Zakatol a vonat, utazik az állomás,
belebuktok Lajos, bele, mint még senki más!
(via)
Visszajött az OLAF, mert kíváncsi lett Irén. Ja, az Oli Rén. A Népszabadság információi szerint az Európai Csalás Elleni Hivatal nem haverkodni jött, hanem százmilliós uniós pénzköltésnek a körmére nézni. Két beruházás iratait kérték be, mindkettőhöz kapcsolódik a Közgép.
Csak feltűnik lassan ezeknek a vizsla tekintetű embereknek, hogy nálunk minden infrastrukturális beruházás olyan furcsán sokba kerül. Az M6 autópályához olcsóbb lett volna egy hegyet venni az osztrák Alpokból és abba alagutat fúrni, mint a löszös talajjal szarakodni a síkság közepén, és amennyiért itt vasútvonalat újít a Swietelsky a Közgéppel haverságban, annyiból a horvátoknál megcsinálná a magyar határtól Dalmáciáig.
Tündérmese! - mondjuk mi itt erre - mert épül szépül Nerország, - az meg kizárólag a véletlenek különös együttállása, hogy nálunk a közbeszerzési pályázat harmadik helyezettje nyeri a pályázatot, némi kormányzati forródrótot sejtető áremelés után. Lárifári - mondta erre Viktor - labanc az ki gáncsot vet a Nemzeti Közbeszerzéseknek! Most meg fejben készülhetnek ellenforradalomra az OLAF ellen, mert a végén kiderül:
Oligarchák mégiscsak vannak.
Az utolsó 100 komment: