Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: telex.hu/zacc/2024/11/24/sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok-sandor-palota-video Tudod ki Magyarorszá... (2024.11.24. 13:34) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.06.12. 05:28 Fabius

Viktor és a bukás szele

Címkék: fidesz korrupció fónagy jános közgép

Enyém az arany, tiéd a réz,
Enyém a bilincs, tiéd a kéz,
Tiéd a rendszer, enyém a zűr,
Enyém az ország, tiéd az űr.

(via

 "Magyarországon az elmúlt években helyreállt a jogállam, és érezhetően jobban működik az igazságszolgáltatás!" - mondta Kedves Vezetőnk tegnap, és hozzáfűzte még: - "Elmúltak azok az idők, amikor súlyos, az embereket megrázó bűncselekmények büntetlenül maradhattak!" - majd belenézett a papírjába, az arcán hordott rinocérosz bőr ráhűlt a fejére, és a Fényességes Ábrázat groteszk grimaszba torzult. 

 Megvolt erre minden oka, mert van valami sorsszerű vagy jelképes abban, ha a Nagy Szavak napján, az oligarcházós cunami közepén jelenik meg, hogy ismét bíróság elé áll Varga Tamás, a Fidesz első oligarchája, pénzügyi tanácsadója, Orbán egykori barátja, hogy a fiatalabbak is értsék: a kilencvenes évek Nyerges Zsoltja. Hogy ki ez a Varga Tamás pontosan, hogyan indult az Orbán-Simicska párossal a Teleki gimnáziumból, és mire jutottak ők hárman azt kiveséztem nemrég, itt olvasható. Annyi biztos, hogy az ügy részleteire emlékezve az urak munkásságáról nem a jogállam, a poltpéteri ügyészség hatékonysága és sikere jut eszünkbe elsőre. Sokkal inkább az intézményesített korrupció, a pártkassza bármi áron való feltöltése, és a következménynélküliség. De ha csak ennyi baja lett volna Viktornak tegnapra, akár akut tikkelés nélkül is megúszhatta volna a dolgot. 

 De Varga emlékével együtt előjöttek azok az emlékképek is, amik még Orbán első virágzásából megmaradtak, és a második kormányában is visszaköszönnek. Kezdődik ott, hogy a nyilvánosságra került MÁV videó miatt Fónagy János látható idegességgel igyekezett magától eltolni mindenféle felelősséget a tiszteletlen házban. 

 Igen, ő az a Fónagy, aki 98'-2000 között a Miniszterelnöki hivatalban volt államtitkár egy ideig Stumpf István mögött, és már akkor is ilyen hevességgel magyarázták, hogy a "kormányzati kommunikatív feladatok külső munkáinak elvégzésére" kiírt pályázatot miért Orbán akkori spindoktora, a későbbi Országímázs Központ kitalálója, Wermer András nyerte a Happy End nevű cégével. Akkoriban ez a mutyizást nemzeti helyett még csak polgári volt, de valahogy ez a "pasas" mindig ott államtitkár, ahol számolatlanul szórják a közpénzmilliókat/milliárdokat a havercégeknek. De ő persze sose tudott semmiről. Mindig csak nézett a fejéből kifelé ártatlanul, mint kisjézus a  felcsúti jászolban egyik hóna alatt egy ezüst hajóval, a másik alatt meg egy közgépmatricás favonattal, amiben Nyerges testalkatúra faragták a fűtőt, és Simicska arcúra a masinisztát. Meg egyébként is, ha már legalább mellig ér a szar amit összehordtak, akkor beindulnak a régi reflexek, előjön a Simicska hagyomány, és kijelenti valamelyik kisherceg: mi nem felelősek vagyunk, hanem hülyék. 

 Bizonyám, a II. Orbán kabinet is belépett már a deklaráltan hülyék vagyunk, mert inkább ezek legyünk, mint felelősek - korszakba. Simicska óta tudjuk, hogy hülyének lenni alkotmányos joga mindenkinek. Tegnap Rogán el is mondta, hogy a hülyeség nem kerüli el a minisztériumokat sem, így kerülhetett az a szöveg arra a fránya videóra. De gond egy szál se, a hülyét máris kirúgták, mert egyrészt rohadt kínos, másrészt meg nehogymá' a belső ellenségnek, a nemzetárulónak alkotmányos joga legyen hülyének lenni. Hógyisne, ha elhasználja a hülyeségkvótát még a végén nem marad Simicskának meg Orbánnak egy darab se. 

 Pedig arra szükségük lesz. Mert ezek az emlékek az első Viktor bukását előrejelző kor  berögzült képei, mikor már lehetett érezni mennyire tele van a töke az embereknek Kaya Ibrahimmal, a béna lopásokat jelképező hamburger tűzijátékkal, a házi filmarchívummal, a szőlőbányász nemtaggyűléssel. Közvetlenül utána nem is ti nyertétek a legtöbbet. Pedig amit akkor csináltatok az kisöccse volt a mostani disznóságoknak.

 

603 komment · 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr784582233

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hibernáljuk magunkat 2012.06.13. 00:14:09

Nem kínlódunk tovább. Nem hagyjuk, hogy olyan szennylapok, mint az Economist és a vele egy követ fújó, a spekuláns tőkét elvtelenül kiszolgáló gazdasági elemzők elvegyék maradék hitünket a magyar gazdaság feltámadásában. Az Elvarázsolt Kastély munka...

Trackback: Hibernáljuk magunkat 2012.06.13. 00:11:44

Nem kínlódunk tovább. Nem hagyjuk, hogy olyan szennylapok, mint az Economist és a vele egy követ fújó, a spekuláns tőkét elvtelenül kiszolgáló gazdasági elemzők elvegyék maradék hitünket a magyar gazdaság feltámadásában. Az Elvarázsolt Kastély munka...

Trackback: Hajléktalan építészet: Mit épít az, akinek semmije sincsen? 2012.06.12. 19:34:42

− Mit lehet csinálni? Lezüllik, piás vagy szipus lesz az ember, esetleg belehülyül, hogy hiába élt normálisan, ennek az országnak már egyáltalán nem kell, esetleg csicskát csinálnak belőle valamelyik szállón vagy halálra verik a suhancok, mi meg azt go...

Trackback: Mese-mese-meskete 2012.06.12. 15:46:39

Tessék megnézni ezt a videót, ne sajnáljátok az időt, frenetikus. Matolcsy interjút adott a CNN-nek.  Nem tudom van-e értelme végigmenni a fantasztikus jövőn, amit a nemzetgazdasági miniszter úr elénk tárt. De nem, nem fárasztok senkit sem ezzel. In...

Trackback: Szamárpadban 2012.06.12. 15:11:50

  Szamárpadba ültette hazánkat az Economist az Orbán-kormány kétéves tevékenysége alapján Oké, lehet mondani, elmútnyócév, Gyurcsány a hibás, válság van, volt jó negyedévünk is, de a külföldi elemzők nem osztják teljesen ezeket a magyarázatokat. Ők ne...

Trackback: Matolcsy ölni tudott volna, amikor Quest a katasztrofális magyar helyzetről kérdezte 2012.06.12. 14:01:27

A lassított felvételen jól látszik, milyen indulatok feszülnek benne, miközben fogalmazza Richard Quest zátonyra futó magyar gazdaságról feltett kérdésére a “tündérmesés” választ. Nem vagyok pszichiáter, de nagyjából így képzelem el annak a...

Trackback: Matolcsy Csodaországban: A magyar tündérmese egy éven belül sikeres lesz 2012.06.12. 14:01:27

“The Hungarian fairy tale or the Hungarian example will be a successful one in a year’s time.” – olvasható a Matolcsy-interjú CNN által közzétett angol nyelvű leiratában. Érdemes végigolvasni lentebb az anyagot, mert tele van sú...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Drága Vladys, mármint melyik jobboldali pártra gondolsz itt? Csak nem a házniáci Jobbikunkra?!?!

Ittenke (hallod, Fabius? :D) - mindkettő! óvjon meg tőlük, teljes komolysággal mondom, ha választani kell, akkor már inkább a Fidesz!

Ugyanis ha a nácik kerülnének hatalomra, a Fideszt is visszasírnánk. ÉS ÉN EZT NEM AKAROM.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....":
Pletykafészek... Rég láttalak!
Voltál napközben? Csak beleolvastam most, de nem semmi lehetett! :))
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Hűb+, Vladys, MOST kerültél rá nálam, a fentebb linkelt hozzászólásod alapján a tahó listára.

Mondjuk a neved alapján sejtettem, hogy te is a fotelnácik csapatát erősíted, de eddig nem vettem észre, hogy zsidózol.

Nácikat nem szívesen olvasok, a zsidózást pedig nem tűröm el.

Úgyhogy mehetsz nálam a levesbe. Jó náculást!
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:

Vannak páran akik erre gyúrnak. De az a jó az új adminban, hogy már a regmélhez tartozó összes nicket mutatja - és akár tiltja - egy kattintással.
@Fabius:
Pedig könnyen megkerülnélek... :o) De inkább nem írom le...
@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (Hejje Síró): Tényleg elárulhatnátok végre hol zsidóztam. :)

Amúgy meg ha ezt tartod jónak nyugodtan. A nácizást meg már megszoktam. :D
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Akkor miért zsidózol?

Úgy tippelem, hogy identitászavarban szenvedsz. Antiszemita vagy keményen (letörölni Izraelt a térképről), miközben azt mondod, hogy nem vagy Jobbik fan.

Azt gondolom, hogy nem vagy teljes egészében szélsőjobbos, de nagyon közel állsz hozzá. Nem vagy teljes "terjedelmedben" náci, csak bizonyos megszólalásodban. Te azt mondod, nem vagy szélsőjobbos. Én azt, hogy ha így haladsz, az leszel.
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Azt ne felejtsd el, ha mutyis közegben vagy és te nem mutyizol, akkor kinyírnak, mert zavaró vagy, idegesítő, olyan potenciális akna, amelyik robbanhat alattuk.

Aki tiszta volt - Kis János - az az elején kimenekült a politikából. Aki maradt, hát elfogadta a szabályokat, mit mondjak.

Ismerek olyat, aki nagyon jól tejelő állásban volt a műsorszórás cégében, igazgató, de nem volt korrumpálható és mutyiztatható. Kifúrták san gens.

Ma egy tekeklubban edző és szertáros ingyen és valahogy éldegél, ahogy tud.

Férjem is nagy világcégnél volt igazgató, de ahogy belelátott a külföldi nagy góré érdekes itthoni kapcsolataiba - amik egyre maffianisztikusabbak lettek - úgy vált kellemetlenné. És megváltak tőle seperc alatt, hogy aszongya :"nem illeszthető össze a munkafelfogásuk." Hát ja, ez így volt
@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (Hejje Síró): Könyörgöm mond már meg miért egyenlő Izrael utálata az antiszemitizmussal.

Minden zsidó ott él? Mind zsidó úgy gondolkodik ahogy az izraeli többség?

Neked agyadra ment a kollektivizmus.
@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (Hejje Síró):
Csibém, Te meg a Fidesz mellett agitálsz? :D
Hogyan is volt az a tahótlanítok gomb??? :DDDDDD Beeeeee!
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:

Van köze a reghez a módszernek, Boli drága?

(Bájdöbáj. Megtennéd, hogy KEVÉSBÉ guszta nevet adsz magadnak?! Te ugyanis - velem ellentétben - nem ettél a húgom VILÁGHÍRŰ fahéjas csigájából. Szóval lécciii...! :) )
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:
Matolcsy arra?
Ugyan Boli, ilyen piszlicsáré ügyekben ők nem nyomulnak. Kezdetnek háromésfélmilliárddal nyitottak, mit nekik egy szaros óra?
Olvass híreket, megvilásodol b..meg-)))!
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:

Boli, te nagyon rossz vagy! :P

Én csak azt mondom, hogy ha a két szar közül kell választani, a VALAMIVEL kisebb szart választom.

(Elég rémisztő abba belegondolnom, hogy a Fideszt visszasírni... milyen helyzetben lenne az ország? :OOOOOO )
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Abban egyetértek Kismaccal, hogy antiszemita vagy. Olyan sok ország van a világon, te mégis pont izraelt törölnéd le a föld színéről. Nemcsak antiszemita, de elmebeteg gondolkodás is, hogy töröljünk el országokat a föld színéről.
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...: Nem voltam. Szakdolit írok, már tele van vele az összes bakkancsom...
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:

Én azt hittem, azért vagy friss fahéjas, hogy téged kóstolgassanak. :D:D:D:D:D
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

"Tényleg elárulhatnátok végre hol zsidóztam. :)"

Bocs, hogy belevakkantok,
de szerintem itt:

"...
1, Lesz valaki aki végre lekaparja a térképről Izraelt.

2, Hátha nekünk is jut egy kevés. :)..."

Gondolom, nem szorul magyarázatra, miért.
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): De megmagyarázhatnád.

Utálom Izraelt, de nem értem miért lennék ettől antiszemita.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Ne bomolj Sipi!
Vállalkozni, itt? Most?
Mit szedsz?
Hagyd abba sürgősen.)))
@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (Hejje Síró):
Ahhoz ez kevés indok!
Ha száguld a gazdaság és jogállami módon élünk akkor igen, szavaznék rájuk, de...
A kóstolgatásos rész is ÚGY VAN! Igen, szeretem... ;)

@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....":
Hűűűűű....
t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9x1hrhznnzl-iPWCju_oFVEV2h06vcHlq0QxfeUtvaY84fN2_
@Knósszosz:
Mert a vérükben van. Tolvaj politikusok, ragad a mancsuk...
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": Izraelt azért vettem most elő, mivel pont ellenük készülnek az irániak teljesen joggal. Ha Dél-Korea lenne a cikkbe akkor meg azt írtam volna, hogy végre lesz valaki aki eltünteti Észak-Koreát.

Másfelől ez még mindig nem magyarázza miért antiszemita az aki utálja Izraelt.

Egy nép nem egyenlő az országgal (Izraelnél meg pláne nem), ha meg ezen a hibás kollektivista módon gondolkodsz az a te hibád, de mint már kértem, a defektjeidet ne kend rám.
@a szív fészkei:

Köszi a tanácsot! Jól látod, tudom.

De nem annyira rossz a helyzet - nem vagyok ugyanis egyedül, sok kolléga, iparági szaktárs, vezető és igazgató -sőt, tulajdonos! - gondolkodik hasonlóan.

Másrészt: addig, amíg a tulajdonos tiszta módszerekkel próbál (és láthatóan tud is) piacon maradni, addig (a hierarchiában bármilyen szintű) vezető jobb, ha tiszta marad.
Addig, amíg leginkább ilyen szakmabelieket látok magam körül, nem érzem annyira reménytelennek a helyzetet.

Mondjuk valóban, összetett dolog ez, tudom, mert azért hallok ezt én is, persze...
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Utálom Norvégiát, de nem vagyok Haakonista, meg ilyesmi. De volnék Szép sérójú Harald, aki beleszart ejrópába. Nem vagy semmi! Vagy mégis, brühühühühühü
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Izrael zsidó állam. Még akkor is, ha nemcsak zsidók lakják.
Magyarország pedig magyar állam. Még akkor is, ha nemcsak magyarok lakják.

Mit gondolsz, mi lenne a rekaciód egy olyan - teoretikusan: román vagy szlovák blogbejegyzésre, ami Magyarország eltörlését szorgalmazná? Hm?

Olvastam a fent lévő válaszod és értem a logikádat, de lásd be, egy ilyen bejegyzsére mindenki zsidóellenesnek hisz - joggal.
Ne csodálkozz, ha neked kell mosdatnod magad, hogy nem vagy az.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:
Készülhetnek. Ha azonban a hülye arab atommal akar játszani, az neked is rossz lesz, elhiheted.
Ha vérszemet kap, legalább annyira leszel neki ellenség, mint az izraeliek. Akkor már pusztuljon inkább az iráni atomprogram...
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:
Légypapír nemde?
Azok akik ráragattak, azokat kellene kilőni olyan küldetésre, amit a Mars X-phedició okán emlegetnek, márhogy nem tének vissza. Ha gondolod, én öszeállítom a legénységet. Na, Neked is sikerülne, nem kellene bele pofáznom-:D
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Elküldeném a halál faszára őket, de nem tartanám őket anti-magyarnak. Ha azt mondanák, hogy ki kell irtani a magyarokat akkor megint más lenne a kérdés.

Mellesleg szlováki rendelkezik hasonlóval. ÉS már kormánypárti jelentett is ki ilyet, ahogy a föld színéről való eltörlést is.

Izraelnek meg egy mesterségesen összetákolt valami. Elég nagy a különbség.

Ha azt mondanám, hogy Ausztriát el kell tüntetni a föld színéről nem tartanám magamat anti-németnek.
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...: Na mert az Izraeli nem ilyen? A két állam közül nem Irán az aki folyamatosan fenyegeti a szomszédit.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Melóztam, ma este
Sztella kisasszonnyal (kettővel is!) enyhítettem a feszűccséget, szóval nem értem. Mire adjak választ?
Nem köthekedem, csak télleg.
@Knósszosz: Miért antiszemita az aki Izraelt utálja. Erre voltam kíváncsi.
@Lucky Larry Silvеrstеin:

"Ez a manus sehol sincs a belekottytól, akit 500 esetben tiltottak ki az MNO-ról. "

Te ez a belekoty mris szimpatikus nekem. Akit az mno-ról kitiltanak az csak jó arc lehet.

Ott különben elég keményen csapatják, a fröcsögést bírjék, de a valódi körültekintően megfogalmazott a kormány hibáira rávilágító kommentért hamar kivágnak....

Köcsög egy banda, mocsadék komcsik, a legrosszabbak....
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Ahhha. Értem.

Tehát te nem a zsidó népet útálod, hanem csak a hazájukat törölnéd le a térképről. Így viszont jól kicsesznél velük, annyi szent.

Hááát, mit mondjak, ez is egy megközelítés, belátom.
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):

1, Ha a zsidó nép hazája Izrael lenne akkor minden zsidó igényelte volna anno az izraeli állampolgárságot.

2, Nem a hazájukat akarom eltörölni, hanem a jelenlegi Izraelt.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: "2, Nem a hazájukat akarom eltörölni, hanem a jelenlegi Izraelt.
"

Miért?
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Azoknak a zsidóknak akik perpill ott élnek (és igen belátiom, hogy nem minden Földöm fellelhető zsidó tartozik e halmazba) Izrael a hazájuk.

Pont.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Egy csomó magyar ember sem igényelte a magyar álampolgárságot. Gondolom, mert az ember fejében és szívében fdől el, milyen nemzethez tartozónak valja magát, nem egyy papíron múlik.

Azzal viszont, egyetértek, hogy Izrael politikája hát..... :D

De úgyanez igaz Magyarorszgra is, a mostnai külpolitiknk enyhén gáz, ezért joggal szídhatjuk az orszgot a kormányt, te magukat az embereket nem kellene...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mert agresszor, megszállta és mai napig elnyomja az ottani lakosságot. 3. vh. potenciális kirobbantója.

Ezenkívül irritál, hogy minden ellene felhozott vádra az a válasza, hogy auswitz, antiszemita.
@Mérges 1234: Nem is szidtam sehol sem a zsidókat, pont ezt magyarázom.

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Elhiszem, csak akkor tegye rendbe a hazáját. Mellesleg akiket megszállva tartanak azoknak is az a hazájuk.
@Mérges 1234: Az véletlenül se fordulhat el, hogy valakinek magyar létére az USA, Németország stb. a hazája?
Jó kis gyökerek vannak itt gifben...Ki hisz méh nekik? Van olyan barom? Simicska kiszivattyúzott közel 400 milliárdot a KÖZGÉPbe. Rohadjon meg, másnak meg nem adnak munkát!
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

"Ezenkívül irritál, hogy minden ellene felhozott vádra az a válasza, hogy auswitz, antiszemita."

látod, ezt nem tudom, őszintén szólva nem figyelem az izralei bel- és külpolitika eseményeit.

Auschwitz egy rémálom, és nem lehet elégszer elmondani, hogy ilyet soha többé - torokszorító mementó - de abban igazat adok, hogy sok oda nem való dolog fel lett húzva erre a szörnyűségre...
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): "Auschwitz egy rémálom, és nem lehet elégszer elmondani, hogy ilyet soha többé"

Pont ezért tartom visszataszítónak és undorítónak mikor emberek lemészárlását valaki pillanatnyi politikai céljainak elérésére használja, ezáltal jelentéktelenné téve a dolgot.
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Hát igen, jó mondás a fejétől bűzlik a hal.. Örülök, ha nálatok ez nem így van. :-))

Az ország feje, na az rohadt büdös, de már mióta!
@Letícia: +1

f i d e s . m a f i a

off hello hogy vagy ?
apropó má senki nem is írja hoyg off... féléve még... divat volt...
ma má zajlik, megy az úthenger...

ez nagyon jó blog. ezek a posztok MINDIG és MINDENNAP nagyon jok...

a kommenteket nem olvasgatom, csak picit...
ezeket a hosszú neveket nagyon utálom...
nem tudom megjegyezni, keverem őket, szóval nem szimpi...

de így legalább...
észreveszem a Te kis zold avatarod a rövid jó nikneveddel
@a szív fészkei: szija!:)

Asszem Orbán nem éli meg az öregkort. Beleroppant már abban, ami van..:(((
@dr. Bubó: de kedves vagy, köszi!:) Én jól, sőt nagyon is jól vagyok, köszi! És te?:)
Tényleg, most nézem, én is automatikusan szétoffolok dolgokat...:(((

Nekem is szokatlan ez a sok zavaros név, tipikus magyar rangkórságos. No ám, ami meg alatta van, na az érdekes, ettől elszoktam már máshol!:)))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nem unjátok ezt még? Kicsit szélsőséges a lelkem, de fogalmam sincs, mi a francot akarna amúgy naponta milliószor kifejezni.
Hogy mit nem bír, azt ezerszer leírta: Kossuth tér, utca, Sor, mindig ide lukad ki, bármi a téma. Ja és a Fidesz baloldali szerinte. De ti rágjátok vele a gittjét, hisz mindig talál partnert ehhez.

Érdekes, az a feleséggyilkosról elnevezett építésznick ezt sosem találja zavarónak - őt is annyira megértetted múltkor, ugye? ;-))) - a büdös életben ezért nem ütött le egy billentyűt sem, hogy abba lehetne már ezt fejezni. Izrael lesz, akárhogy csikorgatja a fogát ezer Vona és az ő lelkes jugendje is. Éghet a mogendóvidos zászló is, ezen az sem változtat.

TE olvasod az új Ecot? Mert ha igen, akkor ez a fajta mentalitás zsidógyűlöletben, amit itt páran előadnak, már elég antiknak számít Eco szerint. Ennyire lemaradni a világtól, szánalom.

Ha tizedannyi innováció és munkamorál lenne itt, mint ott van - nem ezt a szart kéne tapicskolni. Azzal együtt, hogy a vallási vonal ott is roppant ciki - ezt pont a normális zsidók mondják.

A kis hamaszos szimpátiát meg hadd ne kelljen már megértenem. Na mindegy, ez a vonát ugyan tahótlanítottam, mert a vitastílusa követhetetlen és skizoid, de látom, minden poszt az ő abszurd állításaira való válaszokból áll össze. Uncsi kezd lenni.

Vigye már el valaki Habsburg Györgyhöz - mert,jut eszembe: nagyon utálja Kossuthon, Izraelen, zsidókon, romákon, Soroson túl a köztársaságot, mint államformát is - aztán beszélgessenek. Mivel az egy értelmes embernek látszott eddig, hátha bír hatni rá. Én már felvetettem, hogy ez a vonás vitastílus - pláne, ami múltkor ment CSekk és közte - tiszta kósalajosos.

Ez, hogy folyton zsidózásba torkollik itt minden, senkinek nem off és zavaró, csak a kis hülye viccek és a főzőcske... Szánalom, na.
@Letícia: Már úgy néz ki, mint az ördögök öregaptya.

Chanel mámi mondása nagyon ül rá: 50 felett - és ő még csak jövőre lesz annyi! - az ember felelős az arcáért. Na szépen is a táltosúr.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:
Ha ezt komolyan kérdezted, akkor:
Érdekes közelítés, de lelked rajta.
Mondád:
„Az véletlenül se fordulhat el, hogy valakinek magyar létére az USA, Németország stb. a hazája?”
De igen, részemről görög volnék (ha eddig nem tűnt volna fel), szerintem evvel nincs baj.
Szarban vannak, szar arrafelé minden mostanság, de kedvelem Hellászt mindezek ellenére is. Lehetsz Te is akárki, annak ellenére, hogy itt születtél. Nem nagy ügy, a mai politikusok többsége úgy tolta oda a seggét a mai Nemzeti proktológusok elé, mint egy Sacher-tortát.
Én vallom, hogy nem attól vagyak kurvanagymagyar, mert vazelinnal kenegetem a turul szárnyát, nehogy jegesedjen a vezérsíkja oszt lezuhannyon.
Itt kellene élni, élni!
Ha ebben egyet értesz, akkor ne pazaroljuk az időt egymás fikázására, jó?
Ja, nem mindenben különbözünk.
Belefér a duma és ha erős volt néha a piszkálás, az nem azért volt, mert ki akartalak irtani.
Érted szerintem.
De nem fogadom el akkor sem a jobbos szar retorikát, sem Tőled, sem senkitől. Kuka.
Kezdhetünk a konstruktivitás elve mentén ugatni?
Remélem…
megette valami egy mondatom felét: vonás utálja a zsidókat/Izraelt/Sorost, Kossuthot
A hazug disznó levélben kérdezte a magyar népet a banadó kivezetéséről, amit ő önhatalmúlag vezetett be. A bevezetéskor nem kérdezett senkit, most miért nem várja meg a nép döntését?

A tervezettnél korábban kivezethetik a magyarországi bankadót Orbán Viktor szerint, aki brutálisnak nevezte az adó mértékét kedden Bécsben, az osztrák gazdasági kamara épületében, a Raiffeisen Bank képviselőjének kérdésére adott válaszában.

A pénzintézet munkatársa felszólalásában azt mondta, nem tartja elfogadhatónak a magyarországi banki terhet.
2014-től nem lesz bankadó

A miniszterelnök válaszában kifejtette: könnyen lehet, hogy 2013. január 1-jével a bankadót nemcsak a megállapodás szerinti mértékig, hanem teljesen kivezetik az adórendszerből, és megjelenik helyette a pénzügyi tranzakciós illeték, amelynek részleteiről még tárgyalnak.

A kormány korábban úgy döntött, 2013 elejétől a bankadó fele marad a rendszerben, 2014-től pedig ez az adó megszűnik.

Orbán egy beteg ember , a világ jól látja szenvedését!
@a szív fészkei: egyetértek! Én mosolygósan szeretnék meghalni...:))))
@Knósszosz: Felőlem, én semmi jó elrontója nem akarok lenni. :)

A vita ami meg kialakult, hogy utálom Izraelt (külpolitika+palesztinok) és kijelentettem, hogy nem zavarna ha letörölnék a térképről. Ezért antiszemita lettem. Továbbiakban meg azt próbáltam elmagyarázni, hogy a zsidóság nem egyenlő Izraellel.
@A bóvli kormány most már a lottóval is csal!!: Csak szimplán notórius hazudozó. Szerencsére/sajnos lassan már a kutya se fog neki hinni.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": Megint belemész vele? A jogászvéred nem bír magával? Meg akarod győzni vagy mi? :-))))

Én mélyhűtött tan`tónéni volnék szakmám szerint, de aki reménytelen, az az. Szar lenne sokak élete, ha nem lennének zsidók, ó anyám, most látom, mifeszkót verzetünk le sokaknál csak a léteünkkel! :-DD Egyre viccesebb ez a kaparás ellenünk, komolyan.

Engem rohadt sokáig nem izgatott ez a téma - őszintén a zsidóságom se pro, se kontra nem volt élményem, nem ez volt a fő jellemzőm sehol. Igaz, addig ennyi faszt nem is ismertem, akinek ez az egyetlen orgazmusközelije, hogy eltörülni Izraelt, nem annyi döglött meg Auschwitzban, nem is volt ilyesmi meg egyebek... Na itt meg Tótán megismerhettem őket. Mit mondjak, színvonalas társaság.

Nekik köszönhetem, hogy már nem mindegy, mi vagyok. Ja meg Orvbánnak és a többi magát olyan mélyen konzervnak tartónak, aki ezt a bűzbombát elengedte anno a hatalomért és ezzel operálva tart meg - vagy akar szerzeni - szavazóbázist... És csodálkoznak, hogy ilyesmikért manapság hánynak tőlük jobb helyeken. Azok a nyugati igazi konzervatívok. Hogy egy Kertész inkább él Berlinben, mint itthon.

De bocs, nem akarok bepofázni a játékodba, ha te ezt élvezed. :-)) Na két komment már sok is erre, az igaz. Jöhetne Rodeo röhögtetni, mert ez az egész már tényleg nagyon brühühühü.
@Letícia: Gondolom, messze vagy még az ötventől erősen. :-) Én már el is hagytam, de remélem, jobban mutatok, mint ez a görcsgéza.

Olyan ökölbeszorult feje van, hogy azon a vicsorgása sem segít.

Megjegyzem, Chanel mama feje sem volt az a kifejezett szemnyugtató matyóhímzés a vége felé, de azt hiszem, nem is a természetéért szerették. Aki bírta szeretni.
Baromi rossz a balliberális oldal poziciója a médiumok területén. A fránya FIDESZ kiszorította őket. Törvényekkel, meg intézkedésekkel, meg a franc tudja még mivel. Aki mégis úgy gondolná, hogy valahogy a csekély számú ballibant sereg vonyítása hallatszik mindenütt a nép hangjaként - az téved. Valszeg én is ezek közé tartozhatok mert én már nagyon únom őket. Mondhatnám azt is, hogy baromira. Tűnjetek a fészkes fenébe!
@a szív fészkei:

Ez a soha véget nem érő történet. Hiába a kijelölt különszoba, hiába szóltam rá ma Gábrielre és az egyik Lucky klónra, ők befejezték, de kezdte Vonajugend a ráugró mikor kikkel.

Az lesz a vége, hogy tényleg szankcionálni fogom.

Aki nem képes agyilag felfogni, hogy kurvára unom, hogy minden poszt vége Izrael, a zsidók meg a kapcsolódó tökömtuggya, az aznapra csendkirályt játszik. Aki nem tisztel meg azzal, hogy figyelembe veszi a véleményem, hogy nem moderálnám és betiltanám, de mederbe terelném ezt, annak az ilyen szájmenését én is le fogom szarni.

Nem fogok ezért ezredszer is szólni már senkinek.

Uff.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Mi okod van annyira utálni, hogy eltörölnéd a föld színéről?!
A sok tucak külföldi háborús cikk közül pont izraelt osztod meg velünk. De ezt se vegyük antiszemitizmusnak. Még véletlenül se, igaz?
@a szív fészkei: rodeo 1 órán belül itt lesz. Mostanság így csinálja.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....":

@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

"A sok tucak külföldi háborús cikk közül pont izraelt osztod meg velünk. De ezt se vegyük antiszemitizmusnak. Még véletlenül se, igaz?"

Mivel nem én osztottam meg, csak reagáltam így nem érzem magam bűnösnek. Ezt még véletlenül se értelmezzem úgy, hogy minden áron rám akarod verni az antiszemitizmust, és ez által a náci jelzőt? Amúgy mit nyersz vele?
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": + A cikk nem a háborúról szólt, hanem hogy Irán atomfegyvert készít, mert már kurvára unja (teljesen jogosan) Izrael és az USA önkényes világigazság osztását.
@Fabius: őszintén szólva, tényleg csinálhatnál már némi rendet, szó szerint kurva unalmas tud lenni a folyton ugyanaz. Mire beleszólna az ember, ötven komment születik a semmiről, megy a bele-, mellé- és egyéb magyarázás. Elég lehangoló, volt ez a blog jobb is, már bocsánat.
Nem kell mindenáron demokratizmust játszani, ha láthatóan nem érdemes. Szerintem.
@Interlock: Magam részéről egyetértek. Én sosem beszélek a poszt mellé;)))
@Fabius: Igazad van.

@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": Oké, izgibb, mint ez a nyúlós rágógumi, ami megy itt megint.
@Lindalinda: Miért nem alélsz a Rákay-tévén? Hátha mgismétlik Szalonnamária spontán gundeles vetélkedését. Az olyan emberi és cukker. Vagy nézd a Marslakókat, még Havast is bevetették. Legyen már egy rajongójuk a személyedben!

Mit kínzod itt magad a felhőtlen és tartalmas szórakozás helyett, ami ott vár: Hogy hogy, ti mind ilyen mazochisták vagytok?
bugyuta török megint megírta a tutit...

vagy változik valami, vagy nem...

vagy a fides mafia nyer, vagy veszít...

"1.) ma valószínűbbnek látszik a Fidesz 2014-es veresége, mint bármikor az elmúlt két évben, 2.) hogy ez ne következzen be, már nem elég a „tartsuk a jó irányt”, ahhoz fordulatra, az eddigi tendenciák tudatos megtörésére - és ehhez a kormány politikájának jelentős változására - van szükség."
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": Mivel eddig egy vádad se állta meg a helyét nem ártana. :)

Vagy szimplán beismered, hogy tévedtél?

Á, mit beszélek? Te ilyet soha se tennél. :D
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Ritkán tévedek, emberek megítélésében pláne. Persze ez neked rém kellemetlen, mert nem okos kommentelő vagy most, hanem csak egy antiszemita, aki zsidókat írtana ki, mert zsidók.
Most pedig kaparsz, de kegyetlenül, mert ugyan ki szeretne ilyen cimkét magára venni? Látom te nem, és szíved szerint vissza is vonnád amit leírtál, mert most mosakodhatsz, hogy nem is.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": Azért illene igazolni az antiszemitizmust ha már rávered valakire. Vagy mindenki az aki nem ért veled egyet?
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Nos, mivel tisztelem annyira Fabiust, hogy veled ellentétben nem fogom kielégíteni izrael ellenes beszélgethetnékedet, így elég annyi, hogy aki zsidókat akar eltörölni a föld színéről mert zsidó, az antiszemita. Te pedig ezt tennéd. Úgyhogy ha nem akarod, hogy annak nézzenek, keress segítséget. Beszélj mittom én pszichológussal, rabbival, pappal. Az majd feltárja kis lelkedben miért vagy gyűlölet egy zsidó állammal szemben.
Cuki próbálkozás volt, de ha nincs más amiről beszélhetél, akkor az a te bajod. Részemről ezt a vitát lezártam.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Mi a túrót kell ezen ennyit izgulni? Le se sz*rom ki mit gondol. És ha nem szeretem a zsidókat? Miért, kötelező szeretni őket? Az albánolkat is? Ja, hogy csak a zsidók sírják tele a világot vele hogy áldozatok?

@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....":

Zsidókat sosem azért üldöznek, mert zsidók, ez tündérmese. A 3. birodalom 20 népet üdözhetett volna, pl. a németek rühellik a lengyeleket, de nincs jó véleményük rólunk sem. A kérdés az, hogy miért a zsidókat pécézték ki. Mert véletlenek nincsenek.

És ez már olyan téma ahol fel lehet sorakoztatni tényeket és következtetéseket. Igaz, ehhez gondolkodni kell és ismerni a tényeket nem elég antiszemitázni. Ami nettó náculás.
Mellesleg a zsidóellenesség nem kötődik sem néphez, sem korhoz. A miértje érdekes igazán.

A fajvédelem meg szerencsétlen németekhez nem kötődik, előtte is volt már ilyen sokszor. Az angoloknak is volt ideológiájuk a gyarmatosításhoz, Cecil Rhodes írásait érdemes böngészni, ott, igen meglepő módon az angol a mindenek fölött álló kiválasztott nép, akinek küldetése, hogy civilizálja a nyomoroncokat. A Herzl féle cionizmus dettó ugyanez.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....": "aki zsidókat akar eltörölni a föld színéről mert zsidó"

Ezt melyik látomásodból szedted? :)

"Nos, mivel tisztelem annyira Fabiust"

Talán ha nem kezdtél volna el antiszemitázni, bár így kielégíthetted a beteges gyűlöleted amit a másként gondolkodókkal szemben érzel.

"Az majd feltárja kis lelkedben miért vagy gyűlölet egy zsidó állammal szemben."

Nem kell feltárni semmit, már fentebb leírtam.

"Részemről ezt a vitát lezártam."

Máskor ne kezdj alaptalanul vádaskodni és ilyenre nem lesz szükség. :P
@Lucky Larry Silverstein: A különbség annyi, hogy nekem semmi bajom a zsidókkal. Izraelt utálom, persze ezért antiszemita lettem.

A többi mondandódban meg van némi igazság (persze nem a zsidó ellenesben).
@Lucky Larry Silverstein: "Mellesleg a zsidóellenesség nem kötődik sem néphez, sem korhoz. A miértje érdekes igazán."

A bibliából ered. A zsidók ölték meg Jézust ergo kötelező őket utálni.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Persze. Ez is tündérmese. Ennyi erővel a muszlimokat is utálnánk, mert szerintük Jézus nem Isten fia. A zsidókat azért utálják, amit tesznek. A németeknek konkrétan abból lett elegük, amit a 2 vh. között a németországi zsidók müveltek. És ehhez jön a bibliai érv is, de nem hiszem hogy az a lényeg, lévén nagyon kevés keresztény gyakorolja a vallását ténylegesen.

Ezzel együtt minden általánosítás sántít, de nem zörög a haraszt, ugye. A cigányokat sem a cigányságuk miatt utálja a többség(eltekintve egy agyhalott kemény magtól).
Tudom, hogy idejétmúlt vagyok, de végtelenül sajnálom, hogy emberek más népek utálatáról, országok eltörléséről írhatnak nyilvánosan. Természetesen nem szabályoznám senki gondolatait, ha ez van, akkor ez bukik ki a száján. Ennyi maradt belőlünk, a kultúránkból, a sokféleségünkből. Szégyen. Elvileg nem lehet általánosítani, mert ugye mennyivel több ember van, aki elutasítja az agybajt, de valójában mennyivel?
Milyen mértékegységben mérik azt a szenvedést, amit az ilyen gyűlölködés okoz/okozott/fog okozni otthon?
@Lucky Larry Silverstein: Majd kétezer éven keresztül ivódott bele a társadalomban az, hogy a zsidók bűnösök.

Az iszlám elleni uszítás meg sehol sincs a bibliába, mivel írásakor még nem is létezett.

A rasszizmus meg a kollektív ítélkezésből származik.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Egy nap szájzár.

@Lucky Larry Silverstein:

Neked is. Holnap 1:04-kor lejár.

Úgy látom amíg nem csinálom meg tényleg hiába kérem. Akkor most tanulunk.
@dr. Bubó: néha elképzelem Törököt, ahogy a billentyűzet fölött verejtékezik: jaj, kurva okosat kellene írnom, de nehogy elfogult legyek, jaj, nehogy valami vagy valaki mellé álljak, vagy ellene szóljak... Hihetetlenül unalmas lett. Választások előtt szinte csak az ő blogját olvasgattam, először a minősíthetetlen kommenteket untam meg, aztán a posztokat is. Néha volt kísértésem arra, hogy megkérdezzem tőle: ha nincs miről írni, miért erőlteti? Aztán persze hagytam, mi közöm hozzá.
Sajnos bőven elég lenne annyit posztolnia, hogy: fasztuggya. Igaz, attól nem lenne titkon szerelmes belé az a vagy két kitartó leányzó :-)
@Fabius: Ennél intelligensebbnek tüntél. Mindegy, vannak itt tabutémák. Szevasz.
@tucano: Tudom szánalmas vagyok, mert ki merek olyat jelenti, hogy egy olyan országot meg kellene szüntetni amelyik megszállt egy területet az ott élő embereket pedig elnyomja, szinte elgettósította őket. A szomszéd nemzeteket provokálja, mivel atomfegyverrel rendelkezik és az egyik szuperhatalom támogatását élvezi ezért nem lehet ellene semmi se tenni. Továbbra is el kell nézniük másoknak ahogy teljesen illegális zsarolja az össze körülette lévőt.

Hasonlattal élve:

Tetves beképzelt gyerekkel, aki állandóan veri a társait, mindenkinek játszani kell és hagynia nyerni, mert az apja a polgármester egy kis városban ahol nagyjából mindenki neki dolgozik.

Persze tudom én vagyok az antiszemita, náci, visszamaradott, embergyűlölő stb. Csak ezek után senki se csodálkozzon ha ezek egyszer fellázadnak a támogatókat hasonló módon ellenségnek fogják tartani.

@Fabius: Ezt már gondoltam elküldöm ha már megírtam. :)

Amúgy köszi, hogy kitiltottál mert leantiszemitáztak és megvédtem magam. Teljesen korrekt volt.

Na holnapig jók legyetek.

Addig zenéljünk:
youtu.be/C47_OLN24Hk
@Ben Franklin:

A témának van külön szobája. Aki azt hitte, hogy a végtelenségig hagyom, hogy minden poszt ide fusson ki, az tévedett.

Kétszer kértem szépen. Innentől meg ezt játsszuk.
@Fabius: A gumiszobád nem ér semmit, mert a lényeg a nyilvánosság.

Ha Holocaustozni csak a gumiszobában lehetne, vétenél a Btk. ellen.

Jó éccakát.
@tucano: Kösz. Ez van itthon, ezek csak ezen rágódnak naphosszat. Ez a varázsmegoldásuk mindenre. Előhúzzák és boldogan eldagonyáznak benne.
Fabius annyira jó és összeszedett amit írtál.
Ha jól kikacagtam magam az írásodon utána sírok egyet, mert ezen csak azt lehet.
Oda a napom:-((
süti beállítások módosítása