Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Ha volna egy kevés remény, a lelketek megmenteném, ti drága-drága szentek, kik ültök otthon tétov... (2024.04.26. 13:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.09.08. 04:20 Fabius

Amit az alaptörvénnyel lehet, a Közgéppel nem

Címkék: hekker anonymous simicska közgép

Megelevenedett a Haction, lemászott a képernyőről és életre kelt. Az kibernyomozók nyomoztak, a rendőrség lecsapott, ráadásul az élet írta epizódban Oroszlán Szonjának és Hujber Fecónak nem kellett dugást sem imitálni, a kiberbűnözők mégis megkapják a megérdemelt büntetésüket. Mert mások magántulajdonát piszkálni pfúj-rossz, értem? Különösen, ha ez a tulajdon a legkedvesebb oligarcháé, és akkor sem, ha a működésébe folyó közpénz milliárdokat elnézve picit sajátunknak is érezzük. Az alaptörvényt összefirkálni lehet, de a Közgép honlapját elérhetetlenné tenni nem. Az oligarchák kormánya őszintén reméli, hogy ez innentől mindenkinek világos. 

Érdekes lehet ma Magyarországon Anonymous aktivistának lenni. Ha az Alkotmánybíróság honlapját töröd fel, és a digitális alaptörvényt firkálod össze, azért a kutya nem szól hozzád. Ha a megszívatod az iskolaköpeny komplexusos Hoffmann Rózsit az ifjúkeresztényekkel együtt akkor összekacsintanak veled, ha a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal honlapját döntöd be, és ott tiltakozol akkor online forradalmár vagy, ha pedig a Jobbikra hoznál akut tikkelés rohamot a weblap lelövésével egyenesen hős. De, ha Simicska közelébe mész, akkor országod kormánya egy másodperc alatt bemutatót tart neked, hogy az áhítattal imádott fétistárgy nem a Viktor büszkesége alaptörvény, hanem a Közgép honlapja, és, hogy a Hactionról csak te hitted, hogy nézhetetlen drága szar, közben meg maga az élet. 

simicska.gif

Ennél szebb talán csak a tálalása az ügynek. A Magyar Nemzetnek még a héten nem sikerült elszakadni a fenséges ánusz bűvköréből, ez a cikk sem lóg ki a sorból. Szerintük még az is meglehet, hogy kormánybuktatásra készülnek a hekkerek. Mert nem tetszik nekik a cenzúra meg a korrupció, és ha ezt leírják egy faszbúk üzenetben és mellé bedöntik az orbanviktor.hu-t is, akkor Viktor nem a neten szűnik meg miniszterelnöknek lenni egy órára, hanem az életben örökre. Arról nem is beszélve, hogy a szlovák Anonok kipattintotta korrupciós botránynak Fico lett a haszonélvezője, úgyhogy jézusmáriaszentjózsef, összes nagy és aprószentek, ezek visszahozzák a Ferit menten! Fusson ki merre lát, testünkkel védjük meg Simicskát a honlapjával és a titkaival együtt!

Hogyhogy minek?

Mert ma Magyarország "Gorilla ügye" a Simicska - Közgép csoport ügyeinek és lobbijának nyilvánosságra kerülése lenne. Ha egy kis esze lenne - ugyan, honnan? - valakinek a Nemzetnél, ezt a párhuzamot nem nagyon emlegetnék, hacsak nem direkt akarnak rekeszizomlázat okozni nekünk.

637 komment · 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr274762377

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Közmédia vagy kereskedelmi: Melyik a jobb? 2012.09.08. 20:52:05

A minapában tízmillió forintra perelte be a közmédia vízfeje, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Balavány Györgyöt, a hvg.hu szerzőjét, amiért azt találta leírni, hogy a közmédia az adófizetők pénzén hazudik az adófizetőknek. Márm...

Trackback: A jövő elkezdődött? 2012.09.08. 16:50:59

Olvashattunk róla: terjed a métely. A Jobbik elindult nyugat felé – az észak-kelet magyarországi megyékhez hasonló pozíciókat akarnak kiépíteni maguknak az ország fejlettebb felén is. Nyitányaként ma Veszprémben szerveztek felvonulást maguknak. És megb...

Trackback: A jövő elkezdődött? 2012.09.08. 16:50:53

Olvashattunk róla: terjed a métely. A Jobbik elindult nyugat felé – az észak-kelet magyarországi megyékhez hasonló pozíciókat akarnak kiépíteni maguknak az ország fejlettebb felén is. Nyitányaként ma Veszprémben szerveztek felvonulást maguknak. És megb...

Trackback: Nyilvánosan felvállalta enyveskezű módszerét a Közgép 2012.09.08. 12:53:15

A Fidesz kedvenc vállalkozása, a KÖZGÉP Zrt. honlapjának angol nyelvű oldalán ezt találtam: * KÖZGÉP Steal Structure-and-construction Co. * * A “steal” szó jelentése a dictionary.reference.com szerint: * 1. To take (the property of another ...

Trackback: Rajzfilmet csináltak az örmények az azeri baltás gyilkos sztorijából 2012.09.08. 12:51:40

A magyarokra osztott szerep nem éppen hízelgő benne, és azt sem mondanám, hogy jót tesz az országimázsnak. Ám ha a seggét a földhöz veri a külügy, a Lázár-féle kancellária, vagy akár maga a Kedves Vezetőnk, a nagy és tévedhetetlen Orbán Viktor, letilta...

Trackback: Részeg főkatona miatt masztizták le az italt 2012.09.08. 09:02:47

Viszkisdobozban átvett korrupciós pénzzel lekurvázták meg, mire Juhász "Hájas Valag" Ferenc egykori honvédelmi miniszter szarott, és leleplezte a magyar alkoholizmustörténet egyik legdrámaibb epizódját. Kiderült ugyanis, hogy Fodor "A Hosszú" Lajos...

Trackback: Részeg főkatona miatt masztizták le az italt 2012.09.08. 09:02:44

Viszkisdobozban átvett korrupciós pénzzel lekurvázták meg, mire Juhász "Hájas Valag" Ferenc egykori honvédelmi miniszter szarott, és leleplezte a magyar alkoholizmustörténet egyik legdrámaibb epizódját. Kiderült ugyanis, hogy Fodor "A Hosszú" Lajos...

Trackback: Részeg főkatona miatt masztizták le az italt 2012.09.08. 09:02:37

Viszkisdobozban átvett korrupciós pénzzel lekurvázták meg, mire Juhász "Hájas Valag" Ferenc egykori honvédelmi miniszter szarott, és leleplezte a magyar alkoholizmustörténet egyik legdrámaibb epizódját. Kiderült ugyanis, hogy Fodor "A Hosszú" Lajos...

Trackback: Részeg főkatona miatt masztizták le az italt 2012.09.08. 09:02:34

Viszkisdobozban átvett korrupciós pénzzel lekurvázták meg, mire Juhász "Hájas Valag" Ferenc egykori honvédelmi miniszter szarott, és leleplezte a magyar alkoholizmustörténet egyik legdrámaibb epizódját. Kiderült ugyanis, hogy Fodor "A Hosszú" Lajos...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@épészmérnök: A parikkal marháskodtam, gondolhatod. Kettő érett meg amúgy is eddig! :-(( De az a 2 fincsi.

Na azért mintha itt Fabius is őrjöngene Ángyánnak verve a habot a pofátlan vazallusi nagybirtokosítás ellen. Ferenczit e tárgyban x-szer idéztem, mert ő bátran utánamegy az alcsúti döbrögisedéseknek.
A vidék hallgatott eddig, Lamborghini traktorok most dübörögnek annyira tiltakozni ez ellen.,

Aztán, hogy most kicsit VONAkodtak ezektől, arra meg nem zizzent az LMP. Pedig ezután az a birtokharács is téma lehetne, ha együtt tiltakoznak és érzik Veszprémben a népek, melléjük áll valaki.. Hogy csicska-cselédnemzetre gyúr Orvbűn, az nem titok.

Lásd rabokkal művelt szőlős. Sárazsadányban is filléreket fizettek, anno írta az ÉS.
@a szív fészkei: hiszed, vagy sem, a környezetvédelmi ipar egyre terjeszkedik, és egyre több munkaerőt vesz fel. Az újrahasznosítás, a reciklálás, az energiatakarékos eszközök előállítása, ezek már mérhető súlyúak.

Ami a zöld almát illeti: tisztában vagy azzal, hogy micsoda őrült szennyezést okoznak a teherhajók? A tengerparti sávokban már olyan szennyezett a víz, a kikötők környékén pláne, hogy nem ajánlott onnan kifogott halat és herkentyűt enni.

Ha a környezetszennyezés csak úgy, magában neked smafu, akkor fogd fel ezt úgy, mint érdekütközést a helyi halászat, és a te zöldalma-éhséged között. Jó étvágyat.

És a zöld alma akkor is pocsék, ha érett. Ízetlen, szimplán édes.
@Blogger Géza: És ezt mire alapozod?
Ma ugye túlszárnyaltuk magunkat, 1,3 %-nál tartunk úgy, hogy a Merci egy azaz 1%-al korrigál.
Beruházásaink nincsenek.
Építőiparunk nincs.
Az aszály már az őszi vetéseket is veszélyezteti.
Belső fogyasztás nincs.
Tőkeimport nincs.
Az uniós pénzeket fölhasználni nem tudjuk, jelentős mennyiségű kohéziós pénz bennragad.

Simicska megfogja Orbán üstökét, s kirántja a gazdaságot a recesszióból?

Vagy akkora sunggal kaszálnak a közmunkások az árokparton, hogy a forgószél a magasba röpít bennünket?
@orica: :-) Tán azért, amit Rodeo írt: hogy ők pontosan eltalálták - mert annyira keresték? - a világmindenség örök harmóniáját.

Azért azt a hihetetlen fizikai és szellemi erőfeszítést nem tudom ma vállalná-e szobrász, amit a Sixtusiban vitt véghez Buonarotti. És biztos nemcsak a pénzért.
@Blogger Géza:
A nyilatkozó Varga milyen színekben és kinek a nevében nyilatkozott?
És Orbán?

A válaszokat tudom, csak a cikk olvasása előtt tedd fel magadnak is ezeket a kérdéseket!

index.hu/gazdasag/magyar/2012/09/05/varga_nem_uszhatjuk_meg_az_imf-hitelt/
@Blogger Géza: "Szerintem senki nem vár jövőre recessziót. (Hacsak le nem fekszünk az IMF-nek.)"

Ezt majd meglátjuk. Ha nélkülük jó lenne, velük meg szar, miért csinál úgy a mestered, mint ha meg akarna állapodni?

"A 2013-as költségvetés azért sem omolhatott össze, mert még meg sem született. A fő számok önmagukban még nem jelentenek kész költségvetést."

Ezért írtam, hogy komoly teljesítmény, hogy már össze is omlott. Vagy halva született, ahogy tetszik. A módosítás azt jelenti, hogy a már elfogadott főszámokat kell módosítani. Ha nem kell módosítani, miért került szóba egyáltalán? A költségvetés ilyen korai elfogadásának egyébként az volt a szerepe, hogy kész helyzet elé állítsák a tárgyalópartnereket, nem az, hogy működőképes legyen.

"Akár jelenlegi formájában is tartható a költségvetés, " ezt semmiképpen nem nevezném az "összeomlás" beismerésének.

A kérdés mint fent: Ha tartható, akkor minek ez a kutyakomédia? Komolyra fordítva a szót, nem tartható, szavaim bizonyítéka, hogy módosulni fog. Fogadunk valamiben?
Neked semmi sem lenne az összeomlás bizonyítéka, az sem amikor bontani kezdik a fémkerítéseket, mert kell az alapanyag. Nektek az is 'rendezett visszavonulás' lenne, ha be kéne szolgáltatni nagyanyád arany fülbevalóját az államadósságkezelőnek, de ezt már Stefike ellőtte.
@épészmérnök: A héten beszélgettem egy bankossal, az ügyfélforgalmat látva- valamilyen segély vagy családi pótlék érkezett -, hogy ugyan miért nem áll a helyzet nagaslatára az egyház.

Visszakapta az ingatlanjait. Visszakapott rengeteg földet, ha jól tudom.

Nem lenne keresztényi és jószolgálati tevékenység a földjein az elesetteket alkalmazva biogazdálkodásba fogni?
Lenne egy versenyképes mezőgazdasági ágazat, valódi munkát lehetne nyújtani a szakképzetlen rétegeknek, s az egyházak gyakorolhatnák keresztényi küldetésüket.

Rengeteg pénzt is kapnak. Mire költik? Miseborra?
@Habakuk999: Az idei év több szempontból kivételesen rossz. Az enyhe tél visszafogta az energiaipari teljesítményt, a rossz időjárás a mezőgazdaságot, az eurozóna továbbra is vergődik, Merci az év nagy részében még nem üzemelt.

Remélhetőleg ezek jövőre jobban alakulnak.

Természetesen vannak beruházások, van építőipar, van belső fogyasztás, és van tőkeimport is, max ezek alacsonyabbak, mint a hitelből felpumpált mesterséges lufi idején (2002-2010), ami természetes.
@a szív fészkei: Kösz, hogy alátámasztottad, amit mondtam:

"2. A köztársasági elnök a kinevezés vagy a felmentés törvényi feltételeinek teljesülésén túlmenő további feltételeket nem támaszthat."

Na erre köpött Göncz apó...
@Blogger Géza: Hol vannak? Belgiumban láttam. Hollandiában és Németországban is.

Ha eltekintünk a kerítésfestésektől, a többi merre van?
@Blogger Géza: Igazad van, fogjuk rá az időjárásra.
Nem is értem, ezt a poént miért nem lőtte még el a narancs.
@fletwwod_mac: Nyilván mindenki a maga nevében nyilatkozott. Mint ahogy az is, hogy a politikusi nyilatkozatok a tárgyalási harc részét képezik. És az is, hogy z ördög a részletekben rejtezik, ha az IMF akar megállapodást, akkor lesz, ha nem akarnak engedni semmiben, akkor meg nem.
@Habakuk999: Miért, szerinted miért esett vissza 10%-kal a mezőgazdaság, te nagyokos? Lehet hogy ez neked poén, de aki ebből él, annak kevésbé.
@Habakuk999: Jah, meggyőztél, nyilván a magyar beruházások Belgiumban vannak, mert ott nyitottad ki a szemed. :)
@a szív fészkei: Néhány dolgot nem értek, pl. rögtön az első akadály: napjaintkban mi az, hogy köztársasági elnöki tisztség?

A nevében is benne van, hogy ő a Köztársaság elnöke. Csakhogy nincs hozzá Köztársasága, mert az hivatalosan megszűnt. A jogászok szerint is rendben van itt minden?

Értem én, hogy meghagyták a korábbi elnevezést, de attól még szvsz ez abszurd.
@épészmérnök: Környezetszennyezés rendkívül sok minden nyomán létrejön.

Minden kamionnal, ami fut az utakon, minden autóval, turistabusszal, minden repülőgéppel egy pofont adunk az élhetőségnek. Ja. A tengereket nemcsak teherhajók járják, amúgy meg rengeteg mindent hajózással szállítanak és fognak is. Hogy azokat környezetbarátabbá lehet tenni, az szerintem evidens, kérdés a tulajoknak mi éri meg. Látod, a tankerek mennyire szarok és ócskák, de noname kis országok zászlói alatt futnak, mert megtehetik a nemzetközi jog szerint elmismásolva a felelősséget. Szigorítsanak ezen, hogy ne fulladjon minden évben millió madár a nyersolajba egy katasztrófakor...

Chile egye a saját almáját, én a szabolcsit, oké, itt lesz a kánaán... Akkor senki igyon kávét holnaptól, ha kérhetem, sőőt: a teát, kakaót is mellőzze, csokit se egyen, mert azokat hol is termelik? (hogyanról ne essék szó, tudom, esetleg Fair Trade, meg minden. Vagy igaz,vagy nem.)
És hogy is szállítják ezeket? Csak én a mocsok, felelőtlen hedonista egy év/pár zöldalma-mániámmal baszom szét a Földet? Akik egész nap kávén lógnak itthon, bárhol, ahol az nem őshonos, tehát vinni kell - azok mit tesznek az ökolábnyomukkal? Nem nyomják durván bele Gaiába? Még jobban, mint én?

Chile, Afrika stb., ha nem ajánlott nekik a távolra kereskedés, mégis mit tegyen magával? Igyák a feketék a feketét, oszt jól van, gazdaságukat meg találják ki másból felvirágoztatni - mi meg nyakaljunk a bodzateát, mert az helyben - a kertben nálunk is - terem? Menjünk el ad absurdumig akkor!
Elefántcsontpart falja a csokit a kakaóbabjából, itt meg a Riska-adta túróból csináljunk - nem rudit, mert az is csokis!! - csak szalonnás túróscsuszát. Helyi magyar ínyencség, semmi cicó! Svájc meg amúgy is dögöljön már meg a Lindtjével, oda se menjen semmi szállítmány. ;-DD

Szerintem amúgy, a tengereket vészesen túlhalásszák - én, mint Halak protestálok ez ellen is! Szóval a halászok mindent kinyerhetnek onnan, ám a hajósok adják fel azonnal a szakmájukat és megélhetésüket. Mert te ott tiszta friss herkentyűkre vágysz, én ne egyek zöldalmát, hisz akkor önzök veled szemben. Chilei zöldalmát termelők miért legyenek hátrányban a halászokkal szemben?

Millió érdeket kell nézni, elismerem, hogy nehéz kiszaszerolni, kié a fontosabb? Ki dönti el? Te ott, én itt, az LMP, a Greenpeace, ki?

Indulatban egyébként te sem maradsz el tőlem. :-))
@Blogger Géza: nem köpött rá, hogy nem érted, az más kérdés. [..]"Az itt felmerülő jogi probléma – egy neves jogászunk, dr. Nehéz-Posony István szerint – egyébként is nagyon könnyen megoldható: az alkotmány 30/A § (1) bekezdés m pontja szerint a köztársasági elnök dönt mindazokban az ügyekben, amelyeket külön törvény a hatáskörébe utal. A Magyar Rádió elnöke kinevezését, felmentését az 1990. évi LVII. törvény utalja a köztársasági elnök hatáskörébe. A köztársasági elnök döntési joga tehát fennáll. A döntés pedig (legalább) két lehetőség – jelen esetben a felmentés és a felmentés megtagadása – közül az egyik kiválasztását jelenti.

Az Alkotmánybíróság maga sem cáfolta ezt az értelmezést, sőt rögzítette azt is, hogy „a tényállás, azaz a súlyos veszély fennállásának megállapítása a köztársasági elnök értékelésétől függ…”
@Blogger Géza: Ebből élek.
S tudom, hogy komoly talaj-előkészítéssel, megfelelő vetőmagok kiválasztásával tudnak olyan hozamokat elérni egyes szélsőséges területek kivételével, hogy az áremelkedés pótolja a hozamveszteségeket.

Nem mindenki, sokan nem, ez igaz.

Mellesleg a kormány feladata a földek ellopása helyett pontosan a klímaváltozásra való felkészülés kellett volna, hogy legyen.
@fletwwod_mac: Tényleg nem érted, nem szűnt meg a köztársaság, Magyarország továbbra is köztársaság, így természetesen lehet köztársasági elnöke.
@Habakuk999: Ellopták a földet??? Kitől lopták? Ha tudsz lopásról, tégy feljelentést...
@Blogger Géza: Eszerint te nem értettél meg.
Elnézést kívánok, jogilag Magyarország a neve és nem Magyar Köztársaság.
Ha az ország neve Magyar Monarchiára/Királyságra/Birodalomra változott volna, akkor is lenne köztársasági elnöke, ez a gondom. Nem a személye hanem a hivatalos államforma és a funkció közti összhang hiánya zavar.
@Blogger Géza: Nem venném a bátorságot, hogy meggyőzzelek a véleményem igazáról, viszont várom a hosszú listádat a magyar szlícium-völgyi építkezésekről.

Ha már olyan klassz kis építőiparunk van.

Bár talán még a nagyfőnököd sem tenne egyenlőségjelet a Közgép és a magyar építőipar közé.
@a szív fészkei: Ki rossebet érdekel egy SZDSZ-es jogász hablatyolása, az AB egyértelműen kimondta, hogy Göncz nem támaszthatott további feltételeket, ő mégis ezt tette.

"2. A köztársasági elnök a kinevezés vagy a felmentés törvényi feltételeinek teljesülésén túlmenő további feltételeket nem támaszthat."

Amikor megy az ajvékolás, hogy jajj, mi lesz a köztársaság intézményrendszerével, akkor mindig elfelejtkeznek arról, hogy az első szöget Göncz verte bele.
@Blogger Géza: Off a téma, de ugyanilyen abszurd a pénznem kérdése. A forint az alapegysége, csak az épp nincs érvényben (mármint az egysége).
@Blogger Géza: A termelőktől. Akik hittek bennetek.
@Habakuk999: Jah, kösz, ez jó, ha nincsenek beruházások, akkor honnan van a Közgép forgalma (meg a 80%+ arányú többié a szektorból)...
@a szív fészkei: A kisparaszti romantikus álmairól...
@Habakuk999: Megelőztél, de hát kár belé. Hihető, hogy a 90 éves, otthonban élő mama rohan majd művelni a kis parcelláit, amit a jó Orvbűn adminisztráció valamiért nekijuttatott. Mert valakinek a valakije.
@Blogger Géza: ha látnak halvány garanciát arra, hogy visszakapják. csak ahhoz a programokat nem ,,okosba'' kellene készíteni.
Lehet, hogy hülyék, csak nem úgy, ahogy egyesek gondolják...
@Blogger Géza: A német Fritzek és Hansok adójából épített infrastruktúrális beruházásokból.

Amihez közünk gyakorlatilag semmi.

Technológiai???

Néhány állattenyésztő telep korszerűsítése.
Természetesen e is uniós pénzből.

Magántőke????
Na, ott a baj.
@Blogger Géza: Ja persze, ő kisparaszti romantikus álmodozó. Mert hitt a csútinak és most, hogy látja, belehazudott az ő képébe is, meri leleplezni a mocskos üzelmeit.

Szóval röhejes kisparaszti romantikus álom, hogy ne csak Orvbűn-közeli Mészárosok, Tiborczok gazdagodjanak? Grat neked, te tényleg külön műfaj vagy.
@Blogger Géza: Szerinted. A köztársaság mostanig elvolt, kösz, egész jól.

Csúcs meg maga volt a jancsiszög a sajtószabadság koporsójában. Ez ellen lépett fel Göncz, mert joga volt mérlegelni, hogy egy ilyent kinevezzen-e. [..]"A köztársasági elnök nyilatkozatában üdvözölte az Alkotmánybíróság határozatait, és örömét fejezte ki, hogy rögzítésre kerültek azok az alapelvek, amelyek döntéseiben eddig is vezették, nevezetesen az, hogy a véleménynyilvánítás szabadságának, a sajtószabadságnak (ezen belül a közmédia szabadságának) a fogalmába szervesen beletartozik a tájékoztatás függetlensége az államtól, a kormánytól, a pártoktól, politikai és más erőktől."

Na, most tényleg nincs ilyen gondotok. Remélem, mindig felveszed videóra, amikor a köztévé agyonfizetett hazug fikuszai benyalnak Orvbűnödnek épp.
@Blogger Géza: az, hogy van egy merci és egy audi gyárunk, az csak arra elég, hogy lehessen mutogatni: csilivilimivanvili? de a gazdaság megmoccantásához kevés.

Beruházás: csak az elmúlt héten inkább a lengyelekhez ment egy újabb autógyár, az ukrán vasműves nem jön ide az instabil gazdasági és politikai szitu miatt.

Jónéhány multi leépít, 20-30 főnként küldik el az embereket, hogy ne kelljen a hatóságoknak is jelezni. Dunaferr? Beruház?
Rendszerváltás környékén ide jártak a lengyelek cukorgyárakat építeni.
Van még magyar cukorgyár?
@Habakuk999: Legalább az épült volna errefelé, de mit csinálnak? sétáló utcákat és szökőkutakat, ehh. :((
@Habakuk999: az állatkert mellé már épül a pálmaház is egyes agyatlanoknak.
@Habakuk999: A legnagyobb lábasjószág is kiszabadult belőle: hvg.hu/itthon/20120908_Orban_most_jo_egyezseget_kell_kotni_az_IM

[..]"Magyarországnak ma már nem kell elfogadnia egy 2008-as, MSZP-IMF típusú megállapodást, mert hazánk erősebb lett, és szélesebb mozgástérrel rendelkezik - tette hozzá. Egy rossz megállapodás tehát már született, most egy jó megállapodás tető alá hozásán dolgozunk - mondta Orbán Viktor a jelenlévőknek a tájékoztatás szerint." Hol az az erősebb haza, szélesebb mozgástér??? A baltaboltban??? jó jézus a jégen!
@Fabius:
"Ezúton értesítem a Lencsés és Stefánia család minden tagját, hogy az identitászavaros idiótákat most untam meg.
Visszavonuló magatoktól, vagy trollirtás tőlem. Ez a jövő, válasszatok."

Csodálom, hogy eddig bírtad. De tényleg.

On:
Ez az egész sztori nagyon patent módon mutatja, hogy ez az ország irtó nagy bajban van.
Olyan szintre süllyedtünk le morálisan (ráadásul az ország vezetése tette ezt), ahonnan irtó nehéz lesz visszamászni. A Közgép sztori meg hányinger, Simicska pedig inkább...hagyjuk.

Ha belegondolok, hogy Zuschlag 50 misi miatt került börtönbe (tegyük hozzá: megérdemelten, csak az évek száma véleményes), akkor....

OFF:

Most olvasom, hogy a berlini kormány szerint az azeri gyilkos átadása kapcsán a magyar kormány jóhiszeműen járt el.

www.origo.hu/nagyvilag/20120908-berlin-vedi-a-baltas-gyilkos-kiadatasat.html

Mivan???
@fletwwod_mac: Térburkolat-biznisz? Az a menő mostanában.

Alszom, szép jó éjt!
@Zébácsi: Nem, rosszul tudod: hetven milla miatt, amiből 50-et visszafizetett. index.hu/belfold/zuschvisszaf/
@a szív fészkei: Balavány nem jobbos, hanem egy szánalmas bohóc. Aki annak nyal, aki épp fizeti, most épp hvg-s. Gondolom, ha kapott volna állást a jobbos médiában, akkor az lenne.
@Habakuk999: Köszi. Volt még Szerencs, Kaba, Hatvan, csak amiről én tudok, pedig nem vagyok mezőgazdász.

Amit írsz, sajnos teljesen igaz. Kérdeztem vidéken: - Miért nem művelik a nagy kertet? - lehet olyan 100x14 méter. Mert nem éri meg, volt a válasz. Szántatás, vetőmag, művelés töbe van, mint bemenni a faluba és készen megvenni, már akinek van annyi pénze.
- A boltban lévőt a jég sem veri el - tették hozzá.
@Blogger Géza: Ja, bohóc. Aham. Volt állása a jobbos médiában, ki is tüntették.
@a szív fészkei: Erről mondjuk kár vitatkozni, mi 2 év óta elvagyunk IMF nélkül úgy, hogy csökkenő pályán van az államadósságunk, és nincsenek rövid távon eljáró brutális tételek, a tartalékaink szintje magas, a külker mérleg többlete is hatalmas, szóval mozgásterünk egyértelműen van.
@a szív fészkei: nem tudom, de marhára kevés és odáig vannak vele, mint prosztó az okostelójával.
Sokkal több kellene és akkor a munkahely számlálója is kedvezőbbet mutatna.

jó éjt mindenkinek!
@a szív fészkei: Jól mondod, volt. De egy bohóc annak a közönségnek táncol, aki épp megfizeti.
@Zébácsi: hetivalasz.hu/vilag/a-dontes-lehetseges-hatasai-aggodalomra-adnak-okot-54357
[..]"Hozzátette: a német kormány "nem kételkedik a magyar kormány 2012. szeptember 6-án Bécsben, az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet Állandó Tanácsában tett nyilatkozatában, amely szerint az azerbajdzsáni bűnelkövető kiadatását jóhiszeműen, az azerbajdzsáni kormány írásos diplomáciai biztosítékai alapján, az elítélt személyek kiadatásáról szóló strasbourgi egyezmény keretében hajtotta végre"."

Lesz koppanás, hisz a magyarok szavára hagyatkoznak eddig, ha jól veszem ki. Írásos azeri diplomáciai biztosítékról tudunk, amit tudunk. Majd ők is megtudják, miből is állt az.
@fletwwod_mac: És az ilyen kisbirtokokra akar alapozni Ángyán...
@Blogger Géza: Ja , ha leleplez az oldalatokon valamit, akkor bohóc. Amíg Orvbűn szarságait hájpolja, kiváló újságíró.

Na jó munkát APO elvtárs, Lakatosék imádtak volna a hetvenesekben! Nagyon bírod nyomni a baromságot.
@a szív fészkei:
most látható, hogy az ürge őrűlt, egy saját maga által kreált virtual reality-ban él és el sem tudja képzelni mi a real valóság...a hívei ugyanúgy mint a zombik csak szagolgatják és követik halálig

van egy jó infóm: valaki, egy régi barát már nem kommunikál ebben a témában mióta lépésre megvalósúltak azok a borzalmak amiket lefestettem neki és valószínűleg személyesen is érintetté vált negatív együtthatóval és most emészti de nem szól teljes hallgatás

sokan lehetnek így

brühühühühühü
@rodeo36: Olvashatod ezt Gézát, nem hiszem el, amiket leírkál ide.
@a szív fészkei: Balavány szerintem csak saját magát leplezte le eddig. De ha volt valami tényleg ütős, valódi "leleplezése", arra kíváncsi vagyok.
@Blogger Géza:
csak ez nem igaz, egyetlen pontod sem, vagy ha igen miért van recesszió?

hé ébresztő vagy rohadt hazug vagy aki festi az eget pirosra vagy ződre

brühühühühü
@Blogger Géza: Nem vagyunk el IMF pénz nélkül, ezt pont tegnap linkelték ide.
Tartalékaink csökkennek, most még lineárisan.
Rövid távú brutális tételeink nincsenek, hála Bajnainak és Oszkónak.
Külker mérleg a belső fogyasztás hiánya miatt magas, ezt maga a magasságos gazdaságosdi főnököd is férfiasan bevallotta.
Dicsekedhetsz a kimagasló kamatainkkal is.

Csak példaként, a csehek is recesszióban vannak, a kamatlábuk viszont két százalékon belül van, ha jól emlékszem. Fenntartható.

Nálunk mi fenntartható? A hét-tíz százalékos kamatunk?
Tudod, ezt uzsorának hívják.

Szóval mozgásterünk egyértelműen nincs.
@Habakuk999: Én feladom, ezt egy APO-robot. Tóta örülne neki, szereti a robotikát. Szétszedné, megnézni, mit is töltöttek bele. :-DD
@a szív fészkei:

70-50=20?

Akkor pláne! Simicska tudja? MI lesz, ha leváltják Poltot?

AZ azeri téma:

Szerintem Berlin óvatos, és a megismert bizonyítékok alapján nem mondhat mást, mert ez kényes ügy.
Viszont az ezeri nyilatkozatban igazságügyminiszterről esik szó tudtommal, míg ugye kegyelmet csak az elnök adhat. Ergo az azeriek kinyilatkoztatták a semmit, átverték a magyarokat (akiknek ettől függetlenül persze tudnikuk kellett volna, mit írnak alá.

Smafu.
Benézek ide, és mit látok?
Jó nagy ajvékolást. :-)
@a szív fészkei:
remélem nem lepődsz meg, a megoldás, mióta blogolok másról sem ordítozok, mint erről: adó és vámrendszer, ha egy szilárd és a hosszútávú fejlődésre tervezett rugalmas adó és vámrendszer (nem hekmekükütyű amit alcsútdobozon finganak naponta kétszer szarás közben vagy helyette alszájukkal, hanem egy tudományosan megalapozott és a a tényleges érdekeknek megfelelő adó és vámrendszer

és akkor brühühühühühühü

ennyi röviden, de ez egy 10 éves kitartó munka eredményeként születhet meg magyaroknál már 23 éve nem megy azaz elveszett 35 év a nemzet életéből a fidesz és gittegylete miatt
@Zébácsi: szerintem a zuschi ártatlan, a jelenleg regnáló politika is ugyanazt teszi amiért őt besufnizták ez jogtalan tárgyalásra sem kellett volna sort keríteni, hanem újraszabályozni és ráadásúl maximálisan teljesítette a feladatát

brühühühühühü
@rodeo36:

Érdekes nézőpont, de lehet, hogy igazad van.

/Most, hogy összefutottunk, téged is figyelnek, bocs, hogy csak most szólok./
@Kara kán: te látsz?

furcsa...

brühühühühü
@Zébácsi: részemről a brühühühühü

belenézhetnek azután megvakúlnak attól amit látnak

és miért? ha már mondod
@Blogger Géza:

Bizonyára nem létkérdés Orbánnak. Annak tükrében főleg nem, hogy a körbeszopkodott diktátor urak elhajtották a pénzes ládikától Kínától szaudon keresztül az azeriekig.

Tényleg, segíts már, ki hívta vissza a hárombetűst? Linkeled te a saját szájjal előadott beszédet, vagy keressem vissza én?
@rodeo36:

Elsőre zavaros sztori, és lehet, hoyg konteo, de szerintem nem.

Valakivel összeakadtam a neten, aki egy levélben - mellesleg - utánad és NYjetsd után érdeklődött, hogy miket írtok a blogokon és hogy ismerlek-e benneteket, illetve ismerek-e ms kommentelőket, etc.... Adtam egy korrekt, semleges választ és nem is foglalkoztam az egésszel.

Ezután eltűnt, majd két nap múlva felhívtak a magánszámomon (ismeretlen számról)és egy számomra ismeretlen fickót kerestek. Mondtam hogy én nem ő vagyok (megmondtam a nevem) és hogy ez a szám nem 06-20, hanem 06-30; vélhetően ezért tárcsázott mellé (az által mondott többi szám, amit hív, stimmelt. Majd megkérdeztem a hívó hölgyet, hogy honnan ismeri azt, akit keres. Zavart válasz jött, majd hirtelen katt.
A 06-20-as számot leinformáltam, teljesenmás néven jegyzett előfizetés, vagyis aki őt kereste, hazudott.

Azzal pedig, akivel a neten összeakadtam, soha nem talékoztam ,már a neten sem aktív.

Ennyi. Remélem, érthető volt.
@Zébácsi:
kösz, van egy szokásom, sohasem veszem fel a telefont ha olyan szám hív amelyet nem ismerek és ha anonym akkor sem még akkor sem ha tudom, hogy egy jó barátom hív arról az anonym számról, mert többször ellopták a mobilját és a szerencsétlen mindent arról intéz és állandóan tele van valami fontossal bár 5 másodperc után passwordre vált és aki nem tudja szétverheti de nem kap semmit, legyen ez neked tanulság és ha felvetted ismeretlenűl nem mutatkozol be főleg nem a saját neveden hanem Gipsz Jenő doktor infragrass és kérem mutatkozzon be, ha nem leteszem

én érdekes módon majdnem kizárólag a varánus-on blogolok a fácsét meg röhögöm

az IP-k csak a hivatalos kémeknek nyílnak és arról is van tapasztalatom valaki "onnan" kezdett szűrőzni, majd mikor felhívtam, hogy miért és hogy hagyjanak békén akkor nmegszüntette a filterezést (nem tudtam mindent elérni, és baráti címeimet blokkolta mert percenként küldtem egy linket mert dumáltunk a távolból, mikor ezt így elmondtam neki akkor elröhögte magát és azóta minden rendben van, annyit tudjál van egy automata szerver rákötve a netre amely kulcsszavakat és azok kontextjét keresi és ha talál akkor rááll..ha nincs benne más mint túl sok lófaszt mondok vagy akármit akkor nem találnak rám milliárdnyi előfizető exponenciális mozgása de már figyelik...és bedobnak kamu dolgokat csapdának és bekapod már mész is a börtönbe, erre kurvára ügyelek és elküldtem már egy csomó hamis jelentkezőt a melegebb éghajlatra utána sokáig csend van de próbálkoznak)

hogy mit beszélek a magyarokról? hát azt...bassza meg az anyját a törpe és gittegylete és lámpavason a helyük és ennek variációi a többit? hát kapják be ha kimossák a koszos pofájukat..vannak kedvenceim különösen az új ifjúsági szervezetek és azokból kinőtt gazok

na hagylak maradjunk kapcsolatban, üdv
@Zébácsi:

még valami a vincentről rendszeresen kibasznak mert nem adom fel ha vitába keveredek az egyik hsz-szel azóta néha kinyitom de leszarom őket, ha hülyék akkor basszák meg egymást egyébként az a véleményem, hogy sok "ellenzéki blog" hamis és csak gyűjti az adatot a kubatov listák variációiba, erre figyelj oda sem kell bemutatkoznod, általában sehová egy név és más semmi

brühühühühühü
@rodeo36:

Nem estem kétségbe, de utólag, mármint a telfonhívás után seperc alatt összeraktam magamban ezt a kis konteot.

Nincs jelentősége, a blogokban fent vanminden hozzászálásom: a Kubatov lista már amúgy is almás, nem küédtem vissza a fantasztikus NER leveleket Viktornak.

Majd ha megbukik (mert megfog,kódolt a szitu, csakúgy, mint eddig minden hasonló fickóé), legalább nem kell tennem semmit, nem kell mosakodnom senki előtt - egyenes vagyok, mint a szög.

Köszi a tippet, én is úgy gondolom, hogy sok ellenzéki blog lóphaszt ellenzéi, csak az IP címeket gyűjtik, hogy ki holl áll.

Oks, maradjunk kapcsolatban.
@Habakuk999: Rögeszmés emberrel ne vitatkozz! Racionális érvek úgysem hatnak rá :)
@Kara kán: Valami értelmeset is fogsz írni te fasz? Mi van a neutrínókkal? Megalkottad már a neutrínó tévédet? :-)) Mivel fogsz adni? Atomreaktorral?
@Habakuk999: Falra hányod a borsót? Gézát próbálod érvekkel meggyőzni? Mazohista vagy-e?
@Blogger Géza: "mi 2 év óta elvagyunk IMF nélkül úgy, hogy csökkenő pályán van az államadósságunk, "
- Ne hazudozz!

www.akk.hu/ktgvetesadossag.ivy

Mutasd már meg a csökkenő pályát!
@Blogger Géza: "a külker mérleg többlete is hatalmas," - A jó külker mérleg a csökkenő GDP mellett tudod mit jelent te fasz? Az hogy a multik olcsó bedolgozói vagyunk, te barom!
@Knósszosz: Tiltakozom a "négynevű" jelző ellen! Miféle ledegradálás ez? Kb 50. Már amikor utoljára számoltam, azóta van pár új.
@Stöckhardt-ék normálisabb lánykája: Hugi! Hagyd már! Sajna a nővéred csak a család rossz hírét kelti. Látod,hiába teszünk meg mindent és igyexünk jóvá tenni a házigazdánál bűneit, akkor is kibaszná az egész családot.

brühühühü..
@Blogger Géza: ", mégis drasztikusan estek a hozamok az utóbbi hónapokban." - Na mesélj csak! Hogy is alakultak a hozamok az utóbbi két évben?
Jahaj! Ez 2010 januárjában volt. Na hol van a meredek esés?

"Meredeken csökkent az állampapírok hozama
2010. 1. 8. 10:56|Utolsó módosítás: 2010. 1. 8. 11:25|Pénzügy » Befektetés
Meredeken csökkenni kezdett az állampapírok hozama az új esztendőben a tavaly év végi emelkedés után. A héten két diszkontkincstárjegy (dkj) -aukciót is tartott az Államadósság-kezelő Központ (ÁKK), mindkettőn többszörös túljegyzés mellett fogytak el a papírok.
Mik ezek?

A három hónapos lejáratú kincstárjegyre kedden csaknem 230, a tizenkét hónaposra tegnap több mint 140 milliárd forintnyi ajánlat érkezett, és mindkét papír hozama csökkent. A rövidebb futamidejű dkj 5,91, a hosszabb 5,9 százalékos átlaghozammal fogyott el – utóbbi papír esetében 2005 szeptembere óta nem fordult elő ilyen alacsony hozamszint. A referenciakamatok is estek tavaly szilveszter óta, mégpedig 13–39 bázisponttal, tegnap 5,75 és 7,6 százalék között álltak. "
@Blogger Géza: "Az idei év több szempontból kivételesen rossz. Az enyhe tél visszafogta az energiaipari teljesítményt,"
- Na ez a te érvelésed! Szerinted a magyar gazdaságnak az jó ha -30 fokos tél lesz? Tán csak nem a GDP-t növeli?
Hihetetlen hogy bármilyen baromságot gondolkodás nélkül előkapsz hogy védd a védhetetlent. Az a borzasztó, hogy az emberek meg bekajálják. Itt se ugrott senki erre a félmondatodra, pedig kellene itt lennie pár gondolkodónak.
@Habakuk999: Ingatlant, eladhatatlan ingatlanokat kaptak. Különben is hogy nézne ki hogy azonnal eladják amit kaptak?
@shinichi: " Ha nélkülük jó lenne, velük meg szar, miért csinál úgy a mestered, mint ha meg akarna állapodni? " - Ez egy jó kérdés. Persze erre elfelejtett válaszolni. Az ilyen kérdéseken elegánsan átsuhan.
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Index címlap:

"IMF-fel megegyezni nem kell félnetek jó lesz"
@rodeo36:
Elhibáztad, Ő pont nem lát csak néz...
De ezt is írta, úgyhogy most pont ne vegzáld, egyébként is alig várja, hogy leereszkedhessen az "ajvékolóihoz".
Szia! Oszd meg a blogjaidat légyszi a mudizz.com/blog oldalon is, hogy még többen olvashassák! Be tudsz lépni a Facebook, vagy a Google azonosítóddal, és csak be kell másolni az URL-t! Köszi!
Azért az nem semmi, hogy a felfegyverzett hős ÁVO-TEK-es csapat lerohan békésen csetelő tiniket.
@félázsiai 2llkedő: Ha kalapácsod van, előbb utóbb mindent szögnek nézel.
Gyurta Dani már csak tuggya mi a KARRIER...
gerincre vágni egy fidesznyik lányát...

"a Blikk szerint már egy párt alkotnak"

szerintem meg egy pártOT alkotnak...
a hős előd nyomdokain jár... dr snitt is nagyravitte... a gyors doktori kiráji útya

atv.hu/cikk/20120908_szepsegkiralynovel_jar_gyurta_dani
@dr. Balta$ár:
"Gyurta Dani már csak tuggya mi a KARRIER...
gerincre vágni egy fidesznyik lányát..."

Bozs, de szerintem ehhez a fidesznek semmi köze.
Ha nem zárták volna be a magyar konzervgyárakat is sorra, akkor most lenne piaca a hazai zöldségnek, ergo megélnének a kisbirtokosok is, pláne ha megszervezné valaki a felvásárlást.
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Amit ma pávatáncnak hívnak, régen úgy hívták: cigánykodás
@Fabius:

Kár lenne. Stefánia maga az, aki, régi bútordarab. Húga komoly színt visz a blogba, emeli fényét. A báty már erőltetett. Kegyelmezz a lányoknak! Egyáltalán, nőket bántani. Nahát.
@Fabius: "Ettől függetlenül egy plakátkiállításnak nincs köze a sajtószabadsághoz. "

hat mihez van koze...?:-)
süti beállítások módosítása