Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Édesdrágakincs, szív szakad őt hallgatva és látva... www.youtube.com/watch?v=rRAOmbVHHiw A sok sz... (2024.03.18. 23:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @Neytiri1: szerintem is kurva jó. :) Félálmos vagy "olyan" szintre kerülős zene. A klippek is jók... (2024.03.01. 09:25) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.03.09. 05:29 Fabius

Orbán asztalánál

Címkék: gazdaság fidesz orbán viktor imf

Ülök asztalomnál, búsan, egyedül,
És a fájó múltra gondolok.
Agyamban is lassan, a fény feldereng,
De az órán pereg a homok.

Szeretném a homokórát megállítani!
Szeretném a hárombetűst elfelejteni!
De a homokóra csak pereg, pereg...
Napról napra szegényebb leszek.

Krisztin drágám elhiszed-e még,
Hogy fájó szívem örökké tiéd?!
Álmaimban téged látlak
Országomba téged várlak(!!!)
Nem tudom, hogy elhiszed-e még!

(via)
Há'ménem jön ide senki? Két hónapja itt pucsítok, mint az Unió kiszeltündéje aláírásra készen, hol késnek a pénzvonatok és kamionok? Nem tudják ezek, hogy "a magyar gazdaságnak ma az az érdeke, hogy megállapodjon?" Mondjuk amilyen slendriánság megyen abba a zúnióba nem csodálnám azt sem, ha elfeledkeztek volna rólunk. Ez a Barroso se lenne Felcsúton polgármester ezt Semjén Zsolt szüzességére mondom! Ennek hiába ordítana Lali a zőccséges kikönyökölve a Merdzsó ablakból, hogy mi van gecc, te vagy itt a bakter? Na akkor adjál pénzt izibe, mert tönkrementem, különben olyan sallernak leszel gazdája, hogy agyvízzel fogod öblíteni homloküregedből a taknyot kifele!

Nem értenek ezek semmit. "A megsértett munkacsoportokkal ki kell egyezni", ennek meg legjobb módja, ha újra és újra elküldjük a francba őket. Ez a NER szelleme, a Bankszövetség is hogy megtanulta mi itt a módi. A gazdasági növekedésnek mondjuk nem tesz túl jót a hitelkihelyezési hajlandóság nagyságrendű csökkenése, de majd küldünk nekik egy dedikált Matolcsy György Baklövései kötetet, aztán legfeljebb megint államosítunk valamit, mert a reformoknak még nem értünk a végére, sőt, akad amibe bele sem fogtunk.Hajh, ha belegondolok milyen szépen indultunk! Újranyitottuk a szárnyvonalakat, most meg ki kell jelentenem, hogy hátba szúrtuk a MÁV-ot, de még a bicskánk is beletört? Dávid öcsém is csak bénázik a BKV-val, hiába igyekeztünk minden módon a cégekre terhelni valahogy a közlekedési vállalat megmentését, nem ment, most meg a kormány készfizető kezességéért Tarlós aratja le a babérokat. Nincs igazság ezen a földön! Illetve van, de rohadtul utálnám, ha ennél jobban kiderülne, mert csak pislogna itt mindenki a valóságra, mint busmanok a hóekére. Úgy hiányozna ez is, mint az állandó brüsszeli számolgatás!

- Miniszterelnök úr, záróra.
- Ma sem keresett senki, Lalikám?
- Nem, miniszterelnök úr.
- Há'ménem jön ide senki?
- Talán, mert a szemöldökfába százasszöggel bevert PR üzenet riasztja őket. De mit értek én a politikához, miniszterelnök úr!

 

690 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr784299004

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Varánusz és a plágium 2012.03.13. 10:11:48

A Varánusz blog (amellyel korábban már többször foglalkoztunk karikaturisták szerzői jogainak tömeges megsértése miatt), januárban harcias hangú bejegyzésben állt ki Schmitt Pál disszertációja kapcsán a plágium ellen. “Lehetséges az, hogy a Nemze...

Trackback: Lopott karikatúra II. 2012.03.12. 19:43:58

Mindennapi érdekvédelem A napokban kiváló szlovák kollégánktól, Shooty-tól (Martin Šútovec) eltulajdonított és barbár módon átalakított karikatúra kapcsán már foglalkoztunk egy rövidke bejegyzés erejéig a Varánusz című politikai bulvárbloggal. Az ügybe...

Trackback: Orbán: A vállalkozásoktól lehet sikeres Magyarország 2012.03.09. 16:06:01

A vállalkozások támogatását és a munkahelyteremtést nevezte az ország sikeressége zálogának Orbán Viktor, aki a Linamar Hungary Zrt. új üzemcsarnokának átadásán vett részt.

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.03.09. 09:36:01

A bejegyzésed bekerült a Mandiner blogajánlójába.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@mamitirtok dr.:
Csajokkal... Még mielőtt nagyon beleéled magad... :)
@Dr. Boli Ch.T:
A nap bölcsessége: "A nők, fiam, olyanok, mint a tenger. Sok van belőlük és nincs igazuk." - Konfuciusz

Te nem tartod igaz mesternek?
@mamitirtok dr.:
Az a jó! Én imádok nők közt, tudod, csurran-cseppen... :) A szendvics meg valami isteni! :D
@aritus: Mesélj Te is, Se here, se Zádé, isszuk (söre..)szavaid!:-)
@mamitirtok dr.: hát látom, hogy te is a tavasz csapdájába estél, mindenről csak az jut eszedbe:))
Ismered a viccet?
A pasi a pszichológusnál van. Mutat neki egy háromszöget, kérdi mi jut róla eszébe? egy sátor, amiben basznak. Mutat neki egy négyszöget, mi jut róla eszébe? Egy ház, amiben basznak. Mutat neki egy kört, mi jut róla eszébe? Egy barlang, amiben basznak. Kifakad a pszichó, magának mindenról AZ jut eszébe? Na ja, feleli a delikvens, ha csupa disznó képet mutat.
@Dr. Boli Ch.T: ha csurran-cseppen mindösszesen, mindjárt feltűnik valami doktor és felajánlja szolgáltatásai, de lehet, nem nő lesz?:-P
@mamitirtok dr.: én itt csak az ország súlyos dolgaival foglalkoznék, tudod, mikor 4-5 magyar összehajol.
@aritus: nem estem bele, oda születtem!
Valamelyik nap ecseteltem Casanova kartárs képességeit, nem fed(d)ő módban!
De csitt, ez titokos, mer' elmar a konkurrencija!
@mamitirtok dr.: a nő olyan, mint az őszibarack. Jóízűen beleharapsz és kitörik a fogad.
@keresztanya doktor fabi(en) kandidátus:

nem akarok hosszas fejtegetésbe kezdeni -logisztikai szakértő is vagyok- az egy vontatott tonna/köbméterre eső energia és úthasználat költségét számítva a vasút verhetetlen, a kamion szükséges de komplementer...a 2000 milliárd egy töredéke annak ami ténylegesen elpazarlódik a hülyeségük miatt, a Dr Csanády György akadémikus tanulmánya ma is érvényes de folyamatos fejlesztés nélkül nincs gazdaság, azzal, hogy 35 éve nem ruháztak be autóbuszokba a BKV részére a gazdaság elveszített 150000 munkahelyet és 15000 milliárd forintot első nekifutásban és ez a kormányok bűne osszák el egymás között de amit ma a törpe csinál az gyilkosság népírtás!!!!
@mamitirtok dr.:
Van az a dokiNÉNI, akinek hagynám magam! :))
Ha csini, akkor megérdemel engem! ;)
Jesszus, most esett le, itt csupa nőgyűlölő van. Konficiusz idézet, meg csábítóan ropogós, oszt beletörik a fogad stb.
@aritus: Súlyos dolog, hogy fogy a magyar, mivel nem edz eleget, így aztán nem csoda, hogy a nagymértékű, ecceri adócsökkentés sem hajtja tettekre!
De majd, ha végre betilccsa a Jobbik (áldassék a neve, de csak az!)a Zertéelt meg a PaprikaTívít, meglásd jó nem lesz kell félneTEK!
@Rodeo36: Az a baj, hogy itt már senki se akar ezzel foglalkozni, pedig igazad van.
@aritus: Istennőnk is nő (kivéve a csajokat), így ezt testüregileg kell kikérnem!
@mamitirtok dr.: a paprika tv-t nem engedem! Csak a testemen keresztül!
@mamitirtok dr.: Akkor mi ez a Konfíciusz idézet?! Majd jól megmondalak az istennőnek!
@aritus: Havas Tanár Úrral vigyázz! (javallom:-)
Hamarost dél-ugandai nyelven kezd el karattyolni, mer'aztat itt senki sem érti, se gyerek, se nő, se férfi!
@aritus: Ugye, hogy Tégedet is lehet ispirrázni egy jól megválasztott dezinformáci jóval?
Új vagy, bedőltél! (szerencséd, hogy nem Egérnek, mert azt nem kultiválnám olyannyira!)
@mamitirtok dr.: és a törpök élete sem csak játék és mese, hallottál a gonoszról, a csúf Hókuszpokról?
@aritus: Tsak bevezetés akart lenni a Kán asz ultra relytelmeibe!
hircsarda.blog.hu/
"- 1442-ben találta fel a francia de Saire márki a mobilvécét."

Újabb részfeladvány!
@mamitirtok dr.: miva? Már nem is vagyok új, már legalább egy (most zavarban vagyok, mert nemtom mióta) ideje itt lógok. És mivel dezinformáltál? A manyup ellopása miatt voltunk kb 1000-en, de ha paprika tv-ről van szó, olyan békemenetet szervezek, hogy a Bayer Zsolt is megirigyli.
@aritus: Horus pók? Tennap a maradandó zeneművekről beszélgettünk, na, ez nem biztos, hogy az!
www.youtube.com/watch?v=wrprNhHMOeY
@keresztanya doktor fabi(en) kandidátus: Pjotrzselymet, mi mást?

Színház az egész világ, és színész benne minden férfi és nő.
Fellép és lelép: s mindenkit sok szerep vár életében.

Shakespeare: Ahogy tetszik
@mamitirtok dr.: nem hun hanem magyar! magyar magyar
@mamitirtok dr.: Bakker a Hírcsárdától lefagytam, újra kellett magamat indítani.
@mamitirtok dr.: de szeretem ezt a darabját. Láttam egyszer a Katonában, még nagyon nagyon régen, egy messze galaxisban, hihetetlenül jó előadás volt, a legjobb Shakespeare amit láttam.
@aritus: van ez így!:-)
Miután megéltem koromat, nap mint nap gyakorlom ezen tekknikát!
mek.niif.hu/05500/05552/html/av0082.html
"Nincs semmi már, csak: a Bizony,
Az ős Bizony, a biztos romlás.
Ne igézz, ne bánts, ne itass.
Uram, én többet nem iszom.”
„Van csömöröm, nagy irtózásom
S egy beteg, fonnyadt derekam.
Utolszor meghajlok előtted,
Földhözvágom a poharam.
Uram, én megadom magam.”
@dr. Bubó: nem magyar, hanem MAGYAR
@aritus: ja, a rengeteg hülye Pató Pál úr, tömi a gyomrát amíg van mivel és baszik ha feláll és megdöglik mikor sorra kerül közben van VV meg a többi és a törpe ingyen cirkusza meg a hit bruhahahahahaha
@keresztanya doktor fabi(en) kandidátus: no, ezért lehet, beperellek?
Dolly (Roll) nálam tiltólista első tíz helyezettjébe simán befér!
@aritus: dr. lecsekkoltamra ez nem áll! (ellentétben itt némelyikünkkel:-), szerencsére!
ájróper jogász, nemmellesleg IGAZ nő! (elmondása szerint:-)
@mamitirtok dr.:

Zoltán Erika? "Casanova, én nem szeretlek MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁR! :DDD
@mamitirtok dr.:
"„Uram, én szegény, kósza szolga,
Elhasznált, nagy bolond vagyok.
Miért igyak most már rogyásig?
Pénzem nincs, hitem elinalt,
Erőm elfogyott, meghalok.”

Itt tartunk most...
@keresztanya doktor fabi(en) kandidátus:

Bad Boyz Blue? "Your a women, I' a man" hát nem eredeti?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: van aki übereli Dolli Rollt?:)))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Most ez a válasz férfiasságod megkérdőjelezésére?
Atombombát dobsz arra,ki vetéjtársad a balyban?:-(
www.youtube.com/watch?v=cUenXhQabcI
@mamitirtok dr.: az összes mocskot ismered, és iderakod?!
@aritus: Viktor monológja ugyaninnen?:-)
„Uram, van egy anyám: szent asszony.
Van egy Lédám: áldott legyen.
Van egy pár álom-villanásom,
Egy-két hívem. S lelkem alatt
Egy nagy mocsár: a förtelem.”
@aritus: Tennap nőnap volt, ma gennynap, nem baj?:-P
Teccett Vóna koránban felkelnyi, most virágözöny árasztanya el!:-P
@mamitirtok dr.: ja és csak ül és várja pénzt, de csak nem jön:))
@aritus: ez biztos nincs a tiltólistáján
És a Gainsbourg+Birkin?
@mamitirtok dr.: ha tudnád, hogy mennyire leszarom a nőnapot:)) Nekem az már örökre a Kádár rendszerrel forr össze. Meg az anyák napját is de utálom! Annak örültem, mikor a gyerekeim már akkorák lettek, hogy nem kellett az óvódai, iskolai anyák napját végig szenvedni.
@mamitirtok dr.: te nagyon mókás fiú vagy:))
@aritus: képzeld, én is útálom a nőnapot, pont ezért. Anno a főnököm, vörös dipós foxi-maxi-s mindig a Clara Zetkint hozta fel, hogy mennyit harcolt a nők egyenjogúságáért, na sztem szűzen halt meg. Herótom van attól a nőtől
@mamitirtok dr.: "Je t'aime..Úristen!"

Ne sértődj meg, de ezzel a számmal szerintem patkányt lehet irtani.
@aritus: Nem, csak mívelem anya(szülte) nyelvem, nem középiskolás fokon!
Baj lönne? S.P. beperel magyar nyelv-használatér', mer'Ő, a zálamfő 6 (six, zeksz, seszty, arbaa) nylven töri a magyart (kerékbe):-?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: najó, az igaz, de megfektetni pár ÚriHölgyet is, nemdebár?
Munkás dolog, de tán csak megéri, nem?:-P
@mamitirtok dr.:

Nem egyszerűbb altatót rakni a pezsgőbe, aztán lekötözni?
@mamitirtok dr.: Igen, úristen, nagyon beletaláltál:))) 13 éves koromban a szülinapi zsúromra fiúkat is meghívtam, és ezt a lemezt tettem fel, és igazi lassút táncoltunk a fiúkkal!
@mamitirtok dr.: lecsekkoltam meg hanyagolol minket, le kell taszítanom, hogy visszahíjjon?:-(
@mamitirtok dr.: a zsötem után képes vagy a Neotont???????
@mamitirtok dr.: télleg vót ez is, csak nem hagyott bennem mély nyomot
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: A pezsegő mainapság ismét Úri huncutság, mármint árát tekintvén (igaz, a Hölgyek kedvelte Doux, ejtsd= Dugsz) még tán megfizethető, de az igazi?
@aritus: én meg belöktem a magnóba a kazettát, bár már több voltam mint 13
na mindenkinek jóccakát, köszönöm a zsötemet, ez nagyon jól esett:))
és remélem találkozunk 15.-én a békemeneten:)))
www.youtube.com/watch?v=pUUfN9u2MXc&feature=fvsr
és ez hogy jön ide?
Még mindig sokkal egészségesebb, mint Ákost hallgatni az ATV-n, nem?
(meg csokifijjú, na!:-)
@mamitirtok dr.: MTV-n, no!
Jó éjt a korán (le)fekvőknak, éljen a békemenet! (hogy min, azon még elmonfordírozhatnánk, vagy mi:-)
@Penivaldes: Azért van olyan, hogy szökdelsz, meg minden, lépegetsz, de a fránya feltörés, nyomásgyakorlás csak mondjuk a harmadik hordásnál jön elő.

Drágát nagyon régen nem veszek, vatera, turka baráti árakon kínál. Az a szandál, amiről írtam is kb. 4000 volt és mégis egy komoly márka. Bár szerintem Jennifer Lopez is személyesen a jóformált seggére huppanna benne. :-DD Én állva maradtam a csatában, amit a szandival vívtam, de hát kényelmestől nagyon odébb van. Na majd feldobom a netre, csak elkel.

És igen, ha valaki magáért csinál/tat/ valamit, az jó - bár embertelen méretű cihát tömni magába, meg ilyesmi: hülyeség. Az alap lényét senki nem tudja átugrani, ezért nem leszek én szőke-veres dajmon - hiába mondják, hogy minél vénebb vagy, annál világosabb haj kell - mert én lelkem legmélyéig sötét vagyok. :-DDD Na, aki akarja lecsaphatja a magas labdát.
@mamitirtok dr.: Na kösz, rólam még senkinek eddig nem Jimmy jutott a zeszébe. Jaj istenem, hová ássam magam, mert ez már az a kategória!
@aritus: Jaj, Erdős doktor csapata, huhh, de gáz volt. Ginsbourg meg... www.youtube.com/watch?v=Ij0qjrwjnYs Ez az én dalom.:-DDD
@a szív fészkei: bocsesz, a mai (tennapi) nap az elmúlt X év gagyijairól szólt!
Nem Rólad jutott eszembe, Rólad most tán off lenne!
De talán ez, ha nem veszed sértegetésnek (ma más napra virradunk, lehet, jobbra, lehet, közepesre netán):
www.youtube.com/watch?v=Zq65g0poCzg

(najó, részben magamról is, mint akit tán kissé jobban esmernők!:-)
@mamitirtok dr.: :-) Nyugodtan asszociálj, amire csak akarsz. Van, akiknek Jimmy a Király! Lehet, hogy neki meglenne a kétharmada.

Én leragadtam egy stílusnál, az nekem jó azóta is. Aki hasonlít hozzá, az megérint, aki nem, az nem. De mindenki azt hallgat, amit akar. Csak ne mellettem bömböltesse, ha kérhetem.
Azért hangilag ez is ott a szeren, nem?:-)
www.youtube.com/watch?v=T-zd6ePstyc&feature=related

Viktorkánknak pedig ezt üzenném, ha venné az adást, nem bánnánk páran!
www.youtube.com/watch?v=3RAYUPKG30M&feature=related

"Engem ne faggass, engem a múlt nem érdekel!
Többé nem maradok, engem, engem ne várjatok!"
@Dr. Boli Ch.T: Szereted a Kacsát? A világ legzseniálisabb autója!!!! Jaj, hogy nem sikerült vennünk! :-((
@a szív fészkei: Én is. Proligyerekként ilyeneken nőttem fel, azóta sem nőttem fel ismerőseim szerint!
www.youtube.com/watch?v=LALGl81KrZs&feature=related
De ezt csak bőgetve (lehet elviselni), nem?
Ők aztán elmentek egy másik, általam nem kedvelt irányba vagy csak én nőttem fel mégis?:-D
@mamitirtok dr.: Nem nagyon ismertem őket. Őszintén a KEX után nem is érdekelt senki, minden lázadás ahhoz képest nekem csak műmájernek tűnt. Korlátoltság lehet, de ez van.

Van, amiben nem kell felnőni.
Szervusztok. Érdeklõdõm, h a márc. 10-i, azaz mai Szolidaritás tüntetésre jõn valaki? (Nem olvastam az õsszes hsz-t.) KÕszõnõm. Szeretnék kimenni, de kicsit félek, h megvernek a neonácik, vagy mittudomén. Mi a véleményetek, megint engedik keveredni õket? Sztem igen, koncepciózusan...
süti beállítások módosítása