Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: www.atv.hu/belfold/20241122/volt-ukran-foparancsnok-kitort-a-harmadik-vilaghaboru-fel-kell-keszuln... (2024.11.22. 12:32) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.03.11. 04:04 Fabius

Áder, leszel jövőgyilkos?

Címkék: fidesz áder jános alkotmánymódosítás

Az elmúlt hét eseményeit elnézve nem irigyellek téged, Áder János. Mert a Jövő gyilkosa című Brúszvilisz mozi jut eszembe a helyzetről amiben vagy. Ha nincs meg a sztori, röviden: főszereplőnk Joe, a fiatal jómunkásember, hivatására nézve lezáró, akinek annyi az élete, hogy a cukornád ültetvény szélén álldogálva a jövőből visszaérkező, lezsákolt fejű embereket kérdés nélkül lelövi a főnöke utasításának megfelelően.  Egészen addig, amíg egyszer meg nem jelenik magának a kivégző helyen zsákolatlan fejjel, idősen.

Itt tartasz most te is. Nézed magad és habozol meghúzni a ravaszt. 

Mert habozol ebben biztos vagyok. Nem tudod mi legyen, nem tudod mit kéne lépni és csak rágódsz, mint fogatlan apóka a nyers szalonnabőrön. Orbánék nyomnak, a nép székházat foglal meg tüntet, lassan nem maradt se ország, se szervezet aki ne kritizálta volna a negyedik alkotmánymódosítást. Ráadásul négy külügyér egyenesen Viktor hülyeségéből csinálna elrettentő statuált példát. Úgy gondolják pofáztak már eleget az uniós alapjogokért és megunták a sorozatos hülyeséget. Ők is látják meg te is látod, hogy a hasonló utat bejárt médiatörvény és bírói nyugdíjazás ugyanazon a napon kerül lezárásra, amin az alkotmánymódosítás erővel áterőltetésével új front nyílik. Tudod, hogy az ország többsége kibaszott kurvára unja már ezt az állandó öncélú, és sikerrel még nem zárult háborúzást, aminek mindig letérdelés a vége. Tudod, hogy az alkotmányosságon mást értünk mi többiek, mint a Orbánék, és azt is tudod, hogy néhányan még hajlamosak vagyunk a regisztráció intézése után elhinni neked, hogy számodra is mást jelent. 

De Orbánt talán mindenkinél jobban ismered. Az elvárásaival együtt. 

Úgy állsz ott, mint Joe a kajáldában, túszul ejtve önmagad.

áder.jpg

Te sem tudod hogyan, de motoszkál benne valami. Segítek, mi többiek ezt lelkiismeretnek hívjuk. Olvastad te is a helyzeted anomáliáinak elemzését a sajtóban, olvastad blogokon, mérlegeltél lehetőségeket és ott fészkelődik benned a gondolat, hogy az alkotmányosság és nem az autokrata félbolond ötleteinek őrzője vagy. A nemzet egységének őre, vagy mi. Annak a nemzetnek, amelyiknek jelentős része szerint az alkotmányosság cinikus pofán röhögése ez a trágyás gumicsizmával AB döntéseket mégis csak visszataposó tempó. 

Nem csoda, ha ujjaddal a billentyűn habozol. Ha megteszed amit elvárnak akkor mellbe lövöd magad, megölöd a köztársasági elnök jelképes intézményét és az ország alkotmányos jövőjét. Ha nem teszed, akkor egykori párttársaid tutifixre faragni szándékozott jövőjéből puskázol el néhány évet. Melyik lesz fontosabb, János? Mennyire leszel képes felülemelkedni a pártkatonán, és maradéktalanul betölteni a közhivatalt amit rád bízott az ország?

Mert vétó jogod nincs, de szavad az van, ami egy legyintéssel nem lesöpörhető. Hallasd. Az egyetlen amit nem engedhetsz meg magadnak, az a csönd. Eljött a színvallás ideje, elnök úr! 

1303 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr575127030

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Hálát adunk, hogy Erdély Romániához tartozik" 2013.03.11. 15:35:02

"Ez nem magyarság. Ez egy fogyó nép pökhendi felfuvalkodottsága" - írja a határon inneniekről egy határon túli magyar. Mit gondol egy erdélyi az anyaországi magyarok pökhendi, kirekesztő, melldöngető magyarkodásáról? Megírta kommentben:   "Már e...

Trackback: A maratoni hazudozók kormányáról beszélt Orbán Viktor 2013.03.11. 15:31:59

"Nem engedhető meg, hogy egyes csoportok törvények és szabályok felett állónak nyilvánítsák magukat" - nyilatkozta március elsején a Heti Válasznak. Szerinte demokrácia nélküli többpártrendszer van Magyarországon, az új arisztokráciát egyedül a pénz mo...

Trackback: Ki őrködik a demokráciánk felett? 2013.03.11. 14:22:48

Beültették a hintába Áder János köztársasági elnököt a párttársai, nem is akár hogy - amennyiben a parlament elfogadja az Alaptörvényünk 4.0 módosítását, úgy neki kell döntenie: feltétlen lojális a Fideszhez és annak vezetőihez vagy inkább a saját útjá...

Trackback: Orbán Viktor nagy döntés előtt áll 2013.03.11. 14:22:00

Orbán Viktor igen népszerű lett mostanában a külföldi politikusoknál - na nem névnap vagy születésnap, hanem az Alaptörvényünk negyedik módosítása kapcsán. A magyarázkodásba beszállt már Navracsics meg Martonyi is, de ez az a bizonyítvány, amit elég ne...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Habakuk999: ahogy a brazilok mondják rólunk:
a magyarok focija a politika.
Nem tudom, hogy mennyi időnek kellene eltelnie ahhoz, hogy a zsigereinkből is kimossuk ezt a rohadt átpolitizáltságot.
@Knósszosz: Pontosan. Szerintem is a Kubatov lista frissítése lesz ez az aláírásgyűjtés. De egy csapással kettőt ütnek, mert a rezsicsökkentésen lovagolhatnak tovább, ami a tanácsadóik szerint annyira bejött, lásd közvéleméynkutatások.

Szerintem mindenki tisztában van a Kubatov listázással, hányan merik majd nem aláírni a rezsicsökkentést?
@épészmérnök: tudod te, mennyi mindent el kellene mondani? Mikor? Én naponta olvasok mindenfélét jobbtól balig, néha írok is, de nem ritkán csak nézek, annyi átgondolnivaló szakad rám. Hol kezded azokkal, akiknek az első kérdésük ugyanaz, mint a tizedik: "Mi közöm nekem ehhez?" ? Hogyan mondod el azoknak, akiknél szinte szétrobbanthatatlan alapállás a "Leszarom, nem foglalkozom politikával" ? Ennek kellett volna mennie az elmúlt 23 évben, a társadalmat tanítani kellett volna, de akik taníthatták volna, inkább szopatták, meg játszottak vele. Vagy egyszerűen magára hagyták, majd lesz vele valami alapon. Hol, hogyan kezdenéd a lehetetlent?
@tucano: minimum egy emberöltő, ha kellőképpen optimista vagyok

tényleg ezt mondják a brazilok?
Honnan tudják?
@kekex:

Ne húzd fel magad. Legalábbis ezen ne. Amíg következmények nélküli országban egyszer a kurva büdös életben nem lesz valaminek tényleg következménye, addig ezzel hiába is fenyegetőzik bárki.

A kellerezés meg budaigyulázás ugyanis nem következmény.
@Habakuk999: "s talán túlságosan átpolitizált az életünk" Ezzel teljesen egyetértek, sajnos. Most már egy ideje nem vagyok otthon. A legfurcsább az volt, bárhol is voltam, hogy emberek tudtak másról is beszélni, mint a politika. Sőt, azt érintették a legkevésbé. Nálunk minden akörül forog. Úgy érzem végletesen kettészakadt a társadalom. Ezt lesz a legnehezebb megváltoztatni. Sajnos.
@Habakuk999: Akik Magyarországon élnek :D
@tucano:

Bezony. Pont ezért kértem, legyen infó róla. Összedobjuk amit lehet.
@Légifarkas: Nem tettem ki az idézőjelet, mert hallás után írtam gyorsan, ez a diákszónok szövege. Neki mentegetőzz. Bár, amennyire tudom, neked nincs miért szabadkoznod, teszed, amire lehetőséged van.
@kekex:
"alkotmányos puccs szándékától - ez esetben mentesülnek a "kísérlet" vagy "előkészület" büntetése alól: akkor is olyan nyugiban nyomkodták volna a gombot?
Ha kilátásba helyezik nekik a lusztrációt, a közügyektől eltiltást 10-20 évre, személyes kártérítési felelősségre vonással: akkor is röhögcséltek volna?"

és ezzel melyik paragafusra hivatkozva vádolnád úket?
@Légifarkas:

A szobakutya csak akkor morog, ha a gazditól engedélyt kap. Figyeld csak meg, tizenötödikén majd megint megmorogja az ellenzéket, hogy aztán örömében a füle tövét vakargató gazdi lába elé pisilhessen örömében.
Ez viszont világos beszéd:
hetivalasz.hu/jegyzet/ez-a-baj-az-alaptorveny-modositasaval-61514
" Ha valóban szóba jöhet az uniós alapszerződés hetedik cikkelyének alkalmazása, azaz hazánk szavazati jogának felfüggesztése (ahogy azt a Financial Times megpendítette), akkor jobb lesz megállni és gondolkodni egy keveset. De nem azért, mert mernünk kell kicsinek lenni. Hanem mert a nemzeti érdek a 2014-2020-as uniós költségvetés további intenzív kísérését, egyáltalán, a lehető legerőteljesebb brüsszeli jelenlétet követeli. S ez a jelenlét egész egyszerűen más dimenzióba tartozik, mint a hallgatói szerződés meg az egyházügyi szabályozás.

Egy „jobban teljesítő” ország nem engedheti meg magának, hogy legrosszabbnak kijáró büntetés sújtsa."
Lefordítom magyaránra: Simicska és a többi capo hagyja, hogy Orbán eljátszadozzon az agybajával (hallgatói szerződés, egyházi szabályozás) DE MÁS DIMENZIÓBA tartozik a Nyerges-vontató üresen maradása!
@quendelapo:
Tisztelettel kérdem, mióta probléma egy visszamenőleges törvény ebben az országban?
Tartsuk meg ezt, hisz csak a jog kiszámíthatóságát erősítjük vele majdan... :)
@épészmérnök: végül is, mentegetőzhetnék, mert dolgozom, ha meg nem dolgozom, otthon akarok lenni a családdal, emiatt aztán nem veszek részt semmiben. Kérdezted korábban, hogy mi, felnőttek, nem szégyelljük-e magunkat: de, én speciel nagyon. Mert pofázni tudok, másokra rádörögni tudok - közben meg igazából csak melózni tudok, igát húzni, hajtani. Változni: nem igazán. Változtatni: semennyire.
Amennyire szükségszerű és megkerülhetetlen, legalább annyira szégyen is.
@kekex:
Mert gnoc és rosszindulatú vagy!
Már a feltételezés is sértő! :))
RÁGALOM!
Méghogy a Lajos...
@kekex:

"Ez viszont világos beszéd:"
...
"De nem azért, mert mernünk kell kicsinek lenni. Hanem mert a nemzeti érdek a 2014-2020-as uniós költségvetés további intenzív kísérését, egyáltalán, a lehető legerőteljesebb brüsszeli jelenlétet követeli."

Tényleg világos beszéd.

Nem azért javasolja, hogy "jobb lesz megállni, és gondolkozni", mert bármi baja lenne a módosítások TARTALMÁVAL(!).
Hanem azért, mert rosszul járhatunk.

Tök világos.
@Fabius:
ÁLLAM ELLENI szándékos bűncselekményről, annak a kemény büntetési tételeiről beszélek, nem a "szokásos" elszámoltatósdi játékról!
Az előre figyelmeztetésről beszélek, ami után nem lehet a "nem tudtam" "nem értettem" "nekem ezt senki nem mondta" szövegekkel takarózni - és ami már eleve súlyosabban minősíti a cselekményt.
Ami a kormány részére is kilátásba helyezi a legitimáció megszűnését is - ami ugye tág teret nyit az ellenállásnak - még a Tákolmány szerint is! És ez az "ellenállás joga" már az Aranybullában is benne volt!
Eddig is kételkedtem abban, hogy nyerni akarnak 14-ben, de ezek után nehéz lesz megingatni az ez irányú meggyőződésemet.
Potens, valóban váltásra törekedő ellenzék nem játszadozik!
@kekex:

Wehhehe. Ugyanezt mondtam délben Légifarkasnak a németekről diskurálás közben: ha Lajos, Zsolt és Lőrinc nem boldog, annak sírás lesz a vége Viktornak.
"Egy csapat tuntetot korbezartak rendorautokkal a lanchidon. Igy nem tudnak lejonni de a tamogatok se tudnak felmenni hozzajuk"

www.facebook.com/photo.php?fbid=605025049511257&set=a.230948030252296.71897.227607593919673&type=1
@kekex:

Értettem én, hogy miről beszélsz, éppen ezért mutattam rá, tökmindegy ez, legyen szó bármiről.

Az kiszámítható: következmények nélkül marad. Az állam elleni, a korrupciós, tökmindegy.

És ez addig így marad, amíg egyszer nem lesz következménye valamelyiknek.
@Csaknézek...:
Végül is eléggé kurva mentalitás, de úgy látzik ezt értik.
Bele sem gondolok, hogyan szocializálódtak erre... :D
@Fabius:
Most arra célzol, hogy Piktorunk térdei kérgesedni fognak?
A feje közben pedig bólogató mozgásokat végez?
@kekex: "Ez viszont világos beszéd" Ez lehet a jogállam "szerencséje". A Simicska-Nyerges páros tudja, hogy ez az ország már nem biztos, hogy következmények nélküli ország marad, ha a megment fejű Orbán túlfeszíti a húrt. Ha simán elveszti '14-t, legfeljebb jön egy keller2.0, de nagyobb baj nem lesz. Viszont az eddig megnyert közbeszerzéseket akkor már félig elvégezték, a pénz nagyobbrészt elindult feléjük. S nekik ez a lényeg. Meg a pártnak is.
@Habakuk999: Bevallom megleptél azzal, hogy gyűlölködőnek látod, amit írtam, na mindegy. Tényleg hagyjuk, mert ez itt ráadásul teljesen off.
@quendelapo:
Juszt sem fogok jogászkodni, ezért csak egy wikis áttekintés (csak a miheztartás végett)
Hatályos törvény szerint büntetendő

Az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatása
Az alkotmányos rend elleni szervezkedés
(és a többi)
Az állam elleni bűncselekmények feljelentésének elmulasztása

Közös jellemzők
Mindegyik bűncselekmény bűntett (kivéve a feljelentés elmulasztása)
Rendkívül szigorú szankciók
A büntetés végrehajtása általában fegyházban történik
Büntetendő az előkészület is (kivéve az alkotmányos rend elleni szervezkedés és a hűtlenség eseteiben)
Minden bűncselekményhez feljelentési kötelezettség társul
Túlnyomórészt célzatos elkövetést feltételeznek
Elkövetésük esetében mindig a magyar törvényt kell alkalmazni, függetlenül az elkövetés helyétől és az elkövető állampolgárságától
@Fabius:
Láttam, vedd úgy, hogy a szöveggel egy "hatás alatt álló nő" vagyok.
@Csaknézek...:
Piktorunkból a Lajosnak a vége szólna!
Bele sem merek gondolni, ha az EU elzárná a pénzcsapokat.
Csak nem baleset történne Piktorral? :O
@kekex:
Ne'ba! Csajszi vagy? Le vagyok DÖBBENVE! :))
@sírbateszezazegész:
Én csak örülök, ha pár kézben koncentrálódik a pénz, a föld - csak "keveseket" fog sérteni, amikor visszaveszik tőlük. Egy csomó energiát megspórolnak.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
A sprőd stílusom miatt? Már más is tévedett, amikor le kekec urazott!
@Csaknézek...:

Valami hasonlóra céloztam, ja. De ha a 7. cikket alkalmazzák akkor az csak a bemelegítése lesz a szeánsznak most, hogy tudvalévő mennyi a lehívható annyi 2014-2020 között.
hvg.hu/itthon/20130309_Kover_Bajnai_szegyellje_a_pofajat

"A baloldal azt a látszatot akarja kelteni, hogy Magyarországon baj van – mondta a HírTV-nek Kövér László, az Országgyűlés elnöke. Szerinte a jelenlegi alkotmánymódosítást azok támadják, akik az elmúlt évek gazdaságpolitikájának a vesztesei voltak. A fideszes politikus szerint ez egy hisztériakampány, amihez külföldről jön a segítség. Sokakat zavar az alkotmánymódosítás, és ennek érdekében minél nagyobb hisztériát csinálnak, hogy a külföldi média sok vágóképet tudjon készíteni, aztán ezzel lehet majd bizonyítani, hogy Magyarországon nem stabil a demokrácia és külföldi beavatkozásra is szükség van – mondta a házelnök."

Magyarországon valóban nincs baj, csak egy, az OPNI bezárása. úgy tűnik! De miért pont az ország házába (is) kellett az idiótákat száműzni?
@Fabius: oké, egyelőre a lányom még tüntet, de ha hazajön, feltétlenül megkérdezem!
@kekex: Nem hiszek abban, hogy a jelenlegi ellenzék közül bárki is olyan "igazi", nem jogászi elszámoltatásban gondolkodna. Lehet, hogy ide valóban egy nem intellektuális népvezér kellene!
@Fabius: inkább figyelnék már arra, ami előre visz.
De ha így haladunk, az egy fapados gép lesz BUD indulóállomással...
@kekex: Áh, dehogy, csak Boli vagina-vadász hírében áll..elvileg! .-D
@sírbateszezazegész: Az a benyomásom, hogy a "jogászi" elszámoltatás is igen-igen érdekes következményekkel járhat.

Ha például az EU egyszer csak elkezd intenzívebben érdeklődni a közbeszerzések, meg az EU-s pályázatok iránt.
@kekex:
Egyre szimpatikusabb kiskegyed! :))
Amúgy is, csak így lehet ezekkel a libsibolsikkal beszélni itt!
@kekex: Van egy kórhatár azért nála (legalábbis reménylem:-) De csak fel, a fejjel! .-)
hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20130311_A_nap_amelyiken_Orban_Viktor_vegleg_komme

"Ám ez a kommunikáció, azon túl, hogy a magyarok mélységes lenézésén nyugszik, nem is biztos, hogy célravezető. Azok, akiknek jogait korlátozzák, vagy ismernek olyat, akit jogaiban korlátoznak, valószínűleg szívesen hallottak volna valamit az okokról is. Azokat, akik más okból nem szeretik Orbánt, abbéli meggyőződésükben erősítette meg, hogy mellébeszél. Azok pedig, akik szerelmesek a miniszterelnökbe, azt várták volna, hogy kimutassa, hogy a kekeckedő Ab-döntések, az alaptörvénybe foglalt kommunista rémtettek, a szekták, és a házasság intézményének megbecstelenítése mögött személyesen Bajnai Gordon áll. Azokat meg, akik tesznek arra, hogy mi van az Országgyűlésben, néhány százalék csökkentés sem fog meghatni, viszont nagyon idegesek lesznek, ha egyszer arra eszmélnek, hogy nincsen áram."
@kekex:
Jóvanna! :) Ezt a nyomi csávót szívatnom kell valamivel!
Jó'ccakát, alukába el.............
@Légifarkas:

Arra még várnod kell néhány hónapot. Hacsak nem akarsz E14 vagy PM aktivistának állni, most toboroznak mindketten.
@sírbateszezazegész:
Valóban nagy szükség lenne egy vezéregyéniségre, főleg, mivel az egyetlen alkalmas személyt már eléggé leharcolták. Ami maradt, azt meg elvesztegeti intellektuális és/vagy gyerekes marhaságokra. De elég gyengus a pótlásra a felhozatal!
hvg.hu/itthon/20130311_Bajnai_egy_nemzedeknyi_idore_elveszhet_a
"Bajnai Gordon hangoztatta: ezért sokkal nagyobb jelentőséget tulajdonít a 2014-s választásoknak, mint bármely eddigi választásnak. "Életemben először ezért is léptem be múlt pénteken egy pártba, az általam is alapított Együtt 2014-be" - tette hozzá."

Ha ezt Kövér et. is elolvassa, lesz itt minden, akárki meglássa!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Nem, csak f@szolás meg nyomkodás, gombilag!
Nem te linkelted be az "elkövetőket" véletlenség?

Laku nóc, álmodj bikinivonalakkal!:-)
na, akkor megvan az insurgency, jöhet a COIN. Mit szóltok ahhoz, HA folytatódnak a tüntetések ÉS egyre nagyobbak lesznek, akkor vmi kváziszörnyűt, de inkább figyelemfelhívót fog elkövetni valaki, amelynek következményeként jogosan léphet fel a kormány és "tövestül tépheti ki a gyomot" a becsületes és jóravaló, de félrevezetett ifjúságból? Söralapú fogadás?
index.hu/bloghu/ataszjelenti/2013/03/11/kodifikacios_remekmu_romokban

"Sőt, az AB felélesztette az egyházaknak a 2012-es költségvetéssel szembeni, törvényes támogatásokra vonatkozó igényét is azzal, hogy szintén visszamenőleges hatállyal megsemmisítette azt a szabályt, mely szerint egyházi célú költségvetési támogatás csak a törvény által elismert egyházaknak nyújtható."

Mi lesz itt még, (T)Or(b)gyán szaktárs, kérdem szépen?
Még a 2012-es kőccségvetés is módosulhat, akár 2014-ben is, ha jól értelmezem ezetetet..
@tucano: Úriember biztosra nem fogad!
Egy láda Staropramen, március 21-ig bezárólag!:-P
@tucano:
Hogyan, amikor én is ezt mondtam pont a napokban?
Persze, ha Fabius, vagy Habakukk hoz egy kis cseh sört, nagyduzzogva felszívjuk... :D
@kekex:

Szerintem kifejezetten érezhető volt, hogy Hölgy vagy.
@De hol van Columbo felesége?:
Bazze, ne cikizz, hogy az ormányommal van a baj! Nekem nem jött le eddig... Öregszem... :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Menopauza után már nehezebb megállapítani, kis stüszivadász! Na, befejeztem..mára!
Ideje, hogy álmom elaltasson..
@épészmérnök: "Az a benyomásom, hogy a "jogászi" elszámoltatás is igen-igen érdekes következményekkel járhat." Ha az OLAF vizsgálódik, akkor az talán a felhasznált források visszatérítését is jelentheti. Ezt nem tudom pontosan. De nem generál automatikusan büntetőjogi felelősséget is. Meg azt azért tényleg nem várhatjuk el mástól, hogy még azt is helyettünk tegye meg! Viszont az eddigi "elszámoltatások" azért mindkét oldalon szánalmas eredményeket hoztak.
A mai ellenzék jogra érzékenyebb részének viszont valós konfliktust okoz, hogy egy ilyen elszámoltatásnál igazságos legyen-e vagy jogszerű. Mondjuk én sem tudnék dönteni most egyértelműen. Tudod ez a középszer állandó dilemmája: annyira nem vagy buta, hogy ne tudd milyen keveset tudsz:-)
@tucano: Ez tök biztosan így lesz, úrinő ilyesmire nem fogad.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
"Le vagyok döbbenve" pedig lehetett következtetni a higgadt , bölcs hozzászólásaiból. gyanitottam, ám megelepett
@tucano: Már ma is volt a hídon négy ember, jól felszerelve megafonnal, akik heccelték a srácokat amiatt, hogy nem elég radikálisak. Klasszikus módszer. Fiatal provokátorok, pont olyanok, mint a diákok. Szóval, nem vicces egyáltalán.
Egy kommentelő a HVG-ről:

"mixath
Az Országgyűlés természetesen nem elfogadta, hanem alázatosan tudomásul vette az Alaptörvény ismételt módosítását."

Jogos.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Öreg ember nem vén ember!

Egy tisztes őszes halánték a nő számára ajándék,
nincs öreg férfi hidd el cimborám,
legfeljebb túl fiatal leány

De te még 35 se vagy, nincs mitől tartanod.
@De hol van Columbo felesége?:

Olvastam, hogy megpróbálkoztál a mandisokkal kommunikálni.

A többséggel nem érdemes.
Csak felhúzod magadat.
@kekex: Azt hiszem félreértettél. Én elkeseredésemben és elemi felháborodásomban olyan igaz Dózsa Györgyben gondolkoztam! Néha azt érzem, hogy az egész elitnek, és ebbe beleértem az igazságszolgáltatásban részt vevőket is, elnézést mennie kellene! 23 évvel ezelőtt a legnagyobb hiba, sőt bűn az volt, hogy nálunk nem volt meg a szándék egy Gauck-hivatal létrehozására! Ezt nyögjük azóta is! Sajnálom, ha negatív vagyok, de amíg a múlt nincs tisztázva, addig itt nem lehet stabil alapokra építeni.
@KÁTÉó53éúétr6:

Úgy van. És a mondatfűzéséből.
Én sem voltam benne biztos, de nagyon sokszor éreztem, hogy nem fickó, hanem hölgyemény.
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): ööö, nem vagyok úriember, ha sörről van szó:)

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Akkor ellenünk tehetnek tétet, bár az utolsó ilyen törlesztésnél sokszor megfogadtam (ahányszor a szoba megfordult körülöttem), hogy ha túlélem, akkor a jövőben csak és kizárólag pénzbe, de az meg olyan zsenáns és azt csak veszteni tudom.

Egyébk. egy COIN szakértő 2 hónapja vázolta fel a magyar tüntetések dinamikáját emígy:
1. csőcselék bevetése (szó szerint focihuligánokat írt, tényleg beletalált)
2. a tüntetők önszerveződése bírságok kifizetésére (ez is talált)
3. a kormány gyorsan és rosszul előkészítveürügyet keres (és aki keres, az talál)

A 4. és 5. pontok további fogadások tárgyát képezik majd, ha bejön a harmadik. És persze a nyereményből juttatni kell az écát adónak is :D Mondjuk neki nem kunszt, ez a szakmája, mármint az elemzés.
@Csaknézek...:

JAhhh, fel is húztam.

Teljesen reménytelen. Valami elképesztő színvonal(talanság) honol azon a blogon. Tisztelet a kivételnek.

És ugye ők is szavazók.
Döbbenet.
Tényleg.
@épészmérnök:

"heccelték a srácokat amiatt, hogy nem elég radikálisak. Klasszikus módszer."

Szerencsére a tüntetőknek volt elég eszük, hogy ne üljenek fel ennek.

Már a Kossuth térről írta az Index:

"A tömeg mindeközben azt is skandálta, hogy békések vagyunk, és Barabás is arról beszélt, hogy minden rendőr megérdemli a tiszteletüket, és ők nem ellenségek.
...
Éjfélkor mindenki lejutott a hídról, a tüntetők pedig azt kiabálva, hogy „Szimpatikus rendőrség!”, hazamentek."

Maradjon is így.
@sírbateszezazegész:

"Sajnálom, ha negatív vagyok, de amíg a múlt nincs tisztázva, addig itt nem lehet stabil alapokra építeni."

Nem vagy negatív.
Sokan gondolják/gondoljuk így.
@épészmérnök: betűszó, counter-insurgency
Azt fedi, amikor általában egy kormány fellép vmi lázadás ellen.
@Csaknézek...: Amikor katasztrófahelyzet van, akkor az első számú feladat felmérni a helyzetet, menteni, ami menthető, és sorsára hagyni, ami nem menthető.
Azután rendberakni, újjáépíteni a dolgokat.
Majd azután végigelemezni, hogy mi történt, és mi belőle a tanulság.

Ez a helyes sorrend.
@Csaknézek...: Köszönöm. Ez azért megnyugtat, néha már azt gondoltam, hogy csak egy naiv idealista vagyok:-)
@De hol van Columbo felesége?:

"JAhhh, fel is húztam."

Tényleg nem érdemes.

Lightos, könnyűsúlyú box néha itt is van, Te is tudod.
De ott általában bakancsos, minden elemi szabályt felrúgó véres pankráció a szokásos.

Ahogy a szakállas viccféleség is tartja:
Ne harcolj disznó ellen, mert lehúz a sárba, és ott félelmetes rutinjával simán legyőz. :o)
@sírbateszezazegész:

"hogy csak egy naiv idealista vagyok:-)"

Hehe, sanszos, hogy az vagy! :o)
Akárcsak itt jó páran.

Ezért nem "csak", hanem "vállaltan" naiv idealista! :o)
@Csaknézek...: Miért a prágai tavasz jut eszembe erről, a puskacsőbe rakott virágokkal?
Ami állítólag őrült veszélyes naívság.
@tucano:
Á, ezt már akkor a hülye is előre látta, amikor átnyomták a rendkívüli állapotra vonatkozó rendelkezéseket.
@kekex: a kérdés akkor még inkább az, hogy megteszik-e, amikor ennyire kilóg a lóláb?
@Csaknézek...:

bubuci, a múlt olyan amilyennek otthagytátok ahol múlt!!! lehet agnoszkálni, de azt vegyétek tudomásúl, egészségtelen ez...haladni kellene előre és élvezni az éltete vagy amit meghagytak belőle a múlt cadaver-ei a múlt is olyan mint a vicc

a Vadászok újságjában egy hatalmas egész oldalas cikk jött le:

gyönyörű egészséges tenyeres talpas medvét lőttünk

ugyanez a hír a Medvék napilapjában hogyan is jelenik meg? rádbízom

2006 ról sincs igazság csak ...és akkor elcsámcsogunk rajta a történelem végezetéig és az élet megáll miatta? dehogy csak bennünket hagy hátra és egyre hátrébb

ez olyan mint amikor a nyagbátyámhoz vittek nyaralni (kurva sok rosszat hallottam a nagybátyámról a szüleimtől és a nagynénémről aki a felesége és atyám testvére...) de azért rájuk bíztak egy egész nyárra ahol kurva jól éreztem magam aranyos emberek és sohasem értettem meg mi jafazsbajavolt atyámnak ezekkel a jótét és nagyon dolgos lelkekkel? régi sérelem a gyerekkorukban atyám volt a vakarcs a hatgyerekes családban és a csajok megtépték és félrerúgdosták mint amolyan falusi vadjátékok és ez munkált benne élete végéig lelke mélyén tudta hogy hülye de de...soha be nem vallotta kurva sokat veszekedtek és én kurvajól éreztem magam a nagynénéméknél sokat tanúltam mert mezőgazdaságban voltak és csinálták annak majdnem minden ágát és a túlélésért is nemcsak hobb9iból sőt és sikeresen örülve az eredményeknek és ez is súrlódássá vált...pedig ugazán

tehát nincs ennek értelme

az a bűnös aki szítja ezeket a dolgokat 1989 ben minden le lett hányva és leordítva de senkit sem bántottak -hálistennek- de ez a szakadék ásás egyre fokozódott és bizonyos vagyok benne személyes gyerekkori elnyomatás eredménye és veleszületett dili a skizo meg a többi vele születik és gyógyíthatatlan még majd kialakúl az epilepsziája is és akkor lesz még csak randa világ

szóval élni kell és élni hagyni

brühühühühü
@Kuviklacz:

csak a vita kedvéért: Soros György mondta 2008-ban. hogy hagyni kellett volna bedőlni az összes pénzintézetet amelyik katasztrófákat katasztrófákra halmozott és utána fel tudta volna vásárolni az egészségesen maradt részüket (a CNN 2 órás beszélgetést csinált vele) és akkor senki sem ment volna tönkre miattuk Soros -akinek szakmai hozzáértését nem vonod kétségbe?- azt mondta, hogy a csőd és bedőlés fedezetlen spekulációs összegek tömkelege és semmiféle valós értéket nem képviseltek olyan derivativok amelyeket a GS és a AIG meg a többiek találtak ki újdonságként senki sem még a szakma sem tudta néha miről van szó amikor varázsszavakkal operáltak a Paulsson a volt pénzügyminiszter volt ennek egyik atyja aki vissza is ment a GS-be

szóval hülyeségeket beszélsz a miniszterelnök meg angolúl beszél tisztán értettem pedig izlandiul nem tudok

brühühühühü az nem sírás hanem keserröhely rajtad és a hasonszőrűeken
@Habakuk999:
SP az Sao Paulo rsrsrsrs
radiokulturafmcom.br vagy valami hasonló és tv állomások meg rádiók is -több is- bejön rajta élőben de lehet archivot is keresni persze portugálúl van asszittem már megtanúltál ennyi idő alatt azok nagyon kultúrált szép brazilt beszélnek

brühühühühü
@Habakuk999:

ja, ők sampa-nak rövidítve beszélnek róla

culturafm.cmais.com.br/

a bal felső sarokban levő kék logo ra kattintva beugrik de a többi is élő Ao Vivo!!!! pirossal és a többi tv és rádiók
a trombita alatti szürke soron az első hallgatnivaló, műsorok listája időrendben, programas azt érted ugye?, zenei ötletek, a műsorvezetők, és amit javallok az aechivos a zenei és egyéb műsortár téka, az uccsó a halgatók választották

jó hallgatást 3 hónap múlva vizsgázol nálam portugálból
jó?

brühühühühü
@Habakuk999:

ja és ha magadtól nem jöttél volna ráa a kék logotipo az meg a CORCOVADO a Jézus a Cukorsüvegen mint jelkép mert egy ferencesrendi barát alapította az állomást Padre Anxieta

brühühühühü
van még kérdés?

Nincs esélye annak, hogy Áder János ne írja alá az Alaptörvény módosítását - értesült az [origo]. A köztársasági elnök és szakértői úgy értelmezik, erre lehetősége sem lenne, és információink szerint Áder már Orbán Viktorral is megbeszélte, hogy nyilvánosan is kiáll a módosítások mellett.

www.origo.hu/itthon/20130311-mihez-kezd-ader-janos-az-alaptorveny-negyedik-modositasaval.html
@kekex:
"Az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatása
Az alkotmányos rend elleni szervezkedés
(és a többi)
Az állam elleni bűncselekmények feljelentésének elmulasztása"

Szerintem ezeket elég nehéz lenne rájuk bizonyítani. Jogilag telán nem lehetetlen, de addig, amíg nem egyértelmű a nagy többség számára, hogy komoly büntetést érdemelnek, addig hiába a jogászkodás. Szerinem még nem tartunk itt, de még bármi megtörténhet.
@épészmérnök:

"Miért a prágai tavasz jut eszembe erről, a puskacsőbe rakott virágokkal?"

Igen.

Meglátjuk, ki fog-e tavaszodni nálunk is - mármint nem csak az időjárás tekintetében.
@rodeo36:

"lehet agnoszkálni, de azt vegyétek tudomásúl, egészségtelen ez...haladni kellene előre és élvezni az éltete"

Zordonmorcogó, szerinted ÉN agnoszkálom ezt a sztorit?!
Olvasd már el még egyszer, hogy MIRE és MIÉRT írtam, amit!
Mert akkor rájössz, hogy ezt a hsz-t qrvára nem nekem kellett volna címezned.

"szóval élni kell és élni hagyni"

Egyetértek.
@Csaknézek...:

Még annyit, közben eszembe jutott, hogy nem látod Gábriel hsz-eit.
Ő idézte meg 2006-ot.
@aritus: "De talán a cél nem az, hogy kevesebb rezsit fizessenek a fogyasztók, hanem az, hogy tönkremenjenek a szolgáltatók, és megvehesse az állam..."
Ebből az országból a tapasztaltak alapján a befektetők menekülésbe fognak, nem várják meg a gazdasági leépülést. A kormány - a gazdaságot is - megállíthatatlan centralizációs törekvéseibe vonja be, melynek két útja van. Vagy megvásárolja, vagy próbálja ellehetetleníteni őket.
Valószínű, hogy a megvétel lesz a végső cél, a kérdés az, hogy miből?
Már az EON 343 mrd-os vételára is költségvetési módosítást igényelt, szó volt a Vodafonról 200 mrd-ért, mi jöhet még?
Vajon ezek a befektetések mikor fognak viszont megtérülni?
@Fabius: Szív kérdez, hogy még mindíg az igazság bajnokának tartod Ángyán Józsefet, miután megszavazta az Alaptörvény módosítását?
Üzenet átadva.
süti beállítások módosítása