Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: A brüsszeli Orbán féle konferencia kapcsán nézzük mi a helyzet itthon: telex.hu/belfold/2024/04/... (2024.04.18. 20:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.03.14. 04:04 Fabius

Káder János: 1,5 millió magyar elnöke akarok lenni!

Címkék: fidesz jogállam káder jános alaptörvány módosítás

Felszállt a fehér füst. Igen, ott kint a Szent Péter Bazilikában is. De ennek a hírnek leple alatt sunyin, lopva, kúszva befűtöttek a Sándor Palotában is, hátha egy füst alatt meg lehet úszni a bejelentést: Káder János az előzetes várakozásoknak és Fénylő Csillagunknak maradéktalanul megfelelve aláírja a 4. alaptörvény módosítást

Volt aki mást várt? 

Bevallom, én egy kicsit igen. Kaptam is érte a fejemre eleget, mert láttam esélyt arra is, hogy nem írod alá, és is azt gondoltam ha mégis, akkor legalább valami helytelenítő gesztust teszel. Mit tudom én, szigorúra húzott szemöldökkel szúrósan nézve legalább úgy csinálsz, mint aki öklendezik, de nem tehet mást. Neked még az a mentséged sem lehet mint a közvetlen elődödnek, hogy hótthülye vagy és nem érted hajszál pontosan mi a baj azzal amit aláírsz. Ahogy jogászként azt is vágod, hogy a pártalkotmány 9. cikke szerint lett volna megalapozott lehetőséged hivatkozni, hogy - ha másért nem - az Európai Unió intézményeinek tiltakozása miatt normakontrollra küldöd a módosítót, hogy az maradéktalanul megfelel-e az Alapjogi Chartában megfogalmazottaknak.

Ezt ráadásul a szádba rágta egyik elődöd, Sólyom László és Szabó Máté ombudsman is. Arról nem beszélve, hogy az aláírás mellett is számolatlanul álltak rendelkezésedre a helytelenítés kifejezésére lehetőségek. Ennek ellenére járulsz hozzá, hogy az alkotmányellenesnek talált iratkatyvaszt mégis beleszuszakolják a szaros gumicsizmás parasztok a büszkeségetekbe. Innentől meg azt gondolom, kedves Káder, hogy egy fokkal rosszabb vagy közvetlen elődödnél is. Úgyhogy itt élnék a javaslattal, hogy a pártalkotmány következő faragásánál - mert azt te se gondolod, hogy ez az utolsó, muhahaha - írjátok át azt a 9. cikket valami testhezállóbbra:

áder alaptörvény.jpg
Még azt is jobban elnéztem volna, ha ezt az egész aláírás balhét csöndesen teszed. De te megindokoltad, amitől szánalmasabb álszent baromságot keveset olvashattunk

Demokratának lenni annyit tesz, mint minden körülmények között ragaszkodni a jogállamiság formáihoz és kereteihez.

Ezek szerint te sem vagy demokrata, ugyanis éppen most teszed lehetővé Viktoréknak, hogy a jogállamiság maradék formáit is felrúgják annak kereteivel együtt, ráadásul nekifutásból. De az igazi szánalomhalom nem ez, sokkal inkább a másik gőzölgő kupac itt:

Az elmúlt napokban hosszú órákat töltöttem azzal, hogy Alaptörvényünk negyedik módosításának elfogadása kapcsán tanulmányozzam a sajtóban megjelent véleményeket, érveket, hogy elolvassam a hozzám küldött leveleket, üzeneteket, hogy meghallgassam szakértők okos – és olykor indulatoktól vagy politikai szándékoktól sem mentes – érvelését.

Tettem ezt annak érdekében, hogy elnöki eskümmel összhangban döntésemben egyetlen cél vezéreljen: az alkotmányos rend és a nemzet egységének képviselete.

És tettem ezt azért is, mert a köztársasági elnök önmagában még semmit sem tesz azzal, ha csak pártok felett állónak értelmezi szerepét és feladatát. Mert a köztársasági elnöknek nem egyszerűen a pártok felett, hanem mindig és mindenben politikai nemzete mellett kell állnia.

Kedves Káder, először is magyarázd el legyél kedves, hogy a bánatos kókadt paripapéniszbe fér a te fejedben össze az alkotmányos rendre hivatkozás akkor, mikor pont az alkotmányellenessége miatt kidobált szarokat lapátoljátok a lóba vissza? Hogy van a képeden bőr "nemzet egységének képviseletéről" hablatyolni, mikor naponta tüntetnek ezren az utcán a jogállamiság és az alkotmányosság megmaradásáért? De ezek a kérdések jóformán meg sem fogalmazódnak a zemberekben, te máris képbe helyezed őket: neked van "politikai nemzeted". Nem magyarok, nép, nemzet ahogy van, mindenki együtt, nem. Neked politikai nemzeted van. 

Így már minden értünk kedves Káder. Te a világban élő 15 millió magyar helyett annak a 1,5 milliónak az elnöke akarsz lenni, akik még hajlandóak a Fideszre szavazni és veletek mélyen egyetérteni. 

Ők a te politikai nemzeted ugyanis. Én legalábbis biztosan nem vagyok - az aláírás után különösen nem - és ha csak az ablakon kinézel láthatsz tömegeket, ha tényleg elolvastad a neked címzett leveleket akkor szervezeteket, a közvélemény-kutatásokat böngészve milliókat, akik ezt pont így gondolják. Szerintünk te - ezek után különösen - se az alkotmányosság őre, se a nemzet egységének jelképe nem vagy. Egy szimpla salabakter lettél, aki beleszenilisedett a politikai csatározásokba, elfelejtette már milyen volt a kádárizmus alatt szabadságról, jogállami normákról és maradéktalanul érvényesülő alkotmányos alapjogokról álmodni.  Már csak váltókezelőnek vagy alkalmas, aki bokát csattogtatva, szalutálva állítja zökkenőmentesre a váltót mikor elcsattog orra előtt a nervonat.

áder-bakter.gif

Kemény éveknek nézel elébe. Van aki szimplán csak "sunyi, gerinctelen fasznak" tart, de ugye te sem leszel meglepődve, ha ezután a politikai nemzetezés után neked is megérkezik Orbánhoz hasonlóan a személyesre szabott "rám ne hivatkozz" videóüzenet, amit a közösségi oldalról lehet kicenzúráztatni újra és újra, de ettől még meg nem történtté tenni és az internetről teljesen kiradírozni ti sem tudjátok

A KEH honlapján található idézetben Deák Ferenc elmondja, hogy kell szeretni Magyarországot. Ha ekkora rajongója vagy esetleg felidézhetnéd magadnak mit mondott az igazságról és a rosszul gombolt mellényről:

Tudományos vitatkozásoknál nem a személy, nem a tekintély, hanem egyedül az igazság bírhat döntő erővel.

A rosszul gombolt mellényt újra ki kell gombolni.

Ha nem értenéd, csak kérdezd meg valakitől mit jelentenek ezek pontosan. 

1843 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr95133804

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.14. 14:00:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Habakuk999: És látod kibírtam zsidózás nélkül!
Ja nem,basszus!:))
Bocs,nem tudtam kihagyni.

Nekem a bátyám mondta,meg hisztizett,hogy nem igaz,hogy nem tudom miről volt szó.
(itthon se vótam)
Aztán láttam egy összefoglalót.
Hol volt ez az Inter Londonban?
Sajnálom őket de a Tottenham is szimpatikus.
Meg a Chelseanak is drukkolok.
@kifordított nagyanyó: A londoni meccset nem láttam, autóztam aznap éjjel.
Viszont "Budapest Spurs" zászlót mutattak a San Siro-ban.

Szép kék-fehér keresztes volt.:))
Fabius is elakadt a hóban,hogy ma nincs külön poszt?:))
@Légifarkas:

Elnézésedet kérem a kissé kioktató szőrszálhasogatásom miatt, miszerint "no mérce".
Valójában semmi szükség nem volt rá, csak okoskodtam egyet. :o)

"Emberek vannak, akikkel kezet fognék, és emberek vannak, akikkel nem."

Stimmel! :o)

És ennek a határa semmiképpen sem a politikai oldalak vagy pártok mentén húzódik meg!
@Habakuk999:
Ja. Én is lementem a kocsihoz és beültem, várok. Meddig kell? :)
26 órás utat követően most érkeztem meg Bécsből Budapestre. Indulás előtt tájékozódtunk az autópályakezelő honlapján, de mivel nem írtak fenyegető veszélyről, útnak indultunk - Este 9-től teljesen beállt az M1 autópálya, se ki, se be. A reggelig tartó 10-12 órában a hatóságok (legalábbis a mi területünkön) csak rontottak a helyzeten, mert az elakadt kamionokat mindig a dugó felől, nem pedig szemből (a menetiránnyal ellentétesen) próbáltak meg menteni - A tájékoztatások súlyos valótlanságokat tartalmaztak és tartalmaznak most is. 1 órája jöttem el az M1-esen, és akkor több ezer jármű vesztegelt mindkét irányba. Ez a 100 körüli szám nagyságrendileg sem stimmel.

index hír
@Habakuk999: Ezt nem értem én sem, miért nem forgatták vissza legalább a kisautókat?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Amíg a Telenortól nem kapsz "Mea culpa, mea culpa, mea maximus culpa" sms-t.

Megmondta Pintér Sanya belügyminiszter bajtárskartársszaktárselvtás, hogy felelőtlen vagy és miattad van a hóvihar.

Ő tudja, mert látott már olajvonatot is szélben elpárologni.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Hülyézz már le engem is, ha kérhetem!
Megint nem működik ez a szar??
@Habakuk999:
Ezért szoktak a földekre hórácsokat tenni. Mert az képes az ilyesmit megakadályozni. Hacsak be nem gyűjtik persze idő előtt. Valaki utánanézhetne, hogy ez kinek biznisz?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Én is lementem a kocsihoz és beültem, várok. Meddig kell? :)"

Maraggyá' veszteg, meg se moccanjá'!
Már gyön a segíccség!
Mingyár kimentenek!

Vagy ha "Kimehecc a kocsiból, vazze!" tartalmú sms-t kapsz, akkor cselekdhecc önhatalmúlag.

Ellenkező esetben felhívom a figyelmedet, hogy a BM utasításaival ellentétesen jársz el! :o))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Gondolom addig, amíg kitalálod, hogy a fenébe tudnál úgy átszállni egy másik kocsiba, hogy ebből nem szállsz ki. Webdesigner legyen a talpán, aki ezt képileg meg tudja mutatni!
Nekem ugyanis nem sikerült elképzelni sem.
@Habakuk999:
Már az is?
Ha nem kapok smst, akkor még dekkolnom kell az autóban? :)
Viktorék szánalmasan hazudoznak még egy kicsit?
Az elszenvedôk alázni fogják.
@Orica Középföldi:
Bajnai azért nyilatkozott(szerinted) normálisan, mert NEM politikus és még mindig nem tud politikusként nyilatkozni. Szemben Mesterházyval és Gyurcsánnyal.
@Habakuk999:

"index hír"

Egyébként hadd emeljem meg a kalapomat az Index előtt!

A többi hírportállal és egyéb médiákkal ellentétben - mármint, amiről tudok - gyorsan reagáltak és nagyon intenzíven vettek, sőt vesznek most is részt az információk közlésében és áramoltatásában!

Gratula Index!
@Csaknézek...: Nem tudom. Szerintem simán be vannak kakecolva a sok szemétségük miatt.
nem láttam azt a hatalmas lelkiismeretüket korábban sem.

bár az is lehet, megszólalt a lelkiismeretük. ( ezt csak a jóérzés mondatja velem, nem nagyon hiszek benne)

Most hallottam valaki szájából az emberek tíz százaléka jó.
Elgondolkodtatott, elképzelhető, valóban így van.
@Habakuk999: Kék fehér...mint mondjuk az Indianapolis Colts színei is..:))
Ez a komment is cuki, a tiszta ausztriai út képéhez írta egy rozzant életkorú egyén, hogy megmagyarázza, miért tiszták ott az utak, és miért nem azok Magyarországon.

" Ausztriában nem "vendégeskedtek" az oroszok 45 évig, mint nálunk..."
@kekex:

"Nekem ugyanis nem sikerült elképzelni sem."

Nem is kell.
Szimpla teleportációról van szó.
Nem nagy ügy! :o)
@Habakuk999:
Az smafu! A Kálvin téren elveszíteni egy kamionnyi bankjegypapírt - az a "nem sermmi!"
@kekex:

Aki egy évig Mo. miniszterelnöke volt, az politikus.
GyF ,volt politikus.
MA sose lesz az.
@Knósszosz:
én is segíthetek hülyézni, ha gondolod... :)
@Csaknézek...: @kekex:
Elpuhult dögök vagytok, az lehet a gond!
Bezzeg Piktor és DonPintyô!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Jó helyen vagy Te ott, legalább nem tűnik fel, mikor a szomszéd 3G-jét dézsmálod.
Nagyok az igények, közben meg kedvesvezír koplal helyetted is a fogadáson!!!

Hálátlan!
@épészmérnök:
Ilyenkor mondig ledöbbenek, hogy milyen IQ light emberek élnek mellettünk.
@kekex:

"mert NEM politikus és még mindig nem tud politikusként nyilatkozni."

Remélem is, hogy nem is válik abban az értelemben politikussá soha, ami a mai "profi" (az idézőjel nagyon hangsúlyos!) politikai mezőnyt illeti hazánkban mert abból elegem van!
Miként sokaknak, szerintem!

Vagyis a szükséges szintig alkalmazkodik a megszabott játékszabályokhoz, de nem válik annak a mentalitásnak automatikusan reagáló bábjává.
@Habakuk999:
Ráférne a pocakos focistára. Bár... apránként vágósúlyban lehet.
@Légifarkas: ott voltál a vetítésen? Talán tegnapelőtt? A film állítólag annyira nem volt jó, de a társaság nagyon!
@Habakuk999:
Amúgy meg szörnyû gonoszak vagytok..
Piktor itt töri értetek magát, ti meg...
MEG SEM ÉRDEMLITEK AZT AZ EMBERT! :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Phűűű, bazz!
Köszi!
Már asztat hittem, beszart a motor, meg minden.

Asszem te is mécc lassan aluba, szal éjtet!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: na ebben maradéktalanul egyetértünk.:)
Szerintem sem érdemeljük meg ezt a nagykisembert.
@Habakuk999:

"Nem tudom. Szerintem simán be vannak kakecolva a sok szemétségük miatt."

Ez is reális, sőt valószínű alternatíva sok ember viselkedésének megfejtésében.

"Most hallottam valaki szájából az emberek tíz százaléka jó."

Fentebb fejtegettem Légifarkasnak, hogy nem hiszek a fekete-fehér világban, emberekben.
És nem hiszek az angyal-ördög, és jó-rossz felosztásban sem.

Az evvel kapcsolatos definíciók is elég bizonytalanok filozófiai szempontból.

Valamint felmerül a kérdés: a "rossz" megtapasztalása alakíthat-e a személyiségen pozitív irányban?

Persze tudom, mire utalsz, csak elkezdtem elmélyülni a témában. :o)
Ami elég messze van a hétköznapi értelemben vett fogalmaktól.
@Habakuk999: Kik érdemlik meg? Ajándékozzuk nekik Karácsonyra.
nol.hu/kulfold/nemetorszag_mar_tuljutott_az_iteletidon
a németek legalább megoldották.
Az is öröm, ha nem is nekünk.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"MEG SEM ÉRDEMLITEK AZT AZ EMBERT! :) "

Igazad van. Tiéd lehet:)
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Kösz és menya pótdíjjas gyorsvonatra!
Ha teccik..
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Piktor itt töri értetek magát, ti meg...
MEG SEM ÉRDEMLITEK AZT AZ EMBERT! :)"

Vazze, ás ő mikor érti már ezt meg????? :o)))

Erősen ideje vóna!
@épészmérnök: Nem ismerek olyan csoportot, akik megérdemelnék.
Elgondolkodtam rajta pedig, de tényleg nem nagyon jut eszembe senki.

Legfeljebb a haverjai, a lovasszittya Semjénzsóti, az audis Lázár, a vaníliakarikás Schmitt Palya és nemes utódja, ők megérdemlik.
@kifordított nagyanyó:
Szegénységi bizonyítvány, ha nem ismered Tiboru írásait, a lemiltôl kezdve, a konteokig... Szóval lapíts wazze! :D
Tucano is rég írt a lemilre.
@Orica Középföldi: @Csaknézek...:
Nem kell leharapni a fejem! Egybôl rámtámadni, csak mert megvédem a Mniszterelnök Urat!
Libsibolsik...
@Csaknézek...: Csak Nyilas Misi alapon gondolkodtatott el.

tudom, hogy nincs fekete-fehér, de mégis használom a jó ember kifejezést.:)
@Habakuk999:
Ne is haragudj, de szegényes a fantáziád!
Eddig valahogy többet néztem ki Belôled, de ha nem, hát nem... :D
@Habakuk999:

"használom a jó ember kifejezést.:)"

Szerintem értjük mindketten, mire utal a másik. :o)
@Habakuk999:
Remélem engem még nem vádoltak meg ezzel!
Rágalom!!!
@Csaknézek...: Attól tartok, a "rossz" megtapasztalása nagyobb százalékban a rossz irányába viszi el az embereket.

Sokkal nehezebb a nehezebb, verejtékesebb utat járni.
De nekem- munkámból is kiindulva - általában sötét véleményem van az emberekről, épp ezért nagyon tudok örülni az üdítő kivételeknek.
Nahát, egyetértek egy "labanccal"! :o)

"Orbán Viktor miniszterelnök "intézkedéseivel elérkezett az elfogadhatóság határára", tisztázni kell az alkotmány körüli jogi kérdéseket - mondta Michael Spindelegger osztrák külügyminiszter pénteken egy osztrák napilapnak adott interjúban.
...
"Csak azt tanácsolhatom neki (Orbán Viktornak), hogy az új alkotmány körüli minden jogi kérdést tisztázzon az európai jog szempontjából" - mondta a kormányfőhelyettes. "Magyarországnak vissza kell térnie az európai jog talajára" - tette hozzá."

hvg.hu/vilag/20130315_Orban_intezkedeseivel_kezd_betelni_a_poha
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Miért szerinted van valaki, aki megérdemli ezt a nagy hőst?

Aki kellően méltó rá Stefikéd kivételével?

Neked is sokat kéne ücsörögni az autódban szerintem, míg megvilágosodnál.:)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Ettől ne félj, nincs az az elvetemült, aki ilyet mondana Rád!:))
@Habakuk999:

"Sokkal nehezebb a nehezebb, verejtékesebb utat járni."

Igen, erre utaltam.
Más: Veres Dávid (Ne hivatkozzon rám!) 6205 megosztásnál tart a fészbúkon.

Hajrá Dávid!
@Csaknézek...:
Aljas rágalom! Azt is megvették kilóra a tuggyukkik. Különben is, mi szabadságharcolunk! Március 15 izé, már 16, szóval javában. Labanc nekünk nem diktál.
A hótolója jöhet.
A pénzük jöhet.
A segélyük jöhet.
A véleményük hol érdekli a narancsbolsikat?
@Csaknézek...:
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Azért az a jobbikozós neonáczizós szöveg nem kellett volna bele,amúgy egész jó.
A végét sajna nem figyeltem/nem értettem.
(talán ő sem.:)) )
Mentem alukába én is. Jó éjt minden kisgonosznak!8
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Labanc nekünk nem diktál."

Helyes!

Se Brüsszel!
Se Moszkva!

Ne diktáljon!

Mert Diktálónk már van!!!!! :o)

Csak pénzeljenek minket (helyesen: ŐT!), oszt qssoljanak! :o)
@kifordított nagyanyó:

"Azért az a jobbikozós neonáczizós szöveg nem kellett volna bele,amúgy egész jó."

Pártszimpátiádat ismerve megértem, hogy ezt írod, noha nem értünk egyet.

"A végét sajna nem figyeltem/nem értettem."

A végére kissé szétesett.
De nem profiról van szó, bőven belefér. :o)
@Csaknézek...: Fura volt,mintha belekeveredett volna egy kicsit.
Meg aztán hol van egy hazai "neonáci" szervezet bármelyik külföldi hasonlóhoz képest?
Pl. egy amerikaihoz képest?
Sehol.Ezért röhelyes a sok műrettegés.
@kekex: most ha genyó akarnék lenni (és mikor nem :-D ), azt kellene mondanom, hogy amióta a vonal, definíciója szerint, lehet törött is, én egy vonallal is össze tudnám kötni azt a négy sarkot :-)

"Orbánékat demokratikusan választották meg - ergo a rendszerük demokratikus"
Válasz: így kéne annak is, aki le akarja váltani.

"a probléma megoldhatatlannak tűnik"
Válasz: a megoldhatatlanság érzetének oka a létszámhiány, illetve az érdekérvényesítő képesség előbbiből fakadó hiánya.

Fölösleges Hitlerrel példálózni, mert Orbán nem Hitler. Fölösleges azt szajkózni, hogy diktatúra van, mert akkor betiltott pártok, és deklaráltan megszüntetett választási rendszer mellett azon elmélkednél, milyen jó volna legalább blogokba kommentelni, mert a tüntetőket keményen szétverik. Demokrácia van. Azt nem mondom, hogy nem lejt, vagy hogy nem alakítanak önkényesen, a saját igényeiknek megfelelően a rendszeren, emiatt ki kell egészítenem: irányított, ellenőrzött demokrácia van, és a folyamatokat Orbánék tartják kézben. Ne használjátok el a drasztikusabb kifejezéseket idő előtt, mert ha farkast kiáltotok, mindig megjelenek :-)

A mondás, amit idéztél, tökéletes, de rövidebb lett volna a "szemet szemért, fogat fogért" említése - mivelhogy ugyanazt jelentik. Nem igazán rajtam, sokkal inkább rajtatok fog múlni, hogy adott esetben éltek-e nem demokratikus eszközökkel, mondjuk egy többségi, de nem kétharmados győzelem esetén, de annyit mindenképpen tudnotok kell, hogy ez egy öngerjesztő hinta, ami mennél inkább kileng, annál nagyobbat üt, ha meg akarják állítani.
Tőlem egyébként csinálhatjátok. Csinálhatjátok akkor is, ha nem tudjátok hozzá megszerezni a társadalom döntő többségének támogatását, ha kell, olyan mértékben, hogy ez esetleges csalásokat is ellensúlyozni tudjon. Nekem kicsit olyan ez, mintha egy bíró aljas módon (vagy jól lefizetve, ami kábé ugyanaz) leküldene három játékost az egyik csapatból, a másik erre nekiáll focit színlelni, de közben sunyiban csavarhúzóval szurkálja az ellenfél lábszárát meg a bíró seggét, míg ki nem dől az összes, aztán elcsórják a kupát, és karnevál. Csináljátok, ha beletörődtetek abba, hogy nem tudjátok megszólítani, ezen túlmenően magatok mellé állítani azt a társadalmat, aminek - blogok tucatjai szerint - borzasztóan elege van a Fideszből; csináljátok, ha őszintén hisztek abban, hogy ezt nektek szabad, és időben megálljt tudtok parancsolni a folyamatnak, és soha többé nem fog előfordulni. Mondanám, hogy előbb vagy utóbb minden egyes hamisság következménye visszaüt valamilyen formában, meg hogy kiengedett szellemet palackba, kiborított gilisztákat ugyanabba a dobozba visszagyömöszölni a lehetetlenséggel határos, de ezt ti nem akarjátok meghallani, mert becsukjátok a fületeket azon vélemény előtt, miszerint ami nektek adjon'Isten, az az ellenoldalnak fogadj'Isten lesz, rekreálva a bosszúvágyat, továbblökve a hintát - de nekem nincs olyan küldetésem, hogy becsukott fülek kagylóit ordibáljam keresztül, szóval, ha ezt akarjátok, akkor csináljátok. Majd nézem. Ha már nagyon leng, akkor biztonságos távolból. Bár lehet, hogy onnan már nézni sem fogom, amúgy sem bírtam soha a hintát egy ponton túl.

Fenti sorok egy hülye autószerelő személyes véleményét tükrözik, bátran el lehet tőle határolódni, sőt, előre beleegyezem abba, hogy ha a szóban forgó, számomra tisztességtelen módszerek segítségével szerzitek és tartjátok meg a hatalmat, akkor engem, mint egyet nem értőt, ne tekintsetek barátotoknak. Ma Orbánék nem tekinthetnek annak, jövőre legfeljebb ti sem, na und, majd feldolgozom valahogy.

Igen, valószínűleg jól érzed: mélységesen le tudom nézni azokat, akik annyira félnek a vereség gondolatától, hogy görcsölnek és gyűlölnek, leszámolást követelnek a semmiből ordibálva, és tíz ujjal kapaszkodnának bármibe, csak hogy nyerjenek, aztán diktáljanak, aztán ott maradjanak. Nem muszáj szégyellned magad, senki sem makulátlan, na és persze ki vagyok én ahhoz, hogy miattam szégyenkezz: magad és tetteid miatt pedig... és a mondatot innentől már neked kell folytatnod, magaddal kell megbeszélned, ha szükségesnek látod.

Bocsánatot kérek, én ilyen kisregényeket szoktam írni...

U.i.: "Mindent megfontoltam, mindent meggondoltam." Érdemes átgondolni, ki mondta, mikor mondta, miért mondta - és mi lett belőle. A lehetőséget, hogy én tévedek, fenntartom :-)
@Csaknézek...: Azééé most már kínos egy kicsit, hogy 32 órája nem sikerül fölszabadítani az m1-et.

micsoda büszkén fognak járni fideszék, ha elolvad a hó.

Tele leszünk holnap a nyári gumis autózás veszélyeire figyelmünket felhívó hívekkel.

Olvasok picit, jó éjt!
@Habakuk999: Baszod!viki elmenekült itthonról hátha balhé lesz,erre ha lehet még szarabbul jön ki az egészből.:))
De most már tényleg játszanom kell!:))
Viszlát.
@kekex: "hogy a fenébe tudnál úgy átszállni egy másik kocsiba, hogy ebből nem szállsz ki"

Csak hogy enyhítsem az előző - így utólag: túlzott - komolyságát: százhatvannal, fék nélkül... :-)
@tucano: á, esélyem sincs nekem valahová eljutni, már annak is örülök, hogy a budi relatíve közel van... :-D
@Csaknézek...: "kérdés: a "rossz" megtapasztalása alakíthat-e a személyiségen pozitív irányban?"

Ha annak a pozitív iránynak az alapjai ott vannak az egyénben, és úgy szembesül a rosszal - akár a saját rosszaságával is -, hogy utána akár milliószor is ízekre szedi magában az eseményeket, és részrehajlás nélkül, megalkuvás nélkül ki tudja mondani a minden szempontból igaz (legfeljebb nem tetsző) végeredményt - akkor igen. Akkor, ha valami igazán alakíthat, az ez.
Kivételt képeznek a szentek, nekik nem volt szükségük ilyen lépcsőfokra :-)
@tucano:
te mindíg megtalálod ezeket a...kinyilatkoztatásokat...magam részéről maximálisan egyetértek azzal, hogy a picsába le kell mondatni a fideszt most a katasztrófa miatt amit ők csináltak:
1. nem voltak hóvédő rácsok
2. nem tiltották le a teljes forgalmat az első meteorológiai jelőrejelzésre
3. nem küldték ki a várható helyszinekre a mentő alakulatokat, hogy ott legyenek
4. aki csak magyarázkodni tud a halottak és szenvedők halmazán az börtönbe való

bármely demokratikus országban a kormány már régen lemondott volna de legalábbis a felelősöket leváltotta volna

gyalázat

a dzsobbiktól nem vártam mást, szar volt szar és szar lesz

brühühühühü
@rodeo36: ezek tényleg nagyon bénák:

hvg.hu/itthon/20130315_Pinter_havazas_kormany_hibazott#rss

Basszus húsz km-ről nem tudták kihúzni az autókat úgy, hogy a fél autópálya járható volt.
ez sima irányítási és koordinálási hiba
@Habakuk999: meg is lesz erőszakolva Bakondi összes testnyílása, ebben szinte biztos vagyok. Pintér nem az az ember, aki lenyeli, hogy egy beosztottja ekkora szégyenbe hozza.
Ha tévedtem, akkor már most kezdjünk neki megszervezni, ki hol lesz készenlétben a bel- és árvizek során, ki hoz homokot, zsákot stb., mert délutántól rohamtempóban kezdődik az olvadás, hétfőn eső is lesz hozzá...
Lánglovagok.hu
3 órája
Helyszíni beszámoló az M1-esről: az OKF-ről lement egy busz egy rakat katasztrófavédővel. Kb. egy használható ember volt közülük. A katasztrófavédelem csak okoskodott néhányszor a helyszínen, és az egész mentésre a teljes fejetlenség a jellemző. Az önkéntes tűzoltóknak volt köszönhető, hogy tudták vágni a szalagkorlátokat. A TEK jelenléte pedig csak PR volt. Az, hogy egyáltalán volt valami mentés, a tűzoltóknak és a polgárőröknek volt köszönhető.
mno.hu/belfold/eletet-mentett-a-tek-csodajarganya-1145197

édes istenem, miért kellett nekem ebbe a szerencsétlen országba születni?????????

ahol már több mint másfél napja nincs járható út, csak tekes dicshimnusz.
@rodeo36: talán a kormány nem mondott volna le, de a belügyminiszter az tuti. Viszont következményeknélküli országban ilyenért kitüntetés és előléptetés jár!

@Habakuk999: fogadjunk, hogy közben elhagyott kocsifosztogató alkaidás terrorájsztokat is fogtak!
@Habakuk999: mno-t olvas, aztán csodálkozik.
Tényleg határtalan az emberek felelőtlensége... :-)
@Légifarkas: nem tévedsz! mindkét oldal túlzásokkal, hazugságokkal győzködi a választót, ezért fogalma nincs a valós támogatások létszámáról.Egy ember volt ebbe a mocskos politikában aki azt mondta fejezzük be a hazudozást és az álmodozást, ma ő Magyarország Luciferje.
@Penivaldes: Nem az igazi, ha nem viktor mondja:D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há... : simán. Főként Bajnai hibája, aki a bokája miatt csinált olyan rossz időt, hogy csak 2-3 vén náci zsidózott a zászlófelvonásnál.
@Habakuk999: Pintérnek ez volt a dolga, hogy védje a védhetetlent.
@Habakuk999:

Tessen felütni a mikael hakimot és a megfelelő passzussal vigasztalódni.

különösen az a rész illik ide, hogy milyen világraszóló győzelmet aratott a fényes tekintetű szultán és az ő nagyvezíre Guns vára alatt. ha az összes körülményt figyelembe vesszük.
Nem is értem, hogyan gondolhatta valaki, hogy a plagibá márkájú gojóstoll után egy sz*rjankó formájú kesztyűbáb bármiben is minőségi változást hozhat. Ez a naivítás mindig meg tud lepni.
@Fermentátor: Írtam már ugyan, de ennek a mondatnak a második fele Bibónál másként hangzik. Így ugyanis nem igaz (ami nem azt jelenti, hogy nem kell betartani a törvényeket, de azért ez a "formáihoz és kereteihez" kissé mintha korlátozott lenne. A tartalma, szelleme le van szarva, ugyebár.
Ide kapcsolódik másik eszmecserénk (ugyanis elismerem igazadat), csak azt kérdezem még egyszer:
Azokkal a formailag jogszerű, de antidemokratikus törvényekkel és a jogállamiság és demokrácia megsértésével pozícióba tett emberekkel mit kell tenni, amelyeknek a léte lehetetlenné teszi, hogy az ország kimásszon a szarból, rendesen működjék, olyan irányba menjen, amelybe az egyébként jogszerűen megválasztott kormány jogszerűen vinni akarja?
Válaszom nekem sincs hirtelen, de azt tudom, hogy ha ezek miatt addig kell új és új választást tartani, míg újra nem a FIDESZ kerül kormányra, vagy béna kacsa lesz az új kormány, akkor jelentősen le fog csökkenni a jogállamiság értéke sokak szemében. És ez hosszú távon tragédia a rövid távú formális törvényesség érdekében.
@Habakuk999: Az a csodajárgány egy PSzH, és 48 litert eszik százon. portal.zmne.hu/download/bjkmk/bsz/bszemle2007/1/16%20Szabo-Kovacs-Kovacs.pdf
A bánatnak van a TEK-nek páncélozott harcjárműve? Ráadásul a kép szerint le van róla szerelve a torony, tehát vagy felderítő, vagy akadályelhárító funkciójú.
@Kuviklacz: Valami működik vagy nem működik.
Ha nem működik, akkor és ott fog eldőlni, hogy mit lehet tennünk, mit tudunk tenni és mit kel tennünk.
Lilbsibolsi lázítók!

Itt van:

"„Európa eddig ismert legnagyobb márciusi viharában” csütörtökön 14:54-kor a katasztrófahelyzet kihirdetésre került - mondta a belügyminiszter."

Na, ezt nem tudtátok, mi???
@kekex: K.I.T., amint éppen felkúszik a kamionba :) ez csak elég eccerű, nem? Neked nincs ilyen csodakamionod? Há' milyen autós vagyol te? Ugye hogy mégis te vagy a hibás?
@épészmérnök: Aki ilyet ír, annak nam (csak) az életkora roggyant...
süti beállítások módosítása