Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Nos, a mese sokkal inkább helyezhető analógiába azzal, ami jelenleg Európában zajlik. A z... (2024.12.18. 19:58) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.05.27. 05:26 Fabius

Kádárszentek és egyéb idióták

Címkék: kádár jános moldova györgy kádárizmus

Régen minden jobb volt. 

 Minden közértben volt krinolin, igaz kolbász nem, de legalább mindenki meg tudta fizetni. 

Nem kellett nézni barnul-e már a banán, mert megvetted és megetted egy évben kétszer barnán is. 

Nem kellett izgulni devizaárfolyamon, mert amit hivatalosan megvehettél annak mindegy volt. 

Tanulhattál szabadon és ingyen, indulhattál Kulturális Seregszemlén, elmondhattad a verset amit hagytak. Názim Hikmettől A halott kislányt nem hagyták. Még csak az kellett volna, hogy a pártbizottságnak a hidegháborúban atomcsapás ihlette verset kelljen hallgatnia. Ami ráadásul úgy kezdődik, Az ajtókon én zörgetek, mindenhová bekopogok, nem láthattok engem soha...

 Igen, én vagyok a klasszikus Ratkó unoka. Szüleim Anna néni áldásos tevékenysége alatt születtek, így koromnál fogva a gyerek és tinédzser éveimet töltöttem a Kádár érában. Acélvárosi gyerekként megtapasztaltam milyen a szocialista álom megvalósulásának közelében lakni, ahol a KMK elkerülők szöget gyűjtöttek a kohászat udvarán, mert nem volt más dolguk. Aztán módom volt végignézni mikor kidurrant ez a lufi, és Acélvárosból a Tízezer Munkanélküli városa lettünk. Kórusban vonyítottuk Nagy Feróval a Nagyvárosi farkas intróját, Hobóval a Kopaszkutyát, és Pataky Attilával - nem a behízott nyakú békemenetes, ufók által elrabolt tahóval, hanem ezzel a kopottas csóró gyerekkel itt lent, akire már nem emlékszik  - álmodtuk azt a világot magunknak.   9046.jpgAzt a világot ahol azt mondok amit akarok. Ahol nem Aczél elvtárs ízlése szerint kell alakítani bármilyen kulturális műsort. Ahol nem kell számlával igazolni a Gárdonyiból hazafelé az igazoltató rendőröknek, hogy a nyakamban lévő "ricse kendő" valójában munkavédelmi ruházati boltban vásárolt munkavédelmi eszköz. Ahol az értelmiségi anyámat nem akarják beiskolázni a Marxista-Leninista Esti Egyetemre, mert az eredeti diplomája "kevés" a munkahelye megtartásához, és ahol nem kell hónapokat azon agyalnia, hogy kerülhetné ezt el valahogy mégis. 

Szóval egy olyan világot, ahol nem jön egy Moldova György, és nem tolja a pofámba, hogy a rendszer vezetője, Kádár János tulajdonképpen egy kibaszott proletárszent, és én, aki "megtagadom" azt a korszakot „rászolgál(ok) minden jelenlegi és eljövendő nyomorra és megaláztatásra". Az apádfaszát neked, vén bolond! Nem, nem kívánom ezt finomabban megfogalmazni, mert így is erősen visszafogtam magam, nem emlegettem például a szívlapátot sem, amire szerintem egy ilyen mondat után rászolgáltál.  moldova-kádár.jpg

Az nem különösebben érdekel, ha ti imáitokba foglaljátok Kádárt, és rituális szertartás közepette a mellszobor körül botladozva igyekeztek egymásnak megidézni a szellemét. Ti abban szocializálódtatok, hogy nyálat kell köpni a nyeléshez a szátokba, hogy ne halljatok szomjan. Mi viszont igényeljük a demokráciát, és igyekszünk működtetni is valahogy. Időnként szarul tesszük, alkalmatlanokat választunk, a bőrünkön tanuljuk, a zsebünkön érezzük minden döntésünk súlyát, és olyan is előfordul, hogy tudni véljük hol kell keresni azt az elveszett koponyát.  De ez a mi döntésünk. Mi választottuk, mi szenvedjük. Nem mondja meg előre senki, mit kell tenni, kire kell szavazni, miről mit kell gondolni, és ki a jó elvtárs, és ki a népellenség. 

 Ez pedig a legszarabb döntésünkkel együtt is minőségi különbség bármilyen kommunista rendszerhez képest! Számunkra a rendszerváltás nem egy kiüresedett frázis ennyi év után sem. Ott és akkor azt is kimondtuk: elmehettek a francba a 6,40-es lecsókolbász romantikátokkal együtt!

 

 

614 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr684548439

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kísértet járja be Európát? OKÉ, de kettő is? 2012.05.27. 15:39:49

Avagy a katolicizmus és a kommunizmus testvéreszmék volnának és Jézus lenne az első híres komcsi? Nagyon sok erre utaló jel van. Sztálin is papnak tanult 21 éves koráig. Nézzük csak a párhuzamokat:     Kiűzetés a paradicsomból = az őskö...

Trackback: Kádári nosztagla 2012.05.27. 12:13:31

Avagy az idő mindent megszépít? 100 éve született a magyar szocializmus legmeghatározóbb alakja, akinek neve ma nagyon sokakban a jólét szinonimájaként szerepel. A puritán életet élő, nyugodt természetű politikus valóban a biztonság és élhető élet korá...

Trackback: Augusztus 20-i hazugságok 2012.05.27. 10:57:30

Nem csak Gyurcsány öszödi beszéde óta tudjuk, hogy az állam hazudik. Ünnepek és történelmi tények tekintetében különösképpen nagyokat. Egy országot megvezetni, mindig is megérte. Humorosan fogalmazva, a kormány szerint az Államunk olyan jó állapotban v...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Fabius:
és akkor a Kádár már melyik koporsóban volt?
@Knósszosz: www.amazon.com/Kindle-Touch-Wi-Fi-Display-international/dp/B005890FUI/ref=amb_link_362924342_4?ie=UTF8&nav_sdd=aps&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1BK6YP10MY7R69BV0KNM&pf_rd_t=101&pf_rd_p=1365409162&pf_rd_i=507846

Nagyon tuti. Fölballagsz a hegyre, s viszed magaddal Dosztojevszkij, Tolsztoj Asimov + Rejtő összest. Plusz a fél világot.

És a szemedet tényleg nem fárasztja. Az itthon forgalmazott csúfságokat felejtsd el.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos:
napra pontosan akkor amikor antallelvtársmeganarancsosidióták felszínre kerültek

úgyhogy hülyeségeket beszélsz

már megint
@Bicepsz Elek77: "Egyszer majd az Orbanra is nosztalgiazva gondolunk..."

Ja, de ebben az a poén, hogy már a 2010-es választások előtt évek óta úgy beszéltek róla, mint vmi Aranykorról.
@Habakuk999:

Az igazán ütős a nagy víziónáriust, Verne Gyulát olvasni kindletouch-on. :D

(Na Gyula, ezt még te sem gondoltad volna!)
@Habakuk999: Lehet, hogy veszek még egy vasalót is (csak gyúrásképpen), aztán megpróbálkozom evvel is. De bocs, ne haragudj, nekem élmény amikor belépek a szobámba és érzem a könyvek szagát. Nekem illat, fertőzött egyed vagyok. Grund helyett könyvtárba jártam, ezért focizni sem tudok. Bár rúgni azt igen, de leginkább ezt a tevékenységet nem labda környezetében képzelem el.
Érted bizonyára:))
@Knósszosz: Attól, hogy letöltesz egy csomó könyvet a netről ingyen és elolvasod a kütyüdön, attól még simán vehetsz normál könyveket is. :)
@rodeo36: Ha ez a hitelfelvételre volt a válasz, akkor álmodozzál csak. :D

Amúgy Kádár óta legdurvábban a rendszerváltás miatt és Petike 100 dolog amivel szétbasszuk ezt az országot programja lőtte meg. Tudom a te szemedben ezek közül csak a rendszerváltás volt a bűn, ezért is disszidáltál a vörös kontinensre.
@Pantagruel:

Ennél nagyobb poén, hogy az igazi keményvonalas droid EGYRÉSZT úgy emlékszik, hogy I. Viktor alatt négy évig aranykor volt, dübörgött a gazdaság, csökkent a zállamadósság és megnyertük a foci-vb-t, MÁSRÉSZT viszont úgy emlékszik, hogy 2010 előtt húsz évig a szocik kormányoztak.
@rodeo36: nem teljesen értem, milyen kép él a köztudatban a hitelről és az államadósságról, illetve e kettő kapcsolatáról. amikor olyan időket élünk, hogy egy Japán is Görögország sorsára juthat az államadósság miatt, végképp nem értem, hogy miért cseszegetik ezzel Kádárt. :), aki volt, hogy rendezte is a hitelét, tehát még vissza is fizette, olyan rendszert működtetett. ő már bizonyított.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Én mindig úgy emlékeztem, hogy a Fidesztől kaptam azt az emlékezetes brutális közalkalmazotti fizetésemelést, mert a baloldalt rühelltem annó. Aztán rájöttem, hogy az baloldalról jött. :)

Prekoncepció...
@Pipas: Azazhogy javítok: "kaptam annó azt az emlékezetes brutális közalkalmazotti fizetésemelést, mert a baloldalt rühelltem". A baloldalt most is rühellem. :)
@Pipas: Ez igaz, de annak nincs illata:))
Én mániákus vagyok, szeretek lapozni, megnyálazott ujjal.
Bocsi, nem vagyunk egyformák.
Ja, amúgy a piszkálódást félretéve, szeretném ha kifejtenéd mire gondoltál, amikor ezt írtad Moldováról:
"Makacsul ostoba, javíthatatlan fanatikus, reménytelenül buta."
Érdekel, valóban.
@Pantagruel: Mekkora bunkó ez a nő:
"Christine Lagarde, a Nemzetközi Valutaalap (IMF) vezérigazgatója szerint a gazdasági válságtól szenvedő görögöknek az adók befizetésével kellene segíteniük magukon.

Lagarde a The Guardian című brit napilapban szombaton megjelent interjújában hangsúlyozta, hogy az adóelkerülés komoly szerepet játszik Görögország pénzügyi nehézségeiben. Úgy fogalmazott, hogy a görög társadalomnak önmagán kellene segítenie azzal, hogy mindenki rendszeresen befizeti az adót.

Lagarde közölte azt is, hogy a Nemzetközi Valutaalap nem szándékozik enyhíteni a segítségnyújtás feltételeit. Hozzátette: tisztában van azzal, hogy a válság miatt megannyi görög jut hozzá nehezen olyan szolgáltatásokhoz, mint az egészségügyi ellátás is, de véleménye szerint más népek több együttérzést érdemelnek. Példaként említette, hogy egy kis nigériai falu gyermekeit, akik az alapvető feltételek hiánya miatt naponta csak két órát tanulhatnak, sokkal nagyobb segítségre szorulnak mint a görögök."
index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2Fvilag%2F2012%2F05%2F26%2Fimf_a_gorogok_segitsenek_magunkon%2F

HÁT EZ MÉG SOSEM HALLOTTA, HOGY NE AZ EMBEREKKEL FIZETTESSÉK MEG?
@Knósszosz: Okés, a kérdés korrekt.

Arra gondoltam, hogy a pozitív tulajdonságoknak általában megvannak a negatív megfelelői és az egyik oldal így, a másik oldal úgy emlegeti őket.

Annak idején gyerekkoromban hallottam egy sztorit egy hős orosz katonáról, aki -- amikor elfogyott a lőszere -- hátolról belement a gépével az ellenséges gépbe és ledarálta a szárnyát a propellerrel.

Aztán két nap múlva hallottam egy történetet egy fanatikus német katonáról, aki -- könnyű kitalálni -- éppen ugyanezt csinálta.

Arra utaltam, hogy ha valaki kitart a véleménye mellett évtizedeken keresztül az lehet azért, mert egyenes, elhivatott, lojális ember, meg azért is, mert túl buta, hogy tanuljon, mert fanatikus vagy egyszerűen csak makacs.

Én Moldova esetében nem tudom eldönteni, de a könyvei alapján nem tartom túlságosan okosnak, a kommunista ideológiát meg egyszerűen baromságnak gondolom.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Melyik az a vörös kontinens? Mars, vagy attól távolabb? A Zéta Ridikülin is rencervátás vót (állítólag), de utálom! Ezért maradtam én is itt, mert itt nagyon jó. A Lajtától picit arrébb, de ízlések és pofonyok.
@Pantagruel:
ez az egész lófasz ebből akar megélni, hogy hátrafelé nyilaznak és agnoszkálnak...gumicsont a zanal fa buták nak

tisztelet -nagy- a kivételnek, de a a döntő többségnek halvány lila kettyintése sincs pénzügyekről, annyit tudnak, hogy vahy cash vagy hitelkártyára meg lehet venni amit akarnak és azt, hogy ki és mikor fizeti meg az nem érdekli őket

beleértve az ország legfelső vezetését is

kiscsoportos óvoda meg a nagycsoport kedvenc játékainak egyike:

AGGYKIRÁLYKATONÁT

a Horváth Ede kurvára ki volt borulva amikor Ikarus a Cummings és egyéb gyártókkal kezdett kacérkodni a Rába motor leváltására

a Rába közel 10 milliárdot kapott 2 5 éves terv alatt míg az Ikarus 2.2 milliárdot és az Ikarus majdnem mindent saját magyar forrásból fedezett az Ede meg importált ész nélkül, igaz nem lehetne az ő katonai fegyelmezése nélkül ma nem lehetne Audi sem

de a magyar járműipar teljes vertikumában több mint 450000 azaz négyszázötvenezer embernek adott biztos megélhetést plusz a járulékos hatások

de ez lejárt lemez

nem arról kell dumcsizni, hogy minden szar volt hanem miből lehet tanulni és csinálni sokkal jobbat

egy mainframe volt Magyarországon és logarléccel számoltunk

ma senki sem tud tud lőcsölni de a megagiga PC-k ről az a hír járja, hogy önjárók és ész már nem is kell

HÁT EBBEN VAN A MATT OLCSY-IZMUS FEKETE PESTISE
@Pipas:
A C3PO-t visszavontam, lehet dumálni veled.
Csak annyit kérdeznék, olvastál valamit tőle? Ha igen, nem értem miért vagy ennyire ellenséges vele szemben. Nagyjából egy korosztályt képviselünk, ráadásul az írásaid fogalmazásából kiderül, hogy nem vagy győzike színvonalú kommentelő. Véleménykülönbség abszolút belefér, ezért kérdezem.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

majd ha Ms Lagarde azt is elsikoltya, hogy a rendszeresen és pontosan befolyt adókat, amelyek nem folytják meg az adófizetőt, majd arra használják amire az való, akkor rend lesz

de ha Magyarországon a zország hős nemzeti vezetői a befolyt adósarcok 89%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-át hazahorgyák és annak semmiféle haszna a gazdaságban nem jelenik meg akkor mi a bánatos büdös lófaszért kell adót fizetni

az állam legjobb szaldója a nulla és nem surplus és egy bizonyos negatív még előre is visz, de ahhoz agy kell bizonyos fejekben és nem baltával histórikus agysebészetet tartani
@a szív fészkei: Ja és képzeld még azt a csúnyanácinyilas Págert is szerettem. Ezt meg tudod bocsájtani?? :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mondtam tennap, hogy az Athéni haverom szóról-szóra ezt mondta. Megszorítanak? Akkor baszunk rá, az apartman vállalkozásból nem jelentünk be csak három főt, a másik négyet meg nyelje be az állam. Valóban így van, ezt autentikus kinti forrásból tudom. Na, ez is valamiféle polgári engedetlenség, persze az, hogy ez hová vezet, az más kérdés. De nálunk még ez sincs, kolompolunk az Andrássy úton éltetve a szart, amúgy a normális többség meg kussol.
Ebből nem lesz lószar sem, nemhogy kormányváltás.
@Knósszosz: Elég sokat olvastam tőle, de egy idő után megcsömörlöttem. Úgy éreztem, hogy nem őszinte, hogy riportoknak álcázott sztorikat ad el, ahol a trükk az, hogy soha nem ásott elegendő mélyre ahhoz, hogy az igazságot felfedje. Megelégedett a felületes hazugságokkal, amiket az emberek magukról, a környezetükről meg a rendszerről mondanak.

Ő maga sem tette fel magának a kényes kérdéseket és ezért olyan hűséges a 'szocialista' rendszerhez, nem meggyőződésből, hanem felületességből.

Egyszerűen nem kérdezte meg, hogyan lehet az, hogy a kommunista ideológia és a megvalósítás olyan nagyon eltér egymástól, nem lehet, hogy már az ideológia is hamis?
@Pantagruel:
a zalcsútbasznádi kondás: űzzük ki a zoroszokat!!!

1986-tól intenzív és előrehaladott tárgyalások és megvalósítás folyt az Ikarus MOGÜRT és a szovjet partner között egy gyártási licenc ről ami szerint a magyar fél -akár az Ikarus Mátyásföld leszerelésével és kihajózásával- megvesz egy 20000 éves kapacitású autóbuszgyárat, azért royalty-t fizet élethosszig és az összes költségeket állja, valamint mindezt kemény valutában, és további 6000 jármű éves szintű vásárlásra is kész volt

erre jött ez a surmó és kizavarta???

hahahahah brühühühühühühü
tudom, hogy nem ő volt de az ő sponzorai meg a zantall és matt olcsy???

hogy mekkora zse4nik ezek

már a teljes államadósság ki lenne fizetve ás bármely SETRA vagy Mercedes, FIAT, Saviem VOLVO össze tette volna a két pracliját ha morzsákkal is de ebben részt vehet

erre van nektek széles elvtárs

brühühühühühühühühühü
@rodeo36: 26 éve tárgyaltak, vagy mi? Ki fizetett volna kinek? Mi vettünk volna tönkrement orosz gyárat?

Nagyon zavaros ez a sztori!
@Knósszosz: Dél-Amerika. Ha szerzel egy földgömböt (az a kerek kék izé) akkor megtalálod rajt.
@Vitéziesch Hazaffyasch The Lonewolf (nem Dr.): "A Magyar határon már a 80-as évek elején sem lőttek le senkit. Sőt ha jól emlékszem 89 nyarán egy német nevű ember bizonyos Horn nyitotta meg a határt az NDK-s turisták előtt." Igen, megnyitotta a pufajkás elvtárs. Aztán, ahogyan ő 1956-ban a magyarokra lőtt Budapesten, az elvtársai a keletnémetekre lőttek a magyar határon 1989. őszén! A Páneurópai Piknik utáni hetekben! A már nyitott vasfüggönynél, ahol meg is halt a lövésektől egy menekülő családapa a hozzátartozói szeme láttára. Ha ezt nem tudod, akkor talán tájékozatlan vagy, esetleg hazudsz! Igaz, hogy a hazai, bolsevik "médiánk" ezt elfelejti híresztelni ellentétben Horn elvtárs "jótetteinek" reklámozásával. Ugyanis a "kiengedés" nem az ő döntése, hanem a főnöke, az akkori miniszterelnök elhatározása volt. Németh Miklósé.
@Pipas:

nem az minden, egy agyament idióta büfögése vagy

nyasgem
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Olyat láttam má, valahol. Azt mondják, arrafelé van növekedés. Nem tudom meg ítélni, én ebben a pannon-szarban vegetálok.
@rodeo36: vicces vagy, írj még! :)))
@Knósszosz: Akkor azt hiszem ideje lesz disszidálnod ebből a pannon szarból abba a növekedésbe, Rodeo biztos befogadja elvtársát. :)

Már rengeteg osztrák is ott van.
@Pipas: Nézd, senki sem szent. Aki meg annak képzeli magát, arra vannak megfelelő intézmények, ahol ezt a neurológiai anomáliát szakképzett csapat kezeli. Ma az utolsó Moldova-tárgyú kérdés: "A Hatalom fenekét nem lehet azzal az illúzióval nyalni, hogy aranyeret okozol neki." Illik ez a fidesz vezérkarára, akik a KISZ csöcseiből szopták a demokrácia tejét. Azért hajlik a gerincük, mert abban az anyatejben nem volt kálcium. A maiban is csak mangalicatrágya, abból sem épül gerincoszlop.
Hagyjuk Kádárékat, ha ez a szerencsétlen társadalom nem képes kilépni a cár atyuska megosztó politikájának árnyékából, akkor baszhatjuk magunkat. Van itt nemzeti, meg nem nemzeti oldal, akik rohadtul nem képesek egymással szót érteni, és szarok rá, hogy kinek nem tetszik, de ez a törpe bűne. Amíg ez van, addig egy tapodtat sem jutunk előre, csak csúszunk a pöcegödörben egyre mélyebbre.
Majd a politikához értő kollégák kijavítanak, ez csak, az én hozzá nem értő véleményem.
Élni szeretnénk, pusztán ennyi.
"Mer aki ember, annak
emberi élet jár"
@Knósszosz: Ebben nem volt kérdés. :)

Moldovát nem nevezném bűnösnek. A jószándék vezette, nem hiszem, hogy rossz szándékú lenne, legfeljebb csak felületes, sekélyes, naív. Nem azért nem olvasom a könyveit, mert haragszom rá, hanem azért, mert nem hiszem, hogy bármit tudnék tanulni tőle.
@Knósszosz:

mint egy IWC -ha mond ez valamit neked

-:)))
@Pipas:
neked? itt megy: "brühühühühühühühü"

ez a te szinted
@Knósszosz: Olyan jól egyetértetek. :D

Mostanában amúgy is mindenki nácizik, gondoltam beállok a sorba. (:
@Pipas:
akkor olvass Thormay Cécile-t vagy Wass Albert-et

esetleg a kitrákotty mesét
@rodeo36: inkább lefekszem aludni
Napoleon mondtavolt:
"Akit szeretnek az emberek az nem jol uralkodik!!" Szinte semmi se mulik az emberek velemenyen egy diktaturaban. Egy demokracia az mas, de ugyis az erdekek dontenek.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Szerinted egyetértek Pipas-sal?
Beszélünk, bérmennyire is hihetetlen az orvbán által generált szétbaszott, szétszakított, tetűkre, és hívőkre leosztott társadalomban. A, hogy nem értek vele egyet, és beszélünk... baszd meg, ez a demokrácia. Vagy ilyesmi.
Ő másként gondolja az egészet, én is másként, de ezért nem kell anyázni. Van rá példa bőven, ide is jönnek szarok szép számmal. Fikázhatsz, belefér. Legfeljebb azt mondom: nem értek egyet veled, oszt jónapot.
Most leszarom az egészet, megkaptam a Tankcsapda könyvet, DVD-vel gazdagítva. Azt lapozom-hallgatom, és menjenek a politikoszok a picsába!
Jeahhh...!
Apropó:
Fabius, láttad mán a könyvet?
Vannak jó fotók he:)))
@Knósszosz: "A, hogy nem értek vele egyet, és beszélünk... baszd meg, ez a demokrácia. Vagy ilyesmi. "
Ezt a részt nem vágom. :)

A többi nagyjából rendben.

"és menjenek a politikoszok a picsába!"
Támogatom.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Nem boldog teljesen szerintem. :)

"A nénik is inkább csak sírnak
Nincsen sem család, sem gyerek
-Idegen országba mentek
Hogy jöttmentként élhessenek

S bár ugyanaz ismétlődik
Száz meg száz éve régen
Mi ébresztő kiáltás helyett
Suttogunk csak a szélben
Megmondom én, hogyan lehet
Hogy magyarként éljük a jövőt:
Ameddig azok döntik
Mi ültetjük addig a fenyőt

A bajban sem ismerjük egymást
Nem nyújtunk segítő kezet
De ha nem hiszi magyar a magyart
Az út már a pokolba vezet"
@Interlock: Talán az, hogy így nem tudnak mást, magukat jobbnak hazudni, ahogy most próbálják. Esetleg. Ott voltam éltem, megéltem, látom a párhuzamokat.

És egyszer csak kizöldül a fal rádobált borsómtól.
@Knósszosz: Oké. :-)) Mondom, pont könyvben nem utaztam eddig ott. Ritoók egy kis eldugott óbudai - épp kommunistáról elnevezett: Martos Flóra - gimiben volt töritanár.
@rodeo36: Sose telett ijesmire nemis fog mer a vezénylés ezt elbassza
de a kerestlen szthüloszod ha eltünik az jobanhilyázonni fog-na mint egy szar sövájci ora
bazmeg!!
-:D-:D
Közben a demokrácia tovább dübörög. Miközben baromarc kriptaszökevény Dániel szabadlábon készül a legközelebbi akciójára és még ki sem hallgatták, addig az egyik állítólagos szoborgyalázó már előzetesben van 1 gramm bizonyíték nélkül.

"Az eljárás alá vont, majd előzetes letartóztatásba helyezett személy Incze Béla, a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom vezetőségi tagja.

Követeljük, hogy a rongálás és magyarellenes izgatás bűntettét elkövető Dániel Péter ügyvéd
- lakásában is tartsanak házkutatást,
- a házkutatás során rögzített felvételeket hozzák nyilvánosságra és mutassák be a médiában,
- helyezzék előzetes letartóztatásba rongálás és magyarellenes izgatás, valamint bűncselekményre történő felhívás vétsége miatt.

A HVIM vezetőségi tagjának lakásában történt házkutatás, az előzetes letartóztatás módja, az ügyvédektől és jogvédőktől való elzárás mind a törvénytelen és a jogszabályokat lábbal tipró eljárás koncepciós jellegét mutatja, melyben nincs ártatlanság vélelme és nem érvényesül az eljárás alá vont személy tisztességes eljáráshoz fűződő joga."

A később megítélt kártérítést természetesen szintén az adófizetők fogják kifizetni. :(
@rodeo36: Nem ezek, csak én drágám!

Mert szar volt és igen, ilyen vérbunkók voltuk a kubai gasztronómiához, de baszd meg ezt lökték ide ehető luxusnarancsként! Szorrizlak, hogy én ezt merem sérelmezni ma is, mert ha tudva ezt küldték at ottani drága elvtársaid ide, kurvára átvertek minket, akik ezért álltunk sort mint ehetőért. Talán adtak volna receptet, hogyan kell kibűvölni belőle valami normalitást...

Amíg te nem kerültél oda, szerintem te se tudtad itt csóri Levédiánkban, hogy ezt nem enni kell, hanem tudom is én mit csinálni vele.
Minő vicces, ha a cucibajtársak így átverik egymást. Ennyit a szocializmus embernevelő hatásáról. Küldd a zsét elvtárs, az jár nekünk nagy forradalmároknak, cserébe én meg a számodra ehetetlen szaromat adom. Nagyon nem különböztek mentalitásban Viktorunktól.

Ilyenkor nagyon elszállt vagy, de már megszoktam. Evviva Fidel, mert a gonoszság jól konzervál, látható.
@Knósszosz: Nem engedték máshová. De nagyon szerették a lányok, az csajgimi volt, Ritoók tanár úr fogalom volt.
@Gábriel angyal: Páger tehetséges, de ahogy mondod, pont az volt. Elismertem, de taszított. Nekem inkább egy Básti volt a Színész.
@Gábriel angyal: Látom ott is működik a szomszéd tehene effektus. :)

Nem azt követelik, hogy engedjék szabadon társukat, hanem, hogy csukják le Dánielt.

Fura egy nép vagyunk. :P
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Inkább a jogaik érvényesülését várják el mint bárki más ebben az országban.

Az, hogy Dániel Péter provokálta a jóérzésű magyarokat Horthy Miklós első köztéri szobrának leöntésével, az tény.

Az, hogy Horthy nem volt tömeggyilkos, az is tény.

Az, hogy Dániel azóta is szabadlábon rohangászik és még csak meg sem gyanúsították semmivel, az is tény.

Az, hogy a szovjet emlékműt bekerítő kordonon való átmászásért is bent voltak fiatalok egy hétvégét a Gyorskocsiban, az is tény.

Az, hogy egyébként a zsidó Kun Béla és Rákosi Mátyás volt tömeggyilkos, az is tény.

Az, hogy ebből az egészből így most már nagyon sok embernek elege van, az is tény.

De az, hogy ezután elővesznek valakit, akit már – „minő szörnyűség” – rajtakaptak „Szabadságot Budaházynak” felírat kifújáson, majd meggyanúsítják a rongálások kapcsán ráadásul közösség elleni izgatással, miközben bizonyíték gyanánt mindössze annyit tudnak bemutatni, hogy van egy Szálasi Ferenc kép otthon a polcán, (na és, Dániel Péternek lehet, hogy Rákosi meg Ben Gurion kép van) és ezután még a meghatalmazott védőjét is kirekesztik az előzetest elrendelő tárgyalásról, na ez már az’50-es éveket idézi!

Orbán, Pintér megbolondultatok? Ez már a jogállam utolsó morzsáinak a felszámolása!
Sokszor hallottuk már, hogy palesztinokká válhatunk a saját hazánkban, ha nem ébredünk fel. Azt hiszem most mindenki számára kézzelfoghatóan itt van ennek az előszele. Dániel rongálhat nyíltan, semmi baja nem esik. Ha valaki más rongál válaszul, akkor előzetesbe csapják egyből egyiküket, ha nem is ő volt. A dánielhívő megüthet egy magyar hölgyet ököllel, nem is igazoltatják, sőt, a hölgyet viszik be és indítanak ellene eljárást.

Így megy ez abszurdisztánban.
@a szív fészkei: Básti nekem is nagy színész volt, ahogy mondjuk Sinkovits és a többiek is. Ettől függetlenül Págert is szerettem, de korántsem azért mert.
@Gábriel angyal:

Egy rakás, seggét mutogató pávián. Ti is, meg Dániel is.

Óvoda. Kisegítő óvoda.

Vörös festék, disznólábak, szabadságot budaházynak. Mint egy csehszlovák újhullámos szatíra.
@Gábriel angyal:

Horthy meg kinyalhatja a seggemet. :D
@a szív fészkei: Egyébként ti még nem vettétek észre azt, hogy minél jobban náciztok annál inkább kezd mindenkinek tele lenni a hócipője az egésszel.

Szerintem ez egyre kontraproduktívabb lesz az egész társadalom szemében és pont az ellenkezőjét váltjátok ki mindenkiből.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Most soroljam, hogy az enyémet meg kik nyalhatnák ki ha engedném??? :)
Az óvodát elismerem, de itt nem az a probléma, hanem az, hogy megint kettős mérce van de keményem. Ha te igazi demokrata vagy, neked kéne elsőként felháborodnod ezen.
@Gábriel angyal: Én maximálisan elítéltem Dánielt, te meg ezt ne felejtsd el. Mert tudtam, hogy ez jön. Na de kérlek, Wallenberget meggyalázni? Ha ez ganz egál nektek, akkor nincs mit mondanom.

Ha pedig valaki Goebbels-rajongó és nyilas képviselő, akkor Goebbels-rajongó és nyilas képviselő, pont. Ez nem nácizás, ez történelem. Van, akit ez undorít, pláne, hogy most hirtelen hajde nagy kultusza lett ettől. Igen, ettől. Csakis ettől. Nem Móriczot, nem Illyést reklámozzák, mint a magyar föld krónikásait, nem.

Na mindegy, te azt akarod felfogni, ami egybevág a téziseiddel.

Páger akkor lelkendezett a nyilasoknak, amikor ugyanezek Bástit leparancsolták a színpadról, mint a magyarság megrontóját. Amikor feltették a vonatra Fényes Adolfot, mint szintén a magyarság megrontóját.
Akinek ez nem visszás, az úgy járt.
@a szív fészkei: Tudom és emlékszem, hogy elítélted. A bajom pont az, hogy nincs ganz egal.

1. Nincs semmi bizonyíték
2. Ügyvédet nem engednek a gyanúsítotthoz
3. Dániel ugyanezért a cselekményért még ki sem hallgatták, rendőrrel nem találkozott, sőt védelmezik.

Soroljam még mi a probléma???
FB-ról ahhoz, hogy Orvbán szerint a médiatörvényünk minden elemét használják nyugaton. Ja: m.cdn.blog.hu/fu/fungie/image/cartoon/cartoon1101/SZ5-392.jpg
@a szív fészkei: Azt láttad, hogy viktor ott páváskodott Kósával és Gyárfással az úszó EB-n is?? :(
@Gábriel angyal: Meséld már el, Horthy és különítményesei, ha szisztematikusan gyilkoltak,miért nem is tömeggyilkosok? Bayer Zsótti is hogy irigyli Orgoványt, csak azt sajnálja, hogy még nem tömegesebb volt. Ugrálj Kun Bélán persze, Szálasi meg egy első áldozó volt a szemedben.
@Gábriel angyal: Nem hálisten, az úszókra koncentráltam. Csak ne igyák meg a mostani diadal levét Londonban! Mármint, hogy kiúszták itt magukat a hazai közönségért, és pont ott fulladnak le...
Egyébként tisztázzuk, hogy én mind a két rongálást elítélem. A gond megint azzal van, hogy ugyanazon cselekményért az egyik elkövetőt - aki még büszkén be is vallotta tettét - simogatják, addig a másikat bizonyítékok híján is előzetesbe vágják, a többi jogsértő momentumról már nem is beszélve.

Ha ti a demokrácia és jogállam pártján álltok, akkor most nektek még hangosabban kellene sikítozni a jogsértések miatt.
@a szív fészkei:
Phüü de szerencsés vagy, hogy egy ilyen kaliberű embert ismersz.
Irigyellek.
Én beszartam Szabó Árpád kalauzolásaitól a görög mitológia tárgyában. Meg van, a hetvenes években készült sorozat. Olyan hippis cuccban, bő szárú gatyában adta elő a mondókáját, pl. Krétán. Eszméletlen! Aztán Trencsényi-Waldapfel, Castiglione László, Zamarowski is a történelem okán (Hellász), kihagyhatatlanok. És akkor Devecseri Gábor, meg Révay József még említésre sem került, nem beszélve Szabó Magdáról, aki szintén elkötelezett híve a hellén kultúrának.
Csoda ez, de nem piszkálok vele senkit.
Nem kell szeretnie mindenkinek, csak azoknak, akik fogékonyak rá. Te szereted a görög mitológiát, azért írtam Neked.
Most megyek dögleni, oszt úgy csinálok, ahogy Alkibiádész. Alkalmazkodom. Ha jön a fáradtság, akkor hozzá, ha nem jön, akkor meg az éberséghez. Tudta ő, nagy franc volt.
Ma megkóstoltak páran, de jó vitázni.
Aztán majd elküldenek a p....ba. Nem baj,
JÓÓÓÓ éjetet!!
@Knósszosz: Nem, nem ismertem, csak a barátnőim jártak oda és meséltek róla. Anyám ismerte Castiglionet, kollégája volt.
@Gábriel angyal: Elismerem vicc ami néha ebben az országban folyik ilyen téren (ez mind két oldalon előfordul). De az akkor is vicc, hogy Dániel letartoztatásáért tüntetnek, nem pedig társuk kiengedésért.

"Inkább a jogaik érvényesülését várják el mint bárki más ebben az országban."
Az ne legyen már jog, hogy másokat sittre küldök. Azt majd a bíró eldönti, hogy ha valami sérelmet követett el ellenem.
@73. Vladys - Vonajugend által kiképzett fényharcos: Ahogy én láttam inkább a kettős mérce és a jogsértő eljárás ellen tüntettek. Ez utóbbi természetesen azt is jelenti, hogy a elsősorban a társukért mozdultak meg.
@Gábriel angyal: Örülök neki, hogy te így látod. Szerintem a rájuk jellemző romboló, országpusztító turnéjuk következő állomásán vannak.
@Gábriel angyal:

A te ilyen megnyilvánulásodat elhiszem. Viszont azt megjegyzem, a "liberális értelmiség" egyhangúan küldte el a picsába Dániel Pétert blogposztok és újságcikkek formájában.

Pl:

hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/5/16/Daniel_Peter_a_demokrata_szelsoseges_XTI0L2

Na, majd ha ilyet olvasok a barikádon hazafizás helyett, akkor gyere és kérdezd meg miért nem szólunk a hazafiakért egy szót se. Én addig pont leszarom, és kiabáljon értük a Zagyva Gyula.
@a szív fészkei:
olyan jól ki tudod dühöngeni magad holmi narancson és banánon

nekem a jó déligyümölcs -mai napig- a mangó és abból is válogatok, az ananász, a mamao, papaya, maracujá, és még sorolhatnám, a narancsnak nagyon jónak kell lennie -az én kritériumaim szerint- és a jó mandarin jobb és könnyebben hámozható...

csak nyers gyümölcsöt eszem a leveiket külön nem ez a magyar gyümölcsökre is vonatkozik

és a jó, zamatos magyar gyümölcsöt nem cserélem semmire

én cubában sem ettem csak néha kifacsartam narancsot...ott a másfél két kilós nagyságú mangókat a szomszédasszony fájáról

a banán mintha a kapitalizmus szimbóleumává vált volna arrafelé nálatok? pedig a majmok kedvence is, és nagyon jól helyettesíti a krumplit, bár naálatok a a krumpli hazájában ismert legalább 150 féle krumpliból csak egy ismert...

engem nem bosszantasz ezzel, mosolygani való a banán tragédiája meg a narancs ző'dsége
@Fabius:

mintha a liberális értelmiség nem igen izgatta magát filozófusainak és egyéb tudósainak megalázása, a köztéri szobrok meggyalázása kapcsán és még sok mindenben "vétkes aki néma"

a többi -szerintem- "utórezgés" ...ahol a te jelzéseid alapján egyetlen rendőr sem kapott utasítást, hogy kivizsgálni és a gyanusítottat megfingatni!!! lásd a Papcsák elvtárs és a többi esetét addig a Dániel egy kiscsoportos marad
@Fabius: Értem. Tehát nálatok az emberi jogok, jogállamiság, demokrácia féltés csak azután működik miután a másik oldal is elkezdi azt félteni. Eddig úgy tudtam, hogy ti vagytok a különb malagyecek. :)
@rodeo36: Kisangyalom, kurvára lenéző bírsz lenni, de nem baj. Egyed a mangót, nekem annyira nem ízlik: itt most kezdődik a cserko-meggy-eperszezon, ami tényleg fenséges. Ha itt maradtál volna, neked is az a szar nari és az obligát import banán jutna és fingod se lenne a különböző déli fortélyokról.

De mivel mehettél, van és innen osztasz ki. Kész, soha nem tagadtam, hogy én ide vagyok rögzülve - most aztán pláne - millió féle kaját, trükköt nem ismerhetek, őszintén csomó nem is hiányzik, pláne most, hogy a gyomrom rohadt érzékeny is lett.

Szóval olyan koktélt iszol, olyan banánt főzöl, olyan rákot izélsz, amilyet csak akarsz, enélkül is elismerem, hogy te vagy a világfi, globetrotter, én meg a mucsai. Engem ez nem zavar, te hangoztatod mindig, mennyivel felettünk állsz ebben is.

A banántragédia viszont jól összefoglalja azt a nyomorult cuci világot, amikor a kocsi a Trabi volt, a luxus ez a trópusok majmoknak való olcsósága és a többi. Erre voltunk jók zeretett kártunknak, pormányunknak... Nü, ez a kiválóan jellemző szimbóluma az akkori életünknek: úgy csináltunk, mintha élnénk...
@a szív fészkei: Rodeo néha nem áll össze, egyszer leírja, hogy odaát ezerféleképp készítik a gyümölcsöt, és ajánlja a banánrántottát - megjegyeztem a receptet :) -, máskor meg, jön a csak nyers gyümölcsöt eszem-szöveg :)
@Pantagruel: :-D Nézd, én tudom, hogy a világ ezer, sőt miliószínű, ízű illatú, stb. Ha én idekeveredtem zigótaként, akkor itt vagyok, ezt eszem főleg, amit itt találok és kész. Persze sütök magam módján pizzát - de nem faszénen kemencében 650 fokon, tehát nem autentikus, írá Lénárd Sándor - , csinálok néha kuszkuszt, gazpachot, stb. Amik nem eredetiek, de nekem ízlenek és kész. Has izgatna a banánsütögetés, megcsinálnám, de annyira nem csípem.

Most mindig kioktatva lenni arról, hogy Kubában mit és hogyan főznek, az is leszaromtablettás téma, mert a kubaiknak mert talán lövésük sincs az aranygaluskáról, tojásos nokedliről, igazi paprikás csirkéről. Ők ott esznek, én itt.

Ami lényeg, hogy ezek szerint tudván küldtek ehetetlent ide ellentételezésként a cucilista baráti - mert volna Kádár nem támogatni oda - segítségért, ami szerintem genya egy húzás. Ja mi meg küldtük ki SZU-ba a rohadt almát, szóval a hét sovány kecske feji egymást--szöveg a KGST-re akár igaz is lehetett.

Valami csak van ennek a mélyén, ami mutatja, hogy ez miért nem életképes variáció. Fidel után szét fog a mangomennyország is hullani Kubában.
@rizy: "többek közt ezért is nem kedvelem ifjonti hévvel megírt hozzászólásaitokat, "

Letolni szándékoztál, de nem sikerült. Le "ifjonti"-ztál, köszi, és "királyi többes"-nek minősítetted egyedi, egyszemélyi véleményem, köszi. Királyság :-)

Általában személyeskedő észrevételekre nem szoktam reagálni, mert feleslegesnek tartom. Mivel Janibá rendszerében, felnőtt fejjel lehúztam pár évet, és mert igyekszem keresni az átlag alattvaló elől elrejteni szándékozott dolgokat, ajánlom figyelmedbe azt az írást, amiben próbáltam számszerűsíteni a dolgokat, pl Janibá utolsó 20 évét és módszerváltásunk első 20 évét, és amit tényleg mellékesen, konkrétan én követtem el.

Meglehet, számaim rosszak, meglehet, következtetéseim rosszak. Egy valamiben biztos lehetsz. Ezért, és másért sem foglak minősíteni.

Ha vannak, lesznek érveid, adataid, arra fogok reflektálni. Arra, hogy szerinted én (mi) ki (kik) vagyok (vagyunk), ha megengeded arra nem reflektálok.

Ha érdekel személyem gyorsan kiderítheted, de szerintem csalódni fogsz.

Janibá, kontra módszerváltás. Számokban:

h2o.ingyenweb.hu/keret.cgi?/tema/71.html
@a szív fészkei: nem tudom, hogy lehetne ekkora távolságról "ehető" banánt ideszállítani tonnaszám; kénytelenek éretlenül, zölden, kis túlzással hüvelykujjnyi méretűeket szüretelni, és a hajóút alatt érlelni (némi vegyszerrel elősegítve az érést), ha fél karnyi banánokat indítanának útnak arról az égövről, abból csak cefrének való vmi érkezne meg
@Pantagruel: Oké, de akkor meg ne baszgasson azzal Rodeom, hogy de szarokat eszünk itt meg tudatlan magyarok! Mellesleg, én tényleg meglennék enélkül a gyümi nélkül, néha hasfogónak jó, de más izgalmat nem találtam eddig benne.

Ja és a pornóipar is haldokolna nélküle ugyebár.
@Gábriel angyal:

Nem, nem erted.

"a Hatvannégy Vármegye
Ifjúsági Mozgalom tagja, sőt vezetőségi tag és
köpünk rá, hogy ki mit gondol erről"

Koptok ra mit gondolunk? Ok. Piszlicsare ugy? Ok.

A tarsadalomtol annyit varjatok amennyit adtok. Ti koptok a velemenyre, mi kopunk a problematokra.
@Fabius:
Nem azt mondom, hogy nincs igazad. Azt mondom, hogy rossz a kiindulás, a következtetésed hamis.
Szerintem igaz az, hogy az önként vállalt kötelezettségek (legyen az akármi, így például a "szabadság" bármit is jelentsen ez a fogalom) biztosítják a szabadság érzetének legmagasabb fokát.
Ebből viszont következik a kompromisszumok szükségszerűsége, de nem a megalkuvás.
@Fabius: Nem a szoborvitához, csak itt látlak: www.nol.hu/archivum/archiv-385435 Ebben benne van a Kádár-rendszer tokkal-vonóval. Az őrült ambivalenciája. Bódy egy nagyon édes, hiperérzékeny és tehetséges pasi volt és mi lett belőle: hogyan, miért... Borzalmas. Csinálhatott filmet, de beszervezett nyomorult ügynök volt, akit soha nem engedtek el.

Ez nagyon jellemző volt az egészre.
@rdos: Hát nem egészen értem a dolgot, azért felhívnám a figyelmedet az ifjonti hévvel, nem azt jelenti, hogy fiatal vagy. Bár tény ezt feltételeztem, már hozzám viszonyítva. Igen letolni szándékoztalak,ez nem szeretném letagadni, mint írtam ennek oka a történelmi környezetből való kiragadás. Az, hogy véletlenül sem veszed figyelembe a kényszerítő, befolyásoló tényezőket. Elolvastam a számokkal megtűzdelt írást Mo. államadósságáról, és igazából arra jutottam, hogy ezt nem lehet elemezni, nem az adatok miatt,(én ugyan alacsonyabb számokat ismerek) egyszerűen hiányoznak viszonyítási adatok. A külker.mérleg sem teljes. Azt, hogy az országoknak adósságaik vannak, az természetes dolog, sőt bizonyos szempontból alku tárgyát képezheti exportnál. Tehát ezt nem szeretném minősíteni. Viszont írtál egy számomra elégé vitatható írást, aminél igazán azt érzem, hogy egy rendszerből "ifjonti hévvel" kimenekülő ember gondolatai. Mert milyen alapon küldesz el engem és a velem egyetértőket? Személy szerint egyáltalán nem vagyok büszke erre a rendszerváltásra, amit mindennek neveznék, csak jónak nem. Miből gondolod, hogy ami Neked megfelelő, az nekem is az. Miből meríted a bátorságot, hogy jobbnak minősítsd ezt latin amerikai fillinget. Helyedben nem lennék büszke a rendszerváltásban játszott szerepedre. Kérlek, hagyd meg nekem Kádár tisztességét. Moldova egyenességét.
@Gábriel angyal: Horthyt az aláírása tette tömeggyilkossá. Ennyi csak a tévedésed, de ez hatalmas. Szobrát pedig két kiló dinamittal megspékelve szeretném látni, illetve nem látni.
@rizy: "Helyedben nem lennék büszke a rendszerváltásban játszott szerepedre."

Semmilyen szerepem nem volt benne. Elszenvedtem.

Kádárnak tisztsége volt. Tisztessége? Ha ebben akarsz hinni, tedd ezt. Hívőkkel nem vitázok.

Moldova más tészta. Ő csak "valóban hívő" szekértoló volt. Épp ezért hiteles. És épp ezért vele sem állnék le vitázni. Véleményét, hitét elfogadom. De meg nem értem. Az meg egy másik dolog, hogy könyvei remekek, azokon nőttem fel.
Baromságokat írsz kisfiam. A szabadság az, ha 4 millió ember nem él létminimum alatt, nem úgy, mint ebben a tetves kapitalizmusban, és nem éhezik 100.000 gyermek.
@Munkáspárt 2006:

Aha, okoska. Svájcban, Svédországban és Norvégiában is tetves kapitalizmus van, ott is négymillióan éheznek???

Ja, amúgy el lehet menni Kubába. Ott meg szocializmus van.
@Habakuk999:
Ekkora témát egy blogban nem lehet "megbeszélni". Főképp olyanokkal nem, akik akkor vagy a homokozóban a pelenkájukba pisáltak, vagy ön- és tárgyismeretük a hozzá illő szellemi képességekkel párosul.
Akik a történelmet nem, hogy nem ismerik, de minden erejükkel azon vannak, hogy ne is ismerjék.
Ők orbán rendszerének leghasznosabb idiótái.
És még fel se merül bennük, hogy minek az eszközei.
Szánalmasak.
@a szív fészkei: Jé, Szív!
Újra vagy? Okés. :)
@sörtelen: Egy év, az egy év.
Sajnos. Basszus.
Ide vezet az elsőlendületes indulat.
süti beállítások módosítása