Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "...„gyermekotthonok nem egy one man show díszletei”, és hogy az egésszel Magyar a botrányairól ak... (2024.11.25. 17:44) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.04.13. 05:40 Fabius

Orbán fellendíti Szlovákiát

Címkék: gazdaság fidesz bankrendszer tranzakció adó

Ficó Róbert szlovák miniszterelnök ma egy maszatosra smárolt Orbán poszterrel alszik, az ziher. Lefekvés előtt elmormogott egy hálaimát, mert álma édes: dübörgő magyar talpak alatt rengő földről, pályaudvarokon csikorogva fékező pénzvonatokról, országának bankjai előtt kígyózó sorokról álmodik.

Joggal.

Ő már bizonyára összeszorozta amit Kusza Szemnek nem sikerült mikor a tranzakció adóról haluzott. Aszongya, kkv szektoros vállalkozókám elkezdi számolni: van egyszer az emberek bérkifizetése, az adók és járulékok elutalása, a víz-villany-fűtés-telefon-internet-mobiltelefon-biztosítások díja, mindez kétszer, mert otthon is kell, a halasztott fizetéses átutalásos számlák, a korateszkómetró vásárlások, az internetes beszerzések, a mozi, a színház meg a satöbbi, és baszki ez mindjárt 100 darab tranzakció egy hónapban, és akkor még csak nem is egy heti többszöri kiszállításos, 8-10 helyről árut beszerző cégről beszélünk. Ezt felszorozza a szakemberek által jósolt átlag 430 Ft/tranzakciós díjjal, és a kapott havi 43 ezer forintos költséget látva lábon hordja ki a sztrókot.

Miután az első sokkot kiheverte azért próbál megoldást találni: szétnéz külföldön. Kényelmes fajta, ezért a legközelebbi megoldás érdekli. Párkány mindössze 57 kilométer, miután a dolgait interneten intézi leginkább, a távolság vállalható. Lapozgatja a Párkányban fiókkal rendelkező bankok listáját is mit talál? Például a Tatra Bankot mindjárt a hídról leesve a főtéren, aminek az internetbankja magyarul is beszél, és ahol ha kézcsókolommal köszön sem néznek rá értetlenül.

A számlanyitás ingyenes, mindössze egy személyi vagy útlevél kell hozzá. A számlavezetési, a tranzakció és kártyadíjak vállalhatóak, az igénybe vehető VISA vagy Mastercard kártyákat itthon is lehet használni. Egy gyors elosztás: milyen bevétel maradjon itthon forintban, amit természetesen egy összegben fog kivenni minden hónapban, aztán máris mehet a számlaszám változásról szóló köremil a partnereknek, lehet átirányítani a csoportos beszedési megbízást, és készen is van. Ráadásul az egészre ráment egy délelőttje, ebéd után már elégedetten moroghatja maga elé: mégiscsak jó ötlet volt ez a SEPA, sok hazai bank is csatlakozott, ti meg bekaphassátok havonta negyvenháromezerszer.

Ficó Róbert elvigyorodik álmában, mert elképzeli ahogy Orbánt megüti a guta, önszántából tartja Szentséges Jobbkezét a körfűrész alá, miközben az éppen unortodox nemtankönyvekről, globális támadásokba csomagolt felfoghatatlan tőkekiáramlásról visít. Talán egy kicsit fel is áll neki ettől, és azért fohászkodik, mire felébred se legyen senki aki elmagyarázza ezeknek, mekkora baromságot csinálnak éppen.


 

1383 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr384403130

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Viktor, rúgjatok csak bele Magyarországba! 2012.04.13. 11:10:17

Mi a köztársasági elnök szerepe? Hogyan lehet porig alázni Magyarország lakosait? Maradt-e egy csöppnyi jóérzés is a FIDESZ vezetőibe?  Áder vagy Kövér lesz az köztársasági elnök? Sok kérdés, ráadásul szomorú kérdések. Azonban az utolsó talán nem ...

Trackback: Számoljunk tranzakcióadóul! 2012.04.13. 08:57:23

Még el sem fogadták Matolcsy új adóját, a kiskapu (elnézést, a jogszabály által biztosított lehetőség) keresése már megindult. És miért is fontos, hogy minél hamarabb reagáljon a magyar gazdaság? A cél az életben maradás. Rövidebben: "a lét a tét". A ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.13. 08:45:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Fabius:
Nem makettezik, csak besegít!
Amúgy itt meg a veterán motorok mellett volt egy Triumph 50 éves járgány, amit egy barátom újított fel, valami eszméletlen szépen, autós újságok is foglalkoztak vele. Majd küldök róla képet! :)) Csak, hogy Te is csöpöghess!
@Penivaldes: úgyhogy vagy harangoznak vagy fúj a szél:))
@Fabius:

Nem mertek nagyot álmodni. Először meg kéne itt valósítani a fúziós-erőművet, aztán építeni belőle vagy tízet, és minden más energiaforrást kiváltani.
Aztán építeni egy hatalmas csillagromboló-flottát, meg egy Halálcsillagot.
Aztán... na aztán ugasson az IMF, meg oszkópéter a wizzerbe.
@Boli - Ch.T. is, meg'há!:

Voltál a 150 éves a Marklen-kiállításon? Szépek voltak.
@n.i.era: Van egy szélcsatorna, ami a Bécsi erdőtől jön be a Bakonyig, tele is van telepítve vitorlával.

Hét százaléknyi lehet nálunk az aránya, hálózat stabilitásának a megőrzése érdekében.
Ahol kisebb szelek fújnak, oda a torony magasságának növelésével lehet gazdaságosabbá tenni egy darabig, az ország túlnyomó részére nyilván hülyeség telepíteni.

Az atomerőmű jó, tiszta, olcsó. Egészen addig, amíg nincs Csernobil illetve nincs földrengés, repülőgép-becsapódás, vagy sima baleset.

És a kiégett fűtőelemeket is el kell tudni helyezni, nyilván láttatok már atomvonat elé láncolt aktivistákat.
Geológusként nyilván jobban ismered a bátaszéki atomtemető történetét.
Mindegyiknek energiaforrásnak van előnye és hátránya is.

Az izlandi vulkánkitörés egyedül volt képes egy évre semlegesíteni a melegedést a sztratoszférába kerülő kénhidrogén miatt.

Az emberiség nem tud versenyezni egy Krakatauval vagy a Föld egyéb csodáival, de nekem senki sem magyarázza be, hogy az esőerdők kiirtásával és a megkötött szén és szénhidrogének geológiailag és biológiailag villámgyors elégetésével nem avatkozunk be a klímába.

A co2 nem veszélyes anyag, de üvegházhatású. Az örök fagyhatár sarkok felé való haladása pedig iszonyatos mennyiségű metán kiszabadulásával jár, ez az igazi probléma.
Bocs, hogy egy pillanatra visszatérek a posztra:
"Ráadásul az egészre ráment egy délelőttje, ebéd után már elégedetten moroghatja maga elé: mégiscsak jó ötlet volt ez a SEPA, sok hazai bank is csatlakozott, ti meg bekaphassátok havonta negyvenháromezerszer. "

Létezik, hogy ezeknek ez tényleg eszébe sem jutott?
Bazmeg, ezek szarban lesznek, frankón államosítják a bankszámlákat. Kinézem belőlük.
img8.hvg.hu/image.aspx?id=11e175ca-9daf-4523-a10f-e6bd925ae88f&view=2bc522d1-c844-4343-b563-d62642c68411
@Habakuk999: És mi a helyzet a geotermikus energiával? azzal nem tudnánk kezdeni valamit?
@Boli - Ch.T. is, meg'há!:

Azért a Triumph-ért elcseréltem volna a mait :-D

Kéne venni valami veterán vagy youngtimer vasat.
@Fabius:
Igen, igen, igen.
Kérdés: ki fogja ezt engedni (engedélyezni)?
Miskolc mellett Alsózsolcán elképzelhető, hogy engedélyezi a HATÓSÁG (Korm.Hiv. Építésügy vagy mi a f....sz?)
És Jukó Völgyben?
És nálunk az Ormánságban?

Amúgy lehet, hogy lenne értelme.
Elképzelhetőnek tartom azt, hogy egy-egy háztartás vagy tovább bővítve: egy-egy falu (tájegység) szélerőművek energiatermeléséből oldja meg a háztartásai ellátásának a pótlását.

Ez - véleményem szerint - megvalósítható lenne.

Na!
Bajusz???
Van már?
Olyan kicsike csíkszerű.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Persze. Viktorban és Kusza Szemben föl sem merült ez, Vargában talán, de ő meg erősen bízik abban, benned -ti:a népben - nem fog.

Sokkal hülyébbnek néznek minket még mindig, mint amilyenek vagyunk.
@n.i.era: Persze csak szerintem ezt is úgy csinálnák meg, hogy az egyszerű embernek ne érje meg, mert ráfizetéses.
@n.i.era:

Bajusz nincs, borosta van.

Lyukóvölgy szélvédett, ott nem lenne értelme. De falvak és kisebb városok esetében nagyon is. Csak amíg a kocsiskapolyi elvtik lobbija viszi a villamosenergia lóvét, és Viktor is az MVM leánykából csinál magának saját mobilcéget, addig lófasz se lesz ebből.
@Penivaldes: Dehogynem. Izlandon például tök jó, tele is vannak ilyen erőművel.

Az alternatív energiákat ott kell használni, ahol lehet.

Nem kell oda szálvitorlát telepíteni, ahol az év 365 napjából csak 200 napot fúj a szél.
Az alsózsolcait szoktam figyelgetni, sokszor áll például.
Nem véletlen, hogy ebben Dánia áll az első helyen.

A mediterránumban ahol sokat süt a nap, nyomatják a napkollektorokat, lassan már a napelemek is gazdaságosak lesznek.

Napkollektort egy dán paraszt nyilván nem telepít, ha csak 50 napig süt fölötte a nap.

Nekünk rengeteg parlagon lévő földünk van, növények elégetésével tudjuk előállítani a legtöbb zöld energiát.
@Fabius:

Mi van, ha Viktor tényleg begolyózott. Orvosilag. Most akkor mi lesz, meg kell várni, amíg a NATO bevonul Magyarországra, és elviszik, vagy mi?
@Habakuk999: Igen, igazad van.
El kell helyezni a fűtőelemeket, amik még hosszú ideig radioaktívak lesznek.
Erre nem is gondoltam. Eszembe sem jutott.
De tényleg.
Igazad van.
@Habakuk999: Dánia egy szélerőmű orsszág. nagy síkság, szél.)
@n.i.era: Szélből nem, biomasszából viszont valóban lehetséges.

Ahogyan Szent István szerint minden tíz falunak kellett egy templomot építeni, most kis biomassza erőműveket kellene. Szerintem.

Mert ebből sok van nálunk.
@Penivaldes: Ezt visszautasítom a Nemzeti Együttműködés Rendszere nevében!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Frászt. Sima spindoktor technika ez a - kiszivárgott a tervezet - dolog. Ilyenkor felmérik mekkora a kurvaanyázás, és aszerint lépnek tovább. Engem eléggé meglepne, ha valós dolog lenne majd a tranzakcióadó ebben a formában, pláne, mert ilyen könnyen elkerülhető.
@Habakuk999: Mármint 10 falu? Na, az tényleg van.
@n.i.era: a NER nevében visszautasítani.. hát, hát:))
@Penivaldes: @n.i.era:
zoldtech.hu/cikkek/20120405-Tiszafured-energiaultetveny/

Ez például akár jó is lehet.

Ad egy kis munkát, a város intézményei fel tudják használni a hőenergiát, a hagyományos hőerőművek komoly problémája volt a hő eladása a távfűtés visszaszorulásával, lásd Borsod, ha gyárt villanyt is, lehet fenntarható saját energiájuk.

Csak ehhez komoly gazdasági szabályozás kell, na ez nincs nálunk hosszú évek óta.
@n.i.era: biomassza is, szabad munkáskéz is.

Szél csak Észak-Dunántúlon.:)
@Habakuk999: Nincs. Tényleg nincs komoly gazdasági szabályozás. ÉS???
Van új unortodox gazdaságpolitika, társadalompolitika, továbbá: Alaptörvény!
Minden van! Kéklő ég, forró napsütés!
@Fabius: Készen van a vádirat ellenük. Nem hagyhatja a fidess az új kincskereső játékát ebek prédájára.

Körmünkre fog égni az új erőművi kapacitások dolga is, már több éves késésben vagyunk.
@n.i.era: Az igaz, minden happy lenne, ha az a gonosz hárombetűs ideadná a jogos pénzünket, amit most már lassan három hónapja vár szegény vezír a csuti asztalnál.
@Habakuk999: Elfáradt már Ő!
DE, nem! Sosem fog elfáradni Ő!
@n.i.era: pénzért tartani a markát?
Soha sem fárad el!
@Habakuk999: Milyen pénzért? Ezt most utasítom vissza a Nemzeti Együttműködés Rendszere kapcsán.
Majd a Budai Gyuszi ki fogja vizsgálni, hogy kik és miért tartotta a markát.
@Penivaldes:

Fel akartam kelteni az érdeklődést. :D
@n.i.era: Amit csalafinta módon megszerez a szőrös lelkű burzsoá multiktól és szétosztogat az ő szeretett népének.
@Habakuk999: De. Elfáradunk egyszer csak.
Van, aki meg nem. Akinek, semmi nem elég. Van ilyen, nem baj.
A probléma az, hogy egyszer csak elkezdik nem ismerni azokat az embereket, akik érzik, hogy hol az az elég
@Habakuk999: Na, ennek a hülye dumának az örömére (képzavar) iszom egyet!!
Te is ittál? Csalafinta?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Hát ha csak ennyi a "megoldás", akkor cseppet sem kell aggódnunk. :)
@n.i.era: Ritkán iszom, de igyunk. Én egy kis sherryt engedelmeddel.
Egészségedre!
@Habakuk999: nincsenek már őserdők. Homoksivatagok vannak főleg, meg egy két zöld csík, valami piszok gazdag emberé, aki még arra is lusta, hogy kivágassa. Viszont van emberre arra, hogy őriztesse. Pont egy olyan sivatagon lakok, ahol a térkép szerint zöld folt van, gondolom a lakótelepet nézte rekettyésnek a műhold.
@Gábriel angyal:

Épp ma hallottam, hogy szakad a Jobbik a viszonylag épelméjűbbek és a zsidóvámpír-fanok közti szakadék miatt, infó? :DDD
@Habakuk999: Valami rajnai rizling. JÓÓÓ!
@tucano: Ez az. Erózió viszont annál inkább, ugye?
zsidóvámpírfan.. .DDD

a jobbikban szerintem már nincs épelméjű..
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

"zsidóvámpír-fanok"

nagyonhülye :-D :-D :-D
@Habakuk999: bocs, hogy részletekben reagálok. Olaszoknál Berlu közrejátszásával a maffia 2008-ig egyszerűen tiltotta a napkollektort/elemet, mindent, talán még a napot is, mert vmilyen módon konkurencia volt. 2008-ban megnyíltak a csatornák, mit ád isten, pont egy igen maffi és egyház közeli óriásbank volt az első és jó ideig az egyetlen, amelynél pályázni lehetett megújuló energiás projektekre. Hogy mennyire nem kéne leírni a taljánokat, 3 hónap alatt Dél-Olaszország összes sztrádáján és majdnem összes közútján napelemesre cserélték a lámpákat, egészen döbbenetes volt a változás.
@Habakuk999: Ha arra gondolsz, hogy folyamatosan fújja a homokot a szél és nincs termőföld, mert az első eső lemosta a kőig, akkor igen. Pont úgy mint Ukrajnában a Tisza vízgyűjtő területén.
@tucano: És mint sok helyen Afrikában.:(
És ez elég visszafordíthatatlan.
@Fabius: Na! Nekem meg azt mondta az Anyukám: Az a hülye, aki mondja!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Jaja az egyik fele belép a millába a maradék meg a dékába. :) A végleg lemorzsolódók pedig életük hátralévő részében kanosszát járnak a liberális blogokon. :)
@Fabius:

És akkor a buzi zsidóvámpírokról még nem is beszéltem. Akik egyben cigányok is, de hát ezt mondani is felesleges.

@Gábriel angyal: El lehet ezt viccelni, de ez a Solymosi Eszter vére felszólalás több volt, mint gáz. Az emberek legalantasabb indulatait megpróbálni szavazatokra váltani, hát...
hvg.hu/itthon/20120414_feldaraboljak_corvinust_integracio#rss

Mennyivel egyszerűbb volt a bolsevikoknak, mint a szegény vezírnek.

Oroszországban simán kivégezték vagy száműzetésbe kergették az intelligenciát, szegény asztalnál merengő csúti vezér meg törheti a fejét napestig, hogyan tüntesse el a közgazdákat vagy egyszerűen csak gondolkodó embereket.

Rossz lehet neki.:((
@Gábriel angyal: Nem. Nem az számít, hogy ki és milyen irányba megy.
Csak egy dolog számít: a mi országunkban élő embereknek a sorsa hogyan alakul.
A mi honfitársainknak - mindenkinek - a sorsát, ez a mostani kormány nem megfelelőképpen intézi.
@Fabius: Lehetne, de Magyarország sajna, nem egy szeles vidék, nem nagyon éri meg, egyedül a Kisalföldön van annyi és olyan erős szél, hogy lehet oda telepíteni - ezért látsz a szomszédban annyit. Más kérdés, hogy ott se telepítünk.
@Gábriel angyal: Ez jó!
Örülök ennek.
Akkor?
Hát.
Nem kéne végre valahára valamiféle változás?
Ti vagytok a Férfiak.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Figyu. Tény és való, hogy nem ez a legégetőbb problémánk. A képviselő egyszerűen megemlékezett egy 130 évvel korábban történt szomorú és máig nem tisztázott eseményről.

hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=51831

Korábban már egy 2011 videóról is írtam de érdemi válasz nem nagyon érkezett rá. :(

"Ha pedig végül valakinek netán e két példa sem volt eléggé meggyőző, annak figyelmét ismételten felhívjuk az AlterNet általunk a minap ismertetett videofelvételére, amelyből egyértelműen kiderül, hogy amikor 2011. augusztus 18-án Jeruzsálem belvárosában a Ramade Szállóban vezető rabbik tüntettek egy főrabbi által írt könyv kiadása mellett, amelyben az a 'gój'-ok, közülük különösen az ártatlan gyermekek s családok meggyilkolásának jogosságát fejtegette, elmondták, hogy mindegyiküknek akár életük árán is ellen kell állniuk mindazoknak, akik a 'gój'-okra, azaz minden nem közéjük születettre elmondandó húsvéti átokimájukat nem mondják el, így 'nagyon-nagyon különleges körülmények között meg van engedve gyermekek legyilkolása is'."

www.youtube.com/watch?v=7t_LxpCY2G8

www.alternet.org/world/148016/?page=entire
@Gábriel angyal:
Mi van? Elment a józan eszed?

Na, igen. Nem ment el. Mostantól csakis így beszélhetünk:

Igen, csak azért tudok Veled beszélni, mert véget ért a Sabbath.

Nem próbállak meggyőzni semmiről. Nem igyekszem Veled megértetni azt, hogy ez az én hazám.

Nem is kérlek arra, hogy kegyelmezz, ha eljön az idő.

Csak annyit tudok mondani: Szégyellném magam a helyedben.
@n.i.era: Figy engem nem kell győzködnöd. Ha otthonosan mozogsz a rabbik között, akkor nézd meg a videót és az angol cikket. Ezek után gyere vissza és adj szakértő választ a rabbik által idézett mondatokra. Igazán könnyű lesz a dolgod, hiszen ez nem 130 éve, hanem tavaly hangzott el.

Nagyon bízom benne, hogy érveid után nekem kell majd megköszönnöm a felvilágosítást és hogy megvilágosodhattam általad.:)
@Gábriel angyal: Angyal, nem vagy te véletlenül pap?
Ilyen kenetteljesen gyűlöletkeltő szövegeket, mint amit megeresztesz, csak tőlük tudok elképzelni.

Szigorúan az én véleményem, kár, hogy ideböfögted ezt az írásodat.
Na jó éjt!
@Gábriel angyal:
Nincs válaszom.
Nincsenek érveim.
Nincs mit mondanom Neked.
Béke Veled, Gabriel (Isten embere)
(Shalom)
most akkor mi a baj zsidókkal?
meg a többiekkel?
@n.i.era: Kár hogy nincsenek érveid. Pedig tényleg jó lett volna ha meggyőzöl az elég súlyos kijelentések értelméről és hátteréről. Pax et Bonum neked is.
@Gábriel angyal:

Nem, nem lett volna jó. Ugyanis kibasztalak volna a picsába érte. Kurvára unom ezt a témát, azt is, hogy Magyarország leghangosabb, Európa legnagyobb érdeklődést kiváltott perének ítéletét még mindig relativizálni próbáljátok.

El lehet menni a halál faszára, oda, ahol ezt eltűrik és szeretettel nyammognak rajta.

A közélettel kapcsolatos véleményed továbbra is jöhet, de ezt a témát senkitől nem akarom többet itt látni!
A bajok gyökere szerintem ott van, hogy elvetették Jézust.

youtu.be/-trxb2wue3s

Ami problémaként még állhat mindezek ellenére az, hogy egyesek szinte dualisztikus hévvel a zsidót valami „abszolút rosszként" akarják meghatározni. A rossz azonban nem lételv (princípium), hanem léthiány. Az ördög is egy metafizikai jóból és egy erkölcsi rosszból álló, összetett teremtmény. A zsidóságban lévő léthiány alapvetően Jézus Krisztus elvetéséből származik: ebből következik a hontalanság és gyökértelenség káini létállapota. Ebből következik mint okból a gettó árnyékléte, a mimikri, az állandó vándorlás.

Sok eszmeiség ennek tagadásával akarta a problémát megoldani. Az „emancipációs" mozgalmak mind keresztényellenes mozgalmakhoz kötődtek, ahogy megírta Szent Pál - az evangélium kerékkötői a zsidók megtérésükig. Az iszlámnak a nem-zsidó népek körében való terjedésének előmozdítói, a liberalizmus, a bolsevizmus ideológusai és fő szervezői, vezetői körében szignifikánsan magas volt mindig is az összlakossághoz viszonyított arányuk. Maga Karl Marx írta le, hogy a zsidó zsidó módon emancipálta magát. Vagy ahogy Prohászka Ottokár fogalmazott, nem a zsidóság olvadt fel a befogadó nemzetben, hanem pont fordítva. Ennek visszahatásai voltak a különböző téves antiszemita irányzatok.

A zsidókérdés végleges megoldása Jézus Krisztus - a zsidóságnak mint népnek meg kell térnie, és betagozódnia a népek közösségébe. Ez azonban csak akkor fog bekövetkezni, ha a népek mind betértek az Isten által alapított, ezért elpusztíthatatlan keresztény közösségekbe. A zsidóságnak (Ezékiel próféta jövendölése szerint) békében kell a Szentföldön élnie, a szintén keresztény hitre tért nem-zsidó népekkel. Ekkor teljesedik be az, amit Szent Pál írt: ha már elvetésük megbékélése a világnak, mi más lesz fölvételük, ha nem élet a halálból?
@Fabius: Rajtam nem múlik, de akkor szóljál pld. fűegérnek, hogy ne vegye elő a Solymosi Eszter témát. Mert ugye megint nem én hoztam ezt ide, hanem ő. :) Lásd itt:

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.04.14. 23:25:31
@Fabius: Egyébként amire reagáltál, az nem a Tiszaeszlári kérdés, hanem az a bizonyos 2011-es videó és az ott elhangzott kijelentések voltak. A párbeszéd már erről folyt n.i.era kollégával.
@Gábriel angyal:

A zsidóságban lévő léthiánynál kerestem rá, hogy honnan szedted ezt teljesen összevissza baromságot és lám:
kitartas.mozgalom.org/interjuk/interju-szasz-peterrel-phm-munkatorzsvezetojevel?page=6

Szóval az a bajod, hogy a zsidók hátat fordítottak Jézusnak? Ezért be kell tagozódniuk? Ráadásul mindezt a Kitartás mozgalom péniszforma munkatörzsvezetőjétől vetted át?
Hűha. Javasolnék valami értelmesebb foglalkozást a nácizmus helyett, mennyé denszelni vmi gáréval, hátha kiszívja belőled a sok mérget:
www.youtube.com/watch?v=gM8gsn72jR0
@tucano:
rsrsrsrs o pobre "anjo" quando veja Neymar bailando pelo mesmo...minha fantasía dizme quando os oranjos bailarem sobre a mesma guindadas pelas cordas nos árvores ao longe da strada rsrsrsrsrs
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
egy közepes méretű "stargate" is megteszi el lehet küldeni ezeket vele és utána szétbaltázni a kaput...
@rodeo36: felizmente erre is van nóta, ta sair male, ta sair male
www.youtube.com/watch?v=UwRRMn9k5AA
mindenki azt kapja, amit megérdemel:D
Elnézést kérek, de tegnap ezerrel el kellett dobnom a billentyűt, így most osztanék meg pár gondolatot a CO2 és energetika témakörben.

Veszélyes-e a CO2? Az attól függ, ugye. Azt tudjuk, hogy a földi élet fennmaradásához nélkülözhetetlen, hisz:
- szükséges a fotoszintézishez;
- szükséges a klimatikus viszonyok fenntartásához az üvegházhatása miatt.

1. Mi van, ha alacsony a koncentráció?
Létrejön az un. hógolyó hatás, a Föld egy fagyott jéglabdává változik. A legutóbbi idők kutatásai kimutatták, hogy ez már megtörtént a múltban.

2. Mi van, ha nagyobb a mostaninál a konccentráció?
Fokozatosan emelkedő átlaghőmérséklet, elolvadó jég, a nagy mennyiségű édesvíz óceánokba kerülése miatt megváltozó áramlási rendszerek, tengerszint emelkedés, stb. Az élet egy ideig remekül megbírkózik a megváltozott helyzettel, köztük az ember is, civilizációnk már kevésbé.
A koncentráció azonban elérhet egy olyan értéket, ahonnan nincs visszaút, kemencévé válik a bolygó (lásd Vénusz).

3. Mi van, ha extrém maags a koncentráció?
- pincebaleset
- 1986. augusztus 21., Kamerun, Nyos tó, 1700-1800 ember halála.

Fentiekből látszik, minden a koncentráción múlik.
@tucano: A szokásos libsi cucc. Nem a mondandóval kapcsolatban érvelsz, hanem az adott személyt próbálod hitelteleníteni. :) Ez olyan lenne mintha én nem az érveiddel vitatkoznék, hanem csak szimplán minősítenélek, brazil ballibekkel nem tárgyalok. :)

De ha már itt tartasz és tovább skatulyázol, azért az mókás, hogy az amerikai Ted Pike evangélikus lelkész videójában egy szó sem esik munkatörzsvezetőkről, mégis ugyanaz a mondanivalója. :)

A másik Izrael
youtu.be/-trxb2wue3s

Miért vérzik a Közel-Kelet?
youtu.be/Kg-xgd_QCBA
@tucano: Így néz ki egy csúnya náci amcsi házaspár.:)

youtu.be/YzPkVZHLth4
@Gábriel angyal: csak visszahozod a témát. Könnyed zsidózás nélkül már a reggeli sem esik jól?
Akkor csapjunk a lecsóba.

Baráth Zsolt még mindig a frakció tagja, kommunikációs agyalás megy pusztán kedvenc pártodban.

Gyöngyösi úr a következőket nyilatkozta egy vállaltan zsidó lapnak: "Germanic, Latin, and the Slavic. We are neither. If you look at the Hungarian faces they are very different from the Latin, Slavic, Germanic."
www.tabletmag.com/jewish-news-and-politics/96716/meet-europes-new-fascists/

Végezetül Lengyel László gondolata:
"Elég a sikeres nyugat-európai szélsőjobboldali pártokra gondolni: gazdaságilag liberálisok, nem antiszemiták, de nem szeretik a bevándorlókat, rondán viselkednek velük. Ha elkezdenék azt ordibálni, amit a Jobbik, pillanatok alatt elveszne a támogatottságuk."
http://nol.hu/belfold/lengyel_laszlo__orban_beszorult_a_varba__elelem_nelkul"

Ennyit értetetk a világból. Semmit. Dixi.
@egyfejű: De legalább itt vagy te, aki napról-napra felvilágosíthat mint bölcs és felvilágosult demokrata.

Egyébként ne légy ennyire hülye. Idézd már be lécci pontosan, hogy mi volt itt ma reggel a zsidózás?? :)
@Gábriel angyal: Gábriel angyal 2012.04.15. 10:02:58
@tucano: A szokásos libsi cucc. Nem a mondandóval kapcsolatban érvelsz, hanem az adott személyt próbálod hitelteleníteni. :) Ez olyan lenne mintha én nem az érveiddel vitatkoznék, hanem csak szimplán minősítenélek, brazil ballibekkel nem tárgyalok. :)

De ha már itt tartasz és tovább skatulyázol, azért az mókás, hogy az amerikai Ted Pike evangélikus lelkész videójában egy szó sem esik munkatörzsvezetőkről, mégis ugyanaz a mondanivalója. :)

A másik Izrael
youtu.be/-trxb2wue3s

Miért vérzik a Közel-Kelet?
youtu.be/Kg-xgd_QCBA

Áh, sehol, semmi komoly, ugye?:-(
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Ja hogy van "ZS" betű valamelyik mondatomban. Így már kezdem érteni.:)
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): és milyen "elegánsan" tudomást sem vesz a lényegi mondanivalóról :-)
@egyfejű: Miért szerinted mi a lényegi mondanivaló? Megnézted a videót okostojás? :)
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Értem tehát ha leírom a libsi vagy az Izrael szót akkor már zsidózok. Nyugtassatok már meg, hogy ekkora hülyék nem vagytok csak direkt csináljátok. :))
@Gábriel angyal: Az a baj, hogy még az egysejtűek és a lábasfejűek is értik, hogy amit írtál az értelmetlen baromság. Ezért nem a baromállat mondanivalódról van szó, hanem rólad náci. Tudod mi a ZS betűs szó? Zsiszik b+
"amit természetesen egy összegben fog kivenni minden hónapban"

édes jó istenem. jártatok ti matekra általánosban?
@aritus: @a szív fészkei: Sziasztok.. :)
Csak 2 sort szeretnék írni, azt is leginkább azért, h nem tűnjek sértődős nyafoncnak az "esetleg csípőrázás nélkül vonulni" témában.. Gondolkodtam még rajta...

És köszönöm, hogy válaszoltál, Szív, és hogy értesz - a te tájékozottságod és véleményed sokat jelent nekem - referencija-személy lettél, hijába.. :)

Szóval:
Volt egy kupac informatikus kollégám, a félművelt info-szakmunkás fajtából - bocsánat, de tényleg más a szegedi prog. mat. szak mint némely főiskolai - és egyebekben tisztelhetők voltak. Nos ők mondták, hogy vonuljanak, de visszafogottan, mert "a gyerekeket megfertőzi, ha látják!!!!!" Vitáztunk, persze, de merev álláspontba ütköztem. És azt gondoltam, meg lehetne próbálni megérteni, alkalmazkodni - csak azért, hogy elinduljon már a kölcsönösségen alapuló valami - hogy legyen egyáltalán MINTA és PRECEDENS ... No így valahogy.

Amúgy nekem napi probléma ez.. hogy ne kushadjak, ha valami mellett ki kéne állni (cinkos aki néma) - és ne váljak fenhéjjázó különccé ugyanakkor (munkahelyen nem jó)...

Mint látható, én is kissé előítéletessé váltam az ifjú reálértelmiséggel kapcs... próbálok dolgozni ezen is...

Na, ennyi, nem azé' mer olyan fontos, csak háttérként..

Köszönöm a hozzászólásaitokat, sokszor tanulok belőlük, tényleg.
:)
@Fabius: Szervusz. Most olvastam vissza rendesen a péntek éjjelt - fáradt voltam és rövid a hétvége, így is a felét olvasom, mint szeretnék..
Szóval most néztem meg a "nem lóg bilibe a kezünk együttműködés lehetősége ügyben" válaszod... És nagyon örülök neki.. ERRE a folyamatra gondolok, szeretném, ha a hátköznapok részévé válna... Mert nemcsak a politikusaink konszenzus- és fejlődésképtelenek sokszor, hanem mi is..
Köszönöm... :)
@whatsoever: Jó jézus a jégen, referenciaszemélynek lenni! :-DD Szerintem tévedsz velem kapcsolatban. Távol vagyok én ilyesmitől.

Amúgy sörtelen épp azt írta a másikon, én csak tűröm de nem fogadom el a melegeket. Őszintén - bár kérdeztem, de nem válaszolt még - nem tudom mit kéne még csinálnom,ha semmi közöm amúgy ehhez a témához személyesen nincs.

Ez a gyerektéma azért érdekes, mert, ahogy tudom, a legtöbb homoszexuális full heteró családban nő fel. Látják évtizedekig a papa, mama egymás iránti - jó esetben lángoló vagy szépen parázsló - szerelmét és mégis, mégis... Akkor mit lehet elkapni két óra alatt vonulókat nézve?
@a szív fészkei:
Tetszik a műveltséged és az emberi tartásod, szerintem példaértékű, és inspiráló és néha szívet melegítő vagy hiteket visszaadó.... Különben is a referencijának kinevezés bennem történik, és semmi közöd hozzá, mint frakcióvezetőknek a Zújelnök szeméjéhez! Nna. :)
A gyerek-eltanulja-dolog: Persze....
Ugyanezeknek hiába mondtam, hogy a nikotin függőség, egyeseknél jobban rögzül az ingerületátviteli helyekhez, másoknál jobban - ahogy a rákról is mondják, hogy bizonyos genetikai konfig esetén alakul ki, és ezek bizonyos esetei a genetikai módosulást javító gyógyszerrel kezelhetők, legújabb eredmények.. - Nem! Aki akar, leszokik, aki nem akar, az hüje, mé' költsön az állam prevencióra?

Humperdickk-et olvastam ma (vasalás helyett, pff...) :

"Van ez a jobbik nevű pártképződmény, ami ugyan épp csak kicsivel kevésbé kártékonyabb, mint a fogszuvasodás, ellenben kiirthatatlan: a fiatalok körében roppant népszerű. Ez annyiban probléma, hogy ezek a fiatalok hamarosan elmennek szavazni, és nagyon komolyan elhiszik, hogy a zsidók kislányvért isznak, a cigányok meg genetikailag tolvajok, valamint a buziskodás tévéreklám útján fertőz. Ezek nyilván teljes hülyeségek és ezek az emberek nyilván teljesen hülyék ....

De azzal, hogy ezt elmondjuk, még egy tapodtat sem vagyunk beljebb a képviseleti demokráciában!"

Nem is az zavar, hogy nem olvas vagy nem hallgat rádiót, szeretheti a zenét is, meg velem ellentétben lehet, h 3 gyereket nevel - de hogy fel sem merül, hogy a SOTE dékán addiktológus jobban tudja?? Ez meglepett....
@whatsoever: Kösz szépen. :-))

Amúgy hol van buziskodó tévéreklám?

Engem annál - ha látnék ilyet - sokkal jobban idegesít az a tévéreklám, ahol a elgáncsolták a nagypapát, vagy kiütötték a tolószékből a nagymamát egy szaros chipsdarabért vagy mustárpöttyért vagy ilyesmi. Hogy úgy ábrázoltak családokat, mint akik ölre mennek egy Globus- paradicsompürés kanálnyi élvezetért. Viccesnek mutatták az erőszakot, megengedhetőnek, sőt egyedül célra vezetőnek valami ocsmány egészségtelen kajáért.

A másik reklámhalálom a hófehér nadrágban önfeledten menstruációkor fára mászó libacsapat és hasonló. Aki ezt kiötölte, annak kívánok - ha nő, akkor ássa el magát, ha pasi akkor meg - tíz percig olyan élményt,amikor isten igazából megjönnek a nehéz napok. Megnézném, hány fára lenne kedve felmászni basszus a vacak betétjében széles jó kedvében! De hogy homokos reklám volna rendszeresen??? Annak nagyon utána kurkászhat a neten a jobbikos szentfazék csapat. :-DD
@a szív fészkei:
Igen-igen-igen, az erőszak totál legitimálva lett (ez sztem Orbánnak is évülhetetlen bűne).. Szóval, ha nem szólok be, nem önérvényesítek, mert olyat kéne tennem, amiért pirulnék, máltánytalannak érezném magam, anyu azt mondta rég rá, hogy "szégyeldd magad Kislányom" -
akkor az ifjú kollégák félbeszakítanak és benyomulnak, szégyenérzet óhne, és úgy néznek rám csodálkozva vagy szánakozva, mint egy elavult balekra.. És még el se mondhatom nekik, mi zajlik, mert őket aláznám, magam meg fényezném... Nincs más megoldás, mint példát adni ...

Az is érdekes - a viccesnek beállított erőszakról - amin nevetünk - mintha azt az árnyalatot sem ismernék sokan, hogy más valakin nevetni, vagy valakivel, részvevőn, feszkó-oldón vagy jegesen...

Konkrétan buzis reklám sztem nincs, amennyire láttam - ezt Humperdickk vehette át a jobbikos infoiból? Nemtom.
Sztem az van, hogy van egy idealizált macsómagyar énkép, (képzavarosan keveredve romantikával és rockerséggel és mindennel) - és ahhoz képest buzis a haját zseléző, butikban válogató, mellkasszőrtelenítő fiúka a reklámban... (Nekem se testzik, de a fiúka nem feltétlen azért teszi ezt, mert buzi, vagy látens buzi, hanem mert sok demagóg infot megetettek vele, amiért azt hiszi, frankó, ha megfelel külsődleges elvárásoknak, és XY dologra adja nehezen megkeresett lóvéját..
@a szív fészkei:
Amúgy - basszus - észre se vettem, hogy a reklámokban is erőszak.. Illetve ezeken, amiket példaként hiztál, nem...
Na ezen majd gondolkozom)
Azt láttam bennük, hogy etetnék velünk a chipset (fúj) - a fiatalok még erősek és derűsek (magamat nem érzem annak, komplexus) ... és hogy mennyire anyaginak és materiálisnak állítja be a korunk az elégedettséget.. és álcélokat ad ezzel a fiataloknak...
@tucano: Nem is tudtam, hogy egy teológus is elveszett benned a Tequila szakértő mellett. :)
@tucano: Egyébként meg az, hogy a zsidók hátat fordítottak Jézusnak nem annyira az én bajom, hanem sokkal inkább az övék.:)

Ha meg már zenéket szoktál mutatni, küldök én is egyet. :)

youtu.be/HEG-hr9inos
@Gábriel angyal: Pedig vallásfilozófusnak készültem, és most is kutatok vallásokat a melóm mellett, többek között ezért is vagyok, most brazíjúban, hogy befejezhessem néhány afro-brazil vallással kapcsolatos projektemet.
Na, bocsánat, de nácikkal nem szokásom hosszabban társalogni, én az antifasiszták kifejezetten azon csoportjába tartozom, akik nem toleránsak. Mivel neten csinálni mást nem tudok, ezért nyomom a bal alsót.
süti beállítások módosítása