Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: www.atv.hu/belfold/20241122/volt-ukran-foparancsnok-kitort-a-harmadik-vilaghaboru-fel-kell-keszuln... (2024.11.22. 12:32) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.04.25. 04:51 Fabius

Viktor, iszol te rendesen?

Címkék: fidesz eu orbán viktor imf

Kedves aranyos Viktor, Szeretett Vezetőnk! 

Staubinger néni vagyok, Nemzeti Konzultánsod. Levelemmel csak azért zavarlak ezekben az adókivetéstől súlyos időkben, mert aggódom, Viktor. Érted. Úgyhogy ez így nem mehet tovább. Követem minden léptedet bárhol is jársz a világban, olvasom remek beszédeidet és sajtótájékoztatóidat, mert kell a remény a magunkfajtának. Most is nézegettelek a hírügynökségek beszámolóiban, lapozgattam a megjelent képeket és megrémültem attól amit láttam. 

Hogy nézel ki mostanában? Mintha nem is a Nemzetünk Vezetőjét, az életerős Férfit látnám, hanem egy szottyos vénembert, akinek becsúsztak hátulról a tizenhatos előtt, és stoplissal rajzolt az arcára névjegyet a Fideszoton öregfiúk védősora. Drága uram nézett így ki mikor bemondta a rádió, hogy győzött a horngyula, hiába volt nyaka köré tekerve az a rothadt kandeláber. Mondjuk Bélám bele is halt. Nem a horngyulába, hanem a bélhurutba. Bár sokan azt mondták szétfosta az életét, mert visszajöttek a kommunisták, de ez azért nem igaz, mert Pozsgay is velünk van és nekem semmi bajom. De mondd csak, te látod magad kívülről? Hanyag vagy, rosszul van megkötve a nyakkendőd, ráadásul félre is csúszott, hajad áll összevissza, mint a Fluor kölyöknek, és a testtartásod, háááát, arról jobb nem is beszélni. Meg ez a nyáladzás amit műveltél, borzasztó. Tudtad, hogy a szomszéd Margitka szerint férfi ember csak akkor nyalakszik, ha a) smárolni akar, b) maga se tudja zavarában mit hazudjon? Margitka velünk van, testbeszédtolmácsként dolgozik a Girószáz Bandikának. Most is a tegnapi Gyurcsányt fordítja le táncoskomikusból fideszpropangandára, úgyhogy vedd komolyan.

Szívem minden melegével könyörgök, ne csináld ezt! Kiadod magad a népeknek, elárulod gyengeséged a rohattellenség Barrózó Józsinak, oszt' mindjárt a Simornak sem kell megfogadni statáriális esküvéssel, hogy az alaptörvény szolgája, istenuccse úsegélje. Fáradt voltál vagy mi volt veled? Csináltak ezek a fiúk egy kis lazítást a találkozó előtt, és túl jól sikerült? 

 

A Szijjártó Petikéből meg a izé, ni...mindjárt megvan, ne segíjjél, szellemileg friss vagyok, na, várjál már...pinagyárpinagyárpinagyárpinagyár - megvan(!!) a habonyárpiból simán kinézem, hogy képesek túl lőni a célon, te meg jelenhetsz meg kialvatlanul, mint a felcsúti pálinka másnapos, kiszőrösödött reklámarca a házi lepárló mögül. Mondtam már neked, ha a Szűröst bevetted a brancsba akkor a Pinológus Lacit is átigazolhattad volna amazoktól. Nem szép ember, de a lehetőségért hűséges gavallér. Mi nagyobb lelkesedéssel jártunk volna a pártirodára jelenteni - akarom mondani, konzultálni nemzetilleg - neked meg most lenne egy embered, aki rendesen is meg tud kötni egy nyakkendőt.

Remélem tanulsz az esetből. A Nemzet Forradalmárja nem nézhet ki így egy fontos tárgyaláson. Ne nyald a szádat, nem a micsoda méltóság meneten vagy! Még azt hiszik a végén, hogy kuncsorogni mentél oda, és ez megengedhetetlen. Európa és az IMF nem lehet ellenzékben! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok, hajrá Vezérem!

Ölellek, csókpuszi, Staubinger néni. 

 

ui: Viktorkám, édesem, ugyan szólj már azoknak a bigottaknak, akik a házasság előtti szekszet el akarják törölni, hogy ha a házasság utánihoz hozzányúlnak, akkor az épségük megóvásához kevés lesz egy harrachpéter!!!

 

 

 

 

622 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr704471954

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ungarische szabadulóművész 2012.04.25. 12:03:08

Oda a Nabucco, oda az egykétkulcsos SZJA-tól remélt gazdasági növekedés, oda az álom, hogy valaha is jóléti társadalomban élhetünk. Mindez természetesen Brüsszel miatt, amely mindenáron kényszerzubbonyt akar szeretett miniszterelnökünkre ölteni, rajta ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@vitézzy Boli - Ch.T. is, meg'há! Vitéz Módra!: hiába a természet utánozhatatlan.... /Marha jó, egyszer még felhasználom, ha nagyon pipa leszek valakire/
@vitézzy Boli - Ch.T. is, meg'há! Vitéz Módra!: Ez már személyi szabadság korlátozása,sőt életveszélyes fenyegetés... mindezt egy kis féltékenységből? hihihi
@vitézzy Boli - Ch.T. is, meg'há! Vitéz Módra!:
"Igazad van, de az a töketlenkedés nem menti fel a cocikat."
Maradektalanul egyetertek. Ezert irtam, hogy nem csak a tetteik miatt lehet rajuk haragudni, hanem azert is amit nem tettek meg holott mar a '98-as kormanyvaltas ota valakinek meg kellett volna. Itt az amugy is sokat emlegetett nagy rendszerekre gondolok; egeszsegugy, oktatasugy, munkaugy, nyugdijak...

En Gyurcsany helyzetet, es szerepet maskent latom, mint itt eleg sokan. Nem is emlitve a sok-sok szavazot, akik szamara eppen o a patas.

- Mivel hal' Istennek nem vagok jogasz, igy nem tudok errol erdemben nyilatkozni, de konnyen el tudom kepzelni, hogy a foleg a '90-es evekben tortent meggazdagodasa soran elkovetett ugyei miatt valoban borton jart volna neki. Akar 10-20 ev is, nem tudom megitelni (most gyorsan hadd jegyezzem meg, hogy keves olyan parlament kornyeken, vagy a politikaval valamilyen kapcsolatban levo figurat latok, akire ne lehetne hasonlo modon kiosztani nehany evet alaphangon...Persze az LMP kivetelnek tunik, de latszik mire futja tudasukbol, erejukbol, lelkesedesukbol).
Az MSZP torteneteben jol latszik, hogy a vezeto garda meg mindig a kadari rendszerben el. Lassan araszolgatnak elore a rangletran, tenni szinte semmit nem kell, csak ugyesen kell lobbizni/ pacsizni, a tobbiek meg elobb-utobb kidolnek a sorbol. Bizonyara meg sokan emlekeznek a viccre "Kovess engem Andropov"...
Kozuluk talan az egy Kovacs Laszlo kivetel, akinek hatalmas szerepe volt a 2002-es gyozelemben, de amugy szinte nem latni embert aki, odatette volna magat, es beleallt volna a kuzdelembe plane 2006 utan. Bar mar maga a 2006-os kampany is javareszt egy one-man-show volt. A szisztema mukedesere a legjobb pelda Silly Katika, aki ugy erezte, hogy annyi ev hazelnokseg utan "jar" neki a kozt. elnoki pozicio. Kesobb megsertodott es meg a partbol is, es ezzel gyakorlatilag a politikabolis vegre-valahara) kilepett. Vagy Kiss Peter, aki Medgyessy lemondasa utan (nem volt ott semmilyen puccs!) egy ideig kvazi-minielnoknek erezhette magat.
A part korifeusai tehat ugy ereztek es gondoltak, hogy ok hatarozzak meg a part politikajat, es az orszag iranyvonalat, amikor eppen hatalmon vannak. Ezekbe az ugyekbe pedig nem igen hagytak beleszolast oligarchaknak (ezert vesztettek, es nyert a Fidesz), illetve outsidereknek, mint Medgyesst es Gyurcsany.
Gyurcsany helyzete teljesen kulonbozik Orbanetol. Viktor bulgar nyaralasbol, levelben "javasolhatta" az orszaggyulesnek, hogy szerinte kit kene valasztani "alamfo"-nek. Egyetlen megcsak kozel hasonlo esetet mondjatok Gyurcsannyal. Szamara a kormanyzas allando kuzdelem volt az MSZP belso (vele szembeni) ellenzekevel. Mint ahogy mondja is az elhiresult beszedben, hogy minden dontesnel, agyalasnal 10-15 ember ulte korbe az asztalt, mert annak mindnek meg kellett egyeznie abban, hogy a vegso dontes samukra (platformjuk/klikkjuk/lobbijuk) is elfogadhato.
Gyurcsany az ujabb, es ujabb reform-otletekkel gyakorlatilag a vegso eselyet probalta ki, hogy hatha ezekkel ujabb lenduletet adhat az egyeztetesi es donteshozatali folyamatnak. Am mint tudjuk, ezek rendre elhaltak az MSZP ellenallasan.

Persze Gyurcsany maga is sokmindenben hibaztathato. Annak idejen ugyanis a "mi Gyulank" meg egy Bokros-csomagot is at tudott hajtani a parton, mig Gyurcsany, aki a valasztasok utan is meg jo ideig kivetelesen nepszeru volt a part megmaradt szavazoi/tagjai koreben, nem tudta meg az alaposan ategyeztetett donteseket sem elfogadtatni. Bizonyara ebben vannak a szemlyisegebol fakado okok, esetleg amit szinten a hirhedt beszedben mondott, hogy o nem politizalni akar(t) (egyezkedni kepviselokkel megvenni tamogatasukat), hanem ugyeket vinni, megoldani. Pedig aki csak egy nehany reszt latott az Elnok emberei-bol (West wing), az tudhatja, hogy a politika/kormanyzas mashol is igy megy. Es nem utolso sorban maga az oszodi beszed nyilvan sokak szamara tuske volt, ami sokaig ott maradt a korom alatt es az idok folyaman csak gennyesedett. Pl. Lampert Monika, aki nem csak elvallata a miniszteri poziciot, de egy kormany-atalakitaskor (evszamra nem emlekszem) nem szivesen valt volna meg attol. A bukasuk utan viszont hirtelen rajott, hogy azt a hangnemet, banasmodot akkor ott Oszodon nem szabadott volna elfogadniuk.

Gyurcsanynak, ugyanugy mint barmely mas embernek, rengeteg hibaja van, de szerintem erdekes modon amiket a leggyakrabban felronak neki, azok nem igazan jellemzoek ra, vagy nem az o hibai...

Ez a velemenyem.

UFF en beszeltem...
No, máris akadnak gondok a telefonadóval:

index.hu/tech/cellanaplo/2012/04/25/a_telefondij_44_szazaleka_is_az_allame_lehet/

Amúgy meg szopjon le Matolcsy keresztbe:

"A Vodafone előfizető a legtöbb percet vagy sms-t vehetik igénybe" - igen bazmeg, ezért vagyok Voda ügyfél - "de az új adó miatt nem érdemes kihasználniuk a díjcsomagjukat, mert rengeteget fognak adózni."

Faszabazmeg. Sokat beszélek-sokat fizetek-a percdíjam mégis olcsó-de ha kihasználom a csomagom mert szükségem van rá a melóhoz akkor az áfa+adó rész 41%-ra jön ki.
@simple observer:
Polmarketing. Az ellenfél hibáit nagyítsd fel, a sajátjaidat bagatelizáld el. Ha jól csinálod... :)
Egyszer menni fog érted a neoAVÓ kocsi, ha ilyeneket irkálsz népünk megmentőjéről, a haza hőséről.
@Fabius: Bocsánat, de egyoldalú szerződésmódosításra kötelezhető az előfizető, esetleg, ha három év hűséget vállalt?
Szerintem nem..erről ennyit, ezt semelyik bíróság nem nyelné be, Európában persze..
@vitézzy Boli - Ch.T. is, meg'há! Vitéz Módra!: Ez teljesen logikus, de azert az sem artana, amit Fabiud reklamal folyton, hogy mert az adott partnak valamilyen (komolyan veheto) programja, megoldasi javaslati is illenek legyen. Ilyenekkel pedig kishazankban csak nemely lelkes kis csipet-csapatok allnak elo.
Az egesz egy amolyan 22-es csapdaja. Amig egy adott part nem er el egy bizonyos szintet (moralban, politikaban, szavazoszamban), addig ertelmes, alkalmazhato programot kitalalni kepes emberek sem fognak nagy szamban a holdudvarukhoz csatlakozni. Am egy legalabb minimalisan is hiteles program hianya eppen az elobb emlitett kriteriumok magvalosulasanak eselyet csokkenti. Vagyis uj es/vagy kis partnak lenni szornyen nehez.
@simple observer:

Két dolog:

1: Megyót megpuccsolta az SZDSZ Csillag és a pozíció miatt, ez tény. Ha szépítjük akkor is.

2: Az MSZP-Gyurcsány viszonyban van igazság, de. Az a miniszterelnök-pártelnök, aki semmit nem tud keresztülvinni a pártjában, frakciójában, az alkalmatlan a kormányzásra a gyengesége miatt. És ennek nem sok köze van az őszödi beszédhez. Bajnai színrelépésével kiderült gyorsan az is, van/lett volna mód az általad is felvázolt szoci mamutokat a megfelelő irányba terelni. Bajnai képes volt rá, Gyurcsány nem.
@simple observer:
Ez egy ilyen mûfaj. Orbánék programja? Sehol nem volt. A tévés vitára ki sem mert állni. A népek mégis beszopták. A plebs ecceri, mint a faék. Annyit is kapnak...
@Squid:
Tudjuk kik és miért kapják? Hallgatási pénz. Máshol 20 év börtön jár érte!
Vicces. Fábius itt szopatja a fél baloldalt :D
Ezek komcsiznak?
Ügynökakták? Hiteles emberek!
Boross és Balsai. Gyönyörű...
hvg.hu/itthon/20120425_draghici_antall_boross
"Elképzelhető, hogy Alexandru Draghici olyan titkok tudója volt, ami nem tartozik a pórnépre? Márpedig, aki idős korában joggal számíthat életfogytiglanra egy bíróság előtt, könnyen válhat bőbeszédűvé. Egy politikailag érzékeny tárgyalás - különösképpen, ha nyilvános - mindig kiszámíthatatlan. Jobb tehát nem kockáztatni.

Ki volt ebben az időszakban a magyar belügyminiszter? Boross Péter (1990. december 21. - 1993. december 12). Külügyminiszter: Jeszenszky Géza (1990. május 23 - 1993. dec. 12). Igazságügyminiszter: Balsai István (1990. május 23. - 1993. december 12.)."
@Fabius:
1. Szerinted igen szerintem nem.
A jelek szerint tehat az SZDSZ-nek akkor MEG volt olyan zsarolasi potencialja, hogy akar Medgyessyvel (minelnok) szemben is megtartsak Csillagot. Nyilvan Medgyessyn nem segitett, hogy alappal vagy alaptalanul magat az egesz SZDSZ-t lekorruptbandazza. Nyilvan ilyen beszolas utan a kulonbozo tarca- es szemelycseres megoldasokat korabban is elfogadni vonakodo part mar semmikeppen nem engedhetett. Ugyanis Medgyessy aduasznak gondolva meglebegtette a lemondasat. Ugy gondolta ezzel, hogy az MSZP felol egy kemenyvonalasabb jelolt reme, a kesobbi egyezkedesek megnehezulesenek eselye, talan majd meggyozi az SZDSZ-t hogy inkabb engedjek el Csillagot, es akkor vele meg tudnak majd targyalni a kesobbi kozos kormanyzas soran. Ez hibas gondolat volt, hiszen mara mar tudjuk, hogy evekkel kesobb az SZDSZ ugyanezt a gondolatmenetet felvallalva jatszott az akkori MSZP egyik legliberalisabbjanak (Gyurcsany) megbuktatasara.
Masreszrol Medgyessy ugy gondolhatta, hogy esetleges lemondasaval megremisztve aZ MSZP-t, azok is engedekenyebbek lesznek (tarcak, szemelyek tekinteteben), illetve a targyalasok soran jobban fogjak ohajtani az SZDSZ-szel valo megegyezest. A maig nem ertem ugyan milyen alapja volt erre. Talan azt gondolta, hogy az MSZP nem szivesen vallana be egy kormanyfo valtast, hiszen az akkor mar amugyis alacsony nepszerusegu MSZP esetleg meg veszithetne szavazokat egy ilyen herce-hurca okan. Ebben persze van valami, ami beigazolodott a Gyurcsany lemondasa utani, Bajnai "megtalalasaig" tarto tragikomedia eredmenyekent jelentkezett nepszerusegcsokkeneskor.
Medgyessy alaposan mellenyult. az SZDSZ tehat semmikeppen nem engedhetett, barmilyen engedmeny a korrupcios vadak elismeresevel lett volna egyenlo. A szocik pedig gyakorlatilag csak a kedvezo alkalomra vartak, hogy vegre elengedhessek az akkor mar szamukra is kolonc D209-est. Nem is veletlen, hogy szinte orakon belul a partelit, egy szukkoru targyalas soran elfogadta a lemondast, es fene tudja milyen jogi alappal, megneveztek Kiss PEtert, mint a leendo uj Minelnokot. Gyurcsany pedig, aki nyilvanvaloan maga is komolyan akarta a pozociot, csak ekkor lepett, amiben segitsegere volt a "talpas" szocik felhaborodasa, az "elmultketev", es Kiss Peternek az "elit" altali megnevezesenek modja miatt.

2. Fura ez a velemeny eppen toled, aki mindig a hiteles politikat, emberi hangot/ tisztesseget, es egy normalis programot reklamal a partokkal kapcsolatban. Nem azt irom, hogy Gyurcsany ezeknek az ertekeknek mintapeldanya lenne. Sot!. De abban szerintem egyetertunk, hogy nelkule az MSZP ezen jellemzok tekinteteben bizony gyengebb lett. Jelenleg ugyan tapossa a vizet az MSZP de nem azert hogy goltokat szerezzen (fohajtas polosaink elott), hanem hogy egyaltalan a feje a viz felett legyen, es kihuzza valameddig.
"Bajnai színrelépésével"... A kep jo, de ehhez az is hozzatartozik, hogy Gordon ekkor mar javaban ott volt a szinfalak mogott, ugyanis eloszor onkorm. es terfejl., majd kesobb fejlesztesi es gazdasagi minisztere volt Gyurcsanynak. Vagyis nem csak ugy FELTUNT A SZINEN, hanem csak elorebb lepett a rivaldafenybe. Bajnai jelenlegi, MSZP-vel kapcsolatos viszonyabol/hozzaallasabol jol lathato, hogy o akkor nem ugy kerult az aktualis kormanyokba, mint Lampert, Kiss, Veres, vagy eppen Szekeres. Ot Gyurcsany lelte/emelte be a kormanyzasba.
Amit Bajnai tudott, de Gyurcsany nem:
Emlekezetes, hogy Bajnai csak ugy vallalta minelnokseget, hogy elotte minden szoci kepviselo, amolyan "husegnyilatkozatot" iratott ala. Melyben azok vallaltak azt, hogy bizony barmilyen dontest hoz Bajnai es gardaja, azt ok a parlamentben meg ha anyazva is, de megszavazzak. Ugyanakkor szerintem az sem vitas, hogy amit vegul Bajnai erdemi lepesekkent atvert a a szocikon, azt gyakorlatilag mar Gyurcsany is szerette volna, csak neki ezt a szocik MAR nem voltak hajlandok. Eppen ezert igenis fontosak, de legalabbis erdekesek azok a lehetseges indokok, hogy a szocik milyen ok(ok)bol kifolyolag fordultak egy Gyurcsanytol, ha ugyan valaha is volt nagy tamogatottsaga a frakcion belul.
Hoppá, most olvasom, Fábius mekkora tolvaj, meggyűlt a baja a lopások miatt. D: Vicces.
@tcpip:

Mesélj faszorrú, milyen lopásokkal gyűlt meg a bajom?

Arra vigyázz, nehogy te is lyukra fussál, mint előtted annyian.
@mamitirtok sír derék (kommensevik):

Melyik szolgáltatónál lehet 3 év hűséget vállalni? Amúgy érdemes ránézni a szolgáltatók ASZF oldalára, a Vodánál pl két változás is lesz, egy most, egy harmadikán.

http://www.vodafone.hu/vodafonerol/aszf;jsessionid=hXy7PYpNG4shk2ck1tQGXd14ycMQRL5ywTh1xGcbhBNcvfQptJ09!-878928139!1335388429788
@simple observer:

1: Az biztos, hogy Megyó elmérte a saját jelentőségét nem is kicsit. De tény az is, Csillag szájából esett ki a mondat:

„Természetesen felelős vagyok, hiszen egy koalíciós kormányzás során, ha valaki kormánytag és nem lép ki a kormányból, akkor magától értetődően felelős. Szerencsére ennek az időszaknak a kormányüléseiről már készültek jegyzőkönyvek”

Sokat elárul annak a korszaknak a viszonyairól Csillag önkritikája:

hvg.hu/velemeny/20081114_csillag_valsag_koltsegvetes

2: Ez addig stimmel, hogy Gyurcsány volt aki próbálkozott a válságkezeléssel, és a frakciója aki rendre elgáncsolta ebben.

De.

Miniszterelnökként és pártelnökként - elvileg - rendelkezésére állt minden eszköz a helyzet kezeléséhez. Ember ettől se több hatalmat, se több befolyást nem szerezhet. Ha ezek birtokában erre mégsem képes, akkor alkalmatlan arra a szerepre.
@tcpip:
Csodálatos bölcs lenne az, ki ostobát
a józanságra tudna kényszeríteni.
Kakósz kakó szisztétiken.
Akár csak Te, szar a szarral egybeolvad.
Arisztotelész jáccik?
Vagy csak a főnököd nyomta a zsebedbe a csekkadó mentes apanázst?

Csicseregj és verdess a szárnyaiddal Te narancsárpádos kolibrim!
Mondd!!
Iszom a szavaid!
megtaláltam, ezt még reggel akartam

index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/24/kover_rakenyszeritettek_minket_erre_a_gazdasagpolitikara/#

"Kövér László szerint a mostani kormányoldal nem úgy indult neki a jelenlegi parlamenti ciklusnak, hogy tengelyt akaszt a fél világgal, de olyan gazdaságpolitikai stratégiát kényszerítettek rá, amely ezt eredményezte."
@melchi zadok:
nem kérdés volt...itt egyetlen ember kritizálhattya amit én beírok az @Fabius, mégpedig illik nem illik alapon,... egyébként útálom a hisztériádat

ha nem akarsz valakit olvasni ott a gomb és eltünök számodra...én megtettem mással

mi is a gondod bucika?
@felebarát:
Ez bajuszólógiailag azt jelenti, hogy mi nem akartuk szopatni Barroso-t, csak az a fasz nem értette miről beszéltünk, oszt jáccotta az eszit, mi meg nem akarunk konfliktust, osztán megsimogattyuk a beteg buksiját és eltekintünk a szanak cijóktól?
Ezt így lehet értelmezni?
Vagy hogy?
@rodeo36: szégyeld össze magad :D no te preocupes
@Knósszosz: ez már késő bánat, ezzel lehetett volna kezdeni..miután visszajöttek brüsszelből, hoyg vazze nép ez van és szopni fogtok, mert ott kinn ezt akarják
@anyósnyelv: Rá mondják, hogy csipás macskaszemű - és telitalálat. Imádom a népnyelvet!
@mamitirtok sír derék (kommensevik): Szakács bácsi is elég komolyan foglalkozott Renault-jellel. Imádtam! Meg az összeset. Mindig elképzelem, mit és hogyan rajzolnák meg Orvbán eme ámokját. Ha ilyen itthon megszületne, a graziak mehetnének azonnal egy talpas temetésre, mert össze nem rakják utána a drága paciensüket.

Nem tudok olyat, akinek ne adtak volna kemény gyomrost.
"Az IMF többet gondolkodott a kormányprogramon, mint a Fidesz nyolc év alatt, így megjelenhet az ország ügyeiben valami, ami eddig tabunak számított: a logika. Nem lesz sem pihepuha, sem édes, de hát várat nem unortodoxiából építünjk, hanem kőből."

Tóta formában van :-D :-D

hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/4/25/Vegre_gyarmat_leszunk_P52178
@felebarát:
Ez a Barroso egy rohadt komenista, én már látom.
Stefinek mi a vélemínye errűl?
Liberáliss fogalmazásilag értem, de mit szól ehhez egy tenyeres-talpas nádvágó szösszdemössz?
@mamitirtok sír derék (kommensevik): Kurvajó! Na ezt akarta elérni az a Fabius-hülyeségdíjas Pata vagy milyen Vilmos. Ő Dombóvár polgármestere, ettől ilyen bazi empatikus a lelkem. Hisz emberekkel foglalkozik másodállásban. Az a szemügés, aki vakerálta a " csóri szegények jáj de mennyit pofáznak telefonon"-dumát.

Hírcsárda a Bibliám.
@Fabius: :-DD Na, le vagyunk igázva, heuréka! Kitelik még egy Békemenet a stelázsiban őrzött forintocskákból ez ellen, vagy most a dulifuli Bencsik már nem szervezi spontán? Pedig azért orgonaillatú májusban jobb sétifikálni szabiharcos dumával, Némethné arcképével díszített(??) molinóval, mint hidegben.

Most lesz akkor csak igazán - a jó Staubinger néni szívét facsarva - pocsékul kinéző Viktor, aki pedig bojt volt mennyi de mennyi ideig az Eu papucsán! Hősleg libegett vadul ide-oda toi-toifülkeszagosan, és mégsem sikerült kivívnia a nemtommit.

Magyarul mégsem teheti zsebre azt a manit, amit úgy kinéztek maguknak nyárra. Mibul megy ezentúl Bulgáriába???? Onnan tud a legjobban kormányozni. Maradhatna végleg. Sopszkán tartva le is fogyna.

Bár szerintem eltakarodik kicsit az EB-re hű csatlósaival, mint Polt, Csányi meg a többi nagy drukker.
@a szív fészkei:

Bencsik harcos obsit nélküli mártírja a NERnek, a békamenet szavatossága lejárt. Mostan a hajrá, itt az IMF menet ideje jött el, ami tulajdonképpen győzelem :-D

Viktor végre abbahagyhatja az asztalnál kuporgást.
@a szív fészkei:

Szép számsor. Majd rálegyintenek erre is, há'ez nemigaz, ilyen cudar világ itt nincs.
Unalmas már ez a gyurcsányozás.
Kedves blogszerző.
És már 6%-on a DK.

Lehet rettegni.
Hoppácska! www.blikk.hu/blikk_aktualis/felmentettek-david-ibolyaekat-2086941

[..]"Most javarészt bűncselekmény hiányában mentette fel a politikusokat a bíróság. Vasvári Csaba bíró többször kiemelte, hogy törvényesen, az alkotmány szellemében jártak el a vádlottak, ugyanakkor élesen bírálta az ügyészséget, szóvá tette, hogy a megvádolt politikusok egyes riválisai, illetve azokkal együttműködő személyek, sértettek, feljelentők, illetve terhelő tanúk kifogásolhatóan jártak el, és szavahihetetlennek bizonyultak a büntetőperben.
Kapcsolódó cikkek

Gyanúsítottként hallgatták ki Dávid Ibolyát

A volt MDF-elnököt már nem védi a mentelmi joga

Vádat emeltek Szilvásyék ellen
A több órás - egy rövid szakaszában minősített adatok miatt zárt ajtók mögött zajló - szóbeli indoklás során a bíró hiányosnak, pontatlannak és egyoldalúnak minősítette a vádiratot, felhívta a figyelmet arra az ősi jogelvre, amely szerint a jog betűjéhez való ragaszkodás súlyos jogtalanságot eredményezhet."MTI

Na őt, e nevesített és eléggé bátor bírót kifilézi majd Szájerné nagysád?
@Fabius: Szálka mehetett a seggébe. De amilyen párnásra hízott, meg sem érzi a fűtött Vidi-páholyban.

Ennyi szív-&farfájdalomra kell az a pici stadionocska, amit úgy irigylünk, mi szemét acsargó kutyák tőle!
@Fabius: DE ez ugye a bulvár mélye, ami eljut még a népekhez. És ha a Bors megírja, hogy halott öregasszonyban felfedezték a G-pontot - szegény sokra megy vele, hogy most szólnak neki róla! - akkor ez is tuti a nép szerint.

Mert ez eljut hozzájuk. És számolni rezsi-, kaja-, gyógyszer, sulibefizetéskor mindenki bír. Akkor kiderül, a Bors vagy az Orvbán hazudik-e? pláne,ha nem is mentelenek ezentúl, ahogy mondod...
@Andráska8: Itten mi be is szartunk.
Azon még vitázunk, hogy mitől, de Te majd megvilágosítod a mi tudatlan elménket.
Szóval?
@Fabius:
1. Ez egy meglehetosen korrekt velemeny, hiszen az orszag dolgaira jol ralato kozgazdaszkent nyilvan tudnia kellett, hogy a 2 100 napos program eleg rizikos. Az abban reszvevo (a Fidesz is nagy buszken megszavazta) es annak korrekciojan a kovetkezo evekben ugykodo kormanyzati pozicioban levo embernek nyilvan van felelossege a kialalkult helyzetben.
Ezzel egyutt is a Medgyessy lemondasa(nak felajanlasa es annak MSZP altali elfogadasa) utan mindossze 4(!) nappal megnevezett uj kormanyban az SZDSZ mar nem ragaszkodott Csillag szemelyehez. Nem mintha Koka jobb szemelyzeti dontes lett volna...
Az SZDSZ "pusztan" igyekezett vedeni pozicioit, amit jol mutat a megtartott tarca elere kinevezett uj arc. Vagyis valamelyest megfogadtak a kritikat, es valtoztattak, meg ha nem is lehet azt oszinten pozitivnak nevezni.
De mindenesetre Csillag onkritikaja sem bizonyit semmifele SZDSZ-es puccsot, mint ahogy Horn Gabor vegtelen bunkosaga, es Fodor Gabor tinedszer-szintu naivitasa sem nevezheto Gyurcsany megpuccsolasanak, meg ha nyilvan kozre is jatszottak a dolgok kimeneteleben.
Szamomra a cikk is es az altalad is kiemelt resz, eppen azt bizonyitja (kulonosen az utalassal a jegyzokonyvekre), hogy szerinte azert megiscsak a szocik voltak inkabb a ludasak, es az o igazi felelosseget inkabb a le nem mondasban latta. Vagyis, hogy a tortentek ellenere megis a nevet adta mindahhoz.

2. "Miniszterelnökként és pártelnökként - elvileg - rendelkezésére állt minden eszköz a helyzet kezeléséhez."
A kulcsszo amit azert te ugyan csak kozbevetoleg irsz; elvileg.
Ugye ismert a bena kacsa kifejezes, amit meg anno az ereje teljeben levo USA elnokeire mar elkezdtek hasznalni.
Egy elnok vagy epp min.elnok lehetosegeit sok minden befolyasol(hat)ja.
Pl. Tony Blair utolso valasztasi kampanyat is megnyerte, meg ugyis, hogy az utobbi idok egyik legjobb gegjevel nezett szembe (Tony Bliar). Megis, a fokent az iraki haboru megitelesenek megvaltozasabol fakado belso nyomasra le kellett mondania.

Egy min.elnok csak annyit tud elvegezni, megcsinalni, amely kerdesekben a frakcioja, a kormanyt ado partok kepviseloi tamogatjak. Nos ez a tamogatas hianyzott. Hogy ez mely kepviselonel miert kovetkezett be (irigyseg, sertodes foleg az "elit", mig valoszinuleg foleg a szegyen, es testi epseg/csalad feltese a "talpasok" eseteben) tulajdonkeppen reszletkerdes. Kepviselokent az orszag ugyei feletti felelosseget kaptak, mellyel egyutt anyagi biztonsagot is. Ok ez alol a felelosseg alol kifaroltak, meghatraltak, beszartak. Ezzel nem akarom azt irni, hogy akkor az osszes kormanyparti kepviselo felelossege azonos, hiszen ott is rengetegen voltak, akik valojaban csak ugyanugy a szavazogep szerepet jatszottak, mint most a Fidesz frakcio javaresze. De azt igen, hogy a helyzet ilyeten alakulasaban szinte mindenkit terhel valamekkora felelosseg. Nyilvan Gyurcsanye egyszemelyi felelossege hatalmas, de ha aranyositani akarnam, akkor a frakciojanak egyuttesen mar nagyobb felelosseget tulajdonitok. Ugyanigy komoly tenyezo az a negativ kampany, amit a Fidesz nyomott, a media pedig javareszt kritikatlanul kozvetitett, az emberek pedig tobbsege gondolkodas nelkul elfogadott.

"Ha ezek birtokában erre mégsem képes, akkor alkalmatlan arra a szerepre."
E definiciod alapjan Bajnait, akit en jobb min.elnoknek tartok, sem lehetne alkalmasnak nevezni, merthogy o sem kepessegei, vagy a kormanyzati eszkozoknek/lehetosegeknek koszonheti viszonylagos nyugis, sikeres(?) idejet. Bajnai egy olyan idoszakban vette at a kormanyzast, amikor a kormanyt, es annak partjait is hatalmas nyomas erte kulfoldrol. Joforman mindenki minket szuttyogtatott hala tobbek kozott a Fidesz majd' mindennapos brusszeli performanszainak, es bemoszerolasanak. Mikozben szamos makromutatonk meg/mar akkor is jobb volt mint a nagyon lapito gorogoke, ireke vagy eppen olaszoke. Valamit tehat csinalni kellett, es surgosen. A szocik igazan meg a Fideszre se szamithattak, mert ok akkor mar a majdnem biztos 2/3 tudataban hatradoltek es hagytak oket fonni a levukben. A szociknak kellett tehat valaki aki a szukseges dontesek legalabb egy reszet bevallalja. A celszemely (Bajnai) feltetelenek megfeleloen a korulmenyek kenyszerenek engedve ehhez alairasukat is adtak. Csakhogy ezek a figurak korabban bizalmi szavazason tamogattak Gyurcsanyt is, a parlamaneti donteshozatal soran viszont mar nem.
@felebarát: Akartak volna rakenyszeriteni, lett volna a helyes mefogalmazas. Merthogy latszik, hogy meglehetosen (gazdasag)politikat folytatott a kormany az elmult 2 evben, mint amit "ra akartak volna kenyszeriteni".
Kover csak hozta a formajat...
@Knósszosz:
Mitha valahol azt olvastam volna, hogy fiatal koraban Maoista volt.
De valaki nyugodtan helyesbitsen ha tevedek...
@a szív fészkei:
Szerintem Bencsik ugy van a spontaneitassal, mint ahogy anno egy Ricse koncerten hallottam Ferotol:
"Egy spontan taps kialakulasat kerem kialakulni"

Valszeg neki is szoltak felulrol, hogy kene valami spontan, alulrol szervezodo rendezveny...
@Andráska8: Es bar most eppen en vitazom vele , vagy legalabbis eszmet cserelunk ez ugyben, de azert nem hiszem, hogy Fabius nagyon gyurcsanyozna. Az ketsegtelen, hogy nem szive csucske az urge, de azert a hozza meglehetosen kozelallo LMP-t is osztja azert ha gondja van veluk.
@simple observer: Ebben nem tévedsz, a hetvenes évek közepén, valóban egy ilyen akármiben vett részt, lejáratva magát.
Nincs már egyetlen politikus sem, aki hiteles lenne Európában....
Szomorú ez. Ki a fenében lehet hinni ezek után?
Számomra csak egy maradt a vártán, de mielőtt elküldenétek a... oda, elköszönnék; jó éjt mindenkinek!
@Knósszosz:
Ja, ha megengedsz egy utolsó mondatot, Barroso nekem hitelesebb mint szarosbajusz, meg a szarházy bagázsa.
Csak az én szubjektivitásom okán...
Jó éjt!
@Knósszosz: A fentebbi bejegyzes nekem szolt, vagy mar sajat magaddal is vitaban allsz? ;)
@simple observer: Ja amugy meg jo reggelt, mert ha legkozelebb meg idelatogatsz, akkor az mar valszeg reggel lesz.
@Fabius: Tényleg vizuális vagyok, rögtön egy kép ugrott be ennek t...akárminek a képével "ékített" golflabda, amint kap egy akkorát a vassal,hogy elszáll - egyenesen lyukra!
@Andráska8:

Nabazz, én meg aszittem Orbánról írtam posztot. Ekkorát tévedtem?

Mondd, most, hogy 6%-os lett a Feri (nem lett) lehet még róla önálló véleményem, vagy már tilos?
@simple observer:

Gyurcsány lesz lassan a Megemlíthetetlen Ember. Egy normális eszmecserét nem lehet folytatni róla anélkül, hogy bele ne okoskodna valaki.
hvg.hu/gazdasag/20120426_deak_daniel_interju_adopolitika
"És mivel nem tud megtakarítani, a fogyasztási jellegű adókkal büntetik őket. Ennek ellenére azt gondolom, hogy nincs más út, az előző kormányok sem követhettek másféle fiskális politikát. Csak a mostani sokkal látványosabban halad ezen az úton. Ugyanakkor az lenne a tisztességes, ha ezt a politika az embereknek nagyon világosan és becsületesen elmagyarázná. Vagyis, hogy igen, ez igazságtalan politika, ami erősen privilegizálja a megtakarítani képes és hajlandó tehetőseket. De ez csak azért van, mert a hazai kapitalizmus nem kerülheti ki azt az akár két-három évtizedes átmeneti időszakot, amíg olyan viszonylagos tőkebőség keletkezik, hogy erről a nagyon éles megkülönböztetésről le lehessen mondani. Nemcsak a mostani kormány, hanem az összes elmulasztotta, hogy nyílt kártyákkal játsszon."

Ekézés helyett, ma reggelre..
@Fabius: ennek az lehet az oka, hogy sokak szerint gyurcsany sokkal inkabb aldozata a simicska-puch tengelynek, a magyarorszagi korrupcionak, mint mozgatoja.

ez nem azt jelenti, hogy o nem felelose a helyzetnek, amibe kerult. hiszen a victimologia alaptetele az, hogy az aldozat sajat viselkedese reven valik aldozatta.

furan fog hangzani, de engem is irrital a ficko. csak egyszeruen az igazsagerzetem nem hagyja, hogy valakit bunbakkent kezeljenek. tuldimenzionaljak a szerepet, lehetosegeit csak azert, hogy rosszabb szinben tuntethessek fel.

te mindig azt mondod, hogy part- es mniniszterelnokkent kellett volna annyi erejenek, hatalmanak lenni, hogy atverekedje az akaratat a part es mindenki akarata ellenere. en azt mondom, hogy ilyen ember mar van, aki ezt meg tudja csinalni. ugy hivjak, hogy orban viktor.

nekem neha olyan erzesem van, hogy azt kered szamon gyurcsnayon, hogy nem olyan, mint orban.

mar ugye ha lehet ezt a temat tovabbfeszegetni...;-)
hacsak nem valami olyan, amit nem lehet megemliteni;-)))
@Fabius: épp elég, hogy kiderült rólad, nem vagy jobb Plagibánál, lopsz mint a gép, de azért eladod magad szentként. nagy kujon vagy, a kis kerti törpének dolgozol te ezzel a bloggal, lófaszt vagy te ballib. valszeg még szentélyed is van odahaza Orbánképpel :Dpp
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: ti mindannyian egypótorbánt kerestek magatoknak. azt hittétek, hogy gyurcsány lesz olyan karakteres államférfi, mint orbán. de csak egy gyatra klón - ferikét nem az ország érdeke, csakis személyes hatalma vezérli.

feri a ti karmátok :p
@tcpip: nekem nem karmam, te fasz.
eb efgyszeruen nem biurom a hozzad hasokn lo kopkodo fergeket es a hozzad has0onl9o alljnaneppel szemben meg egy gyurcsanyt is megvedek. ciganyokat, zsidokat, plane.

tehat itt a hangsuly azon a metelyen van, amit ti jelentetek. veletek szemben mindenki vedelemre szorul. mindenki szovetsegesem, aki a ti ellensegetek. mindenki a baratom, akit gyuloltok. cigany, zsido, gyurcsanyfleto..
egy a fontos. a fidesz-jobbik gengszterkoalicionak es a hozzad hasonlo csocseleknek csipje a szemet. az mar nekem eleg, hogy tamogassam.
@tcpip:

Elkövetted azt a hibát, hogy csak a nagybetűket olvasod, vagy annyira hülye vagy, hogy a szövegértéssel állsz hadilábon.

A bravúros oknyomozás eredménye ezek szerint nincs meg, de segítek: az ügynökség visszaigazolta, hogy a kriminalizálni kívánt karikatúrára történt vásárlás. 1 db. Honnan tudtam, hogy egy amerikai karikatúraügynökség ezt fogja visszaigazolni? Onnan, hogy azt én vettem tőlük. Számlával, kisbuzi.

Sebaj, megtanulod te is ahogy előtted már páran, hogy nem vagy névtelen, a hülyeségednek következménye van, és sokkal olcsóbb lett volna unalmadban a faszoddal szórakozni.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: ideges vagy? már gépelni se tudsz. :)p

mi nem gyűlölünk senkit - ergo, ha nincs ellenségünk, akkor neked nincs szövetségesed: Te csak az önmagadban levő férget gyűlölöd. ezért vagytok önpusztítóak, ezért is lenne felesleges az eltakarításotokkal foglalkozni. kell nektek adni elég drogot és eltakarítjátok saját magatokat - evolúció rulez :P
@Fabius: Szóval megvetted, az helyes dolog. Írhattál volna erről eleve is, hímezés-hámozás, fenyegetőzés helyett.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Nehogy azt mondd te is, hogy a béna kacsa és Orbán közötti két véglet között csak a semmi van.

Nem várható el egy miniszterelnöktől, hogy amikor mellig ér a szar akkor a válságkezeléshez szükséges lépesék megtételét keresztül tudja vinni a pártján? Hogy ne szopja be újra és újra ugyanazt? Akkor mi várható el tőle? Hogy mosolyogjon szépen, mint a jogkör nélküli köztársasági elnök, és Puccs Laci bácsi irányítsa az országot?
@tcpip:

Ha a véleményemért leanyáznak azt leszarom. Mindenkinek joga van hozzá, hogy hülyének tartson.

De aki lopással vádol az nézzen szembe a következményekkel. Most két választásod van:

1: egy szorrival elintézed és nem haragszom,
2: megtanulod mennyibe kerül egy ilyen a bíróságon.
@Fabius: Már elnézést kértem tőled, fentebb. De ha neked az kell, hogy megismételjem, akkor megismétlem és elnézést kérek. Tőled.

(Viszont valahol hirdetned kellene a tényeket, látható helyen is - hacsak nem direkt játszol arra, hogy embereket hurcolj meg, mert most van egy ilyen olvasata. És az csalódás.)

Szóval, elnézést, ha megvetted a karikatúráidat. Az dícséretes dolog, példaértékű. Sőt, akkor még példálózni is fogok veled.

Remélem, ez megfelelő "kompenzáció".
@Fabius: "Nem várható el egy miniszterelnöktől, hogy amikor mellig ér a szar akkor a válságkezeléshez szükséges lépesék megtételét keresztül tudja vinni a pártján? "

de igen. egy olyan orszagban, ahoil enp nem cseszi az anyjat nyilvanosan a szavazofulkekben 300 forintert. egy olyan orsazagban, ahol a demokraciaval elnek es nem visszaelnek. egyszeruen gyurcvsanynak csakis antidemokratikus es a jogallamisaggal nem osszeegyeztetheto eszkozei maradtak.

es igen, azt vartak tole, hogy mosolyogjon es puccslacibacsi iranyitsa az orszagot. nem ment bele. es ezert volt az, hogy az mszp es a fidesz kozos erovel utalatos kepet csinalt belole. mondom, nekem nem haverom a ficko. csak egyszeruen ha elutasitom a puch-simicska tengelyt, akkor nem tehetem meg, hogy torokra veszem a propagandajukat. mert ha a kozos karaktergyilkossaguk aldozatat en is tovabb gyilkolom, akkor oket szolgalom. ilyen egyszeru ez. gyurcsany messze nem tokeletes. irritalo figura. tipikus affektalo eminens.

de ahogy nem vagyok meleg, de kiallok a melegek jogaiert, ahogy nem vagyok cigany, de k8iallok a ciganyok jogaiert, ahogy nem vagyok no, de kiallok a nok jogaiert ugy nem vagyok gyurcsanyiusta, de kiallok egy karaktergyilkossag aldozataert. ennyi. nekem az basza a csorom, hogy ertelmes emberek aszisztalnak a puch-simicska tengelynek. azzal, hogy ragjak, ragjatok tovabb a gumicsontot. de a fidesz mar tudja, amit lehet hogy te, meg meg paran nem fedeztek fel. azert eklezik gyurcsnayrt, mert o egyfajta szimboluma lehet az osszefogasnak es a fideszellenes eroknek. nem vezetoje. csak szimboluma, mint a marcius 15-i esemenyeknek tancsics. ha meg tudtok vegre bekelni gyurcsannyal, akkor lesz osszefogas. akkor ertitek meg, mit jelent az osszefogas es a demokracia vedelme.

lehet gyurcsanyra haragudni. csinalt elementaris faszsagokat, raadasul mint irtam fentebb, iriitalo egy ficko. de o a fidesz modszereinek allatorvosi lova, akin az osszes szemetseget es aljassagot bemutattak a fideszesek es kutyaik orban szemelyes felelmei okan. o az, aki elsznevedte a karaktergyilkossag osszes modszeret es tipusat a fidesztol az illegalis hiresztelestol kezdve az okosan osszevagott nyilatkozatokon, beszedeken at a kozpenzbol lejaratsig - gyurcsnayhibas plakatok megvannak?

gyurcsnay vedelme reszemrol nem mas, mint ezeknek az aljas modszereknek a teljes elutasitasa.
@tcpip: te azert nem kicsit vagy gerinctelen, hallod-e...

beszolsz, mert a sajat ertekrendedbol indulsz ki aztan amikro kiderul, hogy mas bizony kifizeti amit te ellopnal meg neked all feljebb, mieert nem irja ki nagy betubel, hogy ez nem lopott aru...

azert bakker, mert az normalis. tudod? a mi koreinkben ab ovo azt feltetelezuk a hozzank hasonlo ertekrendu emberekrol, hogy NEM LOPNAK.

de legalabb tanujelet adtad annak, hogy te milyenkorokben mozogsz...
@tcpip:

Megfelelő, el van nézve.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Nézd, Fabiusnak hirdetni kellene, hogy megveszi ezeket, viszont azt sehol se láttam még itt (ált. csak végigpörgetem az írást) - utána pedig egyből perrel fenyegeti, ha valaki téved, noha nem is lehet tisztában ezzel. Egy másik blogban pedig azt írták, hogy lopja, akkor hogy legyél képbe? A fene se olvasta el az összes ottani bejegyzést, mint ahogy az ittenit sem olvassa el - de erre nincs kötelezettség, hogy minden blog minden bejegyzését el kell olvasni, ha egy bejegyzést valahol már elolvastál.

Ha Fabius példát akarna mutatni a jobboldalnak és nem csak kritizálná, akkor jobbra, felülre nagy lóméretű betűkkel betenné, hogy a rajzokért fizettem, azok az enyémek, aki pedig ezt nem hiszi el, szarrá perelem. Ez fair play és ezzel is példát mutathatna.
Tévedek ezzel, Sipi? Aligha.

Szóval, amit te gerinctelenségnek akarsz láttatni, az csak annyi, hogy egy blog - szerintem - nem arra való, hogy egész álló nap olvasgassam és percre pontosan minden pillanatát nyomon kövessem. Lehet, hogy néhányan itt ültök és lesitek a hozzászólásokat, de mások meg nem. Van, hogy hetekig nem olvasom, pl. mert nem kerül ki címoldalra. Magamtól meg nem olvasom azért.

Akkor csak azért, mert hetekig nem olvasom és nem ismétlem meg az elnézés kérést, meghurcol Fábius? Ez érdekes logika, tkp. köteleznél arra, hogy állandóan olvasni kell egy blogot, ha megszólaltál ott. Márpedig ez nem teljesíthető, sőt: akkor sehol sem szólalsz meg inkább, amivel fordított célsz érhetsz el.

Na, ennyi. :)
@Fabius: OK :),köszi. Most már majd napi szinten olvaslak, le ne maradjak valamiről. És példálózok veled, végül is Plagi bá ügyével rengeteget használtatok nekem, nekünk és többet értetek el, mint gondolnátok. :)
@tcpip: ertem
tehat a kocsimra ragasszam ki az adasvetelit, hogy a hozzad hasonlok fel ne jelentsenek lopasert. az ingatlanomra is. most veszek okostelot, hogy ne kelljen telefonadot fizetnem, szoval annak meg a hatuljara ragasszam fel a szamlat. ja bazzeg, az nem jo, mert nem latszik. ravarratom a homlokomra, jo?
es akkor biztosan tudni fogjatok, hogy nem loptam, vettem...

ismered a jogallamisag egyik alappilleret, az artatlansag velelmet? nem vedelmet, mint az a diszfasz hitte koztarsasagi elnok letere..

ajanlom figyelmedbe ennek a kifejezesnek, valamint az "eletszeru"-nek a tanulmanyozasat.
@simple observer:
@simple observer:
Néhány dolgot, kiegészítésként.
Távolabbról kellene kezdeni.
A Szocialista rendszert feladó középkorú és fiatal MSZMP vezetőgárdája simán levajazta a hatalomátadás árát. A valamelyest is ismert MSZMP politikusoknak eltűnésük esetére büntetlenséget, az aprajának privatizálható javakat ígértek. A megelőző 40 év össznépi munkáját vihették a nyugati demokratikus emberbarátok vagy termelőpotenciálként (reális piaci értékük megállapíthatatlansága miatt a VEVŐ által megállapított értéken !!!), vagy konkurrencia-kiiktatás miatt, vagy egyszerűen csak a gyártelekért.

Az MSZP-be a fentiek miatt első és másodvonali vezető nem került. (Horn KB osztályvezető, Csintalan alelnök és dr. Kiss Péter/Fabriczki András pártpénztárnok angyalföldi pártmunkások. A vákuumba természetesen gravitáltak a kiszfiúk. Akikről minden pártember tudta, hogy semmi politikai súlyuk nem volt. A politikához és a rendszeres napi munkához meg annyit értettek, mint hajdú a harangöntéshez. Az 1994-es győzelemhez meg semmi közük nem volt. Miként az SZDSZ-nek sem. Vajon kik ellen kellettek a kormányba Hornnak?
2002-ben sem nyertek, orbán veszített.
Elgondolkodtató, hogy a2012 –es választások nyertes pártjában nincs miniszterelnöknek alkalmas személy, majd még tragikusabb tényként kiderül, hogy pártelnök se. Hiszen Gyurcsány egyszerűen csak bevásárolta magát a győri pártszervezetbe, s lett pártelnök!
Akkor mi a kanalat vártak ettől a nímand-tömörüléstől? A kisszerű karrierista, közgazdásznak meg silány Medgyessytől? A tinédzserként miniszterelnökségről álmodozó, eszmeileg kiforratlan, emberismeret-híján a felszínen molnárpókként rohangáló, voluntarista, a vakok félszemű császára Gyurcsánytól? Aki a mai napig gyanús módon gazdagodott, éppúgy lenyalva a mézet a közvagyonról, az országeladás körüli jogviszonyokat kihasználva, mint oligarcháink mindegyike?
Bajnai is csak azért működhetett, mert zsaroló pozícióban volt. Az 52 képviselőhellyel mindössze!
Erkölcsi tartás nélküli paprikajancsik és paprikajuliskák. Csodálkoznak, hogy az emberek zöme még arra is sajnálja a nyálát, hogy köpjön egyet.

Semmi közük a baloldalhoz. Jelszavak, meg Internacionálé-éneklés, elvtársozással. Slussz. Azzal hogy Horn elfoglalta a jobbközepet 1994-ben átpenderítette orbán a jobboldalra. Aki az állami/önkormányzati/nagytőkés pozíciók újraosztásával most szorítja ki őket onnan. Itt a bebetonozás a polgári demokráciák váltógazdálkodását iktatja ki, hiszen nem lesz (nincs!) a váltóoldalnak gazdasági alapja. (Gyurcsány bukását az idézte elő, hogy a koalíciós partnerével nem tudott megállapodni a pártoligarchiák kérdésben. Mint Medgyessy sem. Tehetségtelenek voltak. Orbán nem véletlenül nem engedi a kezéből soha a pénzosztó szerepet.))
A világgazdaság pedig nagyot fordult. A magát kommunistának nevező, undorítóan cinikus, embertelen Kína lépésről-lépésre nyúlja le a világgazdaságot. Pontosabban a világtőkét. Európa tőkéje (is) hanyatt-homlok rohant Kínába, a munkásai meg itt állnak letolt gatyával. A világtőke-tulajdonos kontinens-országok meg izélnek Európát fenntartani. (IMF-tagok követelése az IMF hitelek irányultságának megváltoztatására pl.)
A bérrabszolgaság mint gazdaságpolitikai koncepció, a tőkétlen Európa, fenntarthatatlan közkiadási rendszer, a legélesebb munkabér-verseny elkerülhetetlenségének víziója. orbán megpróbál elébe menni a legrosszabb európai forgatókönyvnek. Az már a mi tragédiánk, hogy súlyosan beteg személyiségű ember.
Stratégiailag a legszükségesebb azonban Európa kontinensországgá válása. De itt lépjünk a könyvespolchoz, vegyük elő és mélyedjünk el Huntington „ A civilizációk összecsapása és a világrend átalakulása” című írását. Ezzel elérhetjük, hogyha kéjes elképzeléseink lennének a folyamat súlyáról és hosszáról, akkor jólinformált optimistává váljunk...
Gyűrtarcú orbánimitátorrá.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Érdekesek a példáid, de azok nem internetes ügyek, hanem tárgyi eszközök. De a jogászkodást meghagyom másoknak.
Az ártatlanság vélelmének elvét viszont már Árpi bácsi erősen erodálta, Kunczéval együtt. :(

Ezért is mondom, egyáltalán nem gyűlölöm a liberálisokat, csak szimplán csalódtam bennük, hiszen már ez a két ember, már a Gyurcsány előtt elásta a liberalizmusba vethető bizalmat.
@tcpip: a liberalizmus nem masok fuggvenye. a liberalizmus sajat. egyenisegbol fakado. sajat ut, sajat elet, sajat kuzdelem. szabadsag es azzal jaro felelosseg. sajat dontesek es azok kovetkezmenyeinek vallalasa.

ha vezetotol varod a liberalizmusod kiteljesedest, akkor nem sok kozod van hozza.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Az a baj, hogy ezzel a megközelítéssel akkor elfogadod a kommunizmust, a nemzeti szocializmust, de a maoizmust is. Az ideológiák lehetnek ilyenek, olyanok, értelmezhetőek - mindaddig, míg testet nem öltenek személyeken át és társadalmi vetületben meg nem jelennek.

És a liberalizmus testet öltése ezeddig a legdurvább, ami volt (az egész bolygó ökoszisztémáját nyírja ki, gyakorlatilag a teljes emberiség kiirtásával együtt), hiába szép és jó, mint ideológia.

A tények nem igazolták az elméletet a liberalizmus esetében, miként a kommunizmusnál, a nemzeti szocializmusnál vagy épp a maoizmusnál sem.
@tcpip: a fent felsorolt ideologiak a liberalizmus ellensegei. a fent felsorolt ideologiak a liberalisokat munkataborokba szallitottak es/vagy kivegeztek.

a liberalizmus nem nyir ki senkit es semmit. a liberalizmus egyszeruen szabadsagot ad, mert ezt jelenti. az, hogy mikent tudsz elni a szabadsagoddal a te felelosseged. de inkabb kovessen el valaki szabadasagaban hibakat es tanuljon belole, mint hogy egesz eleteben masok mondjak mit tegyen es mit ne.

mit szolnal hozza, ha felnott letedre a szuleid akarnak megmondani, hogy neked mi a jo es mi nem?
a liberalizmus a sajat labadra allas, annak buktatoival es oromeivel. a liberalizmus az, hogy magad hozod a donteseidet es magad vallalod erte a felelosseget is, annak negativ v pozitiv hozadekat. a liberalizmus az, hogy az allam a szolgad es nem te vagy az allam szolgaja, hiszen te finanszirozod a mukodeset az adodobol.

igen, tudom, hogy egz egyeseknek felelmetes lehet. de a liberalizmus azoknak is megadja a lehetoseget akik nem kepesek onalloan donteni vagy vallalni a felelosseget. hogy gyermek modjara elje le az eletet, masok mondjak meg mit tegyen es mit ne, ha erre van szuksege. egyet viszont nem tur. hogy akarata ellenere raeroszakold masra az ertekrendedet addig, amig a maga eletevel, ertekrendjevel masok jogait aranytalan mertekben nem korlatozza.
@Fabius:
Hm.
"Sebaj, megtanulod te is ahogy előtted már páran, hogy nem vagy névtelen, a hülyeségednek következménye van, és sokkal olcsóbb lett volna unalmadban a faszoddal szórakozni."
Mi minősül "hülyeségnek"? Ki minősíti? Ha egy blogger rágalmazásért bíróság elé állíthat számára nem névtelen kommentelőket, akkor ki állít kit - az itteni szinte állandó becsületsértésért, rágalmazástömegért - bíróság elé?
Mert gondolom ez nem üres fenyegetés volt:
"2: megtanulod mennyibe kerül egy ilyen a bíróságon."
@sörtelen:

Az interneten és bárhol máshol is ugyanazok a szabályok vonatkoznak mindenkire: a BTK és a PTK.

Nekem is be kell tartani ezeket posztírás közben, ha nem teszem felelősségre vonható vagyok a szolgáltatótól kikért adatok alapján. Vagyis nevesedek azonnal.

De ez rátok kommentelőkre is igaz. Itt is megesett már, hogy közéleti személyiség kommentelőn kérte számon a jó hírneve megsértését, aztán a kiegyezés vége a jogi eljárás elkerülésére a kriminált komment törlése lett. De az is megesett, - az nem itt - hogy "tölgyesnek" vállalnia kellett a felelősséget a leírt szavaiért, aminek speciel munkajogi következménye lett. Úgyhogy aki abban a tévhitben él, hogy a neten ő csak egy nick, és mindent megtehet következmény nélkül az álomban ringatja magát.

Azt meg nem hiszem, hogy szó nélkül tűrnöm kell, ha valaki letolvajoz. Más kérdés, hogy ellentételezésként egy bocsesszel is beérem.
@Fabius: Köszi, ezt fontos volt láttatni.
De utáltam, hogy félelemkeltésnek minősülhetett az óvatosságra intő többszöri bejegyzésem. Mert minden kedves és naiv kommentelőnek tudnia kell, hogy a becsület és sok minden egyéb fontos dolog érdekében joggal fenntartott nevesedési lehetőséggel vissza is lehet élni. Itt és most. Mindenki legyen bátor, s ne vakmerő mint a roma lova...
Azonnali és korrekt válaszod meg pont azt a biztonságot adja, amiért itt írunk jónéhányan.

Amúgy pedig persze, hogy nem.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: A liberalizmus istene a profit, ennek jegyében az egész bolygó ökoszisztémáját tarolja le a világméretű liberalizmus. Ezzel kinyírva az emberi fajt (is).

Azaz: már csak ökológiai alapról is el kell utasítani, mint az eddigi legkárosabb, legpusztítóbb ideológiát. Még eddig egyetlen ideológia sem akarta - sem célzatosan, se áttételesen - a földi életet megsemmisíteni. Csak a liberalizmus.

Amiről te írsz, az nem a liberalizmus, az értékelvű konzervativizmus. A liberalizmusban nincsenek értékek, mindent helyettesít és helyettesíthet is a pénz.
Persze ezt csak hiszitek, a valóságban a pénzt nem tudod meginni, megenni, belélegezni.

Fentiekből adódik, hogy a leginkább nevetséges és legkönnyebben lebukik, amikor a liberalizmus ökológiai papírba akarja magát csomagolni. Lásd: LMP. Még a leg liberálisabb ismerősök, haverok is kiröhögik őszinte pillanatukban.
A politikusokra kellene kivetni hazugságadót!!!
Nagyon sok mindent elolvastam. F. tényleg saját magával vív belső háborút, esélytelenül. Varánusz? Ez csak a tünet. B...szus, mennyire nem érti a sok kommentelő - csak a felszínt látják. Vagy még azt se.
Ez van. Kemény az élet. :S
@tcpip: S te pont ebbe a keménybe ütötted bele a fejedet. Nem kicsit, nagyon.
@tcpip: az lmp nem lioberalis.

az lmp balos zoldpart. nem sok koze van a liberalizmushoz, inkabb ilyen grinpiszes hippigyerekek.

de ugy latom, te is liberalis vagy, csak megfertozte a fidesz az agyadat es azert hazudod konzervativizmusnak, mert azt hiszed, a liberalis valami szitokszo...

de hagy idezzek neked valakit, akire egykoron felneztem es tamogattam...

"A populizmus élő klasszikusai szájában a "liberális" szó káromkodás, szitok. A liberálisok ugyanis szabadságot követelnek a népnek, hogy vállalkozhasson és választhasson. A populisták ellenben fel akarják emelni a népet... Ezért vonzódtak a populisták mindig az állam gyámkodó hatalmához"

kitalalod ki mondta ezt?:-)
@sörtelen: Szerencsére semmit se veszel le a történetből, sőt, nem is látod azt, mi a valódi történet. Neked és sok más varánusz olvasó jól el van a Mátrix világában. És ez a jó. Így a jó.
Jó helyen vagytok, maradjatok is csak szépen ott. Ez a mi érdekünk. Fábius jól csinálja. Ügyes - mondaná még Kohn bácsi is. Hagyjuk hát dolgozni, fontos és nagy feladatot végez.
süti beállítások módosítása