak_Orbanek_a_kiemelt_spor#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hir
Érdekes, néha Nagy Viktornál is "lemegy a redőny", csak más értelemben...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Részeg ember mellett tudod milyen nehéz elrugni a labdát?:) Lásd Ronaldot a VB-én, 1 tagú sorfalat hogy ki lőtt, igaz az nem mozgott:)
@tristen2005:

nyilván eleve taszítja őket a minőség.
@rodeo36:

Bakker, tegnap a magyar bajnok Debrecen ( a full extrás , új stadionban, alig bírta megverni 2-0-ra, a nagy rutinnal rendelkező, fél amatőr, Wales-i kocsmárosok, csapatát, BL selejtezőn!
@tristen2005:
ez a baromállat akit mások magyar miniszterelnöknek mernek híni, a nemzet dicsőségét kizárólag a rögeszméjében látná az meg ez a focc...a többi dicsőséges sport, ami a nemzetnek hírnevet hoz azt leszarja, mert ő futball nemzetet akar, és csilliárdokat a ragyogó csapataival...mikor lesz a Chelsea?

csak a Chelsea havi költségkerettyéra a magyar GDP nem lenne elég és akkor még nincs is játékos csak húgyospistikék és húgyosjüzsikák beszarva a pocsolyában

mekkor világ szégyene...a mészáros lőrincet mikor négyelteti fel az esővíz elvezető rencer ellopásáért?

brühüyyy
pont vele baszott ki akitől mindenét kapta a gázszerelő (kár hogy nem vízvezeték szerelő?)

minő libafos ez az egész

brühüyyy
Már mondtam egyszer, a Kedves Beteg ott baszta el, hogy a fociban néha tényleg ki kell futni a pályára...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

A felcsúti stadion helyére thermálfürdőt kellett volna építeni, annyi ott a víz. Lehet hogy 1 gejzírre építették?
@tristen2005:

még jó, hogy én csak tőled tudom ezeket a híreket

Walse azok az ebek megharapták

brühüyyy
biztos bebasztak Guiness-től és jófajta birkasülttől

brühüyyy
@tristen2005:

tudod a mondást?

a kígyó megy sinus vonalban, ha be van rúgva akkor meg tök egyenesen

brühüyyy
@tristen2005: mondtam nektek, hogy többfunkciós. nyáron focipálya, télen termálfürdő
@rodeo36:

Azt kifelejtettem az előzőből, a wales-ek, 10 emberrel játszottak, 35 percet!
@tristen2005:

www.bbc.com/sport/0/football/28418131

James Rodriguez Real Madrid 71 millio Euro

és a többi?

és ez?

www1.skysports.com/football/news/11667/2344541/man-utd-v-debrecen-preview

brühüyyy

a MANU most szar mint a bűn az ő szintyükön...mit tesz lalacsapattya?
@tristen2005:

www.bbc.com/sport/0/football/28331321

itt a brit cikk

brühüyyy
piros lap a walse-inek?

ez a visszavágó volt az első döntetlen...

érdekes ahogy higgadtan az angol leírja

Cliftonville az skót?
@tristen2005:
kibaszott jó szöveg hajasszalon+++

a BBC leírta a piros lapot

brühüyyy
Mindeközben tegnap, zuhogóesőben metróztam a 3-as, 2-es metrón, több megállóban megfordultam, olyat ritkán találtam, ami nem ázik be. A Kőbánya-Kispest fedett buszmegállóiban 10-15 centis víz hömpölygött, a sok papucsos utas csak lábmosás árán tudott közlekedni. Villanyvezeték, fénycső armatura közül csöpögött a víz! Nem annyira életveszélyes!
@rodeo36:

Annál rosszabb ha skótok, azok többet isznak.

Itt a U19 válogatott vereségének az oka.

"Mészöly Géza szerint az osztrákok elleni meccsen azért kaptunk ki, mert túl nagy nyilvánosságot kapott a csapat és túl sokan voltak.
Tartozom egy bocsánatkéréssel a csapatnak: én is kint voltam, sőt a Fiam is.
Elnézést kérek a saját és a kb 10.000 szurkolótársam nevében, hogy részvételünkkel megzavartuk a játékosokat, s miattunk kaptak ki.
Mi vagyunk a hibásak."
"Mi próbáltunk szervezetten védekezni ellenük, lezárni a széleket. Ez az elején sikerült is hellyel-közzel."
"Sikerült ezen a meccsen is gólt szereznünk, ez kicsit vissza adhatta volna a méltóságunkat..."
"A mi csapatunkban általában benne van a gól..."
"Egyértelmű, ma két-három góllal jobb volt a portugál válogatott, de nem öttel."

Azért Mészöly nagybetűs Őszinteségétől sem ájultam el az ilyen, Belga-szintű mondatok mellett...
@Penivaldes:

De könyörgöm! A Kőbánya-Kispest megállót 4 éve adták át! Igaz az átadás után még a bevásárlóközpontban is vödrökkel szedték össze a vizet!
@tristen2005:
ilyeneket lehet írni, ha 13 éves bakfisok első bálozásáról van szó (bár a a mai bakfisok már 8 éves korukban is elég fel vannak világosúlva)

miért van lámpalázuk?

azt önmagamról tudom, hogy kizárólag akkor, ha nem vagyok felkészűlve, ha fel vagyok készűlve akkor kisbalták potyoghatnakm akkor is előadom a "lopottholmit" nem véletlenűl kaptam meg az iskola kiválója címet minden évben

ez az oka most micsinyájjak gyün albda és ???

brühüyyy

az edző meg rágja a körmit meg a tökeit vakarja
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): @rodeo36:

A Mészőly nyilatkozathoz.

"Ha behugyozunk, akkor sem vertük volna meg Portugáliát!"
-Mészöly Géza-
Nem ez a baj Gézu, hanem az, hogy besz@rtatok!
De egyesek jól élnek belőle.
@rodeo36:

A mai napig érvényes!

"Uraim, aki a meccs alatt nem fut szívvel lélekkel - nem kell a labda felé. Nem. Amerre ő gondolja, lejtőnek, árnyékba, egy helyen, ahogy tetszik. De legalább egy picikét fusson!
Aki nem fut szívvel lélekkel, az holnaptól kezdve sóbánya.
Én kérem, nem mondom, hogy lenne Aranycsapat, nem! De só lenne egy csomó!"
Hofi Géza
@tristen2005: dögöljön meg a szomszéd tehene.
@Penivaldes: egyszerűbb, ha minden stadion vízilabda aréna lesz.
basszus már megint hagytuk nyerni ezeket a szerencsétlen lúúzereket...

enyni örömük legyen a sikertelen életükben... szánalmas portugálok...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
hvg.hu/w/20140723_Ilyen_orszag_pedig_nincs

képzeld el, a Putyin nem volt a maláj gépen, 14 km és 40 perc a különbség

olyan szép kis izé a másik maláj gép hol van? azt is a putyin lőtte le, ugye?

vagy hogy is van?

brühüyyy
@tristen2005:
van amelyik a faszára is lakkot tesz mert csak akkor áll fel

kemény a magyar hajlakk

és vízálló a pancsoló arénával szemben amely lelankad és beázik

brühüyyy

vidám kacsaúsztató békákkal
Szerintetek, hogy van grazi beteg? Lehet, esedékes lenne mar egy látogatás a sógoroknál.
@rodeo36: Putyin, pontosan ezért támogatja az unió ellenes partokat, kormanyokat. Az unió egy béna kacsa.
Nekem még egy stadion belefért volna. A Népstadion. Azt mondtam volna, hogy rendben. Pályázzunk nagy kupadöntőkre. Ennyi.
Aztán menjünk el a németekhez, és nézzük meg, ők, hogy csinálják. Kezdjük az alapoktól.
@V-PORT:

Minek a németekhez menni? Tanulni úgy se szeretünk! Ha emlékezetem nem csal, a németeknek, fennállásuk óta volt vagy 13 szövetségi kapitányuk! Nekünk az utóbbi 15 évben sikerült ez a teljesítmény!
@glinolid:

egy valamit sohase' feleggy el, az únió nem dönt egyedűl semmiről, önállósága -szvsz- 35 - 45 %-os azaz tényleg egy béna kacsa

nem folytatom...
brühüyyy

és ez a probléma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@tristen2005:

Látom nagyon otthon vagy a témában:))
@glinolid: stadionokban víízilabda ?

Pancsó hejett? Pancsoló ???
@Orica Középföldi:

Jó! Befogom a szám!:)) leragasztom a klaviatúrát!:)
@glinolid:

"Szerintetek, hogy van grazi beteg?"

Amíg meg nem találja, hogy ebben az ügyben ki ellen kell szabadságharcolni, biztos rosszul.
Na akkor nézd meg, ha rájön:))
@tristen2005:

Héééééé, nem azért mondtam, csak látom, hogy élvezed a témát:)
@tristen2005: Off
Az edző valami olyasmit mondott, hogy aki edzésen csak 95%-ot teljesít, megkönnyíti a dolgát a keret szűkítésekor.

www.youtube.com/watch?v=qSkc6c35A4Q

1:20-tól és különösen 3:00-tól.

ON
@tristen2005: Akkor meg hagyjuk a fenébe az egészet. Ezek jók lesznek a magyar bajnokságba, meg néhány orosz utódállamban.
Kellene egy szakmailag felkészült stáb, nem Pintér, meg Mészöly. Ott van vízilabda. Ha az a szakmai munka menne a fociban is, szerinted nem volnánk sokkal jobbak?
„Portugáliát akkor sem vertük volna meg, ha behugyozunk."

Merjünk nagyok lenni és nyilvánosan szembenézni az I N K O N T I N E N C I Á-val!
Én szeretem a focit.

Éppen emiatt a '80-as évek közepe óta nem nézek magyar foci(nak nevezett valami)t.
nem akarok hozzászólni, hisz a halottról vagy jót -ilyen nincs- vagy semmit

Azért - különösen az 1-6 után - ez az MLSZ-kampány durva

444.hu/2014/07/23/azert-kulonosen-az-1-6-utan-ez-az-mlsz-kampany-durva/
@Orica Középföldi:

Úgy se tudom befogni:) és igen élvezem, szeretem a focit, amatőr szinten játszottam is, vagy 35 évvel ezelőtt. A magyart csak a hírekben követem, a Trollfoci a facen küldi a képeket, hozzászólásokat(Sokat röhögök rajtuk), Spanyol, Brazil, Olasz, Argentin foci amit kedvelek, van úgy, 1 hétvégén, alapzajként megy a TV, 5-6 meccset is megnézek, valamelyiket teljes odafigyeléssel, van amit csak futólag. Magyar válogatott mérkőzéseket futólag, csak az eredmény miatt, nincs olyan játékos aki lázba tudna hozni! Évtizedek óta ugyan az a haveri kör uralja a magyar focit, beférkőzni nagyon nehéz. Hatalmas összegek, vagy jó kapcsolat kell, hogy az elitbe beleférj. Vannak olyan családi dinasztiák, akik tudástól, foci szeretet nélkül, évek óta akkor is NBI-es, válogatott játékos lesz, ha a vízben kirügyezik a lába.(falábú)
@flort:

De ki szabja meg a %-ot? Ha a játékos 70 %-ot teljesít, ő válogatott, aki 67,5 %-ot az nem! Ez is 95 %.
@V-PORT: szakmaiság?? segítség az fertőz, meg kiütéses lesz tőle az egyszeri magyar focista
@V-PORT:

Övé a jövő! A 80-as években a halálozások után, az oroszok is mindig ifjú KISZ titkárokat választottak főtitkárnak!(Csernyenko)
@V-PORT:
Érdemeik elismerése mellett, de biztos, hogy a nyugdíjkorhatáron bőven túl levőktől kéne várni a magyar foci megújítását?! Nem szánalmas és egyben pofátlan is egy kicsit, hogy már a látszatra sem ügyelve olyan emberre lőcsölik a kupac szart, akinek már talán az is öröm, hogy ezt a WC-n sikerül produkálnia?!
@V-PORT: @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Véletlenül a Kovács Feri meghal a jövőhéten,(Isten ne adja) felkészül Buzánszky?
nnnna, kezdjük
1. a pálya. át kell sétálni a szomszéd házhoz, és gratulálni a Mesternek. esetleg lehet javaslatot tenni gyárfás úrnak, hogy minősítse át uszodává a következő vizes VB-re, kijön belőle két medence is.
2. a taktika az olyan volt, mint a Mester tekintete: homályos
3. az edző kiváló generációból származik: már apuka is edző volt. meg lehet, nézni, hány kiváló generációt nevelt ki, és azok mit nyertek!
4. a játékosok nyilván az Akadémiák Legkiválóbb Érmeivel büszkélkedő játékosok, szüleik a címeres Orbánnal Kezet Fogtam rend kitüntetettjei, tehát alkalmasak a válogatottságra. ha apuka majd a cégének adóforintjaiból neadjisten megsegíti a Puskás Akadémiát vagy a Pancholó Aréna rizzsel történő őszi bevetését, akkor nyilvánvaló, hogy nemcsak U19, hanem U21 illetve a Magyar Nemzeti Nagy Válogatottba is alkalmasak lennének.

(azt a tényt, hogy pl. a gyirmót NBIII-asként az mtk-vm-et úgy vágta pofán, hogy a rutinos meccsre járó mtk-s öregek könnyezve takarták el a tekintetüket az első félidőben, hogy a magyar kupákban az NBI-es csapatok nem azon izgulnak, hogy melyik NBI-es, hanem melyik NBIII-megye I-es csapattal kerülnek össze az első 3 körben, mert ott ugye egyenes kiesés van, nem oda-vissza meccs, és hát nem tudnak lelkileg-fizikailag felkészülni a helyi tornatanár-ács-rendőr csatársorra - nos ezt a tényt most hagyjuk figyelmen kívül...)
@V-PORT: @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nem szabadna összekeverni a 30-50 éves focit a mostanival! Akkor Albert csípőre tett kézzel is aranylabdás volt, a játékos majdnem idilli magányban kezelhette le a labdát, most 1 mp-en belül a nyakát törik!
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): én nem is abban látom problemt, hogy öregekkel akarják megoldani..
hanem, hogy nagy félelmem szerint nem engedik az igazi szakmai munkát, hiszen xy havernak ott kell lennie és a többi.
na szóval, ahogy sokszor kifejtettem a foci, labdarúgás NEM sport. A magyar izé, az meg különösen nem.
Nincs értelme ezen rágódni, a portugálok ellen, akár 1-100 lehetett volna, akkor sincs semmi jelentősége.
de azért annyira jó, hogy éles és pontos képet kapjanak - akiket érdekel - hol is tart Mo.
Mondjuk Mészöly a mini. elnök(égül is labdarúgó, esze meg van hozzá) a csapat a gazdaság és/vagy az ország.
Kész is a párhuzam, lássuk be a nemrégiben még a csőd szélén táncoló portugálok is szarrá verik a magyarokat. Kérdés?
@tristen2005: akkor nevezzék el szabad pankrációnak, a labda nem is kell... majd fejit berúgja a kapuba...
@tristen2005: még a 20 évvel ezelőtti is más volt a felvételek alapján.
@Penivaldes:
Persze, hiszen az rontaná az ő szakmai renoméjukat, az önérzetüket, és esetleg még szomorúbbak lennének, mint Lázár János!
Kell a tapasztalat is a focihoz, értem én, de ilyenkor látszik igazán, hogy egy ilyen beltenyészet, mint a magyar foci mennyire életképtelen, ha megméretődik. Ilyen gárdában nyilván nem jut szó a "takonyosoknak", akik esetleg nem csak húsz éve nyitottak ki sportstratégiával foglalkozó könyvet.
@Secnir: @Penivaldes:

Tudod nálunk a kinevezések így történnek!

Orbán Viktor miniszterelnök Zsigó Róbert kinevezését javasolta a Földművelésügyi Minisztérium államtitkárának. Az MTVA Sajtó- és Fotóarchívumának életrajza:

Zsigó Róbert 1967. november 10-én született Bácsalmáson.
1985-ben Baján tett cukrász szakmunkásvizsgát, 2005-ben a Pécsi Tudományegyetemen főiskolai karán személyügyi szervező szakon végzett.
1998-ig a bácsalmási áfész cukrászüzemében dolgozott.
1998 óta a Fidesz országgyűlési képviselője, 2013 óta a párt szóvivője. 2001-2003 között a párt Bács-Kiskun megyei elnöke, 2003-tól bajai elnöke.
2010 óta Baja polgármestere.

Ma ő, Földművelődésügyi állam titkár!
Mennyi tonna kalács terem 1 hektáron?
@nincs_itt:

Nehogy azt hidd védem ezeket, csak a párhuzamot érzékeltettem.
@tristen2005:
Legfeljebb megédesíti a gazdák mindennapjait... viszont ő legalább dolgozott valahol.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): nem konkrétan erre gondoltam. hanem arra hogy édesmindegy hogy 99 éves e az edző, vagy 39, ha nem engedik dolgozni, mert xy havert is be kell venni, meg annak a feleségét, meg mostoháját.
@tristen2005: az egy hektárra jutó dobostorta termelés meghaladta a tavalyit..
Azt baromi marhaságnak tartom, hogy ezek a gyerekek nem tudnak focizni, tudnak. Csak valami nagyon elromlik akkor, amikor bekerülnek az akadémiára.
Egy ismerősöm fia egy spéci akadémiára került. Gólkirály lett. De a másik csatár apja, kicsit megnyomta pénzzel az akadémiát. A srác már nem kezdő, míg a gazdag srác igen. Ez a szakmaiság.
De legjobb példa erre Orbán Gáspár.
@V-PORT:

Felhoznak 11 nyírségi gyereket, adnak nekik 10000 ft-ot, meg 1 vacsora a Hiltonba a Baloggal, nemhogy nem kapunk ki, mi gyerünk 6-1-re:)
Kedveseim, már nagyon elegem van abból, hogy állandóan ekézitek a magyar focit!
Az utóbbi évek igazolják, hogy a fiúk mindig jól teljesítettek, csak az ellenfelek még - tőlük is - jobban játszottak.
A kivételes adottságok, a magas szakmai felkészültség, a lankadatlan szorgalom és az ideális feltételek biztosítani fogják a várt eredményeket, a jelenlegi késedelemből nem érdemes messzemenő következményeket levonni.
A tartós és átütő siker nem maradhat el.
Ez ilyen egyszerű, csak némi belátás és egy kis türelem szükséges hozzá...
Kedveseim, örömmel venném, ha a jövőben több higgadtságot és nagyobb önmérsékletet tanúsítanátok a legfontosabb sportágunkkal kapcsolatban!
@DR. INKVIZITOR: Nem jobbak az ellenfelek, csak a globális háttérhatalom el akarja pusztítani a szakralitást, melyet mi képviselünk Európában.
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

A 80 éves Kovács Ferenc az MLSZ új utánpótlásfőnöke

Megvan a tökéletes ember a tökéletes posztra.

444.hu/2014/07/23/a-80-eves-kovacs-ferenc-az-mlsz-uj-utanpotlasfonoke/
@DR. INKVIZITOR:
Én már tudom, a nézők a hibásak!

Ha kevesen vannak, azért...
444.hu/2014/07/23/azert-kulonosen-az-1-6-utan-ez-az-mlsz-kampany-durva/

...ha sokan, akkor meg azért!
www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/u19-es-eb-magunknak-koszonhetjuk-a-vereseget-meszoly-geza-2351237

Inkább csak mindig kérdezzék meg a fiúkat a meccsek előtt, hogy hány ember előtt tudnának nem pofára esni kvázi-névtelen csapatok ellen, és akkor minden tök oké lesz...
@tristen2005:

figyuzz
5 lépéses matt magyar nagymester

www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1763088

zseniális, igaz a partner elbaszta, másképpen nem ment volna

brühüyyy
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: húha most eszembe jutott egy nagyon gonosz gondolat..de nagyon gonosz
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

És különben is, ha a németek elverhetik a brazil csapatot 7-1-re, akkor az a 6-1 a portugál ifik ellen miért lenne rossz?! Még mindig a magyaroknak kedvez a gólkülönbség, a magyar ifik egy góllal jobbak Brazíliánál! Tessék inkább ezt ünnepelni!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: hát..
emberünk idős, így lassan az élet vége felé jár.
ezért foglalkozik az utánpótlással,. hogyha ő nem lesz akkor legyen utód.
Ilyen esetekben, amikor az ellenfél soraiban Európa élvonalbeli csapataiban játszó focisták vannak, az lenne a fer, ha adnának öt gól előnyt.
Így, ha a portugálok sportszerűek, a valós eredmény 1:1 lett volna, ami azért mindjárt más.
egyébként most megvilágosodtam a taktikával kapcsolatban.
Hogy focit gólra játsszák és nem a saját kapu elé betömörült, behugyozott védők létszámfölényére? (mondta Fab)
na tehát. az a lényeg, hogy mindenki aki magyar mezt visel védekezik (a nem kívánt terhesség ellen) a kapunál.
ez az ellenfelet idegesíti, és a végén ez egy olyan mentális hatást vált ki, hogy a saját kapujukba rúgnak gólt, hiszen ők gólra játdszanak.
viszont az a gól a miénk és így mi nyerünk.
@Penivaldes: a felvetésedre és a megvilágosodásodra csak ennyit:
/ebben is van logika, mint a tiedben :D/

Napi teológia: a földönkívüliek vajon bejuthatnak-e a mennyországba?

El kell keserítenünk ET-t, és Yoda mestert, ha véletlenül olvasnának minket: a válasz sajnos nem, örökké a pokolban fognak szenvedni. Legalábbis ezt állítja Ken Ham, a világ egyik leghíresebb kreacionista hittérítője. Mindezt úgy vezette le, hogy Ádám bűne a Paradicsomból való kiűzettetéssel az egész univerzum összes leendő létformájáre megörökítette az eredendő bűnt, Jézus viszont csak az emeberiség bűneiért halt meg, így az ufók sajnos hoppon, azaz megváltás nélkül maradtak. Ebből is adódik, hogy tök feleslegesen szór el milliárdokat a NASA űrkutatásra, nem viccelek, tényleg ez volt a végső konklúzió. A földönkívüliek esetleg még Pataky Attilában bízhatnak, ő úgyis galaktikus nagy cimborájuk, talán tud szólni értük egy-két jó szót a megfelelő helyeken.
ennyi:

Az Orbán-imádó szerkesztőnő lett a külügy fő minőségellenőre

Áprilisban sajnálkozott, nem ismeri személyesen Orbánt, most az összes kiadványért ő felel.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2014%2F07%2F23%2Faz_orban-imado_szerkesztono_lett_a_kulugy_fo_minosegellenore%2F
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Igen Pataky az utolsó reményük.
Viszont ebben nem lennék ilyen biztos, hgiszen Jézus azt is mondta, hogy vannak juhaim akik nem ebből az akolból valók, és ez vonatkozhat E:T-re is.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): jól látod, de ezeknek a focikútmérgezőknek hiába is beszélnél! :((((

Hajrá Focistalábú Kormányzó Urunk!!!
@xvxvxv: Hajrá Holfingerné Ildikó!! Legyen büszke arra, hogy egy áprilisi csontig benyalantás után ma már Ön is a vezényelve vezényelő Vezényló Kormányzó Betegurunk csapatát erősítheti!!

Hajrá Ildikó!
Nincs minden veszve!
Nyilasi Tibor helyét a 80 éves Kovács Ferenc veszi át. akit 2 éve Orbán Viktor szólított Felcsútra.
Feladatköre az utánpótlásképzés megkezdett reformjának folytatása és a program előrehaladása lesz.

Csak legyen elég ideje rá.
@Mariann19:

a halhatatlan lelke, az van rajta, az örökkévalóság

brühüyyy
apropó pancholó aréna: arra volnék kíváncsi, hogy a stadion kivitelezőjét (mészáros und mészáros gmbh - mert kft volt, de tegnap eladták) orbán viktor előveszi-e, hogy "drága lőrincz barát, mi a megmeredt kurva anyádért nem folyik el a víz a stadionból?"
van-é garancia? adott-e számlát?
:D
megvan/volt-e a mestervizsgája a kivitelezőknek? hol a szakértelem?
:D
nem mintha érdekeln, pont leszarom, de viktor biztosan örül, hogy már egy kövérebb esőcsepp láttán is lehet lefújni a meccset, a pálya alkalmatlanságára hivatkozva.
további kérdés: hogyan lett ez a pálya uefa IV (vagymijafaszom) megfelelőségű pálya?
@rodeo36: ezt én már tegnap linkeltem és nem nézte meg senki.
Zseniális ! Még el sem kezdtek játszani,és matt.
Még nem láttam ilyet, és valószínű a partnere sem.
@avanivi:
"Susztermatt" kategória.
A delikvens a játszma elején még nem figyelt, vagy nagyon zsenge a tudása.
Ezt a győzelmet nem érdemes túlértékelni, mert méltatlan egy olyan tehetséges, sőt kiváló versenyzőhöz, mint a Rapport fiú.
2109,- Ft címlapon, amit nem is a háttérhatalmista-chemtrailista Norvég Alap Júdás-pénzéből húztak le az ifjú bibsik.

persze, csermelypetikééket a bolsi fajtája által a magyaroktól elrabolt százmilliárdok nem zavarják, "az nekünk jár!", csak pár füves bibsilibsi kétezer forintja - amit ők maguk álltak, és amit, talán szándékolt hergelésből is, gondolhatták, hogy ráharap majd valaki a "rövid cigipapír"-ra, kitették a nyilvános költségvetésükbe.

legalább rendesen utánamentek volna, de megint torokra kapták az anakondát, de ez őket úgysem zavarja, céljukat elérték, az átlag fideszparaszt az látja csak, hogy bibsik, füves cigipapír, norvég alap, és máris szarral telik meg a buksija.

a fideszbolsevik kiszolgáló személyzet a Maffia menetelő Pavlov-kutyusait ma is megetette.
itt tartunk:

A kommentelőkkel háborúzott az U19-es válogatott Facebook-oldala

Index

2014. július 23., szerda 10:23

|

A magyar U19-es válogatott kedd esti 6-1-es veresége előtt és közben a válogatott hivatalos Facebook-oldalán is elszabadult a pokol. A lap üzemeltetői nehezen viselték, hogy a kommentelők a játékosokkal trollkodnak.

Miután a hétvégén az osztrákok 3-1-re verték a magyar csapatot, özönlöttek a mémek, amelyek nagy része arról szólt, hogy a futballisták többet foglalkoznak azzal, hogyan áll a hajuk, ahelyett, hogy a pályán hajtanának.

Ugyanez került szóba a kedd esti mérkőzést megelőző bejegyzéseknél a Facebookon, amit az oldal üzemeltetői egyre nehezebben viseltek, visszaszóltak. Olyanokat például, hogy lopottak a viccek, és hogy próbálhatnának eredetibb poént is kitalálni a tréfálkozók. Az egészet meg lehet nézni a Facebookon.

De a Facebookon a Trollfoci nevű paródiaoldal is pörgött, végül magára is vállalta a felelősséget a 6-1-es vereség után.

A hivatalos U19-es oldalon egyébként a meccs előtt többször is igyekeztek nyugtatni a szurkolókat, az esőben sem lesz gond a pályával, még a kezdés előtt másfél órával is azt írták, az esőzés ellenére jó állapotban van a gyep. Nem így volt, már az első percekben lehetett látni, hogy áll a víz a tavasszal átadott felcsúti stadion pályáján.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Az időjárás a hibás! Ha nem esett volna az eső, nem állt volna a víz a pályán... és akkor a Tehetséges Tamás Krisztián sem csúszott volna seggen vagy tíz métert!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Kis valószínűségű és gyakoriságú, de jelentős vízhozamú csapadékra nem érdemes/szabad stadiont tervezni, majd létesíteni.
Ezzel a liberálbolsevik ellenforradalmárok és a NER-szakadárok is tisztában vannak, akik drónjaikkal összeterelték a felhőket és BUK/TA rakétájukkal beindították a felhőszakadást.
Ugyebár tőlük minden kitelik.
A sportszínezetű, de politikai hátterű akciók megelőzése/kivédése végett a legközelebbi stadion már - a parlamenti mélygarázshoz hasonlóan - terepszint alatt fog megvalósulni...
az a baj, hogy a fiúk nem tudnak felkészülni mentálisan meccs előtt. ha esetleg a stadionokban is kötelezővé tennék a ner kifüggesztését, esetleg egy-egy alaptörvény asztalkát...
@rodeo36:
"A halhatatlan lelke. Az örökkévalóság."
Kíváncsi leszek, hogy hány évre szóló prognózist fog megtervezni Kovács Ferenc bácsi.
Ez az utánpótlás kinevelés is hosszú időt vesz igénybe, mire felnőnek a feladathoz.
A reformfolyamatok beteljesülésének is van jelentős átfutási ideje.
Hát....
@Penivaldes:
"És két évbe telt, míg Felcsútra ért?"
Lehet, hogy így is gyorsabban szaladt, mint a focistái.
@parti_giano:

meg -természetesen- egy borzolt bolond tyúkot bronzból, amint tojásra készűl, görbét vagy tojásosat az mindíg a végén derül ki

brühüyyy
@parti_giano: Igen, szögletekbe asztalka, középre meg egy egy szakrális szobor
@Mariann19: helyes, a vezető fusson a leggyorsabban. mutasson példát.
@Penivaldes:
"A vezető fusson a leggyorsabban."
Ha bír.
@Mariann19: azért vezető, hogy bírjon. igaz ez mindenre.
@Secnir:

Es hogy a klasszikussal eljek:

"egy brancs maguk ne is tagadja!"
@rodeo36: jó, hogy nem mindjárt egy megszállási emlékművet építtetnél a stadionokba. ha már tyúk legyen arany, s ne bronz, orbánéknak aranytojás kéne.
@parti_giano: hogy te milyen jó ötleted adtál! hiszen a tojással kifejezhetjük hűségünk Putyin iránt. elvégre a szláv kultúrában a díszes tojások ott vannak.
@tristen2005: "A Kőbánya-Kispest megállót 4 éve adták át!"

Naggyon negatív vagy! Legalább átadták. Pfff, mi az a húsz centi víz, örülj, hogy nincs ott minden nap, csak ha esik.
Mert négy éve mi is verte mellybe első urbánus látványként a gyanútlanul idetévett, jobbsorsra érdemes túristákat, amíg levergődtek a metróig?
Naugye.
@Penivaldes: hoppá! akkor hogyan magyarázod, hogy a megszállási emlékművet pont tojással dobálják? ne tegyél már bogarat orbán fülébe, van belőle neki elég a fejében.
@DR. INKVIZITOR: a játszma elején csak azt figyelte milyen nyitással indít és már mattot kapott. Tudom milyen tehetség a Rapport fiú ,ez olyan volt mint a vb bariz, német 1-7.
@rodeo36: "...ez az oka most micsinyájjak gyün albda és ???"

Valami Hofi nevű erre olyasmit mondott, hogy ki köll szúrni, mi a f*-t pattog itten.
gaz nyugati multik ! harcolni kell ellenük ! a páján és azon kívül is !
@Spániel:

Valahol láttam a Kőbánya-Kispest állomásról 1 fotó sorozatot,( ha jól emlékszem, Urbanista blog) az összes zeg-zug tele emberi ürülékkel( alsó-felső kiömlésű) női eü betét, sexuális vedő eszköz, meg amit akarsz. Tiszta Európa!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Én nem értek a focihoz /sem/.
De. Jártam már focimeccsen sokszor, még a hatvanas-hetvenes évek fényes szeleinek idején, emlékszem a kettős rangadók izgalmaira, stb.

Amikor a köménymag még nem üldözte ki a stadionokból a békés szurkolókat,tízezrek jártak minden NB I-es meccsre, amikor ugyanezen kedves, kopasz fiatalemberek nem pacsiztak le a politikával, szóval akkor még voltak - nemröhög - focista ideálok, akik kurvakeményen megdolgoztak a csapat és a saját sikeréért.
Akkor még a gyerekek Albertek, Kocsisok, bizony még Mészölyök is akartak lenni, mert látták a teljesítménybe tett eredményt.

Ma apuka betolja Alexkát a legközelebbi akadémiára azzal a jótanáccsal, hogy nyomjad fiam, ebből majd gennyesre keresheted magad.
Mivel három év múlva még nem dől a lé, a gyerek elunja magát, 15 évesen már szarik az egészre.

Szerintem.
Korai olt Fabiustól ez a poszt. Csütörtök lesz a magyar kupa csapatok visszavágó mérkőzése, akkor derül ki, melyik éli túl az júliust, tavaly 4-0 volt az eredmény. Most már 1 tovább jutott(Debrecen) 3 még reménykedik.
@tristen2005: Csak egy hosszú köpésre lakom onnan, ez már nem jellemző, de nagyon alkalmas minden hasonló tevékenységre.
Állítólag valami ügyelet van éjjel, hogy ne b...ák szét a környezetet.
@Spániel:

Mire fel hajtsák magukat? Érettségi ajándék, lakás, luxus kocsi, csak a kurvákat nem kapja meg, de ha jólfésült focista akkor az is meg lesz. Ha kedved van böngészni a netet, nézd meg, melyik focistának milyen párja van,( luxusceleb, pornós csaj), megfogsz lepődni! Ragadnak rájuk, mint légyszar a papírra.
@Spániel: szerintem is, kivéve a voltam kintet, mert én több okból kifolyólag gyerekkorom óta rühellem a magyar focinak nevezett akármit, és ez az érzetem főleg Mexico óta, meg a bűnbak tészta miatt csak erősödött
@Spániel: Bizony erre tanu vagyok én is, apámmal a hét végi meccseken senki nem akart sörösüveggel leütni. Telt házas stadionban lány létemre egyedül el mert engedni a rötyire, vagy a perecest megkeresni. Albert csípőre tett kézzel hergelte a nagyérdeműt, aztán villant egyet, és gól volt, és a nép drukkolt nem petárdázott, zengett a stadi.
Bezonyám!
A 70-es évek végén egyik vidéki nagyvárosunkban mentem az utcán, és előttem ment egy 20 év körüli, első osztályban játszó focista srác, és a következőt mondta a haverjának: én már nem tudnék dolgozni. No azóta nem nézek magyar meccseket. A gyereket kiskora óta ismertem, szülei dolgos emberek voltak.
Selmeczi Gabriella bebizonyította, hogy van lejjebb a politikai kommunikációban.
hvg.hu/itthon/20140723_Selmeczi_osszehozta_Bajnait_a_Siposuggye
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nekem is csak egy szakasza volt az életemnek, de ma is emlékszem az akkori nagyokra.
Tichy
Pusztai
Bicskei
Géczi
Páncsics
Göröcs
Bene
Szentmihályi
Dunai
Noskó
Farkas
Fazekas
csak így hirtelen, mondjál egy mai példaképet, akire valóban felnézhetnének ezek a nyálasszájú uniszex fiatal focisták.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nemcsak a tészta, hanem a magaslatilevegő is ok volt a csúfos szereplésben. hiába no, mezey fiúk voltak azok is, nem hegyiek.
@Spániel:

Pont őket ócsárolták feszt, legalábbis saját fülemmel hallottam, pedig komoly futball szakértők körében forogtam, hajdan, tán sosem volt fiatal koromban:D

Mondjuk a Szentmihályi kivétel, igaz, ő kapus volt. ha nem csal az emlékezetem. No, és Géczi, affene, ő is kapus volt, -ma- legenda, vagy inkább Legenda.
@tristen2005:
Aszonta a Zuram, hogy ők (húsz éve, minden hétfőn játszanak két órát, negyvenx-től bő ötvenesig van a korosztály, abszolút amatőrök, tehát hobbiból fociznak egyikük sem volt játékos soha) nem kaptak volna ennyit, ha egy normál, hétfői hajtást végignyomnak tegnap a SzancsóPanzaArénában.
Én hiszek neki!
:-)
@parti_giano:

Mezei 86 óta csak a szélhámosságából él. Különben is Dr Mezei György a magyar labdarúgás professzora, a labdarúgó akadémiák doyenje, címzetes gangster. Az A, B, C, D,... liszenszes edzők atyja, minden színt fél milla! Mi meg, míg élünk, remélünk!
@látjátok feleim szümtükkel:

"_(...)egy 20 év körüli, első osztályban játszó focista srác, és a következőt mondta a haverjának: én már nem tudnék dolgozni. No azóta nem nézek magyar meccseket. A gyereket kiskora óta ismertem, szülei dolgos emberek voltak._"

Ne ítélj hamar, hamár ilyen szép és beszédes nick-ed van.

Én úgy értelmezem, hogy a fiatalembernek húszéves korára már leesett a tantusz, hogy becsületes jól végzett munkával Magyarországon bőven könnyű szegénynek maradni, és az NB I-es friss tapasztalattal, reálisan értékelte a helyzetet. Milyen tudattal ment volna naponta 6-7-8 órára napi 8-ra napi robotra, amikor 20 évesen vagy 22-re már megvolt a lakás a kocsi. Mert ez akkoriban úgy ment. NB I. és kitárult a Kánaán. Én meg tudom érteni, ha elfogadni nem is, legfeljebb tudomásul venni.
@jaegtoer:

Szidtak itt mindenkit, Puskás, Bozsik, aztán az Albert,Mészőly, majd a Nyilasi,Töröcsik korosztályt. A szidás már rutinból megy, csak focizni kéne végre megtanulni. Legyen mit szidni! Potier!
@Mariann19: az utanpotlas nevelese nalam igy nezne ki:
Aki Mo.-n labbal labdat illet azonnali felnegyelest kovetoen kerekbetoretik es megegettettetik! Kegyelem nincs! Parszor vegrehajtani, nyilvanosan!
Na ha ezek utana valaki merne, akarna focizni, az tenyleg lehetne valaki, beloluk lenne vegre egy csapat!
@jaegtoer: naja, akkoriban mindenki fociszakértő volt, lehetett gyalulni őket, de mai szemmel etalonok voltak, az a korosztály sporttörténeti nyomot hagyott maga után. Ők lettek az összehasonlítási alap.
Vagy csak nosztalgia, akkor voltam kölökgólya.
a Vincentről:

"A portugál kisgyerekek lebombázták Orbán Lószar Viktor kegyeltjeit. Baszki."
@nincs_itt: Ahhoz mit szólsz, hogy olyan felvételi rendszert kéne alkalmazni, amelyben a spanyol inkvizició jól kipróbált elemeivel lehetne próbát tenni.
Persze, a halálos végkifejletet nem bevárva.
Addig pedig Kovács Feri bácsi projektje fog érvényesülni.
@Spániel:

Nosztalgia:)
Ami vicces, az vicces, aki meg legenda, az Legenda. és még van az irónia.

Már ők is ilyenek voltak, csak azért tűnnek jobbnak, mert nem lehettek rosszabbak:)

Géczi és Szentmihályi kétség kívül Nagyszerűek voltak. Így is-úgy is.
@tristen2005:
Anyám ... Majd ír könyvet, hogyaszongya:
Utam az ÁFÉSZ-cukrászüzemtől a Fölművelésbe
(My way from SCC-Confectionery to Agriculture)

Mesés lesz....
@nincs_itt:

Azért nem kell elmenni, Kolumbia alsóra!
öngólt rúgott a kolumbiai focista, Codobában lelőtték.
@Evezős: jaj már, nem emlékeztek arra hogy mit csináltunk gyerekként a földdel? hát tortát
PANCHO a nagy magyar focista most forog a sírlyában
@jaegtoer: nagy mélységekbe akkor sem bonyolódtam a fociológia világába, csak mint törvényes oldalborda kötelességszerűen vettem részt a meccseken és közben megszerettem. Azt a focit.
A zuram iszonyat nagy Honvéd drukker volt, darabig rúgta a bőrt valami megyei 32-ben.
@tristen2005: dehogy, kisvödör, föld, víz, bottal kever, sűrű lesz, kiontöd, megszárad
@tristen2005:

Szerencsére nem vagyok kompetens az adott tárgyban, Futballozni utoljára őket láttam:

Pelé, Carlos Alberto, Clodoaldo, Gérson, Jairzinho, Rivelino és Tostão.

Ami utánuk jött, az már a szervezett bűnözés egyik legalizált üzletága a tőzsde, a befektetési alapok gründolása és a valuta árfolyamok manipulálása stb. mellett.

Kellemes meglepetés volt legutóbb Mexikó. Ők tényleg fociztak, igaz csak ott ragadtam a képernyő előtt, a többieket nem láttam, csak a döntőt, ami viszont izzadtságszagú volt.
@Spániel:

Facebook, Trollfoci, ezer van.
@Mariann19: csak annyit tudok mondani, h a magyar foci, ha jol emlexem, cca 50-60 eve nem mutat eletjeleket.
@jaegtoer:

Ezért szeretem a Brazil focit. Amíg játszották a focit, nem utánozták az európait, nagyon jók voltak. Ők tényleg játszottak, semmi erőlködés.
a magyar foci megint szép lesz méltó régi nagy híréhez

rohat nyugati hanyatló izé
Lássuk be: elég régóta halott. Még mindig Aranycsapatozunk... 2014-ben :D

Azt is be kell látnunk: az utánpótlás is halott.
És most olvasom, egy majdnem halott kerül oda vezetőnek. :D
@lavór:

Lássuk be, a kriptában meg nem tombol az élet:)
rohat dakota mafia csürhe

még focizni se tudnak...
pedig azt minden csóró délamerikai is tud...
Jó lenne, ha valaki megközelítőleg kitudná számolni, hogy a mészőly familia hány száz millióval károsította meg az országot semmiféle tevékenység nélkül. Igaz vannak még egy jó páran mellettük.....
pedig nem nagyon bonyolult a futsall alapu kepzest kellene alkalmazni 14 eves korig (lasd:holl,spa,port,braz)ez kiszuri az ugyetlen es buta gyerekeket akik ugyis megrekednek a fejlodesben 16-18 evesen

gond az hogy ehez a regi edzogardat kukazni szukseges
@DR. INKVIZITOR: Legfontosabb sportág, ezen fetrengtem. :-D
(Csak a kíváncsiság kedvéért: minek nevezed azokat a sportágakat, amikben a magyarok tényleg az élen vannak?)
más:
a tegnapi vízilabdameccsen tényleg csak 6:1-re kaptunk ki?
@parti_giano:
A Felcsúti Zsebhokiválogatott! Esetunni... :(
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

De az üzlet az jól megy!

Muszbek Mihály sportközgazdász a Sportgazdasági Nagyító elnevezésű elemzését ismertető szerdai sajtóbeszélgetésen azt mondta, hogy a 16 NB I-es klubot működtető gazdasági társaság kiadása összesen 17,8 milliárd forint volt, ezzel szemben csak 13,8 milliárd forint bevételt könyveltek el.
www.samsungsport.hu/magyar-labdarugas/20140723/minusz-4-milliard-ennyit-er-a-magyar-foci/
@tristen2005: Te faszkalap! Északírek voltak nem walesiek. Egyébként teljesen jogosan állították ki a védőt, mert gólhelyzetben lerántotta a debrecenit.
@tristen2005:
"demcsak_zsuzsa_terhesseg_elszolta_magat"

valaki felcsinálta londonban?
@aleb19:
Magyarul: sohanapján! Hisz itt, ebben a szerencsétlen országban, a szakmaiság és a tehetség eleve kizáró tényező, csak a PÁRTHŰSÉG a fontos. A "faszé" csodálkoztok, ha meglátszik az eredményen?
Orbán a csodacsapatával együtt odaszarhat a Bözsi néni diófája alá.
@miskolc:

Nem mind1, azok is nagy foci nemzet! Anyád tette a fejemre a kalapot, árnyékba legyen a feje!
@miskolc:

Nem mind1, azok is nagy foci nemzet! Anyád tette a fejemre a kalapot, árnyékba legyen a feje!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): ott csapatkapitany matolcsy? matat a zsebeben, mikozben gondolkodik, vagjak vagy ne vagjak.
@tristen2005:
Oszt, honnan a kurva anyjukból volt mínusz négymillárd szaros forintocska, ami fedezte a hiányt? Piktorka adott?
Az adófizetők pénzéből?
Az eü, vagy az oktatás rovására?
A tetves rákóczitéri idesanyukájuk redvás hátsójába helyezzék a ...
@huzzadneki shakespeare:
Szerintem te túlértékeled mind a tehetségüket, mint a tyúk alatti értelmi képességüket. Innod kéne inkább... :)
@tristen2005: Nem értem ezt a mondatodat, bocsika:)
Nem tudom mit panaszkodik itt mindenki. A hollandok a jelenlegi válogatottat 8:1-re verték meg, a portugálok az utánpótlást viszont csak 6:1-re. Mi ez kérem, ha nem az utánpótlásnevelés látványos sikere? Nem kellene itt hümmögni meg hurrogni, a magyar foci jön fölfelé, csak a vak nem látja.
NEm tudom miért erőltetik a focit, ha egy szer nem megy. helyette Arcoskodásban kellene indulni, mert abban világelsők lennénk. Kár, hogy még nincs ilyen sportág, de majd a 2/3-ad megteremti....
@évásanyó:

Melyiket? Drága asszonyom!:))
@gizmo26:
Meg HAJZSELÉZÉSBEN! Abban is jók...
@trev:
Kérdésedre: Megszállottak és mazochisták által szűk körben űzött sportjellegű, rendszeres tevékenység.
@tristen2005: Mán mindent értek, Boli megmagyarázta:))
@évásanyó:

Nálam volt a fakanál, megtetszett a Fuckanál:)
- Na mit szólsz a hatoshoz Felcsúton? – kérdezte a kertszomszédom ma reggel.
Félig kótyagosan ébredés után arra gondoltam, hogy amíg aludtam, valószínűleg lemaradhattam a kombínó vonalának Móricz Zsigmond körtértől való meghosszabbításáról Törökbálint-Etyek-Felcsút irányában, aztán rájöttem nem a hatos villamosról van szó, hanem arról a hat dugóról, amit az U-19-es akademisták kaptak a helyi vízi parádén. Pedig ezek már túl vannak a PhD megszerzésén, most mindegyik a habilitációjára készül fud(…)ból tudományokból és ennek ellenére ez a szégyenletes lebőgés.

Hát, szép eredmény, nem mondom…
Főként ha figyelembe vesszük azt a legfrissebb hírt is, mely szerint 4 milliárd forint veszteséget termeltek a labdarúgó-NB I csapatai a 2013-as naptári évben.
mno.hu/sport/magyar-foci-negymilliardos-minuszban-az-elvonal-1238711
Ezt a szart vajon meddig lehet még csinálni? Az igazi szurkolók már véleményt mondtak; semeddig. Ők azok, akik már nem járnak ki a meccsekre, csak a metrót szétverő, anyázó, részeg csürhe képviselteti magát – tisztelet persze a kivételnek. Nem értem, hogy rajtuk kívül ki a franc ad egy vasat és miért, annak a kínlódásnak a megtekintéséért, amit ma magyar focinak neveznek? Tegnap megint bebizonyosodott Felcsúton, hogy nálunk a foci nem sport, nem üzlet (hacsak nem a bennfenteseknek…) és nem kikapcsolódás a szurkolóknak. Akár a szemétbe is dobhatnák azt a pénzt, amit jegyre költenek. Legalább a két félidő közötti szünetben szórakoztathatnák a nagyérdemű közönséget – ha már fizettek legalább kapjanak valamit a pénzükért - mondjuk mit tudom én, az aréna sajátos adottságából kifolyólag vízre vihették volna egy Csajkovszkij átirat performanszát, „Hat tyúk tava” címen, Selmeczi Gabriella, Pelczné Gáll Ildikó, Morvai Krisztina, Rózsika Nénnye, Czunyiné és Dúró Dóra szereplésével ( a teljesség igénye nélkül )… Arra tutira emlékeznének a szurkolók, a meccsre kevésbé. Pláne Selmeczi "megvédlek ha beledöglesz is" áriájára. Vagy ha már olyan a stadion amilyen, képezzék át a fiúkat szinkronúszóknak, csak a stoplis skárpli mutatna kicsit hülyén rajtuk, de ez megoldható. Esetleg lehetnének műugrók is, csak egy trambulint kellene a Lőrincnek odaépíteni.

Nem ügy, van itt pénz mindenre, csak az számít mit talál ki a kedves vezető…
Mocsok libsibolsi ármánykodás csak ez a szánalmas gólmánia...
Holnaptól a NER szabályai szerint, SZERETETT TÖRPEVEZÉNYLÓ VEZETŐNK döntése szerint kéne játszani inkább.
Olyan macera ez a libsibolsi ajvékolás az "állítólagos" eredménytelenség miatt.
Hisz minden csak viszonyítás és HIT kérdése.
Persze ez a "kiegyenlítetlen eredmény" is a gyurcsányésabajnai miatt következett be!
Ezt csak a megátalkodott libsibolsiknem tudják!
Éjjen a Párt!
Csak a Fidesz!
Az igazhitű jobbikosnak is jobbra görbül a fa... a családfája!
@tristen2005: marha!( már megbocsáss) hihihaha
Azért kemény, hogy Orbán országszerte sokmilliárdból kongó stadionokat épít, mert szereti a focit, miközben a 3-as metró lassan ránk gyullad...
@tristen2005:
Neeeeee... most jössz majd a Vazelin-Vaszilij dologgal... :(
@parti_giano: :)) jó van na, öreg szenilis vén hülye =én:))
@évásanyó:
Egy ló! De szimplán lemajmozhatjuk is... :)
@Penivaldes:
A turulcsontból készült vibrátora...
@évásanyó: Kire-mire nézve inkább dehonesztikációs?:))
@évásanyó: csak annyit akartam jelezni, hogy a szemem láttára ne legyetek huncutok, mert én még hamvaslelkű vagyok.
@Kala Majka: @nincs_itt:

Itt kezdődtek a problémák. és lett belőle Felcsúton stadion.
Mészöly Kálmán (2002-ben): Orbán Viktor rendszeresen a Vasas-pályán edzett, ez nem volt titok, mint ahogyan az sem, hogy szimpatizál az egyesülettel, és talán még komoly tervei is lettek volna a Vasassal, ha nincs ez az elképesztő és szerencsétlen szituáció. Szerette volna igénybe venni a Fáy utcai sporttelep szaunáját, ám azt nem nyitották ki az ő kedvéért sem. Hogy ezért ki volt a felelős, azt most már felesleges firtatni, bár mindenki tudja, hogy ki volt akkor a klubelnök…
@Penivaldes:

Nekik nem görbül semmi, turul száll a fészkükre.
Bolinak akartam küldeni, és sikerült magamnak:))Ma hülyébb vagyok az átlagnál, igy jár az, akit reggel visznek el az ufók, és este 6-ra vissza is hozzák!:))
@dr. jenőke (jenőke):

Azért a Pasaréti telepet csak megszerezte valahogy, kitúrva egy jól működő focisulit!
@évásanyó:
Óccó út vót, legalább ebédet adtak? :)
@Penivaldes:
Ezt én mindig figyelembe veszem..:)
@Pocakos focista:
A metróban szarul néz ki, ha szotyolát csulázol... A stadiont meg arra találták ki. Magyarországon.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Még ebben se volt szerencsém, hülye Pataki megelőzött, nekem már csak a Fényevők törzse maradt.Viszont meg kellett tanítanom őket focizni, mert nagyfelbontású távcsöveiken nézik, mi hogyan futkározunk össze-vissza egy vizes láp közepén, s már nem bírják röhögés nélkül.Félnek, hogy egyszer abbahagyjuk, ezért meg akarják tanulni.Mondtam nekik, akkor vége a civilizációjuknak.Erre hazahoztak.:))
@Knósszosz:
A Bayern stadionjában szerinted nem picsáznának meg érte? :)
@Penivaldes: @Knósszosz:

Tipikus ló-szamár esettye forog fenn, nincsen röfi, jó a Knoszi!:)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Ott nem olyan jó a szotyi termés! Szarul teljesítenek:)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Te, én nem hasonlítanám össze Münkent a feltételes megállóval, ahol csak lassít a vonat és neked ugranod kell... érthető??!:O
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Az előbb kifelejtettem. A sört is beengedik vinni, elvan a szurkoló a maga örömébe, nincs szükség Pót cselekedetre.
@tristen2005:
Kösz!
Tudtam, hogy rád számíthatok!:)
@dr. jenőke (jenőke):
"Szerette volna igénybe venni a Fáy utcai sporttelep szaunáját, ám azt nem nyitották ki az ő kedvéért sem. Hogy ezért ki volt a felelős, azt most már felesleges firtatni, bár mindenki tudja, hogy ki volt akkor a klubelnök…"

1. tényleg nem tudom, ki volt a klubelnök?
2. saját tapasztalat: ha normális, nagy arc nélkül odamegyek a sporttelepen a mindenható valamelyik helytartójához (portás vagy szertáros), az BÁRMIT megenged. ha viktornak nem nyitották ki a szaunát, annak oka volt :D
@tristen2005:
Ja... nem pörög a paraszt szájából a vetőmag...
@jaegtoer:
Én sem.
Keresem, ki volt az a megvetemedett, de nem lelem.
@Secnir:
Az a qrva kapanyél lehetett az oka, ami kilógott azon bal orcájából...
Érdekes bennem már 1979-ben eltört valami,amikor az Amerikaiak kettő nullára győztek a Népstadionban igaz barátságos mérkőzésen.Elég megrázó volt,) Akkor csak átjöttek tanulni ismerkedni a játékkal, meg miegymás (1968-ban indult a bajnokság,az Egyesült-Államokban) már akkor éreztem hogy vinni fogják valamire.......
@nincs_itt: "Csak annyit tudok mondani, a magyar foci 50-60 éve nem mutat életjeleket."
Én meg csak annyit tudok mondani, hogy a magyar foci 2012-ben már veszteséges volt, 16 mrd kiadása volt, és 4 mrd vesztesége.
Ebben az összeállításban ráadásul bevételként nem szerepel az év jegybevétele, és a klubok egyéb tevékenységének bevétele.
Képzeld el, milyen volt a 2013-as év, és milyen lesz a 2014-es.
@dr. jenőke (jenőke): " 2002-ben, Markovits László klubelnökké választásakor a .." a wikiből másoltam.
@Mariann19:
Azt írja az újság, hogy a magyar akadémiák nem teljesítenek jól.
Hülyék, ők nem olvasnak Magyar Nemzetet?
Pedig arrafelé rendben van minden. A rohadt bolsevista sajtó azt volt képes leírni, hogy a játékos eladásokból(…) negatívum mutatkozik, miközben például Románia 2-3 millió eurót keresett azokon a maguk akadémiái nevelte fiatal focistáikon, akiket eladtak ide-oda… hát ez…? Ez meg, hogy?

A mieink nem kellenek senkinek?
Pedig széles a választék, nem is értem. Persze ha az U-19 eddigi teljesítményét vesszük figyelembe, akkor nem csodálkozik rajta az ember, hogy mondjuk a svalbárdi nemzeti tizenegy menedzsmentje inkább Deák Bill Gyulát szerződtetné a fiúk bármelyike helyett, ugyanis ő mozgékonyságban és labdabiztonságban messze felülmúlja az akademistákat. De ha már nem lehet eladni őket, akkor építsünk belőlük egy válogatottat, vannak itt más nációk leszármazottai is, talán az segítene a vérfrissítésben. A magyar foci elmúlt harminc éves hagyományainak is megfelelne az új csapat, saját nevelésű, hazai viszonyokhoz igazodott játékosokból van már jó pár, belőlük kellene kiállítani a válogatott gerincét. Ott van két olasz; Elcalotti és Bundazotti, aztán a román Lopescu, a horvát Mutyinovics, a Zimbabwei származású Sundambundam, és a többiek is beérnek hamarosan, csak oda kell figyelni rájuk.

Ehhez edzőváltás kell, mivel kötelező a nyerés, Géza papáját kell újra szerződtetni, Muszáj Kálmán majd megoldja a fiúk felkészülését, van az a pénz.
@dr. jenőke (jenőke): Érdekesség képpen az 1960-as években Kádár János is volt klubelnök. Egyébként 2002-ben esett ki először a Vasas az első osztáyból.
Tristennek, Knosszosznak, meg akit erdekel:

A cikk parades! Majd' minden bekezdese kulon tanulmanyt erne!

A ket kedvenc reszem pedig:

"a liga játékoskereskedelmi mérlege a tavalyi évben 750 ezer euró veszteséget mutat, pedig a környező országok - Románia, Horvátország és Szerbia - ugyanezen a területen egyenként 2-3 millió euró nyereséget értek el."

Vagyis meg a szorostalpuak is jobb, komolyabb szakmai munkat vegeztek, mint a CSODACSATAR altal eltartott magyar labdarugas(?), valami.

Ehhez a temahoz kapcsolodik, hogy cirka 70(!!!) milliard kozvetlen adoforintocska ment kukaba tavaly (merthat az is egyertelmu, hogy a legtobb ceges szponzoracio, TV-s jogdijak kozvetve ugyan, de szinten allami penzekbol tortenik) :
"Kitért arra, hogy 2013-ban a központi költségvetésből 42 milliárd, a TAO-ból 16,6 milliárd, míg az önkormányzatoktól 8-12 milliárd forint érkezett a magyar futballba."

Az en velemenyem errol az egeszrol annyi, amit mokas gorogok uzentek:

37.021069, 25.375371 (google a baratod!)
1. Ha a magyar foci halott lenne, akkor nem kellene ennyi stadion. Mivel most húzzuk fel a stadionokat, ezért a magyar foci nem lehet halott, mert ki lenne az az idióta, aki halott focira ennyi stadiont építene? Mivel a Fidesz nem idióták gyülekezete, Orbán pedig nem egy kétharmadtól megtébolyodott (fél)őrült, ezért a magyar foci nem lehet halott.
2. Ki akadályozza, hogy a magyar foci ismét világelső legyen? Hát az ELLENFÉL!! Ugye a posztban van, hogy "8:1 a hollandokkal, 1:6 a portugálokkal. ". Milyen országok ezek? Hát nyugatiak!!! A nyugati országok mögött pedig tudjuk kik állnak. A keleti ellenfél sem biztos, hogy legyőzhető, de ha a magyar válogatott csak egyedül lenne a pályán, akkor biztos a siker!

Esetleg, ha saját magunk rendeznénk egy EB-t vagy VB-t (vagy Olimpiát akár) ahol csak a magyarok lépnek pályára, azért nem biztos, hogy olyan rossz színben festene a magyar foci! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
@jaegtoer:

Igazad van, nézőpont kérdése. Nekem sem a gyerekkel volt a bajom, hanem a rendszerrel, amelyben azt képzelte, hogy neki a foci okán élete végéig jár a munka nélküli jólét.

Most állítólag aki nem tudja csinálni, az elmegy afrikába tanítani.
@Pocakos focista: Hát ez a pofonnál is egyszerűbb: a Kedves Beteg a focit szereti - a metrót meg nem szereti! No, ezért nem értette senki, hogy mi a fákkot keresett a 4-es metró avatásán a Tarlós Pistike oldalán? Mondjuk rá is faragott a mi Bölcs Vezérünk, mert ugyebár az ügyeletes diszpécser élő adásban küldte el a halál farkincájára a szolgálati rádiótelefon illetéktelen használata miatt.
De majd ha megépül a Felcsút-Alcsútdoboz metró, a Terményraktár nevű állomással a háza előtt...
Nekem az a furcsa, a főfocista miért nem indít már háborút a magyar foci védelmére? Megvédhetné már kedvenc focistáit a gaz, libsibolsi,oligarcha ellenfelektől.
@Penivaldes:
Nem, csak van önkityikám:))
@Mindfield:

Én úgy tudom, a halottaknak is építenek kriptát.
@bulista:
Ő nem csak a metrót nem szereti, a fővárost nem szereti. Budapest neki ellenség és jól esik szívatni a budapestieket.
@látjátok feleim szümtükkel:
Egy faca kis békemenet a magyar focijért, a libsibolsik ármánykodása ellen...
@látjátok feleim szümtükkel:
Én azt olvastam, hogy arrafelé vannak olyan helyek, ahol a rágós edzőket is megeszik ha rosszul teljesítenek, tekintettel az éhínségre...
@Mindfield:

:DDD

Tudom ertekelni a szarkazmust!

Remelem az volt, es jol ertettem... O.o
@tristen2005:
Sőt, mi több, a mi kőbunkó Tasónk is az infrastruktúráért felelős államtitkár lett a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban.
"A közúti, légi, vasúti és vízi közlekedéssel kapcsolatos minisztériumi feladatokat irányítja."
Na, szegény feladatok!
Megáll az ész.
Nem túl nagy ugrás ez egy ilyen kis vidéki (szimplán csak érettségizett), nyíradonyi polgármesternek?

Az biztos , hogy minden időkben teli torokkal fújta "A Gyurcsány és bandája" című örökzöldet. Vagy jól kisanyámozott a parlamentben?
Ki tudhatja, mit esznek rajta.
A mai magyarorszagon nincs NB1 csapat,csak blassz 2-3 ahol a fiuk melo utan lemennek kicsit rugni a bort,a hetvegi gyoztes meccs utan kaphatnak 1 birka vagy marha porkoltet ket korso sorrel
jelenleg ennyi talentum van a magyar labdarugasban.
@simple observer 2.0:

Lehet hogy már írtam egyszer, volt egy ismerősöm a fél NBI játékoosok, játékjoga volt a kezében. Ez azt jelentette, ha a játékos eladásra került, a pénz meg ő hozzá, nem a klubhoz. Éveken keresztül a klub fizette játékost, a nyereségből nem kapott semmit, új vásárlására. Ez a partizán benne volt az MLSZ vezetőségében, ingyen repkedett a válogatott meccsekre. Ezek ismeretében kinek lenne érdeke a jelenlegi állapot felszámolása.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
""A mi csapatunkban általában benne van a gól...""

Az a baj, hogy benne is marad :)
@Penivaldes:
"nyáron focipálya, télen termálfürdő "

A csudát termálfürdő, korcsolyapálya!
@Knósszosz:
Nagyon jól írsz, jót röhögtem itt-ott, Deák Bill Gyula kíváló össze vetés.
Tegnap egy sportújságíró az utánpótlást elemezte, azt mondta, hogy az hogyan van, hogy képtelenek vagyunk olyan focistákat kinevelni, akiket bármelyik külföldi klub el akarna vinni.
Ugyanakkor - szó szerint idézem - méregdrágán hozunk ide huszadrangú külföldi, nevesincs focistákat.
Ezen gondolkoztam,hogy most már el kéne dönteni, hogy kinevelünk, vagy veszünk focistákat.
Ugyanis ez dupla kiadás, és ez a verzió még akkor is rossz, ha valamelyik változatból kijönne egy-egy jó focista.
Nem vagyok a foci szakértője, csak a saját fejemmel azt gondolom, hogy én az egész fociból élő parazita irányítókat lecserélném.
Az edzőállományban sem bízom.
Az nem lehet, hogy az országban ne legyen jó pár focista, akire ráharapnak a külföldi klubok, vagy ne lehetne kiállítani egy sikeres csapatot.
@AKIsTUDATLAN:
Bocsánat, rákerestem, és kiderült, hogy több egyetemi végzettsége is van a zúrnak.
Nem gondoltam volna annak alapján, ahogy beszél és amit mond.
Elszundítottam, és arra gondoltam eltemetem a magyar focit. Aztán menet közben az ásóval a kezemben rájöttem, hogy képtelenség akkora gödröt ásnom amibe az a nagy rakás szar beleférne, ekkor visszafordultam és tovább gondolkoztam a dolgon... az is megvilágosodott előttem, hogy az a hatalmas rakás pont belefér az újonnan épített stadionokba. Dolgoznak rajta elegen és elvégre odavaló. Nem kellek én és az ásóm ehhez. Hajrá Főnök!
@simple observer 2.0:
Köszi, olvastam én is délután.
L-képesztő!
@Spániel:
"Mert négy éve mi is verte mellybe első urbánus látványként a gyanútlanul idetévett, jobbsorsra érdemes túristákat, amíg levergődtek a metróig?"

És most mi veri mellbe azt, aki szerencsétlenségére vonattal érkezik Kőbánya-Kispestre? Ugyanaz, ami négy éve, mert csak a metróállomás lett átépítve, a vasútállomás nem. Nézd meg, ha nem láttad mostanában, életveszélyes.
@Mariann19:

Ha véletlenül 1 játékos kikerül külföldre, olyan pénzt kap fizetésként ami rögtön elveszi az eszét. Angliában átlagban heti40.50 ezer fontos fizetések vannak, ha 20000 fontot számolok 1 falábú magyarnak, az 7 millió hetente, gondolod vállalja a válogatott meccsen a sérülést , hogy ennek e pénznek a töredékét kapja a felépülés alatt. Egy szerződés hosszabbítás esetén e fizetséget meg emelik,és 1-2 milliót egy összegben a kezébe nyomnak ez alkalmából. Lehet választani! Magyar válogatott és a klub csapat között. " Vajon te kit választanál"
azert szomuru,hogy viktatorek egy csomo allamipenzt belenyomnak egy elavult strukturaba,kepzesi rendszerbe es csak a hulye edzoket, jatekosokat kellene elso lepesbe leepiteni
@Mariann19:
Drágám! (Boli, sicc!...)
Biztosan vannak tehetséges fiatal srácok, akikből lehetne igazi focistát faragni. Nézd csak meg, ott van Costa Rica, öt millióan vannak és kijutottak a VB-re és ott nem akármilyen teljesítményt nyújtottak. Na, mi meg tíz millióan vagyunk, és csak rügyező falábakra telik.

Miért is?
Elárulok egy titkot, csak négyszemközt; van egy rokonom, aki focista/volt. Vagy jó sok évvel ezelőtt bekerült a Fraddykába, mert a menágere ügyes volt. Ő maga nem volt egy nagy szám, ameddig ott volt három alkalommal játszott, a pálinkásüveg fontosabb kellék volt a számára, mint a sportszár. Ez mindegy is, viszont a lényeg, hogy látta az egész korrupt trágyadomb működését. Valaki írta itt, hogy mennyi pénzbe fájt egy poszt… Már értem úgy, hogy csatár, izé, egyéb…

Na, aki befizette a csemetéjét, az lehetett két ballábbal sztár, aki nem, az ült a kispadon. Mindez akkor a fötöcö-nél, amikor egy híres egyző irányította a csapatot. Róla köztudott volt, hogy pénzért Szombathelyről a sánta poloskát Miskolc Tiszai pályaudvarig elhajtotta volna. Én nem tudom, csak több forrásból hallottam. Aztán meg azt is hallottam (ez nagyon közeli baráti infó), hogy egy másik focipápa akit nagyon nagy mesternek tekintettek, az pont ugyanezt csinálta. Ha van lóvé játszol, ha nincs mehetsz kapálni… Ezt a szart nem lehet kiirtani, csak azokkal együtt, akik ezt képviselik és hasznot húznak belőle. Személyes véleményem: a kézilabdát, vízilabdát, kajak-kenut, öttusát - és bocs ha valami kimaradt - kellene pénzelni, a focit meg elfelejteni a büdös francba! Bűn kidobni a lóvét rá, mert nézd csak meg, olyan focialista nemzet is eszméletlen nagyot tud égni mint most Brazília, hát akkor hol a p**ba vagyunk mi??

Beteg elme beteg mániája, el kell felejteni vele együtt a francba!!
@jaegtoer:
Fejlettebb országok expedíciós hadtestei lazább táborkörülmények között nem ásóval, hanem a fémhordóban lévő végtermék gázolajjal történő elégetésére esküsznek. Szerintem a bevált dolgokon felesleges változtatni...
@Knósszosz:
... nyaligátornak tetszik lenni a bácsinak? :)
Faragni... nagybaltával...
@aleb19:
A főhülye falábú támogatása nélkül hova lenne a többi alhülye?
@AKIsTUDATLAN: Ő is ott szerezte a diplomáit, mint a dzsobbik gazdasági szakértője, Volner testvér?
Azért ez a hét is jól össze jön a Viktornak.
Belga helyzet jelentés az akadémiák töketlenségéről, Le ég az U19-es válogatott, bejelentik a foci klubbók éves veszteséget, felháborodás a sikersportágak pénz megvonása miatt, mi jöhet még, holnap a kupa csapatok kiesnek az Európa kupákból? Izrael is elveri a fiatalokat? Nem sok ez egy kicsit? Ennyire kapzsi nem lehet? Mindent 1 hét alatt.
@Penivaldes:
Egyből a pasik gatyájára? Cicuka... kolbásztöltelék cimbidnek ez nem fog jól esni! :)
@tristen2005:
Viktornak a ..rva anyját! Már csak a pénzügyek miatt is, oszt akkor a többiről nem is beszéltem.
@Penivaldes:
Ja... hát ezt mondom én is... kolbász, hurka, disznósa... disznóságok!
Ezek itt tutti ARRA gondoltak! Fogadjunk!?
@Knósszosz:

@Knósszosz: te vagy itt az egyetlen férfi
Ez az Boli, adjál a mosógépzabálónak!
Sic tranzit gloria mundi!
Az Alkotmánybíróság szerint az eredmény pont fordítva érvényes!
Tekintettel arra, hogy a Magyar válogatott a pályaválasztó, utólag is megválaszthatja a kaput.
Az Alkotmánybíróság szerint a nemzeti kapu, az a kapu amiben kevesebbszer landolt a labda.
Tehát végül is mi nyertünk!
@Knósszosz: nem kötözködés... szerintem viszont a sorrendet kellene megfordítani, s a diák- és szabadidősportot kellene támogatni ezerrel, mert arra lehet építeni üzletet, a többi, járulékos haszonról (egészségügy pl.) nem is beszélve... ha valami üzlet, akkor az legyen üzlet, a személyes hobbi,meg személyes hobbi... a krumplileves meg krumplileves... bár az tény, hogy akinek az sem jut, annak sokkal boldogabban korog a gyomra bármilyen magyar sikertől az általad felsorolt sportágak közül...
@Penivaldes:

Egyre jobb, kisvakondok, egy sőtét állat:))
@tristen2005:
Ja, meg kukoricadarás söröket iszik... csodálod, hogy aztán meggajdul?
@Penivaldes:
Zsebes a csóka? Döbbenet... miket meg nem tud itt a zember...
@Sir Bates dö Hól: Igazad van..sajnos Magyarország nagy baja e téren az, hogy van pár élsportoló és van sok tunya ember, aki nagyon ért a sporthoz az asztalnál.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Meg kell hagyni, nem vagy képben a Szeretett Vezető szülőföldjével kapcsolatosan:

www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/felcsuti-futballparadicsom-a-tehenek-es-a-termenyraktar-kozott-2351175

Hogy megkíméljelek a cikk végigolvasásától, egy idézet:

„Itt vagyunk, a tehenek és a stadion. Balra egy legelésző tehéncsorda mellett haladtunk el, miközben a távolban már látszott a pusztába épült felcsúti Maracana. A környék mezőgazdasági jellegét a jószágok mellett a stadion melletti buszmegálló elnevezése is jelzi, mert aki busszal utazik az akadémiához, annak a Terményraktárnak nevezett megállónál kell leszállnia."

A Lóistálló a metropolis másik végén található.
@tristen2005:
Szik - víz - transzcendens és a fejedbe glórlya!! Gonosz csávó vagy, de hülyekompótibilis, szóval aggyon isten befőtt társam!:)))
@bulista:
Backi... a NER-ben ez szerintem is megbocsájthatatlan bűn! :)
Szerencsére a remek foci kárpótol a tehénszar zamatáért...
@Sir Bates dö Hól:
Nagyon igazad van!
Komolyan...
Én nem rajongok Ámerikáért, de szerintem példaértékű az, ahogyan a diák és szabadidősportot kezelik.

Láttad a Grease című izét?
Hagyjuk miről szólt, de nekem abból nagyon jól átjött az, ahogyan a sporthoz viszonyulnak. Ha láttad, tudod miről beszélek. Igen, valahogy úgy kellene kezdeni, valami ilyesmire gondolsz Te is, igazad van!

A krumplileves meg legyen az, ami.
Kurva sok mindenben egyet értek Veled, de nem izélgetek itten hozzászólásokkal, van Neked kivel "küzdeni"... hahaha...
@tristen2005: Nem olvastam meg toled, de szep sztori...
@Penivaldes:
Ja, meg a röfi, meg a többi HÓDtolód! :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

@Penivaldes: szállítja a magas labdákat, kezemben a fuckanál:)) Csak leütöm:)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Genyóóóóó...
Matula bácsi rokonod?
Hiába is tagadnád, a ladikodról készült kép elárul... nálam itt van, de nem akarlak kompromittálni vele. Majd egyszer meglátod... beeeeeee
@Penivaldes:
brühühühü...
ennyi elég hozzá??
@Knósszosz:
Dobsz egy gmailt, megosztom feléd a bajor képeket a google drive alól.
ehhez mindenki ért, bele ugatok hát én is :-)

olyat nem lehetne, hogy aszongyák az Illetékes eltársak, hogy pénzcsapok elzárva, mehet minden remek frizurájú és jól tetovált focista amerre lát (főleg a győrieket látnám sziívesen Audi A4 helyett az Audi összeszerelő csarnokában 3 műszakban dolgozni)... szóval ha valaki ezzel a tudással el tud helyezkedni külföldi klubnál akkor hajrá... de a többi irány dolgozni 1-2-3 százezerért /hó, nem pedig 50milla per szezon!!!

aztán azt lehet mondani, hogy kedves barátaim, fiatalok... ha elég volt az átlag emberek sanyarú sorsából és van kedvetek "nagypénzt" keresni (max 5-10milla per év) akkor tessék qrvagyorsan összeszedni magatokat és lehet jelentkezni focistának... a dolog úgy megy, hogy kapsz annyit hogy ne dögölj éhen és esetleg ne kelljen dolgozz, csak edzened... de a "nagypénzt" csak akkor kapod meg, ha év végén teljesül amit az év elején vállaltál (szóval hajtsál mert főleg rajtad múlik hogy lesz "nagypénz" vagy se... sérülés esetére meg kössél biztosítást mert arra nem fizetünk... szolgálati Audiról meg ne is állmodj, csak akkor ha rendszeresen főtáblára juttok a bajnokok ligájában...

szerintem az a nagy baj, hogy a mostani fiúk komolyan elhiszik, hogy mekkora sztárok és tényleg csak szerencséje van az ellenfélnek...

de miért ne hinnék, hogy sztárok, mikor úgy vannak kezelve... 50millákat keresnek évente és Audi A4 van alájuk tolva és senkit sem zavar, hogy 3 nullára égnek itthon a Svéd Göteborg ellen, vagy a múlt szezonban is kikaptak a hazai színvonalas bajnokság utolsó (vagy utolsó előtti) helyezettjétől is...

(mivel szerintem amatőrök) meg kellene tapasztalják, hogy milyen is az amatőr élet... és ha ennél többest szeretnének akkor van kitörési lehetőség, de nagyon sok munkába és MESSZE átlagon felüli teljesítményre van hozzá szükség...
@Knósszosz: Most annyi futtancs lett kinevezve, hogy bővel telne arra, Amerikából a diáksportot, Németországból a precizitást, fegyelmet, Angliából a viselkedéskulturát, és így tovább hoznák haza, nem szégyen a jobbtól tanulni.Nekünk meg igazán lenne mit...:(
@Penivaldes:
Nem árulom el, jó barát!!
@Knósszosz: Csak holnap műtik Rodit, de te már ma lopsz tőle! gyalázatosság!!:)
@évásanyó:
És akkor mi lesz a Rózsikanénnye által terjesztett dögvésszel, amit négy éve igyekeznek beleverni a diákok és a pedagógusok fejébe?

Sport... ugyan, ha csak nem nevezzük annak a KDNP fő szardarabjának a hobbiját, ami madarak mészárolásáról szól, természetesen keresztény értékek mentén.
Ennyi, most kezdem ideges lenni... ilyenkor kell abbahagyni és Strausst hallgatni, az lesz most. Illetve a Zauberflöte, mert azon dolgozom. Teszem alá a magyar szöveget, kemény meló, de élvezetes!

Jó éjt Anyóka!!
@Penivaldes: Miért mondod, hogy pont? Mivan holnap pont?
@évásanyó:
Nem lopok, mert az Ő hitelesítése: brühüyyy... én meg mást írtam, beeee!!:)))
Amúgy nem veszek össze vele ilyesmin...
@Penivaldes:
Mán most kaczagok... hahaha...:)))
Pusz Peni!!
@Penivaldes: azt hiszem, picit félreértettél:-)... @Knósszosz: nak is... örömmel tölt el a magyar vizilabda-csapat sikere, egy úszó/öttusázó/sportlövő/kajak-kenus olimpiai aranya, de soha, egyetlen alkalommal sem kaptam árengedményt/jobb feltételeket külföldi partnereimtől egy-egy magyar siker okán...

"monak/a hazának szerzett dicsőséget"... ez az egyik legnagyobb baromság, amit mostanában hallhatsz... egyénu dicsőséget szereznek saját maguknak, nekem meg némi örömöt/szórakozást...
@Sir Bates dö Hól: az öröm a lényeg:)
külföldi partnereid:)) ez a megfogalmazás..
@tristen2005:

Erdekes, hogy irtam neked, de nem jelent meg. Persze lehet, hogy frissitettem az oldalt, es nem kuldtem el az uzenetet...

A sztorid egyaltalan nem lep meg.

Nekem nincsenek ilyen torteneteim.

Amig erdekelt a (magyar) foci, addig persze folyton lehetett hallani a pletykakat buszon/villamoson/osztalytarsaktol, hogy eppen melyik DFC/DVTK jatekos mekkora alkesz...

Nekem egy osztalytarsam volt DVTK serdulo/ifi vagy mi a szosz korosztalyos. Amikor lattam, hogy milyen troszkas palyan jatszanak, es meg becsuszasokat(!!!) is, akkor elegge meglepodtem, hogy ilyen van?

E felfedezesem utan ugy, 1-1.5 evvel oda is hagyta a csapatot, mert latta ,hogy remenytelen a dolog.

Ugyanakkor az elozomben arra probaltam celozni, hogy azert ezt az ugyet eleg ugyesen kezelik nehanyan.
A Nemzeti Sport pl. finoman takargatja a dolgot:
"négymilliárd veszteséget termeltek tavaly a csapatok" cimmel cikkez.

A fentebb linkelt SamsungSportos cikknel meg ilyen komment van:

"
szeretemamagyarfocit
2014.07.23 16:24

és ezt a négymilliárdot most elvonják a többi sportágtól... Bölcs, igazságos, tévedhetetlen és előrelátó döntés."

Szegeny fejenek, aki mar igy is pipa a 4 milliard miatt, meg le sem esik, hogy kb 70+ (ugy tovabbi 10 kozvetlen) milliard allami penzt dobtunk ki tavaly erre a semmire, es nem 'CSUPAN' 4-et...

Ez a rendszer egy klasszikus penznyelo automata.
Ez volt már?:

www.haon.hu/negymilliard-veszteseget-termeltek-2013-ban-az-nb-i-csapatai/2603447

Óriásira nőtt az ingyenélők száma, és hihetetlen pénzek szipkázódnak ki a fociból. Is.
@Mariann19: Ez így önmagában nem is zavarna, HA nem a zadófizetők pénzéből lennének ilyen szarok. Azaz közpénzből. Én abba nem merek belegondolni, ha a Bayern(FC Boarn Minga) ilyen teljesítmény mellett, ilyen költségvetéssel dolgozna. Ha jól rémlik, nem követtem a történéseket, Uli Höness kapott egy kis börtönt, némi adó csalásért... Ja és a Boarn Minga adta a világbajnok csapat zömét.
90%-ban igazatok van.
A maradékról fölösleges vitát nyitni.
Igazatok van.
Én azonban egy olyan szurkoló vagyok akinek most is meg van a bérlete a Fradi pályára.
A csapat szar.Ez "ténykérdés".
Én viszont 14 éves korom óta minden hazai (99%)
és rengeteg vidéki és külföldi mérkőzésen ott voltam.Én a szar Fradinak is szurkoltam!most is.(lehet röhögni!)
a magyar futbal nevetséges.tudom.
de kicsi sárga,savanyú,de a miénk.
és azt is tudom, hogy már régóta nem a miénk!
már a 80-as években is úgy működött a Fradi utánpótlás, hogy amelyik gyerek apja többet tudott adni kp. az egyesületnek, az játszott!
ezt a rendszert alakították át akadémiákká, hivatalossá téve a kontraszelekciót.
de a legnagyobb ebben a "gyuzsó bá"!
Dr.Mezey György doktor, professzor, edzőfenomén, tésztakirály,licensz-király!
'86 óta az ő kezében összpontosult az edzőképzés.megkerülhetetlen volt.
lett eredménye?
lett!!!
most aratjuk le a sikereket!
az akadémiákon meg csak pénztermelés folyik.legkevesebbet befektetni a játékosba és a lehető legdrágábban eladni.(mint minden terméknél)
az összes akadémia szarik a magyar focira!
de azt is mondhatnám, hogy szarik a FOCIRA.
PROFIT az isten.
de én ennek ellenére is kijárok.
én vagyok a nagyon kevés szurkoló egyike, aki még fizet ezért a szarért.
üssetek nyugodtan.
@Penivaldes:
Hallgasd az éj királynőjének szolgálóit, nem bánod meg, jó éjt!:
www.youtube.com/watch?v=3ltD-bsrcHE
Tamino meg majd felébred, de az másik izé...
@Knósszosz:
ehhez azért hozzáfőzni valóm lenne -ismereteim révén- a diáksport egy hatalmas üzlet milliárd dollárokat játszanak össze a diákok ingyen de a csapattulajdonosok és az edzők rabszolgaként kezelik őket, ütik vágják, rúgják (hiszed e vagy nem) azzal az ígérettel, hogy majd eccer nagymenő lesz és lesz neki is csilliárdja, tanulásról szó sincs cska a sport és semmire adnak nekik főiskolai diplomákat meg egyetemit csak azért mert ingyen dolgoznak...most van egy hatalmas per a diákok szakszervezetet csináltak és kiálltak jogaikért megy a dili

szóval a valósághoz ez hozzátartozik heti 65 óra edzés!!!!!!!!!!!!!!!! csak lesz belőle valami, ha más nem halott

brühüyyy
@Jajj Istenem: erre én azt szoktam mondani, hogy a magyar focista szerződni tud, nem focizni.
1996-ban egy Hrutka János nevű, világklasszis futtbalista 96.000.000.-Ft-os szerződést írt alá a Ferencvárosi Torna Club nevű magyar egyesülettel.
van még kérdés?
@rodeo36:
Én nem nagyon vagyok Ámerikában otthon, csak azt izéltem, hogy az izé (sport) ott piedesztálon van már a hájszkúlban is.

Namostan az, hogy aból ott mennyit és ki zsebbe, azt nem tudom. Viszont egy biztos, fényévekkel előrébb tartanak tőlünk.
Nem érdekel Ámerika, de ha főzni akarszol ebből, akkor ők jobb fűszereket használnak, mint Levédia. Szerintem.

Amúgy meg nem érdekel, most csak zene van!!
Vigyázz magadra és gyere vissza gyorsan, jó?!!
@punkfrog: Magam részéről eszembe sincs ütni. Az egész családom Fradidrukker volt. Én zöld-fehér vérrel jöttem a világra. Nem minden meccsen, de nagyon sokon kinn voltam apámmal. Bérletünk is volt. Viszont nem emlékszem, hogy a 60-as években lettek volna bőrfejű, vandál fradisták.Mindig elvetemült szurkolók voltunk, de nem voltunk bunkók.
A magyar foci olyan mint a griff vagy turul.
Időről-időre szénné ég aztán a kettő között állami pénzen jó feltámad. Egyszerű magyar népek imádják, imádkoznak hozzá meg hisznek benne.
Más pénzén persze könnyű imádni dolgokat - próbálnák meg egyszer a sajátjukon.
@Penivaldes: én szurkoló vagyok.
nem tudom ezt elmagyarázni és talán nem is akarom.(magamnak se!)
a kezdeti kb. 20 emberből, mára maradtunk 7-en akik még mindig kijárunk.
valaki pókerezik, valaki misére jár, mi meccsre.
a társaság miatt megéri.
egy közös pont az életünkben. két hetente legalább találkozok a barátaimmal.
már ezért megéri.
na meg a rengeteg sör, amit ilyenkor megiszunk:))))
@Knósszosz:

pontosan, üzlet a sport a szórakoztató ipar legjobban menő része, egy amerikai kosárlabda meccs -külön NBA csatorna van nem is egy ahol 24/7 kosárlabda megy és annak környéke- kibaszott jó nekem kedvencem

de ehhez apró gyermekkortól fel kell készíteni a kölköket...a módszerek kérdésesek az eredmény kétségtelen

egy kosárlabdás 100 milliós jövedelemre tesz szert egy 10 éves karrier alatt tisztán adófizetés után

ezt nem tuggya levédia

a beruházásnak meg kell térülnie vagy nem érdmes csinálni ez minden üzletre igaz

kösz az aggodalmat még a végén én is aggódni kezdek

brühüyyy
majd 25-én leszek addig egyik kábulatból a másikba
@punkfrog:
ööö... kérdés nincs... de ez az infó csak megerősíti, hogy egy mocskos nagy állat vagyok... (tanultam/tanulok, dolgoztam/dolgozok szarér-hugyér), el kellett volna menni annak idején focistának... és ezzel most nem viccelek... már csak egy vén barom vagyok, de a '90-es és 2000-res években mocsok jó kondim volt és annyit biztosan tudtam volna mint a nagy átlag (mindig vannak voltak kis zsenik, tehetséges ficsúrok, akik valószínűleg röhögve többet tudtak kirázni a kisújukból mint én, de a többi átlag barmot simán le lehetett volna nyomni...

(had fényezzem magam kicsit: egy héten 8x sportoltam: H-Sze-P reggel egy óra tollaslabda pályán, hálóval és jó ellenféllel, H esete 2óra kosárlabda, K-Cs este 1-2 óra Squash, Cs reggel 1-2 óra ketrec foci (Colosseumban) és Szombat 1-2 óra tenisz... na jó... nem volt minden héten meg a nyolc alkalom, de általában valamelyik 5 mindig meg volt... és nem sétálgatós tempóban... emléxem... 30 éves elmúltam már amikor egyszer kosárlabdáztunk és 25 évesek nem tudták tartani a lépést velem... na az azért jólesett...

mekkora barom vagyok, hogy az energiáim szórakozásra használtam fel... elég lett volna egy két évig jó szerződést kapni :-( picsába... vajon már késő? mondjuk aszem 1:6ra vagy 1:8ra még most is jó lehetnék pár vén haverral... :-)
@punkfrog:
ez a Stephan Gerrard heti fizetése

brühüyyy
@Knósszosz:
a 100 milla amerikai dollárban értendő!!!

brühüyyy

de ez átlag...a nagymenők sokkalta többet keresbnek

egy ürge aki tulajdonosa egy kosár csapatnak 2 milliárd dollárért nem akarja eladni a csapatot beperelte a szövetséget (más okból van botrány kényszereladás)
@rodeo36:
Ne aggóggy, csak dörrenj ide (vagy a fészekbe), és aggy életjelet, ez fontossch...
Aztán majd toljuk tovább a csodákat, legyen zenekari mű, vagy opera...
Vigyázz, jó?!!

Itt várlak...
@béla a görög:

"Időről-időre szénné ég aztán a kettő között állami pénzen jó feltámad."

Belam! Te a fonixre gondoltal!
@rodeo36: Pont azért aggódunk érted, hogy neked ne kelljen magadért:)
@évásanyó: az egész világ eldurvult, nem csak a szurkolók!
én 1978-ban kezdtem a B-középben(K-L szektor,a Népstdaionban meg a 25,26,27,szektor)
Húha anyád!
Gúúúúúúúúúúújdár fogjál nekünk béééééékát!
Hülye vagy!
Három hülye!
A gólnál meg a:szedd ki, szedd ki, szedd ki!!!
Aztán "hirtelen" ott találtam magam Pozsonyban 1992-ben, és nem értettem miért minket ütnek a köcsög szlovák "TEK"-esek , mikor olyan kőzápor zúdult ránk a Slovan táborból, hogy józanul el se lehetett volna viselni.:))))
@rodeo36: nekem momdod!én vagyok az egyik legnagyobb Liverpool fan!
Ott azonban piaci alapon megy a foci!
Nem is akármilyen szinten.
Bár a Dinamó(chelsea),mcity, tulajok ott is bekavartak rendesen!
Fizetési sapka!
Nem mindig hülyék az amarikaiak!
@punkfrog: Mi a Népstadion 26-osban voltunk, amíg volt, egyszer apám elkeveredett ( sok volt a sör), Fradi-Dózsa meccsen Dózsások között kajabálta el magát, hajrá Fradi, na futott, mint a nyúl, azok meg kergették, én meg úgy vihogtam:))
A gyerekeim nem örökölték a vérem, mindkettő kosaras.
@rodeo36: aztán okos legyél, me' szépnek itt vagyok én!
bármilyen cuccot ne toljál, mindig tuggyad kija szállító! csak utána a kábulat!
én nem aggódom, tegnap mondtam az orvosomnak, hogy legközelebb a pathologus fog vizsgálni! mer' rohattul unom, hogy ahányszor odadugom a képem, azonnal elkezdi sorolni, hogy hova mennyek még el! Addig bizergál, amíg nem talál valamit! Hát egy lószart!
@simple observer 2.0: Igazad van! Arra!
Olyan egyformák ezek az énekesmadarak ;-)
@évásanyó: A Fradi image-t újra kell építeni.De erre nem látok sem szándékot sem hiteles vezetést.
Én mostanában azzal szoktam védekezni, hogy ha a Furulyás elnöksége alatt is kijártam, akkor ezt most is megtehetem.
(Az a baj, hogy magamnak is hazudni kell, hogy ezt elhiggyem)
Kubatovnál nincs lejjebb(de van)
40.000.-Ft egy jegy egy tingli-tangli barátságos meccsre(nekem 28.000.- lenne)!
mit képzel ez a ..............
eladta a stadion üzemeltetési jogát.
milyen felhatalmazás alapján?
a Fradinak gyakorlatilag semmi köze a stadionhoz.
ez egy létesítmény Budapesten, amit a Fradi horror-áron bérbe vehet!
@punkfrog: Én már csak az emlékeimből élek, nem szeretem a mostani fradiszurkolókat.A vezetőség régen se érdekelt, ma meg aztán pláne, inkább költöm a pénzem a családra, de biztos ezért a szarért nem adnék 2000-et se.Most meg kibuktam, hogy a legjobb játékosukat elzavarták csak azért, hogy egy összevissza sérült kiöregedett Gerának helye legyen.
@nincs_itt:
mint mondám az egészségügy is üzlet...el kell adni

addig is

www.youtube.com/watch?v=M4q8OoLzpWw

brühüyyy

szerezd meg: ez egy Telefunken csöves erősítőn és Garrard Lemezjátszón Sure fejjel
@nincs_itt:
na akkor "egy cipőben járunk" én is eldöntöttem ez az uccsó...a többi akármi de még egy kés soha

majd a hamvasztás

brühüyyy
@évásanyó: a csúcson lévő Gerát meg pont 2004-ben adták el, mikor a Sparta Praha ellen játszottunk BL-selejtezőt és éppen hogy kiestünk 2:1-el.
a pénz a legnagyobb úr!
phejjj!
és ezeknek fizetek én minden évben!
de hát, a függőségnek ára van!
a dealerek meg kihasználják
jó8!!!
@rodeo36: "Telefunken csöves erősítőn és Garrard Lemezjátszón Sure fejjel"
big like!!!!!
@rodeo36: Hamvaidat a szélbe vagy a tengerbe szóratod?
@Knósszosz: "Ezt a szart nem lehet kiirtani, csak azokkal együtt, akik ezt képviselik és hasznot húznak belőle."

Pontosan igazad van!

Mészölyék maga a magyar foci szánalom peldakepei.

Mecss ELŐTT a jött az APJA a patetikus poszterrel, hogy a szurkolok a hibásak, mert a fiuk mindent megtesznek a győzelemért (BEZZEG a smucig, lusta magyar nem jár meccsre Orbán kedvéért sem):

m.cdn.blog.hu/or/orulunkvincent/image/meszolykalmanu19.jpg

Meccs UTÁN meg jön a FIA, hogy én/mi nem vagyok hibás/ak mert "„Portugáliát akkor sem vertük volna meg, ha behugyozunk."
@ "Nálunk, Hülyemagyarázatisztánban pont elég, ha a két meccsen égő szövetségi kapitány aszongya: "Persze, tudni kell, itt Európa élcsapatai szerepelnek a tornán, a portugáloknál minden játékos egyénileg kiváló képességekkel rendelkezik.""

Kertesz Akos igazi próféta volt! A teljes magyar életre (a fociból élőkre is stb) igaz minden szava!

__________

a magyar a legsúlyosabb történelmi bűnökért SEM ÉREZ egy szikrányi lelkiismeret furdalást, hogy MINDENT MÁSRA hárít, hogy mindig másra mutogat, hogy BOLDOGAN DAGYONYÁZIK a (foci) diktatúra POCSOLYÁBAN, röfög és zabálja a moslékot, és nem akar tudni róla, hogy le fogják szúrni. Hogy se tanulni, SE DOLGOZNI NEM TUD ES NEM AKAR, csak irigyelni, és ha módja van legyilkolni azt, aki munkával, tanulással, innovációval viszi valamire.
___________________
__________
@" Mikor unja meg ÉdesViktor a szarszagot amit rajongott sportja áraszt magából? Meddig hiszi azzal a futballokos fejével, hogy ennyi embernek szükséges ingyenélni a fociból, hogy tulajdonképpen haladunk, sőt, egyenesen irányt mutatunk, amit ha beáraznak nyolc meg hat bekapott gólokkal"

Itt a válaszod.

Ha beledöglik is a nép, a foci marad!

____________
A 2014-es büdzsé = a stadionépítések költségvetése

tenytar.blog.hu/2013/10/07/a_2014-es_budzse_a_stadionepitesek_koltsegvetese

____________
Orbán: nem állnak le a stadionépítések

index.hu/belfold/2014/07/18/orban_nem_allnak_le_a_stadionepitesek/

2014. 07. 18. 08:09

A kormányfő a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában mondta, hogy valóban zárolnak 110 milliárd forintot, de emiatt nem kell leállítani a stadionépítéseket. Mint mondta, a zárolásról "megelőző célzattal" döntöttek.
___________________
@Knósszosz: "Beteg elme beteg mániája, el kell felejteni vele együtt a francba!! "

Az nem fog menni. Pont azért amit Kertesz mondott: szolganep nyalni a Vezer talpat.

Lasd az éppen kinevezett nőt aki csontig benyalt Orbánnak verset sírva hozza. Vagy hogy a képviselőink jelentos része azt írja bele az politikusi (!) oneleterajzaba, hogy "szereti a focit" !!!)

_____________
hvg.hu/w/20130829_A_Legfobb_Huligan

Csak az van, hogy Orbán Viktor szereti a focit. További vitának és megfontolásnak helye nincs.

Hát, végül is létezik ilyen kormányzati forma. Se szeri, se száma a történelemben a beltenyésztett, kissé ütődött királyfiknak, akik a lovagi tornának vagy az agarászásnak éltek, arra költötték a kincstár pénzét, és tökre nem érdekelte őket, hogy eközben ki hal éhen. Aztán vagy az udvar kapott észbe időben, vagy valamelyik földesúr, vagy pedig megérkezett az ellenség, az árvíz vagy a földrengés. És az ütődött királyfinak nem voltak helikopterei, mert elköltötte a pénzt terepasztalra.

Ja, a nép? Az mindig megszívta. De hát kapott volna észbe időben.
______________
@Knósszosz: Nekem egy ismerősöm mindkét fia focizott. Mindkettőt külföldi csapatok is figyelték. 50 rugó volt a tarifa meccsenként, hogy egy gyerek játszhasson.
Nos a csávónak nem volt heti 100 ezre erre, úgy hogy a kölkök a kispadon töltötték az időt. Abba is hagyták. Így rohad a magyar foci.
@Secnir: "apropó pancholó aréna: arra volnék kíváncsi, hogy a stadion kivitelezőjét (mészáros und mészáros gmbh - mert kft volt, de tegnap eladták) orbán viktor előveszi-e, hogy "drága lőrincz barát, mi a megmeredt kurva anyádért nem folyik el a víz a stadionból?"
- Gázszerelő bazzz, nem vízszerelő.
@rodeo36: mi van banccsak a szereted focidat?

vagy beégett Mészöly rokon vagy te is ?
Halott is marad, ha állami (és állam által birtokolt, vagy megzsarolt céges) pénzekkel tömik. Akkor nem lesz belül igény a változtatásra. Ezt egy olyan okos ember, mint az Orbán, beláthatná!
@rodeo36:

Valami hasonlót nem találtál focistából?
Ja, a spanyol foci halott, a brazil foci halott....egyáltalán a foci halott...
Ugyan már...
A magyar fociban azért van egy nagy,nagy öröm!
Bárki bármit mond, már ezért megérte!
Hogy mi?
Hát, hogy lehet ekézni Orbánt vég nélkül!
Mekkora "öröm és bódottá"!
@barkaba: Maganbol nem lehet!

1, a nagy fideszes oligarchiák is abbol elnek, ha meg maganszfera akkor becsodolnek (lasd Pinter-Gergenyi utazasi irodaja, Simicska-KOver nyomdaja stb)

2, De meg aki sajátjából támogatja és sikeres is valamennyire (Szima -DVTK) az is smucig rendesen rááldozni, az államtól varja a stadiont stb. BL milliárdok is hova lett?!
Akkor mar megy a sírás, hogy jaj nincs elég pénze...
@NekemNemEzKell: Van ám képed a spanyol és brazil focit nem hogy egy napon, de egy évben is emlegetni a magyarral! ;-0
Miért nem 6:3-zal mindjárt?

De ha mar megteszed. Hanyan is járnak meccsekre spanyolban, brazilban hetente? Es hányan magyarhonban?

a 2x is hatalmasat bukott Mészöly apja is ezen reklamált!

m.cdn.blog.hu/or/orulunkvincent/image/meszolykalmanu19.jpg
@barkaba: apropó BL szereplés

Ott is mit ert el a Fradi és Debrecen?

VILÁGREKORDER KAPOTT GÓLOKKAL (19!!) kiestek azonnal mindketten.

Aztan mi volt? Meg büszkék is voltak rá! Profeta az a Kertesz, isteni profeta :-(

_____________

sportgeza.hu/futball/2009/12/10/nem_varhattak_tolunk_ennel_tobbet/

A 19 rekordgólnak nem tulajdonított jelentőséget, kiemelte, milyen nagy szó, hogy a Debrecen megmutathatta magát ezen a szinten.
______________

De azért a DVSC mar most is arról álmodozik az új stadionjában az északír, félprofi csapat elleni "hatalmas" siker után.

Szánalom.
@ténytár:
mijafaszbajodvan?

brühüyyy
@rodeo36: semmi témához hozzászóló műmadár, semmi ;-)
Már a Svédek is beárazták a Magyar focit!

Ez tükröződött abban is, hogy Horváth Ferencnek nem kellett sajtótájékoztatót tartania, a svéd médiát senki sem képviselte a magyar csapat edzésén. Ezen egyébként tizennyolc játékos vett részt. Marco Dinjart alighanem egy vírus támadta meg, Nikola Trajkovics pedig belázasodott, így ők nem utazhattak a többiekkel, és mert a szabályok szerint ugyanazzal a keretből lehet gazdálkodni a visszavágón, mint az első meccsen, a pótlásukra nem a győriekkel nem is hozhattak magukkal más labdarúgót.

www.nb1.hu/hirek/el-sved-media-nem-volt-kivancsi-gyori-futballistakra
@ténytár:

az legalább repül nem úgy mint te...faszkalap

brühüyyy
@ténytár: Szima az Debrecen. De ott eddig is az önkormányzat volt a legnagyobb szponzor.

A DVTK-ba meg azért ment a Leisztinger (nagy önkormányzatai támogatás is van mögötte is), mert akkor kaphatott állami megrendeléseket.

Egyik se a saját pénzét kockáztatja. Egy kivétel van a Újpesten a belga. Ő már legalább a másfél év alatt költött hárommilliárdot a klubra (és így a magyar focira) a sajátjából. Egy magyar "tulajdonost" kell mutatni, aki akár csak megközelítően ennyit költött eddig összesen a sajátjából, a magyar focira.

De a belga hiába vette volna meg (nem ajándékba kérte) a stadiont, nem adják, mert az az államé. Ja. De ötvenmilliót neki kellet az új fűre költeni, ahol most utánpótlás EB-t rendeznek. Azt mondták, azért nem fizeti ki neki a tulajdonos a magyar állam, mert gány munka lett. Hát biztos, hogy a jobbak közt van itthon az a talaj. Neki a készkiadásit sem fedezik, amit az állam helyett kifizetett, másnak meg milliárdos hasznokat csúsztatnak gázüzletekből, hogy annak egy részét költse a focira.

De egyébként is mindenhol gáncsolják, mert nem szeretik, ha idegen üti bele az orrát a leosztott bajnokságokba. Így aztán lesz szép fejlődés. Állami pénzekből, meg a kluboknak fizette adókból, amiről az állam lemond. Na olyat se kaphatott a belga, pedig akart akadémiát, de neki nem lehet. Igaz, hogy most a felmérésben így is negyedik lett az utánpótlás amit ő fizet, akadémia nélkül, de egy fillért se neki. Kell Felcsútra, meg a többi nulla értékű pénznyelő senkiháziaknak.
@barkaba:
Nagyon jó ez így!
A belga legalább nem himi-humi civil szervezeteket támogat, mint a pofátlan norvégok.
Szélhámosok, sikkasztók vannak a magyar foci vezetésében. Ezért nem működik a dolog. Egyvalamihez értenek, költeni a (köz)pénzt és lukat beszélni a zemberek hasába. Tisztára mint az ország vezetése.
@DR. INKVIZITOR: "A belga legalább nem himi-humi civil szervezeteket támogat, mint a pofátlan norvégok."

Balfasz fideszes! Eh!
@DR. INKVIZITOR: És akkor jó, hogy ő az egyetlen valódi tulaj, aki ráadásul egy fillér támogatást (megrendelést, helyzetbe hozást) se kap senkitől?
@DR. INKVIZITOR: Igen. Ha nem akarsz balfasz fideszesnek látszani akkor ne viselkedj úgy mint egy balfasz fideszes. Egyéb kérdés?

"DR. INKVIZITOR 0 bejegyzést írt és 577 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.04.01. óta tag."
A mai kuláknak nem földje van, hanem földalapja, merthogy arra jár a földalapú támogatás.
A földről való gondoskodás meg többnyire abban merül ki, hogy kimegy a kinevezett gazda a határba, szemöldöke fölé emeli műkörömreszeléstől kérges kezét, hogy a nap ne süssön a szemébe, gondterhelten körültekint, majd legyint: le van szarva.
Ez a trágyázás.

www.pupublogja.hu/
.
@barkaba:
egy belga mazochista?

brühüyyy
a magyar foci azért sikertelen mert még kevés az intézmény

TÖBB STADIONT KELL ÉPÍTENI !!!!
Amíg nem volt hedonizmusra sarkaló pénzbőség az utánpótlásképzésben, volt eredmény. 2009-ben még VB bronzot nyert Egyiptomban ugyanez a korosztály, amelyik most a hazai rendezésű EB-n bőgött le. Úgy tűnik, akkoriban még behugyozás nélkül is tartották a lépést kortársaikkal. Korábban a romlás csak a reflektorfényben lévő felnőtt csapatokat érintette, abba akart mindenki belepofázni és abból lehetett kiszedni különböző technikákkal a betáplált közpénzeket.
felesleges ennyit rugózni ezen. kikaptunk és kész, ez van.
Azért a mai na sem kezdődik túl jól a vezírnek: index.hu/belfold/2014/07/24/lemondtak_orban_washingtoni_programjat/
Ciki lehet úgy kimenni, hogy nyilvános vitára hívják ki az előadása után. Semmi előre egyeztetett kérdés, baráti moderátor, élesben kell válaszolni a kérdésekre. Ez már nem vállalható a mini elnökünk számára?
@Kivlov:

Ja, csak MINDIG kikapunk. A legótvarabb országok szar csapataitól is. Ez nem egy sikertörténet.

Még több stadiont!!
@rodeo36: Csak az, az elve, hogy egy úriember tatja az adott szavát. Ráadásul úgy látszik nem annyira fél a bugrisoktól. (Mondjuk a leggazdagabb magyar is elmehet hozzá kisinasnak. Talán még az elő tíz leggazdagabb is, egyben.)
@rodeo36: Ja, hogy egy témához semmi polgári kulTurhához van szerencsénk?
@Fabius: Ilyen gyávától mit vársz?

__________
Csak győzelem esetén
Index 2004. június 13. - 20:56

Amennyiben a Fidesz több mandátumot szerez, mint a szocialisták, Orbán Viktor tart sajtótájékoztatót 10 óra után.

Ha az ellenzéki párt alulmarad, valaki más, tudta meg tudósítónk a Fidesz főhadiszállásán.

index.hu/politika/kulfold/eu/epvalasztas/epvalblog/?main&wbpage=20
_____________

varanus.blog.hu/2014/07/24/orban_nem_vitazik_es_kesz#comment-form
@Amadeus62:
akkor se volt jobb a foci, amikor nem volt stadion.
így legalább nem libalegelőkön kell az ellenfeleket fogadni, mert pisiben úszó wc-ket használni, ha meccsre megy az ember.
@Kivlov: A húgyban úszó WC-ket csak néhány év múlva kell újra használni, mikor a fenntartási pénzt nem termeli ki a pár ezer néző és mondjuk nem választják mindig újra az Orbánt.
Szerintem be kellene tiltani a focit és büntetni! Lefogadom 5 év múlva a megszállott, ellenállókból akik titokban fociznának, ütőképes csapatunk lenne.
Az a baj, hogy nálunk a gyerekek úgy 10-14 éves korig még szerelemből fociznak, utána meg már csak alibiből, mert nincs igazi cél, nincs igazi példa előttük. Beleszürkülnek a magyar valóságba.
Attól, hogy egy Trabantba Mercedes motort szerelünk, az még nem lesz az. Attól, hogy a focira milliárdokat költünk, még nem lesz jó foci. Talán ott kellene kezdeni a dolgot, hogy az edzőket kiküldenénk a sikeres országokba tanulni, mert ebből a pénzből sok edzőt lehetne képezni és ha majd azok hazahozzák azt a tudást, azt a szemléletet, akkor el lehet kezdeni felépíteni azt, amit futballnak hívunk, mert ami most van, azt én nem nevezem annak.
Azon még nem gondolkoztatok el Varánuszék, hogy lehet ez egy hidegháború, s Csányi vezette B.MLSZ direkt bízott meg egy Pintért, kis Mészölyt? Nagy Mészöly pedig ki lett nevezve az UTÁNPÓTLÁS arcának? :D

Nem egy fricska az egész?
Politika?
Hatalomféltés fociba öltöztetve?
És ha belátod, akkor boldogabb leszel? Vagy az okoz boldogságot, hogy másokat fikázhatsz?
Lássuk be, nem is annyira a foci érdekel, vagy annak a javítása, hanem az, hogy így lehet egy jót orbánozni is. Ha a miniszterelnököt nem érdekelné a foci, te sem írnál róla.
Lássuk be, az is elég szánalmas, akinek ez jelenti a boldogságot.
@Andy73: Én például heti tíz meccsre is kimentem még tíz éve. Első-, másodosztályúra, meg még lejjebb is, meg utánpótlás meccsekre.

Mégis azt hiszem, Orbán ezt nagyon rosszul csinálja. Árt a focinak a pártossága, az állami támogatás és, hogy gyakorlatilag csak az tesz a fociba bármilyen pénzt, aki valamit akar Orbántól, vagy tőle függ. Nagyon sokat árt ezzel, mert a fejlődést gátolja a meg nem érdemelt rengeteg pénz. Nem ösztönöz teljesítményre, sőt.
"Lássuk be: a magyar foci halott!"

úgy hatvan éve...

Még egy-két vergődése volt, de harminc éve már el is temették.
süti beállítások módosítása