Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.04.13. 08:25 Fabius

Orbánnak bejött a bizniszpárt-kétharmad

"

Maga melyik párt színeiben indul? – kérdezzük, mert lassan tényleg kezdjük elveszíteni a fonalat.

– Hát a szocialistákéban.

– Az nem lehet – hitetlenkedünk, és elővesszük a képviselőjelöltek listáját. – Ide az van írva, hogy az Együtt 2014 képviselőjelöltje.

– Azt mondom én is: a szocialistáké.

– A szocialisták az MSZP-ben vannak, és közösen indulnak másokkal. Egyik szövetségesüket valóban Együttnek hívják, de csak így, simán, a magáé viszont Együtt 2014. Az két külön dolog.

Budai Katalin értetlenül néz ránk.

– Ez komoly? – kérdezi.

– A legkomolyabb.

Az arcán akkor valami ijedtségféle suhan át.

– Nézzék, én ehhez nem értek. Hívják fel a férjemet, az tudni fogja."

 

Ilyen jelöltek, 150 fölnyalt állami milla és tádám, máris Orbán Viktor kétharmados nerében találjuk magunkat. Bónuszbája az egésznek, hogy a névkopista bizniszpártos együtt ember egykori szocialista, Hagyó Májki parlamenti titkára volt

Lehet egyszerűbb és sokkal olcsóbb lett volna kifizetni neki azt a 30 milkát amit a stipistoppolt névért elkért de nem kapott meg, mert így kurva sokba van nekünk ez a nem éppen agysebész jelölteket vadászó tinergyuri. Viktor mindenesetre hálás lehet neki: a legszorosabb körzet eredményében is szavazathalász szerepet játszottak Tinerék, és így ha nehezen, egyetlen képviselővel is, de csak behúzták a kétharmadot. 

tiner1.jpg

Orbán - pontosabban az új választási rendszert megálmodó Káder János - teljeskörű győzelmet aratott. Minden számítás bejött, a pálya jó irányba lejtett, a bizniszpártokba fektetett anyagi ráfordítás végül megtérült. Reméljük a Vezér nagyvonalú hálája nem marad el és Tinernek jut legalább egy parlamenti titkár szerep valamelyik képviselő - stílusosan Kucsák - mellett. 

283 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr366024092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@babbaba: Nem is éltek vissza a koalíciós kétharmadukkal.
@DFK: Sikerült alulmúlnod észlény,gratula.Bayerzsótit csókolgassad ha neked bejön.
@Behajtó70: én emlékszem a CENTRUM pártra.....az első forduló után megkérték a szavazóikat, hogy szavazanak a fideszre....
@belekotty: Ja. Mert a szadesz lenézte a bolsikat és a hatalmon túl, semmiben nem kart velük közösködni. Nem is értetek egyet szinte semmiben. Ami tárcát megszerezték a szadeszosok, ott ők dirigáltak, amelyiket a bolsik ott ők, de együtt semmit nem csináltak.

Ezzel együtt, akkor is lehetett nyerni kevéssel (még kevesebbel mint most és csak két százalék különbségnél is, nem a mai húsz százaléknál) sokat, mint most. Akkor miért nem tetszettek lázadni?
Csak azt tudnám hol volt négy évig ez a fideszcsürhe, aki most itt ünnepelteti magát mint valami focidrukker a 3:0-ás gyözelem után. Igaz volt egy lesgól, egy kamu tizenegyes, de az 1:0 amúgy is meg lett volna.
Enrico hol voltál négy évig? Vagy milyen nick-en hánytál máshol?
Hol voltatok amikor marginális kérdésekre kellett volna ideírni a röhejes fidesz álláspontot....
ja és én vagyok az egyik otthon maradó...
@toportyánzsóti: Hol nincs a győzteseket erősítő rendszer? Az lenne a melegágya a kormányozhatatlanságnak.
@kentauri: A másik és harmadik meg a gyerekeim. Ők a Fideszre szavaztak volna, ha elmentek volna, de szartak rá, mert úgy is nyernek.

Én meg a Jobbikra szavaztam.

Miért baj, ha örülnek a győztesek? El se hiszem.
@belekotty: a teljes establishment, szinte a teljes politikai/gazdasági "elit" az az ország testén szerintem...
Mi van, ment a Kibaszov-riadólánc, hogy ennyi fideszes hordabarom beesett?
hehe, a minőség, a sikeres hó és árvízi harcos, a szagértő Boktondi...
/kell ehhez bármit is hozzá tenni?/

Miniszteri posztot kaphat Bakondi György?

Miniszteri posztot szeretne Bakondi György, az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) vezetője a harmadik Orbán-kormányban – tudta meg a hvg.hu. Értesüléseink szerint akár a katasztrófavédelem, akár a honvédelmi tárca élén jól érezné magát. Bakondi György a szerkesztőségünknek annyit mondott, ha felkérik, átgondolja.

hvg.hu/itthon/20140414_Bakondi_Gyorgy_miniszteri_poszt_varomanyo
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

tényleg tanácstalanná válik az ember, amikor semmilyen fokon nem hagyják a gyerekeket tanulni, és a tanárokat tanítani.

szerintem sok mindent tényleg újra kell gondolni, mert ez az újabb négy év újabb évfolyamokat szándékozik teljesen elhülyíteni...
persze a focistaképzésre van zsé, vagy ott is két kötelező cselt tanítanak, és kétméteres sprintet?

.......

há, b+ viktor, a te kulturális látóköröd tényleg football kapu terjedelmű.
@DarthVader: van valami amiről el kell terelni a figyelmet, ott van putyin, boktondi, rózsika, és egyéb szarságok.
Inkább azt mondjátok meg, fideszes hordabarmok, hogy az Államadósságkezelő, amelyik eddig hetente közzétette az államadósság értékét, március 21 óta lapít, mint szar a fűben,pedig azóta már 2 hetet közzé kellett volna tenniük. (03.24-én tették közzé a 03.21-i adatot). 03.21-én 23700 MD volt a zállamadósság, 1700 MD-dal több, mint dec.31-én. Ez úgy sacc/kb 6 %. nem egészen 3 hónap alatt. Na?
@DarthVader: Ez volt az a hatásos duma, stílusában és tartalmában is amivel megnyertétek a választást? Akkor csak folytasd, okoska!

”A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu
@magyar ember teli szájjal:
"Na ne csináljunk má' úgy mintha emiatt törölte volna fel magával a baloldal a padlót."

A szavazókorok egyoldalú átszabasa : 5 - 6 mandátum !
A kamupártok létrehozása legalább 1 mandátum !
Az eroszakos médiafolény 8 -10 mandátum !
A hazug propaganda (Simon -ugy ) 4 - 5 mandátum!
A romák és a kozmunkások becsapása és szállítása 8 - 10 mandátum !
A határon túli magyarok bevétele a válsztásba 1 mandátum !
A kulfoldon dolgozók szavazásának nehezítése 2 - 3 mandátum !
@DarthVader: Nem nagyon érted ezeket a bonyolult dolgokat ugye? Nem csodálom, a Republikon liberális intézet felmérése alapján.
@jaegtoer: mi már harcolunk az oktatás isteneivel, és nem sok remény van a győzelemre, működnek a régi beidegződések, a nyalás, mutyi, haveri behódolás, a gyerkőcök meg csak szívnak, velünk együtt. Nincsenek reményeim már, hogy itt valaha is jobbra fordulhat bár mi, elég a hétvégi és a ma reggeli termést átfutnom, és akkor a közvetlen tapasztalatokról nem is beszéltem...
@babbaba:

"_”A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit bármelyik másik párt táborában látunk."_"

Az lehet. ellenben a fidesz kormányzat viselkedik úgy, mintha minden tagja legfeljebb nyolc osztály végzett volna.
@dr kíváncsivagyok: Nem is a szar stratégia és taktika. El kel hitetni ezt minden bolsival, és a jobboldal győzelme húsz évre garantált. Szerencsére kevés olyan primitív ember van a baloldalon is, mint az itteni propagandistáik többsége.

Ez az igazi médiahátrány, amit itt sokan műveltek.
@jaegtoer: Mondod te. de ezt senki nem veszi ám komolyan. Többet ártasz velem, mint használsz, és éppen a baloldalnak. Csak nem veszed észre.
@babbaba: @jaegtoer:

a mondat helyesen, hogy megértsd, mert a tárgyrag lemaradt.

__Az lehet. ellenben a fidesz kormányzat viselkedik úgy, mintha minden tagja legfeljebb nyolc osztályt végzett volna.__
sinen az ország...

a zemberek 2/3-a aszt monta hogy minden ok,
minden nagyon jó, minden jobban tejjesít !

hisztiznek a coclibek ! ajvékolnak és nyüszítenek,
tehát jó az irány...
@jaegtoer: Anélkül is értettem. ha nem is vetted észre a válaszomból, amiben szintén van egy hiba. de én azt képzelem, hogy azért a másik megérti. Lehet, hogy hiba?
@babbaba:

"__Többet ártasz velem, mint használsz, és éppen a baloldalnak. Csak nem veszed észre. __"

ezzel egyetértek.
ellenben -mint láthatod- észrevettem.
@babbaba: nem tudom hol írtam olyat, hogy baj lenne örülni a győzelemnek, akárhogy is olvasom nem látok ilyet az írásomban.
Azt kérdeztem hol voltatok négy évig erről a blogról.
Itt oldaltól függetlenül mennek a témák kap itt hideget meleget mindkét oldal.
Erre idejöttök győzelmi táncot járni, lelibsiztek-bolsiztok mindenkit aki kritikát fogalmaz meg a szent fidesz felé...közben ha arra vennétek a fáradtságot, hogy pár posztot visszalapoznátok láthatnátok, hogy kapja a magáét az összefosás is.
Veled se találkoztam még soha....enrico-t mindig csak emlegették itt a törzskomentelők, de véleményt tőle csak most látok.
Ez lett volna csak az egyszerű kérdésem....igaz költői volt és irónikus...mert a válasz egyszerű és nyilvánvaló....
@babbaba:

az iskolai végzettség baromira nem jelez értelmi képességet, ld Matolcsy. Meg az összes Orbánseggnyaló fideszes hordabarom
@DarthVader: Nem mondod?:))

Azért egyetemet elég ritkán végeznek hetven-nyolcvanas IQ-val. Nyolc általános viszont a legtöbben olyannal végeznek. Kivételek a nyolc általánost végzettek közt vannak néhányan, az egyetemet végzettek közt, kizárt.
@jaegtoer: Akkó' jó. Okos vagy.:))
@babbaba:

...még annyit fűznék hozzá, hogy nem vagyok érdekelt a "baloldal" sikerében, ellenben konzervatív szempontból tűrhetetlen, amit a jelenlegi kormányzat művel. 22-es csapdája lenne, tekintettel arra, hogy a Főnök éppen vérbaloldali politikát valósít meg, a jobbik meg unióellenes politikája mellett uniós bérekkel és uniós jogokkal kampányol. Ez sajnos nem közröhej, ez Magyarország 2014.

Hajrá.
Hú, mi lesz itt május 26-án reggel. Mikoris rádöbbennek a balosok, hogy mán a Jobbik is lekörözte őket. Na, akkor micsoda szarfröcsögés lesz.
@kentauri:

Ha te nem, hát nem.

Én nem vagyok fideszes. Itt voltam, amikor érdekesnek találtam. Nem mindig szóltam hozzá, mert z alacsony színvonalú handabandázáshoz (amit többnyire ti vezettek elő, ha nem is kizárólag)ritkán van kedvem. Mi a bajod?
@jaegtoer: Ja. elhiszem. A konzervatív az nyilván a bolsikat támogatja, ha csak érintőlegesen is, és a Fideszt támadja, elég primitív stílusban. Készséggel elhiszem, hogy mienk tartod magad.

Ezzel együtt, fenntartom, hogy a stílusotok az egyik legnagyobb médiahátrány a baloldalnak.

Ha te nem vagy az, akkor főleg csináld!:))
@babbaba: valamivel konkrétabban az AKK késlekedésének okairól?
miskolcon már a színházat is elvették a betolakodó hordák
oda is erdéjit nevezett ki, aki hozza a slepjét...
az euban az egyetlen ország ahol az őslakók utcát sepregetnek
és a betolakodók átveszik a hatalmat... elképesztő
@DarthVader: Nem ezt tettem szóvá, hogy nem érted. De m,ár ezt sem értetted, hogy mi is a bajom a meséddel.

Egyébként normális országokban havonta mérik, de még annak sem tulajdonítanak nagy jelentőséget, hanem a negyedévesnek (bázisszemlélettel), de legfőképpen az évesnek, szintén bázissal. Azért teszik ezt a szakemberek, mert a bevételek (sőt nálunk még az árfolyamok is) és kiadások nagyon nem egyenletesek, ha ez a reveláció erejével is hat egyeseknél.
Handabandázás?...
Ez most komoly?
Már azt hittem, hogy veled lehet komolyan beszélgetni....
Hogy mi a bajom? Harmadszor nem fogok neki futni....bár válaszoltál...igaz hazudtál.
@vezér01: "megalkuvások,kormányválságok mint Olaszországban"

De a végén legalább az orbán haverját a berluszkónit bekasztlizták. Itt szerintem az orbánt még könnyebb lenne. Ha a róla és a haverjai mutyiiról írt könyv fele igaz az már kapásból életfogytiglan...
@DFK: Pedig közeli esély, hogy az lesz. Én is újra rájuk szavazok, pedig velük se értek egyet sok mindenben. De legalább bosszantom vele a Fideszt is, meg a bolsikat is. Utóbbiakat nyilván jobban.

Én már várom, hogy ne bal-jobb, hanem jobb-jobb legyen a parlamenti viták fő vonala, azért mert ők a két legnagyobb párt.
@babbaba: "Én nem vagyok fideszes."

Aha. Nem.
Mi is volt az előző nickneved?

"babbaba 0 bejegyzést írt és 270 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.03.02. óta tag."
Látom megy a nagyüzemi fröcsögés a ballib részéről.

Azért azt megjegyezném, hogy hasonló győzelemre a ballibnek is lehetősége lett volna, ha pl jobban szerepelnek mint a Fidesz.
Akkor is így fröcsögnének hogy szar a választási rendszer ? Nem hiszem.

Meg hogy a szavazóképes lakosságnak közel fele nem ment el szavazni ?
Nyilván oka van annak, hogy nem mentek el.
Tették ezt annak tudatában, hogy sejthető volt a Fidesz győzelem. Ez két dolgot feltételez a távolmaradókat illetően.

1 nekik megfelelő volt a jelenlegi kormány, biztosak voltak a jobboldal győzelmében, és nem tartották fontosnak elmenni szavazni.
2 ballib beállítottságúak ugyan, de a jelenlegi képviseletük nem megoldott az ún kormányváltók személyében (über gáz).

Egyik eshetőség sem túl hízelgő a ballib szempontjából. És ezért hülyeség azt hangoztatniuk, hogy a 2/3 nem igazi 2/3 mert a szavazók közel fele nem is szavazott.
a magyar nép nemhibás hanem áldozat
a világ legnagyobb nemzetve(s)zetői...
horti+szálasi+rákosi+kádári és orbáni !
követejjük vissza trianont !
Ez pontosan így van kedves Gyurcsány fanok.

"A politikában Orbán kevesebből mindig többet, Gyurcsány többől mindig kevesebbet csinált. Orbán az eredetileg maroknyi Fideszt fokozatosan terebélyes párttá növesztette, amelyet ma szerteágazó, hatalmas médiabirodalom szolgál. Mindent maga gründolt: előbb megszabadult a liberálisoktól, majd erővel elfoglalta a középjobb teljes területét és a szélsőjobboldal egy részét.

Gyurcsány indulótőkéje jóval jelentősebb volt. Orbánnal szemben ő szinte mindent készen kapott. 2004-ben egy közepes minőségű, ám mégis jó erőben lévő párt élére állhatott. Kormányzása alatt azonban ez az életerős tömörülés, koalíciós partnerével és a hozzájuk lojális, eredetileg szinte monopolhelyzetben lévő sajtóval együtt, fokozatosan darabokra hullott, szétforgácsolódott.

Orbán okkal gondolhatta, hogy ez a folyamat 2010 után is folytatódni fog. A mai „Kormányváltók” éppen azokat a politikai romokat testesítik meg, amelyeket az évek során Gyurcsány maga mögött hagyott: vannak a szocialisták, a Gyurcsány-féle vonal egykori képviselői, a megboldogult SZDSZ egy darabkája, no és a fél LMP. És ott van persze rompártja élén – maga is romosan – Gyurcsány, aki ellenzéki szerepben tovább aprítja a romokat. A sors iróniája, hogy ezúttal éppen „összefogás” címszó alatt."

hvg.hu/velemeny/20140413_Profik_es_Amatorok_Szilagyi_Anna
@kovi1970: Olvass vissza nyomozó "elvtárs"! Egyébként meg kit érdekel mit hiszel? Ki vagy te?
index.hu/gazdasag/2014/04/14/kimondtak_alaptalan_volt_a_rezsicsokkentes/
Előre a v. ötéves teljesítéséért: Majd lesz egy csomó lerohadt közmű szolgáltató cégünk, amit majd jóárasítani lehet a haveroknak... A faszom már most ki van a II. Bonsai Duce kormánnyal. És ezt nem én mondtam, hanem azok az önkormányzatok, ahol szintén a Fidesz van többségben.
@babbaba:hazugságon lettél kapva nertárs....persze egyből a személyeskedés..
semmi különbség sincs köztetek meg az a pár százezer szoci fan között...
Úristen, mi van itt????

Kubatovnál megkezdődött az új tanévre a felvételi elbeszélgetés és minden 16 éves, három általánost végzett jelentkezőt itt akarnak felmérni????
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ott a pont.

A pont után zárójelben megjegyezném.
Anno a Horn kormány idején azt gondolták, hogy a határ a csillagos ég, a megszokott klisékkel, és internacionalista (bocsánat kozmopolita) "liberális" retorikájukkal mindent visznek. A mai napig eszükbe nem jut hogy alkalmazkodjanak a magyar társadalomhoz.
A társadalom alkalmazkodjon hozzájuk.
A régi szavazó bázisuk egy része inaktivizálódott, egy része lemorzsolódott, új szavazókat nem tudtak bevonni.
A rendszerváltás óta felnőtt egy új generáció, akikre már nem hat a kádári nosztalgia, és a régi klisé.
A nemzeti érzés kezd az egészséges irányba mozdulni. A történelmi események, tények ismerete köszönhetően az internet által nyújtott lehetőségeknek bővül.
De a ballib nem változott semmit. A nemzeti (patriotizmus) szempontok továbbra is mellékesek, vagy egyenesen elutasítottak.
Az uniós integrációra hivatkoznak, miközben figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy az uniós tagállamok mindegyike ragaszkodik a nemzeti érdekeihez, és megpróbálja azokat a lehetőségekhez mérten maximálisan érvényre juttatni.
@hanta boy:

Ember, hol írtam én, hogy Orbán meg az eredmény nem legitim?

Sehol.

Azt írtam legyetek hálásak ennek a Tiner nevű hagyómikistának a segítségért, meg azt, hogy 150 milla/bizniszpárt alapon kurva sokba van nekünk ez a kétharmad.
@babbaba:

"szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett"

Azt hiszem a hvg.hu-n volt egy interaktív térkép, országos, és külön bp-i, ahol különböző szempontok szerint szegmentálták a választókörzeteket, az egyik az iskolai végzettség volt.

Csak annyi a dolgod, hogy összeveted ezt a választóköri eredményekkel, és akkor azonnal belátod, hogy mekkora baromságot írtál. És ha még van hozzá kedved, az eredmények alapján megpróbálhatsz korrelációt vonni az emberek képzettsége és átbaszhatósága között.
@no_successful2: Igen és épp most EU-s témában is hozta a formáját a kergebirka GyuriFeri, amikor az európai egyesült államok mellett kardoskodott, miközben mindenhol sokkal inkább kezd teret nyerni a nemzetek Európája gondolat. Ez főleg így lesz ha a májusi EP választás után, még inkább teret nyernek majd az EU szkeptikus pártok.

www.atv.hu/belfold/20140413-gyurcsany-europai-egyesult-allamokat-szeretnenk
@babbaba:

bla bla bla.

Miért nem teszik közzé hetente, úgy, mint eddig. Erre válaszolj, ember.
@The Lonewolf:

"Majd lesz egy csomó lerohadt közmű szolgáltató"

nem lesz, hanem van.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Általában azért sántít Orbán mostani, és Gyurcsány kormányzásának általad is bemásolt összehasonlítása, mivel utóbbinak soha nem volt 2/3-a. Ezért eleve fals eredmény születik minden olyan esetben, amikor "egyazegyben" való összehasonlításról van szó.
Az is tény, hogy valamire való, reformokat is magába foglaló kormányprogram utoljára 2006-ban őszödön hangzott el.
Az is tény, hogy akkor még nem ismert, de később napvilágra került okok miatt sem az MSZP frakció, sem az ellenzék, és e két párton keresztül a társadalom jelentős része idegenkedett a változásoktól.
Tehát miért is kellett volna nekem egy Kormányvàltásra szavaznom, amikor nagyrész ugyanazok az emberek űlnek ott, akik anno nem vállaltak fel egy szükséges változást,aki úgy gondolták, hogy jobb a sima megszorítás, mint a reform miatti megszorítás.
a múlt héten a választási rendszer volt a hibás a buktáért, ezen a héten a bizniszpártok lesznek. Mikor jutunk el a saját felelősségig??
@Spániel: Persze, Hungarikum. Csak emlékeztetnélek a 2000-es amerikai elnökválasztásokra. Al Gore kapja a szavazatok 48.4%-át, Bush 47.9%-ot. Tehát Gore egyedül, nem 3-4 jelölt szavazatainak egybeszámolásával, hanem egyedül több szavazatot kap, mint Bush. Mit gondolsz, ki lett az elnök?
@DarthVader: Ezek a fidióták még nem tudják, hogy oda a megélhetésük, mivel most minimum 4 évig nincs szükség a "munkásságukra" - esetleg mehetnek bérszurkolónak a felcsúti Páncsó-arénába...
Stadion egy kicsi, leamortizálódott falucskában az istenhátamögött.
Stadionok épülnek-szépülnek országszerte, amelyekben színvonal nélküli őrjöngések folynak (majd).
Politikailag kinevezett birkák állnak országos cégek élén. A BNP élén pl. egy ügyvéd, aki, mit ad isten, a fakivágáshoz és telepítéshez, vadgazdálkodáshoz is ért. De volt már állatorvos a Hungexpo élén, aki szintén ékesen bizonygatta, milyen nagyszerűen ért a vásártervezéshez, kivitelezéshez két lópata kezelése közben is.
Ennyi polihisztort egy ilyen kis országban!
Herman Ottó szegény egy kutyafüle volt a maga munkásságával, szerény, alkotó életével.
@DarthVader: Hát, ha amihez érteni kell az neked bla-bla-bla-nak hangzik, az nem azt jelenti, hogy az is. Ez eddig is világos volt. Maradj meg a saját színvonaladon. A bonyolultabb kérdések, nem neked valók!
@ob.szerver: Én "elvtárs"? A Rapublikon liberális intézet. Reklamálj náluk! Nekem csak megegyezik a tapasztalatom velük.

Egyébként meg egy nem linkelhető "bizonyítékra" hivatkozni, még nyolc általánossal sem szokás. Jobb helyen.
@kentauri: Hol is lettem hazugságon kapva? Idézd, jólképzett!
@doggfather: Ha isten is segít, soha.
@babbaba:

"Egyébként meg egy nem linkelhető "bizonyítékra" hivatkozni"

444.hu/valasztas2014/

Ideje lenne szakítani a képzett fideszes nyolcáltalánosos ellenzéki mítosszal, mert baszott nagy öngól.
@ob.szerver: Liberális mítosszal. Ha már, akkor legyél pontos "elvtárs", ha nálatok ez ellenjavallt is.

De ebben hol van ki milyen iskolát végzett és kire szavazott a nyolc általánossal? És azt honnan tudják?

És hova lett a HVG?:))
@ob.szerver: Ugye azt nem tetszik gondolni, hogy abból a pénzből egy fillért is tetszik látni és nem lesz átirányítva a feneketlen bendőbe?
@babbaba: Nem kell tudni. Pálmajor pl. végletesen felülreprezentált a magasan képzettek tekintetében.
444.hu/2014/04/11/soha-ennyi-roma-nem-szavazott-meg-a-fideszre/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: A "nemzetek Európájával" eláshatják az EU-t, mivel egy szanaszét húzó laza országhalmaz nem lesz versenytárs a világgazdaságban. Nem véletlenül erőltetné a minél szorosabb integrációt az, aki tovább lát a kert végénél.
@DarthVader:

azért nincs fönn, mert az eu-s kampány kellős elején,:D több, mint kínos lenne, milyen jól teljesítettek.

matolcsynak, orbánnak biztosan konveniált az, ahogy röpködtek az ezermilliárdok, csak lassan döbbentek rá, hogy azok a pluszok, amit átlényegítettek, azok mínuszként jelennek meg a másik oldalon.
neked magyarázzam?:D

és lassan, de biztosan bele is gabalyodnak a hazugságaikba, mert az állami tulajdonú vállalatokkal felvetetett hitel ugyanúgy nyomja azért őket, ellenben ha "álácsony" (sic!) a központi költségvetés adósságszolgálata, akkor csak szöget üt az emberek fejébe, hogy akkor mire is kell az a sok zseton, és ha minden jó, akkor az embereknek miért mégse. s lassacskán meg kell válaszolni azt a kedves kérdést is, hogy a boltban egységnyi áruért miért kell 35-40%-kal többet fizetni?
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot: Világos. Nem kell tudni. nekem ennyi elég is. Gondolom másnak is, aki egy kicsit értelmesebb.

És csodálkoztok, hogy a kutya sem szavaz rátok, a párt volt párttagon és leszármazottaik egy részén kívül.
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot: Hülyeség, de majd meglátod te is nemsokára. Amúgy pont így lehetne ismét erős Európa, úgy, ahogy azt az alapítói is megálmodták.

Másrészt a politikusok akkor maradnak pozícióban, ha többé-kevésbé a nép akaratát jelenítik meg a választók felé, ha meg tudják szólítani az embereket. Ezek olyan politikusok, akik erős és független országok vezetői, akik saját népük érdekeit képviselik, akik a tradicionális értékeket jelenítenek meg, akik olyan országot akarnak biztosítani, ahol rend van, és ahol a többségi társadalom érdeke érvényesül a társadalomromboló devianciákkal szemben. Európa minden országának polgárai egyre inkább ilyen vezetőket akarnak.

Figyeld majd a fejleményeket.
@babbaba: idézet" nem vagyok fideszes"
@jaegtoer: Mert a választás után nem lenne mindegy, ha már máskor annyira fontos volt.

Komoly baj van az analógiás gondolkodásoddal, ami csak igazolja a Republikont.:))
@kentauri: Mikor mondtam mást? Azt idézd okoska! Hogy egy buta proli azt mondja, nem igaz, az önmagában kurvakevés. Akkor is, ha nem érted te sem.
Idejössz állítólag jobbikos szavazóként...akik legjobban megszívták az újabb és ugyan olyan szar választási rendszert....majd mindenkivel szemben, körömszakadtáig véded a fideszt...
és igen nem úgy buktál le mint feribohóc....hanem a józan ész menti gondolkodás alapján....mint a fideszed...soha nem mondják ki, hogy tévedtünk pláne, hogy hazudtunk.
Pl: amikor megkérdezik tőle, hogy a picsába nyer minden tenderen a kollégiumi játszótárs?....válasz: labancozás. Tehát itt sincs elismerve, de mindenki számára egyértelmű miről van szó...az igaz válasz annyi lett volna: csak folytatjuk az eddigi bevált módszereket és most mi lopunk.
@kentauri: Bizonyítékot, nem spekulációt, "elvtárs"!

A primitív szófosás itt nem segít!
@babbaba: nos mivel lebutáztál, leproliztál ismeretlenül...kihívlak egy IQ párbajra....mit szólsz?...
@kentauri: Jajjjj!

Nem primitív prolikám, szó sem lehet róla! Főleg, hogy azt sem tudod, hogy valós IQ mérés csak a Mensa teszt alapján lehetséges, azt meg hogyan is képzeled itt? Gyerekeknek való tesztek az Élet és Tudományból, vagy a Pajtásból meg nem érdekelnek.

Bakker, hogy milyen elképzeléseik vannak egyeseknek a világról? Hihetetlen.
@babbaba: ez nem spekuláció hanem következtetés....
ez olyan mint amikor azt írják a szoci fanok, hogy "higgyem el ő ugyan úgy utálja minkét oldalt" de már kezdi is bizonygatni miért jobb az MSZP"

Nem tudom észre vetted -e hogy én még mindig nem személyeskedem, de te már lebutáztál, leproliztál, lekomcsiztál és primitívnek állítottál be. Pedig nem védtem senkit, nem mondtam semmi pozitívat senkiről, de mivel nem egyezik az álláspontom a tieddel már be is helyeztél egy skatulyába....
@kentauri: Most látom csak nem is téged butáztalak, proliztalak le, hanem aki azt állította, hogy nem szavaztam a Jobbikra. Vagy az is te voltál?

Ilyen szövegértéssel, hivatalos Mensa tesztet? Nem csoda, hogy nem is érted miért nem lehetséges.
@kentauri: Persze. Ostoba barátom, persze.

Idézz olyan Jobbikos politikust, aki a választási rendszert hibáztatta azért, mert nem nyertek!

Leszarom, hogy te személyeskedtél, vagy sem, de lehazugoztál. Az talán az a kategória, primitív "barátom"! Ha te ezt nem is érted, IQ bajnokom.:))
@babbaba: értelek.....igazad van és az elnézésedet kérek.....
@kentauri: ...elnézésedet kérem........

Magyarul, így mondjuk.
@babbaba:

"__Mert a választás után nem lenne mindegy, ha már máskor annyira fontos volt.
Komoly baj van az analógiás gondolkodásoddal, ami csak igazolja a Republikont.:))__"

ja, vagy úgy. megnyugodva hallom.

te, de akkor mire csinálod a fesztivált?

[én eddig minden hónap dekádjának a végén megnéztem az AKK adatait.
az, hogy te negligálod, az meg rólad árul el nekem -immár- további érdeklődésre sem érdemes infót.] Szevasz.
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot:

"Ugye azt nem tetszik gondolni, hogy abból a pénzből egy fillért is tetszik látni és nem lesz átirányítva a feneketlen bendőbe?"

Nem állítanám, hogy nincsenek aggodalmaim a magyar jogállam működését ismerve. A fillér azért túlzás, a hozam és a 2% kiegészítő befizetés (gondolom) maradna. A tudattól lennék rosszul, hogy Orbán Viktornak ajándékoztam valamit is, ami engem illet. Nem tehetek róla, eddig még nem sikerült megkedvelnem, pedig múlt vasárnap óta erősen dolgozom rajta.
@babbaba:

az kentaurul volt. essetunni?!
@babbaba:

"Magyarul, így mondjuk."

nem, apafej, tévecc. tanulmányozd a helyes mondatszerkesztés szabályait
@babbaba: Köszönöm, hogy szóltál...meg voltam róla győződve, hogy jól írtam. Még szerencse, hogy résen voltál és nem arra gondoltál, hogy esetleg elírta...nem te egyből levágtad, hogy egy ostoba elvtársról van szó és ki kell, hogy javíts..
Valamiben még erősíts meg légyszíves:
eddig úgy tudtam íróeszközzel, billentyűzettel írunk a szánkkal pedig mondunk....
@babbaba: Támogatnék egy szövegértési minimumot megkövetelő cenzust. Gyanítom a fidesznek nemhogy kétharmada nem lenne, de a bejutás is kihívásszámba menne.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Ez nem függ össze az egységes vagy nemegységes Európával. Egy rakás marhára hagyományőrző, rovás-rúna-ékírással író, egymással épp csak köszönőviszonban levő állam nem lesz versenytárs Kínának, USA-Kanadának, Szovjetuniónak.
@babbaba: Nyilvánvalóan sokkal egyszerűbb egy ilyen mutatót évente egyszer manipulálni, így nincs szükség trükkök százaira, maximum tucatjaira. Persze tudnunk erről sem kell.
@DarthVader: Még most kitúlórázzák magukat az eu-választásokig, utána mehetnek ők is közmunkásnak, nem lesz rájuk a továbbiakban szükség.
nekem csak az a bajom az itt felvonult marha csordával, hogy nemlehet belőlük egy rendes sztéket kinyerni. maradok az aberdeen angus mellett.
who the fuck is FABIUS?
@babbaba: "szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett"

Arról már nem is beszélve hogy az agymosott fideSS szavazók fele a primitív közmunkások közül került ki akiknek elég a 47 ezer forint + pálinka és boldogan szavaztak bolseviktor elvtársra.
Csak majd akkor fognak koppanni ha már senki nem lesz aki kitermelje a 47 ezer forintjukat.
süti beállítások módosítása