Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.11.30. 05:43 Fabius

Novák Előd, a pizsamanáci

Tűzgömb szállt el Magyarország fölött, és kicsivel később megszületett - nem, nem az Úrjézus 2.0 - Palesztina. A felhőtlen örömbe némi üröm vegyült, mert itthon a piréz-izraeli összeesküvés úgy átbaszta a palánkon a numero unó parlamenti pizsamanácit, hogy a csattanás majd a felharsanó röhögés lármája elnyomta a világ vezetőinek ENSZ-ben asztalra koppanó állának zaját. 

Sebaj, ha sikerült feltápászkodni és lábon kihordani a humorára találó Ertseytől kapott sallert, akkor a három királyok - Gábor, Előd, Márton - indulhatnak Szent Küldetésbe illendően köszönteni az újszülöttet. Vihetnek turul tollat hat marékkal, guláscht egész vasfazékkal, és esetleg esenghetnek elnézésért, amiért Magyarország tartózkodott a szavazástól. Amíg ők távol vannak addig az itthon maradottak kiélvezhetik a látványt, mert megérdemlik: megtörténik A Lehetetlen, a komplett politikai paletta egységfronttá tömörül ellenük. A parlamenti pártok és a közvélemény most elégelte meg a szalonzsidózást és pizsamanáciságot.

Azt szerintem Novák sem gondolta, hogy a Gyöngyösi kijelentésre rátromfolás azzal ér véget, hogy egy nőjogi aktivista - verbálisan - a falhoz keni, és amíg köpni nyelni nem tud, addig faszt rajzol a homlokára szivárványszín filccel. Csórikám hiába gyúrt évtizede kaffogóizomra és rettegéselméletre, hiába edzette az állát hol Tomcat öklével hol meg a Tyirityán Zsoltéval, arra nem volt felkészülve, hogy a "nemzetbiztonsági kockázatot jelentő piréz-zsidó offenzívát" hazavágják egy szimpla buzievagyozással. 

novák-előd.gif

Megérdemeltétek, hogy valami szekrényszerű állat helyett egy csaj törölje föl veletek a padlót. Nem sikerült ezúttal sem ismerni semmiféle mértéket, nem sikerült fölmérni, mikor kell az állatságot abbahagyni. Kitört rajtatok a jobbik kór, aminek hatása alatt képtelenek vagytok befogni amikor be kéne, és nem hülye magyarázatokkal - félreértett mondat volt, túl van spilázva - és még azért is rátromfolással az eredetinél is nagyobb hülyét csináltok magatokból. Nekünk tulajdonképpen nem olyan nagy baj ez. Mi remekül elszórakozunk a lenullázott Novákon, a teljesen bezsidult Szegedivel kapcsolatos reakcióitokon, a tényen, hogy a zsidógyerek költségkeretének felhasználását firtató Lenhardtot a feljelentés pillanatában kivágtátok a pártból, és hogy a Volner idegenpénzes beadványa el fog csattanni rajtatok is. 

Elindult a kampány. Ezek szerint ti úgy kampányoltok, hogy egy színpadra küzditek Rogánt, Mesterházyval és Bajnaival, alapvetésként deklaráljátok a pizsamanáci identitást, a párt egyik húzóarcát szopórollerre szíjaztatjátok egy ördögbotos nővel, és ha az OLAF vizsgálni fogja Szegedi költségkeret felhasználását, akkor lesz miről magyarázkodnotok is az Unió Csalás Elleni Hivatalának az "idegen tőke felhasználásáról" is.

Sok sikert. Tényleg. Mire ezzel végeztek nincs az a plasztikai sebész aki helyére varrja az arcotokat. 

977 komment · 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr214938859

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Gyöngyösi-gumicsont 2012.12.01. 09:46:56

"Egy ország hírneve attól függ, hogyan viszonyul a zsidóihoz. Minden más csak másodlagos." egy újabb gumicsontot generálnak a komcsik. nem érdemes foglalkozni vele hogy sivítanak, hogy hiszterizálnak. mindenki tiszteleg a zsidóknak, szalutáljunk eg...

Trackback: Tisztelt Képviselő Úr, Kedves Előd! 2012.11.30. 22:17:30

- Dóra, hazaértem!- Szia!- Figyelj, megválaszoltad már az e-mailemet?- Melyiket?- Amit minden képviselőnek elküldtem! Ugye nem vagy véletlenül izraeli állampolgár?- Én? Dehogy!- Jó, csak mostanában sose lehet tudni. Félek nehogy véletlenül a mi családu...

Trackback: Sofőrök I. 2012.11.30. 14:02:58

" Mindannyian embernek születünk, aztán a szellemi törzsfejlődés folyamatában jelentős hányadunk elsorvasztja eme születési jellemzőét." A következőekben leírt típusok a közlekedési és sebességre vonatkozó szabályok betartása mellett tapasztalt, szubj...

Trackback: A megingathatatlan, a DOHÁNYZÓ 2012.11.30. 11:39:41

" Mindannyian embernek születünk, aztán a szellemi törzsfejlődés folyamatában jelentős hányadunk elsorvasztja eme születési jellemzőét." Mindenütt ott vannak, de mai napság leginkább az utcákon, tereken gyakorolják fetisiszta szokásukat. Rendkívül érd...

Trackback: Milyen Viki? Aki az országot tönkreteszi! 2012.11.30. 11:21:21

A Népszava címlapon vágott vissza a békemenetes óriásplakátok és buszmatricák miatt. Nem volt nagy kihívás, hiszen a közpénzekkel tömött kormányzati kommunikációs stáb által feladott labda nem szállt túl magasra. Az első képen a Népszava november 26-i ...

Trackback: Novák Előd, kamu-e vagy? 2012.11.30. 11:19:37

Nováknak nincs szakmája. Egy sima érettségivel veszi hülyére a választókat, ezzel terrorizálja a képviselőket, hivatkozik a nem létező jogaira és a képviselők ugyancsak nem létező kötelességeire. Novák Előd a Jobbik alelnöke minden parlamenti képviselő...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.11.30. 11:18:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Piréz Teréz: kérdés, van-e értelme ízekre szedni, miközben tudható, hogy a döntéshozókat nem érdekli a véleményünk; olyan, mintha nap, mint nap lebasznánk a tektonikus mozgást, amiért hegyeket tolt elénk.
Ha haladni akarunk, nincs mese, meg kell tanulni hegyet mászni :-)
@Habakuk999: Iszonyodtam tőle, annyira húsbavágóan írta le ez a borzasztó folyamatot. Remekmű, de nembírnám még egyszer elovlasni.

Igazad van és köszönöm, amiket írtál eddig. Most érzem először azt, hogy "nekem nem "szülőhazám, itt e lángoktól ölelt kis ország".

Kész vagyok. És azért full náci nyomulást eltűrni mindennap mindenről szerintem nem a szólásszabadság része. DE lehet csápolni Rogánnak a nagy zsidóvédéséhez. Nekem nincs gyomrom hozzá.Inkább szidjanak ők, az őszintébb.

Viszont le a kalappal a Tottenham előtt, most látom, hogy ehhez - gondolom ,merő heccből kezdetben - , amit ők felvállalnak, micsoda bátorság kell. Látod, ha nem vagy itt a blogon, ezt soha nem tudom meg, mert annyira nem érdekel, mint Dávid Ibolykát sem, a foci. Bár persze MTK-nak drukkoltam, amennyire egy lánygyerek a papája miatt tud. Csikart nagyon szerettem. Ugye még él?
@Légifarkas:

Gyöngyösi szövegénél a közvéleménynek volt választása.

1: meghúzza a vállát, nem ül föl a provokációnak, hanem Ertsey módra - és ahogy én is javasoltam - legfeljebb kiröhögi őket.

2: kiveri a balhét és egyértelmű állásfoglalást csikar ki a kormányból.

Mivel utóbbi történt javaslom elolvasni ezt:

www.millamedia.hu/2012/11/30/petri-lukacs-adam-a-millamedia-mint-iszkra/?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201212

...és elgondolkodni különösen ezen:

"A Jobbik: a legrosszabb. Az első jó, amit előcsiholt ez a közös fellépés. Hanem az a hit, hogy úgy véljük megmondhatjuk – mint teszi azt a MillaMédia szerkesztőségi cikke -, hogy ki mondhat beszédet egy antináci tüntetésen, kit fogadunk el antinácinak és kit nem, az valami teljesen eszelős, bolsevik tempóra emlékeztet."

Én nem tudok nem egyetérteni vele.
@Mariann19: Nem vagyok egy kukkoló típus. Nem a Zongoratanárnő vagyok, ha olvastad a könyvet...

Úgyhogy, kitakkerolok ha kell, bár nem vagyok svábosan alaposkalapos, aztán húzok engedelmeddel a tengerpartra. :-DD Remélem, nem egyedül.
@Fabius: Neked jó, ha ő és így küzd. Nekem meg nem. Te ott leszel, örülsz, tapsolsz neki, oké. Én meg nem, mert ez részéről álságos, hazug és holnap kezdik előről az uszítást, csak most már nyugiban tehti,mert lesz egy gyönyörű csoportképe rólatok, ahogy neki meg a bazi kiállásának örültök.

Te azt is kétségbevontad tőlem tegnap, hogy Ángyán nemzeti radikálisnak vallotta magát a Barikád címlapján. Pedig senki nem cáfolta eddig, tehát ez így van: neki ezzel a nézettel ezek szerint semmi gondja. Na a nemzeti radikális meg tudjuk, mit jelent. De Ángyántól ezt is elnézed. Én meg nem, mert undorít,amit ez jelent.
Ennyi a difink, te meg ezt fogadd el tőlem és esetleg mástól.

Te Rogán performanszától hánysz kevésbé és Kovácstól inkább, én meg fordítva. Van ez így.

Tessék, kedvenced fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/6224_10151428502087013_1139676079_n.jpg levelét Tatjánaként megírta a juhász érdekében. Respekt. FB: "Szabó Rebeka nyílt levele Orbán Viktorhoz:

Tisztelt Miniszterelnök Úr!

Azért fordulok Önhöz, mert ami az Ön legszűkebb pátriája, Felcsút környékén zajlik, szöges ellentétben áll azzal, amit az Ön kormánya a nyilvánosságban képvisel.

Pedig, ha valaki a kormánypárti médiából tájékozódik, azt gondolhatja, hogy Magyarországon 2010 óta sokkal jobbra fordult a vidéki emberek, a családi gazdálkodók és közülük is elsősorban az állattartással foglalkozók sorsa. Joggal vélhetnénk tehát, hogy ha egy becsületes, kétkezi munkából feleségével és kislányaival szegénységben élő, generációk óta birkatenyésztéssel foglalkozó juhászember valamiféle helyi hatalmasság gazdagodásának útjába kerül, akkor a kormányszervek és a hatóságok nem nézik tétlenül a kisemmizését. Márpedig, Miniszterelnök úr, az Ön „együttműködőnek” csúfolt rendszerében éppen ennek az ellenkezőjét tapasztaljuk.

Miniszterelnök úr, mindenki tisztában van azzal, hogy minél feljebb van valaki a hierarchiában, annál inkább Önnek köszönheti pozícióját. Mészáros Lőrincre, Felcsút polgármesterére ez különösen igaz: bizalmi kapcsolatot ápol az Orbán-családdal, gazdasági szálakon is szorosan kötődik Önökhöz, elnöke az Ön kedvenc futballakadémiájának. Nyilván ezzel is összefügg, hogy igen jól szerepelt az állami földbérlet pályázatokon: a környéken minden földet megkapott, amelyre pályázott. Fuvarozó és építőipari vállalkozásából él, mégis a megye számos pontján szorított ki helyi gazdálkodókat a földszerzésből. A hűbérbirtokokat osztó állam Mészáros családját és cégét egy joghézagot kihasználva a maximális 1200 hektárt is meghaladó földmennyiséghez juttatta.

Ennek az új földesúrnak került az útjába a levelünk elején említett juhász, bizonyos Váradi András, aki egyre reménytelenebb küzdelmet folytat a hatóságokkal és a magyar valósággal - gazdasági értelemben az életben maradásért. A juhászata körüli állami legelőket Mészáros Lőrinc kapta meg - legutóbb, amikor Váradi is pályázni próbált egy területre, a kiírást váratlanul visszavonták. Az eddig használt legelőihez vezető utat szintén Mészáros Lőrinc zárta le, a juhai hodálya alól Mészáros Lőrinc kivásárolta a földet és a hodályra bontási határozatot adatott ki. Váradi András mégsem adta fel, nem hajlandó elköltözni a terjeszkedő birodalom útjában álló kis házából. A napokban azonban a polgármester tulajdonában álló Búzakalász 66 Kft. munkásai elhordták, majd beszántották 125 tonna komposztját, amit négy éven át gyűjtött, forgatott és kezelt. Megtették, mert a mai Magyarországon ezt megtehették - a rendőrség még csak jegyzőkönyvezni sem volt hajlandó a juhászt ért károkat, és nincs helyben olyan ügyvéd, aki merné vállalni, hogy szembemegy az „ország második emberével”. Így aztán az Ön földesura szép lassan, puszta mohóságból ellehetetlenít egy szegény embert és családját, aki évtizedek óta él ezen a kis településen, és aki eddig szerényen, de fenntartotta magát a gazdálkodásából.

Miniszterelnök Úr, nem nézheti tétlenül, ahogy egy oligarcha lépésről–lépésre, a hatóságok cinkos összejátszásával megfojt egy szorgalmas, de védtelen gazdálkodót, akinek gyermekei vannak. Ön nem ezt ígérte az országnak, nem ezt ígérte a magyar vidéknek! Ha Ön és kormánya a becsületesen dolgozó, védtelen emberekkel szemben a gátlástalan hatalmasok pártját fogja, azzal azt bizonyítja, hogy Ön csak egy alkatrész a magyar oligarchák szép új világában.

A jó kapcsolatokkal rendelkező új földesurak az ország számos pontján bánnak így a megélhetésükhöz ragaszkodni próbáló gazdákkal. Ezt az ügyet az teszi mégis különössé, hogy a szégyenletes események az Ön által alapított labdarúgó-akadémia szomszédságában zajlanak, ahol egyre nehezebb különválasztani a Puskás Akadémiát működtető alapítvány, Mészáros Lőrinc és az Orbán-család összefonódó érdekeltségeit. Értjük, hogy ebbe a képbe nem illik egy politikai támasz nélküli, szegény juhászember – de az már az ország szégyene, ha emiatt mindent el kell veszítenie.

Tisztelt Miniszterelnök Úr, Önnek választania kell, hogy a szegény gazdálkodók, a mindennapi megélhetésükért küzdő állampolgárok, vagy az új földesurak, a hatalmukkal visszaélők oldalára áll-e. Ha igaz, amit a kormánya naponta állít magáról, akkor nem hagyhatják, hogy Váradi Andrást és családját tönkretegyék. Ha nem igaz, akkor Mészáros Lőrinc ezúttal talán győzhet, Önök viszont veszíteni fognak - legkésőbb 2014-ben.

Tisztelettel várom mielőbbi válaszát.

Budapest, 2012. november 30.

Szabó Rebeka
országgyűlési képviselő
LMP"
@saravad: Azt nem írta, hogy tarsolyos kölyök vérét már meg is ették pászkában? Így szoktuk, tudhatná. Hülye Krúdy meg Eötvös, csak mentegetett minket vadállatokat.
@a szív fészkei:

Bocs, de ez úgy marhaság ahogy van. Semmi köze ennek ahhoz, hogy legalább annyira hányok Rogántól mint Kovácstól.

Sokkal inkább ahhoz van köze, hogy képmutatásnak tartom előbb követelni valamit, aztán a teljesüléskor azt elutasítani. - és ugye az megvan, hogy itt nem személy szerint rólad beszélek.

Én azt tartom jónak, ha az általatok választott lehetőségekből kialakult helyzetben a lehető legszélesebb összefogás legyen, és ebbe a kormány is beletartozik. Személyes lesz amit mondok mégse fogd fel személyeskedésnek, mert csak példa: most te azt mondod, rogántóni és a Fidesz ne mondja ki, hogy aki téged listásítani akar ez egy antiszemita fasz. Mert amit mondasz az ezt jelenti. És szigorúan szerintem ez így hülyeség. Ha már eljutott a helyzet idáig, akkor érezze ezt kimondani mindenki kötelezőnek, ti meg hagyjátok, hogy megtegye.
@Dr.Zomboss: Türelmes vagy, én rég feladtam vele és a kartársaival már. Miért akkora szégyen nácinak látszódni és hivatni magukat, amikor azok? Sose értettem.
@Fabius: Én nem követeltem rogános tüntit,bocsi. Azt elviseltem volna, ha mind felállnak akkor ott, az elhangzás pillanatában és ezt a díszfaszt otthagyják szónokolni, ahogy ki tudtak rohanni Gyurcsány szeme pislantására azonnal nyóc kemény éven át az egész FideSSbagázs azonnal. Ennyi.

Hitgyülis, kiterelt birkatüntetést se kívántam PR-ból. A FideSS kurvára nem bánná, hogy listázni akar egy díszfaszuk. Mivel ezt tudom róluk és a mocskos utalásaikkal élek immár lassan húsz éve és kapom ezt ilyen-olyan formában a pofámba, most ez a fügefalevél-lengetésük nem nyugtat meg.

Ha odamennék, pont azt írnám ezzel alá, hogy ja, lehet becsmérelni, lehet célozgatni sunyi szemét, de a jobberek által azonnal dekódolt módon minket, ne hőzöngjek, fogadjam el, hogy ők így gondolkodnak rólam, de ha nemzetközi balhé van, akkor jaj de megvédenek. Maguktól?

Láttam, hogy védtek meg a nyilas ránk szervezett hordáktól a nem hitgyülis tüntiken. Kösz, nem kérek a FideSS-védésből.

Jobb kezével eteti Gyöngyösit, mert jól jön neki ez a balhé púdernak, aztán bal kezével pofán csapja, hogy lásson a külföld valami huszárost, a két pofont,amit megígért a Jobbik ellen? Ugyan már.

Kötelező kimondani, hogy csúnya listázni származás szerint kirekesztésre játszva, ja. De meg vagyok hatva.
És gondolni lehet közben a tök ellenkezőjét Nyirővel bizonyítva és Tersányszkyt kiradírozva. Én a szimbólumaikban jobban hiszek, mint Rogán muszanyag Habonyhablatyában.

Bocs, nem tudok a te gondolatmenetedre hangolódni. Húsz x éve ez megy, besokalltam.
@Fabius: a'zízegyemán azt a nehéz fejedet, én nem a köz választási lehetőségeiről beszélek, hanem a tiédről. Te ugyanis nem hagytál magadnak egynél többet, a röhögést, ehhez képest frontális támadást indítottál az Ertsey által addigra már kitaposott utat használva. Ez amolyan bulvártempó-féle: "Szarom le. Ja, beszélik? Akkor durrbele!" És ezzel nem a Jobbikot akarom védeni, eszemben sincs, csak ha szerintem elegendő tevékenység figyelmen kívül hagyni valamit, akkor pár nap múlva legfeljebb tudomásul veszem, hogy ez a busz elment nélkülem, és körbepisálni inkább a BKV-s sztrájktémát fogom, vagy Szíjjártó Azerbajdzsán iránti hódolatát, akármit. Nem azt, amit szerintem le kéne szarni.
Na mindegy, ettől még olvaslak :-) Úgysem győzzük meg egymást, viszont mennem kell aludni, úgyhogy itt kiszállnék.
@a szív fészkei:

emlékezz Simone de Bovoir-ra egy pár órán belűl 4766 éves leszek és leszarom a mindennapokat egyébként is vodkaköziben vagyok russian standard ananász lével jég nélkűl még van pár pár órám hogy előbújjak 8 óra 35 perckor ...brühühühühü

és Beethoven valami őrűlt Merlbourne -ből veri szét a zongorát és a zenekar meg meg van őrűlve most

éljen az örökélet és aki nem hisz benne találkozzunk 200 év múlva ugyanitt

brühühühühü

pusszantlak
@a szív fészkei:
nem ismétlem meg...itt beethoven kiment a skálákból...www.youtube.com/watch?v=EHU-TNH7UQE

és mond valamit próbáld meg megérteni

aki játtsza érti

brühühühühü

43-dik század
@rodeo36:
ez c moll ban van ami az a hangnem amely révén az Universum másképp sétál

a többi a tied

itt van a világ

www.youtube.com/watch?v=t3217H8JppI

térdre

brühühühühü
@a szív fészkei:
www.youtube.com/watch?v=t3217H8JppI

közel 10 millióan hallgatták meg

ordítsd vele

brühühühü
novák-ercsei:

177/B. §445 (1)446 Aki a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvényi rendelkezések megszegésével

a) tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget,

b) közérdekű adatot hozzáférhetetlenné tesz vagy meghamisít,

c) hamis vagy hamisított közérdekű adatot hozzáférhetővé vagy közzé tesz,

vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha az (1) bekezdésben meghatározott bűncselekményt jogtalan haszonszerzés végett követik el.

Péterfalvi néhány nappal ezelőtt még megerősítette dr. Jóri András adatvédelmi biztos korábbi állásfoglalását, miszerint „az országgyűlési képviselők kettős állampolgárságára vonatkozó adat (...) közérdekből nyilvános személyes adat. Ez azt jelenti, hogy a képviselők kettős állampolgárságára vonatkozó tájékoztatást (...) maguk a képviselők, mint közfeladatot ellátó személyek is kötelesek bárki számára megadni.”, azonban mára már módosított az álláspontján.

A legújabb verzió szerint „az országgyűlési képviselők esetében is csak a kettős vagy többes állampolgárság ténye nyilvános adat, az viszont nem, hogy az illető melyik más állam állampolgára” (miért akkor nem kettős állampolgár? nem igen értem egy külföldi minek lehet képviselő a magyar parlamentben?) „Az utóbbi napokban elmérgesedett politikai vita kapcsán felhívom a politikai élet szereplőinek figyelmét arra, hogy az ilyen adatok kiadására a képviselőket és az állami tisztviselőket nem lehet kötelezni. Már önmagában az erre való felszólítás is az emberi méltóság sérelmét vetheti fel” – magyarázta tegnap az immár cionista érdekeknek megfelelő értelmezést Péterfalvi.
@Habakuk999: Ez ökörség már ne haragudj.A szlovákok odacsaptak a cigányoknak és mi lett belőle?Tartanak valahol.Meg az ő jogvédőik nem sírták tele a világot vagy ha igen hát le se szarták őket.
A cigányság felemelkedése részben gazdasági dolog.De nagy részben nevelési is.És bizony néhány helyen kell a szigor.
Nincs arra pénz hogy ha gazsi 15x ellop valamit,akkor minden alkalommal megsimogatjuk a fejét és megkérjük ne csináljon ilyet.
Bizonyos esetekben kell az a pofáncsapás.
Gárdafelvonuláshoz van rendőr,cigányokhoz meg nincs?Itt még kurvára nem tartunk.
Nyugaton ez a kurva nagy p.c. gondolkodás vissza fog ütni.
De mi is elég hülyék vagyunk.
Miért van az,hogy nekünk csúnya nácziknak a normális cigányokkal SEMMI bajunk?
Szóval nem hinném,hogy én nem érteném a problémát.
Mondom ez legalább annyira gazdasági kérdés,mint amennyire szigort kéne alkalmazni a renitensekkel szemben.
Viszont az tény és való,hogy azokat is elő kellene venni akik a rendszerváltás után összelopták a vagyonukat.
Aztán jöhetnek az uzsorások.
Hagyjuk már ezt a jajj táborba zárják őket meg jajj dunábalövik őket hülyeséget!
@kifordított nagyanyó: Ötleted kedves uram?

A jobbiknak egy épkézláb ötlete tisztelt uram?

Egyetlen egy? Ami nem a másik gyűlöletéről szól?

Mondj ötletet, meghallgatom még ma is.

Ha jobbikos gondolkodásmódon lenne, zavarnálak el a pokolba.

Mert másnak tartalak, mint magamat.

Szóval, elképzelés az orbitális ostobaságon kívül nagyra becsült uram?

Hallgatlak....
@Habakuk999: Miért érzem úgy hogy tökmindegy mit mondok neked semmi sem tetszene?
Ha most szoci szavazóként mondanám ezt te mit szólnál?
Mert nem hiszem hogy ugyanígy beszélnél velem.
Így viszont bármilyen ötletem náczi lenne.
A többit majd dél után 5 után.
Egyelőre viszlát.
@a szív fészkei: Én nem tudok olyan stílusosan lelket verni beléd, mint Rodeo. A zene szép.

Az élet is szép. Akkor is, ha itt szembesülünk rengeteg ostobasággal, gyűlölettel.
De szolidaritással, szeretettel, barátsággal is.

Vannak emberek, akik olyan buták, hogy nem jönnek rá arra, milyen jó is élni. Nem tudják, mennyi jót kihagynak a barom ideológiájuk miatt.
Ő dolguk. Harcolni kell ellenük, hogy a jövő nemzedéke ne egy megkeseredett, gyűlölködő országot örököljön tőlünk.

Elsősorban a családon belül, mindenkinek a családjában.
Látod, mi zsidót se láttunk nagyon sokáig, cigányt igen, de tudtubk, tudunk barátok lenni. Katolikusak voltak a családjaink, mostanában már egyre inkább ateisták vagyunk.

Ugyanakkor a fiam azon gondolkodik, hébert vegyen-e fel második szaknak az egyetemen vagy hindut, mert van ráérő ideje.
Én büszkén vagyok Spurs drukker.:)
És sok országban sokféle nyelvet beszélő barátunk van, akikkel mindig szót tudtam érteni.
Magyarokkal sajnos nem mindig.
Ismerőseink - egyébként diplomás és intelligensnek is nevezhetnénk, ha nem lenne ordas nézete - fia bőszen zsidózik.

Nem vagyunk intelligens nép. Buták vagyunk, szegények, irigyek, sokszor becstelenek.
Uraink felelőtlenek, illetve érdekük a gyűlölködés fenntartása.

Értelmiségünk gyenge és határozatlan.

De akkor is szép az élet, ne hagyd, hogy buta surmók tönkretegyék.
Nem vagy egyedül itthon sem.
@kifordított nagyanyó: Nem érted.

Tudom, hogy megkeseredett szoci szavazóból lettél jobbikos.
Nem ez a lényeg.

Eljutott a Jobbik arra a határpontra, ahonnan nincs tovább.
Emberiség, humanizmus, társadalom ellenes beszédét civilizált társadalom nem tűrheti tovább.

Nem azt mondom, hogy a cigányságot szabadon hagyni kell lopni, csalni, uzsoráskodni.
Hidd el, tudom, kik és hogyan élnek, mit csinálnak.

De most már nem vagyok hajlandó eltűrni uszító dumákat csomagolja is Angyal bármilyen mézesmázos mázba is, mert ez bizony a német fasizmus rémségeit idézi fel.

Én elhiszem, hogy nem gondolod komolyan ezt az egész ökör pizsamanácizást meg egyéb hózungot, Te csak meg akarod nevelni a cigányokat, mert nap mint nap szembesülsz deviáns viselkedésükkel vagy az általuk okozott károkkal.

Én rólad azt is elhiszem, hogy jó szándékból, az országot féltve nemes szándékoktól vezérelve teszed, mivel csalódtál a szocik és libsik általi semmittevésben.

Angyalról nem, Angyal hideg nyugalommal linkelgeti be uszító gondolatait, s próbálja elültetni a hozzád hasonló emberek fejében őket.

Én pl hibáztam. Azt hittem, ha egyenrangúként beszélünk a jobbikkal, akkor talán változik, civilizálódik. Nem azt teszi, hanem az udvariasságot és tehetetlenséget kihasználva egyre jobban kihozza magából az állatot.

Erre döbbentem rá mostanában. Hibáztam. Nincs derék jobbikos, és náci jobbikos.
Aki támogatja őket, az bizony neonáci.
Aki pedig nem lép fel ellenül, az neonáci támogató. Hát én nem leszek az, abban az egyben biztos vagyok.
@Fabius: csak nem te írtad? :D

Röhögd ki a Jobbikot!

Novák Előd kolosszális önégetésének van még egy további pozitív hozadéka azon túl, hogy érdek nélkül tetszik, mégpedig az, hogy bemutatta miként kell bánni a szélsőjobbal. Ha lerántjuk róluk a darutollas föveget, a választók számára is láthatóvá válik az alatta bujkáló habzó szájú bohóc.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20121201_Rohogd_ki_a_Jobbikot
@Habakuk999: Nono!Ha Angyal olyan véresszájú lenne,bizony már rég ki lenne innen tiltva az állandó zsidózás ,cigányozás miatt.
De nem is ezért léptem be megint.
Küldök neked két számot.Most ilyen hangulatom van.:
www.youtube.com/watch?v=hSWp6c86Edg
és:
www.youtube.com/watch?v=rVxcwe7EcaY
Veszekedni meg majd délután ráérünk.:))
Majd akkor esetleg meg tudjuk beszélni.
De most már tényleg megyek.
Este a másik nevemen majd jövök.
@Habakuk999: üdv \o/ eggyel több ember akinek lehullott a szeméről a hályog
@miva?: Na, hogy megnyugodj, az ultraortodoxokat ott is kurvára nem bírják, pont a jobbikosságra hajazásuk miatt. És az erőszakosságuk árt Izraelnek a legtöbbet.
Amúgy a szélsőségesek nagyon hasonlítanak egymásra, pl. a szlovák és a magyar náci semmiben nem különbözik egymástól gondolkozásmódban, stílusban, csak épp egymást gyűlölik, de kellenek is egymásnak, mint egy falat kenyér mutogatni a másikra okként a gyűlölethez.

Ám ha zsidózni kell, uszulni romák ellen, boldogan mennek karonfogva is akár a közös ellenség ellen.
@londonterminals: TE mindig nagyon jó vagy. De ha ezt mondjuk, mi hisztizük, mert semmi nem jó a finnyás zsidajának. Kurva jó csapdát gyártottak, grat nekik.
@a szív fészkei: "Húzok engedelmeddel a tengerpartra. Remélem, nem egyedül."
Engedelmeddel h ú z u n k a tengerpartra, mi ketten minimum. Megyek Veled, ha elfogadsz útitársnak, olyan kényelmed lesz, hogy felolvasónői beosztást is vállalok, hogy zavartalanul sütkérezzél.
@dávidzoli: "Tudod nem a kopasz fejről, meg a tetkókról ugrik be az embereknek a holokauszt, hanem a sárga csillagról. Ezt úgy mondják szimbólum."

Már megbocsáss de 2012-ben ez a csillag nem a holokauszt szimbóluma, hanem max. a hülyeségeteké. Sírva röhögünk azokon, akik elhiszik azt az ökörséget, hogy ebben az országban bárki is származás alapján akarna embereket megkülönböztetni vagy elvenni az életüket.

Az a helyzet, hogy az ország nagy többsége sokkal inkább retteg, mondjuk a sárga csekkektől, semmint akármilyen sárga csillagozástól.

Aki ettől retteg, az még Nováknál is röhejesebb. :)

Elég lesz csak szétnézni a színpadon, hogy lássuk egy csokorban azon csoportosulásokat, akik az elmúlt 22 évben tették tönkre az országot.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem én írtam :-)

De ezt akár én is írhattam volna:

"Az már a 2009-es EP-választási kampányban megmutatkozott, hogy riogatással, szélsőjobbozással, nácizással semmire nem lehet jutni, még akkor sem, ha kritikáink tárgya történetesen egy riasztó, szélsőjobboldali vagy náci párt. A szakértelem totális hiányára kell rávilágítani, az álszentséget kell leleplezni. És akkor a Jobbikból semmi nem marad, csak egy óriási vicc."
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Bocs, de Te zsidózol, meg cigányozol permanensen, most akkor miért gondoljam, hogy nem származás alapján teszel különbségeket?! Meg hát egy "jó emberetek" épp most akart összeírást nemzetbiztonsági kockázatot jelentő zsidókat illetően. Nem rettegek haver, csak szóvá teszem, hogy ez így nem gromek.
@Fabius: Mókás, hogy a 2010-es programjuk is tartalmazott több jó elgondolást és most is jó ötleteik és szakmai elgondolásaik vannak. Persze ezekről azért annyira nem nagyon megy a műsor a médiákban vagy a szetATV-n.
Remek emlékeztető a rettegőknek vasárnapra. Amikor egy magatokfajta demokrata (Tamás Gazsi) szépen elmagyarázza, hogy mi is az igai baj az antifasizmussal. :)

youtu.be/6gSx5pJAZm4
@dávidzoli: "Bocs, de Te zsidózol, meg cigányozol permanensen,..."

Megint butaságokat beszélsz, mivel én marhára nem zsidózok és cigányozok, főleg nem permanensen. Persze tudom, hogy neked már az is annak számít ha a "c" vagy "z" betűhöz érek amikor írok. :)

Megismétlem neked is azt, amihez tartom magam. Csodálom hogy még mindig nem jutott el a tudatodig, miközben te is nyomon követed az itteni kommenteket. Szóval:

„Senkit sem gyűlölök a származása miatt, de senkinek a bűneit nem hallgatom el a származása miatt”

Az pedig, hogy a sajátosan torz szemüvegeteken keresztül, hogy látjátok a világot és benne azokat, akik nem úgy táncolnak ahogy a Klezmert fújjátok nekik, arról egyedül csak ti tehettek.:)
Elég érdekesen fog hangzani Rogántól a dzsobbik elítélése ezeknek az előzményeknek az ismeretében:
nepszava.com/2012/12/magyarorszag/rogan-a-jobbik-tamogatasaval-lett-polgarmester.html
Ezt vajon olvassák majd a holnapi rettegők??? :)

Észbe kapott a TASZ - A Gyöngyösi-ellenes hisztéria visszaüt a gyűlölködőkre

tasz.hu/szolasszabadsag/az-antiszemita-beszed-szabadsag-resze

A jogvédőnek álcázott egyértelmű hovatartozású szervezet szerint a szólással okozott sérelmek orvoslására és megelőzésére csak a legritkább esetekben megfelelő válasz a büntetés. A TASZ kapott legelőször észbe: ismerve az állampolgárok többsége viszonyulását bizonyos tabukérdésekhez, illetve ezeknek a liberálisok általi fejbe sulykolásos kezelésével szembeni többségi ellenszenvet, a napokban kirobbantott hisztéria és hecckampány csak a Jobbik erősödésének kedvez.

Gondolkodjunk el egy kicsit: Adva van egy jó kiállású, abszolút européer megjelenésű fiatalember, aki szelíden, de higgadt határozottsággal feltesz megpendít egy olyan kérdést a Parlamentben, amely nagyon sok emberben felvetődhetett, aki egy kicsit is figyelemmel kíséri a bel- és külpolitikai történéseket. Gyöngyösi vette a bátorságot, és a cigánykérdéshez hasonlóan a szőnyeg alá söpört témát felvettette az országgyűlésben. Hiába magyarázkodik a szocion Steiner, hogy a hangzavarban nem hallották a szocik Gyöngyösi felszólalását, hiába támadja a szerinte hasonlóképpen alvó Németh Zsolt külügyi államtitkárt, minden gondolkodó ember tudhatja: azért nem volt akkor, közvetlenül az elhangzottak után heves ellenreakció, mert maguk a képviselők sem érezték ennek fontosságát. Mert Gyöngyösi semmi olyant nem mondott, amely a "kollektív érzékenységet" sérthetné. Ezt a parlamentben akkor jelenlévő képviselők és Maga Németh Zsolt is így érezhette.

Ha a liberális médiahatalom gurui nem ismerik fel iszonyú gyorsasággal, hogy Gyöngyösi Márton felszólásából mekkora ügyet lehet kreálni, és mekkora nemzetközi palávert kiverni, akkor ez a felszólalás csak egy a sok közül. Ha a politikusok nem is jöttek rá azonnal erre a lehetőségre, a liberális holdudvar igen, és beindult a mai napig tartó brutális támadássorozat: Valójában nem Gyöngyösi, hanem többségében a múltjával szembenézni képtelen, fasiszta bunkók alkotta Magyarország ellen.

A hazai és külföldi médiahiszti mára viszont azt eredményezte, hogy mindenki láthatja: a gyűlölködéstől, listázástól rettegő gyűlölködők sikeresen erősítették a velük kapcsolatos gyűlölet képet. Ebből a háborúból már most ők kerültek ki vesztesen. Lehet állítani az ellenkezőjét, lehet felhördülni, és tovább lovagolni a gyűlölet-hullámot, de ez a lufi bizony megint kipukkadt.

Politikai, vagy akármilyen más hozzáállásra egyébre való tekintet nélkül úgy gondolhatja a többség az erőszakos libsi hisztéria-hadjáratnak köszönhetően, hogy na, ez azért már sok. Az agymosottat amúgy sem érdekli, hogy úgymond zsidózott- e vagy sem Gyöngyösi Márton, a nyitott szemmel járók meg mellette teszik le a garast.

Pont azért, mert a gondolkodó ember nem szereti, ha meg akarják mondani neki, hogy mit gondolhat, és mit nem, kit kell szeretni és kit nem, kinek a fájdalmát kell magáévá tenni, és kinek a sérelmeit bagatellizálni. Meggyőződésem, hogy Gyöngyösi egyáltalán NEM vitte "rossz hírünket a világban", sőt, a szavazófülke magányában a gondolkodók ki is fogják mutatni a vele szemben érzett rokonszenvüket. Ebből pedig a patás ördögnek lefestett pártja fog profitálni.

Úgyhogy nagyon úgy tűnik, hogy a hiszti pont az ellenkezőjét fogja kiváltani a társadalom nagy részében.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Csak épp a származást és a cselekedeteket egy kontextusban említed, ez régi trükkje a fasisztáknak is.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Még valami. Nem tudom, hogy honnan tudod, hogy mit gondolok, alig szoktam kommentelni (többször kellene), de hogy ennyi energiát feccölsz kikeresni, betegelni cikkeket, dokumentumokat stb. csak hogy "lerántsd a leplet" a cionistákról, izraelről, a zsidók összeesküvéséről pl. Magyarország ellen, hát mondd meg mi gondoljak ezek alapján. Nem mintha nem lenne elég magyar származású hazavesztő, ajánlom figyelmedbe Horthyt, Szálasit, vagy hol késett Szapolyai János a Mohácsi csatából, vagy Muhinál is milyen jól működött az összefogás, nemde. Nem hiszem, hogy rettegnének azok, akik szót emelnek bárhogy a fajgyűlölet ellen, amíg lesznek, akik szót emelnek az állandó ellenségkeresés ellen, addig nem kell rettegni.
@Habakuk999: @ariel12: Még mindig nem értek egyet.
Gyerekek!Ha bárki mást szidnak a zsidókon esetleg cigányokon kívül,ti ugyanúgy felemelitek a hangotokat?
És ezt úgy mondom,hogy szerintem sem kellett volna ez az incidens (csak tudnám mit jelent de jól hangzik):)).
Tök fölösleges volt,mint az utána következő rettegés.
Ha pedig fidesz megrendelésre volt és a fideszesek is felszólalnak ellenük az ronda dolog a fidesztől és hülyeség a jobbiktól.
@Fabius: Azért a többi párt már bizonyította a "szakértelmét".
És ezek közül kevés ember van akit tartok is valamire és hiteles a szememben.
@Habakuk999: öööö segélyek egy része kajában.
Segélyosztás rendőri felügyelettel.
Adósság újratárgyalását is jó ötletnek tartom.
Viszont fogom a fejem és üvöltök,mikor a jobbikos képviselők EU-s zászlót égetnek.
Hogy kérjünk így TŐLÜK adósság átütemezést?!
@Fabius: @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Azért az tény és való hogy mindkét oldal csak negatív kontextusban (ez is mit jelent?) említi a jobbikot/gárdát.
A fidesz meg lenyúlta néhány ötletüket.
@a szív fészkei: Ez így van.Bennem is megfogalmazódott és mások is mondták.:
Ezek azért szeretik egymást,mert gyűlölik egymást.
@Habakuk999: Mifféle magyarellenes libsibolsi szöveg ez?:))
Milyen "magyar" vagy te?:))
Tudod ,én ezt úgy szoktam mondani,hogy mi vagyunk a világ legokosabb-leghülyébb nemzete.
Lehet,hogy haragszom egy másik nemzetre esetleg valamiért de tudom,hogy mi is milyen hülyék tudunk lenni.
És én is csak békésen akarok élni.
De ne toljanak az arcomba mindenféle baromságot.
Amúgy egész jó komment volt.
@dávidzoli: Azt gondold róla ami az igazság. Az pedig az, hogy szólásszabadság lévén jogom van leírni azok bűneit is, akik netán cigányok vagy mondjuk zsidók. Ez tényleg ilyen bonyolult neked?? :)

Sikerül valaha majd felfognod, hogy nem azért írom le mert cigánynak vagy zsidónak születtek, hanem a konkrét tetteiket, eszmerendszerüket vagy véleményüket kritizálom. Ugyanúgy, ahogy azt bárkivel megteszem adott esetben legyen akármilyen nemzetiségű, etnikumú vagy bőrszínű.

Észrevetted már mondjuk ezen a blogon is, hogy milyen nagyüzemben gúnyolódnak vagy magyaroschoznak az itt kommentelők (tisztelet a kivételnek) és azon valahogy sosem akadsz fent? Másrészt annyira nem ebben a világban éltek, hogy még azt sem látjátok, hogy amire most ráléptetek az pont az ellenkezőjét fogja kiváltani a társadalom nagy többségében. :)

Pont azért, mert a gondolkodó ember nem szereti, ha meg akarják mondani neki, hogy mit gondolhat, és mit nem, kit kell szeretni és kit nem, kinek a fájdalmát kell magáévá tenni, és kinek a sérelmeit bagatellizálni. Sőt, a szavazófülke magányában a gondolkodók ki is fogják mutatni a vele szemben érzett rokonszenvüket. Ebből pedig a patás ördögnek lefestett párt fog profitálni.

Szóval nincs itt semmi "náci trükk" hacsak nem az, hogy olyan miatt rettegtek ami egy nagy-nagy lufi.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Igen!
Egy bibi van: mást nem szoktak szidalmazni. Személy szerint a kurdok, örmények mészárlását is szívesen elítélem csak rajtam kívül senki sem emlegeti. Mintha nem is történt volna meg.
Mi a problémád kedves Ariel? Holnap ő is kimegy és retteg majd veletek együtt. Ha kifütyülitek őt is, akkor ismét lejáratjátok magatokat és persze a "rettegés szent ügyét".
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Nem, kedves Gábriel. Az mókás, hogy te is tízszer annyit beszélsz Izraelről meg a zsidókról, mint a Jobbik szakmai programjairól.

Pedig neked kéne erről beszélni és nem a szekta tévének meg nekünk libsiknek. Ugye könnyen belátható nekünk nem érdekünk ez. De ha ti megelégszetek az Izraelezéssel lelketek rajta. Ha picsán akarjátok rúgni magatokat az idegentőkézéssel, nosza. Én nem tartalak vissza tőle.

De azért majd kérdezzétek meg magatoktól mennyire fog ez visszaütni rátok, mikor a kampányban olyan akar majd szakmaiságról beszélni, aki eddig csak zsidózott. Eláruljam mennyire lesz komolyan véve beskatulyázás helyett, vagy kitalálod magadtól?
@Fabius: Megelőztél a fene egye meg.

épp ma reggel határoztam el, hogy ezentúl nem vitatkozom a kommentjeikkel, hanem csupán az aktuális témához kapcsolódó programjukról érdeklődöm.

A kétnevű kollega le is írt valamit fenntebb, Angyal viszont mesterien szokta elengedni a füle mellett a konkrét kérdéseket.
@Fabius: Na várj. Ez nem teljesen fedi a valóságot. Az utóbbi időben pont, hogy egyre kevesebbet estem ebbe a hibába és szerintem ezt te is látod.

Ez a poszt viszont törvényszerűen hozta magával ezt a "témát" hiszen te is írtál a zsidó témáról benne. Így ezzel kapcsolatban nem hiszem, hogy csodálkoznod kell azon, hogy összecsaptak a vélemények ezen a síkon.

Arra viszont kíváncsi leszek mikor fogja majd elérni a demokratikus érzékenységed az a tény, hogy Jeruzsálemből telcsin üzenik meg mostantól, hogy mely demokratikusan megválasztott parlamenti pártok működhetnek a jövőben és melyek nem.

Na ha van igazán mitől rettegni akkor ettől igencsak. Jövendőbeli hatásairól nem is beszélve. Orwellék sírva könyörögnének a receptért.
@Habakuk999: @Fabius: Szerintem meg pont Gábriel az aki többet tud a jobbik programjáról.
De gondolom a honlapjukon erről írnak valamit.
De én inkább érzelmi szempontból szavaztam rájuk.
Szerintetek ha Bokros visszajönne,érdekelne a programja?
Szarban lennék,mert nem tudnám kire szavazzak,Bokros vagy jobbik?
@ariel12: Ez sajnos igaz.De ebben minden érintett félnek van felelőssége.
A népirtások meg.Ha van hatalma meg nyersanyaga az elkövetőnek ,akkor mindenki kussol.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: A gond az, hogy a tetteket a származással kötöd össze, mikor egy szövegbe helyezed ezeket (mellékesen leírod, hogy zsidó, cigány, hottentotta,stb, holott ennek semmi köze az adott cselekvéshez). Példa: rühellem, mikor Viktorkát csuti cigánynak titulálják, mert független a származása, akármi is legyen, attól a sok szartól, amit csinál, ellenben a Nanoleon jó, mert egyedül rá nézve sértő, és jól írja le, hogy ő nem más, mint a "nagy előd" halovány lila bolhafingja se. A szólásszabadság jegyében-ha erre hivatkozol és így-ezután nem elég ám csak a nemzetiséget odaírni, egy ember ugyanis sokkal több mint a származás.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Én fel szoktam.
fociban is majdnem mindig a szegényebbeknek, gyengébbeknek drukkolok, kivétel a Spurs.

Ez általános emberi értékekről szól, nem zsidóról vagy cigányról.

Én pl egyszer voltam tüntetésen életemben, a baltás kiadatásakor. mert hazaárulásnak, a magyar nép becsületének elárulásának és az örmény nép szembeköpésének tartottam.
Tudnék beszélni bosnyákokról is, de ez most nem olyan fontos.

A cigányság problémáját szerinted megoldja a segélyosztás ellenőrzése? Szerintem nem.

helyreáll tőle a magyar cigány gyerekszületések egészséges aránya? Ugye nem.

Több cigányember fog alkotó munkát végezni? Ugye nem.

Kevesebb lesz a cigányokra jellemző bűnözés? Ugye nem.

Oktatás. Nevelés. Egészségügyi felvilágosítás. családtervezés, ha szükséges negatív anyagi ösztönzéssel. Munkahely teremtő programok.
nem kapirgálás az árokparton.

Ezeket miért nem írtad?
Mert ilyesmire lenne szükség. Sziszifuszi nap mint nap tartó apró lépésekre.

Szóval hidd el, nem azért nácizok, mert az nekem olyan nagyon jólesik, nem érzem magam jujjdeértelmiségiliberálisvagyokvédemavilágbékét hirdetőnek.

Csak útálom az ordast. nem a farkast, mert az szabad és büszke.
Hanem a csak csapatokban és csak sérült gyengékre acsarkodó hiénákat.
Nem hiszem, jó neked közéjük tartozni.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Tévedsz. Angyal megkeresi az aktuális hivatalos állásfoglalást, soha nem a maga gondolatait mondja.

Te az előbb legalább vetted a fáradtságot, gondolkodtál, aztán leírtál valamit.

Angyal is képes ilyesmire a MALÉV siratásakor tök normális volt - ez a "szerencséje" -, csak jól titkolja.

Amúgy meg a hivatalos pártideológia becopyzása a szememben nem jelent emberek közötti vitát, ha akarom, elolvasom.

Angyal, nem írom külön ugyanezt neked is, sértésnek fogom fel, ha kérdezek tőled valamit, akkor linkek tömegét teszed be a véleményed helyett.

Erre nem vagyok kíváncsi.
@dávidzoli: Tehát amikor a 26 éves többszörösen büntetett előéletű O. Sándor és népes családja tömegverekedésbe keveredik,akkor te nyilván szőke kékszemű sváb bevándorlók leszármazottaira gondolsz.
@Habakuk999: Ahogy észrevettem rodeo sem szereti a zsidókat,amerikaiakat őt mégsem ítéli el ezért itt senki.
@Habakuk999: Ezért írtam,hogy legalább annyira gazdasági,mint nevelési kérdés ez.
Segélyosztás.Szerinted az jobb,mikor a cigányok üvöltöznek ha késik a segély,hogy:A magyarok már megint nem dolgoznak?
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nekem is komoly vitáim voltak Szívvel a gázai konfliktus apropóján.
Mert ott pont a palesztínok halnak többen.
de Szív, aki gondolom kellőképpen kiakadt, nem kezdett engem sem lenácizni.

Vajon miért? mert ahogyan Rodeo sem, én sem a zsidókat mint világbűnöseit tettük felelőssé?
mert nem utáljuk őket zsigerből?

Nem keverendő össze szerintem az általunk hitt igazságok kimondása a konkrét események kapcsán a rasszizmussal.
és nem kell félni nemszeretem dolgok kimondásától sem.

ha valamiben, ebben az egyben igaza van a jobbiknak. van cigánybűnözés. akkor is ha jönnek a mélyen tisztelt hölgyek kivont karddal védeni a védhetetlent.

Az elmúlt évtizedek közös bűne a problémák illedelmes szőnyeg alá söorése.
A jobbik egyetlen érdeme, hogy a problémákat a közéletbe besodorta. Ugyanakkor megoldása nincs, így nem marad más lehetősége továbbélése érdekében, mint az uszítás, a gyűlöletkeltés, a radikálizálódás.

ebből én köszönöm szépen, nem kérek.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ha már sugalmazod, hogy kikre kellene gondolnom, hadd említsem meg Bajnok néven közismert, illetve B. Ferenc, valamint P. Zoltán többszörösen büntetett előéletű urakat, valamint I. Krisztina prostituáltat, akik rendszeresen együtt mutatkoznak és kifogásolható tevékenységet folytatnak. De vajon kikre gondolunk (urambocsá, milyen származásúak) a fent nevezett urak és a hölgy. - jelzem, létező személyekről van szó a megfejtéseket válaszban lehet hozzám küldeni
@dávidzoli: Rosszul látod. A baj pont azzal van, hogyha mondjuk Izrael politikáját kritizálod akkor egyből lenáciznak. Szerintem elég világos a képlet.

A végére még egy költői kérdés. Mi lett volna ha a magyar parlamentben egy képviselő széttépi a Tórát??? (gondolom csak jobbikos lehetne)

"Ocsmány könyv" - Újszövetséget tépett szét egy zsidó képviselő az izraeli parlamentben a Wallenberg-napon

nemenyi.net/default.asp?Location=_arc&SID=0&AID=0&Direkt=102231&offsetlo=0
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: A szerző: Hering József – Kuruc.info. Rosszul emlékszem, hogy azt mondtad, nem idézel a kurucifótól? Amúgy van különbség egy ország politikájának kritizálása és a jobbikos összeírási javaslata között.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Hehe. Okos fiú vagy Géb, kaptál egy tanácsot szerintem tudod mit kell kezdeni vagy nem kezdeni vele.
@Habakuk999: Azért ebben egy kicsit benne van hogy ha jobbikosként mondom akkor te is másként reagálsz.
Nálunk a zsidó családtag mondja az összeesküvés elméleteket.Neki másként reagálsz ha tudod hogy zsidó.Szerintem.
@Habakuk999: Izraeli dolog engem spec hidegen hagy.
Esetleg ha jönnek az arabok és ők körbeatomozzák a környéket azt megköszönném.:))
Azoktól jobban tartok.
@dávidzoli: Ja igen és a képet is a kuruc csinálta Photoshoppal ugye??? :) Látom paranoiád határtalan.

Izraeli portálok oldala jó lesz, hogy elhidd eredeti a hír?? :)

www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4257174,00.html

www.jewishjournal.com/israel/article/israeli_lawmaker_michael_ben-ari_rips_up_throws_out_new_testament_20120718

Amúgy feltűnt, hogy e lényegi kérdésre nem válaszoltál? Szóval mi is történne ha a magyar parlamentben egy képviselő széttépné a Tórát??
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: @Habakuk999:

"Szerintem meg pont Gábriel az aki többet tud a jobbik programjáról."

Éppen ezért kezelem másképp, mint az orkokat szoktam, és ezért engedtem vissza. Azt nem bánom, ha megjelenik itt az is amit a Jobbik a társadalomról gondol, de azt gondolom ami itt feljebb lezajlott az túl megy a tűrésküszöbömön.

A vérengzés elmaradása kizárólag annak köszönhető, hogy nem voltam tegnap gépközelben. Ez azért nem baj, ha a jövőre nézve világos mindenkinek.
@Fabius: Ha már itt tartunk.Nem lehetne ezt a tahótlanítást átnevezni.Mert ugye mi van ha egy tahó akar tahótlanítani?:))
Mondjuk ez már tényleg sok volt.Már ami a parlamentben történt.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten is.

tök mindegy zsidó, magyar, szlovák vagy bantu.
@Habakuk999: Akkor az jó,ha nem azt nézed ki mondja hanem hogy mit mond.
Mára ennyi.Még dolgoznom is kell.:))
Na jóéjt.
@Fabius: A parlamenti kijelentést követően nem várhattunk mást ebben a témában.

Nekem tanulságos volt a tegnapi nap.
Szerintem jobb, ha nem szórod ki a népet, csak nagy görénység esetén. De ez a Te dolgod.
Akkor is, ha én pl kifejezetten utálom, amikor mittudomén egy kesznyéteni ügy harmadik kommentje már zsidó összeesküvésről beszél.

Most hallottam, hogy az uniós országok között utolsók lettünk tolerancia teszten.

Nem árt gyakorlatozni egy picit. A Varánusz erre kiváló lehetőség.:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Jajj! nem válaszolt a lényegi kérdésedre! Szeeeeeegééééényke! Tegnap te mit műveltél velem, okostóni? Most akkor végre válaszolsz, vagy ez a 24 óra is kevés volt, hogy ki gyere ebből?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: És? Mi volt a reakció? Mindenki tapsolt, vagy lehülyézték?
@ariel12:

GyF-nek aligha a meghirdetett közmunkaprogram a felelőssége (még a felvetés is nevetséges, hogy hirtelen ettől kezdve látta volna a magyar közvélemény "ingyenélő hordának" a cigányságot), az már inkább, hogy meg sem próbáltak a Jobbik ellen jogállami eszközökkel fellépni, mert a nácizástól nagyobb politikai hasznot reméltek.

A Jobbik a magyar politikai "elit" ócska opportunizmusának a terméke.
@Dr.Zomboss: "És? Mi volt a reakció? Mindenki tapsolt, vagy lehülyézték?"

Hogy hogy mi volt, hát nem tudod? Rá pár napra őrületes giga tüntetést rendeztek a Kneszet elé, miközben Áder minden nap felhívta az izraeli államelnököt, hogy oszlassák fel a Há-Ihud Há-Leumi (Nemzeti Egység) nevű parlamenti pártot, akinek képviselője elkövette ezt a kirekesztő cselekedetet.
@Dr.Zomboss: Ne zavarjon, hogy többször is válaszoltam. A baj ott lehet, hogy nem azt írtam amit szerettél volna hallani, erről viszont már nem én, hanem te tehetsz. :)

Na szóval ha már a kolléga nem válaszolt, kíváncsi vagyok a te véleményedre. :))

Mi is történne, ha a magyar parlamentben egy képviselő széttépné a Tórát??
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Pályinkás Puffy rendre intené és pénzbüntetéssel fenyegetné az ez ellen hőzöngő (ajvékoló, hogy jobban értsd) képviselőket.
Én meg azt kérdezném, ez mikor történne meg? Netán akkor, mikor a kormány megszavazná, hogy Simlicska Lajost és barátait bízza meg az államvagyon kezelésével? Mert ugye ez a zsidózás pont arra volt jó, hogy elterelje a figyelmet a választási törvényről. Érdekes.
@Habakuk999: Ha elmondanám meg kéne,hogy öljelek.:))
Azért az tény és való,hogy ha a keresztényeket/kereszténységet szidják valahol,nincs ekkora felháborodás.
@kifordított nagyanyó: "Ma kezdődik az adventi időszak, amely Krisztus születésének ünnepéig, karácsonyig a várakozásra és a bűnbánatra szólítja a híveket. A templomokban országszerte advent első vasárnapjának liturgiáját tartják. Országszerte sok helyen tartanak ünnepi gyertyagyújtást advent első vasárnapján. Budapesten a bazilikánál Rogán Antal V. kerületi polgármester, a Fidesz parlamenti frakcióvezetője mond köszöntőt, majd átrándul egy másik "tolerancia, béke, szeretet, és egyenlőség-rendezvényre" beszédet mondani. Biztosan véletlenül a keresztény vallás e fontos ünnepén rendezik meg Magyarország történelmének legnagyobb cionista tüntetését, amelyhez szombat estig 27 magyarországi szervezet, szekta, jogvédő csoport, hitközség, páholy-charta, hálózat, más és egyéb csatlakozott. A toleranciabajnokok a neonáci varázsszóval hirdették meg a megmozdulásukat, csakhogy mára már a megszokott, elcsépelt és kiüresített minősítésekkel a társadalom igen kicsi szeletét lehet az erdőbe vinni. Itt egyszerűen azok kreálnak brutális ellenség képet, és húzták meg a legnagyobb társadalmi árkot, akik kifelé mutatva pont a megbélyegzéstől rettegnek. Hangsúlyozottan: Kifelé és mutatva. A rettegéscirkusz valójában egy hűségnyilatkozat és megerősítés egy olyan állam irányába, amelynek brutálisan erős uralkodó pozíciói most rendültek meg a világban. A rettegés, a siránkozás álarca mögött ott a demonstrálandó erő, amit különböző megmozdulásaikon már megmutattak: "Nácik kifelé, mi vagyunk a magyarok!"
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Menj a pokolba Angyal, és nézd az atv-t így advent első vasárnapján!

Rád fér.
@Habakuk999: Nézem és jókat röhögök. :) PLd. ezen: "Rogán táblát akasztott a gonoszság nyakába...."

Sosem fogják megtanulni, hogy miért tartunk itt. :(
@félázsiai nemecsek ernő áruló:
A BBC Israel Palestina Time Line szerint az 1947-es alapítás után, de már előtte is az izraeli hadsereg ill. annak elődje, rengeteg erőszakos cselekményt hajtott végre, hogy megtisztítson palesztin területeket a további telepesek számára. Nekem Izrael eléggé aggresszornak látszik, és tudom, hogy az arabok sem ministránsfiúi ártatlanságukról híresek, de azért Izrael rendesen benne van a dolgok ilyettén való alakulásában.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Jajj! hogy a TASZ! nahát! Akkor az is hiteles a TASZ részéről, amit a 60i cigányokról mondott? Vagy a TASZ addig barát, amíg a szánk íze szerint beszél?
Na! a hatvani romákról mi a véleményed, ha már a TASZT ide citáltad?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Rettegéscirkusz? MUHAHA! Kit akarnak célzottan likvidálni?
süti beállítások módosítása