Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.11.29. 06:07 Fabius

Még Sokkal Jobban Együtt 2014

Mesterházy Attila azt álmodta, hogy ő lesz a bajnaigordon.  Hogy ezt tudatmódosító varázsgomba, vagy az MSZP felemeléséréért kifejtett kétéves erőlködés hatására fellépő agyi károsodás következtében álmodta, azt a Kökény Mihály vezette tudóscsoport most próbálja kideríteni a Szekeres Imre leheletével fertőtlenített, könyökhajlatból levett vérminta alapján. Trubadúr Ati addig is kipenderült középre és értesítette a kedves közvéleményt, hogy őszerinte össze kéne fogni. Mert őbenne ez így most fölmerült hirtelen, mint elempés képviselőben a pártszakadás. Szét is küldte a meghívót mindenkinek akik nem akarják a zsidókat összeírni, és magukban sem bólogatnak a gondolatra, plusz megnevezte a segédeit, ha már így lendületbe jött:

Veres János. Szekeres Imre. Kovács Pinológus László. Hiller István. Kiss Péter. Szanyi Tibor. Baja Ferenc. Havas Szófia. Kákosy Csaba. Kökény Mihály. 

Igen, jól érted nyájas választó. Ez nem azok névsora akiket nyugdíjba küldtek mert felfogták, hogy pont miattuk csináltatok kormányzó erőből tíz százalékos középpártot az MSZP-ből legutóbb. Ez a névsor eredménye A Nagy Változásnak, amit 2010 tavasza óta hazudnak bele az arcodba. A lista maga az önbeteljesítő jóslat, amit ortodox schifferisták és jobboldali megmondóemberek "ezek jönnek vissza, ezek bazmeg" - jóslatként hajtogatnak Bajnai színrelépése óta. Megtettétek nekik a szívességet és igazoltátok, bizony van mitől félni itt mindenkinek Orbánékon kívül is. 

mesterházy-szövetség.gif

Ha csak az volt a szándék, hogy az egyébként is meghasadó LMP-t állítsátok be összefogást szabotáló bűnbaknak az év végére, mert erre a névsorra a reakció több, mint kiszámítható, még az is a jobbik eset. Bár ebben az esetben egyetértek Schifferrel és mindenkivel aki nemet mond, valahol mégis megérdemlik a szopórollerre való felkapaszkodást. Ha egy hete leülnek tárgyalni Bajnaival a schifferizmus dogmamalmának pörgetése helyett, akkor most megerősödött tárgyalási pozícióban, bűnbakká tehetőség nélkül állnak, és a támogatottsági mutatójuk sem szabadesésben zuhan a bányászbéka segge alja felé, ahogy az a friss Tárki felmérésből számukra is kiderül. Az E14-hez csatlakozniuk még most sem lenne késő, de ez kb az utolsó utáni pillanat amikor ezt a szocikkal szembeni előnyszerzéssel még megtehetnék. 

Nagyobb baj, ha ez a lista tényleg komoly. Mert abban az esetben Orbán rajtunk ragad, haverek. Ha van valaki akit Kusza Szemnél is jobban utálnék a gazdaság romjai fölött kóricolni, az Veres János. A listás jómunkáskáderek már bizonyítottak, ők stabilan az "elmúttnyócévet" tudják, és akkor is így van ez, ha nem feltétlenül ugyanazt értem rajta én, mint a sokat hangoztató jobberek. De attól sokkal több kell, új kell, változás és megújulás kell, nem ez a rátok rohadt, lejárt szavatosságú valami. Arról nem beszélve, hogy ismét kihagytok az összefogás képletből valamit: minket

Igen, minket, akik nem szeretünk titeket és nem egyezkednénk veletek, ha Orbán választási rendszere miatt a kormányváltáshoz nem lenne muszáj. Hangoztatjátok, hogy a szocik egymilliós tábora nélkül nem lehet kormányt váltani, ami trendforduló nélkül lehet igaz. Csak az a rossz hírem van, pubik, hogy kormányt váltani nélkülünk, a képlet másik serpenyőjében lévő bizonytalan, vagy pártszimpátiával rendelkező, de arról az E14 és a céljai miatt lemondók tábora nélkül sem lehet. Mi pedig nektek sem félünk kimondani amit az LMP-nek is kimondtunk: lófaszt, gyerekek! Ezt így nem! 

Számunkra ugyanis ez a választási szövetségesdi a kormányváltásról, és az ezért kényszerből meghozott kompromisszumokról szól. Bajnai vállalható közös nevező, aki teljesítmény alapján mér kormányokat az közé és közétek nagyon nem tesz egyenlőségjelet. A gondolat, hogy rátok is szükség van a kompromisszum legszarabb fele, mégis azt mondjuk legyen tárgyalás. Csak éppen nem mindegy kikkel álltok oda. Ugyan szeretnétek de nem felejtünk, a mostanában sokat hangoztatott "ők legalább nem bontották le a demokráciát" bármire ráhúzott gumimentség sajnos nem okoz mindenkinél teljes amnéziát. Emlékszünk, hogy  ugyanezek az emberek szabotálták el már a megkésett válságkezelést is 2008 október és 2009 áprilisa között, ők feküdtek keresztbe bárminek amiről úgy vélték a szükségszerűsége ellenére további szimpátiavesztést okoz, és ők nyírták ki a saját miniszterelnök pártelnöküket, gondoljunk mi róla bármit. Nincs kétségünk, hogy ezt akár Bajnaival is habozás nélkül megteszik, ha érdekük úgy kívánja. 

Tényleg azt hiszitek ezekre az arcokra rábízzuk az Orbánék utáni romeltakarítást? Ti vagytok ennyire hülyék, vagy minket néztek annak? Rájuk egy döglött szamarat se bíz itt többé senki, nem egy szükségből összeállt szövetségben az egyensúly megőrzését, és az ország tatarozását. Ahhoz ugyanis nem értenek, ezt már bizonyították. Úgyhogy addig stimm, hogy a szükség nagy úr, szükség van rátok, de nem ilyen áron. Ha szerepet akartok takarítsatok a szereplők között. Különben lófasz lesz itt és nem kormányváltás. 

958 komment · 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr844932870

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Akar-e futball arénát a Mediterrán-lakópark mellé? 2012.11.29. 20:12:53

Dr. Vas Imre alpolgármester javaslatára, a képviselő-testület többsége 27 millió Ft + ÁFA összegű kötelezettségvállalásról döntött egy új futball stadion építésének tervezési költségeire. A stadion az alpolgármester az elképzelései szerint közvetlenül...

Trackback: MSZP: váltani, önvizsgálat nélkül? 2012.11.29. 18:38:41

Az ország válságos politikai helyzetének újabb szcénéje tárult fel előttünk tegnap. Az előképet az LMP ledarálódása, Róna Péter sértődött távozása jelentette. Mindennek drámai alapját pedig az Orbán leváltásához szükséges összefogás iránti igény, az ab...

Trackback: A panoptikum titka 2012.11.29. 16:52:50

Bizonyára sokan kíváncsiak rá, mi zajlik a politikai élet hol piros, hol narancssárga színfalai mögött. Titkos búvóhelyeken zajló találkozók, még titkosabb megállapodások és rejtélyes összefonódások. Itt semmi sem az, aminek látszik. Az Elvarázsolt Kas...

Trackback: Milyen Viki? Aki az országot tönkreteszi! 2012.11.29. 12:49:24

A Népszava címlapon vágott vissza a békemenetes óriásplakátok és buszmatricák miatt. Nem volt nagy kihívás, hiszen a közpénzekkel tömött kormányzati kommunikációs stáb által feladott labda nem szállt túl magasra. Az első képen a Népszava november 26-i ...

Trackback: Az indexes újságíró esete az ötig számolással 2012.11.29. 12:48:14

Herczeg Márk úgy rákoncentrált a főnökétől kapott feladat megoldására, Mesterházy pikírt ekézésére, hogy képtelen volt ötig elszámolni az írásában: * * Az látszik az Indexnél, hogy a fiatalok eddig is igyekeztek majmolni a kiszemelt áldozatai orrát utá...

Trackback: MSZP: Vakság, rivalizálás, vagy egyszerű alkupozíció? 2012.11.29. 11:05:38

Tegnap az MSZP nevében Mesterházy Attila pártelnök is megtette nyitólépését az Együtt 2014 által felállított sakktáblán. Maguk is együttműködésre, ellenzéki kerekasztal felállítására szólítják fel az Orbánt leváltani igyekvő erőket. Természetesen úgy, ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.11.29. 10:15:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Spániel:
Meg ám... Ebben a MAGÁNszférába ez aprópénz volt... :))
Nem voltak rászorulva, ellentétben más területekkel.
Ami pénznek a 20 százalékát "visszaforgatták".
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: apróóóópééénz a fogtúúúrizmus népszerűsítésére?
Úgy fellendült a fogtúrizmus, hogy már reptéri túristát is tudnak venni.
@Fabius: Írod, hogy "Ha van valaki akit Kusza Szemnél is jobban utálnék a gazdaság romjai fölött kóricolni, az Veres János."
És ezt most miért is?

Ha csak tizedannyi ordenáré hazugságot és nyilvánvaló ostobaságot össze tudnál gyűjteni a Verestől, mint amennyit a Kuszától hallottunk az elmúlt két évben, hitelesebbnek érezném ezt a mondatodat. ))
@Spániel:
:)
Megcsinálták ezt már nagyon ügyesen, az állam nélkül, sokkal hatékonyabban.
Van olyan ügyfelem, akinek 10(+2 készül) székes rendelője van... + 4 máshol...
Kőkemény országmarketinget csinál már 10 éve!
@rodeo36: Drágám, a görögöknek addig nem volt baja Goldmann Sachs-szak, amíg épültek hitelekből a stadionjaik az puccos olimpiára, amíg tizensokadik havi zsé csorgott be a zsebecskékbe a nem éppen protestáns hevületű és minőségű melókájért, amíg minden házat félbehagytak, ne kelljen érte adót fizetni, - de eléggé kényelmesre, tágasra, idegenforgalmasra voltak azért azok fazonírozva: laktam ilyenben Korfun - amíg tehát, ment a szekér a nem túlmegfeszített munkából és hedonból. Miből gondolták, hogy akár a Goldmann akár más mocsokszemétbank ezt örökké tűri?

Ha én ott megzabbantom a moussakájukat rendszeresen a csehóban és nem fizetek: mert miért kéne, jobbra is tudom elbaszni a pénzem, egyben kiengednek a kócerájból? Na ugyi.
@Knósszosz: Köszi. Van benne valami. Búcsúzásként küldök még egy élvezkedni valót. Hangerőt told a maximumra, én padlót fogok tőle. :)

youtu.be/EhQ1XmUjIUI
@Kowalski, helyzetjelentést!:

"Szerintem ezt túlkombinálod. :)

1. Ez örvendetes, de ennyi, így is fogadták a címzettek.

Azt nemtudjuk, hogy a valodi cimzettek, vagyis a kozvelemeny hogyan fogadta. Az hirek, a tv-s vitamusorok, es az ilyen blogok alapjan alakul ki.

2. Naná, de azért az kérdés, hogy ezt be is veszi-e nekik bárki.

Igen, ez a kerdes. De ha meg sem probaljak, nem is nyerhetnek rajta. Marpedig szerintem ezzel kevesbbe veszithetnek, mint amennyit nyerhetnek. Max maradnak azon a szinten, ahova most is merik oket. Am a mostani helyezkedes soran ez volt kb. a legjobb, amit tehettek, illetve hajlandoak lennenek megtenni.

3. Az LMP kibuktatta magát ebből a játszmából, innentől többé-kevésbé érdektelen.

Javareszt egyetertunk, de nem teljesen.
Ugyanis az LMP meg igy is az ellenzek MASODIK legnagyobb intezmenyesult(?) ereje (ami azt hiszem elegendo kritika az ellenzekrol), vagyis a nagy kalapba hozott 7-10%-nyi "biztos" szavazo normalis korulmenyek kozott valamekkora sulyt adna nekik a targyalasok soran. Majd meglatjuk, hogy a mostani
esemenyek hogyan valtoztatjak ezt, de feltetelezhetoen negativan.

Es szamomra ertheto, hogy egy ilyen politikai helyzetben MA egy pillanatra sem akar engedni Schiffer tokeinek szoritasan, aki meg mindig az elmultnyolcevnel, a Gyurcsanyahibasnal, es a COF Bajnai=Gyurcsany szlogennel tart (itt nyilvan az elsore utalnek a szocikkal kapcsolatban).

4. Ez egyszerűen nem így van. Tárgyalódelegációkról beszélünk, nem jelöltekről.

Akkor viszont el kene donteni, hogy mekkora fontossaga van egy ilyen TARGYALO delegacionak!
Ha nem sok, vagy semmi, akkor mire a nagy hoborges (nem feltetlenul reszedrol) a nevek miatt?!
Mint irtam, bar ezt a dolgot nem fejtettem ki bovebben, hogy maga az egesz megmozdulas csak porhintes, potcselekves. Ugyanis egy ilyen fajta targyalas aligha kivitelezheto, hiszen a Bajnai-fele oldal (a szavazokat tekintve) meg aligha all keszen ra.
@Knósszosz: Na életem, ebben kurvára nem értünk egyet. De nem szóltam bele a kölykeim barátkozásában, bíztam abban mindig, hogy van egy etalon, és ez alapján nem tévednek nagyot. Ha pedig igen, majd rájönnek. Eddigh így volt IRL.

Tudod, hogy ideböfög - rendszeresen és borzasztóan következetesen - félelmetesen ocsmány dolgokat, pláne bekopizva, mert ahhoz is gyáva, maga írja le magától, aztán jön a mosolyjel és beszélgessünk a repcsikről - kicsit átlátszó taktika nekem.

Én próbáltam vele szót érteni, tudod, nem zsigerből beszélek most. De nem megy. A mártírjaim emlékét nem mocskolhatom ezzel.

Amikor Gábriel haverod kiment a férjemékhez a Kunigundába, gratuláltam neki, de semmi nem változott, ugyanolyan, mint volt előtte.

Még ő magyarázta Gyöngyösit és küldi a böfögényeit, pedig látod, nem válaszolok. Ezzel leginkább magát alázza, engem nem tud.

Mert mivel tudna? Hát azzal ami nekik szitokszó,nekem dicséret. Én zsidó vagyok, ezzel ő nem tud lestigmázni. Liberális és baloldali is vagyok, ezt sem szégyellem,akármilyen divat itt erre hányni Magyarországon és néha itt is..

Leszbikus nem vagyok :-DD, a pasikat nem adom, de minden jogom viszont heteróként szívesen odaadnám a melegeknek is, éljenek vele, lehessenek házasok, bármi, ahogy én. Voltak bajaim romákkal, loptak meg de amit a Jobbik művel a révükön, attól okádok és hiszem, nem a masírka a megoldás.

Van egy pont, ahol ki kell mondani, hogy ezt ne, amit ő terjeszt.
Hacsaturján rég eljutott ide, én még vártam, hogy talán, tényleg nem olyan veszélyes. DE.

Igaza van az anarchistának, aki a faskókról beszélt a videóban.
@Trompf:

"Civilek jelölték (pl Schiffer), és az SZDSZ segített."

Ne ertsuk felre a dolgot!
A szadi azt mondta, hogy NE LEGYEN PARTPOLITIKUS az allamfo. Es ELORE megmondtak, hogy Szili, mint kormanyoldali jelolt eseten nem szavaznak.
Vagyis targyaltak volna egyeb szemelyekrol, am GYurcsany keze meg volt kotve, mert a szocik szinte kozfelkialtassal Sillyt akartak Elnoknek, mert Katika ugy erezte, hogy a politikai szamarletran megerdemli, hogy a legfelso fokra lepjen.

Mellesleg epp emiatt a huzas miatt nem tud nekem szimpatikus lenni Schiffer.
@a szív fészkei: A vélemény szabad úgy mint másoknál is. :)
@a szív fészkei:
Grrr!!!
A motor dögöljön meg, majd holnap újra.
K annyát neki!
Amúgy egyetértésemet foglaltam szavakba, de elbaszta a köcsög teknika.

Jó éjt!
Sajtónyilatkozat
A Kanadai Magyarok Országos Szövetsége (KMOSz) megrökönyödéssel vette tudomásul Gyöngyösi Márton országgyűlési képviselőnek az Országház november 26-i plenáris ülésén elhangzott kijelentését, amely szerint itt az ideje “hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a magyar Országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára”.
A kanadai és egyetemes emberi értékek tiszteletben tartásának szellemében, a Kanadai Magyarok Országos Szövetsége határozottan elítél minden faji, vallási, vagy etnikai alapú hátrányos megkülönböztetést, valamint az antiszemitizmus minden formáját. A KMOSz minden embert egyenlőnek tekint s e szellemben kíván mindig, mindenkor kiállni minden hátrányos megkülönböztetést szenvedő ember vagy közösség mellett.
A Kanadai Magyarok Országos Szövetsége Kelt Ottawában, 2012 november 28-án.
@Trompf:

"Pedig ha megértenétek ezeket, akkor tudnátok, hogy normális igazi demokrata, nem segít soha az MSZP-nek, Fidesznek, Gyurcsánynak visszakerülni a hatalom közelébe."

Nagyon megkoszonnenk, ha megnevezned, hogy akkor a NEP, a szavazok megis kit szeretnenek olyan nagyon a hatalom kozelebe!

Az LMP bejelentkezett erre a poziciora, de nem sokra futotta neki. Most pedig 17 honappal a valasztasok elott nem igen latok olyat, akinek olyan huuuu de nagy eselye lenne egy tiszta, szeplotelen, demokratikus kormanyt (lehetoleg 2/3-dal a mocsok eltakaritasara) alkotni '14-ben.

Kerlek segits!
@Mr. Waszabi: Igazad van, meg kellett vásárolni az egyetértést a hason keresztül.
@jo20000:

"Sólyom a jelenlegi perspektívából nézve kifejeztten pozitív személyiség."

Ez egyszer igaz. Ha ezt olvasod, akkor korabban mar reszletesebben olvashattad a velemenyemet Solyomrol.
Oppá, sikerült sokak vágya, tahótlanítottam magam, mert nem látszom. Mi csináljak?? ;-DD
@a szív fészkei:
Legfelül van egy hatástalanító gomb, baloldalon!
@Spániel:

"meggyőztél. De ez az övön aluli még visszaüthet nekije. "

Szerintem sokat nem veszithet, es nem is fog.
Mert azt latni kell, hogy bar Fabiusnak igaza van a valtozas hianyaval kapcsolatban a szocikat erintoen, am a szavazok bar lassan de novekvo szamban hajlandoak elviselni a szocikat. A tendencia jol mutatja, hogy bar kormanyvalto hangula van, de a szocikkal szembeni ellenerzesek a szavazok javat visszatartja a szocikra szavazastol. Akik viszont mar beszavaznanak rajuk, aligha egy ilyen machinaciotol hagynak oda oket.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Kösz, sikerált. :-DD Addig lám már itt teljesítettem többek freudi vágyálmát.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Mi fizetjük őket. Csak tudnám, mibul???Mennyi a kanadai dollár most? Aha, 225 körül. Jézus, ennyibe kerülnek? Francba.
@a szív fészkei:
Megzabálta a rohattmotor, amit írtam.
Pedig wörbe szoktam csinánni, aztán smitt módszer. Most elbasztam.
Megírtam mit gondolok arról, amiről beszéltünk.
Ha nem haragszol holnap ezen a felületen fejteném ki újra, nem lenne tisztességes Gábriellel szemben,hogy priviben írjam meg.
Jó?
@a szív fészkei:
Ugye??? Szórod a zsét...
Bezzeg Piktor alapítványt tesz az amerikai magyarokért! Rá is lehetnek szorulva.
Nálunk meg nincs pénz az iskolák fűtésére, szénszünet, mint a háború idején.
@Knósszosz:
Wördölsz? Ne'ba!
Ne igyá'annyit, akkor pontosabban írsz majd! :))
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
De egy mocsok vagy b+!
Én azé wördölök, hogy ne bassza el a motor egy sec alatt, amit írok.
Felfogtad?
Te, IT barbár-:))
@Trompf:

"Azért ettől egyszerűbb a képlet.
Nevezetesen aki az MSZP-vel összeszűrte választásokon a levet az mostanra kiesett a parlamentből. (Igen az is, aki a Fidesszel összeszűrte)
Mert az MSZP ha hazudik, akkor azt elnézik nekik, várják is, tudják is hogy hazudni fog, csalni fog, lopni fog, ahogy szokott.
Ahogy a Fidesz is."

Szerintem ez elegge altalanosra sikeredett.
A fidesz valoban apritotta a koalicios partnereit (MDNP, FKGP, MDF).
A szocik nem annyira (pl. 2006 szadi).

Ezzel egyutt a politikaban nemzetkozileg altalanos, hogy a kisebbik koalicios partnert jobban buntetik a szavazok, mint a nagyobbat.

Azonban ketsegtelen, hogy az MSZP igyekezne az LMP-t "jol idomitani"...
@Knósszosz:
VÁGÓLAP!
Mazsola.
Nem kell annyit fecsegni különben sem...
@Knósszosz: Persze, ahogy akarod. Csak egyet érts meg: lehet aranyos, drága kedves cimbi egyébként. De ezeket az elveket vallani, támogatni nekem sajna kizáró ok haverkodásra.

Goebbels is családját szerető aranyos apuka lehetett. Elhiszem. Láttam Eichmann elfogásáról filmet, na ő is hogy szerette a családját, ki is domborították benne. Biztos mindenkinek vannak emberi vonásai is. De én nem akarom ezt megkeresni, nekem hálisten vannak olyan ismerőseim, barátaim társaim, akiknél ebben nem kell megalkudnom.

Hogy én hová helyezem a hangsúlyt egy kapcsolatban, azt én döntöm el. Én nem baszogatom őt, sajnálom, hogy ilyen mentalitásra szorul, hogy náci eszméket vall, terít itt szét. Ennyi. Akit ez nem zavar ennyire, az meg cseveg vele, csak ezen a kis heppjén átugrik éppen. Nekem ez nem megy. Annyira nem érdekelnek se repülők se mások.

Nálam jobban leírta Para-Kovács a Gyöngyösiről szóló cikkében,mi a magyar nácik jellemzője. Több humorral, mint én. Olvasd el. Tóta meg pláne. Erre írta tegnap kebelbarátod, hogy na Tóta megint idehányt. Hát nekem pedig Árpád az egyik zsinórmértékem elég jó ideje. Ő biztos tényleg for better Magyarlandért írkál.
Sasvári, uramatyám, blöááááá!! Miért nem vagyok bulímiás, annak a FideSS-éra maga a Kánaán?!
@a szív fészkei: Látod milyen jól állunk? Szegény Péterfalvi is lefosta a zoknit és gyorsan megváltoztatta a tegnap előtti állásfoglalását.:)

barikad.hu/sites/barikad.hu/files/2012/11/viewer.png

Amúgy meg a világ legdemokratikusabb, legtoleránsabb országában, Izaelben egy-két kivételtől eltekintve más országok állampolgárai csak akkor szerezhetnek állampolgárságot, Ha IGAZOLTAN ZSIDÓ SZÁRMAZÁSÚAK. De hát ez te is tudod nyilván.
@Spániel:

"DE: szocik az e14 nélkül nem tudnának összeállni még az urdu favágók kórusával sem, most meg azon púposkodnak, hogy külön összeállnak és majd így megerősödve ők mondják be az ultit Bajnaiéknak. Hát ez a hányás."

En eppen azt kepviselem mar miota (persze lehet, hogy felreertek dolgokat), hogy sem az E14 nem akarja a szocikat revolverezni, sem a szocik visszafele, mert szerintem nem egy sikban mozognak.
Pontosan azert, amit az elso tagmondatban irsz, erzem ugy, hogy igy van ez.

hanyas, nem hanyas, de Bajnaiek megtehettek volna, hogy a sajat programjukat futtatjak. Ehelyett, ahogy le is nyilatkozta, az E14 programjat a resztvevo szervezetek egyutt fogjak kidolgozni nyar vegere.

Vagyis nem kene am csak a szocikat anyazni, ugyanis a mostani szoci beajanlkozast Bajnaiek siman elkerulhettek volna.
Közben az őrjöngő nácik és Gábriel angyal szelleme megszállta az ENSZ.t is. :)

Az ENSZ közgyűlése megszavazta: Palesztina a világszervezet 194. állama
138 igen, 9 nem szavazattal és 41 tartózkodás mellett az ENSZ közgyűlése megszavazta a Palesztin Nemzeti Hatóság kérését: Palesztina mostantól az ENSZ 194., tagsággal még nem, de megfigyelői státusszal rendelkező állama.

index.hu/kulfold/2012/11/29/merfoldko_a_palesztin_allamisag_utjan/

Látod kedves Szív. Most jön el a te időd. Nem neked kell csomagolni, hanem indulhatnak pld. hozzánk is a kettős állampolgárok. :)
@a szív fészkei: Igen, az vagyok, csak lett egy kis pitty-putty a megszokott nick-emmel, és nem jutottam a gépházzal túl sokra.
Való igaz, hogy megszabadulnánk Orbánéktól, de innentől kezdve szinte totális a félreértés. Legyen a példa a szarlopás, ha már felhoztad: szinte senki nem tudott róla, aki futólag olvasta, az is csak röhögött ("ez mekkora, bazmeg, szart gyűjt a Fidesz"), szó se volt káromkodásról (kocsmázni meg nem szoktunk). Aztán megkérdeztem az egyiket: mit szólna, ha én röhögnék, amikor elviszik az udvaráról a 43 éves, frissen váltójavította Csepelt, hogy a másikuk portájáról legyen mivel elhordani a tűzifát? Na, akkor megígérték, hogy pofán basznának mindenkit. Miközben te azt veted a szememre, hogy nem teszek, nem teszünk semmit, nem érted meg, hogy az átlag zömének még azt is el kell magyarázni, hogy egyáltalán tennivaló volna valamiért, ami nem a sajátja ellen irányul. És akkor a tényleges szándéktól még baromi messze vagyunk.
Kis közösségekben elsősorban a közelieket utálják, azokat beszélik ki. A távoliak? Idézek neked pár választ, a hónapok gyűjtéséből:
"- Gyurcsány mondta, hogy hazudott, de Orbán rajtakapta, most erőlködnek fordítva."
"- Orbán? Bányája van az apjának, a bőre alatt is pénz, geco, mit vársz tőle?"
"- Bajnai libát lopott. Lopatott. Ööö.. A Gyurcsány embere. Ugye?"
"- Persze, hogy lopnak, te is lopnál a helyükben, nekem ne mondd..."
"- Tudom, a gyerek is kapott ilyet ballagásra, kell? Dehogy olvastam, az asszony se."
"- Tüntess, legfeljebb kirúgnak. Meg van véve ez a gyár is kilóra, ha nem tűnt volna fel."
"- Nem változik itt semmi, bazmeg, apám is csekket fizetett, én is."
"- Regisztrálni? Nem. Én ebben már nem akarok részt venni."

Az utolsót egy fősulit abbahagyó műszakvezető mondta, a többit szalagnál melózók, biztonsági őrök. Valahányszor rákérdezel, vajon miért tespedünk, odaadnám az agyamat, hogy átolvashasd elejétől végéig, és akkor talán világos lenne, hogy amennyire természetes a nagyvárosokban az informáltság és a gyors reakció, legalább annyira ismeretlen mindez "idekint". Ezeket az embereket minden kormány egyedül hagyta, senki egy lépést nem tett a szemük felnyitásáért, vagy legalább azért, hogy igényük legyen szélesebb körre tekinteni. A kajászói földfoglalókra:
"- Majd jól seggbebasszák őket, utána nem ugrálnak."
"- Segíteni? Mit akarsz te segíteni, te birka? Legyalul a yard... de ha a benzint kifizeted, elviszlek, oszt nézelődhetsz."
"- Na oszt', itt meg a Nemzeti Parkot baszták oda az olasznak. Így megy ez."

Nem tudom, ki dúlt (volna) nálatok traktorral, nálunk ezek a gépek fáért járnak az erdőbe. Talán kérdezd meg attól, aki szervezte.

Na, eljutottam a "tisztakezűekig". Leírtam már nem egyszer, hogy tőlem akár lehet Bajnai is, de érzek akkora különbséget a régi és a mostani helyzet (erőviszonyok, szükségek és lehetőségek stb.) között, hogy kételkedjek a csodavárásban; már csak azért is, mert sokan egyszerűen kihúzták a nevét az ő listájukról, de különösebben nem is akarnak arról beszélni, miért. A vert szoci arcvonal előretolása meg akármennyire logikus, akármennyire ezt kellett tenniük számtanilag, sokakat felmérgesít: "a büdös kurva anyjukat, nem értik ezek, hogy dögöljenek már meg?" És elverheted rajtam a port emiatt, pedig ha jobban belegondolok, talán simábban generációt váltanának, ha az egész társadalom utasítaná el legalább a leginkább gázos neveket. Ehelyett matekoztok, bárkivel lepaktáltok csulázás nélkül, ami szerintem veszélyes játék, választások után csúnya vesszőfutás lehet a vége. Mindenesetre ha a szocik olvassák a véleményeket, már-már nyeregben is érezhetik magukat, és nehogy azt higgye bárki, hogy _utána_ majd csak úgy lelökdösitek őket a megült lóról.

És nem sértett elvonulás, csak egyrészt úgy gondoltam, ennek így nincs értelme, másrészt két hónapos csúszásban vagyok két géppel, lassan az sem érdekelne, ha Orbánt gyártanának 3D-s printerrel nagy szériában, csak befejezhetném már ezt a melót.
Szóval én nem akarok veled különösebben meccselni, szerintem mind a kettőnknek igaza van valahol, de ha úgy akarod elkönyvelni, hogy márpedig győztél, akkor legyen úgy. Részemről nincs harag :-)
@Ator a Legyőzhetetlen:

Oké, te akartad. Fussunk neki, bemelegítés:

- Kezdetnek világosíts fel légy kedves, hogy a 2008.10.11.-én az MSZP kongresszuson elfogadott válságkezelő 12 pontból mennyi valósult meg.
@vállról_indítható_Matolcsy_a_csodafegyver:

"Schiffer Silly-t jelölte?"

Nem O Solyom jelolesekor kerult kepbe. Csak lehagytam az idezesnel a tobbi szoveget.

Bocsi, hogy megkutyultalak..
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Nézz már utána légyszi, hogy miként lehetnék izraeli-magyar kettős állampolgár. De ha a pirézzel hármas is lehetnék az lenne a legjobb.

Légyszi. Fontos. Sürgős.
@a szív fészkei:

Meg a vegen az ELTE-bizottsagnak lesz mit vizsgalnia. Mert ha jol ertem itt Molnar finoman de kimondta, hogy Semjen vette tole a szoveget, es nem forditva, meg ha idorendileg igy is tunhetett a HVG cikke alapjan.
@a szív fészkei:

Tóta nekem etalon, szerintem evvel sok mindent elmondtam. Nehogymá' piszkatúra tárgya legyek, mint anti...
Nem vagyunk olyan nexusban (bár miért is nem?), hogy lebaszhassalak akármiért is, de azt azért vághatod, milyen értékrend mellett teszem le a voksomat.
Szerintem nincs késhegyig menő vitánk ebben.

Jó éjt Anya!!
@a szív fészkei: Fentebb írtad, hogy mondjak neveket. Találtam pl. oktatási tárcához:
Simonfalvi László

www.youtube.com/watch?v=bTzzAT3dMzg

www.slideshare.net/lesliesimonfalvi/nemzeti-erforrs

www.slideshare.net/lesliesimonfalvi/diplomsok-diploma-nlkl

Vélemény?

egyelőre ennyi, de még dolgozom rajta.
@a szív fészkei: Egyébként amikor olvasom a véleményed, azt érzem, hogy a mi szólásszabadságunk csak addig terjed, ameddig a ti szekereteket toljuk, viszont ha magunkért, esetenként a ti álláspontotokkal ütközve fogalmazzuk meg gondolatainkat, az már nektek és holdudvarotoknak elfogadhatatlan, sőt üldözendő. Egyébként hogyan juthatna a főnökségetek eszébe a Jobbik betiltása, illetve mindazok (pártállástól, ideológiától független) törvényi elmarasztalása, akik nem az ő (klezmer) zenéjükre táncolnak?

Jut eszembe ha betiltják majd a jobbikot és kiülök az utcára tiltakozni - mondjuk télvíz idején, - jössz majd meglátogatni szolidaritásból, mint én a kunigundásokat??
Azért tolják a régi arcokat, mert NINCS ÚJ. Civilizált, épeszű ember számára az MSZP nem szalonképes, ennyi. Nem vállalható politikai karrier. Minél tovább tart ezt felismerniük, annál rosszabb mindenkinek. Még a fidesznek is, mert az ő megújulásukat az kényszeríthetné ki, ha az ellenzék erős(ebb) és hiteles(ebb) lenne.

Vagy tudják ők ezt nagyon jól, csak Orbán pénzeli őket, hogy zúzzák szét az összefogás-szerűséget. A harmadik lehetőség, hogy az ígyis-úgyis leeső állami támogatásokra, pozíciócskákra fáj a foguk, mert valamennyi még ezzel is össze fog jönni... egyetlen dolog biztos: hogy az országra szarnak. Mint a narancsosok, és szinte mindenki. Hajrá kétfarkú!
Az Orbán rendszeren "belül" bármilyen mérlegelésben gondolkodni, az eléggé gittrágás.

Arra van neki egy-másfélmillió birkája, felesleges ehhez hozzátenni.
@Légifarkas: Akkor győznék, ha ezek eltakarodnának a büdös francba örökre. Én téged nem akarlak legyőzni,nagyon okosnak tartalak,látod meg is ismertelek így is, már rég egyébként. :-)

Érdekes és szomorú a mára nézve, de a harmincas években, amikor sokkal keményebb világ volt a melósoknak, mégis volt könyvtáruk, egyenesen gondot fordítottak arra, hogy műveljék magukat, mert belátták, az információ - és hol volt tévé,net, akármi??? - hatalom, ahogy te is írod. Most meg senki nem él semmivel. Ezért szoktam bulvárt beadni,még az is ír a lényegről néha.

A yard,ha nem pofátlankodsz, nem gyalul le: mondhatom, mert egy kivételével eddig mindig ott voltam tüntiken két éve már egy folytában sajna muszáj. És nem kormánybarát uzsicsomagos sétán, hanem ellenük. Eddig nrendezvényünk: kétezres és harmincezres balhé nélkül véget ért. Ezt elmondhatod otthon.

Össze lehet dobni közösen egy tank benzin egyszer árát - ariel is így jött tegnap este, ahogy írta - és meg lehet nézni IRL, hogy is van ez. Látod,lesz Szegeden is műsor, mert a hatalom túlmegy már mindenen.

DE azért az embereknek maguknak is kell akarni a tájékozódást, bocsáss meg. A saját életükről van szó és ennyire nem érdekli őket? Sőt: a kölykük életéről!! Hidd el, itt is hajtáspajtás van a városban: a lányom mindjárt felkel 4-kor és indul a sötétben melózni a város másik végébe.

Van lyan, amikor a barátja meg épp akkor ér haza valamilyen újáról, ahol nyomja a gázt ebben a takony időben, hozva-vive az embereket hugyért-szarért. A jó magyar vállalkozó - egymás után veszi a sokmillás német buszokat - még azt a pénzét is elsikítja előle, amit amúgy elkér az ügyfelektől, mint a sofőr napi élelmezésének ára. Magyar vállalkozó: nemhogy bejelentené, hanem lenyúlja... Ha szól, ki van rúgva. És mégis, ha van ideje suliba jár, vizsgázik és közben tájékozódik a világban: kurvaanyázik, látva a szitut. Nem én uszítom,hidd el, de vele tudok a legjobban politizálni, az igaz. ;-DD Sok vitánk nincs. Két húga kirúgva ill, kirúgás után sok pénzért átképezve éhenhalós kényszervállalkozó. Hát nem repesnek.

Ez a főváros jó kerületének egy családja, hogy lásd, nem mindenki csak a seggén ülve osztja az észt nagy könnyen pofázva innen. Én igen, mert megtehetem két háztartás vezetése közben, hisz már nincs melóm. Ugye nincs újság, amibe beférnék se a mentalitásom, se a korom miatt. De legalább nem kell pénzért egész nap hazudozni, mint a tévéseknek. Igen, felélem az örökségem,mert a férjem nyugdíját is elkúrták, az sincs.

De ismerek rokont, akit megbaszhatna nagyon a NAVI, neki lenne mit vesztenie: kurvasok hitele van a lakásán, saját cége van és mégis névvel-képpel kampányol naponta a FB-on, holott figyelmeztettem, hogy jöhetnek hajnali ajtóberúgások ezért, tudok ilyenről. De nem mindenki gyáva hálisten, pedig neki is vannak gyerekei. Ja és jár tüntetni mindig. Az másik ő rokonuk még Kecskemétről is felutazik ezért, ha tud évente legalább egyszer. Asztalos pedig, nem milliárdos ködevő.

A férjem ma is kint alszik a nyirkosságban, hidegülésben a Kunigundában, ahol aktív óvónő onnan megy őrködés után reggel hétkor oviba dolgozni. Van ötgyermekes anya, aki ott van szolidarítani velük sokszor, és a legtöbben - kb 24-en vannak - dolgoznak. Emellett csinálják a tiltakozás egy éve lassan.

Tudom, erre legyintene az ismerősi köröd, hogy höhöhö, na és mire mennek a táposok ezzel? Hát most nem sokra tényleg: kiszorították őket az úttestre, 30 bazi kiggyúrt őrzővédő néz velük a fűtött
-általad is fizetett - konténerükből farkasszemet, de mégsem szartak be és rohantak el a harmadik szemét vegzálásra se. Maguk veszik a gázt fűteni most, hálisten megtaláltuk a sörsátrunkat, ezért annyira nem áznak. Mindet maguk állna, saját zsebből. Nem milliárdosok vannak ott.

Ergo valami civilbátorságot mutatnak, hogy nem mindenki nyugszik bele a hazugságokba és a pofátlan hatalmaskodásba. És nem mind kétméteresek ezek a tüntetők, még a 180 cm-es férjem és Nagy Navarro a legnagyobb köztük, a többi kis ember termetre. De csak termetre! A színészcsaj, akit lerúgtak, 50 kg sincs.

Nézd, én ezekre vagyok büszke, és bármi lesz, elmondhatom, voltak, akik ellenálltak. Ha nem sikerál majd Bajnaival vagy mással ezt az borzalmat leváltani, akkor sem kell szégyenkeznünk. Mert a világ többet tud rólunk,mint a köreidben akarnak tudni erről a szégyenről.

És ha egyszer kimész a fiadért jobb életet élni boldogabb országba, egyszer majd mesélned kell arról, mi volt itt és hogy hagyhattuk ezt idáig fajulni.
Tán ezért megéri néha a tiltakozók mellé állni és nem legyinteni rájuk cöcögve, ahogy az ismerőseid..

A választási matek egy dolog, de én tényeket soroltam a szocikról, a madöfről, a FideSSről, stb. Ha már erkölcs meg ilyesmi szóba krült annyira.

Ha azokban tudsz cáfolni, várom. A libás, szemkilövető és egyéb faszságok nem érdekelnek.

Csomó szar alak van a szociknál, és vannak, akik semmi borzasztót nem követtek el. Ennyit írtam a nagy általános fújolás közepette. De a szörnyű szocik alatt meg jobb dolguk volt a haverjaidnak, az biztos. Remélem, most örülnek a nem-megszorítós egyenes és őszinte Mattolcsynak. Még lesz sok szép húzása.

Tudod, rólad mindig Ady verse jut eszembe:

A Hortobágy poétája

Kúnfajta, nagyszemű legény volt,
Kínzottja sok-sok méla vágynak,
Csordát őrzött és nekivágott
A híres magyar Hortobágynak.
Alkonyatok és délibábok
Megfogták százszor is a lelkét,
De ha virág nőtt a szivében,
A csorda-népek lelegelték.

Ezerszer gondolt csodaszépet,
Gondolt halálra, borra, nőre,
Minden más táján a világnak
Szent dalnok lett volna belőle.

De ha a piszkos, gatyás, bamba
Társakra s a csordára nézett,
Eltemette rögtön a nótát:
Káromkodott vagy fütyörészett.

Remélem,ezzel nem bántottalak meg. Jó éjt!
@simple observer 1.0: Nem mondod, üldözöl te is itt egy igaz hitvallót?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: jó, listázzatok, égessetek könyveket,égessetek boltokat, tököm tele a kényszerű finomkodásaitokkal, embert akartok ölni, na tessék, hajrá, ez a lényeg, mutassátok meg végre az igazi valótokat.Te talán nem, de akiket támogatsz, ők erre vágynak.
@Fabius: "legfeljebb azt utálom ha valaki trikolorba csomagolva akarja megmondani, mitől magyarabb magyar ő nálam."

Egyértelmű fogalmazás. Ugye ha szív azt írja nekem, hogy "ez az ország sokkal inkább az övé Radnóti jogán,..." az semmiképp sem arról szól, hogy ő meg akarná mondani nekem, mitől magyarabb magyar nálam??

Ez nyilván csak akkor érvényes ha a hülye pusztabunkó jobber náci magyarok fogalmazzák ezt meg nem kék-fehér, hanem mondjuk más színű trikolórba csomagolva.:)
@Exminden: Rosszul tudod. Ahogy én úgy más sem akar embert ölni. Ahogy te úgy én is csak egy olyan országban szeretnék élni, ahol béke és igazságosság honol és egy olyanban, ahol nem leszek náci attól, ha bármely csoporttal szemben esetleg megfogalmazom az ellenvéleményem vagy a kritikám itthon vagy a nagyvilágban. Ugyanúgy, ahogy azt ti is teszitek velünk.

„Senkit sem gyűlölök a származása miatt, de senkinek a bűneit nem hallgatom el a származása miatt”
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Én? Nem.

Kovács Béláról és a kapcsolati hálójáról tervezek posztot írni Volnerék beadványa kapcsán.

Kettős állampolgárként mulatságosabb lenne nézegetni, lesz-e egy Lenhardt aki felnyomja őket megint.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: idealista-e vagy-e? Olvasgatok itt jó ideje és az lejött, hogy nem veled van a legnagyobb gond. Viszont akiket mosogatsz...Miért? Tényleg komolyan azt hiszed, hogy ők a megoldás?
@Fabius: Kezdtem nézni, kijazafasza Kovács Béla, na megtaláltam. És mit találtam még? barikad.hu/angyan_jozsef_nemzeti_radikalis_vagyok-20121025

Most már azét értem, miért kérte annyira ki magának Bajnait. De a Kovács Béla is szép, az kétségtelen.
@a szív fészkei:

Csöndben kérdezem: volt valaki aki képes volt egy percig valaha komolyan venni Róna Pétert?
Haverunk, a kalauz ill. fogorvos, akihez a békés Damaszkuszba kutyát idomítani járunk szépet lépett: index.hu/tech/2012/11/29/sziria_lekapcsolta_az_internetet/

Gábrieléket ez nem izgatja annyira? Ja ha csak arabok ölnek arabokat, az valahol fasza.
@Fabius: Azért majd azt is nyomozd ki, a posztodhoz hogy pld. DajcsTomi, GyürkAndris, PELCZ GÁLL-Ildikó, Hankiss Ágnes, Járóka Lívia, Kósa Ádám, SurjánLaci, EU képviselők helyi asszisztensei, valójában milyen munkát végeznek idehaza. Ja és persze érdemes lenne majd a repjegyeket és az üzemanyag elszámolásaikat is górcső alá venni. :)
@a szív fészkei:

Az interjúrészletből számomra nem derül ki a címnek adott "nemzeti radikális vagyok". Tán meg kéne várni és ismerni a szövegkörnyezetet hozzá.
@Fabius: Szív holnap reggel biztos rohan az újságoshoz, hogy kiderítse, vagy megszerzi innen. :)

www.dimag.hu/magazin/Barikad/43_2012
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Biztos van mit vakarni ott is. De engem speciel most jobban szórakoztat, ha Volnerral megetethetem a saját beadványát.

Mert nem csak Fieldek vannak a magyar politika körül, nem csak ámerikai alapítványoktól jön kis kavics, hanem európai nemzeti radikális szervezetektől is befolyik némi zseton, és ugye a nemzetbiztonsági vizsgálat az úgy fasza, ha mindenkinek minden forrását ellenőrzik.

Enélkül a beadvány szimlpa álszenteskedés, amit a Jobbik gondolom szeretne elkerülni.:-)
@Fabius: Megosztod majd a véleményed arról is, hogy szerinted milyen dolog egy gyermekkórházban politikai kampányt folytatni??? :)
"...lófasz lesz itt és nem kormányváltás."
Egyetértek! :)
@Fabius: "hanem európai nemzeti radikális szervezetektől is befolyik némi zseton"

Na ne hülyéskedj. Nem mondod, hogy ilyen piszlicsáré alapítványokkal kellene foglalkoznod, amikor tudvalevő hogy a jobbiknak a pénzt Ahmedinezsád, Putyin, Aliyev és Nazarbajev szokta hordani személyesen a jobbik házi pénztárába. :)
@Fabius: Vedd meg és elolvashatod. A nemzeti radikális amúgy mit jelent? Van annak más értelmezése, mint ami Gábrieltől lejön?

Arról sem hallottam,- ez egy hónapos cikk - hogy Ángyán személyiségi jogi pert indított volna szavai félreértelmezése és egyoldalú felhasználása miatt ezek ellen. Tehát a nemzeti radikálist valószínűleg úgy érti, ahogy a barikádosok. Viszont Bajnai respektáló szavait azon melegében kikérte magának, ha emlékszel még. Tehát az ciki neki, nem a barikádos nemzeti radikális.

Ja és kérdem, mi van vele? Hol veri az asztalt az alcsúti gazdát ért sérelem miatt? Ami ebben a cikkben van neten olvashatóan, az belérúgás az MSZP-be für alle Fälle, jól jön az mindig-alapon: érdekelne ez tényekkel alátámasztva, pici hajborzolás Orvbűnnek és utalás homályos idegen érdekekre. És snitt.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Persze: kórházból -mindegyikből - a politika takarodjon.
@Fabius: Erre írta orica, hogy én félreértem Róna tőkeellenes mondatait. Ezek szerint - noha lilabőcsész vagyok - mégsem annyira.
@a szív fészkei:

Te, és Gőgös Zoltán hol veri az asztalt ugyanazért? És ami érdekesebb, ezt miért nem kérded meg soha egyszer sem?

Ne gyere azzal, hogy meraszocikilyenek, ezért nekik soha semmit sem kell.

Ángyán soha nem lesz Bajnai párti. De én speciel nem is ezt várom el tőle.
@Fabius: Akkor menj ebbe az IRÁNyba is: hetek.hu/hatter/201110/jonnek_a_perzsa_testverek

különös tekintettel arra, hogy a magyar vizet is eladná Juhász Oszijuk: [..]"Úgy tudjuk, hogy konkrét gazdasági megállapodás még nem jött létre. Ezt erősítette meg lapunknak nyilatkozva Juhász Oszkár, Gyöngyöspata jobbikos polgármestere is, hozzátéve, hogy az élelmiszer-ipari befektetések lehetőségei és az ivóvízkincs keltette fel leginkább tárgyalópartnerei érdeklődését. A polgármester elmondása szerint a „perzsa testvérek" tették meg az első lépést, az ő kezdeményezésükre jött létre a találkozó.[..]A Hetek értesülései szerint a fővárosi török muszlim közösség egy részével a Jobbik kifejezetten jó kapcsolatot ápol, és az egyik török étterem tulajdonosa anyagilag is támogatja a pártot. Ez amúgy Iránnal kapcsolatban is rendszeresen felmerül - annak ellenére, hogy ezt a jobbikosok rendre tagadják.[..]Juhász Oszkár már a nyári választási kampányban is hangsúlyt tett a „keleti nyitásra".

A kampányzáró nagygyűlésén júliusban kijelentette, hogy „Szaúd-Arábiából vannak érdeklődők, akik a megválasztásom esetén befektetnének Gyöngyöspatára, humuszpótló műtrágyát gyártanának". Programfüzetében pedig így fogalmazott: „A reális helyzetet alapul véve igenis lehetséges nagybefektetőket, beruházásokat hozni községünkbe, kiterjedt külföldi kapcsolataink révén, legyen az kínai, iráni, törökországi vagy egyéb tőke. Viszont fontos kijelenteni, hogy ezen körök nem gyarmatosító szándékkal, valamint nem a kizárólagos extraprofit megszerzése végett nyújtanak segítséget."

Aki ebből a nyugat- és zsidóellenes retorikát vél kihallani, az nem téved. Kérdésünkre Juhász Oszkár úgy felelt: az irániak a tiszta, egyenes üzletet szeretik, és ki nem állhatják a korrupciót. „A zsidókkal semmi bajunk, közöttük is vannak jó emberek, meg rosszak, mint ahogy a cigányok között is. A gond a cionizmussal van. Ilyen értelemben az anticionizmus segíti az irániakkal való együttműködést" - tette hozzá a polgármester, aki november 7-én indul Iránba, testvérvárosi és gazdasági kapcsolatok létesítése céljából."

Azóta lefolyt a szent magyar víz a Dunán elég szépen, nos megvalósult valami is a nagyszabású tervekből, vagy zsidók már minden centi vizet elloptak előlük és nincs mit eladniuk? Avatott gyárat Irán vagy Szaud-Arábia jobbikos faluban, mondjuk Patán? Nem olvastam róla, mert agyonhallgatta a mocsok ballibsi fertőzött média?

Vagy csak a lé csordogál a pártkasszába befektetés, munkahelyteremtés nélkül? Ezt nem bírom elképzelni. Nincs iráni-magyar kettős állampolgár köztük? Mert a CIA-t jobban izgatja az iráni pénzzel befolyást szerzés a Jobbiknál Európa közepén egy szövetséges államban. Franc se érti őket, hisz ugye Iránnál békésebb ország nem létezik.

Ja és azóta remélem a falafel-, dönerkebabpénzek szépen fialnak e nem megvehető párt kasszájában. De jó, hogy soha nem eszem ilyesmit, mert kurva drága szerintem ahhoz képest, amit londoni és német török kajáldákról és azok minőségéről regélnek.
Ja persze, ha a Jobbik-felár is benne van...
@a szív fészkei: civilbátorság, írod. Jó szó. Ha egyszer sikerül felülemelkedni errefelé az egyénközpontú szemléleten, akkor lesz civilbátorság itt is. Láttam már olyat, szerencsére, hogy a fiatalok, szinte gyerekek még, zavarba hozták a szelektív figyelemmel bőségesen ellátott szüleiket egy véleménnyel vagy kiállással, tehát egyszer még akár lehet is ebből valami. Csak még idő kell, és néha nem ártana több olyan, aki élőben magyaráz, megértet.
Tulajdonképpen nem akarok kimenni innen, az az utolsó (utáni?) pillanatra szóló B-terv. Úgy vagyok vele, hogy akinek felesége, gyereke van, annak legyen B-terve is, de még mindig itthon vagyok, két állásajánlat után is. A remény, az... meg a csakazértis.
Nem akarlak cáfolni, mellesleg; egyfelé tartanánk mi, legfeljebb szemből közelítve.
@Fabius: Mert azt nem állítottátok be a vidék megmentőjének. Ő sem magát. Ángyánt meg ennek ünnepeltétek, a kisember harcos megvédőjének, aki pofánbassza a földharácsoló mutyizó Orvbűnt.

nol.hu/belfold/20121113-a_rendorseg_vizsgalja_az_akciot [..]"A szocialista párt azt kezdeményezi, ne az NFA ellenőrizze, hogy az állami földbérletek nyertesei teljesítik-e a pályázatukban vállaltakat. Gőgös Zoltán MSZP-s országgyűlési képviselő azt mondta: sorozatosan kapnak olyan jelzéseket, hogy a földbérletpályázatok nyertesei nem teljesítik az állatállomány növelésére vonatkozó vállalásaikat. Közölte, olyan ügyekben tettek feljelentést az elmúlt napokban okirat-hamisítás miatt, amelyeknél nyilvánvaló, hogy a földbérletek nyertesei fiktív lakcímet létesítettek azért, hogy a kiírásnak megfelelve 20 kilométeren belül élőként pályázhassanak termőföldre."

It együtt ülnek hárman: www.noltv.hu/video/4697.html
@Légifarkas: Bajnai elkezdett utazni saját költségén az országban. El lehet hívni, személyesen nekimenni, szembesíteni, meghallgatni. Boli már volt ilyenen, kérdezd meg a véleményét. Úgy olvastam,elég jó.
@a szív fészkei:

Speciel nincs is miért beállítani, ez egyértelműen kiderül a videóból is. Amin Ángyán inkább viselkedik ellenzékiként a földtörvénnyel kapcsolatban, mint Gőgös, aki szerint a nagybirtok - gyik: földoligarchia - teljesen rendben van, az európai viszonyok és sikermodellek ellenére is. Vagyis a földtörvény Ángyán szerint rossz, a szoci Gőgös szerint meg jó.

Ez kész...
@leonito77: Ady 1903!
Hiába, Magyarországon a polgárságot is úgy kell kinevezni, mint ezer fundamenumtalan kulturális intézményt: nincs polgárságunk. Ez az ország penészes, feudális, tarthatatlan romlottságát talán legjobban polgárságának szörnyű, silány gyávasága mutatja. Egy zagyva, kevés polgárság, amelynek élelmesei sietnek felkapaszkodni az uralkodó osztály pódiumára. Mely a polgári címet szégyelli.
A magyar polgárság csinált talpnyalást, üzletet, kalábriászt, (=hazárdjáték), de forradalmat soha, s ezért nincs
@Fabius:
@Fabius:

Ángyán nyilván biztos lábakon áll.

Ő a buliból kimaradt fideszesek szószólója.

Ez elég jó pozíció.

...

A jobbik meg az emeszpé meg nyilván nem szólhat bele a fideszesek bizniszébe.

Ha egy üzletet is megtámadnak, perre viszik és elvesztik.

Az elempé is csak játszadozik.
Fölszántatta a fideszes földjét ?

Ez kérem, egy olyan pártállam, ahol a párt üzlete - tabu.

Földbirtokot csinálnak és rajta cselédséget.

A bíróságok pedig megvédik.

Még az Együtt 2014 is a szerzett jogok védelmével ír programot.

Így megy ez.
@Fabius: Hát amennyit én a városi virágcserép mellől ebből felfogok, veled, a vidéki származásúval szemben: Gőgös azt mondja, hogy ő a földből gyakorlatban megélve inkább a nagybirtokon képzeli el emberek foglalkoztatását modern kereketek között (erre utalt gondolom, Ángyán a barikádosoknak a maszop=téeszcsé-allegóriával), amihez Raskó
- szerintem - hozzátette, hogy ha kicsibe parcelláznak (ez a degradáció?), akkor eltűnik az állattenyésztés előbb-utóbb és a paraszt szépen
visszaaraszolva a Stefi-féle meztélábas, feudális idillbe, lóval fog szántani, ha lesz neki.

Persze, lehet ez is a cél. Az meg szerintem korrekt javaslat - még ha nem is nagyon hallgatta meg a címzett - , hogy valóban, próbálja ki a gyakorlatban egy elméleti szakember, mit hoz a javaslata IRL.

De, ha az egészet félreértettem, akkor elnézést. Vannak itt még vidékiek rajtad kívül, úgyis leugatják a fejem, ha hülye vagyok.

Ettől a Gőgöstől se dobban kicsi szívem: valóban téeszcsés fazon, biztos abban is nyomult, ám akkoriban mintha a mezőgazdaságunk - igen a hatalmas minden szart is felvevő orosz piaccal a háta megett, tudom - de sikerágazat lett volna...
Most meg? Kis családiban méregdrága bióságot nyomatni, biztos kurvajól esik a MOM piac odajáró úrinőinek, akik ezt meg tudják venni. Én is mehetnék oda, útba is esne de én ennyit nem adok kajáért.

Amellett az egy dolog, hogy a jónőd Rebeka - tényleg helyeske - földet fogla, zetornyeregben zsándárkosan, de mint parlamenti képviselő, aki törvényeket gyárt és hoz, ugye mégsem állhatna törvénytelenség mellé, ha jól értelmeztem Vörös exalkotmánybíró múltkori szavait. Mert ez azért e magatartása felkérés keringőre a lakosságnak, hogy há skacok tényleg semmit nem kell ezentúl betartani,mert úgy szar, ahogy van minden és nekünk nem jó(valóban).

Gőgösék meg bíróságra mennek feljelenteni a hivatalos utat elkezdve és bejárva így jelezve, hogy az amúgy is szar földtörvényt kijátszva hogyan hamisítanak lakhatási és egyéb igazolásokat a harács kedvéért a kormányközeli nyertesek. Ekképp bíróságra, nem a gazdák ad hoc hangulatára alapozzák ezek elkaszálását. És ezek után mehetnek majd Strasbourgig is, némi legális figyelmet adva a dolognak.

Ángyán meg se nem volt földfoglalni, se nem perelt a sajtóban - a nemzeti radikálisban sem - a birkaszart vesztő alcsúti juhászért, se nem hallok mostanában róla semmit, csak legalább tudom, hogy mint nemzeti radikálisnak Bajnai a legnagyobb sértés számára.

Na akkor ennyit, ebben nem jutunk dűlőre, de mintha nem lépett volna ki Ángyán a FideSSből máig, sőt a regi mellett igennel szavazott tudtommal. Szóval a legtöbb aljas geciség ellen azért mégsincs kifogása, csakis Bajnaiék ellen. Ezt nekem jó tudni. Na ugrok a témáról.
Most olvastam a HVG-én Róna Pétert. Ez az egész sértődött, és minden felett álló dolog engem kicsit zavar. Nem értem, hogy miért érzi felsőbbrendűnek magát.
@a szív fészkei:

Nem fogom leugatni a fejed. Helyette rámutatok két apróságra:

1: Gőgös és az MSZP a feljelentést Ángyán jelentése alapján tette. Ahogy az LMP is. Ha az nincs, ez sincs. Megköszönhetik neki. Ahogy mindenki más is, aki ezt hozza példának.

2: A birtokméret igenis kardinális kérdés. Legalábbis ha úgy gondolunk a mezőgazdaságra, mint a vidék munkahelyteremtő formájára. A végletekig gépesített nagyüzemi, több ezer hektáros egységek a töredékét foglalkoztatják annak a létszámnak, amit foglalkoztatni lehetne. A felaprózott biogazdaságok képe is marhaság, de a - tényleg - max 1200 hektárban megszabott méret nem hülyeség. Egy normálisan szabályozott támogatási rendszerrel egyszerre lehetne megoldani a kisebb méretből fakadó több munkahelyet létrehozó, és a több ezer hektáron gazdálkodó nagyüzemek költséghatékony modelljét, ha kistérségi társulásokban, összefogásban lennének érdekeltté téve a gazdák.

Szabó Rebeka jól tette a földfoglalósdit. Mikor mindenki ennyire szarik mindenre, a jogszabályi előírásokra különösen, akkor az ilyen figyelemfelkeltő akcióknak igenis helye van.
@V-PORT:

Nem borult le a nemzet az tőke nélküli kapitalizmus feltalálása előtt. Sértő ez, minimum.
@Fabius: Őőőőőő ... izé... én egyetlen reménysugarunkra, a maszop párttagokra gondoltam. Nem aközépfideszre, meg a 52 %-osokra.
A fő célcsoport az a 15-30 ezer (?) ember. Őket kell "megszólítani".
Államcsíny ellen használj palotaforradalmat!
süti beállítások módosítása